نيك اغتصاب ساخن بعنف

ن العلاقات التى اعتز بها واحافظ عليها ،هى علاقتى مع جيراتى سهير فهى زوجة لرجل مشغول عنها وبصراحة لا يستحقها . هى ممشوقة القوام ولها جسم فيه تناسق بديع فى كل مكوناته ، صدرها ممتلىء ولكن ليس ضخماً ، وطيزها فى الحجم العادى المناسب جداًلرشاقتها ، اما عينيها العسليتان وشعرها السود الناعم مع بياضها يعطيها جمالاً يثيراعجاب و رغبة كل من يشاهدها ، اما صوتها فرقيق جدا اشعر عند سماعها انها تغرد بلحن عزب . فى الإجمالى انسانه جمياة ورقيقة وايضاً لها احاسيس جنسية ومشاعر جنسية فياضة . منذ ان سكنت بالشقة التى بجوار شقتى بعد زواجها من عادل ، تعرفت عليهما ، وبدأت علاقات عادية بين الجيران .لكن بعد فترة ليست طويلة بدأت علاقة بينى وبين سهير ، خصوصاً لما بأت تتحدث معى فى التليفون عن انشغال زوجها بعمله اغلب النهار والليل احيانا واسفاره لعمله لعدة ايام ،ويتركها وحيدة فى المنزل لأنها لا تعمل رغم حصولها على ليسانس أداب ، لأن البيه عايزها فى البيت فقط ، بالرغم عدم انجابها بعد. بدأت علاقتى بها عندما نتكلم فى التليفون ، وكنت اقول لها كلام حلو يعبر عن تقديرى لها واعجابى بها ، وخصوصا لما تشكو من الوحدة والفراغ ، فكنت اتكلم معها كثيرا فى حياتها كيف تكون سعيدة .وكنا نتكلم تقريباً كل يومين بالكثير ، ومرات كل يوم مرة واثنين . وانا كنت باشعر بميل شديد نحوها ومنجذب

افلام سكس اغتصاب - تحميل افلام سكس - سكس اخوات

لجمالها ، وكنت افكر فيها كثيرا ، وبصراحة كنت اتمناها . وبمرور الأيام والشهور الكثيرة ، كانت علاقتنا ببعض تزداد وخصوصا اننى كنت فى المكالمات التليفونية ازيد من تعبيرات مدح جمالها ورشاقتها، وتعبيرات الإعجاب والحب ،وصلت الى حد القبلات فى التليفون ، وهى عبرت لىعن امتنانها وحبها لى … وكانت لما تفتح باب شقتها انظر من العين السحرية لكى ارها وانا فى غاية الشوق اليها . وفى احد الأيام اتصلت بى وقالت : ميرو انا محتاجه لك قوى ، تعال عندى نقعد مع بعض ، انا لوحدى .فقلت لها قوى من عينى ً ، البس واحضر اليك .. فقالت منتظراك وبسرعة وحياتك .وكان هذا فى حوالى الساعة العاشرة صباحاً …. وهذا التليفون كان السبب فى دخولى شقتها اول مرة وهى لوحدها ،فبدأت افكارى ومشاعرى تتجمع حول اعمل معها ايه ،وقلت لنفسى فرصة يا واد تقيم علاقه جنسية معها بعد كل العلاقات النظرية فى التليفون . وفتحت باب شقتى لكى ادخل عندها ، وجدتها فاتحة الباب ، وقالت ادخل بسرعة ، فدخلت واغلقت الباب ثم فجأة أخذتنىبالحضن وقبلتى فى فمى قبلة طويلة تشعر فيها بالعطش الشديد الذى عندها ، فبادلتها القبلات بكل احتراف فى التقبيل المثير . كنا نحضن بعض ونقبل بعض بشدة ، وكنت اشعر بصدرها وهو ملتصق بصدرى ، بينما يدى كانت تحك فى ظهرها وظيزها . وبعدين جالسنا على الكنبة وانا اقبلها فى شفايفها ثم خدها ، ثم اقبل رقبتها ، ثم نزلت اقبل صدرها ، اما هى فكانت مستسلمة لى . وبدأت امسك صدرها وافركه مع القبلات المستمرة ، وكنت اشعر بزبى فى البنطلون ينتفخ . كانت تلبس قميص نوم خفيف وتحته سوتيانه حمراء وكلوت احمر كمان ،فكانت مثيرة لى ، فقمت برفع قميص النوم من رجليها الى اعلى لكى تخلعة ، فساعتنى فى ذلك وخلعت القمص ، وظلت بالسوتيانه والكلوت . واخذت اقبلها بين بزازها وايدى تلعب بين رجليها عند كسها بس من فوق الكلوت . ثم خلعت لها السوتيانه ، ورأيت بزازها عارية لأول مرة . بزاز جميلة وحلماتها بنى فاتح ومنتفخة ، اخذت ابوسها والحس بزازها ، وامص حلماتها ، وهى مستسلمة ولا تقول سوى اه اه اه اه اه اه . ثم بدأت انزل الكلوت من على كسها لغاية لما خلعته وصارت عارية ،وبدات اقبل صدرها ، بطنها ، فخذها ووصلت الى كسها اقبلة والحسة ، لكن كانت مفاجأة لى ان اجدها بشعر العانة الكثيف الذى يغطى كسها ، فلم ارى كسها ، فقمت بفتح شفراتها بيدى لكى اقبل كسها من جوه والحسه . كنت الحس واقبل بشدة لكى تشعر بالإثارة الجنسية وتتمتع وانا كان زبرى هايج كمان . ولحظة خلعت ملابسى بسرعة وصرت عاريا وامسكت بزبى ووضعته بين شفرات كسها . ولكنها ادركتنى بسرعة وقالت لى تعالى يا ميرو . واخذتنى من يدى وجرت الى حجرة النوم وارتمت على السرير ونامت على ظهرها ، وفتحت رجليها ، وقالت لى : تعالى يا ميرو يا حبيبى . نام على ونيكنى ، انا عايزاك اريدك . فقلت لها مش قدى يا سوسو أنا اريدك بشدة وارغبك بقوة . وقمت نايم عليها وبدأت ادخل زبرى فى كسها الهايج والمفتوح . وبدأت انيكها واحرك زبى فيها بشدة ، وهى تصرخ اه اه اه اه كمان يا ميرو انا بحبك كمان . اسرع يا حبيبى , وكنت اسرع فى حركة زبى بداخل كسها وانا امص حلمتها فى نفس الوقت . وبدأت اشعر بالرغبة فى قزف المنى من زبرى ، وهى بدأت تنزل ميه جوه كسها كنت اشعر به بزبرى ، وبدأت اسحب زبرى من كسها لأقذف خارجه ، لكن هى قالت لى يا ميرو نزل جوه كسى ارجوك جوه ، لوبتحبنى نزل جوه انا عايزه كده ، فلم استطع ان افعل غير ذلك وبأت فى الفذف داخل كسها وهى سعيدة جداً لأنها وصلت الى الشبق والنشوة . وقالت لى الميه من زبرك سخنه يا حبيبى لكن جميلة قوى . وبعدين نمت بجوارها ونحن نقبل بعض ، ثم نامت فوقى ، واخذت تقبلنى وتقول لى : انا اشكرك يا ميرو ياحبيبى ،انت خلتنى اشعر بالسعادة اللى لم اشعر بها من مدة طويلة ، واخذت تقبلنى كثيرا وانا اقبل بزازها بينما زبرى بين فخذيها عند كسها …….. ثم قلت لها سوسو عايز اسألك سؤال بدون احراج . فقالت اسأل ياحبيبى . هو عادل لا يمارس الحب والجنس معك. فقالت كان فى اول زواجنا ، لكن مع انشغاله بعمله طول النهار بدأيهملنى ، ولما كنت احاول انا معه كان لا يفاعل بحجة انه تعبان ومجهد وعايز ينام ، ومرة فى مرةنسى الموضوع ، والنهاردة له اكتر من سته شهور لم يقترب من . ولا حتى من باب المجاملة . وانا نار بداخلى . فقلت لها علشان كده لم تحلقى شعر كسك ، فقالت لى : احلق لمين ، فين النفس ، انا حاموت يا ميرو مع الراجل ده ….. فقلت لها بعد الشر ، انا لك يا سوسو ، وراح اعوضك عنه ، انا بحبك واعشقك . ثم اخذت اقبلها من جديد والعب فى بزازها وحلماتها ، وبدا زبرى ينتفخ مرة اخرى ، فقلت لها : حياتى اقعدى على زبرى ودخليه فى كسك ، فلم تتردد ، وكنت اشعر انها سعيدة جدابذلك . ثم بدأت بالحركة صعوداً وهبوطاً وانا امسك بزازها . وهى تقول اه اه اه اه اه انابحبك . وبعد فترة كثيرة بدأت انزل المنى من زبرى مرة اخرى فى كسها وهى تقولى ما احلى زبرك يا ميرو ،احب مية زبرك فى كسى ، اروى عطش كسى ، هيجنى يا حبيبى ، اه اه اه ، ثم نامت على صدرى واخذت تقبلى ، ثم اعتدلت ثانية ، وهى تقول : ميرو الحقنى انا هيجانه قوى اه اه اه ثم نامت جنبى فجأة وقالت لى : الحسى من كسى بسرعة ، فقمت بلحسها مصها من جوه كسها وشعرت بالماء الذى تقذفه داخل كسها فى فمى وطعمه مثل الشهد . وبعدين ذهبنا الى الحمام واخذنا حمام مع بعض ، ولبست ملابسى ، وكانت هى ايضا تلبس ملابسها ، ورأيتها بتلبس السوتيانه ، فقمت باخذ السوتيانه منها وقلت لها بلاش تلبسيها علشان لا تغطى جمال بزازك ، وكمان بزازك تتنفس من قفلة السوتيانه . وخرجنا الى الصالة ونظرت فى الساعة واذ بها تقترب من الثانية ظهراً . فقلت لها لازم اسيبك دلوقتى . وراح اكلمك بالليل . فقالت لى ما لسه بدرى خليك معايا وراك ايه ، فقلت لها عندى ميعاد اخلصه واجيلك على طول يا حياتى . فقالت طيب يا ميرو اوعى تنسانى باى يا حبيبى . وخرجت من عندها الى شقتى وانا فى غاية السعادة لأنى اقمت اول علاقة جنسية مع سهير التى كنت ابتغيها منذ ان رايتها ، وفرحت بالأكثر لأننا سنمارس الجنس على الدوام . فانا لااشبع من الجنس واتمنى فى ممارسته مع كل بنت وست اقابلها ، فهذه متعة وسعادة بالغة الوصف . سأكتب لكم ماذا حدث مع سهير بعد هذ اللقاء الجنسى الأول معها .
تقابلت مع سهير جارتى مرات عديدة فى شقتها ، وكانت تزداد علاقتى بها يوما فيوم ، وكان للمكالمات التليفونية بالأكثر تأثير كبير فى هذه العلاقة التى وجدت سهير فيها متنفساً لمشاعرها وأحاسيسها ورغباتها الجنسية . وانا كنت سعيدا لوصولها لهذه الحالة لأن ذلك ينعكس على الحالة الغرامية التى نعيشها معا ، وتحقق لى رغبتى ايضاً فى ممارسة الجنس معها ومع بنات اخرى . وفى يوم من الأيام الجميلة والهامة فى علاقتنا ، اتصلت بى صباحا فى التليفون وقالت لى : ميرو يا حبيبى عندى لك خبر حلو قلت : خير قالت : سى عادل قلت : ماله يا حياتى قالت : سافر من ساعة الى الإسكندرية علشان عمله قلت : طبيعى ما هو تملى يسافر وسيبك قالت : المرة دى راح يغيب ثلاثة أيام ، يعنى حايجى يوم الخميس الجاى قلت : وانت تبقى لوحدك المدة دى كلها قالت : بس انا مش لوحدى انت معايا قلت : انا عندى فكرة حلوة قالت : ايه هى قلت : ماتيجى عندى المدة دى بدل ما تقعدى لوحدك فى البيت قالت : عندك فى شقتك قلت : ايوه فى شقتى وتنامى عندى وفيها ايه قالت : معقول يا ميرو قلت : معقول قوى بدل ما انا احضر اليك كام ساعة نقعد فيها مع بعض ، تيجى عندى المده دى كلها ، ونبقى مع بعض طول الليل والنهار ،ونقضى اجمل الأوقات معاً نحب ونمارس الحب قالت : انت بتغرينى كده قلت : انا اعشقك واريدك قالت : اوكى اجيلك مش راح تفرق ماهو الباب فى الباب قلت : مستنيك يا حياتى قالت : نص ساعة الم حاجتى واجيلك قلت :منتظرك يا حبى شعرت بالسعادة تغمرنى ان سهير ستكون معى ثلاثة أيام متواصلة ، وبدأت افكر ماذا افعل معها؟ ، وكيف نقضى هذه المدة؟…ولكى اكون معها طول الوقت اتصلت بعملى واخذت اجازة ثلاثة ايام علشان خاطر سوسو روح قلبى. بعد أقل من ساعة دق جرس البيت وفتحت فكانت سهير فى ملابس انيقة جداً ورائحة البرفان تفوح فى المكان ، وكان جمالها فوق العادة . قلت لها اهلا يا سوسو واخذتها بالأحضان ودخلنا وقفلت الباب برجلى، وكنا نقبل بعض بكل اشتياق وشغف كأننا لم نلتقى منذ زمن بعيد. جالسنا أولاً على كنبة الصالون مرحبا بها ايما ترحيب وقلت لها : انا فى غاية السعادة يا سوسو وانت معى فى بيتى ، كم كنت اتلهف على هذا اليوم الذى تكونى فيه معى عندى . وراح تكونى سعيدة جداً معى فى بيتى … فقالت وانا كمان يا ميرو انت غيرت حياتى وجعلت لها معنى وقيمة . وانا سعيدة لوجودى معك فى بيتك ، وكنت اتمنى اكون معك طول العمر .فقلت لها انت حياتى وروح قلبى ، وانا لك على طول . ثم استطردت قائلا تعالى افرجك على الشقة اللى راح تنور بوجودك فيها التلات ايام دول….وبعد كده رجعنا الى الصالون وجلسنا الى جوار بعض ، ونحن ننظر لبعض فى صمت ، وعينى فى عينيها ، وفمى يقترب من فمها ، ثم قلت لها : انا بحبك قوى يا سهير، ثم اخذت ابوسها فى فمها بشدة وحرارة . اما هى فلفت زراعها حول رقبتى ،وبادلتنى القبلات ، بشوق كبير ، وكان لسانى يلتقى مع لسانها ويتحبان . وكنت فى نفس الوقت ادعك بيدى فى

افلام سكس اغتصاب

ظهرها وانا اقربها الى صدرى فى حضن كله اشتياق ورغبة فيها.. ثم اخذت ابوسها فى صدرها من فوق الفستان ،ثم ابوسها فى رقبتها ، ثم فى فمها ثانية ، وكنت افتح بيدى سوسة الفستان من ظهرها، وهى تبوسنى فى فمى وبدأت احسس على ظهرها وانا ابوسها، فوجدتها تلبس السوتيانه . فقلت لها : ايه ده يا سوسو انت لابسه السوتيانه ، مش احنا اتفقنا بلاش منها فقالت لى :حاضرياحبيبى بلاش منها ، ممكن ادخل جوه اغير هدومى واخلع السوتانه فقلت لها : طبعا دا البيت بيتك ، ادخلى وخليكى على راحتك ، تحبى انا اساعدك فقالت : لا خليك انت هنا وانا ادخل جوه فى حجرة النوم اغير واجيلك فقلت : حاضر يا حبيبتى ، بس بسرعة ودخلت سوسو حجرة النوم لتغير ملابسها ، وانا منتظرها على شوق ، افكر ماذا افعل؟ وماذا اقول لها من كلام الحب والهوى …. وبعد قليل جاءت سهير وهى ترتدىفستاناً قصيراً يصل الى نصف ركبتها وايضاً خفيفا لونه ازرق سماوى، ويظهر كل معالم جسمها الجميل ، ولم تكن ترتدى السوتانه ولا الكلوت كمان . وكان

بنت موزه تتناك من شاب زنجى نيك طحن نار

خرجنا انا وجورج وهيما من عند الريس وركبنا الطريق والباخره واحداث بنت متناكه وطبعا الشنط اللي معايا اللي اضطريت اخدها قدام مرنا علشان مسافر مكدراني في شيلتها ونزلنا من الباخره ركبنا عربيه تانيه دخلنا بيها لبنما والجو حر نييييييييييييييك والدنيا هناك فقيره مش اوووي بس جميله شويه ودخلنا في صحرا لحد اما وصلنا لزي سجن في الصحرا ولقينا الناس اللي معانا في العربيه بينزلونا بالعافيه وبيزوقونا علي جوا السجن عباره عن صور حديد كبير محاوط السجن ومبني السجن قديم ومتهالك والارض كلها رمله وقدامنا باب كبير اتفتح واتزقينا كلنا جوا بعنف وطبعا اشكال كتير وجنسيات مختلفه ووشوش مرعبه واتقفل علينا الباب واكننا وسظ ذئاب بشريه كلهم باصين علينا وللاسف مكنش سجن كان حاجه شبه زريبه كل اللي مالهمش لازمه في الحياه مرميين هنا وطبعا ابراج حراسه وعليها حراس باسلحه وجوا السجن نفسه زي ارض واسعه كل المساجين فيها وفيها مبني من غير باب ولا نيله وفي الدور الاول حاكم السجن دا (كوارشي) ومختلف الجنسيات من المساجين رجاله وستات وشباب وعواجيز وكل ماتتخيله موجود في السجن دا )
سكس جميلات
هيما : خخخخخخخخخخخخ احااااااااااااااااااااا ايه المكان دا
جورج : يادين اممممممممممممممممممممممممممممممي
انا : *بصقف وبضحك بعلو صوتي * ههههههههههههههههههههههههههههههههه
جورج : *بفزع ورعب * ياسطي ياسطييييييييييي انت بتضحك يادين اممممممي احنا ضيعنا

( المساجين ملمومين حوالينا بيتفرجوا علينا وبيشدونا من هدومنا واللي بيزق فينا وانا واقف بضحك وهيما بيرفص وجورج مش مستوعب وكان الحاكم كوارشي واقف في الدور الاول باصص علينا والمساعدين جنبه وراح مشاور للمساعدين ينزلو يجيبونا ويطلعونا فوق وطلعناله اوضته تعتبر اكبر اوضه في السجن كله وليها اكتر من باب للدخول والخروج فيها ترابيزه عليها فواكهه وتليفزيون وترابيزه تانيه عليها كميه حشيش وحقن وبودره وطبعا رسومات وكلام كتير مكتوب علي الحيطان بتاعت كل الاوض في السجن وفي الاوضه كرسي عادي زي بتاع الانتريه خاص بيه لوحده والاشخاص الموجودين في الاوضه هما 4 مساعدين ليه راجلين و2 ستات واول مدخلنا عنده واقفين احنا التلاته طابور عرض قدامه وهو بيقوم بيتفرج علي وشوشنا واحد واحد وعينيه بنت متناكه قويه نييييك )
كوارشي : *بيشاور لهيما * اسمك وجنسيتك ونوعك و اتحبست ليه
هيما : ابراهيم الزريبو مصري ذكر اتحبست ليه اااه *بيبصلي * اتحبست مخدرات
كوارشي : انت عربي ؟؟
هيما : اه
كوارشي : تبقي ارهابي *بيشاورله ميتكلمش تاني وبيشاور لجورج يتكلم *
جورج : *مرعوب وبيتهته في الكلام * جووووورج هرباوي مصري ذكر مممممخدرات
كوارشي : انت عربي ؟؟
جورج : اه
كوارشي : *بيشاورلي *
انا : مايكل الهبيد مصري عربي افريقي ذكر زملكاوي الدغ وبحب الخيار و محبوس قتل امريكي
كوارشي : انت عربي ؟؟
انا : هو مسمعنيش ولا ايه
مساعد : *بالبوكس في بطني * جاوب
انا : *ببصله بتحدي وهو برضو بيبصلي باستهزاء *
كوارشي : *بيقوم يقف * السجن هنا زي مانتو شايفين مفيهوش حراس من جوا يعني سايبنا نموت بعض زي البهايم بس احنا بشر وعلشان كدا في نظام وقوانين انا اللي واضعها من غيرها هنكون كلنا همج لو عندك مشكله مع اي زميل ليك بتجيلي تقولهالي انا اللي بحكم فيها وحكمي مبيتغيرش سيف علي رقبه الكل القوانين هي : ( قانوني انا ) …… السجن اللي انتو فيه لا هو سجن للمخدرات ولا للقتله ولا للنصابين ولا للكلام اللي قولتوه دا السجن دا سجن جنسي لكل اللي عندهم شذوذ جنسيه من مختلف الانواع ومعني انكم جيتو هنا يبقي انتم خارجين عن المالوف
هيما : يعني انت من ضمنهم … ايه ياعم انا بسال اهدي في ايه
كوارشي : *بابتسامه * من حقه يسال اول يوم ليهم ولازم يعرفو … السجن دا الذكور فقط اللي بتحكم وبما ان انا الحاكم يبقي انا الذكر الوحيد اللي هنا واي ذكر هتلاقيه زي ماهو يبقي انا اللي حكمت انه يفضل زي ماهو ميتلعبش فيه ودا طبعا علي حسب رغبتي انا …. نرجع لكلامنا كل شيئ مباح ليك في السجن او بلاش نقول سجن خليها كومباوند لانك هتعيش هنا لحد اما عزرائيل يفتكرك 3 حاجات مبسمحش بيهم في السجن اول حاجه الدين والمعتقدات دي حاجه خاصه بيك لوحدك واي حد هيتريق علي معتقد حد او يهينه دي عقوبتها اتمني انكم متشوفوهاش .. تاني حاجه القتل دي عقوبتها واضحه ومعروفه … تالت حاجه السرقه والخيانه دي عقوبتهم انا شخصيا بحبها واتمني انكم تغلطوا وتعملوها .. طبعا موبايلاتكم اتاخدت منكم *بيشاور للمساعدين يكسرو الموبايلات قدام عينينا لحد اما فشفشوها * ودا اجراء بسيط علشان تنسي انك تتواصل مع العالم الخارجي وتبتدي تتاقلم هنا في بيتك الجديد …..اعرفكم برجالتي
سكس مصرى
فاطمه
دراعي اليمين والمسؤله عن المشاكل النسائيه مغربيه الجنسيه ميخدعكوش مظهرها قاتل محترف تجيد الفنون القتاليه السن 30 سنه قلبها ميت لا تهوي الجنس اطلاقا مطلوب القبض عليها في دول كتير لحد مااتقبض عليها وجات هنا وهي هتبقي مرشدتكم السياحيه في المكان تعرفكم عليه

شاروخان
دراعي اليمين برضو هندي الجنسيه ملقب بمغتصب الاطفال بيقولوا عليه مجنون بصولوا كدا دا شكل واحد مجنون برضو سنه 32 سنه منبوذ من المجتمع اتحكم عليه بالسجن مدي الحياه واعتدي علي مدير السجن وجابوه هنا معانا والمسؤل عن مخازن الاكل والشرب ولو معاك فلوس وعايز تشغلها هتبقي معاه

ناتاشا
برازيليه الجنسيه اجمل سمراء هتشوفها في حياتك 28 سنه متخصصه في سرقه وهكر البنوك وملهاش ميول جنسيه محدده علي حسب مزاجها جات هنا غلطه كانت بتهرب من الشرطه وجات هنا في بنما استخبت في بيت عمده المدينه هاجت علي بنت العمده ناكتها وانتهي بها الامر منورانا هنا وناتاشا المسؤله عن تنظيم العلاقات الجنسيه في الكومباوند وتنظيم ساحه القتال لما بيبقي في مشكله بين اتنين مساجين

جيمي
صيني الجنسيه 29 سنه هو يبان قصير بس خطير كان بيشتغل مع ابوه في تجاره الاعضاء البشريه واتقبض عليه لمتاجره الاعضاء البشريه ووهو في السجن لقو انه بيحب ينيك في التماثيل وخارم خرم في الحيطه بينيك فيه فطبعا جابوه علي هنا والمسؤل عن الكيف مخدرات حقن بودره كل اللي نفسك فيه هو اسمه جيم بس بنقوله ياجيمي علشان نعرف ننطقه بسهوله

كوارشي : اديني عرفتكم علي كل حاجه فاضل بس انكم هتاخدو جوله سياحيه في الكومباوند مع فاطمه وهتعرفكم هتباتو ايه وتستلموا شغلكم
جورج : شغلنا ؟؟؟؟
كوارشي : من لا يعمل لا ياكل … لازم تشتغل علشان تجيب فلوس علشان تشتري بيها اكل او سجاير او مخدرات من غير فلوس هتموت من الجووع ولا انت نفسك تموت لو نفسك فاطمه ممكن تحددلك ميعاد مع عزرائيل هههههههههههههه
انا : معلش سؤال بسيط بس … انت قلتلنا الدين والمعتقدات خط احمر مع انك اول مدخلنا سالتنا احنا عرب وقلت علينا ارهابيين واظن دا عكس قوانين السجن اللي انت حاططها
كوارشي : *بيهز في مناخيره جامد * لو عندك مشكله معايا تقدر تروح لناتاشا وتدبرلنا لقاء في ساحه القتال تحبه جنسي ولا معركه
انا : *ببصله وساكت *
كوارشي * بيبصلي باستهزاء وابتسامه شبه صوابع رجله * في عندك اسئله تانيه
انا : لا دا كدا عظمه اوووي
كوارشي : ها ها هاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاه لطيف اوووي *بيشاور لفاطمه *

( فاطمه خدتنا احنا التلاته ونزلنا وبتلففنا في الكومباوند )
جورج : ياسطي انا ايه احنا هنعمل ايه هنتعامل ازاي الاشكال بنت متناكه واجسامهم بنت وسخه دا معتز جنبيهم شبشب احااااا وايه ساحه القتال دي كمان
انا : شششش اهدي واسكت
فاطمه : دا الحلاق لو عايزين تظبطوا نفسكم .. ودا مكان الاكل ( واحد واقف بيعمل سندوتشات وعليه زحمه بنت متناكه ) … دي حنفيه المايه *بتدينا 3 كوبايات * بتقدرو تشربوا منها وتستحموا وتعملوا اللي نفسكو فيه
هيما : كدا وسط الناس كلها
فاطمه : لو مكسوف تقدر تخش الحمام دا * بتفتحلنا باب الخرا فيه واصل لحد السقف وكله حشرات   نيك طحن على السرير
جورج : *بيرجع في الارض من المنظر والريحه *
فاطمه : *بامر وحزم * نضف مكانك
جورج : *باستغراب *
فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور
هيما : *بيبص من الشباك * في اوضه هناك بعد السور
انا : *بقوم ابص معاه * ايه الاوضه دي
جورج : انااااااااااا عايز اروح *منهار وبيعيط *
انا : *بعصبيه * قوووووووووم روح غوووور في داهيه انزل قولهم عايز اروح *بزقه * متنزل
هيما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا
انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ….. شششششش ايه الصوت دا
جورج : ايه الصفاره دي
( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الحوش لقينا كلهم ملمومين دايره وفي اتنين في النص )
كوارشي : * واقف فوق * في مشكله حصلت بين اتنين هنا في السجن وزي مانتو عارفين اي مشكله بنحلها بساحه القتال والقوانين طبعا انتو عارفينها .. ابداؤ القتال
جورج : احا هما بيقلعوا هدومهم ليه ملط
انا : يمكن اللي زبره اطول بيتحسبله نقطه زياده
هيما : هما مبيضربوش بعض ليه وواقفين ليه احااااااا هما بيعملو ايه
شخص : *بيبصلنا * انتو جداد صح
انا : اه
شخص : فيرناندو *بيسلم عليا *
انا : *بسلم عليه * انا مايكل ايه بقي القتال دا
فيرناندو : كل واحد بيمسك زبر التاني وبيلعبله فيه وناتاشا واقفه ماسكه تايمر اللي زبره هيقف اسرع يبقي خسر واللي كسب ينيكه وبينزل ينضف الحمامات وممنوع من الاكل والشرب لمده يوم حتي لو معاه فلوس
جورج : هههههه احا ولو مالوش في الخشن
فيرناندو : يعني ايه خشن
انا : يعني مالوش في الرجاله
فيرناندو : ااااه لا هنا مفيش حد مالوش في حاجه لو رفضت تعتبر خسران و انت اللي هتتناك او من حقك تخلي حد غيرك ينيكه
هيما : طب لو راجل وست
فيرناندو : نفس الكلام برضو بالنسبه للست لو بلعت ريقها او رعشت او جسمها اتنفض او اي مظاهر هيجان بانت عليها بتخسر وبتتناك بس بتتناك مرتين مره من خصمها ومره من ناتاشا
جورج : احااااااا ناتاشا بتنيكها ازاي
فيرناندو : بتربطها بطوق كلاب وبتفضل كلبتها واي حاجه تطلبها منها لازم تنفذها لمده 24 ساعه
انا : ولو منفذتهاش
فيرناندو : مينفعش متنفذهاش لانها لو منفذتش هتطلع للحاكم وساعتها هتتمني انها كانت تنفذ
هيما : يادين اممممممممممممي
فيرناندو : انتو لابسين هدمكو ليه انتو مش شايفين باقي الناس
انا : ماهم لابسين عادي اهم
فيرناندو : مع الحر هتلاقي نفسك قاعد بالشورت بس او هتقص بنطلونك دا حتي الستات قاعدين بالشورت والبرا
انا : متشكرين ياحبيبي
فيرناندو : *بيشاورلي عايز فلوس *
انا : اجيبهالك منين معيييش
فيرناندو : يبقي ندبر قتال مابينا *بيزعق * كوارررررررررررررشي انا معايا مشكله
كوارشي : *بيشاورله يستني بعد القتال مايخلص *
( القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم بيشوفوا كدا )
كوارشي : *بيشاور لفيرناندو يتكلم *
فيرناندو : *بيشاور عليا * بيسخر مني اديته معلومات ومدانيش فلوس فاكر انها مجانيه من غير مقابل

سكس جماعى طحن
انا : انا اناااااا معرفش القوانين معرفش انها بفلوس وانا مطلبتش منه هو اللي قال لوحده
كوارشي : في خلاف ولازم يتحل قدامكم خمس دقايق تتناقشوا لو ماتصالحتوش هتشرفونا في القتال
فيرناندو : انا مصمم
انا : ياعم اتنيل مصمم ايه هو ايه نيك وخلاص هو انا جيت جنبك
فيرناندو : *بيتف علي الارض وبيبصلي * خووول
انا : *بضربه بالروصيه وبرجلي في ركبته وقع علي الارضه مسكته من العضمه اللي عند رقبته وبضغط عليها جامد *
فيرناندو : *بيخبطلي علي ايدي اكنه بيستسلم وبيرفع ايده لفوق بيشاور خلاص وانا سبت رقبته وبصيت لكوارشي * اهو رفض القتال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره وبعديها بيضحك وبيشاور بايده نطلعله *
فاطمه : هيما صح امسك وانت جورج امسك وانت مايكل امسك
هيما : ايه دا
كوارشي : هتستلمو شغلكم ولا مش عايزين تاكلو
انا : هنشتغل ايه

سكس جماعى
شاروخان : *بيشاور لهيما * هتنضف الحمامات ..*بيشاور لجورج * هتشتغل في المطبخ اللي هنا تعمل اكل للريس …* بيشاورلي * هتلف علي المساجين تاخد هدومهم الوسخه وتغسلها
كوارشي : في حد معترض او عايز يغير شغلته
انا : انا دكتور مش غساله
هيما : وانا تاجر مخدرات قد الدنيا انضف حمامات
كوارشي : يعني مش عاجبكم
انا : مش هغسل هدوم لشويه رعاع ملهمش لازمه
هيما : *ساكت *

نيك على السرير
كوارشي : رعاع يعني ايه
انا :*برميله الكيس علي الارض * يعني انا مش هغسل هدوم لحد
شاروخان : * بيزوم ولسا هيضرب *
كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش
انا : مبقولش كلمتي مرتين
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * اتريد القتال
انا: *ببصله بتحدي *
كوارشي : هههههههههه انت كويس وانا مبسوط منك …جيمي استعد عندك قتال وهيكون جنسي ….. *بيبصلي * ربع ساعه تجهز نفسك والاقيك في الحوش تحت

تتناك فى السياره نيك طحن مولع من زبره

( كوارشي والصحبه واقفين في الحوش باصيين عليا وانا داخل السجن بعد ماخلصت مع الجنرال )
افلام نيك - مشاهدة افلام سكس
كوارشي : ايه اللي حصل
انا : مهربتش ليه
كوارشي : انا اديتك كلمه وانت طلعت راجل وسبتلي المفتاح وكوارشي ميخونش راجل زيه
انا : لم يكن يعلم ان فرحته لن تكتمل
كوارشي : ايه
انا : متاخدش في بالك المهم اننا اتاخرنا فشخ والشمس بتغيب مننا والدوريات هتشتغل مش هنعرف نهرب من اوضه الحراس للمبني
ناتاشا : طب والعمل
فاطمه : نفرقع القنابل ونكسب وقت ونبقي نتناقش تحت
جورج : ايه اللي حصل ياصاحبي
انا : كله تمام فين سندس
هيما : ماحد يشوف بنت المتناكه اللي جابتلي صرع دي ماتهدي ياماما مالك في ايه
سندس : ابعدو المتخلف دا عني ملكش دعوه بيا
انا : مالك بس في ايه
سندس : ميقعدش جنبي
هيما :انتي تطولي يابت اصلا
انا : خلاص ياهيما معلش اختك الصغيره وغلطت
هيما : هو انا اختي شرموطه برضو
سندس : اهو انت اللي شرموطه وستين شرموطه
جورج : ماخلاص يافنانين مش كدا خليني في خرانا
كوارشي : خطتنا زي ماهي ولا ولا فيها تغيييييير
انا : زي ماهي ياقائد
كوارشي :عظيم
ناتاشا : كل واحد علي مكانه يالا طيب
انا : امين
فاطمه : *بتوشوش كوارشي *
كوارشي : طلع عندك حق وانا اللي كنت فاكرك هتغدري بيا
فاطمه : عد جمايل ياعرص
كوارشي : ههههههههه لبوه بس بحبك *بيضربها علي طيزها *
جورج : *بيوشوشني * انا مش مطمن
انا : اطمن
جورج : يااااااااااااه تصدق اتطمنت كدا
انا : شفت بقي اهدي كدا وخد نفس عميق
جورج : احنا هناخد فعلا وهناخد فيها بالاوي
( كل واحد علي موقعه وبيولع في القنبله بتاعته وبيرميها من الشباك في اتجاهات مختلفه برا السجن وبيجري علي تحت علي القبو )

المساجين : بتجري في الحوش مش فاهمه في ايه
الحراس : بيروحو علي مكان القنابل بسرعه وفي منهم دخل السجن
احنا : جرينا علي القبو
الجنرال : عرف ان دي الاشاره 

في الاوضه في القبو

هيما : يالا يالا بسرعه
كوارشي : استنو انا هخش في الاخر خش انت يامايكل وحبايبك في الاول
انا : *ببص لفاطمه ولكوارشي * خش انت الاول ياكوارشي
كوارشي : انت صاحب الفكره انت اول واحد لازم تحس بطعم الحريه
انا : تعالي معايا ياكوارشي
كوارشي : انت الاول
انا : تعالي معايا ياكوارشي
كوارشي : قلت انت الاول
انا : وانتي يافاطمه هتيجي معايا في الاول ولا مع كوارشي في الاخر
فاطمه : خليني في الاخر احسن
انا : تمام خش ياجورج يالا انجزززز سندس ورااااه متخافيش انا معاكي هيما وررررراها بسرعه ناتاشا وراهم عوبيده وارهم انا وراك …. *ببص لفاطمه * هتيجي
فاطمه : هخش في الاخر
انا : كوارشي برضو مصمم في الاخر
كوارشي : مش هتفرق اول من اخر ما احنا كدا كدا مصيرنا واحد
انا : اللي تشوفه * بسلم عليه * امين ياصاحبي ….* ببص لفاطمه ورحت حاضنها وموشوشها في ودنها * انتي اللي اخترتي
فاطمه : *بتبتسم وبتبوسني في خدي وبتوشوشني * حضنك كداب
انا : *بصتلها ودخلت النفق وكوارشي ورايا وفاطمه وشاروخان وراه *

( وصلنا لحد النفق المتغطي اللي عاملاه فاطمه )
كوارشي : مااااااااااايكل مضطر اسيبك هنا وهخش انا من هنا
فاطمه : انت اللي اختارت يامايكل
انا : متسمعش كلامها وتعالي معايا بلاش النفق بتاعها
كوارشي : مش هتذاكي عليا فاطمه حكيتلي علي الاتفاق اللي بينك وبينها
انا : انت غبي منا رايح من كسم النفق اللي بيودي علي اوضه الحراس اهوه
كوارشي: لا دا اسهل ربنا معاك انت لو مقتلوكش واتقابلنا ليك عندي جميله
انا : متستغباااااااااااااااش يا عم وتعالي مع ميتين امي
كوارشي : سلام يامصري
انا : غبي غبي ابن متناكه فااااااااااطمه تعالي معايا
فاطمه : انت كداب ميتوثقش فيك
انا : يافاطمه افهمي كان لازم اعمل كدا كان لازم العب بدماغك مكنش ينفع اقولك انا بفكر في ايه وو**** و**** هي جات كدا هشرحلك بعدين بس تعالي معايا من هنا بسرعه
فاطمه : انت ملعبتش بعقلي بس انت لعبت بقلبي كمان
انا : مش وقت محن خاااالص انجزي تعالي معايا
كوارشي :فاااااااااااااااطمه اخلصي
شاروخان : فااااااااااااطمه سيبيه هو اللي اختار
انا : *مسكت ايديها * لو عايزه تشوفي بنتك تعالي معايا
جورج : ياعم النحنوووووووووح اخلص بدل منتحشر هنا انا عندي فوبيا من الاماكن الضيقه
هيما : انا مش شايف اي ابن متناكه
سندس : انت ماسك في طيزي ليه شيل ايدك واسحف عدل
هيما : لامواخذه انا فاكرها طيز جورج
سندس : شيل ايدك ياشاذ
هيما : شاذ !!!! جايبنها من انهي حضانه دي
انا : ابوس بضانك تعالي معايا علشان خاطر بنتك
فاطمه : سلام يامايكل سلام

( شاروخان وكوارشي وفاطمه مشيوا نحيه الشلالات وانا والصحبه ناحيه اوضه العساكر وصلنا لحد تحت الاوضه جورج رفع دماغه لفوق وطلعنا من الحفره لقينا نفسنا في اوضه
زي مخزن جوا اوضه العساكر ومتبهدله وكلها كراكيب طلعنا كلنا من غير مانعمل صوت براحه وروحنا علي الباب فتحناه براحه لقينا الاوضه فاضيه اتسحبنا بالراحه لحد ماكلنا
بقينا جوا اوضه العساكر وخرجنا براحه منها بنبص علي الابراج ملقناش حد طلعنا جرينا في الصحرا لحد ماوصلنا المبني والغريبه ان مافيش حد من الحراس موجود خالص لا في
الاوضه ولا الابراج ولا حتي في الصحرا لحد ما وصلنا المبني استخبينا وراه شويه بنبص في حد ورانا او مراقبنا ولا لاء )

جورج : غريبه فين الحراس
ناتاشا : مفيش غير اللي جوا السجن والابراج فاضيه
سندس : هو فين عوبيده
انا : احاااااااا راح فين
جورج : كان ورايا وهيما برضو فين
ناتاشا : هنفضل واقفين كدا كتير ولا هنجري لو فضلنا هنا هنتمسك
جورج : استني دا كمين لو جرينا هنتضرب بالنار
سندس : كمين طب ايه نرجع تاني السجن ولا نهرب الناحيه التانيه
جورج: مفيهاش ناحيه تانيه دي الناحيه الوحيده اللي متداريه
ناتاشا : احنا هنجري في صحرا دلوقتي يعني هنتشاف من كل حته
سندس: والعمل ايه
انا : خشوا المبني
ناتاشا : مبني ايه انت عبيط هنتمسك جوا
انا : خلاص اجري في الصحرا في عز النهار علشان تتشافي
ناتاشا : مش دي كانت خطتك
جورج : ههههههههههه يابن المتناكه يامقرح
انا : خشي ياطيز خشي خطه ايه اللي اجري في الصحرا 10 ولا 12 كيلو علي رجلي انتي هبله يابت
سندس : والمبني امان يعني
انا : حد قالك اني المهندس اللي باني كسمه وانا ايش عرفني انا بهبد
جورج : وبتقول علي هيما اللي مصطبح

( دخلنا المبني لقينا 4 عساكر في وشنا )
جورج :احاااااااااااااااا
ناتاشا: يالهووووووي
عسكري : اللي هيتحرك هيتضرب بالنار اقعد انت وهي اقعد هناااااا
سندس : متضربش متضربش هنقعد مش عايزه امووووت انا
عسكري : *بيتكلم في اللاسلكي * ايوا ياجنرال قب……….

مشهد اخر

كوارشي : احفر اسرع هانت قربنا للشلال
شاروخان : تعبت من الحفر
فاطمه : تفتكر كان عنده حق
شاروخان : لسا بتفكري فيه بعد كل اللي عمله
فاطمه : ماهو اتحايل علينا نروح معاه اكيد مش هيموت نفسه يعني
كوارشي : لو اتحركتي هقتلك انا
فاطمه : انا حاسه اننا اتسرعنا ماهو اكيد يعني مش هيموت نفسه
كوارشي: مش انتي اللي قلتيلي انه هيخوننا ونخلينا علي خطتك
فاطمه : بس شكله مكنش بيخونا وكان بيتكلم بجد فعلا
كوارشي : انتي مش متاكده من النفق دا
فاطمه : لا هو اللي قالي ان اخره شلال
شاروخان : خخخخخخخخ يعني ايه ياروح امك لا دا انا اقتلك وادفنك هنا
كوارشي : اهدي بس لما نشوف اخرتها ايه
شاروخان : في شلال بعد مانحفر ولا مفيش علشان مدفنش اهلك هنا
فاطمه : معرفش معرفش
شاروخان : *بيطلع سكينه من جنبه * انا هقتلك لو طلع كمين ولا مطلعش في نفق هنا انا لازم اهرب
كوارشي : اهدي قلت وشيل السلاح دا كلنا في الهوا سوا
شاروخان : اخرس انت كمان ياخول ماشي ورا شرموطه اهي هي اللي جابتك ورا وزنقتك
كوارشي : *بيبص بعظمه لشاروخان وبيبرق * غريبه اول مره تقولي ياخول
شاروخان : علشان انت خول وغبي وعيل ابن وسخه ضحك عليك ولبسك في الحيطه خلاك تتذاكي بغباوه كسمك متبصليش يابن المتناكه كدا *بيضربه بضهر السكينه علي راسه*
بينزل دم * مانهرب معاهم يابن الوسخه ايه اللي يخليني نهرب من نفق تاني مش ضامنينه انا اللي غبي علشان مسمعتش كلامه ومشيت ورا ميتين امك
كوارشي : انت واعي للي بتقوله
شاروخان : *بيحدفله الحديده * احفر انت انا خلاص مبقتش شغال عندك *بيمسك فاطمه من رقبتها بالسكينه * اي حركه غدر هصفيهالك احفر ياغبي احفر
كوارشي : *بيهرش في مناخيره *
فاطمه : شاروحان انت اتجننت انت عارف دا مين
شاروخان : اخرسي انتي ياعلقه مش دا اللي كنتي عايزه تخلصي منه وتمسكي الحكم في السجن
فاطمه : محصلش محصلش و**** ياكوارشي
شاروخان : احفر متبصليش كدا احفر .. خايفه منه دا من غير رجالته ولا يسوي خول مالوش لازمه… ناولني موبايلك
كوارشي : *بيديله موبايله *
شاروخان : *بيحفر في اخر حته في النفق وخلاص فتحت *
كوارشي : *بيضرب برجله يوقع الرمل والطوب وظهر قدامه الجبل الناحيه التانيه وتحتيه البحيره وهما فوق الشلال * سيبها اهيه طلع عندها حق
فاطمه : طب يالا بسرعه
كوارشي : جاهزين يالا هننط في المايه
فاطمه : دي بعيده انا خايفه ومبعرفش اعوم
شاروخان : خلاص خليكي هنا نط انت الاول ياعرص
كوارشي: *بيبتسم بحسره * اخر واحد كنت اتوقع انه يخوني هو انت
( شخص بيتسحب من وراهم وبيحط سكينه علي رقبه شاروخان )
شخص : زي ما انتم متتحركوش

ميرنـــــــــــــــــــــــــــــــ ـا

( في المستشفي )

اختي : قومي روحي انتي ياميرفت انا هبات معاها
ميرفت (ام مرنا ) : ولا هتحرك من مكاني رجلي علي رجل بنتي
اختي : ماهي زي الفل اهيه هي بس تعبانه من الولاده
ميرفت : لسا معرفتوش اخوكي وجوزك فين
اختي : *بتهز راسها * لا لسا ربنا يجيب العواقب سليمه
ميرفت: خير باذن **** خير هما تلاقيهم بيصيعو هنا ولا هنا
اختي : ياريت و**** يافوفا انا اللي صعبان عليا الغلبانه دي
ممرضه : *بتخبط الباب وبتخش تشوف مرنا * لا الحمد لله كويسه وبنتها بسم **** ماشاء **** ربنا يحرسها زي القمر وسليمه تقدرو تاخدوها من الحَضانه
اختي : *بتكرمشلها فلوس في جيبها * حبيبتي تسلميلنا انتي تعبتي معانا ربنا يباركلك
ممرضه : ش**** يخليكي يارب لو احتاجتو حاجه انا برا
اختي :اكيد ياحبيبتي
ميرفت : هروح اجيب البت حبيبت ستها واجي
اختي : هي مونيكا فين روحت ولا لسا قاعده
ميرفت : تعبانه ياحبه عيني روحت البيت ترتاح وهتيجي الصبح
اختي : ربنا يعينها تعبت معانا اوووي
مرنا : *بتفوق وبتنادي * مايكل مايكل
اختي : *بتمسك ايديها * ايه ياحبيبتي انا جنبك
مرنا : *بتفتح عينيها وبتبص حواليها وبتدمع * مجاش برضو
اختي : طب ما انا من ريحته اهوه مانفعشي يعني
مرنا : *بتدمع * لا انا عايزاه هو
اختي : *بتمسحلها وشها * حاضر ياحبيبتي فوقي انتي بس وقومي كدا وهجيبهولك انا وانتي وماما وناهد وكلنا
مرنا: انا مش بهزر انا حاسه اني مش هشوفه تاني
اختي : لا متقوليش كدا انا واثقه انه هتلاقيه في اي وقت داخل علينا بضحكته السمجه دي وايفيهاته اللي شبه وشه وبكل برود بياكل خيار عادي ولا اكنه سايبنا بقاله سنه
مرنا : *بتسند علي اختي وبترفع نفسها لفوق * انا موافقه بس يجي اشوفه تاني موافقه يزعق ويتعصب ويشتم ويقول ايفيهات وحشه موافقه بس هو يجي وانا هجيبله عشرين
كيلو خيار .. هو انا للدرجه دي موحشتهوش طيب طب هو زعلان مني طب انا ضايقته في ايه طيب طب مفيش تليفون يكلمني يطمني عليه ولا انا مكتوب عليا النكد والهم
والقلق طول حياتي بصيلي هنا وانا بكلمك وانا بكلم نفسي يعني
اختي : احنا ماسكين نفسنا بالعافيه فمش طالبا نكد وحياه بنتك اللي لسا جايا دي
مرنا : وحشني وحشني اوووووووي يامريم اوووووي
اختي : *بتنام جنبها علي السرير * مش اكتر مني يامرنا دا حته مني من لحمي ودمي
مرنا : وجورج مظهرش برضو
اختي : متجبليش سيرته علشان ورحمه ابويا لهاكله علقه لما اشوفه
مرنا : *بتنكوشها * هتاكليه علقه برضو
اختي : *بتبتسم * هو يجي بس وانا هنام تحت رجله ليل ونهار مش هزعله ولا هضايقه تاني ولا هقوله كلام يضايقه دا شاف مني كتير تصدقي عمري ماقلتله كلمه حلوه او
حتي رضيته او طيبت بخاطره مع انه مع انه *بتمسح دموعها * مع انه عمره مازعلني وعلطول بيفكر ازاي يرضيني عارفه عارفه زمان واحنا صغيرين مايكل مكنش بيحبني
كان علطول بيتخانق معايا ويضربني وكان جورج هو اللي بيدافع عني ويتخانق مع مايكل علشاني وانا وانا كنت باجي عليه وبتخانق معاه علشان بيزعق لاخويا تصدقي اول مره اخد
بالي من حاجات كتير اووووي تصدقي يامرنا ان جورج من واحنا صغيرين لحد ماسافر وكان هو اللي بيعملي كل حاجه كان دايما جنبي وفي ضهري واللي نفسي فيه كان بيجبهولي
واخويا مايكل مكنش جنبي اخويا محستش بيه او انه اخويا فعلا غير لما جورج سافر وحسيت بان في حاجه نقصاني وافتكرت ان مايكل هو اللي ناقصني مع ان جورج هو اللي كان
ناقصني *بتستغرب وهي بتتكلم * انا ازاي مخدتش بالي من حاجه زي كدا انتي متخيله ان جورج لو مكنش سافر مكنتش هحس باخويا دا خالص اااااااااااه انا افتكرت مواقف حصلت
زمان مش عارفه ازاي دماغي كانت مستوعبه ان مايكل هو اللي كان جنبي مع ان العكس تصدقي يامرنا
مرنا : ناوليني العصير من جنبك
اختي : امسكي … تصدقي ان جوزك دا اصلا عيل واطي وزباله وانا لو شفته هكله حته علقه علي وشه
مرنا : هسكتلك انا بقي
اختي : وريني بقي ياحبيبتي هتعملي ايه وانا اجيبك من شعرك انتي وهو
مرنا : انتي مريضه عندك خلل في مخك في ضمور في اتزانك الايوني طيب
اختي : انا عايزاهم هما الاتنين بصي انا مقدرش استغني عنهم انا عايزاهم وسيبي ام العصير خلاص خلص العلبه بتشخرلك سيبيها
مرنا : ههههههههههه هاتي واحده غيرها انا مضايقه اوووي
اختي :ورحمه ابويا لو بنتك طلعت بنفس برودك انتي وجوزك لهوقدها وادفنها حيه كدا
مرنا : بعد الشر عليها هي فين انا مشفتهاش
اختي : امك بتجيبها …. هو انتي ليه مرضتيش تولدي طبيعي وولدتي قيصري
مرنا : *بكسوف * علشان مايكل وكدا
اختي : علشان ايه ياختي
مرنا : وانتي مالك انتي **** عيله حشريه صحيح
اختي : ياختي كميله ولدتي قيصري علشان تفضلي حلوه في عين المحروس
مرنا : *بتتكسف وبتودي وشها الناحيه التانيه * اسكتي بقي واتلمي **** وفيها ايه يعني مش جوزي وليه حق عليا وبعدين هو بيحب الحاجات دي اووي وانا مقدرش احرمه من حاجه
بيحبها حتي لو هتعب مش مهم المهم يبقي هو مبسوط يعني انتي لو جورج عايزك تولدي قيصري هتقوليله لاء
اختي : دا انا انزله الواد من بقي بس هو يشغل المكنه ههههههههه
مرنا : سافله هنقول ايه ومش متربيه كمان
ميرفت : *بتخش بالبنت * حمدلله علي السلامه ياحبيبتي امسكي بنتك اسم **** عليها شبه امها
مرنا: *بفرحه الام مش محتاجه تتوصف وهي بتشيل بنتها وبتبوسها *
اختي : مش هتسمي **** وانتي بتشيلي البنت ولا انتي ملحده ولا ايه ظروفك
مرنا : يابنتي اسكتي بقي سيبيني مع امورتي الحلوه اللي شبه ابوها دي
اختي : شبه مين دي شبهك بالملي عينك بمناخيرك ببقك اختلاف بس القفا واخده قفا ابوها
ميرفت : ههههههههههه هتسميها ايه
مرنا : ابوها اللي هيسميها لما يجي يبقي يسميها
ميرفت : وافرض اتاخر غيابه
اختي : هنسميها اوبس نسيت اسمي اهدي بقي يامقدسه مش كدا احنا مصدقنا انها نسيت
ميرفت : سميها ميرفت علي اسمي
اختي : اديهاني اوقدها بسررررررعه

كوارشــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــي

( شخص بيتسحب من وراهم وبيحط سكينه علي رقبه شاروخان )
شخص : زي ما انتم متتحركوش
شاروخان : اتاخرت ليه
ماندو : اتلخبطت بين النفقين منور ياحاكم منوره يافاطمه
كوارشي: حتي انت ياماندو
ماندو : انا تقلعني ملط وتخليني افلقس في الحيطه انا هعرفك الفلقسه عامله ازاي انا مطلع عين امي السنين اللي فاتت دي كلها انا انا * ولسا هيضربه *
شاروخان : اهدي مش دلوقتي لما ننزل تحت هسيبهولك
ماندو : الاتنين انا عايز دا وبنت الشرموطه دي *بيشدها من شعرها لورا * ايه مالك ياقمر اومال فين الكاراتيه بتاعك
كوارشي : سيبها خليك راجل وخد حقك مني انا هي كانت بتتصرف بناء علي اوامري انا
ماندو : متستعجلش ياكسمك دورك جاي
شاروخان : اصلها ياعيني مجروحه حبيبها ناكها وخلع هههههههه من غير ماتبصيلي انا مفيش حاجه معرفهاش
ماندو : *بيقفشلها بزازها * وانا ايه ياقمر منفعش ولا زبري مخروم
كوارشي : هتهرب ولا هنقعد نرغي
ماندو : ولا فارق معايا هروب انا كفايا عليا اشوفك انت وهي في المنظر دا وكسم اي حاجه تاني
شاروخان : نط الاول ياماندو
ماندو : وسع ياعرص *بيبص من الفتحه * دي بعيده اووووي بس قبل ماانطها *بيبص لكوارشي وبيتف عليه وبيرزعه حته قلم ابن متناكه * دي حاجه
بسيطه كدا تصبيره لحد اما اقابلك تحت
كوارشي : بيتعصب وبيتثورج *
شاروخان : *بالسكينه علي رقبته * اهدي ياكسمك متعملش دكر لولا ماندو حلفني اني مقتلكش غير لما ياخد بتاره منك انا كنت قتلتكم من بدري انتو الاتنين
ماندو : هتقتلهم بس لما اعمل اللي في دماغي اشوفك تحت *بينط في المايه
شاروخان : وراه ياعرص وانتي يالا ورااااه * وبينط وراهم *

( كلهم نطوا في المايه وشويه وقبو علي السطح وابتدو يعومو للشط هي عباره عن بحيره متحاطه بغابه صغيره شويه شجر وزرع ونخل و طلعوا برا المايه ولسا هيقعدوا لقوا الجنرال بالعساكر في وشهم )
الجنرال : حلوه المايه
كوارشي : *واقف مستغرب وساكت *
ماندو : جنرال!!!!! دا كوارشي هو اللي قلنا نعمل كدا
فاطمه : ياريتنا روحنا معاه
الجنرال : ههههههههههه بس طلع قلبك ميت دا انا اخاف انط النطه دي …. فين بقيه الناس فين مايكل 

افلام سكس مصري - سكس سعودي
كوارشي : هرب من ناحيه تانيه
فاطمه : كوارشي انت بتقول ايه
الجنرال : *بيوجه سلاح ناحيتها * بتقولي حاجه …. هرب منين
كوارشي : من عند اوضه الحراس
الجنرال : شاطر .. اقتلوهم ……*بيمسك اللاسلكي * الو سامعك بتقول اي……..
كوارشي : انا قلت……….
( ضرب نار كثير وسقطوا ارضا مقتولين والرصاص مخرمهم )

نيك كس مولع ساخن من زبر كبير ساخن


(( انا قاعد علي جنب بكتب وبحسب حسابات وكلهم بيشتغلوا وقربوا يخلصوا ولقيت عوبيده جاي قاعد جنبي ))
عوبيده : انا مش مطمن لكوارشي هيغدر بينا
انا : لا ياراجل متقولش كدا دا كوارشي جدع
عوبيده : انا قلت احذرك علشان هو بعد مايخلص مني هيخلص منك انت متعرفوش قدي
انا : دا واضح انك تعرفه من زمان بقي
عوبيده : لو خرجنا من هنا علي خير واتقابلنا تاني هحكيلك ايه اللي كان بيني وبينه
انا : *بديله الموبايل* امسك لو عايز تكلم حد من اهلك او حاجه تعرفهم انك عايش او لو حد قريبك هيقدر يجيلك علي البلد ويهربك علي بلدكم
عوبيده : *بابتسامه حزن * شكرا مش محتاجه
انا : وفرت .. وحياه امك وانت خارج نادي علي جورج شوفه فين
عوبيده : حاضر * بيخرج مع دخله كوارشي وشاروخان وفاطمه *
كوارشي : احنا خلصنا
انا : برافو 

سكس جماعي - مص بزاز - سكس اجنبي ساخن
كوارشي : هنعمل ايه بقي لحد ميعاد العمليه
انا : استثمر في معمار المرشدي
كوارشي : ايه
انا : اجيب في الكبانيه
كوارشي: مزحه مصريه
انا : لموا حاجاتكم او اللي عايز يكلم حد من رجالته قرايبه يجوا يهربوه بعد منهرب من هنا براحتكم المهم 3 الا عشره انا هتحرك
فاطمه : في تغير حصل في الخطه
انا : ارغي
شاروخان : جورج هيفضل معايا لحد منخرج برا السجن علشان لو حصل اي غدر منك
انا : طب ما انت بتهددني بامي ومراتي عايز جورج ليه
كوارشي : غتاته
انا : خده دا حتي طيزه تقيله وغتت مبحبوش
كوارشي : *بيمدلي ايده * يبقي اتفقنا نتقابل بعد الهروب *خد مني الموبايل ومشي *

(في الحوش )

جورج : ماتهدي بقي مالك بتترعشي كدا ليه
سندس : لو اتفقشنا هنموت وانا مش عايزه اموت انا لسا صغيره
جورج : مش هتموتي متخافيش ناتاشا هتاخد بالها منك
ناتاشا : اه ياكوارشي الكلب شفت عمل ايه دا كان عايز يقتلني يتخلص مني علشان كنت عايزه اهرب معاكم طب ياكوارشي ياخول انا هوريك
هيما : هو مايكل بيعمل ايه كل دا
جورج : سيبوه هو قالنا محدش يجي جنبه لحد ميعاد الهروب هو دماغه كدا بقي سيبك منه ..انت بتعمل ايه
عوبيده : *بيخبي زي سكينه صغيره في البنطلون * دي لزوم الحمايه
جورج : ياعم كلنا هنهرب من غير دم ومحدش هيموت باذن ****
عوبيده : خليك في حالك انت
جورج : احااااااااااااااا
هيما : ايه في ايه
جورج : مزنوق نييييك هموت واشخ
ناتاشا : خضتني غور شخ جتك القرف
جورج : محدش يبص لحسن يتخض من طوله ههههههههه

(قاعد في اوضه لوحدي بفكر وماسك خريطه دوله بنما )

فاطمه : انت قاعد كدا ليه
انا : *بشاورلها تستني *
فاطمه : طب امشي طيب
انا : خشي عايزه ايه
فاطمه : ايه رايك في دوري شفتني وانا بتأمر عليك
انا : ممثله شاطره
فاطمه : عيب عليك
انا : هو انتي ليه مكملتيش النفق اللي كنتي بتعمليه من ورا كوارشي
فاطمه : *بتبص يمين وشمال * انت وصلت لاخر النفق
انا : لا اشمعنا
فاطمه : انت عارف اخره بيودي لفين
انا : فين
فاطمه : *بتشاورلي علي مبني في الخريطه * لهنا لوسط الصحرا يعني اول منطلع هنبقي زي الفراخ في المصيده دوريات المراقبه والامن هتشوفنا
انا : *بشاورلها علي الشلالات في الخريطه * لا يافالحه لهنا
فاطمه : ههههههههههه استحاله
انا : هفهمك ليه النفق اللي انتي عاملاه ملفوف وعكس عن السطح يعني لو بتحفري شمال تحت الارض هيطلعك يمين فوق الارض علشان مكان القبو تحت الارض عكس اتجاه
باب السجن .هزي في دماغك زي البقره ولا انتي فاهمه حاجه بص ياستي انتي شفتي ورا السجن دا قبل كدا فيه ايه
فاطمه : صحراء
انا : برافو صحراء وتحتيها شلال حضرتك السجن دا فوق جبل مش مسطح مع البلد نفسها ومش هتحسي بيه غير لو بصيتي من ورا السجن لكن لو بصيتي من قدام هتشوفي ارض مسطحه
عادي انتي مش لما جيتي السجن هنا كانو مغميين عينيكي
فاطمه : اه
انا : طلعتي زياره قبل كدا
فاطمه : مره او مرتين زمان
انا :لو طلعتي زياره هتلاقي ان ورا السجن عاملين سور طويل وعريض بحيث متشوفيش ايه ورا السجن يعني احنا علي ارتفاع ..حضرتك كان فاضلك حوالي 2 متر علي الشلالات
بس انتي حفرتي لفوق فطلعك علي صحرا قبل السور علشان كدا اتهيالك ان انتي لسا في الصحرا
فاطمه : وانت عرفت الكلام دا كله منين
انا : المخرج عايز كدا
فاطمه : يعني هتعمل ايه طيب
انا : هنهرب من النفق بتاعك هيبقي فاضله 2 متر هنحفرهم باي حديده هنلاقي نفسنا فوق الشلالات بالظبط ودي هتبقي اامن طريقه
فاطمه : يانهار اسود كوارشي لو عرف اني حفرت النفق دا هينيكني
انا : ومين قالك اننا هنهرب بالخطه بتاعتي بصي كوارشي هيغدر بينا فهيعمل حاجه لطيفه هيقول انه هيخش الاول هو وانتي وشاروخان اول ميخشو النفق مش هيبصو وراهم هيبقي
كل همهم انهم يجرو بسرعه ساعتها احنا هنخش النفق بتاعك وهنهرب من هناك
فاطمه : مش عارفه خايفه ومتوتره بس
انا : من غير بس اسمعي الكلام
فاطمه : *بتبوسني في خدي * كان نفسي نتقابل في ظروف احسن من دي
انا : خير خير يالا علشان قربنا ناديهم كلهم

( كلنا متجمعين )
انا : دلوقتي الساعه بتاع 2:30 كله جاهز
كلهم : تمااااااااااااام
انا : حلو الكلام … معانا كام قنبله
ناتاشا : 6 قنابل
انا : اربطو كل كيس بقماشه وادلقو عليها من ازازه البيبي دي معاكو ولاعات حلو كل واحد هيولع في القماشه ويرمي قنبلته في الاتجاه بتاعه من فوق السور … كله حفظ دوره ايه
فاطمه : اه
كوارشي : انا هبقي واقف علي باب القبو اول مترمو القنابل هخش علطول وانتو تحصلوني
انا : امين
عوبيده : الخطه فيها حاجه ناقصه دلوقتي المساجين لما يشوفونا بنعمل كدا مش هيشكو في حاجه
انا : هيشكو طبعا ودا هيبقي في صالحنا لانهم هيفتكرونا بنهرب وهيثورو وهيبقو عايزين يهربو ودا هيعطل الحراس لما يخشوا السجن
كوارشي: الخطه مظبوطه وعال العال المهم نهرب من هنا
انا: هتاخد جورج معاك في الاول هاخد سندس معايا في الاخر
كوارشي : لا
انا : ياعم ليه ماانت بتهددني بامي ومراتي وجورج
كوارشي : بنتي معايا
سندس : لا انا هبقي مع مايكل
جورج : يالهوي علي الكسفففففه شكلك دولسيكا خالص
كوارشي: اخرس يالا اللي قلته هيتنفذ
انا : انا عايز منك كلمه شرف اننا بعد مانهرب من هنا متغدرش بحد فينا
كوارشي : كوارشي مش خاين كوارشي راجل عند كلمته وانت كنت راجل معايا لايمكن اغدر بيك *بيبص لعوبيده وفاطمه * انما الباقي ملكش دعوه بيه
انا : ملكش دعوه بجورج وهيما كسم الباقي ميفرقش معايا
كوارشي : كدا انت صح كسم الباقي …انا رجالتي هيكونو عند طرف البلد هياخدوني من هناك اللي علي مزاجي هسيبه يهرب واللي مش عاجبني هدفنه مكانه
انا : ماشي ياحاكم … يالا كل واحد يمسك قنبلته ويجهز فاضل 5 دقايق

( مايكل مجدي زيااااااااااااره …… مايكل مجدي زياااااااااااااااااااااااااااره )

انا : احا ايه دا
كوارشي : ازاي يعني
انا : وانا مالي اسال المؤلف المعقد نفسيا دا اللي هيتعب اللي خلفونا علشان نهرب
جورج : ياعم احمد ربنا انه مقفلكش الجزء اول مانيجي نهرب
انا : هشوف الزياره واجيلكم اه نسيت اقولكم حاجه جورج هيقولهالكم بعد مااروح الزياره

الزياره

( اندرو ومعتز واميره )

انا : *باستغراب * عرفت منين اني هنا
معتز : ههههههههههههههههه اللي يسال ميتوهش تصدق لايق عليك المكان دا تحس انه معمول علي المتناكين الخولات اللي زيك اللي بيغدرو باصحابهم ومبيصونوش
العيش والملح وشايلين ازبارهم علي كتفهم
انا : شمتان فيا ياصاحبي صح
معتز : انت اقل من اني اشمت فيك انا جاي انيكك
انا : تصدق انا فرحان حسستني اني كيم كاردشيان او مثلا انجلينا جولي انك جاي من مصر لبنما علشان بس تنيكني طب ماكنت تستني انا هجيلك مصر بدل ماتتعب نفسك
معتز : دا فاكر انه هينزل مصر تاني وديني وايماناتي لولا السور اللي بيني وبينك دا انا كنت عرفتك مين هو معتز
انا : احمد ربنا ان السور دا موجود لان لولاه مكنش هيبقي في حاجه اسمها معتز
معتز : قلبك مات اوعي ياخول تكون فاكر ان السجن قوي قلبك وبقيت فاجر لا متنساش نفسك انت كس متناك ولا ليك لازمه ولا تكونش فاكر العضلتين اللي طلعولك دول هيعملوك بطل
لا اصحي لنفسك مش بالجسم بالقلب وانت قلب خول ضعيف زيك زي النسوان بالظبط
انا : عارف يامعتز ورحمه ابويا انت متستحمل يوم في السجن دا اقل مره جوا تخليك تقول انا كلب وتعملك سجاده ليها يابو عضلات
معتز : يبقي شكلك بقيت سجاده جوا ههههههههه
انا : 4 شهور بتدور عليا وجيتلي هنا علشان بس تقول الكلمتين دول
معتز : جاي انيكك وعارف هنيكك ازاي انا بس كنت عايز اتاكد انك هنا بس متقلقش هتتناك قريب مني ومن غيري
انا : طب حاول تبقي سريع شويه علشان لو ملحقتنيش انا هخلي خرم طيزك قد قرص الشمس دا …. سلام يااللي انا نيكت مراتك هههههههه
معتز : * معتز بيهز في السور جامد * هنيييييييييييييييييييييييييييييييكك وشرف امك لانييييييييييييييييييييييييكك يامايكل الكلب
( الحرس بتضرب نار علي الارض جنب السور علشان معتز يبعد عن السور )
انا : *بلفله وشي * انا الملك هنا يالا
اندرو : ماااااااااااااااااااايكل ماااااااااااااااايكل لو مش خايف علي نفسك خاف علي امك هي هنا في بنما صح
انا : ههههههههههه خاف انت علي نفسك منها يا يااندروووو وانتي عقلي اخوكي فهميه ان اللي بيتكلم عليها دي مني عارف يعني ايه مني يابن اللي انا نكتها هههههههه
احا دا انا زبير اوووي بقي علي كدا باي باي ياخولات
اميره : *بتزعق* متفتكرش ان السور دا هيحميك يامايكل مننا وعارفين هنيكك ازاي
انا : يالا يابت خشي جوا خلي امك تحميكي ولا نسيتي التفريش اللي فرشتهولك واحنا في ثانوي والبوس اللي بوستيهولك تحب اقولك يااندرو حلمه بز اختك شكلها ايه ولا كس امك شكل ايه
ميتخيرش عن كسك الفرق ان امك منضفاه ااااااه نسيت اقولك متنساش تخلي اللي بينيكك يلبس كوندوم علشان الايدز منتشر هنا في بنما سلام ياشويه فاكهه
معتز : مايكل
انا : *بلفله وشي * احا انت بتستني لما الف ضهري ما انا كنت عندك ولا هي كسم فرهده وخلاص
معتز : بعد مانيكك هرجع مصر وانيك مراتك حبيبه القلب وهخليك كل لما تيجي تنيكها تفتكرني يادكر
انا : بس دي محتاجه دكر يا ياوزه واستناني انا طالعلك بنفسي *ببعتله بوسه مستفزه في الهوا وبسيبه وهو بيشتم وبخش السجن تاني *
اندرو : قلبه بقي ميت نييييك السجن غيره مبقاش يهمه حد خالص ولا فارق معاه حد
معتز : كسمه انا هخشله وهنيكه جوا حتي ولو علي جثتي
اندرو : احنا نستناه لما يخرج احسن وننيكه
معتز : يخرج !!!!!! تفتكر
اميره : الثقه اللي بيتكلم بيها دي اكيد وراها حاجه وهو بنفسه قالك انا طالعلك
معتز : علي جثتي انه يخرج من هنا *وبيجري *

السجن 

كوارشي : فين المفتاح
انا : مفتاح ايه
كوارشي : مفتاح الاوضه اللي في القبو اللي سرقته من فاطمه فينه
انا : اااااااااااه هو جورج قالك انا قلت اخليه معايا يامملكه لحسن تهربو من غيري ولا حاجه
كوارشي : فين المفتاح
انا : خبيته فين خبيته فين ياواد يامايكل يووووووووه نسيت شوفه كدا في درج الكومودينو جنب الشربات
شاروخان : ولا انت هتستعبط هدفن ميتين امك هنا
انا : مين الكابتن تبعكم تعرفوه
كوارشي : *بيمسك شاروخان * سيبه هو فاهم هو بيعمل ايه سيبه انا معاه للاخر
انا : الساعه كام
ناتاشا : 3 وعشره واتاخرنا علي الخطه
جورج : * نازل من المبني وجاي عليا * انا ركبت المرايات علي شبابيك الاوض
انا : يالا بينا كل واحد علي مكانه واحنا كدا متاخرين
جورج : *في ودني * مايكل معتز جري علي مبني الجنرال
انا : خخخخخخخخخخخخخ احا انت عرفت منين
جورج : شفته من فوق وانا بركب المرايات
انا : طب بسرعه بسرعه ياجدعان كله علي موقعه وفرقعو القنابل في اقل من دقيقه انجزو ……..
( باب السجن بيتفتح وبيخش الجنرال )
انا : *بدي لكوارشي المفتاح في ايده بسرعه وبهزله راسي * انا اسف لو عايز تهرب انت اهرب
جورج : يادين امممممممممممممممي
عوبيده : كسم اللي يسمع كلامك تاني
فاطمه : هو في ايه
الجنرال : *وصل لحد عندي وقف شويه باصصلي وراح ضاربني بالبوكس في وشي * هاتوه
هيما : هما بياخدوه ليه
جورج : عايزينه في المنتخب بدل ابو صلاح
هيما : دا وقت هزار
جورج : دا احلي وقت تهزر فيه كسم حياتنا بقيت هنا للابد
كوارشي : اكراما ليه انا هستني 10 دقايق لو مجاش ههرب انا اللي عايز يجي اهلا وسهلا مش كدا يافاطمه
فاطمه : هنستناه
عوبيده : انا هستناه
كوارشي : مين قالك انك هتهرب معايا اصلا يالا يافاطمه يالا ياشاروخان ناتاشا هتيجي ولا قاعده
ناتاشا : *بتبص لجورج * انا اسفه بس دي حريتي
جورج : طريق السلامه انتي
هيما : هنعمل ايه
سندس : هقضي بقيه عمري هنا
عوبيده : خطتي هي اللي هتنجح لو مرجعش
جورج : *بزعيق وعصبيه * كسسسسسسسسسسسمك يامعتتتتتتتتتتتز

مشهد الجنرال

( انا والجنرال في اوضه مقفول علينا وانا مربوط في كرسي )
افلام سكس اغتصاب - تحميل افلام سكس - سكس اخوات
الجنرال : *بيشمر كمامه * قولي بقي اللي انا سمعته دا صح
انا : سمعت ايه
الجنرال : سمعت ان في ناس عايزه تهرب من السجن
انا : صح حصل
الجنرال : شيئ عظيم ومين بقي اللي عايز يهرب
انا : انا
الجنرال : لوحدك
انا : لا معايا كوارشي وناس تانيه معرفهاش
الجنرال : انت بتعترف علطول كدا
انا : وليه اتضرب واتهان منا كدا كدا هقول
الجنرال : تعجبني انا مبسوط منك قولي بقي هتهرب ازاي وامتي ومنين وكل حاجه
انا : هقولك الخطه كلها بس ليا شرط
الجنرال : قول
انا : هو انهي افضل ليك تعرف الخطه ايه ولا تقبض علينا واحنا هربانين
الجنرال : ان جيت للحق لو انتو هربانين هيبقي احسن كتير ساعتها هقتلكم ومش هستني بقي لمحاكمه ولا تدخل سلطات ولا الكلام دا
انا : طب ايه رايك في اللي يخليك تقبض علينا واحنا بنهرب وتعمل كل دا
الجنرال : يعني عايزني اقتلك
انا : ماهو دا الشرط اني متقتلش بس هكون خلصتك من كوارشي
الجنرال : لو انا اللي قبضت عليك مش هقتلك لكن لو رجالتي هم اللي قبضو عليك هيقتلوك
انا : لا دا مش عدل
الجنرال : هو دا اللي عندي
انا : عارف الشخص اللي جيه قالك اني ههرب
الجنرال : اه
انا : انا اصلا متفق معاه انه يهربني وهو اللي هيستناني بعد مااهرب من السجن
الجنرال : وخليته يقولي ليه
انا : علشان انا مش عايز اهرب انا عايز اخلص من كوارشي وامسك انا السجن واديره
الجنرال : بس كدا هو دا طلبك انك تمسك السجن بسيطه هقبض عليك وارجعك السجن بس هتقدر عليه
انا : هديك كوارشي مقابل اني امسك السجن وساعتها هطلعلك فلوس اكتر من اللي كان بيطلعهالك كوارشي واكتر ومن غير ما تسال دي بتاعتي انا بقي
الجنرال : ايه اللي يخليني اصدقك
انا : معندكش اختيار تاني
الجنرال : هتهرب امتي وازاي
انا : هديك علامه علي هروبي ساعتها هتخش السجن مش هتلاقيني لا انا ولا كوارشي ولا اتباعه هتلاقينا عند الشلالات اللي ورا السجن
الجنرال : الشلالات !!!!! دا انت بتتكلم بجد بقي
انا : اومال فاكرني بهزر احنا مخططين للهروب من فتره يجي من شهرين مثلا
الجنرال : انت عارف اني اقدر اقتلك دلوقتي حالا ومحدش هيسال فيك
انا : عارف وعلشان كدا جيت معاك علي الدوغري هو عرض وطلب هديك كوارشي وفلوس كل شهر ازيد من كوارشي و هتديني اداره السجن
اظن انها صفقه حلوه
الجنرال : اتفقنا هتهربو امتي
انا : دلوقتي ………………………. انتهي الجزء السادس 

اخت تمص فى زبر الاب والاخ وتتناك من الخلف

( لفيت وشها ناحيه الحيطه شديت طيزها لبرا شويه وباعدت بين رجليها ورفعت ايديها الاتنين لفوق ساندين علي الحيطه وفكيتلها شعرها وقلعتها البادي اللي لابساه

نيك كس - نيك محارم
والشورت والكلوت وبقت ملط نيك وسانده علي الحيطه وقلعت ملط ووقفت وراها من غير مازبي يلمس جسمها وبايدي الاتنين ماسك فردتين طيزها بهز فيهم وافتحهم واقفلهم واحركهم جامد وبسرعه
وطلعت بايدي مسكتها من جنابها بحسس عليهم براحه من تحت لحد فوق عند باطها طالع نازل بصوابع ايدي علي جسمها براحه وبتنفس وانفخ في قفاها هوا سخن ولفيت ايدي علي بطنها من قدام
فضلت احرك صوابعي عليها طالع نازل وبلف علي بطنها كلها وبين بزازها من غير مالمس بزازها ومرجع وسطي لورا بحيث زبي ميلمسش جسمها ومتحسش بسخونته وبحسس بصوابعي علي
بطنها ونزلت لحد شعرتها فوق كسها دخلت صوابعي بين شعر كسها قفشته وشديته سنه بسيطه وضربت كسها بصوابعي كذا ضربه ورا بعض اكني بطبل عليه وزقيت وسطي عليها من ورا مره واحده
عليها زنقتها في الحيطه جامد وايدي كانت سبقت وسطي وقفشت بزازها الاتنين واول مزنقتها جامد سمعت تنهيده ااااااه منها رحت ضاربها علي طيزها وبايسها في قفاها بشفايفي بقيت بعض قفاها بالشفايف
وبايدي بوسع بين رجليها اكتر ومن تحت لفوق رحت ضاربها علي كسها من ورا بكف ايدي وايدي التانيه ماسكها من رقبتها من قدام بقيت ماسك رقبتها بايد والتانيه بتدعك في كسها من ورا براحه وبمصلها
ودنها الحته المدلدله دي فضلت فتره علي الوضع دا وهي بتغمض عينيها وتفتح وتتاوه سنه بسيطه وتسكت وتبصلي وتغمض عينيها وابتدت تحرك وسطها مع حركه ايدي علي كسها رحت مدخل عقله من صباعي في كسها من ورا
وبعبوص صغنن داخل طالع فيها بيدعك فيها وزبي بيحك في فخادها راحت منزلا ايديها الشمال ومسكت زبري بتضربلي عشره وانا بخنقها جامد لحد ماوشها ابتدي يحمر نيييك رحت شايل ايدي من علي كسها ورزعتها حته قلم
والتاني وراه والتالت والرابع وهي جسمها سخن واحمر شويه لفيتها وخليت ضهرها للحيطه ولسا خانقها من رقبتها ومسكت حلمه بزها بفرك فيها بالراحه اوووي بصوابعي واشدها علي الهادي واهز بزازها من تحت لفوق بايدي
بنططها وايديها ماسكه في ايدي اللي علي رقبتها والتانيه مش عارفه توديها فين رحت مقبل عليها بركبتي رافعها وبحك كسها بركبتي رايح جاي وهي عينيها عليا مش عايزه تحركها ولا تبين اي انكسار وكسها ابن متناكه ناشف
تقيل نييك بس ابتدي ينزل مايه خفيفه فشخ …. شيلت ايدي من علي رقبتها وشلت ركبتي من علي كسها ونزلت علي ركبتي وباعدت بين رجليها وهي واقفه وفتحت كسها بايدي وبقيت بلحس بلساني طرف كسها من فوق لحسه واحده وابصلها
ولحسه وابصلها الاقيها واقفه مبتتهزش رحت مدخل لساني في كسها ونايكها بلساني وابتديت اشفط فيه من جوا مش بلحسه لا انا بشفطه وبشفط الحته اللي فوق وكل حته فيه اكني هاكله بشفايفي وماسك في فخادها بايدي لقيت ركبتها بتترعش سنه
بسيطه رحت ماسك بزازها بايدي وانا بشفط في كسها ومدخل بقي كله جواه لسانه بحركه يمين وشمال وجوا وبرا مبيهداش ولقيتها بتتنهد وتتاوه علي خفيف ورجليها ابتدت تشد واعصابها وعروقها تشد وايديها بتنزل علي شعري براحه بخوف
مش عايزه تمسك راسي فضلت علي الوضع دا يجي 5 دقايق وروحت رافع عيني باصصلها من تحت لفوق اول مابصتلها لقيتها هاجت نييييييك وراحت مقدما كسها وحركت وسطها لقدام علي بقي ومسكتني من شعري جامد ورجعت راسها لورا
مع تنهيده بنت متناكه فيها اااااااااه طويله فشخ ورفعت ايديها التانيه لفوق وكسها بتزقه علي بقي نيييييييك وايديها بتزق راسي علي كسها فششششخ ….. رحت انا شايل بقي من علي كسها وقمت رجعت ورا وهي بتفتح عينيها براحه وبتتنهد وتاخد نفسها

فاطمه : *بتنهج *ايه وقفت ليه
انا : انا اسف انا فشلت معرفتش اهيجك انتي الكسبانه
فاطمه : *بتنهج * وحياه امك

(لقيتها بتقرب مني وبتزقني علي الحيطه ونزلت علي ركبها تفت علي زبري وهاتك يادعك ومص بشفايفها من فوق لتحت ودعك في بضاني بطريقه معلمه بس مبتعرفش تمص هي بتعرف تهيج بس في المص بقره ولقيتها بتبوس حوالين زبي وبضاني
وفخادي من جوا وبتحك خدودها علي شعر رجلي زي القطط وبتتنهد نييييك وهي بتعمل كدا وشدت ايدي حطتها علي راسها وهي قافشه في رجلي بتحضنها واخداها في حضنها زي اللي بتتوسل وبتبوس في ركبتي وتحك خدودها فيها وانا بحرك ايدي علي
شعرها اكنها كلبه مثلا بحننلها علي راسها وراحت بصالي من تحت لفوق وبتحضن في ركبتي نييييك ولقيتها بتحرك كسها علي صوابع رجلي ووسطها رايح جاي وتبصلي وتتاوه فشششخ وتتلبون وتغمض وتفتح في عينيها وانا بحرك ايدي علي خدودها
لقيتها مسكت ايدي وبتمص في صوابع ايدي وتمسح بيها خدودها وتمشي كف ايدي علي رقبتها وصدرها ولقيتها بتمسك ايدي جامد تتسند عليهم وبتقوم تقف وبتحضني جامد نييييييك وبتبوسني في رقبتي اوووي اكنها اول مره تحضن حد وجسمها سخن
فشششششخ وبتحضن نيييييييييييييك فضلنا حاضنين بعض يجي 10 دقايق وزبي لازق في بطنها وخلاص قربت اجيب من كسم الاحتكاك وكل لما اجي اشدها من حضني تحضن اكتر ومتشعلقه مش عايزه تسيب رقبتي

انا : خلاص طيب كفايه انا هجيبهم كدا
فاطمه : مبتردش
انا : يابنتي طب ردي عليا طيب هعملك اللي انتي عايزاه بس اهدي بصيلي طيب * بلف وشها وهي بتقاوم مش عايزه تبصلي * طب بصيلي خلاص بصيلي مش عيب انك تهيجي دا مش ضعف ولا انكسار دا عادي غريزه فيكي بصيلي بقي … مقتنعتيش برضو
وانا بتفلسف طب خلاص انتي الكسبانه طب انا جوعت طب هروح ادفع اشتراك النت انتي يازفته هنكوتك حته قفا لو متلمتيش طب بصيلي بس و**** مهتكلم انا بس عايز اشوف عينيكي مش اكتر * ابتدت تسيب وشها ورحت باصص في عينيها * مالك بقي مكسوفه ليه
ايوا انتي بصيلي هنا مالك انتي مش كسم نتايه لازم تهيجي وتتناكي ايه بقي اللي مكسوفه منه
فاطمه : نتايه دا لفظ تقوله
انا : طب ماانتي حلوه ولبوه في نفسك اهوه اومال مالك بقي عامله فيها شمس الزناتي ليه
فاطمه : مين شمس الزناتي
انا : دا واحد ناك سبع نسوان مع بعض وبقي من العظماء السبعه
فاطمه : انا مش عايزه اكمل انا خايفه احبك
انا : متخافيش انا مش هحبك
فاطمه : ايه دا
انا : انا بحب مراتي وللاسف مش هعرف احب حد غيرها
فاطمه : اومال عملت معايا كدا ليه
انا : عادي شهوه مش حب زي ماانتي عملتيه شهوه
فاطمه : لا انا سبتلك نفسي حب مش شهوه انا كان ممكن مخليكش تقرب مني اصلا وانت عارف اني اقدر بس انا سبتلك نفسي علشان حبيتك
انا : والتحدي دا كان ايه
فاطمه : كنت بكابر بيه علشان كرامتي علشان مبحبش حاجه تكسرني حتي الجنس ميكسرنيش وكنت خايفه انك تكسب وتهيجني علشان هبينلك ضعفي
انا : بتفكريني بميرنا عملت نفس الكلام دا ايام ما كنا في الجامعه
فاطمه : ميرنا مين مراتك
انا : دي اغلي حاجه في حياتي حاجه كدا مزيج مابين حنيه علي هبل علي جمال علي عبط علي حلاوه علي بيض علي ضحكه تنسيكي اي هم في الدنيا
فاطمه : *بتبص في الارض وبتضحك بسخريه * انت جاحد
انا : ما انا عارف
فاطمه : انت عارف يعني ايه تبقي في حضن واحده وانتو عريانين وتجيب سيره واحده تانيه حتي لو كانت مراتك عارف دا بيعمل فيا ايه
انا : عارف وعلشان كدا بقولهولك لانه نفس الجنس اللي خايفه انه يكسرك هو هو نفس الجنس اللي عمره ماهيكسرني او هيخليني ابص لواحده غير مراتي مهما دوقت ونيكت هحن ليها هي هحن لنظرتها للمستها لحضنها لكل حاجه فيها
فاطمه : *بتلبس هدومها *
انا : مش معني كدا اني محبتكيش انا لو محبتكيش مكنتش بوستك ولا وافقت اني انام معاكي
فاطمه : محاولتك انك تلطف الدنيا فاشله احسنلك تغيرها
انا : *بمسك كتفها والفها ناحيتي وهي بتلبس وببوس راسها * انتي جميله فشخ ومش بهزر ولا بعرص بس انتي اللي هيجتيني من ساعه مدخلت هنا انتي اللي عيني طلعت عليكي
فاطمه : *سحبت نفس طويييييييييييل * انا نفس اللي حصلي وكنت بعمل فيك كل اللي فات دا علشان كنت خايفه خايفه من حاجات كتير خايفه منك وخايفه عليك وخايفه اني احبك وانك تبقي احسن مني وخايفه انك تهرب ومشوفكش تاني
خايفه من حاجات كتير كلها متلخبطه وداخله في بعض
انا : يعني انتي معايا
فاطمه : *بنظره ضعف بنت متناكه * هتخليني اشوف بنتي
انا : وهتنام في حضنك كل يوم كمان
فاطمه : متعشمنيش دي بنتي وانا ام عارف يعني ايه ام
انا : لا مجربتوش الصراحه ممكن اقولك يعني ايه اب لكن ام دي لما ارضع حاضر هبقي اقولك
فاطمه : انت ازاي بارد كدا
انا : اصلي مولود في تلاجه اهاهاهاهاهاهاهاه حلوه و**** حلوه انتي اللي نكديه
فاطمه : ههههههههههه طب دلوقتي هتهرب ازاي
انا : طبعا خطتك كانت ان حضرتك والاستاذ كوارشي هتهربو من الاوضه دي لما انا اقتل الجنرال متستغربيش انا عرفت منين ان الاوضه دي هتهربو منها لكذا سبب الاول اني قعدت ابعبص في الاوضه لحد معرفت مكان الحفر بتاعكم
ودخلت وشفت الطريق وثانيا قلق كوارشي لما جيه هنا وكان عايزنا نطلع بسرعه دا اكبر دليل ان كوارشي عارف الطريق دا بس للاسف الطريق دا اخره الاوضه بتاعه الحراس وعلشان كدا كان لازم الحراس يخرجو من الاوضه ازاي بقي عن
طريق اني اقتل الجنرال فالحراس تجري وتسيب الاوضه وانتو تهربو منها بس هل ياتري كوارشي عارف ان في نفق صغير انتي عاملاه بيطلع علي السجن من ورا غير الطريق اللي انتي قايلاله عليه
فاطمه : وانت عرفت منين ان انا اللي عامله الطريق دا
انا : السلسله اللي فيها صوره بنتك وقعت منك في النفق الصغنن دا
فاطمه : عايز يغدر بيا عملته لما عرفت انه مش هياخدني معاه وكنت انا انا …….. هتصدقني لو قلتلك اني كنت ههربك معايا
انا : ايه الكلام
فاطمه : كنت حبساك هنا وكنت ناويه اني اقتل الجنرال واجي انا وكوارشي نهرب من الاوضه دي وانا قبلها هخش الاوضه هخبطك باي حاجه علي دماغك واخبيك في النفق الصغنن واطلع لكوارشي ونهرب انا وهو من الطريق العادي وفي النص
اسيبه واخش علي النفق اللي انا عاملاه وتهرب معايا
انا : *بصقف * ياسلااااااااااااااام علي البرسيم اللي هيشح من السوق علشان ناكله لبنت كوم الحمير اللي هنا دي
فاطمه : و**** مش بهزر دي كانت خطتي بجد
انا : اسمعي يابقره انتي هنطلع دلوقتي لكوارشي واصحابي هناك واللعب كله بقي علي المكشوف وهتعرفه الخطه بتاعتي للهروب ايه امين … يالا علشان اتاخرنا نيك
فاطمه : استني انا مش هينفع اطلع معاك او ابين اني معاك علشان انا المفروض اني بكرهك وعايزه اقتلك
انا : استمري علي خطتك
فاطمه : طيب بس متضايقش مني
انا : استني فين بوسه وحضن عموووو مايكل
فاطمه : خلي ميرنا تبقي تديهالك يابتاع ميرنا
انا : غيره وكدا استمري بقي

( فوق عند كوارشي )

(( جورج + هيما + عوبيده + سندس + كوارشي + فاطمه + انا ))

انا : الخطه الجميله ان كوارشي كان هيضحي بيا اخرس خالص مش عايز اسمع كسم صوت حد هيضحي بيا اني اقتل الجنرال وهو هيهرب مع سندس وفاطمه من النفق اللي عاملينه في اوضه القبو تحت لااااا اهدي وابلع ريقك كدا
متنساش ان جاتلي زياره وقلتلهم علي النفق اللي في الاوضه يعني لو حصلي حاجه ولا الناس اللي جاتلي سمعو صوت سرينه الانذار هيبلغو علطول ووريني بقي هتهرب ازاي
كوارشي : *بيهرش في مناخيره * انا محدش يلوي دراعي
فاطمه : قلتلك نقتله
انا : طب حلو الكلام ورينا بقي ياقائد هتعمل ايه وانا ضيعتلك مجهود سنين من الحفر في النفق وخطه هروبك فشلت ها وريني بقي
كوارشي : ومين اصلا الشخص دا وايه اللي جابه هنا
انا : دا عوبيده عنده خطه حلوه للهروب خطه جميله بنت متناكه متنفعش بجنيه حتي ونكسمها عادي ونكمل كلامنا
جورج : ايوا بقي يابو المكاميك ارجع لهيبتك تاني وسيطر علي الاوباش دول
انا : ودا شخص ابن قحبه معرص ملناش دعوه بيه
عوبيده : انا مش ههرب مع الشخص دا
كوارشي : مش هتلحق تتمع بالهرب بمجرد مانخرج من هنا مش هتلحق تقول باي باي حتي
عوبيده : *بيبتسم في هدوء*
انا : خلافاتكم الشخصيه دي بعيد عن هروبنا لو هتتخانقو انا ههرب انا وجوزين البقر دول ايوا انتو
عوبيده : لولا ان بنته غلبانه وطيبه انا كنت حسرته عليها من زمان بس للاسف ملهاش ذنب ان ابوها ابن متناكه
كوارشي : متنساش نفسك يامتناك انا لسا الحاكم باشاره مني امحي كسمك من علي وش الارض
عوبيده : جبان
سندس : انا مش عايزه اهرب انا هفضل هنا
هيما : قابل ياعم جايبلنا واحده من سبيس تون فاكره نفسها في كوكب زمرده
انا : مش عايزه تهربي ليه
سندس : * بتبص بخوف ناحيه كوارشي *
كوارشي : اللي مش عايز يهرب براحته خليه قاعد
انا : انا مش ههرب غير بيها
فاطمه : طالما بتحبها كدا اتجوزها او خليك جنبها
انا : بس ياحماده
هيما : انتو بتتخانقو علي تفاهات وسايبين المشكله الاساسيه احنا هنهرب ازاي
عوبيده : ؟؟؟؟؟
انا : هقول حاضر اهدي اتك علي الصبر …احنا كام واحد احنا بتاع 6 وانا سابعكو هات موبايلك الساعه دلوقتي بتاع 9 الهروب هيبقي علي الساعه 3 العصر *ببص من الشباك
برا السجن * وبعد حساباتي الدقيقه نيييك طبعا هيبقي قدامنا 12 دقيقه نهرب فيهم لحد المبني اللي جنب السجن ومن هناك ربنا معانا بقي احنا وحظنا
جورج : خطه عظيمه مفيش كلام
كوارشي : مش فاهم اومال مين اللي هيقتل الجنرال وال 12 دقيقه دول امتي
انا : الجنرال مش هيموت كلنا هنهرب احنا ال 7 هنهرب في 12 دقيقه من اول مانخش النفق لحد المبني لححححححححححد منهرب برا خالص قدامنا 12 دقيقه نكون في البلد
اللي زي ماعرفت انها علي بعد 6 كيلو يعني هنجري 6 كيلو في 12 دقيقه او اقل ممكن 8 دقايق ومتقوليش ازاي
فاطمه : اه والقناصه اللي علي الابراج والحرس والسلاح هيصطادونا زي الفراخ واحنا بنجري
انا : الحراس مش هيشوفونا هيبقو مشغولين بالنار اللي بتضرب عليهم
عوبيده : ازاي
انا : *بمد ايدي * اللي معايا في الخطه يحط ايده في ايدي
كلهم : *بيجطو ايديهم * معاك
انا : الموبايل دا هيبقي معايا مش علشان حاجه بس هحسب عليه وهحتاجه
كوارشي : ماشي
جورج : الخطه ايه
انا : الخطه اننا هنغسل هدومنا
فاطمه : احا انت هتهزر
انا : لا هتقلي ادبك هسيبك زي الشخه الملزوقه في قعر الحمام لوحدك هنا
فاطمه : ايه اللي الخطه هنغسل هدومنا دي
انا : بصي ياحجه كلكم كدا زي الشطار هتجيبوا اكبر كميه من الهدوم وتنزلو علي المجاري اللي تحت وتغطسوا الهدوم فيها وتطلعو تحطوها في الشمي تنشف ويفضل لو تشخو عليها
وتسيبوها ساعه في الشمي لحد اما تنشف
كوارشي : وبعدين
انا : مش فاهمين طبعا طب بص ياجاهل انت وهو البيبي او المايه اللي حضرتك بتشخها فيها حمض اسمه اليوريا حضرتك الحمض دا لما بينشف بيبقي زي البودره احنا هنغسل الهدوم
في البيبي او الشخه دي وننشرها في الشمس فالحمض ينشف علي الهدوم نقوم احنا ايه بقي نمسك الهدوم دي ونفركها في طبق فينزل الحمض دا زي البودره في الطبق ونحطه في اكياس
صغيره مع الكبريت اللي عوبيده جابه احا انت جبت الكبريت
عوبيده : دا اللي قدرنا نجمعه
انا : مش بطال شغالين
كوارشي : انا عندي كبريت تاني
انا : حلو راس الكبريت بقي دي حضراتكم تفركوها علي جنب في طبق لوحده والحمض اليوريا في طبق لوحده ولما تخلصوا قولولي وساعتها انا هعملكم القنابل دي ….اه ولا اجورج
خد املي الازازه دي بيبي وخليها علي جنب هنحتاجها
جورج : واشمعنا انا
انا : علشان بضانك كبيره فهتملاها بسرعه
عوبيده : افرض عملنا القنابل دي هنعمل ايه بعديها
انا : هنفرقعها ايه السؤال الاهبل دا
عوبيده : ياراجل
انا : كل حاجه في وقتها …. انجزوا بس علشان نلحق لان لو ملحقناش النهارده هنستني للاسبوع اللي جاي
ناتاشا : *بتخش علينا * انا سمعت كل حاجه وعايزه اهرب معاكو
كوارشي : *بيسحب سكينته براحه وبيقرب منها * ناتاشا حبيبتي انتي سامعانا من بدري
جورج : *شاف كوارشي راح قايم ورايح واقف قدامه * هتعمل ايه عايز تقتلها
كوارشي : عددنا بيزيد وفرصتنا في الهرب بتقل
جورج : هتيجي معانا
ناتاشا : انا مش عايزه اقعد هنا ارجوكم خدوني معاكم
كوارشي : اتفضل ياقائد شوف هتحلها ازاي
ناتاشا : ارجوك انا من ساعه ماجيتم ومعملتش فيكم حاجه وحشه حتي جورج كنت بعامله حلو اهوه اساله صح صح ياجورج
جورج : حصل
ناتاشا : ارجوك انا ممكن اساعدك واعمل اللي عايزينه بس نفسي اشوف الحياه تاني عايزه ابقي حره
انا :عايزه تبقي ايه
ناتاشا : حره
فاطمه : يابو قلب حنين رد علي الحره
عوبيده : انا نازل اغسل الهدوم ولعلمكم اي حد هيعطل الخطه انا مش هتردد في اني اقتله بايدي
هيما : احنا نمسك مايك بقي ونقف في الحوش ونقول اللي عايز يهرب يجي معانا
ناتاشا : ارجوكم متسبونيش هنا
انا : هتيجي بس بشرط
ناتاشا : اللي تؤمر بيه
انا : سندس في رقبتك لو حصلها حاجه هقتلك بايدي
ناتاشا : حاضر حاضر

( كله نزل يغسل الهدوم وسندس وناتاشا بيفروكو الكبريت في الطبق وانا قاعد بفكر وبحسب حسابات تانيه وبعديها بساعتين داخلين كلهم علينا )

جورج : المساجين فاكرنا اتجننا لو شفت شكلهم تحت وهما شايفنا انا وهيما بننشر الهدوم وريحتها خرا كانو بيضحكو علينا نيك
انا : كوارشي وفاطمه فين
كوارشي : انا هنا
انا : منشرتش معاهم ليه
كوارشي : المساجين هيستغربوا وهيفتكرو ان في حاجه
انا : لا صايع …. افركو الهدوم في الطبق الكبير دا
كوارشي : انا فكرت في فكره حلوه
انا : *بكتب بورقه وقلم شويه حسابات * اه ايه هي
كوارشي : انا عايز اعرف الخطه ايه
انا : لسا بدري علي الخطه دا بس جزء منها
فاطمه : انا مش هكمل الا لما اعرف الخطه ايه
انا : متكمليش
عوبيده : وانا مش هكمل
انا : براحتكم
كوارشي : بس امك شكلها حلو اووووي جسمها كرباج والبنت اللي كانت معاها دي مراتك صح جميله وفرسه
انا : امي دخلها ايه بالموضوع
كوارشي : ولا اي حاجه دا بس واحد من رجالتي اللي برا شافها اعجب بيها بس انا قلتله اوعي دي تبقي ام مايكل حبيبي واخويا مينفعش تيجي جنبها
انا : اااااااااه
كوارشي : اصل برضو الست المصريه ليها طعم تاني كدا مختلف في النيك
فاطمه : انا قلتله شكلها كبير سيبك منها وخد الصغيره بس كوارشي قاله لاء الصغيره دي بتاعتي لامواخذه بقي يامايكل منعرفش انها مراتك
انا : اااااه وايه كمان
كوارشي : انت ودماغك بقي وشوف الخطه ولا مراتك وامك
انا : ااااااه وايه كمان
عوبيده : قلهم يامايكل علي الخطه دي اشكال بنت متناكه وخصوصا الكلب دا انا عارفه كويس
انا : ااااااه ومدخلتش شاروخان معاك ليه ولا مستنيه للمشهد اللي جاي
كوارشي : انت عرفت
انا : وهو انت بتتحرك من غيره دخله دخله خش ياشاروخان خش تعالي في حضن اخواتك
جورج : دي باينها باظت وهتعك نييييك
شاروخان : تبقي غبي لو فاكر ان كوارشي هيسيبك تتنطط في مملكته ونافش نفسك كدا
انا : ااااااااااه وايه كمان
فاطمه : ياعيني دا اتصدم
انا : انا هقولكم الخطه معنديش مشكله بس الخطه هتبقي لحد مانوصل للمبني بعديها كل واحد معاه ربنا امين
كوارشي : عداك العيب
انا : الخطه هتبقي الساعه 3 الا عشره كلكم هتطلعو المبني ومن الشبابيك بتاعت الاوض في اتجاهات مختلفه حوالين السجن ماعادا الاتجاه اللي ناحيه المبني هتحدفو القنابل دي
وهننزل جري علي القبو علي النفق ونهرب من هناك
كوارشي : وبعدين
انا : الحراس هيروحو ناحيه التفجيرات ساعتها هنكون احنا وصلنا للاوضه اللي في اخر النفق بتاعه الحراس ونجري من هناك علي المبني وبعديها علي البلد
عوبيده : والحارسين اللي علي البرجين
انا : هثبت مرايتين علي شبابيك اوضتين الشمس هتخبط فيهم 3 الا 5 بالظبط ونعكس ضوء الشمس في عين الحراس عينيهم هتوجعهم لمده دقيقه او اتنين مش هيشوفو حاجه هنكون جرينا
لحد المبني وبعديها نتسحب من ورا المبني لحد البلد يعني قدامنا بالظبط 5 دقايق ونكون عند اوضه الحراس

نيك بنت - نيك طيز - نيك عرب - نيك علي السرير
فاطمه : ولما عينهم ترجع مش هيشوفونا
انا : هيبقي تركيزهم علي القنابل اللي اتحدفت حوالين السجن مش تركيزهم علي المبني
عوبيده : هي الخطه حلوه وذكيه بس معتمده علي الحظ
جورج : ومعتمده علي اننا نكون مع بعض مش نغدر ببعض ونهدد بعض
كوارشي : وانا قلت حاجه انا بس كنت بعرفك ان اللي يفكر يلعب مع كوارشي مصيره ايه
انا : علي حق يابطل نخلص بقي شغلنا
كوارشي : تمام

افلام نيك طحن على السرير نيك مولع فى كس ناعم

انا ( مايكل ) : *برسم علي الرمل بعصايه في ايدي ومش باصصلها * كملي سكتي ليه
رزان : حساك مش مهتم
انا : انتي قلتيلي بتشتغلي ايه
رزان : مكنتش بشتغل انا من عيله غنيه مش محتاجه اشتغل
انا : *بحدف العصايه في وشها وهي مسكتها برده فعل سريعه * مممممم قولتيلي طيب يعني انتي عندك 28 سنه ومتجوزه وانتي 22 سنه ومعني انه مرضاش يخلف يبقي جوازكو عدي عليه نقول سنتين مثلا
رزان : 3 سنين وكام شهر

مشاهدة افلام سكس - مص بزاز - نيك اغتصاب
انا : يعني نقول بقي عندك 25 سنه وطبعا الاحداث اللي مش عارفنها لحد ماجيتي هنا نقول خدت سنه مثلا
رزان : متتعبش نفسك انا بقالي سنه و6 شهور هنا
انا : *كل دا انا بكلمها وانا بلعب في الرمل وقاعدين كلنا علي الارض ومسكت طوبه صغيره وحدفتها عليها تاني و برده اتفادت الطوبه برده فعل سريعه * ممممممممم يعني بقالك سنه و6 شهور
رزان : انت مريض بتحدف علي الناس طوب وهما بيتكلمو
انا :للاسف انا دكتور مش عيل بشخه وللاسف مش هينفع تكملي تمثليتك الجميله دي *بديها 20 جنيه * امسكي واتكلي علي ****
رزان : *بتاخد الفلوس وبتمشي *
كرستينا : مالها بس متسيبها تكمل
انا : هو حلو عليها كدا ..قلتلي اسمك ايه
عمار : عمار الليبي .. انت مصري صح
انا : اه مصري في مشكله معاك
عمار : *بيتكلم بتناكه * لا عادي
انا : اه طب قوم اتكل علي **** علشان مخليش النسوان تعملك مرقه
عمار: انتو اللي بتتكلموا يابتوع المراوح
انا : مبقاش الي انت يامعرص ياعره افريقيا الي هتتكلم حظك ان السجن بيمنع اننا نتكلم في السياسيه وقوم يابن المتناكه بدل مازنقك زنقه زنقه اخليك حامل حامل
عمار : هنروح من بعض فين السجن صغير
انا : الي الامام يا منيوك ووريني فخادك الحلوه وهي بتتهز
كرستينا : انت مشيته ليه
انا : غبي وهيتعبني
كرستينا : ههههههههه هو فعلا غبي
انا : دي اشكال تجبيها انتي كمان
احمد التركي : لا حاسب الكلام بيقع منك
انا : الكلام بيقع مني لا انت لا يمكن تكون تركي دا انت مصري مأصل كمان
التركي : ههههههههه *بيمدلي ايده * انا احمد ابويا مصري امي تركيه
انا : ابوك طلع ابن قرده محظوظ * بوشوش كرستينا * مش شايفه الواد عامل ازاي تخيلي امه هتبقي اييييييييييه فووووووووورتيكه
التركي : ههههههههههه انا فعلا امي شرموطه
انا : احا ايه دا في ايه
التركي : عادي دي شغلتها بتتناك بفلوس
انا : *بتريقه * وبابا فين ياحماده
التركي : ابويا راجل زبير خلف وسافر ومقضيها نسوان وانا علي فكره امي شرموطه برخصه يعني الدوله مصرحلها بمزاوله المهنه
انا : جميله تركيا بس انا مسالتكش عن امك
التركي : هي السبب في اني اتحبس هنا
انا : لا دا انت تحكي بقي وقوم اقعد مكاني احااااااا مش شايفه عامل ازاي دا لبنيتا فشخ
التركي : ههههههههههههههههه
انا : خول خول يعني
التركي : ملخص حكايتي ان امي زي ماانت عارف شرموطه ومره كانت نايمه مع زبون شاب من اسره تقيله فشخ في بلدنا واثناء ما الشاب بينيكها طلب منها انه يصور النيك فيديو وامي معترضتش وصورته بموبايلها وبعتتله الفيديو علي موبايله وبعديها بيومين جم ناس خدوا امي وعملو فيها كل اللي تتخيله علشان تعترف
انا : تعترف علي ايه
التركي : الشاب وهو بينيكها طلب منها تبعبصه والفيديو باين فيه انها بتبعبصه ومعرفش الفيديو اهله شافوه ولا ايه اللي حصل فافتكرو ان امي بتذله او عايزه تستغله في فلوس وطبعا الواد انكر انه طلب منها كدا وهي اعترفتلهم بكدا وقالتلهم ان معهاش نسخ تانيه من الفيديو دا وبرضو مصدقوهاش عذبوها وناكوها وهي برضو معندهاش حاجه تقولها لحد اما هددوها بيا انهم هينكوني وطبعا امي ميفرقش معاها حاجه كل اللي كان فارق معاها ان جسمها ميبوظش علشان دا اللي بيجبلها فلوس واتنكت وكان قدام عينيها وهي عادي جدا وانا في الاول مكنتش موافق بس بعد كدا لقيت انه عادي خصوصا انه اتكلمت مع صحابي بعد ماسابونا انا وامي ولقيت ان في ناس كتير مرحبا بيا وناس بتساندني وبتدعم حقوق الشواذ وليهم كافيهات مخصصه وخروجات مخصصه واماكن معينه خاصه بيهم ولقيت نفسي بروح في المجال دا ومستمتع جدا لحد ماحبيت واحده وفعلا قررت اني ابطل كل حاجه علشانها وابعد عن الشذوذ واتعالج
انا : وقدرت ؟
التركي : مكدبش عليك كنت بتعذب لاني اتعودت واتناكت كتير فشششخ بس بقيت بقاوم علشانها لحد مااتعالجت ونسيت اني اتناك وابتدي جسمي يرجع لطبيعته وخدت حقن هرمونات تاني وظبطت نفسي بس ساعتها كانت هي سابتني
انا : وسابتك ليه انت اتغيرت علشانها
التركي : مكانتش تعرف اني شاذ ولما عرفت مقدرتش تسامحني خافت علي مستقبلها اني ممكن في اي يوم ارجع تاني اني اتناك وحاولت معاها كتير وبرضو موافقتش
انا : ودا سبب عندك عقده وحبيت تنتقم رحت رجعت للشذوذ تاني
التركي : عملت الاوسخ من كدا اللي دماغك مش هتجيبها
انا : اللي هو ؟؟
التركي : اغتصبتها
انا : *بصقف* يابن اللعيبه احاااااااااا دا انت عالمي
كرستينا : انت بتتريق
انا : لا طبعا اتريق ايه احا دا عالمي بيقولك اغتصبها دا كدا بيثبتلها انه فعلا دكر ياسلااااااااام علي دماغك الالماظات دي كمل يافنان كمل
التركي : بعد مااغتصبتها افتكرت انها هترجعلي تاني او لما امتعها هتحس بيا وهتتكيف بس مش دا اللي حصل لقيتها بلغت عني والاغتصاب عندنا يعني اعدام فهربت بس هروبي مكملش واتقبض عليا مش من البوليس لا اتقبض عليا من اهل البنت دي وااتناكت واتفشخت لمده 3 شهور كل يوم بتعذب وبتعامل زي الكلب لحد ماخلاص مبقتش قادر فعلا اني اتحرك وجسمي علطول تعبان وكنت بتمني الموت لحد اما هما اكتفوا مني وكان ليها اخ في الشرطه خدني علي اساس اني اتحبس ويسلمني بس ابن المتناكه جابني هنا واخر كلمه قالهالي * الكس النجس بيخلف نجس *
انا : هو قالك كدا يعني راجل تركي عايش في تركيا قالك الكس النجس
التركي : ماهو قالهالي باللغه التركيه
انا : رااااااااااااااااااجل تركي انت اغتصبت اخته وبعد ماناكك وعذبك وهيحبسك في سجن ابن متناكه اخر كلمه هيقولهالك الكس النجس بيخلف نجس
التركي : اه وربنا قالي كدا
انا : كسم الاستروكس اللي بهدل الشباب
التركي : هات فلوسي بقي
انا : امسك ومشكرين ياعم تركي …. ايه اللي انتي جايباهم دول
كرستينا : مش تسمع حكايتي انا بقي
انا : اتحفينا
كرستينا : انا شيميل وك….
انا : بااااااااااااس شكرا ياعم لا شيميل ولا نيله امسكي واتكلي علي **** مش ناقصه كفايا عليا سوزي
كرستينا : *بتاخد الفلوس* مش مهم وفرت عليا
انا : وانتي ياسندس مش هتقولي قصتك
سندس : مينفعش تعرف قصتي لو عرفتها هتتقتل
انا : ليه يعني …. *ببص قدامي لقيت واحد واقف ورا عمود وسامعنا وبيشرب سيجاره وبيلف يكلمني * في حاجه اكابتن
عوبيده : *بيلف وبابتسامه ثقه * علشان دي تبقي بنت كوارشي وبنت اخته في نفس الوقت يعني تقول لكوارشي يابابا وياخالي
انا : وفيها ايه ما الخال والد برضو
سندس : *بعصبيه * انت بتقول ايه انت عارف لو كوارشي عرف الي بتقوله عليه دا هيعمل فيك ايه
عوبيده : * بيبصلها بصه بنت متناكه وبيبصلي * مش مصدقني اسالها * بيلف وشها ناحيتي بايده *
انا : كنت حاسس ان وراكي مصيبه و**** يعني كوارشي طلع مختل عقليا بينيك اخته وكمان مخلف منها
سندس : *بزعيق* انت بتقول ايه انا لو قلت لكوارشي هيقتلك
انا : انت عرفت منين
عوبيده : ميهمكش انا عرفت منين اللي يهمك انا قلتلك ليه
انا : كمل سامعك
عوبيده : *بيبص لسندس * امشي انتي
سندس : *عملت حركه بايديها مش فاهمها ومشيت *
انا : قلتلي اسمك ايه
عوبيده : عوبيده ومش موضعنا انا عارف مين اللي جابك السجن هنا واللي جابك هو اللي جابني
انا : والمطلوب
عوبيده : هتساعدني اهرب من هنا
انا : والمقابل
عوبيده : هتهرب معايا
انا : علشان تقتله
عوبيده : *عينه بنت متناكه * اقتله دي كلمه قليله انا هخلي العالم كله يشوف اللي هعمله فيه
انا : يبقي مش هساعدك للاسف معطلكش
عوبيده : ليه
انا : علشان دا بتاعي انا انا الي هفشخه مش حد تاني
عوبيده : *بيمدلي ايده * مش هتفرق المهم مصالحنا مشتركه
انا : اشمعنا انا
عوبيده : *بيبص علي ايده الممدوده وانا مسلمتش *
انا : عندنا في مصر بيقولو الراجل بيتربط من لسانه وانا مقدرش اديك كلمه غير لما اكون قدها افهم الاول وساعتها ارد عليك
عوبيده : شخص بقاله شهر في السجن قدر يوصل للحاكم قدر يتحداه قدر يقف وسط كل الاشكال الوسخه اللي حواليه دي قدر يكسر قانون مترسخ بقاله سنين وكله بالدماغ يبقي اكيد الشخص دا متعلم وتعليمه عالي كمان او ببساطه نقدر نقول بيعرف يفكر ومكانه مش هنا وميفرقش معايا هو جيه هنا ليه اللي يفرق معايا انه هيساعدني اخرج من هنا علشان هو مكانه مش هنا وعايز يهرب معايا اختارتك ليه بص كدا علي كل المساجين هاتلي واحد يقدر يساعدني غيرك وانا اهرب معاه مكانك
انا : مين هيهرب معاك
عوبيده : مش محتاج حد في هروبي غير شخص واحد خطتي معتمده علي شخصين
انا : مروحتش لكوارشي ليه
عوبيده : كوارشي زي السمكه والسجن دا بالنسباله الحوض اللي قاعد جواه ميعرفش ان المحيط اكبر واوسع
انا : عميق اووووي بسم **** ماشاء ****
عوبيده : طبعا انت فاكرني مختل عقليا او بقول اي كلام وبتاخدني علي قد عقلي بس انا هديك الدليل علي صحه كلامي
انا : مش عايزه وشوف غيري انا مش عايز اهرب
عوبيده : *بيبتسم * فكر ورد عليا والدليل *بيشاورلي علي المسابقه * مع الحاكم هيقولك عليه
انا : اروحله يعني اقوله انا جايلك من طرف عوبيده
عوبيده : *بيبتسم بتناكه وبيسبني *

ناتاشا : والاااااااااااااااااااااااااان مع المرحله الاخيرررررررره من المسابقه والفائز كوااااااااااارشي اووووو جوووووووورج
المساجين : *بتهيص*
ناتاشا : المرحله الاخيره هتكون تحدي بين الاتنين في الرجووووووله كل متسابق فيهم هيقف قدامه اربع اشخاص هيختارهم عشوائي وهو عينه مغمضه وبعد مايختارهم هيقفو الاربع اشخاص قدامه وهو مغمض عينيه وهيشاور علي اتنين منهم لو طلعوا ستات هينيكهم ولو طلعو رجاله او شيميل هينيكوه
جورج : ايوا فين التحدي برضو
ناتاشا : المسابقه دي ب 3 نقط النقطه الاولي لو اختارت الاتنين ستات مش رجاله او شيميل والنقطه التانيه لو قدرت تنيكهم اكتر من 10 دقايق من غير ماتجيب لبنك والنقطه التالته بتاخدها لو الاتنين قالو انك متعتهم اما لو كانو رجاله فانت خسرت نقطه من ال 3 والنقطتين التانين هتكسبهم لو قدرت تجيب لبنك من غير ماتلمس زبرك …….جاهزيييييييين
جورج : خخخخخخخخخخخ احا
ناتاشا : خمس دقايق والمسابقه تبدا ودلوقتي رهانتكم مع هيمااااااااااااااااااا والرهان اقل حاجه 20 جنيييييييييييييييييييييييييه
انا : احا انت لسا مخلصتش
جورج : الحقني ياسطي انا اتضحك عليا المفروض فاطمه اللي تكسب واقابلها في النهائي راحت عرصت لكوارشي وهو اللي بقي في النهائي
انا : ماهو اكيد بكسمك وهو اللي هيفوز وهتتناك ياخول يامعرص
جورج : مش هينفع ياسطي اتناك اتصرف
عوبيده : *معدي من جنبنا *
انا : يعني اعمل لكسمك ايه مش انت اللي عايز تشارك البس بقي بكسمك
عوبيده : عايز تكسب انا اقدر اخليك تفوز بسهوله
جورج : الحقني ابوس ايدك
عوبيده : *بيبصلي * لو صاحبك وافق
جورج : وافق علي ايه مايكل وحياه امك انا هتناك
انا : *ببص لجورج وببص لعوبيده * كسمه ولا يفرق معايا يتناك عادي بس انا مش هوافق علي اللي في دماغك *بسيبه وبمشي *
جورج : احاااااااااااااااااااا يابن المتناكه ياعرص بتبيعني هي دي الصحاب
ناتاشا : جاهز
جورج : جاهز احاااااا قولي جاهزه مش جاهز
ناتاشا : هههههههههههه
عوبيده : *بيوشوش جورج *
( رحت قعدت علي جنب بعيد وبتفرج علي اللي هيحصل )
سندس : *جايه عليا وبتديني كل الفلوس اللي معاها * ممكن تاخد كل فلوسي بس ارجوك ارجوك متجيبش سيره لحد ولا حتي لكوارشي
انا : ليه
سندس : هيقتلني و**** هيقتلني وانا مش عايزه اموت انا لسا صغيره *بتعيط فشخ *
انا : شششششش مبحبش العياط هتعيطي امشي غوري في داهيه
سندس : *بتمسح وشها*
انا :احكيلي حكايتك انتي جيتي هنا ليه
سندس : كوارشي كان تقيل اوووي برا واتحدي راجل اتقل منه وكان عارف باني بنت كوارشي وبنت اخته في نفس الوقت ولعب علي الموضوع دا لحد ماجابه هنا وطبعا كوارشي مسكتش وكلم رجالته برا يخلصوا علي الراجل التقيل دا بس معرفوش والراجل لما عرف ان كوارشي لسا بيتحداه حتي وهو جوا السجن حب يذله اكتر وراح مدخلني السجن هنا علشان يكسره اكتر ولما كوارشي شافني اتكسر و طلب منه انه محدش من المساجين يعرف الموضوع دا والمقابل انه هيعمله كل اللي هو عايزه والراجل التقيل دا خلي كوارشي شغال عنده مسكو السجن وخلي 50% من فلوس كوارشي تتحول لحسابه كل دا علشان محدش يعرف اني بنته ووبنت اخته في نفس الوقت
انا : طب لو حد عرف هيقتلك ليه وهو اصلا ضحي بنفسه علشان محدش يعرف
سندس : انا مش فارقه معاه هو اللي فارق معاه نفسه الموضوع دا لو اتعرف انا هموت ورجالته هتسيبه هتستحقره وساعتها مش هيبقي معاه فلوس يديها للراجل التقيل دا ومش هيبقي حاكم للسجن وحكم السجن دا بالنسباله حاجه مقدسه لانه اتعود يبقي هو الزعيم
انا : الراجل دا الجنرال صح
سندس : *بتبص في الارض *
انا : خلي فلوسك معاكي
سندس : *بتعيط * انا ماليش ذنب في دا كله انا مش كدا انا نفسي اعيش زي اي بنت في سني كان نفسي احب واتحب وافتح بيت و….
انا : شششش انتي هتشحتي قومي اتكلي علي **** مش طالبه نكد
سندس : *بتبصلي بعطف* ارجوك
انا : احرقي اكتر احرقي
فاطمه : *جات علينا * شكلي جيت في وقت مش مناسب
انا : الصراحه اه كنت لسا هعترفلها بحبي ليها
سندس : *بتمشي *
فاطمه : مش هتشوف صاحبك وهو بيتناك
انا : هو مين الشخص اللي هناك دا *بشاورلها علي عوبيده*
فاطمه : *بتهزر* تدفع كام
انا : هعزمك علي العشا في يوم من الايام
فاطمه : هههههههههههه خيالك واسع اوووي
انا : ممكن ادفعلك اللي انتي عايزاه بس ليا طلب تاني
فاطمه : ايه هو
انا : *بطلع كل الفلوس اللي في جيبي * هديكي كل اللي في جيبي مقابل انك تعملي قتال بينك وبيني
فاطمه : *عينيها بتلمع * بس كدا انت تؤمر
انا : بس انا عايزه قتال عادي مش جنسي
فاطمه : طب منخليه قتال جنسي ووفر فلوسك
انا : لا انا عايزه عادي مش انتي برضو لا جنسيه
فاطمه : سواء دا او دا انا هكسب انا بس حبيت استمتع بالفوز
انا : علي حق يابا
فاطمه : جهز نفسك

( انا بقوم ناحيه كرستينا وبتكلم معاها شويه والكلام سخن مابينا وروحت ضاربها بالبوكس في وشها واتخانقت معاها وصوتنا بقي عالي والمسابقه وقفت وكله اتلم حوالينا وبقي قتال بيني وبين كرستينا واحنا الاتنين بنضرب في بعض بافترا وبغباوه اكننا في حلبه مصارعه )
فاطمه : *بتوشوش كوارشي* عايز يبوظ المسابقه
كوارشي : سيبيه نشوف اخره ايه
فاطمه : *بتبص لكوارشي بغيظ وبتبص ناحيتي بغل * سبني عليه فرصتي جات
كرستينا : *بتمسح الدم من علي وشها * كسممممممممممك مالكش فلوس عندي
انا : *بمسكها من شعرها وبوطي دماغها بين رجلي وبرفعها بالمقلوب لفوق وبسيبها تنزل علي دماغها * فلوسي وهاخدها لو علي جثتك
كرستينا : *وقعت وماسكه دماغها من الخبطه وانا مقبل عليها حدفت رمله في وشي وقامت بتضرب فيا بالشلاليط والبوكسات * كس *بالبوكس* امك *بالبوكس* يا*بالبوكس* بن الزانيه*بالبوكس * ما لكش عندي *بوكس جامد * فلووووووووووس
انا : *وشي بيجيب في دم ووقعت علي الارض علي ركبي دايخ شويه *
كرستينا : *بعزم ماعندها وبالرجل في وشي وقعتني علي ضهري *
ناتاشا : هتسيب صاحبك كدا
جورج : كسمه ماهو سابني اتناك
هيما : *بيدي شنطه الرهانات لجورج * امسك دي … *بينزل القتال * جرا ايه ياكس مالك شاده حيلك علينا ليه ولا انتي نفسك تتناكي *بيقلع تيشرته * تعالي ياكسمك قربي
كرستينا : *بتبصله باستهزاء * تعالي ياكسمك ارقدك جنبه * بتقبل عليه تضربه *
هيما : *بيتنطط زي القرد رايح جاي قدامها وبيضرب ضرب ابن متناكه شوارعي وراح مغفلها بضربه في زورها هي مسكت زورها وهو بكوعه من ورا في ضهرها من فوق راح موقعها علي الارض وبركبته في مناخيرها كذا ضربه ورا بعض لحد مناخيرها بقيت بتجيب في دم واغمي عليها ووقعت علي الارض *
فاطمه : *بتشاور لماندو ينزل يضرب هيما *
هيما: *بيبص لماندو * كدا احلو الكلام اوووووي تعالي ياكسمك انت كمان
( هيما بيضرب ماندو وبيتنطط بس ماندو جسمه عضلات نيك والضربه منه بتوجع هيما فشخ وهيما ابتدي يتفشخ ويقع بس بيقاوح لحد اما جورج سخن وراح نازل يضرب في ماندو وفاطمه شافت كدا راحت نزلت هيا كمان ومعاها شاروخان وبقي ماندو وفاطمه وشاروخان بيضربو في جورج وهيما وانا بقوم من علي الارض وجسمي متكسر نييييك وببص لقيت جورج وهيما وشوشهم بتجيب في دم وفاطمه وماندو وشاروخان متعورين برضو في وشوشهم بس نايكينا ولقيت فاطمه سابتهم وجايا تضربني )
فاطمه : مش كان نفسك في قتال اهو جالك اهو * بالبوكس في وشي وبالركبه في بطني وراحت رافعاني بالنص وقعت علي الارض وهي قعدت فوقيا بتضرب في وشي وانا مداري وشي بايدي *
انا : *بتضرب ضرب ابن متناكه ولا اكني كافر وهي بتضرب بعزم ماعندها بانتقام وببص عليها وهي بتضرب لمحت كتفها اليمين بيتخلع من مكانه مع كل بوكس بتديهوني رحت رافع وسطي لفوق هي اترفعت سنه قمت ضاربها بالبوكس في جنبها الشمال هي مالت ناحيه الشمال قمت ضاربها بصوابعي في زورها رجعت ورا شويه قمت انا من تحتيها ونزلت برجلي علي كسها بافترا لقيتها اتنفضت وبتضم جسمها علي بعضه مسكتها من كتفها اليمين المخلوع لقيتها بتبصلي باندهاش * حركه واحده واعجزك طول حياتك
فاطمه : *ريحيت عينيها لتحت ووطت راسها *
انا : *سبت كتفها واديتها ضهري ورايح اضرب مع جورج وهيما *
فاطمه : * قامت علشان تغفلني من ضهري ولسا هتضربني علي دماغي *
كوارشي : *بزعيق* كفااااااااااااااااااااااايه

سكس نيك طحن - صور سكس 2019 - صور سكس ساخنه
( كلنا وقفنا وانا ببص ورايا لقيت فاطمه كانت هتغفلني وجورج كان ماسك ماندو مطلع ميتين امه وشاروخان واقع علي الارض ماسك بضانه ومبيتحركش وهيما سنانه ووشه كلها دم )
هيما : *بينهج نييييك * عيل ابن متناكه عفيجي بس كسمه
كوارشي : *بيشاور لفاطمه وليا ولجورج وهيما نطلع فوق

افلام نيك طحن ساخن من على السرير

اختي : *علي الشات رسايل * انتي كويسه فيكي ايه ؟؟
ساره : لا مش كويسه عرفو مكاني
اختي : هما مين دول

سكس مطلقات - سكس منقبات - سكس ناعم
ساره : *استغربت وهي بتقري الشات * انت مين انت مش مايكل ؟؟
اختي : برافو انا مش مايكل انا شاورما الريم
ساره : *شافت المسدج ومردتش *
اختي : *بعتتلها * ؟؟؟؟
ساره : ايا كان انت مين ابقي قول لمايكل اني مش هقدر استحمل اكتر من كدا انا هديهم الحاجه
اختي : استني انا مريم اخته حاجه ايه ؟؟ وهما مين ؟؟؟ مايكل مختفي متعرفيش هو فين
ساره : *بتشوف ومبتردش *
اختي : ارجوكي اخويا وجوزي الاتنين مش لاقينهم لو تعرفي عنهم حاجه ارجوكي
ساره : معرفش حاجه انا كل اللي اعرفه ان من حوالي شهر مايكل بعتلي حاجه علي النت وقالي حافظي عليها ولما يحتاجها هيكلمني بس انا مش قادره استخبي اكتر من كدا وعرفو مكاني
اختي : طب حاجه ايه طيب
ساره : *بتكتب *
ماما : ها كتبت ايه ؟؟
اختي : بتكتب لسا
ساره : مش هقدر اقولك سلام هكلمك تاني علشان شافوني
اختي : طب تعرفي حاجه عن بنما
ساره : *شافت المسدج * متقفليش خليكي معايا خمس دقايق وهكلمك تاني
اختي : اوك
ماما : قالتلك ايه
اختي : كانت هتقفل واول ماقولتلها بنما قالتلي استني
مرنا : وريني الموبايل كدا اشوف الشات دا
ماما : يبقي اكيد تعرف حاجه عن مكانه اعرفي منها كل حاجه وقوليهالي دلوقتي
مرنا : *بتقلب في الموبايل * هو ازاي ال gmail دا بتاع مايكل ومايكل معاه ايفون
اختي : عملهولي علشان يفتحلي موبايلي علشان ال gmail بتاعي ساعتها كان فيه مشكله
مرنا : بتتصل اهيه فيديو .. دي هي ساره فعلا
ساره : بصي علشان معنديش وقت قوليلي عرفتي منين انه في بنما
مرنا : انتي لابسه كدا ليه وايه المكان اللي قاعده فيه دا
اختي : *بتنتش منها الموبايل * تعرفي ايه عن بنما اخويا وجوزي هناك عرفنا بالصدفه
ساره : عرفتي منين
اختي : *سكتت شويه *
ساره : متخافيش انا معاكو مش ضدكو مش شايفه شكلي بقي عامل ازاي وقاعده مرعوبه وخايفه .. قوليلي
اختي : كنا بنراقب معتز لقيناه قابل سلوي وسمعتها وهي بتقوله بنما
ساره : مين هناك في بنما غير مايكل و و و وجورج
اختي : هما بس
ساره : طيب انا عارفه هما في بنما ليه ومين اللي وداهم وعارفه كل حاجه بس ممكن تسبيني انا اتصرف ومحدش فيكو يتدخل
ماما : وانتي هتعملي ايه بقي ووهما فين في بنما دي وبيعملو ايه هناك
ساره : اولا انا اسفه علي اللي حصل قبل كدا بينا
ماما : اخلصي وهاتي اللي عندك
ساره : سلوي وانا كنا شغالين مع واحد اسمه الريس وانا غدرت بسلوي علي الجزيره ومايكل هربني واتفق معايا انه هربني وانقذ حياتي في المقابل انه لما يجي وقتي هردله الجميل علشان
اختي : هااااااااااااااااا
ساره : مايكل الفتره اللي فاتت دي كلها بعد مارجعنا من الجزيره كان بيكلمني علي الشات دا وانا حكيتله كل حاجه وكان ناوي ينيكهم كلهم بس بطريقه تانيه خالص مرضيش يقولي عليها لحد مااخر حاجه بعتهالي شويه لينكات كدا لحاجات معينه قالي خليها عندك و اتفقنا انه بعد شهر بالظبط اكلمه علي الشات واقوله اني محتاجالك زي ماتفقنا لو هو قالي امك قرعه يبقي مايكل تمام ومحصلوش حاجه لو اي حد تاني رد يبقي اختفي خالص
اختي : وكملتي معايا ليه كلام علي الشات
ساره : علشان انا فعلا محتاجاه الريس عرف يوصل لمكاني وانا لو اتقتلت معني كدا ان الحاجه اللي معايا خلاص ماتت معايا ومايكل هيفضل في سجنه
مرنا : سجن!!!!!!!!!!!! سجن ايه
ساره : مايكل محبوس في سجن في بنما سجن معمول لكل الشواذ جنسيا وكل اللي عندهم امراض جنسيه وميول جنسيه غريبه والسجن دا محدش لا بيهرب منه ولا بيطلع منه عايش
اختي : احنا كنا بنحضر نفسنا نروحله
ساره : محدش يروح ارجوكم وانسوا الكلام اللي قلتهولكم دا وسيبوني اتصرف وامسحوا الشات اللي مابينا
ماما : انتي فين ياساره ؟
ساره : مش هقدر اقول علشان محدش فيكو يتاذي
ماما : قولي انتي فين وقصري في الكلام
ساره : انا في امريكا
ماما : قابليني في بنما كمان يومين وهنتواصل علي البرامج دا
ساره : يا ام مايكل مش هينفع ارجوكي لو مايكل عرف اني قلت لحد فيكو حاجه هيبهدلني
ماما : انا كدا كدا رايحه لابني عايزه ترديله الجميل صح يبقي تقابليني في بنما كمان يومين غير كدا يبقي مالكيش دعوه بيه اتفقنا
ساره : طب طب طب ابوس ايدك خليكي لو حصلك حاجه بسببي هيبهدلني وانا عايزه اردله جميله
ماما : اسمعي الكلام وحضري نفسك يالا سلام
مرنا: يعني الناس كلها ربنا يرزقها بجوز عادي طبيعي بيروح الشغل ويجي يقعد بالفانله والكلوت قدام التليفزيون وكرشه مدلدل قدامه 10 متر وانا ربنا يرزقني بواحد فاكر نفسه رامبو وهينقذ العالم
( امي واختي بيبوصولها واتفشخوا ضحك من منظرها )
اختي : مالك ياعبله ياكامل قعدتي ليه كدا
مرنا: واحده غيري تطب ساكته بعد اللي سمعته دا بس البركه في اخوكي خلاني جبله كدا بقيت حاسه اني عايشه مع رافت الهجان
ماما : ياااااااه اخيرا كدا اقدر اقولك اهلا بيكي في عيله المتخلفين واللامبالاه
مرنا: انتو بتهزروا الواد مسجون في سجن شذوانين وناس وحشه بيقتلو بعض وانتو بتضحكو علي منظري
اختي : شذوانين ههههههه دا جوزك دا لوحده حيوان منوي شاذ عن باقي البشر هو والمتخلف ابن خالته
مرنا : طب احنا دلوقتي هنعمل ايه وهنسيب ماما تروح لوحدها كدا
ماما : اقولكو علي سر .. مايكل عارف ان كل دا هيحصلو قبل مايسافر وحكالي
اختي : ايه دا
ماما : اه و**** زي مبقولك كدا حكالي علي ساره والريس وكله بس مكانش يعرف حوار السجن دا
مرنا : ااااه وانتي سبتيه يسافر سبتي ابنك يسافر كدا ها ويسبني ويسيب ابنه ولا بنته اللي هيجو كمان كام شهر ومحتاجين ابوهم صح لا خير ماعملتي و****
ماما : *بتبص لاختي * وانا اللي قلت لجورج يروحله وعرفته كل حاجه
اختي : نعم ياختي انتي كمان يعني انتي عارفه جورج فين وسايباني ادور عليه دا احنا بنخمن انه معاه وعملتي دا كله ومتقوليليش وكمان بتشتغليني وقعدتي تعملي حساباتك وتقوليلي يالهوووي يعني معتز ومايكل بينهم مشاكل قومي انزلي يابت ورا معتز راقبيه وانتي اصلا عارفه كل حاجه
ماما : هفهمك يابنت العبيطه بما ان الكلام علي المكشوف مايكل كل اللي حكهولي ان الريس هيسجنه في سجن في امريكا علشان يهربلو واحد مقابل انه يسيبه في حاله انا بقي سمعت منه وكلمت جورج قلتله تسافر مع ابن خالتك ومتسيبوش علشان جورج امريكاني وهيعرف يتعامل مكنتش اعرف انه هيغدر بيه كدا ولما ترجمت الحوارات اللي بتحصل عرفت ان معتز عبيط واهبل ومش عارف اللي بيحصل لصاحبه وكل اللي في دماغه عايز يصفي خلاف معاه انا معرفش ايه هو بس ابن الجزمه مكنتش اعرف انه متفق مع ساره وهينتقم من الريس وسلوي من تحت لتحت من غير ماحد فينا يعرف حاجه فهمتي يام لسان طويل
مرنا : مش بقولكو متجوزه رامبو
اختي : والعمل ايه دلوقتي يابروفيسيره
ماما : فهميني بس البرنامج دا بتتكلمو عليه ازاي وهسافرله انا بنما هقابل البت ساره هناك وهعرف اطلعه ازاي وانتو الاتنين علاله تتحركو من هنا وهجيبهولك قبل ماتخلفي باذن ****
اختي : مني انتي عارفه بتعملي ايه يامني فكري انا لو حصلكوا حاجه انا اكتر واحده هتاذي انا هبقي خسرت اخويا وامي وجوزي
ماما: هاتيلي بس البالطو ابو فروه علشان بنما دي بيقول ساقعه
مرنا: صبرني ياررررررب علي دي عيله

معتــــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــز

معتز : *بيكلم اندرو واميره * من دلوقتي اللي مش قد المشوار دا يقول انا اللي هيقع مني في الطريق او يتدلع كسمه معرفوش انا قدامي هدف هوصله يعني هوصله اتفقنا
اميره : *بسخريه * مالك شادد حيلك علينا ليه كدا
معتز: *بيلم هدومه وكل حاجته * ****م اني بلغت
اندرو : عارف هنسافر ازاي ولا بالحب
معتز : حبايبي كتير متقلقش هنطلعها بحري علشان نوفر فلوس اكتر
اندرو : فلوس ليليان فين ؟؟
معتز : *بيبصله ببضان * يخصوك في حاجه
اندرو : لا ياعم دول بتوعك حلال عليك
معتز : ورايا
اميره : طب متتقل شويه الساعه لسا 6 الصبح اتقل ساعتين كدا
معتز : انا نازل اللي عايز يجي يجي
اندرو : *بيبص لاميره * يالا

السجـــــــــــــــــــــــــــــن

( كوارشي واقف في البلكونه بتاعته وبيكلم المساجين بصوت عالي )

كوارشي : مستعديي للاحتفال السنوووي
المساجين : *بيهيصوا * ياااااااااااااااااااااااا
كوارشي : اللي عايز يقدم في الاحتفال يسجل اسمه عند فاطمه وهتبدا المراسم كمان نص ساعه هيصوااااااااااااااااا
المسجاين : *بيهيصوا *
كوارشي : السنه دي الاحتفال اصعب واصعب السه دي اللي هيفووووز اللي هيفووووز ههههههههه بحب الحركه دي اوووي
جورج :اخلص يابن البضينه
ناتاشا : ولما يسمعك
جورج : يبقي حاسه السمع عنده كويسه مثلا
كوارشي : اللي هيفوووووووووز واحد بس
المساجين : *بيعملو صوت متضايقين * يييييييييييييييييييييي
كوارشي : استنوا استنوا الفائز دا هيختار 3 افراد يكسبو معاه عشوائي بدل ما كل سنه بنختار اول 3 فايزين السنه دي غيرنا هيبقي الفائز بيختار 3 من حبايبه يعني هيبقي الفايزين 4 مش 3
المساجين : *بيهيصواااااااااا*
كوارشي : الحقوا سجلو مع ناتاشا هناخد اول 10 اشخاص هيسجلو اسمهم ورحبوا معايا بابراهيم هو اللي هيمسك الرهانات
هيما : احا مين ابراهيم مين انا لا مبعرفش
كوارشي: ياراجل دي حاجه سهله وتافهه تعالي بس هفهمك

انا : ايه الاحتفال دا
جامال : دي المسابقه السنويه للسجن كل سنه ال3 الفايزين كوارشي وفاطمه وشاروخان يعني معروفه
انا : احا هو كوارشي بيشترك
جامال: نوع من انواع الديمقراطيه
انا : ممممممم قولتلي والفايزين بقي بيكسبوا ايه
جامال : هتشوف بنفسك
انا : انت غامض ليه بكسمك دا ايه القرف دا وانا جايبك تبضني غور ياعم
جورج: *جاي من بعيد عليا * ولااااااااااا شوفت المسابقه دي متيجي نخش
انا : الفايزين بيكسبوا ايه برضو
جورج : رحله عمره
انا : طب انا مسيحي
جورج : يبقي هتكسب جنيه دهب تحطه في طيزك بس خد بالك هتحطه بالعرض مش بالطول
انا : لا دا مش عدل بقي وبعدينجنيه دهب ايه دا اللي في بنما يابن طيز الارنبه
جورج : كفايه حرق هتخش ولا لا .. مصلحه في الجوووون الفايز الاول بيبقي ليه حق انه يمسك الحكم مع كوارشي ويصدر احكام معاه لمده شهر
انا : مصدق انت الكلام دا
جورج : هجيلك تاني *بيجري بعيد كدا *
جامال : اوعي تشترك المسابقه بيخشها 10 بيخرج منها التلاته اللي انت عارفهم
انا : والباقي بيروح فين
جامال : انفخ بلالين
انا : احا في ايه
ناتاشا : اييييييييييييييييييييه فاضل 3 مشتركين مين هيخش مش عايزين الاحتفال يبدا ولا ايه
جورج : انا هخششششش
ناتاشا : يخربيت امك بتهبب ايه
جورج : انا اصلا تافهه حطيني قدام العاب تلاقي روح الطفل اللي جوايا بتهفهف كداهو قدامي
انا : انت بتعمل ايه انت عبيط
جورج : بس يالا انت فاهم حاجه انتو كلوكوا حمير
كوارشي : *بيشاور لحد بعينيه *
كرستينا : انا هخش
جورج : مين دي انا اول مره اشوفها
انا : وانت بكسمك بتاخد الغياب كل يوم يعني
جورج : كسم الكيرفي اللي في طيزها اح نييك
انا : ميلفايه علي ابوها
جورج : متشترك ياعم
انا : لا ياع………. خخخخخخخخخخخخخخ كسمك بتهبب ايه اسكت اسكت
جورج : *بيزعق * ماااااااااااايكل مشترك
كوارشي: بس ياحماده
جورج : للدرجه دي انا هفأ
فاطمه : *بتوشوش كوارشي * فرصه تخلص منه
كوارشي : ولو قضالي المصلحه يبقي مش هعرف اخلص منه
فاطمه :الفرصه دي مش هتتكرر تاني اكسره في المسابقه
كوارشي : لا انا عايزه
مسجون : انا هشترك
كوارشي : *بيرفع ايده وبيهيص * ابداووووووووووو الاحتفال
انا : خخخخخخخخخخخخخخخخخخ كنت هتوديني في داهيه
جورج : اييييييه خنزير
انا : دا انا هنيك خنزير امك دلوقتي يابن العايقه ياخلفه الرخيصه يابن الوسخه
جورج : ياسطي احنا في سجن استمتع وافرح كدا
هيما : مراهاااااااااانات
انا : يابن المره الحايكه يامنيوك يابضااااااااان
كوارشي : *جاي علينا * مستعد يابطل يالا المتسابقين كلها يجمعوا هنا وانا معاكو اهو هقف في الصف برضو وناتاشا هي الحكم

سكس محجبات - سكس مساج - سكس مصري نار
المساجين : * عاملين دايره وواقفين يهيصوا ويشجعوا *
ناتاشا : القوانين معروفه هو قانون واحد متتهزمش … المرحله الاولي النيك المفاجئ كل اتنين هيتنادي علي اسمهم هيبقو مع بعض اللعبه عباره عن هتقلعوا انتو الاتنين ملط وتوقفو ازباركو علي الاخر وتجرو ورا بعض وكل واحد منكم ليه 5 دقايق هيجري فيها ورا التاني في خلال ال 5دقايق دول لو قدر انه يوقعك علي الارض ويدخل زبره فيك يبقي كسب وهنشوف خد وقت قد ايه لحد مادخل زبره وبعديها المتسابق التاني هيبقي ليه 5 دقايق برضو يعمل فيهم نفس الكلام واللي استغرق وقت اقل هو الفائز في المرحله الاولي جاهزين
كلهم : *بيهيصوا *
انا : * واقف بتفرج عليهم مع المساجين *

شاب ينيك مرات اخيه على السرير نيك طحن

مرنا عند امي في البيت )
ماما : عنك انتي اقعدي علشان اللي في بطنك
مرنا: اديني بتحرك بدل منا قاعده زي البطيخه كدا
ماما : منا قولتلك اجي انا اقعد معاكي بدل التعب اللي انتي فيه دا
مرنا : البيت وحش اوووي من غيره ياماما وحشني اوووي
ماما : يابت متبقيش عبيطه كدا اتقلي عليه دا ابني وانا عارفاه عارفه لو ادتيله علي عينه هيدلعك اكتر

سكس عرب نار - سكس لبناني - سكس محارم

مرنا: بس هو يرجع بس وانا اديله بالجزمه علي دماغ امه
ماما : ههههههههههههههه ينيلك يابت ….. اهي الحزينه وصلت
اختي : *بتبوس ماما ومرنا * ازيكوا مدفيين انتو و الجو تحت تلج موووووووت حاجه مقرفه بقيت شبه البطريقه
ماما: ايه اللي اخرك كدا يابطريقه
اختي : كنت بعمل بيات شتوي * موبايلها لقط واي فاي والرسايل ورا بعض عماله تجيلها *
مرنا : ايوا ياعم حبايبك كتير
اختي : اتنيلي دي معظمها كومنتات علي الفيس بوك ماما انا واقعه من الجوع مفيش اي سندوتش استر بيه نفسي
ماما : افتحيلك علبه تونه جوا
اختي : تاكلي يامرنا
مرنا : مبحبش السمك اعمليلي سندوتش جبنه
اختي :طب قومي افتحي الباب
ماما : متفتحيه انتي ماانتي جنبه
اختي : لا انا هفتح علبه التونه
ماما : يجي ويحط عليكي يابعيده *بتفتح الباب وبتشبه علي اللي بيخبط * ايوا يابنتي عايزه مين
اميره : ازيك ياطنط عامله ايه مش فاكراني انا اميره اميره اخت اندرو
ماما :اميرررررررررررررره ازيك ياحبيبتي عامله ايه اتغيرتي خالص وكبرتي اتفضلي اتفضلي يااهلا وسهلا اومال فين امك
اميره : مجاتش بقي تعبانه *بتسلم علي مرنا* ازيك
مرنا: ازيك عامله ايه مش انتي اللي كنتي في فرح مريم وجورج
اميره : اه انا انتي فاكراني اهوه
ماما: ولا خت بالي يابنتي معلش انتي عارفه بقي الفرح ولهوجته اتفضلي تشربي ايه
اختي : *داخله عليهم وبتفطع قوطه * ميرووووووو بعمل جبنه اعملك معايا
ماما : مش كنتي بتعملي تونه
اختي : ادلقت مني وانا بصفيها من الزيت
ماما : ناصحه ياروح امك
اختي : شششش اسكتي شويه هااا اعملك جبنه
اميره : مالوش لزوم انا بس كنت جايه اسال علي اندرو بقالو كتير مبيجيش البيت فقلت يمكن تعرفو هو فين او يمكن مع مايكل
مرنا : هو اندرو كمان مختفي اصل البت دي جوزها جورج اختفي برضو هي شوطه في البلد ولا ايه
اميره : مختفي !!!!! طب مدورتوش عليهم في الاقسام او المستشفيات جايز حصلهم حاجه
اختي : يعني هيحصلهم ايه وهما عيال صغيره .. عايزه الجبنه بخيار ولا بقوطه
اميره : انتو قلقتوني ياجماعه اكتر عليهم
مرنا: *بتعدل نفسها * وانتي تقلقي عليهم ليه ياختي انشاء ****.. اقلقي علي اخوكي بس مالكيش دعوه بالباقي
اميره : *اتحرجت * كلهم اخواتي ولازم اقلق عليهم احنا متربيين سوا
ماما : متقلقيش ياحبيبتي كلهم كويسين
اميره : طب ممكن لو شفتوا حد فيهم او اندرو يعني تطمنوني عليه ودا رقمي ياطنط علشان لو حصل حاجه كلميني
ماما : ماهو بدري رايحه فين
اميره : معلش الوقت اتاخر الحق انزل انا
ماما : طب ياحبيبتي بالسلامه وسلميلي علي ام اندرو
اميره : يوصل ياطنط سلام
اختي : بتفكري في اللي بفكر فيه يامني
ماما : *بتغمزلها * مني انتي هتاخدي عليا ياجزمه
مرنا : انا مش فاهمه حاجه
ماما : كلي ياحبيبتي امسكي الجبنه بالخيار اللي بتحبيه
مرنا: انتو مخبيين عليا ايه مايكل جراله حاجه
اختي : ماما هي لازم تعرف هي مراته وليها حق عليه
ماما : *بتبرقلها * يابت اتلمي مافيش حاجه
مرنا : في ايه ياحماتي واحنا من امتي بنخبي علي بعض حاجه مايكل حصله ايه
ماما : ردي ردي علشان تبقي تنسحبي من لسانك تاني
اختي : اه هرد وهقولها كمان بصي يامرنا مايكل مش مسافر شغل مايكل منعرفش فين والغالب او الاكيد ان معاه جورج لان الاتنين اخر مره مكلمنهم كانو مع بعض وشكلهم في مصيبه من مصايبه
ماما : يابت اسكتي ولايميها
مرنا : *مخضوضه * طب ومقولتليش ليه وهو كدب عليا ليه قوليلي هو فين طيب
اختي : احنا برضو مخضوضين عليه اكتر منك دا اخويا قبل مايكون جوزك فاهدي كدا ومتندمنيش اني قلتلك حاجه اهو علشان كدا كدب علينا كلنا
مرنا : يعني انتو كنتو عارفين انه بيكدب عليا
ماما : و**** ابدا احنا عرفنا صدفه
اختي : دلوقتي ياماما انا زي ماتفقنا نزلت ورا معتز بعد ماكان عندك في البيت فضلت مرقباهم لاقيته هو واندرو بيقابلو سلوي ومسمعتش غير كلمه بنما وبعديها طلعو علي شقتنا القديمه وانا سبتهم وجيتلك
مرنا :بنما !!!! ايه بنما دي
اختي : مفيش حاجه في الدنيا اسمها بنما غير دوله بنما
ماما : وايه اللي هيوديهم هناك انتي متاكده انك سمعتي صح
اختي : انا بقولك اللي سمعته
ماما : يعني معتز واندرو قابلو سلوي كدا بقي شكوكي كانت في محلها
مرنا :شكوك ايه انا مش فاهمه حاجه ازاي معتز مع امه وهو مش طايقها اصلا دا حتي كانت مراته تعبانه من كام يوم وجيه خدني علشان اشوفها وبعدين…
اختي :بعدين ايه انطقي حصل ايه
مرنا : محصلش حاجه وقف في نص الطريق وقعد يقول كلام عبيط كدا افتكرته تعبان او حاجه ورجعني تاني البيت
ماما :طب ياختي لو جالك متفتحيلوش الباب تاني علشان الاتنين دلوقتي قلبوا علي بعض وليليان اصلا مراته مش في البيت والحوار كبير مش صغير *بتبص لاختي * من بكره تاخدي حاجتك وتروحي تقعدي مع مرنا في البيت متسبيهاش لوحدها
اختي : ماهي معاها امها واختها يعني هتتخطف مثلا
ماما : اسمعي الكلام وهاتي مفتاح العربيه انا اللي هشوف الموضوع دا
مرنا : لا طبعا انا مش هقعد كدا انا هروح بنما دي واشوف مايكل فين
ماما :تروحي فين ببطنك دي وبعدين انتي معاكي فلوس تسافري مطلعه باسبور اصلا
مرنا: ازاي يعني اعرف ان جوزي في مشكله وعايزني اقعد كدا لا انا هاجي معاكو
ماما : ومين قالك ان مريم جايه معايا انا هروح لوحدي دا ابني انا وانا اللي هجيبه وعارفه هجيبه ازاي
اختي : لا يامني دا اخويا ورجلي علي رجلك
ماما : جزره وقطمها جحش اللي قلته هيتنفذ بالحرف هتقعدوا انتو هتخلو بالكم من بعض وانا هروح اشوف ابني *بتخلع دهبها * هتخلو الدهب دا معاكو لو اتزنقتوا في فلوس وانا كنت شايله قرشين كدا هسافر بيهم خلااااااص قلنا مفيش نقاش
اختي : يامني متنشفيش دماغك انتي كبرتي و ….
مرنا :في ايه مين بيتصل بيكي
اختي : *باستغراب * دي ساره ازاي ( بتكلمها علي ال gmail بتاع مايكل … مريم مشغله الموبايل بتاعها بال gmail بتاع مايكل ) … الوووو الوووو
مرنا : ساره ساره مين ؟؟
اختي : مبتردش استنو دي باعته رساله مكتوب فيها دلوقتي انا محتاجاك زي ماتفقنا
ماما :ساره مين ومحتاجاه في ايه
اختي : *بعصبيه * ساره ياماما ساره الزفته مرات جورج القديمه
مرنا : وهي عرفت ال gmail بتاع مايكل منين ومحتاجاه في ايه واتفاق ايه دا انا مش فاهمه حاجه انا قلقانه وخايفه اوووي
ماما : اهدي كدا بس انتي كلميها تاني ولا ابعتيلها قولليلها وافهمي منها في ايه
اختي : بكتبلها اهوه

اميره : الو ايوا يااندرو انا كنت عندهم من شويه هما مش عارفين حاجه
اندرو : متاكده ولا بيشتغلوكي
اميره : وهو انا تلميذه يعني عيب عليك هما عايشين في مايه البطيخ ولا يعرفو حاجه
اندرو : طب امان مستنينك
اميره : بس مراته مش قد كدا يعني عاديه مش حلوه اوووي زي مانت بتقول
اندرو : نفسني اكتر نفسني
اميره : لا وهنفسن ليه لو حلوه هقول حلوه عادي يعني
اندرو : طب اخلصي اركبي اي حاجه وتعالي

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــن

( يوم عادي نييييك في السجن كل واحد في السجن في دنيته وانا في اوضتي بلعب ضغط وجورج داخل عليا )

جورج : ايه ياعلم بتعمل ايه
انا : بعمل فورمه
جورج : فورمه ايه اتنيل انت محتاج عشرين سنه
انا : بس ايه رايك في الباي شدت شويه
جورج : *بيطلع فلوس وبيعدها * و**** ولعبت معاناااااااااا ورجعت ايامنا الحلووووه انا حبيت السجن هنا انا عايز افضل طول عمري هنا فلوس ونسوان واخر نجاسه هحتاج ايه تاني
انا : *ببص في حته مرايه صغيره * انا محتاج العب ضهر شويه لان الترابيس واقعه خالص
جورج : يابني انت محتاج سنه علشان توصل لجسمي بص العضله بص
انا : مش مهم الجسم المهم القلب
جورج : مش مهم طوله المهم مفعوله
انا : احا انا جعان نيييك وعايز اشرب سيجاره وعايز انام وعايز استحمي
جورج : مش عايز تنيك بالمره اقلعلك طيب اغسلهالك طب واجي
انا : الشغل مع ناتاشا غيرك ياصاحبي
جورج : احاااااااا ياسطي متفكرنيش انا شفت حاجات احااااااا ايه دا خخخخخخخخ انا كنت هرجع ياسطي في اتنين اسمهم بنوته رجاله متحوله بتحط ميكاب ولابسين فساتين خخخ احا
انا : مالهم ماهم موجودين في مصر عادي وفي امريكا وفي كل حته مش حوار يعني
جورج : طب انا شفت راجل لابس بامبرز قولي بقي شفتها في مصر
انا : يااعم احترم نفسك بقي تلاقيه راجل عيان ولا حاجه وعنده مشكله في الشخاخ بكره تكبر وتلبس البامبرز دا اتقي **** متبقاش ابن وسخه جاحد كدا وتتريق علي الناس
جورج : خخخخخخخ عيان ايه بقولك بينيك وهو لابس بمبرز وببرونه في بوقه والشرموطه اللي معاه بتغيرله البامبرز وبتحطله بودره اطفال علي زبره
انا : ببرونه في بقه !!! وقشط عليها ولا لسا
جورج : انت بتهزر بقولك بينيكها ولابس بامبرز
انا : عادي ماانا ساعات بيتمصلي زبري وانا لابس البوكسر ايه المشكله عامل عقلك بعقل شويه قطن ليه
جورج : ياسطي بقولك بامبرز
انا : يابن المتناكه فاهم وقرفان وبحاول اتوه الموضوع وانت كل اللي عليك *بقلد صوته * ياسطي لابس بامبررز بامببببرز خلاااااص عرفت انه لابس خرا عليك وعلي امك ارجع يعني علشان ترتاح
جورج : احا ياسطي ازاي كدا طب شفت اللي بتحب تتناك من اقزام
انا : احا فله هنا طب اتصور معاها
جورج : فله مين
انا : فله بتاعه الاقزام السبعه
جورج : ايفيه تاني وهسيبك وامشي
انا : ياعم انت محموق ليه ماكسمهم انت مالك تتناك من قزم ينيك ببامبرز يدهن طيزه سيرلاك يحط زبره في فيشه الكهربا انت مال كسمك اقولك شايف الحيطه اللي هناك دي حك طيزك فيها شويه هترتاح
جورج : ولو مرتاحتش
انا : حكها في الحيطه اللي جنبها
جورج : ولو مرتاحتش
فاطمه : احكهالك انا
جورج : ولو مرتاحتش
فاطمه : لا متخافش هترتاح وهترتاح اووووي
جورج : ولو مرتاحتش
انا : *باخد فاطمه * تعالي سيبك منه هو هيفضل كدا لبعد بكره سيبيه سيبيه اصل دا بعيد عنك عيان بمرض خطير من سنتين عملناله عمليه في دماغه وحطينا طيزه مكان مخه فهتلاقيه بيفكر بطيزه
فاطمه : فعلا
انا : انتي مش شايفه طيزه مدكوكه ازاي دي اصلا كانت طيز فرده واحده بس العين فلقت الحجر فقسمت طيزه نصين
فاطمه : هو انتو بتشربوا حاجه او بتضربو برشام معين انتو جايبين اللامبالاه دي منين
انا : مش انتي مغربيه
فاطمه : اه
انا : تعرفي الشيخه خديجه
فاطمه : مين دي
انا : جوررررررررج امسك روحي روحي لجورج خدها ياعم دي بضان وملهاش في الايفيهات
فاطمه : اااااااه فهمت فهمت بتاعت جلب الحبيب
انا : كفااااااااره يامعلم فرج
جورج : ولا الحق
انا : ايه في ايه
جورج : حكيت طيزي في الحيط ومرتاحتش برضو
انا : شاطر ياخرمها
فاطمه : ههههههههههههههه انتو مسليين جدا علي فكره
انا : حبيبتي تسلمي * بنتمشي في السجن ولمحت سندس برضو بتدي لبتاع الاكل جنيه وبيرميلها فينو علي الارض وبتنضفه وتاكله *
فاطمه : ايه تعرفها
انا : لا بس حرام يعني مش لاقيه تاكل
فاطمه : ملكش دعوه بحد دا لمصلحتك انت خليك في حالك
انا : *ببصلها ورحت رايح لبتاع السندوتشات طلعت الفلوس اللي ادهاني جورج لقيتها بتاع 50 جنيه وجبتلها كام سندونش ورحتلها * امسكي كلي دول متخافيش
سندس : *بتبصلي وراحت خطفه السندوتشات وبتاكل بحرمان ابن متناكه *
فاطمه : فلوسك لو خلصت محدش هيجيبلك تاكل هيسبوك تموت من الجوع احسنلك توفر لنفسك
انا : *بابتسامه بضينه فششخ * خليها علي **** … هو مين اللي هناك دا
فاطمه : انهي واحد
انا : الاسمر العجوز دا
فاطمه : تقصد جامال
انا : اه هو دا

سكس سعودي - سكس صعب - سكس عاهرات
فاطمه : جامال دا كان الحاكم اللي قبل كوارشي بس الزمن جيه عليه وبقي زي مانت شايف كدا ولا ليه لازمه في الحياه عايش علي الفلوس اللي بتجيله في الزياره
انا : ازاي كان حاكم ومماتش مش اللي بيقتل الحاكم بيمسك مكانه ومعني ان كوارشي بقي حاكم يبقي المفروض يقتله
فاطمه : كوارشي اكتفي بانه ينيكه قدام السجن كله ومرضيش يقتله علشان يذله اكتر
انا : ازاي كان حاكم وساب كوارشي يعمل فيه دا كله
فاطمه : كوارشي كان واحد من رجاله جامال وغدر بيه لان جامال كان بيدي الامان لرجالته علشان كدا تلاقي كوارشي مبيامنش لحد وبيشك حتي في صوابع ايديه
انا : غريبه مع انه بيامنلك فشخ
فاطمه : انا مش في دماغي امسك الحكم ولا حاجه انا كدا اخر انبساط ملكه متوجه في السجن هنا اللي عايزاه بعمله ليه اوجع دماغي بالحكم ومشاكله
انا : نطريه برضو …طب ليه جامال مفكرش ينتقم من كوارشي او يغدر بيه زي ماتغدر بيه
فاطمه : جامال كان معاه ماندو وليزا وجيمي اللي انت اتقاتلت معاه اول ماجيت وكوارشي قتله وماندو وليزا فضلوا الاستسلام علي انهم يتناكو مع جامال
انا : يعني انا خدمت كوارشي لما سهلتله انه يقتل جيمي بكل سهوله
فاطمه : كوارشي لو عايز يقتلهم كلهم هيقتلهم بس هو بيحب القتل بطريقه تانيه علشان كدا حط القوانين اللي انت شايفها دي هو بيستمتع بالنيك قبل القتل بيحب يذل ضحيته قبل اي حاجه
انا : مممممممممم قولتيلي
سندس : *بتشاورلي من بعيد وبتخش الباب اللي بيوصل لتحت السجن دا *
انا : هي بتشاورلي ليه
فاطمه : تعالي نشوفها
انا: *دخلنا انا وفاطمه لقناها واقفه مستنيانا *
سندس : *بترفع الهدوم وبتفلقس طيزها * نيكني
انا : لاء
سندس : انت اديتني اكل كتير وانا هردلك الجميل بانك تنيكني مش انت عايز تنيكني
انا : لا ء برضو
سندس : *بتقعد علي ركبتها * طب امصلك زبرك
انا :برضو لا ء
سندس : طب لف هنيكك انا
انا : برضو لا ء
سندس : طب انت عايز ايه طيب اريحك ازاي
انا : وليه تريحيني انا اديتك اكل مش عايز منك حاجه
سندس : *بتبصلي باستغراب وبتبص لفاطمه وطلعت تجري لبرا *
انا : غلبانه اوووي البت دي
فاطمه : دا انت اللي غلبان ..هسيبك شويه وهرجعلك
انا : فل يامملكه

افلام سكس جديده اخ ينيك اخته نيك طحن


هيما : * بيلف في السجن ومعاه شنطه المخدرات ولقي واحد قاعد علي جنب * مالك ياصاحبي قاعد كدا ليه
مسجون : *بيزعق فيه * ابعد عني
هيما : انا عايز اريحك انا شايفك عرقان وجسمك بيترعش انت كنت بتتعاطي حاجه
مسجون : *بيترعش وبيدفي نفسه بايديه *
هيما: قولي بس كنت بتاخد ايه وانا هجيبهولك وبسعر حلو
مسجون : *بيبعد عن هيما وبيقف بعيد *
هيما: *بيطلع حقنه وخرطوم صغير * خد خليهم معاك هتحتاجهم امسك بس متنشفش مخك والمره دي ببلاش
مسجون : *بيزق ايد هيما بعصبيه *
هيما : ماشي ياعم علي العموم الحاجه علي سريرك اهيه نهارك فل *بيخرج من اوضه المسجون لقي شاروخان في وشه *
شاروخان : اداك فلوس
هيما: يخصك في ايه
شاروخان : *بيبصله بعظمه * متنساش نفسك ياخول انت حته متناك شغال عندنا ولما اكلمك تكلمني عدل *بيضربه بالبوكس في بطنه *
هيما : اااااااه
شاروخان : لو الايراد قل ولا سرقت من الفلوس انا اللي هقتلك بايدي *بيزقه * غور من وشي حته كلب
هيما : *بيبرطم وهو ماشي * حاضر يابن المتناكه حااااااااااااضر
سكس خليجي - سكس زنوج - سكس ساخن
( ناتاشا قاعده علي ترابيزه صغيره عاملاها مكتب والترابيزه دي علي باب طرقه والطرقه فيها حوالي 10 اوض .. الترابيزه نفسها تعتبر قافله مدخل الطرقه وجورج قاعد جنبها )
مسجونه : مستريس
ناتاشا : *بتبص في الكشف اللي قدامها * ممممممم نيك ولا تعذيب ولا الاتنين
مسجونه : مش هتفرق
ناتاشا : اوضه 4 واستني زبونك 10 جنيه
مسجون : لعب اطفال
جورج : ربنا يخليهملك هما كام سنه
ناتاشا : اخرس انت … 10 جنيه من غير البامبز و 20 جنيه بالبامبرز والببرونه
مسجون : معايا 15
ناتاشا : يبقي بامبرز بس خش اوضه 9 جاهزه
جورج : احا ايه لعب اطفال دي وبامبرز ايه القرف دا ويشخ علي روحه بقي وتقوليلي خش ياجورج نضف الملايات واغسلها واتقرف انا بقي بالخرا دا واقعد اغسل وانضف وادعك لا ياستي انا ماشي
ناتاشا : لعب اطفال يعني بيحب يتعامل معامله الاطفال بيحب ينيك او يتناك وهو لابس بامبرز وببرونه اكنه طفل فهمت
جورج : ياريتني مافهمت
مسجونه : اقزام
ناتاشا : للاسف القزم الوحيد ماجاش النهارده تقدري تشوفيه فين وتجيبيه
مسجونه : مش عايز يجي معايا
ناتاشا : مش ذنبي واتفضلي اللي بعده
جورج : متسيبيلي انا الطلعه دي
ناتاشا : يعني ايه
جورج : اجرب انا دي شغلانه سهله
ناتاشا : اتفضل
جورج : احلي مسا علي الحلويات ليسبيانز صح
كابل مساجين : لا بنوتي وعايزين دكر
جورج : بنوتك ازاي ؟؟؟ وبعدين دكر وانا موجود ياعساسيل
ناتاشا : اسكت انت .. مع بعض ولا كل واحد لوحده
مسجون منهم : لا مع بعض
ناتاشا : كل واحد 10 حنيه وخشوا علي اوضه 2 …. انت متخلف دول لو اشتكوك لكوارشي هتنزل قتال انت هنا مالكش دعوه بميول حد فاهم
جورج : طب مننزل قتال دا حتي نسوان زي الفل وتفتح النفس مش زيك شبه البومه
ناتاشا : ههههههههههههه دول رجاله مش بنات اسمهم بنوتي يعني بيحبوا يلبسوا زي الحريم ويتناكو زيهم وزبرهم في الغالب بيبقي صغنن
جورج : يعني قد صباعي كدا
ناتاشا : او قد زبرك
جورج : طب ماتيجي اوريكي اللي عندي
ناتاشا : او معندكش
جورج : خلاص انتي الكسبانه واحد صفر ليكي اتهدي بقي
ناتاشا : *بتبتسم * خد شوف اللي جاي دا
جورج : مع حضرتك جورج من مركز خدمه عملاء السجن اتفضل يافندم
ماندو : راجل ومراته
جورج : مش فاهم يعني ايه راجل ومراته احطها في جمله يعني طب ياسيدي ذهب رجل ليخون صديقه فوجد مراته في حضن صديقه … اعرب ماتحته خط
ماندو : *بيبصله باستغراب *
ناتاشا : معلش اول يوم تدريب ليه ومش فاهم السيستم اوضه 1
ماندو : شكرا
ناتاشا : حبيبي تسلم
جورج : احا دا مدفعش فلوس
ناتاشا : دا داخل ينيك راجل ومراته وبعدين مش شايف جسمه عامل ازاي دا ينيكك انت شخصيا ثم ان اللي بيتناك هو ومراته او هو وحبيبته بيدفعوا هما المصاريف كلها
جورج : خخخخخخخخخخ احا انا عايز من دا
ناتاشا : اكبر بقي انت مبتفكرش غير في زبرك كدا ايه الفرق بينك وبين الحيوان
جورج : *بيبصلها * الخشبه اللي مابينا …. لا حلوه وجميله سقفيلي متبقيش سوده من جوا كدا واحد واحد متعادلين
ناتاشا : ماشي ياعم اتفضل شوف دا
مسجون : مشاهده لا ممارسه
جورج : احجزلك في الاستاد طيب ولا عايز ايه انت
مسجون : انا عايز اتفرج مش امارس
جورج : 20 جنيه واوريك لحظه سقوط فستان هيفاء لا ومش بس كدا بوشكاش محفوظ بيضحي وهوريك حلمه بزاز غاده عبد الرازق وطيز سما المصري هااااا قلت ايه عرض مغري نيييك
ناتاشا : 5 جنيه اوضه 4 او 6 او 8
جورج : احا 5 جنيه انا بقوله 20 جنيه لا احنا نتوب بقي ونقفلها
ناتاشا : مين الاسماء اللي بتقول عليها دي وهيدفع 20 جنيه علشان يشوف الفستان وهو بيقع
جورج : ايش فهمك انتي دا احنا كنا بنخلص الباقه علي الفيديو بتاع هيفا دا بنتفرج عليه كله مستنين لحظه السقوط
ناتاشا : وبيسقط
جورج : بس بيعوض في الفاينال
ناتاشا : هو مين
جورج : تراميسين
ناتاشا : انا مش فاهمه حاجه من اللي بتقولها… سيبك من الهبل دا قوم معايا نشوفهم بيعملو ايه
جورج : بجد و**** طب احلفي كدا بجد هنشوفهم يااحااااااااااااااا دا حلم حياتي نيييك
مسجونه : لو سمحتي كنت عايز …
جورج : اسف يابيه شطبنا خلاص فوت علينا بكره
مسجونه : معايا 50 جنيه
جورج : لا احا دي زبونه يافته اؤمري حضرتك
مسجونه : عايزه محامي
جورج : بنتك اتمسكت اداب
ناتاشا : *بتنغره في كتفه * هو مفيش محامي بس في ظابط
مسجونه : لا انا عايزه محامي
ناتاشا : طب المحامي بيتغسل ممكن تجربي الظابط وهعملك خصم يعني هيبقي ب 25 بس
مسجونه : ممممممم خلاص ماشي اخش اوضه كام
ناتاشا : اوضه 9
جورج : فهميني بسرعه
ناتاشا : دي ميولها انها بتحب تتناك من مهنه معينه يعني ظابط مدرس محامي دكتور مهندس وكل مره بتجرب حاجه شكل
جورج : لا دماغها حلوه وعجبتني منفسهاش تتناك من زبير وعنتيل زيي كدا
ناتاشا : لو احتاجت اراجوز هقولك
جورج : احممم اتنين واحد ليكي
ناتاشا : ههههههههههه طب يالا علشان افرجك علي الاوض

(انا نزلت بلف في السجن وبتفرج عليه وبلف وسط المساجين ولمحت البنت اللي كل شويه تاخد شويه رمل وتمشي تستخبي في حته كدا روحت رايح وراها لقيتها دخلت زي باب كدا جانبي دخلت وراها لقيت الباب دا بيودي علي مجاري تحت الارض هو عباره عن زي متاهه كدا صغيره فشخ كلها مايه ومجاري وفيها اوضه الكهربا العموميه للسجن وبراحه لمحت البنت دي بتمص زب واحد فضلت واقف لحد اما خلصت مص في زبره وراح جايبهم علي هدومها ورمالها جنيه فضه في المايه بكل تناكه وخرج وسابها وهي بشويه الرمله اللي معاها دعكت بيهم الهدوم المتبهدله اللي لابساها وفضلت تدور في المايه علي الجنيه الفضه رحت مقرب منها لقيتها بصتلي بسرعه ومبرقه وخايفه وبتسحف لورا )
انا : *برفعلها ايدي اشاره للهدوء* اهدي اهدي متخافيش انا مش هاذيكي
سندس : *بتدور علي الجنيه في المايه ونفضتلي *
انا : احا دا انا خول بقي .. طب بتدوري علي ايه وانا اساعدك *جيت ادور معاها راحت عضتني في رجلي * اااااااااااه يابنت العبيطه
سندس : *لقت الجنيه ومسكته بفرحه اكنها لقت خاتم دهب بقيت شبه سميجول في lord of the ring *
انا : *نتشت من ايديها الجنيه * لااااااا مش هتاخديه *بزوقها * قلت مش هتاخديه *ماسكها من رقبتها وهي بتزق عايزه تقربلي زي الزومبي * اتناكي بقي طول اليوم مش هتاخديه اهدي كدا واقعدي وهدهولك
سندس : *بتبرق وبتزوم علي الجنيه *
انا: قلت كسم لاااااااااء
سندس : *بتبصلي وبتبص للجنيه وبتبصلي * عايزاه انا مكلتش *بتهدي خالص وعينيها بتتكسر واحده واحده وبتقعد في الارض بتبدا تعيط *
انا : طب خلاص متعيطيش مش مستاهله امسكي الجنيه اهووه قوليلي بق…… يابنت القرررررررررده
سندس : *خدت الجنيه وطلعت تجري علي برا *
انا : *خرجت وراها لقيتها واقفه عند بتاع السندوتشات وعمال يتريق ويهزء فيها هو واللي شغال معاه ورملها لقمه فينو فاضيه علي الارض وهي وطت خدتها من الارض نضفتها وكلتها المنظر حرك مشاعري الرهيفه وقلبي المرهف الحس وقلت اعمل فيها احمد السقا بقي واخش بشويه اكشن ولقيت اللي بيمسكني من دراعي *
مسجون : ملكش دعوه هنا كل واحد بيشيل مسؤليه نفسه
انا : *ببصله * انت مين
جمال : انا جامال
انا : انا مايكل
جمال : نصيحتي ليك ملكش دعوه فكر في نفسك بس *سابني ومشي *
انا : خد تعالي انت ياعم الحكيم خد بس انت يعني سايبني وماشي هتسافر ماانت معايا في نفس السجن
جمال : اتريد القتال
انا : ياعم قتال ايه اتنيل هي مين البنت اللي هناك دي ودخلت هنا ليه دي شكلها صغير
جمال : لا اسمع لا اري لا اتكلم
انا : حبيبي ياحج اتكل علي **** نهارك شبه وشك الحلو دا *بلف وشي ولقيت اللي بيضربني بالبوكس * اااااااه في ايه
مسجون : *بعلو صوته * انت بتتريق علي ميولي الجنسيه كوااااااااااااارشي معايا مشكله
انا : ميول ايه وانا اعرفك انا اول مره اشوفك
مسجون : كواااااااااااااااااارشي
كوارشي : *بيطلع من جوا * ايييه في ايه
مسجون : بيتريق علي ميولي الجنسيه واريد القتال
كوارشي: القوانين معروفه 5 دقايق لو ماتصالحتوش هيبدا القتال
انا : ياعم و**** معرف ميوله ايه اصلا دا بيتبلي عليا
كوارشي : ميخصنيش
مسجون : قتااااااااااال قتااااااااااااااال قتاااااااااااااال
انا : *ببصله بنرفزه بنت منتاكه وببص لكوارشي * معركه
كوارشي : قتال جنسي لان سبب المشكله جنسيه
مسجون : *بيضحك وبيقلع هدومه ولقيت في حاجه جوا زبره ببص اوووي لقيته مدخل زي انبوبه شبه انبوبه القلم جوا زبره كلها * كوااااااااااارشي اعلن عن بدا القتال
انا : مش هقلع انا ومش هقاتل هو اي خرا وخلاص كسمه علي كسم ميوله مش هقاتل
كوارشي: لو منفذتش القوانين هنتدبر قتال انا وانت
انا : *ياعم يخربيت امك انت بتقول ايه * احاااااااااا طب احاربه ازاي دا بكسمه
جورج : استووووووووووووووووووووووووب الفائز مايكل
انا : *برفع ايدي * هييييييييييه انا الفائز عااااااااش ياانا عاااااااااااش لا دا انا جامد اووووي *بوشوش جورج * كسبت ازاي يابن المومس وانا ملمستوش اصلا
جورج : اتفرج علي اخوك وهو بيهبد
انا : اتحفني يابزها
جورج : قوانين القتال ياكوارشي انه لازم يبقي في حكم والمسجون دا بدا القتال وقلع هدومه وناتاشا الحكم مكانتش موجوده اذن القتال يعتبر ملغي *بيعلي صوته * قانووووووووووون
المساجين : *مبضونين * قتاااااااااااال قتااااااااااااال قتااااااااااااال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * ناتاشاااااااااا اعلني النتيجه
ناتاشا : *بتبصله باسف * الفائز مايكل .. اعمله ايه هو صح
انا : يابن المتناكه ياقرررررررد احا عالمي يالا
جورج : يالا نيكه بقي
انا : ماانت عارف ماليش في الخشن
جورج : ياعم جرب مش هتخسر حاجه اقولك نيكه وغمض عينك
انا : تصدق فكره * لسا بقلع وسمعنا صوت في الميكرفون زياااااااااااااره * انا احا ايه دا
جمال : دي اسمها زياره هينادو علي اسماء الناس اللي عندها زياره دلوقتي
انا : زياره ايه دي
جمال: زياره من الاهل او الاصحاب
جورج : ايوا هدفها ايه يعني
جمال : فلوس لو معكش فلوس اهلك بيجبولك فلوس علشان تقدر تعيش هنا
ميكروفون : جاااااااااااماااااااااااال
انا : اتفضل يارايق عقبالنا
سكس جديد - سكس جماعي - سكس جميلات
كوارشي : هو عرف منين القوانين كلها
ناتاشا : انت مش قلتلي خديه معاكي عرفيه كل حاجه
كوارشي : يمسك معاكي اللقاءات الجنسيه مش القتالات الجنسيه
ناتاشا : سالني عن قوانين القتال وجاوبته مكنتش اعرف انه هيحفظها بسرعه كدا
فاطمه : مش ملاحظ حاجه ياجنرال الاتنين دول بالذات من ساعه مادخلو السجن وعايزين يعرفو كل حاجه مش زي بقيه المساجين اللي بتيجي بتخش تبقي خايفه ومرعوبه دول داخلين اكنهم جايين يتفسحوا وبيدورا علي ازاي يبوظوا القوانين اللي انت حاططها
كوارشي : انتي شايفه كدا
فاطمه : كلنا شايفين كدا وبالذات اللي اسمه مايكل دا حاطط مناخيره في كل حاجه انا شفته قبل القتال كان مع سندس
كوارشي: *بيتفزع * احاااااااا سندس
فاطمه : متخافش معرفش منها حاجه
كوارشي : *بياخد فاطمه علي جنب * اتصرفي انتي معاه من تحت لتحت انا مش هينفع اظهر في الصوره علشان اديته كلمه وكمان علشان استرجل معايا وكوارشي مش خول
فاطمه : طب واللي كنت بتفكر فيه انت مش قلتلي قربيله
كوارشي : *متلخبط مش عارف يفكر *
فاطمه : طب ايه رايك نلعب علي الطرفين منه يساعدك في موضوعك ومن الناحيه التانيه انا انيكهولك وانت متبانش في الصوره
كوارشي : مينفعش انا اظهر في الصوره او اي حد من رجالتي لانه لو حصله حاجه الجنرال متاكد انه هيبقي انا
فاطمه : وفيها ايه ماعادي ومن امتي وانت بيهمك حد
كوارشي : هنهدي اللعب الفتره دي القيادات شدي حيلها واي جريمه قتل هتتم السجن هيتقلب تاني
فاطمه : احنا نكسره منقتلوش
كوارشي : انتي من ناحيه وانا من ناحيه ولو فشل في موضوعي يبقي كله بقي بتاعك
فاطمه : امرررررررك اوووووي ياكوارشي …………………………….. ………… انتهي الجزء الثالث

سكس امهات نيك طحن من زبرين ومص بزاز

معتز : *نازل من بيت ام مايكل * مكفايا رن مش بكنسل عليك يبقي نازل
اندرو : بترغو في ايه دا كله
معتز : *بيركب العربيه * وليه بنت متناكه رغايه زي ابنها خدام كسمهم انا
اندرو : عايزاك في ايه
معتز : عايزاني اوديها المدافن تزور جوزها **** يرحمه معرفش مستعجله ليه هخليها تروح المدافن وتزور الاتنين
اندرو : وليه بضان صحيح … المهم هنعمل ايه دلوقتي
معتز : سلوي بعتتلي مسدج علي عنوان هروحلها هناك
اندرو : ومستني ايه متطلع
معتز : ماانت لو تسكت وتبطل رغي هتنيل اطلع
( وصلوا العنوان )
معتز : *في الموبايل * انا وصلت اعمل ايه تاني
سلوي : هتطلع العماره اللي مدخلها سلمتين بس هتطلع الدور الاول قدامك 6 شقق اطلع وانا معاك علي الموبايل
معتز : حاضر .. ولا خليك هنا متتحركش هطلع واجي
اندرو : انجز بس
معتز : انا قدامي ست شقق اعمل ايه
سلوي : مستعد تعمل اي حاجه علشان تعرف مايكل فين
معتز : انجزي ياسلوي
سلوي : مستعد ؟؟
معتز : اه مستعد لو هنيكك انتي شخصيا تاني علشان اعرف هو فين هنيكك
سلوي : خش الشقه اللي في وش السلم
معتز : وبعد مااخ…. الو الو .. * بيرن الجرس *
شخص : افندم مين حضرتك
معتز : *مش عارف يرد * انا انااااا انا جاي من طرف سلوي
شخص : سلوي مين الشقه غلط *وبيقفل الباب *
معتز : طب لحظه واحده حضرتك طب شقه مايكل دي
شخص : انت عايز ايه يافندي قلتلك الشقه غلط
معتز : طب لحظه واحده بس حضرتك *بيطلعلوا الموبايل * بص حضرتك انا المفروض كنت هقابل واحده اسمها سلوي بعتتلي العنوان دا بص حضرتك في المسدج دي
شخص : *بيزقه * ياعم وانا مالي قلتلك الشقه غلط ولا اطلبلك البوليس
معتز : لا ياحضرت انا اسف جدا في سوء تفاهم *بينزل من العماره وبيرن علي سلوي موبايلها مقفول *
اندرو : ايه عملت ايه
معتز : معرفش الشقه غلط وسلوي مبتردش
اندرو : ياعم دي بتشتغلنا سيبك منها
معتز : استني بتتصل تاني اهيه … انتي هتستعبطي بكسمك مدياني عنوان غلط
سلوي : هههههههههه اطلع بعربيتك وروح علي العنوان اللي بعتهولك دلوقتي هتلاقيه جالك في رساله واول ماتوصل كلمني سلام
معتز : خخخخخخخخخ ايه المنيكه دي
اندرو : قالتلك ايه 

سكس امهات - سكس بنات - سكس تركي
معتز : تعرف تخرس خالص * طلع بالعربيه لحد اما وصل للعنوان اللي في الرساله * انا وصلت اعمل ايه
سلوي : في عماره علي شمالك اطلع الدور التاني الشقه اللي علي يمين السلم وهتعرف لوحدك
معتز : سلوووووووووي اخلصي انا بتبضن بسرعه
سلوي : لما تطلع هتفهم
معتز : ****م طولك ياروح *بيطلع وبيخبط علي الشقه *
شخص : اؤمرني
معتز : انا جاي اقابل سلوي
شخص : اه اهلا وسهلا اتفضل … انا مضطر انزل اتفضل هي جوا في الاوضه دي * بينزل وبيقفل وراه الباب بالمفتاح *
معتز : *مستغرب وبيمشي لحد الاوضه براحه وبيبص يمينه وشماله وبيفتح باب الاوضه لقي واحده شكلها ابن وسخه وسنانها بنت متناكه وجسمها مشعر شويه ولابسه قميص نوم قال يعني دا اللي محليها بكسمها وضوافرها شبه ضوافر الفراخ وحاجه تجيب ترجيع نيييك وبتتفتف وهي بتتكلم ولادغه في حرف السين والشين وحاجه مأساه خالص … راح مكلم سلوي * ايه دا
سلوي : لقيت ايه ااااه قصدك جميله
معتز : اه ست الحسن والجمال دي مالها بقي
سلوي : نيكها
معتز : مش سامعك اقتلها
سلوي : لا مش كدا انا عايزاك تنيكها
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتي اتجننتي انيك دي انتي ايه مريضه
سلوي : انت مش عايز تعرف مايكل فين يبقي لازم تعمل كدا
معتز : كسمك علي كسمه مش عايز اعرف
سلوي : يبقي متتصلش بيا تاني *بتقفل في وشه *
معتز : *بيبص للبت الوحشه وهنسميها شخه * ايه الخرا دا
شخه : *بتتفتف وهي بتتكلم * هو انا وحسه مس عاجباك دا انا سي القمر
معتز : تعرفي متتكلميش * بيكلم سلوي في الموبايل * خلاص هنيكها وبعد مانيكها هعمل ايه
سلوي : انا هعرف انك خلصت ولا لاء بعديها هقولك تعمل ايه
معتز : كسم دا يوم خرا علي دماغك اتفضلي اقلعي خلينا نخلص
شخه : *بتقلع هدومها وبتنام علي السرير وبترفع ايديها علي شعرها اكنها بتعمل عرض اغراء وشعر باطها واصل لحد طيزها * عجبتك سح
معتز : ممكن متفتحيش كسم بقك دا خالص تتناكي وانتي ساكته
شخه : *بتتفتف * اساي يعني مس لاسم اسوت وانا بتناك
معتز : *بيمسح وشه من التفافه * وشرف امك تسكتي *بيقلع هدومه وزبره طبعا مش راضي يطلع * اطلع يازبرررري
زبره : غور ياعم مش طالع انت مش شايف شكلها احا انا خايف
معتز : ياسطي اطلع متفضحنيش عيب معلش استحمل عندي دي المره دي
زبره : خخخخخخ انا وقفت معاك كتير بس ساعتها الكس يستاهل لكن دا خخخخخ ترضهالي يعني انا اخش مستنقع الزباله دا
معتز : طب قوم اقف طب علي حيلك وهجيبلك كس حلو بعديه
زبره : هخخخخخخخ ياعم مشهقف كسمك
شخه : *بتقرب علي معتز * هات اوقفلك سوبرك *ورايحه تدخله في بقها *
زبره : خخخخخخخخخخ لاااااااااااااااااااااااااااااا الحقنييييييييييييييييييييي
معتز: اجمد يابطل عاااااااااااااش
زبره : *بيتمخمض جوا بقها وكله مايه * غق غق غق غق غق مش هقفلك تااااااااااني احاااااااااااا هتعضني هتعضنييي
معتز : اااااااه بتهببي ايه
شخه : بعضلك سوبرك علسان تهيك
معتز : علشان ايه
شخه : تهييييييك تبقي هيكان وكته
معتز : ارحمي ميتين امي وكفايا تفتفه اوعي سيبي زبري اوعي بس جاتك القرف *بيخش الحمام بيغسل زبره وقرفان يمسكه نيييك *
زبره : وحياه امك مهقف معاك تاني في اي موقف حتي لو نايم مع هيفاء
معتز : اسكت بقي اسكت انا هرجع من منظرها
شخه : *بتخشله الحمام وبتحضنه من ضهره * مس هتنيكني بئا كسي بيناتيك
معتز : *جسمه بيقشعر وبيطلع لقدام * ارجعي بس ورا شويه كدا اطلعي برا عايز اعمل حمام ممكن
شخه : متتاخرس عليا مسستنياك *بتتفتف*
معتز: *بيمسح التفافه وبيبتسم ببضان * مس هتاخر حاضر اتفضلي برا ….. الو ايه القرف دا ياسلوي انا هرجع
سلوي : انت اللي اختارت انا مقولتلكش اختار
معتز : طب انا مش هقدر انيكها في حل تاني
سلوي : لا ولو عايز تمشي مفتاح باب الشقه هتلاقيه في الفازه اللي جنب الباب سلام
معتز : طب است………
شخه : *بتخبط علي باب الحمام * خلست ولا لسسا
معتز : *بيفتح باب الحمام وبيزوقها * غوووووووري بقي *بيفتح باب الشقه وبينزل جري علي العربيه وهو مرعوب وبيمشي *

سلوي : مرضيش ياريس
الريس : روحي قابليه وعرفيه مايكل فين
سلوي : *باستغراب* نعم !!!!!!!
الريس : *بيبصلها بعصبيه *
سلوي : مش قصدي بس ليه طب لزمته ايه اللي عملناه
الريس :مش لازم تعرفي يالا انزلي قابليه وقوليله صاحبه فين ….سلوووووي
سلوي : امرك ياريس
الريس : لو غلطتي المره دي هتحصلي مايكل
سلوي :امرك امرك ياريس

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــن

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون فاق
الجنرال: انا رايحله
الدكتوره : تمام ياجنرال
الجنرال : *جالي الاوضه وشاور للدكتوره تطلع برا وبيقعد علي كرسي جنب السرير اللي انا نايم عليه وبيولع سجاير وبيطرقع بايديه قدام عيني * شايفني وسامعني
انا : اه تمام *بعدل نفسي*
الجنرال : خليك زي مانت يامايك انا هسالك كام سؤال كدا
انا : حاضر
الجنرال : كوارشي اللي ضربك بالسكينه
انا : لاء
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : معرفش انا اتفاجئ….
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : و**** معرف انا فجاه لا…..
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : *عيني ثابته * معرفش
الجنرال : لو خايف انا هحميك بس قولي مين اللي ضربك
انا : هتعذبني هتكهربني هتقتلني بس انا برضو معرفش مين اللي قتلني انا كل اللي حصل
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : مانا هقول اهوه .. انا كل اللي حصل كنت طالع لكوارشي اقوله اني معيش فلوس وعايز اكل ووانا طالع علي السلم فجاه لقيت حد بيضربني بالسكينه في بطني بس دا اللي حصل
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي
انا : معرفش انا اتضربت بالسكينه واتزقيت علي السلم ملحقتش اشوف مين
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي ولا كوارشي
انا : قلتلك معرفش انا مش بكدب هو دا اللي حصل واسال اي مسجون تاني او اسال كوارشي نفسه وانا هعرص عليه ليه وانا اعرفه اصلا
الجنرال : ممممممممم يبقي انت نفسك ترجع السجن تاني وطبعا عارف دا معناه ايه
انا : لاء
الجنرال : معناه انك عرصت علي حد جوا ومرضتش تقول هو مين واكيد الشخص دا هيردلك الجميل وساعتها انا هعرف وانت بالذات هتتعذب اشد عذاب
انا : حط نفسك مكاني واحد مضروب بسكينه يبقي انهي الاحسن يبقي في حمايه الجنرال العظيم ولا حمايه مسجون مالوش لازمه انهي المنطقيه ..يعني بالعقل كدا انا لو اعرف هقول وهكسب رضاك وابقي في حمايتك ولو بقيت في حمايتك ولا حد يعرف يعملي حاجه جوا حتي كوارشي نفسه بس انا فعلا معرفش مين اللي ضربني بالسكينه
الجنرال : *بيهز راسه * كلام مظبوط يعني انت عارف ان انا اللي بايدي اخليك وبايدي اقضي عليك
انا : طبعا مش محتاجه فهم دا لو جبنا عيل صغير هيفهمها
الجنرال : *بيقوم وبيبتسم وبيخبط علي رجلي * تقدر ترجع السجن تاني *بينادي علي الدكتوره * خلصي علاج معاه ورجعيه السجن تاني
الدكتوره : امرك ياجنرال
انا : هو انتي ادتيني ايه مكان البنج انا محستش اني خدت بنج
الدكتوره : *مبتردش *
انا : انا علي فكره دكتور مش زي بقيه الناس اللي جوا دول
الدكتوره : *مبتردش *
انا : هثبتلك طيب انتي نضفتي الجرح بكذا ودلقتي مطهر كذا وادتيني حقنه كذا و……. الخ
الدكتوره : *مبتردش برضو *
انا : مش هتبصيلي وتقوليلي ايه دا انت عرفت منين … طب انا هقولك ريحتهم باينه وكمان امبول الحقنه اللي كسرتيه كان بقاله كتير متخزن علشان كدا لما جيتي تكسريه الازاز بتاع الامبول اتكسر في ايدك وعور صباعك ودا معناه انك نادرا اما بتستخدمي الحقنه دي
الدكتور : *بتداري صباعها وبتكمل تغيير علي الجرح *
انا : انتي مش ساكنه هنا صح طب واضح انك بنت ناس ايه اللي جابك الشغلانه دي وشاكلك كمان بتحبي تربيه القطط هي اسمها ايه
الدكتوره : *بتبصلي باستغراب *
انا : اسمها ايه القطه
الدكتوره : *بتبص علي البنطلون بتاعها لقت شعر القطه عليه راحت بصتلي باستهزاء اللي هو كسمك عرفت اني مربيه قطه من شعرها اللي علي بنطلوني *
انا : *مدت ايدي ومسكتها من ركبتها وقرصت جامد لقيتها بتتوجع وبتنزل بجسمها معايا رحت سبت ايدي وبصتلها لقيتها بتداري وشها * مركبه شرايح ومسامير في ركبتك صح
الدكتوره : *مبتردش *
انا : محدش يعرف انك مركبه شرايح من وقفتك غير الدكاتره بس ارجوكي ثقي فيا وقوليلي انتي ادتيني ايه بدل البنج
الدكتوره : *خلصت تغيير علي الجرح * كل اسبوع هغيرلك علي الجرح *بتنادي علي الظباط يجو ياخدوني *
الظباط : خلاص يادكتوره
الدكتوره : خلاص همسحله الدم اللي ورا ودنه * قربت من ودني وبصوت واطي * انت خدت برشامه (هلوسه)
انا : *سمعت وسكت معملتش اي رياكشن *
الدكتوره : خلاص رجعوه السجن
انا : *ببصلها بابتسامه شكر ورجعت علي السجن *
جورج : *بفرحه بنت متناكه * اخوووووووووووووووويا الحمد لله انك عايش انت كويس ياسطي افتكرتك مت و**** يادين امممممممي *بيحضني فشخ *
انا : اااااااه براحه يابن البقره الجرح متعور
هيما : براحه عليه ياعم متبقاش غبي كدا كفاااااره يامعلم كيموووووو
انا : اومال فين شنطتك
هيما :شنطه ايه
انا : انت مش اشتغلت مع كوارشي في المخدرات
هيما : *باستغراب * مخدرات !!!! هما شربوك ايه هناك قولي دا شكله صنف عالي اوووووي هههههههههههه
جورج : و**** فكره بدل ماحنا مش لاقيين ناكل كدا اشتغل معاه في المخدرات بدل الواد اللي اتقتل دا * بيبص علي جثه جيمي * واهو بالمره ناكل انا جعااااان مكلتش
انا : *ابتديت اترجم ان كل اللي حصل قبل كدا دا كان حلم مجرد هلاوس تاثير البرشامه اللي خدتها وان مفيش اي حاجه حصلت *
جورج : مالك سرحت في ايه انت كويس
انا : اه بس لسا تعبان شويه
فاطمه : *جايه عليا * كوارشي عايزك
انا : معلش سؤال هو انتي باباكي كان بيخليكي تجري كل يوم الصبح وخدتي مسابقه الجري في المدرسه 3 سنين ورا بعض
فاطمه : *بتبصلي بايه الهبل اللي بتقوله دا * تعالي كوارشي عايزك
جورج : بقي دي منظر واحده كانت بتروح مدرسه اصلا هههههههههههه
انا : لا دا واضح انه حلم فعلا *طلعت لكوارشي ووانا داخل ببص يميني وشمالي لا حد يغفلني تاني *
كوارشي : هههههه ماتخافش ادخل
انا : انا بطمن بس لحسن اخدها في بضاني المره دي
كوارشي : اقعد اقعد هاتوله ياكل شكله جعان
انا : *ببص وراه لقيت موبايل بيتشحن * ياريت انا جعان جدا بسسسس اصحابي تحت مكلوش خالص من ساعه ماجينا
كوارشي : شاروخان انزل هاتهم
( قعدنا كلنا واتبسطنا وزي الفل انا وجورج وهيما )
انا : سيجاره بقي تبقي عملت معانا الصح
جورج : احاااا سيجاره ايه 3 سجاير واحنا هنشرب كلنا سيجاره
كوارشي : *بيدي كل واحد فينا علبه سجاير * دي علشانكم
جورج : *بيفتح علبته وبيعزم علي كوارشي بسيجاره * و**** ابدا متكسفش ايدي
كوارشي : معايا سجاير
جورج : و**** ماينفع خلاص طلعت
كوارشي : *بياخد منه سيجاره *
هيما : *بصوت واطي *انت اهبل يالا ماهو معاه سجاير خلي دي تنفعنا
جورج : ياعبيط افهم انا بعزم عليه علشان ابقي كاسر عينه هو اداني علبه وانا اديته سجاره
هيما : لا ناصح بكسمك
كوارشي : انا عرفت انك مرديتش تقول للجنرال ان انا السبب في اللي حصلك
انا : ماهي دي الحقيقه هو انت اللي ضربتني بالسكينه ولا انت كنت قاعد مكانك وحد تاني هو اللي ظرفهالي
كوارشي : *بيبتسم * بتلعب بالالفاظ كويس جدا
انا : تلميذك ياحاكم
كوارشي: وفر الكلام دا علشان مش هيدخل دماغي ولا هيفرق معايا انت هنا في سجن مش في السجل المدني بتخلص ورق
جورج : وحياه امي الراجل دا شكله مصري وبيشتغلنا
كوارشي : في السجن كل حاجه ليها مقابل مفيش حاجه مجانيه يعني عملت صح هتتكافئ عملت غلط هتتعاقب
انا : انجز وقولي انك هتردلي الجميل علشان مبلغتش عنك واخلص كفايه حرق
هيما : ياعم سيبه دا الجلاله واخداه
انا : بضاني ياعم خليه ينجز
كوارشي : الملخص كل واحد فيكم ليه طلب اكراما لصاحبكم احسنوا اختيار الطلب
هيما : انا عايز اشتغل معاك امسكلك المخدرات في السجن مكان جيمي اللي اتقتل
كوارشي : روح مع شاروخان هيسلمك ويفهمك كل حاجه
هيما : حبيبي يامملكه
جورج : وانا عايز اشتغل مع ناتاشا في السكس اللي هي فيه دا
كوارشي : هههههههههه بتحب النيك
جورج : فششششخ بقي ونفسي اتفرج واشوف العجب هنا
كوارشي : هتشوف متخافش ناتاشاااااااااا خديه معاكي علميه وفهميه
انا : *ببص علي الحيطه * مين المهندس ابن المتناكه اللي بني الاوضه دي *ببص لكوارشي * سوري معلش اندمجت في الهندسه
كوارشي : طلبك ايه
انا : انا عايز اعرف ازاي دخلت هنا وجيت ليه ومين اللي جبني
كوارشي : *باستغراب * هو دا طلبك
انا : اه هو دا بس
كوارشي : انت عملت معايا خدمه كويسه بس انا صعب انفذلك طلبك
انا : كوارشي نتكلم علي بلاطه سكه ودوغري انا لا عملت فيك خدمه ولا حاجه الجنرال استحاله يقربلك او يجي جنبك حتي لو كنت اعترفت عليك كنت انا اللي هتناك دا جنرال منظر بس انما انت اللي بتتحكم في كل حاجه هنا ومن غير لف ودوران انت الوحيد اللي معاك موبايل هنا واول مدخلت انت عرفت اني مبلغتش عنك يبقي اكيد كلمك في الموبايل وقالك واكيد الموبايل دا معاك علشان تمشوا حالكم مع بعض وطالما سايبك تعمل اللي انت عايزه يبقي محتاجلك بس اللي مش فاهمه هو ليه عالجني ومسبنيش اموت
كوارشي : *بيقوم يقف * انا احب اللي ميلفش ويدور و انت قربت من الحقيقه بس ناقصك شويه حاجات هفهمهالك علشان كنت صريح معايا .. انا لما بقولك انت عملت فيا جميله علشان انت من غير متاخد بالك معترفتش عليا مش للجنرال بس لا دا للجنرال وللي اكبر من الجنرال هفهمك . حظك الحلو ان اليوم اللي خليت حد من رجالتي يضربك بالسكينه كان في زي ماتقول كدا رتبه كبيره اعلي من الجنرال كانت موجوده بتفتش علي احوال السجن لان الفتره الاخيره كان في نسبه قتل كتيره فعلشان كدا الجنرال خدك بسرعه وعالجك علشان يبين للرتبه الكبيره انه لما بيلاقي حد عايز يتعالج بيعالجه وبيلحقه قبل مايموت وحظك الحلو برضو او الوحش انه لما سالك وانت قلت انه مش انا اللي قتلتك كانت الرتبه الكبيره قاعده برا الاوضه وسامعه كل كلمه انت بتقولها يعني انت لو كنت قلت اني انا السبب كان زماني انا مقتول دلوقتي لان الرتبه الكبيره دي متعرفش اي حاجه بيني وبين الجنرال وساعتها الجنرال كان هيضحي بيا ويسلمني ليهم لانه خايف علي مركزه .. عرفت بقي انا ليه بقولك انت خدمتني من غير ماتحس
انا : احاااااا ياخساره
كوارشي : ايه ؟؟
انا : ياخساره مش كنت قلت انه انت وزماني خلصت منك
كوارشي : بتهزر صح
انا : لا بتكلم بجد ياعم كان زماني دلوقتي بطلب عشر طلبات
كوارشي : هههههههههه دمكم خفيف يامصريين
انا : *دا عبيط بقي * طب ياعم طالما انا طلعت رجوله اهوه نفذلي طلبي بقي
كوارشي: انا لست عم انا الحاكم
انا : طب ياامبراطور يامملكه ياقبطان يالواء اركان حرب متقاعد متلازم متسابق متنافس اخلص هتنفذلي طلبي ولا لاء
كوارشي : هحاول بس موعدكش
انا : متشكر
كوارشي : تقدر تشوف هتعمل ايه انت
انا : بتزحلقني ماشي ياعم * نزلت من عنده *
فاطمه : انت هتعمل اللي قاله دا
كوارشي : انا اديته كلمه وكوارشي مبيرجعش في كلمته
فاطمه : هو عاجبك ولا ايه
كوارشي : هو دا اللي هيعملي اللي انا عايزه وبفكر فيه
فاطمه : مش فاهماك اشمعنا دا
كوارشي : كلب مالوش لازمه لو راح مخسرناش حاجه ولو نجح يبقي كويس ..المهم قربي منه واعرفي كل حاجه عنه فاااااااااطمه حاولي تشيلي كرهك ليه متخافيش انتي عندي رقم واحد *بيبوسها *
فاطمه : اوامرك ياحاكم

معتــــــــــــــــــــــــــــــــ ــز

( اندرو ومعتز وسلوي واقفين برا العربيه جنب جنينه وبيتكلموا )
معتز : انا وافقت اقابلك علشان اسالك سؤال واحد انتي ليه بتعملي فيا كدا انتي ايه استحاله تكوني انسانه طبيعيه
سلوي : ششششش من غير رغي كتير عايز مايكل ولا لاء
اندرو : عايزينه
سلوي : *بتنفضله وبتكلم معتز * مسمعتش الرد
معتز : هتقوليلي علي مكانه بسهوله كدا
سلوي : مش انت اللي عايز تعرف خلاص استحمل
معتز : *بيمسكها من دراعها * هخلص حواري معاه وهفضالك
سلوي : دا لو عرفت تخلص معاه علي العموم مايكل محبوس في سجن في بنما عايز تروحله يبقي انسي انك تشوف النور تاني
معتز : *بعلو صوته * بنمااااااااااا ايييييييييه ازاي وليه
سلوي : مش شغلك ازاي وليه اديك عرفت هو فين عندك حلين ياتنساه وخلاص هو كدا كدا مش راجع تاني وترجع لحضن امك وتنسي اللي فات يااما تروح معاه وهتندم تاني انك مشيت وراه زي الكلب
معتز : *بعصبيه * انا عايزه علشان انيك كسمه وهرجع انيكك بعديها
اندرو : فين السجن دا
سلوي : برضو مصمم
معتز : اه وانجزي
سلوي : يبقي هتتسجن معاه
معتز : ميخصكيش انطقي
سلوي : يبقي تسافر وتسال لوحدك هناك انا بالنسبالي لو عايزه يبقي تتسجن معاه ولو اتسجنت انسي انك تطلع
معتز: السجن دا فين في بنما
سلوي : خلص الكلام علي كدا
معتز : سلوي السجن دا فين ؟؟
سلوي : صدقني يابني لو روحت مش هتعرف تطلع
معتز : انتي فعلا مريضه
سلوي : وقتك انتهي ااااه ولو فكرت تدور عليا مش هتلاقيني انا لما اعوزك هوصلك والرقم اللي معاك دا انساه
معتز : *بيركب العربيه هو واندرو * انا مش فاهم حاجه ايه اللي وداه سجن في بنما
اندرو : تلاقيه اتقبض عليه بالفلوس بتاعت هاني واتحبس هناك
معتز : اخرس بقي كفايه غباء الموضوع في حاجه مش مظبوطه كدا مايكل وسلوي مش شغالين مع بعض
اندرو : يعني ايه يعني هندور عليه ننيكه ولا حنيت تاني ياخول
معتز : *بيمسك اندرو من رقبته * الخول دا هيعرفك هيعمل فيه ايه
اندرو : *بيكح * راجل ياض اثبت بقي علي كدا
سكس اغتصاب - سكس ام مع ابنها - سكس امريكي
اختي : الو ايوا ياماما معتز مع اندرو وكانو واقفين مع سلوي بس مسمعتش بيقول ايه مسمعتش غير معتز بيزعق وبيقول بنما وسلوي سابتهم ومشيت
ماما : خليكي وراهم واعرفي هيعملو ايه وكلميني اول باول
اختي : حاضر حاضر