قصتي مع الاميره ناهد

صور سكس متحركه قصص سكس - سكس امهاتصور سكسصور سكس اجنبيعرب نار – تحميل سكس محارم

في البدايه احب اعرفكم عليا انا اسمي هيثم ظ¢ظ¦ سنه من اليمن عايش في صنعاء واشتغل مدرس احياء
بدأت حكايتي عندما انتقلت في السكن إلى شقه جديده
وبعدين عشان احسب أصحاب من العماره عملت اعلان اني ح اجيب دروس تقويه مجانيه ل طلاب ثالث ثانوي و صرت اعطي لهم حصص من بعد العصر للساعهظ¥ كانو كلهم عيال
في يوم وانا مروح من بعد العمل الساعه تقريبا ظ، الظهر لقيت بنت جميله جدا في الشقه اللي جنبي ابتسمت لي وقالت انا مريم من مصر ازيك انا كنت حابه اخذ دروس معاك بس كل اللي معاك ولاد فلو ممكن تكون تدي لي بعد ما تخلص معاهم
قلت لها طبعا انتي تشرفي في وقت تحبي قالت معليش الافضل انك انت تكون تجي ع بيتنا عشان انت راجل مش متزوج وعايش وحدك و ما يتفعش اجي لك انا قلت لها تمام الساعه كم تحبي قالت بعد المغرب كل يوم تكون فيه فاضي حضرتك
المهم خلصت مع طلابي و قمت اجهز نفسي واتانتك اصل البنت عجبتني وقلت ابان بصوره حلوه
رحت البيت كانت هي جهزت الغرفه للدرس و كانت لابسه بجامه مع أكمام طويله وكان جسمها حلو جدا كانت تقريبا متر و ستين ووزنها تقريبا ظ¥ظ¢ بس مشدود و صدر كبير وشعرها زي الحرير طويل لحد نص الظهر و عليها رجلين تهبل زي كذا
ابتديت اعطيها الدرس كان عن الاختلاف بين جسم الذكر و الأنثى و قلت لها إن جسم الراجل مصمم إنه يكون اقوى من الانثى عشان الرجل هو اللي بيشتغل ف عشان يعرف يشتغل جسمه قابل لكسب العضلات بشكل أكبر من البنت
قالت لي لا انا مش موافقه ع الكلام ده و جسم البنت هو اللي اقوى بس ما يظهر العضلات بسهوله زي جسم الراجل
قلت لها كيف تقولي كذا و الشارع قدامك شوفي اجسام مين اللي اكبر و اقوى
قالت معليش بس ده عشان انتو هنا في اليمن ما تسمحوا للبنات ب اي عمل يحتاج مجهود عشان كذا جسم المراه هنا اضعف عشان هي ما تمارس اي مجهود وان مماتها بتشتغل هنا ك مدربه فتنس وان جسمها اكثر و اقوى من جسم اي راجل شافته
مع كلامها ده دخلت علينا ناهد مامتها كانت تقريبا في سن الأربعين لابسه بنطلون جنز ضيق جدا عليها و تي شيرت نص كم و باين عليها انها ثخينه حبتين بس كانت طويله جدا تقريبا ظ،.ظ§ظ§ و جميله خالص زي كذا
المهم دخلت علينا الست ناهد وقالت ها ازاي شفت البنت كويسه ولا عاوزه دروس اكثر
قلت لها لا هي تمام و شطورة
قالت لها بصي يا ماما هو مش مقتنع أن الأنثى هو الجنس الاقوى و المسيطر
قالت لي ناهد ليه حضرتك مش مقتنع
قلت لها عشان هو كذا
قالت طب بص كذا وعملت فلكس لعضله ذراعها و كانت واو زي كذا
وقفت مبلم مش عارف اقول ايه و قالت شوف يا هيثم انت شفت عضلات كذه مع الرجاله اصحابك
قلت لها عفوا بس اصحابي مش لاعبين كمال اجسام و
قالت طيب ايه رايك اثبت لك إنه انا اقوى منك بكثير
قلت لها كيف يعني قالت تعال ل عند الماسه و نلعب انا وانت مصارعه ذراع واللي يفوز هو الاقوى
خفت جدا في ذيك اللحظه اصلا انا عمري ما لعبت ذراع و أساسا انا ما معي عضلات زي ذي بس خفت اقول لها كذا تقوم تقول اني خفت وسبت تحدى قلت لها اوكي
قمت معاها و حطيت يدي بوضع الاستعداد معاها لقيت يدها اصغر من يدي ب الحجم وكانت ناعمه جدا عشان اتذكر أن انا الان قدام انثى و انثى ايه حكايه
شبكت ايدها ب ايدي وقالت للبنت انتي الحكم
قالت اوكي
بعدين قالت يا**** استعداد
انطلاق
و ما لاحظت غير بيدي تخبط جامد ع الماسه و اتوجعت جامد
قالت معليش اصلي زودتها شوي معاك و ما عملت حساب انك ضعيف كذا
و عملت بوز وااااو
قلت لها كم حجم العضلات ذول قالت تقريبا ظ،ظ¦ انش
xnxx - xnxxسكس مصريافلام سكس حيوانات
قلت لها ممكن المسهم قالت تعال حاولت اني اضغط عليها بصوابعي بس لقيت اني انا اللي اتوجع مش هي
قامت هي وقالت تعال رحت جنبها وعملت بوز وقالت شكل عضلات ذراعي قد دماغك و ضحكت
انا ارتبكت خالص و قلت لها معليش مضطر امشي
خرجت وقعدت طول الليل ارهط (اضرب عشره)
وانا اتخيل الذل اللي كنت فيه مع الست ناهد و ازاي عاملتني كاني بيبي قصادها
رحت ثاني يوم عشان درس مريم فتحت لي مدام ناهد وقالت اتفضل بس لسه مريم مش هنا انتظر معاي هنا
دخلت وجلست هي قدامي و انا اول مره الاحظ جمال قدميها ايه ده
قعدت يجي خمس دقائق ما رفعت عنهم عنيا وقالت شكل رجولي عجبوك تعال كبس لي اصلهم واجعيني اليوم
رحت زي الاهبل ومسكتهم كانو انعم من الحرير
تقريبا مقاس ظ£ظ§
فجاه قامت جابت لي كف ببطن رجلها اللي انا مش بكبسها وقالت سايب ذي لمين وضحكت عشان تزيد احراجي
قمت ع طول رحت اكبس لها الرجل الثانيه وهي حطت بطن رجلها بوشي و عملت انفي بين أصابع رجلها و منعت عليا الهواء وقالت رهيب احساس اني عارفه اتحكم حتى ب أنفاسك وانا اسمح لك تتنفس او لا
طلع لسانك ولحس صوابع رجلي ياظ
عملت زي ما قالت و كان زبي زي الحديد حسيت بعد ربع ساعة إنه مش ح اعرف امسك نفسي وأنه ح اجيب ظهري من تأثير بوسي ولحسي لبطن و صوابع رجليها الحلوين
قلت لها معليش ممكن اروح اصل معي عمل قالت اوكي بس المره الجايه اعمل حسابك إنه تقعد ساعه مع رجولي ولا ح تلاقي عقاب من ذول وباست عضلات ذراعها وانا ميت من الخوف

Be Sociable, Share!