اخبار النجوم

موقع آخر في مدونـــــات أميـــــن



أرشيف أغسطس, 2018

زوج اختى اخدنى اشتغل معاه اشتغلت معاه ومع مراته

أغسطس 15, 2018

زوج اختى اخدنى اشتغل معاه اشتغلت معاه ومع مراته

انا اسمي احمد من دوله عربيه عمري 21 عام انهيت دراستي و حصلت على
شهادة المحاسبه و حاولت جاهداً ان احصل على وظيفه في احدى دول الخليج بمساعده من
زوج اختي رائد حيث انه كان يعمل في شركه بالسعوديه وبعد طول عناء حصلت على هذه
الوظيفه ومن هنا تبدأ قصتي …. اختي اسمها فرح متزوجه منذ 8 اعوام و لديها بنت
عمرها 7 و ولد عمره 5 سنوات …… عندما ذهبت الى السعوديه اقمت في بيت اختي وهي
تبلغ من العمر 28 عام و كانت من اجمل ما خلق ***** ((( ادارة المنتدى )))
و كانت الاقرب لي في العائله ذات جسم متناسق نحيف نوع ما و اتنفاخات بسيطه ذات جمال ملفت …..
في اول يوم لي في السعوديه وجدت ترحيب حار من فرح و زوجها رائد و جدت ايضا غرفه مجهزه بالكامل لي
وذهبت في نوم عميق من تعب السفر و في اليوم التالي خرجت مع رائد ليريني الشركه التي
سوف اعمل بها وامضينى و قت ممتع رائد كان متدين قليلا ذو اخلاق عاليه و عدنا الى
المنزل في وقت الغداء وكانت فرح اعدت اشهى انواع الاكل و قررنا ان نذهب الى احد
المولات لنمضي السهره هناك امضينى وقت ممتع عدنا الي البيت في وقت متاخر ذهبت الى
غرفتي لانام لكن الجو حار جداً و الحراره مرتفعه خلعت ملابسي وبقيت في البكسر
وحاولت النوم بلا جدوى قررت ان ابقى مستلقي الى حين انام وفي هذا الوقت سمعت
اصواتاً غريبه في البيت تشبه صوت الغنج و الاهات افزعني الصوت قليلا و قررت ان الف
في البيت لارى من اين الصوت ذهبت الى غرفت الولدين لارهما نائمين فعلمت ان رائد
بنيك بفرح توجهت الى باب غرفتهما لاستمع وسمعت احلى انغام وصلت اذناي اهات اللذه و
الشهوه تعلي صوت فرح فبدأت احس بزبي يكبر و انا اتخيل منظر فرح ….. توجهت الى
غرفتي و بدأت بفرك زبي حتى انفجر كميات هائله و مخيلتي يعلوها منظر فرح ونمت كما
انا و في الصباح رائد يدق باب غرفتي : احمد احمد استيقظ سوف تتأخر عن التدريب

استيقظت مفزوعا : رائد ان راسي يؤلمني سوف استقل تكسي و الحق بك اسبقني انت

رائد : حسناً لا تتأخر
خرج رائد الى العمل و بعدها بقليل سمعت الباب يغلق و
فرح تقول و داعاً احبائي اي ان اولادها خرجو الى المدرسه
لبست روب الحمام وفتحت باب غرفتي و خرجت مسرعا الى الحمام و رأتني فرح كانت
بالمطبخ و انا لم اراها بعد لان المطبخ اصبح خلفي
انا : فرح الجو حار جداً هنا اريد ان اخذ حماما بارداً و
نظرت خلفي لارى فرح ما زالت بقميص النوم و فوقه روب خفيف لا يغطي شيئ نظرت اليها
نظره سريعه وخاصه على سيقانها البيضاء المنسقه وتوجهت الى الحمام
اخدت دشا سريعاً وخرجت لارتدي ملابسي و ذهبت الى العمل ……. لا اريد ان اطيل عليكم ساكمل
باختصار
مرت ايام على هذا النحو وانا ليلا اذهب الى غرفة فرح لاستمع اليها و
نشوتي تفقدني صوابي …
ذات يوم كنت امام الكمبيوتر اكلم احد البنات اللوات
تعرفت اليهم عن طريق الانترنت في غرفتي وحيد حيث كنت املئ فراغي مع تلك الفتاه حيث
كنت اطلب منها التعري لتريني جسمها وكنت استمتع معها ….. وفجئه دخلت فرح مسرعه
الى غرفتي لترى مايحصل و ترى الفتاه امامها بلا ملابس ولكن لم يهمنى الامر وتقول لي
انقذني رائد سقط و كسرت قدمه تركت الكمبيوتر كما هو واسرعت الى رائد اخذته الى
المستشفى وجبروله قدمه و عدنا الى البيت و فرح مبستمه و تقول لي : لولاك ما بعرف شو
كان صار …. انا : ولو يا فرح و اجبي و رائد كان يشكر بي
ادخلت رائد الى غرفته
و ذهبت ورائه فرح تنبهت الى اني تركت الكمبيوتر كما هو امام فرح ولكن كانت الفتاه
اغلق المحادثه وكان كل شيء كما هو ….. خفت حينها ان فرح عادت و رئت شيء … اغلقت
الجهاز و ذهبت لاشاهد التلفاز
واذا بفرح اتيه و جلست تشاهد التلفاز معي ….
فرح : ما اسم الفتاه التي كنت تحدثها
انا مرتبك : اسمها هديل !!!! لكن لماذا
السؤال ؟؟؟؟
فرح : هل دائما تتعرى امامك هكذا ….. لم اجب على سؤالها
فرح
وعلى وجهها علامات الغضب !!! : اجبني ؟؟
انا : مش دائما ً : بس لما ما يكون
جوزها بالبيت !
فرح : ومتزجه كمان ؟؟
انا : اه
فرح : طيب ليش بتعمل ؟؟
اتزوج و ريح راسك ؟؟
انا : مستحيل اتزوج و انا لسه مش مكون حالي وبعدين لسه بدي
سنتين لحتى ارجع على البلد ؟؟
بعدين لشو بدك توصلي … هيك انا برتاح شوي بدل ما
انا محبوس كل البنات لونهم اسود ما بشوف اشي
ثم ذهبت فرح الى غرفتها … وتوجهت
الى غرفتي
في اليوم التالي ذهبت الى العمل … وبقي رائد في البيت …. وعندما
عدت … وجدت غدائي مجهز … قالت لي فرح : تغدا و روح لغرفتك ريح حالك … رائد
حرارتو مرتفعه و نايم من الصبح …. انا : طيب خليني اخدو على الدكتور .. فرح : لا
هلء بتحسن … تغديت و ذهبت الى غرفتي و فتحت الكمبيوتر … لاشبك مع فتاتي و
عكادتي اخلع ملابسي و هيه كذلك … وفجئه باب غرفتي يفتح بسرعه واذ هي فرح : بعدين
مع هل شغله ما بدك تبطل هل عاده … ارتبكت قليل و غطيت نفسي …. انا : فرح ما
تفضحيني مع البنت خليني بتسلى معها … فرح بوافق بس بشرط … انا : ما هو … فرح
: بدي اشوف شو بتحكو …. استغربت من قرارها …. ولكن لا استطيع ان اتخلى عن متعتي
فوافقت … انا : موافق يا فرح بس ما تبيني حالك . فرح : موافقه …. وتابعت حديثي
عن الجنس مع فتاتي . وفرح تنظر الى جسمها بغاية الشهوه … و تقول لي … ما اقواك
.. انا : عشان تعرفي سحري على البنات … بقينا على هذا الحال ايام … حتى بيوم
ذهبت الى عملي و ايميلي مفتوح … وعندما عدت وجدته كما كان … شبكت مع فتاتي
وتحدثنا قليلا … واذ بها تخبرني : جسم اختك بجنن . انا : وشو الي عرفك … فتاتي
: كانت تتحدث الي و خلعت ملابسها امامي … انا مستغرب : اكملي .
فتاتي :

افلام سكس ,سكس اغتصاب ,سكس على الكام ,نيك عربى ,صور سكس متحركة ,سكس حصان ,سكس اون لاين,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس,سكس امهات,

الانترنيت و الزب مع اختي الصغيرة..

أغسطس 10, 2018

الانترنيت و الزب مع اختي الصغيرة..

اسمي حميدو عندي 20 سنة وحيد مع 4 اخوات ، اثنين كبارات متزوجات و اثنين صغار عليا 16 و 14 سنة . قصتي مع مريم ختي 16 سنة صرات من عام قريب . حنا ساكنين في قرية حدودية معزولة تقريبا و عايشين على تهريب المازوت و البنزين علاش الكذب . انا نقرا في الثانوية و خواتاتي وحدة في الثانوية و وحدة في المتوسطة و كلنا نظام داخلي يعني آنتارنا نروح الاحد نقرا و نولي الخميس مع اختي مريم و شهرة ، بصح شهرة تبات عند خالتي مشي في المتوسطة . انا هاذ العام عندي الباكالوريا و شهرة الـ BEMومريم تقرا سنة اولى ثانوي ، العطلة نفوتها تهريب نعاون بويا شوية ، عندنا ارض زراعية بصح شبه قاحلة نزرعوها تمويه برك كاموفلاج هههههه . من مدة عام و نصف احدى شركات الهاتف دارت عندنا اونتان رولي للهاتف و من زهرنا حتى الانترنيت كاين . الدراهم كاين الحمد لله و عليها شريت باك انترنيت و ميكرو بورتابل باش نفوت الوقت في العطلة على خاطر التهريب في الليل برك . قصتي مع مريم هي الاولى شهرة من بعد نحكيلكم عليها . مريم مين كانت تروح تقرا تسمع صحاباتها يهدروا على الانترنيت و الفيسبوك و اليوتوب و زيد و زيد و هي مين شافتني درت الانترنيت كانت تسقسيني بصح انا ما كانش عندي الوقت في القراية بصح في الصيف بديت نعلمها الميكرو و الانترنيت حتى تعلمت كلش و كنت نعطيها الميكرو في الليل مين نروح نخدم على روحي التهريب

سكس امهات ,سكس حيوانات,سكس اجنبى ,سكس مترجم

، هي تديه للشومبرة تاعها مع شهرة و يباتوا يشاتوا بلاك ولا يتفرجوا مانيش عارف . الحاصل بعد مدة قعدت مين نحوس في خلفية التاريخية historique يعني نلقا مواقع مشي مليحة بورنو ولا ايروتيك غير السوة و الزب و القدام . انا انخلعت اول مرة و قررت نشوف اختي شتا راها تشوف في الليل لا تولي قحبة و تفضحنا ولا يكسرها كانش ولد حرام . وحد النهار درت روحي رايح نهرب المازوت و قلت لها ما نوليش للفاجر و هي فرحت فقت بيها ههههه دات الميكرو لشومبرتها و راحت تجري ، انا على 12 ليلا وليت للدار و دخلت بالسر حتى حد ما حس بيا و رحت لباب شومبرت مريم و شهرة و قعدت نتفرج من عين المفتاح و من زهري كان الميكرو مقابل الباب على خاطر كانوا مبلعين الباب بالمفتاح باش واحد ما يقلقهم و امي راقدة تشخر ، قعدت نشوف غير البورنو داير حالة و زب دابر رايه و النهيت داير ظل و هوما متساميين حدا بعض و يحكوا في بزازيلهم القحبات و مريم تحك في سوتها و تنهت ، انا تنارفيت اول مرة بصح مين طولت زبي وقف سيرتو مين بدات مريم تسلم على شهرة في الفم و من بعد بدات شهرة تلحس لمريم في سوتها و مريم تنازع قريب قست على روحي و كانوا شاعلين الضوء باش يشوفوا بعضهم . فيلم ايروتيك داروه و قعدوا هاكا حتى مريم جاتها محنتها و قالت لشهرة خلاص ما قديتش و من بعد بدات مريم تلحس لشهرة و هي تتلوى انخلعت شهرة ختي الصغيرة المغمضة تعرف النيك و السحاق يا حوجي ههههههه. تقول ممثلة بورنو ، بقيت بلا راس و رديت اللوم على روحي انا السبب و لوكان يديروا كانش حاجة انا سبابهم . من بعد رحت للدار و بايت نتخيل فيهم و نبنيط حتى شبعت و صورة مريم و هي حالة سوتها ما بغاتش تروح من بالي عمري ما شفت هاذ الشوفة قدامي . الصباح مين نضت شفتهم يضحكوا و يلعبوا مع بعض و فرحانين تقول متعاشقين بصح مكانش لي فايق بيهم غيري . مريم جابت الميكرو عندي للدار و انا نكحل عليها كانت غير بالفيزو و هيجتني الصح الصح زبي وقف تم تم بصح ما شافتنيش كنت موراها نتفرج التيلفزيون ، عندها وحد الترمة تهبل و السوة مطراسية تحت الفيزو و البزازيل متوسطين و راس البزول كبير شوي و خارج كانت مراهقة بسيف بزولها يكون واقف . انا قررت ما نزيدش نعطيهم الميكرو يدوه عندهم ، قلت لمريم لا بغيتي الميكرو ارواحي عندي للشومبرة ما تديهش عندك للشومبرة ممنوع من اليوم ، شفتها تلونت و شكت بلي راني عارف حاجة . بدات تسقسي فيا علاش خويا كانش ما درنا في الميكرو ولا الباك ؟ قلت لها لالا بصح راني خطرات نجي في الليل و نحشم ندخل عندكم ولا نوضكم من الرقاد باش ندي الميكرو ، هنا شفتها ولات لها الروح و قالت لي ماعليش نقعد نرجعه في الليل مين نبغي نرقد و انا جاتني على قلبي ترجعه في الليل و كنت نخطط الصح اشتهيتها هي و شهرة ، زبي شعل و ما قديتش نصبر . من بعد قعدت نتيليشارجي الفلمات بورنو XXX و نخليهم في الميكرو باش ما تعبش روحها و تيليشارجي و من بعد تتفرج و تمحي من جديد و هي جاتها على القوسطو ، انا كنت داير الفيلمات في ملف و مبلعه بكلمة السر و بصح كنت نخليه محلول و هوما يحسبوني نسيته و خطرات نبلعه و نخلي 3 ولا 4 افلام بلا كريبطاج باش يتفرجوا . كنت مرة على مرة نجي للدار في الليل نتفرج فيهم و هوما يديرو السحاق ، شهرة كانت سوتها رطبة بلا شعرو صغيرة بزاف يا سعد لي يضربه فيها و مريم بادي الشعر فيها بصح تشهي ، كنت نتفرج ربع ساعة ولا 10 دقايق و نهرب للخدمة ههههه . الحقيقية شعلت قعدت هاكا بلاك 20 يوم ولا 25 يوم ، و بدات مريم تتفرج و تشاتي و بلاك حتى تنيك في الكام و من بعد ترجع الميكرو ، وحد النهار وليت بكري و دخلت للشومبرا بلا ما يفيقوا بيا و رقدت و مين ذاك سمعت الباب ينحل و مريم دخلت كانت بالشوميز دونوي ولا سوتيان لا كيلوطة قريب مت مين شفتها هاكا ، هي مين حلت الباب و الكولوار كان ضاوي بان كلش تحت الشوميز . غادي تستغربوا شتا صرا : هي دخلت بلا ما تشعل الضوء عندي و ما حسبتنيش راني هنا و الميكرو كان شاعل عليها شفتها في الضوء نتاعه و بلاك حشمت من شهرة و حلت الملف و بدات تتفرج في فيلم شيميل نساء عندهم زب و ينيكوا بيه و قعدت تحك في سوتها و بزازيلها و تتنهت و انا زبي طنن ، هي كي دخلت بلعت الباب بالمفتاح باش تاخذ راحتها و بلاك تبنيط سوتها ، مين ما قديتش نصبر شعلت الضوء نتاع الفيوز و هي انخلعت قريب ماتت و يدها وحدة في سوتها و وحدة في بزازيلها و الشوميز قريب طايحة في الارض و انا نضت و زبي واقف و قلت لها اشششتتتتت ما تنطقيش بحرف ، بلعي فمك و اسكتي لا ديري فضيحة ، و الفيلم قاعد يدور ما قدرتش تغلقه من دهشتها . قلت لها راكي تتفرجي للبورنو يا القحبة و تنيكي في روحك و في اختك الصغيرة ما تحشميش ، غدوة نخبر عليك بويا بلاك يذبحك و يتهنا منك ! هي حسبتني نهدر صح ما كانتش تعرف بلي راني فايق بيها هي و شهرة . قعدت تبكي راكم تعرفوا النساء سلاحهم الدموع ههههه . انا كنت نهدر معاها و نكحل على سوتها كانت تهبل و بزازيلها باينين و الراس وردي و صغير يشهي . قالت لي مريم يا خويا نعطيك لي بغيت و نديرلك لي بغيت بصح ما تخبرش عليا انا اختك ما تخافش عليا و بدات تترجى و تبكي و تتوسل و انا فرحان و نضحك في قلبي . انا تم تم قلت لها الليلة باغي نشوفك عريانة ضرك برك ؟ قالت لي شهرة ضرك تتقلق عليا و تجي تحوس عليا و تفضحنا . قلت لها شهرة لي كنتي تلحسيلها سوتها و هي تتلوى كي اللفعة هههههه ؟ و انا نضحك ميت بالضحك . انخلعت مريم و خبرتها بلي كنت فايق بيها و شفتكم ديروا السحاق بصح ما بغيتش نفضحكم . هي مين عرفتني بلي نعرف كلش ريحت شوي و من بعد شعلت الضوء نتاع الشومبرا و قلت لها وريني سوتك و عري روحك و من بعد روحي ؟ هي حشمت شوي و انا قلعت لها الشوميز دونوي و قعدت عريانة زليط تقول عارضة أزياء و لا ممثلة بورنو تهبل من بعد رقدتها على السرير و حليت رجليها باش نشوف السوة الحمرة ، كانت سوتها صغيرة و ريحتها زينة بزاف كانوا ينقوا ارواحهم مليح القحبات مين يديروا السحاق باش يلحسوا لبعضهم ، انا مديت صبعي لسوتها و هي حشمانة بصح الخوف خلاص راها في يدي ، و مين توشيتها في السوة ارتعدت تقول ضربتها الكهرباء ، و مسيت قنزيزها لقيته منتفخ و كبير ، قلت لها كانت تلحسلك شهرة ؟ و انا نضحك . هزت راسها يعني واه . من بعد خليتها راحت و قلت لها غدوة نقولك شتا ندير معاك اليوم روحي ترقدي لا تفيق بيك شهرة . المهم انا بقيت نخمم شتا ندير معاها كنت خايف لا نكسرها و ما نقدرش نحكم روحي من بعد جاتني فكرة هايلة : كنت زمان ما رحتش عند خالتي و مين هدرت معاها تيليفون الصباح لقيتها مريضة و مين خبرت امي قالت لي اديني عندها انا هنا فكرت قلت لازم شهرة تروح معاها باش ناخذ راحتي مع مريم ، و فعلا امي دات معاها شهرة و كانت زعفانة بزاف مين خلت مريم وحدها والفت اللحيس تاع السوة ههههه و المحنة القحبة و هي صغيرة . مين جيت رايح قلت لمريم بالشوي في وذ
افلام سكس
سكس امهات ,سكس حيوانات ,عرب نار ,سكس محارم ,سكس محجبات ,سكس عربى,

أنا وبنت عمى المتزوجة قصة حقيقة

أغسطس 10, 2018

أنا وبنت عمى المتزوجة قصة حقيقة

أسمى محسن متزوج من نجوى وهى جميلة وجسمها سكسى ولكن الحلو ميكملش فهى مصابة بالبرود الجنسى
وعلشان نيكها أفضل أتحايل عليها باليومين والتلاتة
وفى يوم حضرت إلينا من الصعيد الجوانى بنت عمى رباب
رباب عندها 19 سنة طولها 160 سم
بزازها فى الوقت ده فى حجم كرة التنس طيزها صغيرة ولكن طرية أوووى

تحميل سكس,سكس محارم,سكس مترجم,سكس حيوانات, سكس اخ و اخته,سكس امهات

رحبنا بيها وزوجتى كانت مبتعدة عنى بقالها شهر

تحميل سكس,سكس محارم,سكس مترجم,سكس حيوانات, سكس اخ و اخته,سكس امهات

المهم سهرنا وقامت زوجتى ونامت وجلست أنا وبنت عمى لوحدينا بعد نوم أبويا والكل
فضلنا نتجاذب الحديث عن العائلة ومن بعده انتقلنا أن كانت بتحب ولا لأ وعرفت أنه خارجة من قصة حب ومجروحة
فضلت أطبطب عليها وأمسح دموعها وفجأة طلبت منى أن أحضنها
فقمنا خرجنا على السطح وحضنتها وجسمى ولع من حضنها
حاولت أبعد عنها اترمت فى حضنى أوى غصب عنى أيدى نزلت مسكت طيزها ودخلت أيدى من تحت
الكيلوت دابت فى ايدى وشهقت وبدات تبوس فى وشى بشكل هيسترى
أجلستها على السلم ونزلت كيلوتها وبدأت الحس كسها وكأن كهربا مسكتها وفضلت أه أه
أوففففففففففففففففففففففففففف أه أه ولسانى تحرك على هضاب طيازها
شخرت وأحححححححححححححححححححححح وأوووووووووووووووووووف وفضلت تقول نيكنى

ومشيت زوبرى على كسها وطيازها لحد ماغرقتها بلبنى

ومر على هذا الموضوع خمس سنوات تزوجت هى وأنجبت ولد وبنت وسمت الولد محسن

وسافرت الصعيد وأخدت بنتى الصغيرة معايا وأول ماشافتنى سلمت عليا بحراراة وأول ما أنفردنا فى أحد الغرف

حضنتنى وباستنى وقالتلى مش قادرة أنساك ومسكتها من طيزها وكام بوسة لقيتها عينها غابت عنى الوعى

فوقتها وقعدنا نتكلم وعرفت أن جوزها شغال فى محافظة تانية واتفقنا أن تانى يوم تبات معايا أنا وبنتى وأولاده
بحجة أنها هتمسك بنتى تحميها
علشان هنصبح نسافر
وصحيت الصبح روحت المركز وجبت حباية زرقا وأخدت ربع تامول
وسجارتين حشيش وروحت لقيت العيال نايمين وهى صاحية
وبدون مقدمات لقيتها بتقولى تعالى أوريك حاجة ورفعت الجلابية لقيت عسل كسها نازل على وراكها لحسته لحد
ماطلعت لحد كسها وهى اشتغلت على وتيرة واحدة أه أه أح أح حلو
دخلوا وقلعنا عريانين وقعدت تمص زوبرى وتصرخ أه أمممممممممممأح نيكنى
رفعت رجليها على كتفى ورزعته مرة واحدة لفت رجليها على وسطى وفضلت أنيك فيها نص ساعة
وكسها نااار قولتلها هنزل لفت رجلها جامد عليه وقالتى نزل جوا ومن غير مقدمات كساها اتملى لبن

استريحنا شوية وقمت أخدت دش وهى قامت اخدت دش وخرجت لابسة قميص يدوب الحجر
وجات فى حضنى وبعدها نامت على بطنها لحست طيزها وفضلت ألحس

عرب نار ,سكس حيوانات ,صور سكس ,سكس محارم ,سكس امهات ,سكس اخ واخته ,تحميل افلام سكس , وجبت كريم بشرة خاص ببنتى دهنت بيه زوبرى وخرم طيزها ونكتها من طيزه ومن كسها تانى وتالت
وبعد مارجعت بشهرين اتصلت بيه وأبلغتنى أنها حامل وخلفت بنوتة
عرب نار ,سكس حيوانات ,صور سكس ,سكس محارم ,سكس امهات ,سكس اخ واخته ,تحميل افلام سكس ,

Lien permanent

فلاحه جامده

أغسطس 6, 2018
فلاحه جامده

عندما كنت في العشرين من عمري ولم أكن قد مارست الجنس الا قليل .و كان لي
صديق
يمتلك أبيه سياره نقل كبيره(تيريلا) وقد كان صديقي هذا يعمل عليها في بعض
الاحيان بأن يقوم بقيادتها وعمل حمولات بضائع. وكنا في هذه الفتره بموسم
نقل
البطيخ من مزارعه الي المدن المختلفه. وكنت اتحدث مع صديقي هذا عن الجنس
فقال
لي ماذا تفعل لي لو جعلتك تمارس الجنس غدا؟ فقلت له وهل هذا معقول وبهذه
السهوله . فانت تعلم أنني لا أمارس الجنس بالمال. فقال لي ومن قال انك
ستمارسه
بالمال .فقلت له لا تفسير لكلامك الا هذا . فقال اذا نلتقي غدا في الصباح
الباكر وستري.
وفعلا قابلته في الصباح الباكر وركبت معه التيريلا. وسالته اين سنذهب ؟
فقال لي
لا تستعجل الامور. فقلت له اين التباع أي الشخص المساعد له فقال أعطيته
راحه
اليوم فلا يستطيع أن يأتي معنا بيوم كهذا. وقطعنا ما يزيد عن الساعتين الي
ان
وصلنا لمزارع البطيخ وقام بالاتفاق مع التاجر علي الحموله وانتظرنا دورنا
في
البدأ في التحميل . وانا حتي الان لا افهم ما علاقة البطيخ بالجنس الذي
ظللت
احلم به طوال الليل. فلم استطيع ان أصبر اكثر من ذلك فقلت له أما ان
تفهمني
لماذا نحن أو سأتركك وأذهب. فقال لي هل تري هؤلاء البنات التي تقوم بتحميل
البطيخ بالتيريلا. فقلت له نعم . فقال لي أذا اختار من بينهم من سنقوم
بتوصيلها
الي بلدها . فهم بعد انتهاء عملهم تركب كل بنت بسياره لايصالها الي بلدها
فكلهم
من البلاد المجاوره لهذه المزارع. فقلت له وما أدراك أنها ستوافق. فقال لي
لم
أجرب مع واحده ممن ركبن معي ورفضت فهذه ضريبه التوصيله. فلا توجد مواصلات
ثابته
في هذا المكان . ثم أكمل حديثه فقال هل تري هذه البنت فقلت له نعم . فقال
لقد
نكتها مرتين من قبل . وهل تري هذه الاخري فقلت نعم فقال لقد نكتها مره من
قبل.
ثم قال لي
هيا أختار . فتفحصت البنات ثم قلت له أريد هذه البنت . فقال لي لماذا
تختار
الاصعب فهذه لم تركب معي قبل ذلك فربما ترفض لماذا لا تختار المضمون ؟
فقلت له
لا هذه البنت قد أثارني جسمها من أول ما رأيتها . فأنا أريد هذه البنت.
فقال لي
انت وحظك .
وبالفعل بعد أنتهاء التحميل وقد اشرف النهار علي الانتهاء. ذهب الي البنت
وعرض
عليها توصيلها فوافقت علي الفور . وصعدنا الي التيريلا . فركب هو وركبت
انا
بجواره وركبت هي بجواري من الناحيه الاخري. وبمجرد ابتعادنا عن المزارع .
قال
لي أيه يا عم خالد ما تتحرك . فقلت له اتحرك اعمل ايه؟؟؟ فقال لي امال
احنا
جايين نعمل ايه. ورايت ابتسامه خفيفه علي شفاه البنت .ولكني خجلان ان افعل
أي
شيء . فقال لها صديقي ما اسمك؟ فقالت اسمي سلمي فقال لها طيب تعالي جنبي
يا
سلمي . فقامت سلمي بتغير مقعدها بعد ان مررت جسدها من فوقي فلامس زبي
المنتصب
طيزها الكبيره فزاد هياجه. وودت لحظتها ان أطبق عيها فقد حل الظلام علينا
ولن
يستطيع احد رؤيتنا وخصوصا ان صديقي يسوق بسرعه عاليه. ولكني أيضا خجلت من
فعل
ذلك . المهم بمجرد أن استقرت هي بيننا أخذ صديقي في مداعبتها بيده ووضع
يده علي
صدرها فقالت لا بلاش كده. فقال لها انتي أول مره بتركبي سياره قالت له لا
فقال
لها يبقي متعوده علي كده ما تخليكي حلوه بقي. فقالت له عايز ايه فقال لها
عايزين نلعب شويه بس . فقالت له انت سايق خليك في طريقك احسن بدل ما
تدخلنا في

سكس ,افلام سكس ,سكس اخ واخته
شجره ولا حاجه .
فقال لها طيب ماهو خالد مش سايق خليه يلعب شويه. فقالت وهوه حد منعه.
ففهمت أن
البنت تريدني انا وليس هوه . فقمت بتقبيلها من شفتيها وأحسست ان شفتي
البنت
ملتهبه مما زادني هياج وقمت بوضع يدي علي صدرها وضغطت برفق فساحت البنت
تماما
بين يديي . فقال لي صديقي . خذ سلمي وأرجع بالسرير الخلفي للسياره. وكنت
اول
مره أعلم أن بهذه السيارات سرير مجهز بالكامل للنوم . توقف صديقي حتي
انتقلت
انا وسلمي الي الكرسي الخلفي الذي يشبه السرير تماما. وبمجرد دخولنا
انقضضت علي
البنت تقبيلا ومص في رقبتها وهي تتأوه ثم قمت بفتح سوسته الجلبيه من الخلف
وسحبت الجلبيه للامام حتي أعري صدرها وكان صديقي قد فتح لنا النور بالخلف
فزجاج
الكرسي الخلفي مغطي بالستائر ولا يستطيع احد الرؤيه من خلاله. فرأيت صدر
من
أجمل الصدور التي رايتها في حياتي فقد كان منتصب كحبتي كمثري فأنقضضت
عليهم
بدون وعي امصهم وامص حلمتيها النافرتان وهي تتاوه من المحنه وكانت ما زالت
جالسه . فانهارت تماما ونامت علي الكرسي فقمت بخلع قميصي ثم مددت يدي
ورفعت لها
الجلبيه من اسفل ورايت احلي فخذين رايتهم في حياتي بياض وجمال ونعومه ثم
مددت
يدي لاخلع لها
الكلوت فرفعت وسطها حتي تساعدني في خلعه وكانت البنت علي درجه عاليه من
الهياج
ولا مجال للتمنع فأن لم اخلعه أنا لخلعته هي . وقمت بخلع بنطلوني وسليبي
ونمت
عليها ولم أكن قد تمرست كثيرا في ممارسه الجنس فأخذت بعض ثواني في محاوله
ادخال
صور سكس متحركة ,سكس محارم ,سكس امهات ,عرب نار,سكس محجبات

لا يا ابني مش كده

أغسطس 4, 2018

لا يا ابني مش كده

اسمي صفوت وسني 25 سنه وحيد امي وابويا لسه متخرج من كلية التجاره ومش بشتغل ابيض البشره جسمي مشعر طويل ومش مليان ماليش تجارب جنسيه اكتر من الفرجه علي الصور العريانه او لما اكون راكب المترو او الاتوبيس ويكون زحمه واكون واقف ورا ست وزوبري يقف وافضل احكه فيها لحد ما لبني ينزل ماما ست جميله جدا بيضه مليانه شعرها قصير بزازها كبيره كمان بطنها حلوه مش كبيره والا طيازها طريه اوي اوي سنها 45 سنه وبابا سنه 58 سنه ماما مديره بنك وطبعا مكنتش بفكر فيها ابدا من الناحيه الجنسيه لانها ست صارمه ولما كنت صغير كانت بتضربني علي اي غلطه علي عكس بابا الي كان دايما متساهل معايا والبدايه كانت يوم سبت بابا في شغله وماما طبعا كانت اجازه من البنك وانا نايم والجو حر فكنت بالفنله والكلوت ولقيت ماما بتصحيني وطبعا الواحد لما بيصحا بيكون بتاعه واقف المهم صحيت وقلتلها خير يا ماما بتصخيني ليه انا مش ورايا حاجه قالتلي قوم شوف في مشكله في الحمام غرقان ميه قلتلها حاضر وقمت دخلت الحمام وعرفت ان الوصله بتاعه الشطاف مقطوعه وعاوزه تتغير قلتلها لازم سباك يا ماما قالتلي سباك علي ايه في وصله جديده عندنا هجيبهالك وانت تفك القديمه وتركب الجديده قلتلها حاضر وفعلا لقيتها جايبه واصله جديده وعلشان افك القديمه واغيرها لازم انام علي ضهري لان الحمام ضيق والتواليت مزنوق ابتديت افك الوصله القديمه وافتكرت انه لازم ااقفل المحبس العمومي فقلتلها يا ماما لو سمحتي اقفلي المحبس العمومي علشان الميه تقفل قالتلي حاضر وكان لازم تقف فوقي علشان تقفل المحبس وكانت لابسه جلابيه قصيره ولقيتها بتقولي وسع شويه وراحت حاطه رجل تحت باطي اليمين والتانيه تحت باطي الشمال وابتدت تشب لفوق علشان تتطول المحبس وانا لقيت وشي بيت وراكها وكانت مش لابسه كلوت وكسها الكبير المنفوخ قدام عيني وزنبورها باظظ منه وشفاتيره مدلدله منظر جميييييييييل خلي زوبري وقف اووووووووي وفجاءه امي رجلها اتزحلقت ووقعت عليا وانا نايم علي ضهري ولقيتها قاعده علي زوبري وحست بيه راشق في كسها عملت نفسي مش واخد بالي وعملت تني بساعدها تقف وانا بحك زوبري فيها وانا ماسكها من تحت باطها وبحاول ارفعها لفوق ويعدين اسيبها تقع في حجري وزبري يخبط في كسها لقيتها مش ممانعه لانها هاجت وبعدين راحت عامله نفسها بتقع وقعدت بكسها علي وشي شميت ريحه كسها ومن غير ما احس لقيت لساني بيلحس كسها وهي تقوم وتعد علي لساني وتقولي انت بتعمل ايه يا قليل الادب عيب كده قلتلها يا ماما انتي الي بتقعي يعني اعمل ايه ورحت شافط كسها اوووووووي ليتها بتقول اهههه اهههه يالا يالا خلص وانا ماسك شفاتير كسها بشفايفي اوووووي ورحت موقعها علي ضهرها وفاشخ وراكها وبؤي في كسها بيشفط زنبورها الكبير وايدي بتفعص في بزازها وهي بتحاول تهرب مني او بتحسسني انها مش مبسوطه وبزوم وتئن اووو اووووووو قوم بقه يا كلب قلتلها انا مش كلب يا لبوه يا شرموطه انتي عاوزه تتناكي وهي اول ملقتني بشتمها هاجت اكتر فهمت انها بتحب تتشتم وقلت فرصه اخلص طاري منها ياما ضربتني ورحت نازل ضرب علي وشها وشتيمه يا لبوه يا شرموطه هنيكك واهريكي يا علقه يا مومس واتف علي وشها ورحت منزل الكلوت بتاعي وحاط زوبري بين بزازها الكبار وقلتله ااقفلي عليه بالبزاز المرمر دول يا كلبه وراحت قافله علي زوبري ببزازها وراس زوبري بتخبط في بوقها ورحت ماسكها من شعرها وشدتها لزوبرب وقلتله يالا ارضعي ورحت مدخل زوبري في بقها وقلتله مصي يا بنت الكلب وهي كل ما تنشتم وتنضرب تمص وتشفط زوبري في بقها وحسيت اني قربت انزل لبني قلتلها هينزلو هينزلو لقيتها قفلت بقها علي زوبري واندفع لبني بكميه كبيره اوي اوي في بقها وهي بتزووووم امممممممممم امممممممممم وشربت لبني كله…..
سكس اخ واخته , سكس امهات , عرب نار, تحميل افلام سكس ,

سكس محارم ,عرب نار ,سكس امهات ,سكس عربى ,سكس حيوانات ,نيك بنت.سكس مصرى ,

لماذا لقيت رقصة “كيكي” رواجا في العالم العربي؟

أغسطس 3, 2018

لماذا لقيت رقصة “كيكي” رواجا في العالم العربي؟

 

نسوانجى

تصدرت مواقع التواصل الاجتماعي عبر العالم، منذ أكثر من شهر، فيديوهات تحدي “كيكي”.

ويتمثل التحدي في القفز من السيارة والقيام بحركات استعراضية بجانبها وهي تسير بسرعة بطيئة على أنغام أغنية للنجم الكندي دريك، بينما يقوم شخص آخر بتصوير التحدي.

ومنذ الثلاثين من شهر يونيو / حزيران حقق الفيديو الأصلي للرقصة الذي بثه المدون الكوميدي الامريكي شيغي انتشارا منقطع النظير نال أكثر من ستة ملايين مشاهدة. وفي غضون أسبوع نشرت فيديوهات مماثلة تجاوز عددها 150.000.

وانتشرت حمى تحدي “كيكي” مثل النار في الهشيم، وسجلت مشاركات لمشاهير غربيين في عالم الفن والموسيقى وحتى كرة القدم.

وفي غضون أيام معدودة انتقلت حمى “كيكي” إلى العالم العربي وأبلى مواطنون ومشاهير عرب بلاء حسنا في تنفيذ التحدي بطرق تعكس جانبا من الثقافة والتقاليد العربية.

تحميل افلام سكس

وتم تسجيل نسخ متنوعة من التحدي على أنغام موسيقى أغاني عربية كانت بعضها في غاية الطرافة من قبيل جمل يمشي بجانب سيارة أو عربات تجرها حمير.

وكعادتهم، أبدع المصريون في محاكاة التحدي. وحرص عدد من المشاهير المصريين على أدائه، مثل الممثلة دينا الشربيني وأحمد حلمي وسما المصري وعصام الحضري وغيرهم.

غير أن تنفيذ التحدي اتخذ منحى خطيرا بعد أن تعرض كثيرون لحوادث مرور وإصابات بليغة، ما حدا بحكومات بعض الدول العربية الى إصدار تحذيرات لمواطنيها من التحدي في الطريق العام فيما بادرت أخرى الى منع التحدي.

ففي دولة الإمارات نبهت السلطات سائقي السيارات من تقليد رقصة “كيكي”. وأمرت النيابة العامة في دبي بإحضار مدونين مشهورين على مواقع التواصل الاجتماعي وحققت معهم لتقليدهم تحدي رقصة كيكي.

وفي مصر فرضت السلطات غرامة مالية بمبلغ 3 آلاف جنيه مصري (167 دولار) وعقوبة سنة سجنا على كل من يقلد الرقصة. وأعلنت وزارة الداخلية نهاية الأسبوع الماضي تغريم شاب مصري أكثر من 1000 جنيه.

وفي السعودية ألقت شرطة محافظة الخبر القبض على فتاة في محافظة الخبر بعد نشرها مقطع فيديو وهي تؤدي رقصة “كيكي”. كما سارع بعض رجال الدين في دول عربية إلى تحريمها ، كونها تعرض حياة منفذيها والآخرين للخطر. كما أصدرت عدة دول عربية عقوبات واتخذت إجراءات قانونية بحق منفذي التحدي.

ويعيد هذا التحدي إلى الأذهان تحديات طريفة اجتاحت مواقع التواصل الاجتماعي عبر العالم في السنوات القليلة الماضية، كان أبرزها تحدي “دلو الثلج” ورقصة “البطريق” وأغنيات مثل “جانجام ستايل” و”هابي” وقبلهما “مكارينا”، وغيرها من الأغاني المصاحبة لحركات استعراضية حققت انتشارا جنونيا.

ويثير انتشار هذا التحدي على خطورته أسئلة محيرة قد لا تكون الإجابة عنها بالأمر الهين. أولها لماذا يقدم الشباب وغير الشباب بشكل جنوني على رقصة فيها مخاطرة كبيرة بحياة الراقص أو الراقصة وبأرواح مستعملي الطريق العام؟ هل هو الترفيه عن النفس؟ هل هو الرغبة في بلوغ الشهرة عبر مواقع التواصل الاجتماعي؟

ثم لم لا يبدع العرب تحديات على مواقع التواصل الاجتماعي نابعة من واقعهم المعاش بهدف نشر فنونهم الجميلة وثقافاتهم الغنية وتقاليدهم العريقة والمتنوعة بدل الاكتفاء بنسخ “التحديات” الغربية شكلا ومضمونا؟

لماذا لقيت رقصة “كيكي” رواجا في العالم العربي؟

هل ترى في منع حكومات عربية لرقصة “كيكي” انتهاكا للحريات الشخصية؟

ما السبب وراء تهافت مشاهير عرب على تقليد نظرائهم الغربيين في تنفيذ “تحد” ما؟

لماذا لا نجد “تحديات” على مواقع التواصل الاجتماعي نابعة من الواقع العربي وتلقى رواجا عبر العالم؟

سنناقش معكم هذه المحاور وغيرها في حلقة الأربعاء الأول من آب /أغسطس من برنامج نقطة حوار الساعة 16:06 جرينتش.

عرب نار ,سكس حيوانات ,نيك بنت, سكس محارم,صور سكس متحركة

روب على اللحم

أغسطس 2, 2018

روب على اللحم

اتفقت انا و ابني انه بعد ما يرجع من برة نمارس جنس شوية
ولما جه خلع هدومه و خد حمام سخن و خرج بهدوم جديدة
وانا كنت لابسة روب ازرق بس الروب كان قديم جدا من 15 سنة و هو عندي لدرجة اني كل لما اغسله قماشته بتنشف زيادة
وانا بتحرك في الشقة بالروب بحس ان الروب بيلعب في كل جسمي
ولما جه ابني قالي انتي مقلعتيش ليه ففتحت رباط الروب و قولتله ايه رأيك قالي هاااايل وقفلت الروب تاني فقالي انا فهمت قصدك
قولتله طب اقصد ايه
قالي انتي عاوزاني ادعكلي جسمك كله من فوق الروب
قولتله ايوة بس مش جسمي كله انا عاوزة كسي بس
و كسي كانت شفايفه مبطرخة و حساسة جدا لدرجة اني لو حطيت ايدي بس على الشفايف احس بالهيجان
نيمني على السرير و هو قعد على الارض وبدأ يدعك كسي من فوق الروب وانا اتمتع جامد
بيسألني انتي بتحبي الالم يا ماما
قولتله لما اكون هايجة اوووي
فبدأ يدعك شفايف كسي من فوق الروووب وانا اتأوه كدة “اوووووووووه اااااااااااااااااااااااه ممممممممممممممم”

عرب نار ,سكس محارم ,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخوات ,سكس مصرى ,نيك بنت ,صور سكس متحركة, و فجأة بدأ يسرع في الدعك لدرجة اني من كتر الالم غمضت عيني وبقوله “برااااااااااااااااااااحة براااااااااااااااااااحة حرااااااااااام علييييييك هفضي لبني كله” وبدأت اصرخ بالصوت
وفجأة بطل و شال حبل الروب و مسكه من النص و برمه و بدأ يدخله في كسي براحة اوي لحد لما دخله كله وانا بهوي بايدي على كسي و اقول “اححححححححححححححححح” و خلا اطراف الحبل برة
وبدأ يلحس فخادي جنب كسي وبيقولي حاسة بايه

قولتله حاسة بمتعة رهييبة ربنا يخليك ليا
فقالي لما تسيحي قوليلي
وبدأ يبوس رجلي كأني ملكته ويلحس صوابع رجلي وبص على كسي ولقى ان في قطرات لبن بتنزل منه وقالي اعتقد انك كدة مستعدة فقفل الروب على كسي بس بحته انشف من اللي فاتت لأن اللي فاتت نعمت اوي
وبدأ يحسس براحة على شفرات كسي وانا من كتر المتعة بقوله زود في السرعة
وبدأ يزود في سرعة الدعك في شفرات كسي من فوق الروب لحد انا مبقتش مستحمله الالم في كسي و بدأت اضرب بايدي على السرير وامسك الملاية بقوه ومغمضة عنيا لحد لما جبت لبني وبعدها بدأت انهج جااامد

فتح ابني الروب وشاف اللبن واقع عليه و قام مخرج الحبل بشويش لحد لما خرجه كله ولقى الحبل بينقط لبن بسيط وقالي افتحي بقك ياماما و دوقني لبني

 

سكس ,تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,سكس امهات ,سكس محارم