متسلسلة المدينة قصص سكس عربي

متسلسلة المدينة قصص سكس  2019

ملك 23 سنه
اختي بززها صغيرة وقصيرة عنيها زرقا الشعر الاصفر والوسط الانوثي والكس الزهري يعني من الاخر فجر الفجر
جاسمين اختي الصغيرة 16 سنه
دي بقي دلوعه البيت وجسمها جسم 2000 البزاز الصغيرة والوسط الانوثي بس عنيها زرقا والشعر الاسود
نهال 48 سنه
ست الكل قصيرة بس جسمها جسم المليان لكن لسه محافظه علي نفسها العين الزرقا يعني اخواتي طلعينلها من الاخر

في احدي ليالي الثانويه العامه المريره وانا بزاكر قبل امتحان اللغه العربيه

انا : كسم دي ماده بنت متناكه مشهتخلص

موكا (ملك) : يعم زاكر هو انت مش فاضي غير انك تشتم فالماده وخلاص

انا : مانت فاضلك سنتين بروح امك وهتقعدي قعدتي

موكا: مانت لو زاكرت من اول السنه مكنتش قعدت القعده دي

انا (بكسوف شديد ) : طب قومي اعمليلي شاي علشان مدمرش معالم وشك ده دلوقتي

موكا : قوم اعمل هو انت ناقص رجل ولا ايد

انا : (حادفها بالشبشب ) قومي يا زباله انجري اعمليه ودخليه اوضتي علشان هزاكر جوة

امي : قومي يا بنتي علشان هو فالثانويه علشان خاطري

موكا بنرفزة شديده ) حاااااضر بس و**** لمورياك

انا (بطلعلها لساني ) : والنبي لتوريني

(قامت موكا تعمل الشاي ولقيت شبشب اتحدف عليا فجاه من حيث لا ادري )

ماما : يا زباله اتكلم بعد كده مع اختك باحترام انت عارف انها بتهزرمعاك

انا :اااااااااااااااااااه مشوقت هزارها ده (بعصبيه ) مانت شايفه الحوسه اللي انا فبها

ماما : طب زاكر يالا نشوف اخرتها

انا : و**** لداخل الاوضه

(روحت دخلت الاوضه بتاعتي وبدات ازاكر وبعد 10 دقائق لقيت موكا داخله بالشاي )

انا : ايوة كده شاطرة وانت بتسمعي الكلام

موكا : ماشي يا لمض لما نشوف هتجيب كام فالثانوي

انا : هههههههههههههه ( بتحدي ) يبت انا هجيب علي الاقل 99 فالميه

موكا : باين عليك مشهتجيب حتي ال 60 فالميه

انا : (بحدفها بالشبشب )برة يا حيوانه

(بعد الامتحانات باسبوعين والنتيجه طلعت )

ماما : جبت كام يبني

انا ( بقلق مفرتكني حته حته ) : دقيقه يماما الحمل علي الموقع تقيل

(روحت واخد ملك علي جنب (

انا : خدي رقم جلوسي 67445 اهو وانت جيبيها لماما وانا هخرج ولو طلع فوق من 85 رني عليا اوك د

ملك : خد هنا رايح فين

انا : رايح فداهيه تاخدني

(روحت خارج من البيت متسحب وقفلت الباب ورايا براحه من كتر القلق وبكلم زمايلي النص مشغول والتاني بيردوا وفصوتهم انكسار فعرفت انها يوم مشفايت فكلمت محمود علشان اشوفه )

انا : الو يسطا فينك

محمود ( بسعاده ) : ايه يا نجججججم انت فين انت

انا : انا علي القهوة بتاعتنا متيجي

محمود : جيييييييييييي

انا : جبت كام

محمود:99.2 فالميه ههههههههههه وانت بقا يا نجم جبت كام

انا : بجيبها . تعالي انت بس

محمود (بتحدي ) حاضر

(بعد 1 ساعه وانا محمود علي القهوة وقلقي بيزيد كل ثانيه بتمر لقيت اختتي بتتصل )

انا : بصوت قلقات فشخ) اللللو

ملك : ايه يبني انت فين

انا : جبت كم

ملك : انت جبت 70 فالميه

]انا : نعمممممممممم . والنبي يا ملك انا خلاص هطرطر علي نفسي

ملك : خلاص خلاص باين عليك مدمر (بسعاده ) انت جبت 99.3 فالميه

انا : ايه و****

ملك : و**** مبكدب عليك انت فعلا جبت 99.3

انا : **** اكبر . بموووت فيكي اوي يا موكتتتتتتتي . روحت قافل فوشها

انا : يسطا انا جبت 99.3

محمود :بجد

انا : اه و****

محمود ( بكسرة لانه خسر التحدي بيني وبينه ) : الف مبروك يصحبي . ايه ده انت رايح فين

( مردتش عليه روحت جري علي البيت )

ماما بتزغرط : لولولولولولولولولولولولولولولوي الف مبروك يبني

( روحت حاضنها وببوس راسها وايديها ) : **** يبارك فيكي ياست كل ياللي منورالي حياتي

( وروحت حاضن ملك بكل حب وحنان ) : شكرا اوي يا موكتي انا مشعارف من غيرككنت هعمل ايه

ملك ( بفخر ) : يا بني انا اساسا متواضعه ومبحبش ابين اني ليا جمايل عند ناس تانيه

انا ( روحت بايسها فخدها جمب شفايفها وروحت رازاعه بوش ايدي علي راسها ) حبيبتي و****

ملك : مقبوله يا اول محافظه
سكس بنت وامها

( ماما مسكت تليفون وراحت مصوته صويته روحت قايلها في ايه راحت قايله …………. وهنا كانت الصدمه.

تااااااالعوني نشوف ايه هيحصل فالفصل الجاي

الجزء الثاني

جمال : 53 سنه بس باين عليه انه فالاربعينات لواء اركان حرب جسمه جسم رجاله الصاعقه زمان علشان كده متدرب علي ايده وجسمه زيي بس زبه طويل وعريض

ميرنا : هقول صفاتها تحت

(ماما كانت بتتكلم فالتليفون وفجاه صوتت وقالت : الحق ابوك يا مصطفي عمل حادثه و راح المستشفي العصافرة )

انا (بصوت عالي) : ايييييييه

ملك : ينهار اسود

( روحت نازل جري وسيبهم واخدت تاكسي وطلعت المستشفي العصافرة باسرع سرعه لحدموصلت ف 15 دقيقه وحاسبت التاكسي وجريت علي الاستقبال وبسال غرفه اللواء جمال الزيات قالولي الدور الثاني اوضه 104 روحت جرييت لحد موصلت الاوضه لقيته نايم ومتعوجامد فجسمه ولقيت الدكتور خارج من الاوضه )

انا : ماله يا دكتور

الدكتور : متقلقش هو شويه كدمات فجسمه وهيقوم سليم بازن **** كمان يوم او اتنين متقلقش

انا :شكرا يا دكتور

( بعد شويه مشقصيرة لقيت ماما واخواتي البنات والعيله وصلت المستشفي وبعد كده بابا فاق بعد 3 ساعات )

انا : حمد عسلامه يحاج

بابا : جبت كام يبن اكللب

انا : قوملنا بالسلامه بس وهقولك

بابا : قول جبت كام الا …..

انا سبقته وقولت 99 فالميه حاج مرضي كده

بابا: قالي كام بجدعلشان مقومش اخليك مرة وسط العيله دلوقتي

انا : قوليله يا موكا علشان خلاه يخرف

ملك : و**** 99 فالميه يبابا

بابا : الحمد لله عملتها بعد مطلعت عين اللي حابوا اهلي

انا : الحمد لله المهم انت قوملنا انت بالسلامه مصرمستنياك يحاج

بابا : ناوي تخش ايه

انا : بترول يا سيد الناس

بابا : منت فافي ملكش فالعسكريه

انا :معلش بقا يحاج الفلوس بس اللي تهمني

انا : بقولك ايه ياحاج

بابا : اتنيل ارغي

انا : مش ملاحظ ان رقم الاوضه رقم دفعتك

بابا (مندهش) : 104

انا : اه 104 بس سؤال ملح يحج

بابا : ملح ولا سكر

انا : احححححححححححححه بيضي مشقاااادر

(الكل بيضحك )

بابا : اتنيل قول

انا :انت قدرت علي 104 ازاي

بابا : (رازغني بكفايده علي خياشيمي ) عرفت ازاي

انا :خلاص خلاص اااااااااااااااااااه عرفت خلاص

جينكليس :حمد**** علي السلامه يبابا هههههههههههه

( راح الكل ضاحك تاتي بعد ضربه ابويا وجمله جينكليس )

ماما بتبوس ايد بابا : قوملنا انت بالسلامه بعد كده نتكلم

( طبعا زيمحنا عارفين الروتين الممل اللي هيتقال ن. ناس رايحع وجايه علي اوضه بابا وصحابه وظباط وناس كبار وشخصيات مهمه راحوله واتعمل محضر لبابا وطبعا بعديها بكم يوم بابا خرج من المستشفي الحمد لله وروحنا البيت )

موقع آخر في مدونـــــات أميـــــن