قصص جنسية عربية مع شاب من الارياف

نوفمبر 10th, 2018 by jalalprince336

قصة شاب من الارياف:- انا شاب من الارياف في مقتبل العمر سني 22 عاما بت احلم بليلة العرس والليلة التي استطيع ممارسة الجنس بحرية ودون قيود من احد والكل يعلم اني امارس الجنس في حلال مع زوجتي التي ساختارها لترافقني العمر . ولكن هيهات هيهات انها الشهوة التي تقضي علي كل فكر وتسيطر علي العقل ولا تجعلك قادر علي التماسك

. ساروى لكم قصة شخصية مررت بها انا عندي كمبيوتر شخصي امتلكه لنفسي… بدات نفسي تراودني لممارسة الجنس مع أي فتاة حين اجد الفرصة سانحة لذلك وبالفعل بدات اصبر نفسي بسماع افلام السكس التي احضرها من اصدقائي او احملها من النت . حاولت تصبير نفسي علي السكس واصبرها حتي الزواج ولكن لم استطع حتي حاولت ان اعمل علاقة مع احد فتيات قريتي لعلي اكتسب قلبها .

قسم قصص سكسقصص سكسسكس ام وابنهاسكس محارمتحميل نيك اخواتسكس امهات مطلقةتحميل افلام نيكتنزيل نيك

وبالفعل اسطعت اناعمل علاقة عاطفية مع احد الفتيات المقيمين بجواري وبدات اجادلها في الحب وانتو عارفين وبعد ان وثقت بي لاكون انا من يمتلك قلبها وجسدها كزوج اصبحت تصارحني في التليفون بحبها والاعجاب الي اخرة ….

. المهم علشان مش اطول عليكوا في يوم وانا في البيت كنت قاعد لوحدي لان بابا وماما ذهبوا لزيارة اختي المتزوجة في بلد بعيد وسوف يبيتون عندا يوما كاملا اذا وانا جالس علي الكمبيوتر اسمع طرقات الباب تدق برفق اذ بجارتنا واقفة بالباب واتت لتقضي حاجتها في بيتي لان اباها وامها في العمل لم ياتيان بعد والباب مغلق علي ظن منها ان ابي وامي بالداخل

ولانها كانت مزنوقة جامد دخلت وسالت علي الحمام دون ان تسال علي ابي او امي دخلت الحمام وانا دخلت خلفها ونظرت علي جسدها من خلال الفتحة التي في الباب بتاع الحمام الذي كان به فنحة متسعة رايت جسدها ابيض ينبظ منه الحب ويسيل عليه الجنون لأي إنسان عاقل أو ملتزم أو بغيظ المهم رأيت الجسد من هنا والشيطان حضر من هنا وبدأ يدور في راسي

أن أمارس معها الجنس كانت في السادسة عشر من عمرها وأنا عندي وقتها 21 سنة الأول قفلت باب البيت كويس واستنيتها لما خرجت من الحمام وقولتها تعالي اقعدي معايا لما مامتك تيجي رفضت في الاول ولكني احسست ان هيا عايزة تقعد معايا المهم اقنعتها ان هي تقعد معايا خاصة ان مامتها هاتطول برة بما ان بينا حب قعدت اكلمها

واوصلفها البيت ودا عش الزوجية وسرحت بيها لحد لما حست ان البيت بيتها المهم قاعدنا علي الجهاز عندي اللي انا كنت مالية سكس وعملت ان انا مش واخد بالي ورحت فاتح فلم سكس قال يعني غصب عني المهم رحت قافلة بسرعة وحبيت اشوف رد فعلها اية لقيت وجهها احمر وانكسفت بس ما اتكلمتش انا استغليت الفرصة وقعدت اشرح لها إن أنا بجيب الافلام دي علشان اخد منها افكار علشان لما اتجوز وعلشان كان سنها صغير صدقتني وعرضت عليا ان تاخد فكرة هيا كمان قولتلها انا هاعلمك بنفسي

فقالت ازاي قلت تعالي نروح علي غرفة نومي قالت وباباك قولتلها مش موجود هو وماما فانكسفت واخدتها علي غرفة نومي المجهزة ومسكت يدها وقعدت اشرح لها عن الجنس وفجأة أقعدت أحسس علي ظهرها وهي تقولي عيب قولتلها انا هبقي جوزك ودا بينا عادي قالت توعدني بالجواز قولتلها ماشي قعدت ادلك جسمها والحس في من فوق الهدوم وهي تقولي انا دايخة اقولتلها ماتخفيش وبدات تتلوي وتخرج اصوات اه اه أي ها اه أي اه وقالتلي ان نفسها بيضيق

وهاتتخنق قولتلها ده بس من اللذة مديت اديا من تحت الجيبة اللي هيا لبساها ومسكت السليب اللي هيا لبساة ورحت ادلك كسها من فوق بلطف وهي تتلوي من الالم اه اه اه اها وصرخت صرخة مش قادرة مش قادرة اااااااااه ورحت مقلعها البلوزه

والجيبه وشفت جسمها الابيض الي هيموتني من الجنون من حلاوته وكانت لابسة سليب اسود وسنتيال بامبي ومسكت السليب لقيته مبلول وصرخت وقالت اه اه انا عايزة اروح الحمام قولتلها لا دي هي اللزة ورحت مقلعها السليب وراحت منزلة السائل بتاعها وقلتلها دة من اللزة

ما تخفيش ورحت مقلعها السنتيال وقعدت الحس لها في بزازها وهي عاملة زي المجنونة اه اه اه وتتنهد تنهيدات خفيفة اثارتني ورحت منومها علي السرير ورحت حاطت ايدي بين فخذيها اللي كانو كبار بالنسبة الي سنها وهي تتلوي لحد لما سلمت خالص

قعدت الحس في كسها وهي تنزل الشهوة بتاعتها السائل ورحت قالع هدومي بس سيبت الشرط ورحت ماسكها من وسط ظهرها

وقعدت ادلكلها والحس جسمها وبعدين رحت قالع الشرطي وماسك زبي اللي انتصب زي القطر وكان بجد سخن وكانت دي اول مرة ليا انفرد بواحدة ست ومش أي ست المهم اخذت العق بكسها وهي ماسكه زبي بأيديها وبتتنهد

اه علي خفيف عرفت ان دي اول مرة ليها تمارس الجنس اقولتلها الحسي زبي رفضت فلما مسكت زبي ووجدته ساخن جدا ومولع نار راحت حاطاه في بقها وقعدت تمص بسرعة وتقول نار في بقي اه اه اه نار وقالت انا كسي بيحرقني جامد اه اه انت عملت فيه ايه بس انا مبسوطه مع انه مولع ورحت منومها علي ظهرها وجايب مخدة وحاططتها تحت طيزها ورحت ممشي

اديه بين شفتي كسها راحت مصوته اكتر ورحت ماسك زبي وحاطط راسه علي شفتي كسها ورحت مدخل رأسه قالتلي دخلوه رحت زقه سنة صغيرة راحت مصوته عالي جدا رحت شدة تاني ورحت مقفل جميع الشبابيك ورحت مدخله في كسها وهي تصوت وتقولي دخل كمان

وانا زقه شوية بشوية وهي تصوت اه اه اه وتقولي كمان وانا مولع نار بس مسكت اعصابي وقولتلها لو انا دخلته جامد ممكن تتفتحي وبعدين تجيبي دم رحت منومها علي ظهرها ورحت جايب الجيل بتاعي ورحت حاطه

علي فتحة طيزها وحاطيت راس زبي في اول طيزها بس هي رفضت في الاول قولتلها ما تخافي ورحت زاقق راس زبي براحة في طيزها راحت مصوته اه اااااااااااااه وتتلوي زي الحية وتقولي طلعة بسرعة انا عايزة اروح الحمام قولتلها دي الشهوة جابت تاني

وراحت منزلة سائل رحت واخدة وحاطه علي زبي وعلي طيزها ورحت زاقق زبي دخل لغاية نصة وهي تصرخ مش قادرة اه اه وتتلوي لما دهنت الباقي من زبي بالدهن راح داخل كله ولقيتها راحت هادية ومريحة وبتقولي دخلة حلو

اه اه حلو زبك مولع في طيزي وقعدت اطلعه وادخلة وهي مبسوطه وبعد ما كانت بتقول براحة قعدت تقول بسرعة بسرعة وانا قاعدت ادخلة وهي ترجع بجسمها علي زبي حتي اني كنت اسمع صوت ضرب فخذيها في رجلي واخذت اطلعة ودخلة حتي صرخت باعلي صوتها بسرعة

ورحت مسرع لقيتها نزلت السائل تاني رحت واخد حبة وحاططتهم في طيزها ومدخل زبي تاني وبسرعة اقعدت انيك انيك ورحت نايم علي ظهري ورحت مركبها علي زبي وقعدت انيك وهي تطلع وتنزل علي زبي وتقول ما احلي المتعه انا هاجيلك علي طول ورحت قالبها وغارز زبي فيها بكل قوة وهي تصوت ورحت مسرع

علي الاخر كانه احساس جنوني ورحت كابب السائل المنوي جوة راحت مصوته انا حاسه ان فيه حاجه ساخنة جدا جوة طيزي بس انا مبسوطة منها قولتها لا تخافي دة المني بتاعي ورحت مطلع زبي

هي اول لما شافته وانا بطلعه حست بالسخونة راحت ماسكاة وقعدت تمص وانا اتوجعه وبعدين رحت عابطها ونايم علي السرير وهي مبسوطة وبتقولي انا عايزه من المني ده في طيزي تاني لما قالتلي كدة بعد لما زبي نام لقيتة انتفض وانتصب تاني وراحت ماسكاة وقعدت تمص ورحت منومها صور سكس ، صور نيك

عل ظهرها ورحت زاقق زبي في كسها وقعت ادخل واطلع لما لقيتها بتستجيب وتشدني لها خفت افتحها ورحت عابطها وزبي جوة كسها وقعدت احط لساني جوة فمها وابوس وارضع في صدرها لقيتها ولعت نار وراحت شداني جامد ليها وعابطاني بقوة وراحت قالباني علي السرير قلبتين وانا مستمتع جدا فعلا احساس ما بعده احساس ورحت جايب كرسي

وسندة للسرير ورافع رجليها ومفوت زبي في طيزها المرة دي كانت مستمتعة جدا ورحت منزلهم جواها راحت مصوته بلزة وقالت انا مبسوطة جدا من المني دة ورحنا نايمين نصف ساعة وقامت خدت حمام

وانا فتحت الشباك لقيت بابهم مفتوح قلتلها مامتك جت راحت عبطاني جامد بعد ما لبست هدومها وقالتلي علي فكرة انا استمتعت ومبسوطة بس اوعي تنسي وعدك انك تتجوزني ومن يومها نمارس الجنس معا مع أنها مازالت بكرا هذه هي الخبرة ارجو الردود علي موضوعي … الي اللقاء في التكملة مع الجزء التاني مع تحياتي قصص جنسية عربية

 

تجريب نيك الطيز مع رجل متزوج زبه كبير لم يرحمني و قطعني

نوفمبر 8th, 2018 by jalalprince336

لطالما كنت اريد تجريب نيك الطيز و تذوق الزب من الخلف لانني فتاة عذراء و كنت اشاهد كثيرا في افلام البورنو ممثلات يمارسن الجنس من الخلف بقوة و لكن لم اعثر على الفرصة المناسبة الى ان تعرفت بهشام الرجل المتزوج الذي يكبرني بعشرة سنوات حيث انا كنت خمسة و عشرون و هو خمسة و ثلاثون … تطورت العلاقة بيننا بسرعة حتى صرت اتركه يقبلني و يلمسني و يحتك علي كما يريد ثم ذات مرة خلعنا الثياب و رايت زبه الواقف و رضعته له حتى اخرجت له الشهوة لكنه كان مصر ان ينيكني مرة اخرى و قلت له اليوم ساتركك تنيكني من الخلف و تقطع لي طيزي . ءىءء

ثم اخبرني انه يريد كسي لكن انا ما زلت عذراء وقلت له اريد تجريب نيك الطيز و بدات اغريه بمؤخرتي و العب بها امامه و احركها و هو ينظر و يلعب بزبه و كان يبدو عليه انه ايضا يريد ان ينيكني من الخلف لما راى يزي الجميل . و مرة اخرى رضعت و مصمصت الزب ثم جلست عليه و انتظرت حتى عاد الزب كالحديد و هناك تركته يدخله في طيزي و كان الزب مؤلما جدا في بداية دخوله و لكن ام ان دخل الراس حتى اصبح دخوله سهل جدا و هو ايضا نياك و له الخبرة و ادخله في طيزي املا و ان تجريب نيك الطيز ساخن و مثير جدا و لم اشعر بالالم الا في البداية لن الم خفيف جدا .

صور سكسصور نيكصور سكس

ثم اصبح الزب يتحرك بحرة في طيزي و هو ينيكني و يتمتع و انا اشعر ان كسي يسخن لانني كنت اريد ان اتناك من كسي لكن الامر كان صعب و تجريب نيك الطيز كان هو الحل الامثل و سخن نياكي هشام حتى عا يصفعني و يضرب الطيز بالكف و هو يصرخ اه اح اح اح و انا مستسلمة له . و سخن طيزي و احمر من كثرة الضرب و الصفع ثم ادخله كاملا للخصيتين و انا اشعر بمتعة كبيرة و العب بكسي و اهيج معه و هو يلهث اه اح اح اه اه اح اح و ينيكني و يدخل زبه بحرارة كبيرة و قوة ساخنة نار و استمتعت باحلى متعة مع تجريب نيك الطيز الذي كان ساخن جدا

صور سكسصور نيك

و بعد ان تحرك الزب في طيزي تحرر اكثر و اصبح طيزي كانه كس يبلع الزب و الشهوة التي كانت في كسي تتوزع في طيزي و الزب ساخن نار و النيك جميل جدا مما جعلني اخرج اهات لا ارادية اه اح اه اح اح اه اه اه اه اه . ثم بدا الزب يخرج الحليب و يقذف في داخل طيزي و شعرت بحرارة كبيرة جدا كانها حمم بركانية تسيل في احشائي و انا اسمع اه اح اح اه اه اه و اعجبني الامر و لم اندم على تجريب نيك الطيز و على تذوق حرارته الجميلة و متعته الكبيرة .

https://www.downloadsx1.net

تحميل سكسافلام سكس حيواناتتحميل نيكتحميل افلام سكس

قصص محارم عائلى انا و بنت خالى و مراته و احلى سكس جماعى

نوفمبر 7th, 2018 by jalalprince336

انا و بنت خالى بنحب بعض و على علاقة جنسية بقالنا فترة كبيرة و كل اما تيجى فرصة انيكها او نقعد مع بعض لوحدينا مبعديش الفرصة دى و امبارح كانت واحدة منهم كلمتنى فى التليفون و بتقولى بقلك ايه عاوزاك تيجلنا البيت بابا عاوز يحمل ويندوز عالكمبيوتر قلتلها قولى لابوكى انى مش فاضى دلوقتى بعدين قلتلى لا ضرورى اصله مستعجل و عاوز ينزل حاجات مهمة و الويندوز مش شغال قلتلها خلاص جى سلام ، لبست هدومى و مكنتش محضر لأى حاجة خالص على اساس ان خالى فى البيت و رحت خبطت عالباب فتحتلى مرات خالى فعادى دخلت و سلمت و مكنش فى اى مشكلة قلت ادخل علاطول فى الموضوع هو فين الكمبيوتر عشان اعملكم الويندوز لقيت مراة خالى بتقلى وينوز ايه يا وسخ ، انا قلقت و قلت فى مصيبة ، قالتلى انت بتعمل اللى بتعمله مع بنتى بقالك قد ايه ، معرفتش ارد ولا انطق كلمة ، بصتلى و قالتلى ايه مش عارف ، بصيت للبت لقتها مفيش اى رد فعل و لا خايفة ولا حاجة ، رحت بصتلها و قلتلها 3 سنين ، راحت قلتلى و مقلتش ليه ، انا عينى بحلقت ، قلتلها مقلتش ايه !!! .

صور سكسيصور نيك ساخنصور سكس بناتصور نيك متحركةصور سكس جديدةصور نيك ساخنةصور سكس رومانسيةصور سكس حيوانات

راحت ردت و قالتلى ان زبرك حلو كده ده احلى من بتاع خالك مع انه شبهه شكلها وراثة الازبار الكبيرة فى العيلة دى بس خالك كبر و زبره مبقاش يقف كويس و مبقاش يمتعنى و بيجبهم بسرعة ، قلتلها معلش السن بقه له احكامه بس انتى لسه فرسه و محافظة على نفسك و متستحقيش الكلام ده قلتلى فعلاً انا خلاص مبقتش قادرة و عاوزاك تمتعنى انت مكان خالك و انا و بنتى هنبقى تحت رجليك . قصص نيك محارم عربية

صور سكسسكس محارم 2019

-انا خلاص مبقتش قادر و زبرى كان هيجيب لبنه عالكلام بس اول مرة اتحط فى موقف زى ده مش عارف اعمل ايه ياض انت قدها و اللى هتعمله مع واحده هتعمله مع اتنين و فى واحدة فيهم خبرة اوى كمان – لقتها بتقلى انت رحت فين سرحت فى ايه قلتلها ابدا ولا حاجة قلتلى طب يالا خالك مش هنا و مش جى دلوقتى خالص هندخل ناخد شاور و راحت شدانى من ايدى و انا حاسس انى تقيل اوى مش عارف اتحرك لسه مش مصدق اللى انا فيه ، دخلنا الحمام انا و هى و بنتها و لقيتها فتحت الشاور و بنتها وطت قدامى و فتحتلى البنطلون و قلعتهولى هو و البوكسر ،مراة خالى كانت اول مرة تشوف زبرى عالحقيقة . بصت و قلتلى ايه ده بقى كل السنين دى بيمتعك و متقوليليش راحت قلتلها كنت خايفة يا ماما راحت ردت عليها احنا من امتى بنخبى على بعض اى حاجة و راحت امها جت مسكتنى من زبرى و شدتنى عالشاور و دخلت تحت الشاور انا و هى و بنتها نزلت و خدت الليفة و ليفت بضانى و طيزى و مسكت زبرى و قالت لبنتها هاتى مكنة الحلاقة و الفوطة نشفتلى زبرى و راحت مسكته و حلقت تحتيه و بضانى و راحت حلقت شعر طيزى و طلعت على صدرى حلقة شعره و انا ساكت مش بكلم خالص معرفش ليه و راحت جابت الشامبو و فعلياً حمتنى و هى بتحمينى قعدت تحضن فيه من ضهرى و بزازها لمسانى من ورا و انا بدأت افوق و ادرك اللى بيحصل معايا و بنت خالى جت مسكت زبرى و قعدت تمصه و احنا بنستحمى لغاية لما جبتهم فى بقها بصتلى امها و قالتلى كويس انك جبتهم دلوقتى عشان انا بحب العب كتير مش عاوزاك تجيبهم بسرعة معايا و راحت مسكتنى و ادتنى فرنشاية و قعدت امص فى لسانها و نزلت على بزازها امص فيهم و الحس فى بطنها لغاية لما قعدت على طرف البانيو و قعدت الحس فى كسها و كان جسمها ابيض و مليان نمش جميل اوى ولا اكنها عندها 30 سنة قعدت الحس فى كسها و بنتها نزلت تلحس فى طيزى من ورا و بضانى قعدنا كده و هى اااااه كنت فين من زمان عشان تطفى اللى جوايا انا من زمان محستش انى كده انت رجعتنى عشرين سنة ورا ايام الدلع ايام اما كان خالك طور هايج دلوقتى خلاص قطة مش عارفة تعمل حاجة اااااااه و نزلت على صوابع رجلها امص فيهم و الحس فى قدم رجليها و انزل تانى على كسها و بنتها واقفة بتلعب فى نفسها من الفرجة علينا و انا خلاص اندمجت و قاعد اسخن فيها و هى الصراحة شديدة اوى تهد جبال قلتلها عاوز انيكك قومى يا متناكة بصتلى اوى احب اللى يدلعنى انا النهاردة متناكتك انا و بنتى عاوزاك متسبناش النهاردة الاو احنا مستكفيين رحت قلتلها عندك كريم قامت و دخلت تجيبوا من الاوضة جوا رحت سبت الحمام و جريت وراها عالاوضة رفعتها و نزلت بيها عالسرير و احنا غرقانين و هاتك يا لحس فى كل حتة و رحت خت الكريم و دهنت بيه زبرى و دخلته و هى ااااااااااه براحة شوية و انا قاعد بهزهت لغاية لما حسيت ان السرير هيتكسر بينا و رات جت بنتها قعدت عليها و بقيت بنيك فى امها و بلحس فى كسها و بزازها و هما الاتنين ااااه اوووف ااااه و انا مش قادر ماسك نفسى بالعافية لغاية لما جبتهم فى كس امها و هى راحت قامت من على وشى و فضلت تلحس لبنى اللى نازل من طيز امها رحت قمت و دخلت زبرى فى طيزها و هاتك يا رزع و تقفيش فى بزازها و ضرب على طيازها و امها تقلى براحة شوية عليها لحسن تتعور و بنتها تقلى لا كمل كدا انا مش قادرة اااااااااه و راحت اترعشت و جابت عليا رحت قمت و امها لفتلى طيزها و رحلت جبت الكريم و دهنت و دخلته تانى و طالع داخل لغاية لما قلتلها مش قادو خلاص قلتلى لا ريح شوية قلتلها حرام عليكى ده بنتك اصغر منك و تعبت قلتلى بنتى شبعانة منك انا محدش لمسنى كدا من زمان تعالى براحة و رحت نمت على ضهرى و قعدت تمصلى فى زبرى و هو نص نايم و تتف عليه و تشفطه لغاية لما وقف تانى رحت قمت و نيمتها على ضهرها و حطيت مخدة تحتها و رحت دخلت فى كسها و فضلت يجى نص ساعة برزع فيها لغاية لما مبقتش قادر قامت و قلتلى خد الحباية دى ببص طلعت فياجرا قلتلها لا انا كويس و اديكى شايفة انا مش بتاع الكلام ده قالتلى خد بس و هتحس ان مفيش حد قادر يوقفك خدتها و شربت شوية مياه و قعدت شوية بنكها عالهادى لغاية لما مفعول الحباية اشتغل و لقيت زبرى واقف زى الحجر مبينمش و فضلت اديها و هى مش عارف هتتعب امتى و نزلت رزع جامد و بنتها خلاص قامت تعملنا شوية حصير على اى حاجة حلوة جابتلنا الحاجة و راحت ادتهالنا فى بقنا و انا بنيكها و ضحكنا و بوسنا بعض بوسة و نزلت باست و لحست فى صدرى و نزلت على زبرى لحس و مص و انا الحباية مخليانى اكنى ببتدى من جديد و قعدت تمص و تلحس فى زبرى و بنتها جت قعدت تلحس و تحضن فيه و تحط رجلها على بطنى و تحرك و تحك نفسها فيه و انا مش مركز الا مع امها و راحت قامت و قعدت عليا و حطت زبرى فى كسها و قعدت تطلع و تنزل و انا سامع صوت شفرات كسها و هى بتنزل المياه على ربرى زى صوت المص كده و مش قادر رحت قمت بيها و سندتها عالحيطة و قعدت ارزع فيها لغاية لما لقيت رجلها بتفلت من ايدى من كتر رعشتها و راحت و قعت عالارض و ساندة عالحيطة و حطت ايديها على كسها و فضلت تلعب فيه و تتأوه ااااااااااه ااااااه بيوجع مش قادرة اااااااااااااه و راحت دمعت لغاية لما جبتهم كلهم على جسمى و راحت بنتها نزلت تلحسلها عالخفيف و بصتلى و قلتلى انت من النهارة خالك بالنسبالى و متنكش بنتى غير اما تنكنى معاها و راحت مسكت زبرى و باسته بوسة و مصت الطربوش و نادت بنتها و قالتلها تعالى جبيهمله انا هقوم استحمى و قامت و بنت خالى قعدت تمصلى لغاية لما جبتهم على وشها و قمت استحميت و لبست هدومى و طلعت لقيت امها بتقلى يخربيتك مش عارفة البس البنطلون رجلى مفشوخة منك و راحت قلعة الروب و قلتلى حتى بص حمرا زى قلتلها لا كفاية دلوقتى انتى مبتتعبيش عاوزة تانى دلوقتى ولا ايه راحت ضحكت و قالتلى ايوه بس مش النهاردة يا حبيبى و رحت كلت اى حاجة كانت عندهم فى التلاجة و قمت مشيت

ناكني اخي في غرفتي بعدما دخل علي و انا عارية العب بكسي

نوفمبر 7th, 2018 by jalalprince336

مثلما يظهر في العنوان نعم ناكني اخي في غرفتي و كنت انا السبب لانني نسيت ان اغلق الباب و فتحت التلفاز على فيلم سكس ساخن و خلعت كل ثيابي و فتحت رجلاي و بدات استمني و ادخل اصابعي في كسي و اخي لما مر على غرفتي سمع صوت انفاسي و انفاس النيك في التلفاز . و لما فتح الباب وجدني عارية اقابله و اصابعي في كسي و انا كنت ساخنة الى الحد الذي لم استطع حتى التوقف بل نظرت الى اخي و اخرجت له لساني و انا ما زلت ادخل اصابعي في كسي و هنا هجم علي اخي و اعطاني زبه و طلب مني ان امص و امسكت زب اخي كالمجنونة و بدات ارضع و الحس لحس ساخن نار .

ثم سخنت اخي و نزعت كل خجله و لحظتها فقط بدا يتصرف معي كانني حبيبته و ناكني اخي نيكة قوية حيث لما رضعت له زبه و انتصب بدا يحك كسي و شفراتي بقوة كبيرة ثم مسح زبه على الكس و بدا يدخل الزب ببطئ و انا اصرخ اه اح اح اح . و لما ادخل لي الراس كنت انا اغلي و هائجة جداو من شدة الشهوة كنت العب بنهودي و اصرخ اه اه اح اح اح و الزب بدا يتحرك في كسي و يدخل بكل حرية بينما اخي كان جد هائج و شهوته محمومة ثم غطس الزب للخصيتين بالكامل في فرجي و انا عانقت اخي و امسكته من ظهره حتى احس اكثر بحلاوة الب و حرارته و قد ناكني اخي نيكة ساخنة نار .

صور نيك HD - صور سكس متحركةصور سكس اجنبيصور سكس خلفيصور نيك متحركصور نيك متحرك 2019 - تنزيل سكس متحرك

و اعجبتني لحظات النيك حين ناكني اخي و هو يحرك زبه لعى كسي و يرفع طيزه و ينزلها والزب كان طويل و جميل و كانه حطبة في كسي و يملا كل جدران الكس بينما انا اوحوح بلا توقف اه اح اه اه اح اح و هو يدخل و يخرج بحرارة كبيرة جدا . و اعدبتني تلك الحرارة الجميلة و الانفاس القوية التي كان اخي يصدرها حين كان يدخل لي زبه و لما قلبني رفعت جسمي على زب اخي و جلست انا عليه و ناكني اخي بطريقة حارة جدا حيث انا كنت فوقه راكبة و هو يلعب بمؤخرتي و يحرك فيها و ادركت ان فلقاتي قد اعجبته لانها جميلة و كبيرة و مرنة جدا

و الشهوة جعلتني خبيرة في الجنس حيث كنت مثل ممثلات البورنو ارتفع و انزل على زب اخي و هو يلعب بطيزي و انا اسمع انين جميل اه اح اح اه اه و اقبل شفاهه و احك صدري على صدره و قد احسست باجمل رعشة في حياتي و احلى رجفة جنسية . ثم اخبرني اخي انه يريد ان يكب في وجهي و قمت و رايت الزب يلمع من سوائل الكس و بدا اخي يفرك فيه و يعجنه حتى اخرج حليبه على وجهي و هو يصرخ بحرارة جميلة اه اح اح و هكذا ناكني اخي اسخن نيكة و متع كسي بالزب

صور سكس اجنبيصور سكس عنيفصور نيكسكس متحرك 2019صور سكس بناتصور سكس 2019صور محارمصور سكس محارمصور نيك

احب رضع الزب و اعشق تطاير حليبه على وجهي و لحسه

نوفمبر 6th, 2018 by jalalprince336

انا فتاة سكسية جدا و احب رضع الزب و مصه و اكثر ما يعجبني في الزب هو الراس و الخصيتين و اجد اللذة اكثر في الزب الكبير و السميك لانه كلما كان الزب اكبر و اعرض كان المص احلى و احلى جنس فموي لا انساه كان مع احد الزملاء في العمل . ذلك الزميل اسمه حسن كان وسيم و يعتني كثيرا بنفسه و تكونت بيننا علاقة زمالة تطورت الى حب و هو كان دائما يحب ان يقبلني و يداعبني في مكتبه لكنه لا ينيكني لانه كما يقول يخاف الى ان عرض علي ان امص له زبه و ارضع و انا احسست برغبة كبيرة في تجريب هذه العملية  و لما اخرج لي زبه ادهشني حجم ذلك الزب الجميل .

صور سكس ، سكس امهات ، ابن ينيك امة ، اخ ينيك اختة ، افلام سكس امهات ، افلام سكس محارم ، تحميل سكس ، سكس ، سكس ام وابنها ، سكس محارم ، نيك امهات ، نيك محارم ، نيك مترجم

و اخرجت لساني ثم تركته يحك زبه عليه و كان راسه كبير جدا كانه راس الكوبرا ثم انا اغلقت شفتاي على الراس ببطئ و بدات امص و كان الزب ساخن جدا و ينبض كان في داخله قلب ثم لحسته و حركت يدي عليه حتى لامست الخصيتين و كان يملك خصيتين رائعتين . و سخن الزب و سخنت انا مع مصه و لعقه حتى جعلته مثل الحديد ثم امسكني من راسي و بدا ينازع اه اح اه اه حبيبتي الحسي اه اه اه ارضعي واصلي … مممم .فمك ساخن نار اه اه اح اح اح و انا كنت امص بقوة لانني احب رضع الزب الكبير و اعشق المص حتى احس بحلاوة الزب اكثر

و حين كنت اضع لساني على الفتحة كان مذيه مالح جدا و واضح على ذلك الزب الكبير انه مليئ بالشهوة و الرغبة  و انا احب رضع الزب الكبير و حسن كان يتلوى في مكانه مع كل حركة من زبه في فمي او حين العب له بالخصيتين و اذوبه و احيانا اخرج زبه من فمي حتى اتنفس و ابقى استمني له . و كان حجم زبه كبير جدا و لا اقدر على اغلاق اصابعي عليه من شدة ما كان زبه كبير و من كثرة المص و الرضع كان زبه مبلل باللعاب كثيرا و هو ما جعل يدي تنزلق عليه و تمنحه المتعة لكن انا احب رضع الزب و لذلك كنت اعود للمص بسرعة و الحسه و هو يقترب من الانزال .

و ما احلى انفجار الزب على الوجه وهي اللحظة التي اعشقها و اموت فيها و منظر انفجار عين الزب و فتحته لا يمكن ان انساها حيث كان زب حسن مثل الرشاش يخرج المني و يدفقه و انا استقبله بوجهي و لساني . و ما احلى رائحة المني الجميلة و مذاقه الحامض اللذيذ و حسن كان يعتصر و هو يقذف و انا اواصل لحس الزب و فركه بلا توقف حتى تيقنت و تاكدت ان زبه اخرج كل حليبه و طاقته الجنسية و من يومها صرت احب رضع الزب و اعشق الزب الكبير الغليظ

صور سكسصور نيك

احتكاك ساخن جدا هيجني على طيز المحجبة و قذف في الثياب

نوفمبر 5th, 2018 by jalalprince336

ثم اعجبني الامر و انا في احتكاك ساخن جدا حتى صرت انا من يقرب زبه من الطيز و احاول الالتصاق  وفعلا كانت مؤخرة طرية جدا و جميلة تهيج الزب الذي اصبح لا يجد حتى مكان يتمدد فيه داخل الثياب و انا احاول ان احرره في كل مرة و اعدله حتى وجهته الى الطيز . ثم التصقت و شعرت بشهوة جميلة جدا كلما التصقت بها و كنت ادفع زبي الى الامام و الخلف لكن بطريقة بطيئة جدا حتى لا اثير الاهتمام ثم سخنت و لم اعد قادر على التحكم في نفسي و انا في اقوى احتكاك ساخن ادفع زبي الى الامام و الخلف و احس بحرارة طيز جميلة جدا و شهوة لذيذة مع المحجبة ام المؤخرة الكبيرة التي كانت تقابلني

صور سكسصور نيكتحميل سكس

ثم ارتفع شبقي الجنسي و انا في احتكاك ساخن نار حتى احسست اني ساقذف و رغم اني لم اكن اريد ان اقذف بل كنت فقط ابحث عن اللذة لكن المتعة كانت اقوى مني و لا يمكن ان اوقفها او اتراجع لاني وصلت الى لذة اللارجوع . و حاولت ان اغلق عضلات شرجي حتى اوقف المني لكن كانت اللذة و الشهوة اقوى مني و احسست ان زبي بدا يقذف في ثيابي بحرارة بركانية و انا في اقوى احتكاك ساخن و زبي كان يرتعش و هو ملتصق بالطيز يخرج شهوته الحارة على طيز تلك المحجبة الجميلة و هي ربما كانت تعلم اني احك زبي في طيزها  ولكنها لم تكن تعلم ان زبي كان يقذف في تلك اللحظات و بان محنتي كانت في اقصى درجاتها .

و بمجرد ان اكمل زبي اخراج نطافه و حليبه حتى شعرت ببرود جنسي جميل مملوء بالنشوة و زبي ارتخى بسرعة لكن المني كان يضايقني نوعا ما لان الجو كان حار و حتى اثاره كانت واضحة جدا على ثيابي لما خرجت . و لم انسى تلك اللحظات الجميلة و خاصة لما بدا زبي يكب و كيف كنت استمتع جدا في احتكاك ساخن و متعة جمسيلة مع المؤخرة الرائعة لتلك الفتاة المحجبة التي لا اعرفها و لم ارى حتى شكلها و وجهها جيدا بل تم الامر بالحظ و الصدفة

تنزيل افلام sexمقاطع سكستحميل افلام سكستحميل نيكصور سكسصور نيك

اجمل سكس محارم مع ابن اختي الجامعي و زبه الذي فاجاني

نوفمبر 4th, 2018 by jalalprince336

انا شهوانية جدا و مارست اجمل سكس محارم في حياتي مع ابن اختي الشاب الذي يذرس في الجامعة و سبب تحرك شهوتي عليه هو اني سمعته يتحدث مع صديقته في الهاتف حين كان في بيتي في ذلك اليوم حيث كان يقول لها احبك و اريد ان انيكك . و لما سمعت كلامه  صرت اتخيله ينيكني انا و صرت اتخيل شكل زبه و حدمه و المهم اني عرفت ان ابن اختي نياك و يحب الكس و صرت اتعمد ارتداء الملابس المثيرة الفاتنة التي تظهر صدري و ضيقة على طيزي حتى ارى زبه كيف ينتصب في الثياب بينما ابن اختي صار يطيل النظر الى جسمي كلما قابلته سكس محارم 2019

و في احدى المرات تركته ينظر الى بزازي حيث كان الروب مفتوح و واسع جدا و اي انحناء مني تظهر الحلمات و كنت اريد اجمل سكس محارم و كانت ساخنة و لما رايته لا يتجاوب كما اريج التصقت به و انا اضحك و تحسست على زبه فكان واقف حديد . و قلت له اعرف انك تريد ان تنيكني لكنك تخجل ارجوك عزيزي انا حبيبتك و قبلته من فمه بطريقة جعلت اللعاب يسيل منه ثم التصق بي و انا تاكدت انه بلغ اقصى مراحل الشهوة و مستحيل ان يتوقف حيث صار هو يقبلني من الفم و انا اعطيه لساني و هو يلاعبه و نحن في اجمل سكس محارم ثم خلعت ثيابي و تركته يراني عارية سكس 2019

و هو لما خلع ثيابه رايت زبه الكبير الجميل الذي فاجاني و بدات ارضع وامص في اجمل سكس محارم و الزب كان حديدي باتم معنى الكلمة و قلت له اريده في كسي ينيكني حتى افقد وعيي من الشهوة و فعلا لما ادخله انا احسست اني اشعر بدوار كبير من المتعة . و كان ابن اختي ينيك و يحرك الزب و انا اصرخ اه اح اه اه و هو يدخل زبه للعمق في رحمي و انا احضنه و استشعر حلاوة الزب و حرارته الجميلة و هو ما زال ينيك نيك ساخن جدا ثم اجلسني في حجره يقبلني و يداعب ويلعق بزازي و انا اوحوح اه اح اح اه اه و هو ينيك و يدخل زبه بكل حرارة في اجمل سكس محارم و اقوى نيك

ثم في تلك الزاوية على الارض كانت رعشتي جميلة و من احلى الرعشات في حياتي حين كان ابن اختي يضع زبه على بزازي يقذف حمم زبه و انا استمني و اشعر بحرارة كبيرة في كسي و كانني مصابة بدوار جميل و ساخن . و كان يصرخ اه اح اه اه و انا انظر الى زبه كيف كان مليئ بالشهوة و فيه الحليب الكثير و هو اخرج كل شهوته في بزازي ثم راح مسرعا الى الحمام كانه شعر بالخجل في نهاية النيك لكنا عشنا احلى و اجمل سكس محارم و باحلى لذة جنسية ممكنة

نيك مجاني مع شرموطة في عمارة مهجورة و احلى شهوة

نوفمبر 2nd, 2018 by jalalprince336

لم افوت الفرصة و مارست نيك مجاني مع شرموطة نار حيث كنت انا و صديقي نعمل في الشرطة و يومها كنا نراقب احدى الاماكن المشبوهة التي كان يدخلها المجرمون و مروجو المخدرات و لفت انتباهي تردد احدى الشرموطات هناك و راقبتها حتى قبضت عليها . لما قبضنا عليها راحت تبكي و اخبرتنا انها تخفي هناك اغراضها حين تمارس الدعارة و انا عرضت عليها ان تمتعنا و تتركنا ننيكها على ان نسامحها بشرط الا تعود الى ذلك المكان و فعلا وافقت على الفور و طلبت من صديقي ان ينيكها اولا لكنه رفض و اخبرني انه لا يريد اما انا فكنت ساخن جدا و اريد ان انيك فقلت له انتظرني في الخارج و ساعود خلال دقائق .

سكس محارمصور سكسسكس اخ واختهسكس ام وابنهاتحميل نيكصور نيكعرب نارسكس امهات

حين خرج صديقي وجدت نفسي ارتعد من شدة الشهوة و اخرجت زبي لتلك الشرموطة التي كانت خائفة لكنها لما رات زبي بدات تمصه و ترضع بلا خوف و انا في نيك مجاني معها ثم خلعت لها سترتها و رايتها بالستيان والسترينغ . ثم سالتها ان كانت تملك الكابوت فاخرجت لي قطعة وضعتها على زبي و ادخلته في كسها و انا اغلي من حرارة كسها و كنت انيكها و نحن واقفين باحلى وضعية حيث هي مائلة على الحائط و انا خلفها ادخل و اخرج الزب في نيك مجاني وساخن جدا و هي توحوح علما اننا في عمارة مهجورة و قديمة و لا يوجد احد معنا و كنت العب بثدييها و استمتع بالنيك الساخن بقوة .

و سخنت القحبة و دارت الي و ركبت على زبي و قالت لي اريد النيك بهذه الوضعية الساخنة و انا حملتها على زبي من فخديها في نيك مجاني ساخن نار ثم ادخلت زبي مرة اخرى بقوة و سمعت صوت صديقي يناديني و يسال هل اكملت و انا لم اجبه و بقيت انيك . كنت استمتع و في نفس الوقت اريد ان اكمل النيك لكن اللذة الجميلة تجعلني اريد ان استمر اكثر و كانت ضربات زبي قوية جدا و يدخل للخصيتين حتى احسست ان زبي يريد ان يخرج الشهوة فزرعته بقوة كاملا في كسها و صرخت ف ادنها اه اه اه ياقحبة بنت القحبة اه اه اح اح زبي سيكب في نيك مجاني ساخن في كسك الشرموط اه اه اه اه .

و بدات انهار المني تخرج من زبي متدفقة و في الحقيقة هي قطرات فقط لكن قوتها و حرارتها تبدو كانها انهار و كان زبي فيه بركان و انا توقفت عن تحريكه و بقيت ائن اه اح اح و زبي يكب في داخل الكس و الشرموطة توحوح اه اه اه اه. ثم ارتخى زبي و نزعته من كسها و رميت الكابوت الذي كان مثل كيس الحليب و بقيت احك زبي على الجدار حتى انظفه لانه لم يكن عندي الماء و رغم ذلك لم اندم لانني مارست نيك مجاني و ساخن و مع شرموطة لا تقاوم

متسولة قحبة بصدر رهيب تمص زبي و انيكها من البزاز و الكس

نوفمبر 2nd, 2018 by jalalprince336

قصتي الساخنة كانت مع متسولة قحبة تملك صدر رهيب و جسم نووي حيث تتظاهر بالتسول و تمارس الدعارة و تمر على المحلات و انا كنت اعمل في احد المحلات بائع لما دخلت تتسول و انا عيوني لم تفارق صدرها الجميل الواقف . و لما انتبهت الى اني انظر الى صدرها مسحت و قالت هل اعجبك فقلت نعم و انتصب زبي بقوة ثم عرضت عليها ان تمارس معي الجنس هناك في المحل و هي طبعا توافق لانها قحبة و انا اغلقت عليها المحل و اختفينا في الغرفة الخلفية بعدما تاكدت انه لم يلاحظ دخولها اي احد و مباشرة اخرجت لها زبي كي تمص و ترضع و كانت تدخل زبي في فمها و تمصه مص ساخن جدا

سكس 2019

حين دخل زبي في فمها احسست بالحرارة تتوزع فيه و تسري في كل جسمي و انا مع متسولة قحبة تمص الزب بقوة و تلعب بخصياتي و انا واقف ائن بقوة اه اه اه ارضعي اه احححح ادخلي زبي كاملا و رغم ان زبي طويل الا انها كانت تبلعه حتى ارى شفتها العليا تلامس عانتي . ثم طلبت منها ان تخرج لي بزازها و كان حجمهما مثير و بياضهما رهيب و وضعت زبي بين بزازها و بدات انكح الصدر و امسكهما و هي ما زالت تمسك نهديها و انا ادفع زبي بقوة بين البزاز فيختفي و اشعر بمتعة جنسية قوية و كبيرة مع متسولة قحبة لها صدر كبير و جميل جدا و لحمها طري و لذيذ .

سكس مصري 2019سكس محارم 2019سكس امهات مترجم 2019 - سكس محارم 2019سكس محارم 2019 منزليسكس لبناني 2019سكس امهات 2019افلام نيك 2019

ثم سخنتني و هيجتني و انا قلت لها الان سانيك كسك الساخن و ارتمينا على الارض و فتحت لي رجليها و رفعتهما و تركتني ادخل زبي في تلك الحرارة اللزجة الجميلة و انا انيك متسولة قحبة و نياكة و كنت انيك و العب بصدرها الرائع و اقبلها من شفتيها قبلات ساخنة نار و هي توحوح اه اه اه اه .. ثم بدات ببطئ احرك لها زبي في كسها و استمتع مع احلى متسولة قحبة و هي تفتح رجليها و كلما تقع عيني على عينها تضحك معي و انا احاول ان المسها في كل جسمها و اتحسس عليها بلا توقف و امسك ثدييها و اضمهما و العقهما و طبعا زبي ما زال يتحرك في كسها .

ثم سخنت اكثر حتى بلغت ذروة الشبق و زبي في الكس و حركاتي صارت كلها لا ارادية لانني مثل المجنون و مكهرب جدا و زبي كان يدخل و يخرج بسرعة قياسية ثم احسست باحلى رعشة جنسية في حياتي لما شعرت ان زبي سيكب و المني يتحرك نحو فتحة الزب . و بدات اكب و اكب و اقذف بكل حرارة داخل كس المتسولة و هي تقول ما هذه السرعة حبيبي لم نشبع من النيك و انا اقول لها الامر ليس بيدي و كنت اقذف و اصيح اه اه اح اح اه اه اه و زبي في كس متسولة قحبة كسها نار و بزازها صواريخ .

افلام سكس 2019نيك محجبات 2019سكس فنانين 2019سكس حيوانات 2019سكس صعب 2019سكس مشاهير 2019 - نيك فنانات 2019

اجمل سكس محارم مع ابن اختي الجامعي و زبه الذي فاجاني

أكتوبر 30th, 2018 by jalalprince336

انا شهوانية جدا و مارست اجمل سكس محارم في حياتي مع ابن اختي الشاب الذي يذرس في الجامعة و سبب تحرك شهوتي عليه هو اني سمعته يتحدث مع صديقته في الهاتف حين كان في بيتي في ذلك اليوم حيث كان يقول لها احبك و اريد ان انيكك . و لما سمعت كلامه  صرت اتخيله ينيكني انا و صرت اتخيل شكل زبه و حدمه و المهم اني عرفت ان ابن اختي نياك و يحب الكس و صرت اتعمد ارتداء الملابس المثيرة الفاتنة التي تظهر صدري و ضيقة على طيزي حتى ارى زبه كيف ينتصب في الثياب بينما ابن اختي صار يطيل النظر الى جسمي كلما قابلته

و في احدى المرات تركته ينظر الى بزازي حيث كان الروب مفتوح و واسع جدا و اي انحناء مني تظهر الحلمات و كنت اريد اجمل سكس محارم و كانت ساخنة و لما رايته لا يتجاوب كما اريج التصقت به و انا اضحك و تحسست على زبه فكان واقف حديد . و قلت له اعرف انك تريد ان تنيكني لكنك تخجل ارجوك عزيزي انا حبيبتك و قبلته من فمه بطريقة جعلت اللعاب يسيل منه ثم التصق بي و انا تاكدت انه بلغ اقصى مراحل الشهوة و مستحيل ان يتوقف حيث صار هو يقبلني من الفم و انا اعطيه لساني و هو يلاعبه و نحن في اجمل سكس محارم ثم خلعت ثيابي و تركته يراني عارية

و هو لما خلع ثيابه رايت زبه الكبير الجميل الذي فاجاني و بدات ارضع وامص في اجمل سكس محارم و الزب كان حديدي باتم معنى الكلمة و قلت له اريده في كسي ينيكني حتى افقد وعيي من الشهوة و فعلا لما ادخله انا احسست اني اشعر بدوار كبير من المتعة . و كان ابن اختي ينيك و يحرك الزب و انا اصرخ اه اح اه اه و هو يدخل زبه للعمق في رحمي و انا احضنه و استشعر حلاوة الزب و حرارته الجميلة و هو ما زال ينيك نيك ساخن جدا ثم اجلسني في حجره يقبلني و يداعب ويلعق بزازي و انا اوحوح اه اح اح اه اه و هو ينيك و يدخل زبه بكل حرارة في اجمل سكس محارم و اقوى نيك

ثم في تلك الزاوية على الارض كانت رعشتي جميلة و من احلى الرعشات في حياتي حين كان ابن اختي يضع زبه على بزازي يقذف حمم زبه و انا استمني و اشعر بحرارة كبيرة في كسي و كانني مصابة بدوار جميل و ساخن . و كان يصرخ اه اح اه اه و انا انظر الى زبه كيف كان مليئ بالشهوة و فيه الحليب الكثير و هو اخرج كل شهوته في بزازي ثم راح مسرعا الى الحمام كانه شعر بالخجل في نهاية النيك لكنا عشنا احلى و اجمل سكس محارم و باحلى لذة جنسية ممكنة
تحميل سكس عربي 2019محارم مصريسكس اغتصاب 2019سكس امهات عربي 2019نيك محارم 2019سكس الام وبنتها 2019 - افلام نيك 2019سكس امهات 2019 - نيك عربي محارم 2019 - افلام سكس 2019 - سكس مشاهير الفن - سكس جديد 2019سكس صيني 2019سكس عائلي 2019