Archive for the ‘غير مصنف’ Category

قصص محارم اول مرة اتناك بقوة

الإثنين, فبراير 11th, 2019

قصتي ساخنة جدا لانه ناكني زب ساخن و ممتع جدا في كسي مع صديقي الذي كنت احبه  ويحبني و تطورت علاقتنا الى ان وصلت الى ممارسة الجنس بطريقة تامة و كاملة و اتذكر كيف رايت الزب اول مرة و كان شكله جميل و مثير جدا .. كان زب صديقي طلعت طويل و يشبه الموزة و اسمر اللون و عليه راس وردي غامق و عروق كثيرة و منظر الزب جعل قلبي يدق بقوة كبيرة و شهوة جنسية حامية عليه و لم امانع في وضعه داخل فمي و مصصته و مداقه لذيذ و ذدفئه كان جميل جدا و لاحظت انه يكبر اكثر و يتصلب كلما رضعت و مصصت اكثر حتى اصبح مثل الحديد

و بدا طلعت يخلع ثيابي و كنت خجلانة نوعا ما و لكن الشهوة القوية جعلتني استسلم بسرعة و من حسن حظي ناكني زب ساخن و لذيذ و سلمته جسمي يلحس و يرضع  في صدري و رقبتي ثم لمس كسي و اخبرني ان كسي كان مبلول و انا لم اكن اعرف هذه الامور .. ثم سخننا مع بعض و نحن نقبل بعضنا بمحنة جنسية كبيرة جدا و تركته يقرب زبه من كسي حتى لمس الراس شفراتي لتزداد شهوتي اكثر و اصبح ممحونة و هائجة نار و ناكني زب ساخن و لذيذ و دفع طلعت زبه في كسي بحرارة مدهشة جعلت حصون كسي تنهار و تتهدم و ينزلق زبه بقوة في الكس و الاحتكاك لذيذ و جميل جدا

قصص سكسسكس محارمتحميل سكس محارمتحميل سكستحميل افلام سكسسكس امهات

و ما احلى تلك الحرارة الجنسية الجميلة الكبيرة في ذلك الزب الساخن الذي سرعان ما بدا يتحرك في داخل الكس و احسست انه ناكني زب ساخن و لذيذ اكثر مما تخيلته و تمنيته و كنت اتغنج معه و اخرج اهات حامية و مولعة جدا .. و كان طلعت ينظر الي و يقبلني من الفم و زبه يدخل في كسي و انا لا افكر الا في المتعة الجنسية الجميلة و اواصل التاوه اه اح اه اه اه و حرارتي كانت قياسية جدا و طلعت زبه كان يحفر داخل كسي الى العمق و احس بضربات الراس داخل رحمي و كانت حركات ساخنة و جميلة و ناكني زب ساخن و لذيذ لاول مرة في حياتي و احسست بالرعشة الجنسية اكثر من مرة في تلك النيكة الحارة اللذيذة .

و وجدت نفسي مضطرة الى التغنج و التاوه حتى اعبر عن ما في داخلي من شهوة و متعة جنسية و انا اصرخ اه اح اح اه اه و حبيبي ما زال ينيك و الزب لم يكن قادر على التوقف و لو للحظة واحدة الى ان انفجر الحليب منه . و بمجرد ان احس طلعت ان زبه سيرمي حليبه حتى سحبه من كسي و وضعه على عانتي و صار يصرخ بحرارة جميلة اه اح اح اح و ينازع بقوة و الشهوة كانت جميلة جدا وانا في قمة النشوة و ناكني زب ساخن و لذيذ احلى نيك

سكس امهاتسكس اخواتصور سكسصور نيكتحميل سكسسكس ام وابنها

سكس محارم مصري ام تتناك من ابنها امام زوجها

الجمعة, فبراير 8th, 2019

ماما دايما كانت بتبقى فى المحل طول النهار ولما بيجى الليل بترجع..وده سمحلى بوقت كبير جدا عشان اختلى بيه..
وبدأت فى تنفيذ خططى ..انى احاول اجزب بابا ليا بأى شكل..ولقيت ان انسب تريقه هى انى اظهر جمالى كله ليه و احول انى اتقرب ليه كتير بأى حجه..و فعلا بدأت استنى ماما تمشى من البيت وابدأ اعمل اللى يحلا لى..
اول يوم بعد ماما ما مشت حاولت انى اصحى بابا من انوم وده مش من عادتىوعملت انى تعبانه ..وكنت ساعتها لابسه بادى حمال خفيف واستريتش ومكنتش لابسه من تحتهم حاجه وكانت حلمات بزينى واضحه جدا ونفس الشىء من تحت كان الاستريتش موضح بتاعى اوى واللى ساعد على كده ان مكنش فى شعر لانى كنت بشيله دايما بكريم مزيل وده دايما كان بيخليه ناعم ونضيف..قربت لبابا وكان ساعتها نايم بالشورت بس وكان بتاعه واضح جدا من تحته وكان ساعتها هايج..
اترددت شويه بس منظر بتاعه كان منسينى اى عواقب او اى شىء ممكن كان يحصل وده غير انى كنت حاسه بشهوتى كانت عاليه..ركزت على انى اصحيه بهدوء وبدأت انده عليه بصوت واطى بس مصحاش..فكرت ساعتها انى امسك بتاعه وهو نايم
لان شكله كان بيغرينى بس حاولت اصحيه لاخر مره وسعتها فاق وسألنى : فى ايه يا بسمه؟..رديت : مش عارفه حاسه انى تعبانه ومش عارفه انام ومعدتى كل شويه بتوجعنى..رد عليا : قالى طب و مقلتيش لماما ليه كانت تخدك معاها او تجيب لك اى حاجه تريحلك معدتك.. جاوبت : اصل ماما مشت بدرى و انا محستش بيها ..قالى : طب استنى اقوم اشوفلك حاجه تضيعلك المغص ده..انا فرحت وفضلت قاعده على السرير وفكرت انى احاول اعمل اى وضع يستفزه ..ساعتها نمت على بطنى وحاولت انى ارفع البادى لفوق شويه وانزل الاستريتش عشان جزء من بداية الطيز تبان ..وقعدت اقول : بطنى يابابا بصوت واطى بحيث انه لما يجى يسمعنى ويشوفنى فى الوضع ده..

صور سكس عربي ، قصص سكس محارم ، قصص جنسية ، قصص نيك ، صور سكس ، صور نيك ، تحميل نيك ، عرب نار ، قصص سكس
وفعلا جه بابا وكان جايب معاه حاجه زى شريط اقراص mوبمجرد دخوله من الباب شافنى وانا فى الوضع ده ..وحسيت بيه سكت و وقف فى مكانه شويه ومكنش عارف يعمل ايه..عدت 5 دقايق وهومتحركش من مكانه وفكرت انى اتدور وابين بزينى ليه كمان ..ولماعينى جت فى عنيه سرع وجه عليا و قالى بصوت خفيف و مرعوش : خلاص حبيبتى..انا ..جبتلك حاجه هتهديلك معدتك..وانا فضلت اقول بصوت مغرىوكأنى بستنجد بيه : مش قادره يا بابا ..قالى : طب قومى معايا اوصلك للقوضه واقعد معاكى شويه لغاية لما معدتك تروق..انا فرحت و خصوصا ان خطتى فضلت ماشيه زى ما انا عايزه..وفعلا سندنى وجت اللحظه وهو بيسندنى انه يشوف بزينى ..ولاحظت انه فضل باصص عليه لغايت لما دخلنا القوضه..ساعتها عملت انى بنام على نفسى عشان ياخد فرصته ويلمسنى ويثبت لى انى اثارته فعلا..بس ساعتها سألنى : حبيبتى انتى لابسه خفيف ليه..وده بعد ما لاحظ انى مش لابسه اى حاجه من تحت..رديت : اصل الدنيا حر يا بابا وانا مش بستحمل..وساعتها اصريت انى اخبط ركبتى فى الكوميدينو عشان اعمل اى حجه يلمسنى بيها..ساعتها بابا حطنى على السرير وسألنى : مالك ايه اللى حصل؟.. رديت : ركبتى يا بابا اتخبطت فى الكوميدينو..قال : اى واحده حبيبتى؟..شاورت على اليمين وكانت فعلا بتوجعنى..و فى اللحظه دى كنت نايمه على ظهرى والبدى كان مرفوع لفوق لدرجة ان نص صدرى كان باين من فوق واول مالمس ركبتى وبدأ يحسس عليها حسيت باحساس رهيب ودرجة شهوتى علت..ساعتها لاحظت انه كان مركز على مابين رجلى (بتاعى)اللى كان واضح جدا وملفت..وساعتها حسيت بايد بابا بتقرب وبتبعد..وفى الاخر حسيت بيهاعلى بتاعى..ساعتها اتنفضت من السخونه وبابا ساعتها شال ايده بسرعه..وقالى مرعوش وخفيف : انتى كويسه يا بسمه دلوقتى؟..رديت بسوط واطى: معدتى راقت يابابا بس لسه ركبتى بتوجعنى..ساعتها بصيت لقيت بابا عنيه رجعت تانى لبتاعى واديه كانت بتترعش وهو ماسك ركبتى ..ساعتها حاولت انى افتح رجلى عشان اديله فرصه كمان و فعلا فتحتها على الاخر..وحسيت بأيده رجعت تانى تلمس بتاعى بس كانت اتقل من الاول وكان بيلعب بصابعه فى النص..انا كنت فى قمتى لدرجة انى مقدرتش اسيطر على نفسى واستسلمت لأدين بابا..وساعتها حسيت بايده التانيه بتسيب ركبتى وبتنزل على فخادى من ورا..لغاية لما حسيت بيها بتلعب بنفس الطريقه فى الطيز…بدأت اطلع فى اهاات لاشعوريه وكان بابا مستمرلغاية لما ايد بابا اللى كانت فى الطيز شالها وبدأ انه يقلعنى الاستريش بشويش..ساعتها مقدرتش امسك نفسى واستسلمت وساعدته بأنى ارفع رجلى..وفعلا قلعنى الاستريتش وساعتها حسيت بنفس سخن بيقرب من بتاعى..ولما بصيت لقيت ان بابا بيقرب بشويش بلسانه وبيحاول يلحس فى بتاعى..وانا كنت مستسلمه لدرجة انى فتحت رجلى على الاخر خالص وسبتله نفسى..فضل بابا يلحس لغاية ما حسيت انى هجيب .cعلى نفسى وقلتله بصوت خفيف : بابا كفايه..ساعتها باب مردش وفضل يلحس بوحشيه جوه وبره لدرجة انى مش قادره اوقفه..وحسيت بأنى هجيب خلاص ..ولاقيت بابا فضل فاتح بقه عشان يبلعهم..انا ساعتها مقدرتش اكتم على نفسى وكان هو بيسخنى اكتر بلعبه بصابعه فى الطيز لدرجة انى كنت حاسه انى هاموت..وجبتهم وبابا خادهم كلهم فى بقه..ساعتها حسيت بالراحه..وكنت تعبانه من اللى حصل وبابا مكنش لسه خلص .بعدها لقيت باباقلع الشورت وجه نحية سدرى وطلع بتاعه..ساعتها حسيت بنفس الاحساس من تانى واصريت انى لازم اشرب منه mزى ما هوا شرب منى..و جه بابا وفضل يمسك فى بزينى ويلعب فيهم بوحشيه لدرجة انه من هيجانه قطع البدى وخلانى عريانه تحت ايده..ولاقيت نفسى لا ارادى ايدى بتروح على بتاعه وساعتها سخنت من جديد و قمت من على السرير وزقيت بابا ومسكت بتاعه وفضلت امص له فيه والحس مابين رجليه وخصيته ..وهو كان فى قمة هيجانه لدجة انه نام على السرير و فضلت انا مابين رجليه وكنت زى المجنونه عليه لغاية لما لقيته بيقولى : كفايه….بس خلاص سيبى..عرفت انه هيجيب و ساعتها كنت انا وصلت لقمت هيجانى وكان نفسى انه يدخله فيا بالظبط زى ماشوفت فى الفيلم..وسيبته بسرعه حاولت انى اهديه شويه وقلتله : بابا انا شفت الفيلم..بصلى وهو مستغرب وقالى : فيلم ايه!!..رديت : الفيلم اللى على الكمبيوتر بتاعك ولازم تكمل زيه باظبط معايا.. بصلى و هو مستسلم بخوف وقالى : ايوه بس مينفعش حبيبتى انتى صغيره ولسه بنت..بس ..خليها بعدين..

اخ ينيك اختةسكس فناناتسكس مشاهيرسكس ام وابنها - سكس ام وبنتهاسكس امهاتسكس محارم - سكس محارم مصريتنزيل سكستحميل سكس عربي
ساعتها ماكنتش عارفه اعمل ايه وكنت فى قمتى والشهوه متملكانى من جديد ..ورديت : طب من الطيز..رد وقالى بتردد: حبيبتى مش هينفع ممكن متنبسطيش وتوجعك..ساعتها مهمنيش وقلتله : بابا بلييز انا مش قادره..رد بيأس واستسلام : خلاص بس اجيب كريم عشان ماتحسيش..ساعتها كنت مبسوطه انه هيكمل معايا واننا مفيش حد معانا وانى فى امان..ورجع بابا ومعاه كريم ودهن منه شويه كتار على بتاعه الكبير الطويل وقالى : لفى يا بسمه..ساعتها لفيتله وحط كميه كبيره على الخرم عشان محسش بوجع..وقام مقرب ببتاعه وبدأ يدخله فيا يشويش..وانا كنت كل مادا بتعب اكتر..واحاول ارجع نغسى لورا عشان يخش اكتر ..ومره فى مره دخل كله والكريم خلص وفضل بابا يدخله ويخرجه وبأديه ماسك فى بز ويفعص فيه ويبوس فى ظهرى لغاية لما قالى انه هيجيب..فاصريت انه يجيبهم جوه طيزى لاما اشربهم..رد وقال: حبيبتى مش هينفع مش كويس علشانك..اصريت انه يجييب جوه وفعلا جاب جوايا وفضل سايب بتاعه جوه طيزى وهو لسه هياج لمدة 10 دقايق وهونايم فوقى ومش عايز يطلعه..وانا كنت فرحانه ومستلذه ..ومفيش بعدها قالى : كفايه كده ؟؟..رديت : لا يا بابا كمان..وفضل بتاع بابا جوايا يخش ويطلع..ولقيت اديه بشويش بتحسس على بتاعى وبتلعب فيه..فضل بأيده ويدخل صابعه بشويش ويلعب بره وبسرعه و بعدين يدخل صوابعه بشويش..ساعتها كنت فى قمت هيجانى وطلبت منه انه يدخله فى بتاعى..ورفض وقال : ماينفعش يا بسمه ..ماينفعش.. قلتله: بابا دخله فى بتاعى انا مش عايزه ابقى بنت..رد و قالى : مش هاينفع يا بسمه..واستسلمت ليه وكنت تعبانه من كتر ماهوا كان بيدخلهويطلعه بسرعه ويلعب فى بتاعى .وفضلت لغاية ماجيت اجييب وقلتله : بابا انا هاجييب تانى..قالى : لاء استنى امسكى نفسك شويه..وطلع بتاعه من جوه وفضل يضرب على طيزى بسرعه وجامد..كنت مش عارفه ليه بيعمل كده بس كنت مبسوطه..ولقيته قعد يلحسلى فى بتاعى ويضرب برضه على طيزى وانا ماسكه نفسى بالعافيه وماكنتش قادره..ولقيته وقف وقلبنى على ظهرى ومسك رجلى و رفعها عليا و قالى : امسكيه وحطيه انتى..ساعتها كنت مبسوطه انى ممكن اعمل اللى انا عيزاه وفعلا مسكت بتاعه وفضلت ادخله واطلعه فى طيزى و هو يروح ويجى وساعتها بابا مكنش فى وعيه و مش حاسس..حاولت انى اخد فرصتى و ادخله فى بتاعى وفعلا قمت مسكته mوقلتله : بابا مشيه على بتاعى..قالى و هو فاهم : بلاش يا بسمه..انا مش عيزك تندمى.. انا مهمنيش وقلتله : طب نام انتى على ظهرك يا بابا وانا اقعد عليك.. قالى: ماشى بس متعمليش اللى فى دماغك..وافقته وكملنا وقمت قعدت عليه وفضل ماسكنى من وسطى ويطلعنى وينزلنى..بعدها ساب ايده..حاولت انى اطلعه من طيزى وادخله فى بتاعى لكنه مسكنى و قالى : بس يا مجنونه..وشالنى من عليه و قالى: افتحى بقك ولا ارميهم فى الارض؟؟ .. ساعتها كنت زى المجنونه فعلا عليه وفتحت بقى وجابهم كلهم فى بقى وكانو لزجين وطعمهم غريب ولذيذ و مميز لدرجة انى بلعتهم ..فى اللحظه دى بابا قالى : مبسوطه كده ولا عايزه تجيبى؟؟..رديت : ايوه يا بابا بس دخلو فيا تانى..رفض وقالى: لاء انتى كده خرمك داء و معتش فى كريم ومش هتستحملى..كنت ساعتها مش قادره وقلتله : بابا بلييز انا هستحمل..ورفض وفضلت احاول معاه و فى الاخر قاللى : انا موافق بس فى مش هينفع اجيبهم جواكى تانى..قلتله: ليه..: قالى: عشان ممكن تدمنى كده وتعوزى دايما ان حد يجيبهم جواكى وكل مالموضوع كتر كل ما حجم الطيز بيكبر وانا خايف عليكى حبيبتى..رديت : بابا دى اول مره ليا واكيد مش هيحصل حاجه..عارضنى و قال: انا هخليكى تبلعيهم بس مش هجيبهم جواكى..فضلت الح عليه لغاية لما قالى: انتى تختارى يالعبلك وتجيبيهم وبس ياقوم..ساعتها كان بابا ماسك بز وبيفعص فيه وبيلعب فى بتاعى..وعرفت انه مستنى لما اجيب عشان يبلع منى تانى وكان بتاعه لسه واقف وكبيير وبينزل فى نقت لبن منها على بتاعى ويحط بصابعه منها عليه ويلعب فى بتاعى عشان يبقى لزج و اهيج اكتر..واترجيته لغاية لما وافق وقالى : بس على شرط انك لو حسيتى بحاجه تجيلى على طول و متحاوليش انك تعملى كده مع حد تانى..ساعتها عرفت انى عجبته و وافقته ودخله فيا من طيزى تانى وجابهم جوه وفضل بعدها مطلعش بتاعه..واقعد يلعب فى بتاعى ويضربنى عليه جامد وكل مره اشد من اللى قبلها وده كان بيجننى ..وبعدها قلبنى على ظهرى وبدأ يجيب من لبنه من جوه طيزى ويحط فى بقى وعلى بتاعى ويلعب فيه لغاية لما جبتهم وبلعهم منى .ولقيته بيقلى قام ومسك بتاعه وحطه فى بقى وجاب تانى والمره دى كانو كتار اوى لدرجة انى فضلت قافله بقى لغاية لما لقيته تعب و خلص..بعدها قالى : قومى يلا عشان تاخدى شاور ..وساعتها كنت حاسه براحه وبتعب فى نفس الوقت..بس كنت مبسوطه وعدا اليوم ونمت وانا فرحانه انى عملت اللى كان فى نفسى

شادي يرضع بزاز مرات ابوه وينيكها سكس امهات محارم

الخميس, فبراير 7th, 2019

فتحت قميص نومي و فكت مشبك الستيان و طلعت بزازي الاتنين منها. بدأ ابن جوزي يرضع صدري لمدة دقائق حتى جه أشرف صاحبه أوضتي عشان ينادي صاحيه. انا اتصمت من المفاجأة في الحال و دفعت ابن جوزي على جنب و سحبت البطانية عليا و غطيت نفسي. طبعا أشرف كان في وضع ذهول أنه يشوف حاجة زي كدا و بعد عننا و قال بنبرة اعتذار أنه صحي مالنوم و جه يدور على شادي عشان يلعبوا. من هنا بدأت شهوة ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي المليانة بلذة ساخنة وحسيت أني غبية لأن أشرف شافنا في الوضع دا. قلت لأبن جوزي أنه يسيبني و يخرج مع صاحبه. دفعت بزازي المليانة جو الستيان و زريت عليا قميص نومي و لبست الروب و خرجت في ظرف دقائق. مكنتش قادرة أواجه أي واحد منهم كنت حاسة بالإحراج و الخجل. كانوا في أوضتهم و مكنتش عاوزة أزعجهم فبقيت هادية قاعدة في الصالة في كنبة الأنتريه. بعد حوالي ساعة هما الأتنين جم خارجيين و قعدوا في الصالة عشان يتفرجوا على التليفزيون. أشرف تصرف معايا بشكل طبيعي و كأنه ماشفش حاجة فبقيت مرتاحة. و بعدين خرجوا مع بعض عشان يلعبوا و كل حاجة رجعت طبيعية و أكلنا و جبات خفيفة و شربنا القهوة في المسا.

قصص نيك محارم ، اخ ينيك اخته ، تحميل سكس نسوانجي ، سكس امهات عربي ، سكس محارم امهات ، سكس امهات ، اخ ينيك اختة ، محارم الام وبنتها
رحت لأوضتي بعد كدا عشان أرضع ابني. و أنا باعمل كدا حسيت أن حد يطل عليا من الباب. ناديت و سألت مين برا بس ولا جواب جاني. شوية و ابن جوزي خبط عليا و نيمت ابني على جنب لأنه راح في النوم. ناديت شادي عشان يجي و يدخل ومعاه أشرف. سألتهم عن الموضوع فبقوا ساكتين سألتهم مرة تانية فقام ابن جوزي يعترف و يقول أن أشرف هوكمان عاوز يرضع لبن زيه. اتصدمت و غضبت في الحال وصرخت : لا.. هما الأتنين اتصدموا من رد فعلي ولكن ابن جوزي بدأ يتوسل ليا بأن أشرف كمان يتيم محروم من امه من صغره. بردو أنا صممت على ردي و سيبتهم ورحت الصالة. خرجت و بدأت أتفرج على التليفزيون فهما الأتنين جم ورا مني و بدأو يتوسلوا ليا. أشرف بدأ يتوسل فكنت مش عارفة أتعامل مع الطفلين الأشقيا دول. من هنا رقيت وبدأت شهوة ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي بلذة ساخنة و قلت في الأخر دول أطفال و مفيش ضرر منهم بس بردو كنت حاسة ان الأمر دا مش طبيعي و مش صح. يعني أني أرع ابن جوزي اللي هو ابن اختي فدا طبيعي شوية لانه محرم من الناحيتين و لكن أني أرضع ولد غريب عني فدا مش طبيعي خالص! رفضت توسلاتهم ليا و تجاهلتهم وبدات أتفرج عالتلفزيون من جديد. شوية وراح ابن جوزي يقول أن أشرف تعب في حياته وانه كان في الملجأ بتاع الأيتام يضيقوه هناك ومش معاه لا فلوس ولا و هدوم عدلة و بقا الولد شادي يقول حاجات تخلي أشرف يصعب عليا وأنه في عمره ما ذاق طعم لبن الأم ولا حد يعتني به.

نيك حيوانات ، سكس امهات امريكي ، افلام نيك 2019 ، سكس محارم عرب ، قصص سكس عربي ، سكس امهات عربي ، نيك اختة ، سكس امهات
بعدين أشرف قام قال: في اليومين اللي فاتوا يا طنط حسيت أنك أمي وبتراعيني كأنك أمي. أنا يتيم و مليش أم ممكن تعتبريني أبنك و تديني حبك؟” صعب عليا أوي و تعاطفت معاه بس بردو حسيت أني مش قادرو بس الولد تعلق بروبي ومسكه من تحت وتوسل إلي وبقا يتشنهف و يتحشتف فقلبي رق ليه وقلت أنه زي شادي فقبلت أني أرضعه. شادي و صاحبه أشرف فرحوا أوي وكانوا هيطروا من السعادة. قعدت في الكنبة و فتحت قميصي و طلعت بزازي المليانةالكبار من الستيان الأبيض عشان يجيوا يرضعوا. قعدوا على حجري في مقابل بعض وبدأوا يرضعوا كل واحد يرضع بز و بدأ ابن جوزي الشقي و صاحبه يمص بزازي بلذة ساخنة يعين أشرف يرضع بزي اليمين و ابن جوزي يرضع بزي الشمال و كانت تجربة ممتعة ليا بس كان أشرف جامد شوية يعض حلمتي و كانت أسنانه تقضم حلمتي وتوجعني. طبعا شادي كان عارف يمص ازاي من غير ما يوجعني لأنه خبرة أما صاحبه فكان غشيم شوية. وهما بيرضعوا كنت عمالة أبص على شادي لأني برود مكنتش حاملة فكرة أن غريب يكشف صدري و يمصني. كان شادي يمص بنعومة و سلاسة كانه يلحس قمع أيس كريم. المهم أنهم بقوا يمصوني لمدة نص ساعة. خلص ابن جوزي و ساب صدري وكان لسة صاحبه يمصني فطلبت منه أن يتوقف بس مسمعش الكلام و بقا يمص. هيجني و تعبني و وحسيت بالوجع. زعقت فيه وهو اتصدم وساب بزي في الحال و مشي بعيد عني. حسيت أني غلطت و زعلت بس كان لازم أعمل كدا…يتبع…

مرات ابي المتناكه تمص زبي وانا نائم قصص سكس

الثلاثاء, يناير 29th, 2019

انا تزوجت من رجل زوجته ماتت و له ابناء و ابن زوجي عاشرني و ناكني و مارسنا نيك المحارم بطريقة ساخنة جدا اعجبتني و كان زوجي اسمه رعد اكبر مني و انا قبلت بالزواج به رغم انه له اولاد لانني اوشكت على بلوغ الاربعين ولم اشء ان ابقى عانس بلا زواج رغم اني مقبولة جدا في جمالي . و من اول يوم احسست ان في ذلك البيت تحدث امور غريبة فمثلا الاخوة تقريبا كلهم لا يتفاهمون مع بعض و زوجي رعد كان جد صارم معهم و لكن ابنه البكر و اسمه راضي كان يعامله معاملة خاصة ويدلعه و عمره اثنان و عشرون سنة و حتى انا دخل في قلبي لانه بشوش و خفيف الظل و احيانا كنت اتسامر معه الحديث حتى في غرفة نومي اما اخوته فكانو اغلبهم مراهقين و اطفال اي يدخلون غرفتي بطرقة عادية جدا

تحميل سكسسكس نسوانجينسوانجي - تحميل افلام سكستحميل افلام نيكقصص سكس

و ذات مرة كنت مع راضي في الغرفة و انا كنت اتصرف كاني امه و كنت جالسة و رجلاي مفتوحتين و لا ارتدي ملابسي الداخلية حين دخل راضي و يومها ابن زوجي عاشرني و كنت انا السبب لاني نسيت ان استر نفسي و هو لما جلس امامي و قابلني لاحظت انه ينظر الى كسي المحلوق . و حين تفطنت للامر اغلقت رجلي امامه و هو ايضا عرف اني تفطنت له حيث نظر الي و هو يضحك و انا شعرت برغبة كبيرة في ممارسة الجنس معه و سالته لماذا تضحك فنظر الى كسي وقال اعجبني و ازداد نبض قلبي على كلامه اكثر ثم حاول ان يلمس فخذي و انا قاومته  ولكن بسرعة استسلمت و اكتشفت فيه فحولة و رجولة قوية جدا و هكذا راضي ابن زوجي عاشرني معاشرة الازواج و ناكني في اسخن سكس محارم

عرب نارسكس محارمسكس امهاتقصص سكس

و كان يهر راضي انه خبير جدا في النيك حيث رفع رجلاي على ظهره و قرب زبه الجميل المنتصب من كسي و خبطه على الكس عدة مرات حتى يصحى زبه اكثر و ادخل الراس و بدا يحكه على الشفرتين و البظر و انا اسخن امامه و ابن زوجي عاشرني بقوة كبيرة . ثم كرر العملية و هو يسخنني تسخين قوي جدا حتى بدات اتغنج له و انا اترجاه ان يدخل لي زبه لاني سخنت و صرت اصرخ امامه اه اح اح اه اه ادخل ما ذا تنتظر اه اه اح اح اح وو راضي يزيد في تهييجي بذلك الحك الساخن ثم عث راس زبه بقوة نحو الكس و ادخله بحرارة كبيرة جعلتني اشعر بمتعة النيك و حلاوته اكثر مما اشعر بها مع ابوه رغم ان ابوه ايضا نياك و له زب كبير و راضي ابن زوجي عاشرني بقوة كبيرة

و مر الزب سريعا الى كسي المبلول لاعلن انا عن اخراج الاهات الحارة جدا اه اه اه اح اح اه اه اه  وانا افتح له رجلاي عى مصراعيهما و اتركه يدخل زبه بقوة في كسي و اسخن و اذوب ذوبان جنسي حار و ساخن جدا و ابن زوجي الذي هو ربيبي ينيك نيك ساخن جدا . و اعجبني لما اخرج زبه يقذف على بطني و كان تصرف رائع منه فهو رغم حداثة سنه الا انه تصرف معي بذكاء كبير و رزانة و انا انظر الى الزب كيف كان يرمي حممه و منيه فوق بطني و حتى صدري و ابن زوجي عاشرني و مارس معي احلى سكس محارم و زبه كان لذيذ جدا و ممتع و اعطاني اجمل لذة جنسية بزبه الذلذي جدا داخل كسي الممحون

قصص سكس سحاق صديقتي تعوض جفاء زوجي

الجمعة, يناير 25th, 2019

قصص سحاق جديدة و ساخنة عشتها من حوالي عشر سنين حين كانت ليا صحبه في المدرسه اسمها ساره وقربنا لبعض جدا جدا وفي 3 اعدادي مبقناش اصحاب وبس لا اتغير الموضوع خالص

في يوم واحنا اصحاب زعلت مني اوي فرحتلها البيت وصالحتها وقالتلي عشان اسامحك باتي معايا قلتلها حاضر وليه لا ده انتي اعز صديقه ليا ونمت عندها يومتها وبليل لما جينا ننام قعدنا نتكلم وفجأ لقيتها بتعيط مقدرتش استحمل ولا امسك نفسي لاتني بحضنا جماد اوي وحسيت بحلمتها وقفت من الحضن بصتلي وقالتلي انا بحبك اوي قلتلها وانا كمان قالتلي انتي مش فاهمني انا مش بحبك زي صحبتي انا بحبك زي ما تكوني جوزي حسيت انه قلبي بيدق بسرعه وجسمي كله بيترعش انا كمان كنت حاسه بكده
فقلتلها :عارفه وانا كمان بحس انك كلك ليا
بصتلي كده وقامت باستني جامد اوي حسيت انه شفايفي خلاص اتقطعت وفضلنا نبوس في بعض جامد واحضنها ولقيتها ماسكها كسها فشلت ايديها وقلتلها اني ليا انا ومفيش حاجه تلمسك غيري وحطيت ايدي علي كسها لقيتها مسكت ايدي جامد وفضلت تفرك اوووووووووووووووووي وفضلنا علي الحاص ده ونعشق في بعش ويوم انا عندها ويوم هي عندي
لغاية 3 ثانوي حسينا اننا محتاجين نحس بكل حاجه مع بعض و نعيش احلى قصص سحاق جديدة

صور سكسصور نيكقصص سكس محارمقصص سكسقصص جنسسكس محارم عربيتنزيل افلام نيكمكالمات سكسسكس فيفي عبدهسكس مني فاروق

وبدانا نلحس لبعض ونمص وكانت ليها حركه بتجنني
كانت بتحط صباع ريجليها الكبير في كسي وتفضل تحركه وانا امووووووووووت

ولما دخلنا الجماعه اطرينا نسافر عشان كليتنا في القاهره وعشنا مع بعض في بيت واحد وكانت اجمل ايام عمري

كنا بنيك بعض 24 ساعه حتي في المحاضرات كنت بحط ايدي في كسها مش قادره افارق جسمها ابدا

كانت علطول في البيت تفضل عريانه وتدلع وانا كنت بموت عليها ومقدرش استحمل حد يبصلها حتي وكان نقسي افتحها نفسي تكون ملكي انا وبس
نفسي ادخل صباعي في كسها من خرمها وهو مفتووووووح نفسي تحس بالاهاااااات المميته معايا وبس كنت كل يوم لما نصحها لازم افتح رجليها وافضل العب في كسها وخرم طيزها كنت بهريه كنت بدخل فيه صوابعي خليتو بقي واسع قد الحقره وفي يوم
لقيتها بتقولي انه اهلها عايزييييييييين يجوزوها
كنت حموت مش قادره اتخيل حد غيري يلمسها
حاولت امنع الجوازه لكن منفعش ففيوم فرححها كنت حقتل العريس الملعون بس اتجوزها ابن اللبوه المتناك الخول

تحميل سكسسكس امهاتسكس محارم - عرب نار- صور سكس

وفتحها يعني هو فتحها وانا لا

هي مقدرتش تستحمل انه تتفشخ من حد غيري طلبت منه الطلاق وطبعا طول ال دي كنت عندها كل يوم بستمتع بيها والخول في الشغل

بعد كده بقت المنيكه جامده اوي هي مفتوحه فكنت بهريها من المتعه وسمحتلها تفتحني من كتر ما بعشقها

لانها في يوم جت من الشغل وقالتلي انا نفسي اخرملك خرم كسك قتلها يلا انا محدش حيلمسني غيرك اصلا

قامت فضلت تحاول بصبعها متفتحش فدخلت كل صوابها وفضلت تخبط جامد وانا بموت من المتعه والوجع

وفتحتني في الاخر وقامت جايبه الزبر الصناعي ولبسته وفضلت تنيكني جامد
وانا برضه نكتها وعشنا مع بعض علي كده

وفي يوم كانت زعلانه مني وجيه وقت الغداء فاتغديت وبعد كده فضل شويه خيار قالتلي بقرف كلي عشان تتغذي قلتلها لا قالتلي بقي كده ماااااااشي وراحت كلمت واحد في التليفون وهي بتدلع
من عصبيتي قمت واخده التليفون منها وفتحت رجليها علي الاخر وربطهم كل واحده في جهه فبقت مفشوخه علي الاخر وقمت مدخله الخيار فيها كله وفضلت اقرص في حلمتها وهي تقولي ارحميني مش قادره كسي واجعني وانا ازود وفضلت اجيب خيار واحده في كسها فقالتلي و**** منا قاعده معاكي تاني قلتلها تاني ماشي وقمت جايبه حليب سخن رميته علي كسها قعدت تصرخخخخخخخخخخخ وتقولي كفايه خلاص وفضلت اضربها علي كسها جاااااامد بالحزام لما نزلت دم

وبعد ما خلص سبتها مفشوخه وبقيت كل شويه انيكها وده كانت متعة لا توصف قصص سحاق جديدة عشتها

تحميل افلام سكس محارم اب وبنته اخ واختة ام وابنها xnxx

الجمعة, ديسمبر 7th, 2018

من اول يوم كنت اريد ان انيك زوجة اخي السمراء الجميلة ذات الجسد الفاتن الذي يشبه جسد عارضات الازياء و اخي اصغر مني بخمسة سونات كاملة الا انه تزوج قبلي و انا لم اتزوج الى الان و زوجته جميلة جدا كما قلت .. و في الاول كنت احترمها و لا انظر الى جسمها بشهوة لكنها ذات يوم اخبرتني انه مفرط في حقها و لم تعد تطيق الحياة معه و انا لم افهمها لكنها كررتها على مسامعي مرة اخرى و انا كنت لوحدي في البيت و صارحتني انها لا تشبع معه في الفراش و قد فهمت ان هذا تصريح واضح لي انها تريد ان انيكها و قلت لها انا هنا اشبعك لكن لا احد يسمع بنا

و لم تصدق كلامي و على الفور فتحت لي ذراعيها و قبلتها و شعرت بمتعة كبيرة و انا انيك زوجة اخي المحرومة و كان جسمها دافئ جدا و قبلاتها قوية و حارة و زبي كان كالحديدة ينتظر فقط لحظة تحرره و خروجه حتى يندفع الى كسها .. و كنت اقبلها و انا اتحسس عليها بكل محنة و بحرارة جنسية كبيرة جدا حتى رايت صدرها الجميل الذي كان ابيض رغم انها سمراء و تركتني ارضع لها و الحس بشبق جنسي قوي جدا … ثم عريتها بالكامل و رايت كسها الجميل المنتوف و لحسته لها حتى كادت تصرخ و تفضحنا من شدة الشهوة و انا كنت انيك زوجة اخي بطريقة جميلة جدا اعجبتها

  1. اب ينيك بنته
  2. سكس اب وبنته
  3. نيك محارم مصري
  4. صور بنات عارية
  5. تحميل نيك اخوات
  6. تنزيل سكس
  7. ءىءء

و لما سخنتها قلت لها الان يجب ان يزور زبي كسك و كنت اريد ان انيك زوجة اخي من كسها و هي قالت نعم حبيبي ماذا تنتظر و فتحت لي رجليها و رات راس زبي يندفع نحو كسها حتى يدخل فيهو اشتعلت اكثر لما ذقت حرارة الكس و انزلاق زبي فيه … و بسرعة كبيرة جدا كنت احرك زبي للامام و الخلف و انيكها نيك ساخن و حار جدا و هي توحوح اي اه اه اه و المحنة كانت واضحة من خلال اهاتها الحارة و انا ايضا ممحون و زبي ساخن و كنت انيك زوجة اخي احلى نيك و اريد ان اراها ترتعش حتى اعرف اني نجحت في مهمتي و بالفعل اخرجت لها رعشة جنسية حارة جدا

و تركت زوجة اخي عرقانة في مكانها و جسمها مبلول من العرق و انا ما زلت احفر كسها بزبي بقوة كبيرة و اعانقها و التصق بها و زبي يدخل و يخرج في كسها بحرارة رهيبة جدا و انا فوقها ما زلت ملتصق بها انيك و احرك زبي بقوة هائلة داخل كسها .. و اوشكت على القذف و هي فهمت ان زبي بدا يرتعش و راحت تطلب مني ان ابقيه في كسها و افرغ حممي بداخله لكن انا اخرجت زبي و افرغت حليبه على صدرها و مرت المقابلة الجنسية ساخنة جدا و انا انيك زوجة اخي الجميلة اسخن نيك

  1. تحميل افلام سكس امهات
  2. تحميل سكس عربي
  3. تحميل افلام سكس عربي

اول نيك مارسته في حياتي و اول مرة ادخل زبي في الكس

الأحد, نوفمبر 18th, 2018

كان اول نيك امارسه في حياتي و كنت في العشرين من عمري و كنت شاب وسيم جدا و الكثير من الفتيات كانت تعشقني و اول واحدة مارست معها الجنس اسمها وهيبة و كانت جميلة جدا و بيضاء و لها مؤخرة بارزة جدا و هي سبب محنتي عليها . و لم اكن اعرف النيك و هي كانت مطلقة حيث تزوجت صغيرة و تطلقت بعد تجربة قصيرة و وقعت في غرامي و في ذلك اليوم الذي مارسنا فيه الجنس كنا في بيتهم حيث امها خرجت و ابوها في العمل و هتفت لي و اخبرتني انها تريد ان تلتقي بي بيتهم و انا احترت من طلبها و لما اخبرتني انها لوحدها فهمت انها ممحونة و تريد ان انيكها لانها مطلقة و اشتاقت للنيك و الزب .

ابن ينيك امه - اب ينيك بنته - اخ ينيك اخته - افلام سكسافلام سكس محارمافلام سكس محارم - افلام نيكسكسسكس اخواتسكس امهاتسكس ام وابنها

و لما دخلت عانقتني بحرارة كبيرة و هي تبكي و تقول احبك ثم قبلتني و التصقت بي حتى لماس زبي جسمها و هنا بدا اول نيك حيث تحركت الشهوة بقوة في زبي الذي كان ينبض بشهوة حارة جدا حتى غاب صوتي واحسست ان انفاسي تتقطع . ثم قبلتها بجنون و لمست صدرها و طيزها و انتصب الزب بقوة  و هي وضعت يدها على زبي وقالت اعلم انه ممحون و يريد ان ينيك و فتحت لي سحاب بنطلوني و اخرجت لي زبي ثم وضعته بين شفتيها و بدات تمص لي الراس بحرارة كبيرة و انا اغلي في اول نيك و اسخن حرارة جنسية و كانت وهيبة تمص بقوة كبيرة و تهيجني و انا اتلوى في مكاني بقوة كبيرة  .

صور سكس عربيسكس محارم مصري

و رغم نقص خبرتي في اول نيك امارسه الا انني تصرفت بهدوء كبيرة و تركتها ترضع ثم مسحت زبي على شفرتي كسها و هيجتها اكثر حتى صارت تترجاني ان ادخل زبي و لما ادخلت الراس ازداد الهيجان الجنسي اكثر و الشبق . ثم اكملت ادخال زبي في كسها وكانت لحظة لا تنسى لما ذقت كس وهيبة و رغم اني لا اعرف طريقة النيك الصحيح الا اني كنت احرك زبي الى الامام و الخلف بقوة كبيرة جدا و متعة النيك من احلى ما يكون و انا اواصل النيك وادخل و اخرج زبي للخصيتين و كسها لزج و مرن و انا في اول نيك و احلى سكس امارسه في حياتي خاصة لما اسمع الاهات الحارة اه اح اح اح اح .

سكس ام وصبيسكس محارمصور سكسنيك - نيك محارم

ثم اصبح صوت صراخنا قوي جدا لما سخننا و اجسادنا عرقانة و كنا نتقلب في الفراش احيانا اكون فوقها و احيانا تكون فوقي و لكن زبي لم يخرج من كسها الا لما احسست اني على وشك الانزال حيث صرخت بحرارة كبيرة اه اه اح اح اه اه . ثم سحبت زبي بسرعة و وضعته امام الاثداء الجميلة و انطلق الحليب يرش بقوة بعد اول نيك و احلى مغامرة جنسية مع وهيبة التي كانت اول امرة امارس معها الجنس و كسها اول كس يذوقه زبي .

هذه النصائح تجعلك تستيقظين نشيطة كل يوم

الإثنين, أكتوبر 22nd, 2018

الروتين اليومي العملي يجعلنا نواجه مشاكل مزعجة وأبرزها يعتبر الكسل الصباحي الذي ينعكس بشكل سلبي على حيوية الجسم طول النهار. إن كنت تبحثين عن حلول مفيدة له تابعي أبرزها…

النوم والإستيقاظ

يتطلب الجسم وقتاً كافياً من النوم لاستجماع قوّته، أي عليك أن ترتاحي ما بين 7 الى 8 ساعات في كل ليلة، بشرط أن تكون أجواء الغرفة مريحة. عند الاستيقاظ من المفيد أن تستحمي من أجل الشعور بالحيوية والنشاط.

التمارين الصباحية

من المهم أن تمارسي التمارين الصباحية من أجل الشعور بالنشاط، ومن أهمها تمارين التنفس من شهيق وزفير لإبعاد الطاقة السلبية عن الجسم، كما يمكنك ممارسة اليوغا أو رياضة المشي.

الطعام الصحي

ركّزي على وجبة الفطور المهمة التي تتناولينها في الصباح والتي عليها أن تشمل البروتين مع الحليب والخضار والفاكهة. فلتكن وجبة الفطور صحية وغنية لكي تشعرك بالشبع لوقت أطول، وبذلك تؤمن لك الحيوية وتجنبك اكتساب الوزن من خلال عدم تناول أي طعام غير صحي بين الفطور والغذاء
تحميل صور سكس - تحميل سكس حيواناتتحميل سكس عربيسكس اخ واختة - سكس اغتصاب - سكس ام وابنهاسكس امهاتصور سكس

امص حلماتها و ارضع بزازها ثم اضع زبي بينهما و افجر حليبي

الإثنين, أكتوبر 22nd, 2018

كنت ساخن جدا و انا امص حلماتها و هي تملك صدر كبير ابيض و جميل و هي جارتي المتزوجة التي لطالما كنت ارى صدرها شبه مكشوف و كانت لا تخجل ابدا و انا في ذلك اليوم كنت اقابلها و زبي على وشك تقطيع سروالي .. و هي كانت تنظر الي بلا خجل رغم ان ملامح زبي المنتصب كانت توحي الى كل شيء ثم مسحت على زبي بيدي و انا اخرج لساني و هي تبسمت فادركت انها تبحث عن الزب و اشرت لها اني اريد ان ادهب اليها فدارت و توجهت الى باب بيتها و بمجرد ان وصلت الى الباب حتى دارت الي و تبسمت و رحت انا اجري اليها و كنت اريد اني انيكها

سكس شذوذ

و لما دخلت الى بيتها عانقتها و اخرجت بزازها الكبيرة الجميلة بسهولة و بدات امص حلماتها و ارضع و حلمتها جميلة جدا و كبيرة بنية اللون و هالتها ضخمة و هي اعجبها المص و راحت تفرك في زبي و هو ما زال مختفي و سخنتني و انا ما زلت اواصل اللحس . و اخرجت الثدي الثاني و وضعتهما على بعضهما و شكلهما كان مغري و جميل جدا ثم عدت مرة اخرى امص حلماتها و ارضع و الحس و انظر الى ذلك الصدر الجميل الذي افقدني صوابي و جعلني ادوب فيه و اخبرتها اني يجب ان اضع زبي فضحكت و قالت انتم كلكم تحبون النيك من صدري الجميل

صور سكس

و لما وضعت زبي بين الاثداء كان يبدو صغير جدا امام تلك البزاز الضخمة التي كان يتحرك امامها  و انا تارة اضع زبي على بزازها و تارة امص حلماتها مص ساخن جدا و حلماتها كانت تجعلني اغلي . و كنت اريد ان انيك كسها لكن حلاوة بزازها انستني انها تملك كس و تركتني انيكها من البزاز و و زبي لم يعد قادر على مفارقة بزازها كان فيه المغناطس و الحلاوة كبيرة جدا و بزازها كانت مثل طيز كامل كبيرو لكن اطرى و احلى و اسخن و انا كنت احس ان المني الذيسيخرجه زبي ليس له مثيل و انا امص حلماتها الجميلة اللذيذة بلا توقف كلما باعدت زبي عن البزاز

و فعلا قدفت على بزازها الحليب الساخن بحرارة و بلا توقف حيث كانت هي تمسك بزازها و تضمهما على بعض و تحاول ان تلصقهما قدر الامكان حتى يبقى شكل الطيز و الخط واضح عليهما و انا لما اكملت الانزال وضعت زبي بين بزازه و ادخلته و تركته يرتخي هناك .  و لما ارتخى زبي اعطيتها اياه تمصه و تلحس لحس جميل و ساخن رغم ان الشهوة خرجت و اصبح زبي مرتخي و بارد و لكن عشت معها احلى جنس و اسخن نيك من البزاز و استمتع بلا توقف حين كنت امص بزازها و الحس فيهم و ارضع

نيك امهاتسكس ام وابنهامقاطع سكستحميل سكستحميل افلام نيكعرب نار - تحميل سكس اجنبيصور نيك