Archive for the ‘سكس 2019’ Category

افلام سكس تبادل زوجات محارم xnxx حقيقي

الإثنين, نوفمبر 11th, 2019
كملة لقصصى مع زوحتى وحكايتنا الجنسية حقيقة ومن حياتنا اللى بنعيشها لكن المرة دى مع حناتى وحمايا كانت مراتى بتتناك من اخوها وانا بنكهم الاتنين وف يوم وانا بنيكها قلتلها تخيلى انك امك وقومى بكل حركاتها وانا بنيكك واتكلمى كانك هية وبالفعل مراتى هيجتنى وخلتنى مولع ونكتها يومها 3 مرات خلصنا بتقلى انته هايج ع ماما اوى كدا قلتلها كدا وبس هموت وارفعها ع زوبرى المتناكه هايجة اوى امك يالبوة قلتلى تعرف انا بقى نفسى ف ايويا بجد مش كلام زوبرة طويل وبيهيجنى لمه بشوفه قلتلها اية رايك تخلى ابوكى ينيكك وانا انيك امك قالتلى ازاى ياناصح هتبقى مشكلة قلتلة لا عادى انا هلعب ع امك وانتى تلعبى ع ابوكى قالت ماشى بس ازاى بردة هنبات هناك بكرة وكان بكرة دة خميس يعنى هنصحى ع الجمعه وساعه الظهر ابوكى هينزل هعمل انا تعبان مش نازل وانتى تنزلى السوق تمام تمام وسيبى الباقى عليا وبالفعل وحصل ولمه نزلت انا كنت نامى وعرفتنى ان امها لسة نايمه قلتلها تمام اوى وقمت داخل ع امها الاوضة كان القميص رافع لحد نص فخادها وهية مدملكه كدا شبة هياتم وجسم هياتم ونسوان البلدى بتوع زمان داخل عريان وقمت طالع ع السرير وهية مشفتنيش لسة ورافع القميص وفتحت رجلها من ورا عشان كسها يبان ليا من ورا وقعدت الحس ودى بتعمل اية يامحمد اول مرة تمص كسى اة حلو اوى نيك كمان بلسانك دهلة جوا كسى مش قادرة ما انته طلعت حلو اهة شكلك بتهيج ع سيرة احمد جوز بنتك وهوة بينكنى يا ما نفسى انتى بتلحس حالل كدا وهوة يمص بزازى قلتلها انا احمد يا حماتى اتخضت وجت تلف نفسها وتقوم كنت رافع رجلها الشمال لفوق بقت ع جنبها خالص بس رجلها الشمال فوق وقمت داخل بزوبرى راشق كان كسها غرقان وقعدت ارزع وهية مش مصدقة انتة سمعتنى قلتلها اة سمعتك يالبوة وعارف انك جعانه وعايزة تتعشرى فكسك وبقك وبزازك ومسكت بزازها وهاتك يامص وهية اة اة حاسب استنى ومال حنان فين قلتلها ف السوق متقلقييش يامتناكه خايفة من بنتك دا انا هنيكك معاها وقمت رازع وهية وتوحوح نيكتى ياجوز بنتى نيك حماتك الشرموطه اة اى كسى كسى اة مش قادرة هموت نيك كمان اى اى اى براحه متضربنيش طيزك تجنن ياقحبة فينك يامحمد تشوف جوز بنتك وهوة فاشخنى ازاى نيك حماتك كمان اة اة بنزل يا احمد بنزل وقامت مسكانى جامد وتبوس ف شفايفى قوى وهديت نمت فوقها وزوبرى لسة ف كسها مشدد وع اخرة كنت واخد ربع فياحرا وربع ترامدول عشان اعرف اكيفها بنت القحبة قالتلى قوم يلة نزل قبل ما حنان تيجى ولا محمد قلتلها متقلقيش وقمت محسس ع فخادها وانا نايم فوقها من الجنب كدا ورافع طزيها لفوق ومدخل ايدى حضن طيزها ورافعها وقمت رازع بعبوص ف طيزى وزوبرى ف كسها وهية بتعنل اية قلتلها هنيكك من طيزك وارفع وادخل البعبوص اوىوقمت رافع طيزها اوى بقت نايمه ع كتفها وحكيت مخدة نحت طيزهاوهاتك يارزع وقمت شايل زوبرى ومحركه ع فتحه طيزها وقمت راشقه مرة واحدة دى شدتنى ومسكتنى من ضهرى وعتعض ف رقبتى وتبوس جامد وانا احشر اوى هموت تحتك يا احمد ودزوبرك مدوخنى ومعدتش قادرة تاخد نفسها وانا بدخلة واطلعه بسرعه قوى وهية تقلى قوى وحطت 3 صوابع ف كسها بقت بتتناك من طيزها وكسها وانا انيك واقلها عايزة كنان يالبوة ايوة ياروحى يا عيونى عايزة اية عايزة جوز بنتى يعشرنى ويخلينى شرموطته قلتلها بس كدا والخول جوزك مش عايز يتناك هوة كمان العرص دة دة خول زوبرة طويل ع الفاضى انما زوبرك ملينى كدا ومخلينى علقة ومتناكه انا روحى ف جوز بنتى حبيبى اة ياقلبى نيك حماتك الهايجة اللى نفسها فيك من زمان متعنى بزوبرك متعنى بلبنك وقمت شايل زوبرى ومنزل ع بطنها ونمت عليها ببوس ف شفيفها وبتقولى نش مصدقة نفسى وقمنا استحمينا مع بعض ونكتها ع الواقف ف الحمام ونزلت ف بقها كمان مرة
سكس امهات - صور محارم - افلام جنس - فيديو سكس امهات - فيديو سكس اغتصاب - سكس محارم 2020 - سكس امهات 2020 - افلام سكس HD - رقص سكس - سكس فرنسي - سكسي ايراني - سكس جديد
قعدنا ف الصاله عادى مراتى جت وشوية وحمايا جة واتغدينا وكلة دخل اوضتة يريح شوية فحكيت لمراتى ع كل حاجه قلتلها دورك قلتلى ازاى بقى قلتلها شوية وهقول للمك عايزك ف كلمه ع ااسطح وانتى تشتغلى ع ابوكى وتخلية ينيكك مش هعرف قلتلها يعنى اية قالتلى كفاية انته اتمتعت بس هتبقى صعبة مع ايويا قلتلها خلاص سبيها عليا قلتلى ازاى قلتلها اقلعى وجايلك وطلعت ببص من خرم الباب ع حمايا وحماتى لقيتها نايمه ف حضنه وبتلعب ف زوبرة وهوة هايج وع اخرة قمت خبطت وبصيت فحمايا قال مين قلتلة احمد ممكن ماما بس دقيقة عايزها ف موضوع وببص قلها اطلعى لحبيب قلبك يمكن ينيكك وضحكت ومسك زوبرة جامد وهوة قفش بزازها اوى وطلعنا ع الصالة نتكلم اول ما طلعت بوستها قلتلها وحشتينى مش مسحمل تكونى ف حضنه وبعيدة عنى وانتة كمان ياحبيبى وقمت زنقها ف الحيطة ونبوس جامد وقافش ف بزازها وهية خلاص قلتلها عندى فكرة بس محتاج مساعدتك قلتلى خير قلتلها عايز انيكك قدام حمايا قلتلى صعب قلتلها بصى بس انا هخش حالا هنيك حنان وانتى تخشى تسخنية وقوليلة ما حسة الواد احمد بينيك حالا ونفسى اشوف حنان بتتناك تيجى نتفرج ونسخن كدا عليهم قلها وانا نفسى انيك البت دى لفت وادورت هتنيك بنتك ياراجل قلها وفيها اية ما انتى عايزة جوز بنتك اة طب ما تيجى ونسخن مع بعض وانته تنبك البت واحمد ينيكنى قلها ازاى ولو اتحرجم قلتلة تعالة بس يمكن يكون بينيكها وكان عبنى ع خرم الباب وطيت ع حنان وانا بنكها كانى ببوسها قلتلها امك وابوكى بيتفرجوا علينا شوية وسخنت قلتلى نكنى اوى اة وصوتها بدا يعل نكنى اوى يا ببابا نيك بنتك اة هموت ع زوبر ابويا وغجاة لقيت حماتى فتحت الباب وقالعه ملط وبنغير كلام شدتنى من ع حنان ونامت فوقى وحطت زوبرى ف كسها ع طول وقعدت علية وطالعه نازلة وعينى ع حنان وابوها دخل نزلت لية البنطلون ومصت زوبرة وهوة يغمض عينة ومسكت طيزة من الجنب وتدخل زوبرة ف بقها حامد وتمص وامها كالعه نازلة ع زوبرى وتصوت اة نيك اوى نيك حماتك قدام جوزى الخول حمايا سمع كدا ولقيته بينزل ف بق حنان زتقلة لحق وقعدت تمص وحطت صابعها ف خرم طيزه زوبرة وقف لقبت حنان بتقلة شايف ماما بتتناك ازاى عايزة اتناك زيها نكنى افشخ بنتك انا لبوة اوى وهموت ع زوبرك حماتى تقلها خدية مفيش منة فايدة بطل خلاص ونامت ع ضهرها وحمايا دخل يرحشر زوبرة فيها اوى وطالع نازل عليها لقيت حماتى قامت وقعدت بكسها ع بق حنان وهية قايمه قلتلى نيكه عشان تكسر عينه وتبقى حبيبى ع طزدول حته لو مش هينيك حنان حماتى قاعدة بكسها ع بق حنان ووشها لحمايا اللى نايم ع حنان بينكها وبزها ف بقة وانا جيت من وراة قعدت العب ف طيزة بيقلى بتعمل اية بنجرب عشان تتمتع حماتى قلتلة ركز هنا بس وقمت طلعت ركبتة ونكته وهزة قلب شرموطة نكنى يا احمد اة اة لقيت حماتى بتقلى نيك اخر شرموطة ف العيلة نيكة اوى عايزينة يتنتع ومسكت بزازها من قدام وقاعد انيك ومراتى هايجه ع اخرها وحماتى بتنزل ف بقها وحمايا بينزل ف كس حنان وانا بنزل ف طيزة وفد مستمرين ع كدا
سكس عائلي - سكس اغتصاب - سكس مصري - نيك عربي - سكس عربي - سكس محارم - سكس حيوانات

سكسي ليلة الدخلة بنت تحكي التفاصيل بالكامل افلام سكس

السبت, نوفمبر 9th, 2019

أصدقائي أريد أن أحكي لكم تجربتي مع الجنس وهي التجربه الاولى في حياتي وهو عندما كان وقت الأختبارات طلب والدي مدرس تقويه لأخي لكي يساعده على فهم الدروس وفي يوم من الأيام جاء هذا المدرس وهو الأستاذ فواز وعرفت أسمه فيما بعد المهم جاء الينا لكي يقوم تدريس أخي وقابله والدي وقال ارجو أن تقوم بتدريس ابني صالح لكي ينجح في الأختبارات وقال له أبي أنا سوف أذهب مع العائله وأترك ولدي بالمنزل لكي يأخذ الدرس فيما أنا أيضا لم أذهب مع والداي وجلست في غرفتي اذاكر دروسي وليس لدي أي علم بأن الأستاذ فواز عند أخي في غرفته . عندما تعبت من المذاكرة ذهبت إلى المطبخ لكي اعمل لي شاي وهنا سمعت صوت في غرفة أخي صالح وقلت ما هذا الصوت ألم يذهب صالح مع أهلي تقدمت نحو غرفته بهدوء وأنا أحاول أن أسترق السمع ويا للهول أن أخي يأن بقوه يا ترى مما يأن هل هو مريض أم ماذا وقمت بفتح الباب بهدووووء وعندما دخلت رأيت منظرا مرعبا حيث رأيت الأستاذ فواز فوق أخي ينيكه وأخي يأن ويأن تحت فواز أخذت قليلا أشاهد هذا المنظر مما أثار في الغريزه الجنسيه التي باتت نائمه ولم تستيقظ إلا عند مشاهدتي لفواز وهو ينيك أخي صالح عدة أسئله دارت في رأسي .. هل أصرخ في وجه فواز أو هل أنضم أليهم بالجنس أم أبلغ والدي عن هذا الأمر وقررت بيني وبين نفسي أن أبلغ والدي عما فعل فواز بأخي وأنسحبت من الغرفه دون أن يشعرا بي وأغلقت الباب كما كان وذهبت إلى غرفتي وأغلقت الباب علي وعدت إلى كتابي كي أذاكره ولكن تفكيري كله نحو هذا المنظر الذي شاهدته بعيني مما أثار فضولي الجنسي على مشاهدة المنظر مرة اخرى وأحسست أن سروالي يتبلل ولمست كسي فإذا به يتصبب من ذلك السائل اللزج الذي تخرجه الشهوه الجنسيه ورحت أفرك بظري بأصابعي وسرعان ما تهيجت وأخيرا قررت الإنضمام إليهم بهذا الجنس الرهيب

سكس اغتصاب 2020 - سكس 2020 - افلام نيك 2020 - افلام سكس ياباني 2020 - افلام نيك 2020 - سكس امهات 2020 - سكس حيوانات 2020 - تحميل سكس 2020 - سكس محارم 2020 - سكس هندي

وتسللت حتى وصلت الغرفة وفتحت الباب بهدوء ولم يشعر بي أحد منهم وهم على نفس الوضع الذي تركتهم وهما عليه حيث كان فواز يعتلي أخي صالح المسكين الممدد على بطنه أنا لم أشاهد ذكر صالح بعد وفجأه وبدون شعور مني وأنا أشاهد هذا المنظر الرائع نزلت يدي إلى كسي لكي أداعبه وبينما أنا على هذا الوضع حانت إلتفاته من فواز وشاهدني وأنا رافعه تنورتي وكسي واضح له تماماٌ وعندما أحسست أنه ينظر إلي تراجعت خارجة من الغرفه وعندها سمعت فواز يقول لأخي إبقى هنا حتى أعود ولحق بي خارج الغرفة ووجدني قرب الباب الذي يطل على غرفه صالح وأنا منهارة القوى من شدة شبقي وأتاني يخطو بخطوات هادئه وكأنه واثق بأني لا أمانعه فيما ينوي به وأقترب مني أكثر وحاولت الهرب ولكن قد مسكني هذا الذئب المفترس وهو يريد إفتراسي وقرب مني أكثر وصار وجهه أمام وجهي مباشره وكان تنفسه قرب وجي حارأ جدا مما أثارني ودفعني إلى أخذ قبله قويه من شفايفه دون أن اتكلم ولو بكلمه واحده وسرعان ما تجاوب معي بتبادل القبلات وقال كيف نصرف صالح عنا ونكمل ما شاهدتيه مني أنا وأخيك ,,, وعندها قلت له بدون شعور مني أنا التي أصرفه عنا ولكن هيا معي إلى غرفتي وأبقى فيها حتى أعود لك ذهبنا لغرفتي ونحن نتبادل القبلات في الطريق ودخلنا الغرفه وقلت له إبقى هنا حتى أعود وذهبت إلى أخى صالح في غرفته ووجدته ممددا وقد لبس ملابسه وكتابه معه وقلت له ماذا فعلت في دروسك وقال لي أين الأستاذ وقلت أي استاذ تتحدث عنه أنا لم أرى أي واحد هنا في البيت قال الأستاذ فواز كان عندي منذ قليل قلت لعله ذهب إلى أهله وقال أحسن لقد أرهقني من شدة ما يذاكر لي ويشرح لي الدروس . عندها قلت في نفسي هذا ليس من شدة شرحه ولكن من شدة نيكه لك …….. وقلت هل تريد مني شي أنا سوف أذهب لغرفتي لكي أكمل ما تبقى لي من المراجعه قال لا أريد إلا كوب عصير ليمون لأني أحس أن أعصابي متوتره جدا قلت له حسناٌ سوف أجلب لك العصير بعد قليل وذهبت للمطبخ وأحضرت له العصير وقلت ي**** ذاكر دروسك وأياك والخروج من غرفتك وإلا أبلغت ابي عن ذلك وأنت تعرف أبي قال لن أخرج من الغرفه سوف أذاكر وأنام بعد قليل لأني مرهق وذهبت أنا إلى غرفتي حيث رأيت فواز نائما على سريري وعندما شاهدني قام وأستقبلني بالتقبيل الحار نوعاٌ ما ، كان فواز نحيف الجسم أبيض البشره له شارب خفيف كم كان هو جميل المنظر . أحتضنني فواز بعد أن أقفلت باب غرفتي وأخذ يقبلني مره تلو الأخرى على رأسي وخدي وأنتهى به المطاف حين وصل شفايفي وأخذ يمص شفايفي بكل ما أوتي من قوه وأنا أحترق من اللذة والشبق وريثما هي أول مره أقبل من رجل بهذه الطريقه اللذيذة وحملني فواز بين ذراعيه وألقاني على السرير بكل هدوء ونمت على السرير ونزل على فواز بتقبيل وجنتي وفمي وكان يدخل لسانه داخل فمي يلعق ما بداخله من رحيق وأنا أتجاوب معه لا إرادياٌ وأخذ بنزع بلوزتي وتنورتي رويدا رويدا حتى لم يبقى سوى كلسيوني الصغير الذي لا يغطي شي بالمره وراح يمص نهودي وحلمتا نهداي حتى وقفت الحلمات مما هيجني بشده وراح يتجول على كل شبر من جسمي وهو يتفقده بلسانه الطري والعذب حتى إنتهى به المطاف إلى كسي الصغير الذي راح يقذف ذلك السائل اللذيذ على كلسيوني وأخذ يقبل كسي ويقبل ويقبل دون توقف وذلك من فوق الكلسيون وأحسست بأن بظرى قد تورم من شدة الشبق وقلت في نفسي متى يريحني فواز من هذا السروال الذي على شكل مثلث وكأنه مثلث السلامه وهو في الواقع لا يستطيع حمايه الكس الذي يحرسه وعندها وأنا لم أكمل الكلام الذي قلته في صدري أخذ فواز بفصخ هذا السروال وعندما رأى كسي أن فواز من قلب حزين وهو يقول آآآآآآآآآآآآآآآآه ما أروعك من كس صغير كم تميت أن اقبلك وألحس ما بداخلك وكنت حينها حالقه الشعر الذي يحيط كسي (الكبيني الصغير)ونزل عليه فواز بفمه ولسانه وأخذ يلحسه بقوه مبتدآ من البظر حتى فتحت الشرج ذهابا وإيابا لكي يعود إلى البظر مرة أخرى وركز عليه تركيز وأخذ يعضه بشراسه كأنه جائع ولم يأكل منذ أسبوع ويمتصه بكل قوته مما أفقدني السيطره على نفسي وراحت تتوالا علي رعشاتي عدة مرات التي ذبحتني بشدة وأنا أتؤوه بكل بشدة وأصيح عليه بأن لا يفعل بي هكذا وهو لا يلتفت لي ولكن يزيد من تعذيبي بكثر لحسه لكسي المسكين وعندها قلت لا شعوريا ارجوك أدخله انني لن أتحمل أكثر من هذا وهو يقول ليس بعد يجب أن أنسيكي ما رأيتي بغرفة صالح وقلت ارجووووووووووك قد نسيت ما فعلته بأخي نسيت نسيت نسيت ارجوك دخل زبك في كسي المحترق قال لا ليس الأن المهم أطال فواز من لحس كسي مما جعلني أنزل ثلاث مرات على لسانه وهو يقوم بلعق ما نزل من كسي وعندها قام فواز ونزع ملابسه حتى لم يبقى عليه شي وأنا ما زلت ملقاه على السرير مغمى علي من شدة ما أثاره فواز من شبقي عندها أحسست بشيء ثقيل وناعم سقط على خدي وفتحت عيني ويالهول ما رأيت أنه زب فواز ياله من زب ضخم وطويل ورحت أرتجف خوفاٌ من هذا الزب وذكرت المشهد الذي رأيته في غرفة صالح وهو حين سمعت أخي يأن عرفت أنه يأن من شدة الألم الذي سببه له هذا الزب من هذا الزب العملاق وعندها قلت في نفسي أن أخي معذور حين سمعته يأن بشدة ربما فتح هذ1 الزب في طيز أخي عدة شوارع ,, لقد راعني منظر زب فواز منشة ضخامته وعروقه الواضحه تماما عليه وقلت لفواز ماذا أفعل بهذه الماصوره وقال هيجيني كما هيجتك منذ قليل وقلت كيف أفعل قال قبليه ومصيه , قربت زبه من أنفي وأخذت أشمه لكي أتعرف على رائحته يا لها من رائحه جميله ولذيذه وأخيرا قبلت هذا الزب ورحت أتحسسه بشفايفي كان زب فواز متصلبا جدا جدا جدا وضعت زب فواز على فمي وأنا أتذوقه وأخيرا أدخلت هذا الزب داخل فمي ورحت امصه وألعق ما يخرج منه أنه سائل لزج أصفر أول مره في حياتي أراه يخرج من ذكر رجل ولكنه لذيذ جدا وحاولت أن أدخله أكثر في فمي ولكن لم أستطع أن أدخل ربعه وفواز ممسك برأسي وهو أيضا يحاول أدخاله أكثر وأكثر وكاد يخنقني وفجأة أخرجه فواز من فمي ونومني على السرير مره أخرى ودخل بين رجولي ووضع هذا الزب على كسي المسكين اللي راح يكثر من البكاء خوفا ورهبة من الزب المتوحش وقلت له وارحمتاه لك أيها الكس المسكين سوف يسحقك هذا الزب ويعدمك الحياة وصرت أبكي من الخوف ولكني بنفس الوقت صممت أن أصمد في هذه المعركة حتى النهاية معلنة التحدي لهذا الزب وراح فواز يفرك زبه على كسي طالع نازل مما أثار شهوتي مرة أخرى وقلت أدخل زبك يا فواز أرجوك ووضعه فواز على باب المغاره محاولا إدخاله ولكن دون جدوى هيهات أن يدخل هذا الزب الضخم في كسي الصغير الذي لم يدخله زب قط لا صغير ولا كبير ثم نزل فواز عليه برأسه ولحسه قليلا ووضع عليه من لعابه وأكثر منه على كسي ثم وضع علي هذا المتوحش مرة أخرى محاولا أدخاله وعندها سألني هل أنتي مفتوحه وقلت له لا وقال كيف أفتحك وأنتي بكر وقلت أتركني من الفلسفه الزايده اللي مالها سنع وأدخل هذا الزب وهل يجب أن أبقى بكرا طول عمري عندها قال معكي حق هل يجب أن تبقي بكرا يجب عليك تتمتعي بجمالك وجنسك المرهف وأنتي في ريعان شبابك وقلت له هيا بسرعه ولا تترك لحظه واحده تفوتنا هذا اليوم وعاود فواز أدخال زبه مره أخرى وأنا أتؤوه تحته من شدة الأم والرغبه في أدخال زبه في كسي في آن واحد وتكررت المحاولات كذا مره ولكن للأسف لم يدخل بعد ورفع رجلي إلى الأعلى وهو يحتضنني ووضع زبه مرة أخرى وحاول أدخاله ثاني مره وهذه المره بأكثر قوة وأنا أصيح بكل حتى دخل رأس زب حبيبي فواز وعندها أحسست بحراره داخل كسي لم يسبق أن شعرت بها ثم راح كسي ينبض بشدة ويكثر من إفرازه لذلك السائل اللزج ثم وقف فواز قليل لا يتحرك عندما شاهد علامات الألم في وجهي وأنا اتلوى تحته مثل الأفعى من شدة الألم ثم عاود عملية إدخال زبه في كسي حتى دخل النصف ثم وقف مره اخرى وأخذ ما يقارب خمس دقائق وهو ثابت لا يتحرك وقلت هيا أدخله الأن اني سوف أتحمله بكامله وعندها دفعه فواز دفعة واحده إلى داخل كسي لكي يستقر على جدار رحمي وسحقه سحقا كما سحق لي أشفاري أيضا وعندها صحت بأعلى صوتي من شدة الألم ونزل على فواز بجسمه وأغلق فمي بفمه وراح يمص شفايفي لكي لا يظهر صوتي وأنا أصيح وأتعذب من هذا الزب الضخم وفواز وقف عن التحرك لكي لا يسبب لي مزيدا من الألم ومكث على ذلك الوقوف حتى رجوته أن ينيكني لأنني قد أدركتني الرعشه من جديد وأخذ فواز ينيكني بهدوء وقامت تتزايد سرعته وأنا أتؤوه من اللذه وهو يسحق كسي بهذا الزب العنيد الجبار, مسكين هذا الكس الصغير كيف يتحمل كل هذا الزب اوووووه فواز لقد آلمتني وقال تحملي يا صغيرتي هان الأمر ما بقي إلا القليل وعندها راحت تتوالا علي الرعشات الواحده بعد الأخرى وفواز لم ينتهي حتى الأن الا انه راح يكثر من سرعته بشدة مما أفقدني صوابي ورحت أصرخ بأقوى صوتي آآآآآآآآآآآآآآآه وفجأه اخرج فواز زبه من كسي وراح يقذف حممه على بطني ونهودي ووجهي معلنا انتصاره على كسي الذي سحقه بهذا الزب المتوحش وأخيرا طاح فواز علي ونام وهو يلهث من التعب وأخذت أنا وأياه قسطا من الراحة وقام فواز من فوقي ذاهبا إلى الحمام لكي يغتسل وعند خروجه نظرت أنا إلى كسي المنسحق لكي أتفقده هالني عندما رأيته ينزف دما إن الدم بالكاد يغطي على كسي وأفخاذي البيضاء أخذت بعض المناديل التي كانت قرب رأسي ومسحت الدم الذي مازال ينزف من كسي المسكين من هول ما ذاقه من هذا الزب الكبير والضخم اتى فواز من الحمام وقال كيفك الأن يا صغيرتي قلت لقد آلمتني كثيرا يا فواز وقال خلاص من هنا وبعد راح تتعودين عليه ولكن لازم نعيد الكره مره ثانيه بس الحين أنا تأخرت اليوم وربما يأتى والديكي الأن ولكن لنا لقاء قريبا انش**** وأخذ منى قبله من فمي وأنا مازلت على فراشي أصارع الألم الذي لحق بي من جراء هذه المعركة الذي خسر فيها كـسي وانتصر فيها زب فواز انتصارا عظيما .

سكس حيوانات - مقاطع سكس - سكس هندي - سكس امهات - سكس امهات 2020 - سكس نيك 2020 - سكس 2020 - سكس محارم 2020 - سكس مترجم 2020 - سكس اخوات 2020 - سكس حيوانات 2020 - عرب نار

سكس نسوان سمينة تتناك من زب شاب مراهق 19 سنة

الجمعة, نوفمبر 8th, 2019

قولتلها: تعالى عادى
قالتلى :بس هتشغلى أعانى .
قولتلها: تمام
المهم رحنا البيت ودخلت وشغلتلها أغانى ودخلت أنا وهي غرفة نومي و قعدت على سريرى .
قولتلها: تعالى مددى جنبى ..
حسيتها خايفةة نوعا ما ؛ لكن طمأنتها وجت جنبى ورحت حضنها ؛ حسيت أنها ما صدقت حضتنى ؛ طبعا زبى وقف في البنطلون الجينز ومش قادر ؛ حاولت أبوسها لكن كانت بتترعش عرفت أنها خايفة فسبتها .
قالتلى :عايزة أروح وهى بتدمع .
المهم قمت ونزلت معاها وصلتلها وأنا بحاول أهديها ..
وأقولها: مفيش حاجة وساعة شيطان وعدّت وأوعدك مش هعمل حاجة من دى تانى وهى مش قادرة تتكلم ..
المهم بعد ما روحت بساعة أتصلت بيا ولقتها بتقولى حاجة غريبة أوى ..
قالتلى :أنت أزاى كنت هايج أوى كده ؟ أنا كنت خايفة منك ومن الى كان فى البنطلون
قولتلها: ساعة شيطان وبعدين كنتى خايفة ليه ؟
قالتلى: خايفة تفضحنى مع صحابك فى الكلية ..
وعدتها أن مفيش حاجة من دى هتحصل ومهما حصل بينا لا يمكن افضحها أو أقول لحد أساسا أن بينا علاقة زى دى .. قالتلى: طب خلاص هجيلك بكرا ..

افلام نيك زوجة الاب - سكس الام مرجم - افلام نيك جامد - كلب ينيك نسوان - مقاطع سكس قوية - سكس بلدي - سكس اخوات مصريصور سكس متحركة - سكس مترجم 2020 - سكس تونسي
طبعا أنا مكنتش مصدق وفرحان ؛ جت تانى يوم وهى سايبة نفسها أووى ودخلت وقعدت برده ع السرير ؛ بس المره دى طلعتلها زبى وكانت مترددة تمسكه بس واحدة واحد خليتها تمسكه وفضلت تمص فى رأسه وخايفة تدخله كله ؛ رفعت اديها من عليه ودخلته كله واحدة واحدة فى بؤقها لدرجة ان عنيها دمعت وكانت هتتخنق ؛ رحت مقلعها البرا وفضلت أمص والحس فى حلماتها وأضربها على بزازها وهى رايحة منى فى عالم تانى ؛ ورحت قاعد على الكرسى وقعدتها على رجليها عشان تمصلى فيه ..
وأقولها: مصى جامد ..
وتمص لحد ما نزلت لبنى كله فى بقها ..
وقولتلها :ابلعيه عشان خاطرى ..
وفعلا بلعته كله ونزل شوية على بزازها راحت دعكتهم فيهم ؛ رايحنا 10 دقايق وولعت سيجارة
وقولتلها: تجربى السييجارة؟
قالتلى :ماشى ..
وفعلا جربت وكحّت شوية فى أول نفسين ؛ بس بعد كده كملت عادى ؛ رحت قايم واخد بزازها فى بقى تانى وهات يا رضع ومص فى حلماتها وضرب خفيف على بزازها الكبيرة ؛ رحت واقف وراها ومقلعها البنطلون ونامت على بطنها على السرير وادتنى طيزها ؛ فضلت أدخل صوبع وأتنين رايح جاى عشان خرمها يوسع وبعدين مسكت زبى وبليته من ريقى ومدخله فى طيزها ؛ دخل بصعوبة فى ألأول لكن واحدة واحدة دخل كله ؛وأنا مدخله فيها نمت عليها وبلحس رقبتها لقيت اهاتها بقت عالية جدااا ؛ خفت لأحسن حد من الجيران يسمع الصوت وبالذات أن أنا قدام الشارع والجيران؛ رحت حاطط ايدي على بقها عشان الصوت ؛ وفضلت تلحس في صوابعي لحد ما نزلت لبنى فى طيزها وطلع شوية برا دعكتلها بيهم طيزها وقامت لابسة البنطلون وطيزها لسة فيها اللبن ؛ قعدت خمس دقايق حضننانى وبعدين مشيت ؛ وأتكررت مقابلتنا فى البيت لحد يومنا هذا واحيانا كانت بتيجى يومين أو تلاتة ورا بعض لما يكون البيت فاضى ؛ وخلاص أهو داخلين على الترم التانى

فيديو سكس مصري - قصص سكس محارم - مقاطع نيك قويه - فيديو نيك سحاقيات - سكسي مساج - سكس خليجي - سكس امهات حوامل - مقاطع سكس مترجم

سكس محارم رجل كبير ينيك زوجة ساخنة

الأحد, أكتوبر 27th, 2019

اسمي ماهر عمري 33 سنه وانا اعشق النيك بطيزي كتير كان ابن عديلي يجي لعندي منشان ادرسو كان بالصف السابع الت مافي غيرو صغير اعلمو كيف ينيك طيزي ويشبعا نيك التلو نام على ضهرك لاشوف كم مره فيك تعمل تمرين المعده وصرت انا اركب على ايرو وهوي يطلع وينزل وانا احف طيزي بايرو وانا مو لابس غير شورت وهوي كمان صار ايرو يوقف وصار متل النار بس كان صغير شوي وكل يوم هيك على شي اسبوع صار ايرو دغري

يوقف وكان ينام عندي وباليل ادير طيزي على ايرو واحفها بايرو ليوقف ايرو وبعدين صرت اطالع زبز والعبلو في وهوي نايم ليفز ايرو ويوم بعد يوم لمده شي شهر صار يكبر ايرو من العب في ودغري يقوم وبيوم جبت فلم سكس والتلو بدي افرجيك على فلم حلو وهوي مابعرف شي وشغلت الفلم وهوي شاف

سكس هنديمحارم - تحميل سكس - صور سكس - افلام جنس - قصص جنسية - قصص سكس عربي

هيك النيك انبهت وعيونو على التلفزيون وانا اطلع على ايرو لشوف شو بدو يعمل هوي سارح ومبهوت من النيك وبعد شوي اطلعت على ايرو لقيتو صار مبين البنطا وقايم وهوي حاطط ايدو على ايرو وعم يفرك علي ومو عارف شو يعمل وهوي كان مستلقي على جنبو قمت رجعت طيزي وصرت احفها بايرو لمن رجعت طيزي وحفت بايرو شال ايدو عن ايرو وصرت احفها بايرو وايرو متصلب متل النار وبعد شوي مديت ايدي على ايرو

قصص سكس - سكس سعودي - سكسي - سكس محجبات - نيك محجبات - سكس اخوات

وفتحت البنطال ونزلتو ودرت طيزي على ايرو ورجعتها وفات ايرو بطيزي دغري كان ايرو متل سيخ النار وصرت ارجع بسرعه على ايرو وهوي ماعم يحكي ولا كلمه وهيك شوي قمت جلستو ونيمتو على ضهلرو وقمت ركبت على ايرو وصرت اطلع وانزل بسرعه ويفوت ايرو بطيزي للبيض

هيك شوي قام قلي قوم عني بدي اعمل تحتي هوي مو عارف انو رح يجي ضهرو قلتلو عادي عملها بطيزي وكب ايرو بطيزي كان المني تبعو متل النار لانو كان اول مره بنيك فيها وبجي ضهرو وانا كان احلى اير بطيزي لانو كان اول لاير بنيك طيزي وبكب فيها هذه كانت اول مره طيزي

بدوق طعم الاير وبكب فيها ارجو الردود لاحكيلكم كيف ناكني تاني مره وكيف صار هوي يدور علي بس لحتى ينيك ويجيب ضهرو وكيف بعدين اول مره مصيتلو ايرو اكتبو الردو لاكتب لكم مغامرات طيزي مع النيك كتبت قصه ولم تنشر قصتي حقيقيه وليست خيال

xnxxx - سكس امهات 2020صور نيك - افلام جنس - صور سكس متحرك - سكس سعودي - سكس محارم - سكس ام وابنها - سكس شيميل - سكس مايا خليفة

افلام سكس امهات ساخنة نيك الام ومرات خاله الهايجة

الأحد, أكتوبر 27th, 2019

اتفقت امى معايا ان ابويا لما يسافر الشغل نروح زور خالى فى الريف اصلو وحشها اوى
قلتلها ماشى وبعد يوم اما ابويا سافر صحينا الساعه 9 الصبح ولبسنا ورحنا لبيت خالى فى الريف وخالى عندو 30 سنه ومرات خالى عندها 28 سنه ووصلنا لبيت خالى امى دخلت سلمت على خالى ومراتو وانا دخلت سلمت على خالى وبستو وسلمت على مرات خالى وبستها وبعدين دخلنا البيت وفطرنا مع بعض وبعدين قعدنا نتكلم وانا خرجت اتمشى وقلت ممككن حد ييجى يورينى ويفرجنى على الارض مرات خالى قالتلى انا هاجى معاك قلتلهم ماشى اتفضلى هاتعبك معايا بقى معلشى وكانت مرات خالى لابسه جلابيه بيبتى من بتوع الريف دى الواسعه ومشيت انا وهيا فى الحقل بتاعهم وماشيين مع بعض ومكانشى فى حد فى الحقل وقعدنا نتكلم بقى وماشيين عادى وبعدين رجعنا بعد ساعتين البيت وبعدين مرات خالى دخلت هيا وامى يعملو الغداء وبعدين اتغدينا على الساعه 3 كده وبعدين خالى استأذنا علشان ينزل الارض يفلح شويه ومرات خالى قعدت معايا انا وامى وقعدو يتكلموا شويه وبعدين انا ندهت لامى بره وقلتلها ماما انا عايز انيك فتحيه وانيكك معاها قالتلى ازاى وكانت مرات خالى وخالى لسه متجوزين من سنه قالتلى ماشى هاحاول بس على **** ترضى ومتفضحناش
قلتلها ماشى ياريت بس دى باينها مزه جامده وجميله اوى قالتلى فعلا دى جميله اوى
وبعدين دخلنا البيت ومرات خالى قالت فى ايه قلتلها مافيش حاجه قالت مرات خالى اوك خلاص
وبعدين مرات خالى دخلت الحمام امى قالتلى خش وراها كده وبص عليها قلتلها ماشى ومرات خالى مكانتشى قافله الباب كويس دخلت وبصيت عليها راحت رافعه الجلابيه ومنزله الكيلوت وعملت الحمام
وبعدين قعدت تفرك على كسها جامد وتبعبص نفسها جامد وبعدين قلعت الكيلوت وحطتوا فى سله الغسيل وانا زبى قام من اللى بيحصل وامى تقولى خش فها وهيا طالعه وامى عماله تمسك بزازها وانا وقفت على الباب وهيا طالعه من الباب

سكس نارسكس شيميل - سكس قوي - عرب نارقصص سكس - فيديو نيكسكسي - سكس حيوانات - سكس امهات
لاقتنى واقف على باب الحمام قالتلى بتعمل ايه قلتلها عايز اخش الحمام قالتلى اتفضل وهيا طالعه حكت فى زبى وبعدين بصت وراها على زبى وضحكت وانا دخلت الحمام وسبت الباب نصو مفتوح وبعدين بصيت فى سله الغسيل لاقيت فيها ملابس داخليه كتير وجبتها وقلعت البنطلون والشورت وحطتها على زبى وندهت لمرات خالى قالتلى فى ايه قلتلها مش عارف احط هدومى فين قالتلى اعمل ايه يعنى قلتلها ادخلى وخلاص ووقوليلى احط هدومى فين وجبت شويه مياه فى ايدى ولما دخلت رميت المياه على هومها على بزازها قالتلى ايه ده قلتلها ماعرفشى باينى وانا برمى الميه من ايدى وقعت على هدومك وانا كنت مبين لها زبى وكان قايم وكبير اوى قلتلها بقى احط هدومى فين قالتلى ارميها فى سله الغسيل وبعدين ابقى شيلها تانى اما تخلص وبعدين تنتها باصه لزبى وانا قولتلها بتبصى فين قالتلى ولا حاجه قلتلهها بس سله الملابس فيها ملابسك الداخليه قالتلى عرفت ازاى انها ملابس داخليه قالتلى انا يعنى مش هابقى اعرف الملابس دى دى انا بحبها وبحب الحسها وان لحست كيلوتاتك اللى كانت هنا قالتلى ايه ايه اللى انتا عملتوا قلتلها انا عايز انيكك قالتلى لا مش ممكن انتا مجنون قلتلها ايوه مجنون بحبك قالتلى لا انا هاقول لامك قلتلها قوليلها هانيكك انتى وهيا وجربينى ورحت ماسكها وبوستها من بؤها وهيا بتحاول الخلوص منى وبعدين زقتنى وطلعت بره وانا لبست وطلعت وراها وهيا ثعدت جانب امى زعلانه وقالت لامى ابنك عايز ينكنى قالتلها معلشى اصلو خول وبعدين ندهتلى وقالتلى انزل اتاسفلها
قلتلها حاضر يا امى
ورحت لمرات خالى انا اسف يا مرات خالى ياريت تسامحينى ونزلت بزست ايديها وبعدين اومت امى وقلت لمرات خالى شوفى انا بنيك امى وامى قالتلها جربيه ده زبو اجمل من زب جوزك
وبعدين مرات خالى قالتلها لا
قلتلها يامرات خالى يلا بقى هامتعك متعه بلا حدود ورحت مقومها ووقفتها جانبى وبووستها على بؤها
وبعدين امى راحت ماسكاها من ايديها وانا بوستها وبعدين مرات خالى قالتلى خلاص سيبونى انا هتناك من احمد
بس انتى كمان يا حنان تتناكة معايا قالتلى اكيد انا بتناك منو كل يوم ومش بشبع من زب الخول ده
قلت لفتحيه شفتى بقى يا فتحيه قالتلى ماشى يلا بقى
وبعدين مسكت فتحيه وبوستها من بؤها وامى تبوسنى من رقبتى وانا الحس فتحيه بؤها وهيا تبوسنى وتمصلى لسانى وتلحسلى بؤى وانا قلتلهم ممكن نخش الاوضه بقى عندك يافتحيه قالتلى ماشى يلا وبعدين كنت هاشيل فتحيه امى قالتلى هاتشيل فتحيه ومش هاتشيل حنان حبيبتك قلت لامى ماتزعليش ياحبيبتى هادخل فتحيه واشيلك اتنتى كمان لجوه وشلت فتحيه ونيمتها على السرير وشلت امى ونيمتها جانب فتحيه وبعدين نزلت قلعت الاتنين ثيابهم وخليتهم يالملابس الداخليه بس
وبعدين نزلت على فتحيه ابوسها والحس رقبتها وانزل لحد بزازها والحس سنتيانها من على وامى تعمل زييى وراحت امى مقلعه فتحيه السنتيان وانا مسكت بز وامى مسكت بز وقعدت امص والحس فيه زى المجنون وامى تمص جامد لحد ماوقفت حلمه بزى وانا وقفت حلمة بزها وبعدين نيمت امى وقلعتها السنتيان وانا وفتحيه نمص ونلحس فى بزازها وامى بزازها اكبر من بزاز فتحيه
وانا الحس واعض جامد وامى تتأوه وتقولى اكتر يلا وانا امص وفتحيه تمص وتلحس
وبعدين قلعت امى الكبلوت وقلعت فتحيه الكيلوت ونيمت امى على ضهرها وفتحيه قعدت على فم امى تلحس كسها وانا الحس كس امى وانا امص زنبور امى والعب واعض فيه
ادخل لسانى فى كسها والحس كسها جامد وانا فرحان وبعدين قامت امى ونامت فتحيه وامى تلحس كسها وانا حطيت زبى فى بؤها وامى تلحس كس فتحيه وانا انيك فتتحيه فى بؤها وبعدين نيمت امى وخليت فتحيه تلحس كسها وفتحيه تعمل وضعيه الكلب وانا الحس كسها وادخل صباعى فى كسها جامد وابوس كسها والحس كسها بشكل رومانسىجميل وبعدين وقفت والاتنين قعدو على ركبهم ومسكت امى زبى حطط راسها فى بؤها وفتحيه تلحس اجناب زبى وعمالين يلحسو راس زبى ويمصوه هما الاتنين وانا اضرب بزازهم بايدى جامد واضرب فتحيه على وشها براحه علشان تلحس جامد واضضرب امى جامد على وشها واقولهم مصو ياشراميد قطعو زبى راحت امى عضت زبى جامد

سكس روسي - سكس نار - سكس هندي - عرب نار - سكس امهات 2020 - سكس حيوانات - كلب ينيك بنت - افلام جنس
قمتصارخ جامد ونمت على السرير وامى قالتلى علشان تضربنى يا خول قلتلها اسف ضحكت فتحيه وقالتلى ده انتا خول قلتلها ايوة انا خول امى وخول لاى ست انيكها رحت قابلهم مصو بقى وهما بيمصو نزلت فى فم امى راحت امى ضاربه فتحيه وقالتلها افتى بؤك ونزلت جزء من اللبن فى بؤ فتحيه ونزلت جزء فى بؤى وبلعناه كلنا وبعدين قمت ونيمت امى على السرير وحطيت زبى فى كسها
وامى رفعت رجليها وقالت لفتحيه تعالى ياشرموطه الحسى رجلى وانا ادخل واطلع بزبى فى كس امى وفتحيه تلحس رجل امى وانا عمال انيك وافعص فى بزاز امى وامى عماله تفرك على كسها من بره وتصرخ اه ااااااه ااااه اااه اااااااه ااااااه اااه اااااووووووووووووف اااو ف اااه ااااه وبعيد قومت امى ونيمت فتحيهه وفتحيه قالت لامى تعالى الحسى رجلى امى قالتلها انتى صدقتى نفسك ياشرموطه راحت فتحيه خلاص ماتزعليش امى قالتلها هالحسهالك بس ماتخديش على كده انت هاتبقى كلبه ليا ولابنى فاهمه فتحيه قالتلها امرك قالتلها امى قوليلى امرك ياستى حنان فاهمه قالتلها فاهمه وبعدين رحت مدخل زبى فى كس فتحيه وامى تلحس رجل فتحيه وتبعبصنى بطيزى وتقولى نيكها جامد وانا انيك فى فتحيه جامد اوى جامد وفتحيه تقولى حرام عليك كفايه وانا شغال نيك جامد وبعدين رحت مطلع زبى من كس فتحيه ونزلتهم يمصو زبى وبعدين رحت مطلع زبى من بؤهم ورخت منزل لبنى على وشهم ولحسو اللبن من على وش بعض وبعدين سالت فتحيه ايه رايك فيا قالتلى انتا اجمد من خالك وامك راحت امى قاييلالها اسمها امك ياشرموطه قالت فتحيه امرك ستى حنان
وستى حنان جميله وانا تحت امرها وبعدين دخلنا استحمينا وطلعنا قعدنا شويه جانب بعض لحد اما خالى جه وانا اخدت كيلوت فتحيه تذكار علشان تبقى تجيلنا البيت وانيكها
وبعدين لما خالى جه سلمنا عليه ومشينا وبعدين بقى روحت انا وامى وقلتلها لامى انا عايز فتحيه تبقى تيجى عندنا تقعد
يومين كده قبل ما ابويا جه
وعايزك تبقى تخلليها خدامه ليكى وليا وهابقى اجيبلك ستات تخليهم خداماتك ماشى وهاجيبلك شباب يخدموكى ماشى قالتلى ماشى ياحبيبى وبعدين نمنا بقى على سرير امى وانتهت هذه القصه وانتظرو منى القصص المثيره القادمه

قصص سكس - سكس سعودي - سكس امهات - سكس محجبات - نيك مصري - سكس سارة جاي - سكسي - سكس امهات

سكس محارم مع ابن اختي الساخن

السبت, أكتوبر 26th, 2019

ساحكي لكم عن اقوى سكس محارم كريسماس ساخن جدا و انا اعتدت ممارسة المحارم مع جميل ابن اختي و لكن طعم النيك في الكريسماس كان خاص جدا و نحن شاهدنا فيلم عن اعياد الميلاد و رغبنا بشدة في تقليد تلك اللحظات . و انا ارتديت ملابس حمراء جد مثيرة كنت اشتريتها من اوروبا خصيصا لذلك اليوم الساخن و جميل ابن اختي كان بملابس سداء جذابة جدا و بعطر ساحر رجولي و اغتنمنا الفرصة و نحن لوحدنا في البيت و في ساعة متاخرة جدا حيث شغلنا الموسيقى بطريقة خافتة و بدانا نرقص و نحتك على بعض ثم امسكني من مؤخرتي و قربني اليه و اعطاني فمه اقبله و انا لم اقاوم تلك اللحظات المغرية و بدات اقبله بكل محنة .

سكس سعوديسكس نسوانجي - قصص سكسxnxxx - حصان ينيك بنت - كلب ينيك بنت - سكس امهات 2020 - نيك محجبات - نيك مترجم

ثم انطلق جميل يبحث عن صدري و هو يردي اخراجه و انا سهلت له الامر و لم اتحرك و تركته يخرج ثديي لانه كان يريد ان يلحسه في احلى سكس محارم كريسماس و جميل كان يمص بشبق جنسي كبير جدا حتى هيجني معه . ثم عاد جميل الى حضني يقبلني و عرى صدره و ترك حلماته تحتك على صدري وحلماتي و كلانا ساخن جدا ثم اكملنا خلع كل الثياب و نحن في احضان بعض و جميل ابن اختي وقف يقابلني و بدا يحاول ادخال زبه في كسي في سكس محارم كريسماس جميل و ساخن نار و لما انزلق الراس في كسي احسست بحرارة كبيرة و حلاوة جنسية لا توصف

و تحرك الزب بسرعة الى رحمي و دخل بالكامل فهو زبه كبير و غليظ و لكن تبلل كسي جعل الزب ينزلق فيه بسرعة و جميل ادخله في سكس محارم كريسماس قوي و ساخن و انا صرت ارتعش من اول ما ذقت حرارة الزب في كسي و لم اتمالك نفسي . و كان جميل فحل و نياك و يعرف كيف يحرك الزب و يجعلني اغلي و جلست و طلبت منه ان يركب حتى اذوق الزب بطريقة احلى و هو ركب فوقي و بدا يخضني بقوة كبيرة و بحرارة زبه و انا اتغنج بلا توقف ثم سخن جميل اكثر و وجد نفسه ينيك و يذوب في حضني و نحن في اقوى سكس محارم كريسماس و احلى لحظات

قصص سكس عربيسكس منقباتتحميل نيك عنيف - سكس منزلي - افلام سكس مترجة - افلام سكس جديدة - سكس لبناني .

ثم جاء خلفي و ادخل زبه و تركني في وضعية الكلبة و الزب يتحرك في داخل كسي و انا اوحوح اه اه اح اح اح و جميل يلحس حتى ظهري و يمسك بزازي و يخدشها بنعومة و يدلك و انا سخنت و جائتني الرعشة الجنسية الكبيرة الجميلة . وانتظرت حتى بدا جميل يقذف و احسست بالحليب يخرج من زبه حتى بدات اصرخ بحرارة كبيرة و الزب كان يرتعد داخل كسي و الحلاوة الجنسية كانت كبيرة و كاملة و هو في حضني يذوب في احلى نيك سكس محارم كريسماس حار جدا و احلى لحظات اللذة

سكس مرات الاخ المحرومة مساج محارم ءىءء

السبت, أكتوبر 26th, 2019

انا عمري 36 واخويا 42 ومراتو ( فاديا ) عمرها من نفس عمري تمام . وكان في بيني وبين مرات اخويا مزاح ومودة وصداقة وبعض الاسرار يلي منحكيها لبعض . ومايوم من الايام فكرت من ناحيتها بالجنس . رغم ان جسمها بيهبل وبزازها كبار وطيزها كبيرة وجسمها سكسي خالص . حتى بطريقة كلامها بتحس الغنوجة والسكسية . وانا بقت حوالي 5 سنين بشتغل بالمساج في احدى صالات الاوربيه .
المهم لما حصلت الحكاية دي معايا انا وفاديا . كان اخويا مسافر من سنة على روسيا في بعثة عمل كونه مهندس مدني .
وبيوم من الايام كانت بايته عندنا في بيت العيلة . هي واولادها . يعني اهلي ساكنين تحت وانا ساكن فوق . ومراتي كانت عند امها المريضة . وعندي والدتي واختي من عادتهم بنامو بدري .
وانا قاعد عالكمبيوتر بفتح ملفات المساج وانواع الزيوت . واذا دخلت مرات اخويا وكانت عامله قهوة وماكان بالعادة انها تطلع بهالوقت حتى لو كانت مراتي موجودة . ورغم هيك قلت عادي. قعدت وشربنا القهوة سوا . وصارت تقلب صور المساج وتتفرح عليهن . بعدين قالتلي . ماجد بدي اطلب منك طلب .لكن بشرط . قلت اه تفضلي شو بدك
قالت لا بالاول بدي منك عهد ووعد ان يبقى سر بيني وبينك شو ماكان ردك . وقعدت ساعه تحلفني
قلتلها شبك فاديا . يلي بيسمعك بيفكر انك مو مجربتيني خالص . قالت لا طبعا بعرفك لكن المرة دي حاجة تانية خالص .
المهم حلفتلها ووعدتها بان يبقى الامر سر بيننا .

سكس امهات امريكيافلام نيك ساخن 2020افلام نيك كرتون - مقاطع سكس عائلي - سكس شذوذ - سكس خليجي - سكس كلابسكس متحرك ممتع - سكس محارم اخوات - افلام سكس عائلي
قالت ممكن تعملي مساج . اصل حاسه جسمي تعبان خالص . طبعا انا تفاجأت وماتوقعت انها ممكن تطلب مني اعملها مساج او انها ممكن تقلع هدومها قدامي .
قلتلها ماعندي مانع لكن انتي بتعرفي ان كيف بتكون الوحدة بالمساج . يعني لازم تكون عاريه خالص وانا لازم البس قصير او لباس ضب عالجسم عشان الزيوت. وباعتبار ماعندي هيك ملابس حاليا . يعني لازم اشلح البيجاما والبس الشورت . ياترى عندك استعداد لهالشي
قالت عاريه خالص خالص . قلت طبعا عشان الزيت وعشان المساج يبقى للجسم كلو
قالت طب اوكي . لكن ممكن ابقى بس بالكيلوت لان دي اول مرة بقلع فيها قدامك . قلتلها اوكي . رغم اني مو مقتنع بان اشوف كل جسمك ويبقى بس هالحتتين يلي مالهم معنى .
قامت وقفلت باب الاوضه وبلشت تقلع هدومها وهي خجلانه . وتسطحت عالسرير بعد ماحطيت شرشف تحتها عشان الزيت . وقلبت بالبداية على ضهرها . وبلشت اعملها مساج وهي مغمضه عيونها من الخجل .
انا عملت مساج لبنات كتيرة خلال 5 سنوات عمل . وكان الامر عادي
لكن مابعرف شو صرلي لما لمست جسم مرات اخويا . والشيطان بلش شغلو . وصرت وانا بفرك واتمتع واتمعن بكل حته بجسمها . وصرت اشتهيها . وهي كانت بالاساس مخططة لحكاية المساج عذر بس . وصرت احس بحركة شهوانية واضخه منها وتاوهات خفيفه جدا . وصار زبي متل العامود . وكان منظر كسها من تحت الكيلوت باين منتوف ومنفوخ وبيشهي . وفخادها مبرومه وجسم خاااااااارق
قلبتها على بطنها عشان اعمل مساج للضهر . فكان منظر ضهرها وطيزها اجمل واهيج .. مابقى فيني اتحمل . دهنت ضهرها كمان بالزيت فصار جسمها كلو يلمع من الزيت وبلشت افرك بجسمها وايري رح ينفجر .
وهون ماعدت اقدر امسك نفسي وحطيت براسي ان لازم انيكها طالما هي هايجه وانها هي طالبه المساج زكان واضح ان طلبها ده مجرد عذر وتمهيد وكان واضح عليها الشهوة . وصلت لعند الطيز وقولتلها بتعرفي فاديا . بصراحه وجود هاد الكيلوت مالو اي لزوم . ورحت منزل الكيلوت وسحبتو لبرا رجليها قبل ماتتكلم . وكملت وتعرفي فاديا . بجد يابختو اخويا فيكي . قالت بتمحن وغنوجه ليه . قلتلها لاني جسمك حلو كتير ومثير وماكنت متوقع ان هيك جسمك . قالت قصدك ايه يبتاع النسوان انت . اوعى يصير معاك شي . وضحكت كالشراميط الممحونه .
وهون قلت مابدهاش بقى . لازم اكسب الفرصة وهي مشتهية . وانا بفرك في طيزها . رحت قالع الشورت بهدوء ورحت فاتح فلقات طيزها عن بعض وحطيت زبي فوق شفرات كسها وصرت افرك مع تدخيل نصو لجوا كسها . هي شهقت وقالت بطريقة ممحونه شو هاد ياعاطل . شو بتعمل . رحت مكمل دخول زبي للاخر في كسها ومتسطح فوقها وانا بقولها لا ولا حاجخ بس شفت ان كسك بحاجه لمساج من جوا
ولازم اعملو مساج . وهي مابقى اسمع منها غير اااااه اااااه اووووو . اااااي .
وانا بدخل زبي وبطالعو قلتلها شو رايك بهالمساج . قالتلي لذيذ خاااااالص . ابوس ايرك شو لذيذ المساج منو . وصرت انيك وهي تقول ااااه كمااااان دخلو للاخر . شبعني نيك . اصلي محرومه من سنه وكسي مولع خاااااالص . وانا بنيكها وبقلها . لازم اعملك مساج يوميا لكسك وطيزك وبزازك . لازم خلي يجسمك يرتاح خاااالص بالمساج
وهي تقلي ابوس ايرك اعملي مساج زي ماانت عاوز . بس شبعني وابسطني .
ويومها نكتها تلات مرات .
ومن يومها صرت اعملها مساج وانيكها كل ماصارت فرصة مناسبة . صارت مرات اخويا هي بديلة مراتي . وصرت اتمتع معاها اكتر من مراتي . ولما اكون مشتهي اتصل بيها واقولها ايه رأيك بالمساج النهارده . وهي كمان لما يكون الجو مناسب ومشتهية .تتصل وتقلي ان جسمي وكسي بحاجة مساج . تعال في الساعه كذا …..

فيديو سكس مصري - نيك محجبة - سكس سحاق عربي - اجمل سكس اجنبي - نيك عربي محارم - صور سكس متحركة - سكس 2020مقاطع سكس حيوانات .

سكس الزوجة العاشقة لصاحب زوجها الديوث

الجمعة, أكتوبر 25th, 2019

مراتى بترتاح لواحد صاحبى جدا اسمه محمد وهوة لسة متجوزش وبيقف جنبى ف اى موقف فلوس وغيرة وفسح وعزومات وهية بتحبة وبتحب تسالنى عنه يوميا وف يوم زهقانين من النيك الطبيعى الممل قلتلها تعالى نمارس التخيل يعنى انتى تختارى الراجل اللى تتمنى تنامى معاه وانا اختار الست اللى انام معاها وابدانا نكتب ورق ونطبقة 4 ورقات رجالة منى اللى تكتبهم وانا 4 ورقات حريم انا اللى اكتبهم هية كتبت اول واحد محمد صاحبى والتانى اخوها والتالت ابن خالتها والرابع ابوها وانا كتبت حماتى ومرات اخوها وخالتها وواحدة زميلتى ف الشغل وهية اختارت ورقة وطلعت ابوها وانا اخترت ورقه وطلعت خالتها قلتلها تعملى انك خالتك الاول وانزل ونريح وبعدين اعمل انى ابوكى قالت ماشى وبالفعل نكتها نيكة لانها قامت ترقص وتتمايل كانها خالتها اسمها حنان وقمت هيجت عليها وهية عمالها تقلى نفسى فيك من زمان يا احمد اخيرا لوحدنا وبرقصلك وقمت ماسكها بوس واحضان خالتها جوزها مسافر ع طول وبدات اقفش ف بزازها وبتقول براحه اعمل حساب انى بقالى سنه متنكتش ومحدش لمسنى اة اة براحة بزازى هايج لية كدا يابختك يامنى بجوزك وسرحنا ف بوسة طويلة باللسان والحس ف وشها وهية بتتمايع زى حنان وبالفعل كانى نايم فوق حنان ومنى كانت مرة عملت جسم خالتها بالحلاوة فقعدة عمالة توصفة كانى بنكها بجد عشان احسن انى بعشر حنان

سكس برازرز - صور سكس متحركة - محارم عربي - سكس جامد مترجم - سكس كرتون - سكس مغربي محارم

وبدات تمسك زوبرى وتنزل تمصة جامد وتشد ف بيوضى وانا اة براحة يالبوة مش قادرة يا احمد وقمت هجمت ع كسها وكانى مرة اشوفه وبقطعه بسنانة اة اة عسلك حلو يا حنان والحس وادخل لسانى جوة وهية توحوح وتشد راسى لجوا كسها وانا ابعبص ف طيزها والايد التانية ماسكه حلمه بزها وادخل لسانى جوه اوى وابعبص كسها كمان بقى صابع ف كس وصابع ف طيز واحفر جامد هيجان ومتعه نار ع حنان واقلها اة ياشرموطة يابنت الوسخه دانتى فرن اة وانزل الحس تقولى مش قادرة بليت زوبرى وقمت مدخلة مرة واحدة ف كسها كنت وسعته وهية مسكت ضهرى وهاتك ياخربشة وشد وتزق وسطها وتكتم الاة اة مش قادرة والطشها بالقلم من اية ياوسخه مش عايزة تتناكى خدى كمان يابنت القحبة ودى تزق اكتر ضمتها ليا ونزلت بصدرى عليها وحطيت ايدى تحت طيزها رفعتها وابعبص طيزها وازق زوبرى ف كسها جامد وقلبتها ع جنبها وهية مش قادرة نكنى مترحمنيش مترحمش حنان حنان خدمتك وخدامه زوبرك اة اة وقامت زقانى وشد زوبرى مسكتة بايدها وتمص لبنها من على زوبرى اة زوبرك يجنن فين الخول جوزى يجى يشوف الرجالة بينزل ينيكنى 10 دقايق ويتعب نيك اة انا مراتك سيبك من منى كل يوم تبقى معايا وتمص وقامت قعدت ف وضع الكلبة وتقولى اركبنى اة عايزة اتركب ياناس متعه اة اركبنى ودخلت زوبرى وارزع ف كسها وابعبص طيزها وهية تزق وتطلع وترجع طيها وصوت اللحم بقى نار والعرق نازل ع طيزها وقمت راجع قاعد وواخدها ع حجرى وضهرها ف صدرى وقعدت تطلع واتنزل علية اوى اة معتش قادرة انا نزلت 4 مرات وكسى مشبعش منك ياجوزى يابخت منى بيك وانا اقول البت لبوة وطيزها ووشها موردين لية من كتر المتعه وشى بقى نار اة وامسح عرقها ولفت ايدها وحطنتى وضهرها ليا ونبوس بوسة باللسان وتمسك وشى جامد عشان مبعدش عنها وتقلى بعشقك اة اة كمان اة انا هنزل ياحنان هنزل قلتلى نزل ف كسى عطشان نفسى اة مكنش مركبة وسيلة واحبل منك عشان متبعدش الزبر دة عنى اة اة ونزلت ف كسها ونمت ف حضنها ع اساس انها حنان برضة وتقلى شكلك كنت هايج على خالتى اوى انا متنكتش كدا من زمان متعه تعرف لو خالتى جربت كدا بجد مش هتسيبك تقوم من ع كسها بتحكى لماما ع طول انها بتتعب ونفسى ع طول لمه جوزها بيكون هنا بتبقى ع اخرها ونمنا انا وهية شوية وقمت غسلت زوبرى وهية غسلت كسها وريهنا وشربنا عصير ونامت ع صدرى وبزازها مدلدله ع صدرى

  سكس انمي - نيك حيواناتسكس هنتاي - سكس جماعي جامد - نيك طيز - سكس ام وبنتها

الجزء الثانى

قعدت تلعب ف زوبرى وتقلى اقلك ع حاجه بس متحرجنيش انا نفسى ف محمد صاحبك اوى وعاجبنى جسمه وحسة زوبرة حلو قلتلها تحبى نخلية ينيكك مكان ابوكى حالا ياريت قلتلها بحرقة وشغف قلتلة لو عايزه حقيقة اخلية ينيكك لقتها اتعدلت قلتلى ازاى ياريت قلتلها كسك هايج ياقحبة ع الواد قلتلها طيب اصبرى قومى البسى قميص نوم وصورتها كام صورة بكذا حاجه وعريانه جسمها بس
قلتلى وبعدين قلتلها اصبرى وفتحت نت وبكلم محمد قلى بتعمل اية ماتيجى نخرج قلتلة مش فاضى خليها بكرة معايا حته والجماعه بايته عندهم قلى ينفع طيب مش تقول كنت شفت واحكة وجيت عندك انا كمان قلتله اللى عندى جسم اية كرباج قلى هية جنبك قلتلة لا بتستحمى لسة مخلص معاها مشوارين ولاد حرام استنى اوريك صورها المهم هوة احا دى فاجرة بنت الشرموطة طيب متلاغيها كدا ولا هية عن حب قلتلة حب وبتعشقنى قلى زوبرى وقف لقتها بتقلى قلة يصورة قلتها طب ازاى يفكرنى خول قلتلى قلة عشان تحاول تقنعها انه يجى وينيكها معاك قلتلها عايزها خلاص خافت قلتلى هتبقى صعبه بس هايجة علية اوة ونفسى ابوسة واحضنه قلتلها طيب انا هبقى فين وهوة عارفك قلتلى هتقنعه انى بحبك وعشان خاطرة هلبس نقاب وينيكنى بالنقاب او يربط عينة عشان اعرف ابوسة قلتلها ماشى هتجيبى منين نقاب حالا قالت ثوانى ونازلة من ع السرير ضربتها ع طيزها ياشرموطه رايحه فين ندهت ع واحدة جارتنا وقالتها نفسها تجرب النقاب وكدا عشان تحاول تلبسة وجابت النقاب قالت اهة وعرفت محمد لو عايز يجى دة شرطى الوحيد اغمى عينه ف الاول وهوة بيوبسها ويحضنها وبعدين اشيلة وهية بالنقاب وهبقى موجود اخلية يتمتع بس بجسمها قلى قشطه هموت وانزل اصلا ربع الساعه لقيته بيرن الجرس لقيتة جاى بالترنج دخل لقيتة بيقلع جرى قمت ضربة ع زوبرة قلتلة متتجوز بقى وريح العرص دة قلتلة ثوانى اقلها انك جيت ودخلت عليها بقلها جاهزة قالتلى مش قادرة هموت دخلة جسمى نار ومكسوفه قلتلها يلة ربط عنية ودخلته وقلتلة نام ع السرير ونيمته ع السرير وهية طلعت قعدت ع بطنة ونزلت بهيجان تمص ف شفايفة وتحضنة اة بحبك اة بعشقك وهوة يحضنها ويضرب ع طيزها شكل جسمك نار ياحبى اة شفايفك طعمها حلو اة اة ونزلت تمص زوبرة وانا هايج ع اخرى وشايف مراتى شرموطة مع صاحبى قدامى وف دقايق التخيل بقى حقيقة ازاى مش عارف ووصلنا لكدا ازاى وتمص اة زوبرك نار وهوة يقلها ومال لمه يخش كسك يالبوة اة اشتمنى اة وهوة مصك يحنن اة وقامت لبست النقاب وشيلت الرباط ع عينة اة جسم بن متناكه يابختك نكت الكس دة بنغيرى قلتلة وانا سيبتك ياصاحبى المهم تشبعه ومحمد بنغير تفكير قعدت يرزع ف كسها ويحضنها ويمص بزازها وهية اة وانا ماسك ايدها وهية مش قادرة زوبرك يجنن وقعدت بطيزى ع بطنها وهوة بيرشق كسها واحك زوبرى بين بزازها قلى سيبهالى بقى مشبعتش منها قلتله شايف الشرموطة عايزة 10 رجالة ينيكوها وننيك هوة فكسها وانا ف بزازها قلى هنزل قلتلة نزل ف كسها واخدة وسيلة ونزل ف كسها وقعد يدق ف كسها جامد ولقيت محمدماسك ف طيزى من الجنب اوى واول مرة يحصل بنا موقف زى كدا انه يلمسنى هجت وانا بوطى احضنها بعبصنى قلت اة قالتى مالك ياشرموط بينيكك بصتلة قلتلها ليه خول زيك وقمت رابط عينها ورجعت اهز نفسى ع بطنها ولفيت وشى لية ابوسة من شفايفة وف ثانية قمت دخلت زوبرى فطيزى ف وضع الكلية هية مكنى ياحمو افشخ اوى كسى شرمط وانا اللى بنكها ومحمد مسك طيزى وقعد ينيكنى وانا مش قادر وف ثوانى نزلت ف مسها وهوة نزل ف طيزى ازاى مش عارف وقمت من عليها هية بتلف تدور لقيتة بيقلها رايحع فين دا انا واخد ربع فياجرا
وقام ماسك طيزها وقعد يبعبص وهية لا لا طيزى اة ياطيزى وقعد يوسع مرة واحدة دخل زوبرة ف طيزها لقيته بيقلى كمان نكتها ف طيزها واول مرة اعرف ان طيزها واسعه قلتلة لا قلى دى طيزها شروقة دى بتتناك من زمان ف طيزها قلها مش كدا قلتلة اة من دكتور النسا بينكنى ع طول كنت هجنن وانا بسمع بس زوبرك احلى يار وحى بهدلنى مش قادرة هموت ريحنى اة ونزل ف طيزها ونام بحضنها وقمنا استحمينا كلنا وهية بالنقاب

صور سكس متحركة - سكس كرتون - افلام سكس ام وابنها - سكس حيوانات قوي - سكسي هندي - سكس اخوات محارم - سكس كام مصريسكس نيك 2020

سكس ديوث علي اختة الشرموطة

الجمعة, أكتوبر 18th, 2019

بفصل الصيف بيرجع العديد من المغتربين عشان العطلة وزيارة الاهل واكثر المناسبات والافراح واحنا بحارتنا كان فيه واحد اسمه رشاد عايش برة بفرنسا وحسب ما أعلم أنو كان على علاقة باختي مش رسمية بس هو وهي بمتعو بعض رجع عشان جواز اخته وكان معاه شاب فرنسي بقول وانو ابن صاحب الشغل هنيك وقبل الفرح كان بالليل بيعملو سهريات للعاءلة والجيران غناء ورقص وكان فيه كتير بنات وستات بس النجمة الوحيدة كانت اختي بتمتاز بالجمال والجسد السكسي وبترقص بتخلي الجميع ينظر ليها باعجاب خاصة ال رجالة بتمحنو عليها وكل واحد يتمنى نظرة منها بس هي كانت بتدلع وتغنج لرشاد حتى أنو كل مايلاقي فرصة بيقفش فيها بوس وحك وأنا براقب الوضع لمحت وانو الفرنسي حيكلها آكل لشدة محتتو عليها خاصة وهي بيضاء ولبسها قصير ركبها وفخاضها زي الشهد وباخر السهرة لمحتها مع رشاد نايك ايدها وبيحكو وسمعت بقول لها بكرة عيزاك واحكيلك حاجة وعدم من جانبهم الفرنسي وكلم رشاد بس رشاد ضحك اختي تسالت هو قال أين بس رشاد بكرة ححكيلك وهي رائحة ضرب طيزها بيديه هي نظرت بغنج وحركت كل انوثتها عشان بتزيد لهفتو وشهوتو ورحنا عالبيت والصبح فقت من النوم وأنا رائحة عالحمام سمعد حركة مش هادئة وكان صوت رشاد طالع من بيت اختي قربت شوية شفت رشاد غارز زبو بطيزها وبقول له أو شفني الفرنسي كده حيتجنن ده عايز ينيكك دنتي بوزتو عقلو ده حيتجنن عليكي والزب داخل خارج بطيزها أنا خلاصة زبي بقى زي الجديدة وسمعت صراخهم ده كل حليبو بطيزها وهي بتقول حفكر وارد عليك بس هي كانت عيزاه لأنو وهو خارج بقلو كسي لا منتعارف أنا مش مفتوحة وفهمو دنا معرفش اتكلم معاه ولا افهمو وبالمساء تشيكت وتبرجت عالاخر ورحت معناها عالسهرية ولما دخلنا لمحت الفرحة بعيون الفرنسي وكان يبتسم ليها وأنا بقول ابسط يا عم دنت حتاكل لحمة بلدي ويتمتع زبك وطول السهرة واختي تعمل حركات دلع وغنج دي عيزة تجننو وربما كان كسها بيكلها وطيزها ملهوفة تذوق زب اجنبي لحد آخر الالليل رجعنا عالبيت ودخل كل واحد على بيتو طال الوقت كتير وسمعت طرق خفيف عالباب ولمحت اختي خرجة بشويش وكانت لبسة طقم نوم أحمر مبينة كل شي فتحت الباب وكان هو دخل وكان لابس شورط وقميص حضنها وحملها بين لديه وعلى طول على اودتها لحبتهم عايز أشوف النيك الصح ده بدأ يلعب بشعرها وبوس شفافها بكل حب وحنان

نيك حيوانات - سكس ايراني - نيك طيز - سكس مترجم امهات - محارم xnxx - تنزيل افلام سكس - سكس خليجي - سكس حيوانات

وهي بتلعب على صدره ونزع قميصها وكانت ملط صدرت منه صفارة اندهاش واعجاب وكان بيلمس كل حتى فيها ويتكلم بي هي بتجاريه ومش فهمة حاجة وسخن عليها ويطحها فوق فرشتها ونزل يبوس في كسها وفخاضها وبيعصر بزازها ويلحس صوابع رجليها وهي بتتلوى من كتر الشهوة والحب بعدين تسطحت على وشها بداعب طيزها ويبوس ضهرها لأنو اختي تتاكل آكل واول مرة بشوف اختي مسلمة خالص ده الفرنسي جننها خلاص لأنو وقفت ونزعت الشورط وبان زبه ده وحش دنا خفت عليها ده زبو حقطعها هي لما شافت زبو ومن كتر محنتها جت على ركبها وراحت مسكاه بتلعب بيه وبترضع لحد ممسكها واخ وضع 69يا بوس يا احس هي بتعيط من الحلاوة تجننت خلاص لأنها وقفت وفتحت رجليها وأخذت تحك كسها بزبو وهو بينظر ليها وبتعيط شو هالزب دخيلك شو حلو أول مرة بحس طعم النيك يا فرنسي يا حلو له لو كان طيب مفتوح ولمحت للدموع بعينيها من كتر السابق واللوعة آخذها وطلع فوقها فتح رجليها وحط زبو على اشفار ألكس بيضرب فيه وهي بتعيط وتعصر بزازها وبحركة لطيفة وهو يبوس ويلحس صوابع رجليها رفعها شوية لفوق وغرز الزب بطيزها وبدأ ينيك ينيك لحد ما آخذها في حضنو ووقف وزبو بطيزها ببوس شفايفها ويرصع بززها وهي خلاص مغمية عليها من الحلاوة بعدين طيزت وجاء من وراء وضرب الزل بالطيز داخل خارج وهي شدة طيزها بتفتح عشان يزيد يدخل لين سمعت صرخ ولصق ليها شوية وطلع زبه وطلع معاه الحليب وتسطح جنبها وهي حضنتو وراحت تبوس فيه وكانها بتتشكرو على النيكة لأنه كيفها عالاخر والفضة بقية .

سكس محارم مترجم - افلام نيك عربي - سكس سارة جاي - نيج سكس حواملافلام نيك خليجي - افلام نيك الام - سكس محجباتنيك مصري - سكس امهات

قصص سكس ليلة الدخلة افلام سكسي وحكايات ساخنة

الجمعة, أكتوبر 18th, 2019

أنا هالة عمري 24 سنة، متجوزة من سنتين، وأتمتع بقدر معقول من الإثارة، فجسمي جذاب وتناسق زي ما صيقاتي دايماً بيقول لي …. وكمان صدري مشدود، وطيز جذابة أوي … وكنت دايماً بأفتخر بطيزي وأتفنن في إني أبرز مفاتني، فكنت بألبس جيبات ضيقة توصف أدق تفاصيل طيزي وأردافي. كان أي حد يشوفني ما يقدرش يرفع عينه عن طيزي المشدودة، وكنت دايماً باسمع نصايح صديقاتي إني أبين سحر طيزي وفاتنها على أساس الطيز الجميلة اللي عندي … وعلى أساس إن الرجالة بتبص دايماً على طيز الست أكتر من أي حتة تانية في جسمها، بس ما كنتش أعرف إن خرم طيزي اللي الناس بتحسدني عليها هتكون سبب معاناتي في إجمل لحظات النيك وممارسة الجنس. من سنتين أتقدم لي شاب أكبر مني بخمس سنين عشان يخطبني، وكان وسيم وطويل، وعنده مكانة إجتماعية مرموقة، ومن الصعب إن أي واحدة ترفضه … واستمرت الخطوبة فترة قصيرة أوي لإنه كان جاهز من مجاميعه، ومش ناقصه أي حاجة صغيرة أو كبيرة. أشترى لي شقة كبيرة أي واحدة تحلم بيها، وعملنا فرح كبير كان كل الموجودين فرحانين ومبسوطين ومن ضمنهم أنا لغاية أول ساعة قضيتها معاه في بيته واللي غيرت حياتي كلها.

سكس اغراء - سكس امهات هندي - مشاهدة سكس قوي - فيديو نيك اغتصاب - سكس بنات مع حيوانات - سكس خليجي - سكسي عنيفافلام نيك شرجي - سكس مجاني
بعد ما دخلنا الشقة بدأ يبوسني ويمصمص في شفايفي جامد، ويدوس على طيزي بمنتهى القسوة، وبعد كده قال لي إدخلي يا حياتي أوضة النوم وأنا هأجي وراكي. كانت أفكار كتيرة بتدور في دماغي … النهاردة هأدوق ممارسات نيك جامدة وأستمتع بكل اللي كنت بأسمع عنه من صاحباتي على الرغم إني كنت خايفة من عملية فض البكارة بس طمنت نفسي، وأتخيلت إني في أحضان جوزي، وبلف رجلي على ضهره وزبه داخل في كسي وواصل لحد أعماق رحمي. يااااه شعور رائع تتمناه أي واحدة. كنت لسة لابسة فستان الفرح وما فيش خمس دقايق ودخل جوزي الأوضة مش لابس غير سليب ضيق باين منه زبه الضخم. ان منظر رائع أو. كان عامل شبه لعيبة كمال الأجسام، والانتفاخ اللي كان في السليب اللي لابسه أكد لي إنه عنده زب ضخم … بص لي بصة كلها شهوة وجنس، وأنا من كتر خجلي ما قدرتش أبص له … راح جوزي ناحية الدولاب وطلع شريط فيديو وحطه في الجهاز، وبعدين قرب مني وحضني جامد حسيت إن روحي هتطلع مني، بس صوت الفيديو قطع الهدوء اللي كان في الأوضة وخلاني أبص ناحية التليفزيون. كان في الفيديو شخص بيدخل أوضة، وبنت نايمة على السرير. قرب منها، وبدأ يطلع زبه من الكيلوت. بعدها البنت جابت علبة كريم، وحطت منها على زب الراجل، وبعدين قلعت هدومها ولفت جسمها ناحية زبه، والراجل راح مدخل زبه في طيز البنت وهي آخر استمتاع…
كل ده وجوزي باصصلي عايز يشوف تعابير وشي. وبعد كده قفل التليفزيون وسألني رأي ايه في اللي أنا شوفته. ما لقيتش جواب أقول له لإن الخجل والمفاجأة كانت مسيطرة عليا. وبعدين سألني جوزي تفتكري إيه اكتر حاجة بحبها فيكي؟ طبعاً ما رديتش عليه بس هو كمل وقال طيزك. قال كده وهو بيناولي علبة كريم، وساعتها عرفت جوزي عايزايه. هو عايز ينيكني في طيزي في ليلة الدخلة. حاجة غريبة إزاي يسيب كسي النضيف الجميل ويفكر ينيكني من ورا في ليلة زي ده. وبينما الأفكار بتلف في دماغي، نزل جوزي السيلب اللي كان لابسه، وظهر زبه …. كان كبير وضخم، وطوله ما يقلش عن 17 سنتي، وعريض بشكل كبير. وبعدين قال لي يلا يا حبيبتي حطي من الكريم، ومسك أيدي جامد ورحت ناحية علبة الكريم، وحطيت كمية صغيرة منه على ايدي، بس هو طلب مني إني أحط كمية أكبر، وراحت إيدي لزبه …. حسيت برعشة جامدة، وأنا بأحط إيدي على زبه، وأدهنه بالكريم، وكل اللي كان في دماغي إزاي هيدخل زبه الكبير ده في خرم طيزي الصغير اللي ما فكرتش في يوم إني حد ينيكني فيها.

سكس مثير - مقاطع نيك اغتصاب - محارم اخوات عربي - فيديو نيك امهات - افلام سكس محارم 2020
ظهرت علامات الاستمتاع على جوزي وأنا بأدهن زبه بالكريم لغاية ما قام فجأة، وشدني من إيدي، وقلعني الفستان وبعدين القميص والسونتيانة، والكيلوت بسرعة عجيبة، وأنا ما بأتحركش، وبعدين باسني بوسة جامدةـ، ولف طيزي ناحية زبه، وقعدني على الأرض، ورمى بطني على السري، وبعدين قعد على الأرض ورايا، ووسع رجلي الاتنين، ولسه هيبدأ قولت له “لا أنا خايفة” . قال لي: “متخفيش يا حبيبتي إنتي مش شفتي البنت في الشريط كانت مستمتعة إزاي.” كلامه كان حقيقي البنت كان باين إنها مستمتعة وهو بيدخل زبه ويطلعه من طيزها بسهولة … جاب علبة الكريم، وحط كمية قليلة على خرم طيزي وبدأ يفرك كسي من ورا … حسيت بالذوبان جامد، وما فيش لحظات وحسيت رأس زبه قدام خرم طيزي. بعيد ضغطني لقدام،وبدأت أحس بالألم فجوزي حط أيده على بقي، ودفع زبه الضخم في خرم طيزي، وأنا صرخت جامد لغاية ما حط زبه كله في طيزي، وما أتحركش تاني … حسيت بالألم بدأ يقل، والمتعة تزيد خصوصاً لما بدأ يدخل صباعه في كسي ويدخل ويطلع زبه من طيزي. وهمس في وداني بحب طيزك يا أحلى طيز في الدنيا. فضل جوزي ينيكني من طيزي لمدة ربع ساعة وصوابعة بتلعب في كسي لغاية ما قذف لبنه في طيزي. كانت لحظات نيك ممتعة مع إنها كانت مؤلمة جداً.

سكس عربي - سكس حيوانات - افلام سكس حيوانات - ءىءء - سكس مترجم - سكس محارم