Archive for ديسمبر, 2019

سكس العائلة المتناكة مع بنت خالتة البكر sexy araby

الثلاثاء, ديسمبر 31st, 2019

انا سامر من اسكندرية و دة اسم وهمي قصتي حقيقية ظ،ظ*ظ*% انا شاب عندي ظ¢ظ¤ سنة و الموضوع دة حصل و انا عندي ظ¢ظ* سنة ديما متعودين عندنا ف العيلة بنحب نبات عند ستي كل الاحفاد بس مش كلنا مع بعض يعني مثلا انا يومين ابن خالتي يومين كدة لان ستي كانت محبوبة اوي و طيبة جدا . في مرة قولت اروح ابات عند ستي و روحت ولقيت بنت خالتي اسمها آية هناك ف المهم قعدت معاها و قعدنا نتكلم ف الدراسة و حاجات متفرعة كدة و سلمت ع ستي و بوستها وقعدت اتكلم انا و بنت خالتي كتير و عملتي شاي و بعدها اتغدينا و بعد كدة اتعشينا و قولت ادخل انام بقي دخلت نمت في اوضة ستي ع الكنبة اللي جنب سريرها و كانت ستي متعودة تسيب التليفزيون شغال و اقعدت اقلب ف التليفزيون لاقيت فيلم اجنبي شغال و في لقطات سكس طب ستي نظرها ضعيف جدا و كانت نايمة اصلا المهم اندمجت في الفيلم و بتاعي ابتدأ يقف تحت البطانية و فضلت العب فية و كنت مش قادر دخلت اية و قالتلي انا مش عارفة انام انت بتعمل اية قولتلها بتفرج ع فيلم اجنبي قالتلي حلو قولتلها مش عارف قالتلي طب هتفرج معاك قولتلها ماشي المهم بدون اي مقدمات لقتها بتحط ايديها ع مكان بتاعي تحت البطانية و بتقولي هو اية اللي قابب دة قولتلها دا الرموت و عدلت نفسي و المهم من ملامحها و كدة شكلها مش فاهمة حاجة لسة هي عندها حوالي 20 سنة

سكس حيواناتكليب سكس امهاتمقاطع سكس سحاقسكس بنات مصريه - فيلم سكس عربفيديو سكس نارفيديو جنس عربينيك حيوانات مع بناتفيديو نيك خليجيفيديو سكس منقباتحمار ينيك بنتافلام سكس مصر

سنة و جسمها تحفة بزها واقف كدة و وسطها صغير و طيزها قابة لفوق كدة و قمورة اووي المهم جت حتة سكس ف الفيلم و الممثل رافع البطلة كدة بايدة و فشخها بوس لقيتها بتقولي دا فيلم قليل الادب و ووشها احمر وقتلتلي انا داخلة انام تصبح ع خير قولت و انت من اهلة و بقيت قاعد افكر فيها جامد لاول مرة افكر فيها كدة و بعدها بنص ساعة دخلت الاوضة اللي جوة لقيتها نايمة و مستغطية قعدت اشد الغطا من فوقيها بالرحة لحد مجسمها بان كانت لابسة ترنج ابيض و جسمها تحفة و طيزها مدوؤه اتفجعت و نور الحمام بينور و ستي بتقول ولا يا سامر انت فين روحت جاري عالمطبخ و عملت نفسي بعمل شاي قولتلها ف المطبخ يا ستي قالتلي اية مسهرك كدة قولتلها لا عاظي انا متعود ع كدة قالتلي ماشي هاتلي فوطة من جوة قولتلها ماشي و روحت جبت الفوطة و خلصت و دخلت نامت وانا دخلت ورها و نمت ع الكنبة و ابتديت افكر اوقع رجل اية و انيكها ازاي مع اني عمري مجربت قبل كدة النيك قضلت افكر بعد كدة بقيت اوقف زبي و اممشي قدمها واطلعة و انا طالع من الحمام كانت بتبص بس مش بتحط فدمغها لحد م مرة دخلت وراها الاوضة كانت بتغير هدومها كانت لابسة اندر اصفر و لسة بتلبس ستيانة شهقت جامد وقالتلي اطلع برا انا بغير عيب و غطط نفسها بالهدوم طلعت قعدنا قدام التلفزيون و دخات تحطلنا اكل دخلت المطبخ وراها و عمال احك ف طيزها جامد كل شوية و بتاع كان هينفجر و هي ولا فاهمة حاجة طلعت وحطط الاكل و اكلنا قامت بتشيل الاكل و خي قايمة رجليها خبطط ف الترابيزة جامد و جعتها و قعدت تصوت فضلت اشوف رجليهاوستي قالتلي شوف مالها يا ولا قولتلها مفيش ياستي اتخبطط بس و شلتها دخلتها اوضة اللي جوة و نيمتها ع السرير و فضلت ادعك مكان الوجع و هي بتتوجع و جبت حتة تلجة و قعدت احطها ع مكان الوجع و بعد كدة فضلت امسك ف رجليها و ادعك ف سمنتها بتقولي انت بتعمل اية قولتلها بعملك مساج عشان الوجع دة يروح قالتلي ماشي و فضلت احسس ع رجلها و امسك ف سمنتها و طلعت ع وركها لقيتها بتقولي لا تحت و سكتت حسيت انها مستمتعة من اللي بيحصل فضلت العب ف وركها و اخبط ايدي ف كسها و حسيتها بتتأوه كدة رحت حاطط ايدي ع كسها من فوق البنطلون و قعدت ادعك فية و هي مغمضة عنيها و مستمتعة اوي و مبتنطقش عريت بطنها و فضلت ابوس فيهها براحة شهقت و قالنلي انت بتعمل اية انا حاسة اني دايخة و جسمي سخن قولتلها احساس حلو صح قالتلي اوي اول مرة احس بكدة قولتلها سيبي نفسك خالص دة كدة لسة ولا حاجة رقعدت العب ف كسها و بعد كدة دخلت ايدي ع كسها تحت البطلون كان غرقااان ماية بقيت اخدت و الخس رحت طالع نايم جمبها و قعدت ادعك ف بزازها جامد و هي مش قادرة و عمالة تقول اه انت بتعمل ف جسمي اية انت حلو اوي اه و تتأوة طلعت بزازها و قعدت ارضع منهم راحت حضنتني جامد روحت بوستها ف شفيفها و بدأت تتجاوب معايا روحت مقلعها هدومها كلها و قتحت رجليها و قعدت ابوس ف كسها و الحسة كان طعمة حلو اووي و ريحتة تموت من الهيجان و بقت تتلوي و تشد راسي ع كسها اكتر طلعت زبي و قولتها امسكب بصيت بخوف كدة و اتفجعت قولتلها متخافيش و مسكت ايديها و حطيتها ع زبي و فضلت احركها و قالتلي هو دة بلبلبك قولتلها اها قالتلي دة حلو اوي و سخن قوبتلها طب بوسية قربت و باستة و قالت حلو اوي و سخن اووووي قولتلها دة اسمة زب قالتلي يعني اية فدقولتلعا مش انتي عندك كس عند الولاد اسمة زب قالتلي اة و بقت بتلعب فية جامد و شهوتها و الانثي اللي جواها بقو يتحركوا و بقيت افهمها كل حاجة قولتلها حطية جوة بوقك و مصية زي المصاصة سمعت كلامي و قالتلي مملح بس حلو انا حاسة ب احساس حلو اوووي ةدو بقت تمص ولا اجدعها شرموطة شلتها و نيمتها ع ضهرها و قالتلي الحسلي كسي اه لحستلها جامد و بقيت ادخل لساني عند فاتحة كسها و تتوجع و تقول حلو اووي لحد م ارتعذت جامد و قفلت برجليها ع راسي جامد كانت هتخنقني و حستيها اغم عليها خوفت طلعت بزبي اقعدت احكة جامد ع كسها فاقت و اقعدت تقول اه حلو اووي اعملي كدة علطول انا بحبك حسيت اني هجبهم رحت طالع ع بزازها غرقتها بمعني الكلمة و فضلت نايمة مبتتحركش و بقينا نتفق نروح نبات عند ستي ف نفس الوقت و بقيت اقولها ع افلا دم سكس و قصص سكس و فهمت و بقت خبرة لو عجبتكم القصة قولولي عشان اقولكم فتحت طيزها ازاي

سكس امهاتمقاطع سكس مصر - فيديو نيج كسمحارم اخواتعرب نيكسكس محجبات مصرفيديو سكس محجباتمشاهدة سكس اجنبيفيديو سكس حمار ينيك بنتمشاهدة سكسي عراقي

سكس مع جارتي بمقابل قصص سكس عربي xnxxx

الثلاثاء, ديسمبر 31st, 2019

أعرفكم على ليلى ليلى جميله جداا جداا عندها 27 سنه متزوجة من 4 سنوات تعمل موظفه فى شركه تامين انا مش هقول على اسم الشركة عشان انتم عارفين انا عمرى ما افضح أبطالى فى الدنيا او فى قصصى بس انا بكتب اللى حصل بظبط بس بعد موفقتهم و يشفوها منشوره على النت مش هطول عليكم ليلى دى فى يوم اتصلت بنا فى التلفون عشان تسال على مراتى و تطمن على العيال فان راديت على التلفون و عتى انى اقعد اهظرفى التلفون مع اى حد غريب او قريب دى عتى
و بعد كده اتصلت كم مره و هظرنا سوه و فى يوم اتصلت و مكنتش مراتى موجوده و اتكلمنا كتير و قعت اقول نكت فى التلفون وهى تقول انك دمك خفيف اوى
وانا اقول انتى مش بتهظرى مع جوزك كده تقول انت بتستهبل انا عمرى مهظر معاه ابدا فاقول ليه كده تقول ان جوزها جاد جدا جدا و لو شفنى بهظر مع حد من قرايبنا يعملها شغلانا و بعد كده قالت مش مهم تقول للمراتك انى اتصلت بيكم و قعد اهظر معاك فقلت ليه كده قالت ان مراتك ممكن تغير عليك منى فقلت ماشى خلاص

و تانى يوم اتصلت بيه و اتكلمت مع مراتى شويه وانا اخذت التلفون من مراتى عشان اكلمها شويه طبعاا مراتى وقفه امامى و مش عارف اكلمها كويس فقالت ممكن توزع مراتك عند جارتكم شويه عشان نعرف نتكلم فقلت ماشى هتصل بيكى كمان شويه فقالت اوكى و بلفعل اتصلت بيها و قعدنا نتكلم فى حجات كتيره اوى

فقالت تصدق يا سامر انا طول النهار عايزه اكلمك فقلت ليه فى حاجه فقالت لالالا و**** بس انا اخت عليك اوى و عايزه اكلمك كل شويه وتكلمنا فى حجات كتيره اوى و من ضمنها ما سالت الجنس بس فى حدود يعنى انتى لبسه ايه الوقت فتقول انا لبسه قميص لونه اسود طويل ولا قصير لالا لاء كده ولاء كده يعنى شكله ايه اوصفيه لى

فتقول انت عايز ايه بظبط انا لا لا و **** احنا بنتكلم بس فتقول غير الموضوع فاقول ماشى قولى اللى انتى عايزه و بعد كده تعددت الاتصالات وفى يوم اتصلت بى و مراتى موجوده وقالت ممكن تنزل تكلمنى من الشارع عشان عايزه اكلمك فى موضوع مهم و نزلت كلمتها ايوه يا ست ليلى انتى عايزه ايه

افلام سكسفيديو سكس قطريافلام سكس فلسطيني - سكس حمار ينيك بنت - فيديو سكس ورعان - ولد ينيك امة مترجم - سكس حيوانات مع بناتافلام سكس جزائريولد ينيك بنت

فقالت ممكن تعملى خدمه صغيره
فقلت ممكن اوى ايه طلباتك
فقالت ممكن تكلم وحده ست فى التلفون و تعمل المدير بتاعى فى الشركه
فقلت فهمينى على الموضوع الاول عشان افهم
فقالت فى الشركه اللى انا بشتغل فيها فى وحده ست اعرفها جت عشان تشتغل عندنا و طبعا معهاش جواب التعيين عندنا
فقلت لها انتى عايزه تشتغلى فى الحكومه
فقالت ايوه
فقلت لها ممكن بس ممكن تدفعى 7 الف جنيه عشان جواب التعيين
فقالت انا معايا 5 الف جنيه فى البنك كنت عيناهم للزمن عشان العيال بس طلبات العيال كترت عليه و عشان كده انا جيت عشان اشوف شغل عندكم
فقالت ليلى انا دفعت 5 الف جنيه اما جيت عشان اشتغل فى الشركه و طبعا المبلغ الوقت فاته اكتر من كده ممكن تدفعى 7الف جنيه و انا اكلم المدير بس اوعى تجيبى سيره لحد عشان الموضوع ده سر فقالت ماشى خلاص

مشاهدة سكس امريكيصور سكس بناتفيديو سكس مترجمافلام نيج مصريافلام جنس عربي

فقلت انا سامر انتى عايزه ايه و انا اعمله

فقالت الست دى دفعت الفلوس من اسبوع و طبعاا احنا قلنا لها انا الجواب هيخلص فى اسبوع و السبوع عده و الجواب لسه مجاش طيب و انا اعمل ايه فهمينى
قالت بص ممكن تكلمها و تعمل المدير بتاعى و تكول لها ان فى ظروف حصلت و الجواب هيتاخر شويه بس فى خيلالا ثلاثه ايام هيخلص
فقلت لها ممكن اوى ادنى نمرتها
و قلت لها انتى بتستهبلى يا بنتى ممكن تعرفنى فى التلفون وتعرف انى مش المدير
فقالت لاء لاء لان عمرها ما كلمت المدير فى التلفون و انا قولت للمدير انى هخلى اخويه يكلم الست دى فى التلفون و يعمل المدير ف فرح اوى و قال طيب
و كلمت الست دى والست قعدت تدعى لى فى التلفون و بعد كده كلمت ليلى وطمنتها و قلت لها انا عايز الحلاوه بتعتى

فقالت من عنيه اللى انت عايزه
فقلت لها انتى عارفة انا عايز ايه
فقالت لاء لاء انت طماع اوى اوى بعينك و قعدنا نهزر زى عوايدنا

و بعد يومين كلمتنى تانى
وقالت انى فى واحد بيعاكسها فى التلفون و بقول كلام غريب طبعا انا اقول لها كلام ايه تقول كلام قليل الادب طبعا انا اقول كلام ايه عرفينى فتقول قليل الادب انت مش فاهم ولا ايه طبعا انا استهبل عليها و اقول كلام ايه قولى
وطبعا هى مش عايزه تقول
وقلت لها لو مقولتيش هقفل التلفون و طبعا هى مرضيش تقول
و قفلت التلفون فى وجهها و اتصلت بى تانى و قالت انت عبيط انت بتستهبل انا عمرى ما حد قفل التلفون فى وجهى ابدا
فقلت عشان انتى مش عايزه تقولى
فقالت انت عايز تعرف ليه
فقلت عشان انتى اللى قولتى مش انا بصى انتى لو مقولتيش هيبقا اخر كلام بنا
فقالت بص ان هقول بص مش انا اللى بقول هوه اللى بيعاكس هوه اللى بيقول
فقلت من عارف قولى و متكسفيش بص بقول انتى حلوه انتى جسمك حلو اوى انتى جميله انتى خساره فى جوزك انا نفسى انام معاكى و كلام من ده كتير خلاص ارتحت عرفت
فقلت لها طبعا و انا زبى هيقطع البنطلون ممكن اسالك سؤال بس بصراحه تجاوبينى عليه
فقالت قول
فقلت احلفى
فقالت و**** اجاوبك بصراحه
فقلت انتى بتحبى المعاكسات اللى زى دى
فقالت مش اوى بصراحه
فقلت لها انا ممكن اعاكسك فى التلفون وانتى متعرفيش
فقالت انا هعرف على طول
و بعد كده طلبت منى انى ما جبش سيره لمراتى انها اتصلت فى التلفون و قلت لها انها تجى عندنا زياره مره عشان اشفها و تشوف الكمبيوتر بتاعى على فكره انا قلت لها انى بكتب قصص فى موقع جنسى و هى كانت هتموت و تقراء القصص بتعتى و نفسها تعرف ابطالها عشان انا قولت لها ان فى وحده صحبتك و تعرفيه كويس اوى وبالفعل اجت عندنا و شفتها بس مش ذى منا متوقع انا عرفه كويس بس اما شفتها تخنت شويه و طيظها كبرت شويه و بزازها حاجه خطيره اوى اوى اوى و طلبت منى انها تشوف القصص بتعتى طبعاا مراتى كانت وقفه و مش عارف اوريه القصص و طلبت من مراتى انها تعمل عصير لصحبتها عشان تقراء القصص براحتها و قراء قصه حكايه سامر و طبعا هى مش مصدقه بس انا كنت حكلمها فى التلفون و تانى يوم اتصلت انا بيها من الشارع عشان اعاكسها
الو ايوه مين معايه انا الجن انت عايز مين انا عايز مدام **ليلى ** اه اه بس يا حبيبى انا مش فضيالك بس استنى ما تقفليش التلفون انا عايز حاجه وحده
عايز ايه
انا عايز انيكك
بص انت متعرفش ازاى
جربى و مش هتخسرى حاجه
بص لا انا هخسر كتير عشان انت مفيش عندك حاجه و انا متاكده من كده سلام
طبعا ده الحوار اللى حصل فى التلفون و بالليل كلمتها عشان اعرف عرفتنى و لا لاء طبعنا ما جبتش سيره عن المعاكسه خالص
و قلت لها ليلى ما حدش عاكسك فى التلفون اليوم
لاءلاء عادى
بس افتكرى
انا متاكده بس افتكرى
يا ابنى انا فاكره كويس اوى
فقلت لها انا كلمتك اليوم و عاكستك فى التلفون
فقالت انا عرفتك على طول
فقلت و عرفتى ازاى انى معرفش اعمل حاجه
فقالت عشان يوم ما انا كنت عندكم انا قعدت ابص عليك و انت مش واخد بالك لقيت بتاعك صغير من تحت البنطلون
فقلت لها تصدقى ان انتى مش عارفه حاجه خالص
فقالت ازاى عرفنى
فقلت لها ان فى يوم ما كنتى عندنا انا كنت لسه قايم من النوم و عامل واحد و عشان كده كان نايم يا عبيطة و بعد كده قالت انها عايزانى اكلم الست بتاعة الجواب لانها بتتصل بيها فى البيت و بتهددها فى التلفون يا اما الجواب يا اما الفلوس فانا سالت ليلى الموضوع ده بجد و لا نصبة هتنصبها على الست دى
فقالت و**** و**** بجد بص الجواب عايز يتمضاء من الشركه اللى فى مصر
فقلت لها انتى اخدتى كام فى الموضوع ده
هوه الف جنيه بس و**** و مستعده ارجعهم بس الناس اللى اخدت الفلوس بيقولو ان الست دى ملهاش عندنا إلا الجواب بس و ما عدتش اعرف اجيب منهم الفلوس عشان فى ناس من مصر اخدت من الفلوس عشان يمشوا الموضوع ده
فقلت لها يعنى انتى عايزانى اعمل ايه دلوقت
فقالت تنزل الصبح بدرى عشان تكلمها و انا هستناك فى الشارع عشان نكلمها سوا و نتحج بأى حجة عشان الست دى كم مره اتصلت بيه فى التلفون و خايفه لا تتصل و جوزى يعرف الحكاية منها و يبهدلنى
فقلت لها هوه جوزك ميعرفش
فقالت ده لو عرف ممكن يطلقنى فيها انت متعرفهوش و بلفعل تانى يوم اتصلت بيه و قالت انا مستنياك فى اخر الشارع عشان نكلمها مع بعض و وقفنا فى الكبينه عشان نكلمها و لقتها بتعيط و خايفة اوى من الموضوع ده
فقلت لها لالا متخفيش انا هكلمها و هقنعها
فقالت انت متعرفش حاجه دى كلمتنى امبارح و عايزه تجى عندى فى الشقه و تقول لجوزى و طبعا حماتى ساكنة تحت منى و لو عرفت هتبقا شغلانه و ممكن جوزى يطلقنى فيها
فقلت لها اطمنى اطمنى و اتصلت على الست دى
و قولت لها انا الجواب موجود معايه الوقت و ممكن تجى تستلميه الوقت بس اللجنة عايزة تمتحنك على الكمبيوتر الاول و طبعا انتى متعرفيش كمبيوتر و عشان كده انا مسافر مصر الوقت عشان امضيه من هناك و هدفع 200 جنيه من معايه الوقت عشان ميمتحنكيش فى الكمبيوتر عشان احنا مفهمين اللجنة ان انتى بتعرفى كمبيوتر وانا هتصل بيكى ساعه ما اخلص الورق و معتيش تتصلى بمدام ليلى عشان هيه قلقانه من الموضوع ده و الموضوع ده مفيش فيه حاجه بس التاخير خارج عن ارادتنا
و طبعا الست قعدت تدعى ليه و لعيالى بالصحة طبعا ليلى سمعت المكالمة كلها
و قالت دنته يا بنى طلعت خطير اوى انا ما كنتش فكراك هتتصرف كده خالص انت طلعت أحسن من المدير بجد و قعدت تمدح فيا كتير
فقلت لها انتى مش ناويه تدفعيلى حق تعبى فى الموضوع ده
قالت انت تاخد عنيه على وقفتك جنبى
لا انتى عارفه انا عايز ايه
قالت بس الموضوع ده مينفعش عشان انا حماتى ساكنة تحتى و هتشوف اللى طالع عندى
فقلت لها مش مشكلة ممكن عندى فى الشقه
قالت و مراتك يا حدق
قلت مش مشكلة انا هقول لها انها تروح عند اهلها يوم من الصبح و انتى تجى عندى نص ساعة و الموضوع يخلص
ووافقت على يوم الخميس عشان هى بتخلص شغلها بدرى شوية
طبعا وأنا قعدت أمهد لمراتى عشان هى لى تطلب منى انها تروح عند أهلها من الصبح
طبعا دى مش اول مره اعمل فيها الحكايه دى

قصص سكستحميل افلام سكسسكس اغتصاب مصري - مقاطع سكس فلسطينيمقاطع سكس جورديمقاطع سكس ابن وامة واختة

و اجى يوم الخميس طبعا انا ما جاليش نوم اليوم عشان ليلى جاية عندى و اتصلت بليلى و قلت لها ان مراتى عند أهلها و طلعت عندى و فتحت الباب و قعدت بس كانت قلقانه اوى عشان دى اول مره تعملها وانا طبعا مفيش حاجه خالص و طلبت ان تتفرج على الكمبيوتر عشان تشوف الأفلام الجنسية اللى عندى
طبعا قعدت على الكمبيوتر وانا هموت عشان تقلع هدومه بس هى ما رضيتش على طول
و قالت بس شويه لما نتفرج حبه
طبعا الكلام ده حصل و انا قاعد امسك فى بزازها و طيظها وشغال **** ينور و فجأة طلبت منى انى اقلعها هدومها بالراحه شويه شويه بصيت لقيت أحلى بزاز شفتها أحسن من الأفلام الأجنبية بكتير و طلعت زوبرى كان واقف على الاخر و قلت لها يالا مصى فيه شويه فى الاول ما رضيتش و قعدت تقول أنا معملتهاش مع جوزى هعملها دلوقت بس بعد إلحاح منى وافقت و قعدت تمص فيه و تدخله فى بقها و تعض بسنانها عليه و أنا اضحك و نيمتها على السرير و رفعت رجليها لفوق و قعدت العب بزبرى على كسها و هيه تقول يالا خلص أنا خايفة اوى و شويه الكلام اتغير خالص وقعدت تقول لاء لاء مدخلوش دلوقت العب بيه شويه فى كسى من بره
وفجأة طلبت منى ان ادخله جوه بسرعة و اشتغل بسرعة طبعا هيه بتقول الكلام ده وانا جبتهم فى كسها
فقالت ايه ده لاء لاء مش عارف تستنى شويه
فقلت لها عادى انا معاكى لغاية انتى ما تجبيهم وطبعا أنا شغال وجبتهم مره تانى وقلت لها انتى لسه ما جبتهمش ولا لسه

فقالت انا جبتهم من زمان بس مش عايزه اقول لك عشان انت زبرك حلو اوى
فقلت لها ايه رايك تجى انيكك من وراء

فقالت لاء لاء المره الجيه احنا بقلنه قد إيه دلوقت
فقلت لها مفيش نص ساعه بس
فقالت لاء لاء أنا اتأخرت اوى لازم اروح دلوقت
و اتفقنا على يوم تانى بس يكون من وراء وافقت على الفور بس أنا عارف هيه وافقت على طول ليه عشان تنزل لان هيه كانت خايف اوى و كلمتها بعد ما روحت بيتها
و قعدنا نتكلم فى اللى حصل

مقاطع سكس حميرفيديو نيك عربيسكسي عراقيفيديو جنس مصريمقاطع نيج اخوات

سكس نيك الام المحرومة اغراء ساخن ابنها ينيكها xxnxx

الجمعة, ديسمبر 27th, 2019

  كانت بتخرج من هنا وانا اقلع ملط

و ادخل الحمام ادور في الغسيل عن اندر او برا ليها

وافضل اشم فيهم واحط الاندر علي الغساله و افضل الحس في من عند كسها ويسلام لو اندر لسه في عرق كسها
دي كانت حياتي لحد ما وصلت لسن ال 24دلوقتي كده ومن كتر حبي فيها وان خلاص بقيت بهيج عليه بغباء وصلت لمرحله اني اغير عليه ومش عايزه تنزل من البيت جت في يوم من الشغل
لاقتني قافل وشي ومضايق اوي
امي:مالك يا عمرو
انا: مش عايزك تشتغلي تاني بصراحه
امي:ايه ده ليه يعني وهنصرف منين
انا: لاقيت شغل في مصنع قريب مننا و مرتب حلو
امي: خلاص ماشي هتبقا راجل البيت يعني?
انا: ورجلك انتي كمان يقمر
لاقيت وشه احمر
امي: طيب مش هروح الشغل بكره وهقعد منه خلاص

سكس حيواناتافلام سكسسكس عربيسكس مصريصور سكس - قصص سكسسكس محارمسكس مصري

انا:طيب خلاص ماشي
وفعلا تاني يوم انا صحيت بدري قولت اكيد راحت الشغل
بس بفتح باب اوضته لاقته موجوده بس لاقته نايمه علي بطنه ولابسه قميص نوم كانه كانت بتتناك و الاندر باين وطيازه الكبيره باينه زبي. وقف مره وحده مبقتش فاهم انا بعمل ايه بس روحت عندها وفضلت واقف باصص علي طيازه وقعد اضرب عشره عليها
ونسيت نفسي خالص ولاقيت لبني نزل علي طياز امي?????
اه نزل علي طيازه
طلعت اجري من الاوضه ولبست علي طول و روحت الشغل

وانا في الشغل عمال افكر ارجع البيت اصلا ولا لا
ولو رجعت امي هتعمل فيا ايه بقيت هتجنن بس قولت لا هروح وخلاص
رحت البيت الساعه 11بليل خبط علي الباب
امي فتحت الباب وكانت لبسه جلابيه صفرا ضيقه اووي عليها وفتحت صدره باينه
امي:ايه ياعمرو فينك كل ده ده انا مكلتش ومستنياك
انا:معلش غصب عني (عيني مش متشاله من علي صدره)
امي:طيب بس كل يوم التاخير ده?
انا:لا لا هاجي بدري بكره
امي: طيب … عمرو ما تركز في وشي احسن
انا: مش قصدي اسف اسف
امي:طيب ادخل غير هدومك لحد ما اجهز الاكل
وهي ماشيه ب الجلابيه وطيازه عماله تتهز فيها
انا بصيت علي طيزه
لفت وشها… مش قولتلك تركز في وشي يا وسخ
انا: مبصتش عليكي اصلا ههه
امي:طيب

سكس حيواناتمقاطع سكس - ءىءءسكسيxnxxx - سكس امهات - صور سكس - سكس حيوانات وفعلا دخلت غيرت هدومي
وهي حطت الاكل وكان في في الاكل شربه
وانا قاعد قدام امي وباكل ومركز علي بزازه وزبي واقف زاي الحديد
معلقه شربه وقعت علي البنطلون
فا قولت اوف
لاقته قامت بسرعه من علي الاكل ونزلت علي قعدت علي ركبته في الارض
وقالتلي اقلع البنطلون بسرعه اقلعو علشان رجلك قلعتو
وكان زبي واقف بغباء وبان اكتر في البوكسر لاقته بصت علي زبي حوالي دقيقه كده وبعدين قامت وقالتلي ادخل نام بقا عشان الشغل بكره قولتله طيب هغسل ايدي وهدخل انام

دخلت الحمام
غسلت ايدي
قولت اخد اندر ليها اشم فيه واضرب عشره عليه وانام لاقيت اندر ليها فتله كده بس يجنن ورحته متتوصفش
خدو ودخلت الاوضه
وبدات افرد الاندر علي السرير ونزلت علي رجلي وقعد الحس في الحسو كله اووي و كنت اول مره ابقا هايج كده بسبب اني كنت اول مره اشوفه هي بحاجه ضيقه وبعد ربع ساعه الاقي امي دخلت عليا الاوضه

امي: اي قله الادب دي انت بتعمل ايه بصوت عالي
انا قومت بسرعه وحطيت ايدي علي بوقه
انا: اسف معلش اسف بس انا بحبك بجد انتي امي اه بس انا نفسي فيكي
امي: انت مجنون انت بتقول ايه
انا شهوتي كانت غلباني
انا: هقولك انا بقول ايه
ومسكته رمته علي سريري ونمت عليه بسرعه
وقعد ابوس فيها ابوس فيها اوي
وطلعت بزازه من الجلابيه
وقعد امص فيهم
هي بدات تقاوم بس خلاص في نفس الوقت هي محرومه من النيك من زمان وبدات تسيح معايا
انا: بحبك وابوس فيها و اقفش في بزازه
امي:يعمرو ححح مينفعش كده امممم ااااح
رفعت العبايه من تحت عند كسه
وشوفت اكمل كس وردي مفهوش شعره و المتناكه مكنتش لابسه اندر
ونزلت لحس في كسها
و الحس و الحس اوووي اووووي في كسها
وادخل لساني جوه كسها واحركو

هي… اممم مش قادره كان نفسي فيك من زمان يعمرو اححححح شبع كس امك نيك امك كمان يا عمرو ااحححح كمل امممم اااااه اااااه
وانا شغال لحس ف كسها الفاجر
اااااااااه ياعمرو ابعد وشك هنزل شهوتي هنزله اممم
انا:نزلي في بوقي نفسي ادوق شهوتك ياماما امممم وعمال الحس
وفعلا مكملتش ثواني وجبتهم في بوقي انا قومت زاي المجنون
ودعكت زبي علي كسه لحد ما بقا مليان عسل من كس امي ودخلتو كله مره وحده فيها
امي… ااااااااااه كسي اااااححح يخربيتك اههه زبي حلو اوووي كمل نيك في امك كمل ااااااااااه
انا… اهو اهو وعمال اطلع زبي وادخلو كله بسرررعه ادخلو واطلعو بسرعه
و بدات اطلعو و ادخلو فيها وانا برزع زبي في كسها بكل قوتي
امي… يعمرو اااااااااااااااه ااااااااااح براحه اح اح اح اوووف
انا… انتي ملكي ياماما انتي شرموطتي وشغال نيك فيها
امي.. انا لبوتك ومتناكتك انت وبس اااااااه
قولتله اجبهم في كسك قالتلي لا جبهم علي صدري وجبتهم فعلا علي صدرها

سكس حيوانات - سكس امهات - سكس عربيسكس مصري - سكس محارم - قصص سكس - صور سكس - xnxxx نيك حيواناتصور نيك - سكسي سكس امهاتسكس - تحميل سكس

افلام سكس محارم العم ينيك بنت اخروة مروة xnxn

الأحد, ديسمبر 22nd, 2019

الحقيقة انتصب زبي مباشرة و ما حسيت إﻻ‌ و انا امارس العادة السرية و انادي باسم مروة بدون شعور .حملت بعض مقاطع السحاق القصيرة و بعثتها على اميلها الخاص و طبعت كثيرا من القبل من دون كتابة أي شيء و كذلك حملت أفﻼ‌م سحاق طويلة بالتورنت و تركتها في الحاسوب لكي تشاهدها مروة .بعد مدة تركت لها مقطع فيديو ثاني يصورني و انا أحلب زبي و اشير إليها بيدي من دون كﻼ‌م يعني أن زبي لها لو ارادت .كنت كل مرة اتأكد من انها شاهدت المقطع .في احد المرات فتحت ملف الفيديو المسجل فوجدت مقطعا صغيرا لبنت من دون وجه تظهر فيه و هي تنزع التيشرت و تيقى في سوتيان اسود مغري و تمسك بزازها بيديها و تدلكهما ثم تشير الي بأصابعها ان تعالى مثل ما تفعل الممثﻼ‌ت تماما .أقسم لكم أني كدت أقع أرضا ،صدرها يجنن و متوسط الحجم و بمجرد ما رأيت التيشرت عرفت انه لمروة بنت أخي .ضلينا نتبادل الرسائل و مقاطع الفيديو هي من دون وجه و انا عادي مدة الشهر او أكثر و ظهر بيننا الحب و تصارحنا به بيننا بطريقة غير مباشرة ،و لما تراني او اراها كأن شيءا لم يكن .في أحد اﻻ‌يام دخلت مروة عندي في غير وقتها المعتاد و كانت الساعة حوالي 11 صباحا ،سألتها ليس عندكي محاضرات اليوم ؟قالت لي اﻻ‌ساتذة في اضراب .ثم قالت لي أريد منك ان تعلمني بعض خدع الحاسوب ،ﻻ‌ن صديقاتي طلبن مني ذلك .قلت لها حاضر يا مروة تفضلي جيبي كرسي و تعالي . قالت لي ﻻ‌ هيك انا مليحة ،و كانت واقفة ورائي و انا على الكرسي جالسا .و انا اشرح لها و أعلمها و هي كل مرة تمد يدها لشاشة الحاسوب لتريني شيئا و بمجرد ما تمد يدها من خلفي وجهها يﻼ‌مس وجهي من الجنب و اشم رائحتها الذكية وشعرها الحريري الملمس يلمسني و احس بانفاسها الحارة الملتهبة و كأنها تتعمد ذلك .و مرات يدها تﻼ‌مس يدي و تضل ملتصقة بيدي و انا في حلم .و مرات صدرها المنتصب يﻼ‌مس ظهري و احس بطراوة بزازها ،المهم ضلينا على هذه الحالة حوالي الساعة حتى تعبت مروة من الوقوف و انا زبي منتصب لكن كنت استره و كله بلل و حسيت بصدها يتصلب لما كانت تلمسني به . اردت تقبيلها لكنني خفت او جبنت و لم يحدث بيننا شيء كل منا كان متردد كأنها كانت تريد مني الخطوة اﻻ‌ولى و انا كذلك و الرابط العائلي منعنا .ثم في يوم آخر كانت تتجول في النت عندي و انا اتفرج التلفاز و عرفت انها تتفرج على الفيلم الذي حملته لها ،نادتني مروة عمو تعالى من فضلك لحظة .

افلام سكسافلام سكس كلاسيكي - نيك كس - حيوانات تنيك نساء - سكس منقبات عرب - سكس شذوذ - نيك جنسي - سكس خيلفيديو نيك حيوانات

هرعت إليها و هي جالسة على الكرسي و انا خلفها ،يعني تبادلنا اﻻ‌دوار .و هي تستفسر و انا اشرح لها و أضع رأسي خلفاها و أشم رائحتها العطرة ﻻ‌نها كانت تتعمد العطر ﻹ‌غرائي و أنا كنت دائما أعطر الغرفة و شعرها الحريري يﻼ‌مس وجهي .و لما طفح الكيل كنت اشرح لها و يدي على شاشة الحاسوب ما حسيت بنفسي إﻻ‌ و انا أضع يدي على صدرها ثم سحبتها بسرعة ،فأعادت مروة علي نفس السؤال لكي افعل الحركة نفسها و هنا وضعت يدي على بزازها و مسكنها منهما و دلكت بلطف دون ان تقول هي و ﻻ‌ انا حرفا واحدا و أحسست صدرها تيصلب و عرفت انها أحبت اﻻ‌مر و تركت الحاسوب من يدها و انا قبلتها من رقبتها و يدي في بزازها ثم ادخلت يدي من تحت التيشرت ووضعتها على السوتيان و بدأت احك و أدلك و هي تتنهد بسرعة ،ثم تركت يدا على أحد بزازها و نزلت باليد اﻻ‌خرى الى بطنها و سرتها ثم نزلت ووضعتها فوق البنطلون الرياضي الذي كانت تلبسه و تحسست عانتها من فوق ثم لمست كسها الصغير من فوق فقط فارتعدت مروة كأن الكهرباء صعقتها .نزعت يدي بسرعة و لكنها مسكتني من يدي و ادخلتها تحت البنطلون و انا اتتمت الباقي فنزلت الى الكيلوت الصغير و تحسسته ثم وضعت يدي على كسها الرطب الطري فوق الكيلوط كانها ﻻ‌ تلبس شيئا و احسست ببلل كسها و ضخامة بظرها المنتفخ .ثم مسكت يدها و ادخلتها في بنطلوني ووضعتها على زبي مباشرة و رايتها تتحسس زبي جيدا و تمسكه بقوة و تتلمس كل جزء فيه ،عرفت انها لم تلمس زبا قبله من طريفة مسكها له .لم اطق صبرا و نزعت عنها التيشرت و حملتها للسرير ﻻ‌ني عندي سرير عريض ﻹ‌ثنين .نيمتها على السرير و نحن ﻻ‌ ننطق بكلمة و بدأت انزع عنها سروالها الرياضي و شاهدت كيلوطها اﻷ‌سود الصغير يغطي كسها و جزءا صغيرا من فلقاتها فقط و صدرها ابصح مثل الصخر و كلما لمست حلماتها تتأوه و ترتعد و تفتح رجليها .قبلتها من بطنها و نزعت عنها السوتيان ثم بدأت ارضع بزازها بشراهة ﻻ‌ توصف و هي تتلوى فقط و تنازع بصمت .تعجبت لشدة شبقها و حبها للمداعبة .نزعت كالسوني و بقيت عريان و زبي منتصب امامها و هي تمسكه بيدها ،ثم نزلت بين رجليها و انزلت الكيلوت شيئا فشيئا حتى بان كنزها الذي تخفيه بين رجليها و يا له من كنز ،كس صغير مبلل بقليل من سائل شهوتها و بظر احمر منتفخ و شفرات كس صغيرة مغرية لم اصدق نفسي كأني في حلم و ما ان قبلت كسها حتى وضعت يديها على رأسي و امسكتني بقوة كأنها تريد إدخال رأسي في كسها ثم لحسته جيدا و لحست سائلها و مصصت بظرها و هي تتلوى كاﻷ‌فعى و ﻻ‌ تستقر في مكان ،كنت ابلع شفراتها في فمي ثم اخرجهما و اعض بظرها المنتفخ بحنان و ادغدغه بلساني و مروة في شبه غيبوبة تمسك باحدى يديها رأسي بقوة و اليد اﻻ‌خرى تفتش على زبي ﻻ‌نه كان بعيدا عنها نوعا ما ﻻ‌ننا لم نكن في وضعية 69 كنت انا اسفل .بدأت مروة تصعد للسماء و ترتمي على السرير بقوة كأن ازمة قلبية ضربتها و ضغطت على رأسي برجليها فأدخلت لساني قليﻼ‌ في كسها حتى صرخت من اللذة ،أول مرة اسمع صوتها منذ بدأنا قالت اممممممممم اححححححححح آآه آآآآه آآآآ ثم سكتت .و انا ﻻ‌ يفارق فمي كسها الصغير الرطب و استحليت طعمه اللذيذ و فجأة اسمع صوتا خافتا يقول عمو دخله في ارجوك دخل تاعك في عمو .قلت لها ماذا أدخل ؟ قالت لي دخل زبك في كسي ما عدت استطيع التحمل ارجوك نيكني و خلصني من عذابي نيكنييي عمو .تعجبت كيف تطلب مني فض بكارتها و عرفت انها ﻻ‌ شعوريا تتكلم فضاعفت اللحس و المص و أخذت وضعية 69 حتى يتسنى لها اللعب بزبي هي كذلك و تنسى موضوع فض بكارتها ، فانقضت عليه مثل الوحش الكاسر و كنت متهيجا كثيرا بمجرد ما ادخلت زبي في فمها و مصته قليﻼ‌ انفجر بالمني في فمها و بدأت ترمي المني من فمها من كثرته و هي تتخبط يمينا و شماﻻ‌ و تصرخ ام امممممممم امممممم يا ماما جاتني جاتني عمو جاتني ايييييييي و تعصر رأسي و كسها كله بلل كثير لذيذ.ثم صعدت للسماء بقوة وارتمت على السرير و لم تتحرك بعدها لمدة 5 دقائق و زبي مﻼ‌مس لفمها و كله مني و هي نائمة فعرفت انها قضت وطرها و جاءتها شهوتها الغزيزة القوية .مسحت المني عن فمها و قبلتها بعد ما ارتحنا قليﻼ‌ و مصصت شفتيها و هنا تكلمنا مع بعض بصراحة أول مرة فقلت لها عجبك الحال مروة الحبوبة ؟ ضحكت و هزت رأسها يعني نعم .و عانقتني بقوة و قالت لي ﻻ‌زم كل يوم ندرس الحاسوب .و فعﻼ‌ بدأت تأتي عندي في اوقات غير منتضمة و تقول لهم في البيت عندنا مواضيع كثيرة ﻻ‌زم البحث عنها في النت و تحمل كراريس و كتب في يدها الملعونة ههههههههه .و نحن كل شيء نفعله هو النيك و المص و اللحس و يبدو انها احبت اللحس كثيرا و مص زبي .في أحد اﻻ‌يام قلت لها ﻻ‌زم ان أعلم نسرين أختك الحاسوب هي كذلك ؟صرخت و قالت لي مستحيل انا من اعلمها و هي شبه غاضبة .انفجرت بالضحك و قلت لها لماذا يا مروة الحبوبة تخافين على نسرين مني انا عمها؟قالت لي ﻻ‌ بالعكس أخاف عليك منها و ﻻ‌ أريد ان تشاركني امرأة فيك .هنا أحسست بحب مروة و تعلق قلبي المسكين بها و قلت لها المصيبة اني عشقتك يا مروة و ﻻ‌ ادري الحل ؟ قالت لي خلينا فرحانين مبسوطين احسن .كنت ﻻ‌ أفعل معها شيئا حتى اريها اياه و أتأكد انها تريده و خاصة يوم نكتها من طيزها ﻻ‌ني خفت عليها من اﻻ‌لم ﻻ‌ اريد لمروة ان تتالم و لو لحظة .بعد ما شاهدنا افﻼ‌م النيك من الطيز قالت لي النيك من الطيز حلوعمو ؟قلت لها حسب الرجل الي ينيكك حبيبتي و حسب استجابتك للنيك .قالت لي عاوزة أجرب معاك عمو ؟ قلت لها المرة الجاية نجرب اليوم خﻼ‌ص ﻻ‌ اقدر خويتي مخزوني كله يا لبوة و مصيتي دمي .ثم في يوم الموعد قررت ان انيكها من طيزها بطريقة تجعلها تعشق نيك الطيز . قمت بلحس كسها بعد مداعبة و حب و قبل دامت أكثر من نصف ساعة ،وهي و تمص زبي حتى نزلت في فمها و لما احسست باقتراب شهوتها نيمتها على ظهرها و رفعت رجليها و وضعت وسادة تحت طيزها كي يرتفع قليﻼ‌ و انا افرشي كسها بزبي و هي تتلوى و خاصة لما يﻼ‌مس زبي بظرها ترتعد و تصرخ بصوت خافت ،ثم قلت لها مروة حبيبتي هيك راح يفضك زوجك يوم الدخلة ﻻ‌زم تتذكري الوضعية ﻻ‌نها اسهل و اريح وضعية و هي ابتسمت و خجلت شوي هههههههه زبي فوق كسها و مروة البريئة مازالت تخجل شوي.و بدأت امرر زبي على كسها و بين فلقاتها حتى يﻼ‌مس طيزها كل مرة و كنت اركز على طيزها امسك بظرها بدي ادلكه و بيدي اﻻ‌خرى افرشي طيزها و فتحتة طيزها حتى ارتخت و لما ابعدت زبي عن طيزها قالت لي ليش وخرت زبك عمو خليه خليه ارجوك عمو ارجوك احس باللذة لما تلمسني بزبك في طيزي .قلت لها عجبك مروة حبيبتي ؟ هزت رأسها و كان طيزها كله مبلول فقلت لها لو ازلت يدي من كسك و بظرك انتي كملي حبوبتي بيدك ؟هزت رأسها بالموافقة .ثم بللت زبي كثيرا باللعاب و وضعته في طيزها و فرشيت حتى حسيت بطراوته و هي تحك كسها بقوة و تنازع و تتنهد بقوة ،ثم ضغطت قليﻼ‌ فانتبهت انها فتحت عينيها كأنها تتألم .و كنت فوقها فملت عليها و قبلتها بقوة و مصيت شفايفها و يدي في زبي فوضعته مرة ثانية في فتحة طيزها و فمي في فمها و دفعته قليﻼ‌ حتى احسست انا الرأس دخل فتوقفت قليﻼ‌ و انا اقبلها و يدها ﻻ‌تفارق كسها ،ثم احسست انها تقترب مني تريد ادخال الباقي فضغطت شوي حتى دخل بهدوء و دائما فمي في فمها الجميل الحلو مثل السكر .ضليت على هذه الحالة مدة حتى ارتاحت و اغمضت عينيها ثم بدأت أدخل و اخرج زبي بشويش و مرات كنت اخرج زبي كله من طيزها فتمسكه بيدها و تدخله في طيزها ،هنا قلت لها حبوبتي عجبك النيك من الظيز ؟هزت رأسها يعني نعم ،هنا اكملت النيك و يدي على بظرها تدلك و احك فيه بلين و مرونة حتى التصقت فيها بشدة ففتحت عينيها و احست بشيء ينزل في بطنها كان المني كثيرا و قالت لي و هي تبتسم دافي و يدغدغ من الداخل عمو اممممم عﻼ‌ش ما نكتنيش من قبل من الطيز عﻼ‌ش عمو حرام عليك ؟ ضحكت و قلت لها خفت عليك حبيبتي . قالت لي لو النيك كله هيك نيكني من أي مكان بدك عمو حبيبي ؟ثم اكملت حك كسها حتى سكتت عن الكﻼ‌م و زبي مازال في طيزها بمنيه و هي تتلوى و كسها يسيل ماءا حارا ثم صرخت اممممممم عمو جاتنيييييييي جاتنيييييي عمووووو نيكني بالقوة عمو الشهوة جاتني عمووووووووو امممممم يا ماما ما قديتش يا ماماااااااااا اييييييييييييي آآآه يا ماما ما قديتش آآآه يا مامااااااااااا حلو كثير امممممممممم ياييييييي عمو حبيبيييييييييييي و تنهدت بقوة حتى ارتخت و يدها في كسها تداعبها بلطف و انا اخرجت زبي من طيزها بهدوء و مسحت طيزها و كسها بمنديل ثم قبلت كسها و مصصته قليﻼ‌ و ذهبت للحمام و هي مازالت نائمة في سريري .منذ سنتين و نحن على هكذا نيك من الطيز و لحس و مص و مروة مثل زوجتي لكنها عذراء .العجيب في البنت حسب تجربتي انها لم تطمإن ﻷ‌مرين تسلم لك نفها طائعة .اوﻻ‌ تطمإن لكتمان سرها و الثاني ﻷ‌نك لن تؤذيها و تلطخ شرفها أو تحدث لها فضيحة .مثﻼ‌ مروة حبيبتي مرات عديدة لما أكون انيك فيها و تبلغ شهوتها تقول لي دخل زبك في كسي عمو ارجوك و استغرب انها تترجاني فما يكون مني اﻻ‌ ان ازيد سرعة المص و اللحس و ادخل لساني في كسها قليﻼ‌ لتهدأ و هي في قرارة نفسها تعرف اني أحافظ على شرفها و بكارتها مهما حصل لهذا سلمتني نفسها طائعة ،و شعورها باﻷ‌مان معي ﻷ‌نه ﻻ‌ احد يشك فيها مهما حصل .لكني أخاف ان اقع يوما في المحذور ، ﻻ‌ تلوموني من يرى كسها البكر الصغير امامه مباشرة يعذرني و يعرف ما انا فيه .المهم انني تعودت و اصبحت اسيطر على نفسي رغم ازدياد طلبها لي بفض بكارتها اضنها تريد ان تذوق حﻼ‌وة الزب في كسها .انا سعيد لكوني مع مروة حبيبتي بنت أخي و عايش معاها احلى ايامي و عشقها زاد في قلبي فأصبحت لما تدخل عندي للبيت تقبلني من فمي مباشرة و هذا يدل على الحب و العشق و الباقي خليه لﻸ‌يام و كل الشكر للحاسوب

سكس عربي - سكس محارم - سكس حيوانات - فيديو سكس حيوانات - سكس بنت مع حمار - نيك محرم - فيديو سكس اجنبي - عرب سكس - سكس اخت - سكس نيك اغتصاب

سكسي امهات زب ابنها كبير جدا ينيك امة الهايجة xnxxx

السبت, ديسمبر 21st, 2019

كنت مودي راسي الناحيه التانيه وسامع ماما وهي مخضوضه من منظر زبري وبتقول ( يخبريتك ايه كل ده). احا مصدقتش انها قالت كده واتخيلت انها هتهجم على زبري تمصه وتفشخه بشفايفها. واتخيلت انها هتقلع ملط وهتجري تركب الزبر اللي حالف ميكونش غير حلال كسها. لقيتها غطتني وندهتلي تاني. (اصحى يا احمد انت نايم عريان ليه كده) مثلت اني بفتح عنيا وبصيت لقيتها مغطياني بملايه خفيفه و زبري واقف ولا برج القاهره تحت الملايه. عملت نفسي مخضوض و قمت حاطط ايدي على زبري اداريه. (ماما نمت من غير ما احس) لقيتها باست خدي برقه (حبيبي انت كبرت ومحتاجه اتكلم معاك شويه) راحت ووطت تجيب هدومي من الارض. احا يا وسخه لابسه قصير نييييك لدرجة ان طيزها كلها اتعرت وشفت كلوتها المحشور فيهم وزبري خلاص هيجيبهم فاي لحظه. نفسي اقوم واركبك يا بنت المنيوكه. نفسي اقطعلك كلوتك و اريح زبري واحشره كله فخرم طيزك. ماما قامت ولفتلي وقالتلي يلا يا حبيبي خد بيچامتك البسها وناوليتهوملي فايديا. حاولت امنع عيني تبحلق فبزها تحت القميص الشفاف بس مقدرتش. وزبري كمان بقى خلاص هيطرشق. كملت دور الكسوف ( ماما ممكن تناوليني الغيار كمان). (مممم بص يا احمد ماهو ده اللي كنت عايز اكلمك فيه) وقامت قاعده على السرير جمبي (ليه يا حبيبي اتكسفت تقولي ان الغيار مدايقك). عملت مكسوف ومردتش عليها. (برضه مكسوف من ماما؟). رديت عليها (مكسوف اوي منك يا ماما اني كنت عريان قصادك كده. معرفش ازاي ده حصل. بس الغيار كان ضيق اوي ويعنييي…. ) (ولا يهمك يا قلب ماما. بص انا بصراحه مكنتش واخده بالي انك كبرت كده. انا هحاول بكره يا حبيبي اشوفلك مقاس اكبر) يلا بقى البس بيچامتك. ومش عايزاك تتكسف من ماما تاني و اي حاجه مضايقاك تحكيهالي علطول. (حاضر يا ماما). ماما قامت وقالت هتستناني ناكل سوا. وخرجت. قمت لبست البوكسر الجديد. وخليت زبري مدلدل منه ورفعته اكتر من الاول. كان شكله عاجبني اوي وهو واقف وراسه عماله ترتعش فشخ من الهيجان. وفجأه سمعت صوت صريخ ماما. (الحقني يا احمد). جريت وزبري قصادي ربع متر ونسيت حتى انه خلاص هيفرقع ويغرق الدنيا بلبنه. لقيت ماما واقفه ومسكه ضرفة دولابها وكانت هتقع وهي لحقتها. لما شفت ماما بهدومها القصيره وشفت وراكها وطيزها ملط خلاص اتجننت. وزبري اصلا كان كله ملط.كانت موطيه وسانده الضلفه وفستانها مرفوع نيك. لزقت فيها من ورا وقلتلها حاسبي. ماما حست بزبري وحاولت تبعد. قلت لنفسي فسري (بس خلاص يا قحبه مبقتش مستحمل. انت اتحبستي بين ضرفة الدولاب وزبري). وانا عمال ازنق فيها من تحت وازق زبري بين فخادها. وماسك ضلفة الدولاب.

قصص سكس - سكس حيواناتحيوانات تنيك بناتتحميل سكس محرامتحميل سكس حصان ينيك امراةنيك كلابفيديو سكسي عربتحميل نيك محارمسكس اخ ينيك اختةسكس امهات مصرياتولد ينيك امة مترجم

(حاسبي يا ماما دي تقيله استني هحاول ارفعها). كنت عامل نفسي مش واخد بالي خالص ان زبري كله محشور بين فخاد ماما ولازق فكسها وخارج من قدام وراسه هتفرقع. ماما (حاسب يا احمد الضلفه هتقع). وانا عمال ازق الضلفه من فوق وازق زبري فكس اللبوه من تحت. الضلفه كانت تقيله فعلا علشان كلها مرايه. وكنت شايف ماما متنحه فزبري اللي حرفيه بيهتك شرف فخادها وبيخرج من قدام. وانا نسيت نفسي وبقيت اهبد فطيز ماما من ورا. وعلشان البسها هي فحوار زبري اللي مقطع جسمها ده فضلت اقول (ماما حاسبي اخرجي انتي. ماما ابعدي عني مش قااا…. ااااه ماما اطلعي قدام. واندمجت فعلا كانها هي اللي بتنيكني (وقمت بكل قوتي خبطت راس زبري فكسها وصرخت بكل مياعه ومياصه (ااااااااي ايييييي) وخبطته فكسها تاني وتالت. ولقيت ماما متنحه فزبري فالمرايه وبتتفرج على شلال اللبن اللي بيخرج وبيغرق المرايه. ماما محاولتش حتى تبعد عن زبري بالرغم اننا عدلنا الضلفه خلاص. احا حسيتها بتقفل رجليها اكتر. كانت كانها شافت عفريت( احمد ايه ده. مالك. مالك يا احمد) وانا فعلا بصرخ من متعة شعور اللبن وهو بيخرج من زبري. وزبري شغال. دفعة لبن فالتانيه فالتالته وبقيت برتعش غصب عني. ماما كانت عرقانه وبتنهج لقيتها كانها بتكلم نفسها بس صوتها كان عالي (كل ده يا احمد!! كفايه بقى. ايه كل ده!) فاللحظه دي زبري جاب لبن تاني. كانه مش مصدق انه محضون بين اجمل لحم اتخلق. كانه مش مصدق انه بيتحلب بفخاد وكس الست اللي خلفت صاحبه. قمت مصرخ وقلت ايييييي ولقيت شلال تاني بيغرق المرايه وبيطرطش وبينزل على فخاد ماما. ماما كانت متنحه وبتقولي بصوت تعبان اوي

صور سكس نار - افلام بورنو عربي - مقاطع سكس منقباتكلب ينيك حريممقاطع سكس

(كفايه يا احمد كفايه ايه كل ده كفايه بقى انت ايه كفايه بقى كده هتموتنييي طلعه بقى من رجليا) وزبري عمال ينزل وعمال يحك فكسها. لحد ما لقيتها رجعت بطيزها وقفلت فخادها اوي. وارتعشت وقالت بهيجان ( اااام اييي يا احمد ابعد عيب كده) وفضلت تنهج وترتعش. وفاجأه بصت علينا فالمرايه وعلى طن اللبن اللي نزل وعلى طيزها اللي مفنساها ليه. وعلى زبري اللي لسه بينقط على رجليها ومغرقها. وقامت لفت وضربتني بالقلم وصرخت فيا (اجري روح على اوضتك ومشوفش وشك تاني انهرده) … انتظروا الجزء القادم. واكتبوا فالتعليقات رأيكم فالقصه ورايكم فاحمد و هل امه مي هتضعف فعلا وممكن فيوم تتجوزه وتبقى مراته زي ما هو بيحلم؟

سكسي - قصص سكس - ابن يغتصب امةسكس نيك عربي - سكس حريم مع كلابسكس مصريسكس الامسكسي مترجم 

سكس مع امة وصديقة ديوث محارم

الأحد, ديسمبر 15th, 2019

 انا. كريم ٢٤سنه
ماما. ليلي ٤٢ سنه
استاذ معتز حوالي ٣٨سنه
بابا منفصل ومتجوز وعايش في بلد تانيه
عايش انا وماما في حياه سعيده و ماما موظفه
ومن هنا نبدا المتعه انا من متابعين موقع الاباحيه وكنت بستغرب لما اشوف فليم عن واحد وأمه
او حد عارف ان امه بتناك ويشارك مع اللي بينكها او اقراء قصه بس برغم كل ده كنت ببقاا مستمتع
وانا بشوف الحاجات دي وفي يوم كنت راجع البيت متأخر وبعدين سمعت ماما بتقول اقفل الوقت
فنا دخلت عليها وقلتها ازيك ياماما كنت بتكلمي مين يا لولو وانا مما آخذين علي بعض اوووي
قلتلي مفيش وحده زملتي في الشغل قولتها ماشي مع اني سمعتها بتقول اقفل مش اقفلي
بس مركزتش وقولت يمكن سمعت غلط وغيرات هدوم النوم وقولت انام بس قبل ما انام اشرب
سيجاره في البلكونه وكانت البلكونه بتعتي جنب البلكونه بتاعت ماما وبعدين سمعتها بتتكلم تاني
شكيت وقولت احاول اتسنط واعرف مين ده ولا دي اللي ماما بتكلمهم خرجت من الاوضه وانا بتسحب
وبعدين فتح الباب وروحت علي ببها وقعت اسمع لقتها بتقوله وانت كمان وحشتني اوي ومحتاجك
ضروري اتديق وزعلت وعرف انا ماما علي علاقه بحد بس مين مش عارف وبدأت اراق ماما من بعيد
لقتها تاني يوم بعد الغده قالتي انا راحه عند وحده صحبتي ازورها قولتها ماشي قامت اخدت دش
ودخلت الاوضه علشان تغير انا ببص من خرم الباب لقتها امت مطلعه شنطه لمحل للهدوم اللانچري
لقيتها طلعت منه قميص نوم اسود مخرم وسنتين وكلوت فتله وشفت ماما ملط حاجه كده
متوسطه الطلول
فوق المتوسط في التخن
عندها سوه حلو اوي
بزازها مدورين ومرفعين لفوق وحملتها طوال
وكساسها علي شكل حرف الڤي(V) وناعم وخالي من الشعر وشفراته طويله
وطيزها مدوره ومرفوعه ومشدوده لفوق ونظيفه
وضوفرها سكسي ورجليه احلي من القشطه
وشعرها ناعم واسود
وكانت عماله تحط كريم تحت باطه وبزازها وحوالي كسهاا
ولبست الطقم وانا حسيت باحساس اول مره احسه زبي وقف وبدأت احس بيه بينقط عسل
وبعدين خلصت وانا قعت في الصاله وقالتلي انها راحه نزلت مشيت ورها لحد مدخلت عماره
وبعدين رجعت البيت قعدت حاوي ٣ ساعات وبعدين اجت قالتي ازيك ياحبي قلتلها ازيك يالولة
شكلك مبسوطه قالتي اممم اوي قولتها ياريت كده علطول ودخلت الاوضه ولقيتها بتقلع طقم لنچري
تاني بس بامبه عرف انها كانت بتتناك ايوه بتتناك وبعدين دخلت الحمام تاخذ درش جريت علي الاوضه
ومسكت الكلوت بتاعته لقيه عليه بواقي لبن علي عسل كان سعتها زبي هينفجر وبعدين قولت
انا هعرف مين اللي بينيك ماما ده روحت وقف أدام العماره بدري لقيت استاذ معتز زميل ماما خارج من
العماره كنت بشوف في الشغل مع ماما واتعرف عليا قبل كده قولت انا لازم اجيبه البيت واتأكد
فقولت لماما انا هطلع رحله ٣ ايام مع صحابي ورحت عند واحد صحبي وقلتلو انا هبات معه كام يوم
علشان عندنا شغل في الشقه قالي تمام خذ راحتك وبدأت أقف قدام العماره اللي فيها بيتنا اول يوم مجاش تاني يوم
لقيه جاي وقام طالع قعت حوال ساعه وبعدين طلعت وكان معايه المفتاح فتحت براحه اوي
ودخلت اسحب لقيت

سكس امهاتمقاطع سكس عراقيسكس مخفي محارممقاطع سكساويسكس كستنزيل سكس حيواناتنيك سكس جوهرة - افلام سكس ويب
ماما نايمه علي ظهرها ومعتز نايم عليها وحطاط زبه في كسها
وماما آآآآه آآآآه آآآآه مش قدره آآآآآه اوووف ااااااممممم
احححح كمان نيك انا تعبانه يامعتز ومعتز يقولها بس كده خدي في كسك اهو
وماما آآآآآآآآه اوووه آآه آآه وبعدين قام معتز وماما قعدت تقول امص لك قلها يالها
وماما مسكت زب معتز كأنها مسكت حرامي أاااااامممممم اااا مممممم طعمه حلو اوي ااااااممممم
وتلحس زبه من تحت لفوق وتمص اااا ممممم كل دا وانا زعلان و في نفس الوقت هنفجر وزبي ولع
وبعدين اطريت اني اترحرك علشان يشوفوني او يحسو بيه وفعلا ماما شفتني وانا معدي هيا ومعتز
وخرجت من البيت وفي آخر الليل روحت لقيتها بتقولي ايه بس ياحبيبي مالك انا عرفه انك زعلت
من اللي انت شوفتوه بس انا عندي مشاعر وغريزه ولازم يطلعو وبعدين انا مش شرموطه هو معتز وبس
وفضلت تقنع فيه انه. عادي وان انا كويس ان عرفت علشان تعيش براحتها ومعتز يبقاا معاه
وزبي من كتر كلمها كان قايم وحسيت انه عادي
وفضلت تقنعني لحد ما اقطنعت وقول عادي بقااا امت بيساني من خدي وقالتلي انا هظبطك
بس مش قبل ما معتز يجي هنا وانت قاعد قولتها ماشي وفعلا تاني يوم اجي معتز وسلم عليا
وماما قالتي كريم عدي ومش زعلان وهو فرح وقالي تمام وبعد كده قولتله انا هخرج
وخرجت وقعدت حوالي ساعتين روحت لقيت هدوم معتز لسه موجوده عرفت انه لسه منزلش
وبعدين سمعت ماما عماله تقول آهات آه آه آه آه يبص من خرم الباب لقيت معتز قاعد علي الكنبه
وماما قاعده علي زبه وبزها ايه وقفه وجسمها عرقان الظهر انها اتفشخت ومعتز كان زبه حلو اووووي
وبعدين ظرب عشره وانا واقف وشويه ومعتز خرج وسلم عليا ومشي لقيت ماما خرجه من الاوظه
مالط وهيا بتضحكلي وراحت الحمام وبعدين ندهتلي روحت ووقف قاتلي خش لقتها نايمه البانيو
وسألتني مالك قولتها عادي قالتي لو انت فعلا عادي تعال جنبي في البانيو قولتلها لا قالتي يبقا انت زعلان
اومت قلعت هدوم ونزلت معاه في البانيو فضلت تلعبلي في زبي وتقولي انا مش قولتلك هظبطك
وبعدين خرجنا روحنا الاوضه وبعدين ماما قاتي بتعرف ولا اعلمك لقيت زي بقاا عامل زي الحديد
وقولها احاول وانا زبي ١٧ سم ومتوسط في العرض قالتي طيب هتبتدي بايه اقت زققها علي السرير وفتحت
رجليه واقعة الحس في كساها أشد في شفراته بسناني
وهيا : آآآآآآآآه آآآآآآآآه ااامممم كمان ياحبيبي نظف كس امك من اللي في وانا شغال لحس
وهيا اااااووووووف آه آه آه ااحح اممم آآآآه دخل لسانك كمان آآآه
وبعدين قعدت علي ركبها وبدأت تمصلي اااامم ااامممم زب حلو ااااااممممم وتبلعه لحد الاخر
وبعدين مسكت راسه وقعدت ترضع بس حلو اوي الاحساس ده ااامممم اممممم اممممم وتمص في العسل
اللي نازل منه وبعد كده نمت علي ظهري وهيا فوقي علي شكل الوضع 69 وهيا تمص وانا الحس
قولتها كس زي العسل يابخت معتز امت ضحكه هههييي وانت معه وقت الحس لحد ماحسيت
ان كسها بقاا زي الفل وبعدين فضلت علي ظهري وهيا فشخت وقامت قعده عليه تطنطط وتقول في
آهااااات آه آه آه آه حطه كمان ياكيمو وانا اقولها يخربت كس الولو بلاعه وهيا هههيي وتطنطط
وتقول ااامممم ااامممم ااامممم آهآ آهآ آهآ اوووف وبعدين قامت نامت علي بطنه فشخت وقلتتي
اطلع ياله وطلعت وكسها وامت حطه بعنف آآآآآآآآآآآه كمان اووووف لسه عوزه اتناك اححح اه اه
قلبتها عل ظهرها وفتحت رجليها وقعت احكه في كسها شويه وهيا اه اه اه امممم آهآهآ حطه بقاا
قومت باعد ونزلت عليه بلسان الحس كسك ماما تقول اووووف خلاص مش قدره وانا شغال مش رادي اسيبه
وبعدين قولتها لفي واعملي وضع الحصان قالتي ماشي جبت كريم حطيتو علي زبي وقلت اجرب في طيزها
وبدأت احركه حولين خرمها قالتي انت هتعمل ايه قولتها في الخرم بقاا قالتي لا اسمعه انه بيوجع
قولتها بس وجعه حلو اميت ماما فتحه طيزها باديه وبدأت احطه وحده وحده لحد مادخل وهيا في منتها
السعاده وآهآ آهآ آهآ اووف كمان دا حلو اوي نيك الطيز ده وبعدين كانو قربو يجوه قولتها اعمل ايه
قاتلي نزلهم في طيزي ونزتهم وااممم انت طلعت شقي كيفتني قولتها ولسه اقفي كده وافتحي رجليكي
وقمت نازل تحت كسهااا وهاتك ياااه لحس لحد مترعشت ونزتهم عليا ههههههههههه
ومن يوم انا بنيك ماما
ومعتز بردوه
وساعات احنا اللي أتنين مع بعض
فعلا انها ماما تستاهل النيك لان أمره جميله وممتعه
شكرا لحسن المتابعه
انتظرو كل جديد

سكس محارمسكس حيواناتxnxxxمقاطع نيك xnxn - فيديو سكس اخوات - نيك محارم مترجم - سكس امراة وحيوانات - مقاطع سكس خيولافلام سكساويصور سكس الماني .

مقاطع سكس محارم اخت زوجتي طيزها كبيرة

السبت, ديسمبر 14th, 2019

انا شاب عمري 30 سنة متزوج مهنتي مدرس وزوجتي معلمة واخت زوجتي اسمها فينوس وااه من أخت زوجتي وجمال فخاد أخت زوجتي وطيازها المربربة ولون بشرتها البيضاء ولها بزاز كبيرة وجميلة ولها شفتان جميلتان كأنها صنعت خصيصا لمص الزب ولها فخذان رائعتان تهتز كلما تتحرك وفلقات طيزها الكبيرة الناعمة تهتز كلما تمشي وتتحرك ودائما تلبس ملابس ضيقة وخفيفة بحيث يطلع ويضهر فيها جسمها وخاصة طيزها بحيث كل من ارى هزات وحركات فلقات طيزها لا اتمالك نفسي ينتصب زبى واكاد ان اقذف سائلي ولكن اضغط على نفسي بالقوة واخزن هذه الصورة الجنسية في مخيلتي وبعدها امارس العادة السرية عليها في الحمام خلاصة الكلام انا عاشق وجنون طيزها ودوما احلم بها ان اصل اليها وان المسها وامصها وانيكها ولو لمرة واحدة فقط وخطر ببالي وفكري ان احول هذه الحلم إلى الحقيقة وبدأت افكر واخطط خطط لايجاد طريقة مناسبة لكي اصل إلى حلمي وانيك هذه الطيز الناعمة، في الحقيقة الوصول لهذا الحلم ليس صعبا وذالك لهذه الاسباب الاتية:

سكس - افلام سكس اوروبيسكساوي افريقيسكس حيوانات xnxxسكس شاب مع حصانفيديو سكس خيولفيديو سكس جوهرةسكس بنات ميلفسكساوي حيوانات

اولا هي ممحونة من الدرجة الاولى ثانيا هي تزور بيتنا وانا ازور بيتهم ثالثا انا شاب جميل ووسيم رابعا هي ساذجة بعقلية مراهقة دوما تنظر لي وتبتسم بوجهي انا احبها وهي ايضا تحبني ونتبادل سويا النظرات وابتسامات عاطفية ولكن بدون كلام في يوم من الايام بينما انا افكر لتخطيط خططي طلبوا اهلها مني ان ادرس بنتهم دروس خصوصي في بيتي لانها ضعيفة جدا في دروسها وعندهم قفة زيادة بي فوافقت فورا وكدت اطير من الفرح لاني سوف اصل لحلمي قريبا جاءت فينوس فتات حلمي الي بيتي في اول اليوم لكي ادرسها درس خصوصي في اول اليوم انا وزوجتي درسنا سويا معها وفي ثاني يوم انا درستها لوحدي وهكذا بالنسبة لايام اخرى في بداية دروسي معها ما فعلت اي شىء فقط تبادلت معها نضرات وابتسامات وذلك خشية ان تطير من ايدي وخشية من زوجتي لانها موجودة معنا في البيت وفي يوم من الايام وكانت يوم الجمعة خرجت زوجتي من البيت ذاهبة إلى بيت احد اخواتها حيث بقينا انا وفينوس وحدنا في البيت وانا بدوري استغليت هذه الفرصة وغلقت الابواب الرئيسية في البيت ما عدا هذه الغرفة الذي ندرس فيها تركتها مفتوحة لكي لا تشكك فينوس من اي شىءو كالعادة جلست بجانبها قريبا وهي لابسة لباس بيت ضيق وخفيف لونه ابيض بحيث كيلوتها البرتقالي ظاهر بوضوح وبدأت بتدرسها وفجأة خطر ببالي ان احقق حلمي الان ولا اضيع الوقت وفعلا بدأت، في البداية اغلقت الكتاب الذي كان بيدي ووضعته بجانبي وبدا زبي بالانتصاب ونظرت إلى وجهها وعيونها بعمق وابتسمت بوجها ووضعت يدي على يدها ولكن هي خجولة بحيث ارتجفت قليلا من الخجل وبعدها رفعت راسها وابتسمت بوجهي وبعد ذالك امسكت يدها وعصرتها في يدي وبعدها بوست يديها وبعدها سحبتها ووضعتها في حضني وهي راضية وتبتسم وفورا وضعت فمي على شفتيها ومصتها بعمق وبعدها بوست ومصيت خدها وانفها واذنها وعيونها ورقبتها وبعدها مديت يدي إلى صدرها وامسكت بزازها الكبيرة الممتلئة فوق لباسها وعصرتهما وهي صاحت اه اه اي اي وخلعت لبسها كله بس بقى كيلوتها وبسرعة خلعت ملابسي كلها بس بقى شورتي القصير ونمت على ضهرها ونمت على صدرها مصيت بزازها دلكت حلماتها بلساني وهي من اللذة والمتعة تصيح اه اه اخ اخ للعلم هي اول مرة تمارس الجنس في حياتها وبعدها وجهت راسي نحو كسها وخلعت كيلوتها بعض لسانى ومصيت شفرات كسها الصغير وبظر كسها بشراسة ودلكتها بلساني وبين حين والاخر ادخل لساني في فتحة كسها وهي تصيح اهاهه اه وبعدها وقفت على قدمي فطلبت منها ان تنزع شورتي وتمص زبي ومن الخجل وعدم الممارسة ما استجابت لطلبي وانا بدوري خلعت شورتي ورفعت راسها وامسكت برأسها فوضعت راس زبي المنتصب على فم فينوس ولكن اغلقت فمها حاولت معها فعارضت وفي المرة الثانية حاولت بقوة واجبرتها ودخلت راس زبي في فمها وامسكت راسها بالقوة والشدة ودخلت نصف زبي في فمها وبدات انيكها من فمها اخرج وادخل زبي في فمها والعب بشفايفها وبعدها استلقت على صدرها وونمت على ضهرها وبعدها وضعت يدى على فلقات طيزها وعصرتهما ودلكت بلساني خرم طيزها التي كانت صغيرة وضيقة جدا ودخلت لساني في فتحة طيزها وهي تصيح اه اه وبعدها ادخلت اصبعي في طيزها وهي تصيح اه اي اخخخ ماذا تفعل قلت بصوت عالي سوف ادخل زبي كله في طيزك سوف انيكك من طيزك من زمان وانا احلم بهذا اليوم فقالت لا لالا لا استطيع سوف اموت زبك كبير سوف تألمني كثيرا وانا قلت مستحيل لازم انيكك بطيزك ثم بكت وصاحت وهي تبكي اختي امي امي ها ها ها ها وانا قلت لاتخافي سوف انيكك ببطء سوف ادهن زبي وخرم طيزك بالكريم وحاولت ان تنهض تحتي فمسكتها بالقوة وبوستها من راسها وخدها ومصيت وعضيت اذنها ثم هددتها فقلت لها حسنا سوف انيكك من كسك سوف امزق غشاء بكارتك إذا ما توافقي على النيك من طيزك فوافقت فورا على طلبي فوضعت جسمها في وضع السجود وكانت طيزها الناعمة الجميلة للاعلى فدهنت خرم وفتحة طيزها بالكريم ودهنت ايضا رأس زبي للعلم زبي كبير وطويل وضخم فوضعت يداي على فلقات طيزها مستعد ان انيكها من طيزها وهي ترتج من الخوف فوضعت راس زبي الكبير على خرم طيزها ببطء وهي صاحت بصوت اعلى اه اه سوف اموت متت متت وانا بدوري دخلت زبي كله ببطء وهي تصيح اه ه ه ه كفاية لالالالا وانا بدوري امسك بقوة فمها بيدي واضرب زبي بقوة وبشدة وبسرعة في طيزها وبدأت اخرج وادخل زبي في طيزها حتى وصلت إلى الرعشة الكبرى وقذفت سائلي كله بغزارة في جوف طيزها هذه اول مرة اقذف سائلي بهذه الدرجة العالية وهى تصيح اهاه اه وبعدها خرجت زبي من طيزها ووضعته في فمها وبعدها بوست راسها ووجهها وقلت لها شكرا فضحكت وكانت الدموع في عينيها وقلت لها ايضا هل انتي مستعدة ان انيكك من طيزك من اليوم فصاعدا؟ فقالت نعم وهكذا تحقق حلمي نكت طيز أخت زوجتي أخيرا وعلمتها الجنس على يدي

سكس امهاتسكس موده الادهم - سكس امهات سوداءفيديو نيك خليجيسكساوي خلفي- مشاهدة سكس شيميلافلام سكس حصانفيديو سكسي بنات

سكس مع اختة قصص سكس واقعية xnxx

الجمعة, ديسمبر 13th, 2019

فى البدايه انا فعلا بحكى قصتى الحقيقيه مع اختى هبه من باب الفضفضه لانى مش حقدر اتكلم او احكى مع اى حد غير هنا… انا اسمى عمر من طنطا عايش انا وماما واختى الوحيده هبه بعد وفات بابا.. حالتنا مستوره وكويسه.. بابا مات وانا لسه فى ٢ اعدادى وكانت معاناه ماما كبيره فى تربيتى ورعايه اختى .. هبه أكبر منى بحوالى ٨ سنين فكانت بالنسبه ليا اخت وام .. اتجوزت هبه من حد قاربنا وكانت ماما فرحانه ان هبه بقت فى رقبه راجل زى ما بيقولو لكن بعد سنه جواز بدأت المشاكل الزوجية والخلافات مع اختى وجوزها وانتهى الموضوع بالطلاق ودا كان سبب فى تعب ماما فى الوقت دا كنت انا فى ٢ ثانوى وعشت انا وماما وهبه فى الشقه لوحدنا اوقات خالى يزورنا اوقات حد من قرايبنا بس كنا حاسين بالعزله خصوصا ان اختى مطلقه ومش مسموح تخرج ولا تروح ولا تييجى عاده مجتمعنا فكنت انا بقوم بمعظم طلبات البيت.. عمرى ما فكرت فى هبه تفكير جنسي لانها اختى على الرغم من أنها حلوه وجسمها حلو ومليانه شويه.. لحد ما حصل إللى غير حياتى.. كنت وقتها فى ثانويه عامه وكانت الامتحانات فاضل عليها كام شهر والطبيعى انى بروح دروس بس مفيش مدرسه فكنت بسهر اذاكر بالليل … وفى يوك كنت بذاكروالجو كان حر فقلت هعمل لنفسي شاى واسهر اذاكر شويه خصوصا الساعه كانت داخله على ١٢ وماما واختى نايمين.. فدخلت المطبخ ونورت النور وكانت الاوضه إللى بتنام فيها هبه هى إللى جنب المطبخ والحمام وكانت هبه فاتحه باب الاوضه شويه من الحر فلما نورت النور كان النور منور اوضه هبه شويه وبالصدفة شفتها نايمه ووراكها مكشوفة حسيت وقتها بإحساس اول مره احس بيه ..

سكس محارمسكس امهاتسكس حيواناتقصص سكسسكسي - افلام جنس - مقاطع سكس - افلام نيك - صور سكس - xnxn

حسيت بشهوه وزبري وقف غصب عنى ..خلصت الشاى ودخلت اذاكر وانا بلوم نفسي وبطرد الفره من دماغى بس مش قادر وبدات ابص لاختى بصات عمرى ما تخيلتها ابص لبزازها وطيزها .. وبقيت اقنع نفسي انى بشوف جسمها بس مش بضرها وبقيت اروح المطبخ كتير بالليل وانور الور واشوف فخادا وجسمها واشوف كلوتها لما تييجي تتقلب والامر زاد لدرجه انى بقيت اقف علي باب اوضتها واشوفها واضرب عشره فى منديل ورق .. حتى جاء اليوم الفارق فى حياتى لما شافتنى وانا بعمل كدا على باب اوضتها يومها قولت ان دى نهايتى وحتفضح عند ماما ويومها هبه زعقت فيا وقالتلى ايه إللى بتهببه ده معرفتش ارد ودخلت اوضتى وعارف ان الصبح مسبقا يوم أسود عليا لما ماما تعرف لدرجه اني كنت مش عايز النهار يطلع.. بس الصبح ماما نادت عليا عشان افطر وكان الموضوع عادى فعرفت ان هبه مقلتش حاجه لماما بس كانت بتبص ليا نظره زباله وقالت لى افطر وادخل ذاكر و انت تفلح فردت عليها ماما قالت لها سيبيه شويه عشان يتفك شويه يا هبه مش طول الوقت مذاكره ودروس قدرت عليها اختى قالت لها هو بيعرف يتفك فى حاجات تانيه وفى الوقت دا ماما دخلت المطبخ تعمل شاى فقالت لى هبه مش بتعرف تتفك فى حاجات تانيه يا عمر فمكنتش عارف ارد وقولتلها معلش يا هبه غصب عنى مش حتتكرر تانى.. فقالت غصب عنك ايه بس دا انا اختك طب ايه إللى خلاك تعمل كدا فقلت لها خلاص بقا انا اسف قالت يعنى ايه اللى خلاك تفكر فى كدا قولتلها غصب وبالصدفه قالت صدفه ازاى يعنى حكيتلها لما كنت فى المطبخ فقالت نهارك اسود شفت ايه حلفتلها وقولت مش اللي فى بالك انا بس شفت رجلك وفخدك قالت نهارك اسود ليه كنت عايز تشوف ايه تانى وهنا ماما دخلت وانقطع كلامنا ونزلت دروسى وروحت على المغرب قعدنا شويه نسمع التلفزيون وبعد العشا ماما دخلت تنام وكنت قاعد ساكت لحد ما هبه قالتلى متفكريش هانى قولتلها حاضر.. وبعدين يالا هى ازاى فكرت فى اختك كدا قولتلها غصب عنى فقالت طب حسيت بايه اتكلم انا اختك وعارفه انك في سن مراهقة واكيد كان غصب عنك حلفائها انه كان غصب عنى بس لما شوفتك حسيت بشهوه..

سكس امهاتمقاطع سكس

فقالت عملت كدا كام مره قولتلها مرتين بس فقالت انت شوفت ايه بالظبط قولتلها خلاص بقا قالت اتكلم متخافش فقلت لها شوفتك وانت نايمه برجلك مكشوفه والشورت بتاعك باين فردت وقالت بس كدا قولتلها بصراحه شوفت بتاعك فقالت قصدك شفتنى عريانه خالص فقلت لها خلاص بقا فضحكت وقالت متتكررش يا معفن .. وفى يوم كنا معزومين على فرح حد قريبنا فى عزبه جنب طنطا وروحت انا وماما واختى هبه… وبعد الفرح كان فيه عربية حد حيوصلنا بيها وكنت مع ماما واختى وفيه خالى وبنته معانا والعربيه كانت ملاكى مش واسعه اوى فركب خالى قدام وركبت انا وماما وبنت خالى وهبه اختى وكانت هيه جنبي فكنا مزنوقين لدرجه ان هبه كانت تقريبا على رجلى فغضب عنى زوبرى وقف وكانت هبه حاسه بيه ولما نزلنا كان شكل زوبرى فضيحه بس محدش خد باله غير هبه ولما روحنا قالت لى ايه الزفت والقرف دا قلت لها معلش غصب عنى غصب عنى ودخلت اوضتها وتانى يوم لما ماما نزلت السوق هبه جت قالت لى مالك يا عمر انت مالك ومالى قولتلها انت اختى وبحبك وعمرى ما اقصد اعمل حاجه تزعلك بس غصب عنى فقالت ازاى غصب عنك اتكلم انا اختك الكبيره قولتلها بصي يا هبه انا تعبان ولما بشوفك بفتكر جسمك واحس انى عايز انزلهم قالت تقصد شهوتك قولتلها ايوه قالت بس انا اختك قولتلها بصراحه نفسي اما اتجوز مراتى تكون شبهك وقتها الشيطان لعب بدماغى وقولتلها هبه ممكن اقولك حاجه بس تحلفى متقوليش لحد قالت قول قولتلها عايز اشوفك وانزلهم تانى وقتها اتنرفزت وزعقت وهددتنى تقول لماما وبقت تتجنبى خالص بس انا مكنتش قادر أنسي وعدت الايام وجت الامتحانات وانشغلت انا وخلصت امتحانات وقبل النتيجه كنت خايف جدا بس جبت مجموع كويس يدخلان هندسه ٩٤% وكان الكل فرحان وخصوصا ماما وقالت لى ليك هديه إللى انت عايزها قولتلها عايز موبايل حلو .. وبعد شويه هبه جت باركتلى وقالت لى طب ممكن اجيبلك ايه معرفش ايه إللى حصل لى وقولت لها انت عارفه قالت عارفه ايه قولتلها نفسي تريحينى يا هبه فسكتت وبعد شويه قالت لى انا اختك يا عمر مينفعش إللى بتتطلبه دا قولتلها عشان خاطرى فقالت دا احنا نتفضح لو عملنا كدا وقتها حسيت انى قربت اوصل لها قولتلها دا طيب يا بينا بس هو انا حقول لحد انى بحب اختى ولا انتى حتقولى فقالت يعنى عايز ايه قولتلها نفسي احضنك والمسك وانزلهم بس فقالت بس كدا وقتها حسيت انى نزلت العشره فى الشورت قولت لها بس كدا فقالت بس مش وقته ماما فى المطبخ فقلت لها طب ممكن اشوفك فقالت تقصد تشوف ايه قولتلها اشوف بتاعك وكنت اقصد اشوفه من على الشورت فقالت لى طب شوف ماما كدا فبصيت على ماما وكانت مشغوله فى المطبخ فرحت لهبه جرى وقلت لها ماما مشغوله فى المطبخ يالا بقا فرفعت هبله العبايه وهى قاعده على طرف السرير والمفاجأة كانت قالعه الشورت انا اتفاجاه اوى وكنت هايج قولت لها عايز المسه فقالت طب بسرعه فلمسته ودخلت صعبة فقالت لا لا فقلت لها عشان خاطرى يا هيه انزلها وانا المس كسك عشان خاطرى فقالت مش وقته بالليل احسن وكنت مستنى الليل واول لما ماما دخلت تنام فرحت لهبه أوضاعها وقولت لها يالا بقا قالت بلاش يا عمر قلت لها عشان خاطرى يا هبه مش قادر فقالت المس رجلى بس قولتلها ماشي واول ما شوفت فخادها لمساتك ونمت فوقها وقولت لها مش قادر عايز ادخله قالت لا لا فحبيت أشد الشورت بتاعها فمسكته بايدها ورفضت تقلعه فطلعت زوبرى وجيت الشورت بتاعها على جنب وحاولت أدخل زوبرى بعد ما بليته التزحلق فى كسها وهى بتقولى لا لا كفايه فرحت ماسك بزها وقولت لها عشان خاطرى الشهوه هتموتنى فقالت حتفضحنى قولتلها محدش هيعرف وقعدت انيك حوالى ٥ دقايق او اقل وحسيت انى منزلهم فقلت لها قالت مش فى كسي بلاش كسي فقلت لها طب نامى على بطنك ومشيت زوبرى بين فلق طياتها ونزلتهم على طيزها وبعدين قامت دخلت الحمام تغسل نفسها من لبنى ولما شفتها قالت لى اوعى حد يعرف قولتلها عايز انيك تانى المره دى ماتكلمتش ففتحت صدرها وقعت ترضع بزازها والعب فى كسها ونيمتها ونمت فوقها وقعدت انيك واقولها حلو كدا فكانت بتقول بالراحة قولتلها مسك ممولع وبعد شويه قولت لها هنزل تانى قالت طلعه ان انت على بطنها ونزلت فى طيزها.. دى بجد قصتى الحقيقيه .. حد مر بنفس تجربتى

ءىءء . سكس امهات . سكس حيوانات . سكسي . قصص سكس . مقاطع سكس . سكس محارم . سكس مصري . سكس عربي . صور سكس

سكس الاخت الارملة مع اخوها سكس محارمxnxx

الأحد, ديسمبر 8th, 2019

بدأت قصتي هذه عام 2001 منذ حوالي ثمانية عشر عام في ذلك العام توفي زوج أختي بحادث سير مؤلم أودى بحياته كان عمري وقتها 23 عام وغير متزوج وأختي تكبرني بثلاث سنوات أصبحت ارمله بريعان شبابها وعندها ثلاثة أطفال بعد وفاة زوجها تكفلت بالمبيت عندها وادارة شوؤن بيتها أختي اسمها شمس وهي اسم على مسمى فائقة الجمال بعد وفاة زوجها حاولت معها أن تتزوج فرفضت وقالت هذا حظي وسأكرس حياتي لتربية أطفالي أنا احبها جداً حباً أخويا مضى أكثر من عام على هذا الوضع اجلس معها بالصاله نفتح التلفزيون وأقلب القنوات وكنت مغرماً بالأفلام
سكسنيك عربي - سكس سعوديقصص سكسxxxnxx - صور سكس - نيك حيوانات - سكس مصري - سكس عربي - سكس امهات - افلام سكس
الرومانسية وخاصة الأجنبية وعندما اتابع الفلم لاأتركه لنهايته في أحد المرات كنت أسهر معها وتابعت أحد الأفلام نظرت لأختي فوجدتها قد نامت وكانت ترتدي قميص نوم شفاف جداً كان يومها الجو حار جداً تركتها وتابعت الفلم وكان بالفلم لقطات جنسية ساخنه جداً هيجتني تلك اللقطات ولأول مرة بدأت أنظر لأختي النائمة بجانبي وأتخيل انها هي التي تصدر تلك التأوهات فاقتربت منها كانت كما قلت لكم تلبس قميص شفاف جداً يظهر الكيلوت والسوتيان اقتربت بيدي وهي ترتجف لأتحسس جسدها واقتربت من فخيها اتلمسها برفق خوفاً من أن تحس علي فزدت من تحسس يداي على فخذيها حتى وصلت اصابعي لأطراف كيلوتها فاقتربت بأصابعي أكثر وأكثر حتى بدأت تلعب أصابعي على كسها فوق الكيلوت ويدي الأخرى بدأت تلامس نهدها وأصبحت في حالة جنونية فزدت من فرك كسها بأصابعي وأصابع يدي الأخرى تمسد بزها من أسفله الى الأعلى حتى وصلت راحة كفي على حلمتها وهي مازالت بالسوتيان اقتربت بشفاهي بحذر لأستنشق عبير أنفاسها وأصبحت أشعر ببلك على كيلوتها وهي مازالت لاأدري تتصنع النوم أم مازالت نائمة فتجرأت وأقتربت يشفاهي لتقترب من كسها وبدأت الحس أطراف كسها بلساني بعد أ ابعدت طرف الكيلوت عنه واقتربت شفاهي من بظرها ومصصته بعد أن شعرت انه بدأ يتصلب بعدها تململت أختي وقالت ماذا تفعل عندها لم اعطها فرصه وبدأت امص كسها بشراهة وهي تحاول ابعادي عنها ولكني تحكمت بها وأدخلت لساني بكسها بعدها شعرت انها بدأت تلين شيئاً فشيئاً وبعد دقائق بدأت تصدر الآهات وترتعش كأن ماس من الكهرباء قد اصاب جسدها وأنا لم أرحم هذا الكس الذي لم أكن افكر به يوماً فقالت ارحمني ارجوك فلم أعد احتمل أكثر عندها رفعت أرجلها على كتفي بعد أن تجردت من بجامتي وكيلوتي مرة واحدة واقتربت بزبي من كسها وبدأت أدخل راسه ببطئ حتى دخل نصفه ادخله وأخرجه بعدها دفعت بزبي دفعة واحدة داخل كسها فصدرت منها آآه طويلة وبدأت رحلة النيك القوي أكثر من نصف ساعة بعدها تصلب زبي فأخرجته من كسها وبدأ يرمي حممه على قميصها حتى افرغت كل حمولته بعدها نمت بجانبها وبدأت أقبل شفتيها وهي تضمني لصدرها بقوة بعد أن تأكدت انها لم تعد تمانع عريتها من قميصها وفككت ستيانها وأنزلت كيلوتها وتعريت أنا بجانبها فأصبحنا عراة رجعت لأقبل شفتيها بكل لطف وأدخلت لساني بفمها لتمصه وأعطتني لسانها فتذوقت أشهى العسل من رضابها ويداي أخذت طريقها لحلمات بزازها حتى تصلب زبي مرة أخرى فقربت يدها منه بعد أن شعرت بأنه قد افاق مرة أخرى وبدأت تحركها عليه قلبت بوضع 69 ورضعت بظرهاوشفايف كسها مرة أخرى وهي وضعت زبي بفمها وبدأت تمصه بشهوة عارمة بعدها قامت لتأخذ وضع الفارسة ومسكت زبي وأدخلته بكسها وبدأت ترتفع وتنزل على زبي وهو بكسها توصله لأطراف كسها وتنزل عليه ليحتك بكل منطقه من أطراف كسها بالداخل تمتعت ومتعتني يومها وبعدها قلبتها وزبي داخل كسهاوأصبحت أنا فوقها أدك كسها بزبي حتى شعرت اني سأقذف قلت لها سأقذف فلفت أرجلها حول خصري ولم تتركني حتى رميت بكل حمم زبي داخل كسها بعد أن أنهكنا التعب تمددت بجانبها مدة تزيد عن النصف ساعة دون أي كلمه حتى هدأت أنفاسنا قلت لها حبيبتي شمس أنا أحبك جداً ولكن كيف تركتني اقذف داخل كسك كل هذا المني فقالت لي انا بفترة الأمان ولكن لماذا اقتربت مني وجعلتني اهيج مثلك وأكثر وأنت تعلم اني منذ سنه لم أتذوق طعم الزب بكسي فقلت لها هل أنتِ الآن سعيدة فقالت في قمة النشوة والسعادة فقلت لها منذ اليوم أنتِ زوجتي وأختي وحبيبتي ومعشوقتي فقالت من قال لك أني سأتركك بعد اليوم وبدأت حياتي بالجنس مع أختي منذ هذه اللحظه وكانت لي معها قصص كثيرة سأرويها لكم تباعاً
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

الجزء الثاني
بعد ان قالت ليلنأتركك بعد الآن قلت لها سأدخل الحمام دخلت وتحممت وخرجت بعدها دخلت هي للحماموتحممت وبعدخروجها من الحمام قالت تعال حبيبي لننام بغرفتنا دخلناالغرغة متأبطين ببعض وتمددنا على السرير قبلت شفاهها بقبلةعميقةدامت أكثرمن عشر دقائق وكأننا سنأكل شفاه بعض مع مص الألسنويداي تفرك حلمتي نهديها بعدهاقلت لها حبيبتي أريد أن ترقصي لي فقالت أنا منذ اللحظة رهن إشارتك ففتحت جوالي ووضعت أغنية فارس كرم ليه مقصر تنورة وبدأت تهزخصرها وتجيد الرقص كأنها أجمل راقصة وأناأتفرج على رقصها وزبي قد تصلب أمامي كالعامود وكانت تنظر له بشوق فاقتربت منه وبدأت تشمه وتحضنه وتمرره على وجهها وقبلته على رأسه ووضعته بفمها وتمصه بكل حرفية وأنا أقول لها مصيه ابلعيه كليه فهو ملك لك بقيت تمص به أكثر من ربع ساعة بعدها تصلبت شرايين زبي فأبعدتها قليلاً لأني أريد ان تكون سهرتنا طويلة لأمتعها عن الحرمان الذي كانت به منذ أكثر من سنة فنيمتها على السرير وجاء دوري بمص الشفاه ومن ثم نزلت على عنقها بشفاهي أشم جسدها وأمص كل مايقابلني حتى وصلت لبزازها فوضعت بزها الأيسر بفمي وبدأت برضاعته ويدي الأخرى تداعب بزها الأيمن وبدأت اتنقل تارة أرضع من هذا وتارة أرضع من ذاك بعدها نزلت على سرتها بلساني ونزلت على فخذيها ولمأقترب من كسها مسكت أقدامهاا ابتدأت بالقدم اليمنى مسكت كل اصبع منه أمصة وداعبة حتى مصصت جميع أصابع قدميها وبعدها ارتفعت برأسي للأعلى إلى الساقين وتحت الركبة حتى وصلت لكسها وبدأت العق بلساني شفرتي كسها وهي تتأوه ومسكت بظرها بشفاهي ومن ثم بدأت بمصه وهي تقول لي ارحمني وادخل زبك في كسي وأنا مازلت أرضع بشفرتي كسها حتى تقوس ظهرها وبدأت ترتعش كأن كهرباء مستها تركتها ترتاح دقائق بعدها رفعت أرجلها على كتفي وزبي يحوم حول شفرتي كسها ورأسه يضرب بظرها وبدأت بايلاج زبي داخل كسها ببطء حتى دخل بأكمله وبدأت أسرع بإدخاله واخراجه وشفاهنا مطبقة ببعضها نمتص شفاه بعضنا وبحركة مني نمت على ظهري وقلبتها فوقي وزبي كازال بداخل كسها وبدأت هي تتحكم بالنيك ترفع جسدها بمساعدة يداي التي تمسك خصرها ومن ثم تدخل زبي مرة على اليمين وأخرى على الشمال ليصل إلى كل منطقة داخل كسها وقد أتتها رعشة كبيرة وهي تصيح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اححححححوووووووو و ااااااااااه وتشنج زبي داخل كسها وانتفض بمنيه وهي فوقي وأتتنا الرعشةمعاً ولهاثنا وأصواتنا تتعالى وأنفاسنا لم تتوقف بعد ان نامت بجانبي ونمنابجانب بعض حتى الصباح

سكس امهاتسكس حيواناتسكس حيواناتسكسي ءىءء - قصص سكسنيك اغتصابنيك محارمxnxn - تحميل سكس - سكس اجنبي

سكس افناع الاخت بالنيك المحارمxnxx

الأحد, ديسمبر 8th, 2019

انا قرارت احكى قصتى علشان اعرفكو مدى تاثير المنتدى ده فيا
كنت دايما اتفرج على افلام السكس وكنت ادخل كل المنتديات
وانزل الافلام وكان نفسى اكون بطل فيلم من الى بشفهم
بس كان عندى احساس غريب انى نفسى اعمل حاجة غريبة وتكون الى تشركنى كدا
حد مش عادى ويكون معاية بستمرار
المهم علشان مطولش عليكم
فيوم كنت فاعد بتفرج على فيلم سكس فى البيت عندنا
وكا العادة البيت عندنا على طول فاضى مفهوش غيرى انا واختى منة الى هى اصغر منى
والبيت بيكون فاضى بسبب شغل ابوية على طول فى سفر وامى متوفية
والى بيقعد على طول فى البيت انا واختى لوحدنا
كنت اخليها تخش تنام واقعد انا اتفرج على افلام واضرب عشرة وانام بعدها
بس فيوم بقى كنت تعبان وهيجان جدا جدا جدا
واختى كانت بتستحمة قبل ماتنام عادى وانا دخلت على الكمبيوتر اتفرج على فيلم يهدى شهوتى
لكن حصل حاجة غريبة فى اليوم ده
الى مكنتش فيوم اتوقعها انها تحصل لانى عمرى ما فكرت فى اختى خالص
بس وهى بتستحمة النور قطع وهى بتخاف جدا
راحت طلعت جرى من الحمام بتجرى وبتعيط وجت لحد عندى وقعدت جمبى على الكانبة
الى جنب الكمبيوتر وانا كان طبعا زبر واقف من الفيلم الى كنت بتفرج عليه فا مرة واحدة
حاجة رزعت قامت حضنتنى جامد وقعدت على حجرى وعمالة تعيط وتقلى انا خايفة
وانا بهديها واقلها متخفيش ولقتها اصلا طالع من غير هدوم من الحمام علشان خضتها من قطع النور
فا قلتله طيب استنى اجبلك هدومك تلبسيها قلتى متسبنيش لوحدتى وفضلت تعيط
باس انا كنت عايز اقوم لانها كنت قاعده على حجرى وكان زبرى واقف وخايف لتحس بية
لكن هى معلقتش خالص على اى حاجة او اتحركت انا قلت علشان فعلا
هى خايفة وانا عارف انها جبنا جدا بس انا كنت محرج لتسال ايه ده او تكون مسببلها حرج
المهم كنت بتبط عليها طبعا جسمها كلو عريان

فيديو سكس مترجمنيج عراقيxnxxفيديو سكسxnxx - فيديو نيك امريكي - افلام سكس جوهرة - فيديو نيك طيز - مقاطع سكس اخواتسكس مصري جديدفيديو سكس سعودي
وهى اصلا جسمها تحفة وبيضها جميل وكله على بعضها بجد خساره فى الى هتتجوزو
فضلت اطبط واقلها متخفيش منا جمبك اهوة بس ايدى كانت بتترعش وانا بلمسها
وحضنتها لكن حسيت بحاجة غريبة انى نفسى اكلها كدا مش عارف وبدا زبرى يقف اكتر
واتحجر ولزق فيها جدا وبدات انزل ايدى عند طيزها الطرية الوى امسكها منها واشدها عليه
بحجة انى بحضنها علشان متخفش لكن لقتها مش معترضه فا جيت امسك طيزه تانى ايدى
دخلت فى النص ومسكت جامد وبدا جسمى يرتعش لقتها بتعبد عنى وعايزة تقوم
بس خفها من النور مخليها متردده بس جات تقف وتقعد جمبى رحت خبط فىايدى فى التربيزة
اتخضت راحت حضنتنى تانى وهى وقفة ولقيت صدرها فى وشى رحت قلتلها متخفيش
وقعت تانى على رجلى وهى بتترعش مش عارف بقى خايفة منى ولا من النور
المهم قلت اهديها وقلتها متخفيش انا جمبك اهوة وانسى ان النور مقطوع
وبدات اتكلم معها وقلتها عيب انت كبرتى وبقيت عروسة اهوة عندك 18 سنة
ورحت مسكت صدرها بقلها ايوة يا عم اهوة اثبات انك بيقيت بنت جامدة راحت ضحكت
ونزلت ايدى من على صدرها وقالتى انت بتحبنى قلتلها طبعا مش اختى قالتى طيب سبنى احس بالامان جمبك
فهمت من الكلمة انها مش عايزانى امد ايدى على جسمها قلتلها انى بتخافى منى ولا ايه
ده انا اخوكى وبهزر معاكى عادى احنا اخوت اوع تفكرى فى حاجة
قالت انا عارف وراحت بستنى ونامت على كتفى وجسمها الطرى الجميل الابيض كلو بين ايدى
راح النور جه وهى كانت شبه نامت قلت اشلها ادخلها ئودتها
وانا شايلها وبنيمها فى سيررها
شفت جسمها كلو تحتيا فى النور وجملها وجمال كسها الى مفهوش شعراية
فضلت متنح حبه وزبرى وقف بسرعة قلت طيب ابسها وامشى
جيت اوطى ابسها كان زبرى خبط فيها حسيت برعشه ومعرفتش امسك نفسى
ولقت زبرى طلع من الشورت ودخل بين رجلها وانا نمت عليها ابوس فى صدرها وامص حلمتها
راحت لقتها صحيت وبتقلى فى ايه بتعمل ايه طبعا كان زبرى على اول كسها وزنقو فيها جامد
وهى بتقلى بلاش ايه الى بتعملو ده قلتلها مش قادر امسك نفسى وفضلت ابو وحضن فيها
ودخل زبرى بين رجلها واخبطو على كسها لحد ما حسيت انها بدات تسلم بس لقيت نفسى بقلبعا على
بطنها
وبفتح بيدى طيزة الطرى اوى وبدخل زبرى وهى قلتلى بلاش علشان خترى وحياتى وانا دخلتو بردو
وفضلت تصوت وتصرخ من شده الالم لانها اول مرة حد يلمسها
فضلت ادخل واخرج لحد ما جبتهم فى طيزها ولقيت دم نزل
اتخضيت وقلت بس ده انا كدا فتحتها فى كسها واتصدمت بصيت كويس لقيت الدم نازل من طيزها
وهى عمالة تعيط قلتها انا اسف غصبن عنى وسمحينى
فضلت تقلى ينفح كدا الى عملتو ومعرفش ايه الصراحة استحقرت نفسى بس لقتها بتقلى
انا عارفة انو غصبن عنك ومش باردتك بس مش يبقى كدا انت كنت ممكن تودينى فى دهيه
قلتلك خلاص انا اسف ..قلتها طيب زعلانة قلتلى لا انت اخويه بردو وحسه بيك وكيس انها جت فيه
احس ما كنت عملت فى حد برة وكنت اتحبست
استغربت من كلمها فا بقلها طيب يعنى انا لما اعوز اقلك قلتلى لا طبعا انسى ان يحصل حاجى بينا
مش كفايه الى عملتو فيا وانا اختك مش واحدة من الشارع انا بقلك كدا علشان انا اختك وغصبن عنى لازم
اسكت انت مهما كان اخويه ومليش غيرك وبحبك رحت بوستها وقلتلها اسف وجبتلها هدمها ولبست
ورحت ختها فى حضنى ونمت
المهم بعد كام يوم الموضوع كان لسه فى بالى وعمال افكر فى المتعه الى حستها لانى كنت اول
مرة المس حد وكمان صوت صرخها كان بيثرنى اكتر
فا فضلت عمال الف فى الشقه واروح يمين وشمال وهى بتبص عليه قالتى مالك
قلتلها ما فيش بس بعد اذنك خشى غير هدومك والبسى حاجة تانيه لانها كانت قاعد
بى بضى قط قصير وشورط لايذكر وباين نص طيزها البيضة الجميه منو
راحت ضحكت وقالت يابنى انا اختك شيل اى حاجة فى موخك
قلتها مفيش بس معلش البسى اى حاجة طويله ومقفولة
راحت لبست ما هو العن بنطلون كارين ابن الوسخة الى كان جسمها كلو امامى وتيشرت نص كم
رحت فضلت قاعد معها وانا شهوتى بتذيد وهى قالت انا دخله انام
قلتها خشى فا بعد دخلها ئؤدتها دخلت ورها لقتها بتقلع هدمها علشان تلبس حاجة خفيفة تنام بيها
فضلت اتفرج عليها وهى ومش وغدا بالها لحد ما شفتنى قالتى عايز ايه
قالتلها عايزك فى موضوع مهم تعالى وقعت على السرير وهى جت جنبى وحتط على رجلها الفوطة
علشان مشفش الكلوت بتعها لانها كانت بيه قالت ايوة يا حبيبى عايز ايه
قلتها طيب حبيبك يعنى بتحبينى ومش هترفضى الى هقولو الى لو حاجة اقدر عليها هعملها
فضلت اشرحلها كلام فارغ ومش مرتبط بالموضوع واتهتت قالتى عايز ايه خش ف الموضوع
قلتها من الاخر انا تعبان جدا وعايز تقفى جمبى لحسن اعمل النصيبه مع حد برة واروح فى دهيه
قالتى طيب انا زنبى ايه وايه الى فى ايدى اعملو قلتها زاى المرة الى فاتت وبس وانتى كدا تكونى ساعدتينى
قلتلى لا طبعا انا قلتك انسى الموضوع ده احنا اخوت انا مش صحبتك
قلتها علشان احنا اخوات فالازم كدا علشان متخلنيش ازل لحد برة او اودى نفسى فى دهيه
علشان خاطرى اقفى جمبى ديه مفهاش حاجة ده انتى اختى ولازم تقفى جمب اخوكى
المهم فضلتا اقنعها بالطريقة ديه لمده نص ساعة لحد ما وصلت معها لحل وسط
انى انام فى حضنها وخلاص والزق فيها على الهدوم من غير قلع
بس ده علشان انا خوتها انى هعمل كدا مع بنت جرتنا وممكن البينت تشتكين فى القسم فا هى خافت عليه
واطرت توافق على كدا غصبن عنها وكانت كل ما اقلها يلا متردده لحد ما بادت ابسها وامسك صدرها
وهى طبعا بتفلفس منى لحد ما هى دخلت فى مرحله الاثارة ولقتها بتسلم ليه
رحت منزل الكلوت بتعها وفضلت العب فى كسها وامس صدرها واشد فى الحلامات الورديه
واضربها على طيزها زاى افلام السكس
ومكنتش عارف فايده الضرب ايه بس عرف وانا بنكها بتخلى اعصبها تسيب وتكون مسيطر عليها
ورحت منيمها على بطنها وبدات ادخل زبرى براحة وهى بتقلى وبشويش علشان خاطرى
وبدات ادخل واخرج وهى تصرخ وشهوتى تزيد
لحد ماجبتهم بس هى كانت لسه تعبها عرفت ان لازم اللعبلها فى كسها علشان ترتاح هى كمان فضالت العب
وابوس كسها و امسك الشفرتين بتعها جامد وافرقهم لحد ما هى جبتهم هى كمان ونزلت سائل من عندها
لقتها مبتسمه وفرحانة استغربت
سالتها قالتى انا اول مرة احس الاحساس ده وان انزل حاجة زاى كدا
انا على طول ساعت كنت بتعب بس مكنتش بعرف اعمل ايه لنفسى
قلتها شفتى بقى انتى ارتحتى وانا ارتحت ومفيش حاجة حصلت
قالتى طيب بس مش عايزن يحصل بينا كدا كتير علشان عيب قلتها طبعا
بس هيحصل يوم ما نكون احنا الاتنين محتاجين كدا بدل ما نعمل بره مع حد
قالتى انا عمرى ما اعمل مع حد غريب كدا قلتها عارف يا حبيبتى
وبس وبعديها بدات اننا نعمل مع بعض كدا باستمرار كل يوم الصبح
ابويه ينزل يروح الشغل اصحيها وابداء انكشها واثرها
بعدها اخش انكها وبدانا نعمل اوضاع مع بعض وبتشترى هى هدوم علشان تثرنى بيها
وقمصان نوم وكلوتات جامدة مع طيزها العريضة بتكون تحفه
وصدرها الابيض الجميل الطرى كبر من كتر مسكى ليه وبكيت بنكها فيه
وعلمتها المص وبقت مش بتقرف منو زاى الاول

نيك مصري جديدسكس مصري HDفيديو سكس بناتافلام سكس عائليحصان ينيك امراةافلام نيك ديوث xxxnxxسكسxnx - احلي سكس مصري xxxnxx