انا شاب عندي 25 سنه وليه اخت اسمها ميرا عندها 37 سنه جميله جمال مايتوصف كانت اختي الكبيره وكنت بحترمها جداااا ولما تزوجت واصبحت انا وامي وابي في الشقه وكنت ديما في عزله لوحدي في غرفتي علي الكمبيوتر والنت كنت بحس بملل ديما وفي يوم كنت بعمل دون لود لفيلم اجنبي ولما اتفرجت عليه اكتشفت انه فيلم حارم لاخ مع اختك بس كانت قصه روعه شدتني اووووي وكان حب قوي بي الاخ واخته وتاثرت بالفيلم جدا لحد ما جاء اختي ميرا في يوم الي البيت وكانت غاضبه من زوجها وكانت مشاكل ماديه وقررت الطلاق منه وكانت ديما حزينه في البيت وفي يوم قررت اني اخرجها من الحزن وقلتلها تعالي يا ميرا نتفرج سوا علي فيلم علي النت واتفرجنا سوا وكنا في الشتاء والجو برد واعدنا علي السرير سوا واتغطينا وانا جمبها قلتلها مالك يا ميرا ديما حزينه قالت مفيش يا وليد انا بس زهقانه شويه قلتلها انا اخووكي احكيلي ايه مزعلك قالت تعرف يا وليد انت الي مهون عليه الملل الي انا فيه دا قلتلها يا ميرا انتي مليون شاب يتمناكي ويتمني كلمه منك انتي جميله ولسه صغيره وفجاه حضنتني اووووي وقالت يا حبيبي يا وليد انت اخويه وحبيبي وديما ترفع معنوياتي لفوق حضنتها انا كمان وفضلت ادعك في ظهرها ولما حست سابت حضني بسرعه وحسيت انها وشها اتغير وزعلت وسبتني وخرجت من الغرفه وراحت غرفتها حسيت اني عكيت الدنيا وهي كانت بتحضني حضن اخويه بس انا زوتها وحضنتها بشهوتي وخرجت وراها ودخلت غرفتها وقلت لها انتي زعلتي مني يا ميرا قالت يا وليد اللي انت عملته دا ما يتكررش تاني انت فاهم انت ازاي تعمل كده انا اختك انت اجننت انا ممكن اقول لبابا دلوقت وافضحك اترجتها وقلتلها لا ارجوكي يا ميرا بلاش انا مش هعمل كده تاني سمحيني قالت طيب اخرج دلوقت وروح غرفتك ومرت الايام

صور سكسسكس مترجم عربي - سكس يابانينيك اجنبينيك كلابقصص سكسافلام سكسيةتحميل صور سكسسكس مصري جديدسكس اغتصابافلام محارمسكس سعودي

وميرا كانت بتاخد بالها من كل الي بتعمله معايا من بعد الي حصل وكنت حاسس اني كل يوم بيزيد حبي ليها بقووه وكان حب مش اخويه لا حب عشق بجنوون وكانت لما تستحمه كنت بحاول ابص عليها من خرم الباب مكان مفتاح الباب كنت بشيله واخبيه علشان متحطهوش في الباب وكنت بشوف اجمل جسم في الدنيا وكانت ديما لازم تمارس العاده وهي بتستحمه تحت الدش وكنت بتخيل اني نايم عليها وبدخل زبي بكسسها اووووي وهي بتمارس العاده وكانت لما تستحمه كانت بتطلع تنام علطول وكانت بتقفل باب غرفتها عليها وفي يوم امي وابويه قرروا انهم يسافرو البلد ووصوني علي اختي اني مسبهاش لوحدها وانزل وقررت اني لازم انيك ميرا باي طريقه لانها كانت فرصه مش هتتعوض وقررت اخبي مفتاح غرفتها علشان متقفلش علي نفسها وهي نايمه وكنت ديما بكون معاها نتغدي سوا وننظف الشقه سوا ونعمل الاكل سوا ومن وقتها اتغير معمله اختي معايه شويه وفي يوم كنا اعدين نتفرج علي التليفزيون بليل وكانت نايمه علي بطنها علي السرير وكانت لبسه بنطلون براموده وكنت مركز علي الهنشه مش علي الفيلم وهي بتبص عليه لحظت اني ببص علي الهنشه بتاعتها راحت اتعدلت واعدت علي السرير وكنت اعد هجنن واحضنها وادخل زبي بكسها وكان زبي واقف وهي لحظت ان زبي باين من البنطلون وواقف وكات بتكلم معايه وتقولي عيزين يا وليد نجيب اكل لبكره علشان مفيش في البيت اكل قلتلها حاضر يا وميرا وكانت بتبص علي زبي لانه واقف وكبير اووووي

نيك بنات اليمنسكس زوجة الاب - سكس امريكيسكس مصرسكس محارم اجنبيسكس مع الاختنيك مصري اخواتنيج سكس اخواتمقاطع نيك

وباين من البنطلون وكانت بتبص عليه وتبلع ريقها قالت انا هدخل انام ولما دخلت تنام استنيت ساعه وفتحت عليها باب غرفتها براحه وكان قلبي بيدق بطريقه غريبه وعرقي بينزل مني كتير اوووي ومقدرش اوصفلكو خوفي اد ايه كنت خايف اوووي وانا داخل عندها ولقتها نايمه ببنطلون براموده ومتغطيه كانت نايمه ولما سمعت صوت نفسها اطمنت واعت جمبها علي السرير وشلت الغطا من عليها براحه ونزلت البنطلون من علي الهنشه وانا بشده شفت الهنشه وكانت لبسه اندر فتله لونه اسود وانا بحب اللون دا اوووي ولما شفته لقيت زبي وقف جامد وكان هيقطع البنطلون بتاعي ولما نزلت البنطلون جبت الاندر علي جمب وشفت كسسها وفضلت احسس علي كسسها من ورا من نحيه الهنشه وكنت مرعوب اووووي وطلعت زبي وفضلت ادعك فيه واحسس علي كسسها وادعك في كسسها وفجاه لقتها صحيت وقامت اتخضت ولقتني بدعك بزبي وبدعك في كسسها في نفس الوقت قامت ضربتني بالقلم علي وجهي وقالتلي انت اجننت انت بتعمل ايه يا مجنون انتي وفضلت تلبس الكلوت والبنطلون وقالتلي امشي اطلع بره وليه تصرف تاني معاك الصبخ وخرجت وقلبي بيدق بسرعه وحاسس اني هموت ومعرفتش انام غير الصبح ولما صحيت لقيت ميرا بتحضر الفطار وقلتلها صباح الخير ما ردت عليه وقالتلي فطارك اهو وسبتني ومشيت ودخلت غرفتها ودخلت وراها الغرفه وقولتلها اختي ميرا ارجوكي سمحيني انا بحبك علشان انا بحبك عملت كده قالت انت مجنون يا وليد انا اختك قلتلها غصب عني بحبك والحب ميعرفش يفرق بين اختي وصديقتي لاني بحبك حب بجنون بصتلي باستغراب وفضلت اقولها يا ميرا انا بحبك بجد متحرمنيش منك انا بعشقق انا مليش حد غيرك انا اكتر حد هعوضك عن كل شئ انتي مفتقده لقيت ميرا بتسمعلي وسكته ووشها في الارض قربت منها اوووي وفجاه رفعت عيونها في عيوني وقربت من اذنها وهمست في اذنها بحبك يا ميرا اقسملك اني بحبك وبصيت علي صدرها لقيتها بتنهج وصدرها طالع وتازل بسرعه وصوت نفسها عالي اوووي وبتنهج وبعيونها في عيوني وقربت منها بشويش وكانت بتنهج جامد وقالت لي ايه في ايه يا وليد وكانت شبه دايخه وكانت بتقول لي انا اختك يا وليد في ايه بلاش يا وليد ورحت بيسها من رقبتها وكانت اول بوسه ليها ولقتها بتنهج اكتر وصوت نفسها عالي اكتر وبتهمس بصوت واطي بلاش يا وليد مش هقدر بلاش انا هضيع يا وليد وكنت نازل بوس في رقبتها وشفيفها وخدها واذنها وكانت عيونها شبه مغمضه وكانت بتقولي انا ديخه يا وليد مش حسه بنفسي في ايه ياوليد انت تعبتني انا جسمي سايب وليد احضني اووووووووووي وقلتلها حاضر يا حبيبتي يا ميرا وحضنتها اوووووي لقتها وقعت وجسمها كله سايب ووقعت جوه حضني ورفعت رجليها ونيمتها علي السرير وحطيت المخده تحت راسها ونمت عليها وفضلت ابوس فيها واقولها بحبك بحبك يا واختي يا حبيبتي يا ميرا كانت تقولي وليد احضني اوووووي وليد احضني بتسبنيش من حضنك ابدااا وفضلت ابوسها واحضنها ورحت منزلها البنطلون وانا خالع البنطلون وخلعت الكلوت وهي خلعتها الاندر واول لما خلعتها الاندر انكسفت مني وحطت اديها علي كسسسها رحت شايل اديها بشويش ونازل ابوس بشفيفي في كسسها والحس كسسها بشفيفي وكانت بتقول ااااه اااااااااااااه مش ادره ااااااه اااااه وليد كنت بقولها نعم حبيبتي كانت تقولي مش قادره هموت خدني بحضنك عايزه اموت بحضنك قلتلها بعد الشر عليكي حبيبتي وحضنتها بقوه وراحت مدخل راس زبي في كسسها بشويش وصرخت صرخه حسيت انها طلعه من قلبها وحضنتني بقوه ولفت رجليها حولين وسطي وفضلت ادخل زبي واطلعه في كسسها وفضلت تصرخ وتقول اااااااااه ااااه ااااه ااااه ومع هزها وحركتها علي السرير كان صوتها وهي بتقول ااااه كان مقطع وهي بتقول ااه اااه اااااااه اااااااااااااه وكان صوتها يعطيني قوه وحماس وكنت بدخله كله فيها واحضنها من قلبي كنت حاسس اني جعان من اختي ميرا اوووووووي جعان وعطشان منها ومن صدرها ومن كل حته فيها وفضلت انيك فيها وهي مغمضه عيونها وبتقول ااااااااه وطلعت زبي وقلبتها علي بطنها وفتحت طيزها عن بعض ودخلت زبي بطيزها وفجاه نزلت وانا جي انزل طلعت زبي من طيزها وقلبتها علي ظهرها واعت فوق صدرها ونزلت اللبن علي صدرها ووجهها وشعرها رحت قمت من عليها وهي قامت اتعدلت وجابت ملابسها وبتلبسها وكان عيونها في الارض مش قادره ترفعها فيه ولحظت ان دموعها بتنزل علي خدها وهي بتلبس هدومها وقلتلي اخت الي انت عيزه عملت الي نفسك فيه ممكن تطلع بره تسبني انام لاني تعبانه وقلتلها يا ميرا انا عايز اقولك علي حاجه قالت يا وليد ارجوك سبني دلوقت ونكلم الصبح وفعلا سبتها وخرجت ودخلت غرفتي نمت لاني كنت تعبان اوووي ولما صحيت الصبح اتصدمت من الي شفته لما دخلت عليها المطبخ

سكس مع بنتيننيك محارم مصريرقص سكسفيديو سكسنيك مترجمفيلم سكس جديدسكس مايا خليفة

انا عمرى 33عاما اعمل مطرب افراح وتزوجت من راقصة عمرها حين زاك 28عاما
وكامة راقصة افراح فى احى قرى الريف المصرىمعناها لابد من القيام ببعض
الحركات والاداء السكسى

الزى يرضى كل الازواق للمشاهد اثناء اداء فقرتنا على المسرح وزوجتى بطبعها
راقصة بكل معنى كلمة راقصة اولا طويلة لها جسم سكسى جدااا صدر بارز جدااا
وملفت للنظروتملك طيز اى مكوة عريضة بين الفخدين فاصل مثل نهر النيل وتملك
شعر اصفر زهبى

ومع المكياج تصبح ملكة متوجة على عرش ملكات الجنس وعندما تتكلم مباشرة يدق
فى قلب اى انسان يقوم بسماعها انها ليست مثل اى امراة ولكن خلقت لتكون
ممثلة افلام جنس وملكة اغراء وانا اعلم جيداا انها صاحبة مزاج عندما ترقص
بجسمها وتتلوى وتقوم بعمل حركات سكسية وتبدا بعمل اغراء مثلا تقوم برفع
بدلة الرقص ويظهر الكلوت وتتمايل بصدرها

سكس فحلسكس عربي سوريسكس في الحمام - سكس مع اختة - سكس مترجم جديد - سكس هندياحلي سكسسكس اخوات امريكينيك بنات العربسكس مترجم للعربي

ومع كبر حجمة وثقل وزنة يظهر بارزا من بدلة الرقص ودائما كانت تحب ان ترقص
ببدل كلها شفافة وضيقة جدااا ومفتوحة من الامام والوانها صاخبة وزوجتى تحب
ان تشرب سجائر ملفوفة بها حشيش او بانجو ولا مانع ازا تواجد باالفرح بائع
بيرة او نبيز المهم عندما وصلنا انا وزوجتى

الى مكان الحفلة دخلنا منزل لتقوم زوجتى بتبديل ملابسها وعندما دخلنا قاموا
بعض من الناس اصحاب الفرح باستقبالنا وترحيب حار جدااا ودخللنا غرفة جميلة
من كل شئ وطلبت زوجتى من اح الرجال الموجودين معنا بالغرفة ان تشرب كوبا
من الشاى وعلى الفور اخرجت زوجتى من حقيبتها علبة سجائر ملفوفة حشيش واشعلت
سجارة واعطتنى اخرى وتلاحظ

زالك شاب فلاح ولكن انيق المظهر وسيم يملك جسم رياضى جداا ويلبس عباية
بيضاء اى جلابية من النوع السعودى دشداشة وتقدم نحو زوجتى وقال لها انا
عندى فرح بعد 15 يوما واريد ان ترقصى باالفرح واى مبلغ من المال تريدية انا
تحت امرك واخرج علبة سجائر من النوع الفاخر واشعل سجارة واعطى زوجتى نفس
العلبة وزهب

نيك فلاحةنيك محارم مثيرسكس مساج امهات - سكس مايا خليفةفيديو سكس سالبرقص سكس

لمدة خمس دقائق وعاد مرة اخرى ويملك بيدة اكتر من 5 علب بيرة من النوع
الكانز واثناء غيابة لمدة الخمس دقائق نظرت لزوجتى واحسست بانها تتمايل
وتتراقص وهى جالسة وتقول اغانى اباحية وقلت لها مابك قالت شكل الليلة هتكون
ليلة قلت لها ليلة اية قالت وهى تضحك وكانها تغنج مع مصة شفايفها ليلة
ههههه قلت انا هزا الشاب يعطيك اكتر اهتماما

ولايعرف انك زوجتى قالت وهزا اجمل مافى الموضوع انا هاخد منة عربون الفرح
الزى تكلم عنة الان ولن اتركة يزهب الى راقصة اخرى وضحكت مرة اخرى ولكن هزة
الضحكة كانها بغرفة النوم وكان بداخلها زبر حمار وكانها بلطية فى فرن والع
نار يكاد ينطق من الشهوة وانتم تعرفون جيداا معنىشهوة امراة وخاصة ازا
كانت راقصة فقلت فى نفسى مالزى تريدة زوجتى من هزا الشاب وما هى تنوى فعلة
واثناء المناقشة قام مزيع

الفرح اى يسمى بشويش الفرح بتقديمى حتى اقوم لقضاء فقرتى وبعدها بحوالى ربع
ساعة يقوم بتقديم زوجتى وفعلا قمت من الغرفة متوجها الى المسرح وقلت لها
يلا اجهزى بسرعة قالت اوكى يلا انت بس المهم صعدت على المسرح وتركت زوجتى
هى والشاب الفلاح فى الغرفة وبعد حوالى ربع ساعة قام مزيع الفرح اى شويش
المسرح

بتقديم زوجتى وانا انتظر صعودها على المسرح وكانها لم تكون بالفرح وبعد 5
دقائق ارسلت عضو من الفرقة المصاحبة لنا فى الفرح ليقوم بتوصيلها الى
المسرح من الغرفة التى تجلس بها وبعد 5 دقائق عاد الى عضو الفرقة

وقال هى لم تجهز بعد وتقوم بتبديل ملابسها علما بان تبديل الملابس لا
يستغرق اكتر من 10 دقائق فكيف كانت هى تفعل وانتظرت على المسرح وبعد تقديمى
اغنية اخرى وجدتها تصعد السلم الى المسرح وهى مبتسمة جدااا ووجهها يظهر
علية بعض علامات ليست طبيعية وبدات ترقص وكانها على سرير فى غرفة نومها
وكان ازبار العالم بكسها وتتمايل على جسمى وتقوم بمعانقتى

واحضانى وكانها تلعب معى على انغام الاغنية وهزا ليس بطبيعى خاصا لى انا
اما للمشاهد كانها امر طبيعى راقصة وانتهت فقرتنا بعد ساعة من العمل على
المسرح وانهينا فقرتنا ونزلنا وعندما وصلنا الى منزلنا بدلنا ملابسنا
وجلسنا نتناقش فةى امور عادية وانا ملاحظ عليها وكاتها ليست معى نهائى وبعد
خلع ملا بسنا قمت باشعال سجارة وفتحت الدش وانا شارد كيف كانت تفعل وما
فعلتة وكيف اعرف منها الحقيقةوظللنا اكتر من 10 دقائق صامتين على غير
العادة وبعدها

سالتها ما سبب تاخرك فى تبديل ملابسك وصعودك على المسرح قالت عادى ولم تنطق
بلفظ واحد يشفى مابداخلى وقالت انا زاهبة الى الحمام اخد دش وازيل عرق
العمل وفعلا قامت على الحمام وانا فى دنيا اخرى واعلم تماما انها قد تلقت
نيكة خاصة على كيفها ومزاجها ولكن كيف اعرف منها وبعد حوالى 10 دقائق خرجت
من الحمام ملفوفة بفوطة كبيرة وقامت امام المرايا تصفف شعرها وقمت انا على
الفور بدخولى الحمام ودبت براسى فكرة اقوم على الاقل بتفتيش ملا بسها
الداخلية

مثل الكلوت او اى شئ اخر اعرف منة اى معلومة وفعلا مسكت الكلوت الخاص بها
والملقى بالغسالة وبدات بتفتيشة وجدت علية نقط ناعمة الملمس رائحة منى اى
لبن وضعتة مكانة وزهبت اليها وقمت بتغير قناة الدش الى قناة سكس واسترخينا
على السرير نشاهد الفيلم وكل منا يشعل سجارة حشيش ويملك علبة بيرة من الخمس
علب الزى اعطاها اياة هزا الشاب فى الفرح وبعد الا ندماج مع الفيلم بدات
زوجتى تتاوة اة اة اة الولد دة جامد اوى يابختها البنت الا معاة ااااااااة
اممممممممممممممممم

زبرة جميل وجامد على البنت صح ياحبيبى قلت انا اة واضح البنت مش متحملة
وتصرخ من الالم قالت لالالا وانت الصادق من المتعة قلت ليها لا الالم قالت
لا المتعة اصلك مجربتش انت لما تكون المراة محتاجة تتناك

وتتحكم الشهوة فيها قلت انا اية بيحصلانتى اكيد حسيتى بها قالت ياااة
قلتلها واضح عليك الليلة انك ناوية على شئ خاص قالت اة بس بشرط قلتاية هوة
قالت اتناك واقول كل شئانا اتخيلة من غير زعل قلت ليها كيفك وبرحتك قالت
يلا الحس كسى ووضع لسانك فية كلة وبعدها دخل صابع بصابع حتى تقوم بادخال
ايدك كلها وفعلا بدات الحس

وكان ماء كسها بينزل على شفيفى بكترة رهيبة وهى تقول لالالالا اكتر يلا
كمان اههههه وهى فى قمة الاثارة وبعيدة عن الوعى قلت يامتناكة يالبوة اية
مكفكيش الفرح قالت ااااة جامد اوى لو شفتة كنت عزرتنى ولد جامد اوف اى احة
كمان قولى يامتناكة يالبوة قلتلها اية باين انك اتنكتى قالت ربع ساعة ولسة
طعم زبرة جوايا ولد من ساعة مدخلة وانا حاسة ان انا لااقدر على قفل رجلية
وحاسة ان كسى بحر محتاج باخرة جواة وانا خلاص على وشك ان اقزف خارج كسها
وانا امص والحس واشرب ماء كسها

افلام بورنو سكسمقاطع سكس جديدةسكس امريكي مترجمسكس عربي اغتصابافلام نيك محارمسكس امهات مثيرةمقاطع نيك جديدةسكس مترجم عائليسكس مترجم اونلاينسكس انجليزيسكس حيوانات xxx

ويأتي الصباح وكنت مكسلة أقوم بصراحة .. لكن ماجدة فكرتني اننا لازم نمسح الشقة عشان الناس اللي جاية .. فقولت لها الساعة كام دلوقتى .. فقالت الساعة 9 .. فقولت لها آخد دش و أحصلك .. و أخدت دش على السريع و خرجت لماجدة وكنت بقميص نوم أشبه بالعاري .. و كانت هي بالسوتيان والكلوت فقط .. فقولت لها انتى قالعة كده ليه .. فقالت لي انا ماعرفش اشتغل الا كده فقولت لها طيب انتى وسدرك كبير عنى محتاجة تلبسي سوتيان انما انا ماعرفش اشتغل الا من غير السوتيان واكون بقميص بس .. فقالت خدى راحتك لو هتكوني حتى ملط .. و قعدت تقرص في سدري وتجرى ورايا وانا اجرى منها واقولها خلاص بقى عاوزين نخلص قبل ما الناس تيجي وهى ولا كأنها هنا .. لحد لما اتزحلقت ووقعت على الأرض ورجليها اتنت تحتها و ساعتها جريت عليها اشوفها مالها .. فقومتها و أخدتها على شقتها وانا مسنداها ودخلتها اوضتها وخرجت اشوف لها اي زيت دافي ادعك لها بيه رجليها .. و لقيت زيت كافور عندها ودفيته شوية ودعكت لها بيه رجليها وقولت لها عجبك الجري و لا كأنك عيلة صغيرة .. مش واحدة عندها 32 سنة .. فضحكت وبعدين قالت لي طيب يلا عشان نقوم نمسح الشقة .. فقولت لها ولا شقة ولا غيره انا اللي همسحها ومش هتاخد منى ساعة زمن .. بس خليكي انتى مرتاحة وماتقلقنيش عليكي بجد .. و قمت و اخدت معايا بعض المنظفات اللى ناقصة هناك ودخلت الشقة وقفلت عليا الباب و قلعت القميص وبقيت ملط وبدأت بالمطبخ لأنه كان فيه دهون كتيرة و هياخد وقت ومجهود أكتر من أى مكان تاني بالشقة ..

سكس محجباتحصان ينيك بنت - نيك طيزسكس علي السريرسكس مترجم - مقطع سكس اغتصابxnxxx - نيك محارم مترجممقاطع سكس عربينيك مصري - سكس اخوات اجنبي

وفضلت فيه أكتر من ساعة و بعد كده عملت شاي على الكاتيل وقعدت ريحت شوية وانا بشرب الشاي .. فلقيت جرس الباب بيضرب فقولت مين فرد عليا أحمد ابنى .. فقولت له حاضر جاية اهوه .. وقمت لبست القميص بتاعى وفتحت فقاللى ان خالته بتطمن عليا فقولت له انا لسه قدامى ساعة او اكتر و يا ريت ما حدش يبقى يرن الجرس عليا الا لما اخلص .. فقالى حاضر يا ماما .. طيب أساعدك .. فقولتله انت مش هتساعدني انت هتعطلني .. يلا روح وانا لو احتاجت حاجة هاجى أخدها .. وقمت قافلة الباب وقلعت القميص تانى .. ولقيت نفسى بفتكر اللي حصل لي في الميكروباص امبارح و بدون ما أشعر لقيت نفسى بفعص في بزازي كتير و بدأت أهيج ولقيت نفسى عاوزة افرك في كسى و بسرعة قمت ودخلت الحمام أشطف نفسى بسرعة .. و بدأت أهدأ شوية وبعد كده قمت أكمل تنظيف ومسح الغرف الصغيرة أولا و قولت أسيب الصالة للآخر مع الحمام .. و بعد أن نظفت الغرف ولسه هبدأ بالصالة لقيت جرس الباب فجريت البس قميصي اللي كان بأحد الغرف و لقيت الباب بيتفتح و حس حد دخل الشقة فقولت يظهر ماهر جه من بره .. فقولت مين اللي بره .. فرد عليا هو فيه حد هنا .. معلش و**** انا ما أخدتش بالى .. كنت بجيب شوية حاجات وماشي تانى
فقولت له لا أبدا و جيت أخرج من الغرفة وافتكرت انه خرج وساب الباب مفتوح فتفاجأت بالرجل الذى كان على يميني بالميكروباص .. فتسمرت مكاني وهو أيضا تسمر مكانه وبسرعة قفل باب الشقة وسألني انتى بتشتغلي عند الجماعة أصحاب الشقة وبسرعة رديت عليه أيوه .. فقال لي طيب اهدى كده .. وتعالى و أخذنى على الغرفة التي كنت بها وأنا مصدومة من المفاجأة ولا أعرف ان اتكلم ثم أجلسني على الأرض و جلس بجانبي .. و قال لي مش صدفة حلوة انى أقابلك تانى ؟ فنظرت له أحاول أستفهم منه شيء فقال لي انا اسمى مجدى و الصراحة أنا أول مرة أعمل كده مع واحدة ست ..

فيلم سكسسكس امهاتنيجنيك مترجمعرب نارسكس محجبات

بس لما لقيتك ست محترمة حسيت بفرحة أكتر إني بعمل كده مع واحدة محترمة .. وغير كده كمان حسيت ان عندك جوع جنسي رهيب وده اللي وضح من تعاملك مع اتنين رجالة في وقت واحد .. لأن ده مش طبيعي لأى ست علاوة على انك نزلتي كتير و كان طعم شهوتك جميل جدا وده يدل انك كنتي محتاجة للجنس بجد .. وعلى فكرة لسه طعم شهوتك على لساني لأنى كنت بدوق شهوتك كل لما تنزل منك .. الصراحة أنا ما كنتش أعرف ان طعم ست زيك حلو قوى بالشكل ده .. وعلى فكرة الراجل التانى انا معرفوش بس لما نزلنا اتكلمنا مع بعض عنك وقعدنا على قهوة و قعدنا ندردش عنك الصراحة .. و حتى كمان هو اللي جاب لي الشقة دي .. لأنه طلع سمسار المنطقة هنا .. بس انا دلوقتى مش مصدق انى شوفتك تانى .. طيب ابنك فين اللي كان معاكي .. فقولت له عند اختي .. فقال لي وجوزك فين .. فقولت له مسافر .. فقال لي بس انتى حاجة تانية الصراحة غير مراتي خالص .. انتى لحمك طرى جدا و حلو اوى ..
وفجأة لقيته بيقلع القميص بتاعه ووقف بيقلع بنطلونه وبعدها قلع كل هدومه وانا مصدومة من اللي بيحصل فبقوله انت هتعمل ايه؟ .. فقال لي بصي بقى احنا عاوزين نتمتع صح .. لا فيه ركاب و لا ناس تضايقنا وابنك تخافي منه و لقيته نزل جنبى وبدأ يحضنى و انا ازقه وابعده عنى وهو ولا هو هنا وقال لي انا مش عايز أخدك بالعنف عشان ما تتفضحيش عند الناس اللي انتي شغالة عندهم .. فبدأت أستسلم له و الصراحة استسلمت للشهوة ولقيته بيقلعني القميص و بدأ يرضع في حلماتي و بشهوة غير عادية وكأنه بجد جعان جنس .. ونيمني على ضهري وبدأ يبوس في شفايفي لحد ما روحت معاه في دنيا تانية و أنا مش حاسة بحاجة غير إن شهوتي صحيت من تانى ولقيت ايدي بطريقة لا ارادية بتمسك زبه اللي حسيت انه أطول من اللي شوفته في الميكروباص .. ساعتها لقيته وقف على ركبته وشاور لي على زبه اللي طوله كان تقريبا 15 سم مش 12 سم زي ما كنت فاكره .. و لقيت نفسى برضع فيه وبكل شهوة ومتعة لقيت نفسى كأنى عاوزة آكله مش أرضعه بس .. فلقيته بيقول لي انتى مش ممكن تكوني ست عادية .. انتى بجد فرسة .. وساعتها نيمني على ضهري على البلاط وفتح رجلي خالص وبدأ يلحس كسي و أنا كنت بجد مش قادرة أستحمل و حاسة إنى عاوزة أصوت بصوت عالي .. ونفسى ازداد مع اللي بيعمله فيا و بنهج كتير و أنا كنت خلاص عاوزاه يدخله بجد .. و بعد كده طلع يبوسني من شفايفى وطعم شهوتي كلها في بوسته .. ولقيته بيتعدل وبدأ يداعبني في كسى وبعدها بدأ يدخل زبه اللي كان بجد طخين جدا زي ما توقعت وساعتها ما دخلش فيا .. فلقيته بيقول لي ما تخافيش وقام بايسني بوسة كبيرة وهو بيدخله جوا بصعوبة لحد ما حسيت انى انقسمت نصين و ان كسى اتشرم .. و بعد ما دخل كله لقيته سكت و بدأ بس يبوسني و مايتحركش أبدا لحد بعد كده بدأ يخرجه ببطء و يدخله ببطء وواحدة واحدة بدأ كسى يستجيب له و لقيت نفسى بتجاوب معاه وشهوتي بتنزل لتانى مرة وهو مستمر في نيكي بزبه اللي كسى امتلأ بحجمه كله .. و حسيت بجد انى لأول مرة أحس بزب بيوصل لأماكن في جدران كسى ما كانش زب زوجي وصلها أبدا .. ومع الوقت لقيته بيعدلني على جنبي ويرفع رجلي ويدخله فيا وهو واقف على ركبه ويمسك صدري جامد ويفعص فيه ويشد حلماتي اللي بقت بلون الدم و بعدها لقيته اتشنج جامد وراح منزل لبنه داخل كسي و أنا مثل الطريحة على الأرض لا حراك .. ثم قام بعد كده غير الوضع لتالت مرة وزبه لسه جوايا ونيمني على بطني ورفع طيزي لفوق وهو بيدخل زبه بكل قوة و أنا في قمة الاستمتاع بالنيك اللذيذ ده وبعدها مسكني جامد من طيزي وبدأ يرزع بجد وبقى عنيف جدا وانا بقيت من كتر استسلامي سايباه يعمل كل اللي عاوزه ومن كتر الألم وخوفي من صوتي .. كنت بعض في أصابع ايدي و بزوم كتير وخايفة صوتي يطلع بره .. و بعد كده نيمني على ضهري تانى ورفع رجلي لحد أكتافي وكان بيرزع جامد في كسي اللي انا حسيت انه بقى عامل زي النفق .. و بعدها لقيت زبه طخن عن الأول و عرفت انه هينزل لبنه .. فقولت له بلاش تنزل جوا .. و لكن قذف قنابل من حليبه الأبيض الجميل داخل كسي .. و انا كنت ساعتها نزلت شهوتي للمرة الخامسة و أنا مش مصدقة ان فيه راجل غريب نام معايا ومارس جنس كامل معايا و بكامل ارادتي ولقيته نام جنبي وهو بينهج وبيبص في ساعته ويقوله ايه ده .. أنا بنيكك بقالي ساعة الا ربع .. دى عمرها ما حصلت .. فسكت وانا مغمضة عيني ونمت على جنبي وهو اتعدل وقعد وسند ضهره على الحيط ولما فتحت عيني تفاجأت بوشم على ايده .. قمت مفزوعة وانا ببص على الوشم .. طلع صليب .. الراجل طلع مسيحي .. قمت من مكاني وقولت له انا نظفت الشقة بس لسه الصالة والحمام .. فقال لي مش مشكلة مراتي هتيجي وتنظف هي .. فقولت له طيب انا هقوم امشى عشان اصحاب الشقة زمانهم استغيبوني وكمان ممكن حد يدخل علينا .. و انا طبعا قايلة لأحمد ابنى ما حدش يقلقنى .. فقمت لبس الكلوت والقميص و ظبطت شعرى و نفسى وخرجت وقفلت باب الشقة ورايا ..

بالاول رح احكي عن الشخصيات انا اسمي سمير كان عمري 16 طيزي كبيرة وفخادي كلهم لحم وجسمي كلو ابيض مافيه ولا شعرة وعيوني لونهم سود وطولي 154 ووزني كان 53 وتعرضت للاغتصاب من ولاد المدرسة الكبار بالماضي وبحب اقدام النساء وازب الكبير ، امي اسمها ندى واسم الدلع (نانا) عمرها بال 35 طيزها مربربة كلها لحم وبزازها كانو كتير كبار وشعرها كان اسود وطويل ولون عيونها اسود وكانو كبار وطولها 166 ووزنها كان 64، كانت حلم كل رجال بسبب لحمها الكثير والمتناسق. ابي شغله بيحتاج سفر كتير ولذلك ما كنا نشوفه كتير
كان في بياع خضرة قريب من عبيتنا كان اسمو ابو علي طولو 190 وزنو 75 تقريبا جسمو كان كلو عضلات من فوق لتحت، كان حلم كل صبية وكل بنت مطلقة شعره اسود قصير وعيونه سود ولون بشرته اسمر،
كل يوم كنت روح انا اومي لعند بياع الخضرة لنجيب غراض للبيت واحيانا لما نروح سوا كانت امي تحاول تحكي معو للبياع وتتقرب منو، مرة كنت انا وامي سوا رايحين لعندو وكان البياع عم ينقل الخضرة من سيارة الى داخل المحل، هون كانت عضلات اديه كلها شادة وصدره شامخ كان كل ما يمسك كيس اكبر كانت امي تمسك يدي بشكل اقوى وتصير تعض عشفافها (انا هون عرفت انو امي ممحونة عبياع الخضرة) امي كانت لابسة كعب عالي صارت تمشي ببطء وفخادها تروح يمين ويسار وطيزها تتمايل مع حركة جسمها وعينها كانت ععين البياع مع ابتسامة عريضة عالوجه، بهاللحظة ابو علي البياع وقف وصار يطلع عامي من فوق لتحت مثل كانو عم يتفحص بضاعة جديدة جاية عالمحل.

سكس نارسكس محجباتسكس مصريمقاطع سكسافلام سكسيسكس مترجم - سكس عائلي - سكس جديد xnxxxافلام سكس جزائريةنيك مترجمفيديو سكس محجبات
امي بس وصلت لعند المحل قالت :مرحبا اخي ابو علي
ابو علي: اهلين…. اهلين اختي ام سمير.
امي وهي عم تعض عشفافها وبصوتها الناعم :شو اخي عجبتك البضاعة تبع اليوم؟
ابو علي وهو يضحك : اي اختي بضاعة اليوم كتير حلوة
امي بضحكة عالية مثل الشرموطة : هههههههههههه وانا كمان كتييير حبيت البضاعة عطيني كيلو تفاح وكيلين موز وخيار، اليوم جاي عبالي اكل موز مع كريمة (وقربت لعند ابو علي وقالتله بصوت واطي) موز مع كريمة بغرفة النوم عندي (وبعدها رجعت خطوة لورة وغمزته وصارت تعض عشفافها)
انا ما سمعت شو حكت لابو علي بس عرفت انها جاهزة لتنتاك ومستعدة لاستقبال القضيب من ذلك الرجل الضخم
ابو علي وهو يبتسم ابتسامة كلها شهوة : اي تكرمي عينك انا بعطيكي اكبر موز رح تشوفي بحياتك (وغمزها لامي)
امي هون تلبكت وقالتلي: سمير…. اي روح اانت لعاب مع رفقاتك واذا بدك تاخر بالرجعة عالبيت عمو ابو علي رح يوصل الغراض لعنا .
انا عرفت انو خلص امي رح تنتاك من بياع الخضرة ورح يحط زبها بكسها وبتمها فقلتلها : ماشي امي رح اتاخر بالرجعة
امي هون انبسطت كتير وقتها انا رحت بعدت شوي عن المحل بس ضليت عم راقب لشوف شو رح يصير بعد وقت قصير طلع البياع مع امي وكان ضاممها وحاطت ايدو عطيزها وهي لافة ايدها عليه واحيانا تنزل ايدها على زبه بس كانت فورا تبعدها مشان ما حدا ينتبه، ضليت الحقهم لحد ما وصلو عالبيت قبل مايفوتو ابو علي باسها لامي من خدها بوسة خفيفة وضربها عطيزها.

سكس امهاتنيك محارم - صور سكس متحركة - قصص سكس - سكس عراقي - سكس محارم عرب نار - فيلم سكس - سكس امريكي - مقاطع سكس قوي
انا كنت طول الوقت عم يتملكني احساس حلو وغريب انو رح شوف امي عم تنتاك من هيك وحش، كل الصبايا بيحلمو بهيك واحد لينامو معه ليلة واحدة وانا كمان بلشت انمحن مع امي على ابو علي. بعد مضي كم دقيقة قررت اني فوت عالبيت وشوف شو عم يصير من ناحية الفضول انا فتت بدون ما حدا يحس كان البيت كتير هادي ومافي اصوات دورت غرفة غرفة لحد ما وصلت عغرفة نوم امي وقفت عالباب صرت اسمع اصوات مصمصة وهيجان اصوات كانت عم تطلع من امي الباب كان شوي مفتوح طلعت لقيتها عم ترضع من زبه كان طوله تقريبا 19 سم وامي مو قدرانة تمص اكتر من نصف قضيبه، كانت ماسكة القضيب بايد والايد التانية عم تلعب بكسها المشعر ابوعلي كان بيلعب ببزها او بيلحمس عراسها متل القطة الاليفة انا لا شعوريا وقف قضيب وكان كتير صغير مقارنا بقضيب ابو علي حطيت ايدي على زبي وصرت العب فيه من فوق الكلسون بعد عدة دقايق ابو علي مسك امي من شعرها وشدو لعند زبه هون زبه انزرع داخل فم و حلق امي، امي انتقلت من حالة شهوة لالم وصارت تخبط عفخاده،هون ابو علي عصب وطالع زبه من تمها وكان تمها مليئ باللعاب الممتزج بنكهة قضيب ذلك الوحش، قام ابو علي بضرب امي على وجهها وقال : انا هلا بدي طالع الحليب من زبي وبدي حطو بتمك وبدك تبلعيه عم تفهمي!؟.هزت امي راسها دليل على الرضا وعيناها تدمع من الالم والشهوة وقالت : بس بليز زبك كتير كبير ما تفوته بسرعة. هز براسه ابو علي وبزق بداخل فم امي وقام بزرع زبه داخل فمها مرة اخرى. انا كنت منصدم من يلي عم شوفه! امي عم تنتاك من رجل غريب وبعنف وهي مبسوطة وغير منزعجة ولاحظت انها كانت تجيب شهوتها اكتر من مرة وكل هذا وهي عم تمص القضيب ولم تنتاك بعد. بعد دقائق معدودة وقف ابوعلي بدون حراك وقام بامساك راس امي بكل قوة ليبقي قضيبه داخل فمها هنا علمت انه جاب شهوته بالداخل بقي لثواني معدودة وبعد ما اخرج زبه الكبير المنتصب سعلت امي و بدئ المني الممتزج باللعاب يسيل من فمها الى بزازها الى كسها ويمتزج مع العسل الخارج من كسها الى ان يصل الى قدمها، وثم نظرت امي الى ابو علي نظرة شكر وطلب للرحمة. ثم قال ابو علي: بتعرفي تمصي منيح يا شرموطة خدي زبي نضفي من اللعاب ومن المني ومن هاللحظة هي انا الماستر تبعك وانت الشرموطة تبعي. هزت امي راسها وقالتله: امرك ماستر انا رح ضل شرموطة مخلصة الك ولزبك. وبزق مرة تانية عوشها
انا هون طلعت عالكلسون تبعي لقيت اني جايب شهوتي اكتر من مرة وزبي كان كتير صغير بلحظتها ععكس زب ابو علي يلي ضل منتصب. زبه ورجولته والطريقة يلي اهان فيها امي كتير عجبنتي وتمنيت انو يعاملني نفس المعاملة وينيكني مع امي من طيزي مشان اجعله اسعد رجل وماستر في الدنيا
عطوني رايكم بالقصة لكملكم بالجزء التاني شلون ناكها لامي من كسها وطيزها وصارت شرموطته

فى يوم من ايام الدراسة هربت من المدرسة علشان اقابل صاحبتى فى حديقة عامة واسعة و كبيرة بمدينتنا ؛ وصلت للحديقة اولا بحكم قربى منها ؛ جلست انتظر فتاتى و اذا فسيارة مرسيدس فارهة تتوقف على بعد 20 متر منى

لأتفاجئ بان خالتى بداخلها تجلس بجوار رجل عمره فوق الخممسين بقليل خالعة نقابها

و بدون مقدمات لاقيت خالتى هجمت على الراجل و فضلت تمص شفايفه و لسانه زى المفجوعة و فى اقل من دقيقة ؛ رفعت جلبيتها و قعدت فى حضنه بحيث ان عجلة القيادة بقت فى ضهرها و عمالين يبوسوا بعض و هو شغال دعك و تفعيص فى طياز خالتى

فجأة رن تليفونى صاحبتى بتتصل بيا علشان تقول لى انها وصلت ؛ رديت بسرعة الال يسمعوا رنة الموبايل و قولت لها ترجع لان حصل ظروف و مش حينفع اقابلها

خلصت المكالمة لاقيت خالتى عدلت وضعها و بقت بترضع فى زبر الراجل بنهم شديد و هو عمال يبعبص فى طيزها و لما بطلت مص عدلت نفسها و ركبت على زبه و خدته قله فى كسها ؛ احا خالتى مش بنت و طلعت مفتوحة !!!!!!!!!!

استعجبت بس هيجانى ساعتها عدى عليا المفاجأة بسرعة و مفكرتش فيها كتير ؛ فضلت خالتى تتنطط على زبر الراجل و هو مد ايده طلعت بزازها من العباية و بقى يمص و يرضع فيهم

سكس مايا خليفةسكس محجباتافلام جنسفيديو سكسنيك طيزسكس مترجمءىءء - سكس مترجم محارمسكسيسكس عراقينيك مترجم محارمسكس سعودي

زبرى ساعتها كان حيفرقع من الهيجان على خالتى اللى طلعت شرموطة ؛ فجاة ظهر حراس الحديقة من تحت الارض وبقت خالتى و الراجل فى موقف خرا و الراجل واضح كان خايف اوى ؛ فضلوا يتكلموا بتاع خمس دقايق بس خالتى مكنتش خايفة ؛ لحد ما الراجل طلع فلوس عطاها للحراس و عطى خالتى فلوس و طار بالعربية

و دى المفأجاة التانية خالتى طلعت مرا شغل و بتتناك بالفلوس ؛ طبعا الحراس مفوتوش الفرصة و بقت ايديهم بتفعص و تدعك فى كل حتة من لحم خالتى ؛ لحد ما واحد فيهم سند ضهره على شجرة و قلع بنطلونه هى بقت تمص له زبره و التانى بيجك زبره فى طيزها من ورا

مكنتش عاوزة تقلع العباية فقلعوها عافية و بقت عريانة الا من السنتيانة اللى مطلعين بزازها منها ؛ نزلوها على الارض فى وضع الدوجى واحد حشر زبه فى كسها و التانى قدامها بيحشر زبره فى بقها

دقايق و اللى بينيك بقها نام على الارض على ضهره و ركبت هى على زبره فى وضع الفارسة و اللى وراها زهقها فى حضن اللى تحتها فبقى حاضنها وواخدة بزها فى بقها و ماسك طيازها بيطلعها و ينزلها على زبه

اللى وراها تف على زبره و و حاول يدخله فى طيزها بس هى اتمنعت و رفضت ؛ واضح ان طيزها سعرها اغلى و هما اصلا مش حيدفعوا – قام شامط خالتى قلم على وشها خلا عيونها تدمع

افلام جنسسكس مايا خليفةسكس عربيسكس مصريسكس اخوات اجنبيسكس جزائريسكس محارم مترجم - نيك عربي - فيلم سكسافلام نيك محارم

التانى حشر زبره فى طيز خالتى فى مشهد حسيت فيه ان زبى عروقه حتنفجر ؛ خالتى بقت بين راجلين حاشرين زباهم فيها و عيونها مدمعة و تعبيرات وجهها تحرك الجبل

دقايق و حسيت ان خالتى بقت زى البركان و مسكت فى الراجل اللى تحتها و حضنته جامد و بقت بتمص شفايفه بكل قوتها ؛ خالتى ارتعشت من النيك و هما بعدها بلحظات كل واحد نزل لبنه فيها

خالتى حاولت تنسد على شجرة و تقوم و اللبن سايح بينزل من كسها و طيزها و شعرها منكوش و الميك اب بتاعها بايظ – فتحت شنطتها و طلعت مناديل تنضف نفسها بس الحراس خدوهم منها و مسحوا اجسامهم و سابوها و مشيوا ؛ اضطرت خالتى تلبس على لبنهم

لبست خالتى و تحاملت على نفسها لتخرج من الحديقة

و انا خلفها اراقبها ؛ حتى خرجنا و توجهت انا سريعا لبيت جدى لادخل قبلها و تدخل بعدى بدقائق

سلمت عليها و حضنتها و ريحة عريقها من النيك هيجتنى تانى ؛ استئنتنى و دخلت تاخد حمام و انا قاعد مولع مستنيها تخلص و لما خلصت دخلت الحمام و مسكت سونتيانتها و كلوتها فضلت اشمهم و ادعم فى زبرى ريحة عرقها مع ريحة لبن الرجالة خلونى انزل و استمتع باحلى عشرة ضربتها فى حياتى

الى اللقاء فى مغامرة اخرى من مغامرات خالتى

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا – رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي

صور سكسسكس مترجم عربيسكس مترجم ساخننيك اجنبيسكس ياباني امهاتنيك كلابسكس مترجم عائلي .
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا

مقاطع سكس يمنيسكس زوجة الابافلام سكس امريكيسكس مصرسكس اخوات عربيسكس مع الاختنيك مصري اخواتنيج سكس اخوات
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

أسمي أحمد عمري ٤٣ وأنا موظف حكومي زوجتي رنا ذات جسم جميل ورائع بشهادة كل من يراها أنا ذو ميول شاذة أحب النيك بكل أنواعه لدي انجذاب لزميل لي في العمل أسمه عصام عمره ٣٠ سنة هو غير متزوج ضخم الجسم أسود البشرة كان لدي مخاوف أذا صارحتة بااعجابي يقوم برفض الفكرة وفضحي في محل عملي إلى ان جائت الفرصة عندما أتت زوجتي إلى عملي وبعدما ذهبت سألني من هذا كذبت عليه وقلت له هذا صديقه قديمة كنت أعرفها أبدى إعجابه بها قلت له أنها بنت شمال وانه صغير لايستطيع معها شيء أخذ يتباهى بكبر عضوه وانه سيعمل معها كذا وكذا استغليت الموضوع واخذت اتحداه قام بإخراج زبه وقال انضر التفت إليه واو رأيت أكبر زب رأيته في حياتي أكبر من زبي بثلاثة أضعاف قلت له ماذا تفعل انتضر أغلق الباب أريد أن اقيسه أنه ليس حقيقي أغلقت باب المكتب ورجعت له قلت له هل من الممكن أن امسكه قال خذ راحتك مسكتة بيدي اها كم هو رائع وضخم أخذته بفمي ارضع به قال لي ماذا تفعل لكن لم أدع لديه مجال للهرب كملت ما بدأته إلى أن أتى بحليبه بفمي بلعت كله ونضرت إليه وجدته مغمض العين ورأسه إلى الوراء وعندما فتح عينه قال أنته رائع بمص الزب أيها الزميل فرحت وخفت بنفس الوقت فرحت لأني اعجبته وخفت من ان يفضح ماحدث في مكان عملي قمت بفتح باب المكتب للذهاب للحمام وجدت عم عباس الفراش وهو واقف خلف الباب ويبتسم ابتسامة خبيثه قال لي لماذا باب المكتب مقفل قلت له لدينا شغل ولا نريد الازعاج أنا وأستاذ عصام وصرخت به لماذا السؤال ماذا أتى بك أخذ يتردد وقال أسف للمقاطعة المدير هو من أرسلني يطلبك ذهبت للمدير وعندما رجعت لم أجد عصام

سكس فحلسكس عربي سوريسكس في الحمامسكس مع اختةسكس هندياحلي سكسنيك طيز الاخت

ذهبت لعباس الفراش وسألته عنه أخبرني ويدة تلعب بزبره اضنة تعب وذهب إلى البيت لم يستحمل ويده مازالت تلعب بزبره من فوق الهدوم استفزني فصرخت به ماذا قصدك ياحمار فضحك وقال لم أقصد شي ياسيدي رجعت لمكتبي وأنا أفكر لماذا ذهب عصام وهذا الفراش أيعرف ماذا حدث بيننا انتضرت نهاية الدوام الرسمي بسيارتي الشخصية خارج باب الدائرة انتضر خروج عم عباس وعندما خرج ناديت إليه قلت له أركب قال إلى أين قلت له لاوصلك إلى بيتك ركب معي وقال أنا أشكرك قلت له لا ياعم عباس أنا الذي أشكرك قال على ماذا قلت له عندما نصل لبيتك سنتكلم قال لي لايصح أن تأتي لمكان سكني عندما وصلنا وجدته غرفة باالسطوح بمنطقة شعبية صعدنا لغرفته وهو يشعر الارتباك قلت له أخبرني ماذا سمعت ضحك وقال سمعت أستاذ عصام وهو يقول ارضع ايها المنيوك انت ممتاز بمص الازبار قلت له هل اخبرت أحد بهذا قال لي لا لكن لدي طلب قلت له أمر قام وأنزل بنطلونه وقال ارضع لي وجدت نفسي على ركبي والتقم زبة بفمي شعرت بطعم البول على زبه ولاكن كنت مجبر ومستمتع بنفس اليوم ارضع زبرين أخذ يلعب بطيزي فتحت وانزلت البنطلون أخذ يدخل إصبعه بفتحتي اخذت أربعة أصابع قال يبدو انك منيوك يااستاذ أحمد اعجبني مايفعله بطيزي قلت له انتة الأستاذ وأنا عبد لزبك أمرني أن ادير له طيزي فاادخل زبه فشعرت بالراحة وهو يدخل ويخرج من طيزي اتا حليبه بداخلي واو شعرت براحة غير طبيعيه ضربني على طيزي وقال لقد اكلته يااستاذ ولم تشعر بشيء قلت له يجب أن اذهب الأن لقد تأخرت على زوجتي قال لي أترك لباسك تذكار لهذا إلقاء غدا أكمل الجزء الثاني وماذا حدث

افلام بورنو سكسمقاطع سكس جديدةسكس امريكي مترجمسكس عربي اغتصابافلام سكس اغتصاب

بعد ان اعطيت لهبه كامل الفرصة من اجل ان تمارس الجنس من صاحب زبر اكبر عاشت هبه تلاثه انواع من التجارب السكسيه وكانت في البداية ممتعه لها بشكل جوني وهذا بسب انهاء كانت اول مرة لها تتناك من غير وكانت لها ثلاثه تجارب وتركت لها كامل الحرية للمتعه معهم والان هبه تقول لي ميدو حبيب عندي لك مفاجة في العيد وانتظرت ليوم عيد الاضحى
=====================
الان لكم الاحداث في يوم عيد الاضحى

صارت هبه زوجتي تتحكم فيني
كل عام وانتم بخير احلى ناس
اول ايام عيد الاضحى المبارك
هبة زوجتي واحلى عيد انا وهبه بعد سفر يوسف صديقي وجاري وممتع هبه بكل
انواع النيك عند اهله لحضور عيد الاضحى معهم اتصل بي خالد صديق يوسف
صباح يوم العيد وطلب مني سهره مع هبه قالت له اكلم هبه وارد عليك بعد ما
انتهيت من الاضحية رجعت للبيت الساعة 12 ظهرا كانت هبه لسه نايمه اخذة
انا شوار ودخلت عليها غرفة النوم ودخلت معها تحت البطانية اللاعبها واول شي
عملته لها نزلت اللحس لها كسها وخرم طيزها عشان اخليها تهجي المهم لحست لها حتى نزلت مرتين ورا بعض طلبت مني انيكها من ورا لبيت لها طلبها وانا انيكها قلت لها يا هبه اتصل عليه خالد صديق يوسف طلبك لسهره الليلة ايش رايك انتي قالت لي الان انتهي واكلمك بعدها كملت نيك فيها حتى الساعه 4 العصر حسيت انهاء ما ارتاحت معي قلت لها مبسوطه يا عمري كل عام وانتي بخير ردة عليه وانت بخير بس اسمع بقولك كلام لازم يصير قلت لها من عيوني انتي امري يا هبه وانا خدامك ايش عندك قالت لي انا الان مالي رغبة في خالد ولا يوسف كمان قلت لها ليش يا عمري قالت انا رحت ما اختك قبل يومين للمستوصف الى جنب بيتها قلت ايوة قلت لي شوفت هناك واحد يا ميدو حبيبي عليه زب مصيبه قلت كيف شوفتيه قالت لي كنت في الانتظار وهو كان واقف مع ناس يتكلم وشوفت زبه وهو نايم تحت البنطلون يا ميدو شي جنان قلت لها وايش شكله صاحب الزب الحنان هذا يا هبه قالت لي اقولك ما تزعل قلت لها عادي اذا انتي عجبك اجيبه لك الان ردة عليه هيا اسمع مني

سكس حيواناتسكس عراقي - سكس امهات - سكس امهات ساخن - ءىءء - xxxnxxnxxxفيلم سكس - محارم عربيسكسيتحميل سكس عربينيك مصري

قلت لها قولي لما دخلت اختك عندك الدكتور انا رحت قربت منه بطريقة اني عندي سوال قلت لها لو سمحت انت شغال هنا رد عليه نعم امري يا عسل هو قلي يا عسل وانا عيوني على زبه هو فهم عليه اني اشوف زبه اقولك وهو نايم يا ميدو حبيبي تقول تعبان تحت بنطلونه قلت له ما عندكم متخصص للعلاج الطبيعي خاص للمنازل رد علية بطريقه جدا روعه انا مسئول قسم العلاج الطبيعي وممكن اعملك جدول زيارة للمنزل قلت له دام انت المسئول ممتاز متى امرعليك قام واشر على مكتب قريب منا وقلي هذا مكتبي ممكن بس انتهي من موضوع مع مراجع واكون هناك قلت لها هو ايش شكله ابو تعبان هذا الي جننك قالت الصراحه هو اسود ونفسي اجربه قلت عادي ايش صار معك في المكتب قالت لي انا ما رحت لها على طول للمكتب اول شي رجعت عشان اشوف اختك هيا جوت العيادة قلت له ايوة قالت لقيت اختك عندك الدكتور تصدق كانت لبسة بس العباية وكلوت وسنتينه دخلت والدكتور يكشف عليها تصدق حسيت ان اختك تحول تتناك من الدكتور قلت لا مش ممكن تسويها اختي قالت اقولك شوفته يحسس عليها بطريقه رهيبه وهيا تتمايع معه قلت لها بنت انا في عيادة العلاج الطبيعي قالت لي طيب انا لسه عندي مع الدكتور اشعة انا طلعت من العيادة وعقلي كان هناك موب مع اختك تصدق لما قربت لقيته واقف على الباب ينتظرني قلت اسفه تخرت عليك دخلت معه المكتب جلست على الكرسي وهو على مكتبه هو يقولي لي كم عمرة المريض عندك في البيت قلت هو مو مريض قلي سيده قلت نعم قلي ايش عندها ما عرفت ارد عليه قلت لها عندها ابهر واللام اسفل الظهر وعظلات الرجل مشدودة قلي من متى هيا كدا انا قلبت الهرجة هنا معه قلت من وقت ما شوفتك قلي أيش توقلي أنتئ قلت امزح معك يا دكتور ضحكنا وقلي انتي امري لو انتي كمان تعبانه من عيوني قلت ممكن اطلبك اول يوم العيد سكت شويه ورد وقلي ممكن بس بعد الساعه 11 في الليل وكان هو يشوف ردة فعلي معه قلت ممكن البيت بيتك اعطني رقمه وانا بكلمه على الساعة 10 اليوم ايش رايك قلت لها أنتي لك رغبة فيه قالت أيوه نفسي اجربه اقولك زب جنان وهو نائم قلت له اوك يا عمري أيش اقول لخالد قالت لي خلي خالد ثالث يوم احسن قله هبه مشغولة مع اهلها واسمع جبلي شراب وحشيش بدري ابيه يجي وانا فل عشان اقولها تعبان فهمت قلت لها حاضر هبه زوجتي صارت تتحكم فيني بطريقة جميله المهم جلسنا انا وهيا نشرب من المغرب و نحشش سوأ في مجلسنا وجهزه الغرفة بفراش للمساج والعلاج الطبيعي اتصلت عليه الساعة 10 رد عليها حسيت انه منتظرها تتصل كيفك دكتور اسامه كل عام وانت بخير اسفه جدا يا دكتور اسامه عطلتك يوم العيد رد عليه

xxxnx - فيلم نيك - سكس عائلي - سكسي عربي - سكس اغتصاب - افلام جنس - سكسي بنت

وقلها عادي انا هنا لوحدي اولادي في السودان عرفنا انه سوداني قلت هبه له دكتور اسامه عندك مجال ولا مشغول اليوم رد هو عليها ابدا انا متفرغ لك يا عسل ضحكت هبه وقالت له نفس اول كلمة سمعتها منك يا دكتور اسامه هو رد عليها وقال لها انتي باين عليك تعبانة اليوم جدا قالت له أيوة جدا تعبانة ارسلي لي الموقع عشان اجيك لموزين قلت له انا برسل لك من يجيبك للبيت انت فين الان يا دكتور قال انا في المستوصف اخذ الزيوت حق العلاج الطبيعي لك اوك الان يجيك باي وقفلت هبه الخط وطلت عليه وقالت لي كيف انا عرفة اجيب الزب الي يعجبني قلت لها خلاص انت الان المديرة قالت لي لما تجيبه اول ما يطلع معك السيارة ادخل انت فيه وقله يا دكتور تكفئ المدام جدا تعبانة وجرب اعزمه على سجارة حشيش شوف يقبلها اذا رفضها قله عادي يا دكتور عيد وتعالو للبيت رحت للمستوصف اخدة وطلعت لمحل شاورما اخذة عشاء وانا راجع عزمته اول شي على دخان اخذها وقلت تكفى يا دكتور المدام جدا تعبانة لا تقصر معها لما قلت المدام حسيت انه احبط شويه لى قلت لها ترا عيد يا دكتور تشرب دخان ازرق انت ولا لا ضحك وقلي في البلد هذي ما اعرف اجيبه وصلنا للبيت دخلت الدكتور للمجلس وديت العشاء للمطبخ رحت لغرفة النوم لقيتها لابسة شي جنان روب نوم خفيف ابيض بدون شي تحته قلت الدكتور وصل راحت للمطبخ وانا وراها وقلت لها ترا الدكتور يشرب كل شي كدا صرفتها من عندي جهزة لها كاس وسكي ودخلت عليه وانا وراها يا ناس لما شافها وقف يكبر وانبهر منها قدمت له المشرب هو يفكره عصير عادي اخذ منه شربة كبيره حسيت ريقه نشف قال لي هذا شنو قلت مشروب عشان تركز معها صح سكت شويه وقلي ممكن صح رحبت به هبه وجلست قريب منه وتشرح له في اللام عندها وقلت له انهاء عندهاء اللام اخر الظهر وهو يقولها ابشري اريحك على الاخر صبيت انا لها كاس ثاني واعطيته سجارة حشيش يولع شاف هبه تولع سجارة حشيش وتشرب معنا قال لنا انتم من وين جاين ليه قالت له هبه انت الي سحبتني لك رد عليه كيف انا قالت له البنات كلموني عنك انك دكتور تمام فضلنا الى الساعةواحده نشرب ونحشش قالت له هبه متى نبداء هو قلها ممكن تلفي على جسمك منشف بس ضحكت هبه وقالت ليش منشفه قلها عشان تغطي باقي جسمك قالت له يا دكتور لحظه قامت هبه شالت روب النوم ونامت على الفراش الموجود هو صار يعرق انا اراقبه طلب مني يروح الحمام يغير ملابس الشغل قالت له هبه ايش تبي تلبس قلها شورت انا هنا تدخلت وقلت يا دكتور اسامه عادي شورت او بوكسر المهم غير الدكتور اسامه و نزل لها وهي مبطوحة على بطنها ويقول لي يا بختك عندك مدام جدا روعه انا هنا قلت لها دام انت تشوفها روعه هيا الان بين يدك ارجوك ابيك تريحه على الاخر وارجوك يا دكتور اهم شي المناطق الحساسه ابيك تخليها ترتاح جدا هو رد عليه وقلي من عيوني قام الدكتور يسئل هبه عن اماكن الوجع في جسمها قالت له من الرقبه وانت نازل الى اخر الظهر بداء الدكتور يلمس جسمها ويحدد اماكن الوجع عندها وكان ينزل الى تحت شويه شويه حتى وصل الى اسفل ظهرها ووصل الى منطقة الطيز بداء الدكتور ينفعل من منظر طيزها المجنون هنا هبه قالت للدكور انزل لتحت كمان وصل للمنطقة الخطره ورجع لعمل المساج لها من البدايه اخذ معها ممكن ساعه وهو متوتر ولمحت الدكتور مقوم زبه عليه واقولكم شي جدا طلع عليه زب مو طبيعي قمت اقول لهبه كلامك صح هبه حبيبتي قمت انا قلت لهم انا رايح للحمام وراجع لكم يا دكتور خذ راحتك اعتر هبه لك اوك رد عليه وقلي لالاتتخر علينا طلعت للصاله اشرب كاس وسجارة حشيش عشان هيا تنفرد بالثعبان السوداني انا اخذة بعيد عنهم اكثر من 20دقيقه ورجعت لهم المجلس لقيت هبه قلبت على ظهرها وهيا بتمص في زبه انا لما شوفت حقه قلت لهبه بالعافيه عليك هو لما شافني داخل الغرفة عليهم قلي هيا طلبت من تمص لي قلت له انا قلت لك يا دكتور هيا الان تعتبر لك بس لازم تمتعها صح وهيا تمص له نزل هو يلحس لها وانا جالس قريب من راسها طلعت هبه زبه من فمها وقالت لي شوف كيف العملاق قلت لها جدا عملاق بس تقدري عليه قالت لي باحاول فيه د / اسامه راح فيها رفع راسهمن كسها ويقولي المرة دي جدا روعه وانا ما راح اطلع من عندكم حتى تكون مبسوطة جدا قامت هبه تقول الدكتور يا اسامه هنا في عندي حكه وحطة صباعها على فتحت طيزها حسيت الدكتور انتفض بقوة من الحركة قلبها على ظهرها ونزل يلحس فتحت خرقها بطريقه مثيره لهبه هنا هبه نادت عليه تعال ميدو جنبي قربت منها فضلت تمص لي وهو يلحس خرقها حسيت هبه مولعه قلت لها كيف قالت لي ميدو طريقة جدا روعه هنا هبه قالت للدكتور ممكن نبدا من ورا اول شي قلها من محل ماتبي نبداء من عيوني وقف الدكتور يا جماعه عليه زب مو طبيعي هبه قالت لي شوفت كيف الثعبان رد عليه الدكتور انتي ياهبه كيفعرفتي ان حقي كبير ردة هبه عليه لما كنت واقف مع المراجع انا عيوني جت على زبك وهو تحت البنطلون كنت بتجنن عليه قلي الدكتور يا هبه انا وزبي تحت امرك بداء اسامه يحاول يفرش لها براس الثعبان قالت لي هبه تصدق ميدو راس زبه اكبر من حق يوسف وخالد اول مرة اشوف هبه خايفة من نيك ورا قلت لها طيب خليه قدام اول قالت لي لا ورا اول هبه اول مرة تتناك من خال طلعو الخوال اصحب ازبر مدمره بداء يدخله لها ورا وهيا تصيح وووواااااووو بشويش عليه ميدو احس نفسي اول مره امارس خلفي زبه جنان قام يدخله لها شويه شويه وانا اشوفه قلت له اسامه انت اثبت خليها هيا تدفعه لجو بدات هبه تدخله شويه شويه اقسم لكم انهاء شالت من زبه اقل من النص بس وقالت بس خلاص بموت رد عليه الدكتور وقلها يا هبه ايش رايك تقومي تجلسي عليه قالت لالالا ما اقدر قلها جربي مره وحدة بس وطلع هو زبه من طيزها تصدقون شوفت وجه هبه تغير صار احمر زي الطماطم قلت لها اشبك شلتي حق يوسف وحق خالد ماصر لك كدا قالت لي يا ميدو هذا الزب مدمر مو زيهم لو تجربه تعرف كيف قلت لها اهم شي انتي تحققي رغبتك يا عمري عدل اسامه جلسته وجت هبه تجلس عليه ياناس بكبر قارورة البيبسي ابو 4 ريال جلست هبه عليه شويه شويه تصدقون لما وصل للنص جو طيزها اشوف وجه هبه تغير وصارت تصيح قلت لها اشبك عمري تعبك قالت لا جدا روعه بس الان كفايه كدا وقامت هبه ترفع نفسها من عليه لكن فجاء حسيت بهبه ترجع تتدخله قبل لا يطلع منها قلت لها كيف قالت تصدق بدات اتعود عليه قلت لها تقدري تشيله كله قالت احاول معه وفضلت هبه تطلع وتنزل عليه شويه شويه وحسيت بهبه انه تستمتع بزبه انا قلت لهم تعالو نغير الوضع قامت هبه من عليه بشويش وخليتها تسجد على الكنب وهو جاها من ورا وبداء يدخله ثاني حتى وصل للنص هنا قالت لنا هبه خليه يثبت انا بتحرك قامت هبه بحركة ادخله واخرجه بشويش حتى صار باقي منه الثلث قالت الان خلاص كسي كسي قام اسامه سحبه منها بهدو وبداء يفرش لها كسها ودخل لها بس راسو صاحت هبه وقالت اقسم لكم حاسه كسي يتمزق من جو قلها اسامه اوقف قالت له لالالا لو توشوفني ابكي لا تتطلعه من كسي ودخلو لها شويه شوية اقسم لكم انو كسها شال زب اسامه المدمر حتى اخره لما دخل كله قالت هبه لا اسامه لا تتحرك خليك واقف وهيا بدات تتحرك على خفيف جوا برا جوا برا جوا برا اول مرة اشوف هبه كدا محنه وهيا تتحرك انا قلت للدكتور كيف المدام يا دكتور قلي انا شوفت بنات كثير في جدة بس زي هبه ما شوفت قلت له ليش قلي هيا مصره تتدخله كله وصراحه كس هبه اكيد كانت تمارس مع ازبار كبيره قبل كدا انا قلت لها بعد يوسف وخالد المهم اتناكت هبه من الدكتور اسامه نيك حتى اغما عليها ولما قرب ينزل طلبت هبه منه ينزل في فمها وشربت منيه وكنت اشوفها تشفطه شفط بجنون وجلست تلحس له بيضه وتمص راسه اكثر من نصف ساعه وهو مبسوط الدكتور من مص هبه لزبره المدمر قام ثاني قلها ها يا هبه لك رغبه ثاني قالت تعال على الجنب وجت هيا جنبه وكانت تدخله من ورا شويه شويه كانت هبه مصره تدخله كله ورا وجلست تحاول من خمسة الفجر الى الساعه سبعه الصبح وقدرة الممحونه زوجتي هبه ان تدخله كله ورا بس لما دخل كله في طيزها ما تحركت لمدة عشرين دقيقه وهيا تقول لا اسامه لاتتحرك خليها تتعود اول عليه انا كنت جالس اتفرج عليهم واشرب طلبت هبه مني اعطيها شراب صبيت لها نص الكاس قالت لي عبي لي الكاس كامل وتصدقون شربته على ثلاثه دفعات وهيا ممدده على جنبها اليسار لما شربة حسيت به انهاء خلاص انتهت لقيتها تتحرك بشويش على خفيف حتى صار النيك بينهم من ورا حامي الدكتور ما قدر يتحمل روعة طيزها قلها انزل في فمك كمان صاحت عليه لالالا نزل جوا طييز بردها لي ولما نزل جوتها حسيت انو خرطوم مطافي يطفي حريق صاحت محنه وقالت للدكتور خليه لاتتطلعه الان وجلسوعلى هذي الوضعيه حتى نامت هبه وهو كان مبسوط جدا لما شوفنها نامت قام طلعو منها بالرحة وخلينها نايمة قام الدكتور للحمام اخذ شور ولبس ملابسه وجلس معي نحشش سوا ونشرب الى الساعه 11 قبل الظهر قلي انا الان لازم امشي وبينا اتصال اذا صحيت هبه وسالت عني قلها راح للمستوصف وكلمني ترا بقول شي يا ميدو اول امراه تشيل زبي ورا وقدام هبه هيا جدا متعه وانت زوج جدا روعه عشان انك تبحث لها عن السعاده الجنسيه وطلع من عندي وانا رجعت اشوف هبه قام زبي عليها وهيا نايمه قلت بجرب انيكها ادخل زبي فيها ولا شي صار خرقها مثل النفق وكسها احمر وصار منفوخ كثير
\ هذي احدث اول ايام عيد الاضحى واختيار هبه شخص يمتعها
سوف اوافيكم بكل احدث جديدة كل عام وانتم بخير

انا محمد عندي 22 سنه هحكي قصتي مع جارتي المطلقه
جارتي دي حاجه ولا ف الخيال جسم مثالي جدا ومشدود عليها جوز بزاز وطيز تهيج اي حد كنت كل م اشوفها كنت افضل ابص عليها وزبي يقف ف البنطلون وهيا كانت بتاخد بالها والاقيها مركزه اووي لحد م جيت ف يوم لقيتها بتنادي عليا بتقولي تعالا عاوزه ابعتك مشوار ف انا طلعتلها وهيا قاعده لوحدها ف البيت قالتلي ادخل دخلت قامت قافله باب الشقه ودخلت أوضة النوم وانا فضلت قاعد مستنيها بعد عشر دقايق طلعتلي بس ايه بقي طالعه بشكل تاني خاالص طالعه لابسه اندر بس من غير حاجه وبزازها باينه والشورت الظ§ مبين كسها وانا اول م شوفتها زبي وقف اوووي لقيتها بتقولي اي رأيك ف جسمي مش حلو؟
فضلت باصص ومش عارف اتكلم قالتلي فينك روحت فين انا محستش بنفسي غير وانا ماسكها وببوس شفيفها وأرضع بزازها
وهيا بتقولي براحه مش كدا انا همتعك بس اهدي وقامت نزلت طلعت زبي من البنطلون وفضلت تلحس فيه و ف الفتحه وانا كنت متمتع جدا

سكس اجنبي مترجمسكس عراقينيك مترجمسكس امهاتاخ ينيك اختةxnxn - xxxnxxnxxxسكس اخوات عربي - سكس محارم عربي - تحميل سكس .
بعدين اختها ودخلنا الاوضه ورميتها ع السرير وقلعتها الاندر وبدأت الحس كسها وهيا عماله تقول اه اه حلووو اوووي كمل كمل قومت طلعت زبي وبدأت افركه ع شفرات كسها من برا وهيا مستمتعه جدا وتقوله دخله بقي انا مش قادره روحت مدخل زبي كله مره واحده ف كسها لقيتها شهقت جامد اوي وفضلت تقولي اه اه براحه زبك هيعور كسي وانا فضلت انيك ف كسها وامص بزازها فضلت حوالي عشر دقايق انيك ف كسها بعدين قولتلها نفسي ادخله ف خرم طيزك قالتلي انا خرم طيزي ضيق متفتحش قبل كدا قولتلها متقلقيش هفتحهولك براحه قالتلي انت زبك كبير اووي وانا خايفه قولتلها يلا بس نجرب خليتها نامت ع بطنها وحاةلت ادخل راس زبي بس خرم طيزها كان ضيق اووي قومت جبت زيت وفضلت ادعكه ع خرم طيزها وادخل صوباعي وهيا عماله تقول اه اوووف دخله بقي مبقتش قادره ظخلت كمان صوباع عشان ابدأ اهيأ ادخل زبي وبعدين بدأت ادخل راس زبي لقيتها صوتت قالتلي مش قادره طلعه طلعه روحت مدخله كمان شويه راحت قالت ااااااااااه ارزع جامد مش قادره ونيك بسرعه

سكس مع اختة - سكس مع اخته - سكس مترجم عربي - افلام سكس عراقي - نيك مترجم - xnxn - ءءىء - xnxxx - افلام جنس

معاكم ايمان اتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع ثلاث سنوات من حياتى ولكم بعدها ان تفهموا ما يدور حولكم
بدأت حكايتى بعد التخرج من الجامعة كلية تجارة جامعة المنصورة، والدى مهندس بترول وكلكم تعلمون هذة الكلمة
بعد تخرجى بثوانى وجدت ابى يدخل علينا بهدية النجاح
ابراهيم عريس لا يعوض مهندس بترول جاى من الكويت يخطب ويتجوزويسافر فى 25 يوم فات منهم اسبوع
كانت جوازة تمام مكافتش ابويا الا شنطة هدومى دخلنا فى فندق فلم يكن عندنا شقة فى مصرقضينا اسبوع وسافرنا الكويت
كان خطة عمل زوجى كالاتى 15 يوم شغل لا ارى زوجى فيها لو ثانية، 15 يوم لا يفارقنى فيها ثانية . اظنكم فهمتى اللى حصل.. حالة نفسية اضطررت للرجوع الى مصر للعلاج من هذه الحالة 3 شهور
عاد ابراهيم من الكويت 15 يوم لياخذنى من مصر للعودة للكويت، رجعنا ونحن محملين بوصايا الطبيب النفسى اولا لابد من الخلطة والفسحة لانة السبب الرئيسى فى مرضى هو الوحدة

وعلى الفور عند الوصول للكويت بادر ابراهيم بانشاء علاقة صداقة اسريةمع بينى وبين زوجة زميلة منى
منى وزوجها مصريين بالمناسبة زوجها كان يراس ابراهيم فى العمل، تغير الحياة بالنسبة لى 15 يوم انا ومنى و15 يوم انا وابراهيم، اصبحت انا ومنى صديقتان توام صورة طبق الاصل نلبس مث بعضنا تماما.. ننام سوا ناكل سوا نعيش سوا 15 يوم فى الشهر
تطورت الامور الى ان الى تساحقنا سوياكانت المرة الولى فى حياتى ساروى لكم هذا اليوم
اعتدنا انا ومنى ان نتسوق فى المناسبات .. وقبل عيد الاضحى نزلنا الى السوق وصرفنا حوالى 3 الاف دينار كنا نحمل اكثر من 80 كيلو من المشتروات كل شىءملابس ماكولات ومشروبات ادوات تجميل وكالمعتاد من كل شىء 2 لى ولمنى
عدنا من السوق متعبين للغاية كان اول شىء فكرنا بة مراجعة المشتروات على الفواتير ونحن نشاهد التليفزون وحل التعب علينا وكان العلاج الوحيد هو اخذ حمام دافىء

نيك مترجمسكس كلابنيك مصري xnxxxءىءء - افلام نيك الكس - فيلم سكس - سكس مص زب - سكس هندي - سكس عنيف - سكس فموي - مقاطع سكس حيوانات
دخلت منى للحمام وجهزتة واذا بها تقول لى اتفضلى الحمام جاهز
رددت عليها اية رايك ناخد حمام سوا ولا اية
هزت راسها بالموافقة
دخلنا الحمام كانت هذة المرة الاولى التى ارى منى عريانة وهى كذلك كانت اول خطوة فى الحمام هى ازالة الشعر اخذنا فى الحمام اكتر من 2ساعة نظفنا اجسامنا حتى اصبحت كالشمع لم يخو الحماممن بعض المداعبات والهزار الذى ادى الى انتفاخ صدورنا وتورم كسنا الذى لم يطرق بابة زب واحد من 9 ايام كنا متهيجن انا وهى كنا فى انتظار من يهدىء هياجنا
دخلنا غرفة النوم منى معتادة على وضع كريم ملطف بعد الحمام
طلبت منى منى ان اضع لها الكريم بدات اضع الكريم بدئا من رقبتها نزولا على صدرها وبزازها التى لاحظت انتصابها كما المدافع ثم نزلت الى بطنها وسرتها التى وجدت نفسى بلا شعور ادخل اصبعى فى سرتها التى اخذت شكل وردة بلدى ومع الاقتراب من تنتها المنتفخة التى اعلنت تورم كسها وكانة ينادى اهلا بمن يدخل فى قلبى بمجرد اقترابى من تنتها وملامستى طرافى كسها فاذا بكسها يلقى بسائلة اللزج الساخن ونظرت الى عيناها فاذا بها تدمع من النشوة فهمت طلبها دون كلام بدائت العب فى كسها بيدى وادخل صابع فية ثم 2 ثم 3 انة ياخذ يدى كاملة ومنى تكاد ان تقلع بزارها من مكانها من الشد فيهم و**** انها صعبت عليا وانا ولعت مما تفعلة لقد انزلت من 3 مرات منهم مرة فى فمى لا اقول لكم عن مذاق ماؤها اللذج الساخن تبدلناالوضع وكنت انا تحت وهى تلعب لى فى كسى وتلعق لى وتلعب لى فى كل انحاء جسمى استمرينا على هذا الحال اكثر من 3 شهور واشترينا اعضاء صناعية كانت منى تلبس الزب الصناعى وتنيكنى مرة وانا كذلك وفى احد الايام ونحن منهمكين فى الوضع قالت لى منى كلمة انا زهقت من جوزى ونفسى اجرب زب راجل تانى يا للهول

سكس امهات - نيك محارم مترجم - مقاطع سكس - سكس دياثة - نيك طيزافلام نيك مصري - افلام سكس اجنبية - سكس يمني - سكس خليجي
كلمة صعبة لكنها كانت على طرف لسانى .. فقلت لها والعمل قالت لى متيجى نبدل الرجالة
تعجبت من كلمتها.. فقلت لها وهما حيرضو
قالت لى انا محضرة خطة وكانها كانت مخططة للموضوع دة من زمان
وكان اليوم الموعود حيث اتفقنا ان نقضى اليوم عند منى لان شقة زوجها اكبر من شقة زوجى لانة يفوقة فى المركز يوم الاتفاق كان كالاتى:
الغدا عند منى . فى العاشرة صباحا ذهبت لمنى وزوجى نائم ايقظت منى زوجها وقالت لة اذهب انت وابراهيم ولا تعودا الا عندما نتصل بكم على الهاتف
خرج زوجها
منى كانت محضرة طقمين كان الطقمين صورة طبق الاصل من بعض.. الاكل كانت متفقة علية مع مطعم بعد الضهر حضر الغذاء حضرنا السفرة ودخلنا نلبس الطقمين .. وكان عبارة عن قطعتين فقط و**** المايوه محتشم عنهم
البلوزة من الامام لا تغطى الا حلمة البزاز والسرة ومن الظهر حرف x من خيط رفيع.. اما الجيبة مكانت اخر مسخرة كانت لا تغطى الا فتحتى الطيز والكس .
فهمت قصد منى كل واحد حيبص لمراة التانى ويقارن بينها وبين مراتة وطبعا كل واحد حيشوف مراة التانى احلى من مراتة
اتصلت منى بزوجها على المحمول الذى كان امامنا فى دقائق ومعة زوجى فتحنا الباب زوجى بحمل فى يدة علبة حلويات وزوج منى يحمل علب البيرة فتح الباب الزوجان تسمرا مكانهما لهذا المنظر السكسكى العالى الجودة
تقبل الزوجان هذا الامر ودخلا الكل جاهز جلسنا على السفرة انا بجوار زوج منى ومنى بجوار زوجى خطة محكمة الايادى تاكل والارجل تلف على بعضها من تحت الطربيزة
زوج منى وضع طرف اصبعة على طرف قدمى ليختبر مدى تقبلى
منى تلمح لى بطرف عينها ان الامور تسير كما هو مخطط لها
لم امنع زوج منى من ان يلصق فخذة بفخذى مما يسبر شهوتة
لانى متاكدة ان زوجى يفعل نفس ما يفعلة زوج منى فرغنا من الغذاء وجاء وقت الحلو منى قدمت الحلو انحنت امام زوجىبالجاتوة لا لياخذ الجاتوة ولكن ليرى صدرها المنتفخ
واستدارت لزوجها لتقدم لة وظهرها لزوجى ليرى فخذاها ويستنتج انها لا تلبس كلوت مناظر رائعة وجاء دورى بالبيرة وفعلت ما فعلتة منى
الان متاكدة ان الرجلان فى قمة هياجهما وفى انتظار من من يفجر هذة الطاقة .. جاء دورهم وكانهم وافقو على التبادل منى طلبت من زوجى ان يبرمج لها الرسيفر الموجود فى غرفة النوم ودخل معها اما انا فتركتنى انا وزوجها فى الصالة لنبرمج السيفر الذى فى الصالة
وبمجرد دخول منى وزوجى بداء دورى لارمى نفسى على صدر زوجها الذى طلب منى ان ارقص لة لم اعترض لاننى سوف اهيجة
وفعلا فكانت دورة واحدة منى ترفع الجيب ليظهر كسى وطيزى تماما .. وكانى اقول لة يالة انا موافقة
انتهت وصلة الرقص لارتمى على الكنبة ليقول لى انة يريدنى وافقة بدون تردد فهذا ما كنت ابغى . اتفقنا على الموعد الذى حددتة انا ومنى لانها فى نفس الوقت ستكون مع زوجى
خرجت انا وزجى عائدين للشقة وفى الطريق قلت لزوجى اننى غدا سوف اذهب للكوافير واريدك ان توصلنى التاسعة وافق على الفور لانة بالتاكيد كان يفكر فى طريقة ليخرجنى غدا فى العاشرة من شقتنا لان منى سوف تحضر بدلا منى
انزلنى امام الكوافير الذى لم ادخلة وعدت الى سقة منى فى العاشرة تماما لاجد زوجها يفتح لى الباب دخلت على الفور جلست على الكنبة نفس جلسة امس
لكن كنت البس الاتى:
من فوق بلوزة حرير تحتها سنتيان بكينى موديل 2006 عبارة عن خيطين رفيعين يمسكان وردة حمراء تغطى حلمات بزازى
وجيب جنس وتحتها كلوت بكينى احمرعبارة عن وردة حمراء تغطى فتحة كسى فقط وخيط رفيع يور بين فخذاى من وسط طيزى منى كانت تلبس نفس الملابس ونفس السنتيانة والكلوت
قابلنى بكل الترحاب والقبلات كاد يقطعنى من القبلات .. ظللنا نلعب اكثر من ساعة وجاء دور النيك
لعلمى بفوائد التدليك طلبت منة ان يضع لى الكريم المرطب بتاع منى، لانه سوف يسخننى وهو ايضا
بداء يخلعنى ملابسى استعدادا لوضع الكريم بسهولة سلت منى البلوزة ليظهر بزازى النافرة ليقلعنى السنتيانة و**** عندما راى بزازى فقط انتصب زبة معلنا انا هنا ههههههههه ماذا لو راى كسى .. بمجرد ان وضع يدة على جسمى احس بالنار التى تخرج من جسمى .. وهو ايضا كان يخرج لهيب
دخلت على سرير صديقتى قلبنى يمنا ويسارا .. لحس كل جسمى لحس كسى شرب ماء كسى ناكنى على كل الاوضاع مصيت لة زبة ناكنى بين بزازى الفائرة ناكنى فى طيزى مرتين ناكنى فى وضع الكلبة مرة حيث كنت راكعة وهو خلفى وزبة يدخل مرة كسى ومرة طيزى ناكنى وانا اقول لة كمان احتضنة حتى لا يخرج زبة من كسى ياة ان ماؤة غزير يكاد يروى ظماى
ظل ينيكنى من الساعة 12 حتى الرابعة دون توقف لحظة
وكذلك منى كان موعد الرجوع الساعة 6 حتى لو كنا فى منتهى اللذةالساعة 6 عدت لمنزلى بعدان اعادت منى ترتبة كان لم يحدث شىء وانا كذلك رتبت لها شقتها وكان لم يحدث شىء
ظللنا على هذا الوضع 3 شهور
ونحنن نتبادل الازواج الحياة اصبح لها طعم جديد طعم الحياة الجنسية
انا ومنى نمارس السحاق وزوجها ينكنى وزوجى ينيكها الان
راقت لى الحياة
فى احد ايام السحاق ونحن نستمتع باحد الافلام الجنسية للجنس الجماعى الذى ادركنا مدى لذتة
قررنا انا نطبق مانراة: سكس جماعى
ساحكى لكم اول يوم جنس جماعى
كانت منى وزوجها عندى للغداء كما هومخطط ونحن نلبس ملابسنا التى لا تستر اى شى من اجسامنا وزوجى يلبس روب وشورت فقط
ومجهزين لجوز منى نفس الروب والشورت اول ما وصل جوز منى دخلتة منى غرفة النوم وغير ملابسة ولبس الروب والشورت
تناولنا الغذاء والحلو وجلسنا نتتمع اغانى موسيقى تلهب القلوب حركت مشاعرنا نحن الاربعة قلنا لهم قوموا نرقص رقصت انا وزوجى ومنى وزوجها طبعا الرجالة نفسهم يبدلو لكن محدش يقدر يقول كدا واحنا بنرقص كانت ادينا على ازبار اجوازنا علشان يسخنو ويتحركوا لحد ما خلاص وقفت وبقيت زى قضبان السكة الحديد بدلنا الرجال فى الرقص انا ارقص مع زوج منى ومنى ترقص مع زوجى وايدينا على ازبارهم الرجال خلاص
اخذت زوجى وجلسنا على كنبة ومنى وزجها على كنبة واخذنا نلعب فى ازبار ازواجنا حتى انتصبت
الكل مستمتع مص على كيفك.. لحد ما قامو علشان ينيكونا كل واحد خد مراتة ينيكها فى جنب قامت منى وقالت يالا نبدل يا ايمانالرجال ليس لهم راى
انا رحت لجوزها وهى جت لجوزى النيك على كيفك
لكن المفاجاة كانت من الرجال
جاء زوجى ليضع زبة فى كسى وزوج منى يضع زبة فى طيزى ومنى تلحس بزازى يالة من منظر رائع الكل منسجم

سكس ديوثسكس عنيفنيك كس - نيك عربي - فيديو نيك مصريفيديو سكس مصري - سكس خليجي - سكس هندي - فيلم سكس