اجدد قصص سكس 2019 سالي عمري 27

قصص سكس اجدد قصص سكس 2020

قصص سكس همنا قصة سكس حقيقيه

ا سالي عمري 27 كنت في الخامسه عشر من نيك العمر عندملا حدثت الحادثه كنا في بيت عمي وكات ابن عمي يكبرني بخمسة اعوام وكان يلاعبني ولم اعلم نيته ابدا حتى وقعت الفاس بالراس وكنا في شهر رمضان وكان عرب نار نائما على سريره ولا يلبس الا الكلسون فدخلت لانبهه ليحضر بعض الاغراض وعندما رايته شعرت بالخوف وكان قضيبه منتصبا فقام وضحك وقال لا تريدين انا تلعبي فخفت انا ارفض لان البيت لا يوجد فيه الا زوجت عمي وكان سمعها خفيفا فقلت لهو نعم فقال سوف اعلمك على الكمبيوتر وان لم يكن عندي كمبيوتر فوافقت فذهبنا الا الكمبيوتر وجلستو بجانبه وقال لي العبي على الكيبورد وانا اعلمك وكنت احس يداه تمتد فوق يداي حتى بدئا , نيك يلامس فخدي فصرت ارتجف فقال تعالي اعلمك لعبت المصارع فاخني الا السرير ورماني وجلس فوقي حتى كاد يخنقني وكان زبه المنتصب يلاعب طيزي ويداه تعصر نهدي وثم قلبني على ظهري وقال لي صور سكس اغتصاب انا الثوب يعقد اللعب فشلحني الثوب ومن سكس على البحر ثم البنطال فخجلت وقال لا تخجلي فنحن نلعب وبعدها رماني على الارض وشدني من شعي وزبه ملتصق في مؤخرتي ويهز بي وانا ملتزمت الصمت وقلبي يخفق بسرعه كبيره وظل يهزني حتى فلتت صدريتي فبكيت من الخوف فصار يحسس على ويقول انها لعبت الراحه وبدات يداه يتقترب من بزازي فقلت لهو لا عيب فقال لايوجد احد في البيت اما ان تلعبي او اضربك فرايته كانهو وحش مفترس وانا الفريسه فلتزمت الصمت وما ان قام عني حت رايته يشلح الكلسون وكان طول زبه 25 سم فقلت لهو ما هذا قال هاذ لعبه ويجب ان تلعبي بها فصار يضع يداي على زبه وانا ابكي من شدت الخوف وقال الان انا فيلم سكس حقيقى سوف العب بلعبتك ولفني على بطني وبا اللعب بطيزي واخرج الكريم من الدرج وبداء بمسحه على خرمي وثمه احسست بسخونه بجانب خرمي وانتبهت وكان يبدا بادخال زبه العريض فحاولت ان اهرب ولاكنهو اقو مني وقال فيلم سكس متحرك لي اهدئي حتى ادخلهو بهدوء ولاكنهو كان وحشا فادخلهو مرتا واحد فصرخت عسى احدا يسمعني ولاكن لا فائده ووضع يدهو على فمي وبدئ بهزي وانا ااان من الالم الفظيع وارتعش واحسست انا ماء دافئا ينصب داخل خرمي فقام عني ولفني بتجاه زبه ووضع زبه في فمي وبدا انهو يريد انا انظفه وكب ما تبقى في فمي حتى اني كنت ارجع كل ما في بطني وقام وقال اذا كنتي تريدين الفضيحه فلا ابالي او اسكتي فاتا لم اريد انا افقدك عذريتك وجلستو ابكي ساعه وانا منهك من التعب والتفكير واتا بعد ان غير ملابسه وقال انتي عبدتي سوف انيكك وقت ما اردت وكان خرمي مجروحا فجاب لي محارم ويود وقال لا تخافي كثير من البنات حصل معهن ذالك ورمى على خاتم ذهب وقال هذا سعركي انا املكك واذا اردتي انا تلعبي من وراي سوف اريك ما هو اصعب من ذالك وذهب وبعدها صار يتصل من حين الا اخر ويقول لي تعالي زياره عندنا واذهب وبكل سهوله يفصعني في اي مكان في البيت ويروي عطشه ويرمي علي مبلغ من المال ويقول احسن ما اعطيهم لشورموطه غيرك وصرت لا تفرق عندي ان انتاك او ان اعمل الجنس مع اي احد وكان هو لهو الحصه الاكبر مني ولم يعامكلني بلطف حتى لو مره ومع مرو الايام عرفني بصديق لهو صاحب معرض ملابسقصص سكس همنا قصة سكس حقيقيه

 

كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش

سكس اجنبي ساخنتحميل افلام سكس نيكافلام سكس ابن ينيك اخته

انا : ياعم اتنيل مصمم ايه هو ايه نيك وخلاص هو انا جيت جنبك
فيرناندو : *بيتف علي الارض وبيبصلي * خووول
انا : *بضربه بالروصيه وبرجلي في ركبته وقع علي الارضه مسكته من العضمه اللي عند رقبته وبضغط عليها جامد *
فيرناندو : *بيخبطلي علي ايدي اكنه بيستسلم وبيرفع ايده لفوق بيشاور خلاص وانا سبت رقبته وبصيت لكوارشي * اهو رفض القتال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره وبعديها بيضحك وبيشاور بايده نطلعله *
فاطمه : هيما صح امسك وانت جورج امسك وانت مايكل امسك
هيما : ايه دا
كوارشي : هتستلمو شغلكم ولا مش عايزين تاكلو
انا : هنشتغل ايه
شاروخان : *بيشاور لهيما * هتنضف الحمامات ..*بيشاور لجورج * هتشتغل في المطبخ اللي هنا تعمل اكل للريس …* بيشاورلي * هتلف علي المساجين تاخد هدومهم الوسخه وتغسلها
كوارشي : في حد معترض او عايز يغير شغلته
انا : انا دكتور مش غساله
هيما : وانا تاجر مخدرات قد الدنيا انضف حمامات
كوارشي : يعني مش عاجبكم
انا : مش هغسل هدوم لشويه رعاع ملهمش لازمه
هيما : *ساكت *
كوارشي : رعاع يعني ايه
انا :*برميله الكيس علي الارض * يعني انا مش هغسل هدوم لحد
شاروخان : * بيزوم ولسا هيضرب *
كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش
انا : مبقولش كلمتي مرتين
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * اتريد القتال
انا: *ببصله بتحدي *
كوارشي : هههههههههه انت كويس وانا مبسوط منك …جيمي استعد عندك قتال وهيكون جنسي ….. *بيبصلي * ربع ساعه تجهز نفسك والاقيك في الحوش تحت

كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش

اخ ينيك اختهسكس نيك ابن وامهاغتصاب اخ ينيك اخته

انا : ياعم اتنيل مصمم ايه هو ايه نيك وخلاص هو انا جيت جنبك
فيرناندو : *بيتف علي الارض وبيبصلي * خووول
انا : *بضربه بالروصيه وبرجلي في ركبته وقع علي الارضه مسكته من العضمه اللي عند رقبته وبضغط عليها جامد *
فيرناندو : *بيخبطلي علي ايدي اكنه بيستسلم وبيرفع ايده لفوق بيشاور خلاص وانا سبت رقبته وبصيت لكوارشي * اهو رفض القتال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره وبعديها بيضحك وبيشاور بايده نطلعله *
فاطمه : هيما صح امسك وانت جورج امسك وانت مايكل امسك
هيما : ايه دا
كوارشي : هتستلمو شغلكم ولا مش عايزين تاكلو
انا : هنشتغل ايه
شاروخان : *بيشاور لهيما * هتنضف الحمامات ..*بيشاور لجورج * هتشتغل في المطبخ اللي هنا تعمل اكل للريس …* بيشاورلي * هتلف علي المساجين تاخد هدومهم الوسخه وتغسلها
كوارشي : في حد معترض او عايز يغير شغلته
انا : انا دكتور مش غساله
هيما : وانا تاجر مخدرات قد الدنيا انضف حمامات
كوارشي : يعني مش عاجبكم
انا : مش هغسل هدوم لشويه رعاع ملهمش لازمه
هيما : *ساكت *
كوارشي : رعاع يعني ايه
انا :*برميله الكيس علي الارض * يعني انا مش هغسل هدوم لحد
شاروخان : * بيزوم ولسا هيضرب *
كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش
انا : مبقولش كلمتي مرتين
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * اتريد القتال
انا: *ببصله بتحدي *
كوارشي : هههههههههه انت كويس وانا مبسوط منك …جيمي استعد عندك قتال وهيكون جنسي ….. *بيبصلي * ربع ساعه تجهز نفسك والاقيك في الحوش تحت

كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش

سكس حيوانات حصانكس منفوخ - سكس امهات مترجم

انا : ياعم اتنيل مصمم ايه هو ايه نيك وخلاص هو انا جيت جنبك
فيرناندو : *بيتف علي الارض وبيبصلي * خووول
انا : *بضربه بالروصيه وبرجلي في ركبته وقع علي الارضه مسكته من العضمه اللي عند رقبته وبضغط عليها جامد *
فيرناندو : *بيخبطلي علي ايدي اكنه بيستسلم وبيرفع ايده لفوق بيشاور خلاص وانا سبت رقبته وبصيت لكوارشي * اهو رفض القتال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره وبعديها بيضحك وبيشاور بايده نطلعله *
فاطمه : هيما صح امسك وانت جورج امسك وانت مايكل امسك
هيما : ايه دا
كوارشي : هتستلمو شغلكم ولا مش عايزين تاكلو
انا : هنشتغل ايه
شاروخان : *بيشاور لهيما * هتنضف الحمامات ..*بيشاور لجورج * هتشتغل في المطبخ اللي هنا تعمل اكل للريس …* بيشاورلي * هتلف علي المساجين تاخد هدومهم الوسخه وتغسلها
كوارشي : في حد معترض او عايز يغير شغلته
انا : انا دكتور مش غساله
هيما : وانا تاجر مخدرات قد الدنيا انضف حمامات
كوارشي : يعني مش عاجبكم
انا : مش هغسل هدوم لشويه رعاع ملهمش لازمه
هيما : *ساكت *
كوارشي : رعاع يعني ايه
انا :*برميله الكيس علي الارض * يعني انا مش هغسل هدوم لحد
شاروخان : * بيزوم ولسا هيضرب *
كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش
انا : مبقولش كلمتي مرتين
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * اتريد القتال
انا: *ببصله بتحدي *
كوارشي : هههههههههه انت كويس وانا مبسوط منك …جيمي استعد عندك قتال وهيكون جنسي ….. *بيبصلي * ربع ساعه تجهز نفسك والاقيك في الحوش تحت

القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم

سكس اغتصابنيك مايا خليفةافلام سكس نار

انا : اه
شخص : فيرناندو *بيسلم عليا *
انا : *بسلم عليه * انا مايكل ايه بقي القتال دا
فيرناندو : كل واحد بيمسك زبر التاني وبيلعبله فيه وناتاشا واقفه ماسكه تايمر اللي زبره هيقف اسرع يبقي خسر واللي كسب ينيكه وبينزل ينضف الحمامات وممنوع من الاكل والشرب لمده يوم حتي لو معاه فلوس
جورج : هههههه احا ولو مالوش في الخشن
فيرناندو : يعني ايه خشن
انا : يعني مالوش في الرجاله
فيرناندو : ااااه لا هنا مفيش حد مالوش في حاجه لو رفضت تعتبر خسران و انت اللي هتتناك او من حقك تخلي حد غيرك ينيكه
هيما : طب لو راجل وست
فيرناندو : نفس الكلام برضو بالنسبه للست لو بلعت ريقها او رعشت او جسمها اتنفض او اي مظاهر هيجان بانت عليها بتخسر وبتتناك بس بتتناك مرتين مره من خصمها ومره من ناتاشا
جورج : احااااااا ناتاشا بتنيكها ازاي
فيرناندو : بتربطها بطوق كلاب وبتفضل كلبتها واي حاجه تطلبها منها لازم تنفذها لمده 24 ساعه
انا : ولو منفذتهاش
فيرناندو : مينفعش متنفذهاش لانها لو منفذتش هتطلع للحاكم وساعتها هتتمني انها كانت تنفذ
هيما : يادين اممممممممممممي
فيرناندو : انتو لابسين هدمكو ليه انتو مش شايفين باقي الناس
انا : ماهم لابسين عادي اهم
فيرناندو : مع الحر هتلاقي نفسك قاعد بالشورت بس او هتقص بنطلونك دا حتي الستات قاعدين بالشورت والبرا
انا : متشكرين ياحبيبي
فيرناندو : *بيشاورلي عايز فلوس *
انا : اجيبهالك منين معيييش
فيرناندو : يبقي ندبر قتال مابينا *بيزعق * كوارررررررررررررشي انا معايا مشكله
كوارشي : *بيشاورله يستني بعد القتال مايخلص *
( القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم بيشوفوا كدا )
كوارشي : *بيشاور لفيرناندو يتكلم *
فيرناندو : *بيشاور عليا * بيسخر مني اديته معلومات ومدانيش فلوس فاكر انها مجانيه من غير مقابل
انا : انا اناااااا معرفش القوانين معرفش انها بفلوس وانا مطلبتش منه هو اللي قال لوحده
كوارشي : في خلاف ولازم يتحل قدامكم خمس دقايق تتناقشوا لو ماتصالحتوش هتشرفونا في القتال
فيرناندو : انا مصمم

القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم

افلام سكس ااجنبيه - سكس مساج - سكس خلفي

انا : اه
شخص : فيرناندو *بيسلم عليا *
انا : *بسلم عليه * انا مايكل ايه بقي القتال دا
فيرناندو : كل واحد بيمسك زبر التاني وبيلعبله فيه وناتاشا واقفه ماسكه تايمر اللي زبره هيقف اسرع يبقي خسر واللي كسب ينيكه وبينزل ينضف الحمامات وممنوع من الاكل والشرب لمده يوم حتي لو معاه فلوس
جورج : هههههه احا ولو مالوش في الخشن
فيرناندو : يعني ايه خشن
انا : يعني مالوش في الرجاله
فيرناندو : ااااه لا هنا مفيش حد مالوش في حاجه لو رفضت تعتبر خسران و انت اللي هتتناك او من حقك تخلي حد غيرك ينيكه
هيما : طب لو راجل وست
فيرناندو : نفس الكلام برضو بالنسبه للست لو بلعت ريقها او رعشت او جسمها اتنفض او اي مظاهر هيجان بانت عليها بتخسر وبتتناك بس بتتناك مرتين مره من خصمها ومره من ناتاشا
جورج : احااااااا ناتاشا بتنيكها ازاي
فيرناندو : بتربطها بطوق كلاب وبتفضل كلبتها واي حاجه تطلبها منها لازم تنفذها لمده 24 ساعه
انا : ولو منفذتهاش
فيرناندو : مينفعش متنفذهاش لانها لو منفذتش هتطلع للحاكم وساعتها هتتمني انها كانت تنفذ
هيما : يادين اممممممممممممي
فيرناندو : انتو لابسين هدمكو ليه انتو مش شايفين باقي الناس
انا : ماهم لابسين عادي اهم
فيرناندو : مع الحر هتلاقي نفسك قاعد بالشورت بس او هتقص بنطلونك دا حتي الستات قاعدين بالشورت والبرا
انا : متشكرين ياحبيبي
فيرناندو : *بيشاورلي عايز فلوس *
انا : اجيبهالك منين معيييش
فيرناندو : يبقي ندبر قتال مابينا *بيزعق * كوارررررررررررررشي انا معايا مشكله
كوارشي : *بيشاورله يستني بعد القتال مايخلص *
( القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم بيشوفوا كدا )
كوارشي : *بيشاور لفيرناندو يتكلم *
فيرناندو : *بيشاور عليا * بيسخر مني اديته معلومات ومدانيش فلوس فاكر انها مجانيه من غير مقابل
انا : انا اناااااا معرفش القوانين معرفش انها بفلوس وانا مطلبتش منه هو اللي قال لوحده
كوارشي : في خلاف ولازم يتحل قدامكم خمس دقايق تتناقشوا لو ماتصالحتوش هتشرفونا في القتال
فيرناندو : انا مصمم

القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم

سكس بنت - سكس نانسي عجرم - سكس منقبات

انا : اه
شخص : فيرناندو *بيسلم عليا *
انا : *بسلم عليه * انا مايكل ايه بقي القتال دا
فيرناندو : كل واحد بيمسك زبر التاني وبيلعبله فيه وناتاشا واقفه ماسكه تايمر اللي زبره هيقف اسرع يبقي خسر واللي كسب ينيكه وبينزل ينضف الحمامات وممنوع من الاكل والشرب لمده يوم حتي لو معاه فلوس
جورج : هههههه احا ولو مالوش في الخشن
فيرناندو : يعني ايه خشن
انا : يعني مالوش في الرجاله
فيرناندو : ااااه لا هنا مفيش حد مالوش في حاجه لو رفضت تعتبر خسران و انت اللي هتتناك او من حقك تخلي حد غيرك ينيكه
هيما : طب لو راجل وست
فيرناندو : نفس الكلام برضو بالنسبه للست لو بلعت ريقها او رعشت او جسمها اتنفض او اي مظاهر هيجان بانت عليها بتخسر وبتتناك بس بتتناك مرتين مره من خصمها ومره من ناتاشا
جورج : احااااااا ناتاشا بتنيكها ازاي
فيرناندو : بتربطها بطوق كلاب وبتفضل كلبتها واي حاجه تطلبها منها لازم تنفذها لمده 24 ساعه
انا : ولو منفذتهاش
فيرناندو : مينفعش متنفذهاش لانها لو منفذتش هتطلع للحاكم وساعتها هتتمني انها كانت تنفذ
هيما : يادين اممممممممممممي
فيرناندو : انتو لابسين هدمكو ليه انتو مش شايفين باقي الناس
انا : ماهم لابسين عادي اهم
فيرناندو : مع الحر هتلاقي نفسك قاعد بالشورت بس او هتقص بنطلونك دا حتي الستات قاعدين بالشورت والبرا
انا : متشكرين ياحبيبي
فيرناندو : *بيشاورلي عايز فلوس *
انا : اجيبهالك منين معيييش
فيرناندو : يبقي ندبر قتال مابينا *بيزعق * كوارررررررررررررشي انا معايا مشكله
كوارشي : *بيشاورله يستني بعد القتال مايخلص *
( القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم بيشوفوا كدا )
كوارشي : *بيشاور لفيرناندو يتكلم *
فيرناندو : *بيشاور عليا * بيسخر مني اديته معلومات ومدانيش فلوس فاكر انها مجانيه من غير مقابل
انا : انا اناااااا معرفش القوانين معرفش انها بفلوس وانا مطلبتش منه هو اللي قال لوحده
كوارشي : في خلاف ولازم يتحل قدامكم خمس دقايق تتناقشوا لو ماتصالحتوش هتشرفونا في القتال
فيرناندو : انا مصمم

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور
هيما : *بيبص من الشباك * في اوضه هناك بعد السور
انا : *بقوم ابص معاه * ايه الاوضه دي
جورج : انااااااااااا عايز اروح *منهار وبيعيط *
انا : *بعصبيه * قوووووووووم روح غوووور في داهيه انزل قولهم عايز اروح *بزقه * متنزل
هيما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا
انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ….. شششششش ايه الصوت دا
جورج : ايه الصفاره دي
( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الحوش لقينا كلهم ملمومين دايره وفي اتنين في النص )
كوارشي : * واقف فوق * في مشكله حصلت بين اتنين هنا في السجن وزي مانتو عارفين اي مشكله بنحلها بساحه القتال والقوانين طبعا انتو عارفينها .. ابداؤ القتال
جورج : احا هما بيقلعوا هدومهم ليه ملط
انا : يمكن اللي زبره اطول بيتحسبله نقطه زياده
هيما : هما مبيضربوش بعض ليه وواقفين ليه احااااااا هما بيعملو ايه
شخص : *بيبصلنا * انتو جداد صح

سكس بنت مصرية - سكس نيك سحاق - سكس بزاز ساخن

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور
هيما : *بيبص من الشباك * في اوضه هناك بعد السور
انا : *بقوم ابص معاه * ايه الاوضه دي
جورج : انااااااااااا عايز اروح *منهار وبيعيط *
انا : *بعصبيه * قوووووووووم روح غوووور في داهيه انزل قولهم عايز اروح *بزقه * متنزل
هيما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا
انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ….. شششششش ايه الصوت دا
جورج : ايه الصفاره دي
( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الحوش لقينا كلهم ملمومين دايره وفي اتنين في النص )
كوارشي : * واقف فوق * في مشكله حصلت بين اتنين هنا في السجن وزي مانتو عارفين اي مشكله بنحلها بساحه القتال والقوانين طبعا انتو عارفينها .. ابداؤ القتال
جورج : احا هما بيقلعوا هدومهم ليه ملط
انا : يمكن اللي زبره اطول بيتحسبله نقطه زياده
هيما : هما مبيضربوش بعض ليه وواقفين ليه احااااااا هما بيعملو ايه
شخص : *بيبصلنا * انتو جداد صح

سكس نيك امي - بزاز سكس - سكس سهير رمزي

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي

فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور
هيما : *بيبص من الشباك * في اوضه هناك بعد السور
انا : *بقوم ابص معاه * ايه الاوضه دي
جورج : انااااااااااا عايز اروح *منهار وبيعيط *
انا : *بعصبيه * قوووووووووم روح غوووور في داهيه انزل قولهم عايز اروح *بزقه * متنزل
هيما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا
انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ….. شششششش ايه الصوت دا
جورج : ايه الصفاره دي
( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الحوش لقينا كلهم ملمومين دايره وفي اتنين في النص )
كوارشي : * واقف فوق * في مشكله حصلت بين اتنين هنا في السجن وزي مانتو عارفين اي مشكله بنحلها بساحه القتال والقوانين طبعا انتو عارفينها .. ابداؤ القتال
جورج : احا هما بيقلعوا هدومهم ليه ملط
انا : يمكن اللي زبره اطول بيتحسبله نقطه زياده
هيما : هما مبيضربوش بعض ليه وواقفين ليه احااااااا هما بيعملو ايه
شخص : *بيبصلنا * انتو جداد صح

سكس ليلة الدخلة - تحميل فلام سكس - نيك اختي