سكس بنات عاهرات تتناك من زبر ضخم نيك طحن


هيما : * بيلف في السجن ومعاه شنطه المخدرات ولقي واحد قاعد علي جنب * مالك ياصاحبي قاعد كدا ليه 

سكس خليجي - سكس زنوج - سكس ساخن
مسجون : *بيزعق فيه * ابعد عني
هيما : انا عايز اريحك انا شايفك عرقان وجسمك بيترعش انت كنت بتتعاطي حاجه
مسجون : *بيترعش وبيدفي نفسه بايديه *
هيما: قولي بس كنت بتاخد ايه وانا هجيبهولك وبسعر حلو
مسجون : *بيبعد عن هيما وبيقف بعيد *
هيما: *بيطلع حقنه وخرطوم صغير * خد خليهم معاك هتحتاجهم امسك بس متنشفش مخك والمره دي ببلاش
مسجون : *بيزق ايد هيما بعصبيه *
هيما : ماشي ياعم علي العموم الحاجه علي سريرك اهيه نهارك فل *بيخرج من اوضه المسجون لقي شاروخان في وشه *
شاروخان : اداك فلوس
هيما: يخصك في ايه
شاروخان : *بيبصله بعظمه * متنساش نفسك ياخول انت حته متناك شغال عندنا ولما اكلمك تكلمني عدل *بيضربه بالبوكس في بطنه *
هيما : اااااااه
شاروخان : لو الايراد قل ولا سرقت من الفلوس انا اللي هقتلك بايدي *بيزقه * غور من وشي حته كلب
هيما : *بيبرطم وهو ماشي * حاضر يابن المتناكه حااااااااااااضر

( ناتاشا قاعده علي ترابيزه صغيره عاملاها مكتب والترابيزه دي علي باب طرقه والطرقه فيها حوالي 10 اوض .. الترابيزه نفسها تعتبر قافله مدخل الطرقه وجورج قاعد جنبها )
مسجونه : مستريس
ناتاشا : *بتبص في الكشف اللي قدامها * ممممممم نيك ولا تعذيب ولا الاتنين
مسجونه : مش هتفرق
ناتاشا : اوضه 4 واستني زبونك 10 جنيه
مسجون : لعب اطفال
جورج : ربنا يخليهملك هما كام سنه
ناتاشا : اخرس انت … 10 جنيه من غير البامبز و 20 جنيه بالبامبرز والببرونه
مسجون : معايا 15
ناتاشا : يبقي بامبرز بس خش اوضه 9 جاهزه
جورج : احا ايه لعب اطفال دي وبامبرز ايه القرف دا ويشخ علي روحه بقي وتقوليلي خش ياجورج نضف الملايات واغسلها واتقرف انا بقي بالخرا دا واقعد اغسل وانضف وادعك لا ياستي انا ماشي
ناتاشا : لعب اطفال يعني بيحب يتعامل معامله الاطفال بيحب ينيك او يتناك وهو لابس بامبرز وببرونه اكنه طفل فهمت
جورج : ياريتني مافهمت
مسجونه : اقزام
ناتاشا : للاسف القزم الوحيد ماجاش النهارده تقدري تشوفيه فين وتجيبيه
مسجونه : مش عايز يجي معايا
ناتاشا : مش ذنبي واتفضلي اللي بعده
جورج : متسيبيلي انا الطلعه دي
ناتاشا : يعني ايه
جورج : اجرب انا دي شغلانه سهله
ناتاشا : اتفضل
جورج : احلي مسا علي الحلويات ليسبيانز صح
كابل مساجين : لا بنوتي وعايزين دكر
جورج : بنوتك ازاي ؟؟؟ وبعدين دكر وانا موجود ياعساسيل
ناتاشا : اسكت انت .. مع بعض ولا كل واحد لوحده
مسجون منهم : لا مع بعض
ناتاشا : كل واحد 10 حنيه وخشوا علي اوضه 2 …. انت متخلف دول لو اشتكوك لكوارشي هتنزل قتال انت هنا مالكش دعوه بميول حد فاهم
جورج : طب مننزل قتال دا حتي نسوان زي الفل وتفتح النفس مش زيك شبه البومه
ناتاشا : ههههههههههههه دول رجاله مش بنات اسمهم بنوتي يعني بيحبوا يلبسوا زي الحريم ويتناكو زيهم وزبرهم في الغالب بيبقي صغنن
جورج : يعني قد صباعي كدا
ناتاشا : او قد زبرك
جورج : طب ماتيجي اوريكي اللي عندي
ناتاشا : او معندكش
جورج : خلاص انتي الكسبانه واحد صفر ليكي اتهدي بقي
ناتاشا : *بتبتسم * خد شوف اللي جاي دا
جورج : مع حضرتك جورج من مركز خدمه عملاء السجن اتفضل يافندم
ماندو : راجل ومراته
جورج : مش فاهم يعني ايه راجل ومراته احطها في جمله يعني طب ياسيدي ذهب رجل ليخون صديقه فوجد مراته في حضن صديقه … اعرب ماتحته خط
ماندو : *بيبصله باستغراب *
ناتاشا : معلش اول يوم تدريب ليه ومش فاهم السيستم اوضه 1
ماندو : شكرا
ناتاشا : حبيبي تسلم
جورج : احا دا مدفعش فلوس
ناتاشا : دا داخل ينيك راجل ومراته وبعدين مش شايف جسمه عامل ازاي دا ينيكك انت شخصيا ثم ان اللي بيتناك هو ومراته او هو وحبيبته بيدفعوا هما المصاريف كلها
جورج : خخخخخخخخخخ احا انا عايز من دا
ناتاشا : اكبر بقي انت مبتفكرش غير في زبرك كدا ايه الفرق بينك وبين الحيوان
جورج : *بيبصلها * الخشبه اللي مابينا …. لا حلوه وجميله سقفيلي متبقيش سوده من جوا كدا واحد واحد متعادلين
ناتاشا : ماشي ياعم اتفضل شوف دا
مسجون : مشاهده لا ممارسه
جورج : احجزلك في الاستاد طيب ولا عايز ايه انت
مسجون : انا عايز اتفرج مش امارس
جورج : 20 جنيه واوريك لحظه سقوط فستان هيفاء لا ومش بس كدا بوشكاش محفوظ بيضحي وهوريك حلمه بزاز غاده عبد الرازق وطيز سما المصري هااااا قلت ايه عرض مغري نيييك
ناتاشا : 5 جنيه اوضه 4 او 6 او 8
جورج : احا 5 جنيه انا بقوله 20 جنيه لا احنا نتوب بقي ونقفلها
ناتاشا : مين الاسماء اللي بتقول عليها دي وهيدفع 20 جنيه علشان يشوف الفستان وهو بيقع
جورج : ايش فهمك انتي دا احنا كنا بنخلص الباقه علي الفيديو بتاع هيفا دا بنتفرج عليه كله مستنين لحظه السقوط
ناتاشا : وبيسقط
جورج : بس بيعوض في الفاينال
ناتاشا : هو مين
جورج : تراميسين
ناتاشا : انا مش فاهمه حاجه من اللي بتقولها… سيبك من الهبل دا قوم معايا نشوفهم بيعملو ايه
جورج : بجد و**** طب احلفي كدا بجد هنشوفهم يااحااااااااااااااا دا حلم حياتي نيييك
مسجونه : لو سمحتي كنت عايز …
جورج : اسف يابيه شطبنا خلاص فوت علينا بكره
مسجونه : معايا 50 جنيه
جورج : لا احا دي زبونه يافته اؤمري حضرتك
مسجونه : عايزه محامي
جورج : بنتك اتمسكت اداب
ناتاشا : *بتنغره في كتفه * هو مفيش محامي بس في ظابط
مسجونه : لا انا عايزه محامي
ناتاشا : طب المحامي بيتغسل ممكن تجربي الظابط وهعملك خصم يعني هيبقي ب 25 بس
مسجونه : ممممممم خلاص ماشي اخش اوضه كام
ناتاشا : اوضه 9
جورج : فهميني بسرعه
ناتاشا : دي ميولها انها بتحب تتناك من مهنه معينه يعني ظابط مدرس محامي دكتور مهندس وكل مره بتجرب حاجه شكل
جورج : لا دماغها حلوه وعجبتني منفسهاش تتناك من زبير وعنتيل زيي كدا
ناتاشا : لو احتاجت اراجوز هقولك
جورج : احممم اتنين واحد ليكي
ناتاشا : ههههههههههه طب يالا علشان افرجك علي الاوض

(انا نزلت بلف في السجن وبتفرج عليه وبلف وسط المساجين ولمحت البنت اللي كل شويه تاخد شويه رمل وتمشي تستخبي في حته كدا روحت رايح وراها لقيتها دخلت زي باب كدا جانبي دخلت وراها لقيت الباب دا بيودي علي مجاري تحت الارض هو عباره عن زي متاهه كدا صغيره فشخ كلها مايه ومجاري وفيها اوضه الكهربا العموميه للسجن وبراحه لمحت البنت دي بتمص زب واحد فضلت واقف لحد اما خلصت مص في زبره وراح جايبهم علي هدومها ورمالها جنيه فضه في المايه بكل تناكه وخرج وسابها وهي بشويه الرمله اللي معاها دعكت بيهم الهدوم المتبهدله اللي لابساها وفضلت تدور في المايه علي الجنيه الفضه رحت مقرب منها لقيتها بصتلي بسرعه ومبرقه وخايفه وبتسحف لورا )
انا : *برفعلها ايدي اشاره للهدوء* اهدي اهدي متخافيش انا مش هاذيكي
سندس : *بتدور علي الجنيه في المايه ونفضتلي *
انا : احا دا انا خول بقي .. طب بتدوري علي ايه وانا اساعدك *جيت ادور معاها راحت عضتني في رجلي * اااااااااااه يابنت العبيطه
سندس : *لقت الجنيه ومسكته بفرحه اكنها لقت خاتم دهب بقيت شبه سميجول في lord of the ring *
انا : *نتشت من ايديها الجنيه * لااااااا مش هتاخديه *بزوقها * قلت مش هتاخديه *ماسكها من رقبتها وهي بتزق عايزه تقربلي زي الزومبي * اتناكي بقي طول اليوم مش هتاخديه اهدي كدا واقعدي وهدهولك
سندس : *بتبرق وبتزوم علي الجنيه *
انا: قلت كسم لاااااااااء
سندس : *بتبصلي وبتبص للجنيه وبتبصلي * عايزاه انا مكلتش *بتهدي خالص وعينيها بتتكسر واحده واحده وبتقعد في الارض بتبدا تعيط *
انا : طب خلاص متعيطيش مش مستاهله امسكي الجنيه اهووه قوليلي بق…… يابنت القرررررررررده
سندس : *خدت الجنيه وطلعت تجري علي برا *
انا : *خرجت وراها لقيتها واقفه عند بتاع السندوتشات وعمال يتريق ويهزء فيها هو واللي شغال معاه ورملها لقمه فينو فاضيه علي الارض وهي وطت خدتها من الارض نضفتها وكلتها المنظر حرك مشاعري الرهيفه وقلبي المرهف الحس وقلت اعمل فيها احمد السقا بقي واخش بشويه اكشن ولقيت اللي بيمسكني من دراعي *
مسجون : ملكش دعوه هنا كل واحد بيشيل مسؤليه نفسه
انا : *ببصله * انت مين
جمال : انا جامال
انا : انا مايكل
جمال : نصيحتي ليك ملكش دعوه فكر في نفسك بس *سابني ومشي *
انا : خد تعالي انت ياعم الحكيم خد بس انت يعني سايبني وماشي هتسافر ماانت معايا في نفس السجن
جمال : اتريد القتال
انا : ياعم قتال ايه اتنيل هي مين البنت اللي هناك دي ودخلت هنا ليه دي شكلها صغير
جمال : لا اسمع لا اري لا اتكلم
انا : حبيبي ياحج اتكل علي **** نهارك شبه وشك الحلو دا *بلف وشي ولقيت اللي بيضربني بالبوكس * اااااااه في ايه
مسجون : *بعلو صوته * انت بتتريق علي ميولي الجنسيه كوااااااااااااارشي معايا مشكله
انا : ميول ايه وانا اعرفك انا اول مره اشوفك
مسجون : كواااااااااااااااااارشي
كوارشي : *بيطلع من جوا * ايييه في ايه
مسجون : بيتريق علي ميولي الجنسيه واريد القتال
كوارشي: القوانين معروفه 5 دقايق لو ماتصالحتوش هيبدا القتال
انا : ياعم و**** معرف ميوله ايه اصلا دا بيتبلي عليا
كوارشي : ميخصنيش
مسجون : قتااااااااااال قتااااااااااااااال قتاااااااااااااال
انا : *ببصله بنرفزه بنت منتاكه وببص لكوارشي * معركه
كوارشي : قتال جنسي لان سبب المشكله جنسيه
مسجون : *بيضحك وبيقلع هدومه ولقيت في حاجه جوا زبره ببص اوووي لقيته مدخل زي انبوبه شبه انبوبه القلم جوا زبره كلها * كوااااااااااارشي اعلن عن بدا القتال
انا : مش هقلع انا ومش هقاتل هو اي خرا وخلاص كسمه علي كسم ميوله مش هقاتل
كوارشي: لو منفذتش القوانين هنتدبر قتال انا وانت
انا : *ياعم يخربيت امك انت بتقول ايه * احاااااااااا طب احاربه ازاي دا بكسمه
جورج : استووووووووووووووووووووووووب الفائز مايكل
انا : *برفع ايدي * هييييييييييه انا الفائز عااااااااش ياانا عاااااااااااش لا دا انا جامد اووووي *بوشوش جورج * كسبت ازاي يابن المومس وانا ملمستوش اصلا
جورج : اتفرج علي اخوك وهو بيهبد
انا : اتحفني يابزها
جورج : قوانين القتال ياكوارشي انه لازم يبقي في حكم والمسجون دا بدا القتال وقلع هدومه وناتاشا الحكم مكانتش موجوده اذن القتال يعتبر ملغي *بيعلي صوته * قانووووووووووون
المساجين : *مبضونين * قتاااااااااااال قتااااااااااااال قتااااااااااااال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * ناتاشاااااااااا اعلني النتيجه
ناتاشا : *بتبصله باسف * الفائز مايكل .. اعمله ايه هو صح
انا : يابن المتناكه ياقرررررررد احا عالمي يالا
جورج : يالا نيكه بقي
انا : ماانت عارف ماليش في الخشن
جورج : ياعم جرب مش هتخسر حاجه اقولك نيكه وغمض عينك
انا : تصدق فكره * لسا بقلع وسمعنا صوت في الميكرفون زياااااااااااااره * انا احا ايه دا
جمال : دي اسمها زياره هينادو علي اسماء الناس اللي عندها زياره دلوقتي
انا : زياره ايه دي
جمال: زياره من الاهل او الاصحاب
جورج : ايوا هدفها ايه يعني
جمال : فلوس لو معكش فلوس اهلك بيجبولك فلوس علشان تقدر تعيش هنا
ميكروفون : جاااااااااااماااااااااااال
انا : اتفضل يارايق عقبالنا
سكس جديد - سكس جماعي - سكس جميلات
كوارشي : هو عرف منين القوانين كلها
ناتاشا : انت مش قلتلي خديه معاكي عرفيه كل حاجه
كوارشي : يمسك معاكي اللقاءات الجنسيه مش القتالات الجنسيه
ناتاشا : سالني عن قوانين القتال وجاوبته مكنتش اعرف انه هيحفظها بسرعه كدا
فاطمه : مش ملاحظ حاجه ياجنرال الاتنين دول بالذات من ساعه مادخلو السجن وعايزين يعرفو كل حاجه مش زي بقيه المساجين اللي بتيجي بتخش تبقي خايفه ومرعوبه دول داخلين اكنهم جايين يتفسحوا وبيدورا علي ازاي يبوظوا القوانين اللي انت حاططها
كوارشي : انتي شايفه كدا
فاطمه : كلنا شايفين كدا وبالذات اللي اسمه مايكل دا حاطط مناخيره في كل حاجه انا شفته قبل القتال كان مع سندس
كوارشي: *بيتفزع * احاااااااا سندس
فاطمه : متخافش معرفش منها حاجه
كوارشي : *بياخد فاطمه علي جنب * اتصرفي انتي معاه من تحت لتحت انا مش هينفع اظهر في الصوره علشان اديته كلمه وكمان علشان استرجل معايا وكوارشي مش خول
فاطمه : طب واللي كنت بتفكر فيه انت مش قلتلي قربيله
كوارشي : *متلخبط مش عارف يفكر *
فاطمه : طب ايه رايك نلعب علي الطرفين منه يساعدك في موضوعك ومن الناحيه التانيه انا انيكهولك وانت متبانش في الصوره
كوارشي : مينفعش انا اظهر في الصوره او اي حد من رجالتي لانه لو حصله حاجه الجنرال متاكد انه هيبقي انا
فاطمه : وفيها ايه ماعادي ومن امتي وانت بيهمك حد
كوارشي : هنهدي اللعب الفتره دي القيادات شدي حيلها واي جريمه قتل هتتم السجن هيتقلب تاني
فاطمه : احنا نكسره منقتلوش
كوارشي : انتي من ناحيه وانا من ناحيه ولو فشل في موضوعي يبقي كله بقي بتاعك
فاطمه : امرررررررك اوووووي ياكوارشي …………………………….. ………… انتهي الجزء الثالث

سكس ساخن نار بنت مصريه تتناك على الواقف

سكس امهات - سكس بنات - سكس تركي

معتز : *نازل من بيت ام مايكل * مكفايا رن مش بكنسل عليك يبقي نازل
اندرو : بترغو في ايه دا كله
معتز : *بيركب العربيه * وليه بنت متناكه رغايه زي ابنها خدام كسمهم انا
اندرو : عايزاك في ايه
معتز : عايزاني اوديها المدافن تزور جوزها **** يرحمه معرفش مستعجله ليه هخليها تروح المدافن وتزور الاتنين
اندرو : وليه بضان صحيح … المهم هنعمل ايه دلوقتي
معتز : سلوي بعتتلي مسدج علي عنوان هروحلها هناك
اندرو : ومستني ايه متطلع
معتز : ماانت لو تسكت وتبطل رغي هتنيل اطلع
( وصلوا العنوان )
معتز : *في الموبايل * انا وصلت اعمل ايه تاني
سلوي : هتطلع العماره اللي مدخلها سلمتين بس هتطلع الدور الاول قدامك 6 شقق اطلع وانا معاك علي الموبايل
معتز : حاضر .. ولا خليك هنا متتحركش هطلع واجي
اندرو : انجز بس
معتز : انا قدامي ست شقق اعمل ايه
سلوي : مستعد تعمل اي حاجه علشان تعرف مايكل فين
معتز : انجزي ياسلوي
سلوي : مستعد ؟؟
معتز : اه مستعد لو هنيكك انتي شخصيا تاني علشان اعرف هو فين هنيكك
سلوي : خش الشقه اللي في وش السلم
معتز : وبعد مااخ…. الو الو .. * بيرن الجرس *
شخص : افندم مين حضرتك
معتز : *مش عارف يرد * انا انااااا انا جاي من طرف سلوي
شخص : سلوي مين الشقه غلط *وبيقفل الباب *
معتز : طب لحظه واحده حضرتك طب شقه مايكل دي
شخص : انت عايز ايه يافندي قلتلك الشقه غلط
معتز : طب لحظه واحده بس حضرتك *بيطلعلوا الموبايل * بص حضرتك انا المفروض كنت هقابل واحده اسمها سلوي بعتتلي العنوان دا بص حضرتك في المسدج دي
شخص : *بيزقه * ياعم وانا مالي قلتلك الشقه غلط ولا اطلبلك البوليس
معتز : لا ياحضرت انا اسف جدا في سوء تفاهم *بينزل من العماره وبيرن علي سلوي موبايلها مقفول *
اندرو : ايه عملت ايه
معتز : معرفش الشقه غلط وسلوي مبتردش
اندرو : ياعم دي بتشتغلنا سيبك منها
معتز : استني بتتصل تاني اهيه … انتي هتستعبطي بكسمك مدياني عنوان غلط
سلوي : هههههههههه اطلع بعربيتك وروح علي العنوان اللي بعتهولك دلوقتي هتلاقيه جالك في رساله واول ماتوصل كلمني سلام
معتز : خخخخخخخخخ ايه المنيكه دي
اندرو : قالتلك ايه
معتز : تعرف تخرس خالص * طلع بالعربيه لحد اما وصل للعنوان اللي في الرساله * انا وصلت اعمل ايه
سلوي : في عماره علي شمالك اطلع الدور التاني الشقه اللي علي يمين السلم وهتعرف لوحدك
معتز : سلوووووووووي اخلصي انا بتبضن بسرعه
سلوي : لما تطلع هتفهم
معتز : ****م طولك ياروح *بيطلع وبيخبط علي الشقه *
شخص : اؤمرني
معتز : انا جاي اقابل سلوي
شخص : اه اهلا وسهلا اتفضل … انا مضطر انزل اتفضل هي جوا في الاوضه دي * بينزل وبيقفل وراه الباب بالمفتاح *
معتز : *مستغرب وبيمشي لحد الاوضه براحه وبيبص يمينه وشماله وبيفتح باب الاوضه لقي واحده شكلها ابن وسخه وسنانها بنت متناكه وجسمها مشعر شويه ولابسه قميص نوم قال يعني دا اللي محليها بكسمها وضوافرها شبه ضوافر الفراخ وحاجه تجيب ترجيع نيييك وبتتفتف وهي بتتكلم ولادغه في حرف السين والشين وحاجه مأساه خالص … راح مكلم سلوي * ايه دا
سلوي : لقيت ايه ااااه قصدك جميله
معتز : اه ست الحسن والجمال دي مالها بقي
سلوي : نيكها
معتز : مش سامعك اقتلها
سلوي : لا مش كدا انا عايزاك تنيكها
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتي اتجننتي انيك دي انتي ايه مريضه
سلوي : انت مش عايز تعرف مايكل فين يبقي لازم تعمل كدا
معتز : كسمك علي كسمه مش عايز اعرف
سلوي : يبقي متتصلش بيا تاني *بتقفل في وشه *
معتز : *بيبص للبت الوحشه وهنسميها شخه * ايه الخرا دا
شخه : *بتتفتف وهي بتتكلم * هو انا وحسه مس عاجباك دا انا سي القمر
معتز : تعرفي متتكلميش * بيكلم سلوي في الموبايل * خلاص هنيكها وبعد مانيكها هعمل ايه
سلوي : انا هعرف انك خلصت ولا لاء بعديها هقولك تعمل ايه
معتز : كسم دا يوم خرا علي دماغك اتفضلي اقلعي خلينا نخلص
شخه : *بتقلع هدومها وبتنام علي السرير وبترفع ايديها علي شعرها اكنها بتعمل عرض اغراء وشعر باطها واصل لحد طيزها * عجبتك سح
معتز : ممكن متفتحيش كسم بقك دا خالص تتناكي وانتي ساكته
شخه : *بتتفتف * اساي يعني مس لاسم اسوت وانا بتناك
معتز : *بيمسح وشه من التفافه * وشرف امك تسكتي *بيقلع هدومه وزبره طبعا مش راضي يطلع * اطلع يازبرررري
زبره : غور ياعم مش طالع انت مش شايف شكلها احا انا خايف
معتز : ياسطي اطلع متفضحنيش عيب معلش استحمل عندي دي المره دي
زبره : خخخخخخ انا وقفت معاك كتير بس ساعتها الكس يستاهل لكن دا خخخخخ ترضهالي يعني انا اخش مستنقع الزباله دا
معتز : طب قوم اقف طب علي حيلك وهجيبلك كس حلو بعديه
زبره : هخخخخخخخ ياعم مشهقف كسمك
شخه : *بتقرب علي معتز * هات اوقفلك سوبرك *ورايحه تدخله في بقها *
زبره : خخخخخخخخخخ لاااااااااااااااااااااااااااااا الحقنييييييييييييييييييييي
معتز: اجمد يابطل عاااااااااااااش
زبره : *بيتمخمض جوا بقها وكله مايه * غق غق غق غق غق مش هقفلك تااااااااااني احاااااااااااا هتعضني هتعضنييي
معتز : اااااااه بتهببي ايه
شخه : بعضلك سوبرك علسان تهيك
معتز : علشان ايه
شخه : تهييييييك تبقي هيكان وكته
معتز : ارحمي ميتين امي وكفايا تفتفه اوعي سيبي زبري اوعي بس جاتك القرف *بيخش الحمام بيغسل زبره وقرفان يمسكه نيييك *
زبره : وحياه امك مهقف معاك تاني في اي موقف حتي لو نايم مع هيفاء
معتز : اسكت بقي اسكت انا هرجع من منظرها
شخه : *بتخشله الحمام وبتحضنه من ضهره * مس هتنيكني بئا كسي بيناتيك
معتز : *جسمه بيقشعر وبيطلع لقدام * ارجعي بس ورا شويه كدا اطلعي برا عايز اعمل حمام ممكن
شخه : متتاخرس عليا مسستنياك *بتتفتف*
معتز: *بيمسح التفافه وبيبتسم ببضان * مس هتاخر حاضر اتفضلي برا ….. الو ايه القرف دا ياسلوي انا هرجع
سلوي : انت اللي اختارت انا مقولتلكش اختار
معتز : طب انا مش هقدر انيكها في حل تاني
سلوي : لا ولو عايز تمشي مفتاح باب الشقه هتلاقيه في الفازه اللي جنب الباب سلام
معتز : طب است………
شخه : *بتخبط علي باب الحمام * خلست ولا لسسا
معتز : *بيفتح باب الحمام وبيزوقها * غوووووووري بقي *بيفتح باب الشقه وبينزل جري علي العربيه وهو مرعوب وبيمشي *

سلوي : مرضيش ياريس
الريس : روحي قابليه وعرفيه مايكل فين
سلوي : *باستغراب* نعم !!!!!!!
الريس : *بيبصلها بعصبيه *
سلوي : مش قصدي بس ليه طب لزمته ايه اللي عملناه
الريس :مش لازم تعرفي يالا انزلي قابليه وقوليله صاحبه فين ….سلوووووي
سلوي : امرك ياريس
الريس : لو غلطتي المره دي هتحصلي مايكل
سلوي :امرك امرك ياريس

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــن

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون فاق
الجنرال: انا رايحله
الدكتوره : تمام ياجنرال
الجنرال : *جالي الاوضه وشاور للدكتوره تطلع برا وبيقعد علي كرسي جنب السرير اللي انا نايم عليه وبيولع سجاير وبيطرقع بايديه قدام عيني * شايفني وسامعني
انا : اه تمام *بعدل نفسي*
الجنرال : خليك زي مانت يامايك انا هسالك كام سؤال كدا
انا : حاضر
الجنرال : كوارشي اللي ضربك بالسكينه
انا : لاء
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : معرفش انا اتفاجئ….
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : و**** معرف انا فجاه لا…..
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : *عيني ثابته * معرفش
الجنرال : لو خايف انا هحميك بس قولي مين اللي ضربك
انا : هتعذبني هتكهربني هتقتلني بس انا برضو معرفش مين اللي قتلني انا كل اللي حصل
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : مانا هقول اهوه .. انا كل اللي حصل كنت طالع لكوارشي اقوله اني معيش فلوس وعايز اكل ووانا طالع علي السلم فجاه لقيت حد بيضربني بالسكينه في بطني بس دا اللي حصل
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي
انا : معرفش انا اتضربت بالسكينه واتزقيت علي السلم ملحقتش اشوف مين
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي ولا كوارشي
انا : قلتلك معرفش انا مش بكدب هو دا اللي حصل واسال اي مسجون تاني او اسال كوارشي نفسه وانا هعرص عليه ليه وانا اعرفه اصلا
الجنرال : ممممممممم يبقي انت نفسك ترجع السجن تاني وطبعا عارف دا معناه ايه
انا : لاء
الجنرال : معناه انك عرصت علي حد جوا ومرضتش تقول هو مين واكيد الشخص دا هيردلك الجميل وساعتها انا هعرف وانت بالذات هتتعذب اشد عذاب
انا : حط نفسك مكاني واحد مضروب بسكينه يبقي انهي الاحسن يبقي في حمايه الجنرال العظيم ولا حمايه مسجون مالوش لازمه انهي المنطقيه ..يعني بالعقل كدا انا لو اعرف هقول وهكسب رضاك وابقي في حمايتك ولو بقيت في حمايتك ولا حد يعرف يعملي حاجه جوا حتي كوارشي نفسه بس انا فعلا معرفش مين اللي ضربني بالسكينه
الجنرال : *بيهز راسه * كلام مظبوط يعني انت عارف ان انا اللي بايدي اخليك وبايدي اقضي عليك
انا : طبعا مش محتاجه فهم دا لو جبنا عيل صغير هيفهمها
الجنرال : *بيقوم وبيبتسم وبيخبط علي رجلي * تقدر ترجع السجن تاني *بينادي علي الدكتوره * خلصي علاج معاه ورجعيه السجن تاني
الدكتوره : امرك ياجنرال
انا : هو انتي ادتيني ايه مكان البنج انا محستش اني خدت بنج
الدكتوره : *مبتردش *
انا : انا علي فكره دكتور مش زي بقيه الناس اللي جوا دول
الدكتوره : *مبتردش *
انا : هثبتلك طيب انتي نضفتي الجرح بكذا ودلقتي مطهر كذا وادتيني حقنه كذا و……. الخ
الدكتوره : *مبتردش برضو *
انا : مش هتبصيلي وتقوليلي ايه دا انت عرفت منين … طب انا هقولك ريحتهم باينه وكمان امبول الحقنه اللي كسرتيه كان بقاله كتير متخزن علشان كدا لما جيتي تكسريه الازاز بتاع الامبول اتكسر في ايدك وعور صباعك ودا معناه انك نادرا اما بتستخدمي الحقنه دي
الدكتور : *بتداري صباعها وبتكمل تغيير علي الجرح *
انا : انتي مش ساكنه هنا صح طب واضح انك بنت ناس ايه اللي جابك الشغلانه دي وشاكلك كمان بتحبي تربيه القطط هي اسمها ايه
الدكتوره : *بتبصلي باستغراب *
انا : اسمها ايه القطه
الدكتوره : *بتبص علي البنطلون بتاعها لقت شعر القطه عليه راحت بصتلي باستهزاء اللي هو كسمك عرفت اني مربيه قطه من شعرها اللي علي بنطلوني *
انا : *مدت ايدي ومسكتها من ركبتها وقرصت جامد لقيتها بتتوجع وبتنزل بجسمها معايا رحت سبت ايدي وبصتلها لقيتها بتداري وشها * مركبه شرايح ومسامير في ركبتك صح
الدكتوره : *مبتردش *
انا : محدش يعرف انك مركبه شرايح من وقفتك غير الدكاتره بس ارجوكي ثقي فيا وقوليلي انتي ادتيني ايه بدل البنج
الدكتوره : *خلصت تغيير علي الجرح * كل اسبوع هغيرلك علي الجرح *بتنادي علي الظباط يجو ياخدوني *
الظباط : خلاص يادكتوره
الدكتوره : خلاص همسحله الدم اللي ورا ودنه * قربت من ودني وبصوت واطي * انت خدت برشامه (هلوسه)
انا : *سمعت وسكت معملتش اي رياكشن *
الدكتوره : خلاص رجعوه السجن
انا : *ببصلها بابتسامه شكر ورجعت علي السجن *
جورج : *بفرحه بنت متناكه * اخوووووووووووووووويا الحمد لله انك عايش انت كويس ياسطي افتكرتك مت و**** يادين امممممممي *بيحضني فشخ *
انا : اااااااه براحه يابن البقره الجرح متعور
هيما : براحه عليه ياعم متبقاش غبي كدا كفاااااره يامعلم كيموووووو
انا : اومال فين شنطتك
هيما :شنطه ايه
انا : انت مش اشتغلت مع كوارشي في المخدرات
هيما : *باستغراب * مخدرات !!!! هما شربوك ايه هناك قولي دا شكله صنف عالي اوووووي هههههههههههه
جورج : و**** فكره بدل ماحنا مش لاقيين ناكل كدا اشتغل معاه في المخدرات بدل الواد اللي اتقتل دا * بيبص علي جثه جيمي * واهو بالمره ناكل انا جعااااان مكلتش
انا : *ابتديت اترجم ان كل اللي حصل قبل كدا دا كان حلم مجرد هلاوس تاثير البرشامه اللي خدتها وان مفيش اي حاجه حصلت *
جورج : مالك سرحت في ايه انت كويس
انا : اه بس لسا تعبان شويه
فاطمه : *جايه عليا * كوارشي عايزك
انا : معلش سؤال هو انتي باباكي كان بيخليكي تجري كل يوم الصبح وخدتي مسابقه الجري في المدرسه 3 سنين ورا بعض
فاطمه : *بتبصلي بايه الهبل اللي بتقوله دا * تعالي كوارشي عايزك
جورج : بقي دي منظر واحده كانت بتروح مدرسه اصلا هههههههههههه
انا : لا دا واضح انه حلم فعلا *طلعت لكوارشي ووانا داخل ببص يميني وشمالي لا حد يغفلني تاني *
كوارشي : هههههه ماتخافش ادخل
انا : انا بطمن بس لحسن اخدها في بضاني المره دي
كوارشي : اقعد اقعد هاتوله ياكل شكله جعان
انا : *ببص وراه لقيت موبايل بيتشحن * ياريت انا جعان جدا بسسسس اصحابي تحت مكلوش خالص من ساعه ماجينا
كوارشي : شاروخان انزل هاتهم
( قعدنا كلنا واتبسطنا وزي الفل انا وجورج وهيما )
انا : سيجاره بقي تبقي عملت معانا الصح
جورج : احاااا سيجاره ايه 3 سجاير واحنا هنشرب كلنا سيجاره
كوارشي : *بيدي كل واحد فينا علبه سجاير * دي علشانكم
جورج : *بيفتح علبته وبيعزم علي كوارشي بسيجاره * و**** ابدا متكسفش ايدي
كوارشي : معايا سجاير
جورج : و**** ماينفع خلاص طلعت
كوارشي : *بياخد منه سيجاره *
هيما : *بصوت واطي *انت اهبل يالا ماهو معاه سجاير خلي دي تنفعنا
جورج : ياعبيط افهم انا بعزم عليه علشان ابقي كاسر عينه هو اداني علبه وانا اديته سجاره
هيما : لا ناصح بكسمك
كوارشي : انا عرفت انك مرديتش تقول للجنرال ان انا السبب في اللي حصلك
انا : ماهي دي الحقيقه هو انت اللي ضربتني بالسكينه ولا انت كنت قاعد مكانك وحد تاني هو اللي ظرفهالي
كوارشي : *بيبتسم * بتلعب بالالفاظ كويس جدا
انا : تلميذك ياحاكم
كوارشي: وفر الكلام دا علشان مش هيدخل دماغي ولا هيفرق معايا انت هنا في سجن مش في السجل المدني بتخلص ورق
جورج : وحياه امي الراجل دا شكله مصري وبيشتغلنا
كوارشي : في السجن كل حاجه ليها مقابل مفيش حاجه مجانيه يعني عملت صح هتتكافئ عملت غلط هتتعاقب
انا : انجز وقولي انك هتردلي الجميل علشان مبلغتش عنك واخلص كفايه حرق
هيما : ياعم سيبه دا الجلاله واخداه
انا : بضاني ياعم خليه ينجز
كوارشي : الملخص كل واحد فيكم ليه طلب اكراما لصاحبكم احسنوا اختيار الطلب
هيما : انا عايز اشتغل معاك امسكلك المخدرات في السجن مكان جيمي اللي اتقتل
كوارشي : روح مع شاروخان هيسلمك ويفهمك كل حاجه
هيما : حبيبي يامملكه
جورج : وانا عايز اشتغل مع ناتاشا في السكس اللي هي فيه دا
كوارشي : هههههههههه بتحب النيك
جورج : فششششخ بقي ونفسي اتفرج واشوف العجب هنا
كوارشي : هتشوف متخافش ناتاشاااااااااا خديه معاكي علميه وفهميه
انا : *ببص علي الحيطه * مين المهندس ابن المتناكه اللي بني الاوضه دي *ببص لكوارشي * سوري معلش اندمجت في الهندسه
كوارشي : طلبك ايه
انا : انا عايز اعرف ازاي دخلت هنا وجيت ليه ومين اللي جبني
كوارشي : *باستغراب * هو دا طلبك
انا : اه هو دا بس
كوارشي : انت عملت معايا خدمه كويسه بس انا صعب انفذلك طلبك
انا : كوارشي نتكلم علي بلاطه سكه ودوغري انا لا عملت فيك خدمه ولا حاجه الجنرال استحاله يقربلك او يجي جنبك حتي لو كنت اعترفت عليك كنت انا اللي هتناك دا جنرال منظر بس انما انت اللي بتتحكم في كل حاجه هنا ومن غير لف ودوران انت الوحيد اللي معاك موبايل هنا واول مدخلت انت عرفت اني مبلغتش عنك يبقي اكيد كلمك في الموبايل وقالك واكيد الموبايل دا معاك علشان تمشوا حالكم مع بعض وطالما سايبك تعمل اللي انت عايزه يبقي محتاجلك بس اللي مش فاهمه هو ليه عالجني ومسبنيش اموت
كوارشي : *بيقوم يقف * انا احب اللي ميلفش ويدور و انت قربت من الحقيقه بس ناقصك شويه حاجات هفهمهالك علشان كنت صريح معايا .. انا لما بقولك انت عملت فيا جميله علشان انت من غير متاخد بالك معترفتش عليا مش للجنرال بس لا دا للجنرال وللي اكبر من الجنرال هفهمك . حظك الحلو ان اليوم اللي خليت حد من رجالتي يضربك بالسكينه كان في زي ماتقول كدا رتبه كبيره اعلي من الجنرال كانت موجوده بتفتش علي احوال السجن لان الفتره الاخيره كان في نسبه قتل كتيره فعلشان كدا الجنرال خدك بسرعه وعالجك علشان يبين للرتبه الكبيره انه لما بيلاقي حد عايز يتعالج بيعالجه وبيلحقه قبل مايموت وحظك الحلو برضو او الوحش انه لما سالك وانت قلت انه مش انا اللي قتلتك كانت الرتبه الكبيره قاعده برا الاوضه وسامعه كل كلمه انت بتقولها يعني انت لو كنت قلت اني انا السبب كان زماني انا مقتول دلوقتي لان الرتبه الكبيره دي متعرفش اي حاجه بيني وبين الجنرال وساعتها الجنرال كان هيضحي بيا ويسلمني ليهم لانه خايف علي مركزه .. عرفت بقي انا ليه بقولك انت خدمتني من غير ماتحس
انا : احاااااا ياخساره
كوارشي : ايه ؟؟
انا : ياخساره مش كنت قلت انه انت وزماني خلصت منك
كوارشي : بتهزر صح
انا : لا بتكلم بجد ياعم كان زماني دلوقتي بطلب عشر طلبات
كوارشي : هههههههههه دمكم خفيف يامصريين
انا : *دا عبيط بقي * طب ياعم طالما انا طلعت رجوله اهوه نفذلي طلبي بقي
كوارشي: انا لست عم انا الحاكم
انا : طب ياامبراطور يامملكه ياقبطان يالواء اركان حرب متقاعد متلازم متسابق متنافس اخلص هتنفذلي طلبي ولا لاء
كوارشي : هحاول بس موعدكش
انا : متشكر
كوارشي : تقدر تشوف هتعمل ايه انت
انا : بتزحلقني ماشي ياعم * نزلت من عنده *
فاطمه : انت هتعمل اللي قاله دا
كوارشي : انا اديته كلمه وكوارشي مبيرجعش في كلمته
فاطمه : هو عاجبك ولا ايه
كوارشي : هو دا اللي هيعملي اللي انا عايزه وبفكر فيه
فاطمه : مش فاهماك اشمعنا دا
كوارشي : كلب مالوش لازمه لو راح مخسرناش حاجه ولو نجح يبقي كويس ..المهم قربي منه واعرفي كل حاجه عنه فاااااااااطمه حاولي تشيلي كرهك ليه متخافيش انتي عندي رقم واحد *بيبوسها *
فاطمه : اوامرك ياحاكم

معتــــــــــــــــــــــــــــــــ ــز

( اندرو ومعتز وسلوي واقفين برا العربيه جنب جنينه وبيتكلموا )
معتز : انا وافقت اقابلك علشان اسالك سؤال واحد انتي ليه بتعملي فيا كدا انتي ايه استحاله تكوني انسانه طبيعيه
سلوي : ششششش من غير رغي كتير عايز مايكل ولا لاء
اندرو : عايزينه
سلوي : *بتنفضله وبتكلم معتز * مسمعتش الرد
معتز : هتقوليلي علي مكانه بسهوله كدا
سلوي : مش انت اللي عايز تعرف خلاص استحمل
معتز : *بيمسكها من دراعها * هخلص حواري معاه وهفضالك
سلوي : دا لو عرفت تخلص معاه علي العموم مايكل محبوس في سجن في بنما عايز تروحله يبقي انسي انك تشوف النور تاني
معتز : *بعلو صوته * بنمااااااااااا ايييييييييه ازاي وليه
سلوي : مش شغلك ازاي وليه اديك عرفت هو فين عندك حلين ياتنساه وخلاص هو كدا كدا مش راجع تاني وترجع لحضن امك وتنسي اللي فات يااما تروح معاه وهتندم تاني انك مشيت وراه زي الكلب
معتز : *بعصبيه * انا عايزه علشان انيك كسمه وهرجع انيكك بعديها
اندرو : فين السجن دا
سلوي : برضو مصمم
معتز : اه وانجزي
سلوي : يبقي هتتسجن معاه
معتز : ميخصكيش انطقي
سلوي : يبقي تسافر وتسال لوحدك هناك انا بالنسبالي لو عايزه يبقي تتسجن معاه ولو اتسجنت انسي انك تطلع
معتز: السجن دا فين في بنما
سلوي : خلص الكلام علي كدا
معتز : سلوي السجن دا فين ؟؟
سلوي : صدقني يابني لو روحت مش هتعرف تطلع
معتز : انتي فعلا مريضه
سلوي : وقتك انتهي ااااه ولو فكرت تدور عليا مش هتلاقيني انا لما اعوزك هوصلك والرقم اللي معاك دا انساه
معتز : *بيركب العربيه هو واندرو * انا مش فاهم حاجه ايه اللي وداه سجن في بنما
اندرو : تلاقيه اتقبض عليه بالفلوس بتاعت هاني واتحبس هناك
معتز : اخرس بقي كفايه غباء الموضوع في حاجه مش مظبوطه كدا مايكل وسلوي مش شغالين مع بعض
اندرو : يعني ايه يعني هندور عليه ننيكه ولا حنيت تاني ياخول
معتز : *بيمسك اندرو من رقبته * الخول دا هيعرفك هيعمل فيه ايه
اندرو : *بيكح * راجل ياض اثبت بقي علي كدا
سكس اغتصاب - سكس ام مع ابنها - سكس امريكي
اختي : الو ايوا ياماما معتز مع اندرو وكانو واقفين مع سلوي بس مسمعتش بيقول ايه مسمعتش غير معتز بيزعق وبيقول بنما وسلوي سابتهم ومشيت
ماما : خليكي وراهم واعرفي هيعملو ايه وكلميني اول باول
اختي : حاضر حاضر

سكس ساخن من شاب يدخل زبره فى كس امه وتقوله براحه

اندرو : طلع مسافرش اومال راح فين
معتز : سبني افكر
اندرو : يبقي تلاقيه سافر حته تانيه وبيشتغلنا كلنا
معتز : بس غباء بقي اخرس … الو مين
مونيكا : معتز معايا
معتز : اه مين

سكس اجنبي ساخن - سكس اخ واخته - سكس اخوات
مونيكا : انا مونيكا اخت مرنا
اندرو : ودي عايزه ايه
معتز : *بيشاورله يوطي صوته وفاتح الاسبيكر * خير انتو كويسين
مونيكا : اه الحمد لله اخش في الموضوع علطول انا عايزاك تعرفلي مايكل سافر فين بما ان حبايبك في المطار كتير وعايزاك تعرفلي عنوانه فين بالظبط
معتز : ليه دا كله حصل حاجه
مونيكا : انت مش عرفت تجيب جوزي اللي هرب سافر فين بالظبط عايزاك تعرفلي مايكل فين
معتز : ماهو في دبي يابنتي انتي متعرفيش ولا ايه مرنا مقلتلكيش
مونيكا : دبي ايه وانا هبله المستشفي ملهاش فرع في دبي وانا سمعته بيكلم الفت وبيقولها متجيبش سيره لحد اكيد سافر ورا هاني علشان يرجع فلوسي منه وطبعا مش هيعرفنا حاجه انا عايزه اعرف هو فين وعايزه فلوسي منه
معتز : فلوس ايه
مونيكا : الفلوس اللي هاني جوزي سرقها مني وهرب مش بعيد كان متفق مع مايكل زي مااتفق مع سلوي
معتز : سلوي !!!! اتفق معاها ازاي
مونيكا : انت ناسي انه اداها المفتاح بكل بساطه من غير حتي مايقاومها وقال ايه بيتحجج بانه عايز يعيش في سلام وسابها تمشي وبعديها بيومين نلاقيه معاه فلوس بيديها لمرنا طب جاب الفلوس منين
اندرو : *بصوت واطي * فلوس ايه
معتز : *بيشاورلو * هفهمك بعدين … كملي
مونيكا : انا استنتجت انه شغال مع سلوي وساره ومتنساش برضو انه هرب ساره وكمان ساب سلوي وفجاه بقي معاه فلوس وبعد مرجعنا من الجزيره هاني اختفي ومعاه فلوسي يبقي الفلوس جابها منين اكيد كان متفق مع هاني
معتز : ااااااااه طب انتي بقي هتوصليله ازاي
مونيكا : انا معايا رقم سلوي اللي سابته هنا لما جات تاخد المفتاح
معتز : قصدك ان سلوي هي اللي هتوصلنا لمايكل ومايكل يوصلنا لهاني وتاخدي فلوسك صح
مونيكا : اه
معتز : وبتكلميني انا ليه وانا مالي وبعدين مش خايفه اقول لمايكل دا صاحبي وعشره عمري اخونه كدا بالساهل
مونيكا : انا عارفه انك معكش فلوس دلوقتي وطبعا عايز تفرح بعروستك وتجيبلها شقه وتصرف عليها انا هتفق معاك تجيبلي فلوسي منه وتاخد النص
معتز : فكره حلوه بس محدش يعرف حاجه دا سر بيني وبينك انا هعرف الفلوس فين بالطريقه وهسرقها منه بس اوعي حد يعرف
مونيكا : متخافش وهو انا هبله
معتز : هاتي رقم سلوي اللي معاكي ….. خلاص سجلته سيبيلي الحوار دا واطمني انا هجيبلك فلوسك ماشي يالا سلام
اندرو : فلوس ايه
معتز : سيبك منها ياعم دي هبله زي اختها قال ايه مايكل متفق مع ساره وسلوي وهاني جوزها وخد فلوسها وسافر
اندرو : وهو جاب الفلوس اللي معاه دي منين
معتز : حوار مخدرات كان عمله هو وجورج طلعلهم 20 الف جنيه واداني منهم 5 الاف
اندرو : وانت ايش ضمنك انه مخدرات مايمكن عندها حق فعلا ليه ميكونش شغال مع سلوي وساره وكمان جورج مختفي يبقي اكيد هما الاتنين مع بعض ومتنساش ان جورج فجاه نسي انتقامه من ساره
معتز : *بيفكر * تصدق ممكن يعني هو ناكنا كلنا طب ويسيب مراته ويسافر ليه
اندرو : علشان لما يرجع من برا ونساله جبت الفلوس اللي معاك منين يقولنا مثلا انه اشتغل برا او اي اختراع يضحك علينا بيه وتكون اصلا سلوي بتديله بقيت نصيبه من العمليه ماهو متقنعنيش انه اداها المفتاح بسهوله اكيد ساومها بفلوس
معتز : لالالاللالالالالا هو ابن متناكه اه بس مش كلب فلوس يعني الفلوس اخر حاجه يفكر فيها
اندرو : انت مش معاك نمره سلوي كلمها ولو شغال معاها يبقي فعلا ناكنا كلنا واعرف منها هو فين
معتز : خخخخخخخخخخخ استحاله انت عبيط
اندرو : متكابرش احنا دلوقتي عايزين مايكل كسم اي حاجه المهم نوصله
معتز : لا برضو مش هعمل كدا
اندرو : خلاص خلينا بقي قاعدين وريني هتعرف توصله ازاي
معتز : هات سيجاره وسبني افكر شويه

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــن

انا : *وانا بجري رحت واقع علي ركبتي وببص علي بطني لقيتها غرقانه دم مكان الجرح اللي كان فيها وابتدت الدنيا تغيم حواليا *
فاطمه : وقعت ياكسمك هنيكك *بتطلع سكينه صغيره ولسا هتدخلها في بطني مكان الجرح *
انا : *عيني بتقفل وماسك في فخدها وهي واقفه وانا علي الارض وبصوت تعبان نيييك * ساعديني
فاطمه : هنا مفيش مساعده ياتكون ذئب ياتكون خروف *وبتزق ايدي *
انا : *وقعت علي جنب ورجلي متنيا تحتيا ودايخ بس مجمع شويه *
فاطمه : *بتزقني برجليها بقع علي ضهري وبتقعد بركبتها علي بطني مكان الجرح * هسيبك تتعذب كدا لحد اما يتصفي دمك
انا : *بحاول ارفع ايدي اشاورلها وراها *
فاطمه : *لفت وراها لقت هيما هيخبطها بالخشبه علي دماغها راحت لفه دماغها وقامت جابت هيما علي الارض وبتضرب في وشه بالبوكسات ووقفت فجاه لما لاقتني مدت ايدي ببطئ فشخ ومسكت ايديها التانيه وعيني بتقفل واغمي عليا وهي بتبص علي ايدي اللي ماسكه ايديها وبتبص علي هيما وعليا وقامت تفت في الارض *
شاروخان : برافو عليكي بس لسا فيه الروح *ولسا هينزل برجله علي وشي *
فاطمه : استني شيله وهاتو فوق
شاروخان : مفهاش فوق الدنيا مقلوبه فوق
فاطمه : اطلع هاتلي شنطه الاسعافات بسرعه من فوق
شاروخان : انتي هتستهبلي اسعافات ايه
فاطمه : اسمع الكلام بسرعه
شاروخان : *طلع جابها وجيه * مش فاهمك
فاطمه : *بتعملي اسعافات اوليه *
احد المساجين : يارجااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااله فاطمه قتلت الحاكم
فاطمه : شربو مايه وفوقه ..* بتقوم تقف وبتطرقع صوابعها * حد نفسه في حاجه
المساجين : *اتلموا *
احد المساجين : قتلتيه علشان كان عايزنا نعيش احرار خاااااااااااااااااينه
المساجين : خاااااااينه خاااااااااااينه
فاطمه : *بتتقدم خطوه وهما بيرجعو ورا * حد نفسه في حاجه
المساجين : *سكتوا *
احد المساجين : *ماسك ناتاشا وطلعان دين ابوها ضرب * زي مااتعمل فيها هيتعمل فيكي
فاطمه : كسمها اللي نفسه في حاجه يقرب
جورج : *بيقوم بالعافيه وماسك جسمه وبيمشي براحه ووشه كله دم وبيجي عليا * مايكل مااااايكل هيماااا هيما عملتو فيهم ايه ياولاد المتناااااااااااكه مايكل مايكل
فاطمه : غوروووووووووا من وشي *بتزعق في المساجين
احد المساجين : يارجااااااااااااااله احنا اكتر منها لو هجمنا عليها مش هتلح……..
فاطمه : *حدفته بالسكينه في رفبته * حد تاني عايز يقول حاجه
المساجين : *خافو ورجعو لورا *
فاطمه : *بتكلم شاروخان * هاتهم الاتنين فوق واي ابن متناكه هيقرب هيبقي اخر خطوه في حياته

معتــــــــــــــــــــــــز

(في العربيه )
سلوي : اخيرا افتكرت ان ليك ام
معتز : انا مش جاي اقابلك علشان تقوليلي البوقين دول انا كل اللي عايز اعرفه انتي كنتي متفقه مع مايكل علي كل اللي حصل
سلوي: هتفق معاه ازاي وهو كان عايز يحبسني علي الجزيره ويسبني اموت
معتز : اومال ازاي سابك تاخدي المفتاح ومشيتي دفعتيله كام
سلوي : وانت عايز تعرف ليه
معتز : متستهبليش بكسمك انا عايز اعرف فين مايكل
سلوي : هههههههههههه ايه اداك علي عينيك ولا ايه ماانا قلتلك دا ابن متناكه وانت دلدول وخول مسمعتش كلامي
معتز : انا مش فاضي للكلام دا مايكل فيييين ؟
سلوي : مايكل انساه راح مش راجع تاني
معتز : لو في جهنم هجيبه انطقي مايكل فين
سلوي : يبقي اداك علي عينيك قولي عمل ايه وانا اقولك هو فين
اندرو : متخلصي وتنطقي
سلوي : ايه يابو كس عامل ايه والشرموطه عامله ايه
اندرو : بتسلم علي كسمك يابنت المتناكه *بيمسكها من شعرها * انطقي مايكل فين
سلوي : اعرف الاول عايزينه ليه
معتز : عايز انيكه
سلوي : *باستغراب * هتنيك سيدك اللي افضاله مغرقاك اللي خلاك تنيك امك قدامه اللي فاشخلك حياتك هههههههههههه جديده دي اول مره اشوف كلب بيعض ايد سيده
معتز : *بضهر ايده علي بقها * انا ماليش سيد ياكسمك زي مانتي مش فارقه معايا هو مش فارق معايا وبيكي او من غيرك هعرف هو فين
سلوي : *بتمسك بقها * مايكل راح ورا الشمس مش هتعرف توصله ولو وصلتله مش هتعرف تخرج هتبقي معاه
معتز : مش مهم حتي لو هقضي طول حياتي في السجن بس انيكه
سلوي : اتاكد من نيتك الاول وبعدين اقولك فين … مايمكن مقلب منك علشان عايز تعرف هو فين
معتز : *بيزعق * دا منظر واحد عايز ينقذه بصي علي ميتين امي كويس دا منظر واحد عايز ينقذذذذه
سلوي : اتاكد الاول من نيتك وهقولك هو فين
معتز : *بيبصلها بتحدي * ولو مقولتيش هو فين هندمك علي عمرك
سلوي : استني مني تليفون اييييييه متخافش هعرفك في التليفون *بتنزل من العربيه *
اندرو : عرفت بقي يامعلم انهم بيشتغلو مع بعض ومخزوقينا كلنا وقال ايه انت صاحبه ومبيخبيش عليك حاجه
معتز : *بيبصله بحقد وغل ولاد متناكه * هوصله وهنيكه

السجــــــــــــــــــــــــــن

انا : *بفتح عيني براحه * اااااااه جسمي مكسر نييييك احااا انتو مين
فاطمه : *بتبصلي وساكته *
انا : *بتمطع * ااااه الواحد بقالو كتير منامش كدا صباح النور الحمام جاهز
فاطمه : *مبتردش *
انا : قطعولك لسانك ولا ايه ههههههههه و**** حلوه انتي اللي نكديه … ايه دا في ايه احا انا جيت هنا ازاي
فاطمه : جيت هنا فين انت لسا في السجن في اوضه كوارشي
انا : لا بسم **** ماشاء **** سرير حلو *بخبط علي الخشب * خشب زان اصلي من المناصره دا ولا دمياط .. خلاص مش هتكلم تاني
فاطمه : قوم بص علي الحوش كدا المساجين عاملين ازاي
انا : ايه بيذاكرو
فاطمه : بص
انا : *ببص عليهم كلهم بينيكو في بعض * ايوا كدا خلي الواحد يعرف يشوف اشكال حلوه هي البت اللي هناك دي اسمها ايه ام بزاز دي اللي واخده زبرين في كسها دي
فاطمه : انت في حاجه في مخك مريض يعني
انا : بزها ابن متناكه مجنني يابزززززززززززززهااااا انتي يابزززززززززها
جورج : وريني كدا ياسطي
انا : احا انت كنت فين
جورج : كنت بشخ الحمام بتاع كوارشي حلو نيييك .. انهي واحده مش شايفها
انا : شايف البت المربوطه بسلسله دي
جورج : اه
انا : اللي وراها تاني واحده علي الشمال اللي قاعده واخده زبرين فيطيزها وكسها
جورج : بزازها بضان فشخ
انا : بس ياحمار انت دي بزازها جميله نييييييك *ببص علي بزاز فاطمه * اهيه شبه بز البت دي
شاروخان : اتحدفوا علينا منين دول هما متخلفين
فاطمه : *مستغربه * انا اول مره اشوف النوعيه دي من البشر كسم اللامبالاه
شاروخان : يابني ياحبيبي انت يابني خدوا تعالو انتو مش واخدين بالكو ان انتو في سجن وممكن نقتلكو في اي لحظه
انا : طب ممكن بس 5 دقايق انزل انيك واطلع تاني وحياه امك
فاطمه : عاجبك اللي وصل الحال ليه مبسوط باللي انت عملته
انا : طب متقتليني طالما مش عاجبك
شاروخان : للاسف منقدرش نقتلك مع ان نفسي اقتلك بس للاسف مينفعش
انا : احا دي بتمص زبرين وهي بتتناك هيا متعوده تتناك بالجوز ولا ايه
جورج : بص بص اللي بيمص زبه دا احااااااا هو بيعمل كدا ازاي انا مبعرفش اطول زبري
انا :انت زبرك صغير مينفعش بكره لما تكبر زبرك هيكبر وهتعرف بس حاول متياسش
جورج : دا تلاقي ضهره واجعه نيييك احا
فاطمه : انا بجد مش فاهمه مين دول ايه اللي هما فيه دا
شاروخان : *بيمسكنا من قفانا وبيدخلنا جوا *
جورج : ايييييييييه يابضان يارزل مش بنتفرج متبقاش كاتم لفرحتنا كدا
انا : نعم ياعم بيضه انت وهي اتفضلو ارغوا صدعونا
فاطمه : انتو اتحبستوا ليه
جورج : يعني لو جوبناكي هتسبينا ننزل ننيك شويه
فاطمه : او انيكك تختار ايه
انا : متجرب تتناك يالا *ببص علي طيزه * دي حتي طيزك مقلوظه ههههههههه
جورج : طب متتناك انت طيزك احلي
انا : الطيز طيز دكر والزبر زبر خول
جورج : علموهالك فين دي
انا : عند امك
جورج : متجبش سيره امي
انا : كسمك
جورج : اهو كسمك انت
انا : طب كسمين امك
جورج : كسمين 3 كسمك
انا : 4 كسمين 3 كسمين كسمين امك
جورج : 5 قلات 4 قلات قلتين قله
انا : 7 مشابك 5 مشابك مشبكين مشبك
فاطمه : خلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااص ايه اطفال
جورج : هو اللي شتم الاول
انا : و**** هو الاول
فاطمه : معلش ياحبيبي امسحها فيا انا
جورج : ميقفش جنبي يقف بعيد
فاطمه : معلش ياحبيبي تعالي بعيد عنه
انا : انا عايز مانجه
جورج : وانا عايز قصب اشمعنا هو
فاطمه : ياالهيييييييييييييييييييييي خلاص اسكتوا بقي
شاروخان : انتو مصريين صح انا دلوقتي عرفت
فاطمه : دلوقتي السجن بقي زي مانتو شايفين وللاسف انت اللي عملت كدا فللاسف انا مضطره انك تبقي الحاكم لانهم سمعوا كلامك فهل هتقدر تبقي الحاكم
جورج : مبروووووووووك اصاحبي عقبال متبقي امبراطور
انا : حبيبي عقبالك و**** لانت شارب حاجه
شاروخان : انا ابتديت اتبضن
انا : شاورلي بس علي الحكم وشوف انا هعمل ايه
فاطمه : هتقدر

تحميل صور سكس متحركه - سكس 2018 - سكس 2019
انا : اتفرجي انا هعمل ايه
فاطمه : اطلعوا برا وسيبهولي دقيقتين
انا : خير
فاطمه : هتطلع تقول اللي هقولهولك دا بالظبط

اب ينيك بنت الاخ فى كسها على السرير نيك طحن

ام مرنا : رد عليكي يابنتي ولا لسا طمنيني
مرنا : مفتحش الفيس بوك بقالو كتير وموبايله مبيرنش اصلا مش عارفه اوصله انا قلقانه عليه اوووي اوووي
ام مرنا : متخافيش انش**** خير هو تلاقيه بس انشغل بالشغل والاقامه وبيظبط نفسه هناك
مرنا: مش عوايده دا علي الاقل بيبعتلي مسدج يطمني عليه
مونيكا : انتي عامله قلق ليه هو يعني رايح يخونك ماهو رايح يشتغل
مرنا : **** مش جوزي ولازم اقلق عليه
مونيكا : افرحي بيه ياختي

تحميل افلام سكس - تحميل سكس اغتصاب - تحميل سكس نار
ام مرنا : مونيكا مش معني ان جوزك طلع نصاب يبقي الرجاله كلهم خاينين انتي اللي حظك وحش
مونيكا : ومين اللي جاب سيره جوزي انا ولا فارق معايا اصلا هما كدا كلهم صنف قذر
مرنا : *حطا ايديها علي خدها * هفضل انا كدا قلقانه عليه كتير
مونيكا : يعني نعملك ايه نقوم ندورلك عليه وهو عيل صغير يعني
ام مرنا : بس يابت كلام يحرق الدم اسكتي وقومي افتحي الباب . متزعليش من اختك ياحبيبتي هي مضايقه بس علشان اللي عمله هاني
مرنا : حاضر ياماما … *بتبوس اختي * عامله ايه ياحبيبتي وازي ماما
اختي : طالعه ورايا علي السلم ازيك ياميرفت
ام مرنا : *بتبوسها * مريوما حبيبت قلبي
ماما : * بتخش من الباب* بتسبيني وتطلعي يابنت الجزمه بدل متسنديني
اختي : متافوريش بقي دا هما كلهم سلمتين
مرنا: ههههههههه تعالي ياحماتي اسندي عليا
ماما : ش**** يحليكي ياحبيبي ارتاحي انتي علشان مايكل الصغير
مونيكا : هقوم اعملكو حاجه تشربوها
ام مرنا : لا اقعدي
اختي : هي مالها
ام مرنا : متاخديش في بالك شويه وهتفك
مرنا : عرفتي جورج فين كلمك او اتصل بيكي
اختي : سيبك منه دا عيل مهزق اصلا انا غلطانه اني اتجوزته
مرنا: انتي بتتكلمي بجد
اختي : و**** ماشوفت في هبلك دا اكيد طبعا لاء وقلقانه عليه بس انا خلاص بقيت جبله واحده عايشه مع اتنين متخلفين اخوها وجوزها عايزاها تطلع ايه مهندسه بترول
مرنا: و**** انتي رايقه وفاضيه
ماما : متقفلو الشبابيك دي الجو تلج برا وانتي يامفعوصه انتي خدي اكتبيلي رقم النت علي الموبايل
مرنا: ايه رقم النت دا
اختي : اكتبيلها باسورد الواي فاي علشان تشقط شباب
ام مرنا : هههههههههه يخيبك يابت دي امك
اختي : ياشيخه دي تعبتني جننت امي في البيت
مرنا : اهو ياحماتي
ماما : كتبتي ايه
مرنا: اسمه افينجرز
ماما : اكتبيهالي في ورقه علشان لو فصل ولا حاجه وانتي نايمه
مونيكا : يفصل ايه الباسورد مبيتغيرش
اختي : اكتبيهولها واخلصي دي زنانه وهتصدعك
مرنا: ناوليني اي ورقه وانتي واقفه كدا يامونيكا من عندك
مونيكا : *واقفه جنب ترابيزه السفره عليها ورق وفاكهه وشنطه حريمي وايشارب ومكركبه وبتبعبص في الورق لقيت الورقه اللي سلوي كتبتلنا فيها رقم تليفونها لما جات وكانت عايزه المفتاح راحت خبتها في ايديها وجابت ورقه فاضيه لمرنا وكتبت عليها الباسورد واديتها لماما * ادي الباسورد اهوه هخش انا اريح شويه
ماما : يخليكي يارب ماتقومي يامقصوفه الرقبه تعمليلنا حاجه نشربها
مرنا: حاضر ياحماتي
ماما : اقعدي مش انتي انا بكلم الجاموسه اللي هناك دي اللي ماسكه الموبايل انتي يابت
اختي : *بتسيب الموبايل * نعم ياست الكل اؤمريني تشربي حضرتك ايه في عندنا زبادي خلطات فواكه طبقات اجيبلك
ماما : ياعسسسسل احنا بقي نكلمك اشرف عبد الباقي تطلعي تمثلي معاه
اختي : بااااااااااس اسكتي خلاص هعملك شاي
ماما : بلبن
مونيكا : *بتخرج من اوضتها * بقولك ايه يامرنا معاكي رصيد هعمل دقيقه هكلم المستشفي
مرنا: اه موبايلي هناك اهوه
مونيكا : *خدت الموبايل وعملت انها بتتكلم في الموبايل وخدت رقم معتز ودخلت اوضتها * الو معتز

السجــــــــــــــــــــــــــن

كوارشي : اقل من نص ساعه والفلوس هتبقي اتحولت لحسابك ياجنرال
ظابط : *بيدي التحيه * تمام ياجنرال
الجنرال : *بيلف نفسه وبيخرج من الباب * اتحرك يابني واقف ليه
ظابط : *بيبص علي المبني وانا طالع منه وماسك بطني والسكينه او الخنجر في بطني وغرقان دم * بص يافندم
الجنرال: *بيلف وشه بيشوفني واقع علي الارض علي ركبي وماسك بطني والسكينه وبيبص لكوارشي *ايه اللي هببته دا
جورج : ياسطه احااااااا قتلوه قتلوه يادين اممممممي
هيما: نقوم نلحقه ولا نعمل حاجه
جورج : اقعد اقعد لو اتحركنا هنتضرب بالنار يااحااااااااااااااا
هيما : ياسطييييييييي
جورج : *بيبصله وبيهز راسه بالاسف * مفيهاش مفيهاش اخررررررس
الظابط : *بيشلني هو ووظابط تاني وبيطلعوني برا السجن وبيودوني الاوضه اللي جنب السجن *
الجنرال : دخلوه بسرعه انا عايزه عااااايش *بيبص للدكتوره لو مات هقتلك *
الدكتوره : حاضر حاضر * بتكبس الدم وبتشوف شغلها والهري دا *
( انا مغمي عليا وعرقان وهي بتعمل عمليتها والمكان اصلا تحسه مزبله او اوضه زعيم عصابه المكان عباره عن سرير ومكتب وشويه اجهزه طبيه بايظه وفئران في كل حته والحيطه شكلها كئيب نيك ولونها شبه ورق الجرايد القديم وفيها كرسيين خشب علي جنب مكسوريين ولمبه مدلدله من السقف لونها اصفر ودولاب صغير ازازه مكسور فيه شويه ادويه وشاش وقطن )
فاطمه : مش وقته خاااالص
شاروحان: الجنرال لو خد منك الحكم السجن هيبوظ هيقتلو في بعض واول حاجه هيعملوها هيقتلوك انت ياكوارشي
فاطمه : الجنرال مش عبيط علشان يعمل حاجه زي كدا ويضحي بالفلوس اللي بتبعتهاله وكمان انت شايله عبئ السجن يعني لو خد منك الحكم هيضطر يحكم هو وهو مكبر دماغه
شاروخان : هتفضلي طول عمرك غبيه لانه سهل اوووي يمسك اي حد مكانه الحكم والف من يتمني
فاطمه : المفروض تقلق من اللي يمسك الحكم منك دا اذا كان من رجالتك ولا لاء لانه لو مش من رجالتك يبقي كلنا في خطر
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * عايزه تمسكي الحكم مكاني
فاطمه : مش في دماغي اصلا انا مش قد اني احكم 500 سجين
كوارشي : *بيفكر شويه وبيتكلم في الموبايل * وقف كل التحويلات للجنرال مفيش اي فلوس تحطها في حسابه
فاطمه : كوارشي انت بتلعب بالنار
كوارشي : مش كوارشي اللي يخاف او يتلوي دراعه
شاروخان : في 5 مساجين عايزين يقابلوك ياكوارشي
كوارشي : شوفهم انت عايزين ايه
شاروخان : جايين عايزين يبقو من رجالتك مكان جيمي اللي اتقتل
كوارشي : طلعهملي
( بيخش 4 مساجين وهيما الخامس )
كوارشي : * بيمسك وشوشهم وبيبصلهم اوووي * انزل انت وانت وانت وانتو الاتنين خليكو .. عايزين تبقو من رجالتي ليه
مسجون : شرف ليا ياكوارشي اني اكون من رجالتك
كوارشي : شاروخان اكشف عليه
شاروخان : *بيقلعه هدومه وبيبص في خرم طيزه * خول
مسجون : لا لا انا مش خول انا راجل
كوارشي : *بيضحك وبيقرب منه * فيرمينو حبيبي انا عارف انك راجل بس دا كشف طبيعي انت عارف ان كوارشي مبيشغلش معاه خولات صح
فيرمينو : *بيهز راسه * امرك ياحاكم بس انا انا مش خول
كوارشي : اجراء بسيط هنتاكد اذا كنت خول ولا لاء ولا انت مش عايز تبقي من رجالتي
فيرمينو : شرف كبير ليا ياكوارشي
شاروخان : *بيخلي فيرمينو يفلقس وبيحط صباعه في طيزه * ضيقه ياكوارشي فعلا مش خول
كوارشي : برافو برافو انا كنت متاكد انه راجل …*بيشاور لهيما * يالا اكشف زيه كدا
هيما : اكشف ايه وانا هبقي من رجالتك بطيزي ولا بوشي
كوارشي: حبيبي اسمك ايه
هيما : ابراهيم
كوارشي : ابراهيم دا كشف علشان تبقي من رجالتي تحب نكشفه بمزاجك ولا نخلي ناتاشا تكشف عليك وسط المساجين كلهم
هيما: لا ناتاشا ولا هشاشه علي جثتي اللي يشوف طيزي احاااااااا وهو انا خول ولا ايه
كوارشي : *بيشاور لشاروخان *
شاروخان : *بيحط السكينه في جنب هيما * هتكشف ولا نخلي عزرائيل يكشف عليك
هيما : *بيرفع ايد شاروخان لرقبته * حطها هنا احسن علشان الحق عزرائيل بسرعه خخخخخخ احا قال يكشفلي علي طيزي قال
شاروخان : *بينزل السكينه وبيعور فيرمينو في كنفه * انت خول هو راجل
كوارشي: *بيزعق * شاروخاااااااان
شاروخان : امرك ياحاكم
كوارشي : وديه لناتاشا وانت تعالي انا مبسوط منك طلعت راجل
هيما : لا ياشيخ
كوارشي: انا لست شيخا انا حاكم
هيما : وبعدين في ترجمه mbc2 دي بقيييي
كوارشي: انا مش فاهم انت بتقول ايه بس علي العموم انت هتمسك مكان جيمي هتبقي المسؤل عن المخدرات والكيف هتعرف تبيع ولا تروح لناتاشا
هيما: اعرف ابيع دا انا هجيبلك زباين من مصر يقفوا طوابير قدام السجن يشترو مني
كوارشي : وهتجيبهم ازاي من مصر
هيما : *لا احا دا بضانه كبيره * كنايه عن اني بائع جيد ياصاح
كوارشي: *بيشاور لفاطمه بتجيب شنطه * دي شنطه الشغل انت دلوقتي بقيت من رجاله كوارشي * بيخرج بيه في البلكونه اللي بيقف فيها ويكلم المساجين * اخوووووووواتي المساجين رحبوا معايا بابراهيم واحد من رجالتي الجداد
المساجين : ابرااااااااااااااهيم ابراااااااااااااااهيم
هيما: انا سعيد جدا باللحظه دي واحب اقول ان اللي بيتعب بينول في النهايه واحب اشكر……. *بيلاقي قلم علي قفاه *
كوارشي : ياعم اخلص انت لسا هتعيشها
هيما: اااااااه *ماسك قفاه * بقيت من امبابه دلوقتي
فاطمه : هههههههه روح مع شاروخان هيفهمك الشغل ازاي …..
كوارشي :عايز تقول حاجه
شاروخان : الواد دا والاتنين اللي معاه شاكلهم واسلوبهم غريب جدا وعندهم عزه نفس قويه استحاله يكونوا عندهم شذوذ جنسي اكيد وراهم حاجه
فاطمه : *بغل من جواها * عجبوك ولا ايه
كوارشي : سواء عندهم معندهمش انا اللي بايدي اخليهم كدا وطالما هما هنا يبقو تحت مملكتي تحت حكمي انا وزيهم زي اي مسجون تاني انا عادل في حكمي
شاروخان : مش قصدي يازعيم انا قصدي نستفاد بيهم ادي واحد بقي معانا والتاني بالسلامه كدا والتالت شكله نضيف وجسمه حلو احنا ممكن نشغله مع انوشكا وهيبقي ليه زبون
كوارشي : فكره حلوه نزلو لناتاشا تشغلو مع انوشكا
( صفاره السجن بتضرب وباب السجن بيتفتح والجنرال داخل وانا في وراه الظباط ماسكني )
فاطمه : *بتبرق * كوارشي بص
كوارشي : *بيبص مبرق * لو غدر بيا انتو عارفين هتعملو ايه

(قبلها بساعه )

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون بقي كويس
الجنرال : فايق ولا مغمي عليه
الدكتوره : نضفتله الجرح وخيطته واديته برشامه علشان ميحسش بحاجه
الجنرال : *بيشاور لظباط * هاتوهولي هنا معزز مكرم معززززز مكرم
الظابط : تمام ياجنرال
( بيجيبوني وبقعد قدام الجنرال علي مكتبه في مبني تاني جنب الاوضه )
الجنرال : صحتك كويسه
انا : الحمد لله كويس بس دايخ شويه وجسمي تقيل
الجنرال : لا متخافش دا بس من تاثير الدم اللي نزفته ..كلت وشربت وكله تمام
انا : *مستغرب * اه الحمد لله
الجنرال : لهجتك العربيه بتدل انك تونسي صح
انا : لا مصري
الجنرال : مصر بحبها جدا انا كان ليا خال عم ست مرات ابن متناكه اللي خلفوني كانت عايشه في مصر فتره واتجوزت الملك احمس 16 سنه وخلفت تمثال النهضه وطائر النورس واي هري وبيهبد
انا : اه طبعا انت هتقولي دا حتي بالاماره مسمين شارع نوال علي اسم بنتها
الجنرال : انا بحب المصريين بزاف بزاف
انا: لا واضح انك مصري
الجنرال : هههههه *بيعزم بسيجاره * قولي بقي يامايكي انت طبعا مسجون جديد ولازم يتعمل عليك الحفله اه اه عارف كل حاجه وطبعا انت قاومتهم واتخانقتوا راح واحد منهم ضربك بالسلاح في جبنك وكنت هتموت بس الحمد لله لحقناك فياريت تقولي مين اللي عمل كدا علشان انا المساجين عندي كلهم سواسيه واسمح باي حاجه الا القتل
انا : والمقابل
الجنرال : المقابل انك قعدت معايا واديتك سيجاره من سجايري ودي كبيره اوووي
انا : ممكن اطلب طلب هو صغير
الجنرال : طبعا طبعا اطلب
انا : انا عايز اعرف انا جيت هنا ليه انا والاتنين اللي معايا
الجنرال : يعني نقدر نقول انكم عندكم ميول جنسيه غير باقي الناس فقلنا نجيبكو هنا تعملو اللي نفسكم فيه
انا : لا انا اقصد مين اللي بلغ عني او مين اللي دخلني هنا
الجنرال : يااااااااااااااااااااه فكرتني *بيقوم ويبص من الشباك * تعالي يامايكي بص شايف الارض اللي هناك دي
انا : ايه فيها بترول
الجنرال : مدفون فيها واحد سالني السؤال دا
انا : اروح اسأله هو يعني
الجنرال : انا ممكن اجاوبك لو عاوز بسسسسس
انا : حلوه حته الارض دي مفكرتوش تزرعو فيها خيار حتي الخيار جميل
الجنرال : *بيزوم بوشه * مين اللي ضربك بالسكينه
انا : *ببلع ريقي وببينله اني خايف * انا اناااا
الجنرال : متخافش قولي بس اسمه وانا هجيبلك حقك انا الحاكم هناااا
انا : هتديني الحمايه
الجنرال : *بيبصلي بعظمه *

(بعدها بساعه )

الجنرال : *بيخش بيا السجن وبيشاور لكوارشي *
كوارشي : *بينزل بسرعه * امرك ياجنرال
الجنرال : *بيبصلي *
كوارشي : خير ياجنرال
انا : هو دا ياجنرال
الجنرال : انت متاكد
انا : اه هو متاكد
الجنرال : *بيبرقلي * انت متااااااااكد هو دا
انا : و**** هو وانا هكدب ليه
الجنرال : *بيبص لكوارشي * هاتووووه
كوارشي : *بيبصلي بنظره بنت متناكه مرعبه وبيزق ايد الحراس * انا هاجي لوحدي
انا : بالشفا ياكوارشي
كوارشي : *بيبصلي بابتسامه وبيخرج*
جورج : احااااااااااا يادين امي انت كويس ياسطي تمام فيك حاجه *بيحضني *
انا : ااااااه يابن الجزمه براحه الجرح لسا ملمش
جورج : ياسطي انا قلت انت مت
انا : انا فعلا مت واستاذنت بس اخرج نصايه اشقر عليك وارجع تاني
جورج : ياريتك كنت اضربت في بضانك هو صحيح حصل ايه ومين اللي عمل فيك كدا
انا : فين هيما
جورج : *بيشاورلي عايز فلوس * لن اعطيك معلومات مجانيه ياصاح والا نتدبر قتال
انا : ههههههههههههه ياعم اخلص دا باينه هيبقي مرار طافح
جورج : احا وحشتيني ياغااااااااااااليه
انا : وهي كمان وحشتني
جورج : دي عليها حته مناظر اوووووووف ولا جمالها بليل وحلاوتها تحس ان مفيش منها اتنين
انا : دي اختي اللي بتتكلم عليها
جورج : اختك ايه ياعرص انا بتكلم علي مصر الغااااااليه وحشتني
انا :اه و**** ومين سمعك دي عليها هيجان ساعه العصر ولا خلفيتها الحضاريه ولا تضاريسها ولا تقسيمتها اوووووووف تجننك
جورج : بتتكلم علي مصر صح
انا : لا امك اااه ههههههه وحياه امك الجرح ياسطي ملمش
هيما : اييه ياسطي انت كويس تمام صحتك كويسه
انا : مابلاش اسئله بديهيه بنت متناكه بقي وبعدين انت اشتغلت مع كوارشي ليه
هيما : وانت عرفت منين
انا : الشنطه اللي انت لابسها دي اكيد مش جايبها من التوحيد والنور
هيما : اااه اشتغلت معاه ماسكله تجارته في المخدرات واهو فرصه نهرب من القتال اللي بيتعمل دا وقله القيمه ومنها قرشين نجيب بيهم اكل وشرب وكيفنا
جورج : طب هاتلنا اكل وحياه امك انا جعان نييييك ولا انت مش جعان انت ياعم باصص فين
انا : البت اللي هناك دي متبصش بقي متبقاش خول وغبي بص بالطريقه كدا البت دي من ساعه ماجينا هنا لاحظتها كذا مره بتنزل الحوش تاخد شويه رمله وتمشي اهيه بص مديانه ضهرها بص عادي
جورج : ياااااااااااعم كسمها انا جعان هاتلنا نطفح ياخرا
هيما : احا احنا بنرغي وناسيين الراجل اللي اتاخد دا احاااااا انت هتتناك
انا: بقالي ساعه مستنيك تقولي كسم الجمله دي
هيما : مخدرات حقن تامول حد قال عايز حد قال هات
جورج : يابتاع التامول الاقيش عندك شويه دم وتجيبلي سندوتش جعان
هيما: لا و**** يابيه بس تلاقي عندي محمود وجنا
جورج : ربنا يخليهملك وتفرح بيهم
هيما : سلم علي عمو باليمين ياولد هههه شقي و**** بس في البيت نسمه
جورج : ازيك ياحبيبي انت كويس ولا بضان زي ابوك الخول اللي محنسني علي سندوتش
انا : انتوا عبط اجدعان خلاص اتجننتوا وانت ياعم جورج انت اهبل
جورج : ماهو اللي هيجنني معاه محنسني علي ساندوتش جعاااااااان
انا : ولو برضو ميصحش تقول الالفاظ دي قدام عيل صغير ههههههههه اااااااه الجرح وحياه امك العفيفه الشريفه
(شاروخان وفاطمه وناتاشا جايين علينا بيزقو هيما وداخلين عليا انا وجورج )
جورج : احنا اتناكنا يامعلم
انا : اثبت بكسمك
فاطمه : *بصتلي وراحت بصي للمساجين وبعلو صوتها * رجااااااااااااااااااله قائدكم وحاكمكم كوارشي اتغدر بيه ومن مين من واحد فتان وخاين اللي الحاكم بتاعكم كان بيحمينا من الخيانه والخيانه وصمه عار بيناااااااا ينفع يكون حد خاين فينااااااااا ؟
المساجين : لاااااااااااااااااااااااااااااااااا اا
شاروخان : يبقي جزاء الخاين ايييييييييه ؟
المساجين : قتااااااااااااااال قتااااااااااااااااااال قتااااااااااااااااااااااااال
ناتاشا : مين عايز يقاتل الخاين علشان كوارشي لما يرجعلنا بالسلامه يشيلهاله جميله ويعرف قد ايه كلنا بنحبه
المساجين : انا انااااااااااااا اناااااااااااااااااا
فاطمه : هدووووووووووووووء مااااااااندو و ليزاااااااااااااا تحبوا يكون ليكو شرف قتل الخاين اللي مابينا
فرمينو *احد السجناء* : بس دا مش عدددددددددل العدل بيقول ان اللي يقتل الحاكم يمسك مكانه يبقي دا اللي يحكم
فاطمه : عندك حق وهل ينفع الحاكم بتاعنا يبقي خول وخاين
شاروخان : كوارشي متقتلش كوارشي اتغدر بيه ازاي تسمحوا بحاكم يبقي خاين وبيسلم اخواته المساجين خاااااين خاااااااااين خااااااااين
المساجين : خاااااااااااين خاااااااااااين خاااااااااااااين
جورج : بنتناك اهووووه بنتناك
انا : *بصوت واطي * مايغركش ياض الشويتين دول طالما عملوا كدا يبقي موقفهم ضعيف اسمع واتعلم ……. يامساااااجين يااوساخ ياعبيد ياولاد الوسسسسسسخه ههههههههه زعلتو من كلمه عبيد ولا ولاد وسخه مش عيب عليكم لما انا اطلع الراجل الوحيد اللي وسطكم اللي مرضيش بالظلم مرضيش بحاكم يتحكم في اكلوكو وشربوكو مرضيش بحاكم يخليكو علشان تمارسو ميولكو الجنسيه انكم تدفعو فلوس لييييييه دا الاكل والشرب المفروض ببلاش والنيك ببلاش اتخيلو كدا معايا لما تبقي كل حاجه ببلاش مش محتاجين فلوس خالص ولو علي الفلوس كسمها هنقسم الاكل علينا كلنا واللي عايز ينيك ينيك واللي عايزه تتناك براحتها كله ببلااااااااش والاوضه اللي فوق دي مش هتبقي ممنوعه لاي حد اللي عايز يطلع فوق يقعد يطلع وانا مش الحاكم ولا اي حد هيبقي حاكم احنا هنخلي اسمه اخونا الكبير اللي يحل مابينا بالعدل من غير قتال ايه رايكم ان انسب واحده للدور دا هي فااااااااطمه *بشاورلهم * فاااااااطمه فاااااااااطمه فااااااااااااطمه ههههههههه شكلهم مش عايزينك طب ايه رايكم في شاروخااان برضو بضان طب ناتاشا طب اقولكم اختارو انتو مابينكم عايزين مين حاكم
المساجين : انااا انااااا *وبيزوقو وبيضربوا في بعض وقلبت خناقه بنت متناكه بين الكل *
جورج : احا يخربيت امك هي ناقصه
فاطمه : *بتزنقني في الحيطه وماسكاني من رقبتي وفي ايديها سكينه علي رقبتي * انت فاكر انك هتعرف تخرب اللي عمله كوارشي في سنين لا فوووووق دا انا انيكك وانيك كل اللي تعرفهم
انا : *بعلو صوتي * عاااااايزه تقتليني اقتليني شااااااااايفين عايزه تقتلني علشان بتكلم بالحق شايفين مع اني انا اللي رشحتها للحكم ومكنش همي لا منصب ولا اي حكم شايفين رجاله كوارشي الظالم المفتري اناااااااا غلطان *بخبط علي صدري بحماس * انا غلطان اني بدافع عنكم عايزكم كلكم ايد واحده انطقووووااااا انطقي مبترديش ليه *بلف وسط المساجين * عاجبك حالك هااااااا وانت عاجبك حالك وانتي ايه البز دا قصدي عاجبك حالك وانتي كرباج كدا وجامده وانت اخر مره اكلت امتي *بلف وبرفع ايدي وبصوت عالي * اخوااااااااااااااااااااااااتي مخازن الاكل والشرب قدامكو وببلاش انتشروااااااااااااااااا
المساجين : *كلهم بيجرو علي الدور الاول علي الاوضه اللي فيها الاكل والشرب وبيكسرو الباب وبيخشوا *
انا : كان نفسي من زمان ابقي ثورجي احساس حلو نييييك
فاطمه : *عينيها كلها شرار وبترمي السكينه في الارض وبتقرب عليا *
انا : احا اهدي ابطوطه مش كدا دا كلمتين بس بمشي بيهم حالي
فاطمه : لو هزمتني هتبقي الحاكم
انا : اعتبري نفسك كسبانه وانتي الحاكم اعقلي وحياه امك هفهمك بس طب بصي الديناصور اجررررررري اجووووورج
( بنجري انا وجورج في الساحه وفاطمه وشاروخان بيجرو ورانا )
جورج : الحقووووووووووووونا
فاطمه : هنييكك انت وهو *بتجري بسرعه نييييك *
انا : احااااااااا كسم الماراثون اجرررررررري يالا
جورج : مش قااااااااادر تعبت ياسطي اععععععع يادين امي خلاص والنبي اااااااااااه طب انا مالي طيب انا عملت ايه *شاروخان بيضرب فيه * ياعم انا مالي اااااه هو اللي اتثورج مش انا ااااااه بضاني لااااء وحياه امك ااااااااااااه يابن الوسخه طب بلاش بضاني ياعم انا مستسلم اهوووه سيبني بقي اااااااااااه
انا : *بجري * خلاااااااااص يابنت الوسخه قافشه حرامي متقفي بقي هديتي حيل امي *بجري * ياجدعاااااااااااان طب حد يلحقني خخخخخخ منظري بقي خول نيييييك
فاطمه : *بتجري بعزم ابن متناكه وانا بلف وهي ورايا مش عاتقه دين امي *
انا : *وقفت فجاه * استني وقفي جري ناخد نفسنا ونكمل
فاطمه : اوك معنديش مشكله

افلام نيك طيز - افلام نيك كس - بورن محارم
انا : انتي بتجري بسرعه نيك انتي اتعلمتي الجري فين
فاطمه : بابا كان بيخليني اجري كل يوم الصبح ولما كنت في المدرسه كسبت مسابقه الجري 3 سنين ورا بعض
انا : برافو بجد فعلا كنتي طالبه شاطره بقي كنتي علمي ولا ادبي
فاطمه : مش فاهمه
انا : خلاص نبدا جري بقي جاهزه ارجعي ورا شويه علشان الحق اجري كمان كمان بااااااس يالا هعد ل 3 ونجري 1 2 اجرررررررررري

نيك امهات نيك من زبر ضخم نيك نار

معتز : عايزك في كلمتين
اندرو : خش خش كلهم نزلو مالك انت كويس
معتز : اه كويس
اندرو : اومال مال وشك عامل كدا وشادد اعصابك علينا
معتز : متعرفش مايكل فين

افلام نيك - افلام نيك بنت - افلام نيك طحن
اندرو : لا معرفش ومش عايز اعرف
معتز : *بخبث * ليه بس ايه اللي حصل
اندرو : مش عايز اعرفه تاني وخلاص انا ناويت اسافر واعمل عمليه وارجع تاني وساعتها هنيكه علي كل اللي عمله فيا
معتز : يعني متعرفش هو فين
اندرو : متكلم مراته ولا امه شوفه فين
معتز : معلش كلمهم انت وشوفه فين
اندرو : انت مخبي عليا ايه
معتز : هقولك بس شوفه فين الاول
اندرو : حاضر *بيكلم مرنا* بتقولي سافر وجورج مش لاقينه اختفي فجاه مريم بتقول انه كان اخر مره مع مايكل وبعديها تليفوناتهم مجمعتش شبكه
معتز : سافر !!! سافر فين وامتي انا مراقب بيته بقالي يومين مشوفتوش
اندرو : مراقب بيته ؟؟؟ في ايه يامعتز حصل ايه لدا كله
معتز : * حكاله كل حاجه * واظن كان علي يدك كل اللي بيحصل وبعد ماسبته بعد اللي عملته فيه هديت ناري شويه من ناحيته بس لسا مبردتش غير لما اوجعه زي ماوجعني ولما لاقيته بيحضر فرح جورج عادي ومنزلين الصور علي الفيس بوك وبيضحك في الفرح ضحكته السمجه دي وولا اكنه عمل حاجه دا جنني اكتر وزي مانا مش عزيز عليه هو مش عزيز عليا ولو في اخر بلاد المسلمين هجيبه
اندرو : وبعد ماتجيبه
معتز : المره دي مش هسيبه وهكسره علشان يفضل فاكرني طول عمره مش ينساني بعديها بيوم
اندرو : انا معاك انه ابن متناكه واللي عمله في مراتك غلط بس متريح دماغك منه واهله اهم لوحدهم انتقم براحتك وتبقي كسرته اكتر
معتز : *الفكره بتشعشع في دمااغه * للدرجه دي مغلول منه
اندرو : مالوش عزيز ولا اصيل وزي مانا مش فارق معاه هو مش فارق معايا وانا معاك في اللي هتعمله
معتز : جهز نفسك عقبال مااجيلك
اندرو : رايح فين
معتز : هروح للسنيوره اجربها اشوفها حلوه ولا جسم بس وبعديها هدور عليه وهنيكه
اندرو : ههههههههههه عين العقل يابني و****

(بيت مايكل )

مرنا : ايوا مين
معتز : انا معتز
مرنا: *بتفتح الباب بابتسامه * معتز اتفضل اتفضل وانت محتاج عزومه خش استني اقلع الجزمه
معتز : ههههههه انتي لسا فيكي العاده دي
مرنا: معلش يابيه الشغل شغل … اومال فين لولا مجاتش معاك ليه ومجتش الفرح ليه هااااا انا زعلانه منك انت وهي
معتز : معلش و**** كانت لولا تعبانه ومقدرناش نيجي وبكلم مايكل مبيردش عليا افتكرته زعلان مني فجيت اصالحه
مرنا : يالهوي تعبانه طب هي كويسه دلوقتي جبتولها دكتور استني طيب البس واجي معاك اطمن عليها
معتز : مالوش لزوم انا بس
مرنا: ايه اللي بتقوله دا دي اختي استني خمس دقايق والبس
ام مرنا : رايحه فين يابنتي
مرنا : لولا تعبانه وهروح اشوفها
ام مرنا : يارب يطمنا عليها هي كويسه دلوقتي يابني
معتز : اه اطمني انا جاي اسال علي مايكل هي اللي مصره تتعب نفسها
ام مرنا : واجب برضو يابني دي اختها وابقي طمنا عليها
معتز : حاضر ياميرفت فيكي الخير
مرنا : انا لبست مش هتاخر ياماما
معتز : *مستغرب اللي بيحصل وبص علي بطن مرنا وهي حامل * اقعدي انتي علشان حامل وتعبانه انا هبقي اطمنك عليها بالموبايل لما اروح علشان موبايلها بايظ
مرنا: لا ابدا ودي تيجي انا بكلم البت مريم تيجي تطمن عليها بس مبتردش هاجي انا معاك اطمن عليها وبعدين انت ناسي اني دكتوره ولا ايه يااستاذ
معتز : براحتك
(في العربيه )
مرنا: *قلقانه * يعني ينفع برضو كدا تتعب ومتقولناش دا كلام برضو واحنا اللي بينا قليل
معتز : معلش اهي جات كدا
مرنا: اخس عليك و**** تقول عليا ايه دلوقتي هااا ومقولتش لمايكل ليه قبل مايسافر كان علي الاقل اطمن عليها ولا وصالك حد في المستشفي يشوفها
معتز : مش عايز اتعبه
مرنا : دا كلام برضو دا موصيني قبل مايسافر لو احتاجت حاجه اروحلك او الواد جورج اللي معرفش اختفي فين دا
معتز : قوليلي يامرنا هو سافر فين
مرنا: سافر شغل تبع المستشفي في دبي مش عاجبه الفلوس اللي بيقبضها هنا وقال ايه هناك فلوس اكتر بلا خيبه
معتز : انتي في عينيا طبعا دا انتي اخت الغالي
مرنا : هههههههههه فكرتني كنت بقلب في صوركو القديمه علي اللاب كان شكلوكو مضحك كان في حته صوره انتو الاتنين لابسين لبس المدرسه وشكلكم اهبل اوووي وكل واحد فيكو ماسك نص ساندوتش وعاملين بقليله في بقوكو هههههههههه انا كل لما اشوفها افطس ضحك
معتز : *بابتسامه * اه فاكرها
مرنا: هو انتو كنتو عاملين كدا ليه هههههههههههه … براحه والنبي يامعتز في المطب بيوجعلي ضهري انا حامل يخربيتك عقبال ماتشوف ولادك كدا
معتز : في حياتك انش****
مرنا : ابقي هات فلاشه اديك الصور دي كلها هتموت علي نفسك من الضحك … ايه وقفت ليه انت كويس مالك ليليان زعلتك في حاجه طب محتاج فلوس طيب انا مايكل كان سايبلي قرشين لو محتاجهم ميتعزوش عليك *بتطبطب علي كتفه * طب في حاجه وجعاك طيب حد مضايقك
معتز : *بيلف بالعربيه وبيرجع تاني * لا مفيش انا كويس
مرنا : بتلف ليه مش هطمن علي لولا
معتز : *بيبصلها * انتي ازاي كدا
مرنا : *باستغراب * ازاي ايه يابني بتقول ايه البت نشوفها نطمن عليها
معتز : ليليان كويسه انا بس جتلك علشان اعرف مايكل فين لاني افتكرته زعلان وانتي اللي سربعتيني ملحقتش افهمك انها تعبانه عادي شويه برد هي كويسه مفيهاش حاجه
مرنا: *بتخبطه في كتفه * يقطعك قلقتني عليها وانا اللي فاكراها عندها حاجه تصدق انك عيل بارد
معتز : الحسنه الوحيده في حياته هي انتي
مرنا : انت بقيت عميق انت كمان
معتز : *وصل البيت * انزلي واطلعي بيتكو لو احتاجتي اي حاجه كلميني
مرنا: طب انت كويس طيب لو محتاج فلوس قول ولا هتعمل تكاليف بينك وبين اختك
معتز : ولا تكاليف ولا حاجه لو احتاجت هجيلك يالا وخلي بالك من مايكل الصغير
مرنا: طب اطلع اتغدي معانا طيب
معتز : انزلي بقي دا انتي لازقه
مرنا: ههههههههه عيل واطي
معتز : الو يااندرو جهزت نفسك
اندرو : ايه السرعه دي انت لحقت
معتز : مقدرتش يااندرو مقدرتش البت انضف من انها تشيل ذنبه خساره فيه و**** ضفرها برقبته ابن المتناكه
اندرو : لكن مراتك عادي شرموطه يعمل فيها اللي هو عايزه مش كدا لا دكر يالا
معتز : مش عايز كلام مالوش لازمه يامعرص انت هعدي عليك تكون جهزت *بيقفل في وشه*

السجـــــــــــــــــــــــــــن

( القتال المساجين طبعا ملمومه دايره وكله بيصقف وبيضحك وبيشجع وانا وجيمي في نص الدايره وقلعنا هدومنا ملط )
جورج : خخخخخخخخخخخ يادين امي مايكل اتناك
هيما : احااااااااااا دا طلع مخصي يعني زبره مش هيقف ولو بعد 100 سنه
مسجون : رهانات رهانات حد هيراهن
جورج : احا دا في رهانات كمان
مسجون : اومال ليه بتشوف كل شويه قتال علشان اللي بيكسب بينيك ببلاش وفي نفس الوقت بياخد نسبه من الربح
هيما : ياكسميييييييييييي
انا : *برفع ايدي * هي القوانين كانت ايه
ناتاشا : دا قتال جنسي يبقي مباح فيه كل حاجه واللي بيهيج الاول بيخسر ممنوع استخدام الاسلحه ممنوع التشابك بالايدي فقط ايدك علي زبره وهو ايده علي زبرك وبعد اعلان الفائز بيبدا الخاسر يجهز نفسه لانه هيتناك او لو الفائز مش هينيكه يعتبر خسران ويتناك هو او يقدر يسلم لاي حد تاني ينيكه جاهز
انا : تمام
كوارشي : ابداو القتال
( جيمي بيقرب عليا ومبتسم نيييك لانه مخصي ومش هيهيج بسهوله وانا زبري نايم من الاشكال بنت المتناكه وبصيت علي فاطمه لقيت زبري هيبدا يقف رحت باصص علطول علي شكل جيمي اتقرفت من منظره وزبري نام تاني وبفكر في اي ابن متناكه غير السكس علشان مهيجش وجيمي قرب يمسك زبري وانا كسمه لازم امسك زبره وهو ابن متناكه تف علي ايده وبيدعك وواقفين باصين لبعض وانا ماسك نفسي بالعافيه ومغمض عيني عمال افتكر في اي حاجه محزنه افتكرت امي وهي بتتعذب وابويا لما مات ودخلت نفسي جوا مود الحزن وفصلت خالص عن العالم وولا اكن حد بيلعب في زبري فضل جيمي يدعك في زبري فوق ال 10 دقايق وحرفيا زبري مبيقفش وانا مش سامع اي ابن متناكه ومركز في الحزن لدرجه اني بقيت بدمع وانا مغمض عيني وجيمي هيتجنن وبيدعك بسرعه وانا كل دا ممدتش ايدي علي زبره والتصقيف والتشجيع كله ساكت وجيمي ابتدي يتعصب ويدعك جامد وعمال يتف علي ايده ويدعك اكتر وانا ثقتي بنفسي زادت فشخ ورحت مفتح عيني وبابتسامه جميله رحت ماسك زبره وقرصته بضوافري راح متنرفز وضاربني بالبوكس واتحولت لمعركه بنضرب في بعض لحد ماكتفته من رقبته وهو جسمه صغير اصلا )
ناتاشا : استوووووووووووووب ( وفكيتنا عن بعض وبصت لكوارشي يحكم هو )
كوارشي : *بزعيق* دا قتال جنسي مش معركه
انا : انت صح يبقي القوانين قوانين واللي غلط يتعاقب ايييييييييييييييه قانون ياحااااااااااكم ياعادل
كوارشي : اللي بدا القتال هو الخاسر
انا : *ببصله بابتسامه *
ناتاشا : نيكه
انا : *بجيب هدومي وبلبسها * ماليش في الخولات
كوارشي : قانون ولازم يتنفذ انت الفائز
انا : وبرضو في القانون دا اني ممكن اخلي حد غيري ينيكه وانا مش هلاقي اقوي ولا ارجل منك ياكوارشي انه ينيكه انا بهديلك الفوز دا *برفع ايدي لفوق وبهيص * قانوووووووووون
المساجين : قانووووووووون قانوووووووووووون
انا : كوارررررررشي كوااااااااااارشي كوااااااااااااااارشي
المساجين : كوااااااااارشي كوااااااااااااارشس كووووووووووووووووارشي
انا : بقي مطلب جماهيري ياحاكمنا ياعظيم
جورج : يابن المتناكه احااااااا دا انت هتنيكنا
هيما : بقولك اصاحبي معكش سيجاره خلاص ياعم وانا بقولك تعالي انيكك طبعا انت مش فاهمني ههههههههه انت هندي صح انا بحب اميتاب اتشان محبوبه عشيقي ههههههه طبعا انت مبتاكلش لحوم لا بقري ولا جاموسي ولا جبنه مثلثات صح هههههههههههه اضحك وهز في دماغك اضحك مانت مش فاهم حاجه
الهندي : *بيهز في دماغه *
كوارشي : *نزل للساحه تحت ومبضون نيييك *
انا : شايف الناس بتحبك قد ايه نفسهم يشوفوك بتنيك علشان يتعلموا منك
كوارشي : *واقف باصصلي وراح مطلع سكينه من جنبه وحطها علي رقبتي *
جورج : خخخخخخخخخخخخخخخخ
هيما: هيقتله هيقتله يااحاااااااااااااااا *بيحط ايده علي راسه *
انا : *خايف بس عيني ثابته متهزتش احا خايف دا انا قربت اشخ علي روحي *
كوارشي : *بيبصلي بتحدي وراح لافف وبالسكينه جاب رقبت جيمي وبعلو صوته * كوارشي مبيشغلش معاه خوالات ولا بينيك خوالات ودلوقتي منصبه فاضي اللي عايز يبقي من رجالتي مكانه
انا : يقدم السي في بتاعه عند ابله ناتاشا في الرابع ويختمها من شاروخان في الخامس ويدفع دمغه 12 جنيه .. لامؤاخذه ياكبير كمل معلش ايفيه كان محشور هنا هوه كدا اتفضل
كوارشي : *بيحط السكينه في جيبه * وبيطلع لاوضته تاني
( المساجين طبعا بيقلبوا جيمي في هدومه وجزمته ولو معاه فلوس )
انا : ادائه اوووفر نيييييك وجعلي بضاني اكتر ماهي موجوعه
جورج : يادينيييييييي انت كنت هتموت
هيما : عملتها ازاي ياسطي زبرك موقفش خالص
انا : علي راي كابتن فاروق جعفر الثبات الانفعالي عندي عالي اووووي
فاطمه : الحاكم عايزك فوق
انا : *ببصلها * انتي عندك كهربا زياده في المخ
فاطمه : *بتبرق بقوه *

افلام سكس مترجم عربي - افلام سكس مصري - افلام سكس نار
انا : مش قصدي قصدي انك مبتحطيش بنسه او توكه معدن في شعرك
فاطمه : كوارشي مستنيك

سكس ساخن نار من الاب ينيك بنته

( خرجنا انا وجورج وهيما من عند الريس وركبنا الطريق والباخره واحداث بنت متناكه

افلام سكس جديده - افلام سكس حوامل - افلام سكس ساخنه

 

وطبعا الشنط اللي معايا اللي اضطريت اخدها قدام مرنا علشان مسافر مكدراني في شيلتها ونزلنا من الباخره ركبنا عربيه تانيه دخلنا بيها لبنما والجو حر نييييييييييييييك والدنيا هناك فقيره مش اوووي بس جميله شويه ودخلنا في صحرا لحد اما وصلنا لزي سجن في الصحرا ولقينا الناس اللي معانا في العربيه بينزلونا بالعافيه وبيزوقونا علي جوا السجن عباره عن صور حديد كبير محاوط السجن ومبني السجن قديم ومتهالك والارض كلها رمله وقدامنا باب كبير اتفتح واتزقينا كلنا جوا بعنف وطبعا اشكال كتير وجنسيات مختلفه ووشوش مرعبه واتقفل علينا الباب واكننا وسظ ذئاب بشريه كلهم باصين علينا وللاسف مكنش سجن كان حاجه شبه زريبه كل اللي مالهمش لازمه في الحياه مرميين هنا وطبعا ابراج حراسه وعليها حراس باسلحه وجوا السجن نفسه زي ارض واسعه كل المساجين فيها وفيها مبني من غير باب ولا نيله وفي الدور الاول حاكم السجن دا (كوارشي) ومختلف الجنسيات من المساجين رجاله وستات وشباب وعواجيز وكل ماتتخيله موجود في السجن دا )

هيما : خخخخخخخخخخخخ احااااااااااااااااااااا ايه المكان دا
جورج : يادين اممممممممممممممممممممممممممممممي
انا : *بصقف وبضحك بعلو صوتي * ههههههههههههههههههههههههههههههههه
جورج : *بفزع ورعب * ياسطي ياسطييييييييييي انت بتضحك يادين اممممممي احنا ضيعنا

( المساجين ملمومين حوالينا بيتفرجوا علينا وبيشدونا من هدومنا واللي بيزق فينا وانا واقف بضحك وهيما بيرفص وجورج مش مستوعب وكان الحاكم كوارشي واقف في الدور الاول باصص علينا والمساعدين جنبه وراح مشاور للمساعدين ينزلو يجيبونا ويطلعونا فوق وطلعناله اوضته تعتبر اكبر اوضه في السجن كله وليها اكتر من باب للدخول والخروج فيها ترابيزه عليها فواكهه وتليفزيون وترابيزه تانيه عليها كميه حشيش وحقن وبودره وطبعا رسومات وكلام كتير مكتوب علي الحيطان بتاعت كل الاوض في السجن وفي الاوضه كرسي عادي زي بتاع الانتريه خاص بيه لوحده والاشخاص الموجودين في الاوضه هما 4 مساعدين ليه راجلين و2 ستات واول مدخلنا عنده واقفين احنا التلاته طابور عرض قدامه وهو بيقوم بيتفرج علي وشوشنا واحد واحد وعينيه بنت متناكه قويه نييييك )
كوارشي : *بيشاور لهيما * اسمك وجنسيتك ونوعك و اتحبست ليه
هيما : ابراهيم الزريبو مصري ذكر اتحبست ليه اااه *بيبصلي * اتحبست مخدرات
كوارشي : انت عربي ؟؟
هيما : اه
كوارشي : تبقي ارهابي *بيشاورله ميتكلمش تاني وبيشاور لجورج يتكلم *
جورج : *مرعوب وبيتهته في الكلام * جووووورج هرباوي مصري ذكر مممممخدرات
كوارشي : انت عربي ؟؟
جورج : اه
كوارشي : *بيشاورلي *
انا : مايكل الهبيد مصري عربي افريقي ذكر زملكاوي الدغ وبحب الخيار و محبوس قتل امريكي
كوارشي : انت عربي ؟؟
انا : هو مسمعنيش ولا ايه
مساعد : *بالبوكس في بطني * جاوب
انا : *ببصله بتحدي وهو برضو بيبصلي باستهزاء *
كوارشي : *بيقوم يقف * السجن هنا زي مانتو شايفين مفيهوش حراس من جوا يعني سايبنا نموت بعض زي البهايم بس احنا بشر وعلشان كدا في نظام وقوانين انا اللي واضعها من غيرها هنكون كلنا همج لو عندك مشكله مع اي زميل ليك بتجيلي تقولهالي انا اللي بحكم فيها وحكمي مبيتغيرش سيف علي رقبه الكل القوانين هي : ( قانوني انا ) …… السجن اللي انتو فيه لا هو سجن للمخدرات ولا للقتله ولا للنصابين ولا للكلام اللي قولتوه دا السجن دا سجن جنسي لكل اللي عندهم شذوذ جنسيه من مختلف الانواع ومعني انكم جيتو هنا يبقي انتم خارجين عن المالوف
هيما : يعني انت من ضمنهم … ايه ياعم انا بسال اهدي في ايه
كوارشي : *بابتسامه * من حقه يسال اول يوم ليهم ولازم يعرفو … السجن دا الذكور فقط اللي بتحكم وبما ان انا الحاكم يبقي انا الذكر الوحيد اللي هنا واي ذكر هتلاقيه زي ماهو يبقي انا اللي حكمت انه يفضل زي ماهو ميتلعبش فيه ودا طبعا علي حسب رغبتي انا …. نرجع لكلامنا كل شيئ مباح ليك في السجن او بلاش نقول سجن خليها كومباوند لانك هتعيش هنا لحد اما عزرائيل يفتكرك 3 حاجات مبسمحش بيهم في السجن اول حاجه الدين والمعتقدات دي حاجه خاصه بيك لوحدك واي حد هيتريق علي معتقد حد او يهينه دي عقوبتها اتمني انكم متشوفوهاش .. تاني حاجه القتل دي عقوبتها واضحه ومعروفه … تالت حاجه السرقه والخيانه دي عقوبتهم انا شخصيا بحبها واتمني انكم تغلطوا وتعملوها .. طبعا موبايلاتكم اتاخدت منكم *بيشاور للمساعدين يكسرو الموبايلات قدام عينينا لحد اما فشفشوها * ودا اجراء بسيط علشان تنسي انك تتواصل مع العالم الخارجي وتبتدي تتاقلم هنا في بيتك الجديد …..اعرفكم برجالتي

فاطمه
دراعي اليمين والمسؤله عن المشاكل النسائيه مغربيه الجنسيه ميخدعكوش مظهرها قاتل محترف تجيد الفنون القتاليه السن 30 سنه قلبها ميت لا تهوي الجنس اطلاقا مطلوب القبض عليها في دول كتير لحد مااتقبض عليها وجات هنا وهي هتبقي مرشدتكم السياحيه في المكان تعرفكم عليه

شاروخان
دراعي اليمين برضو هندي الجنسيه ملقب بمغتصب الاطفال بيقولوا عليه مجنون بصولوا كدا دا شكل واحد مجنون برضو سنه 32 سنه منبوذ من المجتمع اتحكم عليه بالسجن مدي الحياه واعتدي علي مدير السجن وجابوه هنا معانا والمسؤل عن مخازن الاكل والشرب ولو معاك فلوس وعايز تشغلها هتبقي معاه

ناتاشا
برازيليه الجنسيه اجمل سمراء هتشوفها في حياتك 28 سنه متخصصه في سرقه وهكر البنوك وملهاش ميول جنسيه محدده علي حسب مزاجها جات هنا غلطه كانت بتهرب من الشرطه وجات هنا في بنما استخبت في بيت عمده المدينه هاجت علي بنت العمده ناكتها وانتهي بها الامر منورانا هنا وناتاشا المسؤله عن تنظيم العلاقات الجنسيه في الكومباوند وتنظيم ساحه القتال لما بيبقي في مشكله بين اتنين مساجين

جيمي
صيني الجنسيه 29 سنه هو يبان قصير بس خطير كان بيشتغل مع ابوه في تجاره الاعضاء البشريه واتقبض عليه لمتاجره الاعضاء البشريه ووهو في السجن لقو انه بيحب ينيك في التماثيل وخارم خرم في الحيطه بينيك فيه فطبعا جابوه علي هنا والمسؤل عن الكيف مخدرات حقن بودره كل اللي نفسك فيه هو اسمه جيم بس بنقوله ياجيمي علشان نعرف ننطقه بسهوله

كوارشي : اديني عرفتكم علي كل حاجه فاضل بس انكم هتاخدو جوله سياحيه في الكومباوند مع فاطمه وهتعرفكم هتباتو ايه وتستلموا شغلكم
جورج : شغلنا ؟؟؟؟
كوارشي : من لا يعمل لا ياكل … لازم تشتغل علشان تجيب فلوس علشان تشتري بيها اكل او سجاير او مخدرات من غير فلوس هتموت من الجووع ولا انت نفسك تموت لو نفسك فاطمه ممكن تحددلك ميعاد مع عزرائيل هههههههههههههه
انا : معلش سؤال بسيط بس … انت قلتلنا الدين والمعتقدات خط احمر مع انك اول مدخلنا سالتنا احنا عرب وقلت علينا ارهابيين واظن دا عكس قوانين السجن اللي انت حاططها
كوارشي : *بيهز في مناخيره جامد * لو عندك مشكله معايا تقدر تروح لناتاشا وتدبرلنا لقاء في ساحه القتال تحبه جنسي ولا معركه
انا : *ببصله وساكت *
كوارشي * بيبصلي باستهزاء وابتسامه شبه صوابع رجله * في عندك اسئله تانيه
انا : لا دا كدا عظمه اوووي
كوارشي : ها ها هاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاه لطيف اوووي *بيشاور لفاطمه *

( فاطمه خدتنا احنا التلاته ونزلنا وبتلففنا في الكومباوند )
جورج : ياسطي انا ايه احنا هنعمل ايه هنتعامل ازاي الاشكال بنت متناكه واجسامهم بنت وسخه دا معتز جنبيهم شبشب احااااا وايه ساحه القتال دي كمان
انا : شششش اهدي واسكت
فاطمه : دا الحلاق لو عايزين تظبطوا نفسكم .. ودا مكان الاكل ( واحد واقف بيعمل سندوتشات وعليه زحمه بنت متناكه ) … دي حنفيه المايه *بتدينا 3 كوبايات * بتقدرو تشربوا منها وتستحموا وتعملوا اللي نفسكو فيه
هيما : كدا وسط الناس كلها
فاطمه : لو مكسوف تقدر تخش الحمام دا * بتفتحلنا باب الخرا فيه واصل لحد السقف وكله حشرات *
جورج : *بيرجع في الارض من المنظر والريحه *
فاطمه : *بامر وحزم * نضف مكانك
جورج : *باستغراب *
فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور
هيما : *بيبص من الشباك * في اوضه هناك بعد السور
انا : *بقوم ابص معاه * ايه الاوضه دي
جورج : انااااااااااا عايز اروح *منهار وبيعيط *
انا : *بعصبيه * قوووووووووم روح غوووور في داهيه انزل قولهم عايز اروح *بزقه * متنزل
هيما : *بيخبط دماغه في الحيط * ااااااااااااه احنا خدنا اكبر خازوق مغري في حياتنا احنا اتناكنااااااااااااااااااااا
انا : احنا لو بينا ضعفنا هنتركب ….. شششششش ايه الصوت دا
جورج : ايه الصفاره دي
( الناس بتجري طلعنا جرينا وراهم لحد ماطلعنا الحوش لقينا كلهم ملمومين دايره وفي اتنين في النص )
كوارشي : * واقف فوق * في مشكله حصلت بين اتنين هنا في السجن وزي مانتو عارفين اي مشكله بنحلها بساحه القتال والقوانين طبعا انتو عارفينها .. ابداؤ القتال
جورج : احا هما بيقلعوا هدومهم ليه ملط
انا : يمكن اللي زبره اطول بيتحسبله نقطه زياده
هيما : هما مبيضربوش بعض ليه وواقفين ليه احااااااا هما بيعملو ايه
شخص : *بيبصلنا * انتو جداد صح
انا : اه
شخص : فيرناندو *بيسلم عليا *
انا : *بسلم عليه * انا مايكل ايه بقي القتال دا
فيرناندو : كل واحد بيمسك زبر التاني وبيلعبله فيه وناتاشا واقفه ماسكه تايمر اللي زبره هيقف اسرع يبقي خسر واللي كسب ينيكه وبينزل ينضف الحمامات وممنوع من الاكل والشرب لمده يوم حتي لو معاه فلوس
جورج : هههههه احا ولو مالوش في الخشن
فيرناندو : يعني ايه خشن
انا : يعني مالوش في الرجاله
فيرناندو : ااااه لا هنا مفيش حد مالوش في حاجه لو رفضت تعتبر خسران و انت اللي هتتناك او من حقك تخلي حد غيرك ينيكه
هيما : طب لو راجل وست
فيرناندو : نفس الكلام برضو بالنسبه للست لو بلعت ريقها او رعشت او جسمها اتنفض او اي مظاهر هيجان بانت عليها بتخسر وبتتناك بس بتتناك مرتين مره من خصمها ومره من ناتاشا
جورج : احااااااا ناتاشا بتنيكها ازاي
فيرناندو : بتربطها بطوق كلاب وبتفضل كلبتها واي حاجه تطلبها منها لازم تنفذها لمده 24 ساعه
انا : ولو منفذتهاش
فيرناندو : مينفعش متنفذهاش لانها لو منفذتش هتطلع للحاكم وساعتها هتتمني انها كانت تنفذ
هيما : يادين اممممممممممممي
فيرناندو : انتو لابسين هدمكو ليه انتو مش شايفين باقي الناس
انا : ماهم لابسين عادي اهم
فيرناندو : مع الحر هتلاقي نفسك قاعد بالشورت بس او هتقص بنطلونك دا حتي الستات قاعدين بالشورت والبرا
انا : متشكرين ياحبيبي
فيرناندو : *بيشاورلي عايز فلوس *
انا : اجيبهالك منين معيييش
فيرناندو : يبقي ندبر قتال مابينا *بيزعق * كوارررررررررررررشي انا معايا مشكله
كوارشي : *بيشاورله يستني بعد القتال مايخلص *
( القتال طبعا خلص واللي خسر اتناك وسط الناس كلها ودا حاجه عاديه نيك بالنسبالهم كل يوم بيشوفوا كدا )
كوارشي : *بيشاور لفيرناندو يتكلم *
فيرناندو : *بيشاور عليا * بيسخر مني اديته معلومات ومدانيش فلوس فاكر انها مجانيه من غير مقابل
انا : انا اناااااا معرفش القوانين معرفش انها بفلوس وانا مطلبتش منه هو اللي قال لوحده
كوارشي : في خلاف ولازم يتحل قدامكم خمس دقايق تتناقشوا لو ماتصالحتوش هتشرفونا في القتال
فيرناندو : انا مصمم
انا : ياعم اتنيل مصمم ايه هو ايه نيك وخلاص هو انا جيت جنبك
فيرناندو : *بيتف علي الارض وبيبصلي * خووول
انا : *بضربه بالروصيه وبرجلي في ركبته وقع علي الارضه مسكته من العضمه اللي عند رقبته وبضغط عليها جامد *
فيرناندو : *بيخبطلي علي ايدي اكنه بيستسلم وبيرفع ايده لفوق بيشاور خلاص وانا سبت رقبته وبصيت لكوارشي * اهو رفض القتال
كوارشي : *بيدعك في مناخيره وبعديها بيضحك وبيشاور بايده نطلعله *
فاطمه : هيما صح امسك وانت جورج امسك وانت مايكل امسك
هيما : ايه دا
كوارشي : هتستلمو شغلكم ولا مش عايزين تاكلو
انا : هنشتغل ايه
شاروخان : *بيشاور لهيما * هتنضف الحمامات ..*بيشاور لجورج * هتشتغل في المطبخ اللي هنا تعمل اكل للريس …* بيشاورلي * هتلف علي المساجين تاخد هدومهم الوسخه وتغسلها 

افلام سكس HD - افلام سكس اغتصاب - افلام سكس امهات
كوارشي : في حد معترض او عايز يغير شغلته
انا : انا دكتور مش غساله
هيما : وانا تاجر مخدرات قد الدنيا انضف حمامات
كوارشي : يعني مش عاجبكم
انا : مش هغسل هدوم لشويه رعاع ملهمش لازمه
هيما : *ساكت *
كوارشي : رعاع يعني ايه
انا :*برميله الكيس علي الارض * يعني انا مش هغسل هدوم لحد
شاروخان : * بيزوم ولسا هيضرب *
كوارشي : *استني انت كنت بتقول ايه علشان مسمعتش
انا : مبقولش كلمتي مرتين
كوارشي : *بيدعك في مناخيره * اتريد القتال
انا: *ببصله بتحدي *
كوارشي : هههههههههه انت كويس وانا مبسوط منك …جيمي استعد عندك قتال وهيكون جنسي ….. *بيبصلي * ربع ساعه تجهز نفسك والاقيك في الحوش تحت

اخ ينيك اخته في غرفه النوم

وبقي قدامي زي ما امة ولدتة
ومسكني من ايدي ودخلني علي سريرة .. وقالي اقلعي كل هدومك
عمري في حياتي ما كنت قدام حد عريانة وكان الموضوع ده بالنسبة ليا صعب جدآ لكنة اصر علي تقليعي وبقي هو اللي بيقلعني
سكس طحنافلام بورنو - xnxx
بقيت قدام سيد عريانة ومن غير اي حاجة تستر لحمي .. بقي قاعد علي السرير وعيونة هتطلع من وشة وهو بيتفرج عليا

سيد كان قاعد علي طرف السرير وانا واقفة قدامة. قالي تعالي عايزك تمسكي زبي وتمصيه
انا :: امص ايه ؟؟ انت اتجننت ؟ امص زبك ازاي مش فاهمة
قالي عادي انتي بس غمضي عيونك. وحاولي تستمتعي وانتي بتمصي زبي
شوية شوية هتحسي بالمتعة معايا

قولتلة لا انا مش همص انا البتاع ده
قالي تعالي بس ونزل رجلة علي الأرض وهو قاعد علي السرير وطلب مني اقعد علي ركبي بين وراكة

روحت عملت زي ما طلب مني وبقي وشي مواجه ل زبة
بصيت علي زبة لقيتة كبيررر اوي وتخين اوي واستحالة يدخل في بوقي
انا :: واقفة متسمرة مكانة راح شدني له ومسكني من راسي وقالي مصي يا قلبي
قربت وانا بصراحة قرفانة. وبعدين قولت له طب روح اغسلة الاول
قام غسل زبة وبعيدين قعد تاني بعد ما نشفة بالفوطة
سيد :: يلة بقي عايزة تمصي زبي براحة وبحنية
قربت علي زبة وفتحت بوقي وابتديت امص زبة ودي كانت اول مرة في حياتي امص
سيد :: يا حبيبتي براحة وانتي بتمصي زبي سنانك هتعورني
مكنتش خبرة في المص ولا كنت اعرف من اصلة ان الرجالة بتحب القرف ده
طبعآ كان المص ساعتها بس بالنسبة ليا قرف
بقيت بمص زب سيد وانا عايزة ارجع من القرف اللي بعملة
لكن الاحساس ده بدء يتلشي من احساسي بأنتصاب زب سيد جوا بوقي وجه بدالة احساس غريب اول مرة احسة
وانا بمص راس زب سيد بدأت اشعر بالمتعة وبدأت ارضع اكتر في راس زبة
سيد :: سهام انزلي كمان علي بضاني بلسانك

نزلت علي بيضانة بلساني وكنت اول مرة اركز فيهم وفي شكلهم وملمسهم الناعم ..
بطرف لساني بيقت بلحسهم وبعدين بقيت بشفطهم جوا بوقي وهو يقولي برررراحة يا سهام

بعد ما مصيت زبة ولحست بيضانة المدلدلة قالي تعالي انتي بقي
وقعدني مكانة ونيمني علي ضهري ورفعلي رجلي لفوووووق ودخل هو علشان يلحس كسي تاني
بشفايفة بقي بياخد شفايف كسي يمصهم وبصباعة بيحطة جوا كسي ويحرك صباعة جوايا
شوية ودخل صباعين جوا كسي ولسانة لسة شغال لحس في زنبوري

انا حاسة احساس محستوش المرة اللي فاتت.. يمكن علشان ناكني غصب عني
مسكت راسة وبقيت بضغط واشد في شعرة من المتعة .. وكسي ووسطي بيتحروكوا من شدة المتعة علي بوق وشفايف سيد ومكنتش عايزه يبطل لحس ونيك في كسي بصوابعة ولسانة

بعدين قام وقف علي رجليه وشدني علي اول طرف السرير. وكنت حاسة اني هقع لكنة كان ساندني
ورفع رجلي بعد ما بعدهم عن بعض
وشدني لبرة اكتر لغاية ما كسي بقي عند زبة ومسك زبة بعد ما تف علي راسه وعلي كسي وحط زبة علي اول فتحة كسي وبدأ في الضغط عليه وبدأ زبة شوية شوية يدخل جوايا وانا حاسة بمتعة رهيبة
زب سيد من كتر ما كان تخين كان ماليني وحاسة انة منفوخ جواية
وسيد شغال يسحب زبة برررراحة وروحي كانت بتتسحب معاه
ااااااااااااه ااااااااااااااااه علي ده احساس
احلي احساس في الدنيا. والواحدة فاتحة رجليها وكسها لزب تخين بيتفنن في نيكها
سيد كان بينكني برووووقان وهدوء وزبة كان اكثر انتصاب وشدة
زبة كان وهو بيدخل جوايا كان بيغوص ويغرز في لحم كسي. وكسي كان بيبلع زبة حسيت بنشوة عمري ماكنت حسيتها قبل كدة
سيد فضل يدخل زبة ويخرجة. وهو ماسكني من ايدي وصوت زبة كان بيجلجل في وداني وهو بيقتحم كسي كاالسيف المسنون

بعدين قومني وخلاني نمت علي جنبي وهو نام علي جنبة ورايا وخلاني رفعت رجل ومسك زبة وبدأ في ادخال زبة في كسي من ورا
اووووووووف يخرب بيتك يا سيد مش مستحملة
سيد :: هنيكك براحة يا يا حبيبتي
وبدء سيد في النيك بالراحة وبالبطيئ
وانا اهاتي بتجلل في الشقة
وكنت حاسة ان زب سيد خلاص قرب يفشخني من كتر النيك فيا

سيد مسك زبة ويطلعة برا خالص ويرجعة يدخلة في كسي تاني
يالهوووووووي علي حلاوة الزب وهو بيدخل كلة بعد ما بيخرج كلة

شوية وخلاني نمت علي بطني وطلع فوق مني وحط زبي بين وراكي وفضل يدخل زبة ويخبطة في كسي من براة وخرم طيزي وبعدين وقف زبة علي خرم طيزي وحاول يدخلة لكني من شدة الوجع والألم صرخت
لالا يا سيد ابوس ايدك بتاعك بيوووووجعني اووووي
شال زبة من طيزي وقالي خلاص مش هنيكك في طيزك دلوقت. لازم اوسعهالك الاول
دخل زبة مرة تانية بس في كسي من ورا ونام فوق مني وبقي عمال ينكني وهو كلة فوق مني … برغم انة كان تقيل عليا لكن كان احساس حلو اوي وهو فوق مني وزبة راشق في كسي من ورا وعمال ينكني
فضل ينيك فيا وينيك لغاية ما طلع زبة بسررررعة وحطة بين فلقتين طيزي وبقي بيدعك زبة في خرم طيزي ومرة واحدة حسيت حاجة سخنة غرقت طيزي
وبعد ما سيد جاب شهوتة علي طيزي وغرق خرمي نام فوق مني شوية وبعدها قومت ولبست هدومي ومشيت بعد ما سلمت عليه ووعدتة اني هشتري الموبايل قبل ما اروح وهبقي ارن عليه

الجزء الخامس

مشيت من عندي سيد بعد ماعمل اللي عايزة معايا وروحت علي محل لبيع الموبايلات اشتريت تليفون وخط وخليت الراجل اللي في المحل شغلي الخط وكمان عرفني ازاي اتصل واحفظ الارقام وكدة
وسجلت رقم سيد علي التليفون واتصلت عليه وعرفتة رقمي
مشيت وروحت البيت ودخلت الحمام علشان استحمي
قلعت هدومي وانا بقلع الكلوت لقيت فيه بعض من لبن سيد فيه
غسلت الكلوت علشان خوفت ماما تاخد بالها وبعدين استحميت وخرجت

تاني يوم الصبح بدري اول ما فتحت عيوني قولت هتصل بسيد اشوفة واطمن عليه وصل الغردقة ونزل الشغل ولا لا
مسكت تليفوني. وطلعت رقم سيد زي ما اتعلمت واتصلت بيه .. لكن جرس ومش بيرد .. فضلت اتصل بسيد بتاع خمس مرات ومع كل مرة جرس ومفيش رد وفي المرة السادسة
تليفون سيد اتقفل
بدءت اشعر بالقلق عليه ياتري سيد مش بيرد ليه
طول اليوم عمالة احاول اتصل بسيد لكن مفيش نتيجة وكل مرة تليفونة يكون مقفول
استمر الحال ده لمدة ثلاث ايام متواصلة كل ما اتصل بسيد تليفونة مغلق

ابتديت اشك ان سيد خلاص هرب من زواجي والمصيبة اني معرفش طريق له ولا لاهلة واخويا لوعرف باللي حصل وان شرفة اتمرمط واختة سلمت شرفها له مش بعيد يقتلني
انا عارفة اخويا كويس برغم حنيتة وحبة ليا لكن مش هيتردد لحظة في انة يقتلني
شلت الهم والخوف والرعب جوايا وبدءت اشعر بنهايتي الحتمية لو سيد مرجعش واتجوزني
مرت الأيام والشهور … بعد شهرين بالظبط بدءت اشعر بنظرات رجب صاحب سيد ليا ولجسمي وكمان معاكسات وكلام مينفعش بنت تسمعة
وفي يوم وانا ماشية رايحة اجيب العيش .. قرب مني و بص علي بزازي وقالي بصوت واطي
يخرب بيت بزازك قنبلة
انا مبصتش عليه وكان نفسي اقلع اللي في رجلي واديلة بيه لكن انا مش ناقصة فضايح وده بني ادم زبالة
استلمني رجب في الرايحة وال جاية ترزيل بالكلام والمعاكسات وانا غصب عني ساكتة ومش قادرة اتكلم
لانة ببساطة شافني وانا رايحة شقة سيد قبل ما يسافر وكنت خايفة انة يفضحني

في يوم اخويا حسن الصبح قال انة رايح الشغل زي كل يوم
عملت له الفطار وفطرتة وفطرت ماما قبل ما تطلع علي فرشة الخضار بتاعها
وبعد ما حسن اخويا مشي وماما مشين نزلت روحت اجيب الطلبات
وبردو لقيت الزفت رجب مستني علي ناصية شارعنا
وانا ماشية نده عليا وقالي حبيب القلب مفتحش تليفونة لسة وفضل يضحك
انا دموعي نزلت غصب عني وبقيت عمالة ادعي عليه وعلي سيد وعلي اليوم اللي شفت فيه خلقتة

بالليل ماما رجعت وكان المفروض اخويا يرجع لكنة اتأخر والساعة داخلة علي 8 بعد المغرب .. ماما سألت علي حسن رجع ولا لسة انا قولتلها لا لسة يا ماما
ماما :: تلاقيه في القهوة مع صحابة ولا اتأخر في الشغل
انا:: يمكن .. طب احضرلك انتي العشا ولما حسن يرجع ابقي احضرلة
ماما :: لا مش هاكل غير لما اخوكي يرجع وانا من امتي باكل من غيرو
انا :: ماشي انا داخلة الاوضة بتاعتي لمت حسن يجي اديني حس اطلع اعملكم العشا
عدا الوقت وساعة ورا ساعة وحسن اخويا لسة مجاش
وبدأت ماما تقلق وانا كمان قلقت عليه
واعصابنا بقت علي نار
الساعة دخلت علي 12 بالليل واخويا عمرة ما اتأخر كدة
حسن طول عمرة ملتزم من الشغل للبيت وعمرة ماسهر برة
مفيش غير القهوة اللي بيروحها. علشان يقعد مع صحابة في الشغل وبتكون قعدة اتفاق علي شغل او تظبيط ميعاد بينهم

القهوة مكنتش بعيدة عن البيت كانت في نفس شارعنا بس في نص الشارع
علي الساعة 12 ونص لبست عبايتي وطرحتي وجريت علي القهوة علشان اشوفة وبدعي من جوايا انة يكون هناك

خطواتي كانت سريعة لدرجة اني كنت حاسة اني بجري وحاسة ان القهوة بقت بعيدة جدا
وصلت للقهوة وانفاسي مقطوعة وباخد نفسي بالعافية .. وعنيا بدور في كل شبر في القهوة علي حسن
لكن للأسف مكنش له اثر

سألت عليه في القهوة قالوا محدش شافة خالص النهاردة
بدأت احس ان الدنيا سودا في عيني
افتكرت اني اشتريت تليفون ورقمة سجلتة عندي يومها بالليل
جريت عالبيت علشان اتصل بيه
اول ما روحت ماما سألتني .. ايه طمنيني اخوكي هناك
انا :: لا ياماما ومحدش شافة خالص النهاردة.. انا داخلة اتصل بيه كنت ناسية موضوع التليفون ده
دخلت اوضتي بسرعة وطلعت رقم حسن واتصلت به لكن كان تليفونة مغلق
ضربت كف علي كف ومبقتش عارف اروح ادور علي حسن اخويا فين. ولا اروح لمين
وماما كمان عمالة تعيط وتنده عليه
ياتري انت فين ياحسن

الساعة دخلت علي اتنين ونص واحنا عنينا مش عارفة طعم النوم
وقاعدين عيونا علي الباب اللي كنا سايبنة مفتوح. ومنتظرين حسن يدخل علينا في اي وقت
لكن مفيش فايدة
الساعة تلاتة بعد الفجر سمعنا صوت بينده برا
يا ام حسن .. يا ام حسن .. جريت حتي من غير ما احط طرحتي علي شعري علشان اشوف مين بينده
لقيتة صاحبة احمد
انا :: خير يا احمد حسن فين .. حسن جرالة حاجة
احمد :: حسن بخير اطمني بس
انا :: بس ايه
ماما كانت خرجت هي كمان
ماما :: حسن فين يابني طمني
احمد :: حسن بخير بس ممسوك في القسم
ماما ضربت بأيدها علي صدرها
وانا :: بتقول ايه حسن ممسوك في القسم.. ليه عمل ايه حسن
احمد :: وهو راجع من الشغل كان ماسك شنطة العدة بتاعة الاسطي حنفي الريس بتاعنا وللاسف كان فيه كمين شرطة وقفوا الميكروباص اللي كنا ركبينة وفتشوا كل الركاب
ولما فتشوا الشنطة اللي كانت مع حسن طلع فيها حتة حشيش
وهو دلوقت في القسم بيتحقق معاه
انا :: طيب انا هروح البس واروحلة
احمد :: مينفعش دلوقت بكرا الصبح هيروح النيابة احنا نبقي في النيابة الصبح الساعة 9
ماما اول ما سمعت نيابة اغمي عليها في الشارع
جريت اجيب مية من الشقة واحمد كان ساندها وبيحاول يفوقها
لغاية ماما فاقت. سندتها انا واحمد صاحب حسن ودخلنها الشقة وبعد كدة احمد مشي واتفق انة هيجي يخدني الصبح انا وماما علشان نروح لحسن

xnxx2019 - xxnx - افلام سكس