انا وصديقتى المتناكه بتاع النت

انا وصديقتى المتناكه بتاع النت

قصتى فى البدايه ودى قصه حقيقه على فكره تعارف بمدام من على النت ودخلنا فى موضوع حب وكده المهمه ما اطولش عليكو كنا بنقول كلام جميل اوى وكنا بنتكلم فى اى حاجه جنس وحب وكل حاجه لحد ما اقابلتها كان جسمها جسم سكسي جدا انا شفت الجسم اتجننت مسكتها من اديها قعدت العبلها فى ايدها شويه لحد ما حسيت انها راحت منى خالص قعدنا فى كافى شوب وقعدنا نتبادل شعورنا فى الحب والجنس لحد ما حددت معاها يوم انام معاها فيه وفعلا جيه اليوم اللى كنت منتظره بفارغ الصبر روحنا على البيت عندى هى كانت خايفه جدا وطبعا ده شئ طبيعى بس انا دخلتها البيت بعد الحاح شديد دخلنا غرفه النوم بتاعتى شربنا الحاجه الساقعه وريحنا من المشوار اللى هى كانت جايه منه هى من الزقازيق وانا من بنها المهم دخلنا قلعت البنطلون قلتلها مصيلى زبي يا رنا قلتلى اصبر شويه يا محمد عشان انا خايفه اوى المهم خليتها تمسكه تلعب فيه شويه وبعدين مصيته دى كانت اول تجربه ليا حسيت بشهوه عمرى ما حسيتها قبل كده وانا قلعتها البلوزه وقعدت ادعك فى بزازها وفعدت امص فيهم اوى وهى عماله تعض فىزبيلحد ما نزل منى قمت خليتها تنام على ظهرها وقعدت الحس فى كسهاوهى عماله تصرخ اه واى واوه وكانت هتموت وعماله تقولى دخله بقي يا محمد حرام عليك دخله فيا اوى قمت جاى عمال ادخل فى زبي خرم كسها كان ضيق اوى هى كانت مطلقه وبقالها كتير متناكتش المهم دهنته زيت وقمت جاى مدخله براحه فى الاول وقمت جاى مدخله مره واحده صرخت صرخه عمرى ما هنساها قمت جاى مخرج زبي ب سرعه وخفت لحد يكون سمعها قلتلى خرجته ليه قلتلها هتفضحينى قالتلى معلش هتعود عليه قمت جاى مدخله براحه وقمت جاى مدخله اوى تانى صرخت تانى بس انا لحقتها وقمت جاى لازق شفايفى فى شفايفها كتمت الصوت وقعدت انيك فيها اوى وهى تقولى كمان كمان كمان دخله اوى نيكنى اوى يا حماده وانا الشهوه تزيد عندى وانيكها بسرعه اكبر وتقولى زبك حلو اوى لحد ما خلاص هينزلى قلتلها انزلهم فين قلتلى فى كسي ارجوك قلتلها لاء انا هنزلهم على بزازك قامت جايه قفلت عليه قفله عمرى ما هنساها وفعلا نزلو فى كسها قعدت تترعش اوى وكانت هتموت قمت جاى مطلعه بعد فتره قعت هى تمص الباقى من المنى اللى نازل منى وانا قعدت احس فى كسها والمنى اللى نازل منها كان احلى من العسل المهم قمت جاى منيمها على ظهرها قلتلى لاء طيزى لاء قلتلها ليه قلتلى انا مش مستحمله من كسي هستحمل من طيزى؟ لاء ارجوك المهم صممت انى ادخله فى طيزها وفعهلا دخلته بعد عذاب لانه كان ضيق جدا جدا دخلت صبعى وقعدت ادخله واخرجه لحد ما وسع شويه وساعتها دخلته ونيكتها من طيزها مسكتها من بزازها وهى تحتى وزبي فى طيزها وعمال انيك فيها جامد وهى تقولى اوعى تقف قلتلها انا مش هقف بس اما تتعبي قولى وانا اقف قلتلى لاء لو قلتلك اقف متقفش قلتلها اوكى وفعلا قعدت انيك فيها حوالى ساعه او ساعه ونص بس نيك الطيز ده اول مره اعرف انه بيهيج البنت او الست ومثير جدا المهم نيكتها من طيزها ومفيش رحمه لحد ما كانت هتموت تحتى وحان الموعد عشان المنى بتاعى ينزل قمت جاى مخرجه ونزلتهم على طيزها وقعدت اضرب بيه على طيزها وحطيته فى فمها وقعدت تمص فيه جامد وتلحس المنى الى فاضل من زبي وقمت جاغى ماسك بزازها قعدت ارضع فيهم زى الطفل اللى جعان وعمال يرضع من بز امه وقمت جاى حاطط زبي مابين بزازها وقعدت ادعكه فيهم اوى لحد ما نزلو قامت جايه لحقتهم ولسحتهم كلهم وتقولى انا عمرى ما هخلى حد ينيكنى غيرك يا احلى حماده قلتلها يالا عشان نستحمى عشان تمشي ودخلنا استحمينا قلتلها ادعكيلى زبي مسكته وقعدت تدعك فيه وتمص فيه اوى وانا قمت جاى نايكها تانى من كسهاوماسكك فى بزازها عمال اعصر فيهم وهى عماله تصرخ اه واى واوه وعامله زى المجنونه كل ما اجى اخرجه تقفل عليا برجلها من على ظهرى معرفش اخرجه لحد ما نزلو تانى فى كسها وخلصنا ولبسنا ملابسنا وقمت جاى موصلها لحد العربيات اللى هتروحها وروحت ولحد الان واحنا بنمارس الجنس مع بعض
عرب نار ,سكس محجبات ,سكس اخوات ,سكس مترجم ,سكس اخ واخته ,سكس محارم ,نسوانجى

قصتى فى البدايه ودى قصه حقيقه على فكره تعارف بمدام من على النت ودخلنا فى موضوع حب وكده المهمه ما اطولش عليكو كنا بنقول كلام جميل اوى وكنا بنتكلم فى اى حاجه جنس وحب وكل حاجه لحد ما اقابلتها كان جسمها جسم سكسي جدا انا شفت الجسم اتجننت مسكتها من اديها قعدت العبلها فى ايدها شويه لحد ما حسيت انها راحت منى خالص قعدنا فى كافى شوب وقعدنا نتبادل شعورنا فى الحب والجنس لحد ما حددت معاها يوم انام معاها فيه وفعلا جيه اليوم اللى كنت منتظره بفارغ الصبر روحنا على البيت عندى هى كانت خايفه جدا وطبعا ده شئ طبيعى بس انا دخلتها البيت بعد الحاح شديد دخلنا غرفه النوم بتاعتى شربنا الحاجه الساقعه وريحنا من المشوار اللى هى كانت جايه منه هى من الزقازيق وانا من بنها المهم دخلنا قلعت البنطلون قلتلها مصيلى زبي يا رنا قلتلى اصبر شويه يا محمد عشان انا خايفه اوى المهم خليتها تمسكه تلعب فيه شويه وبعدين مصيته دى كانت اول تجربه ليا حسيت بشهوه عمرى ما حسيتها قبل كده وانا قلعتها البلوزه وقعدت ادعك فى بزازها وفعدت امص فيهم اوى وهى عماله تعض فىزبيلحد ما نزل منى قمت خليتها تنام على ظهرها وقعدت الحس فى كسهاوهى عماله تصرخ اه واى واوه وكانت هتموت وعماله تقولى دخله بقي يا محمد حرام عليك دخله فيا اوى قمت جاى عمال ادخل فى زبي خرم كسها كان ضيق اوى هى كانت مطلقه وبقالها كتير متناكتش المهم دهنته زيت وقمت جاى مدخله براحه فى الاول وقمت جاى مدخله مره واحده صرخت صرخه عمرى ما هنساها قمت جاى مخرج زبي ب سرعه وخفت لحد يكون سمعها قلتلى خرجته ليه قلتلها هتفضحينى قالتلى معلش هتعود عليه قمت جاى مدخله براحه وقمت جاى مدخله اوى تانى صرخت تانى بس انا لحقتها وقمت جاى لازق شفايفى فى شفايفها كتمت الصوت وقعدت انيك فيها اوى وهى تقولى كمان كمان كمان دخله اوى نيكنى اوى يا حماده وانا الشهوه تزيد عندى وانيكها بسرعه اكبر وتقولى زبك حلو اوى لحد ما خلاص هينزلى قلتلها انزلهم فين قلتلى فى كسي ارجوك قلتلها لاء انا هنزلهم على بزازك قامت جايه قفلت عليه قفله عمرى ما هنساها وفعلا نزلو فى كسها قعدت تترعش اوى وكانت هتموت قمت جاى مطلعه بعد فتره قعت هى تمص الباقى من المنى اللى نازل منى وانا قعدت احس فى كسها والمنى اللى نازل منها كان احلى من العسل المهم قمت جاى منيمها على ظهرها قلتلى لاء طيزى لاء قلتلها ليه قلتلى انا مش مستحمله من كسي هستحمل من طيزى؟ لاء ارجوك المهم صممت انى ادخله فى طيزها وفعهلا دخلته بعد عذاب لانه كان ضيق جدا جدا دخلت صبعى وقعدت ادخله واخرجه لحد ما وسع شويه وساعتها دخلته ونيكتها من طيزها مسكتها من بزازها وهى تحتى وزبي فى طيزها وعمال انيك فيها جامد وهى تقولى اوعى تقف قلتلها انا مش هقف بس اما تتعبي قولى وانا اقف قلتلى لاء لو قلتلك اقف متقفش قلتلها اوكى وفعلا قعدت انيك فيها حوالى ساعه او ساعه ونص بس نيك الطيز ده اول مره اعرف انه بيهيج البنت او الست ومثير جدا المهم نيكتها من طيزها ومفيش رحمه لحد ما كانت هتموت تحتى وحان الموعد عشان المنى بتاعى ينزل قمت جاى مخرجه ونزلتهم على طيزها وقعدت اضرب بيه على طيزها وحطيته فى فمها وقعدت تمص فيه جامد وتلحس المنى الى فاضل من زبي وقمت جاغى ماسك بزازها قعدت ارضع فيهم زى الطفل اللى جعان وعمال يرضع من بز امه وقمت جاى حاطط زبي مابين بزازها وقعدت ادعكه فيهم اوى لحد ما نزلو قامت جايه لحقتهم ولسحتهم كلهم وتقولى انا عمرى ما هخلى حد ينيكنى غيرك يا احلى حماده قلتلها يالا عشان نستحمى عشان تمشي ودخلنا استحمينا قلتلها ادعكيلى زبي مسكته وقعدت تدعك فيه وتمص فيه اوى وانا قمت جاى نايكها تانى من كسهاوماسكك فى بزازها عمال اعصر فيهم وهى عماله تصرخ اه واى واوه وعامله زى المجنونه كل ما اجى اخرجه تقفل عليا برجلها من على ظهرى معرفش اخرجه لحد ما نزلو تانى فى كسها وخلصنا ولبسنا ملابسنا وقمت جاى موصلها لحد العربيات اللى هتروحها وروحت ولحد الان واحنا بنمارس الجنس مع بعض

نيك سكس ,نيك ,سكس ,سكس اخوات ,سكس محارم ,سكس عربى ,سكس اغتصاب ,سكس ام وابنها,سكس خلفى,
نيك سكس ,نيك ,سكس ,سكس اخوات ,سكس محارم ,سكس عربى ,سكس اغتصاب ,سكس ام وابنها,سكس خلفى,

العاملة الجميلة

العاملة الجميلة

كثيرا ما قرأت صفحات وتعليقات منتدانا الجميل ولكن هذه اول مرة اسجل اشتراك واكتب قصة
لا ادري ااكتبها لتستمتعو ام لنتشارك التجربة
هذه احدي تجاربي الجنسية وارجو ان تنال اعجابكم
اسمي سامر واعمل طبيبا باحد المستشفيات بشمال مصر اجتماعي من عائلة ميسورة ومحبوب من جميع من حولي احترم مهنتي ولذلك لا احبذ الجنس في نطاق العمل ولكن حدث ما لم اتوقعه اطلاقا
رأيتها اول ما وقع نظري عليها كان من الخلف كانت تمشي بغنج في ممرات المستشفي اخذني صوت رئيس العمال وهو ينادي عليها سمية د حاتم يريد اوراق التقارير
سكس محجبات .عرب نار,سكس امهات ,سكس ام وابنها,سكس محارم,سكس اخ واخته ,اخ ينيك اخته,
استمتعت برؤية اجمل ارداف فقد كانت مستديرة بارزة وقد برعت سمية في ابرازهما والدلع بهما طول سمية حوللي ١٧٠ سم ووزنها ٨٠ كجم فهي من النوع الكيرفي لم تكن مثل بقية العاملات العجائز لا بلةكانت مختلفة
طرت فرحا عندما علمت انها ستنتقل لقسمي وكلما نظرت لعينيها احسست بشبق رهيب وعميق كانك تغوص في عمق المحيط كنت كثير العزومات للنبطشيين من عمال وتمريض وبعد حوالي شهر من دخول مزتي القسم وجدت رقما يتصل بي
اعذروني ستاحدث بالعامية من الان
الو من معايا ….هي: اايوة دي انا يا د سامر
اهلا اهلا انتي سمية صح …اه انا سمية
ده رقمك ولا ايه …. اه يا د سامر ….طب تمام دا انا حظي حلو بقي
ضحكت ضحكة خليعة وقالتلي شكلك شقي ..قلتلها من يوم ما شفتك وانا مهبول عليكي واول ما شفت عنيكي عرفت قد ليه انتي محتاجة ..قالتلي دا انت حساس كمان ههههه ضحكنا
عرفت منها انها جامعية وانها اضطرت للعمل كعاملة علشان المال وانها مطلقة
استمر حديثنا لاسبوع وتحدثنا في كل المواضيع حتي الجنس وكنت ادلعها واركبها يوميا وبعد ذلك اتفقنا ان ناخذ نبطشية سوية وعندما جاء اليوم الموعود دخلت عليا السكن في وقت لم يكن فيه غيري قالتلي خايفة قلتلها متقلقيش محدش بيدخل اوضتي واخذتهاةبحضني وانا ببوس فيها جااااامد ولقيتها ساحت تحت ايدي نيمتها علي السرير وفضلت ادعك بزازها وامص حلماتها واعضهم واشد بهم وبعد ذلك خلعتها البنطلون والاندر وعندما رأيت كسها السايح نزلت لحس ومص وفضلت ادخل لساني واخرجه واشرب من عسلها وعي تتاوه ااااه اااااه ارحمني يا سامر انت جميل قوووووي نيكني ابوس ايدك قلتلها مش بالسهولة دي يا لبوة يلا علشان تمصي بدات اخلع البنطلون وهي نزلت وفضلت تمص بحركات دائرية وتدخله للاخر وتلعب في الخصية بصراحة كانت فنانة في المص واثارتني وبعد كده نيمتها ورفعت رجلها وبدأت ادخل راس زبي هي اتكهربت وتقولي نيكني وحشني الزب قووي اخدتها وفضلت ادك كسها وهي تعصر برجلها جسمي وبعدين قلبتها في وضع الدوجي وعندما رأيت خرم طيزها اتجننت بدات ابعبص فيها وهي قالتلي حتعمل ايه يا مجنون حد ييجي قلتلها متخافيش وحشرت زبي ودخلت راسه بعد ما بليته بلعابي اطلقت شهقة مكتومة وكتمت الصراخ
شديت شعرها وفضلت انيك طيزها لغاية اما انفجر لبني وملا طيزها
لفت ولحست زبي وقالتلي متحرمش منك ابدا يا حبيبي
سكس اخوات ,سكس نسوانجى ,صور سكس متحركة,سكس اغتصاب,سكس مايا خليفة,سكس روسى,

شيماء و احمد ابن خالتها

شيماء و احمد ابن خالتها

انا جاى احكيلكم عن قصة شيماء صاحبتى

هى مش قصه بالمعنى الطبيعى نقدر نقول عليها مواقف حياتيه حقيقه

لانها عباره عن مواقف حقيقه بتحصل بين شيماء ومجموعه من اصحابها وقرايبها مع احمد ابن خالتها … كلها على لسان شيماء

تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,تحميل سكس ساخن

قبل ما نبد اعرفكم شيماء صاحبتى 23 سنه واحمد ابن خالتها 32 سنه

البدايه واول موقف:

من كام سنه فاتوا فى يوم احمد كان عندنا فى البيت و ماما كانت بتنظف البيت

وبعد ما خلصت شغل البيت دخلت تستحمي و انا واحمد قاعدين في الليفنج بنتفرج علي التلفزيون

كان بيلعب معايا يحضني كانو مسكني حجات خفيفه كده

وعينى جت على بنطالونه بتاعو يبان انو واقف من البنطلون من كبرو

مكنتش فاهمه

ايه ده اصلاوهو كده ازاى

المهم احمد قالي ها شرب و جي

غاب

رحت اشوفو

لقيتو قالع البنطلون و بتاعو واقف و بيبص من خرم باب الحمام

عرب نار ,سكس محجبات ,سكس امهات ,سكس اجنبى ,سكس حيوانات ,صور سكس متحركة,

قلتلو بصوت عالي بتعمل ايه

جري عليا و قفل بوقي و اخدني علي الصاله

و في الضوء الواضح

شفت بتاعو واقف كان اول مره اشوف كده حاجه مش ممكن

صمم اني ابوسهولو.. وانا كنت رافضه لانى مش عارف اللى بتعمل ده ايه

ولا اذاكان صح او غلظ

وصمم وفعلا بستو

و دخلو جوه بقي وكان كبير … وفجاة

ماما نادت علشان اجبلها الفوطه

و سيبته

وده كان اول موقف بينا …

سكس محارم ,نيك بنت ,سكس اخ واخته ,سكس ام وابنها ,سكس مترجم ,

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

 

أصبحت شركة “أبل” الأمريكية للتكنولوجيا أول شركة عامة في العالم تتجاوز قيمتها السوقية تريليون دولار.

وسجلت الشركة الصانعة لهاتف “أيفون” هذه القيمة السوقية في تعاملات النهار في بورصة نيويورك، حيث ارتفع سعر الأسهم إلى مستوى قياسي عند 207 دولارات.

ويسجل سعر أسهم أبل صعودا، منذ الثلاثاء، وذلك بعدما أعلنت الشركة تحقيق نتائج أفضل من المتوقع خلال الربع الثاني.

ومنذ طرح هاتف أيفون للبيع لأول مرة في عام 2007، ارتفعت أسهم أبل بنسبة 1100 في المئة، كما قفزت بنحو ثلث قيمتها خلال العام الماضي.

وارتفع سعر أسهم أبل بأكثر من 50000 في المئة منذ الإدراج في البورصة في عام 1980. ويقلل هذا من شأن الزيادة التي حققها مؤشر “ستاندرد آند بورز 500″ بنسبة 2000 في المئة خلال نفس الفترة.

وأفاد تقرير أبل بتسجيل طلب قوي على الطرازات الأغلى سعرا من أجهزة “أيفون” باهظة الثمن، الأمر الذي عزز الأرباح الفصلية.

وسجل متوسط سعر جهاز أيفون 724 دولارا، بزيادة عن السعر المتوقع وهو 694 دولارا.

وقالت الشركة إن جهاز أيفون إكس، الذي يبلغ سعره 999 دولارا وطرحته الشركة في الأسواق العام الماضي، كان أكثر الطرازات مبيعا خلال فترة الربع سنة.نسوانجى

تحميل افلام سكس

وتحسن أداء الشركة مدعوما بنمو بواقع 31 في المئة في خدمات أبل، والتي تتضمن متجر أبل ومنصة أبل الموسيقية ومنصة أبل للدفع.

وقفزت عائدات الشركة الإجمالية 17 في المئة على أساس سنوي، لتسجل أرباحا فصلية قدرها 53.3 مليار دولار.

وارتفعت الأرباح إلى 11.5 مليار دولار، بزيادة 32 في المئة مقارنة بنفس الفترة عام 2017.

وقال توماس فورت، من مؤسسة “دي إيه ديفيدسون آند كو”، إن الدرس المستفاد لإدارة أبل هو جهاز أيفون إكس.

وأضاف “عندما تبيع هاتفا ذكيا بأكثر من ألف دولار، يمكنك بيع أقل عدد من الوحدات مع الاستفادة بالمزايا المالية”.

صور نيك ,تحميل افلام سكس ,سكس محجبات ,سكس امهات ,سكس اجنبى