نيك محارم في بيت خالتي


نيك محارم في بيت خالتي

تبدأ قصتي من جنت ابيت خالتي طبعا خالتي دبدوبة ديوسها كبار طيزها كبير

الي يشوفها ميسيطر على زبة المهم اني جنت يمها زيارة وجان عمري ١٦

اني جنت مشتهيها وكلما امر من يمها المس طيزها هية حست بالموضوع

عرب نار, سكس محارم , سكس امهات, سكس حيوانات
وجانت مشتهية لان زوجها مسافر المهم استغلت الفرصة هم اولادها نايمين و زوجها مو هنا يعني بس اني وياها

راحت لغرفتها وصاحتلي كالت تعال ساعدني و**** فتت للغرفة هية قفلت الباب كالت يلا اني استغربت معبالي هي
, سكس مترجم, سكس اخ واخته, افلام نيك,تحميل افلام سكس, سكس اجنبى,نيك بنت,
كلتلها شنو كالت انزع و**** نزعت طلع زبي كامت تمص يجي ربع ساعة وهية تمص

بعدين سحبت زبي من حلكها ونزعتها وحطيته بين ديوسها وجبيت على الوجه والديوس

راحت جابتلي كيك وحلاوة كالت اكل علمود تصير عندك رغبة و**** اكلت وفعلا عادتلي الرغبة

ومصتلي زبي وكومته حطيته على كسها وكمت احك ييه شوي شوي هية كامت تضرب من كسها

اني دخلته مباشرة وكلتلها اريد اضرب كالت ماخذة حبوب مانع و**** ضليت ارهز بكسها

وهية تصيح زبي جان شوي جبير اني ارهز وهية يوجعها وتبجي وجبيت بنص كسها

بس بعدني مشبعان هية كامت تروح للحمام لزمتها وكلتلها تعالي واخذت حلك هيج نص ساعة بس شلون حلك الا يموت

عرب نار, سكس محارم , سكس امهات, سكس حيوانات
بعدين دهنتلها طيزها و زبي ودخلته بطيزها وهية كامت تعيط هم ضليت ارهز لحدما ترجتني اتركها

وراحت للحمام لحكتها وضربت راس بحلكها وسبحنة سوة و تواعدنا نسويها النوب….وهسة حاليا عندي زيارة الها بوقت قريب

سكس اخوات,سكس اغتصاب,نيك امهات,سكس حيوانات,اخ ينيك اخته, صور سكس,تحميل افلام سكس,

سكس اخوات,سكس اغتصاب,نيك امهات,سكس حيوانات,اخ ينيك اخته, صور سكس,تحميل افلام سكس,

سكس اخوات,سكس اغتصاب,نيك امهات,سكس حيوانات,اخ ينيك اخته, صور سكس,تحميل افلام سكس,

خالتى المحجبة ام طيز ملبن

خالتى المحجبة ام طيز ملبن

افلام سكس , سكس ,

انا شاب ابلغ من العمر 30 عاما متزوج ولدى طفلين اعيش مع ابى واخى بعد ان توفت امى منذ عامين

وكانت خالتى ميرفت تبلغ من العمر 42 عاما متزوجة ولديها اطفال وزوجها يعمل بالسعودية

وكانت تملك من الجمال ما يفوق الوصف وكانت تأتى الينا للأطمئنان علينا كل عدة ايام

وذات يوم كان ابى بالعمل واخى فى الجامعة وكنت بمفردى بالمنزل واتت خالتى كالعادة

للاطمئنان علينا وكان باب المنزل مغلق وانا بالحمام اشاهد بعض مقاطع السكس والباب مغلق

ولم اسمع جرس الباب فدخلت خالتى المنزل بالمفتاح الذى معها وقد سمعتها تنادى علينا

فاسرعت بالخروج من الحمام وانا عارى للدخول الى غرفتى لارتداء ملابسى فأذ بها اجدها امامى

وهى تنظر الى بدهشة ولم تصدق ما رأته عيناها وظلت تنظر الى بدهشة فاسرعت للدخول الى غرفتى

وارتديت ملابسى وخرجت اليها وانا فى كامل خجلى منها مما حدث قالتلى انت كنت بتعمل ايه

قولتلها بستحمى يا خالتى فنظرت الى بابتسامة وقالتلى بتستحمى بس ولا كنت بتعمل حاجة تانية

قولتلها حاجة زى ايه قالتلى حاجة زى اللى كنت بتتفرج عليها على التليفون بتاعك اللى نسيته وانت

بتجرى على اوضتك فابتسمت وقولتلها اوعى تقولى لحد قالتلى متخفش بس رد عليا مش انت متجوز

بتعمل كدة ليه بقى قولتلها عادى كنت لوحدى ومراتى عند اهلها وكنت بتفرج على افلام وحصل اللى حصل

قالتلى ولسة تعبان ولا ارتحت بقى قولتلها بصراحة لسة انا مكملتش لما انتى دخلتى عليا

قالتلى وتحب اسيبك تكمل ولا خلاص مبقتش عاوز قولتلها ياريت قالتلى خلاص وانا هساعد تخلص بسرعة

قولتلها ازاى لاقتها راحت قالعة العباية السمرا اللى لابساها وكانت ترتدى تحتها بدى وبنطلون فيزون

وقامت بخلع البنطلون والبدى لتبقى بقميص النوم ذات اللون الاسود وكنت لا ترتدى تحته اى شىء

وكان كسها نضيف وطيازها طرية فجلست وقالتلى كدة احلى ولا الفيلم قولتلها كدة طبعا قالتلى طيب مستنى ايه

يلا اعمل اللى كنت بتعمله قولتلها طيب فخلعت كامل ملابسى ومسكت زبى وفضلت ادعك فيه وهى تنظر اليه بلهفة

قالتلى انت هتفضل تعمل كدة بس كأنك بتتفرج على فيلم بصحيح تعالى يلا انا عوزاك قولتلها عاوزة ايه

قالتلى تعالى نكنى يلا ياواد انا تعبت انا كمان انا مصدقت سمعت الكلمة واترميت عليها وفضلت ابوس فى شفايفها

وبزازها ورقبتها قالتلى براحة يا واد ايه انت محروم قولتلها مش قادر خلاص قالتلى طب دخله يلا روحت رافع لها القميص ومنيمها

عرب نار,افلام نيك, سكس اغتصاب ,سكس امهات, سكس محارم, سكس مترجم,تحميل افلام سكس ,نيك بنت,
عرب نار,افلام نيك, سكس اغتصاب ,سكس امهات, سكس محارم, سكس مترجم,تحميل افلام سكس ,نيك بنت,

على ضهرها ومسكت زبى وفضلت امشيه على كسها وهى تقولى يلا مش قادرة دخله راحت شدانى عليها

راح داخل كله فى كسها حسيت بسخونة جامدة فى زبى واحساس جميل كأنى اول مرة انيك

وفضلت انيك فيها وانا ببوسها من شفايفها وبزازها روحت قايم وقالبها على بطنها ورفعت القميص لحد وسطها

وحطيته فى كسها من الخلف وقفلت رجلها على زوبرى وفضلت انيك فيها اوى وحطيت ايدى من تحت بطنها

وفضلت العب فى كسها وانا بنيكها وهى تقولى اه اه اه انا بجيب خلاص مقدرتش روحت مخرجه

وجايبهم على طيازها ومغرقهم بلبنى قالتلى زبك حلو اوى ومتحرمنيش منه بعد كدة ياواد

عاوزك تنكنى على طول قولتلها انا مصدقت نيكتك وبتمنى انيكك كل يوم قالتلى وانا كسى تحت امرك

وفضلنا قاعدين واحنا عريانين نبوس وندلع فى بعض لحد ما قامت ولبست عشان تروح تطمن على اولادها

ووعدتنى انها هتيجى فى اقرب وقت عشان تخلينى انيكها تانى

ودى كانت اول مرة انيك فيها خالتى واجرب نيك المحارم

سكس , افلام سكس , افلام نيك ,سكس عربى ,عرب نار, تحميل سكس,نيك بنت,سكس امهات,قصص سكس, سكس حيوانات,سكس محارم,سكس محارم عربى,سكس مصرى,نيك,سكس اخ واخته,سكس اجنبى

انا وصديقتى المتناكه بتاع النت

انا وصديقتى المتناكه بتاع النت

قصتى فى البدايه ودى قصه حقيقه على فكره تعارف بمدام من على النت ودخلنا فى موضوع حب وكده المهمه ما اطولش عليكو كنا بنقول كلام جميل اوى وكنا بنتكلم فى اى حاجه جنس وحب وكل حاجه لحد ما اقابلتها كان جسمها جسم سكسي جدا انا شفت الجسم اتجننت مسكتها من اديها قعدت العبلها فى ايدها شويه لحد ما حسيت انها راحت منى خالص قعدنا فى كافى شوب وقعدنا نتبادل شعورنا فى الحب والجنس لحد ما حددت معاها يوم انام معاها فيه وفعلا جيه اليوم اللى كنت منتظره بفارغ الصبر روحنا على البيت عندى هى كانت خايفه جدا وطبعا ده شئ طبيعى بس انا دخلتها البيت بعد الحاح شديد دخلنا غرفه النوم بتاعتى شربنا الحاجه الساقعه وريحنا من المشوار اللى هى كانت جايه منه هى من الزقازيق وانا من بنها المهم دخلنا قلعت البنطلون قلتلها مصيلى زبي يا رنا قلتلى اصبر شويه يا محمد عشان انا خايفه اوى المهم خليتها تمسكه تلعب فيه شويه وبعدين مصيته دى كانت اول تجربه ليا حسيت بشهوه عمرى ما حسيتها قبل كده وانا قلعتها البلوزه وقعدت ادعك فى بزازها وفعدت امص فيهم اوى وهى عماله تعض فىزبيلحد ما نزل منى قمت خليتها تنام على ظهرها وقعدت الحس فى كسهاوهى عماله تصرخ اه واى واوه وكانت هتموت وعماله تقولى دخله بقي يا محمد حرام عليك دخله فيا اوى قمت جاى عمال ادخل فى زبي خرم كسها كان ضيق اوى هى كانت مطلقه وبقالها كتير متناكتش المهم دهنته زيت وقمت جاى مدخله براحه فى الاول وقمت جاى مدخله مره واحده صرخت صرخه عمرى ما هنساها قمت جاى مخرج زبي ب سرعه وخفت لحد يكون سمعها قلتلى خرجته ليه قلتلها هتفضحينى قالتلى معلش هتعود عليه قمت جاى مدخله براحه وقمت جاى مدخله اوى تانى صرخت تانى بس انا لحقتها وقمت جاى لازق شفايفى فى شفايفها كتمت الصوت وقعدت انيك فيها اوى وهى تقولى كمان كمان كمان دخله اوى نيكنى اوى يا حماده وانا الشهوه تزيد عندى وانيكها بسرعه اكبر وتقولى زبك حلو اوى لحد ما خلاص هينزلى قلتلها انزلهم فين قلتلى فى كسي ارجوك قلتلها لاء انا هنزلهم على بزازك قامت جايه قفلت عليه قفله عمرى ما هنساها وفعلا نزلو فى كسها قعدت تترعش اوى وكانت هتموت قمت جاى مطلعه بعد فتره قعت هى تمص الباقى من المنى اللى نازل منى وانا قعدت احس فى كسها والمنى اللى نازل منها كان احلى من العسل المهم قمت جاى منيمها على ظهرها قلتلى لاء طيزى لاء قلتلها ليه قلتلى انا مش مستحمله من كسي هستحمل من طيزى؟ لاء ارجوك المهم صممت انى ادخله فى طيزها وفعهلا دخلته بعد عذاب لانه كان ضيق جدا جدا دخلت صبعى وقعدت ادخله واخرجه لحد ما وسع شويه وساعتها دخلته ونيكتها من طيزها مسكتها من بزازها وهى تحتى وزبي فى طيزها وعمال انيك فيها جامد وهى تقولى اوعى تقف قلتلها انا مش هقف بس اما تتعبي قولى وانا اقف قلتلى لاء لو قلتلك اقف متقفش قلتلها اوكى وفعلا قعدت انيك فيها حوالى ساعه او ساعه ونص بس نيك الطيز ده اول مره اعرف انه بيهيج البنت او الست ومثير جدا المهم نيكتها من طيزها ومفيش رحمه لحد ما كانت هتموت تحتى وحان الموعد عشان المنى بتاعى ينزل قمت جاى مخرجه ونزلتهم على طيزها وقعدت اضرب بيه على طيزها وحطيته فى فمها وقعدت تمص فيه جامد وتلحس المنى الى فاضل من زبي وقمت جاغى ماسك بزازها قعدت ارضع فيهم زى الطفل اللى جعان وعمال يرضع من بز امه وقمت جاى حاطط زبي مابين بزازها وقعدت ادعكه فيهم اوى لحد ما نزلو قامت جايه لحقتهم ولسحتهم كلهم وتقولى انا عمرى ما هخلى حد ينيكنى غيرك يا احلى حماده قلتلها يالا عشان نستحمى عشان تمشي ودخلنا استحمينا قلتلها ادعكيلى زبي مسكته وقعدت تدعك فيه وتمص فيه اوى وانا قمت جاى نايكها تانى من كسهاوماسكك فى بزازها عمال اعصر فيهم وهى عماله تصرخ اه واى واوه وعامله زى المجنونه كل ما اجى اخرجه تقفل عليا برجلها من على ظهرى معرفش اخرجه لحد ما نزلو تانى فى كسها وخلصنا ولبسنا ملابسنا وقمت جاى موصلها لحد العربيات اللى هتروحها وروحت ولحد الان واحنا بنمارس الجنس مع بعض
عرب نار ,سكس محجبات ,سكس اخوات ,سكس مترجم ,سكس اخ واخته ,سكس محارم ,نسوانجى

قصتى فى البدايه ودى قصه حقيقه على فكره تعارف بمدام من على النت ودخلنا فى موضوع حب وكده المهمه ما اطولش عليكو كنا بنقول كلام جميل اوى وكنا بنتكلم فى اى حاجه جنس وحب وكل حاجه لحد ما اقابلتها كان جسمها جسم سكسي جدا انا شفت الجسم اتجننت مسكتها من اديها قعدت العبلها فى ايدها شويه لحد ما حسيت انها راحت منى خالص قعدنا فى كافى شوب وقعدنا نتبادل شعورنا فى الحب والجنس لحد ما حددت معاها يوم انام معاها فيه وفعلا جيه اليوم اللى كنت منتظره بفارغ الصبر روحنا على البيت عندى هى كانت خايفه جدا وطبعا ده شئ طبيعى بس انا دخلتها البيت بعد الحاح شديد دخلنا غرفه النوم بتاعتى شربنا الحاجه الساقعه وريحنا من المشوار اللى هى كانت جايه منه هى من الزقازيق وانا من بنها المهم دخلنا قلعت البنطلون قلتلها مصيلى زبي يا رنا قلتلى اصبر شويه يا محمد عشان انا خايفه اوى المهم خليتها تمسكه تلعب فيه شويه وبعدين مصيته دى كانت اول تجربه ليا حسيت بشهوه عمرى ما حسيتها قبل كده وانا قلعتها البلوزه وقعدت ادعك فى بزازها وفعدت امص فيهم اوى وهى عماله تعض فىزبيلحد ما نزل منى قمت خليتها تنام على ظهرها وقعدت الحس فى كسهاوهى عماله تصرخ اه واى واوه وكانت هتموت وعماله تقولى دخله بقي يا محمد حرام عليك دخله فيا اوى قمت جاى عمال ادخل فى زبي خرم كسها كان ضيق اوى هى كانت مطلقه وبقالها كتير متناكتش المهم دهنته زيت وقمت جاى مدخله براحه فى الاول وقمت جاى مدخله مره واحده صرخت صرخه عمرى ما هنساها قمت جاى مخرج زبي ب سرعه وخفت لحد يكون سمعها قلتلى خرجته ليه قلتلها هتفضحينى قالتلى معلش هتعود عليه قمت جاى مدخله براحه وقمت جاى مدخله اوى تانى صرخت تانى بس انا لحقتها وقمت جاى لازق شفايفى فى شفايفها كتمت الصوت وقعدت انيك فيها اوى وهى تقولى كمان كمان كمان دخله اوى نيكنى اوى يا حماده وانا الشهوه تزيد عندى وانيكها بسرعه اكبر وتقولى زبك حلو اوى لحد ما خلاص هينزلى قلتلها انزلهم فين قلتلى فى كسي ارجوك قلتلها لاء انا هنزلهم على بزازك قامت جايه قفلت عليه قفله عمرى ما هنساها وفعلا نزلو فى كسها قعدت تترعش اوى وكانت هتموت قمت جاى مطلعه بعد فتره قعت هى تمص الباقى من المنى اللى نازل منى وانا قعدت احس فى كسها والمنى اللى نازل منها كان احلى من العسل المهم قمت جاى منيمها على ظهرها قلتلى لاء طيزى لاء قلتلها ليه قلتلى انا مش مستحمله من كسي هستحمل من طيزى؟ لاء ارجوك المهم صممت انى ادخله فى طيزها وفعهلا دخلته بعد عذاب لانه كان ضيق جدا جدا دخلت صبعى وقعدت ادخله واخرجه لحد ما وسع شويه وساعتها دخلته ونيكتها من طيزها مسكتها من بزازها وهى تحتى وزبي فى طيزها وعمال انيك فيها جامد وهى تقولى اوعى تقف قلتلها انا مش هقف بس اما تتعبي قولى وانا اقف قلتلى لاء لو قلتلك اقف متقفش قلتلها اوكى وفعلا قعدت انيك فيها حوالى ساعه او ساعه ونص بس نيك الطيز ده اول مره اعرف انه بيهيج البنت او الست ومثير جدا المهم نيكتها من طيزها ومفيش رحمه لحد ما كانت هتموت تحتى وحان الموعد عشان المنى بتاعى ينزل قمت جاى مخرجه ونزلتهم على طيزها وقعدت اضرب بيه على طيزها وحطيته فى فمها وقعدت تمص فيه جامد وتلحس المنى الى فاضل من زبي وقمت جاغى ماسك بزازها قعدت ارضع فيهم زى الطفل اللى جعان وعمال يرضع من بز امه وقمت جاى حاطط زبي مابين بزازها وقعدت ادعكه فيهم اوى لحد ما نزلو قامت جايه لحقتهم ولسحتهم كلهم وتقولى انا عمرى ما هخلى حد ينيكنى غيرك يا احلى حماده قلتلها يالا عشان نستحمى عشان تمشي ودخلنا استحمينا قلتلها ادعكيلى زبي مسكته وقعدت تدعك فيه وتمص فيه اوى وانا قمت جاى نايكها تانى من كسهاوماسكك فى بزازها عمال اعصر فيهم وهى عماله تصرخ اه واى واوه وعامله زى المجنونه كل ما اجى اخرجه تقفل عليا برجلها من على ظهرى معرفش اخرجه لحد ما نزلو تانى فى كسها وخلصنا ولبسنا ملابسنا وقمت جاى موصلها لحد العربيات اللى هتروحها وروحت ولحد الان واحنا بنمارس الجنس مع بعض

نيك سكس ,نيك ,سكس ,سكس اخوات ,سكس محارم ,سكس عربى ,سكس اغتصاب ,سكس ام وابنها,سكس خلفى,
نيك سكس ,نيك ,سكس ,سكس اخوات ,سكس محارم ,سكس عربى ,سكس اغتصاب ,سكس ام وابنها,سكس خلفى,

العاملة الجميلة

العاملة الجميلة

كثيرا ما قرأت صفحات وتعليقات منتدانا الجميل ولكن هذه اول مرة اسجل اشتراك واكتب قصة
لا ادري ااكتبها لتستمتعو ام لنتشارك التجربة
هذه احدي تجاربي الجنسية وارجو ان تنال اعجابكم
اسمي سامر واعمل طبيبا باحد المستشفيات بشمال مصر اجتماعي من عائلة ميسورة ومحبوب من جميع من حولي احترم مهنتي ولذلك لا احبذ الجنس في نطاق العمل ولكن حدث ما لم اتوقعه اطلاقا
رأيتها اول ما وقع نظري عليها كان من الخلف كانت تمشي بغنج في ممرات المستشفي اخذني صوت رئيس العمال وهو ينادي عليها سمية د حاتم يريد اوراق التقارير
سكس محجبات .عرب نار,سكس امهات ,سكس ام وابنها,سكس محارم,سكس اخ واخته ,اخ ينيك اخته,
استمتعت برؤية اجمل ارداف فقد كانت مستديرة بارزة وقد برعت سمية في ابرازهما والدلع بهما طول سمية حوللي ١٧٠ سم ووزنها ٨٠ كجم فهي من النوع الكيرفي لم تكن مثل بقية العاملات العجائز لا بلةكانت مختلفة
طرت فرحا عندما علمت انها ستنتقل لقسمي وكلما نظرت لعينيها احسست بشبق رهيب وعميق كانك تغوص في عمق المحيط كنت كثير العزومات للنبطشيين من عمال وتمريض وبعد حوالي شهر من دخول مزتي القسم وجدت رقما يتصل بي
اعذروني ستاحدث بالعامية من الان
الو من معايا ….هي: اايوة دي انا يا د سامر
اهلا اهلا انتي سمية صح …اه انا سمية
ده رقمك ولا ايه …. اه يا د سامر ….طب تمام دا انا حظي حلو بقي
ضحكت ضحكة خليعة وقالتلي شكلك شقي ..قلتلها من يوم ما شفتك وانا مهبول عليكي واول ما شفت عنيكي عرفت قد ليه انتي محتاجة ..قالتلي دا انت حساس كمان ههههه ضحكنا
عرفت منها انها جامعية وانها اضطرت للعمل كعاملة علشان المال وانها مطلقة
استمر حديثنا لاسبوع وتحدثنا في كل المواضيع حتي الجنس وكنت ادلعها واركبها يوميا وبعد ذلك اتفقنا ان ناخذ نبطشية سوية وعندما جاء اليوم الموعود دخلت عليا السكن في وقت لم يكن فيه غيري قالتلي خايفة قلتلها متقلقيش محدش بيدخل اوضتي واخذتهاةبحضني وانا ببوس فيها جااااامد ولقيتها ساحت تحت ايدي نيمتها علي السرير وفضلت ادعك بزازها وامص حلماتها واعضهم واشد بهم وبعد ذلك خلعتها البنطلون والاندر وعندما رأيت كسها السايح نزلت لحس ومص وفضلت ادخل لساني واخرجه واشرب من عسلها وعي تتاوه ااااه اااااه ارحمني يا سامر انت جميل قوووووي نيكني ابوس ايدك قلتلها مش بالسهولة دي يا لبوة يلا علشان تمصي بدات اخلع البنطلون وهي نزلت وفضلت تمص بحركات دائرية وتدخله للاخر وتلعب في الخصية بصراحة كانت فنانة في المص واثارتني وبعد كده نيمتها ورفعت رجلها وبدأت ادخل راس زبي هي اتكهربت وتقولي نيكني وحشني الزب قووي اخدتها وفضلت ادك كسها وهي تعصر برجلها جسمي وبعدين قلبتها في وضع الدوجي وعندما رأيت خرم طيزها اتجننت بدات ابعبص فيها وهي قالتلي حتعمل ايه يا مجنون حد ييجي قلتلها متخافيش وحشرت زبي ودخلت راسه بعد ما بليته بلعابي اطلقت شهقة مكتومة وكتمت الصراخ
شديت شعرها وفضلت انيك طيزها لغاية اما انفجر لبني وملا طيزها
لفت ولحست زبي وقالتلي متحرمش منك ابدا يا حبيبي
سكس اخوات ,سكس نسوانجى ,صور سكس متحركة,سكس اغتصاب,سكس مايا خليفة,سكس روسى,

شيماء و احمد ابن خالتها

شيماء و احمد ابن خالتها

انا جاى احكيلكم عن قصة شيماء صاحبتى

هى مش قصه بالمعنى الطبيعى نقدر نقول عليها مواقف حياتيه حقيقه

لانها عباره عن مواقف حقيقه بتحصل بين شيماء ومجموعه من اصحابها وقرايبها مع احمد ابن خالتها … كلها على لسان شيماء

تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,تحميل سكس ساخن

قبل ما نبد اعرفكم شيماء صاحبتى 23 سنه واحمد ابن خالتها 32 سنه

البدايه واول موقف:

من كام سنه فاتوا فى يوم احمد كان عندنا فى البيت و ماما كانت بتنظف البيت

وبعد ما خلصت شغل البيت دخلت تستحمي و انا واحمد قاعدين في الليفنج بنتفرج علي التلفزيون

كان بيلعب معايا يحضني كانو مسكني حجات خفيفه كده

وعينى جت على بنطالونه بتاعو يبان انو واقف من البنطلون من كبرو

مكنتش فاهمه

ايه ده اصلاوهو كده ازاى

المهم احمد قالي ها شرب و جي

غاب

رحت اشوفو

لقيتو قالع البنطلون و بتاعو واقف و بيبص من خرم باب الحمام

عرب نار ,سكس محجبات ,سكس امهات ,سكس اجنبى ,سكس حيوانات ,صور سكس متحركة,

قلتلو بصوت عالي بتعمل ايه

جري عليا و قفل بوقي و اخدني علي الصاله

و في الضوء الواضح

شفت بتاعو واقف كان اول مره اشوف كده حاجه مش ممكن

صمم اني ابوسهولو.. وانا كنت رافضه لانى مش عارف اللى بتعمل ده ايه

ولا اذاكان صح او غلظ

وصمم وفعلا بستو

و دخلو جوه بقي وكان كبير … وفجاة

ماما نادت علشان اجبلها الفوطه

و سيبته

وده كان اول موقف بينا …

سكس محارم ,نيك بنت ,سكس اخ واخته ,سكس ام وابنها ,سكس مترجم ,

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

 

أصبحت شركة “أبل” الأمريكية للتكنولوجيا أول شركة عامة في العالم تتجاوز قيمتها السوقية تريليون دولار.

وسجلت الشركة الصانعة لهاتف “أيفون” هذه القيمة السوقية في تعاملات النهار في بورصة نيويورك، حيث ارتفع سعر الأسهم إلى مستوى قياسي عند 207 دولارات.

ويسجل سعر أسهم أبل صعودا، منذ الثلاثاء، وذلك بعدما أعلنت الشركة تحقيق نتائج أفضل من المتوقع خلال الربع الثاني.

ومنذ طرح هاتف أيفون للبيع لأول مرة في عام 2007، ارتفعت أسهم أبل بنسبة 1100 في المئة، كما قفزت بنحو ثلث قيمتها خلال العام الماضي.

وارتفع سعر أسهم أبل بأكثر من 50000 في المئة منذ الإدراج في البورصة في عام 1980. ويقلل هذا من شأن الزيادة التي حققها مؤشر “ستاندرد آند بورز 500″ بنسبة 2000 في المئة خلال نفس الفترة.

وأفاد تقرير أبل بتسجيل طلب قوي على الطرازات الأغلى سعرا من أجهزة “أيفون” باهظة الثمن، الأمر الذي عزز الأرباح الفصلية.

وسجل متوسط سعر جهاز أيفون 724 دولارا، بزيادة عن السعر المتوقع وهو 694 دولارا.

وقالت الشركة إن جهاز أيفون إكس، الذي يبلغ سعره 999 دولارا وطرحته الشركة في الأسواق العام الماضي، كان أكثر الطرازات مبيعا خلال فترة الربع سنة.نسوانجى

تحميل افلام سكس

وتحسن أداء الشركة مدعوما بنمو بواقع 31 في المئة في خدمات أبل، والتي تتضمن متجر أبل ومنصة أبل الموسيقية ومنصة أبل للدفع.

وقفزت عائدات الشركة الإجمالية 17 في المئة على أساس سنوي، لتسجل أرباحا فصلية قدرها 53.3 مليار دولار.

وارتفعت الأرباح إلى 11.5 مليار دولار، بزيادة 32 في المئة مقارنة بنفس الفترة عام 2017.

وقال توماس فورت، من مؤسسة “دي إيه ديفيدسون آند كو”، إن الدرس المستفاد لإدارة أبل هو جهاز أيفون إكس.

وأضاف “عندما تبيع هاتفا ذكيا بأكثر من ألف دولار، يمكنك بيع أقل عدد من الوحدات مع الاستفادة بالمزايا المالية”.

صور نيك ,تحميل افلام سكس ,سكس محجبات ,سكس امهات ,سكس اجنبى

في ليلة دخلتي كان أول زب يمتعني هو زب أخي

في ليلة دخلتي كان أول زب يمتعني هو زب أخي

عرب نار ,نيك بنات, صور نيك , صور سكس , سكس محارم, افلام سكس ,سكس حيوانات , سكس اخ واخته ,افلام نيك

كنت فتاة صغيرة ولي اخ اكبر مني بسنه واحدة وكنا نعيش مع بعض بنفس الغرفة ونتشارك كل شيئ ولكل واحد سريره الخاص به حتي لما بلغ وانا بلغت كانت كل حاجة عادي ونغير هدومنا قدام بعض ولما كانت بتيجي الدورة الشهريه كان بيشترى ليا الفوط الصحيه .

بداءت القصة عندما كنت في الاعداديه وكان في ايام بابا وماما يخلونا ننام بدري بس كنا بنفضل صاحيين وكنا لما نخرج للصاله بعد ما يدخلو غرفتهم نسمع صوت ماما بصرخ وتقول اه براحه مش جامد كدة حرام عليك مش قادرة نفتكر بابا بيضربها والصبح نلاقي انهم مبسوطين وبيضحكوا ومفيش اي حاجة كنا نستغرب وكل مرة كدة نسمع صريخ والصبح عادي .

وفي مرة كنا اجازة وبابا وماما نزلو راحو الشغل وبابا نسي اللاب توب مفتوح دخلت انا واخي ولقينا افلام شغلنا اول فيلم وكان مفاجئه لينا من اللي احنا شفناة اخويا جاب الفلاشه وراح ناقل كل الافلام علي الكمبيوتر بتاعنا وسألت اخويا هو ممكن بابا يكون بيعمل في ماما كده ؟
قالي مش عارف .
دورنا علي النت وعرفنا و عرفت عن غشاء البكرة وهو مهم ازاي للبنت .
رحت لخلتي وسألتها وعرفت منها ايه هو الغشاء وايه بيحصل في الجواز و حكيت لاخويا .
وفي يوم وبعد ما دخلونا غرفتنا اخويا قلي تعالي نسحب ونروح نفتح الباب بالراحة ونشوف في ايه ولاقينا بيعملو زي الفيلم قفلنا الباب وجرينا علي غرفتنا و شغلنا فيلم واتفرجنا .
اخويا سألني هوّ ايه اللي بيحصل كدة بيخليهم يقولو اه من الوجع بس مبسوطين
قلت مش عارفة .
اخويا قالي طب بتاع البنت ده شكله ايه في الحقيقه قلت له في النت اسمه كس وبتاع الراجل اسمة زب وسألته هو زبك برضو شكله كده ؟
قال مش اوي قلت له طب ينفع اشوفه عامل ازاي ؟
قالي طيب بس اشوف كسك عامل ازاي قلت طيب راح قفل الباب بالمفتاح و قعدنا جنب بعض قلت خلص نقلع مع بعض قالي ماشي خلعنا الملابس وراح محسس علي كسي قلت له بس من بره إوعى تدخل صباعك جوه كسي عشان خلتي قالت لو الغشاء ده انقطع مش هتجوز وهبقي بنت مش كويسه .
راح يحسس علي كسي وشعرت بحاجةغريبه وقلت له كفايه كده حاسه برعشه في جسمي و احساس غريب طب انا كمان عايزة امسك زبك .
وشفته وقعدت احرك فيه و زبه يقف و ينشف ولقيته طلع سائل منه .
خفت بس هو قلي كملي بلاش توقفي وسمعت كلامه .
ويوم بعد يوم جربنا نبوس بعض ونتعلم البوس وكنا كل ما نيجي نبوس بعض ننام علي السرير عريانين ويخدني في حضنة ونعمل زي ما اتعلمنا وهو يقبل شفايفي وانا برضو كدة ونلحس لسان بعض ويضمني لصدره وانا احضن فيه وانا ارتعش وهو زبه يقف والاقيه زي الحجر والعب في زبه وهو يدلك كسي واجمل شعور واحساس رائع .
وفي يوم قال لي اخويا عايز اعمل زيهم واجرب ادخل زبي فيكي خفت وقلت وغشاء البكارة هعمل في ايه ؟
قال طيب تيجي نعمل زي الفيلم التاني واجرب من فتحة طيزك قلت نجرب .
وفي اول تجربه لنا نمنا جنب بعض وباس فيا وابوس فيه ونحضن بعض وشعور بالدفئ والحنان والحب والمتعه هواحساس جميل لما هاج وزبه وقف قال لفي اديني ظهرك و حضني وعدلني علي وجهي ونام فوقي .
في الاول مكانش عارف يدخل زبه وانا كنت هايجه أوووي وقلبي يدق بسرعه كبيرة لغاية لما دخله وشعرت بأن شيئ ساخن وجامد في فتحة طيزي يدخل ويخرج بالراحة .
وسألته انت حاسس بايه قال حاجة حلوة ومخلياني مش قادر ابطل وانتي ؟
قلت حاسة في الاول بحرقان بسيط بس كأن حاجه بتزغزغني و تخليني اهيج وارتعش ومش عايزاك توقف خالص.

عرب نار ,نيك بنات, صور نيك , صور سكس , سكس محارم, افلام سكس ,سكس حيوانات , سكس اخ واخته ,افلام نيك
وبعد شويه شعرت بشيئ ساخن يتدفق فيا بداخلي امسكت في السرير بقوة و اخرجت صوت مش عرفة اوصفه كويس كان اول مرة اعمل صوت زي ده .
لما اخويا سمعه شعرت بأن زبه ازداد قوة بعد ما بداء

نيكت زوجة عمي الأرملة و انا عندي 17 سنة

نيكت زوجة عمي الأرملة و انا عندي 17 سنة

سكس امهات ,عرب نار ,سكس محارم ,سكس محجبات ,صور سكس ,افلام سكس ,افلام نيك
هذه قصتي حقيقية ما فيها خيال كان عمري 17 سنة لما توفي عمي وترك 4 اطفال اكبرهم عمرها
عشر سنوات كانوا عايشين بمدينة بعيدة عنا فطلب مني ابي ان احول دراستي الى هذه المدينة واعيش معهم فرفضت في البداية ولكن بعد الحاحه عليا وكذا توسل زوجة عمي لي امي ان تحاول اقناعي وهاذا ماقامت به امي فقبلت ان ارحل واعيش مع زوجة عمي وابنائها واكمل دراستي وعند وصولي الى بيتهم الذي اعرفه منذ صغري وجدت زوجة عمي وقد هيائت لي غرفة لوحدي وقالت انني ساكون مرتاحا معهم و ستوفر لي كل شروط الدراسة وما عليا الا الاجتهاد للنجاح وكانت لديها دكاكين واموال كثيرة ورثتهم من عمي وبدات رحلتي في هاذا البيت في الاول كنت متضايق قليلا لتغير الجو ولاكن بعد بدات اتاقلم مع المحيط ووجدت اهتمام كبير من زوجة عمي التي لا تبخل عليا باي شئ وكانت تطلب مني ان اذهب الى السينما لرؤيت افلام هندية واجنبية واحكي لها كل ما راه من راويات الافلام من البداية للنهاية مع العلم انه عندنا المراة لا تذهب للسينما ولا تخرج للسوق انا اقوم بكل هذه الامور وكانت دائما تطلب مني ان اعيد لها بعض القصص خاصة العاطفية وفي يوم طلبت مني ان اذهب الى فرفضت فقالت لماذا اتريد نقودا فقلت عندي اذن ماذا فخجلت منها في الاول لكن بعد اصرارها عليا قلت انه افيش الفيلم مو عاجبني فيه صور عيب فقالت انت كبير هاذا اكيد فلم جميل اذهب شوفو وانا استاناك تحكيلي عنه فقلت انه راح يتعرض على الساعة التاسعة بالليل هو وقت متاخر فقالت اذهب ولا يهمك استناك فرحت شفت الفيلم كان فيه مشاهد جنسية ولما رجعت لقيتها تستنى فيا و حضرتلي العشاء وانا اتعشي وهي تطلب مني احكيها عل الفيلم فبدات احكي بس ما اقول المشاهد الجنسية وبدت كانها مندهشة وقالت وين الصور اللي قلت عليها عيب فاحمرا وجهي و ما رديت فقالت احكي حبيبي ما تخجل فحكيتلها عن المشهد الاول اللي نزعت فيه الممثلة ثيابها و دخلت الدوش ودخل عليها واحد وتوقفت فطلبت مني اني اكمل واحكي ادق التفاصيل وحكيت كل شئ وبعدها قامت وفبلتني من خدي و قالت قصة رائعة تسلم حبيبي بكرة عيدلي القصة من الاول ولما طلع النهار انا بالفراش دخلت عليا و طلبت مني انهض لافطر واحكيلها القصة تاني بالتفصيل وما افوت شئ فقمت من الفراش وكان الاولاد طلعو من البيت وانا ما كان عندي دروس ولما فطرت واحنا بالمطبخ بدائت احكي ولما اوصل لمشهد تقولي عيدو وتطلب مني ادق التفاصيل عن المشهدو بدائت تنزع ملابسها وتقولي زي كده و انا خجلان منها وعمري ما شفت واحدة تنزع ملابسها قدامي غير في الافلام وبس كانت بيضة قصيرة وكان عمرها حوالي خمسة وثلاثين سنة اول ماشفت الثديين قمت علشان اطلع بره فمسكت ايدي وقالت اقعد كمل القصة وين رايح وكنت خايف من المشهد الثاني اللي يدخل فيه الراجل علي الست ويبداء بتقبيلها ولما وصلت للمشهد جات عندي وقالت قبلني فكنت زي الصخرة ما قدرت اني اتحرك فضمتني عندها وبدائت تقبلني بحرارة كبيرة وتقولي هات لسانك وانا ماني فاهم شئ وقالت انت م تعرف كيف تقبل انا اعلمك كل شئ وبعدها طلبت مني اني ارضع بزازها الثنتين وادعكهم واني ما اتوقف حتي تقولي وكل ما امص هي تتنهد و تقول زيد اكثر زيد و راحت تمد ادها لزبي اللي كان واقف ومنتصب وفتحتلي البنطالون و بداءت تلعب بيه و طلبت مني اني ادخلو بكسها ففعلت بدون ما اتحرك و قالت انت عمرك ما نكت قلتلها اه و بداءت هي تروح وتيجي و تقولي اعمل زي ماانا اعمل دخلوا طلعوا و بدائت احس انه شئ بيمسك زبي داخل كسها وهي تطلب مني اني اسرع شوية وشعرت انه جسمي كامل بنمل عليا حتي طيزي حسيت وكانه فيه صعكة كهربائية وحسيت بدوخة وكاني عاوز اسقط وطلعت كل المني في كسها و قالتلي خذ الفوطا وامسح زبك و نضفو ده مش حفرط من النهرده وبقينا علي هاذ الحال وعلمتني كل اوضاع النيك و بعد ما خلصت الدراسة رجعت لبيتنا و طلب مني ابويا انه يزوجني بنت عمي اللي نيكت امها فرفضت وهو مازال يلح عليا وانا ارفض.

المدام المنقبة والحرمان

المدام المنقبة والحرمان
عرب نار
,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته
كنت في مطروح في صيف 2015
بشتغل في ريسبشن قرية سياحية مشهورة

هناك كانت ساكنة مدام منقبة اسمها لميس
كل حاجة فيها مظبوطة النقاب و عينيها وجسمها ومشيتها
كانت بتمشي ..كل الموجودين يبصوا عليها
كانت واثقة من نفسها جدا جدا
بس جوزها كان كبير في السن شوية و مش لايق عليها
هي كانت 30 سنة وهو كان حاجة وخمسين
كان دايما يسيب الشالية ويقعد عالبحر
اتصلت مدام لميس بيا الساعة 7 صباحا
وكان عندها مشكلة في التكييف
طبعا في العادي ببعت اي حد من بتوع الصيانة
لكن دي الغالية روحت جري علي هناك الي فتح جوزها
دخلت اظبطه بالريموت لقيت الباب مفتوح بتاع الاوضة
وهي مستلقية علي ضهرها من الحر ولابسة قميص كحلي ورافعة ورك وفاردة ورك
اول مرة اشوف البياض دا.. جوزها ماكانش واخد بالة وهي حاطة ايدها علي عنيها وتحت باطها ابيض شمع وشوفت وشها من غير نقاب كانت كلها سكس فتحت وبصتلي بدلت وشي بسرعة واكملت عملي وخرجت
تاني يوم اتصلت ف نفس المعاد ونفس الموضوع بس جوزها كان خرج راح البحر دخلت كانت لابسة النقاب قالتلي انت بصيت عليا لية امبارح
قولتلها بصراحة ماقدرتش اقاوم جمالك استغربت من جراتي قالتلي ومش عاوز تشوف وشي قولتلها اتمني شالت النقاب عنين سكس لقيت نفسي حاضنها وببوسها ولقيتها بتنهج وبتقولي اهدي مش كدا قولتلها مالك قالتلي اصلي محرومة جوزي كبير ف السن وسايبها من غير سكس وهي دايما هايجة وغرقانة مية ومولعة من السخونية
نزلت بوس ف شفايفها ورقبتها وقلعتها الاندر و البرا وشدت البوكسر شافت زبري وبيضاني قالت كل دا زبر وفضلت تدعك وتمص ب ايديها البيضاء الناعمة ف زبري وهي حاطة مونكير ودعكت بيضاني روحت فاتح وراكها ولاحس كسها الي كان ابيض شمع زي بنت البنوت وضيق واحمر دم من جوة ومسيل سوائل وبرفانها السكسي وحطيت زبري فيها زي ما يكون اول مرة يدخل فيها زبر شهقت وكان كسها سخن نار دفستة كلوا وطلعتة بسرعة بسرعة ونيكتها ف كسها ولعبت ف بزاز سمية لحد ما قربت اجيب قالتلي هاتهم علي صدري وفعلا نزلت لبن عليها ودعكت بيه صدرها وجابت شهوتها بصوابعها ونطرت مية كسها
بعد كدا قولتلها انا عاوز انيكك ف طيزك ف الاول رفضت جدا بس كانت طيز ملبن مغرية اوي

وكان خرمها ضيق وردي ماكانتش عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واختهتعرف نيك الطيز دا مع جوزها
حطيتلها لحسة شامبو ف خرمها وفشخت طيزها وكان اللبن نازل من خرم طيزها علي وراكها وخليتها تمصلي زبري ونيكة من الف نيكة ونيكة واستحمينا سوا وعملنا واحد ف المية بعديها سافرت

وكان اجمل اسبوع قضيتة ف حياتي
عرب نار ,صور سكس ,صور نيك ,سكس امهات ,سكس محجبات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخ واخته

نيك / نيك بنت

قصص نيك محارم الاخت الارملة
افلام نيك ,افلام نيك ,نيك ,نيك بنت ,نيك محارم
عد أن جمعت بين شمس وليلى كانت لنا جولات كثيرة إما منفردين مع ليلى أو شمس أو مع الإثنتين معاً وفي أحد الأيام كنت ببيت العيلة كنت نائماً بغرفتي دخلت شمس غرفتي وأيقظتني بقبلة من شفاهي فقلت لها أمك موجودة هنا لاتفضحينا قالت أمك تريدك بالخارج قلت لها ماذا تريد قالت تريد أن تسافر معها لبيت أخي فيد مدينة تبعد عن مكان سكني حوالي 260 كم أخي يعمل بإحدى دول الخليج وهو متزوج واشترى بيت بالقرب من سكن بيت أهل زوجته قلت لشمس أريدك أن تسافري معي ومع أمك قالت بماذا تفكر قلت لها زوجة أخوكي فردوس جميلة جداً وأريد أن تجسي نبضها وخصوصاً أن زوجها مسافر قالت اوكي خرجنا لأمي وقلت لها خير ياأمي ماذا تريدي قالت اريدك أن تسافر معي لبيت أخوك أشتقت لأولاده قلت لها غداً آخذ اجازة من العمل ونسافر وشمس تريد أن تسافر معنا قالت وأولادها قالت شمس سأترككهم عند ليلى في البيوم الثالي سافرنا أنا وأمي وشمس استقبلتنا زوجة أخي فردوس بالترحاب وعندما شاهدتها زبي استنفر ولاحظت شمس ذلك غمزت لي بعينها لن أطيل عليكم بالمقدمة أكثر أثنا النوم أمي نامت مع الأولاد وشمس دخلت لغرفة فردوس وأنا قلت لهم سأنام بالصاله ولكني أريد أن أفتح جهاز الكمبيوتر لأتسلى قبل نومي قالت لي زوجة أخي يوجد كلمة مرور للجهاز قلت لها ممكن تعطيني ياها قالت الكمبيوتر وصحابه تحت أمرك أعطتني الكلمه ففتحت الجهاز وبدأت أتصفح على النت بالبداية حتى دخل الجميع للنوم بعدها تجولت بالجهاز ووجدت ملف موجود فتحته وجدت بعض الصور العادية ولكن وجدت ملف داخله فتحته فوجدت أكثر من عشرة افلام سكس مخزنه على الجهاز قلت أهو نتسلى فتحت أول فيلم وجدت به فلم سحاق قلت رح تزبط معك ياشاهر شس اليوم رح تزبطها لفردوس بعد حوالي ساعة خرجت فردوس للمطبخ فأقفلت الملف فوراً وكنت فاتح صفحتي على الفيس بوك فتحتها فوراً قالت تشرب قهوة ياشاهر أنا وشمس سنعمل قهوة فلم نستطع النوم قلت لها أكيد وينها شمس قالت بالداخل ستخرج حالاً دخلت فردوس لعمل القهوة وجاءت شمس عندي قلت لها شو صار قالت ولا شي زوجة أخوك ماقدرت أعمل معها شيء قلت ياخسارة هالسفرة قالت بمزح معك
شاهد اجمل الافلام سكس الحيوانات
سكس حيوانات ,سكس حيوانات
رح أدخل معها المطبخ لنعمل القهوة وهي الحبوب جاهزة معي سأضع لها حبة بفنجانها إن استطعت وكان بيننا سحاق وهي ماهرة به المهم دخلت شمس لفردوس وقالت شاهر يريد كأس ماء وأنا سأكمل القهوة بالفعل جاءت فردوس بكأس الماء وبقيت شمس بالمطبخ قالت ماذا تفعل على الكمبيوتر قلت لها أتصفح صفحتي بالفيس قالت أليس لك صديقات على الفيس قلت يعني لايخلى الأمر ولكن لم أكلم اي منهن فقالت متى سنفرح بك قلت لها لحتى يأتي النصيب ولكني أبحث عن فتاة تشبهك بالجمال والقوام فأنت أجمل امرأه شاهدتها عيناي نيال أخي بك قالت وأين هو الآن كل سنة يأتي اسبوع أو اثنين ويعود قلت لها وأنتِ كيف تمضين وقتك ورغباتك قالت لاتفتح جروحي وخليني ساكته حاولت مع أخوك أن يكتفي بالسفر يقول لحتى نهيء لأولادنا ماكنا محرومون منه المهم أتتت شمس تحمل القهوة قالت هي قهوتك ياشاهر وهي فنجان فردوس وهذا فنجاني جلسنا نتسامر بعد أن أغلقت الكمبيوتر بعد أن شربت قهوتي قلت لها ممكن أدخل الحمام أعمل شاور قالت ولو ادخل دخلت الحمام وتحممت سريعاً وخرجت متسللاً من الحمام سمعت آهات في الصاله توقفت وإذ بشمس تتساحق مع فردوس وتقول لها كلي كسي ياشمس كسي يأكلني وأخوكي مسافر وتاركني كويس انك اجيتي كنت اعمل العادة السرية باصبعي أو ادخل خيارة أو اي شيء به لأروي ظمأه قالت لها شمس كسك يلزمه زب يشقه يامنتاكة قالت وينو هاذا الزب بسرعة قبل مايخرج شاهر من الحمام وننفضح قالت خليه يخرج ويشوفنا أنا أرمله وبحاجة لزب يطفي نار كسي وانتي زوجك مسافر وتاركك قالت لها انتي مجنونة رسمي هو اخوكي وأخو زوجي قالت لها بذمتك مش أحسن من السحاق قالت ياريت يقبل دخلت عليهم وقلت لها ليش ماأقبل وأمامي أجمل نساء العالم حاولت فردوس تخفي جسمها بزازها وكسها وشمس كمان لكي لاتشعر فردوس ان بيني وبينها شيء قربت من فردوس وقبلتها حاولت ان تمانع بحياء ولكني قربت شفاهي من شفاهها وأخذت منها قبلة أرخت جسدها ويداي تعبث بحلمات بزازهابعدها قلت لهن مارأيكن ان ندخل لغرفة النوم أفضل قمت ومسكت بيد فردوس واحتضنتها وشمس أيضاً دخلت معنا بالمناسبة أمي نومها ثقيل ولكن الغرفة أأمن دخلنا الغرفة قلت لشمس أنا سأعمل على اطفاء المحنة عند هذه الجميلة التي لاتقاوم وبعدها سأروي ظمأك أنتِ أيضاً وغمزت بعيني لشمس واقتربت من فردوس أقبلها وأفرك حلمات بزازها ومن ثم نزلت لرقبتها ومن ثم بدأت أرضع بزازها الواحد تلوا الآخر ويدي نزلت لهذا الكنز الثمين الذي بين أرجلها وكم كان رطباً وينزل منه الماء كشلال فلم أنتظر كثيراً فنزلت انهل من هذا الشهد بعدها قالت لي أرجوك قربه ودخله قلت لها أقرب شو قالت زبك قلتلها زبي ادخله فين قالت بكسي ارويه قربت زبي من باب كسها وبدأت أقبل أضرب كسها بزبي قالت أرجوك دخل زبك بكسي كسي عطشان كثير حاولت أن اراوغها أكثر فقامت شمس مسكت زبي ودخلته بكس فردوس قالت حرام عليك تعذبها أكثر فدخل رأس زبي لكس فردوس وبدأت أدخله ببطء حتى دخل لأخرة وهي تغرد بأجمل الآهات وبدأ الرهز السريع وشفاهي تقبل حبيبتي شمس بقبلة ولاأجمل وأنا أنيك فردوس تركت شمس ومسكت فردوس أدك كسها بزبي قلت لها شو حبيبتي مبسوطة قالت نيك وانت ساكت وخلي زبك يشق كسي قلت لها رح اشقه ياشرموطة وأشق كس هي الي عم ترضع من بزازك قالت انا ملكك كسي ملك زبك باي وقت نيك كسي المحروم أنا شرموطتك وقحبتك بقيت أدك كسها أكثر من عشر دقائق حتى تقوس ظهرها للمرة الخامسة قالت شو زبك مافي مني يرويني أنت شقيت كسي بجد قلت لها رح نغير الوضع نامي على بطنك قالت بطيزي لا قلت لها سأدخل زبي بكسك من الخلف وقفت على طرف السرير ونامت على بطنها وبعاجدت بين ارجلها فقربت زبي من الخلف على باب كسها ودخلته وبدأت أنيكها بكل قوة وأنا أضرب طيزها بيدي حتى احمرت وبعدها تشنج زبي قلت لها سأقذف قالت أخرجه فلم أحضر نفسي وأخاف أن أحمل غداً سأدعك ترويه أخرجت زبي وقذفت حممه على طيزها وظهرها فجاءت شمس ومست زبي وبدأت تمصه حتى نظفته
آسف للإطاله وللقصة بقية