كل المقالات بواسطة ffaika

http://aflmsexarab.com/2015/09/%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D8%AE-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85/

قصص سكس عربى نيك منقبة

قصص سكس عربى نيك منقبة

قصص سكس عربى نيك منقبة شرموطة من عامل عندها قصص سكس منقبة محرومة مع عامل شغال عندها بالمحل قصص سكس عرب نار نيك منقبة فرسة من زب جامد بوضعيات ساخنة قصص سكس عربية مثيرة
, سكس مصرى, سكس محارم, سكس عرب , سكس كلاب ,

قصص سكس عربى

انا اسمي ابراهيم 24 سنه وقصتي بدأت ونا 19 سنه مع أم اميره هي طولها 180سم
بيضه اووووي وبزازها كبيره وطيزها كبيره وطريه اوووي وجسمها عامل بلظبط زي
هالة صدقي أم اميره كانت متجوزه واحد اسمه عم احمد كان بيبيع شباشب وكان
راجل كبير في السن وانا كنت شغال معه واخذت في يوم اجازه عشان عايز اشوفها
لقيتها لابسه النقاب بتاعها والعبايه السوداء كانت ضيقه على جسمها قوي وكانت

,قصص سكس, سكس امهات, سكس حيوانات, صور نيك,
مخليه طزها بينا الكلوت كان باين من العبايه انا لما شفتها هجت قوي
رحت جاي عليها وقلت لها عاوز اشوف ابنك مصطفى مصطفى ده كان طفل
راحت ضحكه بشرمطه شويه وقالت لي تعال معي بس ما تعملش صوت
لقيتها طالعه على السلم قدامي واحده واحده وطيازها كلها قدام وشي
رحت حاطط ايدي علي طيزها بالراحه عشان متحسش بيها
, صور سكس متحركة, صور سكس,افلام نيك , عرب نار, نيك عربى,

بس هي حاست بيها وفضلكم كمله طلوع وصلت عند باب الشقه قالت لي انزل تحت
عشان البنات جوه بيبقوا قلعيين قلت لها ما تخافيش انا طالع عشانك انت ومصطفى ابنك
قالت لي ماشي رحت مقرب من طيزها ورشقت زبي بين الفلقتين راحت شهقت وقلتلي
انا متجوزه مينفعش كده قولتلها انت نفسي الحس كسك الملبن ده قلتلي بس بشرط
محدش يعرف قولتلها ماشي قالتلي استناني تحت كان في شقه تحت فاضيه
في البيت بتاعهم برده جابت المفتاح ونزلت وفتحت ودخلتني الشقه و اول ما دخلت
رحت حضنها وهي اترعشت لما انا حضنتها قلت لها ده لسه بدري قالت لي ماشي
دخلنا على السرير قلعتها النقاب ولقيت بدر منور قلت لها خساره في عم احمد الفاجر
قالت لي اعمل ايه بقى متجوزه واحد قد ابويا قلت لها انا هعوضك قالت لي لما نشوف
قلت لها هتشوفي رحت قلعت النقاب والعباءه لقيتها لابسه قميص نوم شفاف قلت لها
ما انت جاهزه اهو قالت لي لبسته لك علشان تدلعني عشان انا محرومه من النيك
انا سمعت كلمت النيك وهجت عليها رحت ماسك شفايفها قعد امص فيهم
لقيتها راحت الدنيا ثانيه رحت منيمها على ضهرها و فشخت رجليها ونزلت علي كسها
قعت الحس في لحد مجابت عسلها وعماله تقول لي دخله مش قادره وانا مش سائل فيها
,سكس حصان, سكس حيوانات, سكس اغتصاب, ءىءء , سكس كلاب, صور سكس متحركة, صور سكس,

وطلعت بزازها امص فيهم وبعد كده رحت مدخله في كسها لقيتها صوتت كان كس صغير
جدا عشان متجوزه راجل كبير ومش بيعرف يعمل معها حاجه قعدت تقولي ااااااه براحه
مش قادره على مهلك قولتلها انتي شرموطه ومتناكه هي هاجت وقلتلي نفسي اجرب نيك الطيز
ونكتها من طيزها وجابت دم ونزلتهم في كسها الملبن
دي قصه حقيقيه

الام الشابة وابنها


الام الشابة وابنها
سكس حصان, ءىءء, عرب نار,
مات الرجل العجوز وترك الزوجة الشابة فى التاسعة والعشرين من عمرها وكانت آية في الجمال ، معاها ولد
فى الحادية عشرة ، عاشت مع ولدها لا تستر جسدها منه ، راقب كل شىء فى
جسدها ، سألها عما بين فخذيها ، فأرته له وشرحته ، قبل فخذيها حتى
اقترب بفمه من عانتها وشم ريحة فرجها فأحبه وقبله ، فساحت المرأة ونزل
عسل من فرجها ،
استحمت فى الحمام عارية ومعها الصبى ، عاونها كثيرا ، ولاحظت أنه يطيل
النظر الى أردافها وفخذيها وكسها ، طلبت منه أن يغسل لها كسها بيده ،
وأغمضت عينيها ونهجت وتأوهت ، خاف الصبى وتراجع ، توسلت إليه أن يستمر
بشدة ، حتى استراحت . إرتدت أكثر الملابس إثارة وعريا طوال الوقت وكل
يوم ليلا ونهارا ، تعمدت أن تجعله يرتدى البجاما بدون كلوت فى البيت
بحجج واهية مثل الدنيا حر جدا ، ولم ترتد هى الأخرى الكلوتات ، والصبى
ينظر ويراقب ويحب اللمس بيده وفمه بحجة التقبيل فتشجعه وتقول له أن
تقبيله لفرجها وشفتيها وثدييها يشفى ما بهم من آلام ، فيتكرر الموقف
مرات ومرات طوال اليوم والليل. تعمدت أن تغير ملابسها عارية أمام عينيه
عدة مرات ، بدأت ترى الأنتصاب شديدا فى زب الصبى إبنها الذى كان لايزال
بكرا تماما ، مجتهد جدا فى الدراسة ويطلع الأول على صفه الدراسى.
فى الليل ذات ليلة ، ذهبت إليه وهو سهران يستذكر دروسه ، وقالت : يا
بنى أننى أخاف من النوم وحيدة فى هذا البيت الكبير ، فى حجرتى الكبيرة
البعيدة جدا عن حجرتك ، عندما تريد النوم تعال ونام إلى جوارى على
السرير ، ولا تصدر صوتا . ، فلما انتصف الليل ذهب الصبى ونام الى جوار
أمه ، أدرك فى الظلام من خلال ضوء يأتى من النافذة ، أن أردافها عارية
ولاشىء يغطيها ، فانتصب قضيبه ورقد خلفها ، همست له أمه ضمنى الى صدرك ،
فضمها الى صدره ، فأصاب رأس القضيب بين فلقتى طيزها تماما ، فارتجف
الصبى من اللذة ، وتأوهت الأم قليلا فى هدوء ، ابتعد الصبى قليلا ، وبدأت
عينيه تذهب فى النوم ، ولكنه أحس بأن أرداف أمه تضغط على قضيبه مرة
أخرى بعد أن عادت تستند على جسده خلفها بجسده ، فانتصب القضيب مرة أخرى بشدة
، والتف ذراعه حول خصرها وهو متلذذ ، أخذت الأم تدفع أردافها وتضغطها


, صور سكس متحركة, سكس حصان, نيك بنت, سكس محارم,

على قضيب الصبى بانتظام وترتيب لمدة ، فضمها الصبى بقوة ، مندفعا يريد
إختراق جسدها فى أى مكان بقضيبه ، ولكن قضيبه لم يكن يعرف الطريق أبدا
فى الأخدود الفاصل بين الأرداف ، فعدلت الأم من نفسها صعودا وهبوطا بسيطا
حتى أصاب رأس القضيب فتحة طيزها بالضبط فى اللحظة التى أطلق
فيها الصبى لأول مرة فى حياته قاذفا المنى ، لينتقل من عالم الصبية إلى
عالم الرجال الناضجين ، وتدفق المنى بدون توقف لمدة طويلة كدهر ،
ووحوحوت الأم لسخونة المنى الحار المتفق الكثير جدا ، وأخذت تقول أح أح
أح أح أح أح أح ح ح ح ح ح ح ح ح ح ، أوف أوف أوف أوف ، يوووه نار مولعة ،
مررررررره منييك حار ، يجنن ، وغرقت أرداف الأم وأفخاذها وظهرها ،
وبطن الصبى وقضيبه وخصيتيه وفخذيه ، كان جسده يرتعش بقوة كزلزال ،
لايستطيع أن يوقف الرعشة أبدا ، فظل يرتجف لدقائق طويلة ، وهو لايزال
يصرخ من الحرقان ، كان هناك حرقان شديد فى مجرى خروج المنى ، حاول الصبى ولم يستطع أن يوقف بركان المني الساخن المنطلق كالحمم البركانيه
المتدفق كأمواج ***** الحارقة الخارجة من زبه ، أحس برعشة فى جذور
الشعر فى رأسه ، تسرى فى رقبته من الخلف ، الى عموده الفقرى فتكهربه
كهرباء عنيفة جدا ويرتعش جسده بعنف ، ثم تسرى الكهرباء بسرعة إلى طيزه
وبين أردافه وفخذيه من الخلف ، فتنقبض بقوة وتتقلص بقسوة ، وبشىء يحرق
داخل خرق طيزه من الداخل (أول إنفجار متدفق فى البروستاتا بالمنى) ، ثم
حرقان وتمزق كقطع الموسى فى الأنبوب الذى يخرج منه المنى ، فصرخ صرخة
فيها قلق شديد وخوف ، وأخذ اللبن يتدفق ثانية لمد أخرى متتابعا بين

, قصص سكس , سكس حيوانات, سكس امهات, عرب نار,
أرداف الأم ، واندفع الأبن كالحيوان رغما عنه يضم أمه إلى صدره دون وعى ،
فانزلق زبه الشاب القوى المتصلب الكبير الضخم الذى ورثه عن زب أبيه
، انزلق ذلك الزب الفحولي الرائع داخلا الى طيز الأم بفعل اللبن والمنى المنزلق ، فشعر
الصبى بمتعة من الخيال وعضلات خرق الأم تقبض على زبه داخلها وهى تتحرك
بسرعة وتغنج وتتأوه ليتحرك القضيب داخل أعماق طيزها يدلكه من الداخل وهى
مفتوحة الفم مغمضة العينين ، مفتوحة الفم تتأوه وتوحوح بسرع وأنفاسها
تكاد تنقطع من ****فة ، فاستمر الصبى يقذف للمرة الثالثة وهو يتحرك
بقضيبه عشوائيا بجنون ، واستمر القذف أكثر من تسع مرات كاملة ، حتى
هربت الأم من بين ذراعيه وقد ظنت أن من أدخل قضيبه فيها هو الشيطان وليس
إنسيا من البشر ، فلا تعرف الأم أن الصبى فى أول مرة يستطيع أن يقذف
ويمارس بلا إنقطاع ليلة كاملة ، فصرخت فى إبنها فجأة وهى تقذف من السرير
، أنت وش جاك ؟

,سكس اخوات, نيك عرب, افلام سكس, عرب نار, سكس حيوانات, سكس محارم,
قال الصبى المسكين وهو لايكاد يرفع عينيه من الخجل : معذرة يا أمى لقد
تبولت رغما عنى ، إننى مريض يا أمى ، لا أصدق أننى رجعت طفلا يتبول فى
الفراش ؟ ولكن البول له رائحة نفاذة جدا جدا ، وهو ساخن بشكل غير عادى
كالحمى ؟ ومن الغريب أنه لزج كالصمغ ، أشعر به ملتصقا بجسدى كالنشا
والصمغ . ماذا أفعل يا أمى ؟ إننى خائف جدا ؟ جسدى كان يتحرك ويرتعش
رغما عنى ولم أستطع إيقاف نفسى ، كنت مدفوعا بقوة سحرية غريبة ؟ إننى
خائف .
هونت الأم على الصبى ، وأخذته إلى الحمام لتغسله وتغير ثيابه ، وقالت
وهى تستحم . مبروك إنت أصبحت شاب ، رجل كامل الرجولة ، مانزل منك
هو ……. ووظيفته هى ……. وينزل منك عندما تشعر ب…… يوضع
للمرأة فى كسها حتى تستلذ به وتحمل منك وتنجب طفلا. وشرحت للطفل الشاب كل شىء
بالتفصيل ، فأثارت ملايين الإسئلة الأخرى فيه.
وعادت به إلى الفراش ، ابتعد الصبى عن جسد أمه ، ولم تمض دقائق حتى
عادت تلتصق به ثانية ، وتكرر ماحدث تماما مرات أخرى حتى طلعت شمس اليوم
التالى دون أن ينام الصبى ولا الأم ثانية واحدة ، ولكن فى كل مرة يتجدد
اللقاء الجسدى كان الصبى لايفزع ، ولايخاف ، وشعر بفخر بأنه رجل ، وأيضا
رجل تسعى إليه أمه لتدريبه ليكبر وينمو ويعرف كيف ينام مع زوجته مستقبلا
كما ادعت هى له ، فى كل مرة تضبط قضيب الصبى بين أردافها ليدخل فى طيزها

, سكس مصرى, سكس هندى , سكس محجبات, سكس امهات, نيك امهات, سكس حصان,

حرصت الأم على ألا يدخل قضيب الصبى ولايقذف فى كسها أبدا لأنها لم تهتم
بأخذ موانع حمل وليس لديها فى البيت أيا منها ، ولهذا استمتعت بإدخال
القضيب فى طيزها فقط فى الليلة واليوم الأول ،
فى أول مساء الليلة الثانية ، ركزت الأم على أن يبقى مايحدث بينها وبين
إبنها سرا لايتحدث عنه أبدا لأى إنسان مهما كان ، وإلا كان مصيرهما الموت
تماما.

قصص سكس محارم ساخنة النيك مع مرات العم الشرموطة

قصص سكس محارم ساخنة النيك مع مرات العم الشرموطة

قصص سكس محارم ساخنة النيك مع مرات العم الشرموطة قصص سكس ساخنة زوجة عمى الشرموطة والمتعة المسلوبه من كسها قصص سكس مصرى ينيك مرات عمه الشرموطة فى كسها وطيزها بوضعيات ساخنة قصص سكس عربى نيك مرات عمه الجامدة فى طيزها قصص سكس محارم مع زوجة العم وبكل تفاصيل ساخنة

 

قصتي مع مرات عمي امل
انا إبراهيم عندي ٣٠ سنة
في يوم كنت صاحي من النوم لقيت مرات عمي موجوده بتفطر عندنا وبحكم علاقتنا كانت قاعده بقميص نوم مبين صدرهاالملبن وهي ساكنة قدامنا
هي اصلا شبه نرمين الفقي بس كبرت في السن برضو بس محتفظة بجمالها عايشة مع عمي سيد وبنتهم ياسمين ودي ليها حكاية لوحدها

, سكس اخوات, صور سكس متحركة, سكس ام وابنها, سكس كلاب , صور نيك, عرب نار, قصص سكس,

المهم خرجت وكنت لابس هدوم البيت بصيت لقيت صدر قشطة قدامي زبي وقف اتوماتيك لقيتها بتبص روحت مداري بس إداري ايه بس
دخلت الاوضة بسرعة اغير هدومي خرجت سلمت وقولت لهم اني نازل اخرج شوية
وانا في الشارع كلموني اجيب داوء من الصيدلة روحت لقيت دكتور الصيدلة بيقولي انت ابن حلال فيه دواء عمك طلبه وبكلمه مش بيرد وانت طالع اديه له بس قوله حبايه واحدة في اليوم
المهم ابص الاقيه شبه الفيجرا واتاكذت لما قريت الكلام اللي على العلبة
طلعت خبطت عليهم فتحت ليا امل
ازيك يا موله عامله ايه الدواء ده بتاع عمي بس الدكتور بيقوله واحده بس وبراحة
قالت لي على ايه روحت باصص ليها ومشاور عليها بعنيا وقولت لها على المايكنة
قالت باستعباط مكنة ايه يا هيما ضحكت وعملت نفسي ماشي شدتني دخلتني وقفلت الباب
قولت لها بصراحه انا تعبان قالت لي طيب تعالى استريح شوية
قعدنا قالت لي ماكينه ايه بقى يا هيما وكانت لابسة روب النوم
قولت لها اتكلم ولا بلاش لحسن تتكسفي
قال لي من ايه قولت لها بصراحه عمي معاه كنز مش عارف قيمته
قالت بكسوف قصدك ايه روحت قايلها
بصراحه انا لو منه البرشام ده يبقى في جيبي على طول
بصت عليه وقالت لي انت تعرف ده بتاع ايه
قولت لها وجربته مره كمان
شهقت مع مين
قولت لها مع حد تعرفيه
اتفاجئت انا من سرعة ردها
مع ياسمين صح… عرفتي منين يا موله
عيب عليك شوفتك كذا مره وانت بتحسس عليها وهي كمان كانت بتتعب لما بتشوفك
بس أوعى تكون عملت معاها حاجة
قولت لها بصي بصراحة حطيته لها من ورا
هي قالت يخربيت عقلها اتاريها ربربت من ورا وهي لسه صغيره بس لسه ماقولتش هو انا بجد كنز.
,سكس جماعى, صور كس , صور سكس, قصص سكس,

رديت بسرعة كنز بعقل ده انتي محتاجة اللي يقدر جمالك ده وانا ببص على صدرها
ردت بس يا ولا انا كبرت
كبرتي مين بس ده الورد لسه ريحته فيه
بصيت لقيتها بتقول المهم ياسمين اتكيفت صح
قولت لها بصراحه الرك على الأصل
قالت لي بصراحة ياواد انت شكلك يتعب اي واحدة
قولت لها لا ده انا اللي تعبان
قالت لي عارفة ده انت تعبان من الصبح اخدت بالي
ومكدبش عليك وانا كمان تعبت لما شوفتك تعبان
قولت لها طب ما نريح بعض وما تخافيش محدش هيعرف
قالت لي بجد… طيب بص عمك نزل يجيب حاجات ومش هيرجع الا لما يجيب ياسمين
ودي بتخلص شغلها الساعة ظ§ يعني قدامنا وقت
ادخل الاوضة وظبط نفسك وانا جاية لك
دخلت الاوضة وقلعت لغاية ما بقيت بالبوكسر بس ولقيت قمر داخل عليا
مكسوف وبيقول المكنة جت وعايزة اللي يركبها.
,سكس مصرى, سكس محارم, عرب نار, افلام سكس حيوانات, سكس كلاب, سكس حيوانات,

وراحت فكت الروب ورمته على السرير
كانت لابسه براه حمره في اسوء واندر اسود واللحم مرمر ابيض
رحت مقعدها وابوس في رقبتها وشفايفها وبلعب في بزازها وكسها بأيدي
هي بدأت تسيح رحت نازل على كسها من بره وقطعته بوس لغاية ما قلعت الاندر وفتحت رجليها قولت لها استني لسه بدري هريحك كملت تقطيع في كس العسل وهي اااااه مش قادره هموت وانا لسه بلعب بأيدي في البزاز وبسخن الوحش بأيدي التانية
شويه وقالت لي حرام عليك ريحني انا تعبانه روحت مخرج الوحش شافته شهقت. ايه ده ده عريض قوي ده يفشخ كسي لا
قولت لها طيب ارجعه عرينه قالت لا وده يزعل وهي بتشاور على كسها قولت لها الأسد عايز يخش عرينه
قالت لي يبقى لازم الللبوة تذوق الأول قعدت تمص فيه لغاية ما خلاص روحت فاشخ رجليها وحاطه على كسها وهي بقت في دنيا تانيه.
دخله بسرعه ريحني يا هيما
دخلته وهاتك يا رزع وهي تعبت على الآخر جيت اجيب قالت لي لا على الكنز احلى
نزلتهم على بزازها
لقيتها بتقولي مش هتاخد دي وطلعت الدواء
قولت لها ليه عايزه تاني
قالت لي وهي ياسمين احسن مني (فهمت انها عايازني ارتكبها)
دورتها ودخلته براحه لغاية نصه ورحت مدخله مره واحده كانت هتصوت بس عضت في المالية
وكتمت السرخه اللي كانت هتفضحنا
جيتهم بتاع ظ£ مرات وهي بتاع ظ¤ مرات جابتهم قمنا واستحمينا سوا

 

ليلة ساخنة مع شرموطة هايجة

ليلة ساخنة مع شرموطة هايجة

,صور كس , صور نيك , صور سكس , صور سكس متحركة ,

ريهام واحدة من أسخن بنات محجبات شراميط في شقة مع الشباب وذلك بعد أن أقنعتها هي واثنتين غيرها وفاء الأصيع بينهن على فعل ذلك. أربع بنات يدرسن في المعهد الفني التجاري في مدينة الإسكندرية منهن ريهام التي كان يشهد لها بالجمال و الأناقة و الفرفشة أيضاً. هي ومجموعة شابات في عمرها في التاسعة عشرة لا يفوتن خروجة و لا فسحة إلا و استمتعن بها حتى الثمالة. فهن بنات منطلقات مرحات يضربن بالدنيا و مشاكلها عرض الحائط ويعشن زهرة شبابهن المتفتح بالطول و العرض فكن مثلاً يزوغن من المحاضرات ويتمشين ويتنزهن في الطرقات و الحدائق و المتنزهات أو على الشاطئ. كما قلنا وفاء فتاة جريئة بل أجرا الأربعة على الإطلاق وتليها ريهام في ذلك…
,سكس مصرى, سكس حيوانات , سكس حصان ,سكس كلاب,
في يوم أخبرت وفاء ريهام و صاحبتيها الأخريين أنها مدعوة لحضور حفل عيد ميلاد لقريبة لها وطلبت منهن أن يرافقنها. ريهام تمنعت في البداية وعلى شاكلتها امتنع صاحباتها إلا أن بعد إلحاح من وفاء و وعود بالمتعة و وقضاء يوم جميل رضي الثلاث بنات على أن يلتقين عند ميدان الساعة الشهير. ارتدت كل واحدة منهن أسخن ما عندها من ثياب ما بين بوديهات ملتصقة كادت أن تبرز سرة البطن وليجنات ملتصقة فوق الأفخاذ لبسها يثير بأكثر من خلعها وما بين فساتين جميلة كاسية عارية محزقة ملزقة وغيرها. على قدر طاقتهن حملت كل واحدة هدية لعيد الميلاد الوهمي وما ان صعدن معها إلى الشقة حتى التقين و القت ريهام بشاب عريض طويل بالشورت و التي شيرت يفتح لها الباب!! لم يكن هناك أجواء الاحتفال المزعوم بل لم يكن هناك اي من عائلة وفاء مطلقاً سوى أربعة شباب أغراب عنها!! تضايقت ريهام وكذلك صاحبتاها وزعقن بها وثرن عليها واعترفت وفاء أنه و الحقيقة تقال ليس هناك من عيد ميلاد سوى انها ظنتهن سيبتهجن معها في وجود الشباب ويقضين وقتاً ممتعاًَ. أسرعن في النزول غضباً منها فالأمر لا يصل لذلك الحد فهن أسخن بنات محجبات شراميط يتسكعن في الشوارع و الطرقات ولا مانع من مصاحبة هذ أو ذاك ومكالمات الهاتف و الخروج إلا أن يتواجدن في شقة مع الشباب وما يمكن ان يحدث بينهن فذلك بعيد مستبعد سلوك مستهجن.
,سكس اخ واخته, سكس ام وابنها, عرب نار ,قصص سكس,
أبدت وفاء اعتذارها للثلاثة من صواحبها وقالت أنها ظنت أنهن سيسعدن بذلك ثم قامت إحداهن بسؤالها عن حكاية هؤلاء الشباب فاعترفت وفاء أنها تعرفت عليهن من طريق صاحب لها قديم من عام و أنها باتت تتردد عليهن في الشقة وتنام مع صاحبها و تقضي وقتاً سعيداً وأنها كما يرونها لا ينقصها شئ فهي فتاة محجبة محترمة في منطقتها وحييها وفي شارعها! أيام مرت ومن جديد عرضت وفاء على ريهام أن تجرب فلانت لها ريهام التي بدورها أقنعت صاحبتيها. الحقيقة أن كل واحدة من الفتيات اردن أن يجربن طعم المغامرة. فللمغامرة لذة الكشف عن مشاعر جديدة سبر أغوار في نفس الجنس اﻵخر جديدة داعبت خيال الفتيات الثلاث! اتفقن أن يذهبن ويسهرن ويستمتعن فتمت الاتصالات وجرت على قدم وساق وقد ذهبن كل واحدة ترتدي ما يبرز جمالها وحلاوتها من بنا طيل جيز جد ضيقة وبلوزات قصيرة فبرزت السوة وبرز ما بين الفخوذ و منهن من لبسن جيبات قصيرة حد الركبة تبرز جميل أبيض مصبوب لامع سيقانهن وقد نتفن أكساسهن و شعور وجوههن بالحلاوة و تزين زينة العرائس تذففن لعرسانها!! أفهمن وفاء أنهن لسن مثيلاتها فهن عذراوت أما هي فمفتوحة متناكة فتفهمت وفاء أن تفهم الشباب ذلك و وصلن الشقة و سلمن وتم الترحيب وبدأت السهرة وبدأ الرقص فاهتزت الارداف وتمايلت الأعناق و ارتجت البزاز وشبت الأزبار من الشباب و صفت الأكف الأكف تحيي الراقصات و زاغت الابصار المتوقد بجمر الشهوة تتطلع إلى تلك النحور المهتزة وذلك الشباب الغض! اختفت وفاء في وسط ذلك الهرج و المرج لتفهم الفتيات ففهمن أسخن بنات محجبات شراميط في شقة مع الشباب ما تفعله ونهض الثلاث شباب كل شاب أختار واحدة من الفتيات وبدأت الأحضان و التضام وطرقعت الشفايف فوق الشفايف بنار القبل وألقيت البلوزات و البوديهات من فوق الأجساد الساخنة وامتدت أيادي الشباب إلى البزاز تتحسسها و تمسكها فتخرج اﻵهات رقيقة من بين الشفاة المتعلقة بالشفاة وتدع كل واحدة منهن جسدها لشاب قد اختارها أو اختارته ثم مدت الأيادي فوق مشابك حمالات الصدر لتفسخها ولتلقي بها من فوق النحور فتتعرى البزاز وتنزل الأفواه فوقهن تمصص و ترضع ثم تنزل إلى أسفل البطن فتلحس السرر ثم تفك البناطيل و تخلع الجيبات و تلقى في كومة فوق بعضها ثم ينفرد كل شاب بفتاة ويبسطها أرضاً أو فوق أريكة أو يدخل بها غرفة من غرفات الشقة كل حسب طاقته على الانتظار وتبدأ صولات و جولات من التفريش ودس الأيادي بين الفخوذ و أطلاق الأعضاء التناسلية الرابضة في مرابضها فتشتعل اﻵهات و تتحشرج الأنات في حلاقيم الفتيات من فرط المتعة فيأتين كل شيئ من الجنس إلا أن يفضضن!

صور سكس متحركة, صور نيك, سكس حيوانات,
صور سكس, سكس حصان, سكس كلاب,عرب نار,

,

نيك بنت خالتى

نيك بنت خالتى, سكس اخ واخته, سكس امهات, سكس حصان, سكس مصرى, صور بزاز , سكس كلاب,
اشخاص القصة :
احمد ( عندي 20 سنه في سنه 3 كلية تجارة )
نورا ( بنت خالتي عندها 18 سنه بزازها اقل من الكبير ب شوية وطبزها اقل من الكبير برضو حاجه ملبن كدا وجسمها لونه قمحي )

تبدا قصتي لما كنت ف تانيه اعدادي وبدايتي مع حاجه اسمها سكس كنت بقعد مع اصحابي وعرفت كل حاجه يعني اي زبر وكس ويعني اي ضرب عشره وكل يوم كنا بنتفرج ع افلام سكس ومع مرور الايام كبرت ودخلت 1 ثانوي كنت كل يوم جمعه بروح عند جدي كان يوم التجمع للعيلة وهنا بدأت قصتي مع نورا بنت خالتي كنا دايما بنلعب مع بعض وقريبين من بعض لحد في يوم لعبنا لعبه كل واحد يسئل التاني سؤال ويجاوب بصراحه فشلنا نسئل بعض ونجاوب لغاية اما سئلتني لقيتها بتقؤالي نفسك في ايه دلوقتي قولتلها نفسي اديلك بوسة اتكسفت مني وبصت للارض قمت قرب منها واخدتها بوسه من بوقها لقيتها بدأت تتوه نيمتها ع الارض ونمت فوقها وبدات انزل ايدي ع بزازها وادعك فيهم لحد اما ساحت خالص ونزل ب ايدي ع كسها وفضلت ادعك فيه لحد نزلنا شوتنا مع بعض وقمنا وكانت مبسوطة.
جيت في يوم تاني لقيت ابويا وامي واخدين اخواتي وخارحين يشتروا هدوم وبيقولوا يلا عشان نخرح قوتلهم انا تعبان ومش هقدر اخرج بعديها بساعه فتحت نت لقيت بنت خالتي فاتحه جت في دماغي فكرة اننا اجيبها و انيكها فبعت ليها رساله قولتلها تعالي كلمي خالتك ضروري عشان عوزاكي قالتلي نص ساعه وجايه قومت انا جريت بسرعه حلقت وظبظ نفسي واهدت دش واستنيتها لقيتها بتخبطت دخلت قالتلي فين خالتي قولتلها مش هنا والصراحه انا الي عاوز اقعد معاكي قالتلي مينعفش نقعد لواحدنا وكانت خارجه قولتلها طيب اقعدي شويه معايا عشان عاوزك قوبتها هنشرب عصير وبعدين امشي قعدت ودخلت عملت عصير وصبيت كوبايتين وخرجت وشربنا العصير وقومت قعد جنبها فضلت احسس علي رجليها قالتلي مينفعش يا احمد مهتميتش لي كلامها وقربت منها واخدت منها بوسه وروحنا في بوسه كبيرة ونزلت احسس علي كسها وقومت قالع هدومي خالص وخليتها تمسك زبي وقولتلها مصيه قالت مبعرفش قولتلها حاولي بذات تدخله ف بوقها وبصراحه احساس جامد جدا ان حد يمصلك وضلت 5 دقايق تمص لحد اما جبتهم في بوقها وقامت خليتها تقعلع ومسكت بزها وارضع فيه وهي تتألم ونزلت نزلت الحس في كسها واحرك لسني علي زنبورها دوائر كدا وكانت بتتألم وتقول اااه امممم الحس كمان اااه هحيبهم وجابتهم قومتها وخليتها ف وضعيت الدوجي ولحست خرم طيزها وحاولت ادخل زبي خرمها ضيق موووت جريت جبت فزلين ودهنت زبي وخرم طيزها وبدات ادخله واحده واحده وادخل شويه واخرجه لحد اما دخلته كله وهي تصوت وتقولي اااه انا شرموطتك نيكني اااه نيكني جامد اااااااااااااااااه انا بحب زبك نيكي انا الشرموطة بتاعتك وجابت دم كتير من طيزها جبت قماشه وفضلت امسحه وخليتها تنام علي بطنها وفضلت انيك فيها لحد اما قربت اجيبهم طلعت زبي وجبتهم ع بزازها وفضلت تمصلي فيه لحد اما نام قومت وخدنا دشه مع بعض وفضلنا نلعب تحت الميه وبعديها خرجنا وشربنا عصير وخرجت
اتمني القصه تعجبكوا دي اول قصة ليا

, سكس ام وابنها , سكس اخوات, سكس حيوانات, صور سكس متحركة, عرب نار,

صاحب جوزى فشخنى

 

صاحب جوزى فشخنى

, افلام نيك مصرية, سكس مصرى, سكس حيوانات, سكس ام وابنها, سكس عرب,

انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست محترمة لي شرموطة وسخة ،انا متجورة من سنة و حياتي انا و جوزي حياة حلوة نسبيا مع بعض مفيش مشاكل كتير بينا و متفقين جدا جدا في السكس، الفترة الاخيرة جوزي كان كشغول اوي باشغل و مكنش في دماغة السكس ابدا ولا مركز في وانا بحب السكس جدا و مش متعودة علي كده و لفت نظرة كذا مرة لكن مكنش مهتم لدرجت ان صاحبة كان كمان هو اللي بيقضي طلبات البيت و بقي يخرجني كمان و ابتديت اسخن علي صحبة و احس اني نفسي انه ينكني ما انا محرومة بقي و مفيش عندي غير ايدي و بس و طول الليل و النهار اتفرج علي افلام سكس و قعد العب في كسي و اجيب خيار و اقعد انيك كسي و طيزي لحد لما مابقاش قادرة من كتر هيجاني المهم فكرت بجد اني محتاجة صاحب جوزي ده ينكني كلمته بعد ما جوزي نزل الشغل بشوية و قلت له اني وقعت في الحمام و مش قادرة اتحرك و اني محتاجاه ضروري يساعدني فاجالي بسرعة اما جة كنت في السرير و كنت قلعة ملط قال يعني فعلا وقعت قالي في ايه و قعتي ازاي قلتله علي ضهري شوف و ورحت شايلة الغطا و كان اصدي ان طيزي تبان و يشوفها فا قالي ايه ده قلتله حط ايدك فا حط ايده فضلت اقوله لا تحت لحد ما مسك طيزي و ساعتها طلعت صرخة كده بمحن تهيج اي حد فا لاقيته بيقفش فيها وبيقولي كدة اريح ؟ قلتله ايوه كده بيريح اوي بس ممكن تدهنلي بالكريم دة فقلي ماشي و فضل يدهن طيزي شوية و غرفني كام بعبوص في طيزي و انا اقول اة بمحن قوي … و بعدين قلتله خلاص مش عايزة اتعبك و فضلت اكلم معاه وانا عارفة انه علي اخره و شايفة زبة و اقف قوي و بعدين مره واحده لقيته بيمسك بزي هجت اوي ورحت بايساه و فضلنا نفرك في بعض و نحسس و نبوس لحد ما نزلت فكتلة البنطلون و طلعت زبه و مصيته جامد اوي بقي حديدة و هو كان شكله حلو اوي و كبير من فوق كده و قمت ركبت عليه بكسي و فضلت انيك نفسي جامد و فاشخة نفسي عليه اويو قعدت اقولة مش قادرة نكني افشخلي كسي اه اه اه حرام عليك زبك كبير اوي يخرب بيتك و هو يقولي هو انا لسة عملت حاجة يا شرموطة دانا هفشخلك كسك و طيزك هو صحيح الخول جوزك بينيكك في طيزك ؟
,سكس حيوانات , سكس اغتصاب, سكس عربى , افلام سكس جديدة, جنس حيوانات,سكس اخ واخته , xnxx ,

انا اتصدمت من الكلام الصراحة قول مرة حد يقولي شرموطة و يقول علي جوزي خول ساعتها حسيت احاسيس غريبة قوي حسيت اني وسخة قوي وجبت الكلام لي جوزي حبيبي وفي نفس الوقت هجت قوي وجبتهم اصلا و هو بيقولي كدة و هو حس بكدة و كمل نيك فيا وشتيمة و راح قايم مقعدني فرنساوي وقعد يخرج زبوا بره كسي و يقولي مش هدخلة غير لما تقوليلي انا شرموطك و انا من كتر الهيجان متردتش ثانية واحدة قعدت اقولة انا شرموطك انا لبوتك انا المتناكة بتعتك اعمل فيا كل الي انتا عاوزة افشخلي كسي و طيزي هزقني امسح بكرمتي الارص بس ابوس رجلك متحرمنيش من زبك انا مش هقدر استغنا عن زبك ابدا وهو كان مستمتع بالكلام ده و كل شوية يقولي انتي اية اقوله انا شرموطك يقولي برافوا يا متناكة و كان و هو بينكني كدة يتف علي وشي و يقولي ادهني التفافه بتعتي علي وشك ياوسخة لما عمل كدة اول مرة انا قرفت الصراحة راح قايم مخرج زبة وقالي مش هكمل نيك غير لما تسمعي الكلام يا وسخة رحت قايمة داهنة وشي علي طول بتفاتة راح قايم رازع زبة جوه و روحت مصوتة وتلعت مني احلي اةةةة راح قايم ضربني بالقلم و قالي وطي صوتك هتفضحينا و قعد يكمل نيك و حت البوكسر البانتي بتاعي في بقي عشان صوتي ميبقاش عالي
,نيك بنت, نيك محارم, سكس محارم, تحميل افلام سكس, عرب نار, سكس امهات, افلام نيك اجنبى, سكس محجبات,
و مره واحدة لقيت جوزي داخل عالينا اتخضينا فا قالنا كملوا بس عشان شكلكو هيجني و كملنا و هو جه جانبي قلتله انا شرموطتك اضربني و هو جه فضل بضربني علي طيزي و يقولي انتي شرموطة و متناكة اسيبك شوية من غير زب الاقيكي كده و صاحبه يقوله دي بصراحة كسها بجنن حرام يتساب و جوزي يضربني علي كل حتة فجسمي. فضل صاحبة يفشخ فيا اخد ما جبهم علي بزازي و جه جوزي قولتله انا شرموطتك اضربني فضل يضرب فيا و صاحبة كمان و بعدلوني و بعديها همي الاتنين ناكوني بالدور واحد في بقي و واحد في كسي لحد ما كنت بعيط من الوجع و هما التنين عشروا علي وشي و جابوهم. و دي كانت قصتي مع صاحب جوزي و جوزي اللي انا بقيت شرموطة ليهم هما التنين و كل ما يملوا شوية يخلوني اقول لواحد فيهم انا شرموطتك اضربني و يفضلوا يفشخوا فيا و يعورو كل جسمي من الضرب بايديهم و عصاية و كرباج و كله

امي تهجر ابي بعد ان تزوج عليها وتبات معي

امي تهجر ابي بعد ان تزوج عليها وتبات معي

سكس اخوات, سكس مص, قصص سكس, سكس محارم,
اسمي مؤدب من عاصمة دولتنا عمري 17 سنة على قدر كبير من الخلق والتربية الحسنة ومجتهد بدروسي كنت اسكن في بيتنا الصغير المكون من غرفتين وصالة ضيافة صغيرة مع ابي وامي واخي الكبير واختي التي تكبرني بسنتين كنت انام انا واخي بصالة الضيافة واختي بغرفة وابي وامي بغرفة وتغيرت حياتنا مع تغيرات الحياة حيث سافر اخي الكبيرالى المانيا ليدرس صيدلة وتزوجت اختي الكبيرة وبقيت وحيدا عند اهلي…ومرت الايام والاشهر واذا بشجار عنيف بين ابي وامي مما جعل امي تنام بغرفتي باقي الليلة وعندما سالت امي عن السبب اخبرتني وهي تبكي بكاء مريرا ان ابي متفق مع زميلته بالعمل على الزواج وقد كتب كتابه عليها قبل شهر دون علمنا ويريد ان ياتي بها الى غرفة امي الاسبوع القادم وان تنام امي

,سكس تركى, صور سكس متحركة, صور كس, صور نيك,
بغرفتي…….بيني وبينكم انا اندهشت من الموقف وتالمت كثيرا ولكن ليس باستطاعتي مواجهة ابي لانني لم اتجرأ بيوم من الايام على مواجهته وخصوصا بعد ان علمت انه بالفعل كتب كتابه على زميلته بالعمل…..نمت انا وامي بغرفة واحدة وكلنا حزن على ما حدث من ابي وفي الصباح واجهني ابي بالحقيقة وقال لي لقد ارتبطت بزميلتي بالعمل والزواج على سنة **** و****ه افضل من الزنا وانت مش صغير لانك السنة القادمة ستدخل صف 12 ولا يصح ان تترك امك في هذه الظروف الصعبة والواجب ان تقنعها بان الامر عادي وطبيعي وانها ليس الزوجة الاولى او الاخيرة التي يتزوج عليها زوجها واوعدني انه سيبني لي غرفة اضافية في اقرب فرصة ,,, و بعد اسبوع تزوج ابي من زميلته وجاء بها الي بيتنا وتزوجها في غرفة امي القديمة بعد ان اخرج اثاث امي الى غرفتي واشترى لزوجته الجديدة اثاث جديد و لقد حاولت بكل الطرق ان اخفف عن امي الحزينة ولكن بدون جدوى لانها كانت تبكي بحرقة على ما حدث لها….وجاء الليل ونمت انا وامي بغرفتي وبما ان الجو حار كنا نلبس ملابس خفيفة ..ولم افكر مطلقا بامي جنسيا و في يوم من الايام..وفي منتصف الليل استيقظت لاذهب الى الحمام اقضي حاجتي ….فاذا بامي تنام مكشفة الساقين وقميصها الخفيف مرفوع لاعلى وكلسونها الصغير لا يغطي كل كسها وانما شفرة من شفرات كسها تبزغ وتظهر واضحة من جانب الكلسون..وفي هذه اللحظات طار صوابي وجن جنوني…وانتصب زبي غصب عني وتعمدت ان اشعل الضوء واذهب للحمام لاتبول..وعندما رجعت الى الغرفة كان وضع امي كما هو وضوء الغرفة يلمع في كس امي البارز ويكشف عنه الستار اكثر واكثر…..اطفأت الضوء ونمت وانا غير قادر على السيطرة على زبي الذي اصبح كقطعة الحديد الصلبة…ونمت على فرشتي التي تبعد عن فرشة امي قليلا…..وبدون شعور اقتربت من امي ووضعت رجلي على رجلها وايدي على وسطها واصطنعت النوم العميق..احست امي باطرافي التي تلامسها فلم تعمل ردة فعل وبقيت على هذا الوضع اكثر من نصف ساعة..فتفاجات ان امي تقوم من فراشها وتذهب الى الحمام بعد ان اضاءت نور الغرفة ولفت انتباهها زبي المنتصب من فوق الشرط الذي له مظهر خاص ومميز فوقفت برهة تتامله بعد ان تاكدت اني نائم ثم ذهبت الى الحمام وقضت حاجتها ورجعت الى فرشتها وتعمدت ان تقرب فرشتها من فرشتي وبعد ربع ساعة حركت قدمها لتتشابك مع قدمي واحسست بحرارة جسمها

واصبحت اتنقس بصعوبة من هذا الاحساس المميز الذي لم اشعر بمثله طول حياتي..فحاولت ان اتحرك ووضعت يدي على ساق امي وكانني نائم……كانت يدي فوق كسها تماما وعرفت ان امي لا ترتدي كلسونا فطار عقلي وجن جنوني اكثر….صارت امي ترفع جسمها وتنزله حتي تلامس اشفار كسها يدي ..وانا في صراع عنيف بيني وبين نفسي وعاجزا عن التفكير وشعرت ان زبي سوف يتفجر في خلال نصف دقيقة….وفي هذه اللحطات القت امي بيدها فوق زبي الهائج واصبحت يد امي معلقة على راس زبي فاخذ زبي يتحرك بدون شعور وفي هذه اللحظة امسكت كس امي بقبضة يدي دون تفكير وصرت العب بشفراته بقوة فصارت امي تتقلب وتتحرك وتضغط على راس زبي وتفركه بقوة وانزلت بيدها الاخرى كلسوني وشرطي وصارت تلعب بزبي وبشعر زبي الكثيف وانا وضعت اصبعي الاوسط في كسها


من شدة الهيجان وبسرعة البرق قلبت نفسي لاصبح فوق امي وحضنتني بكلتا يديها وصارت تعتصرني الى جسمها وقبل ان يلامس زبي شفرات كسها انزلت كل لبني على شفراتها وبطنها وفخذيها وانا اغلي من الهيجان وامي تنغج وتصدر اصواتا سكسية جميلة ولذيذة ومغرية

شعرت بيد امي تمتد الى حليبي وتبلل يدها منه وتضعه على فمها لتتذوقه وجن جنوني وصرت امص شفايفها وفمها المملوء بحليبي وهي تغمض عينيها من شدة المحنة والهيجان وبسرعة قلعتها القميص الرقيق الذي كان يسترها وبدات امص حلماتها البارزة ذات اللون البني الفاتح
وصارت امي في قمة الذروة واحسست بماء كسها اللزج يملا زبي الذي كان بين اشفارها ممدود فانزلق زبي في اعماق كسها واحسست بحرارة لا تعادلها حرارة على الاطلاق وابتلع كس امي كل زبي وصار زبي منتصبا من جديد وعندما احسست بانني وصلت الى مرحلة القذف والانزل حاولت اخراج زبي من كس امي فلم استطع لانها ضاغطة عليه بكل قوتها الى ان انزل كل حممه البركانية في جوف واعماق كس امي الذي صار ينبض كنبضات القلب وصار زبي يرتجف وينبض معه ونمت باحضان امي مثل الطفل الصغير وكانت تضمني الى صدرها وحلمة صدرها بفمي وليس هناك قوة بالعالم ترفع حلمتها من فمي
حيث كنت ارضعها بنهمة وشغف….وبين الحين والاخر استبدلها بحلمة الثدي الاخر..ولم يخطر بوجداني ابدا ان المرأة ممكن ان تنتاك بخرم طيزها…وتفاجأت عندما استدارت امي واعطتني طيزها البارزة ……التصقت بطيز امي فامسكت امي بزبي وصارت تضعه بخرم طيزها الواسع…فتعلمت الدرس فورا وساعدتها بالضغط على ارداف طيزها حتى دخل كل زبي دون معاناه واستقر بطيز امي الحبيبة….واحسست بنار جهنم داخل طيز امي وقذفت كل حليبي داخل طيزها وارتخى جسمي ونمت نوما عميقا وما زال زبي بطيز امي الحبيبة وهي تضغط عليه بكل قوتها كي لا يخرج من اعماق طيزها
وبعد حوالي ساعة من النوم استيقظت على ثقل امي حيث وجدتها تنام على بطني وصدري وتضع كسها على زبي الذي انتصب من جديد وصارت امي تنيكني بعنف الى ان جاءت شهوتي وشهوتها معا وانزلت حليبي في اعماق كسها……ذهبت امي الى الحمام لتغسل جسمها وبقيت انا نائما
ونامت امي بجانبي وبعد حوالي ساعة استيقظت على حركة امي فوجدتها تضع كسها على فمي وتمص زبي غاستغربت من هذه الحركة لانني قليل الخبرة في الجنس وصارت امي تمص راس زبي بحركة دائرية خفيفة جعلتني اهيج من جديد وتلقائيا صرت ارضع في كس امي فصارت امي تحرك كسها وتضع بظرها على لساني فعرفت انها تريدني ان العق بظرها وصرت الحسه واعضعضه باسناني وهي تتلوى من اللذة والهيجان وارتعشنا سويا واحسست بماء كس امي يملا فمي وصار حليبي كصنبور المياه يغرق وجه امي وفمها وهي تمصه بشغف

,سكس اغتصاب, سكس امهات, سكس حيوانات,

نيك الطالبة الشرموطة

 
نيك الطالبة الشرموطة
, صور سكس متحركة, سكس عربى, سكس ام وابنها,
اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا

بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
بدايه القصه

سكس حصان,سكس حيوانات, سكس اغتصاب, سكس امهات,

كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه


مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك

,سكس حيوانات, نيك محارم, سكس صعب, سكس حصان, قصص سكس,

شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول
,ءىءء , صور كس,

احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول

انا وعمتى واحلى نيك طيز

انا وعمتى واحلى نيك طيز

, سكس امهات, سكس محارم, سكس اخ واخته, سكس حصان, سكس حيوانات,عرب نار,

انا احمد 21 سنه كنت دايم ازور عمتي (نوال) 26 سنه هي غير متزوجه وتسكن مع امها اللي هي جدتي كبيره غير قادره على الحركه مقعده وهي
ساكنه مع عمتي

لوحدهاوكنت لما اروح لهم واقابلها وابوسها على خدها بحنيه وهي تتلذذ وكانت لما تروح تسوي الشاي انا كنت اروح لها بالمطبخ وهي كانت نحيفه
لاكن اردافها كبيره

ومدوره وملفوفه لف وشكلها يدوووخ وهي تلبس جلابيه حمراء ضيقه وكانت اردافها تدوخني وزبي ينتصب على الاخر وكنت اسولف لها عن
الافلام الرومانسيه الاجنبيه

وهي تحب تتابعهم واقول لها شرايك باللقطه اللي يبوسها فيها وخدودها تحمر تقول لي حلوه المهم سوت الشاي ورحنا عند جدتي وقعدنا عندها شوي
نسولف

سكس اب وبنته, سكس مصرى, صور كس, تحميل سكس, سكس اغتصاب,

وعزمتني على العشاء ورفضت بالبدايه لاكن هي اصرت علي ووافقت المهم راحت نوال تسوي العشاء وانا قاعد مع جدتي قالت لي انا ابي اريح
شوي يعني تنام

قلت لها براحتك وانا استغليت الفرصه ورحت للمطبخ ولقيت عمتي نوال منحنيه تجيب حاجه من الدرج اللي بالاسفل وكانت مؤخرتها ظاهره لي وزبي انتصب بشكل جنوني

وانا قربت عندها قلت تحتاجين اساعدك قال لا عادي ارتاح انت قلت لها طيب وانا مار من وراها حكيت زبي بمؤخرتها وكانت مؤخرتها طريه مره وكانت حتطيح على وجهها

وضحكت قلت لها سوري ما انبهت لك قالت لا عادي المهم رحت انا للصاله وجلست اتفرج على الافلام الاجنبيه افلام حب ورمانسيه وهي بالمطبخ تسوي العشاء

وخلصت العشاء وتعشينا سوى انا وهي بس جدتي مسويه حميه ما تاكل معانا وكانت نايمه ،، وجلسنا انا وعمتي نوال على السفره نتعشى وكان صدرها باين

وهي مي لابسه سنتيان وكانت حلماتها واضحه وانا مووولع حدي تعشينا مع بعض وعيني مانزلت عن صدرها وهي ملاحظه هالشي وبعد العشاء قامت تسوي الشاي

وانا رحت اغسل يدي ورجعت لقيتها بتشيل بالسفره ومنحنيه وانا استغليت الفرصه حكيت زبي بردافها الكبيره الجميله وهي ماقالت شي وصاكته قلت لها حابه اساعدك

قالت اوكيه ساعدني وشلت معها وهي قدامي تمشي للمطبخ ومؤخرتها تلعب لعب يمين ويسار وتحت وفووق شي خيااالي وانا ماقدرت استحمل وحطت الصحن على
سكس حيوانات, افلام نيك اجنبى, سكس مصرى, نيك بنت, xnxx,
الطاوله وانا وراها واخذت الصحن مني واعطتني ظهرها وقربت منها وهي انحنت طرحت الشوكه بقصد ورجعت على زبي بردافها الجميله وضغطت على زبي بقوه وانا

,عرب نار, سكس امهات, سكس محارم, قصص سكس, صور سكس

مكاني وقالت ااه انا اسفه ما انتبهت لك قلت لها لا عادي ولاحظت زبي وهو منتصب مره وكان راح يشق البنطلون قالت تحب الشاي بسكر مزبوط ولا زياده قلت لها انتي

السكر وضحكت ضحكه سكسيه قالت اوكيه استريح بالصاله لين اجيب الشاي قلت لها اوكيه وانا بالصاله افكر بردافها المجنونه قلت لازم انيكها واقطعها بزبي وانا افكر كنت

احك زبي وهي جايه شافتني احك زبي وهو منتصب قالت وش فيه يحكك قلت لها لا بس اسوي البنطلون ..

وقعدنا نشرب الشاي ونتفرج بالفلم الرومانسي وهي جنبي حاطه رجل على رجل وهي بتتفرج على التلفزون وانا عيني مانزلت من عليها ونهودها الجميله وجات لقطه

بالفلم مص شفايف وبوس الرقبه وعض بالاذن قلت لها ايش رايك قالت لي اه بس انا مسكينه الى الآن ماتزوجت قلت لها يعني تبين تسوين زي كذا قالت ياليت

بس لما اتزوج وقلت لها عادي يعني لازم وانتي متزوجه ضحكت وقالت لي كيف يعني وش قصدك قلت لها انتي بصراحه جسمك حلو ويجنن وخصوصاً اردافك الكبيره بتدوخ

وهي وجهها حمر وقرصتني على يدي وقالت اه منك يالئيم انت في ايش تفكر قلت لها بصراحه اردافك عاجبتني وابي العب فيها قالت لي انا دايما العب فيها لوحدي

قلت لها طيب ممكن العب فيها قالت بس بشرط قلت انتي تأمرين امر وش شرطك قالت لي تكون كتوم وماتعلم احد قلت لها اوكيه قالت طيب تعال معي على غرفتي,

أنا و مرات ابويا المتناكة

أنا و مرات ابويا المتناكة

,رقص سكس, عرب نار, سكس محجبات, سكس مصرى, سكس اغتصاب, سكس عربى, سكس مساج, صور نيك,

بطل القصة هو اسمه عامر وكان يعيش بين أحضان أسره صغيرة تتكون من اب وأم و اخت تزوجت الاخت وبعد صراع المرض الطويييل مع أمه توفت
وكان ابى يبلغ من العمر 55 عام وأنا أبلغ 20 عام عشت انا وابى فى وحدة قاتله ممله غربية لمدة 3 سنوات وعندما بلغ أبى من العمر 58 سنه قرر الزواج وكانت لنا جارة مطلقه كانت تملك سمعه طيبة وأخلاق حميد وأسمها ( عبير )
كانت عبير تهتم بأحوالنا انا وأبى لأن علاقتها كانت قوية بوالدتى ………….
وكانت عبير تبلغ من العمر 26 عام وكانت تمتاز بجمال ساحر وعيون دباحة زى ما بيقولو وكان جسمها رائع ولكن أبى لم يأخذها لمواصفتها بل لتراعينى انا وابى لأن ابى كان عمره كبير فلا يفكر فى المسائل الجنسية
تم زواج ابى منها وكانت مع محاولات لمعاشرة أبى الجنسية كانت تزيدها هياجا وأشتعالا كانت تمر الليالى والايام وزوجه ابى غير راضيه عما يحدث كانت علامات الغضب والحزن ترتسم على وجهها كلما أتى الليل لأنها كانت فى رعيان شبابها كنت أشعر بما يحدث ولكن ليث لى أن اتدخل فى هذا الامر حتى أتت ليله كنت أجلس على الكمبيوتر فى غرفتى وكان أبى فى هذه الليلة فى تجمع مع اصدقائه وكانت هذه عادته يجمع اصدقائه ويجلس معهم كل أسبوع بينما أنا جالس فى غرفتى سمعت صوت مياه فى الحمام فعلمت ان عبير بتستحما وبعد نصف ساعة أكتشفت ان ملابسها بالخارج فظلت تنادى أبى فخرجت انا من غرفتى وأعلمتها ان ابى بالخارج وقالت لى يا عامر أعطينى البشكير فذهبت الى غرفة نومها وأحضرت البشكير وعندما توجهت الى الحمام لاحظت أنها فتحت الباب وواربته لكن تأخذ منى البشكير وعندما مدت يدها لتأخذ منى البشكير نظرت بكسوف الى باطها الابيض الجميل فقالت لى والابتسامه الخفيفه على وجهها <اتحشم يا ولد عيب> فزادت هذه العبارة من جراءت فأمسكت بيدها وانا اعطيها البشكير فنظرت لى نظرة تحمل جميع عبارات الاستغراب وكان كل ما فى بالى التفكير فى تعبير وجهها عندما يأتى الليل وتجتمع مع أبى فى الغرفة وعلامات الغضب تملأها بعد ذلك قررت أقتحام الحمام فدفعت الباب ودخلت فغطت جسمها العرى بالبشكير وقالت لى ماذا تفعل يا عامر
قلت لها أحاول ان أمنحك بعض المتعة المسلوبة منك فأحضنتها بشده وهى تدفعنى بلا جدوى فلقت شفتها العليا ووضعتها بين شفتى وظللت أمص فيها وأسقط البشكير من على جسمها فتركتها ونظرت الى جسدها العارى الرااااااااائع
وانا غير مصدق فظللت أمسك فى فخديها وأمص صدرها فبدأت تتأوه وتقول لى بس يا عامر أيه الى بتعمله ده
وانا مستمر فى المص والمسك ثم أنزلت بنطلونى وسروالى فظهر زبى المنتصب فنظرت له نظرة مليئة بالرغبة والشهرة فبدأت أقربه من جسدها وأوضعه بين فخديها وأداعب بيه بظريها وانا امص صدرها فجلست على حافة البانيو وزبى منتصب فظلت واقفة وتنظر الى زبى والحيرة ظاهرة على وجهها ولكن لم تطول الحيرة فأمسكت بيدها وجعلتها تمسك زبى فسلمت لى نهائى فمسكت بزبى المنتصب كالصخر ووضعته فى فمها وظلت تمص بشهوة كبييييييرة زبى بينما هى تمص فأمسكت بصدرها وأخرجت زبى من فمها ووضعته بين صدرها وظللت أخرج وأدخل بين صدرها وهى تتأوه ثم ثم قمت من مجلسى ومسكت بجنبيها ودفعتها الى الحوض وجعلت ظهرها أمامى وجعلتها تمسك الحوض بيدها وضغطت على ظهرها لتنحنى فأنحنت فمسكت بأردافها الكبيره المملوئه المستديره وظللت ادلكها وبينما انا ادلك اردافها سمعت صوت تأوه فأيقنت انها وصلت لزروة جهوتها فجلست انا على ركبى فتحسست كسها الممزوج بشعر خفيف جدا وظللت اداعب شفرتيها وبظرها ومصصت لها كسها وادخلت لسانى بتجويف كسها ثم قالت لى يا عامر ارجوك خلصنى من عذابى ادخله فيا ثم صرخت صرخه قويه وقررت انا ان انفز طلبها فقمت من مجلسى ومسكت بزبى المنتصب ثم وضعت راسه على فتحه كسها فتأوهت تأوه المعذب الزليل اعجبنى كثيرا هذا فقررت ان ابقى على هذا الحال فتره قصيره من الزمن وانا اداعب كسها برأس زبى وبدأ جسدها بالارتعاش ثم تطور الارتعاش الى نفضه شديده ترج جميع انحاء جسدها ثم فوجئت بأنها انزلت كميه كبيره جدا من شهوتها فقررت ادخال جزء من زبى بكسها وعندما فعلت هذا صرخت صرخه عاليه فقالت لى ادخله كله ارجوك فبدأت ادخله فى كسها ببطء فسرعت رتم زبى وبدأت فى دخيله وطليعه من كسها وفسرعت اكتر واكتر واكتر وهى تتأوه تأوه شديد فأمسكت بصدرها المنتصب بحلمتيه وحسست عليهم بحنيه شديده وضغط عليهما ضغت شديد وانا ملقى على ضهرها وزبى فى كسها فاحسست حراره شديده تنبعث من جسدها وفضلت على هذا الوضع فتره قصيره ورجعت مره اخرى ادخل زبى واخرجه بسرعه كبيره فى كسها حتى احسست انى سأقزف منيى فأخرجت زبى فرججته رجتين فانفجر من زبى منيى وظل زبى يقزف بكميه كبيره جدا من المنى على ضهرها وعلى اردافها وبعد أن انتهينا من هذا خرجت من الحمام وتركتها لتنظف جسمها بالماء من المنى ثم أرتديت ملابسى فخرجت من الحمام وهى تلومنى على ما حدث فطلبت منها ان تسامحنى ووعدتها انا هذه ستكون أخر مرة ولكن فى بالى ليست هى المرة الاخيرة.
أول مشاركة ليا في المنتدي اتمنى تعجبكم و مستني تعليقاتكم و ملاحظتكم على الموضوع

,سكس حصان, سكس عربى, قصص سكس, سكس امهات, سكس اغتصاب, سكس محجبات,