صاحب جوزى فشخنى

 

صاحب جوزى فشخنى

, افلام نيك مصرية, سكس مصرى, سكس حيوانات, سكس ام وابنها, سكس عرب,

انا شرموطتك اضربني عمري ما كنت اتخيل اني اقول لي حد الكلمتين دول مش عارفة ابتدي منين بس خلوني احكلكوا قصتي وازاي بقيت من ست محترمة لي شرموطة وسخة ،انا متجورة من سنة و حياتي انا و جوزي حياة حلوة نسبيا مع بعض مفيش مشاكل كتير بينا و متفقين جدا جدا في السكس، الفترة الاخيرة جوزي كان كشغول اوي باشغل و مكنش في دماغة السكس ابدا ولا مركز في وانا بحب السكس جدا و مش متعودة علي كده و لفت نظرة كذا مرة لكن مكنش مهتم لدرجت ان صاحبة كان كمان هو اللي بيقضي طلبات البيت و بقي يخرجني كمان و ابتديت اسخن علي صحبة و احس اني نفسي انه ينكني ما انا محرومة بقي و مفيش عندي غير ايدي و بس و طول الليل و النهار اتفرج علي افلام سكس و قعد العب في كسي و اجيب خيار و اقعد انيك كسي و طيزي لحد لما مابقاش قادرة من كتر هيجاني المهم فكرت بجد اني محتاجة صاحب جوزي ده ينكني كلمته بعد ما جوزي نزل الشغل بشوية و قلت له اني وقعت في الحمام و مش قادرة اتحرك و اني محتاجاه ضروري يساعدني فاجالي بسرعة اما جة كنت في السرير و كنت قلعة ملط قال يعني فعلا وقعت قالي في ايه و قعتي ازاي قلتله علي ضهري شوف و ورحت شايلة الغطا و كان اصدي ان طيزي تبان و يشوفها فا قالي ايه ده قلتله حط ايدك فا حط ايده فضلت اقوله لا تحت لحد ما مسك طيزي و ساعتها طلعت صرخة كده بمحن تهيج اي حد فا لاقيته بيقفش فيها وبيقولي كدة اريح ؟ قلتله ايوه كده بيريح اوي بس ممكن تدهنلي بالكريم دة فقلي ماشي و فضل يدهن طيزي شوية و غرفني كام بعبوص في طيزي و انا اقول اة بمحن قوي … و بعدين قلتله خلاص مش عايزة اتعبك و فضلت اكلم معاه وانا عارفة انه علي اخره و شايفة زبة و اقف قوي و بعدين مره واحده لقيته بيمسك بزي هجت اوي ورحت بايساه و فضلنا نفرك في بعض و نحسس و نبوس لحد ما نزلت فكتلة البنطلون و طلعت زبه و مصيته جامد اوي بقي حديدة و هو كان شكله حلو اوي و كبير من فوق كده و قمت ركبت عليه بكسي و فضلت انيك نفسي جامد و فاشخة نفسي عليه اويو قعدت اقولة مش قادرة نكني افشخلي كسي اه اه اه حرام عليك زبك كبير اوي يخرب بيتك و هو يقولي هو انا لسة عملت حاجة يا شرموطة دانا هفشخلك كسك و طيزك هو صحيح الخول جوزك بينيكك في طيزك ؟
,سكس حيوانات , سكس اغتصاب, سكس عربى , افلام سكس جديدة, جنس حيوانات,سكس اخ واخته , xnxx ,

انا اتصدمت من الكلام الصراحة قول مرة حد يقولي شرموطة و يقول علي جوزي خول ساعتها حسيت احاسيس غريبة قوي حسيت اني وسخة قوي وجبت الكلام لي جوزي حبيبي وفي نفس الوقت هجت قوي وجبتهم اصلا و هو بيقولي كدة و هو حس بكدة و كمل نيك فيا وشتيمة و راح قايم مقعدني فرنساوي وقعد يخرج زبوا بره كسي و يقولي مش هدخلة غير لما تقوليلي انا شرموطك و انا من كتر الهيجان متردتش ثانية واحدة قعدت اقولة انا شرموطك انا لبوتك انا المتناكة بتعتك اعمل فيا كل الي انتا عاوزة افشخلي كسي و طيزي هزقني امسح بكرمتي الارص بس ابوس رجلك متحرمنيش من زبك انا مش هقدر استغنا عن زبك ابدا وهو كان مستمتع بالكلام ده و كل شوية يقولي انتي اية اقوله انا شرموطك يقولي برافوا يا متناكة و كان و هو بينكني كدة يتف علي وشي و يقولي ادهني التفافه بتعتي علي وشك ياوسخة لما عمل كدة اول مرة انا قرفت الصراحة راح قايم مخرج زبة وقالي مش هكمل نيك غير لما تسمعي الكلام يا وسخة رحت قايمة داهنة وشي علي طول بتفاتة راح قايم رازع زبة جوه و روحت مصوتة وتلعت مني احلي اةةةة راح قايم ضربني بالقلم و قالي وطي صوتك هتفضحينا و قعد يكمل نيك و حت البوكسر البانتي بتاعي في بقي عشان صوتي ميبقاش عالي
,نيك بنت, نيك محارم, سكس محارم, تحميل افلام سكس, عرب نار, سكس امهات, افلام نيك اجنبى, سكس محجبات,
و مره واحدة لقيت جوزي داخل عالينا اتخضينا فا قالنا كملوا بس عشان شكلكو هيجني و كملنا و هو جه جانبي قلتله انا شرموطتك اضربني و هو جه فضل بضربني علي طيزي و يقولي انتي شرموطة و متناكة اسيبك شوية من غير زب الاقيكي كده و صاحبه يقوله دي بصراحة كسها بجنن حرام يتساب و جوزي يضربني علي كل حتة فجسمي. فضل صاحبة يفشخ فيا اخد ما جبهم علي بزازي و جه جوزي قولتله انا شرموطتك اضربني فضل يضرب فيا و صاحبة كمان و بعدلوني و بعديها همي الاتنين ناكوني بالدور واحد في بقي و واحد في كسي لحد ما كنت بعيط من الوجع و هما التنين عشروا علي وشي و جابوهم. و دي كانت قصتي مع صاحب جوزي و جوزي اللي انا بقيت شرموطة ليهم هما التنين و كل ما يملوا شوية يخلوني اقول لواحد فيهم انا شرموطتك اضربني و يفضلوا يفشخوا فيا و يعورو كل جسمي من الضرب بايديهم و عصاية و كرباج و كله

امي تهجر ابي بعد ان تزوج عليها وتبات معي

امي تهجر ابي بعد ان تزوج عليها وتبات معي

سكس اخوات, سكس مص, قصص سكس, سكس محارم,
اسمي مؤدب من عاصمة دولتنا عمري 17 سنة على قدر كبير من الخلق والتربية الحسنة ومجتهد بدروسي كنت اسكن في بيتنا الصغير المكون من غرفتين وصالة ضيافة صغيرة مع ابي وامي واخي الكبير واختي التي تكبرني بسنتين كنت انام انا واخي بصالة الضيافة واختي بغرفة وابي وامي بغرفة وتغيرت حياتنا مع تغيرات الحياة حيث سافر اخي الكبيرالى المانيا ليدرس صيدلة وتزوجت اختي الكبيرة وبقيت وحيدا عند اهلي…ومرت الايام والاشهر واذا بشجار عنيف بين ابي وامي مما جعل امي تنام بغرفتي باقي الليلة وعندما سالت امي عن السبب اخبرتني وهي تبكي بكاء مريرا ان ابي متفق مع زميلته بالعمل على الزواج وقد كتب كتابه عليها قبل شهر دون علمنا ويريد ان ياتي بها الى غرفة امي الاسبوع القادم وان تنام امي

,سكس تركى, صور سكس متحركة, صور كس, صور نيك,
بغرفتي…….بيني وبينكم انا اندهشت من الموقف وتالمت كثيرا ولكن ليس باستطاعتي مواجهة ابي لانني لم اتجرأ بيوم من الايام على مواجهته وخصوصا بعد ان علمت انه بالفعل كتب كتابه على زميلته بالعمل…..نمت انا وامي بغرفة واحدة وكلنا حزن على ما حدث من ابي وفي الصباح واجهني ابي بالحقيقة وقال لي لقد ارتبطت بزميلتي بالعمل والزواج على سنة **** و****ه افضل من الزنا وانت مش صغير لانك السنة القادمة ستدخل صف 12 ولا يصح ان تترك امك في هذه الظروف الصعبة والواجب ان تقنعها بان الامر عادي وطبيعي وانها ليس الزوجة الاولى او الاخيرة التي يتزوج عليها زوجها واوعدني انه سيبني لي غرفة اضافية في اقرب فرصة ,,, و بعد اسبوع تزوج ابي من زميلته وجاء بها الي بيتنا وتزوجها في غرفة امي القديمة بعد ان اخرج اثاث امي الى غرفتي واشترى لزوجته الجديدة اثاث جديد و لقد حاولت بكل الطرق ان اخفف عن امي الحزينة ولكن بدون جدوى لانها كانت تبكي بحرقة على ما حدث لها….وجاء الليل ونمت انا وامي بغرفتي وبما ان الجو حار كنا نلبس ملابس خفيفة ..ولم افكر مطلقا بامي جنسيا و في يوم من الايام..وفي منتصف الليل استيقظت لاذهب الى الحمام اقضي حاجتي ….فاذا بامي تنام مكشفة الساقين وقميصها الخفيف مرفوع لاعلى وكلسونها الصغير لا يغطي كل كسها وانما شفرة من شفرات كسها تبزغ وتظهر واضحة من جانب الكلسون..وفي هذه اللحظات طار صوابي وجن جنوني…وانتصب زبي غصب عني وتعمدت ان اشعل الضوء واذهب للحمام لاتبول..وعندما رجعت الى الغرفة كان وضع امي كما هو وضوء الغرفة يلمع في كس امي البارز ويكشف عنه الستار اكثر واكثر…..اطفأت الضوء ونمت وانا غير قادر على السيطرة على زبي الذي اصبح كقطعة الحديد الصلبة…ونمت على فرشتي التي تبعد عن فرشة امي قليلا…..وبدون شعور اقتربت من امي ووضعت رجلي على رجلها وايدي على وسطها واصطنعت النوم العميق..احست امي باطرافي التي تلامسها فلم تعمل ردة فعل وبقيت على هذا الوضع اكثر من نصف ساعة..فتفاجات ان امي تقوم من فراشها وتذهب الى الحمام بعد ان اضاءت نور الغرفة ولفت انتباهها زبي المنتصب من فوق الشرط الذي له مظهر خاص ومميز فوقفت برهة تتامله بعد ان تاكدت اني نائم ثم ذهبت الى الحمام وقضت حاجتها ورجعت الى فرشتها وتعمدت ان تقرب فرشتها من فرشتي وبعد ربع ساعة حركت قدمها لتتشابك مع قدمي واحسست بحرارة جسمها

واصبحت اتنقس بصعوبة من هذا الاحساس المميز الذي لم اشعر بمثله طول حياتي..فحاولت ان اتحرك ووضعت يدي على ساق امي وكانني نائم……كانت يدي فوق كسها تماما وعرفت ان امي لا ترتدي كلسونا فطار عقلي وجن جنوني اكثر….صارت امي ترفع جسمها وتنزله حتي تلامس اشفار كسها يدي ..وانا في صراع عنيف بيني وبين نفسي وعاجزا عن التفكير وشعرت ان زبي سوف يتفجر في خلال نصف دقيقة….وفي هذه اللحطات القت امي بيدها فوق زبي الهائج واصبحت يد امي معلقة على راس زبي فاخذ زبي يتحرك بدون شعور وفي هذه اللحظة امسكت كس امي بقبضة يدي دون تفكير وصرت العب بشفراته بقوة فصارت امي تتقلب وتتحرك وتضغط على راس زبي وتفركه بقوة وانزلت بيدها الاخرى كلسوني وشرطي وصارت تلعب بزبي وبشعر زبي الكثيف وانا وضعت اصبعي الاوسط في كسها


من شدة الهيجان وبسرعة البرق قلبت نفسي لاصبح فوق امي وحضنتني بكلتا يديها وصارت تعتصرني الى جسمها وقبل ان يلامس زبي شفرات كسها انزلت كل لبني على شفراتها وبطنها وفخذيها وانا اغلي من الهيجان وامي تنغج وتصدر اصواتا سكسية جميلة ولذيذة ومغرية

شعرت بيد امي تمتد الى حليبي وتبلل يدها منه وتضعه على فمها لتتذوقه وجن جنوني وصرت امص شفايفها وفمها المملوء بحليبي وهي تغمض عينيها من شدة المحنة والهيجان وبسرعة قلعتها القميص الرقيق الذي كان يسترها وبدات امص حلماتها البارزة ذات اللون البني الفاتح
وصارت امي في قمة الذروة واحسست بماء كسها اللزج يملا زبي الذي كان بين اشفارها ممدود فانزلق زبي في اعماق كسها واحسست بحرارة لا تعادلها حرارة على الاطلاق وابتلع كس امي كل زبي وصار زبي منتصبا من جديد وعندما احسست بانني وصلت الى مرحلة القذف والانزل حاولت اخراج زبي من كس امي فلم استطع لانها ضاغطة عليه بكل قوتها الى ان انزل كل حممه البركانية في جوف واعماق كس امي الذي صار ينبض كنبضات القلب وصار زبي يرتجف وينبض معه ونمت باحضان امي مثل الطفل الصغير وكانت تضمني الى صدرها وحلمة صدرها بفمي وليس هناك قوة بالعالم ترفع حلمتها من فمي
حيث كنت ارضعها بنهمة وشغف….وبين الحين والاخر استبدلها بحلمة الثدي الاخر..ولم يخطر بوجداني ابدا ان المرأة ممكن ان تنتاك بخرم طيزها…وتفاجأت عندما استدارت امي واعطتني طيزها البارزة ……التصقت بطيز امي فامسكت امي بزبي وصارت تضعه بخرم طيزها الواسع…فتعلمت الدرس فورا وساعدتها بالضغط على ارداف طيزها حتى دخل كل زبي دون معاناه واستقر بطيز امي الحبيبة….واحسست بنار جهنم داخل طيز امي وقذفت كل حليبي داخل طيزها وارتخى جسمي ونمت نوما عميقا وما زال زبي بطيز امي الحبيبة وهي تضغط عليه بكل قوتها كي لا يخرج من اعماق طيزها
وبعد حوالي ساعة من النوم استيقظت على ثقل امي حيث وجدتها تنام على بطني وصدري وتضع كسها على زبي الذي انتصب من جديد وصارت امي تنيكني بعنف الى ان جاءت شهوتي وشهوتها معا وانزلت حليبي في اعماق كسها……ذهبت امي الى الحمام لتغسل جسمها وبقيت انا نائما
ونامت امي بجانبي وبعد حوالي ساعة استيقظت على حركة امي فوجدتها تضع كسها على فمي وتمص زبي غاستغربت من هذه الحركة لانني قليل الخبرة في الجنس وصارت امي تمص راس زبي بحركة دائرية خفيفة جعلتني اهيج من جديد وتلقائيا صرت ارضع في كس امي فصارت امي تحرك كسها وتضع بظرها على لساني فعرفت انها تريدني ان العق بظرها وصرت الحسه واعضعضه باسناني وهي تتلوى من اللذة والهيجان وارتعشنا سويا واحسست بماء كس امي يملا فمي وصار حليبي كصنبور المياه يغرق وجه امي وفمها وهي تمصه بشغف

,سكس اغتصاب, سكس امهات, سكس حيوانات,

نيك الطالبة الشرموطة

 
نيك الطالبة الشرموطة
, صور سكس متحركة, سكس عربى, سكس ام وابنها,
اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا

بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
بدايه القصه

سكس حصان,سكس حيوانات, سكس اغتصاب, سكس امهات,

كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه


مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك

,سكس حيوانات, نيك محارم, سكس صعب, سكس حصان, قصص سكس,

شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول
,ءىءء , صور كس,

احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول