قصتي مع ميس نشوى

قصتي مع ميس نشوى

ميس نشوى دي مطلقه وعندها حوالي 42 سنه بس حاجه فخمه كده

المهم فى بدايه 1 ثانوي اول مادخلتلنا الفصل قعدت ابوصلها وابوص لصدرها الى عايز يتمص .. المهم لقيت الى ف 2 ثانوي و 3 ثانوي بيعبصوها وشاغلين لعب فيها فى المدرسه عموما .. ف استغربت وسالت واحد من الى بيعبصوها قولتلها ازاي هي دي مش بتحس ولا ايه ولا عامله نفسها مش واخده بالها .. قالي لا يامعلم دي شرموطه والمدرسه كلها عارفه كده .. المهم روحتلها قولتلها عايز اخد درس عندك كالعاده واتفقت معاها وكانت بتدينا درس ف بيت عندها كده غير بيتها الاساسي .. كنت دائما اجي اقعد جمبها وابدا احسس على طيزها ع الهادي وافضل ابعبص فى طيزها كده ع الهادي وانا قاعد جمبها والناس الى بياخدو معايا كلها صحابي من فصل واحد يعني الشغله واحده ,, افشخ احساس ياجدعان .. وساعات مثلا لما كنت اقوم اروح لازق فيها واحك بتاعي فطيزها كده ووصحابي مكنوش بيعرفو يعملو كل ده او مش كلهم الى بيعرفو يبعبصوها واخرهم تحسيس وكانو مسميني ابو قلب جامد فى الفصل وكانو بيسيحولي ولاد الصرمه فى المدرسه كلها وكنت بحب الدرس بتاعها فشخ وكنت بحب حصتها ف المدرسه علشان اعرف افشخها ف الفصل كويس قدام صحابي ونروش عليها .. لدرجه اني مثلا لما كانت بتيجي تضرب طالب ف اخر الفصل وتيجي تعدي من جمبنا كنا بنفشخها بعابيص وتحسيس لدرجه اني عيل ايده تقيله راح خرز ايده انا قولت دي دي خلاص حسيت بس لقيتها عامله نفسها مش واخده بالها كانها البعابيص بتريحها اوي
عرب نار,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,سكس محارم ,سكس حيوانات ,سكس اخ واخته,سكس اخوات ,
جيت ف 1 ثانوي طلعت بملحق عربي وخدت درس عندها بس خصوصي كان عندها ف الشقه برضو وف يوم جتلها كانت هي فى الحمام رحت عامل نفسي قال يعني فى فار ف الشقه وراحت داخل عليها الحمام بحجه اني انا خايف يعني ولقيتها احلى جسم وبعدها قولتلها انا اسف بس انا لقيت فار وكده ف خوفت وهي طبعا اندمجت ف الموضوع لانها بتخاف هي كمان من الفيران ههههههههههههههههههه
عرب نار,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,سكس محارم ,سكس حيوانات ,سكس اخ واخته,سكس اخوات ,
افشخ لحظه ساعات كنت اجي قبل الحصه بخمس دقائق واقعد جمبها وساعات كنت بتديني الموب اشرحلها حاجات ف الفيس اروح فاتحلها سكس وقال يعني فتحتو بالغلط وهي تروح مغيراه بسرعه يديني ساعات كانت بتديني الفون وتسيبه معايا واخش اقلب ف صورها كانت افشخ لحظه ساعات كنت بتكلم معاها بحكيلها واحورلها اي حوارت اقولها مثلا انا انهارده راكب الاتوبيس شوفت راجل لازق ف ست وبيحك فيها جامد تقولي بجد اقولها اه واحكيلها وهي مستمتعه اوي واقولها مسك صدرها كنت باخد راحتي ف الكلام اوي وهي سااعات كانت تحكيلي برضو

كانت دائما تلبس بنطلون زي دا لدرجه انها كانت بتهيجني فشخ
المهم فضلت انا ع الحال ده معاها ف 1 و 2 و 3 لدرجه اني كل بعد حصه درس كنت بمشي ف الشارع هيجان ومولع ويدوبك اروح البيت اضرب عشره علشان اهدى من الى انا فيه ده

جيت ف 3 ثانوي ف اخر سنه ليا واخر يوم امتحانات وهي كانت المفروض بتراجعلنا وبعد ما الحصه خلصت والعيال كلها مشيت فضلت قاعد واتحججت اني المفتاح ضاع مني ف البيت هنا وفضلت تدور عليه وتوطي والبنطلون يخش فى طيزها جامد وانا كالعاده فضلت باصص ع طيزها بطريقه بنت وسخه وكان نفسي اصورها بس وقتها مكنش معايا التلفون علشان كان بايظ

المهم الى انا اعرفو عنها انها كانت ماديه فشخ وبتحب الفلوس ف كنت متصرف ف 500 جينه وكانو معايا المهم قولتلها خلاص لقيته رحت قولتلها بصي انتي عجباني فشخ وانا نفسي انيكك .. قالتلي اطلع برا .. ورحت مديلها ال 500 جينه وقولتلها ولو عوزتي اكتر هديلك بس انيكك .. عارفين شغل افلام السكس الاجنبي بتاع الشغاله ده ههههه انا طبقته بس ع المصري .. لقيتها راحت اتصدمت وبصالي بصه كلها براءه وحنيه والحوار حصل كالاتي

ميس نسوى : انت مجنون انت ايه الى بتقولو ده

انا : بصي اانا ال 3 سنين الى فاتو دول كنت تعبان فيهم فشخ علشانك وكنت بحب احسس على طيزك وابعبصك جامد واكيد انتي كنتي بتحسي

لقتيها سكتت شويه

انا : بصي انا زي ما اقولتلك لو عايزه فلوس اكتر هديلك وانتي كده كده عندك المطرح وبتاعي هيعجبك وبدا مع الكلام بتاعي يوقف وبدات تبوص عليه

وبدات ميس نشوى تفكر شويه وانا بدات مع تفكيرها امسك صدرها واحسس على كسها شويه وكسم البنطلون الى بتلبسه كان مساعدني فشخ ع الى بعملو بس انا كنت بعمل كل دا بعنف الى زي ماتقولو واخد فايجرا بس انا كنت فاشخ الواقع

قالتلي طب استنى بس انت مالك فى ايه براحه

وبدات اقلعها البنطلون والعب فى طيزها من الكلوت كده ورحت منيمها ع الكنبه ورحت قالع البنطلون وبدات اوريلها بتاعي واحكه مابين صدرها كده وهي كانت تعابير وشها تهيج الى مش بيهيج ههههههههه

مش هقولكم ع كسم دي لحظه وبعدين نيمتها ع بطنها وبدات ادخلو فى طيزها وهي بدات تطلع الاه الحنينه الرقيقه ابو صوت حنين وانا بدات اهيج اكتر وافشخها وهي جسمها عايز الفشخ بصراحه لحد مارحت جبتهم ف طيزها بالظبط واقعد العب فى بزازها وامص حلمت بزها الكبير ده وكان احلى لحظات حياتي

بعد ماخلصت اغتصاب فيها ونيك رحت لابس البنطلون وهو مطرطش عليه نقط لبن ورحت خالع وانا دلوقتي اهو ف 1 كلبه ومعرفش عنها حاجه بس هبقى اخد جوله فى المدرسه واروح اشوفها يمكن تعوزني تاني هههههههه

ذهبت لكى اصالحه مع زوجته ناكنى

ذهبت لكى اصالحه مع زوجته ناكنى

سكس محارم

انا بسيمه اسكن فى مدينه ما وزوجى يحبنى واحبه ..لى صديقه اسمها نعيمه تسكن بجوارى فى نفس الطابق وزوجها مسافر بالخارج ياتيها شهر كل سنهسكس اخ واختة ,سكس اخوات ,سكس امهات .افلام سكس ,سكس حيوانات.
بمرور الوقت تقربنا لبعض انا وجارتى واحيانا كان زوجها ياتى ويشاهدنى معاها وصارت الامور عاديه حتى مع زوجها كنت اعمله حساب وانكسف منه حتى اتعودت على نظراته اليا وشويه شويه وتطورت اكثر واعمقى
سمحت له ان يمارس معى الجنس فى شقتى او قى بيت يملكه فى قريه قريبه من مدينتا

كنا اخاف ان زوجته تلاحظ شيئا عن علاقاتنا المتعدده
كنت اراها احيانا سعيده واحيانا مهمومه وعرفت ان فيه مشاكل مع زوجها فطلبت منى ان اساعدها فى انهاء الخلاف
فاتفقنا ان نذهب سويا الى بيته القروى بعد ابلاغة لانتظارنا
وصلنا ولاحظنا انه وحيد فى البيت استقبلنا بترحاب وقامت زوجته لعمل شئ نشربه فسالنى عن سبب حضورنا فشرحت له السبب جاءت صديقتى واستاذنت منها ان تسمح لنا بالكلام داخل حجره وتركناها تعد لنا العشاء
دخلنا ..وو…لم ينتظر ان نتكلم بل غمز لى انه يريدنى …يريد ان يمارس معى الجنس فى بيته و داخل نفس الحجره وفى ذات الليله
فقلت له صعب ان نمارس هنا
فاصر ووعدنى انه سيتصالح معها علشانى
خلعت له ..ونمت..قام وحشر زبه فى كسىا كل بزازى
كنت ممحونه ونيكه سريعه كدا لا تكفينى
بعد الممارسه السعيده هندمنا ملابسنا وخرجنا واعلن تصالحه واستاذنا لكى نعود الى المدينه فقال بطريقه غير صريحه ( الليله ميعادنا)
لم اعلم هل يقصدنى ام يقصد زوجته
شكرتنى صديقتى لجهودى لاتمام الصلح

سكس عربى , سكس حيوانات ,سكس اجنبى ,تحميل افلام سكس ,نيك محارم ,نيك امهات ,صور سكس ,سكس محارم

سكس اخ واختة ,سكس اخوات ,سكس امهات .افلام سكس ,سكس حيوانات.

سكس اخ واختة ,سكس اخوات ,سكس امهات .افلام سكس ,سكس حيوانات.

الخاله الشرموطة مع ابن اختها

الخاله الشرموطة مع ابن اختها

انا فادي 20 سنة من مصر .. عايش مع امي سهام 46 سنة لوحدنا ف البيت لان ابويا وامي منفصلين, كنت زي أي شاب بحب السكس وخصوصاً ان امي جسمها سكسي جامد هي بيضة وقصيرة شوية وطيازها وبزازها كبار اوي اوي, وكانت دايماً تلبس قصير وجسمها كله بيبان وكنت بهيج عليها واتخيل اني نايم معاها واضرب عليها عشرة, وزي أي حد بسرق كلسوناتها وكلوتاتها من الحمام واشمهم واضرب عليهم عشرة, لكن عمري ما حسيت من نحيتها باي حاجة كانت بتتعامل معايا عادي خالص ومكنتش قاصدة تهيجني ومكنتش تعرف اني بهيج عليها, وفي يوم جت خالتي تقعد عندنا يومين, خالتي ميرفت 39 سنة جسمها كبير وعريضة جسمها مليان مليان يعني, وطيازها وبزازها كبار برده, بس هي اطول واعرض من امي, اول ما جت قعدنا مع بعض نتفرج ع التلفزيون ونتكلم واخدت من امي قميص نوم قصير ولبسته وقاعدة حاطة رجل على رجل وعمالة تحرك رجلها بقيت قاعد هايج ع الاتنين, لغايت ما جه وقت النوم وعشان امي نومها خفيف وخالتي نومها صعب شوية بترفس وبتتحرك كتير مكنش ينفع ينامو جنب بعض اتفقنا ان خالتي تنام على سريري وامي ف اوضتها عادي وانا هنام برة ف الصالة ع الكنبة, قبل الفجر وانا نايم لاقيت خالتي بتصحيني بتقولي: تعالى نام جنبي شكلك مش مستريح هنا قولتلها: لا عادي
قالتلي: لا انا مش جاية اقعد معاكو عشان اتعبك, متزعلنيش وتعالى نام جنبي
قولتلها: يا خالتو عادي عشان تبقي براحتك بس انا مش تعبان
قالتلي: طب مش هدخل انام غير لما تيجي جنبي
قولتلها: خلاص حاضر جاي
شاهد روابط افلام سكس من الاسفل
تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,سكس امهات ,سكس محارم ,افلام نيك

وقومت معاها وروحنا نمنا على سريري وانا نمت عكسها يعني وشي عند رجليها ورجلي عند وشها وبعد 10 دقايق كانت خالتي راحت ف النوم وفجأة لاقيت رجلها بتتحرك وقامت واقفة ادام وشي فضلت ريحة رجليها تدخل ف مناخيري وانا مش قادر ونفسي الحسهم روحت محرك نفسي كاني بتحرك وانا نايم وخليت وشي لازم في بطن رجليها من تحت لاقيتها عادي وواضح انها كانت نامت فعلاً روحت متجرأ شوية وطلعت لساني بشويش وحطيت لساني على رجليها لاقيتها متحركتش روحت متجرأ وفضلت الحس وانا مبسوط, وفجاة لاقيتها بتتحرك روحت لاحق نفسي وعملت نفسي نايم لاقيتها صحيت وبتنده عليا: فادي .. فادي
رديت عليها: ايوة يا خالتو
قالتلي: تعالى نام عادي عشان رجليا هتدايقك
قولتلها: لا عادي يا خالتو مفيش حاجة
قالتلي: اخلص يا بني وتعالى نام عادي خليني ابقى مرتاحة
قومت وانا مدايق لاني هتحرم من ريحة رجليها الجميلة دي وكان نفسي افضل الحس فيهم طول ماهي نايمة, بس قومت وخلاص ونمت عادي وبعد شوية لاقيتها بتتقلب وبقت تقريبأ شبه نايمة فوقي وبزازها عند وشي , قولت ف نفسي: اليوم اللي بينه مش هيعدي على خير ده, استهبلت وروحت حاطط ايدي على فخادها العريانة وفضلت احرك ايدي فجأة لاقيت ايديها بتمسك ايدي واخدتها وحطتا على وشها وحطت ايدها عليها وكملت نوم, قولت اعدي اليوم ده كده ونمت, تاني يوم صحيت لاقيت خالتي وامي ف المطبخ بيعملو الاكل, دخلت عليهم وقولتلهم: صباح الخير
خالتي: قصدك مساء الخير ,, شكلك معرفتش تنام بسببي معلش يا حبيبي يومين وهيعدو
انا: عيب يا خالتو متقوليش كده دانتي منورانا ,, ياريت متم
سكس مترجم ,سكس عربى ,سكس مصرى ,سكس محجبات ,سكس اخوات,نيك بنت , تحميل افلام سكس , افلام سكس , سكس حيوانات,صور سكس

المتعة مع اختي مالم اتخيله

المتعة مع اختي مالم اتخيله

الجزء الاول

قصتي بدات من 12 سنة
انا شاب من سوريا كان عمري 25 واحتي 22
كان اهلي مسافرين الى القرية ولم يبقى سوا انا وهي وكنت اعمل من الساعة ال10 حتى ال4 ظهرا ولم اتخيل يوم ان امارس او اشتهيها
كانت اختي 160سم بيضاء جسم رشيق صدر متوسط ومؤخرة صغيرة كانت تلبس في المنزل ثياب عادية كنزة نصف كم او شورت او فستان حفر يصل للركبة كنت في وقتها اعود من العمل اتغذا واخرج مع الاصدقاء واعود للمنزل مساءا اتعشى والعب على الكمبيوتر او اشاهد فيلم سكس قبل النوم وكنت في ذلك الوقت مغرم بافلام اقدام الفتيات والفيت جوب ولعق الاصابع وفي يوم من الايام مساءا بعد ان شاهدت الفيلم خرجت لاشرب الماء من المطبخ شاهدت اختي في غرفتها تضع المنكير على اقدامها اندهشت لمنظر الاصابع الجميل وانتصب قضيبي انتبهت اختي اني اشاهدها فسالتني هل تريد شيء قلت لا وتابعت ولكن لم يغب عن بالي منظر اصابعها وصرت دائم الانتباه الى اصابع اقدامها لقد كانت مثيرة جدا
وبدات اتخيل والعب بقضيبي كل يوم على اصابع اقدامها وصرت افكر كيف يمكن ان ابوسهم والحسهم وافرك قضيبي بهم فجائتني فكرة ان اضع لها منوم في الطعام وامارس الجنس مع اصابعها وهذا ما فعلته ابتعت من الصيدلية منوم ووضعته في العصير وسقيتها دون ان تعلم وعندما نامت دخلت وبدأت أقبل اقدامها واصابعها والعقههم وادخل لساني بين اصابعها واحاول ان ادخل قدمها بفمي ثم اخرجت زبي وفركته بباطن قدمها فقذف مباشرة وبكثرة على ارجلها
مسحت المني وذهبت مسرعا وفي الصباح كان الوضع طبيعي كان شيء لم يحدث وفي المساء كررت العملية مرة اخرى ولكن هذه المرة بعد ان قذفت اكملت مرة اخرى اللحس والمص وتلصصت وشاهدت صدرها وطيزها وقذفت مرة اخرى كنت اعلم انه يجب ان تكون احتي متجاوبة معي لاستمتع اكثر ولكن لا اعرف كيف وصرت افكر ثم بدات اخرج امامها بالشورت فقط او احاول ان امر من امامها عندما يكون زبي واقف وطبعا زبي 18سم وهو يكون واضح عندما يكون منتصب واصبحت اغازلها قليلا واظهر اهتمامي بقدميها واصابعها
ولمعت برأسي فكرة

سكس ,افلام سكس ,افلام نيك ,سكس محارم ,سكس امهات ,سكس حيوانات

بعد مغازلتي لها والتقرب منها حاولت عندما اكون اشاهد افلام السكس في غرفتي ان يكون الباب مفتوح قليلا علها ان مرت امامها تشاهد شيئا عله يثيرها ولكن دون جدوى لقد كانت تمر وتشاهد ولا تقف ابدا لا تكمل مسيرها لغرفتها ثم في يوم قلت لها اني ساسهر عند اصحابي وساعود متاخر وعند منتصف الليل عدت الى المنزل وكنت ادعي اني شربت الكحول وقد اصبحت سكران لقد كانت ماتزال مستيقطة حين عدت وعند دخولي وانا امثل (وطبعا كنت قد سكبت على ثيابي بعضا من الاكس اكس ال من صديقي لتظهر رائحتي كاني اسرفت بالشرب ) اسرعت لتسندني لاني كنت اترنح
لقد كانت تلبس قميص نوم حفر قصير لعند الركبة كان جسمها الابيض يشع و اصابع اقدامها المطلية بالمنكير الاحمر الغامق تثير لقد انتصب قضيبي ولم استطع ان اقاول فحاولت ملامسة جسمها انا واستند عليها فمرة المس ثديها ومرة طيزها وهي تنهرني لاني سكرت وتصيح بي عيب عليك انت شب محترم اهلك لم يربوك هكذا ساخر ابي وامي غدا وطبعا بما اني ادعي السكر لم يوثر بي كلامها بل حاولت مغازلتها وقلت لها يسلملي اصابع اجريكي الحلوين دخيل هالبياض نيالو صاحب النصيب وهي تنهرني وتقول خلاص تعال نام وبكرا بتصحصح وبنحكي
وعندما اوصلتني الى السرير ارتميت على السرير وسحبتها معي وعصرت ثدياها فقامت مسرعة وتركتني وطبعا نمت وبيقيت بثيابي وفي الصباح قمت وتحممت وكان شي لم يحدث وحاولت ان استوضح منها فقالت ان ما حصل هو اني عدت سكران وهي ستخبر ابي ان سكرت مرة اخرى فبدات اعتذر واتهم اصدقائي بانهم من جروني الى الشرب
سكس حيوانات
وفي المساء عند عودتي من العمل جلبت معي الى المنزل سلطة فواكه ووضعت لها مهيج في صحنها وبعد ان اكلنا بنصف ساعة بدات تظهر عليها ملامح الشهوة فقامت ودخلت الحمام فتبعتها وحاولت ان استرق السمع فلم اسمع شيء وفي اليوم الثاني اعدت نفس الامر ولكن لم ناكل السلطة الا بعد العشاء بفترة وعندها دخلت غرفتها واغلقت الباب وبعد قليل استرقت السمع فسمعت اصوات تاوه فحاولت ان افتح الباب وبالفعل كان الباب غير مقفل فدخلت ورايتها يدها على زنبورها تفركه والاخرة على حلمة صدرها تفاجات بدخولي وحاولت ان تنزل القمبص وتخفي ثديها المتدلي فقلت لها سمعت صوت فخفت عليكي فلم تجب فقلت لها بدك شي فهزت بالنفي اقتربت منها وجلست قربها على السرير وقلت ريحك وتريحيني
فلم تجب فنزلت وبدات اقبل اصابع قدمها والحسهم فقالت لي ماذا تفعل يا مجنون فقلت ساريحكي فقالت بتراجاك بلا ما نغلط فقلت لا تخافي انتي بنت ورح تبقي بنت وبدات الحس اصابع اقدمها وامصهم اصبع اصبع وادخل لساني بين اصابعها وبدات هي تتاوه وتفرك حلمات صدها واصبح زبي كالرمح وسيمزق ثيابي وبدات تسيل منه الماء ثم بدات الحس بطن قدمها صعودا الى ساقها وفخذها ومن ثم كسها وعندما وصلت الى كسها نظرت فرايت كس احمر منتفخ الشفرات باعدت بينهم وبدات الحس زنبورها الصغير وامصه وبعد وقت بدات تنتفض وبدات شهوتها بالتدفق وانا الحس جميع ما يخرج من كسها حتى هدات حينها وقفت امامها وخلعت السروال فشهقت وقالت شو هذا شي بيخوف فقلت يلا اجا دورك ريحيني فقالت مابعرف شو اعمل فقلت لها الحسيه ولعبي فيه فبدات باللعب به ولحسه بلسانها قليلا لم تمضي نصف دقيقية حتى احسست باني ساقذف فسالتها وين اقذف فقالت شو يعني قلتلها اغمضي عيناكي وفمك وقذفت على وجهها كمية لم اقذف مثلها بحياتي لقد اتى على عيناها وفمها وبدات يسيل ليقع على صدرها
وبعد ان انتهيت مسحت لها وجهها وذهبت لتستحم بينما دخلت انا الى الحمام وغسلت زبي وخرجت ونمت

سكس امهات

في الصباح عندما استيقذت كانت ماتزال اختي نائمة دخلت الى غرفتها وسحبت الغطاء عنها لقد كانت مرتدية فقط الكيلوت والستيانة قبلتها من جبينها ثم خدها ثم نزل لشفتها ورقبتها لقد بدات تستيقظ فنزلت وبدات اقبل عشقي الا وهي اصابع قدميها وعندما استيقظت وراتني اقبل قدميها قالت انت مجنون لسا الصبح وانت بدك سكس قلتلها اليوم الجمعة عطلة حابب نقضيه مع بعض ونستمتع قالتلي اوك ولكن انا موعد الدورة الشهرية اقترب قد يكون اليوم وقد يكون غدا ولكن سابقى اداعب قضيبك فقط فقلت لا مانع ولكن يجب ان اقبل اقدامك دائما فقالت لا افهم سبب حبك للاقدام ولكن كما تريد فاكملت تقبيل اقدامها ثم سحبتني من راسي وبدات تقبل شفتاي وتعصر زبي بيديها ففكت الستيانة وبدات ارضع ثديها مثل الاطفال والحس حلماتها وهي تان وتبلل الكيلوت وشعرت بجسمها ينتفض من الشهوة واستسلمت على السريرلقد ارتخى جسدها وهي تطلب ان اريحها فما كان مني الى ان خلعت عنها الكيلوت وبدات افرك راس زبي بزنبورها وبين اشفار كسها وهي تتاوه ثم نزل وبدات الحس زنبورها وامصه وانزل بلساني الى اشفار كسها وفتحة طيزها واحاول ان ادخل لساني بطيزها وهي تنتفض ومن ثم اعود الى كسها وزنبورها لقد اتتها النشوة عدة مرات وشربت كل الماء المنساب من كسها وتركتها لتهداء قليلا ثم قربت زبي من شفتاها فبدات المص واللحس ومداعبت البيضتان لم تكن خبيرة ولكن كانت تعرف كيف تستمتع وحين احسست باني ساقذف طلبت منها باللعب به بسرعة وقذفت على بزازها وبعد ان انتهيت من القذف قربته من شفتيها فامالت براسها وقالت مقرف ان اتذوقه فقلت ولكن انا شربت كل شهوتك تذوقيه بطرف لسانك فحاولت ولكنها كانت خائفة فقربته منها ومسحت شفتيها براسه وتركتها تتذوف فلم تبدي ردة فعل فقربته ثانية فادخلته بفمها فاخرجته وحاولت ان امسح المني من صدرها براس زبي وادخله في فمها فمصته وقالت لذيذ فحملتها ودخلنا الحمام اخذنا دش معا وخرجنا
اعدت الفطور وفطرنا وبعدها قمت اشاهد التلفاز فعادت وقالت لي لقد اتت الدورة الشهرية انت محروم لمدة 5 ايام على الاقل وضحكنا سوية وتابعنا اليوم بشكل عادي حتى المساء حاولت ان اقترب منها فقالت لي انا تعبة ممكن تاجل الموضوع يومين على الاقل فلم امانع ونمنا
وفي اليوم التالي قبل ذهابي اعطيتها مجموعة من افلام السكس لتشاهدها وتكتسب بعض الخبرات وخرجت للعمل
يتبع

عرب نار

شاهد مواضيع جديد فيديو
افلام سكس , سكس حيوانات ,سكس امهات , صور سكس , سكس اخ واخته ,سكس اخوات ,سكس ,سكس عربى ,نسوانجى ,

شقراء فرنسية عنيدة

شقراء فرنسية عنيدة

سكس محارم ,سكس امهات ,تحميل سكس ,سكس اجنبى ,نيك امهات ,سكس عرب نار ,افلام سكس,
كنت امتلك شقة في فرنسا وكانت مكونة من اربع غرف واسعة
وفي يوم من الايام كنت اعاني من ضائقة مالية
فطرح عليا احد الاصدقاء الفرنسيين ان أوجر غرفة من الغرف
اعجبتني الفكرة ولكني اشترط ان تكون امرأة

بيناتنا كنت عم فكر انو اعمول سكس معها
ومضت عدة ايام وفعلا اتصلوا بي وحضرت للشقة تلاتة فرنساية
تم جمعهم في موعد واحد ليروا الشقة
المباغ المطلوب في ايجار الشقة كان زيهيدا نوعا ما
وذلك لجذب النساء للسكن

كانت الاولى ممتلئة بعض الشي عظيمة الصدر ولكن اردافها كانت جميلة
الثانية كانت تميل للاسمرار كانت تبدو ملامحها كالمغاربة
الثاثة كان شقراء جسمها كجسم عارضات الازياء زلكن كانت متكبرة
وتبدو مغرورة
صراحة اثارتني المرأة الاخيرة بغرورها واحسست برغبة شديدة في مضاجعتها باي ثمن

فوافقت على الاخيرة وكان اسمها ماري

وبالفعل نقلت اثاثها وكانت تشتكي من انها تدفع مالا باهضا لنقل الاثاث
فعرضت عليها ان انقل لها الاثاث على دفعات من شقتها مقابل مال اقل فوافقت
وبهذه الطريقة اصبحت تركب معي السيارة ونبقى معي بعضنا وثت اكتر

كنت ارفض ان احمل قطع الاثاث واتركها تحملها هي لهدف هو اجهادها
وكانت ايانا تتوسل الي ان اساعدها لكونها انثى لا تستطيع حمل الاوزان الثقيلة
وفي مرة كنت اداعبها وكانت تحاول ان ترفع كرسي ثقيل نوعا ما عليها
فبحركه مباغته حملتها مع الكرسي الذي كانت تحمله
وكانت تضحك جدا من هذه الحركة المباغتة
هههههههههه

سكس محارم ,افلام سكس محارم .سكس محارم

بصراحة وانا حاملها بينت حلماتها مثل المسامير متل *****
صار جسمي يتصبب عرق مش من الثقل من منظر حلماتها بنت المنيوكة
وبعدين لما نزلتها حاولت ابوسها
بس هي قاومت ودفعتي لورا وقالتلي ابعد احسن اتهمك انك اغتصبتني
بصراحة خفت من التهديد وفكرت انو هي من النوع المغرور يلي بتحب تذل الرجل قبل ماتسمحلو ينيكها
قلت في نفسي بسيطة نايكك يعني نايكك ان طال الزمن او قل

مرت الايام وتم نقل كل اثاثها وطالبتها باجرة النقل فقالت لي انتظر الان لايوجد عندي مال كافي
فقلت لها اريد وصل منك بالمبلغ لحد اقصاة اسبوعين فقط
وفعلا كتبت الوصل واحتفظت بة عندي

وخلال كل تلك الفترة لم احصل منها الا على بوسة او بوستين بالتعب

سكس مترجم ,سكس اخ واخته ,افلام سكس ,عرب نار ,صور سكس .سكس حيوانات,سكس محارم
وفي ليلة كانت تلبس كومبليزون شفاف جدا وكنا نشاهد التي في
وكانت تجلس على الكرسي وقد رفعت رجليها بطريقة شفت فيها شعر كسها الاشقر
هي كانت تنظر لي خلسة من اطراف عيونها وفهمت انتي انظر لكسها
فقالتلي فجأة انت ليش بتنظر لكسي ل اعجبك
بصراحة اعتقدت انها اخيرا وافقت اني انيكها

ولكنها قالتل لي احذرك من محاولة اجباري على ممارسة السكس معك
بصراحة كنت اتصبب عرق من جم الها وانوثتها فالرجل اذا تمنعت المرأة عنه تزيد رغبتة فيها اكثر

تم استأذنت في ان تنام واقفلت الباب عليها من الداخل
تركتها حتى مرت حوالي نصف ساعة وتأكدت انها نامت
ففتحت الباب من الخارج وكانت مع بنسا عالجت الباب بها حتى فتح
ودخلت بهدوء
فوجدتها نائمة عارية الا من كيلوت احمر شفاف دانتيل
فهجمت عليها وبحركة واحدة من يدي جذبت كيلوتها وباليد الاخرية ادخلت في ايري المنتصب
وامسكت بها بقوة واصبحت انيكها بقوة وعنف
كانت في اول الامر تقاوم ولكن مع شدة النيك وحجم ايري الكبير خارت قواها
وبدأت تستمتع معي بالسكس خصوصا انني كنت امصمص لها بزازها وحلماتها
والعبلها في كهربا كسها زطيزها بطريقة هيجتها جدا

ثم عملت لها مساج خاص بزيت هاواي الجميل
فاعجبها حناني معها فنامت في حضني حتى الصباح
وعندما استيقضنا نكتها ايضا وعندما رغبت ان اقوم رفضت وقالت لي اريدك معي النهار بكاملة

ثم اعددت الافطار لي وقالت لي يجب ان تتغذي حتى تنيكني عدة مرات في اليوم
ثم بعد ان تنالت طعام الافطار
جلست بين فخدي ومصت لي ايري مص شديدا حتى انها رضعت الحليب في فمها واخذت قليلا منه
ومسحت صدرها وحلاماتها منة

استمرت بعد ذلك علاقتنا الجنسية .. ثم اصبحت انيكها من الخلف في طيزها
وكانت تستلذ في النيك من الخلف و الامام

سكس مترجم ,سكس اخ واخته ,افلام سكس ,عرب نار ,صور سكس .سكس حيوانات,سكس محارم

ومرة سألتها لماذا في اول الامر لم توافقي على ممارسة السكس معي
فقالت لي احب الرجل الفحل الجريء الذي يمكن ان يرتكب جريمة من اجل مضاجعتي
وكنت متأكدة من انك ستقدم على ذلك من اول مرة قابلتك فيها

وهذا اصبحت انيكها طوال فترة اقامتها معي بالشقة حتى اصبح كسها وطيزها بوسع قنينة بيبسي
فعلا كانت فرسة بس لقيت خيال يكيفها منيح في السكس

نيك سميرة زوجة ابن عمي

نيك سميرة زوجة ابن عمي

سكس ,تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,افلام نيك
كنت في 24سنة في يوم ذهبت لزيارت ابن عمي للمستشف كان مصاب في العمود الفقري كان له اكثر من خمسة اشهر مرقد
في المستشفى حين ذهبت لزيارتة التقيت زوجتة سمرة وهي عندة في المستشفى تزورة سميرة هي بنت عمي الثاني
تربيت معها وكنت لعب معها وكنت انيكها في طيزها في الزريبه وكان عمري 17سنة وهي كان عمرها 18سنه في تلك الايام
ذلك اليوم في المستشفى كانت سميرة تلومني لماذا لم اكن ازورها وابن عمي قال كن اذهب للبيت اعتبر البيت بيتك قلت طيب واخذت رقم اتلفون حقها وقلت خلاص يا سميرة ازورك قريب قالت اكي وبعد ثلاثة ايام كان معي فلوس ذهبت العصر للمستشفى زرت ابن عمي وقلتلة اليوم عدذهب ازور سميرة زوجتك وعطيها مصاريف وسافر قال ابن عمي ليش تسافر اجلس في البيت الى الصباح وسافر قلت خير وخرجت من المستشفا وتصلت بسميرة وذهبت وشتريت القات وستقبلتني وخزنت ان وسميرة وكان معها ولد عمرة ثلاث سنوات بعد المغرب نام ولدها وجلست تخزن معي وكانت تذكرني ايام كنا نلعب مع بعض وان فهمت سميرة كانت تقصد حين كنت انيكها قلت اليوم فرصه انيك سميرة بعد قلت عدذهب اتصل ورجع نص ساعة ورجع قالت لا قلت وعد اني ارجع قالت طيب ذهبت اشتريت حبوب تأخير القذف ومنشطة ومشروب طاقة ثلاثة انواع وجمعت مشروب الطاقة في علبة وعملت حبوب منشطة وسط الشراب ورجعت الى البيت عند سميرة دخلت وجلسنا وكانت لابسة روب من فوق الملابس بعد شفتها خلست اروب وهي لابسة سروال وردي ضيق وفنيلة
وكانت تمشي وتهز طيزها قلت لنفسي اليوم يا سميرة عدنيك طيزش بقوة وبعد ساعتين بدأ مفعول الحبوب حسيت زبي عيشط اسروال وهي كانت هايجة تذكرنا ايام كنا نلعب وقلت تذكري حين كنا نلعب داخل الزريبة ضحكت وقالت لم انسي تلك الايام الحلوة وقالت لكن من حين تزوجت افترقنا وبعد قالت كل يوم وان تعبانة قلت سلامات قالت كل اسبوع مرض
قلت وليوم او تعبانه قالت لا قلت لو تحبي اعملك مساج ضحكت و قالت طيب قلت في زيت الزيتون قالت موجود قلت جيبية ونيمتها على بطنها وبين ادلك ظهرها حتا طيزها وكنت ادخل يدي من تحت اسروال وفحس طيزها وهي تحرك طيزها بعد وضعت اصبعي في طيزها وكنت ادخلها طيزها قلت سميرة قالت نعم قلت طيزك جوعان قالت من تلك الايام لم يأكل نزلت سروالها الوردي وعملت وسادة تحت بطنها حتا ارتفع طيزها وكنت ادلك طيزها حتا هيجتها زياده وبعد ادخل زبي طيزها ونيكها وهي ممتدة وبعد ارفعها ونيكها وهي واقفه وهي تصرخ من الذة وتقول اريحها اكثر ونيكها في طيزها وقول خلاص وهي تقول لا نيك اكثر ونيكها تلك اليلة في كسها وطيزها في كل ساعة تذهب تغير ملابسها وترجع ونيكها كل مرة ابدا انيكها في طيزها

سكس اجنبى
, افلام نيك ,سكس محارم ,سكس امهات ,عرب نار ,سكس اخ واخته ,صور سكس متحركة ,افلام سكس مترجمة

أنا وماما لوحدنا في المزرعة

أنا وماما لوحدنا في المزرعة
افلام سكس
هاي انا زيد أعيش أنا وبابا وماما وأختي نور أنا عمري 22 وأختي 18 وهي متزوجة وتسكن معنا هي وزوجها لان منزلنا كبير ولكن منذ سنه سافربابا وزوج أختي إلى الخليج للعمل فإنتقلنا في الصيف إلى مزرعتنا للإستجمام مزرعتنا جميلة وفيها مسبح كبير وأشجار كثيفة ولدينا هناك أصدقاء وجيران لكن يبعدون قليلا عن المزرعة كنا سعيدين جدا بالمزرعة والسهر فيها …. وكانت أقرب مزرعة لنا هي مزرعة جارنا أبو سعيد الذي كان يسهر معنا هو وزوجته احياننا كانت حياتنا جميلة جدا … أنا لم أفكر يوما بماما جنسيا مع أنها ملكة جمال لانها شقراء وجسمها أبيض وطولها رائع وشعرها قصير قليلا يعطيها صفة ملكة الكون والعالم … أما أختي فلا يخلو الأمر من مداعبات قليلة ولكن ونحن صغار لكن بعد أن تزوجة لا تدعني أن أأتي بأي حركة لذلك نسيت كل هذه الأمور .. وهوست بالنت والسكس على النت والشات وموقع سميرة الرائع وأنا في المزرعة …وفي أحد الأيام كنت أنا في غرفة المزارع التي تقع أول المزرعة وماما تقف على البلكون في بيت المزرعة لكن لاتراني أما أنا أراها كانت تلبس روب نومها الشفاف الرائع وصدرها ظاهر نصفه حتى أنه عندما تهب نسمه رياح يرتفع ثوبها القصير فيظهر معظم أفخاذها وكلسونها أنثرت وهجت جدا لهذا المنظر وصرت كل يوم أنتظر خروجها عند الصباح لأشاهد مفاتنها ..وفي أحد الأيام كان المزارع أبو ياسين يعمل باكرا في المزرعة وأنا في الغرفة مثل العادة وماما على البلكون تتنشق هواء الصباح وفجأة شاهدة الكلب والكلبة وهما لنا كان الكلب ينيك الكلبة وهي تتقلب وتتآوه مثل أي متناكة انا أعجبني المنظر جدا وفجأة نظرة إلى ماما
افلام سكس وإذا بها تشاهد المنظر بتمعن وفجأة وضعت يدها على كسها وبدأت تدلكه وتدلك بزازها طار عقلي من الشهوة والمتعة وبدأت العب بذبي وأحلبه ولكن أجمل المناظر هي أن أبو ياسين كان يشاهد ماما أيضا وهي لاتراه من الأشجار وهو لايعرف أنني أراه فهجت وإنثرت أكثر عندما بدأ أبو ياسين باللعب بذبه وأخرجه من ملابسه وهو لايعلم أني أراه وماما متمتعة بهذا المنظر وتدلك كسها حتى إنتهى العرض ورأيت أبو ياسين يقذف حليبه مرتين على منظر ماما الجميل …وعرفت أن ماما ممحونة كتيررررررررر لان بابا ليس هنا وأكيد نور تكون أكتر منها ممحونة …ومرت أيام وماما تتغير كثيرا لانها تبقى بلباس نومها كل النهار فعرفت أنها منثارة جداجدا وصرت أخطط لأنيكها ……..والذي أثارني أكثر هو أنها في أحد الأيام خرجت إلى البلكون وهي لاترتدي كلسون تحت ثوبها لان الهواء يريني كسها بوضوح كنت كل يوم صباح أحلب ذبي على منظر ماما أنا وأبو ياسين الذي لايعلم أنني أراه والذي أدمن على حلب ذبه على ماما الممحونة كل يوم فكرت بالكثير من الخطط لكن دون نتيجة …….. إلى أن أتى يوم كانت ماما تتمشى فيه بين الأشجار والكلب يدور حولها ويتمشى معها . أبو ياسين لم يكن هنا أنا كنت أراقب ماما من غرفت أبو ياسين لانها كانت تثيرني بملابسها وخصوصا أنها لم تعد ترتدي أي شيئ تحت ثوب نومها …بقيت تتمشى بين الأشجار حتى تأكدت أنه لايمكن لاحد من المنزل أن يراها لكن انا أقدر أن اراها وفجأة جلست على أحد الصخور بين الأشجار ومسكت الكلب وأخذت بالعب بذبه حتى إنتصب وماما تنظر حولها؟؟؟؟؟ أنا هنا لم احتمل ذبي فقذفت فورا على هذا المنظر الرائع وتابعتافلام سكس المشاهده وماما تلعب بكسها وبذب الكلب الذي سخسخ على ماما … ثم أخذت ماما راس الكلب ووضعته بين فخذيها وأخذ الكلب يلحس كسها وهي تتلوى من المحن وتنظر حولها كانت ماما رائعة جدا جدا جدا قذف ذبي لوحده من الشهوة على هذا المنظر … لكن حزنت على ماما لان مثل هذه الملكة لاتجد من ينيكها لذلك هنا عزمت على أن أوقع بها وأن أنيكها وأن أريحها من هذا الهم الكبير … بقيت ماما كل يوم تلعب بذب الكلب وهو يلحس كسها ….ففكرت كثيرا هنا أن ماما اكيد ممحونه مووووووووووت لذلك مهما فعلت معها لن تزعل ولن تعاتبني ولو فعلت ذلك أهددها بالكلب وأقول لها أني شاهدتها …لذلك في اليوم التالي خرجت إلى الحديقة بين الأشجار أمام البلكون الذي تقف عليه ماما ونطرتها كي تخرج وجعلت من جلوسي أن أظهر بانني لاأراها ولكن هي تراني بوضوح وأنا أراها من خلال بعض الشجيرات التي كنت أضع راسي بينهم وتركت الكلب جنبي ونطرتها إلى أن خرجت فوقع نظرها علي فورا وعلى الكلب فتراجعت قليلا وأخذت تسترق النظر وهي تعلم أنني لا أراها هنا كان قلبي يدق لكن لم أخف وقررت أن أنفذ ما برأسي فمسكت الكلب وأخذت ألعب بذبه ثم أخرجت ذبي كي يلحسه لكنيافلام سكس قذفت فورا من شدة الشهوة وماما تتابعني هنا ثم ذهبت وقلبي بين أرجلي .. دخلت وإستحممت ثم خرجت فقالت لي نور أنها اليوم تريد الذهاب إلى صديقتها وأنا يجب أن أذهب معها إلى بيت جارنا أبو سعيد لان أولاده أصدقائنا لكن ماما لم تذهب معنا أنا لم أكلمها لاني كنت اخجل من النظر إليها وفي طريقنا إلى مزرعتهم اخذت أكلم نور عن وضعها الجنسي لاننا كنا نتكلم في ذلك لانخجل لكن لاتدعني أن المس ولو بزها تصرخ فورا فقلت لها نور كيف مستحملة نفسك من خير زوج يمكن كسك مشتهي أي ذب يخترقه فقالت أنت وقح يا زيد أمشي وبلاش تفاهة وضحكت أنا وقالت لي ما تخليني أحرم امشي معك لوحدي فقلت لهاخلاص توبة ….

افلام سكس

افلام سكس ,سكس مترجم ,فيلم سكس ,سكس اجنبى ,افلام نيك ,سكس حيوانات, سكس مصرى .سكس امهات ,سكس عربى .

كل ما تريد معرفته عن عملية شفط الدهون بالليزر

    قال الدكتور محمد لطفى الساعى أستاذ الأمراض الجلدية والليزر، إن هناك ما يسمى بعملية شفط الدهون بالليزر رباعى الأبعاد ( الليبو ساوند) التى لابد أن يكون لدى أصحاب السمنة المعرفة الكاملة بها قبل إجراء عمليات تفتيت الدهون .

أن عملية شفط الدهون بالموجات تناسب أشخاصاً بعينهم لديهم سمنة موضعية، ولا تصلح لمن يرغبون فى التخلص من البدانة بوجه عام، والذين تناسبهم أكثر عمليات شفط الدهون التقليدية، ولفت إلى أن ظهور نتائج تقنية الليبو ساوند يستغرق فترة تتراوح بين شهرين إلى ستة أشهر.

    وفيما يتعلق بدرجة شد الجلد، فإنها تتحقق وفق شروط أهمها مدى مرونته وكذلك عمر المريض حيث تكون النتائج أفضل مع السن الأصغر.

    كيف يتم شفط الدهون بعملية الليبو ساوند

    وأضاف الدكتور محمد لطفى الساعى، أن عملية الليبو ساوند هى عملية تجميلية يتم فيها استخدام الموجات فوق الصوتية لتفتيت خلايا الدهون، مما يسهل شفطها لخارج الجسم، وتستخدم الموجات فوق الصوتية على نطاق واسع فى المجال الطبى، حيث يتم استخدامها لتشخيص الحالات فى مختلف فروع الطب مثل النساء والتوليد، وأمراض القلب والأمراض الباطنة.

    كما تستخدم الموجات فوق الصوتية أيضاً كعلاج لبعض الأمراض الروماتيزمية، وتفتيت حصوات الكلى، ودخلت الموجات فوق الصوتية فى جراحات التجميل منذ التسعينات ثم تطورت بمرور الوقت حتى تم اختراع تقنية الفيزر.
    وأشار إلى أن وكالة الأغذية والأدوية الأمريكية FDA صرحت فى عام ظ¢ظ*ظ*ظ، للأطباء بإجراء عمليات شفط الدهون بتقنية الموجات، وأصبحت من وقتها ضمن الخيارات الأكثر طلباً في عيادات التجميل لشفط الدهون ونحت الجسم، وذلك لقدرتها على استهداف مناطق السمنة الموضعية وكذلك تجميل الجسم بنحته وإبرازه خاصة بعد عمليات فقدان الوزن أو الحمل والولادة بالنسبة للسيدات.
    وتابع، أن عملية شفط الدهون بتقنية الموجات الصوتية أو الليبو ساوند تتميز بميزة كبرى هى قدرتها على استهداف الخلايا الدهنية فقط دون إلحاق الضرر بأى أنسجة أخرى موجودة فى محيط منطقة العملية مثل الأعصاب و الأوعية الدموية، مما جعلها خياراً آمناً لعمليات شفط الدهون بالمناطق التى يوجد بها أعصاب مهمة أو أوعية دموية كثيرة.
         شفط الدهون

    
     كيف يتم شفط الدهون

    وأوضح أستاذ الأمراض الجلدية والتجميل والليزر، أن الإجراءات العامة فى عملية شفط الدهون بجهاز الليبو ساوند لا تختلف عن الإجراءات المعتادة لعمليات شفط الدهون العادية، حيث يتم في البداية حقن محلول خاص يتكون من محلول ملحي ومادة ليدوكايين التي تعمل كمخدر موضعي لتخفيف الإحساس بالألم، وكذلك تضييق الأوعية الدموية الموجودة في المكان لتقليل النزيف وكدمات ما بعد العملية.
    ويقوم الطبيب بعمل فتحة صغيرة جداً لا تتجاوز ظ، سنتيمتر يتم عبرها إدخال انبوب طبي دقيق لا يزيد قطره عن ظ¢ إلى ظ£ مم. يقوم هذا الانبوب بإطلاق موجات فوق صوتية ذات تردد عال تعمل على إذابة خلايا الدهون وتفجير الغشاء الخلوي المحيط بها للسماح بتدفق الدهون الزائدة.
    ويتم بعدها سحب المسبار وإدخال الكانيولا المخصصة لشفط الدهون عبر نفس الفتحة والتي تقوم بشفط المحلول الذي سبق حقنه وسحب الدهون التي تمت إذابتها. تكرر هذه الخطوات أكثر من مرة حتى الانتهاء من كل الدهون المراد التخلص منها والوصول للنتيجة التي يرغب بها المريض.

    مميزات الموجات فوق الصوتية لشفط الدهون

    1-استهداف الخلايا الدهنية فقط دون المساس بأية أنسجة أخرى محيطة.
    2-القدرة على تشكيل ونحت الجسم في أجزاء محددة أو التي لا يمكن التخلص منها بممارسة الرياضة، الحمية الغذائية أو عمليات شفط الدهون التقليدية.
    3-تقليل فرص حدوث نزيف عقب العملية.
    4-التخلص من الدهون في المناطق الصعبة أو ذات الأنسجة المتليفة مع تقليل الآثار الجانبية المحتملة.

زوجة صديقي الهايجة
افلام سكس

صور سكس ,سكس محارم ,عرب نار ,افلام نيك ,سكس امهات,سكس حيوانات
قصتي غريبه نوعا ما . فقد كان لي صديق ضابط بالجيش . ينزل لزوجته كل تلاته اسابيع اسبوع . وكان من اهم صفات هدا الصديق النزاله فكان لا يعتق بنت او زوجه قريبه او غريبه فالنسوان في نظره كلهم عاهرات وهو صاحب الحق فيهم.كان هذا الصديق متزوج من سيده جميله جدا . بيضاء ووجهها مريح وكان جسمها محتفظ بقوامه ورشاقته وكانت ترتدي الحجاب وام لثلاثه اطفال. كان عمر صديقي يتركها بعمله ولما يحضر اسبوع الاجازه لا يجلس معها او يتحدث معها الا اول يومين فقط من اجازته وكان يقضي وقته يا اما علي القهوه او يجري خلف البنات والشراميط . لدرجه انه في احد الايام اتصل بي وقال انه بالقاهره وانه باجازه بس ما راح البيت وان معه عشيقه جديده.كنت دائما اشفق علي زوجته من الحزن الذي يملا عينيها . علما انني كنت احترمها كونها زوجه صديقي . وكنت لا انظر لها اي تظره ثانيه لانها كانت بنظري كلها ادب واخلاق ومن ذلك كنت احترمها ولا انظر لها.المهم بعد المقدمه هذه يجب ان تفهموا ان زوجه صحبي هذه كلها حرمان من الحنان والحب وهي تعيش بوحده قاصيه نتيجه ان زوجها مهملها ولا يعطيها ما تطلبه اي انثي من الحب والحنان واكيد اشباع رغبتها وشهوتها وحقها كزوجه.تبتدي قصتي معها عندما كنا بعيد الفطر وكان عمر صديقي باجازه فطلب عمر مني ان اخده هو واسرته الي مدينه الملاهي بالهرم. وكان امام زوجته التي احسست بانها سوف تخرج لاول مره بحياتها وتبعد عن البيت وتحس بالدنيا.خرجنا جميعا بالسياره وكانت هي كالاطفال فرحانه اكتر من اولادها وانا حسيت بسعاده كبيره لانها كانت فرحانه جدا جدا.المهم ذهبنا للملاهي وكانت هي بتلعب مع اولادها كانها طفله صغيره وانا وزوجها نطالعها ونضحك . المهم خلصت الملاهي وقررنا العوده فقلت لعمر ايه رايك ناخد شاندوتشات ونروح الهرم وناكل هناك وح تكون قاعده جميله هناك بهضبه الهرم فوجدت ترحيب من الزوجه وعمر متضايق فقلت له اهي فرصه لاولادك .المهم رحنا وقضينا وقت والاولاد والزوجه بيضحكوا معي وفرحانين بي.المهم انتهي اليوم ورجعتهم البيت وهي تشكرني كتير ووعدتها بتكرار اليوم الجميل ده مرات ومرات. فقالنت نفسي اروح الاسكندريه فقلت لها انا سواقك فضحكنا. المهم عمر قال لي تعالي نروح القهوه. ولما قررت الرحيل لقيت نظرات الزوجه بتطاردني وحزينه علي فراقي. ولم انسي نظراتها.المهم قلت لها ايه رايك بكره نروح الاسكندريه ليوم واحد فاعترض عمر فقلت له لازم نروح المهم وافقوا وحسيت ان الزوجه فرحها كل مره بيزيد.اليوم التالي نزلت الزوجه والاولاد للسياره وكانت ترتدي فستان طويل ولكنه ناعم والايشارب الوانه فاتحه جميله وحسيت انه في تغيير فيها.وصلنا الاسكندريه ودخلنا البلاج وكنت مكسوف البس مايوه امامها ولكن الاولاد وعمر اصروا فدخلنا غيرنا ملابسنا . ورجعنا البلاج وكانت هي جالسه تحت الشمسيه. واخدت تضحك علينا

افلام نيك ,افلام سكس ,سكس ,نيك
. واحنا بالميوهات وكانت نظرتها تطالع زبي.المهم نزلنا البحر وطلعنا وكان الميوه لاصق علي زبي وواضح معالم زوبري وهي لا تترك عينيها مع علي زوبري .المهم بعد شوي عمر قال البنات هنا حلوين وهناك بنت ابتسمت له وح يروح وراها.المهم تركني مع الاولاد وزوجتها وراء البنت وزوجته اول مره تشتكي وتقولي شايف عمر بيعمل ايه فقلت لها ده رايح يشتري سجاير.المهم قلت لها انتي مش ح تنزلي الميه . فضحكت وقالت ماجبتش الميوه . هي بتقول كده بس . لانها استحاله وهي محجبه تلبس ميوه . فقالت انا جبت بنطلون جينز وتي شرت للبحر فطلبت منها ان تغير وغيرت ورجعت وكانت اجمل بالنطلون والتي شرت وايشارب ابيض خفيف.المهم اخدت الاولاد ونزلت الميه وانا جلست اطالعهم من بعيد . بعد شوي لاقتهم بيقولوا عمو عمو انزل معانا. نزلت ولعبنها بالكره وانا احاول اخدها منهم وهم يعطوها لبعض وجاءت الكره علي سميره وهي اسم الزوجه. فهجمت عليها فرمت الكره لبعيد وسقطت بالميه فخفت عليها ومسكتها وحسيت انها فرحت بالمسكه.المهم اخدت تلعب معنا بالميه وعمر فص ملح وداب بالاسكندريه ساعه ساعتين ولم يرجع وانا كنت عارف هو فين .المهم اخدت الزوجه تفتح لي قلبها وتشتكي معاناتها بزواجها وانها تحس انها قطعه اثاث بالمنزل وانها تفقد حنان زوجها وانها سعيده بمعرفتي.المهم كان هناك مسرح للاطفال علي البلاج فرحنا نتفرج وكان الاطفال يجلسون بالمقدمه وانا وسميره بالاخر وكان زحام شديد. وكنت اقف ورائها وكان الناس يتدافعون وكان ظهرها بصدري واحسست انها حاسه بالامان والحنان وهي بصدري فوضعت ايدي علي كتافها لحمايتها وفجاه احسست ان ايدها بطبطب علي ايدي.المهم
افلام سكس مترجمة ,افلام سكس مترجم ,افلام سكس محارم ,افلام نيك ,تحميل افلام سكس,سكس امهات

في ليلة دخلتي كان أول زب يمتعني هو زب أخي

في ليلة دخلتي كان أول زب يمتعني هو زب أخي

عرب نار ,نيك بنات, صور نيك , صور سكس , سكس محارم, افلام سكس ,سكس حيوانات , سكس اخ واخته ,افلام نيك

كنت فتاة صغيرة ولي اخ اكبر مني بسنه واحدة وكنا نعيش مع بعض بنفس الغرفة ونتشارك كل شيئ ولكل واحد سريره الخاص به حتي لما بلغ وانا بلغت كانت كل حاجة عادي ونغير هدومنا قدام بعض ولما كانت بتيجي الدورة الشهريه كان بيشترى ليا الفوط الصحيه .

بداءت القصة عندما كنت في الاعداديه وكان في ايام بابا وماما يخلونا ننام بدري بس كنا بنفضل صاحيين وكنا لما نخرج للصاله بعد ما يدخلو غرفتهم نسمع صوت ماما بصرخ وتقول اه براحه مش جامد كدة حرام عليك مش قادرة نفتكر بابا بيضربها والصبح نلاقي انهم مبسوطين وبيضحكوا ومفيش اي حاجة كنا نستغرب وكل مرة كدة نسمع صريخ والصبح عادي .

وفي مرة كنا اجازة وبابا وماما نزلو راحو الشغل وبابا نسي اللاب توب مفتوح دخلت انا واخي ولقينا افلام شغلنا اول فيلم وكان مفاجئه لينا من اللي احنا شفناة اخويا جاب الفلاشه وراح ناقل كل الافلام علي الكمبيوتر بتاعنا وسألت اخويا هو ممكن بابا يكون بيعمل في ماما كده ؟
قالي مش عارف .
دورنا علي النت وعرفنا و عرفت عن غشاء البكرة وهو مهم ازاي للبنت .
رحت لخلتي وسألتها وعرفت منها ايه هو الغشاء وايه بيحصل في الجواز و حكيت لاخويا .
وفي يوم وبعد ما دخلونا غرفتنا اخويا قلي تعالي نسحب ونروح نفتح الباب بالراحة ونشوف في ايه ولاقينا بيعملو زي الفيلم قفلنا الباب وجرينا علي غرفتنا و شغلنا فيلم واتفرجنا .
اخويا سألني هوّ ايه اللي بيحصل كدة بيخليهم يقولو اه من الوجع بس مبسوطين
قلت مش عارفة .
اخويا قالي طب بتاع البنت ده شكله ايه في الحقيقه قلت له في النت اسمه كس وبتاع الراجل اسمة زب وسألته هو زبك برضو شكله كده ؟
قال مش اوي قلت له طب ينفع اشوفه عامل ازاي ؟
قالي طيب بس اشوف كسك عامل ازاي قلت طيب راح قفل الباب بالمفتاح و قعدنا جنب بعض قلت خلص نقلع مع بعض قالي ماشي خلعنا الملابس وراح محسس علي كسي قلت له بس من بره إوعى تدخل صباعك جوه كسي عشان خلتي قالت لو الغشاء ده انقطع مش هتجوز وهبقي بنت مش كويسه .
راح يحسس علي كسي وشعرت بحاجةغريبه وقلت له كفايه كده حاسه برعشه في جسمي و احساس غريب طب انا كمان عايزة امسك زبك .
وشفته وقعدت احرك فيه و زبه يقف و ينشف ولقيته طلع سائل منه .
خفت بس هو قلي كملي بلاش توقفي وسمعت كلامه .
ويوم بعد يوم جربنا نبوس بعض ونتعلم البوس وكنا كل ما نيجي نبوس بعض ننام علي السرير عريانين ويخدني في حضنة ونعمل زي ما اتعلمنا وهو يقبل شفايفي وانا برضو كدة ونلحس لسان بعض ويضمني لصدره وانا احضن فيه وانا ارتعش وهو زبه يقف والاقيه زي الحجر والعب في زبه وهو يدلك كسي واجمل شعور واحساس رائع .
وفي يوم قال لي اخويا عايز اعمل زيهم واجرب ادخل زبي فيكي خفت وقلت وغشاء البكارة هعمل في ايه ؟
قال طيب تيجي نعمل زي الفيلم التاني واجرب من فتحة طيزك قلت نجرب .
وفي اول تجربه لنا نمنا جنب بعض وباس فيا وابوس فيه ونحضن بعض وشعور بالدفئ والحنان والحب والمتعه هواحساس جميل لما هاج وزبه وقف قال لفي اديني ظهرك و حضني وعدلني علي وجهي ونام فوقي .
في الاول مكانش عارف يدخل زبه وانا كنت هايجه أوووي وقلبي يدق بسرعه كبيرة لغاية لما دخله وشعرت بأن شيئ ساخن وجامد في فتحة طيزي يدخل ويخرج بالراحة .
وسألته انت حاسس بايه قال حاجة حلوة ومخلياني مش قادر ابطل وانتي ؟
قلت حاسة في الاول بحرقان بسيط بس كأن حاجه بتزغزغني و تخليني اهيج وارتعش ومش عايزاك توقف خالص.

عرب نار ,نيك بنات, صور نيك , صور سكس , سكس محارم, افلام سكس ,سكس حيوانات , سكس اخ واخته ,افلام نيك
وبعد شويه شعرت بشيئ ساخن يتدفق فيا بداخلي امسكت في السرير بقوة و اخرجت صوت مش عرفة اوصفه كويس كان اول مرة اعمل صوت زي ده .
لما اخويا سمعه شعرت بأن زبه ازداد قوة بعد ما بداء