نكت امى وصديقتها

نكت امى وصديقتها

ابتدت القصة وكان فى شاب عمره 20 عام اسمه ممدوح من حى شعبى وتربى فيه وكان من ضيق الشوارع يقدر أى شخص من البلكونة ينظر فى شقة الآخر .

وكان ممدوح يسكن فى إحدى الشقق يسكن فيها هوه وأمه (المطلقة) وأخوه الأكبر الذى كان يغيب طوال الأسبوع بسبب عمله وكان ممدوح ينظر إلى البلكونة المجاورة باستمرار لينظر على منزل نجاة أم سلمى وهى أرملة من فترة كبيرة وكانت سلمى تبلغ من العمر 19 عاما وأمها نجاة تبلغ من العمر 44 عاما وهى صديقة لأم ممدوح وتزورها باستمرار وهى كانت تلبس بحرية داخل المنزل وكان ممدوح يتلصص بالنظر على جسمها .

وبعد فترة تزوجت سلمى وبقيت نجاة فى المنزل لوحدها وكان ينظر ممدوح إلى سلمى ويشتهيها لكن سلمى غابت عن البيت فبدأ ينظر لنجاة أم سلمى ليشتهى جسمها الممشوق الجميل الذى يحمل أجمل صدر وأطرى طيز وأجمل وجه ولا يظهر عليها السن مثل أمه الذى تبلغ من العمر48 عاما وممدوح ينتظر بفارغ الصبر أن يمتلك جسما هكذا لكى يفرز كل طاقته فيه.

ومرت الأيام وتشاهد أم ممدوح ما يفعله ممدوح من اجل صديقتها وبدأت أمه تغير عليه وتخاف منها لأنها تريده لها وتعشقه وتتمنى أن ينظر إليها ويلمس جسدها الممتلئ وصدرها الكبير وطيزها الجميلة وتتمنى أن ترتمى بين أحضانه و ينيكها كما ينظر لصديقتها . لكن ممدوح كان يفكر فى أن يصل لنجاة بطريقة أو أخرى .

وعدت الأشهر وهو ينظر إليها من غير أن يعبر عن حبه لها ولجسدها الممتع الجذاب الذى يرى فيه كل الأنوثة الطاغية ولا يفكر فى أمه التى تشتهيه ويريد من نجاة أن تحس بنظراته إليها نظرات فيها عشق لجسدها ولاحظت نجاة نظراته بعد فترة واندمجت فى هذه القصة فترة لكى تلفت انتباه ممدوح أكثر فأكثر فقرر أن يصعد إليها ويقول ما فى قلبه وانتهز فرصة خروج أمه لتشترى بعض الأشياء للمنزل وسريعا صعد ممدوح إلى منزل نجاة بحجة أنه خرج ولما عاد إلى المنزل وجد أمه قد خرجت وليس معه مفاتيح أخرى . وطرق الباب.

نجاة: مــــــــين اللى على الباب ؟

ممدوح: أنا ممدوح ممكن أدخل .

نجاة: اه طبعا اتفضل يا حبيبى .

ودخل ممدوح وهو مرتجف الأرجل وجلس على الكرسى ودخلت نجاة تكمل الأشياء التى كانت تفعلها فى المطبخ وانتظر ممدوح أن تأتى وجاءت نجاة وفى يدها صينية شاى وتقدمه له : تفضل .

وجلست بجانبه وهو ينظر إليها نظرات قوية وبدأ ممدوح بالكلام

ممدوح قال لها : أنا معجب بيكى .

نجاة: معجب بيا أنا أنا !!!!!!!! أنا أكبر منك بكثير .

ممدوح: بس أنا بحبك قوى ونفسى أكون معاكى على طول .

نجاة: أنا ما عنديش مانع بس أنا خايفة من الناس .

وفجأة قوى قلب ممدوح وأمسك يدها بقوة وهى بادلته نفس الحركة وبدأ يحضنها بقوة ويقبلها وهى تزيد بقبلاته المجنونة المعشوقة وهو يمص شفايفها ويدخل لسانه و يلمس جسدها الملفوف وبعد حوالى 10 دقائق من القبلات دخل ممدوح هو ونجاة غرفة النوم وخلع لها ملابسها وتفاجأ إن جسمها فى سن العشرين وكأنها بنت وليست فى سن اليأس ويلمس جسمها القمحى وبدأت نجاة بخلع ملابسه وممدوح يلمس كل شئ منها وخلع لها السوتيانة والكولوت ويشم فيهم رائحة عرقها الممتع المثير وأمسكت نجاة زبه القوى الذى ينفجر من كثرة سخونته وتدعكه فى بزازها بقوة وهو يفرك لها كسها الأحمر الذى ينزل منى شهوتها وتركع على ركبتها وتلحس زبه وتدخل زبه داخل فمها بشهوة غريبة ويسحبها من يدها ويرتمى على السرير وهو يطلق زبه الصاروخى داخل كسها الممتع الجميل الضيق الذى لم تنطفىء ناره منذ فترة كبيرة ودخل زبه بقوة وهو يفرك بزازها وينيك فيها بعنف وتقول له : بالراحة بالراحة اه اه اه زبك واجعني اه اه اه اه .

وهى فى شدة النشوة والإحساس بالمتعة

ويقول ممدوح : أنا هنيكك كل يوم بل كل ساعة .

نجاة: طبعا يا حبيبى انت هتنيكنى اه اه اه اه دخله بحبك دخله .

ويخرج زبه من كسها ويبدأ فى دعك خرم طيزها ويغرس أصابعه فى خرم طيزها الضيق ويتسع من كثرة دخول أصابعه وتمسك زبه تمصه بشهوانية ويفتح طيزها برفق ويدخل زبه داخل خرم طيزها وهى تتوجع من التعب والمتعة وبعد أقل من 10 دقائق يتدفق منه لبنه على كسها ويحضنها بدفء ويقبل رقبتها ويدها و

سكس عرب, سكس حيوانات, سكس مصرى, سكس, افلام نيك, تحميل افلام سكس, سكس حيوانات, سكس محارم, سكس عربى

مرات ابويا الهايجه

مرات ابويا الهايجه

مساء الخير او صباح الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه وزى كل قصه هنبدأ قصتنا بوصف نفسى انا كريم 19 سنه من القاهره طولى 180 سم وزنى 82 كجم عيونى عسلى وشعرى اسود ولون بشرتى قمحى زبرى 20 سم ومتوسط العرض عايش انا و والدى بعد ما والدتى توفت وانا عندى 12 سنه وبعديها بسنه لاقيت والدى جى يقولى انه لازم يتجوز واحده عشان تاخد بالها مننا وانى كبرت وفاهم والكلام دا كله اللى ماكنش فارق معايا فى سنى دا وبعديها بحوالى شهر لاقيته داخل وفى ايده مراته الجديده اسمها

سكس محارم, سكس امهات, سكس مترجم, افلام نيك, صور سكس متحركة, صور سكس,
(منى)(طولها وجسمها متوسط بس عندها بزاز وطياز كبيره لون بشرتها قمحى وعينيها بنى وشعرها اسود عندها 32 سنه) وطبعا روحت قعدت عند جدتى كام يوم ورجعت تانى البيت وبصراحه (منى) كانت طيبه جدا معايا وكنت بدأت فى مرحله البلوغ والفرجه على افلام جنسيه واقرأ قصص جنسيه وكان اول جسم اتفرج عليه واستكشفه هو جسم (منى) مرات ابويا وابتديت الاحظ انها دايما بتلبس قمصان نوم منها الضيق والقصير واللى مبين جسمها وابتدت تقرب منى وتقولى اننا اصحاب متكسفش منها واحكيلها وكل حاجه زى الصحاب وطبعا شاب فى سنى مع الهيجان الجنسى كان مخلينى دايما هايج على جسمها واضرب عليها عشرات وكان اول موقف بينى وبينها كانت بتنشر الغسيل فى البلكونه وواقفه بقميص نوم ازرق بيبى دول (للمعلومه احنا حاطين ستاره قافله البلكونه يعنى محدش يشوف اللى واقف جوا البلكونه) ولما جت تشب عشان تطول اول حبل طيزها والاندر بيتاعها بان انا شوفت المنظر وهيجت اوى عليها وقررت اقوم احك فيها وفعلا قمت دخلت البلكونه كأنى بجيب حاجه وروحت معدى من وراها وحاكك زبرى فيها بس الغريبه انها عملت نفسها كأن مافيش حاجه حصلت وانت شيلت الموضوع من دماغى وخوفت لا تقول لابويا ويحصل مشاكل وقضيتها فرجه على سكس وضرب عشرات لحد اليوم اللى ماكنتش عامله حساب وحصل فيه قصتنا لما كنت راجع من بره و والدى فى الشغل واول ما دخلت مالقتش حد خالص فى الشقه ولفيت فى الشقه عشان اشوف منى فين ولاقيتها فى اوضتها نايمه على السرير لابسه بيبى دول لونه موڤ وشفاف وطيزها باينه والاندر داخل بين فلقه طيزها وشفايف كسها انا شوفت منظرها كده وهيجت عليها نييبك وكنت عاوز انط عليها بس خوفت يحصل مشاكل وقررت انى هقف شويه اتفرج واملى عينى منها وروحت طالع وداخل اوضتى قلعت هدومى ونمت على السرير اضرب عشره واتخيل انها تحت منى وبنيكها بكل الاوضاع ومافوقتش من خيالى غير وهى واقفه على الباب وبتقولى ايه اللى بتعمله دا مش عيب روحت مخضوض ومدخل زبرى فى البوكسر وبداريه بسرعه لاقيتها راحت جت عليا وقعدت جمبى على السرير وبتقولى مش عيب كده يا كريم قولتلها حقك عليا قالتلى يا حبيبى متخافش انا مش زعلانه منك انا عارفه انك راجل دلوقتى وبتحتاج للحاجات دى قولتلها بجد مش زعلانه قالتلى لا يا حبيبى مش زعلانه انا بس خايفه عليك الحاجات دى مضره بالصحه وهتأثر عليك بعد الجواز قولتلها بيبقى غصب عنى ومش بعرف اعمل حاجه غير كده عشان اريح نفسى قالتى يا حبيبى ليه انت معندكش اصحاب بنات وابتدت تحسس على صدرى وهى بتكلمنى قولتلها لا معنديش قالتلى يا واد مش معقول شاب وسيم زيك معندهوش صحاب بنات قولتلها انا معنديش قالتلى عشان كده يا كريم دخلت عليا الاوضه وبصيت عليا ارتبكت ساعتها واتلجلجت فى الكلام ولاقيتها نزلت على بطنى تحسس عليها ودا اللى زود ارتباكى اكتر وقالتلى متخافش انا مش زعلانه منك قولتلها انا اسف ووهى بتحسس على بطنى ايديها خبطت فى زبرى اللى واقف فى البوكسر كأنها مش قاصده من تحسيسها على صدرى وبطنى وايديها الناعمه وجسمها اللى مكشوف ادامى لانها كانت لسه بالقميص الموڤ اللى شوفتها بيه وهى بتقولى مش انا وانت اصحاب خلاص خايف من ايه وراحت ممدده جمبى على السرير ولسه بتحسس على بطنى وبتقولى قولى بقى شوفت ايه لما دخلت عليا الاوضه قولتلها بصراحه شوفتك نايمه والقميص مرفوع لحد وسطك ودا ودى باينين راحت ضاحكه دا ودى اسمهم كسك وطيزك اتكلم عادى متتكسفش مش هزعل وراحت نازله بأيديها تدعك فى فخدى اليمين وبتقولى بص بقى هتفق معاك اتفاق حلو قولتلها ايه هو قالتلى اوعدنى محدش يعرف اللى هيحصل بينى وبينك وانا هدلعك وراحت حاطه ايديها تحسس على زبرى من فوق البوكسر وقالتلى ها قولت ايه لاقيتنى من غير ما احس بقول ااااااااه من ايديها الناعمه اوعدك راحت منزله البوكسر وفضلت تحسس على زبرى وانا مغمض عينيا وفى دنيا تانيه خالص وراحت بيسانى فى شفايفى وهى بتدعك زبرى وراحت نازله واخده زبرى فى بوقها تمصه اوووووف على دا احساس بتمص حلو اوى وتمشى بلسانها على زبرى وتشفط الراس وتدخله كله جوا بوقها وانا هيجت على الاخر واحسيت انى خلاص هاجيب لبنى روحت ماسك راسها وابتديت ازق زبرى فى بوقها وادخله واخرجه بسرعه فى بوقها لحد ما جيبت لبنى كله فى بوقها وهى بلعته كله وفضلن تمص زبرى لحد ما خدت اخر نقطه منه وراحت مطلعه زبرى وحسست عليه بأيديها وراحت نايمه جمبى على السرير وقالتلى ها ايه رأيك بقى قولتلها حلو اوى قالتلى دلوقتى بقى انا هعلمك تعمل ايه عشان تدلع وتمتع الست اللى معاك قولتلها وانا من ايدك دى لايدك دى قالتلى الاول واهم حاجه بوسه الشفايف تعالى وراحت سحبانى عليها و واخده شفايفى تبوسها وتحط لسانها فى بوقى وتاخد شفتى اللى تحت تمص فيها وراحت شايله شفايفها وقالتلى حلو اوى انت بتتعلم بسرعه روحت بايسها فى بوقها وعملت زى ما علمتنى وروحت حاطت ايديا على بزازها ادعك فيهم ونازل على رقبتها ابوسها واعضها بالراحه عضات خفيفه وعلى حلمه ودانها وهى بتقول اااااااااه يخربيتك يا واد دا انت مش محتاج تعليم انت ولعتنى انزل بقى على بزازى ارضعهم روحت نازل بشفايفى ابوس كل حته لحد ما وصلت لبزازها روحت مطلعهم من القميص وابتديت ابوس وارضع فى بزازها واحد فى بوقى والتانى بدعكه بأيديا وبقرص فى الحلمه وهى تشهق وتقول اووووووف ارضع كمان مش قادره روحت نازل بأيديا على كسها ادعكه من فوق الاندر وهى تقول ااااااااااه انت بتعمل فيا ايه انت ولعتنى وروحت سايب بزازها ونازل على كسها وروحت متاخر الاندر بيتاعها على جمب وروحت لاحس كسها بلسانى وادوق اللى اطعم من الشهد فى حياتى من كسها وفضلت اللحس وهى ماسكه دماغى وعماله تشد فيا على كسها وراحت مشورالى على زنبورها وهى بتقول ااااااااااه اللحس الحته دى اوى واول ما لسانى لمس زنبورها راحت شاهقه وقايله اوووووووف حط صباعك فى كسى ونيكنى بصباعك وانت بتلحس ااااااااه متبطلش وانا متوصاش نازل بعبصه ولحس فى كسها لحد ما لاقيتها بتعلى صوتها وبتقول ااااااااااااااااه حلو اوى اوووووووف كمل يا حبيبى كمل ااااااااااااااااااح باجيب باجيب اااااااااااااااااااه وراحت ساكته مره واحده وبعدت دماغى عن كسها وسحبتنى لحد وشها ونزلت بوس ولحس فى وشى كله وراحت منزله ايديها مسكت زبرى وراحت داعكه بيه فى كسها وقالتلى دخله بالراحه فى كسى وروحت فعلا مدخله بالراحه فى كسها لحد ما دخل كله ولاقيتها بتقوا اوووووووووووووف زبرك كبير اوى اااااااااح يلا دخل وخرج بالراحه وابتديت ادخله واخرجه فى كسها بالراحه وهى نايمه على ضهرها وانا بين رجليها وبرضع فى بزازها وهى شغاله سيمفونيه اااااااااه اوووووووف ااااااااااااح نيكنى يا حبيبى وارضع بزازى عوضنى عن ابوك ااااااااااااه زبرك اكبر من زبر ابوك وجوزى الاولانى اووووووووووف يلا دخل وخرج بسرعه وابتديت ادخل واخرج زبرى فى كسها بسرعخ لدرجه ان زبرى خرج بره كسها خالص قالتلى استنى قلعنى الاندر روحت مقلعهولها وراميه على الارض وحطيت زبرى فى كسها تانى واشتغلت بسرعه فى كسها وهى حضنانى وعماله تقول اااااااااااه نيكنى اوى اووووووووووووووف انت من انهارده جوزى مكان ابوك اااااااااااح وانا كنت جيبت اخرى وحسيت انى خلاص هاجيب قولتلها ااااااااااه هاجيب كسك سخن اوى ومهيجنى قالتلى وانا كمان هاجيب ااااااااه هات جوا كسى يا حبيبى ااااااااااه هات معايا زبرك مسخنى اوة يا ولا اااااااااااااه وروحت جايب فى كسها وهى جابت معايا ونمت فى حضنها شويه لحد ما زبرى نام فى كسها وطلع لواحده وروحت بايسها فى بوقها وهى قالتلى ها ايه رأيك قولتلها حلو اوى انا عمرى ما هسيبك قالتلى بس اهم حاجه دا سر بينا محدش يعرفه قولتلها طبعا يا قمر وروحت قايم من عليها ونايم على السرير جمبها ولاقيتها وبتحط ايديها على كسها وبتقولى يخربيتك كل دا لبن وبتضحك وراحت واخده لبنى من كسها وحطاه فى بوقها وجت تبص للساعه وراحت قايمه مخضوضه وبتقولى يخربيتك احنا نسينا نفسنا وابوك قرب ييجى قوم استحمى بسرعه وراحت قايمه و واخده الا

احذر من تناول عصير البرتقال عند الإصابة بنزلات البرد

احذر من تناول عصير البرتقال عند الإصابة بنزلات البرد

يعتبر فيتامين سي الموجود في عصير البرتقال مفيد للصحة ومقوي للمناعة ضد نزلات البرد، إلا أن الخبراء يحذرون من تناوله خلال فترات الإصابة بالزكام والنزلات.

نصح خبراء أمريكيين بالتوقف عن شرب عصير البرتقال عند الإصابة بالزكام ونزلات البرد، بحسب ما نشر موقع “spoonuniversity”.قال الخبراء أن عصير البرتقال يحتوي على الفيتامين C المفيد للصحة والضروري عند المرض،إلا أنه يحتوي على نسبة عالية من السكر التي تعادل نسبة السكر الموجودة في عبوة من المشروبات الغازية، ومن المعروف أن تناول نسبة عالية من السكر مضر بالصحة.

ويمنع السكر الموجود في العصير الجسم من الحصول على الفيتامين لأن الجسم يمتصهما بالطريقة عينها.
وبدلا من شرب العصير، نصح الأطباء بتناول الفاكهة الطازجة عند المرض، كما ينصحون بتناول مكملات الفيتامين الغذائية.

سكس امهات, سكس محارم, سكس حيوانات, سكس عربى, سكس مصرى,صور سكس,

احذر من تناول عصير البرتقال عند الإصابة بنزلات البرد

احذر من تناول عصير البرتقال عند الإصابة بنزلات البرد

يعتبر فيتامين سي الموجود في عصير البرتقال مفيد للصحة ومقوي للمناعة ضد نزلات البرد، إلا أن الخبراء يحذرون من تناوله خلال فترات الإصابة بالزكام والنزلات.

نصح خبراء أمريكيين بالتوقف عن شرب عصير البرتقال عند الإصابة بالزكام ونزلات البرد، بحسب ما نشر موقع “spoonuniversity”.قال الخبراء أن عصير البرتقال يحتوي على الفيتامين C المفيد للصحة والضروري عند المرض،إلا أنه يحتوي على نسبة عالية من السكر التي تعادل نسبة السكر الموجودة في عبوة من المشروبات الغازية، ومن المعروف أن تناول نسبة عالية من السكر مضر بالصحة.

ويمنع السكر الموجود في العصير الجسم من الحصول على الفيتامين لأن الجسم يمتصهما بالطريقة عينها.
وبدلا من شرب العصير، نصح الأطباء بتناول الفاكهة الطازجة عند المرض، كما ينصحون بتناول مكملات الفيتامين الغذائية.

سكس امهات, سكس محارم, سكس حيوانات, سكس عربى, سكس مصرى,صور سكس,

احمد والمطلقة الممحونة

 احمد والمطلقة الممحونة

اسمي احمد عمري 32 متزوج وعندي طفلين مواصفاتي حنطاوي وطويل وجسم رياضي جيرانه مها مطلقه عمرها 26 سنه عدها 2 ولد عايشين ويه ابوهم مهاوي جسم خرافي الصدر كاب و واكف الطيز راجع وجسم ابيض يعني كامله المواصفات اني ضارب عليها خيال بس المشكله متطلع ابد حاولت كم مره ارقمها ما كدرت عدها 2 اخوان بلجيش وابوها وامها ابوها عكره حيل ما يخليها توصل حلك لباب ساجنها حتى بلسطح ما تصعد ابوها يجيب لوزام لبيت وامها تروح للسوك فماكو فرصه ارقمها او احجي وياها …لحد ما امها وكعت وانكسرت رجلها ابوها كام ياخذها وياه للسوك صارت بينا نضرات وشفت بعيونها القبول ..كم يوم وصارت فاتحه عد كرايبهم بلبصره ابوها راح للفاتحه واخوانها ملتحقين اول يوم راحت للسوك لحكتها وبلسوك سلمت عليها وكتلها شعجب الوالد مو وياج كالت راح للبصره عاد اخوكم خذته الغيره وكتلها اي شي تحتاجين اني موجود وهذا رقمي خلي يمج خاف تحتاجين شي كالت اوكي المهم كتلها اول ما توصلين سويلي مسج حتى اخزن رقمج وادزلج الباسورد مال الراوتر مالتي تكنكين عليه ونسولف بلفايبر كالت اوك .المهم صار ليل بدينا نتراسل سوالف عاديه وضحك وشويه شويه كتلها بردان كالت زوجتك وين كتلها نايمه يم الجهال واني بوحدي كالت شغل الصوبه وتدفى كتلها مال حضن هذا البرد كالت اوووف كتلها شلونه الليل وياج كالت طويل وممل اخلصه بس بجي كتلها اوكفي خل ادزلج كم صوره رومانسيه بديت ادزلها صور مال محاضن ومص شفايف كالت راح تموتني كتلها بعد ما شقتي شي بديت ادزلها صور سكسيه نص صدر ولحس ونيج كالت متت كتلها غركتي لباسج لو بعدج كالت فاض الفراش مو بس اللباس كتلها امج نايمه كالت اي من زمان كتلها ليش ما تصعدين بلسطح نسولف واشوفج بتليفوني افلام سكس كالت اخاف يصير شي كتلها امج ماخذه علاج ونايمه بعد شيصير كالت مو بارده كتلها ندخل بلبيتونه مالتكم ونسولف همس كالت انتظر شويه واصعد انتظرت 5 دقايق وصعدت وهيه وره شويه فتحت باب السطح اني راسا عبرت الستاره وصرت يمها حضنتها راسا وبدون تفاهم شفتي اجت بشفايفها لان جايه مستعده مكباج وعطر ضلينا نتماصص واني حاضنها حيل وابديت ادخل لساني بحلكها هنا بدت افرك بفردات طيزها وبين ي وبين نفسي اكول معقوله اخير هذا الطيز صار بين اديهافرك وارفع بدشداشتها وهيه متلذذه بشفايفي اخد ما رفعت الدشداشه فوك لباس مديت ايدي على جوه لباس على كسها لكيته غركان بالافرازات نسنا برد الجو لان حراره الاحضاتن والحلوك نستنا البرد كمت العب بشفايف كسها بيدي سحبت شفايفها وضلت تطلع اصوات تاوهات وتنهيدات خبلتني كالت تعال ندحل جوه وره باب السطح بلبيتونه رحنا هناك اخذت منها حلك ورفعت دشداشتها لحد صدرها مدت ا يدها على عيري صاير حديده نزعتها الدشداشه وماكو جواها بس لباس طلع جسمها ابيض ثلج ضلت تلعب بعيري واني الحس بركبتها جان تنزعني البجامه مال الترك ونزلت لباسي شافت عري شهكت كالت شنو هذا جبير حيل كتلها هذا يفوخج ليوم المهم من ركبتها لحلمه صدرها مص ولحس وشم كتلها تعالي نامي فرشت دشداشتها ونامت عليها نمت فوكاها بس عكس بحيث عيري يم حلكها وكسها يم حلكي استلمت عيري لحس بلسانها تحرك لسانها من راس عيري لحد الخصاوي حسيت بيها حيل متلذذه بلموطا حطيت لساني بين فردات كسها وضليت الحس بيه وامص بعنابته عافت عيري وضلت تتنهد وتتاوه واني هذا الصوت يطرب اذاني ويطيني دافع اسوي اسرع واقوى كالت وخر راح اجب رعش جسمها رعشه حرافيه وضلت تجب كالت هسه اطيني عيرك اريد امصه كتلها اوك كمت وكفت اجت كعدت بين رجليهوخلت لسانها على راس عيري وضلت تلحس براسه وتمشي سانها على كل عيري حسيت بنشوه مو طبيعيه خلت راس عيري بين شفايفها وضلت ترض بيه مثل طفل جوعان تردي تفوت عيري كله بحلكها بس متكدر تختنك بيه ضلت تمص بيه لحد ما اجتني الرعشه حست برعشه جسمي عرفت تريد تشرب جبتي اجتني وجبيتها بحلكها بلعتها كلها كالت ارتاحيت كتلها لا ضحكت كتلها ارجعي نامي على ظهرج نامت علكت رجليها على اكتافي جبت راس عيري وحطيته بين شفايف كسهاوضليت احك بيه ضلت تتوسل دخيلك فوته راح اموت واني بس احك عير ي بكسها لحد ما شفت وجها صار احمر كتلها حطي البجامه مالتي بخلكج وعضيها خل افوته طبعا هيه 3 سنين ماضايكه العير يعني كسها ضيق حيل دخلت راسه كوه دحل عبالك باكر بدت ارهز عليها بس براس عيري خاف افوته كله وتعيط نزلت عليها وحطيت شفايفي بين شفايفها وبديت ادفع بيه شويه شويه واسحبه هيه جلبت بشفايفي وهيه تمص بشفايفي تطلع تأوهات خفيفه وتنهدات بعد ما اتحملت دفعته نصه بيها وضليت ارهز رفعت تيشرت مالتي وضلت حاضنتني واني ارهز عليها وحلكها بلحلكها ضلت تتنهد اني بعد ما سيطرت دفعته كله بيها عاطت رغم ماحاولت ما اخليها طلع صوت بشفايفي بس طلع صوت منها و خلت اضافيرها بظهري ضليت ارهز وكل عيري بكسها وهيه اضافرها جرحن ظهري حست راح اجب سحبت عيري م كسها وجبته يم صدرها وذبيتها على صدرها باوعت بعيونها لكيتها غركانه دموع كامت وضربتني على صدري كالت شكتيني وعورتني بس احلى نيجه بحياتي اخذتها بحضني وضليت ابوس بيها جنت مشتهيها بعد واريد انيجها بس س كالت تاذيت حيل وبعد ما اتحمل ضلت تتعذر وتبوس بيه حتى ما ازعل كلتها عاد بس مصيه شويه ضلت تمص واني العب بشعرها بتعدين شفت جسمها يرجف كتلها بردانه كالت شويه كتلها كافي بيوم وباجر النا جوله جديده لبست وودعتني بمصه شفه وحضن ما ينوصفن لان كلهن مشاعر واحساس لبست وكتلها راح اروح ولاجر نكمل بلفايبر ….رجعت للبيت حسيت بنفس ملك وسلطان زماني سبحت ونمت
صور سكس, سكس امهات, سكس محارم, سكس اخ واخته, سكس مصرى, عرب نار, سكس حيوانات,

 احمد والمطلقة الممحونة

اسمي احمد عمري 32 متزوج وعندي طفلين مواصفاتي حنطاوي وطويل وجسم رياضي جيرانه مها مطلقه عمرها 26 سنه عدها 2 ولد عايشين ويه ابوهم مهاوي جسم خرافي الصدر كاب و واكف الطيز راجع وجسم ابيض يعني كامله المواصفات اني ضارب عليها خيال بس المشكله متطلع ابد حاولت كم مره ارقمها ما كدرت عدها 2 اخوان بلجيش وابوها وامها ابوها عكره حيل ما يخليها توصل حلك لباب ساجنها حتى بلسطح ما تصعد ابوها يجيب لوزام لبيت وامها تروح للسوك فماكو فرصه ارقمها او احجي وياها …لحد ما امها وكعت وانكسرت رجلها ابوها كام ياخذها وياه للسوك صارت بينا نضرات وشفت بعيونها القبول ..كم يوم وصارت فاتحه عد كرايبهم بلبصره ابوها راح للفاتحه واخوانها ملتحقين اول يوم راحت للسوك لحكتها وبلسوك سلمت عليها وكتلها شعجب الوالد مو وياج كالت راح للبصره عاد اخوكم خذته الغيره وكتلها اي شي تحتاجين اني موجود وهذا رقمي خلي يمج خاف تحتاجين شي كالت اوكي المهم كتلها اول ما توصلين سويلي مسج حتى اخزن رقمج وادزلج الباسورد مال الراوتر مالتي تكنكين عليه ونسولف بلفايبر كالت اوك .المهم صار ليل بدينا نتراسل سوالف عاديه وضحك وشويه شويه كتلها بردان كالت زوجتك وين كتلها نايمه يم الجهال واني بوحدي كالت شغل الصوبه وتدفى كتلها مال حضن هذا البرد كالت اوووف كتلها شلونه الليل وياج كالت طويل وممل اخلصه بس بجي كتلها اوكفي خل ادزلج كم صوره رومانسيه بديت ادزلها صور مال محاضن ومص شفايف كالت راح تموتني كتلها بعد ما شقتي شي بديت ادزلها صور سكسيه نص صدر ولحس ونيج كالت متت كتلها غركتي لباسج لو بعدج كالت فاض الفراش مو بس اللباس كتلها امج نايمه كالت اي من زمان كتلها ليش ما تصعدين بلسطح نسولف واشوفج بتليفوني افلام سكس كالت اخاف يصير شي كتلها امج ماخذه علاج ونايمه بعد شيصير كالت مو بارده كتلها ندخل بلبيتونه مالتكم ونسولف همس كالت انتظر شويه واصعد انتظرت 5 دقايق وصعدت وهيه وره شويه فتحت باب السطح اني راسا عبرت الستاره وصرت يمها حضنتها راسا وبدون تفاهم شفتي اجت بشفايفها لان جايه مستعده مكباج وعطر ضلينا نتماصص واني حاضنها حيل وابديت ادخل لساني بحلكها هنا بدت افرك بفردات طيزها وبين ي وبين نفسي اكول معقوله اخير هذا الطيز صار بين اديهافرك وارفع بدشداشتها وهيه متلذذه بشفايفي اخد ما رفعت الدشداشه فوك لباس مديت ايدي على جوه لباس على كسها لكيته غركان بالافرازات نسنا برد الجو لان حراره الاحضاتن والحلوك نستنا البرد كمت العب بشفايف كسها بيدي سحبت شفايفها وضلت تطلع اصوات تاوهات وتنهيدات خبلتني كالت تعال ندحل جوه وره باب السطح بلبيتونه رحنا هناك اخذت منها حلك ورفعت دشداشتها لحد صدرها مدت ا يدها على عيري صاير حديده نزعتها الدشداشه وماكو جواها بس لباس طلع جسمها ابيض ثلج ضلت تلعب بعيري واني الحس بركبتها جان تنزعني البجامه مال الترك ونزلت لباسي شافت عري شهكت كالت شنو هذا جبير حيل كتلها هذا يفوخج ليوم المهم من ركبتها لحلمه صدرها مص ولحس وشم كتلها تعالي نامي فرشت دشداشتها ونامت عليها نمت فوكاها بس عكس بحيث عيري يم حلكها وكسها يم حلكي استلمت عيري لحس بلسانها تحرك لسانها من راس عيري لحد الخصاوي حسيت بيها حيل متلذذه بلموطا حطيت لساني بين فردات كسها وضليت الحس بيه وامص بعنابته عافت عيري وضلت تتنهد وتتاوه واني هذا الصوت يطرب اذاني ويطيني دافع اسوي اسرع واقوى كالت وخر راح اجب رعش جسمها رعشه حرافيه وضلت تجب كالت هسه اطيني عيرك اريد امصه كتلها اوك كمت وكفت اجت كعدت بين رجليهوخلت لسانها على راس عيري وضلت تلحس براسه وتمشي سانها على كل عيري حسيت بنشوه مو طبيعيه خلت راس عيري بين شفايفها وضلت ترض بيه مثل طفل جوعان تردي تفوت عيري كله بحلكها بس متكدر تختنك بيه ضلت تمص بيه لحد ما اجتني الرعشه حست برعشه جسمي عرفت تريد تشرب جبتي اجتني وجبيتها بحلكها بلعتها كلها كالت ارتاحيت كتلها لا ضحكت كتلها ارجعي نامي على ظهرج نامت علكت رجليها على اكتافي جبت راس عيري وحطيته بين شفايف كسهاوضليت احك بيه ضلت تتوسل دخيلك فوته راح اموت واني بس احك عير ي بكسها لحد ما شفت وجها صار احمر كتلها حطي البجامه مالتي بخلكج وعضيها خل افوته طبعا هيه 3 سنين ماضايكه العير يعني كسها ضيق حيل دخلت راسه كوه دحل عبالك باكر بدت ارهز عليها بس براس عيري خاف افوته كله وتعيط نزلت عليها وحطيت شفايفي بين شفايفها وبديت ادفع بيه شويه شويه واسحبه هيه جلبت بشفايفي وهيه تمص بشفايفي تطلع تأوهات خفيفه وتنهدات بعد ما اتحملت دفعته نصه بيها وضليت ارهز رفعت تيشرت مالتي وضلت حاضنتني واني ارهز عليها وحلكها بلحلكها ضلت تتنهد اني بعد ما سيطرت دفعته كله بيها عاطت رغم ماحاولت ما اخليها طلع صوت بشفايفي بس طلع صوت منها و خلت اضافيرها بظهري ضليت ارهز وكل عيري بكسها وهيه اضافرها جرحن ظهري حست راح اجب سحبت عيري م كسها وجبته يم صدرها وذبيتها على صدرها باوعت بعيونها لكيتها غركانه دموع كامت وضربتني على صدري كالت شكتيني وعورتني بس احلى نيجه بحياتي اخذتها بحضني وضليت ابوس بيها جنت مشتهيها بعد واريد انيجها بس س كالت تاذيت حيل وبعد ما اتحمل ضلت تتعذر وتبوس بيه حتى ما ازعل كلتها عاد بس مصيه شويه ضلت تمص واني العب بشعرها بتعدين شفت جسمها يرجف كتلها بردانه كالت شويه كتلها كافي بيوم وباجر النا جوله جديده لبست وودعتني بمصه شفه وحضن ما ينوصفن لان كلهن مشاعر واحساس لبست وكتلها راح اروح ولاجر نكمل بلفايبر ….رجعت للبيت حسيت بنفس ملك وسلطان زماني سبحت ونمت
صور سكس, سكس امهات, سكس محارم, سكس اخ واخته, سكس مصرى, عرب نار, سكس حيوانات,

الجارة الشرموطة

الجارة الشرموطة

كان فى بيتنا وكان جنب بيتنا جارة فاتنة الجمال عمرها 22 سنة غير متزوجة وفى البيت لوحدها على طول وكانت تلبس معظم لبسها عاريه شوية وفى يوم كان عائلتى تريد ان تزور جدى وانا مش عاوز اروح معاهم وكان سنى وقتها 12 سنة وراحو لى جارتنا عشان يستاذنوها انى اعد معاها لحد ما ترجع عائلتى من زيارة جدى
وافقت ويوم لما روحت عندها استقبلتنى ودخلتنى عندها لقيتها مشغلة شرايط سكس وبتتفرج وانا مش عاوز اشوف وهيا قالتلى انتا مش بتتفرج ليه قلتلها عيب ضحكت وقالتلى اتفرج انا هدخل الحمام وراجعه على طول وكانت لابسة عريان شوية ودخلت الحمام رجعت ببصلها لقيتها لابسه عريان ما عدا الكلوت الاحمر وحمالة بزازها الكبيرة وقربت منى وبدات تخلى حمالة بزازها جنبى وتقولى الحسهم وانا وقتها كنت صغير ومش فاهم قوى اعدت الحس فيهم وفجأة قلعت الحمالة
وقالتلى اقرب من كسها وقالتلى العب فيه بايدك وافتحه وقعدت العب بكسها الرطب الجميل وفتحتة وسخنته وبعد شوية قلعت الكلوت وقربت منى وقالتلى اقلع وقلعت كل حاجة وبدات تمص ذبى لحد ما وقف زى الحجر وبدات تقلى الحس كسى وانا الحس كسها وعسلة وهى تلحس ذبى وتقلى عاوزة اشبع من عسل ذبك بقالى سنتن ماتناكتش وبدات تقلى قرب ذبك من كسى وانا قربتة وقالتلى دخله جوه ودخلته وبدات اتوجع شوية وهى تصرخ بصوت رقيق عشان الجيران متسمعناش وقامت بعد ما تنكتها تضحكلى وتقولى برافو عليك ولبست كلوتها الاحمر وانا لسبت وبعدها بى نص ساعة جت عائلتى وروحت بيتنا يومها

سكس عربى
سكس مصرى
سكس حيوانات
سكس اجنبى
سكس محارم
صور سكس
صور نيك
صور سكس متحركة
تحميل افلام سكس
افلام نيك

مهندس الديكور والشرموطة

مهندس الديكور والشرموطة


انا بالمناسبه شاغل مهندس ديكور وكنت بعمل شغل ديكور فى احد الشقق فى مصر الجديدةوكنت كل يوم طبعا اكيد لازم اروح علشان اخلص شغلى وكمان اتابع العمال وهما بينفذوا شغلى وفى يوم كنت هناك من الساعه 9 صباحا وقابلت صاحب الشقه ولكن المره دى كان معاه مفاجاه بجد لقيت جنبه بنت جميله موووووووت واستايل جدا بجد جامده اخر حاجه المهم اتكلمت مع صاحب الشقهعن مراحل الشغل وفى وسط الكلام كنت عايز اعرف مين دى فسئلته مين قالى دى بنتى طالبة فى احد الجامعات الاجنبية فسلمت عليها وعرفتها بنفسى وبصراحه ان كنت هتجنن واكلمها المهم والدهاكان بيتفرج على الشغل استغليت الفرصه ولقيت البنت لوحدها فبدانا نتكلم مع بعض وسلئلتها انتى بتدرسى ايه وكلام كتير وعرفتها بنفسى لقيتها بتقولى على فكره انت شغللك والاستايل اللى انت عامله فى الشقه يجنن قولتها ميرسى جداوكان لازم اخد منها ميعاد واستغليت انها بتدرس كمبيوتر وديزاين فقولتها ممكن اديكى رسوم ليا بس محتاج اسيفها على الكمبيوتر وتنسخيها على اسطوانه علشان اللاب بتاعى عطلان وفى التوكيل قالتى اوكى مفيش مانع وخدت رقم موبيلها واتفقت معها انى هكلمها واعرف عملت ايه وسلمتها رسوم كانت معايا ملهاش لازمه بس كان لازم اعمل كده علشان اعرف اكلمها وابدا معها حوار وبالفعل بعدها بيومين لقيتها بتتصل عليا وبتقولى انا خلصت الرسوم ونزلتها خلاص على سى دى قولتها اوكى ممكن اشوفك علشان اخد منك السى دى فى الاول مانعت بس بعض تحايل وافقت ورحنا كافيه وقعدنا وبدان فى الضحك والكلام وخدنا كتير على بعض بعدها بدات قولتها ان اللاب لسه عطلان والتوكيل رجعه ومش عارف اعمل ايه قالتى ممكن اخده احاول انا اصلحه واهى تجربة قولتها اوكى تحبى تجيى معايا علشان تخديه قالتى لا سور مش هينفع فتحججت بانى مش هجى بكره الشقه وانا مستعجل جدا على اصلاح اللاب فوافقت ودخلت عندى الشقه وكانت لابسه بدى بنك جامد موووت وبنطلون جينز ضيق مبين كل جسمها بصراحه انا كنت هايج جدا عليها وبدات احك فيها وهى فى الشقه لقيتها اتغيرت وبتقولى بتعمل ايه قولتها نا بجد هتجنن عليكى من اول ما شوفتك وعايزك اووى وبدات امسك صدرها وهى تتحرك وتقولى بليززز عيب كده لحد ما اتمكنت من صدرها وبدات ابوسه والحس رقبتها بلسانى وامصمص فى شفايف بقها لقيتها هاجت موووت وقالتى انت مجنون اووى قولتها لا انا هايج اووى وقولتها البدى وشوفت اجمل صدر وبزاز وحلمه لونها بنك وطويله مسكتها وقعدت الحسها اوووى وامص فى بزازها وابوسها وهى تقول اه اه اه بالراحه بليززز بالراحه وانا مش راحم الحلمتين عامل احك الحلمتين فى بععض اوووى لحد ما يحمروا واحط الحلمتين تحت سنانى واشدهم جامد وهى بدات تهيج جدا وتصوت وتقولى انت مجنون طلعت زبرى وقولتها مصى قالت لا بجد بقرف قالت ممكن ابوسه بس المهم وهى بتبوسه مسكتها من شعرها ودخلت زبرى كله فى بقها وخليتها تمصه اووى وهى مش راضيه وتقولى اف بجد مش عايزه لحد ما خليتها تمصه اوووى وتقولى سبنى امصه ده كبير اوووى نزلت تحت على كسها قلعتها الاندر وير كان لونه اسود بس جامد موووووووووووت وفضلت ابوس الاندر والحس فى كسها وهو جوه الاندر وهى تقول اه اه اه حرام عليك وقلعتها الاندر ودخلت لسانى جوه خرم كسها اووى وقعدت الحس شفايف كسها بلسانى اووووى وهى تقولى كفايه كفايه بليزززز ارحمنى وانا هتججن عامل اعضض فى كسها بسنانى واحط شفايف كسها تحت سنانى واشدها وهو تصوت وتقول اه اه ووقفت وقولتها ثوانى هجيب حاجه ورحت فاتح الديب فيرزير وطلعت علبه عصير وقالتى هتعمل ايه رفعت رجلها وورميت العصير على كسها وبدات الحس العصير من على شفايف كسها بشفط وطلعت زبرى وقعدت امشيه على شفايف كسها اووى وهى تقولى اه اه اه بجد انتى هيجتنى اووى براحه بليزز مش قادره ارحمنى وانا رحت مدخل زبرى كله فى كسها على الا خر وعامل اطلع وانزل بزبرى فى كسها وهى تصوت وتقولى اه اه اه وقلبتها على بطنها ومكست اجمل طيز بيضه ابوسها اووى وامشى لسانى على خرم طيزها ودخلت لسانى كله جوه خرم طيزهاوقعدت الحسه اوووى وهى تقولى كمان كمان الحس نكنى ودخلت زبرى كله فى خرم طيزها اوووى وعامل اطلع وانزل بزبرى جوه طيزها لحد ما صوتت اووى وقالتى طلعه ونزلتهم على

عادل واخته المطلقة

عادل واخته المطلقة

قصه من واحد صاحبي اسمه عادل
عادل ٢٧سنه من القاهره شغال عامل في مصنع وليه اخت اسمها نورا ٣٣سنه مطلقه
وعندها طفلين عادل من اسرة متوسطة الحال ابوة ميت وامة ست كبيرة تعمل عاملة
في مدرسه واخت عادل معاها دبلوم وتشتغل بردة في نفس المصنع مع عادل
وساكنين في حي شعبي في القاهره في شقه اوضه واحدة وحمام صغير
في من الايام عادل بيحكيلي انه سمع اتنين شباب بيتكلموا علي اخته ان جسمها جامد وعاوزة تتناك
عادل خلص شغله وروح هو واخته وقالها مش هتنزل تشتغل تاني وهي يقوم بمصاريفها هي
وعيالها قالتله ليه قالها من غير ليه وافقت غصب عنها ومكانش قدامها حل تاني
اوصف ليكوا شكل اخت عادل هي لونها خمري وجسمها زي جسم سما المصري
بس طيزها اكبر شويه وبززها اكبر ووشها متوسط نقدر نقول عليه حلو انا لما كنت اشوفها
كنت بهيج. عليها وكنت بقول لنفسي اكيد عادل بينيكها وفي يوم عادل بيحكيلي انه كان نايم
في صاله بتاعت شقتهم هو واختة لن امه بتنام في الاوضع بالاطفال وكان يوم حر في شهر سبعه
في الصيف واخت كانت نايمه بقميص نوم اسود على الارض وعادل نايم على الكنبه شافها نايمه
من غير كلوت تحت القميص وهي بتتقلب القميص اترفع لفوق كسها وشاف كسها بيحكيلي يقولي
ان كسها اسمر وصغير وميعرفش هي ولدت عيالها دي ازاي وكسها صغير يقولي كسها اكنها بنت مخلفتش
في اللحظه لما عادل شاف كس اخته هاج عليها وكان نور الصاله شغال قام طفي النور
ورجع نام علي الكنبه معرفش ينام من كتر التفكير في كس اختة دخل الحمام ضرب عشرة
ورجع كمل نوم
تاني يوم كان عادل اجازة من الشغل وامه قالت انها هتاخد عيال اخته وتروح عند خالته
وفضل عادل واخته نورا في البيت لوحدهم دخل الاوضه ع الضهر وقال لاخته انه هينام شويه
وتصحيه العصر قبل العصر بشويه عادل سمع صوت اكن حد كان بينيك اخته قام من علي
السرير وخرج جري ع الصاله لاقي اخته قاعدة ع الكنبه وفاتحه رجليها وبتلعب في كسها
اول ماشافها اتصدم وهي اتخضت وقامت وقفت عشان تغطي كسها عادل كان لابس بوكسر
مايوة وكان واقف بيبص عليها وهي بتلبس وجت تجري عليه وتقوله وتترجاه انه ميقلش
لامها هي بتعمل كدة لانها محرومه ومحتاجه راجل في حياتها ومش عاوزه تجيبله فاضيح
وبتفضي شهوتها مع نفسها عادل فضل ساكت وقالها تعمله كوباية قهوة وقعد مع نفسه
افتكر لما شاف كسها بليل وهي نايمه وقعد يفكر فيها لما شافها وهي بتلعب في كسها
زبه وقف وهي جاتله وكوباية القهوة في اديها وبتعيط قالها متعيطيش ومسح دموعها
وحضنها زبه وقف اكتر وبان من الكلوت اللي هو لابسه هي عملت نفسها مش واخدة باله من زبه اللي
واقف قالها انا عندي حل قالتله متقليش ارجع لجوزي قالها لا انا انيكك بدل ماتعملي كدة
قالتله لا مينفعش قالها بدل ماتعملي حاجه غلط وتمشي في الحرام وتفضحيني
وهي ترفض قام مسكها ونيمها علي ضهرها وقعد يبوس فيها وقلع كلوت بتاعه وزبه
كان واقف وهايج اووي وقام رافع قميص نومها وقلعها كلوتها ودخل زبه مرة واحدة وهي
كانت بتقاومه واول مادخل زبه في كسها هي استرخت وفتحت رجلها وقالتله كمان ياعادل
ياحبيب اختك يا فحل وطور اختك نيكني كمان نيك اختك عادل كل ماتقوله كدة يضغط عليها
ويخرج زبه ويدخله بسرعه وقام نايم عليها وخلى زبه جوا كسها وقعد يبوس فيها وزبه جوا كسها
حس بحاجه دافيه بتخرج منها اتعدل وطلع زبه من كسها لاقها بتجيب لبنها قعد يلحس كسها
بعد ماجبت وخلاها تمص زبه وطلب منها وخلاها تعمل وضع
دوجي ستايل ودخل جاب زيت وحط على خرم طيزها وبدا يدخل زبه لحد مالاقي انه هيجيب
طلع زبه ونطر على كسها من برة
ومن ساعتها عادل بقى ينيك اخته ولما يحب ينيكها وامهم موجودة في البيت يجي البيت
عندي لاني عايش لوحدي مكنتش اعرف انه بينيكها وفي يوم عرفت دخلت عليهم فجاءه لاني
كنت بسيبلهم البيت وانزل امشي اروح اي مكان لاقيت عادل بينيكها لما دخلت عليهم خاف اني
افضحهم فخلاني انيكها معاة بصراحه اللي كل مرة بنيكها بحس كسها بيت صغير

صور سكس, صور سكس 2019 , صور سكس اجنبى, صور سكس بنات, صور سكس عربى,صور سكس متحركة

نيك المتزوجه ولديها اربعه

 نيك المتزوجه ولديها اربعه

افلام سكس, افلام نيك, تحميل افلام سكس, عرب نار, سكس اخ واخته, صور سكس, نيك بنت,

في يوم من الايام كنت جالس في البيت وكان لديه عمل مع احد اصدقاء معي في الكليه وفكرت اتصل به وفعلا اتصلت به ولكن خرج على السماعه صوت رومانسي جميل وقلت الو قالت نعم من المتصل قلت انا احمد قالت وما تريد قلت اريد صديقي علي قالت ليس لدينا اسم علي واتضح اني اخطات بالرقم قلت لها انا اسف قد اخطات بالرقم قالت العفو يااخي ثم غلقت السماعه اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ومرت ايام وايام وانا افكر في الصوت الحنون الرومانسي الجميل الذي يحرك مشاعر حتى الصخره الجامد وفكرت ان اتصل مره ثانيه وفعلا اتصلت بها وقلت الو قالت نعم من المتصل قلت انا الذي اتصلت قبل ايام وقالت وماذا تريد قلت لها اريد ان احكي لك شي قالت وماهو ذلك الشي قلت لها انا وبصراحه معجب بهذا الصوت الجميل الرومانسي الذي جعلني مذهول به انه صوت لا يقاوم ثم اجابت لكنبصوت مرتفع وقال عيب ياهذا انت لا تستحي وغلقت السماعه ورغم ذلك وهانتها لي لكن ي بقيت مصرا والسبب في ذلك هو صوتها الجميل وبصراحه انه اكثر مما توقعون وبعد ايام وايام فكرت ان اتصل بها مره ثالثه واحاول معها وفعلا اتصل بها مره ثالثه وقلت الو قالت نعم ولكن هذه المره عرفت صوتي من غير ما اعرفها بنفسي قالت ماذا تريد مني انا لا فائده مني قلت لها لماذا قالت اني متزوجه ولديه ***** وكذلك انا ليست جميله ولديه اربعه ***** قلت لها واذا وبقيت مصرا والدافع في ذلك هو صوتها الجميل الرومانسي اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وبقيت معها حوالي اربعه اشهر وانا لم اراها فقط اسمع صوتها يوميا الجميل الرومانسي وبصراحه انها كانت لاتحب امور الجنس وما شابه ذلك ولكن انا بدات اوضح لها وهي ترفض وبقيت اوضح ايضا واصر وهي ترفض ايضا وبعد مرور حاولي سبعت اشهر من علاقتنا بالتلفون فقط اسمع صوتها لكنها بدات ترغب في امور الجنس لكن فقط الكلام عن طريق الهاتف والسبب في ذلك هو الحاحي ليها وبعد مرور فتره طلبت منها ان ازورها الئ البيت ثم رفضت وقالت لا استطيع قلت لها لماذا قالت الا تعلم باني لديه ***** فكيف التقي بك في بيتي ولديه ***** في البيت ربما يسئل احد ويقول لماذا لا تاخذها الى بيتك وارد عليه واقول له ليس لديه مكان واخذت افكر في كلامها وافكر كيف اخلق فرصه لكي التقي بها وبعد تفكير دام يوميا فكر في شي حتى تتسنى لي الفرصه واراها ثم اتصلت بها قلت لها لديه فكره قالت وماهي الفكره قلت لها اراك في بيتك وقالت وكيف قلت لها انا ااتيكي في وقت متاخر من الليل عندما ينامون الاطفال في بادى الامر رفضت ومن ثم وافقت بعد الحاحي اليها ثم اتفقنا على يوم من الايام وانا افكر في هذا اليوم متى ياتي لكي اراها وهل هي ليست جميله كما قالت ام ماذا ثم جاء هذا اليوم الذي هو احلى ايام اصبح قالت لي سوف اترك لك الباب مفتوح وانا انتظرك في البيت بالداخل وعندما تدخل اغلق الباب معك وادخل ثم دخلت الى البيت وانا متشوق الى ان اراها ثم نظرت اليها واذا بها امراه جميله ورشيقه وصاحبت خصر جميل وصاحبه سيقان جميله وشعر جميل وشفايف جميله جدا وبصراحه انا صابني الذهول عندما نظرت اليها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وقلت لها لماذا تقولين انك ليست جميله قالت انا قلت لكي هذا حتى تتركني لكن انت بقيت مصرا كانت في تلك الليله تردي ثوبا جميل لونه كلون البصل يعني وكان ركبتها ظاهره من الثوب وكانت ركبتها بيضاء اه اه اه كم هي جميله وان تحصر من جملها ثم جالسنا وتكلمنا عن امور كلا منا وكانت تجلس بقربي وانا اشم رائحتها الجميله التي لا تقاوم وكذلك كنت انظر الىرقبتها الجميله الناعمه التي لا تقاوم ابدا وكذلك هي نظرت لي وقالت انت ايضا جميل جدا وقلت لها يس اجمل منك وبصراحه وانا بقربها بدا قضيبي يتصلب من جمالها ومن انقتها الجميله ومن رائحتها التي لا تقاوم وبدات اقترب منها ولكنها ترفض ومن ثم اقتربت مره ثانيه منها لكي اجعلها تخضع لي ومن ثم وضعت شفايفي على شفايفها العسل وبدات امتص بشفايفها اكثر وهي ايضا تمتص بشفايفي وانا اتافففف وهي ايضا تصيح اه اه اه اه وثم وضعت يدي على صدرها وقمت اداعب صدرها الجميل الابيض المغري وفي نفس الوقت امتص شفايفها وهي تقول اه اه اه ثم وضعت اصبعي على اطراف كسها اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وبدات احك لها كسها وهي تصيح اه اه ويدي الثانيه على طيزها لكنها كان تردي ستيان جميل وشورت جميل كان لونهما ايضا بلون البصل اه اه انا لم اتحمل ذلك ثم قامت هي بوضع يدها على قضيبي الذي اصبح متصلبا جدا واخذت تفرك به وانا اصيح اه اه اه ومن ثم وضعت راس قضيبي الكبير على اطراف كسها وقمت افرك لها كسها وهي تقول اه اه اه وانا افرك لها كسها بقوه اه اه تصيح وبدات عليها انها تريد ان انيكها ثم دخلت راس قضيبي الكبير في كسها ثم صاحت اه اه لكن راس قضيبي لم يدخل بسهوله لان كان كبير جدا ولونه احمر ومتصلب جداثم وضعت يدي على فمها حتى لا تصيح لان قضيبي كبير جدا ودفعت قضيبي بقوه وهي تصحيح على الرغم من يدي على فمها اه اه حبيبي نيكني بقوه اه اه اه ونكتها خمست مرات من الليل الى الصبح
سكس امهات, سكس حيوانات, سكس محارم, تحميل افلام سكس,عرب نار, سكس مترجم,

انا وخالتى الفلاحة

كنت عند خالتي وهي عايشه مع جدتي في بيت عائله الدور الاول في طيور هم بيربوهم وياكلوهم والثاني فيه جدتي وخالتي والثالث خالتي وزوجها وفي يوم كنا عندهم وخالتي نزلت تاكل الطيور وامي قالت لي انزل قول لخالتك تجيب بطه مش جوز فراخ نزلت وانا مخنوق وعمال اخبط ولما دخلت الشقه الي تحت من زهقي دخلت بسرعه خالتي اتخضت وكانت هتقع قمت جريت كانت قدامي بخطوات لحقتها ولكن حضنتها من ورا وايدي قفشو في صدرها فضلنا كدة دقيقه او معرفش محستش بالوقت فجاه شكرتني وقالت انت جاي لي وعاوز اي وصلت لها الرساله حاولت اعمل حاجه معرفتش كلنا وامي راحت مشوار في البلد وقالت هجي بالليل خالتي دخلت استحمت وقالت لي ابقي ادخل استحمي واضح انك مش بتستحمي في الجيش وضحكت قلت لها لا بستحمي بس ف وقت الراحه دخلت قلت لابن خالتي يشتري لي مكنه حلاقه lord متعود احلق دقني بها بس مكنتش عاوز عشان دقني كنت عاوزه عشان شعر زبي راح جابها و راح الدرس هو في ثانوي وراه دروس خالتي خرجت قمت دخلت الحمام وقلعت وحطيت صابون ع شعر زبي وفجاه الصابونه وقعت تحت رجلي وفجاه لقيت نفسي علي ضهري خالتي اتخضت مكنتش لحقت تلبس جريت بسرعه علي الحمام تشوف في اي لقتني كدة قلتلها الي حصل قامت قالت هو انت بتحلق بمكنه لي كدة غلط وبدات تشرح لي اضىرارها وفجاه لقيت خالتي قعدت بين رجلي وانا مبتحركش فتحت رجلي وقالت هات كوبايه الميه دي وانا بجيبها وقعت فوق وشي ودخلت في عيني قامت خالتي اتخضت وقمت بسرعه وقعدت فوق زبي بكسها وكانت لسه خارجه يدوب لبست قميص النوم لانها مش بتلبس اندر ولا سنتيانه في اغلب الاوقات المهم حسيت بكسها وهي قامت رفعت القميص وبدات تمسح وتنفخ في عيني وحركتها بتخلي كسها يحك في زبي وفجاه بدات حركتها تبقي بطيئه انا قلت فرصتي جات ومسكت زبي وبدات ادعكه في كسها لحد ما هاجت وفجاه وقفت وبصت لي بقرف ومشت لقتني مش بقوم قالت لس قوم بطل استهبال قمت انقلبت علي بطني شافت ظهري لونه احمر وفي زراق وكدمات اثر الوقعه وقلت لها دة استهبال قامت قالت طيب لف ثاني وفجاه لقته بتقولي هو انا هساعدك تحلق المرة دي بس عشان حالتك دى ومسكت زبي وبدات تحلق وانا كنت بمسك ايدها اوريها تحلق ازاي وساعات اخليها تمسك زبي لحد ما خلصنا قالت لي لف ظهرك قلت لها لي قالتلي وانت مديني ظهرك شفت شعر كتير ف التوته تقصد طيزي وده يجيب امراض وبيكوم براز (خالتي ممرضه) نفذت كلامها قامت قالت مش هينفع صابون لازم كريم ون جابت العلبه وحطت الكريم وبدات توزعه وكانت ساعات بتلمس خرمي وزبي هاج فقمت واخد وضع الكلب و قعدت ع ركبي وكان ضهري مولع ومش عارف انزل ع بطني ولا اقعد ع ركبي قامت قالت لي مالك قلت لها البتاع وقف قالت بتاع اي قلت لها زبي قالت يا وثخ بمياصه بجد وقف قلت لها تشوفي قالت انت قليل الادب وقعدنا نرغي شويه لحد ماخلص شالت الكريم وخلصت وقالت لازم تستحمي انا هحميك وبدات تحميني دة كله وهي بقميص النوم ات تحميني وانا ع الارض وبعدها جابت كريم مخدر ومسكن ودلكت بيه ضهري وفضلت تدلكه قلت وكانت ساعات تنزل لخرم طيزي زبي وقف قالت هو البتاع دة مش بيتهد طيب وريني كدة وقامت مسكته في ايدها وفجاه بدات تمص في زبي ثواني نزلت في بوقها وزبي لسه واقف قال ينهار اسود اية دة لسه واقف ازاي قلت لها وراثه وضحكنا شويه ويدا الوجع يخف بفعل المسكن قامت خالتي قالت لي يلا نروح الاوضه نكمل تدليك واحنا ماشيين سندت عليها قمنا وقعنا احنا الاتنبن قامت وقعت ع ضهرها قمنا سندنا بعض كنا جنب السرير وقمنا نمنا ساعه صحيت مفيش وجع زي الاول دة كله وانا يدوب فوطه ع جسمي صوت الموبيل امي روحت البت في مشكله صحيت خالتي قامت ضهرها تعبها عرضت عليها تدليك رفضت اصريت وافقت نامت ع بطنها وانا فوق وبدان ادلك وزبي بدا يقف كنت بدلك في اماكن الاثاره عند الست وهي بدات تهيج وبدا ينزل عسل من كسها بدات ادلك ضلوعها وكل اما اطلع زبي يلمس طيزها وفجاه فتحت رجلها بقي زبي يلمس شفايف كسها وفجاه لقته رجعت لوار قام زبي دخل في كسها قمت نمت فوقها وبدات اخله براحه و ابوس في جسها من وراء لحد ما جبتهم جواء وهي جابتهم وفجاه ابن خالتي بيخبط ع الباب قمت بسرعه وقفلت الباب خرجت ولبست وفتحت له سالني عن امه قلت له بتغير هدومها لعبنا كورة ع الكمبيوتر ورجعت ثاني الجيش ياتري هتحصل حاجه في الاجازة دي