نيك الطالبة الشرموطة

 
نيك الطالبة الشرموطة
, صور سكس متحركة, سكس عربى, سكس ام وابنها,
اسمي محمد وبيقولولي ياديفل القصه حقيقية حصلت معايا من سنه تقريبا وكنت متردد اكتبها ولا لا بس قررت اكتبها واشوف رأي الاعضاء وياريت تشجعوني ع طول
انا طالب جامعي مغترب طولي 180 سم ووزني حوالي 83 مهتم بجسمي وبلعب جم وبعمل عضلات زي زي اي شاب بيسمع سكس ونفسو يعمل علاقه مع اي ست بس انا مكنتش اتوقع انها هتكون كده معايا

بطله قصتنا هي ايمان 38 سنه بس جسم ولا في الاحلام شبه الممثله رانيا يوسف طول 170 ووزن حوالي 75 كيلو بزاز كبير وطريه وطيز مرفوعه وكبيره ولا كلمه ومفيش اي ترهلات في جسمها
بدايه القصه

سكس حصان,سكس حيوانات, سكس اغتصاب, سكس امهات,

كتت راكب اتوبيس ورايح جامعتي عادي زي كل يوم وانا قاعد لاحظت واحده بتركب لابسه بنطلون جينز ضيق وعليه فستان او تيشرت طويل واصل لحد طيزها لاقيتها ايجت قعدت جمبي ولزقت فيا شويه ولاقيتها بتكلمني انت طالب في جامعه كذا قلتلها اه قلتلي وساكن فين قلتلها في الحته الفلانيه قلتلي كليه اي قلتلها كليه كذا قالت **** معاك قلت تسلمي هو حضرتك من هنا قالت لا انا من الحته الفلانيه بس عربيتي عطلت مني وورايا مشوار وكنت مستعجله فسبتها وركبت عشان اوصل بسرعه قلتلها سيباها فين قالت في الشارع كذا قلت مش خايفه لحد ياخدها قالت لا عادي وفضلنا قاعدين بنتكلم كلام عادي خالص وشويه وجالها تلفون ولقيتها اضايقت وبتزعق يعني اي ارجع تاني انا اجي المشوار ده كلو وبعدين ارجع وراحت قافله السكه في وش الي كانت بتكلمو الي عرفت بعد كده انها صاحبتها وكانت المفروض رايحه تقابلها في حته وتاخد منها حاجه بس هي حصل ظرف معها ومعرفتش تطلع حاولت اهديها وقالت هرجع ازاي دلوقتي قلتلها ممكن تتصلي علي جوزك يجي ياخدك قالت جوزي هو فين جوزي ده جوزي كل همه يشتغل ويجيب فلوس وبس ومعندوش زوجه يسأل عليها قلتلها خلاص عادي انا ممكن ارجع معاكي طبعا لو ده مش هيضاقك قالت لا هعطلك قلتلها لا عادي ونزلنا ورجعت عند عربيتها وقلتلها تستني في العربيه هروح اجيب اي ميكانيكي قريب واجي ورحت جبت ميكانيكي وصلحها وحاسبتو عشان هي مكانش معاها فلوس كاش كانت الفيزا بس وركبت عربيتها واصرت اني اروح معاها عشان تديني فلوسي فرحت معاها وعزمت عليا دخلت قلتلها عشان جوزك ميفهمش غلط انا هستناك بره وانتي ادخلي هاتيلي الفلوس قالت هو انت لسه


مكسوف مني طب انا اعتبرتك صاحبي وهتتغدا معي انهارده وحاولت ارفض معرفتش وقلتلي متخفش جوزي في شغلو مبيرجعش دلوقتي خالص وممكن يبات بره كمان وفضلت تحكيلي انو مهمل فيها وانهم بعد ماعرفو انهم مش هيخلفو معاملتو اتغيرت معها وسابها خالص واهملها وهي ست زي اي ست وعيطت وانا حاولت اهديها وركنت العربيه في الشارع وفضلت تعيط وخدتها في حضني قلتلها خلاص بقا متزعليش قالت انا زهقت من الوحده يامحمد قلتلها خلاص انا جمبك اهه ومش هسيبك ياست مش انتي قلتي انك اعتبرتيني صاحبك وانا بعتبرك صاحبتي مع فرق السن طبعا قالت خلاص اتفقنا نفضل صحاب ونخرج مع بعض وهعرفك ع صحابي وخدت رقمي ورحنا ع فليتها كانت في منطقه راقيه جدا ونضيفه في الرحاب ودخلنا الفيلا ودخلتني قلتلي اقعد ع ام اغير وهندهلك الخدامه شوف هتشرب اي وجت الخدامه اسمها سعاد كانت لسه صغيره برضو رفيعه وبزازها زي التفاحه ومفيش طيز طيزها صغيرها خالص كانت 27 سنه وجبتلي عصير وفضلت قاعد ايمان نادت عليها قلتلها تجهز الغدا ولما يجهز تيجي تنادي علينا في الصالون ونزلت لابسه روب وخدتني ودخلنا الصالون وقعدت جمبي وقلتلي انا استجدعتك قوي وقلتلك وحكيتلك ع نفسي بس ياريت الي بينا يفضل بينا ميخرجش بره قلتلها متخافيش سرك في بير وراحت قالعه الروب وكانت لابس قميص نوم فوشيا يدوب واصل لحد طيزها واندر تحتيه وبرا نفس اللون اتخضيت ووشي قلب الوان وزبي وقف وهي قامت تشغل الشاشه ووطت قدامي طيزها بانت كلها وكسها كان اول مره اشوف كس عالحقيقه مش في افلام السكس ولقيت الشاشه اشتغلت ع فيلم سكس كان شغال اتلخبطت وبصتلي وضحكت قالت منتا عارف وحيده وبريح نفسي بنفسي قلتلها من انهارده معدش في وحده تاني ورحت شاددها ومقعدها ع رجلي قالت باين عليك

,سكس حيوانات, نيك محارم, سكس صعب, سكس حصان, قصص سكس,

شقي قلتلها انتي لسه مشفتيش حاجه ورحت واخد شفايفها في بوسه فضلنا بتاع خمس دقايق ونزلت ع رقبتها مص ولحس لحد ابزازها وفضلت ارضع واعض في الحلمه وفضلت ابدل بين ابزازها وقلعتها القميص وكملت لحس لحد سرتها وهي سرحت في دنيا تانيه بتتأوه بس ورحت نازل ع كسها نزلت الاندر واول مالمستو نزلت ع طول عسلها كميه كبيره فضلت الحس فيها وهي بتقول انت عملت فيا اي قلتلها هو انا لسه عملت حاجه قالت يالهوي اهدي عليا انا محدش لمسني من زمان قلتلها متخافيش سبيلي نفسك خالص وكملت لحس في كسها وخرم طيزها الوردي الي عمري ماشفت خرم زيو لحد ام نزلت تاني مره وهديت شويه وقامت قلعتني البنطلون اول مانزلت البوكس زبري نط في وشها قالت يالهوي اي ده كلو ده هيفشخني قلت متخافيش هتتعودي عليه ونزلت مص في وكانت محترفه مص زبي كان تخين شويه كان بيدخل بصعوبه في بقها طولو 20 سنتي وفضلت تمص فيه رحت قالبها وضع 69 ولحست في كسها وهي تمص في زبري واتعدلت وعدلتها عالكنبه في الوضع العادي وفشخت رجليها ورحت دخلت بتاعي فيها براحه فضلت ازق لحد ام الراس دخلت بصعوبه وهي بتصوت وكل شويه ادخل حته من زبي واستني شويه وفضلت لحد ام دخل نصو وفضلت ادخلو واطلعو براحه وازود حته لحد ام دخل كلو وهي كل الي عليها ااااااااااااااااه اووووووووف زبك جميل ياميدو افشخني وفضلت انيك فيها وكل شويه بسرع اكتر وهي عماله تصوت تحتي وقلبتها وضع الكلبه ودخلتو في كسها مره واحده صوتت بصوت عالي وفضلت انيك فيها بسرعه وهي بتصوت ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه اوووووووووووووووووووووووووه كسي اتفشخ ارحمني ونزل بقا هي كانت نزلت مره كمان وتعبت وقامت فتحت الكنبه خلتها سرير ونمت عليها وهي ركتب فوقي فضلت تتنطط عليه لحد ام تعبت وقمت نمت فوقها فضلت انيك فيها وهي خلاص شطبت وماتت تحتي كنت قربت انزل قلتلها انزل فين قالت نزل جوايا وافضلت ارزع فيها جامد لحد ام نزلت كميه لبن مشفتهاش قبل كده وهي تقول
,ءىءء , صور كس,

احححححححححححححححححححح لبنك سخن اوي املاني ونمت جمبها قالت انت مستحيل تكون دي اول مره انت نمت مع حد قبل كده قلتلها لا انا اتعلمت كلو من السكس والقصص الي بقراها وقامت خدتني واطلعنا فوق دخلنا الحمام مع بعض خدنا دش وفضلت تلعب في بتاعي قلتلها لو وقف تاني هيفشخك قالت لا خالص انا اتفشخت اصلا قلتلي عشان ننزل نتغدا ونزلنا وسعاد حطت الاكل ولاحظت نظرتها غريبه كده واتغديت وقمت قعدت معها شويه وجت وصلتني بالعربيه ورجعت شقتي
لسه في تكمله عاوزين تشجيع بقا عشان ننزل ع طول

Be Sociable, Share!

أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-Spam Image

Powered by WP Hashcash