نيكه بالعافية

نيكه بالعافية
مساء الخير شباب وبنات عندي قصة مع واحدة كانت جارتي كانت ساكنه مع ست كبيرة في العمارة عندي وكانت متجوزة هيه للعلم عندها بتاع ٥٠ سنة بس تهيج الجن بزاز ايه وطياز مقولكوش عليها مرة عايزة دكر وجوزها راجل كبير برده كانت ليها اختها بنفس الجسم او اكتر كنت سعات بتقعد براحتها بقمصان البيت البلدي ديه وكنت لما بسلم عليها بحس بهيجان كأني هنط عليها رجعت نفسي كتير ومسكت نفسي عشان الفضايح ولفت الايام والست ديه مشيت بعد ما الست الكبيرة اللي تعتبر خالتها اللي هيه كانت قاعدة معاها في الشقة اتوفت وراحت اشترت شقة في نفس المحافظة والشقة اتعرضت للبيع اللي كانت بتاعت خالتها فيوم راجع الصبح من الشغل سمعت صوت جوه الشقة غريب كانت الشقة في الدور التالت وانا في الخامس بلكونة الحمام عندي تكشف بلكونات الشقة ومن ضمنهم الحمام فطلعت وقفت في البلكونة المفجأة كانت ان اختها الجامدة ديه كانت بتتناك من اخوها اللي اكبر منها في السن لقيتها داخله بتجري علي الحمام وبتقوله اسكت بقا ياراجل انت ولا بتنيك ولا بتكيف قالها طب استني اوريكي وهيه بتضحك قمت لبست وجهزت نفسي للفرصة وقولت لازم انيكها في كسها وبزازها وطيازها حتي لو غصب فقمت نازل وكان معايا نسخة علي المفتاح بتاع الشقة وهبقي اقول جه معايا ازاي نزلت وفتحت باب الشقة وقولت اصورهم الاول عشان امسك زلة عليهم وفعلا صورت وبعد ما صورت المصيبة انه مكنش بتاعه واقف فداريت الموبايل وزقيت الباب الاتنين اتسمرو مكانهم مكانوش عارفين يعملو ايه وانا بقولهم بضحك بتعملو ايه يا متناكين يا ولاد المتناكة واقفين مش عارفين يعملو ايه والمصيبه ان اخوها كان بدقن فقالي انت حرامي دخلت هنا ازاي قولتله انا حرامي وانتو الاتنين اخوات بتنيك اختك ومش عارف تكيفها وصورتكو والفيديو معايا وانا هفضحكم وهما عارفين ان كل قرايبهم انا اعرفهم بعيالهم فسكت الراجل وعيط وقالي طب انت عايز كام وتمسح الفيديو قولتله

سكس, افلام سكس, افلام نيك, سكس امهات, سكس عربى, سكس محجبات,
مش عايز فلوس ومش همسح الفيديو قعد يتحايل عليا ويعيط وهيه واقفه ساكته وحاطه وشها في الارض مكدبش عليكو انا هجت علي جسمها وقعد يتحايل لحد ما وصلت لفكرة قولتله في حل قالي وانا هنفذ من غير كلام قولتله تلبس وتمشي وتسيبها معايا هكيفها وامشيها ولا من شاف ولا من دري قالي موافق فردت قالتله انت بتبيعني طب انا ممكن اصوت والم الناس قولتله يبقي حقي اوريهم الفيديو اسف يا حج قالها كده كنتي بتتناكي وكده هتتناكي وده شاب هيفشخك سلام قولتله استني قالي ايه عايز فلوس قولتله لا عايز اختك التانية قالي مين قولتله ز بدون ذكر باقي الاسم قالي ازاي قولتله معرفش اتصرف هخلص هخلي س تكلمك تقولي تعالي ولو حتي هغتصبها قدام جوزها مليش فيه اصلي نفسي فيها من زمان قالي هحاول قولتله سمعت يا كس امك قالي حاضر قولتله يلا اتمشي ولما اخلص مع المرة ديه واكيفها نكلمك ومشي قولتلها بصي يا متناكة انا هنيك بكل الاوضاع ولو زهقتيني هبعت الفيديو لكل اللي تعرفيه قالتلي متقدارش قمت مسكتها من شعرها وقفلت باب الحمام وضربتها قلمين وقلعت طلعت زبري ونزلتها تمصو واول ما مسكته هاجت وقعدت تمص وتلحس فيه وتقولي اه كان نفسي في شاب زيك ينيك كسي التعبان ده وانا عمال ازق زبري لاخر زورها وهيه تصوت من كتر المتعة والالم في نفس الوقت قولتلها اديني طيزك قالتلي لا طيزي لا قولتلها ديه طيزك ديه اللي مهيجاني قالتلي هيوجع قمت منزلها وضع الكلبة ونزلت لحست كسها شوية وخرم طيزها شوية لحد ما هاجت وقمت مدخل زبري مرة واحده في طيزها وهيه بتعيط وتصوت من الوجع لحد ما اخدت علي زبري وقعدت ارزع في طيزها وامسك طيزها جامد وطيزها ايه بترقص قدامي وانا متمتع بسخونية خرم طيزها وهيه عماله تقول اوه اه اح اوف اه اوف اح اح اح اوف نار في طيزي انا مش هتناك من حد غيرك بعد كده هاتهم اقولها لا لسه تقولي برد نار طيزي حبيبتك انا شرموتك طيزي اححح اح اح وانا لا عمال نيك في طيزها لحد ما جبتهم جوه وقولتلها يلا تعالي موصي زبري يا متناكة قعدت تلحس ةتمص فيه لحد ما نضفته قولتلها يلا عشان هتتناكي انتي واختك عندها قالتلي من كسي قولتلها اه يلا اتصلي بأخوكي اتصلت رد عليها قالها روحي وانا جبت منوم هنحطه في اي حاجة لجوز اختك وانتي وهوه تيجي تعملي اللي انتو عايزينه اوك رحت انا والتانية دخلت لقت اختها قاعده بقميص بيتي بزاز وحلمة واقفة وكس مبطرخ وطايز ايه عايزين عشر ازبار المهم دخلت استخبيت حطت المنوم لجوز اختها بعد مده نام وانا بدات اتعب عايز انيك الاتنين ويكون قدام جوز اللي عندها في البيت بدأو صوتهم يعلي ضحك وبعد كده اللي كنت عايز انيكها دخلت تستحمي جاتلي اختها قالتلي وقتك جه هخش وانت في ضهري اول ما ابتدي العب معاها تخش علينا وانا همسكها واول ما تدخل زبرك فيها وتبتدي تستجيب طلعه عشان نخش الاوضة وجوزها نايم نفوقه بعد ما نكون ربطناه وتنيكنا احنا الاتنين قولت ماشي دخلت وانا وراها واول ما وطت دخلت زبري لسه هتصوت اختها كتمت بوقها وقعدت انيك لحد ما ساحت خالص وبقت عماله تقول اكتر كمان نيك نيك كسي الشرقان التعبان من غير زبر اه ه ه ه اه ه ه ه اه ه. اه اح قولتلها تعالي عشان هنيكك انتي والبوة قدام جوزك قالت يلا بس مطلعوش خليه جوه قولتلها ماشي يا لبن وفعلا فضلت قمطه عليه كسها لحد ما دخلنا الاوضة واختها كتفت جوزها وفوقته وبتقوله شوف مراتك داخل فيها زبر يجنن تعبانة يا عرص عايزة تصوت وانا قولت لازم افرجك عليها وهيه بتتناك وانا معاها وخليت الاتنين مفلقسين قدامي طيازهم وكساسهم قدامي وقدام جوزها وانا اطلع من كس ديه لطيز ديه وامسك اكبر بزاز بلدي كنت هموت وارضع منهم بس اربع بزاز يتاكلو لدرجة اني كنت بعض مش برضع من الهيجان وفضلت انيك الاتنين لحد ما جبت في كس الاتنين وطايز الاتنين وبزازهم بقت مليانة لبن مني ونمنا في حضن بعض وانا في وسطهم

نيك بنت , سكس عرب , تحميل افلام سكس, سكس حيوانات, صور نيك, صور سكس متحركة, سكس محارم, سكس اخوات, افلام نيك,
Be Sociable, Share!

أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-Spam Image

Powered by WP Hashcash