أرشيفات التصنيف: صور سكس نيك

سكس مع اختة قصص سكس واقعية xnxx

فى البدايه انا فعلا بحكى قصتى الحقيقيه مع اختى هبه من باب الفضفضه لانى مش حقدر اتكلم او احكى مع اى حد غير هنا… انا اسمى عمر من طنطا عايش انا وماما واختى الوحيده هبه بعد وفات بابا.. حالتنا مستوره وكويسه.. بابا مات وانا لسه فى ٢ اعدادى وكانت معاناه ماما كبيره فى تربيتى ورعايه اختى .. هبه أكبر منى بحوالى ٨ سنين فكانت بالنسبه ليا اخت وام .. اتجوزت هبه من حد قاربنا وكانت ماما فرحانه ان هبه بقت فى رقبه راجل زى ما بيقولو لكن بعد سنه جواز بدأت المشاكل الزوجية والخلافات مع اختى وجوزها وانتهى الموضوع بالطلاق ودا كان سبب فى تعب ماما فى الوقت دا كنت انا فى ٢ ثانوى وعشت انا وماما وهبه فى الشقه لوحدنا اوقات خالى يزورنا اوقات حد من قرايبنا بس كنا حاسين بالعزله خصوصا ان اختى مطلقه ومش مسموح تخرج ولا تروح ولا تييجى عاده مجتمعنا فكنت انا بقوم بمعظم طلبات البيت.. عمرى ما فكرت فى هبه تفكير جنسي لانها اختى على الرغم من أنها حلوه وجسمها حلو ومليانه شويه.. لحد ما حصل إللى غير حياتى.. كنت وقتها فى ثانويه عامه وكانت الامتحانات فاضل عليها كام شهر والطبيعى انى بروح دروس بس مفيش مدرسه فكنت بسهر اذاكر بالليل … وفى يوك كنت بذاكروالجو كان حر فقلت هعمل لنفسي شاى واسهر اذاكر شويه خصوصا الساعه كانت داخله على ١٢ وماما واختى نايمين.. فدخلت المطبخ ونورت النور وكانت الاوضه إللى بتنام فيها هبه هى إللى جنب المطبخ والحمام وكانت هبه فاتحه باب الاوضه شويه من الحر فلما نورت النور كان النور منور اوضه هبه شويه وبالصدفة شفتها نايمه ووراكها مكشوفة حسيت وقتها بإحساس اول مره احس بيه ..

سكس محارمسكس امهاتسكس حيواناتقصص سكسسكسي - افلام جنس - مقاطع سكس - افلام نيك - صور سكس - xnxn

حسيت بشهوه وزبري وقف غصب عنى ..خلصت الشاى ودخلت اذاكر وانا بلوم نفسي وبطرد الفره من دماغى بس مش قادر وبدات ابص لاختى بصات عمرى ما تخيلتها ابص لبزازها وطيزها .. وبقيت اقنع نفسي انى بشوف جسمها بس مش بضرها وبقيت اروح المطبخ كتير بالليل وانور الور واشوف فخادا وجسمها واشوف كلوتها لما تييجي تتقلب والامر زاد لدرجه انى بقيت اقف علي باب اوضتها واشوفها واضرب عشره فى منديل ورق .. حتى جاء اليوم الفارق فى حياتى لما شافتنى وانا بعمل كدا على باب اوضتها يومها قولت ان دى نهايتى وحتفضح عند ماما ويومها هبه زعقت فيا وقالتلى ايه إللى بتهببه ده معرفتش ارد ودخلت اوضتى وعارف ان الصبح مسبقا يوم أسود عليا لما ماما تعرف لدرجه اني كنت مش عايز النهار يطلع.. بس الصبح ماما نادت عليا عشان افطر وكان الموضوع عادى فعرفت ان هبه مقلتش حاجه لماما بس كانت بتبص ليا نظره زباله وقالت لى افطر وادخل ذاكر و انت تفلح فردت عليها ماما قالت لها سيبيه شويه عشان يتفك شويه يا هبه مش طول الوقت مذاكره ودروس قدرت عليها اختى قالت لها هو بيعرف يتفك فى حاجات تانيه وفى الوقت دا ماما دخلت المطبخ تعمل شاى فقالت لى هبه مش بتعرف تتفك فى حاجات تانيه يا عمر فمكنتش عارف ارد وقولتلها معلش يا هبه غصب عنى مش حتتكرر تانى.. فقالت غصب عنك ايه بس دا انا اختك طب ايه إللى خلاك تعمل كدا فقلت لها خلاص بقا انا اسف قالت يعنى ايه اللى خلاك تفكر فى كدا قولتلها غصب وبالصدفه قالت صدفه ازاى يعنى حكيتلها لما كنت فى المطبخ فقالت نهارك اسود شفت ايه حلفتلها وقولت مش اللي فى بالك انا بس شفت رجلك وفخدك قالت نهارك اسود ليه كنت عايز تشوف ايه تانى وهنا ماما دخلت وانقطع كلامنا ونزلت دروسى وروحت على المغرب قعدنا شويه نسمع التلفزيون وبعد العشا ماما دخلت تنام وكنت قاعد ساكت لحد ما هبه قالتلى متفكريش هانى قولتلها حاضر.. وبعدين يالا هى ازاى فكرت فى اختك كدا قولتلها غصب عنى فقالت طب حسيت بايه اتكلم انا اختك وعارفه انك في سن مراهقة واكيد كان غصب عنك حلفائها انه كان غصب عنى بس لما شوفتك حسيت بشهوه..

سكس امهاتمقاطع سكس

فقالت عملت كدا كام مره قولتلها مرتين بس فقالت انت شوفت ايه بالظبط قولتلها خلاص بقا قالت اتكلم متخافش فقلت لها شوفتك وانت نايمه برجلك مكشوفه والشورت بتاعك باين فردت وقالت بس كدا قولتلها بصراحه شوفت بتاعك فقالت قصدك شفتنى عريانه خالص فقلت لها خلاص بقا فضحكت وقالت متتكررش يا معفن .. وفى يوم كنا معزومين على فرح حد قريبنا فى عزبه جنب طنطا وروحت انا وماما واختى هبه… وبعد الفرح كان فيه عربية حد حيوصلنا بيها وكنت مع ماما واختى وفيه خالى وبنته معانا والعربيه كانت ملاكى مش واسعه اوى فركب خالى قدام وركبت انا وماما وبنت خالى وهبه اختى وكانت هيه جنبي فكنا مزنوقين لدرجه ان هبه كانت تقريبا على رجلى فغضب عنى زوبرى وقف وكانت هبه حاسه بيه ولما نزلنا كان شكل زوبرى فضيحه بس محدش خد باله غير هبه ولما روحنا قالت لى ايه الزفت والقرف دا قلت لها معلش غصب عنى غصب عنى ودخلت اوضتها وتانى يوم لما ماما نزلت السوق هبه جت قالت لى مالك يا عمر انت مالك ومالى قولتلها انت اختى وبحبك وعمرى ما اقصد اعمل حاجه تزعلك بس غصب عنى فقالت ازاى غصب عنك اتكلم انا اختك الكبيره قولتلها بصي يا هبه انا تعبان ولما بشوفك بفتكر جسمك واحس انى عايز انزلهم قالت تقصد شهوتك قولتلها ايوه قالت بس انا اختك قولتلها بصراحه نفسي اما اتجوز مراتى تكون شبهك وقتها الشيطان لعب بدماغى وقولتلها هبه ممكن اقولك حاجه بس تحلفى متقوليش لحد قالت قول قولتلها عايز اشوفك وانزلهم تانى وقتها اتنرفزت وزعقت وهددتنى تقول لماما وبقت تتجنبى خالص بس انا مكنتش قادر أنسي وعدت الايام وجت الامتحانات وانشغلت انا وخلصت امتحانات وقبل النتيجه كنت خايف جدا بس جبت مجموع كويس يدخلان هندسه ٩٤% وكان الكل فرحان وخصوصا ماما وقالت لى ليك هديه إللى انت عايزها قولتلها عايز موبايل حلو .. وبعد شويه هبه جت باركتلى وقالت لى طب ممكن اجيبلك ايه معرفش ايه إللى حصل لى وقولت لها انت عارفه قالت عارفه ايه قولتلها نفسي تريحينى يا هبه فسكتت وبعد شويه قالت لى انا اختك يا عمر مينفعش إللى بتتطلبه دا قولتلها عشان خاطرى فقالت دا احنا نتفضح لو عملنا كدا وقتها حسيت انى قربت اوصل لها قولتلها دا طيب يا بينا بس هو انا حقول لحد انى بحب اختى ولا انتى حتقولى فقالت يعنى عايز ايه قولتلها نفسي احضنك والمسك وانزلهم بس فقالت بس كدا وقتها حسيت انى نزلت العشره فى الشورت قولت لها بس كدا فقالت بس مش وقته ماما فى المطبخ فقلت لها طب ممكن اشوفك فقالت تقصد تشوف ايه قولتلها اشوف بتاعك وكنت اقصد اشوفه من على الشورت فقالت لى طب شوف ماما كدا فبصيت على ماما وكانت مشغوله فى المطبخ فرحت لهبه جرى وقلت لها ماما مشغوله فى المطبخ يالا بقا فرفعت هبله العبايه وهى قاعده على طرف السرير والمفاجأة كانت قالعه الشورت انا اتفاجاه اوى وكنت هايج قولت لها عايز المسه فقالت طب بسرعه فلمسته ودخلت صعبة فقالت لا لا فقلت لها عشان خاطرى يا هيه انزلها وانا المس كسك عشان خاطرى فقالت مش وقته بالليل احسن وكنت مستنى الليل واول لما ماما دخلت تنام فرحت لهبه أوضاعها وقولت لها يالا بقا قالت بلاش يا عمر قلت لها عشان خاطرى يا هبه مش قادر فقالت المس رجلى بس قولتلها ماشي واول ما شوفت فخادها لمساتك ونمت فوقها وقولت لها مش قادر عايز ادخله قالت لا لا فحبيت أشد الشورت بتاعها فمسكته بايدها ورفضت تقلعه فطلعت زوبرى وجيت الشورت بتاعها على جنب وحاولت أدخل زوبرى بعد ما بليته التزحلق فى كسها وهى بتقولى لا لا كفايه فرحت ماسك بزها وقولت لها عشان خاطرى الشهوه هتموتنى فقالت حتفضحنى قولتلها محدش هيعرف وقعدت انيك حوالى ٥ دقايق او اقل وحسيت انى منزلهم فقلت لها قالت مش فى كسي بلاش كسي فقلت لها طب نامى على بطنك ومشيت زوبرى بين فلق طياتها ونزلتهم على طيزها وبعدين قامت دخلت الحمام تغسل نفسها من لبنى ولما شفتها قالت لى اوعى حد يعرف قولتلها عايز انيك تانى المره دى ماتكلمتش ففتحت صدرها وقعت ترضع بزازها والعب فى كسها ونيمتها ونمت فوقها وقعدت انيك واقولها حلو كدا فكانت بتقول بالراحة قولتلها مسك ممولع وبعد شويه قولت لها هنزل تانى قالت طلعه ان انت على بطنها ونزلت فى طيزها.. دى بجد قصتى الحقيقيه .. حد مر بنفس تجربتى

ءىءء . سكس امهات . سكس حيوانات . سكسي . قصص سكس . مقاطع سكس . سكس محارم . سكس مصري . سكس عربي . صور سكس

سكس الاخت الارملة مع اخوها سكس محارمxnxx

بدأت قصتي هذه عام 2001 منذ حوالي ثمانية عشر عام في ذلك العام توفي زوج أختي بحادث سير مؤلم أودى بحياته كان عمري وقتها 23 عام وغير متزوج وأختي تكبرني بثلاث سنوات أصبحت ارمله بريعان شبابها وعندها ثلاثة أطفال بعد وفاة زوجها تكفلت بالمبيت عندها وادارة شوؤن بيتها أختي اسمها شمس وهي اسم على مسمى فائقة الجمال بعد وفاة زوجها حاولت معها أن تتزوج فرفضت وقالت هذا حظي وسأكرس حياتي لتربية أطفالي أنا احبها جداً حباً أخويا مضى أكثر من عام على هذا الوضع اجلس معها بالصاله نفتح التلفزيون وأقلب القنوات وكنت مغرماً بالأفلام
سكسنيك عربي - سكس سعوديقصص سكسxxxnxx - صور سكس - نيك حيوانات - سكس مصري - سكس عربي - سكس امهات - افلام سكس
الرومانسية وخاصة الأجنبية وعندما اتابع الفلم لاأتركه لنهايته في أحد المرات كنت أسهر معها وتابعت أحد الأفلام نظرت لأختي فوجدتها قد نامت وكانت ترتدي قميص نوم شفاف جداً كان يومها الجو حار جداً تركتها وتابعت الفلم وكان بالفلم لقطات جنسية ساخنه جداً هيجتني تلك اللقطات ولأول مرة بدأت أنظر لأختي النائمة بجانبي وأتخيل انها هي التي تصدر تلك التأوهات فاقتربت منها كانت كما قلت لكم تلبس قميص شفاف جداً يظهر الكيلوت والسوتيان اقتربت بيدي وهي ترتجف لأتحسس جسدها واقتربت من فخيها اتلمسها برفق خوفاً من أن تحس علي فزدت من تحسس يداي على فخذيها حتى وصلت اصابعي لأطراف كيلوتها فاقتربت بأصابعي أكثر وأكثر حتى بدأت تلعب أصابعي على كسها فوق الكيلوت ويدي الأخرى بدأت تلامس نهدها وأصبحت في حالة جنونية فزدت من فرك كسها بأصابعي وأصابع يدي الأخرى تمسد بزها من أسفله الى الأعلى حتى وصلت راحة كفي على حلمتها وهي مازالت بالسوتيان اقتربت بشفاهي بحذر لأستنشق عبير أنفاسها وأصبحت أشعر ببلك على كيلوتها وهي مازالت لاأدري تتصنع النوم أم مازالت نائمة فتجرأت وأقتربت يشفاهي لتقترب من كسها وبدأت الحس أطراف كسها بلساني بعد أ ابعدت طرف الكيلوت عنه واقتربت شفاهي من بظرها ومصصته بعد أن شعرت انه بدأ يتصلب بعدها تململت أختي وقالت ماذا تفعل عندها لم اعطها فرصه وبدأت امص كسها بشراهة وهي تحاول ابعادي عنها ولكني تحكمت بها وأدخلت لساني بكسها بعدها شعرت انها بدأت تلين شيئاً فشيئاً وبعد دقائق بدأت تصدر الآهات وترتعش كأن ماس من الكهرباء قد اصاب جسدها وأنا لم أرحم هذا الكس الذي لم أكن افكر به يوماً فقالت ارحمني ارجوك فلم أعد احتمل أكثر عندها رفعت أرجلها على كتفي بعد أن تجردت من بجامتي وكيلوتي مرة واحدة واقتربت بزبي من كسها وبدأت أدخل راسه ببطئ حتى دخل نصفه ادخله وأخرجه بعدها دفعت بزبي دفعة واحدة داخل كسها فصدرت منها آآه طويلة وبدأت رحلة النيك القوي أكثر من نصف ساعة بعدها تصلب زبي فأخرجته من كسها وبدأ يرمي حممه على قميصها حتى افرغت كل حمولته بعدها نمت بجانبها وبدأت أقبل شفتيها وهي تضمني لصدرها بقوة بعد أن تأكدت انها لم تعد تمانع عريتها من قميصها وفككت ستيانها وأنزلت كيلوتها وتعريت أنا بجانبها فأصبحنا عراة رجعت لأقبل شفتيها بكل لطف وأدخلت لساني بفمها لتمصه وأعطتني لسانها فتذوقت أشهى العسل من رضابها ويداي أخذت طريقها لحلمات بزازها حتى تصلب زبي مرة أخرى فقربت يدها منه بعد أن شعرت بأنه قد افاق مرة أخرى وبدأت تحركها عليه قلبت بوضع 69 ورضعت بظرهاوشفايف كسها مرة أخرى وهي وضعت زبي بفمها وبدأت تمصه بشهوة عارمة بعدها قامت لتأخذ وضع الفارسة ومسكت زبي وأدخلته بكسها وبدأت ترتفع وتنزل على زبي وهو بكسها توصله لأطراف كسها وتنزل عليه ليحتك بكل منطقه من أطراف كسها بالداخل تمتعت ومتعتني يومها وبعدها قلبتها وزبي داخل كسهاوأصبحت أنا فوقها أدك كسها بزبي حتى شعرت اني سأقذف قلت لها سأقذف فلفت أرجلها حول خصري ولم تتركني حتى رميت بكل حمم زبي داخل كسها بعد أن أنهكنا التعب تمددت بجانبها مدة تزيد عن النصف ساعة دون أي كلمه حتى هدأت أنفاسنا قلت لها حبيبتي شمس أنا أحبك جداً ولكن كيف تركتني اقذف داخل كسك كل هذا المني فقالت لي انا بفترة الأمان ولكن لماذا اقتربت مني وجعلتني اهيج مثلك وأكثر وأنت تعلم اني منذ سنه لم أتذوق طعم الزب بكسي فقلت لها هل أنتِ الآن سعيدة فقالت في قمة النشوة والسعادة فقلت لها منذ اليوم أنتِ زوجتي وأختي وحبيبتي ومعشوقتي فقالت من قال لك أني سأتركك بعد اليوم وبدأت حياتي بالجنس مع أختي منذ هذه اللحظه وكانت لي معها قصص كثيرة سأرويها لكم تباعاً
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

الجزء الثاني
بعد ان قالت ليلنأتركك بعد الآن قلت لها سأدخل الحمام دخلت وتحممت وخرجت بعدها دخلت هي للحماموتحممت وبعدخروجها من الحمام قالت تعال حبيبي لننام بغرفتنا دخلناالغرغة متأبطين ببعض وتمددنا على السرير قبلت شفاهها بقبلةعميقةدامت أكثرمن عشر دقائق وكأننا سنأكل شفاه بعض مع مص الألسنويداي تفرك حلمتي نهديها بعدهاقلت لها حبيبتي أريد أن ترقصي لي فقالت أنا منذ اللحظة رهن إشارتك ففتحت جوالي ووضعت أغنية فارس كرم ليه مقصر تنورة وبدأت تهزخصرها وتجيد الرقص كأنها أجمل راقصة وأناأتفرج على رقصها وزبي قد تصلب أمامي كالعامود وكانت تنظر له بشوق فاقتربت منه وبدأت تشمه وتحضنه وتمرره على وجهها وقبلته على رأسه ووضعته بفمها وتمصه بكل حرفية وأنا أقول لها مصيه ابلعيه كليه فهو ملك لك بقيت تمص به أكثر من ربع ساعة بعدها تصلبت شرايين زبي فأبعدتها قليلاً لأني أريد ان تكون سهرتنا طويلة لأمتعها عن الحرمان الذي كانت به منذ أكثر من سنة فنيمتها على السرير وجاء دوري بمص الشفاه ومن ثم نزلت على عنقها بشفاهي أشم جسدها وأمص كل مايقابلني حتى وصلت لبزازها فوضعت بزها الأيسر بفمي وبدأت برضاعته ويدي الأخرى تداعب بزها الأيمن وبدأت اتنقل تارة أرضع من هذا وتارة أرضع من ذاك بعدها نزلت على سرتها بلساني ونزلت على فخذيها ولمأقترب من كسها مسكت أقدامهاا ابتدأت بالقدم اليمنى مسكت كل اصبع منه أمصة وداعبة حتى مصصت جميع أصابع قدميها وبعدها ارتفعت برأسي للأعلى إلى الساقين وتحت الركبة حتى وصلت لكسها وبدأت العق بلساني شفرتي كسها وهي تتأوه ومسكت بظرها بشفاهي ومن ثم بدأت بمصه وهي تقول لي ارحمني وادخل زبك في كسي وأنا مازلت أرضع بشفرتي كسها حتى تقوس ظهرها وبدأت ترتعش كأن كهرباء مستها تركتها ترتاح دقائق بعدها رفعت أرجلها على كتفي وزبي يحوم حول شفرتي كسها ورأسه يضرب بظرها وبدأت بايلاج زبي داخل كسها ببطء حتى دخل بأكمله وبدأت أسرع بإدخاله واخراجه وشفاهنا مطبقة ببعضها نمتص شفاه بعضنا وبحركة مني نمت على ظهري وقلبتها فوقي وزبي كازال بداخل كسها وبدأت هي تتحكم بالنيك ترفع جسدها بمساعدة يداي التي تمسك خصرها ومن ثم تدخل زبي مرة على اليمين وأخرى على الشمال ليصل إلى كل منطقة داخل كسها وقد أتتها رعشة كبيرة وهي تصيح ااااااااااااااااااااااااااااااااااا اححححححوووووووو و ااااااااااه وتشنج زبي داخل كسها وانتفض بمنيه وهي فوقي وأتتنا الرعشةمعاً ولهاثنا وأصواتنا تتعالى وأنفاسنا لم تتوقف بعد ان نامت بجانبي ونمنابجانب بعض حتى الصباح

سكس امهاتسكس حيواناتسكس حيواناتسكسي ءىءء - قصص سكسنيك اغتصابنيك محارمxnxn - تحميل سكس - سكس اجنبي

سكس افناع الاخت بالنيك المحارمxnxx

انا قرارت احكى قصتى علشان اعرفكو مدى تاثير المنتدى ده فيا
كنت دايما اتفرج على افلام السكس وكنت ادخل كل المنتديات
وانزل الافلام وكان نفسى اكون بطل فيلم من الى بشفهم
بس كان عندى احساس غريب انى نفسى اعمل حاجة غريبة وتكون الى تشركنى كدا
حد مش عادى ويكون معاية بستمرار
المهم علشان مطولش عليكم
فيوم كنت فاعد بتفرج على فيلم سكس فى البيت عندنا
وكا العادة البيت عندنا على طول فاضى مفهوش غيرى انا واختى منة الى هى اصغر منى
والبيت بيكون فاضى بسبب شغل ابوية على طول فى سفر وامى متوفية
والى بيقعد على طول فى البيت انا واختى لوحدنا
كنت اخليها تخش تنام واقعد انا اتفرج على افلام واضرب عشرة وانام بعدها
بس فيوم بقى كنت تعبان وهيجان جدا جدا جدا
واختى كانت بتستحمة قبل ماتنام عادى وانا دخلت على الكمبيوتر اتفرج على فيلم يهدى شهوتى
لكن حصل حاجة غريبة فى اليوم ده
الى مكنتش فيوم اتوقعها انها تحصل لانى عمرى ما فكرت فى اختى خالص
بس وهى بتستحمة النور قطع وهى بتخاف جدا
راحت طلعت جرى من الحمام بتجرى وبتعيط وجت لحد عندى وقعدت جمبى على الكانبة
الى جنب الكمبيوتر وانا كان طبعا زبر واقف من الفيلم الى كنت بتفرج عليه فا مرة واحدة
حاجة رزعت قامت حضنتنى جامد وقعدت على حجرى وعمالة تعيط وتقلى انا خايفة
وانا بهديها واقلها متخفيش ولقتها اصلا طالع من غير هدوم من الحمام علشان خضتها من قطع النور
فا قلتله طيب استنى اجبلك هدومك تلبسيها قلتى متسبنيش لوحدتى وفضلت تعيط
باس انا كنت عايز اقوم لانها كنت قاعده على حجرى وكان زبرى واقف وخايف لتحس بية
لكن هى معلقتش خالص على اى حاجة او اتحركت انا قلت علشان فعلا
هى خايفة وانا عارف انها جبنا جدا بس انا كنت محرج لتسال ايه ده او تكون مسببلها حرج
المهم كنت بتبط عليها طبعا جسمها كلو عريان

فيديو سكس مترجمنيج عراقيxnxxفيديو سكسxnxx - فيديو نيك امريكي - افلام سكس جوهرة - فيديو نيك طيز - مقاطع سكس اخواتسكس مصري جديدفيديو سكس سعودي
وهى اصلا جسمها تحفة وبيضها جميل وكله على بعضها بجد خساره فى الى هتتجوزو
فضلت اطبط واقلها متخفيش منا جمبك اهوة بس ايدى كانت بتترعش وانا بلمسها
وحضنتها لكن حسيت بحاجة غريبة انى نفسى اكلها كدا مش عارف وبدا زبرى يقف اكتر
واتحجر ولزق فيها جدا وبدات انزل ايدى عند طيزها الطرية الوى امسكها منها واشدها عليه
بحجة انى بحضنها علشان متخفش لكن لقتها مش معترضه فا جيت امسك طيزه تانى ايدى
دخلت فى النص ومسكت جامد وبدا جسمى يرتعش لقتها بتعبد عنى وعايزة تقوم
بس خفها من النور مخليها متردده بس جات تقف وتقعد جمبى رحت خبط فىايدى فى التربيزة
اتخضت راحت حضنتنى تانى وهى وقفة ولقيت صدرها فى وشى رحت قلتلها متخفيش
وقعت تانى على رجلى وهى بتترعش مش عارف بقى خايفة منى ولا من النور
المهم قلت اهديها وقلتها متخفيش انا جمبك اهوة وانسى ان النور مقطوع
وبدات اتكلم معها وقلتها عيب انت كبرتى وبقيت عروسة اهوة عندك 18 سنة
ورحت مسكت صدرها بقلها ايوة يا عم اهوة اثبات انك بيقيت بنت جامدة راحت ضحكت
ونزلت ايدى من على صدرها وقالتى انت بتحبنى قلتلها طبعا مش اختى قالتى طيب سبنى احس بالامان جمبك
فهمت من الكلمة انها مش عايزانى امد ايدى على جسمها قلتلها انى بتخافى منى ولا ايه
ده انا اخوكى وبهزر معاكى عادى احنا اخوت اوع تفكرى فى حاجة
قالت انا عارف وراحت بستنى ونامت على كتفى وجسمها الطرى الجميل الابيض كلو بين ايدى
راح النور جه وهى كانت شبه نامت قلت اشلها ادخلها ئودتها
وانا شايلها وبنيمها فى سيررها
شفت جسمها كلو تحتيا فى النور وجملها وجمال كسها الى مفهوش شعراية
فضلت متنح حبه وزبرى وقف بسرعة قلت طيب ابسها وامشى
جيت اوطى ابسها كان زبرى خبط فيها حسيت برعشه ومعرفتش امسك نفسى
ولقت زبرى طلع من الشورت ودخل بين رجلها وانا نمت عليها ابوس فى صدرها وامص حلمتها
راحت لقتها صحيت وبتقلى فى ايه بتعمل ايه طبعا كان زبرى على اول كسها وزنقو فيها جامد
وهى بتقلى بلاش ايه الى بتعملو ده قلتلها مش قادر امسك نفسى وفضلت ابو وحضن فيها
ودخل زبرى بين رجلها واخبطو على كسها لحد ما حسيت انها بدات تسلم بس لقيت نفسى بقلبعا على
بطنها
وبفتح بيدى طيزة الطرى اوى وبدخل زبرى وهى قلتلى بلاش علشان خترى وحياتى وانا دخلتو بردو
وفضلت تصوت وتصرخ من شده الالم لانها اول مرة حد يلمسها
فضلت ادخل واخرج لحد ما جبتهم فى طيزها ولقيت دم نزل
اتخضيت وقلت بس ده انا كدا فتحتها فى كسها واتصدمت بصيت كويس لقيت الدم نازل من طيزها
وهى عمالة تعيط قلتها انا اسف غصبن عنى وسمحينى
فضلت تقلى ينفح كدا الى عملتو ومعرفش ايه الصراحة استحقرت نفسى بس لقتها بتقلى
انا عارفة انو غصبن عنك ومش باردتك بس مش يبقى كدا انت كنت ممكن تودينى فى دهيه
قلتلك خلاص انا اسف ..قلتها طيب زعلانة قلتلى لا انت اخويه بردو وحسه بيك وكيس انها جت فيه
احس ما كنت عملت فى حد برة وكنت اتحبست
استغربت من كلمها فا بقلها طيب يعنى انا لما اعوز اقلك قلتلى لا طبعا انسى ان يحصل حاجى بينا
مش كفايه الى عملتو فيا وانا اختك مش واحدة من الشارع انا بقلك كدا علشان انا اختك وغصبن عنى لازم
اسكت انت مهما كان اخويه ومليش غيرك وبحبك رحت بوستها وقلتلها اسف وجبتلها هدمها ولبست
ورحت ختها فى حضنى ونمت
المهم بعد كام يوم الموضوع كان لسه فى بالى وعمال افكر فى المتعه الى حستها لانى كنت اول
مرة المس حد وكمان صوت صرخها كان بيثرنى اكتر
فا فضلت عمال الف فى الشقه واروح يمين وشمال وهى بتبص عليه قالتى مالك
قلتلها ما فيش بس بعد اذنك خشى غير هدومك والبسى حاجة تانيه لانها كانت قاعد
بى بضى قط قصير وشورط لايذكر وباين نص طيزها البيضة الجميه منو
راحت ضحكت وقالت يابنى انا اختك شيل اى حاجة فى موخك
قلتها مفيش بس معلش البسى اى حاجة طويله ومقفولة
راحت لبست ما هو العن بنطلون كارين ابن الوسخة الى كان جسمها كلو امامى وتيشرت نص كم
رحت فضلت قاعد معها وانا شهوتى بتذيد وهى قالت انا دخله انام
قلتها خشى فا بعد دخلها ئؤدتها دخلت ورها لقتها بتقلع هدمها علشان تلبس حاجة خفيفة تنام بيها
فضلت اتفرج عليها وهى ومش وغدا بالها لحد ما شفتنى قالتى عايز ايه
قالتلها عايزك فى موضوع مهم تعالى وقعت على السرير وهى جت جنبى وحتط على رجلها الفوطة
علشان مشفش الكلوت بتعها لانها كانت بيه قالت ايوة يا حبيبى عايز ايه
قلتها طيب حبيبك يعنى بتحبينى ومش هترفضى الى هقولو الى لو حاجة اقدر عليها هعملها
فضلت اشرحلها كلام فارغ ومش مرتبط بالموضوع واتهتت قالتى عايز ايه خش ف الموضوع
قلتها من الاخر انا تعبان جدا وعايز تقفى جمبى لحسن اعمل النصيبه مع حد برة واروح فى دهيه
قالتى طيب انا زنبى ايه وايه الى فى ايدى اعملو قلتها زاى المرة الى فاتت وبس وانتى كدا تكونى ساعدتينى
قلتلى لا طبعا انا قلتك انسى الموضوع ده احنا اخوت انا مش صحبتك
قلتها علشان احنا اخوات فالازم كدا علشان متخلنيش ازل لحد برة او اودى نفسى فى دهيه
علشان خاطرى اقفى جمبى ديه مفهاش حاجة ده انتى اختى ولازم تقفى جمب اخوكى
المهم فضلتا اقنعها بالطريقة ديه لمده نص ساعة لحد ما وصلت معها لحل وسط
انى انام فى حضنها وخلاص والزق فيها على الهدوم من غير قلع
بس ده علشان انا خوتها انى هعمل كدا مع بنت جرتنا وممكن البينت تشتكين فى القسم فا هى خافت عليه
واطرت توافق على كدا غصبن عنها وكانت كل ما اقلها يلا متردده لحد ما بادت ابسها وامسك صدرها
وهى طبعا بتفلفس منى لحد ما هى دخلت فى مرحله الاثارة ولقتها بتسلم ليه
رحت منزل الكلوت بتعها وفضلت العب فى كسها وامس صدرها واشد فى الحلامات الورديه
واضربها على طيزها زاى افلام السكس
ومكنتش عارف فايده الضرب ايه بس عرف وانا بنكها بتخلى اعصبها تسيب وتكون مسيطر عليها
ورحت منيمها على بطنها وبدات ادخل زبرى براحة وهى بتقلى وبشويش علشان خاطرى
وبدات ادخل واخرج وهى تصرخ وشهوتى تزيد
لحد ماجبتهم بس هى كانت لسه تعبها عرفت ان لازم اللعبلها فى كسها علشان ترتاح هى كمان فضالت العب
وابوس كسها و امسك الشفرتين بتعها جامد وافرقهم لحد ما هى جبتهم هى كمان ونزلت سائل من عندها
لقتها مبتسمه وفرحانة استغربت
سالتها قالتى انا اول مرة احس الاحساس ده وان انزل حاجة زاى كدا
انا على طول ساعت كنت بتعب بس مكنتش بعرف اعمل ايه لنفسى
قلتها شفتى بقى انتى ارتحتى وانا ارتحت ومفيش حاجة حصلت
قالتى طيب بس مش عايزن يحصل بينا كدا كتير علشان عيب قلتها طبعا
بس هيحصل يوم ما نكون احنا الاتنين محتاجين كدا بدل ما نعمل بره مع حد
قالتى انا عمرى ما اعمل مع حد غريب كدا قلتها عارف يا حبيبتى
وبس وبعديها بدات اننا نعمل مع بعض كدا باستمرار كل يوم الصبح
ابويه ينزل يروح الشغل اصحيها وابداء انكشها واثرها
بعدها اخش انكها وبدانا نعمل اوضاع مع بعض وبتشترى هى هدوم علشان تثرنى بيها
وقمصان نوم وكلوتات جامدة مع طيزها العريضة بتكون تحفه
وصدرها الابيض الجميل الطرى كبر من كتر مسكى ليه وبكيت بنكها فيه
وعلمتها المص وبقت مش بتقرف منو زاى الاول

نيك مصري جديدسكس مصري HDفيديو سكس بناتافلام سكس عائليحصان ينيك امراةافلام نيك ديوث xxxnxxسكسxnx - احلي سكس مصري xxxnxx

افلام سكسي عربي xxxnxx جامدة نيك كس متعطش للنيك

بقول وان له اخت اسمها دلال اسم على مسمى جمال رهيب وجسد خطير وهي 23سنة واخوها احمد،دلال دي ممحونة جدا خصوصاً لما تكون معدية وهي بتسمع اهات الاعجاب والتمحن وكلام الغزل بتزيد شهوتها وتتعمد الدلال والغنج وكمان بتهز طيزها هز وصدرها بيتهز دي بيضاء وقصيرة ،يقول احمد وانو بيوم كان بالبيت وجاء عندهم توفيق شاب من معارفهم ودلال كانت بلباس البيت روب قصير مبينة ركبها وكانت لبسة شبشب رجليها زي الشهد وصوابعها بتجنن لما جلست بأن جزء من فخاضها وبدت تعاكس فيه بحركات جريءة وكلمها كله غنج خلى توفيق وكانه جالس فوق الشوك وعرف لأنها شرقانة ممحونة وهي وقفت عشان تعمل قهوة بحق عليها ولمحت كيف لصق ليها من الخلف بوشوش ليها وهي بتضحك ولفت وجاء وشهم في بعض وراحو بوس وعض شفايف وهي رفعت الروب لفوق وهو حط يدو وبدأ يمسد عليها وبقول كلام لحين شفتها بتلمس زبو شهقت وبعدت عنو قرب منها يترجاها يشوف جسدها تمنعت بدلال وقالت شو هذا ده كبير اوي بخوف رد هو بيفتح سسة السروال وطلع زبو ده وحش طول وعرض وتخين هي تفاجءت خصوصاً لما دهن زبو بالبصاق وبدأ يضرب عشرة هي تمحنت اوي جلست على كرسي وفتحت رجليها وحطت يدها بين فخاضها كل واحد بيطالع للآخر لين سمعت صرخة توفيق اه اه وهي توحوخ وتتاوه وضمت رجليها وشفت الزب وهو بيقذف الحليب شوية ورجع جلس بالصالون ولما جت هي قال ده حرام عليك تعذبي حالة ردت هي وأنا مش حرام عليك عايز تخبطني بالوحش بتاعك ده مرعب بخوف رد هو وحدة زيك عندها اللحم ده كانت ركعت عشان تلبي طلبات الوحش وقرب منها خذها في حضنو ببوس فيها وبقول فكري ومش حتندمي خالص وهو كلمني ياجميل وطلع،وبالمساء جت عندنا فطمة ست متزوجة وطلبت من اختي تساعدها على نتف شعرها لأنها بتجهيز نفسها لزوجها المنتظراه شهر بحالو لأن فطمة بتقول ي**** يا دلال بحب أكون زي المرايا عوزاه بتجنن دنا شرقانة عالاخر وكمان طيزي دي حتاخذ النصيب الأكبر من الضربة ردت دلال هو بيضربك ضحكت فطمة ايوة ده عنده كرباق شديد زي كدة يعني لحد المرفق ،دلال صرخت اووووووه وكيف تستحمليه ،ردت فطمة حلاوته وحليبو بنسوني الوجع الخفيف دي كل ست بتحب بتاع الراجل طويل وشديد حتى اتمتع وضربت دلال على طيزها منتي عندك الي مجنن الرجالة طيز وجمال وكمان قصيرة يعني بهزي بكل راحة ،ردت دلال لا يختي صحيح أنا بحب اللعب بس الزب الكبير بخوف ،ردت فطمة وكانت خبيرة اوي انتي لو عاوزة تشوفي نروح عالبيت حفرجك تهللت دلال وراحت معاها بس لما رجعت كانت تعبانة اوي وسرحانة ورن تليفونها ردت ايوة يا ست فطمة آيه الي عملتيه حرام عليكي دنا جسدي مفكك من بعض وحسة بدوخة ،بتضحكي ايوة منتي منتشرة زوجك وأنا حعمل آبه كسي وجعني وطيزي مبطلتش رف ،مالي جسدي جننك ومثير لها الدرجة دنتي اكلتيني كيف نعيدها الليلة لا لا متضغتيش علي وحطت يدها على كسها ده تعبان اوي خلاص نيميهم وتعالي قفلت الخط وعلى طول راحت عالدش وبالليل دخلت فطمة واول مرة بشوف جمالها دي كانت حلوة أخذت اختي ودخلو الاودة لحقتهم ويا لهول ما شفت حضنين بعض وفطمة حتاكل دلال آكل واختي مسلمة نفسها نزعو وبقو ملط جسدين شي رهيب تسطحت دلال وفطمة فوقيها بتلحس كل جسدها ودلال انتفظ وتعيط اح اح اح أوف اح وفطمة بتقول يا جمالك دنتي بتهوسي بتجنن دنا لو كنت مكان توفيق كنت نايكك وفشخ طيزك يالهوي دنتي قشطة عسل ودلال زاد شبقها وتمحنها وأجلب من فطمة تبعبص كسها شوية وطيزت وبدت فطمة بادخال صوابعها بطيز دلال أنا حوسعلك طيزك عشان زب توفيق يخش هو عجبك زبو يا دلال ردت دلال وهي بتشهق ده بجنن ده زب زي الوحش عيزاه بطيزي بكسيي ارضعو ياه لين ردت فطمة تعرفي يا دلال أنو زوجي تمحن عليكي ده فيه مرة شافك عندي لمحت في عنيه شهوة وهو بيطالع لطيزك وكان زبو واقف عالاخر ردت دلال هما عوزين طيزي ليه ضربتها فطمة دي عشان حلوة حرام عليك تخلي زب الشاب عطشان

فيلم سكسيxnxx - سكس عربيxnxx - احلي سكس عربي xxxnxx - نيك ورعان - xxxnxx - سكس احصنةسكس حيوانات كرتونفيديو سكسفيديو نيك مترجمافلام سكس امهاتسكس مترجم عربيصور نيك سكس متحركة

وبدت دلال تصرخ من الشهرة عودت فطمة سطحتها وهي بتلحس رجليها ودخلت لأنها جوة ألكس وتقول آبه يابت كسك بسيل منو العسل وانقلبت واخذو وضع 69 ودلال ترضع ألكس وتبعبص طيز فطمة وهي بتصرخ فينك يا جوزي يالو زب طويل تعال نكني فشخني وصرخو مع بعض وأنا ينظر لزبي الصغير وتقول اه لو كنت كبير شوية كنت نكت فطمة اكتملت النيكة وفطمة هي خرجة قالت لدلال متخفيش من زي توفيق خذيه بحنان وهو حيمتعك ضحكت وخرجت،عدى اسبوع وبيوم شفت فيه دلال في قمة الانوثة عرفت وانها عزماه وعوزة تذوق الزب واحنا بالليل دخل توفيق وكان فرحان وجايب معاه كيس فيه فكهة وعصير ومن خلال حديثهم فهم توفيق وانو دلال في قمة الشبق والمحن قرب منها وبدأ يحسس عليها لمسة بوسة وهو بعدين يديه على فخضها وبيتغزل في جملها حضنتو وراحو واكلبن بعض بوس وهي بتحسي على زبو وكانها مش مطمنة خالص بس توفيق كان خبرة خذ رجليها وراح يلحس صوابع رجليها وهو طالع وبلمسة وحدة نوع كيلوتها ورضع كسها وهي تتاوه وهو بيعصر صدرها لين خلاص داخت وراحت سيئة نفسها خالص نوع ليها ادبشها وخلاها ملط ولما شاف جسدها تجنن نوع ملط وزبو كان عامل زي العمود أخذ يدخل وحطها على زبو بقللها شو رايك فيه فتحي عنيكي وشوفي وهي بتفتح عيونها قرب زبو لفمها فتحت وراحت تلحس فيه وترضع قومها ونزل عند رجليها بمسد عليها ويلحس كسها وهو بتنظر العمود بتاعو وقف وحط زبو على اشفار ألكس بحك ويحك وهي تتاوه وتنتفظ وهو ماسك بززها بيرضع لين استوت طلب منها توطي وطيز حط على زبو نوع من الزيت وبدأ يحك ويضرب بكفو على طيزها وهي بتتمايل دفع براس زبو جوة طيزها صدرت منها اهات قوية حط يدو بيلعب على كسها شوية ودفع كامل زبو وهي نطقت أوف حرام عليك بالراحة مدخلوش كله لصق على ظهرها بيلحس فيه وهو بقول مخلاص دنتي وختيه كلو ردت هي صحيح دخل ومستغربة كيف طيزها أكلت زي بالحجم ده رد هو هو انتي نقصة طيزك دي ترفع زبين مع بعض وبدأ ينيك وزبو داخل خارج واهات وهي بتغنج وتدلل لين صرخ اه اح أوف وهي بتقول حليب زبك سخن اوي وكمان حلو وما سبتو يروح غير لما ركبت عليه وتناكت 4 مرات لين قال لها آبه دنتي هديتي حيلي ،نرجع على الست فطمة الي كانت بتخطط حتي تخلي زوجها ينيك دلال ،لانها استدعتنا عشان نتعشى عندها رحنا تعشينا وخذو بعض عالاودة بيتناكو بلهفة سمعت الباب انفتح تخبيت وكان زوج فطمة لابس شورط فتح دفع الباب ودخل وكانت دلال مطيزة بترضع كي فطمة واول ما شفها نوع الشورط زبو واقف لين سمعت فطمة بتقول آبه يا دلال ده لو شافك زوجي كده مراح يسيبك ألا مينيك طيزك ده متجنن عليكي دلال بترج طيزها وتقول ومالو مينيك طيزي هو مش معجب بيها وهو سمع الكلام حط يدو عليها دارت وشفتو وهو ضرب زبو بطيزها وآفش فيها وبلا كلام رايح فيها نيك شوية قومها آخذها في حضنو ورفعها لفوق ودخل زبو بنيك فيها عالواقف وهي بتنط نط

نيك حيوانات وامراة - سكس قحاب - سكس لواط عربي - نيك اجنبي عائلي - سكس عربي قوينيج روسيxnxxسكسي xxxnxxسكس عربيxnxx

سكس مع اخت مراتي الساخنة في المصيف xnxx

قصتى بدأت لما اهل مراتى عزمونى معاهم على مصيف فى اسكندريه المهم انا خدت مراتى وروحت عادة مافيش حاجه وكان معانا فى المصيف حمايا وحماتى واخت مراتى سهير ودى بقى( 28 سنه طولها متوسط شعرها اسود وعينيها عسلى لون بشرتها ابيض زى الحليب) المهم المصيف كان معدى حلو لحد ما عدا 3 ايام من الاسبوع واتخانقت انا ومراتى خناقه صغيره ولانى عصبى سيبت الشقه وفضلت طول الليل بره البيت وروحت الصبح واول ما دخلت من باب الشقه سمعت صوت الدش شغال والفضول دفعنى انى اشوف مين اللى بياخد دش دلوقتى لان فى الوقت دا كله بيبقى على البحر وروحت فعلا على الحمام ولاقيت باب الحمام مفتوح وبشوف مين اللى فى الحمام ولاقيتها سهير اخت مراتى بصراحه شدنى اوى جسمها الرفيع وبزازها المتوسطه بحلماتها البنى وطيزها المرفوعه رغم انها متجوزه من خالد اللى مسافر الخليج يشتغل هناك وشعر كسها الاسود اللى لسه منبت ومعرفتش اشيل عينيا من عليها وهى تحت الدش وبتدعك بزازها بأيديها وبعدين تنزل على بنطها تدعكها وتشيل من عليها الصابون وتنزل تغسل كسها كويس اوى وتروح راجعه بأيديها ورا على فرده طيزها وتروح مدخله ايديها بين فلقه طيزها تدعكها بأيديها وانا هيجت جامد اوى عليها ومحسيتش بنفسى غير وانا بتسحب وداخل الحمام وروحت ماسك الفوطه فى ايديا ومستنيها تخلص حمامها وهى خلصت وراحت قافله المايه ولاقيتها بتمد ايديها وبتدزر على الفوطه فى مكانها وكل دا وهى مغمضه عينيها ولما مالقتهاش وقبل ما تفتح عينيها روحت ماددلها ايديا بالفوطه ناحيه ايديها وهى خدت الفوطه من ايديا وابتديت تنشف وشها ولاقيتها مره واحده اتخضت وهى بتنشف كأنها افتكرت انها مش لوحدها وراحت مغطيه جسمها بالفوطخ وبتفتح عينيها لاقيتنى واقف ادامها..

فيديو سكسسكس حصاننيك حيواناتسكس - صور سكس

سهير:-انت بتعمل ايه هنا؟
انا:-بكل برود حمام الهنا
سهير:-هنا ايه بقولك بتعمل ايه هنا؟
انا:-ابدا سمعت صوت الدش ووانا معدى شوفتك فا قولت اشوف لو محتاجه حاجه
سهير:-شكرا مش محتاجه حاجه اتفضل اخرج
انا:-بس تعرفى ان انتى زى القمر بجد يابخت خالد بيكى
سهير:-لا دا انت اتجننت بقى
انا:-اتجننت عشان بقولك انك زى القمر
يهير:-بقولك اتفضل اخرج بدل ما اقول لسما على اللى بيحصل وتبقى فضيحه
انا:-حاضر هاخرج بس ممكن طلب واحد بس؟
سهير:-اتفضل اطلب
انا:-ممكن بوسه قبل ما اخرج
سهير:-مش بقولك انت اتجننت خلاص
انا:-اديكى قولتيها اتجننت هاه هتجيبى البوسه واخرج ولا اتجنن اكتر؟
سهير ابتدت تلين فى الكلام:-يا حسين مينفعش انت جوز اختى
انا:-هى بوسه واحده ومحدش هيعرف حاجه
سهير:-ماشى يا حسبن بس بوسه واحده بس عشان تعرف انى بعزك.

قصص سكسسكس امهاتءىءء - سكس حيواناتنيك حيواناتسكس عربيسكس مصري

ولسه بتقرب بدماغها منى روحت ماسكها من دماغها وبايسها فى شفايفها بوسه بنت متناكه كلت شفايفها فى بوقى وهى فى الاول كانت بتتمنع منى وبتحاول تزوقنى بس لاقيتها ابتدت تتفاعل معايا فى البوسه وبعد ما كانت بتزقنى عشان ابعد عنها لاقيتها بتلف ايديها حوالين رقبتى وبتشد دماغى عليها وانا روحت واخد شفتها اللى تحت امص فيها وبعدين اطلع على الشفه اللى فوق لوحدها امص فيها هى كمان وروحت واخد شفايفها الاتنين فى بوقى وروحت مدخل لسانى جوا بوقها ولاقيتها خدت لسانى ترضع من ريقى وانا روحت نازل بأيديا اليمين ادعك فى شفرات كسها من بره وابتديت ادخل صوابعى جوا كسها وانا ببوسها ولاقيتها حضنتنى اكتر وشهقت وراحت سايبه شفايفى وبقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه اااااااااااه حرام عليك اااااااااه انا تعبانه لواحدى ااااااااااااه وراحت نازله مره واحده قاعده على ركبتها ادام منى وبقت دماغها ادام زبرى بالظبط وابتدت تبوس فى زبرى من فوق البنطلوت وابتدت تفك الحزام والزراير بيتاعه البنطلون بيتاعى وراحت مطلعه زبرى من البوكسر بيتاعى ولاقيتها مسكته بأيديها وهى بتقولى اااااااااه حلو اوى وابتدت تدخل راس زبرى فى بوقها وتطلعها وعماله تدخل زبرى وتطلعه فى بوقها اكتر وعماله تمص فيه وهى بتدعكه بأيديها وتروح مطلعاه من بوقها وتبوس كل حته فيه بشفايفها وترجع تانى تدخله فى بوقها وتمص فيه وانا مابقتش قادر من كتر الهيجان وروحت منزل البنطلون (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) و بيتاعى وهى مكمله مص فى زبرى بمتعه بنت متناكه كأنها ما صدقت وراحت مطلعه زبرى تانى من بوقها ونزبت على كيس بضانى تبوس فيه وتلحسه بلسانها وراحت واخده كل بيضه فى بوقها تشفط وتمص فيها وراحت طالعه بلسانها تلحس كل حته فى زبرى لحد ما وصلت لراس زبرى وراحت مدخلاه فى بوقها تانى وانا كنت هيجت وجيبت اخرى من مصها وزبرى بقى زى السيخ الحديد فى بوقها وروحت شاددها وخليتها تقف وتسند على الحوض بيتاع الحمام وروحت واقف وراها وابتديت ادخل زبرى فى كسها من ورا لحد ما دخل كله فى كسها وبضانى خبطت فى شفايف كسها وهى بتتأوه وتقولى اوووووووف زبرك كبير اوى اااااااااااااه وانا ابتديت انيكها بسرعه متوسطه وانا ماسكها من رقبتها وهى بقت عماله تتأوه وتقولى اااااااااااه حلو اوى اااااااااااه نيكنى يا حسين اااااااااااااااه نيكنى يا حبيبى اااااااااااااااه يالهوى على زبرك الكبير اااااااااااااه اااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااه وانا هيجت عليها اوى وبقيت عمال انيك فيها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه ااااااااااااه ايوه كده ااااااااااااه يالهوى على زبرك ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه ايوه كده نيكنى جامد اااااااااااه مش قادره اااااااااااه حلو اوى اااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااااه وانا روحت على شفايفها ابوسها فى شفايفها وبأيديا بقيت عمال اقفش فى بزازها وانا بنيكها بأقصى سرعه عندى واهاتها كلها طالعه فى بوقى وانا روحت ماسكها من وسطها ومشيت بيها لحد ما وصلت للبانيو وروحت قاعد على طرف البانيو وهى قاعده فوق منى وكل دا من غير ما اطلع زبرى من كسها وهى ابتدت تتنطط وتطلع وتنزل على زبرى وبقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااه ااااااااااه زبرك حلو اوى يا حسين اااااااااااااه

نيك حيواناتسكس امهاتتحميل سكسسكسي - سكس حيواناتقصص سكسسكس اخواتسكس حيواناتسكس حصاننيك محارمافلام سكسي

كمان اه نيكنى كمان يا حسين اااااااااااااااه نيكنى اوى اووووووف زبرك كبير اوى اااااااااااه يا بخت سما بزبرك اااااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه ولاقيتها راحت قايمه من فوق زبرى وراحت لافه واديتنى وشها ومسكت زبرى بأيديها وابتدت تقعد على زبرى تانى لحد ما دخل كله جوا كسها وابتدت تتنطط من تانى على زبرى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه اااااااااااااه كمان كمان اااااااااااه نيكنى كمان يا حسين ااااااااااااه دخلو فى كسى اوى ااااااااااه اااااااااااااه زبرك حلو اوى ااااااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااااه وانا ابتديت احرك وسطى تحت كسها وبقيت انيكها بأقصى سرعه عندى وهى اهاتها زادت وبقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه يا حسين ااااااااااه يالهوى على زبرك ااااااااااه بالراحه عليا يا حبيبى ااااااااااااه بالراحه عليا اااااااااااه زبرك حلو اوى اااااااااااه دخلو كمان اااااااااااه وانا روحت ببوقى ارضع فى حلمات بزازها البنى الواقفه دى وانا بنيكها بأقصى سرعه عندى وهى بقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه اااااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااااااه ااااااااااااااه يالهوى على زبرك ااااااااااااه يا حبيبى كمان ااااااااااااااااه نيكنى كمان ااااااااااااه ااااااااااااااه وشويه ولاقيت اهاتها بتزيد وبقت عماله تتأوه وتقولى اااااااااااااه ااااااااااه هاجيب يا حسين اااااااااااه هاجيب يا حبيبى اااااااااااااه يا احاااااااا على زبرك اااااااااااااه اااااااااااااه ولاقيتها بتترعش فى حركتها فوق منى وكسها عمال يقفل ويفتح على زبرى وراحت جايبه عسل كسها كله على زبرى اللى جوا كسها وانا بنيك فيها وحركتها هديت فوق منى وانا روحت واخدها فى حضنى وبقيت عماب ابوس فيها من غير ما احرك زبرى جوا كسها لحد ما لاقيتها هديت خالص وانا ابتديت انيكها تانى فى كسها بزبرى بس بالراحه وهى بقت عماله تتأوه وتقولى اااااااااااه حلو اوى ااااااااااااه يابخت البت سما بزبرك اااااااااااه حلو اوى يا حبيبى اااااااااااه نيكنى كمان يا حسين ااه مش قادره اااااااااااه انت جامد اوى اااااااااااااه اااااااااااااااه وانا روحت مقومها وقومت قلعت البنطلون والبوكسر خالص وهى من نفسها لاقيتها راحت قاعده على ركبتها تانى وبقت عماله تبوس فى زبرى كله وعماله تكلم فيه وتقول لزبرى ااااااااه يخليك ليا يا ممتعنى ااااااااح حلو اوى وراحت وخداه فى بوقها تمص فيه من تانى وتطلعه من بوقها وتنزل على الكيس بيتاع بضانى تلحس فيه بلسانها وتاخد كل بيضها فى بوقها تشفط فيها وبعدين ترجع تلحس بلسانها تانى زبرى وتدخله فى بوقها تمص فيه وراحت مطلعاه تانى من بوقها وراحت مكان شعر زبرى اللى انا حالقه تبوسنى مكانى وتلحسه بلسانها بنت الفاجره هيجانها دا هيجنى نيك (القصه حصريه على منتدى نسوانجة وكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) عليها وانا روحت شاددها وخليتها تقف وروحت مقعدها على الحوض وروحت فاتح رجليها ودخلت بجسمى بين رجليها وانا ماسك زبرى بأيديا وابتديت ادخله فى كسها لحد ما دخل كله وابتديت انيكها بسرعه من تانى وهى بقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه اااااااااااااه كمان اااااااااااه نيكنى فى كسى كمان يا حسين ااااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااه يالهوى على زبرك حلو اوى اااااااااااااه دخلو كمان ااااااااااااه دخلو جوا اوى اااااااااااه نيكنى اوى يا حبيبى ااااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااه وانا زبرة راح خارج لواحده من كسها روحت رازعه مره واحده فى كسها وبقيت انيكها فى كسها بأقصى سرعه عندى وهى عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه كمان يا حبيبى كمان اااااااااااه نيكنى بزبرك اوى اااااااااااه يالهوى على زبرك اه نيكنى اوووووووى اااااااااااااه مش قادره اااااااااااااه زبرك مهيجنى اوى اااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه نيكنى كمان يا حبيبى اااااااااااه اااااااااااااه مش قادره يا حسين اااااااااااه حلو اوى ااااااااااااه يالهوى عليك اااااااااااه كمان دخل زبرك جوا اوى ااااااااااااه وانا روحت ضامم رجليها الاتنين على بعض ورفعتهم على كتفى وكملت نيك فى كسها بزبرى وهى مستمره فى اهاتها وعماله تتأوه وتقولى اااااااااااااااه ااااااااااااااه اااااااااااااه حلو اوى ااااااااااه دخلو كمان اااااااااااه نيكنى اوى يا حسين ااااااااااااه نيكنى بزبرك اوى ااااااااااااه مش قادره اه انت جامد اوى يا حبيبى اااااااااااااه حرام عليم مش قادره ااااااااااااه اااااااااااه وراحت شدانى عليها اكتر من رقبتى وبقت عماله تبوس فيا فى شفايفى وانا لسه بنيكها بأقصى سرعه عندى وهى اهاتها كلها طالعه فى بوقى واحنا بنبوس فى بعض بهيجان ابن متناكه وبقيت عمال اقفش فى بزازها وانا ببوسها فى شفايفها وزبرى داخل خارج فى كسها زى المكوك ومش قادر من الهيجاه وانا روحت باعد عن شفايفها ونزلت على بزازها ارضع فى حلمات بزازها وانا بنيكها بأقصى سرعه عندى وهى بقت عماله تتأوه وتقولى اااااااااااه اااااااااااه كمان يا حسين اااااااااااه نيكنى كمان يا حبيبى اااااااااااه نيكنى فى كسى اوى ااااااااااااه زبرك مهيجنى اوى اااااااااااه ااااااااااااه ودقيقه بالظبط ولاقيت اهاتها زادا وبقت عماله تتأوه وتقولى ااااااااااااه نيكنى كمان اه اكتر يا حبيبى اكتر اااااااااااااه يالهوى على زبرك اااااااااااه هاجيب على زبرك اه كمان اااااااااااه هاجيب تانى ااااااااااااه وراحت منزله عسل كسها لتانى مره على زبرى وانا بنيكها فى كسها وفى الوقت دا كنت انا كمان خلاص هاجيب وفى اخر لحظه روحت مطلع زبرى من كسها وجيبت لبنى كله على شعر كسها اللى لسه منبت وفوق كسها وروحت واخدها فى حضنى ابوس فيها بعد المعركه الفاجره دى وكملنا دش انا وهى مع بعص وطلعت نمت شويه لانى ماكنتش نمت طول الليل وسهير نزلت لاهلها اللى هما حماتى وحمايا ومراتى وقعدت معاهم ع الشط شويه.

سكس حيواناتسكس نيكافلام نيك - تحميل سكسسكس محارمسكس امهات

افلام سكس محارم انا ومرات اخويا والمساج xnxn

انا عمري 36 واخويا 42 ومراتو ( فاديا ) عمرها من نفس عمري تمام . وكان في بيني وبين مرات اخويا مزاح ومودة وصداقة وبعض الاسرار يلي منحكيها لبعض . ومايوم من الايام فكرت من ناحيتها بالجنس . رغم ان جسمها بيهبل وبزازها كبار وطيزها كبيرة وجسمها سكسي خالص . حتى بطريقة كلامها بتحس الغنوجة والسكسية . وانا بقت حوالي 5 سنين بشتغل بالمساج في احدى صالات الاوربيه .
المهم لما حصلت الحكاية دي معايا انا وفاديا . كان اخويا مسافر من سنة على روسيا في بعثة عمل كونه مهندس مدني .
وبيوم من الايام كانت بايته عندنا في بيت العيلة . هي واولادها . يعني اهلي ساكنين تحت وانا ساكن فوق . ومراتي كانت عند امها المريضة . وعندي والدتي واختي من عادتهم بنامو بدري .
سكس ليلة الدخلةعرب نارسكس سوريسكس مترجم HDسكس مصري جديدسكس امريكيسكس مصر محارمسكس امهاتسكس نار
وانا قاعد عالكمبيوتر بفتح ملفات المساج وانواع الزيوت . واذا دخلت مرات اخويا وكانت عامله قهوة وماكان بالعادة انها تطلع بهالوقت حتى لو كانت مراتي موجودة . ورغم هيك قلت عادي. قعدت وشربنا القهوة سوا . وصارت تقلب صور المساج وتتفرح عليهن . بعدين قالتلي . ماجد بدي اطلب منك طلب .لكن بشرط . قلت اه تفضلي شو بدك
قالت لا بالاول بدي منك عهد ووعد ان يبقى سر بيني وبينك شو ماكان ردك . وقعدت ساعه تحلفني
قلتلها شبك فاديا . يلي بيسمعك بيفكر انك مو مجربتيني خالص . قالت لا طبعا بعرفك لكن المرة دي حاجة تانية خالص .
المهم حلفتلها ووعدتها بان يبقى الامر سر بيننا .
قالت ممكن تعملي مساج . اصل حاسه جسمي تعبان خالص . طبعا انا تفاجأت وماتوقعت انها ممكن تطلب مني اعملها مساج او انها ممكن تقلع هدومها قدامي .
xnxxx - سكس مايا خليفة - سكس نسوانجي - ءىءء - سكس حيوانات
قلتلها ماعندي مانع لكن انتي بتعرفي ان كيف بتكون الوحدة بالمساج . يعني لازم تكون عاريه خالص وانا لازم البس قصير او لباس ضب عالجسم عشان الزيوت. وباعتبار ماعندي هيك ملابس حاليا . يعني لازم اشلح البيجاما والبس الشورت . ياترى عندك استعداد لهالشي
قالت عاريه خالص خالص . قلت طبعا عشان الزيت وعشان المساج يبقى للجسم كلو
قالت طب اوكي . لكن ممكن ابقى بس بالكيلوت لان دي اول مرة بقلع فيها قدامك . قلتلها اوكي . رغم اني مو مقتنع بان اشوف كل جسمك ويبقى بس هالحتتين يلي مالهم معنى .
قامت وقفلت باب الاوضه وبلشت تقلع هدومها وهي خجلانه . وتسطحت عالسرير بعد ماحطيت شرشف تحتها عشان الزيت . وقلبت بالبداية على ضهرها . وبلشت اعملها مساج وهي مغمضه عيونها من الخجل .
انا عملت مساج لبنات كتيرة خلال 5 سنوات عمل . وكان الامر عادي
لكن مابعرف شو صرلي لما لمست جسم مرات اخويا . والشيطان بلش شغلو . وصرت وانا بفرك واتمتع واتمعن بكل حته بجسمها . وصرت اشتهيها . وهي كانت بالاساس مخططة لحكاية المساج عذر بس . وصرت احس بحركة شهوانية واضخه منها وتاوهات خفيفه جدا . وصار زبي متل العامود . وكان منظر كسها من تحت الكيلوت باين منتوف ومنفوخ وبيشهي . وفخادها مبرومه وجسم خاااااااارق
قلبتها على بطنها عشان اعمل مساج للضهر . فكان منظر ضهرها وطيزها اجمل واهيج .. مابقى فيني اتحمل . دهنت ضهرها كمان بالزيت فصار جسمها كلو يلمع من الزيت وبلشت افرك بجسمها وايري رح ينفجر .
سكس مترجمعرب نارافلام نيك عربيسكس امريكيسكس روسيسكس مايا خليفةسكس محارمسكس حصاننيك حيوانات
وهون ماعدت اقدر امسك نفسي وحطيت براسي ان لازم انيكها طالما هي هايجه وانها هي طالبه المساج زكان واضح ان طلبها ده مجرد عذر وتمهيد وكان واضح عليها الشهوة . وصلت لعند الطيز وقولتلها بتعرفي فاديا . بصراحه وجود هاد الكيلوت مالو اي لزوم . ورحت منزل الكيلوت وسحبتو لبرا رجليها قبل ماتتكلم . وكملت وتعرفي فاديا . بجد يابختو اخويا فيكي . قالت بتمحن وغنوجه ليه . قلتلها لاني جسمك حلو كتير ومثير وماكنت متوقع ان هيك جسمك . قالت قصدك ايه يبتاع النسوان انت . اوعى يصير معاك شي . وضحكت كالشراميط الممحونه .
وهون قلت مابدهاش بقى . لازم اكسب الفرصة وهي مشتهية . وانا بفرك في طيزها . رحت قالع الشورت بهدوء ورحت فاتح فلقات طيزها عن بعض وحطيت زبي فوق شفرات كسها وصرت افرك مع تدخيل نصو لجوا كسها . هي شهقت وقالت بطريقة ممحونه شو هاد ياعاطل . شو بتعمل . رحت مكمل دخول زبي للاخر في كسها ومتسطح فوقها وانا بقولها لا ولا حاجخ بس شفت ان كسك بحاجه لمساج من جوا
ولازم اعملو مساج . وهي مابقى اسمع منها غير اااااه اااااه اووووو . اااااي .
وانا بدخل زبي وبطالعو قلتلها شو رايك بهالمساج . قالتلي لذيذ خاااااالص . ابوس ايرك شو لذيذ المساج منو . وصرت انيك وهي تقول ااااه كمااااان دخلو للاخر . شبعني نيك . اصلي محرومه من سنه وكسي مولع خاااااالص . وانا بنيكها وبقلها . لازم اعملك مساج يوميا لكسك وطيزك وبزازك . لازم خلي يجسمك يرتاح خاااالص بالمساج
وهي تقلي ابوس ايرك اعملي مساج زي ماانت عاوز . بس شبعني وابسطني .
ويومها نكتها تلات مرات .
ومن يومها صرت اعملها مساج وانيكها كل ماصارت فرصة مناسبة . صارت مرات اخويا هي بديلة مراتي . وصرت اتمتع معاها اكتر من مراتي . ولما اكون مشتهي اتصل بيها واقولها ايه رأيك بالمساج النهارده . وهي كمان لما يكون الجو مناسب ومشتهية .تتصل وتقلي ان جسمي وكسي بحاجة مساج . تعال في الساعه كذا
سكس الام وبنتهاxxxnx - سكس شيميل - سكس ديوثسكس بزاز كبيرة - سكس هندي - سكس اغتصاب

سكس خلفي محارم مع اخت مراتي الشرموطة

أنا شاب أبلغ من العمر ثلاثين عاماً، تزوجت مبكراً إلى حداً ما، وكنت مولعاً جداً بالجنس، وهذا هو سبب زواجي المبكر. المهم أن زوجتي كان لديها ثلاثة أخوات، وقد كنت أعتبرهم مثل اخواتي. وكنا نسكن في شقة أنا وزوجتي، وكان أخواتها يأتون إلينا بصفة دائمة، ونذهب إليهم بالطبع. ونحن نعيش بالرياض حيث الفتيات يستترون من الشباب. المهم كانت إحدى أخوات زوجتي معجبة بي بدون أن أعلم. وكنت حينما أتصل بزوجتي في بيت أهلها، ترد أختها هذه علي، وكان أسمها “هناء”. المهم كانت أخت زوجتي تتحدث معي كثيراً، بينما كنت أشعر أنا بالحرج وأخاف أن تحضر زوجتي فجأة وتشك في علاقتي بها. مع العلم أنها كانت فتاة تمتلك جسم مثير جداً، ولها مؤخرة ممتلئ. عندما كانت تأتي إلينا في شقتنا كنت أراها في تنورة ضيقة، وكانت الممحونة تتعمد أن تسير أمامي، وترفع الغطاء عن وجهها، حتى يتنصب قضيبي مباشرة، وأحرج منها. وبالطبع كانت أخت زوجتي تأتي كثيراً إلى شقتنا، وتنام معاص لكن في غرفة أخرى. المهم كانت زوجتي متعبة قليلاً بسبب حملها، وأتت أخت زوجتي عندنا في العطلة وكانت تساعدها. وفي الحقيقة كنت سعيد جداً بذلك. وكنت فيذلك الوقت هائج جداً لإن زوجتي كانت متعبة جداً من الحمل ولا أستطيع ممارسة الجنس معها. في ليلة من اليالي، كنا جالسين سوياً في الصالة نتسامر. فأقترحت أخت زوجتي أن نلعب الورق لنمضي الوقت. وافقت أنا وزوجتي، ولعبنا لبعض الوقت حتى أخبرتنا زوجتي أنها متعبة وتريد أن تنام، لكنني قلت لها أنني لا أشعر برغبتي في النوم الآن. وأختها قالت أنها ستكمل اللعب معي وكانت سعيدة جداً، وأنا كنت سعيد كذلك، لكنني لم أبدي ذلك لزوجتي. المهم ظللنا نلعب سوياً لمدة ساعة تقريباً، وكانت خلال ذلك ترفع الغطوة عن وجهها قليلاً، وتضحك بدلع وتضرب يدي برفق. وأنا في الحقيقة كنت سعيد جداً. الهم قامت لكي تحضر المياه من المطبخ، وبمجرد ما قامت من مكانها رفعت الغطوة عن مؤخرتها، وظهرت هذه المؤخرة المثيرة. رأيتها تضيق بها التنورة، وقضيبي أنتصب من فوره، وهي ضحكت بدلع، وذهبت إلى المطبخ. في الحقيقة أنا ظللت ألمس في قضيبي الذي أنتصب قليلاً. وأثناء ذلك أسمعها تنادي علي لكي أحضر لها الكاسات لإنها لا تستطيع أن تصل لها. بالطبع ذهبت إلها على الفور، لكن قبلأن أدخل المطبخ ذهبت لأطمئن على زوجتي وجدتها نائمة في سابع نومة. أنتهزت هذه الفرصة وذهبت إلى المطبخ. المهم هناء كانت واقفة على أطراف أصابعها، ويدها ممتدة إلى الدولاب ولا تستطيع أن تحضر الكاسات. وقفت من خلفها ومددت يدي وأحضرت أحد الكاسات، وفي هذه اللحظة لمس قضيبي التنورة التي تكاد تتمزق من مؤخرتها، وهي شعرت بي لكنها لم تتحرك.
 سكس افريقيفيديو سكس محجباتنيك عربي مع سعوديةسكس محجبات HDسكس مودة الادهمقصص سكس محارمنيك الحيواناتسكس في المطبخسكس امهات بلديفيديو سكس امهات
أنتهزت هذه الفرصة، وألتصقت بها قليلاً بقضيبي، وجدتها تتنهد قليلاً، وبعدها خفت وقررت أن أبتعد. عدنا للعب الورق، ونحن نلعب سألتني عن الشئ الذي لامسها من الخلف. شعرت بالإحراج ووجهي أحمر وأنكرت معرفتي بذلك. ضحكت هي بليونة وقالت لي أنه يجنن. لم أصدق نفسي ساعتها وسألتها فعلاً؟ قالت: نعم وساخن، صح؟ قلت لها: نعم. سألتني عن السبب. صراحتها أنه بسبب جمالها اللافت. ضحكت هناء وقالت لي أنها ستذهب لكي تنام. ساعتها حزنت جداً وظلت أفكر فيما سأفعل بقضيبي المنتصب وسخونته. المهم ذهبت هي إلى غرفة نومها، وظللت أنا في الصالة التي كانت مقابللة لغرفتها. جلست أفكر فيها وألمس في قضيبي، وشعرت أنني لا استطيع أن أتحمل أكثر من ذلك. جلست أتخيل في جسمها ومؤخرتها، وفي اللحظة التي لمس قضيبي مؤخرتها. ولم أشعر بنفسي إلا وأنا أخرج قضيبي والمسه بيدي. والمفاجأة أنا الفتاة كانت تراقبنب من بعيد، وهي مبتسمة وأنا لا أعلم. المهم سمعت صوتها من بعيد، فأرتبكت وأعدت قضيبي إلى مستقره، وتظاهرت بأنني أشاهد التلفاز. وسمعت صوتها وهي تنادي علي لكي أساعدها. ذهبت إلى غرفتها مباشرة، ورأيتها تحت السرير تريد أن تخرج شنطتها. كانت تريدني أنأساعدها. أقتربت منها ولامس جسمي مؤخرتها، ولم أرها تتحرك، وأنا قضيبي منتصب على آخره. بدأت أحك قضيبي في مؤخرتها، وهي تتمايل معي وتحرك مكوتها. وضعت يدي على صدرها، وكانت بزازها مثيرة للغاية. بدأت تتاوه، فادرت رقبتها وبدأت أمص في شفتيها وقضيبي على مؤخرتها، ورفعت تنورتها بيدي، وكانت الفتاة الممحونة لا ترتدي أي شئ ولا حتى الكيلوت. المهم وضعت يدي على مؤخرتها وبدأت ألمس في كسها من الاسفل حتى أرتفعت الفتاة قليلاً، ونامت على السرير على بطنها. قطعت التنورة التي تسترها، وهي تتأوه بين يدي، وأخرجت قضيبي الساخن ووضعته على مؤخرتها. أنزلق المني من قضيبي على كسها، وشعرت بعسلها على الكس يزيد من انتصابي. رفعت قضيبي على مكوتها ودفعته على فتحتها حتى صرخت. خشيت أن تستيقظ زوجتي فوضعت يدي على فمها. المهم بدأت أضغط قضيبي أكثر حتى دخل رأسه في فتحة مؤخرتها. وهناء تدفع مؤخرتها نحوي ببطء حتى دخل قضيبي كله في مؤخرتها. شعرت بسخونها لم أعهدها في حياتي، وأدخلت قضيبي وأخرجته وأدخلته حتى أعتادت الفتاة عليه. وبعدها جعلتها ترفع مؤخرتها مثل الكلبة وأنا أنيكها، وهي تتلوى وتتأوه وتقول لي نيكني أنا ممحونة. هجت أكثر عليها حتى أرتمت الفتاة على بطنها من النيك. بعدها نزلت شهوتي مثل الحمم على مؤخرتها. ومنذ ذلك اليوم أصبحت أنيكها في طيزها كلما تأتي للمبيت عندنا.

سكس امهات حقيقينيك الام - صور سكس متحركسكس عربي HDسكس اب وبنتة - افلام سكس عائليصور سكس متحركةافلام سكس نيك سعوديسكس مودة الادهمنيك عائلي

سكسي اخ واختة يفض غشاء البكارة افلام نيك محارم hd

أهلاً بكم يا جماعة أنا اسمي شاكر ولدي 35 سنة دلوقتي و أنا إنسان متزوج. أنا عاشق للجنس وأحب أن أجرب كثيراً في الجنس. أتفرج على أفلام بورنو وأقرأ قصص جنسية منذ كان عمري 14 سنة. ومن ساعتها وأنا مدمن على العادة السرية. وأمارس الجنس مع زوجتي وأنيكها تقريباً كل ليلة منذ زواجنا. وحتى في أيام الدورة أمارس الجنس معها في فمها وبين بزازها. لكنها لم تسمح لي بأن أنيكها في خرم طيزها. ومع ذلك مازلت أحب أن أمارس العادة السرية.وفي بعض الأحيان أشعر أنها تساعدني على التنفيس عن توتري وتعطيني الإحساس بالمتعة في حالة لم أكن سعيداً أو كنت قلقاً من شيء ما. المهم حتى لا أسبب لكم الملل سأدخل مباشرة إلى قصتي.وهي عني أنا و أختي الصغيرة هالة، والتي فقدت عذريتها على يدي. وقد كانت لي العديد من التجارب الجنسية لإني كنت أمضي وقتي في أحد اللوكاندات لكن بمجرد أن أعود إلى المنزل وحتى حلول وقت الجامعة لم تكن لدي أي فرصة لممارسة الجنس. أعتدت أنا أمارس العادة السرية كل يوم قبل النوم. وحتى أنني حاولت وضع قضيبي بين الوسائد ومن ثم نيكها. كان لدينا وسادة مستديرة في منزلنا. كنت أحب أن أضع قضيبي فيها وألعب. أختى الصغيرة هالة كان تصغرني بأربع سنوات. فأنا كنت في الثانية والعشرين بينما هي كانت قد بلغت الثامنة عشر في هذا الوقت. وكانت في الصف الثالث الثانوي وأعتادت أن تذاكر الرياضيات معي.

فيديو سكس فلاحيافلام سكس كلاب - سكس حيوانات مع بناتفيديو نيك سكس اغتصابسكس امهات ميلفتنزيل سكس امهات
بشكل عام كان لدي وقت فراغ في الماء فقط. لذلك أعتادت أن تأتي إلى غرفتي وتدرس في هذا الوقت. وعلى الرغم من ليالي الشتاء والصقيع أعتادت أن ترتدي فقط ملابس داخلية بلا أكمام أو البرمودا. ولم تكن ترتدي حمالة الصدر تحت ملابسها الداخلية أبداً في المنزل. وكلما مالت بجسمها لأسفل كنت أستطيع أن أرى خط نهديها بالإضافة إلى قسماً من نهديها. كانت أفعالها تدفعني للجنون، وكنت أشعر بعدم الأرتياح أو القدرة على التحكم في نفسي. لكن في بعض الحيان بسبب الضغط أو الملابس الضيقة كان قضيبي يُرى وقد واجهت مواقف محرجة بسبب ذلك. كانت هالة أختي الصغيرة تبتسم دائماً على هذه الأشياء. لكنني أبداً لم تكن لدي الشجاعة لفعل أي شيء معها. وف يوم كنت اقرأ قصصاً جنسية. وكانت تصف علاقة جنسية ما بين أخ وأخت. وقد أصاب الكاتب حين قال أنه حين يصل الجنسان إلى ذروة مرحلة المراهقة ويشعرا بالانجذاب الجسدي يمكنهما أن يشتما رائحة الجسد. وهذا يعني أن كليهما مستعدان للجنس ويريدانه. ومن ثم لا تهم نوع العلاقة. حتى إذا كان أخ وأخت فهما قضيب ومهبل في النهاية بعد هذا الشعور. إذا فهما الجنسان هذا فيمكنهما الاستمتاع بالجنس في المنزل. وقد أعطى نصائح جيدة حول كيفية إغراء أختك. بدأت أفكر في كيفية تطبيق نفس الشيء هذه الليلة. فتحت هذا الموقع على هاتفي وجعلت من السهل عليها أن تراه. سألتني عنه. لكنني لم أقل شيئاً وخرجت. أخذت هاتفي وقراءت القصة كاملة. أختبئت وبدأت ألاحظ ألوان وجهها. شعرت بشيء ما ووضعت يدها داخل البرمودا. بدأت مهبلها في التبلل. ذهبت إلى غرفتها وحث نفس الشيء لليلتين متتاليتين. أصبحت هائج وكانت هذه خطوتي الأخيرة. كانت ليلة الجمعة وأمي وأبي أعتادا الذهاب إلى منزل جدي كل نهاية أسبوع. وفي بعض الأحيان كنا نذهب وأحياناً لا. في هذه المرة بقينا في المنزل. حملت فيلم من على الإنترنت وكان فيلم رومانسي. وقد تأكدت من أنه يحتوي على الكثير من مشاهد الحب والمشاهد الجنسية. تناولنا العشاء ومن ثم صنعت هي القهوة. بدأنا نشاهد الفيلم وكان عظيماً. وبعد القليل من المشاهد الجنسية بدأت أرى أن أختي الصغيرة أصبحت هائجة. كانت تتنفس بسرعة. وكنت ارى حركة نهديها تصعد وتهبط مع تيار أنفاسها المتسارعة. كان مشهد قبلة طويلة على الشاشة. وكانت هذه هي اللحظة المناسبة لي وأقتربت منها وطبعت شفتي على شفتيها. لم تقل شيئاً وأمسكت يديها بقوة. شعرت الحماسة وامسكت وجهها وبدأت أقبلها بشهوة. لم تقل شيئاً أيضاً. ومن ثم جعلتها تنام على الأرض وأعتليتها. كان قضيبي منتصب للغاية وكان يلامس كسها. وكانت هي ما تزال تتنفس بسرعة. وفي الخمس دقائق التالية، وأصبحت عاري تماماً وبدأت أدعك قضيبي على كسها من فوق البرمودا. كانت تحرك مؤخرتها وتقول لي أرجوك نكني الآن.

افلام نيك اغتصابفيديو نيك عربيسكس حيوانات وشراميط - افلام سكس عربيافلام نيك الكسسكس خلفي مصري
وبدون أي تأخير جلعتها عارية في الحال . ياااااه كان نهديها ساخنين جداً وحلماتها البنية على نهديها جعلا شفتي نديان. وكان كسها بين شعيرات صغيرة ساخناً جداً. أخذت قضيبي في يدها وبدأت تضغط عليه وتفركه على كسها. كانت تتأوه من المتعة. وأمسكتني بقوة وخدشت ظهري بأظافرها. كنت أفرك قضيبي على كسها، وهي أغمضت عينيها وكانت تشعر بالمتعة الجنسية. وفجأة دفعت قضيبي كسها حتى وصل لبضع سنتي مترات وبدأت تصرخ. وبدفعة قوية دخل قضيبي بكامله في كسها. وهي تبكي وتطلب مني أن أخخرجه بلا مجيب. كان كسها ينزف وأنا أشعر بشيء ما يخرج من كسها. وبعد ربع ساعة من النيك بدأت تستمتع واستسلمت لقضيبي الغازي حتى قذفت مني في رحمها. في هذه الليلة نكتها ثلاث مرات ومنذ هذا اليوم وهي أختي الصغيرة وزوجتي الحميمة.

صور سكس متحركةسكس امهات ايرانيسكس امهات يابانيسكس مترجم 2020نيك مايا خليفة - فيديوهات سكس امهاتسكس زوجة ابوةسكس امهات هنديةسكس انمي محارمسكس منقبات مصري

افلام سكس ديوث زوجتة تتناك من المدير ءىءء

اسمي سما عندي 30 سنة متجوزة ,جوزي يعمل مع رجل اعمال كبير اسمه حامد,وفي يوم حامد جه مع جوزي بيتنا عشان يسلمه بعض الاوراق الخاصة بشغلهم وفي اليوم دا انا مكنتش اعرف ان جوزي جاي مع حد غريب وعشان كدا كنت لابسه ملابس خفيفة (كيلوت وسوتيان احمر ومن فوقهم روب شبك بيشف الكيلوت والسوتيان اللي من تحت والكيلوت والسوتيان من قماش خفيف بحيث انك لو دققت النظر ممكن تشوف لحم كسي وطيزي من تحتهم بالاضافة لأن الكيلوت كان صغير جدا ويدوب ساتر اجزاء من كسي لأن انا من الستات اللي شفرات كساسهم كبيرة اوي وتخينة عشان كدا بتبقي مفرعه من تحت الكيلوت من هنا ومن هنا والسوتيان كان يدوب مغطي حلمات بزازي مع حته صغيرة من البزاز) ,وفي الليلة دي اصر جوزي ان حامد يقعد ويتعشي معانا ,انا كنت عاوزة اغير هدومي والبس هدوم تقيلة بس جوزي فضل يستعجلني في الاكل ويقولي انه مفيش داعي اني اغير هدومي وخصوصا انه بيعتبر ان حامد دا زي اخوه وفضلت قاعدة معاهم بهدومي الخفيفة دي ,وطول الليل في اليوم دا كانت عين حامد علي بزازي وطيازي في الرايحة والجاية وعينه لم تفارق الفلق بين بزازي ابدا واحنا قاعدين ,وهوه ماشي عزمني انا وجوزي علي حفلة في كباريه تاني واصر ان جوزي يجيبني معاه ,وتاني يوم في الليل كانت سيارة حامد قدام بيتنا عشان نروح معاه الحفلة وفي اليوم دا جهزت نفسي كويس (لأن انا كنت متحررة اوي وبحب اني اظهر في قمة انوثتي وجمالي في اي مكان اروحه وبحب نظرات الرجالة علي جسمي اوي وبتمتع بنظراتهم وكلامهم علي جمالي وانا ماشية) وعملت شعري المكياج بتاعي ولبست جيبه “تنورة” قصيرة من حرير ضيقة جدا ومقسمة جسمي ووسطي وكانت لتحت كسي بحاجه بسيطة ومن فوق كنت لابسه بلوزة حرير تعتبر ضيقة جدا ودراعاتي باينه بالكامل وكانت البلوزة بزراير وكانت مفتوحة من عند بزازي والسوتيان من تحت البلوزة كان معظمه ظاهر والسوتيان نفسه كان من الشيفون الشفاف يعني لو دققت النظر هتشوف لحم بزازي بوضوح ,ونزلت انا وجوزي وركبنا السيارة بتاعت حامد ,واحنا في السيارة عيون حامد كانت بتاكل جسمي اكل وهو بيبص عليا من المرآه العاكسة اللي السيارة ,ووصلنا الكباريه ونزلت انا وجوزي وحامد ونزلنا اكل وشرب (ويسكي ونبيذ) ,ولقيت حامد بيستأذن من جوزي انه يرقص معايا ولما وقفت عشان ارقص معاه كان حاطط ايده علي طيزي من ورا ومرقبني منه اوي وبزازي كانت خابطه في صدره وقرب فمه من فمي وبدأ يقبلني في فمي قبلات ساخنة رغما عني ويبوسني في رقبتي ويتكلم في اذني كلمات جنسية جارحه وطول الرقصه كان عماله يتحرش بيا ويقولي كلام جنسي جارح علي هيئة نكات جنسية ,بس انا مكنتش عاوزة اتكلم عشان ميضرش جوزي في الشغل ,وبعد ما خلصنا رقص رجعنا للترابيزة بتاعتنا ولسه هقعد جنب جوزي لقيت حامد لف دراعه حوالين وسطي وايده علي طيزي وقدام جوزي وسحبني ناحيته وقعدني جنبه وبقيت انا وحامد قاعدين جنب بعض وجسمه خابط ولازق في جسمي ومن تحت وراك حامد في وراكي العارية بسبب قصر التنورة اللي كنت لابساها وجوزي قاعد لوحده علي الكرسي المقابل لينا علي الترابيزة ,واحنا وقاعدين علي الترابيزة باسني اكتر من مره علي خدي وفي فمي وجوزي كان ساكت موش بيتكلم خالص ,والامر موقفش علي كدا ,واحنا قاعدين لقيت ايده عماله تحسس علي وراكي وبدأت ايده تزحف علي وراكي في اتجاه كسي لحد ما ايده خبطت بالفعل في الكيلوت بتاعي وبدأ يلعب في الوردة اللي علي الكيلوت بتاعي وسحب الوردة اللي علي الكيلوت بتاعي وقطعها وقدمها لجوزي كهدية (عرفت ساعتها ان جوزي عارف وانه بيعرص علي وعشان كدا بدأت استمتع انا كمان باللي بيحصل وخصوصا لما حسيت بيسطرتي علي جوزي الخول واني بعد كدا هبقي انا ولية نعمته وموش هيقدر يرفع عينه في عيني بعد كدا)ونزل ايده مره تاني وفشخ وراكي عن بعض ودخل ايده عند كسي ودخلها من تحت الكيلوت بتاعي وبدأ يفرك كسي بطريقة سكسية انا بدأت اتأوه من حركات صوابعه علي كسي وطريقة تلاعبه بشفرات كسي وزنبوري ومسك زنبور كسي وقعد يفركه بصوابعه فرك خفيف بطريقة سكسية ,ايده التانية كانت لافه حول وسطي من ورا علي طيزي ودخل ايده من تحت الجيبه بتاعتي لحد ما بقيت صوابعه ساكنه بين فرادي طيازي الدافئة وصوابعه كانت عماله تلعب بين طيازي وهو يضغط بصوابعه علي خرم طيزي جامد وانا سيحت بين ايديه من النشوة وفضل الحال علي كدا ايد عند بين وراكي وعند كسي تلعب في الشفرات وتفرك الزنبور وايد تانيه بين فرادي طيازي تحك في خرم طيزي وتضغط عليه لحد ما خلصت الحفلة وقومنا عشان نروح ,وانا وماشية في اتجاه السيارة كنت في حضن حامد وكان حامد لافف دراعه حوالين رقبتي وحاضني ومقربني اوي منه وجوزي كان ماشي قدامنا بشوية لوحده لحد ما وصلناالعربية فلقيت حامد مطلع حفنة دولارات من جيبه واداهم لجوزي
وقاله “سوق انت العربية يا احمد عشان انا تعبان وموش هقدر اسوق”

سكسي - سكس محارم 2020 - فيلم سكس محارم - نيك امهات - صور سكس زوجات - سكس منة شلبي - مقاطع سكس مترجم ءىءءمقاطع سكس حصان ونساء - مقاطع سكس امهات
وخدني حامد تحت دراعه ودخلنا العربية وقعدت انا وحامد من ورا لوحيدنا وقعد جوزي من قدام عشان يسوق بينا ,وبعد ما طلع جوزي بالعربية واحنا في الطريق لقيت حامد بدأ يبوسني في بقي ويمصمصني من شفايفي ويدخل لسانه جوه فمي وخرج بزازي من البلوزة وقعد يمصمص في حلمات بزازي (وكانت عيني علي المرايه وشايفه جوزي وهو عماله يبص علي مراته وهي في حضن واحد غريب عماله يمصمص في شفايفها وبزازها ويهتك عرضه وهو موش قادر يعمل حاجه ,وتفكيري في الموقف بالشكل دا اشعل النار في جسمي وبدأت اقدم لحمي كله لحامد عشان ادوس علي كرامة جوزي الضعيف الخول واهينه قدامي وقدام نفسه واركبله قرون) ويلحس في لحم بزازي الابيض الطري ويدخل حامد ايديه بين وراكي بطريقة سكسية خلاني اصوت بصوت عالي من المحنة وصوتي خرق ودان جوزي ابو قرون ,انا بدأت استرخي بالكامل واسيب جسمي لحامد يعمل فيه اللي هوه عاوزة فشالني حامد من جنبه من علي الكرسي وقعدني علي حجرة وبدأ يعصر حلمات بزازي بشفايفه وهو بياكل لحم بزازي بلسانه وايده من تحت عماله تعصر في فرادي طيازي الكبيرة الطريه وانا وقاعده علي حجر حامد اقوم الف راس جوزي وابوسه في فمه عشان احسسه بأني باستمتع مع واحد غيره وادوس علي كرامته اكتر ,انا كنت مرميه في حضن حامد وبدأت احس بحاجه بتنشف من تحتي عرفت ان زبر حامد بدأ يشتهيني ويشتهي كسي الابيض الطري ,فكيت الحزام بتاع حامد ونزلت البنطلون بتاعه وهو قاعد علي الكرسي وبقيت انا قاعده علي حجر حامد عريان تماما من الهدوم وزبر حامد من تحت خابط في طيزي فنزلت الجيبة بتاعتي لتحت وقلعت الكيلوت وحطيته علي راس جوزي ولسه جوزي هيشيلو ويحطه جنبه علي الكرسي فخليت حامد يأمره انه يحط كيلوتي علي راسه من فوق وبالفعل استجاب جوزي لأمر حامد وحط الكيلوت بتاعي علي راسه من فوق

فيلم نيك الطيز - نيك مصريه - سكس امهات 2020 - سكس اخوات 2020 - سكس امهات محارم - سكس اخوات

مسكت زبر حامد بأيديا وكان واقف زي الحديد وبدأت احركه علي شفرات كسي المبلول لآخره من الشهوة ودخلت راس زبر حامد بين شفرات كسي التخينة لدرجة ان شفرات كسي مع تخنها وانتفاخها من الشهوة ابتلعت راس زبر حامد بالكامل ,حامد بدأ يهيج اوي من حركاتي مع زبرو فبدأ يدفع وسطه في محاولة منه لأاقحام زبرو بالكامل في كسي بس انا كنت عاوزة اشوقه لكسي فببعد كسي عن متناول زبرو لحد ما لقيت جوزي الخول بيضغط علي اكتافي وبيدفعني لتحت ناحية زبر حامد وتمكن زبر حامد من اختراق كسي والمكوث بين ثنايا وجدران كسي المبلول ,بدأت اتنطط علي حجر حامد وزبرو داخل وخارج من كسي بسرعة سريعة وكل ما ارتفعت عن زبر حامد لأخراجه من كسي يدفعني جوزي لتحت بحيث يخترق زبر حامد كسي مره تاني لحد ما سكب حامد اللبن بتاعه داخل كسي وفضلت انا ساكنة فوق زبر حامد لحد ما خلص سكب لبنه بالكامل في كسي ونزلت جنبه علي الكرسي وقعدت من الاجهاد ولقيت حامد نزل علي كسي وبدأ يلحس المني بتاعه من علي كسي وينضف كسي بلسانه ,ووصل جوزي بينا لبيتنا فنزلنا من السيارة وركب حامد العربية بتاعته وطلع بيها عشان يروح وطلعت انا وجوزي بيتنا وفي اليوم دا دخل عليا جوزي الخول وانا في الحمام وزنقني وناكني نيكه ساخنة محصلتش منه قبل كدا وعرفت انه خول وزبرو مبيقفش غير لما يحس ان زبر غريب ناكني قبليه

فيديو سكس نيك امهات - فيديو سكس ايراني - نيك ميا خليفة - سكس امهات اغتصاب - افلام سكس امهات - افلام سكس اغتصاب - مقاطع سكس مترجم - سكس ام وابنها

سكس امهات العائلة هايجة سكس محارم xnxx

هويتي و هوية ماما طبعا يوجد إسم ماما على هويتي حتى صدقوا هنا إجتمع الجميع علي أنا وماما وبدأوا ينيكوننا كانت ماما تتأوه من المتعه وأنا أيضا كان ذب في طيزي وذب في فمي و ذب في كس ماما و أخر في طيزها و أخر في فمها ناكونا أنا و ماما حتى الصباح قذفت أنا 7 مرات وناكوني كثيرا وقذفوا في طيزي كثير حتى ماما كنت لا أرى وجهها أحيانا من المني ثم قلت لهم في الصباح أننى أنا وماما لانسكن هنا ومن يريدأن يبقى ينيكني وينيك ماما يجب عليه إما أن يحضر أمه أو أخته أو أخيه الصغير وأعطيتهم رقم جوالي و فعلا في اليوم الثاني إتصل واحد منهم وقال لي أنه وأخيه في إنتظارنا ذهبنا أنا وماما كان أخوه جميلا
وطيزه بيضاء جلست أمرر ذبي بين فلقتي طيزه وهو ينيك ماما كانت طيز هذا الولد رائعة الجمال أجلسته في حضني وذبي بين فلقتي طيزه أمرره بنعومه واحيانا أرضعه ذبي ثم وضعت كريم على ذبي و أدخلنه في طيزه ببطء كان كالعبه بيدي أحمله وذبي
في طيزه و انيكه و أنا نائم ووأقف وبكل الوضعيات كان ذبه الصغير منتصب يبلغ طوله بطول إصبعي الصغيره كنت إلعب بذبه
وأضعه كله في فمي حتى قذفت في طيزه وهو يتآوه هنا تشجع أخوه لينيكه وأنا ذهبت أنيك ماما الهائجه ذات الكس المنتفخ الأحمر الجميل نكتها بقوة وبشده حتى قذفنا معا ثم حملت ماما الولد ووضعت ذبه في كسها مع بيضاته ونحن نضحك وهو يتأوه ويمص بزاز ماما التي تمص ذبي بنهم و شراهة …..
ثم تعودنا على شخصين أعجبانا أنا وماما وأحد ينيكها و التاني أنيكو وينيكني و صاروا يجوا البيت لعنا ويناموا معنا في الفراش
كنت أنتاك و أنيك يوميا حتى أن ماما في أحد الأيام ناكتني بذب صناعي ثم نكتها أنا ….

سكس حصان ينيك بنات - كلب ينيك نساء - افلام سكس جوني سينس - تنزيل سكس منقبات - سكسي مترجم اخوات - افلام سكس مترجمسكس في المطبخ xvideos - افلام نيك مصري xvideos - صور سكس متحركة - فيديو سكس مترجم
كانت ماما تنزل يوميا إلى الشارع لتوقع بأحد الشباب لينيكوها معي وينيكوني أنا أيضا كنا يوميا ننتاك بذب جديد فكان من السهل
على ماما أن تطلب أن تنتاك من أحد وكان خالي يحضر لها الشباب ذوي الأيور الكبيرة التي تحبها ماما وتاكلها أكل من المتعه
وكنا دائما نذهب إلى السينما و أمصمص كسها في السينما وأدع البعض من الناس يروننا كانت من الممتع و الرائع لدي أن يشاهدني أحد وأنا أنيك ماما أو أقبلها وأمصمص فمها …………..

نيك سكس اغتصاب - سكس اخوات عنيف - سكس امهات عنيف - سكس عربي مصري - سكس امهات سعودية - سكس مصري +18 - سكس عربي ساخن - افلام نيك الكس

وفي أحد الأيام طلبت مني ماما أن نصور فلم سكس أنا وهي كي يشاهدنا الناس كلهم ولكن أنا عارضة الفكرة وقلت لها بأن صديقي لديه كبري (ملهى ليلي ) لنذهب ونسهر فيه وهناك يوجد نساء أيضا وفعلا ذهبنا أنا وماما التي كانت بقمة الأناقة جلسنا وكان هناك الكثير من الراقصات الشبه عاريات وأشربتها الكثير من الخمر
ثم قمنا ترقص وأنا أقبلها و أرضع رحيق شفتيها أمام الموجودين جمالها جذب الجميع وطلبو الرقص معها وكانت تراقص الكثير
والأيادي تتلاعب بكسها وأفخاذها وبطنها وطيزها وبزازها ولكن هنا لايمكن أن نفعل أكثر من ذلك ولكن عندما شاهدنا صديقي
قال لي أن هناك صالة أخرى سريه ولكن للذبائن الذين يثق بهم فأنزلني إليها كان الضجيج قوي والراقصات عاريات تقريبا
مثل لباس ماما لي في المنزل وكان هناك نساء ورجال يرقصون ويقبلون بعضهم بشهوة وهناك منيمسك أكساس و أذباب و يلاعب بزاز و هناك بعض الأكساس تظهر من الملابس أحيانا من شدة قصرها و بعضهم يختبئ بأحد الأغراض الموجودة في الصالة ليمص أوينيك أويداعب كس الفتاة التي معه هنا طلبت من ماما أن تدخل التواليت وتخلغ كلسونها وسنتيانتها وفعلا خلعتهم وخرجت وذهبنا للرقص و أنا أمصمص بها و أفرك كسها أمام الجميع وأداعب بزازها كانت الأنوار كثيرة ومنوعة لذلك الروئية
كانت غير واضحة كان فمي دائما ملتصق بفم ماما وأنا أقول لها أنت فرحة فتقول لي أكيد يا حبيبي أن سعيدة لكن كسي نار
كان هناك غرف للنايكة ولكن أنا وماما نحب أن ننتاك أمام الجميع لذلك رفعت ثوبها وأخرجت ذبي وغرسته في كسها ونحن نرقص وكان بعضعم يلتمس بزاز ماما أو طيزها وأحيانا يضايقونها بإيورهم المنتصبة التي تحتك بطيز ماما أشلحتها الثوب و أنا
خلعت ملابسي أمام الجميع ووضعتها على الأرض وبدأت أنيكها كانت الراقصات تقول لي يوجد غرف فاضيه يا أستاذ
أفضل من هنا لكنني أنا وماما نفضل الننياكه هنا أمام الجميع وتشجع معنا أخرون ولكن لم يخلعوا الملابس وبدأت أنيك ماما وهم
يتفرجون علينا وبزاز ماما تتأرجح فمسكت إحدا الراقصات ببزازماما وفتحت رجليها فوق فم ماما كي ترضع لها كسها من تحت الثوب الذي لاترتدي تحته شئ وأخذ الأخرون يشاهدوننا ويشجعوننا وطلب مني بعضهم أن ينيك عني فوافقت وبدات الأيور تدخل في كس ماما وهي تداعب كسها أيضا …كانت ليله جميله إستمرينا أنا وماما بالقدوم إلى هذا الملهى وننتاك أمام الجميع إلى أن أغلق
وبعد قدوم فصل الشتاء لم نخرج كثيرا من المنزل كنت أبقى أناوماما في البيت أنيكها وتنيكني وأتت أختي سمر لزيارتنا في تلك الفترة وأخبرتني أنها أنجبت مني ولدا فسررت كثيرا ونكتها يومها كثيرا ودعوت أصدقائي لينيكوها هي وماما وأنا دخلت للنوم …
وبعد سنه طلبت من ماما وأختي التوقف عن أخذ حبوب موانع الحبل لاني أريد أن أنيكهما وأنجب منهما وأخبرتهما أنني سوف أتزوج وبعد مدة كانت حفله زواجي من فتاة إسمها أمل وبعد الحفلة ذهبنا إلى المنزل كانت ماما وأختي سمر فقط دخلنا وجلسنا وقالت سمر متى حتفتح العروس يا عريس قلتلها الليله طبعا وكانت أمل خجلانه قلتلها من اليوم ورايح مافي خجل بالبيت وشلحتها ملابسها وهي تمانع قالتلي خجلاني قلتلها من ماما وسمر أختي قالت نعم فقلتلهم شلحوا ملابسكون وشلحنا جميعا و ثم شلحنا أمل وهي تقول إشفي هون شو عما يصير قلتلها اليوم ماما وأختي وأنتي بدكون تحبلو مني وهجمت عليها ومددتها على السرير
وماما وأختي مصولي ذبي لأغرسه في كسها وأفتح بكارتها كنت لم أنك منذ إسبوع ولاماما ولاسمر وفعلا فتحت كسها و نكتها بقوه
وهي تتأوه وقذفت بكسها أولا وبقيت مستلقيه حزينه مشتهية المزيد ثم نكت سمر أختي وفذفت حليب ذبي في رحمها ثم نكت حبيبتي ماما وإمتص كسها الجميل كل حليب ذبي………….وبعد مدة أظهرت التحاليل أن ماما وأختي و أمل زوجتي حوامل مني
فرحنا كثيرا …..وبعد سنه أصبح لدي 4 أطفال بنتان و ذكران …
وبعدها نكت إبنة خالي وحبلتها ثم تزوجتها والولد الثاني منها أنجبه أبوها بعد أن ناكها هي وأخته ماما على سريري أنا وزوجتي
وحبلت ماما مني مرة أخرى وأنجبت

تحميل سكس - سكس زوجة ابوة - صور سكس نساء - سكس حيوانات وبنات - سكس حيوانات حصان ينيك نساء - سكس امهات خلفي