نيك اخت مراتى الهايجة

نيك اخت مراتى الهايجة

سكس مساج
, سكس محجبات, سكس مصرى, قصص سكس, سكس ديوث,

نا إسمي 0000 و عمري 19 سنة أسكن مع عائلة تتكون من أمي و أبي و أختي **** 36 سنة(الثلاثة يعملون) و أختي منال 17(تدرس) سنة نسكن في منزل مع بعضنا… أنا شخص مدمن للعادة السرية و البورنو منذ كان عمري 10 سنوات و بدأت أنجذب إلى أختي منال منذ سن بلوغها سن 16 أي منذ كان عمري 18… تملك أختي منال جسدا رشيقا فهي سمراء اللون جميلة إلى حد ما تملك ثديين صغيرين نسبيا و ترمة دأئرية و محترمة الحجم، لكنها رغم ذلك مثيرة جدا خصوصا منذ أن بدأت ترتدي الملابس الضيقة التي تظهر مفاتنها و ما زاد شهوتي لها هو أنني قد لاحظت أنها عاهرة! فقد تفطنت لها و هي في سن الثانية عشر و هي تشاهد البورنو و أمسكتها كذلك تتحدث مع شاب حديثا جنسيا على الفايسبوك في سن 16…و قد قررت في سن التاسعة عشر أن أراودها لنيكة أشتهيها لمدة طويلة.. فقررت أول شيء أن أسعى لأن تعرف بأنني مدمن عادة سرية و البورنو… فقد أصبحت كل ليلة أمارس الخرطة بتخيلي لأختي العاهرة… و قد حاولت الكثير كن المرات تصوير جسدها وهو عار لكني لم أستطع… ففي يوم من الأيام و نحن وحدنا ، بينما كانت أختي تجهز نفسها للذهاب إلى الدراسة على الساعة العاشرة صباحا أمام المرآة التي توجد أمام غرفتي قمت بوضع فيديو بورنو للممثل جوني سانس و كيسا سانس و ممثلة أخرى نسيت اسمها و قمت برفع الصوت حتى تسمعه أختي فلاحظت أن ضجيجها توقف أي أنها سمعت الصوت لكنها سرعان ما خرجت من المنزل فقد تأخرت عن الدراسة…. و بعد عودتها إلى المنزل لم ألاحظ شيئا غريبا فقد توقعت أن تقوم بإغرائي لأنها عاهرة لكنها لم تفعل ذلك…. فكرت في الخطوة التالية فقررت أن أرفع النسق فخطرت ببالي فكرة جهنمية: قررت أن أقوم بمشاهدة البورنو في الصالون في الطابق السفلي أين تجلس هي دائما و أقوم بوضع السماعات و رفع الصوت لأقصاه فالسماعات التي أملكها بمجرد رفع الصوت يصبح الصوت مسموعا من المحيطين لم اكن أملك الجرأة لوضع الصوت مباشرة أمامها و ما ساعدني على الإقدام على هذا الفعل هو أنها لا تدرس لمدة أسبوع كامل أي أننا سنبقى وحدنا يوميا لمدة 10 ساعات على الأقل… قمت بهذه الفعل و كانت جالسة أمامي و قمت برفع الصوت فبدأ صوت
,سكس اون لاين, سكس عربى, سكس امهات, سكس حيوانات, سكس محارم,

يرتفع و أنا أحك زبي على الحاسوب الذي وضعته فوقه و كررت هذه العملية العديد من الأيام لكنها كانت لا مبالية رغم أنها لاحظت حركاتي! إن خطتي لا تجدي نفعا لكني لم أيأس… لعلها كانت تريد أن أنيكها لكنها خجلت…. و في يوم من الأيام بينما نحن في الصالون كالعادة أشاهد البورنو وهي أمامي خطرت ببالي فكرة جهنمية…لقد قررت أن أخبرها بأنني مدمن بورنو و خرطة و أشتهيها لقد كنت مستعدا لأن ألمس ذلك الجسد المثير و تلك الشفتين الجذابتان و تلك الأقدام(الجزء المفضل لي عند النساء) اهه كم أنا مكبوت جنسيا….
فقلت لها”منال نحب نقلك حاجة وحاشم ” فقالت لي”شنيا” فقلت لها بعد تردد” تعرف شيء إسمه البورنو و الخرطة ” فقالت لي لا (تكذب) فقلت لنا أنني مدمن و أريد التخلص من الإدمان فقالت لي ” علاش تحكيلي ” لكنني لم أستطع أن أخبرها بأنني أشتهيها فقلت لها ” فقط أردت إخبارك لأنني أريد التوقف فسكتت و استغربت مني… إنه اصعب موقف تعرضت له …. لقد أحسست أنني تسرعت كثبرا في هذه الخطوة… فقررت أن أنسى أختي و أن لا أحاول مرة أخرى … و بقيت أمارس العادة السرية على تخيلها و على ملابسها الداخلية….
و بعد شهر تقريبا بدأت أحس انها أصبحت لطيفة نوعا ما و كأنها تناست الموضوع أو أنها تريد ممارسة السكس معي …. و في يوم من الأيام بينما أنا في الصالون و هي في غرفتها (و كنت قد تركت هاتفي عندها لتفتح الأنترنات بما أنها لا تملك هاتفا) ذهبت لغرفتها لأخذ الهاتف و بينما أنا صاعد في الدرج سمعت صوت آلة خارجا من بيتها فدخلت فوجدتها تقوم بدلك أقدامها بواسطة تلك الآلة و كان شكل الآلة يشبه شكل الآلة التي يستعملها الفتيات ف العادة السرية في البورنو و مازاد حير شهوتي شكل قدميها الجذابتين بطلاء الأظافر الأبيض الشفاف .. اه كم تمنيت أن أقبل رجلي منال و ألحسهما فطلبت منها الهاتف و أنا أنظر إلى قدميها…. و منذ تلك اللحظة قررت أن أعود لإستدراجها…. و بقيت ليلة كاملة أفكر في الخطة التالية لأنيكها و خطرت ببالي فكرة ستحسم الموضوع….
في الصباح الباكر ذهب أبي و أمي و أختي للعمل كالعادة و مع الساعة التاسعة قبل ذهابها للدراسة قمت بنزعي ملابسي كلها و بقيت عاريا وقمت بفتح البورنو على الحاسوب و وضعت السماعات و قمت بالإستلقاء عكس الفراش أي أنني وضعت رأسي حيث توضع الأقدام بما أن الباب امام الفراش حتى تستطيع رؤيتي ولا أستطيع رؤيتها و تركت الباب مفتوحا و قمت بإخفاء كاميرا يدوية من زاوية تسطتيع التقاط منال القحبة لأشاهد ردة فعلها عندما تراني و فعلا استيقظت منال و كنت أقوم بخرط زبي و أشاهد البورنو و أنا أقول كلاما جنسيا ومن بين الكلام الذي قلته fuck my sister و بعد يقيني بذهابها قمت بفتح الفيديو المسجل فكانت المفاجأة…إنها تبتسم وثم تقوم بإمساك ثديها باليد اليمنى و تدخل يدخل يدها اليسرى تحت السروال لنقوم ببعبصة صرمها اهه ياله من مشهد مثير…. و قد لاحظت أنها إبتسمت عندما قلت fuck my sister و ما زاد فرحي اني رأيتها في الفيديو تقدمت الى الأمام ربما لأنيكها لكنها تراجعت فعندها قررت الخطوة التالية… ذهبت لغرفتها و وضعت الفيديو في غرفتها و أخرجت سوتيان و سليب احمر و حذاء كعب عالي و كتبت لها في و رقة “شاهدي الفيديو و ان اردت شيئا مني فارتدي هاته الملابس و تعالي إلى غرفتي… وبالفعل قامت بالعودة مع الساعة 12 و كعادتها تذهب إلى غرفتها و كنت في غرفتي أرتدي سليب لونه أزرق فقط… كنت خائفا من ردة فعلها كثيرا رغم يقيني بأنها قحبة… بقيت في غرفتها نصف ساعة ومن ثم سمعت باب غرفتها يفتح و صوت الكعب العالي قادم و فتحت باب غرفتي و دخلت….. اهه ياله من مشهد جميل…
سكس حصان, سكس حيوانات, سكس امهات, سكس مصرى, سكس محارم,

قمة الإثارة.. إنها تقف أمامي بثديين بارزين و سليب ضيف يظهر زعكتها التي إزداد حمها و أقدام مثيرة و أظافرها مزينة بطلاء أظافر أسود المفضل عندي إنها تشبه ممثلة أفلام اباحية اسمها britney amber…بقيت جالسا في مكاني دون حركة فقالت لي و هي تضحك”مش تقعد تتفرج فيا”…. فقمت بمهاجمتها مباشرة و بدأنا نتباوش بحرارة و جسمي ملتصق بجسمها و أنا أمسك ببزولها الأيسر و أمسك ترمتها بيدي اليمني :* :* أما هي فأمسكت بوجهي بيديها وأصابعها ذوي الأظافر الطويلة و قمت بلحس شفتها السفلى و وضعت شفتي العليا بين شفتيها بقينا على هذا الحال 5 دقائق ثم أمسكت بفخذيها و حملتها إلى مستوى بطني و ألصقتها على الحائط و نزعت السوتيان و بعدها نزعت سليبها ونزلت ألحس صرمها(كسها) بقوة وهي واقفة كالمجنون و هي تضحك و تقول اهه fuck yeah و بعدها قامت بوضع ساقها على زبي فأزددت إثارة فقمت وقبلتها قبلة سريعة من فمها و استلقيت على الفراش فصعدت هي كذلك و نزعت لي سليبي و بدأت بمص زبي بسرعة جنونية اهه اهه و تلعب بكرارزي بيدها اليمنى بقيت على هذا الحال لمدة دقيقتين فقمت بإمساك ترمتها الطرية جدا و بدأت بضربها بيدي و أجلستها فوق زبي الطويل الساخن و بدأت تحرك ترمتها و تنظر إلي و تضع يدها في فمها لتبللها فأثارني المشهد فأنزلت وجهها إلى وبزقت في فمها و بدأنا نتباوس قبلات طويلة و إلتصق بزازلها بصدري فلمستماه بيداي و من ثم حاولت وضع زبي في طيزها لكنها تألمت فحاولت إدخاله ببطء فدخل فبدأت ببطء أحركه حتى لا تتألم كثيرا… و مع إقتراب خروج المني من قضيبي تذ كرت أنني لم ألحس قدمها فنزعت زبي و ذهبت إلى قدمها كالمجنون و نزعت الكعب العالي و بدأت بتقبيل قدميها و لحسها و مص أصابعها و قامت هي بإدخال إصبعها في ثقب مؤخرتي فأحسست بالإثارة القصوى بقينا على هذا الحال 3 دقائق و بعدها قمت بوضع زبي الجذاب في فمها فبدأت أدفع إلى أن يصل إلى بلعومها و أسحب إلى أن قمت بالقذف في فمها…. و بعدها قامت بإخراج المني بأصابعها فوضعت لي قليلا في وجهي و وضعت الباقي في صدرها و صرمها…. تبادلنا بعدها القبل لمدة ساعة كاملة و نتحدث كالعشاق و من ثم استحممنا مع بعضنا و منذ تلك العلاقة اتفقنا على أن نبقى عاريين عندما نكون وحدنا….

افلام نيك, قصص سكس, عرب نار, صور سكس, سكس اخ واخته, سكس ديوث, سكس صعب, سكس ام وابنها,سكس,

نيك زميلتى الجديده فى الشغل

نيك زميلتى الجديده فى الشغل

,افلام نيك, سكس مساج, سكس حصان, سكس امهات, تحميل افلام سكس, افلام سكس, سكس حيوانات, سكس محارم,
زميلتى الجديده فى الشغل
صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه
اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى زيزو خريج كليه سياحه وفنادق من منطقه شعبيه فى القاهره اسمها شبرا 25 سنه طولى 175سم و وزنى 72كجم لون بشرتى قمحى وشعرى اسود وعينى عسلى جسمى مش معضل اوى بس مظبوط بسبب حبى للرياضه وخصوصا السباحه وكره القدم
قصتى انهارده بدأت بعد ما اتخرجت واشتغلت فى شركه دعايه واعلان ولانى من النوع اللى بيحب الحاجه اللى بيعملها عشان ينجح فيها فا حبيت المجال دا واتعلمته بسرعه واتقدمت فيه وبقيت من انجح الناس فى الشركه فى فتره قليله واتعلمت شغل الجرافيك والفوتوشوب وانضميت لفريق عمل فى الشركه مكون من 3 اشخاص مصور وواحده شغاله معايا فى الجرفيك اسمها (امال) لحد ما (امال) جت فى يوم ولاقيتها بتقولى انها هتقعد من الشغل عشان خاطر هتتجوز وفعلا فى ظرف اسبوع كانت قعدت وشيلت الشغل لواحدى فتره كده لحد ما يجيبولى حد معانا مصمم جرافيك وعرفت اخبار ان صاحب الشركه عمل مقابله مع واحده وهسخليها فى فريقنا وفعلا كنت قاعد فى مكتبى لاقيت المدير داخل عليا المكتب وبيقولى اعرفك على زميلتك الجديده (نورهان) ولاقيتها داخله عليا المكتب اوصفهالكو الاول هى طولها حوالى 170 سم وجسمها مليان وخصوصا من عند بزازها وطيزها لون بشرتها ابيض وشعرها اسود وعنيها خضره حاجه كده صاروخ بطايه من الاخر متربيه على ابوه وعندها 29 سنه وعرفت انها مطلقه من حوالى 3 سنين المهم سلمنا على بعض وقعدنا اتكلمنا وابتديت اعرفها الشغل واهزر معاها شويه ع الهادى وخلص اليوم على كده وكانت علاقتنا فى الايام اللى بعدها عباره عن شغل بس وبنكسر روتين الشغل بشويه هزار وكنت انا دايما اخر واحد بيمشى من المكتب بعد ما اتمم على الشغل وابتدت علاقتى (بنورهان)تبقى اقوى مع الوقت والهزار يزيد شويه وكنت دايما بحس فى عينيها بهيجان وشهوه وحرمان كبير وكنت بتقل فى تعاملى معاها مع انى دايما كنت بهيج عليها وعلى لبسها لحد ما جيت فى يوم بعد ما الشغل خلص وبتمم على شغل الفريق بيتاعى ولاقيت فى الشغل حاجات كتير غلط وقررت انى اصلح الشغل دا واكلمها تانى يوم وفعلا خلصت الشغل وروحت البيت وتانى يوم فى الشغل لاقيتها داخله عليا ولابسه جيبه طولها لحد الركبه بالظبط وكسم فتحه الجيبه من ورا لحد نص فخادها وبلوزه بزراير مفتوح اول زورار وباين الخط الفاصل بيتاع بزازها وفوقيها بلايزر مفتوح زرايره وانا اول ما شوفتها بلمت وتنحت يخربيت جمال كسمك وهى لما لاقيتنى متنح راحت بصالى وضاحكه وسلمت عليا وقعدنا وابتديت اكلمها فى الشغل بيتاع امبارح وافهمها غلطاتها وطلبت منى اوريها الغلط فى ايه بالظبط وانا اساسا محرج اقوم من على مكتبى بسبب زبرى اللى واقف وباين اوى من البنطلون القماش اللى انا لابسه وفى الاخر قومت من مكانى وانا بحاول ادارى زبرى وروحت وقفت وراها وحاولت ع اد ما اقدر امسك نفسى نفسى وانا واقف وراها عند كتفها الشمال وهى قاعده على الكرسى وابتديت اشرحلها واوريها الغلطات فين بالظبط فى شغلها وكان لازم عشان اشاورلها ع الغلطات اوطى بجسى عشان اوصل بصباعى لشاشه اللاب و وانا بوطى عينى جت على الخط الفاصل بين بزازها وزبرى ابتدا يقف من منظر بزازها البيضا وشد حيله ع الاخر وابتديت من هيجانى اخبط زبرى فى كتفها وهى عامله مش حاسه لحد ما لاقيتها بتقولى انا مش عارفه اصلح الغلط دا ازاى ورينى روحت حاطت ايدى على ايديها وهى ماسكه الماوس بيتاع اللاب وايتديت اتحرك بأيديها واوريها ولاقيتها سرحت من ماسكه ايديا لأيديها وابتدت تدعك كتفها بزبرى اللى واقف براحه وراحت فى دنيا تانيه خالص وانا حسيت بهيجانها روحت شادد الكرسى بيتاعى وانا واقف فى مكانى وحطيته جمب الكرسى بيتاعها وهى كل دا بتدعك كتفها فى زبرى واول ما قعدت عينيها ماتشالتش من على زبرى وابتديت انا احسس على ضهرها وهى ساكته خالص وعينيها على زبرى روحت بأيدى التانيه ماسك ايديها وحطيتها على زبرى من فوق البنطلون وفضلت امشى بأيديها على زبرى ولما جيت اسيب ايديها لاقيتها شالت ايديها من كسوفها روحت فاتح سوسته البنطلون ومطلع زبرى وهى بصاله وانا بحسس ع ضهرها ورقبتها وشعرها وروحت ماسك ايديها تانى وسحبتها على زبرى وهى اتفاعلت معايا ولاقيتها بتدعك زبرى روحت سايب ايديها ومسكت رقبتها احسس عليها وابتديت ابوسها فى بوقها ومنزل ايديا على بزازها ادعك فيه من فوق البلوزه وروحت منزلها من تحت الجيبه واول ما حطيت ايديا على كسها من فوق الاندر لاقيته مبلول راحت شاهقه ومسكت زبرى جامد اوى وقالت اااااااااه يا زيزو مش قادره بلاش ابوس ايدك ولاقيتها بتدمع روحت بايسها فى شفايفها وقولتلها متخافيش انا جمبك ومعاكى وعمرى ما هسيبك قالتلى مش هينفع احنا فى المكتب قولتلها خلاص بعد الشغل هاخدك ونطلع على الشقه قالتلى موافقه وضقيت معاها اليوم فى الشغل عادى بس كل ما يبقى فى فرصه احضنها او ابوسها او ابعبصها وعلى كدخ لحد ما اليوم خلص وروحت واخدها ومروح على الشقه عندى واول ما دخلنا من باب الشقه روحت واخدها فى حضنى وروحت بايسها فى بوقها من شوقى ليها وهيجانى مقدرتش استنى وبحسس على طيزها بأيديا وانا ببوسها وهى ماسكه زبرى من فوق البنطلون وراحت فاتحه الحزام والزورار والسوسته بيتاعه البنطلون ونزلته وراحت نازله تمص فى زبرى واول ما شافته راحت شاهقه وقيلالى يخربيتك زبرك حلو اوى وراحت لحساه بلسانها وتلحس الراس وراحت وخداه فى بوقها ونزلت مص فيه وانا هايج على الاخر ومش قادر وروحت مقومها وداخل بيها على اوضه النوم ونزلت بوس فيها واحنا واقفين ادام السرير وايديا بتحسس على كل حته فى جسمها وروحت مقلعها البلايزر والبلوزه وروحت نازل على رقبتها اللحسها بلسانى وابوسها واطلع ابوسها فى خدها واروح اوشوشها فى ودنها واقولها من اول يوم شوفتك فيه وانتى جسمك مجننى وهموت عليكى وهى تقولى وانت كمان شدتنى من اول مره شوفتك فيها روحت نازل على حلمه ودنها امصها وروحت مقلعها البرا والجيبه وقلعت القميص اللى انا كنت لابسه ونزلت على بزازها اللحسها واتنقل وابدل ما بين بزازها من غير ما اللمس الحلمه وهى تقول اااااااااااااه يا حبيبى ارضع كمان امممممم مش قادره يا زيزو روحت واخد حلمه بزازها اليمين فى بوقى ارضعها واعضعض فيها بالراحه وبعدين اروح على حلمه بزازها الشمال اعمل فيها نفس الحكايه وهى كل اللى عليها بتزووم وتتأوه وتقولى مش قادره ارحمنى بقى روحت نازل على كسها ابوسه من فوق الاندر وروحت متاخر الاندر على جمب وابتديت اللحس كسها بلسانى لاقيتها شهقت و وسطها اترفع عن السرير وابتديا ازود فى لحسى لكسها و اخد كسها كله جوا بوقى اشفطه وروحت مركز على زنبورها بلسانى واعضعض فيه بالراحه بسنانى وهى تقول اااااااااه مش قادره يا حبيبى اللحس كمان مش قادره خلينى اجيب ااااااااااح لسانك حلو اوى وفضلت اللحس لحد ما لاقيتها بتترعش وبتشهق وجسمها بيتنفض وراحت منزله عسلها وانا لحسته كله وببص عليها لاقيتها قافله عينيها روحت طالع بايسها فى بوقها وانا بقولها مالك يا حبيبتى قالتلى انا بحلم ومبسوطه اوى روحت نايم جمبها و واخدها فى حضنى وايديا على ضهرها لاقيتها نزلت على زبرة وفضلت تلعب فيه وراحت قيلال

,قصص سكس, سكس عربى, نيك امهات, سكس ديوث, نيك طيز, سكس محارم, تحميل افلام سكس, سكس صعب, صور سكس, سكس اخ واخته, سكس حيوانات, سكس امهات,

نيك خطيبتى المحرومة

نيك خطيبتى المحرومة

 


كنت في سن الثلاثون ولم أعرف عن الجنس إلا ما قد شاهدته في الأفلام الجنسية وما قرأته في الكتب ولم أري في حياتي فرج أمرأة من قبل فقد كنت ملتزم خطبت كثيرا ولكني كنت لا أجد ضالتي فيمن أخطب وبعد فتره بدأ اليأس يتسرب إلي في موضوع الزواج فأنت قد تخطيت الثلاثين ولم تتزوج بعد وفي ليلة كنت أفتح الفيس بوك وأتصفح فإذا بها تحدثني وتتكلم معي وتسأل عني كنت قد نسيت شكلها فقد كنت أعرفها وهي صغيره ولكني لم أكن لأهتم بها فأعطيتها ميعاد حتي أراها في مكان عملي وإذا ( بخدود ) هو اسم بطلة قصتنا جسم ملبن أبيض كاللبن الحليب وجه ناعم خدود ورديه جائتني خدود ونسيت نفسي عندما رأيتها وكاد أن ينتصب قضيبي من فرط ما رأي من جمال سلمت عليا وأوصت علي أختها ( بدور ) التي كانت تعمل عندي ومشت من ذلك الوقت وأنا لم أتوقف عن التفكير في خدود جنسيا ولم تغيب يوما عن خيالي فبدأت أتحدث معها وأخبرتها بعد أن قمت باللعب معها فترة حتي أخبرها أني أريد التقدم لخطبتها لأني كنت متردد لما كنت قد رأيته عليها من قبل ولم أفكر فيه أني رأيتها تمشي مع شباب ولكن جمالها أنساني كل هذا وبدأت أفكر في خدود وأحدثها يوم بعد يوم حتي تقدمت لخطبتها وكانت والدتي لا ترتاح لهذه الخطبه لا أعلم سببا واضحا ولكن تمت الخطوبه وقمنا بقراءة الفاتحة وهنا بدأت علاقتي بخدود فبدأت أحاول ان أحرك مشاعرها عن طريق تحدي تدفعي كام لو أخدت بوسه برضاكي وهي بدلال مش هتعرف واتفقنا علي أن تأتي خدود في مقر عملي بدأت أقبلها من شفتاها وبحاولت أن أنزل لمناطق أخري ولكنها أخبرتني أنه يمكن أن يدخل أحد علينا وأن نتركها عندما أذهب إلي البيت عندهم وفي ذلك اليوم شعرت برغبه جنسيه تجتاحني تجاه خدود وفكرت أن أقيم معها علاقة جنسيه نصف كامله كان تفكيري سطحي لأني كنت أود أن أحافظ عليها ولأني لم أفعل شيئا قبل ذلك وجاء يوم زيارتي إليهم يوم الجمعه وكنت قد تحدثت معها أن ترتدي اسدالا لأنه سهل الفك والتعامل معه وحتي لو دخل علينا احد سهل أن نعيد الوضع مسرعين ونرجع كما كنا ذهبت لهم وكان دائما ما يجلس أبوها ويتحدث كثيرا عن قصصه وما كان يفعله وما كان عنده من أموال وأنه أضاعها ثم يقوم بعد فاصل من الصداع مدته ساعه كامله ويتركني مع خدود لنأكل وهنا بدأت أخذ منها أول قبله في البيت وبدأت أعسر ثديها وبدأت اهيج عليها فهي بارعة الجمال وبدأت أقبلها في رقبتها وشفتاها ويداي تداعبان ثدياها الذي قمت بإخراجهما من الاسدال وبدأت أري أول ثدي في حياتي وبدأت أعضعض فيه وأمصمصه وأمسك في الحلمه أعضعضها بشفتاي وقامت هي من فرط اللذه بإخراج الثدي الأخر وبدأت تجلس علس رجلي وأنا حاضنها من ضهرها ويداي علي ثدييها أدعك فيهم علي شكل دائري ببطء وبعنف أحيانا أخري وبدأ قضيبي يقف ولكن البنطال كان يمنعه من الالتصاق بمؤخرتها ولم تكن لدي الجرأة لأخرج قضيبي فأنا لا أعلم ما قد يحدث وبدأت أسير نفسي علي هذا الوضع أني أقبلها وأخضنها وألعب بكل مكان في جسمها إلي أن حدث ما ل

خطيبي يعلمني النيك وانا مكسوفة

خطيبي يعلمني النيك وانا مكسوفة

سكس اخ واخته
, عرب نار, سكس حيوانات, نيك بنت, نسوانجى, صور سكس,

هذه قصة حقيقية بدون اى تحريف انا هشام عندى 22 سنه كنت بحب واحده اسمها اميرة وخطبتها من اهلها هى ساكنه فى نفس الشارع الذى اسكن فيه ولكن بيتها فى نهايه الشارع كانت زعلانه منى بسبب موضوع كده المهم اليوم ده كان عندى شغل ولكننى لم اذهب ولكنى اشتريت لها هديه عشان اصالحها رحت عندها البيت خبطت راحت هيا فتحت الباب قولتلها انا اسف على كل اللى حصل منى قالتلى ادخل قولتلها لا انا لازم امشى قالتلى ادخل بس مفيش حد جوه دخلت وبعدين قالتلى ولا يهمك يا حبيبى انا عمرى ما بزعل منك ابدا وبعدين حضنتنى حضن طويل وبعدين باستنى بوسه فى رقبتى حصيت بقشعريره تسرى فى جسمى واردت ان اغادر بسرعه ولكن لسوء الحظ انتفض زبرى وظهر واضحا من البنطلون لم استطع تمالك نفسى ورحت بوستها استمرينا بوس واحضان حوالى عشر دقايق وبعدين قالتلى اقعد انا هدخل اجيب حاجه وهاجى قولتلها ان همشى اهلك ممكن يجوا فى اى وقت قالتلى ما تخفش دول راحوا عند عمتى وهيتخروا دخلت دقيقه وعادت قالتلى انا بصراحه حلمت بيك امبارح انك نايم معايا وكده ولو عايز تجرب معايا انا موافقه سكت راحت دخلت جوه وقالتلى متجيش لحد منادى عليك قولتلها اوك دخلت وبعدين نادت عليا دخلت لقيتها قلعت كل هدومها بصراحه حسيت بكهربا فى جسمى كله هى بيضاء اوى وبزازها متوسطه بس حلماتها كان لونهم اسود عشان كده كانت سكسيه خالص قلعت هدومى وكانت مكسوفه خالص عشان شافت زبرى بس هى متعرفش اى حاجه عن السكس لكن انا بشوف افلام واعرف قربت منها ومصيت شفايفها ولسانها وبعدين قعدت امص رقبتها ونزلت على حلماتها كانوا بصراحه عباره عن عسل قعدت امص فيهم ونسيت نفسى رحت عضيتهم رحت قالت ااااه رحنا عالسرير راحت نامت على جنبها ونمت انا وراها وحطيت صباعى فى كسها بس مرضتش ادخلوا قوى عشان هى كانت لسه بنت وخايفه وكده قعدت تمسك فى زبرى لحد ما وقف وبقى زي الحديد بدات ادخلوا فى طيزها يا دوب اوله بس وصرخت مكنتش قادره لان فتحه طيزها ديقه اووى قولتلها معلش يا حبيبتى وجيت اجرب تانى بس صرخت برضه ودمعها نزلت قالتلى مش هقدر قولتها معلش هيوجعك فى الاول بس وبعدين هتحسى بالمتعه رحت دخلته مره واحده راحت صرخت وبصراحه صعبت عليا قعدت انيك فى طيزها وهى تبكى لحد ما هديت قعدت ادخلو واطلعوا اسرع فاسرع وهى تقولى كمان كمان قعدنا عالحال ده يجى ساعه وفضيت المنى فى طيزها ييجى اربع مرات وبعدين لبست هدومى ومشيت عشان اهلها كانوا خلاص جايين بس اعترفتلى انها استمتعت بالجنس معايا جدااا وعايزه تمارس معايا تانى هى دلوقتى بتحاول اقناع اهلها بسرعه اتمام الدخلة فى شقة اخوها الجاهزة حتى تنتهى شقتنا من التشطي

,سكس عربى,سكس ام وابنها, سكس محارم, سكس امهات,

أسباب تساقط الشعر بكثرة عند البنات




أسباب تساقط الشعر بكثرة عند البنات

اسباب تساقط الشعر عند المراهقات

  1. التغذية الخاطئة
    قد تكون التغذية الصحيحة مهمة جداً وخصوصاً في فترة المراهقة، ولكن قد يكون اتّباع حمية غذائية صارمة أو المبالغة في تناول الطعام السريع سبب تساقط الشعر عند البنات حيث يؤثر نقص البروتينات والفيتامينات أولاً على حالة البشرة والشعر، ومع الوقت فإن هذا يسبّب ترقق الشعر وتساقطه.
  2. التغيرات الهرمونية
    تتغير معدلات الهرمونات الأنثوية وغيرها مثل الأستروجين بشكل واضح في فترة المراهقة، هذا التغيير المفاجئ في الهرمونات يؤثر مباشرة على البشرة والشعر ويسبّب تغيرات في المزاج، وتؤثر التغيرات الهرمونية على كلا الجنسين من البنات والأولاد على حد سواء.
  3. الثعلبة الناتجة عن شد الشعر
    تقوم بعض الفتيات بشد الشعر للخلف وعمل ما يسمّى بذيل الحصان مما يسبّب ترقق الشعر من منطقة الجبهة وتراجع خط بداية الشعر وتساقطه بكثرة من هذه المنطقة، ويمكن لوصلات الشعر أن تسبّب حملاً ثقيلاً على الشعر مما يؤدي لتساقطه مع مرور الوقت أيضاً.
  4. تساقط الشعر النَمَطي
    ويكون ذلك في المنطقة التي يُفرَق فيها الشعر، فمع الوقت قد يزداد الخط اتساعاً بسبب تساقط الشعر في هذا الخط الفارق، يُلاحظ أن سبب تساقط الشعر عند البنات من هذا النوع النمطي هو بالوراثة، وقد يكون السبب شد الشعر بقوة أثناء التصفيف أو أثناء الاستحمام. يصيب تساقط الشعر النمطي كلاً من البنات والأولاد ولكنه يكثر بشكل ملحوظ عند البنات.

ولكن لا تقلقي فهناك عدة طرق للوقاية من تساقط الشعر

- الاهتمام بترطيب الشعر مع عدم وضع أي منتجات أو زيوت على فروة الرأس؛ حتى لا تسد المسام.
- قص أطراف الشعر بانتظام.
- تدليك فروة الرأس باستمرار يقلل من فرص سقوطه، وكذلك يساعد على طول الشعر.
- أكثري من شرب المياه وتناول الخضراوات والأغذية التي تحتوي على الفيتامينات المغذية للشعر.
- عدم اتباع نظام غذائي سوى بتعليمات الطبيب.
- تجنبي قدر الإمكان استخدام مجفف الشعر على درجة حرارة عالية، وكذلك تجنبي مستحضرات الفرد والصبغة ومنتجات العناية بالشعر التي تستخدم الكثير من المواد الكيميائية في تركيبها.
- عودي إلى الطبيعة، واستخدمي منتجات طبيعية للعناية بشعرك.

بقيت لبوه محترفه مبشبعش

بقيت لبوه محترفه مبشبعش

, ءىءء, سكس محارم, تنزيل افلام سكس, عرب نار, صور سكس عربى, سكس حيوانات, xnxx, سكس مصرى, افلام جنس,سكس ام وابنها,
امبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت شورت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيسرب قولتلو برحتك وطبعا كا المعتاد حلماتي واقفه من كتر الهايجان وكا انها تتوسل علشان تتمص بي شافيفو الكبيره المهم خد الفحم ورستو وقاعد اشيش علي الكانبه وفاتحه رجلي وبقراء قصه هنا كنت عجبني فشخ. وطبعا الشورت الي لبسها مش ساتر حاجه معادا انو مغطي حته صغيره من كسي والباقي واضح والرجل اساسا شكلو هاج اول ما شفني ومستني فرصه بصراحه انا لو مكانو كنت فشختني والي يحصل يحصل انا اصلا جسمي طري وابن وسخه بيحب يتنك وشهواني اكني اتخلقت للشرمطه والنيك بس المهم نرجع للي حصل كنت بقراء القصه وهاجت اكتر وجبت اخري و قولت لنفسي لازم يا امشيه يا اهيجو ويمتعني وللصراحه حبت الفكره التانيه اكتر فا قولت لازم اهيجه لدرجه ميقدرش يعترض ع اي حاجه اقلها ورحت سبت الشيشه وقمت للمطبخ ببص لقتو نايم جمب البوتجاز علي ظهرو وبيبص علي البتوجاز من تحت وزبرو باين من شدد البنطلون اسكت لا طبعا قولت دي فرصتي رحت ريحه برحه وهو ولا هنا شكلو كان سرحان في حلمتي المهم دوست برجلي علي زوبر لقتو قام نص قومه بقا وشه بالطبط قدم كسي الي نصو باين واهاااا من نفسو السخن علي كسي هيجني لدرجه كنت عوذه احشر وشه وشافيفو في كسي الهايج سيطرت ع نفسي وقولتلو اسفه وجعتك بصلي رحت بدون مقدمات اقربت لدرجه انو لو طلع لسانو يبقا علي كسي وقولتلو مش قصدي بس هصلحك ببصلو لقيته تايه ومتردد وعينو ع كسي تقريبا كان بياكلو بعينو قولت كده استوي ع الاخر ورحت لفيت اديتو طيزي وبوطي الي هو وشو بقا في طيزي وبحسس ع زبرو الي ع اخرو وبقولو وجعك صح وبرجع طيزي ع وشه وهو شكلو كان لسه مش مستوعب اصلا رحت بعد ومسكت ايدو وقولتلو تعال وهو ماشي ولا حسس وقعدو ع الارض قصد الكانبه وبالتحديد كسي ومسكت الشيشه وبشيش ورحت منزله رجل ع الارض والتانيه علي الكنبه فوق وكسي بقا بين قدمو معادا حاجات بسيطه ورحت سحبت نفس من الشيشه وبقوله اي مش عجبك كسي الهايج لقتو بداء يجمع وقالي لا ازي عاجبني اووي قولتلو طب اي مش هتخد حق الوجع منو ولقته بدون اي كلا نزل عليه وشد الشورت وقعد يمص بشافيفو الكبيره ويلحس كان للصراحه محترف وانا بخد نفس من الشيشه لقتو ضربني ع الحته الي في اول كسي بي ايدو اتجننت وقلتلو شكلك خول مش هتعرف تمتع كسي وبزازي الهايجين لقتو مسك كسي لحس وعض وضرب خيف و انا سبت الشيشه وبقيت بتاوه زي اللبوه الهايجه حلو كسي عجبك يا ابن الوسخه دي نعمه الحس كويس علشان تدوم. قولتلو عوذك تمص وتلحس لغايت ما لسانك يورم علشان المره الجايه لو عجبتني المره دي هخليكي تنيك طيزي الي عامله زي الجيلي و هو مكدبش خبر قاعد يمص ويلحس ومسك حلماتي وعضهم بسنانو جامد شويه وانا بقيت زي التور الهايج و اقعد يفعص فيهم ويضربهم و مسك طيزي لحس وبعبصه وضرب لغايت محمرت وبقا ينتقل لكل حته في جسمي بشافيفو الكبيره لغايت مهديت شويه وقلتلو تعال بقا ادلعك شويه ومسكت شفيفو الكبيره الي عجبني بوس لما هرتها وفي نفس الوقت عملها احك كسي علي زوبرو وخلتو ينزل ع الارض يمص رجلي وبعديها خليتو ينزل برجلي بس وانا بلعبلو بيها في زوبر وبعديها جب المنديل من ع الترابيزه ومسحها وباسها وقالي انا تحت امرك من دلوقتي يا لبوه يا هيجه يا بنت الزنيه قولتلو انت من دلوقتي خدم كسي وخدت الرقم ولبس وبسني بوسه بنت وسخه و ماشي علشان كان لازم يمشي وكانت الساعه 7 بليل وانا جعت وطلبت دلفري وطبعا عرفين انا كا لبوه وهايجه مرحمتش الدرفلي هبقا احكلو لما اخالص لعب في كسي واتنك شات شويه
وبالمناسبه انا قبلت ناس من هنا ومطلعوش رجاله قد كلامهم هبقا احكلكم طبعا بس بعدين و مزعلتش عادي زي ما في الوحش في الحلو ولقيت ناس حلو وهي الي بتشجعني وعلشان كده هرجع و هبداء احكلكم كل الي حصل من الامتحانات الي عدتها بالحب لغايت الاجازه والي حصل فيها ومتزعلشو هبقا موجوده بعد كده علشان انا خالص بقيت متاكده اني لبوه هيجه بتحب الرجاله اتجوز واتفتح بس وانا مش هسيب رجل الي لما اخد مزاجي منو الاول وطبعا في الاخر اقولكم بحبكم وانتو هيجين عليا عوذكو تنكوني ومترحمونيش انا بقيت لبوت المنتدي وبما انكم اعضاء فليكم انكم تفسخوني اوووي جامد اححح والمعرصين ليهم حق اني افشخهم بردو بحبكو امووووووه

ركبت زوجة صديقي بعد طول العداب

ركبت زوجة صديقي بعد طول العداب

,سكس حيوانات, سكس مصرى,عرب نار,سكس محارم, قصص سكس, نيك عربى,

كين رجل يبلغ 50سنة ويعمل استاد في ثانوية اندرسون.كين رجل يتميز بالصرامة الشديدة جدا وجميع تلامدته يخافونه جدا وكانت علاقته بزملائه الاساتدة علاقة فاترة لان كين رجل غير اجتماعي .
توفيت زوجة كين مندو 9سنوات وتركت له 3ابناء ايزابيل 14 سنة واليكس 12سنة و سيرين 10سنوات .كان ابناء كين مرعوبون من والدهم خاصة في فترة الامتحانات وكان لا يتردد في ضرب ابنائه عندما يهبط مستواهم الدراسي .
كين يتحدث …….
حاولت دائما ان اكون رحيما مع ابنائي ولا اعنفهم لكنني لم اقدر لا اعرف . كانت علاقتي بجيراني لا تتعدي التحيات فقط رغم ان جيراني اناس طيبون جدا .كنت اقضي وقتي بعد انتهاء دوام العمل في السباحة في المسيبح .وكان كل من ينضر الي يقول انني ابن الثلاتين وليس في عمري 50سنة .
بسبب انني امتلك جسدا ضخما لم يتجرا احد في يوم من الايام ان يرفع نضره في سواء من الاساتدة او حتي الجيران رغم انني كنت في بعض الاحيان اغضب واضرب بعض ابناء الجيران عندما اجدهم يتحرشون بفتات او يشربون الشراب سكس امهات, سكس محارم, سكس حيوانات,افلام نيك
في يوم جاء استدعاء من طرف المدير رامزي .فلما انتهيت من الدوام اتجهت الي مكتب المدير .فعندما جلست معه اخبرني المدير ان بعض اولياء التلاميد قد اشتكو من تصرفاتي القاسية مع ابنائهم .فاشتعلت غضبا ودخلت مع المدير في ثورة غضب واكدت له ان تصرفاتي مع التلاميد امر يخصني انا فقط ووقفت واتجهت نحو المدير وبسبب ضخامة جسدي ونيران الغضب التي اشتعلت فيا احس المدير بالخطر واعتدر مني .فخرجت انا من مكتبه وانا احس بنشوة الانتصار .
واستمرت الايام في المدرسة واصبح الجميع يخشاني .وكان تلاميدي يشعرون بالرعب عندما اغضب في القسم .لكن الصراحة كنت لا ادخر جهدا في تعليمهم الكمياء واصبح معضم التلاميد من المتفوقين في الكمياء.
ومرت الشهور والسنوات ولكن وقتي كان مقسما بين ساعات عملي في التدريس . وحصص السباحة اليومية وكنت اشعر بطاقة رهيبة افجرها في السباحة وشراب كميات كبيرة من الشامبانيا .
كنت اسرف في شراب الشامبانيا في الشهور الاخيرة بسبب انني اعيش ضغوط داخلية كبيرة لا اعرفها .
في يوم بعدما خرجت من المسبح مبكرا وعندما افتربت من منزلي تفاجئت بابنتي ايزابيل وهي جالسة تتحدث مع شاب صغير عمره 15سنة .في لحضة غضب امسكت بالشاب الصغير وصفعته بشدة علي وجهه حتي احمر وجهه .رغم انها لم يفعلا اي شيئ .لم يقدر الشاب الصغير علي تمالك نفسه وانفجر بالبكاء بشدة وغادر .انا صراحة انبتني نفسي علي صفعي دالك الشاب لانه كان جالسا مع ابنتي فقط .
عندما دخلت منزلي وجدت ان ابنائي قد دهبو الي منزل جدتهم الليلة.ففتحت الثلاجة وبدات اشرب الشامبانيا القارورة بعد الاخري لعلي اهدي هاد الغضب والضغط النفسي علي .امرت ابنتي بان تصعد الي غرفتها لتنام بعدما تناولت عشائها .وفي الساعة الحادية عشر ليلا صعدت الي غرفت ابنتي لاتفقد غطائها فوجدتها نائمة .لان عاصفة مطرية كبيرة قد جائت وبدات الامطار تتهاطل بقوة كبيرة جدا .
في الصباح بعد ان تناولت فطوري مع ابنتي اتجهت بها الي منزل جدتها لتبقي مع اخوتها لتمضي معهم عطلة نهاية الاسبوع .وبعد ان اوصلت ابنتي بقيت مع جدت ابنائي وتناولت معها الغداء .و رجعت بسيارتي واتجهت نحو احد المحلات التجارية واشتريت زجاجات شراب و طعام العشاء وقدت سيارتي بحدر الي منزلي لان الامطار والرياح لم تتوقف ابدا .
وبعدما وصلت الي منزلي كانت الساعة السادسة مساء وبدا الليل يهبط .استرحت قليلا وشربت زجاجة شامبانيا وتناولت عشائي واستحممت بماء بارد كعادتي يوميا لاطفي اي رغبة خطيرة . وجهزت نفسي لانام وكانت الساعة التاسعة ليلا .

, سكس اخ واخته, صور سكس, افلام جنس, نيك بنت,سكس اغتصاب,سكس امهات, نيك بنات,

قصتي مع اول شخص غير زوجي

قصتي مع اول شخص غير زوجي

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا – رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه


المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

www.6arabs.com


صور سكس, سكس امهات, سكس حيوانات,

تنشغل معظم الأمهات مع بداية الموسم الدراسي كل عام، بالتسوق لشراء الأدوات المدرسية والزي المدرسي والكتب الدراسية، ولا ينشغلن بتأهيل الأبناء للعودة إلى الدراسة مرة أخرى.
وقال موقع “دبليو آر إيه إل” إنه وسط اهتمام الأسرة بشراء احتياجات أبنائهم المادية، قد لا ينتبهون إلى أن دخول المدارس يشكل ضغطا نفسيا على أبنائهم، فهو أشبه بالانتقال إلى وظيفة جديدة ستعمل فيه مع فريق عمل جديد ومدير جديد وقوانين ومتطلبات عمل جديدة ومختلفة، كل هذا سيُحدث ارتباكا في نفسية أبنائكم الطلبة، لذا يجب الاستعداد لهذا الأمر قبل بدء الدراسة باتباع بعض النصائح التالية:

ضبط مواعيد النوم قبل بدء المدارس

قبل بدء الدراسة بأسبوعين يجب ضبط موعد نوم الأطفال، حتى يتسنى للجسم والذهن التعود على النوم المبكر والاستيقاظ المبكر، وربما تجدون أنكم في احتياج لأكثر من أسبوعين ليتعود الأطفال على النوم الصحي.

تقوية العلاقات بالمعلمين والأصدقاء الجدد

ويكون ذلك بحضور اجتماع مجلس الآباء باستمرار مع الأبناء، حتى يتسنى لكم الاحتكاك بالمعلمين وزملاء الأبناء في المدرسة، وقبل حضور مجلس الآباء يجب مناقشة الأسئلة التي يرغب الأبناء في طرحها على معلمينهم، لتقليل حدة القلق عليهم من طرح الأسئلة. وخلال أيام الدراسة يجب التحدث باستمرار مع الأبناء حول يومهم الدراسي وكيف يقضونه.

التعبير عن المشاعر المختلفة

من الطبيعي أن يخبر الآباء أبناءهم كم يخافون عليهم، لكن يجب على الآباء أن يحاولوا مساعدة الأبناء على تجربة المشاعر المختلفة، ويساعدوهم على التعبير عما يدور بداخلهم وما يشعرون به.

الطمأنينة

يجب على الآباء أن يجعلوا أبناءهم يشعرون بالطمأنينة عند ذهابهم إلى المدرسة، فمهما كانت مشاعر القلق والخوف التي يشعرون بها طوال اليوم الدراسي، إلا أنهم مع نهايته سيعودون إليهم من جديد.

الاهتمام بالنفس

يجب أن يعتاد الأطفال على أن يعتنوا بأنفسهم حينما يغيب عنهم الآباء فيها خلال تواجدهم بالمدرسة.

نسوانجى, سكس مصرى, سكس اخ واخته, سكس حيوانات, مشاهدة سكس حيوانات, نيك بنات,

كان اخي وصار عشيقي بأرادتي

كان اخي وصار عشيقي بأرادتي

اسمي رنا وانا صاحبة جمال ساحر وصوت حذاب مواصفاتي
طولي 170 وزني 55 بيضه البشره والجسم عيوني خضره وشعري اسود طويل لحد طيزي
انا متزوجه من خمس سنين وزوجي كان زوج مثالي لحد ما تعرفت على عشيقي
المهم سرخيانتي لزوجي هو ان زوجي زبه صغير وبكب بسرعه ومابعرف يداعب ماراح طول عليكم
……………..
انا من سنتين دخلت شات دلع وتعرفت على شب متل اي بنت بتدخل شات او انترنت تعرفنا على بعض وماكنت متوقعه انو راح يدوم التعارف بينه ….كان اسمو احمد عمرو 30وعاهدني ب**** انو اخي مو اكتر وكنا كتير مرتاحين متل اي اخين بيبيت واحد وكنت كل ما ادايئ اشكيلو همي كونو اخ وهو كان يسئلني عن اي شي بدو يعرفو وعن الجنسس وكنت اجاوبو كونو عزابي وانا اختو متزوجه وكنت اشكيلو عن زوجي وانو مو متعني بسكسس واني بضل مولعه حتى انو بس كنت احكيلو عن زوجي وهوينيكني وانا مابستمتع كان زبه يوقف ويحكيلي انو واقف ويخليني احكيلو واغنجلو حتى يكب عالجوال …بس كنت انا احكي ومابعلم انو بفرك بزبه ….بيوم اعطاني عنوان بيتو وحكالي از اختي رنا بتحب تزورني بيوم من الايام المهم…..فكرت اروحلو عالبيت كوني اختو بعهد الللله رحتلو عالبيت وكان الجوووو برد كتير ومطر وانا كنت لابسه بنطلون جينززز وبلوزه بدي وجاكيت طويل ….وصلت بيتو ورنيت جرس الباب طبعأ احمد ماعمرو شافني ولاحتى صوره بس كنت احكي معو جوال فقط …بس فتح الباب حكالي نعم اتفضلي شوبدك حكيتلو احمد …حكالي اه نعم انتي بتعرفيني …حكيتلو اه ولو وهل يخفه القمر ضحك وحكالي بلا مزح مين انتي حكيتلو هيك عالباب ..مارضي يدخلني عالبيت غير لمه حكيتلو انا رنا احمد ضحك هههههههههههههه ياهلا وغلا خيتي اتفضلي اهلاوسهلا فوتي …دخلت بعد ماطمنت انو احمد مو تاع هالشغلات من كلامو
قعدنا نص ساعه واخدنا الحكي والسؤال عن الحال والاحوال بعدين حكالي تشربي قهوه رنا حكيتلو اه بس انا بعملها احمد .دخلت اعمل قهوه حكالي احمد رنا الجو دافي اشلحي الجكيت …حكيتلو لالالالالا مو لابسه شي تحتها مابدي مرتاحه هيك اصر عليه اني اشلح الجكيت وانويجيبلي بلوزه منو البسها ع البدي
شلحت جاكيتي ولبست بلوزت احمد كانت بلوزه بسحاب من قدام رجعت عالمطبخ اعمل قهوه واحمد معي وهو ماسكني من خصرتي وبحكيلي و**** واخيران شفتك يا ملاكي
اناصرت اعمل قهوه واحمد وراي وفجاه ضمني وباسني وهوبشدني الوبقوى حكيتلواحمدمالك ابعدعني ابليز عيب هيك حكالي رنا خيتي مالك انا اخوكي ومبسوط مشاني شفتك بعد 6شهور من تعارفنه حكيتلو ولو بس ابعد بعد احمد عني
وزعل من ردت فعلي وانا ماحبيتو يزعل مني رجعت وحكيتلو ضمني يااخي وهو ماسدق ضمني بقوه للمره التانيه بس هالمره نزل سحاب البلوزه لتحت ودخل راسو بين بزازي ويفرك براسو ببزازي بقوى وانا ماحسنت ابعدو صرت اصرخ واحكيلو خلص احمد بكفي خلينه نشرب قهوه هو طلع فيه وحكالي ماشي بس بدي تحطي اصبعك فيها
حكيتلو ماشي يا سيدي ومشينه عالصالون مشان نشرب القهوه وانا ماشيه قدامو كنت اسكر بسحاب البلوزه الي احمد نزلو بس احمد شافني بسكرفيه حكالي خليه مالك خجلانه من اخوكي بزعل منك هسا طبعا انا خفت من زعلو تركتو مفتوح وصدري بارز من البدي قعدنا وحكالي حطي اصبعك بالقهوه يلا انا حطيتو بس اطلعتو حكالي دخليه بتمي بدي الحسو انا ستغربة وحكيتلوىلالالابمسحو بمحرمه اصراحمدانويلحسوواناخفت من زعلو وحطيت اصبعي بتمووصاريمصو كأنوبمص مصاصه وانا كنت مدايقه من تصرفو وحكيتلواحمدخلص طلعت اصبعي من تمو وحكالي دوري انا ضحكت وحكيتلو شودورك احمد حكالي بدي حط اصبعي في فنجانك وتمسحي اصبعي قبل ما احكي اي كلمه حكالي بزعل منك حكيتلو ماشي دخل اصبعو بلقهوه ودخلوبتمي وصرت الحسووهويحكيلي رخي تمك كانك بتمصي مصاصه ويدخلو ويطلعو بتمي هو بتنهدوبتاها حكالي غمضي عيونك وانتي بتلحسي اصبعي وانا رضيت عليه وماحسيت غير بيدو دخل البدي بتمسك بزي دغري فتحت وحكيتلواحمدلاء شوبتعمل حكالي غمضي بس رجعت غمضت ويدو بتفرك ببزي واليدالتانيه بتمي بمصفي الصابعها ………وبعدهيك ماحسيت غير باحمد بمص برقبتي وبفرك بزازي بيدو صرت اترجه فيه يبعد بس احمد كان متمكن مني لانو صار فوقي حكالي رنا حبي انا مولع عليكي حكيتلو ابعد انا اختك شو نسيت حكالي موناسي بس من نفسي انام معك حكيتلو مجنون انت ابعد عني ودفشتو عني وهو بعد عني

, سكس حيوانات, افلام نيك عربى, افلام نيك بنات,سكس حيوانات, سكس محارم,
بس شافني زعلت صار يبكي ويحكيلي ماانتي عارفه مالي اهل وانتي اختي ومابدك تحني عليه انا دغري ئلبي خاف عليه وحكيتلو شوبدك اعملك حكالي امص بزازك وكل اخ بمص بز اختو حكيتلو ماشي بس هيك ماتطلب مني شي تاني حكالي لاء ماراح اطلب شي تاني انا طلعت بزازي وحكيتلو مصهم صار يمصهم وانا اتوجع من المص لانو كان يمص بقوى رهيبه عمري ما شفتها نيمني عالكنبه ونام فوقي وبزي بتمو قعد يمص فيهم نص ساعه حتى انا ولعت وصرت بدي يعمل اكتر من مص بزازي هو يمص وانا مغمضه

, سكس عربى, سكس حيوانات, سكس محارم, سكس امهات, قصص سكس, سكس محارم, افلام جنس, سكس محارم,سكس حيوانات,

عيوني وماحسيت غير يدو بتلعب بكسي من تحت البنطلون صرت امنعو حكالي من نفسي رنا ابليز حبيبتي صار يلعب وانا تلذذت للعب بكسي حكالي كيف اشيل يدي انا ماجوابت بس عيوني هيا جاوبتو وعرف اني بدي اكتر حكالي تشوفي زبي ماحكيت بس حكالي راح تضلي ساكته طيب خدي واطلع زبه من البنطلون البجامه وحط يدي عليه وحكالي فركيه بيدك يلا رنا زبي الك وانا الصراحه عمري ما شفت متل هيك زب كبير وعريض مسكتو وصرت افرك فيه بيدي وهو صار تأوه اااااااااااااه اححححححححح رنا حطيه بين بزازك حطيه وانا كنت خجلانه لاني اول مره بعمل هيك ما رديت عليه حكالي طيب اشلحي بدي اعمل انا ….شلحت وصرت متل الطفل الصغير وهو كمان ..مسكني من راسي وحكالي انزلي مصي زبي متل الكلبه نزلت وصرت مصوبشراها ودخلو بين بزازي واحمد يغنج ويحكيلي يلا رنا مصيه اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااااااااخ ااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااي وكانت كل ما اوجعو يضربني بزبه عوجهي وعابزازي …….بعدين حكالي احمد رنا شورائيك بزبي حكيتلو وانا امص فيه بيجننننن وابوسو وارجع امصو حكالي شوبدك منو غير المص حكيتلو بدي يفسخلي كسي حكالي وهو كمان نفسو يدخل جوووه كسك لرحم ويكب نارو جوه كسك بس راح يوجعك رنا حكيتلو زكاوتو بوجعو احمد مسكني احمد وحكالي تعالي حبي لتخت مشان ناخد راحتنا اكتر

, سكس محارم مصرى, سكس حيوانات, سكس اخ واخته,