كل المقالات بواسطة nansy

افلام سكس xnxx انا وجوزى وصحبتة

اسمي مى وأبلغ من العمر 29 عاما متزوجة منذ ثلاث سنوات . زوجي اسمه شكري وعمره 31 عاما أي يكبرني بسنتين . تعرفت عليه خلال دراستي الجامعية وعشت معه قصة حب رائعة تكللت بالزواج منه بعد تخرجي . وشكري شاب وسيم من عائلة مرموقة ولديه عمل محترم خاص به ولديه الكثير من العلاقات الاجتماعية وأهمها شلة من الأصدقاء يعتز بهم جدا متكونة من أربعة شباب اثنان منهم متزوجون وزوجاتهم انضممن إلى الشلة وخمس بنات ما عدا زوجات أصدقاء شكري . لم أستغرب هذا الأمر فقد كنت أعلم أن زوجي وسيم وكثير من الفتيات يتمنين هذا النوع من الرجال . كنا نقوم برحلات سياحية معا ونذهب لحضور الحفلات ونتبادل الزيارات فكانت علاقتنا متينة جدا .
ولكني لاحظت أن زوجي يميل لفتاة من الشلة بصورة خاصة اسمها هدى – عرفني عليها شكري بعد خطوبتنا بثلاثة أيام فقط .
هي سيدة مطلقة تبلغ من العمر 30 عاما ولكنها كانت جميلة تعرف زوجي عليها من خلال ابنة خاله ليلى التي كانت من ضمن الشلة .
وكانت هدى صديقة مقربة من ليلى ، ومنذ لقائي الأول بها أحسست أنها تتودد إلي وتحاول التقرب مني لتكون صديقة مقربة إلي لكوني جميلة وناعمة بدون مبالغة ، وعندما كانت السهرات تتم في منزلنا تكون أول الواصلين إلينا لتساعدني في ترتيب المنزل وتحضير الطعام للضيوف . وفي إحدى المرات حضرت إلينا مبكرة جدا فدخلنا الصالون وبدأنا أنا وهي نتكلم بمواضع عادية وعامة لكني لاحظت عليها أنها ليست على ما يرام اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وبدت لي متعبة فطلبت منها أن تذهب إلى غرفة نومي لتستريح فرفضت لكني ألححت عليها وقمت بسحبها من يدها لأن الوقت كان مبكرا على حضور أصدقائنا وذهبنا إلى غرفتي وأخرجت لها قميص نوم وقمت بتشغيل جهاز التكييف لها .
وتركتها وخرجت من الغرفة كي لا تحس بحرج مني أثناء تغيير ملابسها وبعد فترة وجيزة عدت إليها لأطمئن عليها وأتأكد منها إذا كانت محتاجة لشئ ما فدخلت الغرفة فوجدتها نائمة وكأنها طفلة وقد ثنت ساقيها باتجاه جسدها وكان منظرها رائعا وهي نائمة .

وأحسست ببرودة جو الغرفة فذهبت لكي أضع عليها الشرشف الخفيف الذي ما إن لامس جسدها حتى فتحت عيناها ونظرت إلي فاعتذرت منها ولكن اعتدلت في نومها وطلبت مني أن أجلس معها ففعلت ونظرت إليها وإلى جسمها وكان جميلا جدا فهي تمتلك صدرا متوسطا وبارزا نحو الأمام لا يوحي للناظر إليه أنها كانت متزوجة سابقا . فجلست معها على السرير نتحدث وبدون شعور أو إدراك مني قلت لها : أنتِ جميلة يا هدى وجسمك مغري. لماذا تطلقتِ ؟.
فلم تجب عن سؤالي بل أحسست أن جسدها التصق بجسدي وبدأت أحس بحرارته ثم قالت لي إنها تحس بألم في صدرها وأخرجت صدرها لي وأشارت إلى المنطقة التي كانت تؤلمها. لقد أثارتني رؤية صدر هدى علما أني لم أمارس السحاق في حياتي أبدا وأغلب ممارساتي الجنسية كانت مع زوجي شكري ثم قامت بسحب يدي ووضعها على صدرها لتدلني على المنطقة التي تؤلمها فلم أبعد يدي عن صدرها رغم أنها أفلتت يدي من يدها .
ثم سألتني إن كان صدرها قد أعجبني فهززت رأسي بالموافقة ثم طلبت مني أن ترى صدري فوافقت وقمت بنزع التي شيرت الذي كنت أرتديه فظهر صدري أمامها لأني لم أكن أرتدي السوتيان وبدون أن تسألني قامت بلمسه بطريقة أثارتني بصورة كبيرة اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وأحسست برغبة جامحة أن تقوم بعصر نهداي بيديها لكنها قامت بسحبي من يدي وجعلتني أنام إلى جانبها واستمرت بمداعبة صدري ثم قبلتني فوق شفتي فأغمضت عيني ولم أحس إلا وهي قد ألصقت شفتيها على شفتي .

افلام سكس اجنبي - صور سكس - افلام سكس محجبات - سكس خليجي - تحميل افلام سكس
وغرقنا أنا وهي بقبلة طويلة وأحسست بيدها الأخرى تمسح بها ظهري فهاجت عندي مكامن شهوتي فلما بدأت أتجاوب معها قامت بتعديل وضعيتها وجلست معتدلة بين أفخاذي بعد أن أنامتني على ظهري ثم قامت بسحب الشورت الذي كنت أرتديه مع الكولوت وخلعت هي قميص النوم الذي كانت ترتديه وأصبحنا أنا وهي عاريتين تماما وعادت إلي لتقبلني
فوق شفتي بينما كانت إحدى يديها تداعب بها كسي الذي بدأ يبتل بمائه ثم نزلت إلى كسي تلحسه لي .
وصدقوني لم أحس بمثل هذا الإحساس الرائع فلقد كانت أستاذة في فن اللحس حتى زوجي شكري لم تكن لديه هذه المقدرة الكبيرة على اللحس ثم قامت بإدخال أحد أصابعها داخل كسي وعادت إلى صدري لكي تقوم بمصه ومددت يدي نحو كسها لكي أثيرها وسحبتها من شعرها وقمت بتقبيلها على شفتيها ولاعبت غوايشها وقرطها وقلبتها على ظهرها وأصبحت فوقها أداعب صدرها وأمسح على أفخاذها ثم نمت على ظهري وفتحت ساقي لها وطلبت منها أن تقوم بلحس كسي مرة أخرى لأنني قد قاربت على الإنزال وفعلت .
قامت بلحس كسي بلسانها وقامت بإدخاله داخل كسي فأنزلت شهوتي وهي تلحس لي وضغط بأفخاذي على رأسها بكل قوة وأحسست بمتعة كبيرة معها وبقينا نائمتين على السرير . وبعد برهة طلبت منها معاودة الكرة ، وقمت أنا هذه المرة بلحس كسها واللعب فيه.
وبدأت أحرك جسدي على جسدها الناعم ودعكت ثديي في ثدييها بشدة وكانت هي تستجيب لإثارتي لها بكل عفوية وتلقائية وفي غمرة نشوتنا فوجئت بباب الغرفة وهو مفتوح وكان شكري زوجي ينظر منه إلينا اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار فخفت منه بشدة فانتبهت هدى إليه وقامت بوضع الشرشف على جسدها لكي تستره من نظرات شكري الخارقة .
وكان الخوف باديا على وجهي بصورة واضحة لكن شكري دخل علينا الغرفة وهو يبتسم فازدادت مخاوفي منه فسألنا : ماذا تفعلون ؟
فلم ترد عليه إحدانا وفجأة طلب منا أن نكمل ما كنا نفعله فاستغربت من طلبه فأعاد طلبه مره أخرى فما كان من هدى إلا أن عادت وارتمت في أحضاني . ولا أخفي عليكم أني لم أعد أشعر بشي ولكن الخوف هو الذي كان مسيطرا علي كليا .
كان شكري ينظر إلينا بينما كانت هدى تداعبني وأداعبها ثم قام بخلع ملابسه كلها ودخل معنا الفراش وألقى بجسمه علي وبدأ في تقبيلي بشهوة واضحة وهو يقوم بمداعبة حلمة صدري بكل رقة .
وأحسست بهدى وهي تقوم بسحب يدي وتضعها على كسها ثم طلب مني أن أمص له زبه ففعلت وطلب مني أن أبلله جيدا لكي يدخله في كسي ثم قام برفع ساقي إلى أعلى وأدخله في كسي بكل قوة وبدأ بإدخاله وإخراجه بسرعة . وكانت هدى تلعب بصدري مما أثار شهوتي مرة أخرى . ثم قام بإخراج زبه من كسي . ورأيته وهو يدخله في كس هدى ويبدأ بنيكها وهي تتأوه تحته من الشهوة والمتعة . وكان يقبلها على شفتيها ويقوم بتقبيلي معها . ثم طلب مني أن أنام على ظهري وأن أرفع ساقي لكي يدخله في كسي ، ولبيت له رغبته ، وأحسست بزبه وهو يدخل في كسي وكان مبللا بماء هدى .
ثم طلب مني أن أغير وضعيتي إلى وضعية السجود بشرط أن تكون هدى تحتي وفعلا قمت بأخذ هذه الوضعية بعد أن نامت هدى تحتي اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ثم عاد شكري إلى إدخال زبه في كسي وبدأ بإدخاله وإخراجه مني إلى أن أنزلت ثم قام بسحب زبه ، فرميت بجسدي فوق هدى التي احتضنتني وضمتني إلى صدرها بكل قوة وبدأت تقبلني ثم قامت من تحتي ونامت على ظهرها ورفعت ساقيها استعدادا لاستقبال زب شكري في كسها وبدأ شكري بنيكها مرة أخرى ويدخل لسانه في فمها ويقبلها إلى أن بدأت تصرخ بصوت عالي وتطلب منه التوقف عن الإدخال والإخراج لأنها بدأت تنزل لكنه لم يكن يبالي لطلبها هذا ثم ازدادت سرعة حركته وبدأت عضلات جسده بالتشنج والارتجاف وصرت أسمع تنهداته وتأوهاته التي كانت تخرج منه بصوت عال ثم توقف عن الحركة وبدأت عضلات جسمه بالارتخاء .
ورأيته يرمي بكل جسده فوق جسم هدى التي كانت شبه غائبة عن الوعي لفرط ما نالها من التعب فعلمت أنه قد أنزل في كسها وبعد مدة قام حبيبي شكري بإخراج زبه من كس هدى ورأيت سائله الذي أنزله فيها قد بدأ يخرج من كسها ووضعت رأسي على صدر شكري الذي استلقى على ظهره ثم وضعت هدى رأسها أيضا على صدره وكانت تنظر إلي بنظرة حنونة ووادعة ثم وضعت يدها علي واحتضنتني وقامت بتقبيلي على خدي .

لقد فوجئ شكري كما حكى لي فيما بعد حين شاهدني أمارس السحاق مع هدى ، وأثاره ما رآه جدا ، وقرر الاشتراك فيه والتمتع بهدى التي كان يتمنى مضاجعتها والاستمتاع بكسها ، ومنذ ذلك اليوم وهدى تمارس السحاق معي وكذلك تمارس الجنس مع زوجي بعلمي وتحت سمعي وبصري ولم أعد أستغني عنها ، وأفكر في الوقت الحالي في أن أطلب من زوجي أن يتزوجها لكي تشاركني في كل شي معه .

سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس - سكس

زميلي ناكني فالشغل سكس نار

- ي حقيقية في سكس ساخن و رائع مع زميلي في العمل حيث اني انا فتاة في ال27 من عمري اعمل في شركه خاصة وعلى قدر من الجمال طويله رشيقه بيضاء مربربة أرتدي جيبة قصيرة ضيقة تظهر مفاتن طيزي وأردافي وقميص أحمر اهتم بمظهري جدا وكل من يراني يعجب بي تعرفت في احد الايام وانا اعمل اقترب مني زميلي في العمل ولكن من قسم اخر وقال لي انه معجب بي من اول يوم عملت وهو يراقبني منذ فتره وان تصرفاتي تعجبه ويريد ان يتزوجني وبدات علاقتنا منذ ذلك اليوم ولاننا لانستطيع التحدث في غرفتي في العمل لانها غرفه مشتركه طلب الي الحضور الى غرفته للاتفاق والتعارف اكثر وعن قرب استمرت لقاءاتنا وبعد فترة بدا يمسك بيدي وهو يحدثني ثم بدا يقبلها وبكل شغف ويقوم بمص اصابع يدي وكانه ياكل شي بنهم ولذه وكان هذا الشعور الذي اختبره للمره الاولى في حياتي بعد ذلك بفتره طلب مني ان يقبلني فرفضت ولكنه سحبني بقوه كي نمارس سكس ساخن . و وضع شفاهه على شفاهي واحسست بلسانه يفتح فمي بقوة ليصل الى لساني واخذ يمصه بقوة وعنف و كان قد احتضنني بيد ويده الاخرى اخذت طريقها الى تحت و رفع القميص وانا مذهوله ومخدره بين يديه وبدا يتحسس كسي من وراء البنطلون وكانه يبعص ثم بدا يخرج لسانه و يدخله بسرعة و قوة في فمي وكانه ينيكني في الفم في سكس رائع و قام برميي على الكرسي المقابل و فتح رجلي .
و بدا يلحس كسي من وراء الملابس و يذوبني في اسخن سكس و بدات في هذه اللحظة افقد الوعي والتركيز وابدا بالشعور بالمتعه وامتحن اه ه ه لا لا لا اتركني اتركني كانت هذه الكلمات هي التي تخرج مني واحاول دفعه بعيدا عن كسي ولكن بدون جدوى فقد كان يقوم بفتج السحاب وانزل البنطلونوالكيلوت مره واحده وحين راى كسي امامه انقض عليه يمصه ويرضعه بكل قوه ويده تدخل من تحت القميص لتفك السنتيان وتاخذ اثدائي في يديه وهو يعصرهما بكل ما اوتي ن قوه ثم قام بفتح اشفار كسي وادخال لسانه وتحريكه بكل الاتجاهات مما جعل مهبلي يبدا بالانقباض ويدفع بماء حار الى الخارج قام هو بشربه كله وخذ يدي ووضعها على زبه بعد ان انزل بنطلون وكيلوته وطلب مني تفريك زبه وبعد ذلك جلس هو على الكرسي واجلسني بين يديه ووضع زبه في فمي وبدت ابوسه وامصه بكل حب مما اثاره اكثر فرفعني من الوسط ووضع زبه في كسي بكل قوه وفي ذلك اليوم فقدت عذريتي و تمتعت بالجنس لاول مره و سكس رائع و بقينا على هذه الحال نتمتع ببعضنا بشغف يزداد يوما بعد يوم

افلام بورن - سكس كلاب - ولد ينيك ولد - سكس بنات مع بعض - نسوانجي - سكس اغتصاب - سكس حيوانات - صور سكس - سكس اخوات - سكس امهات

سكس محارم 2019 - افلام سكس حيوانات - سكس اسيوي - سكس الام وابنها - سكس حيوانات - افلام سكس - افلام نيكسكس بنات - سكس

سكس نسوان فاجرة

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية
عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير
حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها.
ندخل فى المهم.
بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت
وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن
وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو
عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها.
اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة
وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران
ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى
ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش )
لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها
انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا
ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم لقيت عطل الرسيفر حاجه بسيطه اوي كان الكابل مهزوز.
انا بقا لما لقيت المنظر دا مردتش اعرفها ان الموضوع بسيط واستعبطت فيها وكبرت الموضوع وقولتلها تعالى
ساعديني كده نشيل التلفزيون ننقله المهم جات تشيله معايا فهو كان كبير وفعلا مقدرش اشيله لوحدي
هي قربت ورفعت وانا جاي بمد ايدي اشيله ايدي ممسكتش التلفزيون ايدي
وانا بمدها عشان اشيله من اخره مسكت صدرها لقيتها اترعشت ووشها جاب الوان وعينها نزلت فى
الارض لثواني كده وبعدها لقيتها بصلتي وبتقولى ايه اللى عملته دا.
قولتلها : و**** مكنش قصدى انا اسف و*** ومعدتش هعمل كده تاني
( طبعا انا خوفت لتعمل مشكلة وتروح تقول لامي )
ردت عليا : دانتو جيل منيل يا واد انت بس انت مؤدب عن تامر اخويا انت مش بتشوف
بيعمل فيا ايه لما بروح عندهم هههههههههههه
أنا : ليه هو بيعمل ايه مش فاهم
مروه : ههههههههه لا بلاش بقا اصل بتكسف
أنا : لا منا لازم اعرف بقا انا فضولي خالص ومش ههدي غير لما اعرف
مروه : خلاص هقولك بص يا سيدي
انا : انا سامع اوي قولي بقا
مروه : تامر اخويا قبل الجواز كان بينام معايا ع السرير عادي لان البيت كان صغير
وفي يوم عمري مهنساه امي كانت تعبانه وروحت بيتت عندهم واضطريت ارجع تاني انام جمب تامر
وانا نايمه لقيت حاجه ناشفه في ضهري و شويه لقيتها بتتحرك وبتنزل لتحت
انا خفت و مش فى دماغي خالص انه تامر فضلت ساكته لحد ملقيت العبايه بتترفع
ولقيت الحاجه الناشفه دي قربت من تحت عندي
أنا : تحت فين ؟
مروه : متعرفش تحت فين ؟
وخدت ايدي وحطتها ع كسها وبتقولي هنا عارف اسمه ايه ؟
أنا : اها عارف اسمه
مروه : طب اسمه ايه طيب؟
أنا : اسمه كس
مروه : ضحكت ضحكة لبوة اوي وفي الاخر لقيتها بتقولي انت وسخ اوي
يا واد اسمه الكوكو هههههههههه
أنا : لا معرفش انا دي
مروه : اها يا وسخ المهم الناشف دا لقيته ع باب كسي انا لحد هنا كنت عامله نايمه
ومردتش اصحي واشوف ايه دا بصراحة كنت تعبانه اوي وجوزي انت عارف بيسافر بالسنة
مجيش غير اسبوعين او شهر بالكتير المهم فضلت نايمه وهو عمال يلعب بيه ع شفايف كسي وطيزي ومش عايز يدخله
قومت انا رجعت سنه لورا وانا لسه نايمه برضو محسستوش انى صحيت وساعتها هو خد فرصته ولقيته دخل زبره فيا
وانا مكنتش متخيله انه دا زبر تامر دا لسه عيل صغير ازاي بتاعه كبير كده
فضل 3 دقايق يلعب ويدخل لحد ملقيت الخول نزل في كسي من هيجانه عليا وانا مكنتش لسه اتمتعت
اسيبه بقا لأ قومت صاحياله مسكت وشه بايدي ونزلته ع كسي وقولتله نضف يا متناك اللى عملته
وفضلت ماسكه راسه ودافساها فى كسي والواد مش عارف يخلع من ايدي فضلت كده حوالى تلت ساعة
لحد محيت انه قطع النفس طلعته لقيت وشه كله غرقان لبن من بتاعه و كمان من بتاعي لطشته
قلم ع وشه وقولتله قوم استحمى وتعالالي يا خول
الواد بعد القلم لقيته جري ع برا راح ع الحمام وخايف يجي روحت خبطت ع الباب لقيته خايف يطلع
مفكرني هضربه تاني المهم هديته و قولتله تعالي عايزاك افهمك حاجه
انت عشان اخويا وبحبك لازم انصحك للصح ومش اسيبك كده ع عماك
مش الراجل بس اللى بيرتاح الست كمان لازم ترتاح وهي اهم منك
يعنى اللى انت عملته دا من شويه كان لعب عيال وانا بقا هعلمك الصح
قومت قفلت الباب بالترباس من جوه وقلعت العبايه وفضلت اعلمه ازاي يريح الست
وازاي يمتعها وكل دا انا بتمتع بمزاج بقا منا بوجهه اللى انا عاوزاه وهو بيسمع الكلام ومطيع
المهم الواد خلاني اليوم دا نزلت اكتر من 5 مرات من كتر مهو مطيع وبيعمل بضمير
بعدها قولتله من هنا ورايح مفيش حاجه اسمها انك ترتاح الاول لازم تريح اللى معاك

أنا : انتى بتتكلمى جد ولا ايه انا مش قادر اصدق تامر عمل معاكي كده وانت عملتى كل دا معاه
مروه : ايه مش عاوووز تتعلم انت كمان انا كنت مستنيه لما احس انك بلغت كده وبقيت راجل
عشان ادربك واعلمك الصح وادردحك كده واخليك راجل مع اي واحدة مهما كانت امكانياتها
أنا : انا بجد مش مصدق نفسي ابله مروه يطلع منها كل دا
مروه : مالك يا واد مخلاص بقا بقولك بحبك وعاوزه اعلمك زي تمورا اخويا
أنا : يا ريت يا ابله مروه انا بجد نفسي فيكي اوي وانتى متعرفيش انا هموت قد ايه عليكي انتى هبلتيني بلبسك دا
النهارده
مروه : امال لو لبستلك بيبي دول هتعمل ايه في نفسك هههههههه
انا : همووووووت فيكي بجد انا هروح اقول لامي انى نازل رايح الدرس واطلعلك تاني بسرعه منغير متاخد بالها
مروه : ماشي يا كيمو متتاخرش يا قلبي.

ونزلت فعلا لامى بقولها انا رايح الدرس وقالتي ماشي يا حبيبي متتاخرش
ومتروحش ف حته عشان خالتك سعاد جايه هى وبنتها جميله النهارده اوعي تاخر

طلعت من الشقة ولسه طالع ع السلم لقيت مفاجأة خليتنى اتصدمت وبقيت واقف مش عارف اعمل ايه ؟
ياتري ايه اللى شوفته خلانى اقف مكاني ومش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟

سكس لواط - سكس الام وبنتها - سكس ايطالي - افلام بورن - سكس كلاب - سكس حيوانات - سكس بنات مع بعض - سكس الماني - سكس اخوات - سكس - سكس xnxx - عرب نار

https://www.blogger.com/profile/07133141649826138133
https://www.blogger.com/profile/09581897686349451944
https://www.blogger.com/profile/13739649063875469641
https://www.intensedebate.com/people/aflamy1
http://watchtube.zohosites.com/
https://mootools.net/forge/profile/albashabb8
https://www.viki.com/users/gic1umrjp_339/about
http://mtnakaa.aircus.com/
https://mtnakaa.cabanova.com/
https://watchtube.neocities.org/
http://206906.homepagemodules.de/blog-e846-.html
http://www.im-creator.com/free/watch-tube/watch
https://www.3dbuzz.com/forum/members/513105-watchtube?s=1c091ac1192678add75e0856c69612c3&tab=aboutme#aboutme
http://kbforum.dragondoor.com/members/watchtube.html?vmid=9576#vmessage_9576

سكس منقبات نيك المنقبه الشرموطه

أنا لست من هواه الكتابه ولا غاوى قصص ولا أدب لكن هذه القصه حدثت معى بالفعل وحقيقيه كنت كتبت فى احد على النت بدور على مدام للمتعه وتكون محتره وجاده وصادقه ومرت الايام ويأئست من عدم الجديه من النت وافعاله وأذا بيوم موبايلى رن ووحده بتسألنى عن نفسى أنا مين وأسمى ووتماديت معها وتعرفنا ببعض وبعد عده مكلمات طلبت اشوفها قلتلى أستنا شويه أطملك وفى يوم وجدتها تطلبنى وترجونى أنا تشفنى على الكاميره وشفتنى واذا بها تقلى تعالى فى مصر الجديده فى أحدى الشوارع المشهوره وبمكان معين وأتصل بها ووصلت للمكان اللى أتفقنا عليه وأتصلت عليها وبعد أقل من ربع ساعه وجدت سياره على مقربه منه ولكن لا أعرف من فيها ووجدت موبايلى بيرن وأذا بها تقلى أنت اللى لابس كذا قلتلها أيوه وقربت منى السياره وندت علي وفتحت البابوببص لقيت أمراه منقبه لاأرى منها لا وجها ولا أى حاجه وقلتلى أركب لاتقلق ركبت وأنا مندهش من المفاجأه هل فعلا هيه ده اللى أتعرفت عليها ولا فيه حاجه هتحصل مش عامل حسابها وبقيت فى دهشتى وذهولى أقرب من ربع ساعه وأنا لاأعلم أيه مصير المجهول اللى مستنينى وأذا فى شارع راقى كله هدوء ولا كن بيه ناس برضه يعنى مطمأن للغايه تقولى ليه أنزل لحد ما هحضن العربيه ونزلت وبقيت فى حيره من نفس أهرب وأمش ولا أستنى يمكن اللى أنا مستنيها من زمان هلاقيه معاها المهم أنتبهت على صوتها بتقلى أنت خايف ولا مالك وقلتلى متخفش وأطمن تعالى ورايه ومشيت وراها وأنا لاأفكر سوى أيه اللى هشوفه من المنقبه ده وهل المنقبه ده فعلا محتاجه العلاقه الجنسيه ولا وأشمعنى أنا اللى أختارتنى وطلعنا للدور الرابع وفتحت البابودخلت معاها وجلست فى أوضه كبيره بها أنتريه من النوع القديم واضح عليه المستوى الراقى وبعد عشر دقايق رجعت وترتدى ملابس بيت وبرضه وشها متغطى بالنقابوسألتنى أنت عاوز تعرف أنا مين قلتها أيوه قالتلى أنا ياعم مدام أمال جوزى مسافر وشويه وبعد ما قعدت حوالى ربع ساعه أ وأكتر وبدأت أحس بالطمأنينه دخلت عليا بنتها وكانت جميله جدا وسلمت وقلتلها ماما أنا هنام عوزه حاجه قلتلها ده عمك فلان اللى قلتلك عنه سلمت عليا أبنتها وأمها باستها وقالتلها روحى أنتى نامى حبيبتى بعد ما أبنتها خرجت من الأوضه سألتها عن حبها للجنس قالت أنا مش بحب الجنس أنا محرومه منه وجوزى علطول حرمنى منه وهوحتى موجود متجوز عليا وعلشان كده وخرجت وبعد دقيقه أ ودقيتين دخلت ولقيتها شخصيه تانيه خالص والمفجأه وجدتها أمراه يظهر عليها الجمال ولكن الزمن واضح عليها فهى فوق الخمسين من عمرها وترتدى قميص نوم فاضح جدا يظهر أكتر مما يغطى جسمها وبها طياز كبيره ومدوره وبزاز تطل من فتحه القميص وتطلب المص وبسوه جميله وهجمت عليها من روعه جسمها من غير خوف ولا أى مقدمات ولقيتها بتقلى حاسب عليا أنا جسمى زى البسكويت وعوزه متسبش حته فى جسمى الا لما تشبعها من النيك واللحس وظليت أمسك فى بزازهات وأمصهم وهيه تمص فى شفايفى ونزلت لكسها الذى كان جمره نار وغرقان من شهوتها ويدوب لمستها بلسانى ولقيتها صرخت صرخت مدويه وبتقلى دخل لسانك وألسحلى كسى قوى لسحته لحد صرخاتها بدأت تدوى فى الشقه قمت رافع رجليه فوق كتفى وحبيت ادخل زبرى رفضت وقالتلى لسه شويه وقامت هيه تمصلى زبرى وتلحس البيضات لحد ما بدا السائل يسيل على لسانها وقامت راحت فشخه كسها وأنا نايم على ظهرى ونزلت على زبرى ولما زبرى دخل بالكامل فى أحشاء كسها ظلت تصرخ وتقلى نيك قوى وتطلع وتنزل لحد انا ما روحت قايم بيها وعدلت من وضعى وأصبحت أنا فوقيها وهيه تحتى تتلوى زى التعبان وتصرخ وأفرغت هيه شهوتها مع رعشه وصرخت جميله وأنزلت أنا بكسها لبنى بعد شويه قمت طلبت منى وسألتنى عن تحب تنيك الطيز وطلبت منى هيه أنيكها بطيزها ويالها من طيز جميله كانت أحسن بكتير من كسها حيث ضيق الخرم ولما دخل زبرى حسيت بضيق جمسل على زبرى وهيه تقلى براحه عى طيزى وأقسمتلى أنت أول واحد ينيكنى من طيزى وقضيت ليله من أجمل ليالى النيك فى حياتى ولاكن الغريب بعد ما قضيت الليله كامله معاها قلتلى وعد منك ما تحاولش تيجى هنا ولا تدور عليا تانى علشان ما تأذيش نفسك صدقنى ل ودورت عليا أ وحبيت تيجى هنا هتتأذى قلتلى سبنى أنا كل ما أحتاجك هتصل بيك حاولت أعرف السبب رفضت وقلتلى ما تحاولش تعرف ولا تفهم أكتر من اللازم وقلتلى على فكره أنا منتقبه حقيقى ومحدش شاف وشى غيرك أنت بعد جوزى وبنتى وأسرتى اللى مصرح ليهم يشفونى فقط سكس اجنبي

سكس امهاتسكس محجباتسكس مصرسكس مصرىسكس نيكسكس نيك محارمطيز كبيرةعرب نارافلام سكسstep-sister

5 فوائد لركوب الدراجة الهوائية.. فلنتعرّف عليها!

تعتبر الدراجة الهوائية من أقدم وسائل النقل في العالم وهي صديقة البيئة ولا تسبب لها أي ملوثات، كما انها رياضة تقليدية يمارسها الكبار والصغار وبمختلف الأعمار، ولها شعبية كبيرة بين الناس. إن ركوب الدراجات الهوائية يقدّم نشاطاً بدنياً سهلاً يمكن القيام به بإستمرار، حيث تبدأ الإستفادة خلال ركوب الدراجة لمدة 10 دقائق على الأقل يومياً، وتزداد فعاليتها بدءاً من ممارستها لمدة نصف ساعة تقريباً، ويعتبر طلاب الجامعات والمدارس هم أكثر من يمارس هذه الرياضة السهلة والتي توفر المال للدراجة الهوائية فوائد عديدة إليكم أبرزها: تحسين صحة القلب والأوعية الدموية: وذلك من خلال التنفس واخذ كمية كبيرة من الأوكسجين، خاصةً أثناء ممارسة هذه الرياضة. بناء العضلات: تساعد الدراجة الهوائية في بناء العضلات وتقويتها وخاصةً عضلات الفخذين والساقين، كما يفيد من خلال القيام بتمارين عضلات البطن للإبقاءها مشدودة، بالإضافة الى تمارين المقود التي تفيد في بناء عضلات الذراع والكتف. بناء عظام قوية: يساهم ركوب الدراجة الهوائية في بناء عظام قوية، وعلاج إلتهاب المفاصل.
تخفيض مستوى القلق والتوتر: يساعد ركوب الدراجة الهوائية على تخفيض مستوى القلق والتوتر، بالإضافة الى الإكتئاب، وذلك بسبب تنشيط هرمون السعادة أثناء ممارسة هذه الرياضة. إنقاص الوزن: يؤدي ركوب الدراجة الهوائية بإنتظام الى إنقاص الوزن وتنحيف محيط الخصر، وشدّ الجسم بالكامل. ولركوب الدراجة الهوائية نصائح عليك إتباعها وأخذها بعين الإعتبار، وأهمها: التأكد من سلامة الدواسات وتنظيف سلاسل الإطارات جيداً. إرتداء الخوذة لحماية الرأس من أي إصابة محتملة عند الوقوع. التأكد من ركوب الدراجة بشكل صحيح بحيث يتوافق شكل الجسم معها.

سكس البواب والست يسرا

الشهوه وما اداراك ما الشهوه . الشهوه جوع الشهوه حرمان الشهوه

امنيه الشهوه غريزه مولود بيها الانسان وهي اقوي غريزه للانسان . انا كرجل لا يمكن اتصور ان اعيش بغير اشباع الجنس عندي . اذا لم اشبع او اعرف بنت احس اني غير عادي احس اني عصبي وهايج واحس ان زبي عاوز يدخل بكس مولع علشان اقزف بداخله ولحم راس زبي يدخل بخرم الكس
واخ اخ علي خرم الكس فوهه بركان.
لما كنت صغير كنت الصق بالبنات بالمدرسه او بالاتوبيس كنت انا وزميل لي محترفين التدقير او اللصق بالاتوبيس اف اف اف.

تعالوا نشوف محمدين الشاب الصعيدي المهاجر من قري الصعيد للاسكندريه. كان محمدين شاب فارع الطول يلبس الجالبيه البلدي ولما تراه تحس ان فيه حاجه ماشيه قدامه.
زب صعيدي ميه ميه .نزل محمدين من الريف الي مصيف يري فيه الناس
ينزلون البحر منهم بالملابس ومنهم بالميوهات .كان لما بيشوف ده بيطلع له خيمه بالجلابيه ماشيه قدامه. اول لما بيشوف اجسام البنات والسيدات بيصاب بجنون البقر . وبيبقي هايج وعاوز ينط علي اي بنت. كان ولد غشيم بالتصرفات لما بيهيج مابيعرفش يفكر وبيبقي همه البص علي البنات ويضع ايده بين فتحه الجلبيه بالجنب ويمسك زبه وينزل تدليك وهو مشتاق لكس من الاكساس الي ماليه الشاليهات .
بيوم كان مسافر من الاسكندريه لكفر الدوار وكان القطار زحام جدا وفي لحظه جت بنت فلااحه دبدوبه ومعها قفه مليانه وبشهامه ابن البلد تلقف القفه
منها ووسع مكان للبنت .
وبظروف محمدين جت البنت بين فخديه. ساعتها احس محمدين بنعومه رهيبه بزبه واحس بسخونه البنت الفلاحه بلباسها الاسود الواسع.المهم ماقدرش يمسك نفسه . وزبه شد بطيظ البنت ولصق بيها . بصت البنت له وابتسمت ولم تقل له شئ. البنت لما حست بزب محمدين راحت بيها كانت البنت تقريبا 18 عاما. تركت البنت محمدين يفعل بيها مايشاء
ولسان حالها يقوله انت ساعدتني اعمل اللي عاوزه.محمدين احس بالبنت اكتر واكتر وضع ايده بفتحات الجلابيه الجانبيه ومن خلف الجلابيه مسك طيظ البنت
وكانت طريه ومربره وناشفه طيظ بخيرها ومحمدين في منتهي النشوي . البنت دفعت طيظها بزب محمدين وعاشات حلم زب محمدين بكسها واخدت تشعر بزب محمدين يخترق الجلابيه ودخلها بين فلقتي طيظها.

اخد محمدين يحرك زبه بطيظ البنت
لفوق واعلي وكانت راس زبه كبيره بحجم التفاحه. والبنت تميل بظهرها عليه البنت كانت بنشوه ومحمدين اكتر ولما كان الزحام بيزيد كان ضغط محمدين علي طيظ البنت بيزداد وضغط بزبه اكتر واكتر وضمها اليه
من داخل الجلابيه واحس محمدين بصاروخ المني يملاء الكيلوت او السروال بتاعه وظهرت بقعه ماء علي واجهه الجلابيه وكان منظر رهيب محمدين غرقان والبنت لا تنظر ليه
محمدين من كسوفه
حط ايده علي مكان البقعه علشان يخبي فضيحته . وصل القطار لمحطه كفر الدوار ونزلت البنت وطلبت من محمدين ان يساعدها لسان حالها يقوله انا ساعدتك ساعدني.
رجع محمدين للبيت وهو يفكر بالفلاحه وعرف شئ جديد يستطيع ان يفضي فيه هومومه الا وهو زحام المواصلات . احترف محمدين الوقوف خلف السيدات . منهم كان يرفض بطريقه عصبيه ومنهن كانتن يهربن
من حجم زب محمدين. ومنهن ماكانت تتمزج وتتركه يفعل بيها ما يشاء .
بيوم كان واقف وراء سيدده لبسها محترم بالعقد الرابع من عمرها
وهي وقفت واعطته وحهها واخدا الاتنين يلتصقان الزب بالكس حتي ان المراه جابت بسرعه وباول محطه ترام نزلت .
حصل محمدين علي عمل جديد بالاسكندريه وهو بواب عماره . فيها شقق المصايف وفيها السكان الاصليين
. كان محمدين يري كل يوم اشكال والوان . منهم العرايا ومنهم المخبي ومنهم العربي ومنهم الاجنبي .
كانت هوايه محمدين الفرجه علي البنات . وكان عنده كبت من نوع خاص. لو وجد بنت صغيره يحاول ان يضعها علي رجله او خادمه يلصق كوعه بيها.
محمدين كان كالبقره المجنونه
يريد ان ينط علي واحده وكان يتمني البنات بس لا يجرؤ علي فعلها. لانه ليس لديه خبره بالتوقيع بالبنات.
كانت تسكن بالعماره الست عديله ارمله واولادها الاتنين مهاجرين امريكا وهي وحيده . كانت بيها لمسات جمال وكانت لا تتكلم كتيرا وكانت لا تخرج من البيت الا قليل . كانت الست عدلات من حين لاخر تنادي علي محمدين يشتري ليها اغراض البيت نظير مبلغ من المال
. كانت سيده هاديه الطباع ومحترمه .
بيوم كان محمدين بخرطوم مياه بيغسل السلم وكان بيلبس السروال الصعيدي الطويل وفانيله داخليه بنصف كم . وكانت المياه مغرقاه وخاصه المنطقه الاماميه وزبه لاطع بالسروال .
فجاه فتحت الست عديله وهي سمينه نوعا ما . وكانت ترتدي جلباب بيت خفيف وقصير وكان فخدها ابيض . وطلبت من محمدين ان يحضر لها اشياء من فوق الدولاب .
عباره عن شنط ملابسها
المخزنه فوق الدولاب وكانت ثقيله جدا .
وقف محمدين علي كرسي بجانب الدولاب . ونزل الشنط وكان زبه يتدلي من داخل السروال .واضح ان زب زب . ست عديله كانت ارمله من عشر سنوات ولم يلمسها رجل طوله هذه المده . شافت المنظر هاجت وماجت وساحت وكانت مش علي بعضها
. واخيرا تزل محمدين كل الشنط فقالت ان هناك شنطه او مظروف فيه اوراق بالكورنر فقال لها مافي شئ فقالت لا فيه . المهم قالت له اوعي اوعي اطلع انا علي طرف الكرسي واشوف. اسند لي الكرسي يامحمدين . المهم ركنت بجسمها علي كتف محمدين
وتصلقت مسند الكرسي وسندها محمديم ولما طلعت شاف محمدين طيظها السمينه والكيلوت الاحمر بتاعها . محمدين لم يتمالك نفسه بتاعه وقف وقف وقف وشد وسخن والراس
كانت كفوه المدفع اللي مستعده لاقاء القنبله بقوه لمكان بعيد. محمدين عرق وكان زبه لا يرحمه شد شد اف اف . المراه نزلت علي الكرسي وهي نزله خلطت طيظها بشئ ناشف فبصت وراها ووجدت زب محمدين بالسراول . كانت مش علي بعضها نفسها شد وعصبت وكانت غير طبيعيه كمان محمدين الدم طلع نفوخه وكان محمدين خلفها لما وطت علي الشنطه طيظها
خبطط براس زب محمدين فارتبكت وقال لها محمدين اوعي اوعي ياست هنام فيه هذه الاثناء زبه ضغط اكتر علي طيظ المدام
وهاج وماقدرش يمسك نفسه والمدام ساحت ونامت وسكرت من المتعه امراه عشر سنوات صيام والان امامها الافطار واي افطار زب شاب يافع لم تكن امراه بسنها تجده بسهوله . مسكها محمدين بغشومه وجهل متلما
يفعل بالاتوبيس وزنق الست عديله بباب الدولاب بطيظها وكانت الست عدلات خلاص كالكلبه اللي نايمه تحت كلب راسها متدلله لاسفل وهي سايحه وتاركه محمدين يحسسها بانوثتها . وهو يضغط عليها وهي تضع ايدها علي جناب محمدين وهو مندفع للمام . مسكت زب محمدين واخدت تحطه علي كسها
من الخلف ومحمدين فقط لصق بيها بغشوميه . اخيرا قلعها محمدين الكيلوت ومزق جزئ منه لاول مره ح يجرب نيك بحياته
. كانت هناك كنبه اخد الست عديله امامه ونيمها علي وجهها علي الكنبه وكان زبه فوق ال30 سم والراس بحجم التفاحه . المهم اخد محمدين بمحاوله وضع الزب بالكس ولم يفلح ولكن الست عدلات ساعدته وعرفته مكان الخرم ودفع محمدين الزب بكس عديله .واحس باحساس رهيب كس الست عديله ضيق من قله الاستعمال بس مليان
خيوط لزجه وهي تتناك
تقول و اف اخ اهاهاهاهاه
القصه ليها جزء تاني لو عجبتكم متنسوش تكتبوا كومنت حتي علشان محش ان تعبي راح علي الفاضي

صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
صور سكس
سكس امهات
سكس محارم
صور سكس

اغتصاب شقراء فرنسية عنيدة

كنت امتلك شقة في فرنسا وكانت مكونة من اربع غرف واسعة
وفي يوم من الايام كنت اعاني من ضائقة مالية
فطرح عليا احد الاصدقاء الفرنسيين ان أوجر غرفة من الغرف
اعجبتني الفكرة ولكني اشترط ان تكون امرأة

بيناتنا كنت عم فكر انو اعمول سكس معها
ومضت عدة ايام وفعلا اتصلوا بي وحضرت للشقة تلاتة فرنساية
تم جمعهم في موعد واحد ليروا الشقة
المباغ المطلوب في ايجار الشقة كان زيهيدا نوعا ما
وذلك لجذب النساء للسكن

كانت الاولى ممتلئة بعض الشي عظيمة الصدر ولكن اردافها كانت جميلة
الثانية كانت تميل للاسمرار كانت تبدو ملامحها كالمغاربة
الثاثة كان شقراء جسمها كجسم عارضات الازياء زلكن كانت متكبرة
وتبدو مغرورة
صراحة اثارتني المرأة الاخيرة بغرورها واحسست برغبة شديدة في مضاجعتها باي ثمن

فوافقت على الاخيرة وكان اسمها ماري

وبالفعل نقلت اثاثها وكانت تشتكي من انها تدفع مالا باهضا لنقل الاثاث
فعرضت عليها ان انقل لها الاثاث على دفعات من شقتها مقابل مال اقل فوافقت
وبهذه الطريقة اصبحت تركب معي السيارة ونبقى معي بعضنا وثت اكتر

كنت ارفض ان احمل قطع الاثاث واتركها تحملها هي لهدف هو اجهادها
وكانت ايانا تتوسل الي ان اساعدها لكونها انثى لا تستطيع حمل الاوزان الثقيلة
وفي مرة كنت اداعبها وكانت تحاول ان ترفع كرسي ثقيل نوعا ما عليها
فبحركه مباغته حملتها مع الكرسي الذي كانت تحمله
وكانت تضحك جدا من هذه الحركة المباغتة
هههههههههه

بصراحة وانا حاملها بينت حلماتها مثل المسامير متل *****
صار جسمي يتصبب عرق مش من الثقل من منظر حلماتها بنت المنيوكة
وبعدين لما نزلتها حاولت ابوسها
بس هي قاومت ودفعتي لورا وقالتلي ابعد احسن اتهمك انك اغتصبتني
بصراحة خفت من التهديد وفكرت انو هي من النوع المغرور يلي بتحب تذل الرجل قبل ماتسمحلو ينيكها
قلت في نفسي بسيطة نايكك يعني نايكك ان طال الزمن او قل

مرت الايام وتم نقل كل اثاثها وطالبتها باجرة النقل فقالت لي انتظر الان لايوجد عندي مال كافي
فقلت لها اريد وصل منك بالمبلغ لحد اقصاة اسبوعين فقط
وفعلا كتبت الوصل واحتفظت بة عندي

وخلال كل تلك الفترة لم احصل منها الا على بوسة او بوستين بالتعب

وفي ليلة كانت تلبس كومبليزون شفاف جدا وكنا نشاهد التي في
وكانت تجلس على الكرسي وقد رفعت رجليها بطريقة شفت فيها شعر كسها الاشقر
هي كانت تنظر لي خلسة من اطراف عيونها وفهمت انتي انظر لكسها
فقالتلي فجأة انت ليش بتنظر لكسي ل اعجبك
بصراحة اعتقدت انها اخيرا وافقت اني انيكها

ولكنها قالتل لي احذرك من محاولة اجباري على ممارسة السكس معك
بصراحة كنت اتصبب عرق من جم الها وانوثتها فالرجل اذا تمنعت المرأة عنه تزيد رغبتة فيها اكثر

تم استأذنت في ان تنام واقفلت الباب عليها من الداخل
تركتها حتى مرت حوالي نصف ساعة وتأكدت انها نامت
ففتحت الباب من الخارج وكانت مع بنسا عالجت الباب بها حتى فتح
ودخلت بهدوء
فوجدتها نائمة عارية الا من كيلوت احمر شفاف دانتيل
فهجمت عليها وبحركة واحدة من يدي جذبت كيلوتها وباليد الاخرية ادخلت في ايري المنتصب
وامسكت بها بقوة واصبحت انيكها بقوة وعنف
كانت في اول الامر تقاوم ولكن مع شدة النيك وحجم ايري الكبير خارت قواها
وبدأت تستمتع معي بالسكس خصوصا انني كنت امصمص لها بزازها وحلماتها
والعبلها في كهربا كسها زطيزها بطريقة هيجتها جدا

ثم عملت لها مساج خاص بزيت هاواي الجميل
فاعجبها حناني معها فنامت في حضني حتى الصباح
وعندما استيقضنا نكتها ايضا وعندما رغبت ان اقوم رفضت وقالت لي اريدك معي النهار بكاملة

ثم اعددت الافطار لي وقالت لي يجب ان تتغذي حتى تنيكني عدة مرات في اليوم
ثم بعد ان تنالت طعام الافطار
جلست بين فخدي ومصت لي ايري مص شديدا حتى انها رضعت الحليب في فمها واخذت قليلا منه
ومسحت صدرها وحلاماتها منة

استمرت بعد ذلك علاقتنا الجنسية .. ثم اصبحت انيكها من الخلف في طيزها
وكانت تستلذ في النيك من الخلف و الامام

ومرة سألتها لماذا في اول الامر لم توافقي على ممارسة السكس معي
فقالت لي احب الرجل الفحل الجريء الذي يمكن ان يرتكب جريمة من اجل مضاجعتي
وكنت متأكدة من انك ستقدم على ذلك من اول مرة قابلتك فيها

وهذا اصبحت انيكها طوال فترة اقامتها معي بالشقة حتى اصبح كسها وطيزها بوسع قنينة بيبسي
فعلا كانت فرسة بس لقيت خيال يكيفها منيح في السكس

سكس امهات

سكس محارم

سكس حصان

سكس حيوانات

سكس اخوات

سكس مترجم

هو وحماته قصه سكس حقيقيه

هو وحماته قصه حقيقيه

ينيك-حماته.jpg
سكس محارم
لم اكن اعلم عندما انتقلت للعمل في القاهره ان تحدث هذه القصه و علي فكره هي قصه حقيقة بدون اطاله انا من الاسكندريه و اسمي عادل و ده مش اسمي طبعا المهم اني سكنت في شقه ايجار شهري و كان المنزل مكون من ثلاثه طوابق كل طابق مكون من شقتان و كنت اسكن في الطابق الاخير و كانت صاحبه المنزل في الشقه المقابله لي و كانت لا تملك من الدنيا الا بنت تسمي دعاءو في الحقيقه انها كانت في قمه الادب و الهدوءو رغم انها كانت علي قدر بسيط من الجمال انما كانت غايه في الادب و الاخلاقو مع الايام ازدادتعلقي بدعاء و قررت خطبتها فاعلمت اهلي بكل شيئ فرحب والدي فتقدمت و تمت خطبتي لدعاءالتي كانت في برائه الاطفال فكنت فرحا بها للغايه و لاني كنت اعيش وحدي كانت ام دعاء قد قررت ان تجعل طعامي و غسل ملابسي و تنظيف الشقه من اختصاصها و مع مرور الايام كانت كل الحواجز  سكس محارم قد ازيلت بيننا كنت بالفعل اعيش بينهما كنت الكل في الكل لا تخطو حماتي خطوه بدون استشارتي و كانت ايضا قد بدئت المداعبات المعروفه بين كل المخطوبين من قبل و احضان و غزل جنسي صريح بيني و بين دعاء عما سيحدث يوم الدخله و قد بلغت حد انها عندما طلبت منها ان تجلس معي بدون كلوت حتي اخذ راحتي في البدايه تمنعت ثم وافقت بشرط ان اعمل حساب عزريتها فوافقت و بدئت للمره الاولي في حياتي اري الكس و اتلمسه و يملء فمي عسله و رحيقه كنا نعيش مثل الازواج و لكن بدون نيك يعني كله من بره و عندما حاولت ان انيكها في طيزها تالمت بشده فتراجعت و ظلت علاقتنا في حدود التفريش و اللحس و الرضع فطلبت منها ان تمص فلم تمانع و كانت الايام تمر في انتظار اليوم الموعود يوم الدخله اليوم الذي استطيع اخيرا ان انيك فيه الكس الجميل الذي فعلت فيه كل شئ الا النيك الذي كنت ادخره ليوم الدخله حتي جاء اليوم الذي قررت فيه حماتي ان تدهن شقتها و بالفعل اتفقت مع النقاش و اتي للعمل فكنت اعود من عملي فاجلس مع النقاش حتي ينتهي من عمله فكان هذا في قمه الارهاق حتي كان يوم حضرت من عملي و جلست كاعادتي انتظر انتهاء العمل و لكن في هذا اليوم كنت متعبا بشده فلم ادري بنفسي عندما نمت فوق مكتب موضوع في الغرفه الداخليه للشقه و كانت هذه الغرفه قد انتهي النقاش من دهانها كان جسدي ملقي عليها و ارجلي مدلاه لان المكتب لا تستطيع ان يستوعب جسد الرجل كاملا و قد راودني حلما جميلا كان يدور بيني و بين دعاء و كنت احلم بها عاريه تماما و انا انيك و اقطع الكس باسناني و لكن عندما بدئت في الاستحلام و الاستحلام هو ان يقذف الرحل منيه و هو نائم و عندما يقذف الرجل و هو نائم يصحوا من غفلته قليلا و هذه حقيقه علميه ففتحت عيني قليلا و ان بين النوم و اليقظه رئيت ما جعلني انتفض واقفا حتي كدت اقع من علي المكتب لولا اني استندت الي الحائط لقد و جدت حماتي المحترمه و قد كانت تتلمس زبري بيدها و اليد الاخري داخل الكلوت التي ترتديه و كانت و كانها عاريه تماما من اول وسطها حتي اقدامها و عنما فزعت ارتبكت و كنت انا وكاني في غيبوبه نظرتي ذاهله كل هذا حدث في ثواني فانتفضه هي الخري لتخرج يدها من الكلوت و تنزل ملابسها بسرعه فقلت لها ماذا تفعلين فلم تجيب بل رجتني ان اهدء فغادرت علي الفور الغرفه ابحث عن النقاش فقالت لي اته غادر منذ فتره طويله و هي لم تشا ان توقذني لاني تعب فقلت لها لاني تعب ام لتفعلي هذا فرجتني بكل قوه ان اهدء و اقتربت مني فبعدت عنها و و اطلقت ساقاي للريح لا ادري اين اذهب و كاني سكران و ظلت هي ترن علي هاتفي و انا لا ارد و عنما بدء زهني بالصفاء و ستيعاب ما يحدث قررت افلام سكس محارم عدم اكمال ارتباطي بابنتها التي اعشقها الي ابعد الحدود فقد رئيت منها و للمره الاولي في حياتي بنت عاريه و هذا ليس بالشيء القليل و كانت ماذالت ترن علي هاتفي فالعنها و ابصق علي التليفون حتي قررت الانتقام منها بان انيكها نيك لا رحمه فيه ان كان هذا ما تريده فهو لها و لابنتها فعدت الي المنزل و لم امر عليهم برغم ان الباب كان مفتوحا و بمجرد دخولي الي المنزل وجدتها ترن جرس الباب ففتحت لها و كانت هذه المره لا انظر لها علي انها ام زوجتي المستقبليه فنظرت لها اتفحص جسدها للمره الاولي كنت انظر الي كل تفاصيل جسدها و هي كانت تظن اني انظر لها باحتقار فدفعتني لداخل الشقه تطلب الغفران و انها كانت زله لن تتكرر فقلت لها لماذا فعلت هذا فقالت بلاش كلام في الموضوع ده انساه كان لم يكن فقلت لها انه حدث فمن حقي ان اعرف فانهارت في البكاء فضربتها علي وجهها بالقلم فنظرت لي ترجوني الرحمه فقلت لها لماذا فعلت هذا الشيئ و معي انا جوز بنتك فسكتت فرفعت يدي لاضربها من جديد فخافت و دارت وجهها بيدها و بدئت بالكلام عن زوجها المتوفي من ثمانيه اعوام و قضي معها عشرين عاما لم يكن يمنعه عن جماعها الا في ايام دورتها الشهريه و احيا كثيره كان يدعبها و هي في هذه الايام و فجا مات زوجها في حادث ليترك فراغا قاتلا و لم تشعر برغبتها الا عندما قمت بخطبه ابنتها فكانت تسمع همساتنا و كانت تتلصص علينا مما ايقظ العملاق الذي كان نائما فلم تشعر بنفسها هذا اليوم الذي انتهي فيه النقاش من العمل فاراد الرحيل فوجدتني نائما حاولت ايقاظي فلم اصحو فخرج الرجل و جائت هي لتوقذني فوجدتني نائما فوق المكتب علي ظهري و لاحظت انتفاخ البنطلون مكان هذا و اشارت الي زبري و عند هذا الحد بدء زبري في الانتصاب فاكملت انها لم تشر بنفسها عندما تقدمت لتلمس بيدها هذا الذي حرمت منه لاعوام طويلهو بلغت شهوتها زروتها عندما بدئت بلمسه فلم اصحو فبدئت تداعب جسدها حتي استيقذت و حدث ما حدث و كا ن زبري يا ولداه في هذا الوقت يكاد يفرتك البنطلون فطلبت منها الوقوف فلبت علي الفور فقربتها مني و قلت لها اني لم اري في المره السابقه جيدا و اني اريد ان اري الان فصعقت من طلبي و قالت انا حماتك كيف هذا فقلت لها الم تفكري في هذا عندما عملت الي عملتيه فقالت لا لن افعل فاقتربت منها فرئت زبري و ما اصابه من انتصاب فقالت لا انت مجنون انت جوز بنتي قلت لها لو عايزاني اتجوز بنتك و استر عليكي لو الناس سالوني انت سيبت البنت ليه اعملي الي حقولك عليه فلم تنطق فاقتربت منها فبعدت فامسكنها من وسطها فارادت الابتعاد و لكن كان زبري قد اصبح يضغط علي كسها فوجدتها تقول مش حينفع حرام انت حتتجوزنا احنا الاثنين فلم ارد ووضعت فمي فوق فمها التهم شفاهها الظمئي و كانت يدي تداعب طيزها بشده حاولت التملص و لكن لم تقدر كانت الشهوه قد تحركت بداخلها فتركت بنفسها بين يدي افعل ما اشاء رفعت ملابسها لاجدها عاريه تماما بين يدي فقمت علي الفور بخلع ملابسي و احتضنتها بشده و لم اترك جزء من جسدها الا و اكلته بفمي و دلكته بزبري و انهارت كل دفعاتها و كان يوم لا ينسي و من يومها و انا في فتره خطوبه لا تنتهي منذ العامان انيك البنت و امها كل يوم وقت ما يحلو لي بس المشكله اني عجبني الموضوع ده و بفكر اتجوز البنت و استمر انيك امها اظن ان انتم حتقولو لي ان دي فرصه اثنين بواحده و في الحقيقه ان ده رئي انا كمان و ناوي اتجوز البنت و انيك امها زي ما انا عايز ارجو ان تعجبكم القصه الواقعيه جدا

افلام سكسافلام نيك

أنا وبنت عمى المتزوجة قصة حقيقة

أسمى محسن متزوج من نجوى وهى جميلة وجسمها سكسى ولكن الحلو ميكملش فهى مصابة بالبرود الجنسى

وعلشان نيكها أفضل أتحايل عليها باليومين والتلاتة

وفى يوم حضرت إلينا من الصعيد الجوانى بنت عمى رباب

رباب عندها 19 سنة طولها 160 سم

بزازها فى الوقت ده فى حجم كرة التنس طيزها صغيرة ولكن طرية أوووى

رحبنا بيها وزوجتى كانت مبتعدة عنى بقالها شهر

المهم سهرنا وقامت زوجتى ونامت وجلست أنا وبنت عمى لوحدينا بعد نوم أبويا والكل

فضلنا نتجاذب الحديث عن العائلة ومن بعده انتقلنا أن كانت بتحب ولا لأ وعرفت أنه خارجة من قصة حب ومجروحة

فضلت أطبطب عليها وأمسح دموعها وفجأة طلبت منى أن أحضنها

فقمنا خرجنا على السطح وحضنتها وجسمى ولع من حضنها

حاولت أبعد عنها اترمت فى حضنى أوى غصب عنى أيدى نزلت مسكت طيزها ودخلت أيدى من تحت

الكيلوت دابت فى ايدى وشهقت وبدات تبوس فى وشى بشكل هيسترى

أجلستها على السلم ونزلت كيلوتها وبدأت الحس كسها وكأن كهربا مسكتها وفضلت أه أه أحححححححححححححححححححححححححححححححححح حححححححححححححححححححححححححححح

أوففففففففففففففففففففففففففف أه أه ولسانى تحرك على هضاب طيازها

شخرت وأحححححححححححححححححححححح وأوووووووووووووووووووف وفضلت تقول نيكنى

ومشيت زوبرى على كسها وطيازها لحد ماغرقتها بلبنى

ومر على هذا الموضوع خمس سنوات تزوجت هى وأنجبت ولد وبنت وسمت الولد محسن

وسافرت الصعيد وأخدت بنتى الصغيرة معايا وأول ماشافتنى سلمت عليا بحراراة وأول ما أنفردنا فى أحد الغرف

حضنتنى وباستنى وقالتلى مش قادرة أنساك ومسكتها من طيزها وكام بوسة لقيتها عينها غابت عنى الوعى

فوقتها وقعدنا نتكلم وعرفت أن جوزها شغال فى محافظة تانية واتفقنا أن تانى يوم تبات معايا أنا وبنتى وأولاده

بحجة أنها هتمسك بنتى تحميها

علشان هنصبح نسافر

وصحيت الصبح روحت المركز وجبت حباية زرقا وأخدت ربع تامول

وسجارتين حشيش وروحت لقيت العيال نايمين وهى صاحية

وبدون مقدمات لقيتها بتقولى تعالى أوريك حاجة ورفعت الجلابية لقيت عسل كسها نازل على وراكها لحسته لحد

ماطلعت لحد كسها وهى اشتغلت على وتيرة واحدة أه أه أح أح حلو

دخلوا وقلعنا عريانين وقعدت تمص زوبرى وتصرخ أه أمممممممممممأح نيكنى

رفعت رجليها على كتفى ورزعته مرة واحدة لفت رجليها على وسطى وفضلت أنيك فيها نص ساعة

وكسها نااار قولتلها هنزل لفت رجلها جامد عليه وقالتى نزل جوا ومن غير مقدمات كساها اتملى لبن

استريحنا شوية وقمت أخدت دش وهى قامت اخدت دش وخرجت لابسة قميص يدوب الحجر

وجات فى حضنى وبعدها نامت على بطنها لحست طيزها وفضلت ألحس

وجبت كريم بشرة خاص ببنتى دهنت بيه زوبرى وخرم طيزها ونكتها من طيزه ومن كسها تانى وتالت

وبعد مارجعت بشهرين اتصلت بيه وأبلغتنى أنها حامل وخلفت بنوتة

سكس ام وبنتهاافلام سكس امهاتسكس محارمسكس اخ واختهسكس حواملسكس عربيتحميل افلام سكسسكس محارمسكس مترجم

زوجة ابي السادية تمارس الجنس العنيف معي

من سنتين امي ماتت وابوية اتجوز واحدة جميلة بزازها مدورين وكبار ولا طيزها الكبيرة الملبنة وجسمها اصلا مش مليان قوي ولا رفيع مظبوط قلت بس انا حعيش اسعد ايام حياتي انا بطبعي مطيع غير ان امي ماتت فبقيت مكسور ومنطوي علي نفسي انا بابا بيسافر كتير جدا علشان شغله علشان كدة هو اتجوز علشان ميسبنيش لوحدي في بيت طويل عريض مع الشغالين بس اول يوم قضيته معاها كان عادي تاني يوم بقا قالتلي تعالي اقلع البنطلون قلتلها ليه قالتلي اقلع بس عايزة اشوفك مطاهر ولا لا انا مكنتش فاهم فقلتلها ماشي قلعت البنطلون والي تحته كمان .كمان? اه كمان قلعته راحت ماسكة بتاعي و قعدت تفعص فيه قالتي ايه ده لا لا لا خرم بتاعك صغير لازم يكبر انا حسعدك انا كنت دكتورة قبل ما اتجوز ابوك سيبلي نفسك خالص حاضر يا….. قولي يا ماما بحبها قوي حاضر يا ماما
سكس اغتصاب
انا مشيت من عندها مش فاهم غير اني كنت لازم اضربها من التفعيص ده قلت ياااه كل يوم كدة دي حاجة حلوة خالص تاني يوم قالتلي تعالي رحت وقلعت لا قيتها ماسكة حاجة غريبة كدة بلاستك طويلة وبس مش عريضة قوي قالتلي بص امسك نفسك هي بتوجع بس معلش علشان تتحسن يا حبيبي وراحت وماسكة بتاعي ومصاه جامد 10دقايق لحد اما كنت خلاص بجيب وراحت حصة الشئ ده في خرم بتاعي وانا اصوت واتنطط وهي تمسك فيا وتدخله اكتر لحد اما دخل كله وانا بعيط وهي تمسك فيا وتقولي استحمل علشان تبقي كويس وراحت جايبة لزق ولزقته جوه بتاعي قالتلي كام يوم كدة وحانشيله قلتلها لا يا ماما بيوجع قوي قالتي معلش استحمل علشان تبقي راجل طب وحمل بيبي ازاي قالتي ده مخروم من حوه اعمل براحتك تاني يوم رحتلها اعيط لها راحت مسكها موقفاه ع الاخر ونيمتني وراحت مسكة الشئ ده وبدأت تشيله وراحت حطاه تاني جامد وبدأت تنيك في بتاعي وانا اعيط واصوت واتنطط وهي تمسكني فضلت تنكني ربع ساعة وراحت واقفة ايوة بس كدة كفاية انهارده نكمل بكرة ولبستني هدومي مشت اسبوع علي الحال ده لحد اما في يوم راحت شايلاه خالص ااااااااااه حاسس براحة غريبة في بتاعي اخيراً قالتلي افتح رجلك فتحتها راحت واقفة قدامي وضربتني في بضاني جامد بركبتها وقعت ع الارض فتحت هي رجلي بلقوة وضربتني تاني وتالت لحد اما عيطت وقعدت تضربني ع طيزي بكفها لحد اما احمرت وانا اعيط من الوجع هي منتشية تاني يوم جت وجابت معاها حبل ربطني ممن ايدي في السربر وفتحت رجلي انتا بقالك كام يوم مجبتهمش مش فاكر ضربتني في بضاني كذاب اه اه اااه خلاص كفاية من اخر مرة كان فيها البتاع الاستك ده في بتاعي اه وحيحان جدا طبعا صح ولا لا اه حيحان طب النهارده بقا حكافأك وقعدت تمص في بتاعي احلي مص متعة رهيبة و بعدين راحت حذة خرزة في خرم بتاعي اه اه اه ايه ده يا ماما دي بتحرق قوي ايه ده ،بص انتا لو حيحان ولبنك فايض الخرزة دي حتطلع لو غير كدة يبقي بتلعب بديلك من وراية وحتفضل الخرزة دي جوه لحد اما تكون استويت و قعدت تمص و تلحس وتعلب فيه وانا خلاص علي اخرة ولبني مش عارف يطلع وهي بتضحك بتاعك بيتهز من كتر الوجع ههههههه وانا خلاص لحد اما جبت اخري ولقيت بتاعي زي البركان الخرزة طارت ولبني في كل حتة علي وشها وبزازها اااااااااه اه اه ااااه اخيرا جبت هههههههه ده انتا محروم جابت نفس البتاع البلاستك ده بس اعرض شوية وقالتلي ها يا بطل اجهز. قعد اروح يمين وشمال بس مش عارف مهي ربطاني في السرير لحد اما حطته كله يلا ادخل بقا ايوة كدة حلو معانا اسبوع كمان لحد اما نشيله بقة اه وحتفضل مربوط كمان يلا باي الشغالة بقا هي الي حا تتولاك لحد الاسبوع الجاي لا يا ماما ي لا لا راحت قافلة باب و ماشية ب عد اسبوع من السجن ده جت شالته من خرم بتاعي مش قادر اوصف الراحة بجد راحت ضرباني 7 ضربات في بضني خلتي دايخ ومش قادر اتحرك راحت جايبة انبوبة سكس جيل وراحت حطة علي بتاعي بس يا ما انا لسة صغير صفير هه رنتا لسه شفت حاجو راحت حطاها جوه خرم بتاعي ودايسه عليها فضتها كلها جوه بتاعي ااااااااااااااااه احححححااااااااااا لا يا ماما لا احححمما حرام لا مش قادر وهي نازلة ضحك هههههههه شكلك يموت من الضحك اااااااااه يماما راحت حطت خرزة كمان اه علشان لما تجيب تجيب صح وراحت ماسكة بضاني جامد و تبعص فيهم وتشدهم و انا مش عارف اتوجع منين من بتاعي ولا بضاني اااااااه يا ماما بتاعي مش قادر ب،بتاعك شوية شوية و مش حتفكر فيه تاني ده انتا طلعت مسلي بشكل وراحت ماسكة بتاعي وهو منفوخ وبيتهز لوحده من الوجع والهيجان وضغطت عليه جامد اااااااااه حرام كفاية ارحميني هههههههههههه ده انتا عثل ضرب في بضاني يوم كامل في العذاب ده لحد اما طلعت الخرزة والجيل كلة طلع كان جيل بقا مع لبن بس كنت لسه هيجان وبضاني وجعاني راحت فكة السنتيانة وحطت بتاعب بين البزين الكبار دول وفرك بتاعي لحد اما جبتهم وبعدين مصته جبتهم تاني خالتني اجيب 4 مرات و بعدها بتاعي مش راضي ينام وبقا هايج اكتر لدرجة انه بقا بيطلع لبن لوحده راحت فكاني وقلعتني ملط وقعد تحبني في كباية وراحت عامل بيبي فيها وشربتهالي وبعد كدة قالتي يلا حتنيك مرات ابوك يا خول وقعدت علي بتاعي اعو تجيب غير لما اقولك ها والا و**** انتا عارف
اممم بتاعك مع الفيجرا مش وحش بعد ضرب 14 مرة ولسة كدة اه يا ما مش قادر. امسك نفسك يا خول ، مش قادر يا ماما انا بجيب ااااه مش قادر خلاص ااااااااااااااااه خلاص سماح المرة دي يا لعبتتيييييي

سكس اخ واختةسكس محارمسكس اغتصابسكس امهاتسكس حيواناتصور سكسعرب نار