حنان المنتقبة…قصة كاملة

حنان المنتقبة…قصة كاملة

,افلام نيك,سكس عربى,سكس امهات, عرب نار,صور سكس,سكس اغتصاب,

قصة حقيقية تدور احداثها حتى يومنا هذا ..انا حنان عمرى الان 26 عاما تزوجت من حسن وانا فى السابعة عشر من عمرى قبل زواجى كنت محجبة وبعد الزواج طلب من ان البس النقاب فوافقت على الفور فانا شديدة الجمال وجسمى جميل ومتناسق رغم حجابى قبل الزواج وكلما خرجت الى الشارع تلتهمنى نظرات الشباب والرجال واسمع كل انواع الغزل الحلو والقبيح ..زوجى رجل طيب ميسور الحال رزقنا باجمل ما فى الحياة ابنى احمد عمرة الان 7 سنوات ولم يكن بينى وبين زوجى اى خلاف الا مشكلة واحدة ..انا امى امراة مسنة تسكن بالشارع المجاور لسكنى اطلب من زوجى ان
اذهب اليها لاقضى لها ما تريدة من اعمال المنزل الا ان زوجى يرفض ..ولا يسمح لى الا بيوم واحد بالاسبوع ..كان هذا مصدر خلافنا الوحيد.. و عندما كنت ادخل على النت ومواقع التواصل وأرى ما أرى كنت أشمئز مما أراة..وكنت أرى أن البنات والستات اللائي يشاهدن هذا ما هم الا عاهرات وشراميط والرجال والشباب ما هم الا فسدة لجيل فاسد جيل الانترنت والاتصالات جيل ضائع ..

كنت اظن ان علاقتى بالجنس مع الشيخ حسن جيدة وهى علاقة شرعية ومعنى شرعية عندى وعند الشيخ حسن
يبدا الجنس بالبوس ثم يدخل زوبره فى كسى بالوضع ال****ي الطبيعى ..انا تحته وهو بينكنى واذا تبقى وقت يرفع رجلى على كتفة وينكنى حتى ينزل لبنه فى كسى وهكذا..
سكس عربى, سكس حيوانات, سكس امهات, قصص سكس, سكس محارم,سكس مترجم,
حتى جاء اليوم الموعود فتغيرت حياتى كلها..حدث بينى وبين زوجى الخناقة المعتادة وعلا صوتنا اريد ان اساعد امى وهو يرفض..فى نفس اليوم رن جرس الموبايل وكنت منهارة فانا اعشق امى..واذا بصوت رجل يسال عن شخص فهمت ان الرقم خاطىء وجدته يقول انت ليه صوتك حزين كدة ؟فى إيه ممكن اعرف او اساعدك ؟طالت المكالمة تحدثنا عشرة دقائق..فقد كان حنون هادئ شعرت انه يفهمنى ,ويشعر بى ولكن لماذا سمحت له بالكلام كل هذة المدة بالرغم من عدم معرفتي به؟..

تعددت المكالمات بيننا كل يوم ..واعطيته رقم حسابى على الفيس بوك .. وادمنت مكالماته ورسائله..طوال ثلاثة شهور احدثة ليل ونهار ..ولا يقطع حديثنا الا عشاء زوجى ونيكته التى لا تستمر اكثر من 10 دقائق..عشقت الفيس ورسائله فقد اصبحت انام والموبايل بين احضانى واصحو قبل ان اغسل وشى.. انظر الى الرسائل واقراها..واذهب بسعادة لبدء يوم جديد من الرسائل والمكالمات.. وطلب مني ان يرانى ..وكنت ارفض وبإصرار.

انا سعيدة هكذا ..لا اريد ان اخطئ فى حق زوجى ..ولكننى اريد تلك السعادة التى اشعر بها..وعندما الح مرات ومرات وافقت وذهبت إليه..انه مجدى رجل فى السادسة والثلاتون من عمره ..منفصل عن زوجته.. كما اعلم.. تقابلنا فى سيارتة ورأي وجهى للمراة الاولى الذى لم اكشف عنة الا لزوجى ومحارمى.. وقد رفضت أنأخرج معه بالاماكن العامة والخاصة.. وتحدثنا ووضع يدية على كتفى فرفضت..ومرت معه ساعة كاملة كالثانية الواحدة ..ثم طلب مني مقابلة ثانية فى شقة اخوه المسافر لرفضي الاماكن العامة..

وافقت فانا صاحبة مبدا ان المرأة لا تعطى نفسها الا بارادتها.. وانا احببتة ..اريد حديثة ..وليس الجنس..ولم اعلم ان هذا اليوم سيغير مجرى حياتى كلها..ذهبنا الى شقة اخية ..و قد كان بارعا فى الحديث معي و يشعر ما بداخلى ..تحدثنا كثيرا.. واقترب منى اراد تقبيلى رفضت.. رغم رغبتى ثم وضع اصبعة فى فمى..فوجدتني امص اصبعه برغبة وشهوة لم اعهدها فى نفسى وصلت الى عض اصبعه بعنف..ووجدته يخرج لى ذبه لامصة !! وبالرغم من دخول الذب فى كسى الاف المرات ..ولكننى لم المسة ولم اذقه..ولكنني قبلت له ذبه..وما ان وضعته فى فمى وتذوقت حلاوتة حتى اصابنى الهيجان ولم ادرى ما افعل وما اقول..فقد خلعت كلوتى وجلست على ذبه بعنف وشهوة ..فقد تغيرت قواعد اللعبة انا من انيك مجدى انا من ادخلت كسى فى زوبره..

لم اعد تلك المرأة التى تنام على ظهرها وتفتح رجليها للنيك دون حراك..وما هى الا دقائق بسيطة إلا وقذفت ماء كسى على زوبره وفخديه.. واغرق كسى بلبنه..فقد انزلنا فى وقت واحد ..شعور لما اعهده.. ولم اعرفه.. وكاننى اتناك للمرة الاولى فى حياتى ..على صوتى دون مراعاة لشئ ..لم تستمر كل هذه النياكة سوى 5 او 6 دقائق ولكنها اخرجت ما بداخلي وما لم يخرجة زواج 8 سنين ..

ذهبت الى البيت ورحت فى نوم عميق ..وعندما استيقظت ..حدثته وكان حديث مختلف فقد زالت كل الفوارق بيننا..تعددت اللقاءات بيننا حتى اكثر من اربع شهور حتى اننى وصلت الا درجة اني امص له زوبره من البداية حتى يقذف لبنه فى فمى وابتلعه كاملا..لدرجة انني من طلبت منه ان ينيكنى فى طيزى واغرق كل جسمى بلبنه حتى شعرى كذلك!!النصيبة عرفت ماقيمة بزازى وطيزى وكسى ..عرف مجدى كيف يتعامل مع كل جزء من جسدى..كنت دائما احكى لاحدى صديقاتى وكانت تسالنى الم تشعرى بالندم و كنت اقول انى على استعداد لاعيش عمرى معه ولست بنادمة على شى الا بعده عنى وعاد اخيه المسافر الى شقته التى نذهب اليها ..ومر اسبوع دون لقاء ودون نيك شعرت بالجنون..وطلبت من مجدى ان ياتى الى فى غياب زوجى فزوجى يعمل باحدى الشركات الكبرى ..ويذهب الى عمله فى الصباح ولا ياتى الا بعد السابعة مساء ..اتى مجدى وناكنى على سريرى..حتى جاء اليوم الذى راتنا فيه اخت زوجى راتنا فى غرفة نومى راتنى وانا عارية ومجدى كذلك راتنى وانا امص له زوبره وكانت صدمة لى ولها.

ثبت كلا منا فى مكان بلاكلام وارتدى مجدى ملابسة وخرج مسرعا وعنفتنى زينب بعنف كادت تصل الى الضرب .وعلا صوتها .وهى اخت زوجى الكبيرة زوجها متوفى منذ سنوات وخرجت وهى غير مصدقة ما راتة فانا التى لا يرى احد وجهى
بتناك فى غرفة نومى وعلى سرير اخيها وفى المساء عادت زينب تطلب منى انهاء العلاقة من اجل زوجى وابنى
..زينب لم تدرك اننى لا اشعر بكلامها ولا نصائحها فانا فى حالة من العشق لدرجة انى لا اسمع ولا ارى الا صوت وكلام حبيبى مجدى..استمرت علاقتى الجنسية بمجدى على فترات متقاربة وقد عشقنى مجدى ايضا وطلب الزواج منى
وانا اطلب الطلاق من زوجى واشترى شقة خاصة لمقابلتنا وزواجنا المحتمل.

وصلت راسائلنا على الفيس الى 122 الف رسالة فقد همت به وبحبه وبجنسه معى شعرت انى امراة
حتى وهو بينكنى كنت اشعر انى انزل ماء من كل مكان فى جسدى فقد كنت اعلم ان الكس فقط هو من يقذف الماء
ولكن كان كل مكان فى جسدى يقذف ماءة او عبارة غير مفهومة ورعشة تكاد تزهق روحى من فرط النشوة
انا الان حامل لا اعرف هل الحمل من زوجى او من مجدى..بعد ان عرف مجدى بحملى طلب منى عدم المقابلة مرة اخرى وتقتصر حياتى على الموبيال والفيس ..اما الزواج واما لا مقابلات.. لا نيك ..لا حب ..مر على ذلك شهرا كاملا اكاد اجن لا اعرف ما افعل .
زوجى يحبنى ولم يفعل معى اى شئ ولا يوجد سبب اطلب به الطلاق ..ومجدى ادرك تماما حبى له وعشقى لنيكه ومتعتى..وافق على ان اطلق واخذ ابنى معى لنعيش سويا فى اى مكان حتى لو محافظة اخرى..اكاد اجن شوقا وعشقا وجنسا.

وصفات لازالة حب الشباب

وصفات لازالة حب الشباب من اول مرة
يعد حب الشباب من أبرز المشاكل الجلدية التي تزعج السيدات، لأنها تظهر بشكل مفاجئ كما يصعب علاجها بشكل سريع وفعال.وسوف نقدم لك خلطات لانه عتبر الخلطات الطبيعية هي الخيار الأمثل لمعالجة حبوب الوجه والجسم دون التسبب في التهابات الجلد، كما أنها سريعة المفعول ولا تحتاج تكلفة عاليه لتحضيرها فجميعها من مكونات منزلية متوفرة، وبالإضافة إلى القضاء على الحبوب فالعديد من هذه الوصفات تساعد أيضاً على استعادة شباب الجلد وتفتيح البشرة وتنقية المسام. يمكنكِ تطبيق هذه الوصفات على بشرة الوجه والأماكن المصابة بالحبوب في الجسم كالأرداف والظهر. واحرصي على تجربة الوصفات الطبيعية بصفة عامة على منطقة صغيرة من الجسم أولاً للتأكد من عدم وجود تفاعلات تحسسية خاصةً إذا كنتِ تمتلكين بشرة حساسة.
صور سكس,سكس اجنبى,قصص سكس, ما هي أسباب ظهور حب الشباب؟
  • السبب الرئيسي في ظهور هذه الحبوب هو عدم العناية بالوجه مما يؤدي لتجمع وتراكم الأوساخ في المسامات مما يؤدي إلى انسدادها وبذلك تظهر الحبوب.
  • تظهر الحبوب لدى بعض المراهقين بسبب التغيرات الهرمونية التى يمر بها الجسم في تلك المرحلة.
  • تناول الأطعمة الدهنية بكثرة قد يؤدي لظهور تلك الحبوب.
  • قد تؤدي التغيرات المناخية واختلاف البيئة أثناء السفر إلى ظهور تلك الحبوب.
  • القلق الزائد عن الحد والتوتر الناجم عن بعض الضغوط اليومية قد يؤدي لظهور الحبوب.
وصفات للتخلص من حب الشباب
الوصفة الاولى : العسل واللبن
المكونات :
  • ملعقة صغيرة عسل.
  • نصف ملعقة صغيرة لبن.
  • ربع ملعقة ليمون حامض.
طريقة تحضير
  1. قومي بوضع جميع المكونات في إناء ثم اخلطيهم جيداً ثم ضعي الخليط مساء قبل النوم على الوجه لمدة 10 – 15 دقيقة.
  2. ثم نقوم بغسل الوجه جيداً بالماء الفاتر، ونقوم بتنشيف الوجه بمنشفة رقيقة دون الضغط على البشرة.
الوصفة الثانية :الشوفان
المكونات
ملعقة من الشوفان
ملعقتين من الماء أو الزبادي
طريقة التحضير
يحتوي الشوفان على العديد من العناصر والفيتامينات التي تساعد على تغذية البشرة، كما يتميز بخواصه المضادة للبكتيريا والفطريات. 1- اخلطي ملعقة الشوفان مع ملعقتين الماء أو الزبادي حتى تتجانس المكونات جيداً. 2- ضعي الخليط على البشرة النظيفة، واتركيه لمدة 20 دقيقة، ثم اشطفيه بالماء الفاتر. 3- كرري الماسك 3 مرات أسبوعياً للقضاء على الحبوب نهائياً. الوصفة الثالثة :الطماطم
المكونات
  • ملعقة صغيرة من السكر
  • حبة واحدة من الطماطم
طريقة التحضير
تعتبر الطماطم مصدر جيد لحمض الساليسيليك الذي يعتبر من أشهر علاجات حب الشباب، كما يساعد على امتصاص الزيوت الزائدة في البشرة وقبض المسام. قومي بمزج ملعقة صغيرة من السكر مع مهروس حبة واحدة من الطماطم، وزعي المكونات على البشرة في شكل حركات دائرية لمدة 5 دقائق مع تركه حتى يجف ثم اغسلي بالماء الدافئ. الوصفة الرابعة : العسل
  • العسل مصدر طبيعي لمضادات الالتهابات ومضادات الأكسدة التي تقضي على البكتيريا والجراثيم المسببة للحبوب.
  • كل ما عليك فعله هو تطبيق القليل من العسل بواسطة قطنة نظيفة على الحبوب، اتركيه لمدة 15 دقيقة
  • ثم اغسليه بالماء الفاتر. تجنبي وضع العسل على الحبوب المفتوحة أو الملتهبة.

نصائح لعلاج آلام الأسنان أبرزها النعناع والخل

نصائح لعلاج آلام الأسنان أبرزها النعناع والخل

افلام سكس مثيرة, عرب نار, سكس مصرى, تحميل افلام سكس, سكس محارم, سكس حيوانات, افلام نيك, سكس صعب,

آلم الأسنان من أصعب أنواع الألم الذي يتعرض له الشخص، فهناك من يعاني من مشكلة ما كتسوس أو ضعف أو التهاب أو الإصابة بخراج في الأسنان، وجميع هذه المشاكل لها العلاج، ولكن قد يتعرض المصاب لتورم في الوجه بالإضافة إلي الهبوط وصداع يصاحبه ألم في الاذن والعين.

الأسنان

ومما لاشك فيه أن الإصابة بألم الأسنان شيء لا يعرف سن محدد، فيحدث لجميع الأعمار،  ويجب الاهتمام بالعلاج سواء كان عن طريق علاجات يتم تناولها بالفم، أو بالطب البديل أي بالأعشاب وبعض المشروبات والأطعمة.

صور سكس, XNXX, سكس محارم, افلام سكس, سكس امهات, سكس محارم, افلام نيك, سكس حيوانات, قصص سكس

ووفقا للتقرير الذي نشره موقع ” mytooth”،  مؤكدا أن الإصابة بألم الأسنان له العديد من الأسباب، فتغير الهرمونات في الجسم من أهم الأسباب المؤدية لذلك، وأيضا انخفاض نسبة الكالسيوم تعرض صحة الأسنان للخطر، لأنها تصبح سهلة الكسر والإصابة بالتسويس، فيجب الإهتمام بالأطعمة الغنية بذلك.

نصائح لعلاج ألم الأسنان

 وأشار التقرير إلي أن الحمل له دور هام جدا في الإصابة بمشاكل الأسنان، نتيجة لهرمون  الإستروجين والبروجسترون الناتج عن الحمل.

وقدم التقرير العديد من العلاجات المختلفة للتخلص من ألم الأسنان في أسرع وقت ممكن، ومنها:

1- الماء والملح:

هل تعلم أن المضمضة بالماء وملح لها دور كبير في التخلص من ألم الأسنان،  ففي مرحلة الطفولة وعند إستبدال الاسنان بعد إزالة واحدة منها نقوم  بالمضمضة بهذه الطريقة، فهي  تعمل علي إزالة البكتريا وتهدئة الألم.

 

2- القرنفل:

القرنفل..أثبت العديد من الدراسات الطبية قوته في التخلص من ألالم الأسنان، فهو العلاج الأكثر فعالية  ويتم عن طريق وضع قطعة صغيرة في مكان الألم، وسيتم تسكينه.

التخلص من حب الشباب ومنع الشيخوخة

 

من أكثر أنواع الفواكه المحببة للكبار والصغار على حد سواء، فبعيدا عن نكهته وطعمه المميز، فهو يعتبرا ذا قيمة غدائية عالية جدا وفوائد جمالية كثيرة وخصوصا للبشرة.

ويحتوي الموز على عناصر غذائية

كثيرة أهمها، فيتامين “جأ، ب1، ب2، ب6، د”، المغنيسيوم، الزنك، وغيرها من المكونات المفيدة لصحة ونضارة بشرتك، وفيما يلي نقدم لكم أبرز فوائد

الموز للبشرة:

 

- يساعد في التخلص من حب الشباب.

- يحارب تجاعيد البشرة بسبب احتوائه على مضادات الأكسدة.

- يخفف من ظهور أعراض الشيخوخة المبكرة.

- يساعد في تنشيط خلايا البشرة.

- يساعد على التخلص من الخلايا الميتة.

- التخلص من الهالات السوداء تحت العين.

إليك افضل خلطات لشد البطن في اسبوع

إليك افضل خلطات لشد البطن في اسبوع

إن الحصول على بطن مشدود وممسوح هو هدف كل امرأة تسعى للتمتع باطلالة جذابة تسحر من حولها. ولا بد أنك تعانين من كثرة الوصفات التي جرّبتها ومن الحميات الغذائية من دون الحصول على النتيجة المطلوبة.
لذلك، تقدّم لك “ياسمينة” هذه الخلطات المنزلية السهلة لشد البطن في أسبوع.
1- العسل والليمون: لتحضير هذه الخلطة تحتاجين إلى كوب من الماء، ملعقة كبيرة من العسل، وعصير ليمون. قومي بغلي الماء على النار، ثم أضيفي عصير الليمون والعسل إلى الماء المغلي. واشربي هذا المزيج يومياً صباحاً لمدة أسبوع ولاحظي النتيجة.
2- الزنجبيل والفلفل: لتحضير هذه الخلطة تحتاجين إلى كوب من الماء، القليل من الزنجبيل، القليل من الفلفل وملعقة كبيرة من العسل. قومي بغلي الماء ثم أضيفي الزنجبيل ليغلي معه، ثم أضيفي باقي المكونات. اتركيه لمدة 5 دقائق قبل أن تشربيه. كرّري هذه العملية يومياً مساءً لمدة أسبوع.
3- شاي النعناع: لتحضير هذا الشاي تحتاجين إلى كوب من الماء، ملعقة كبيرة من العسل، أوراق نعناع، يستحسن أن تكون خضراء والقليل من الفلفل. قومي بغلي المكونات مع بعضها على النار ثم اتركيها لترتاح لمدة 5 دقائق قبل أن تشربيها.

4- القرفة: احضري كوباً من الماء وأضيفي إليه ملعقة كبيرة من القرفة واغليها على النار، ثم أضيفي إليها ملعقة كبيرة من العسل واشربيها يومياً لمدة أسبوع صباحاً وقبل الذهاب إلى النوم مساءً.

إذاً، هذه الخلطات المنزلية ستساعدك على الحصول على بطن ممسوح خلال أسبوع، جرّبيها وشاركينا رأيك.

كيفية التخلص من الكرش نهائيا.

كيفية التخلص من الكرش نهائيا.

سكس مصرى, سكس محارم, تحميل افلام سكس, ءىءء,سكس ديوث, افلام نيك, صور سكس اجنبى, سكس محارم مترجم,سكس حيوانات,

 

1- الاكثار من اكل الالياف

ترجع اهمية الالياف و في خفض الوزن الى تحولها لمادة هلامية تبطئ من مرور الأكل خلال الجهاز الهضمي. بجانب قدرتها على إيصال الإحساس بالشبع، بالتالي تساعد على تخفض كمية السعرات الحرارية المكتسبة.

في دراسة استمرت خمس سنين علي اكثر من 1100 شخص، توصلت الدراسة إلى أن تناول عشرة جرام من الألياف في نظامك الغذائي، يخفض من مشكلة الكرش بنسبة 3.7%. (6)

تناول الاطعمة الغنية بالالياف بصورة يومية ومنتظمة مثل: الشوفان، الشعير،الفاصولياء، الخوخ، التفاح، البروكلي  مصدر هام للألياف التي يحتاجها الجسم في الكثير من العمليات البيولوجية والتي تؤدي بدورها إلى التخلص من الكرش نهائيا.

2- الابتعاد عن الأطعمة التي تحتوي على الدهون المتحولة

كما ذكرنا سابقًا الدهون المتحولة هي الأطعمة التي تحتوي على الزيوت المهدرجة، الابتعاد عن تناولها يساعد في التخلص من السمنة، وبالتالي التخلص من مشكلة الكرش نهائيا.

ينصح باستخدام زيت جوز الهند المفيد في تعزيز عملية التمثيل الغذائي. بدراسة على بعض الرجال لمدة 12 يوم تم إدخال زيت جوز الهند على نظامهم الغذائي بدون رجيم

انخفضت السمنة وساعد استخدام زيد جوز الهند فى التخلص من الكرش للرجال الموجودين بالتجربة بنسبة تخطط 2.86 سم من محيط الخصر. (7)

3- اتباع النظام الغذائي الذي يحتوي على الكثير من البروتين

تناول البروتين يساعد بقدر كبير في الإحساس بالشبع، لأن له تأثير على زيادة هرمون الشبع بالجسم PYY. كما أنه يساعد في الحفاظ على الكتلة العضلية وزيادتها، بالتالي زيادة معدل حرق الدهون بالجسم.

تعددت أنواع رجيم البروتين لكنها تستند الى مفهوم واحد، خفض نسبة الكربوهيدرات المستهلكة وزيادة البروتين سيجبر الجسم على حرق الدهون لامداده بالطاقة.

إقرأ أيضاً: كيفية التخلص من الكرش في اسبوع – رجيم ونصائح مجربة لازالة الكرش

4- الابتعاد عن التوتر

يدفع التوتر الجسم الى انتاج المزيد من هرمون التوتر مما يزيد من الوزن خاصة فى منطقة البطن مكون الدهون الحشوية أو ما يعرف بالكرش.

تزيد منطقة الكرش عند النساء أصحاب الخصر الممتلئ نتيجة لزيادة إنتاج الكورتيزول.

الابتعاد عن التوتر الانخراط في أنشطة ممتعة ومحببة، يساعد كثيرا في التخلص من الكرش نهائيا. الرياضة أيضًا من أهم العوامل التي تساعد الإنسان في التخلص من التوتر

كما ان اليوجا تعتبر من الأساليب الفعالة في الحصول على الراحة النفسية.

5- الابتعاد عن تناول الأطعمة الغنية بالسكر

ذكرنا سابقا ان زيادة معدل استهلاك السكر عامل هام في زيادة السمنة مع وجود مادة الفركتوز. السكر الصحي مثل العسل غير مستثنى ويجب أن يتم استخدامه بصورة مقننة.

أظهرت الكثير من الدراسات زيادة نسبة الدهون على الكبد نتيجة تناول المشروبات السكرية. عدم إدراك العقل مقدار الكمية التي تم إدخالها إلى الجسم، يرفع مع استهلاكها.

6- تمارين التخلص من الكرش نهائيا عن طريق الكارديو

اكدت الدراسات على أهمية الرياضة للتخلص من الكرش ودهون البطن. لم يتم تحديد هل التمارين العنيفة أكثر فائدة من التمارين الخفيفة ام العكس، لكن اتفقت الدراسات أهمية تمارين التخلص من الكرش.

بدراسة مجموعة من النساء بعد سن اليأس، ساعدت الرياضة لمدة 300 دقيقة في الاسبوع للتخلص من الكرش عند النساء فى تلك المجموعة، مقارنة بالنساء اللاتي يقومن بالتدريب 150 دقيقة في الأسبوع.(8)

السكان الجداد وجارتي الشرموطة

السكان الجداد وجارتي الشرموطة

القصة هتكون بالعامية المصرية عشان كده هعرف اعبر اكتر
القصة حقيقية
سكس مصرى, سكس اخ واخته,xnxx,عرب نار, سكس على الكام,سكس مصرى,سكس اجنبى,سكس مترجم,صور نيك,سكس امهات,افلام نيك,
انا شاب عازب عندي 30 سنة ساكن في حي شعبي مش بشتغل كتير بحكم ان شغلي بيعتمد علي مواسم معينة
اغلب الوقت علي القهوة او مع صحابي خارجين او في البيت نايم ده يومي
بدأت القصة لما رن جرس الباب وصحيت من النوم لقيت عرفة السمسار بيقولي معلش ياعمر صحيتك من النوم
في سكان جداد جايين يتفرجو علي الشقة اللي تحت هات المفتاح
اديته المفتاح ونزلت وراه لقيت راجل ومراته سلمت عليهم وجبتلهم حاجة ساقعة واتفرجو علي الشقة
وحسيت ان جوزها معجبتوش الشقة وبصراحة هي الشقة متعجبش حد خالص كانت شقة زي الزفت
المهم لقيته بيقول لمراته الشقة مش عجباني يا جيهان ولقيتها بتبصلي وبتبتسم وقالتله الشقة حلوة يامحمد
قعدو شوية يتكلمو وسبتهم ودخلت البلكونة ولعت سيجارة وسامعها بتقوله انا مش هقعد غير هنا وقد كان وتاني يوم جابو العفش
بعدها بأيام لاقيتها بتنده عليا الصبح بدري وصحتني من احلي نومة قولت من اولها بقي هيوجعو دماغنا
انا : نعم يا محمد خير
جيهان : انت بتقولي يامحمد ليه هيهييهيهي
انا : اصل مش هندهلك بأسمك يعني
جيهان : لا عادي قولي يا جيهان ولما محمد يكون موجود قولي يامحمد عادي وغمزتلي
انا : ماشي ياستي.. خير ياجيهان! ؟
جيهان : محمد جوزي عمل اوضة السرير ومعملش الدولاب وعايزين نجار يعمله
انا : حاضر لما انزل هشوفلك نجار.. او انا اعملهولك عادي انا ليا في النجارة
جيهان : طيب انت فاضي دلوقت تيجي
طلعت شقتي وجبت عدة ونزلت رنيت الجرس لقيتها بتفتحلي ولابسة جلبية غير اللي كانت واقفة بيها وهي بتكلمني
هي خفيفة ومش لابسة تحتيها اي حاجة وبزازها وطيزها تحرك الحجر اتخضيت من المنظر وحسيت اني ضيعت خالص وسرحت ف جسمها
جيهان : مالك يا عمر سرحان في ايه
انا : لا مفيش حاجة عشان لسة صاحي بس
جيهان : طب فوق كده وصحصحلي هيهيهي
وبدأت اعمل الدولاب وهي بتحكيلي عن جوزها وشغله وانه اوقات بيبات في الشغل بالاسبوع والاتنين
وانها ندمانه انها خدته وانها متبهدلة معاه وانه بيضيع فلوس كتير علي المخدرات وانا سرحان في دنيا تانية مع كل حركة
ليها بزازها بتتهز زي الملبن وشوية تيجي تسند معايا تلزق فيا اوي وبدأ زبري يقف اوي وانا لابس بنطلون خفيف
وبدأت اداري فيه وكان واضح عليا التوتر وبفكر ازاي اخلص من الدولاب ده واطلع اضرب عشرة علي العذاب ده
لاقيتها بتقولي انت عايش لوحدك ليه متجوزتش لحد دلوقت! ؟
انا : الظروف بس ولسة النصيب
جيهان : ياعيني ياحبيبي انت اللي زيك معاه دلوقت عيل واتنين وبعدين مين بيغسلك هدومك
وبيعملك الاكل واكيد محتاج واحدة تدلعك هيهيهي
انا : سيبك من الاكل والغسيل بعملهم المهم الدلع ده هو اللي ناقصني
جيهان : عشان كده “وشاورت علي زبري ” وغمزت وابتسمت
حسيت اني كده جبت اخري ولازم انيكها دلوقت ولاقيت ايدي بدل ما بتخبي زبري بقيت بدعكه ولاقيتها بتقولي ايه انت تعبان طب استني ادعكهولك انا وفضلت تدعك زوبري ونزلت علي ركبها وفضلت تمص حسيت انها هتاكله
جيهان : زبرك جميل اوووي وكبير اوووي انت من النهاردة رجلي وانا شرموطك
انا : طب تعالي في شقتي احسن “بصراحة كنت خايف لاحسن جوزها يجي ”
طلعت شقتي ولاقيتها جت ورايا وجايبة ف اديها عباية خروج وقالتلي دي لاي ظرف طارق هيهيهيهي
قلعت كل هدومي وقلعتها الجلبية اللي كانت علي اللحم ولاقيتها جسمها زي القشطة
فضلت امص في بزازها وابوس شفايفها وهي مبقتش قادرة تقف علي رجلها نيمتها علي الارض وفتحت رجلها وهي تقولي ابوس ايدك دخله
فضلت انيك فيها وهي اححححححح ااااااااااه زبرك هيموتي الحقيني ياماما وكانت بتتكلم كلام كله شرمطة
وانا مش عايز انزلهم واخرجه من كسها ادخله بين بزازها وهي ااااااااااااه اححححححح احححححح انت هتقتلني براحة علي بزازي برااااااحة
حطه في كسي بقي ودخلته ف كسها وفضلنا كده نص ساعة وحسيت اني هجيب انزلهم فين يا شرموطة يا متناكة
جيهان : نزلهم في كسي يا سيدي انا شرموطك ومتناكتك نزل ياقلبي احححححححح اااااااه اوووووووووف
وفضلنا انا وجيهان اليوم ده في شقتي اريح ساعة واقوم انيكها نكتها تلات مرات لحد ما قالتلي هنزل وخدت رقم تليفوني ونزلت
تاني يوم وانا عالقهوة لقيتها بترن عليا بتقولي الحقني ياعمرررر
استنوا الجزء الثاني

انا وهى وخالتى والسوق

انا وهى وخالتى والسوق

فى الاول احب اعرفكم ان الحكاية دى حقيقية بجد من الاول للأخر .. <br>
انا محمد ميدو 30 سنة . ساكن فى الاسكندرية . فى يوم من قريب جدا . حوالى شهرين طلبت منى خالتى انى اروح معاها السوق . علشان عايزة تشترى شوية حاجات ومش هتقدر تشيل لوحدها . وانا بصراحة بقالى سنين منزلتش سوق قولتلها ماشي معاكى .. وفعلا دخلت لبست هدومى عادى ترنج وكوتشي ونزلت معاها .. وركبنا مواصلات لحد السوق . ونزلنا بدأنا نتسوق خضار واكل وحاجات وانا كنت مبسوط جدا جدا .. وكانت الدنيا زحمة جدا ستات × ستات <br>

سكس امهات, قصص سكس, تحميل افلام سكس,سكس محارم, سكس مصرى, سكس حيوانات, فيلم سكس,افلام نيك, عرب نار,صور سكس,سكس محارم,
وبعد نص ساعة وانا مع خالتى وفى ستات كتير بتنقى وتشترى . لقيت شاب لازق فى واحدة 35 سنة تقريبا بس جامدة جدآآآ … لابسة عباية سودة متجسمة وصدر كبير وطيز كبيرة . وسوة عسل . وجسم مظبووووووط اوى .. والولا عمال يلزق وهى تستهبل وتوطى وترجع علية بطيظها . وتبص بطرف عنيها للجنب . وبدأت اهيج على جسمها والمنظر . وفجأة خالتى تقولى يلاااا . فصلتنى . قلتلها يلاااا . وطلعنا قدام شوية وانا همووووت عليها . وبدأت خالتى تقف وتسأل بكام وتنقى ومفيش دقايق لقيت الست دى جت جنبنا والواد مش موجود . وانا شايل اكياس وحاجات وزحمة . وقلت يلااااا بقى فرصتك . قمت واقف فعلا وراها يادوبك لمست طيزها بزبرى ولقيت زبرى شد شدة بنت كلب هى كانت ولا حصل اى حاجة وانا زبرى شد على الاخر وداريت بالاكياس وقمت مقرب تانى ولااااازق اوووى وهى لقيتها بتحدف عليا اكتر لحد ما زبرى زق العباية اوى ودخل بين فلقة طيزها جامد . وهى طرية اوووووى مش عارف اوصفلكم طرية ازاى . وحصلت المفجأة اللى وقعيتكلت قلبى ونفس الوقت فرحت قلبى . <br>
فجأة لقيتها بصت لخالتى اووووى . وقامت ماسكة اديها ازيك ياااااطنت . بصتلها خالتى وافتكرتها اهلاااااا حبيبة قلبى عاملة اية وحبة كلام وانا وشي احمااااااااااار . وتبصلى وخالتى تقوملها ابن اختى . اهلا وسهلا . وعاملة اية واتجوزتى ؟ و و و&nbsp; .. المهم بقى والشديد . قالت لخالتى انا اتجوزت من 7 سنين وانفصلنا ومعايا سارة 5 سنين . وقاعدة لوحدى .. وبدأ الكلام وانا واقف . وصمموا يجيبوا حاجتهم مع بعض . والبت هى اللى اصرت علشان خالتى وحشاها جدا .. وبدأت انا اشيل اشيل وعنك ويطلع عين اهلى بس مبسوط ومشدوود وافكار كتير فى دماغى . <br>
خلصوا الحاجات اللى عايزنها . ساكنة&nbsp; فين ؟ قالت لخالتى ساكنة فى …… مكان بعد خالتى ب كام شارع . وركبنا احنا ال3 . وبيتكلموا . فجأة خالتى . بتقولى نزلى الاكياس فى الشارع قدام البيت وروح وصل ….. شايلة كتير . البنت بتقول لا يا طنط وهتعبوا وهى باين عليها طايرة من الفرحة . وفى عنيها . قلت يلااااا&nbsp; . لقد وقعنا فى الفخخخ . <br>

افلام نيك,تحميل افلام سكس,افلام جنس, سكس محارم,سكس اغتصاب,سكس محجبات,تنزيل افلام سكس,سكس سحاق,عرب نار, سكس مترجم, سكس لبنانى,
وخالتى اصرت . وفعلا دة اللى حصل . ووصلنا عند شارعها وقالتلى هنا . ونزلنا واخدت الاكياس . قالتلى مبتتكلمش لية ؟ قولتلها اقول اية مش عارف . قالتلى ماشي انا كمان سكت اهوو . فضحكت باستهبال سكتى على اية . قالتلى هقولك . هنا البيت وطلعت والمفروض اطلع معاها . استغربت وقلت انا بتشقط لقد وقعت فى الفخخخ .. ودخلت وطالع وراها ووصلنا بيتها طلعت مفتاح وفتحت . بحط الحاجة قدام الشقة قالتلى بتعمل اية لا استنى . هعملك اى حاجة تشربها واقولك سكت على ايييييييية … بلمت واتخرست وقالتلى تعالى اقعد اتفضل وتدخل المطبخ وجوة وانا قاعد . و10 دقايق لقيتها طلعالى من جوة بلبس بيت محترم عادى . جلابية بيتى كدة وفى ايدها عصير تفاح . وبتقدمهولى وقعدت قدامى . قمت متكلم انا بقى . هااا سكتى على اية ؟ قالتلى هتستهبل بضحكة كدة . قمت ضاحك . قولتلها انا بستهبل اية بقى . قالتلى اية اللى عملتة فى السوق دة . قولتلها بصراحة غصب عنى . قالتلى متقلقش قولتلها مش قلقان . بص بصراحة شوفت واحد واقف وراكى ولازق وانا مقدرتش اقاوم عملت زية . قالتلى عادى يعنى ؟ قلتلها مكنش فى بالى خالص انك ممكن تعرفى خالتى وكدة . وهوصلك لحد البيت دلوقتى . قالتلى بصراحة انا قصدت كل دة . قلتلها يعنى اية قالت انا قصدت انك توصلنى . عملت اممممم . وبعدين ؟ قالتلى قولى اية رأيك لما لزقت فيا كدة من ورا . وشي احمرررر اوى قلتلها بصراحة طرية اوى وجميلة اوى . قالتلى طيب ثوانى اشرب العصير جيالك . دخلت وبتاع 5 دقايق . طالعة لابسة روب وقميص تحتة بس قافلة الروب خالص . وانا قلبى بيفرقع مش بيدق .&nbsp; ساكتين قلتلها طيب قولتى عندك بنت . قالتلى عند خالتها هتيجى بكرة لسة . قلتلها طيب محتاجة منى حاجة ؟ قالتلى مكملناش كلامنا . على اللى عملتة فى السوق . قولتلها متفكرنيش علشان بحس بحاجات غريبة . قالتلى زى اية . قلتلها حاجات بتتحرك من مكانها وبتاخد وضع غير ضعها . قالتلى زى اية يعنى مش فاهمة .. قلتلها مش عارف افهمك اكتر من كدة . قالت طيب انا عندى فكرة . نقف زى ما وقفنا فى السوق وتشرحلى .. حسيت بكهرباااا وفجأة الجو حرررر اووى .. قلتلها ماشي . قامت وقفت . قالتلى اقف يلا . وقفت وهى لفت ووطت شوية ساندة على ايد الكرسى . وتقولى يلا . قمت مقرب واحدة واحدة . لحد ما بدات الزقبين فلقات طيظها الطرية . وكانت اطرى بكتييير بقى . والزق وانا برتعش من كتر الشهوة وهى كمان كانت بتزنق على زبرى جامد اوى&nbsp; . قالتلى وهى بترتعش هاااا .. مش هتقولى بقى اية اللى بيحصل . قولتلها . استنى كدة . ولفيت ايدى على بطنها وقرصت فيها ولزقت اوووووى . كل دة بالهدوم . قامت لفة ايدها وجت ناحية زبرى وقامت مسكاه من فوق الهدوم . قالتلى اية كل دة . هاااااا . وهى بتدعك فية . اية كل دة دة شكلة كدة بيموت .. قلتلها لا هو قاسى بس مبيموتش . بصتلى وقالتلى اطلعة واشوووف . سكت . قامت مادة ايدها ومطلعاه . ولقيت زبرى احمر اووووى وعروقة منفوخة . وهى بصتلة وبرقت اووى . وهاجت اوفر . قالتلى لا جامد موت طعمة بقى اية ؟ قلتلها دوقى . قالتلى ادوق قلتلها اه طبعا . براحتك . قامت بايسة ومصة راس زبرى وبؤها سخن مولع . وتمص وتدخلة فى بؤها اكتر . وفجأة قامت وقالتلى تعالا واخدتنى من ايدى ودخلتنى اوضة نوم . وقالتلى هنا هنعرف ندوق ونعمل كل حاجة . وقلعت الروب . ولابسة قميص على اللحم ناااار .. وبدأت تقلعنى من فوق قلعت كلة من فوق والبنطلون وقمت مقلعها القميص وياخراااابر على البز وشكلة وهو بيتهز . جسمهاااا مااااااية اوى . وبطن بسوة جامدة اوى وطيز بتتهز زى الماية . وقلعتنى البوكسر ويلا بينا . قامت بدأت تمص شوية وقلتلها ننام عكس بعض . قالتلى يلااا بقى . ومصت قلتلها اية رايك قالتلى بطعم المانجة لا ثوانى الفراولة . وانا بدأت افتح كسها والحس . كسها لونو احمر بارضو وحالقة والحس والحس وهى أاااااااه ااااااااه وتمص اااااه وتمص&nbsp; . ولقيتها بتقولى اية رايك قولتلها دة فرن ناااار .. بتاع 10 دقايق وقلتلها ماتيلا بقى ندخل المانجة الفرن . قامت عدلت نفسها ونامت وفتحت رجلها . ولقيت بزاز ملبن كبيرة وطرية وبتتهز مع كل حركة بتعملها وسوة وبطن جيلى ورجلين قشطة وكس احمر بااين منة الخط بس مقفول يعنى لسة زبرى هيفتحة يدخل فية . وطيزها باينة من الجناب من كتر ما هى كبيرة وطرية علشان نايمة عليها . قمت واخد رجل واحدة ورافعها على كتفى ورجل معدولة واخدت راس زبرى وحطيتة بين شفرات كسها المبلول وبدأ يتزحلق . بدأت ادخلة براحة . ادخل راسة واطلعة . وهى تقول أااااة دخلة . ادخل ربعة واطلعة كلة . وهو طالع تقول ااااه اكتر . دخلة بقى . دخلت نصة وعملت نفس الحركة وكانت بتتقطع . وقمت مدخلة كلة . قالتلى اييييية دااااااا ايييييية دااااا دة جامد اوووووى . سيبو جوة شوية . وهى بصراحة كسها كان مظبوط على زبرى . وبدات اتحرك انيك فيها واركز مع بزازها وهما بيتهزوا . وبعد ربع ساعة كدة قولتلها لفى . نامت على بطنها . وطيزها بنت الكلب جااااامدة نيك . فتحت طيزها علشان يبان كسها من ورا . وظبطت زبرى ودخلتو وهى ضامة رجليها على بعض وقافلة عليى زبرى اكتر . وبدات اتحرك وانيك فى كسها وطيزها تعمل موج زى البحر . وصوت الطرقعة بيهيج اكتر . واهاتها بتزيد بتزيد . قولتلها هتنزلى قالت ااااااااه قلتلها هجيبهم معاكى قالتلى لا هاتهم برة .. قولتلها طيب يلا نزلى الاول وانا هجيبهم . ولقيت جسمها بيتهز جامد ورعشة جامدة وكتمت بؤها فى المخدة وصرخت من كتر المتعة اللى حساها .. وشوية وبدات اتحرك تانى قربت انزلهم . قولتلها قربت . قالتلى هاتهم عليا من برة . طلعتة ولفت بسرعة نامت على ضهرها والمنظر هيجنى اووووى . نطرتهم ونزلت لبنى من اول سوتها لبزازها . كل نطرة بتروح فى حتة ونزلت لبن بالهبل . وهى كل ما انطر تقول اوووف اووووف امممم .. اخدت فوطة جنبها ومسحت جسمها ومسحت زبرى بمناديل . وحضنتها . تقريبا قضينا كل دة ساعتين الاربع معرفش ازاى ومحسناش بالوقت . انت جامد انت ..و.. .و.&nbsp;&nbsp; . واتكيفت اووووى . قالتلى هات رقمك قولتلها خودية اهو … قالتلى هنتكلم وهشوفك كتير . ولبست هدومى بعد ما ظبطت حالى ونزلت رحت لخالتى . <br>
خالتى كل دة بتوصلها . قلتلها بوصل مين ؟ قالتلى ….. قلتلها انتى لسة فاكرة . دة انا وصلتها عند باب البيت وقابلت محمود وقعدنا على القهوة . قالتلى ماشي بنت حلال وطيبة البنت دى . قلتلها اه يا خالتى شكلها فعلا طيبة وغلبانة . عااااااااايز اكل بقى انا جعااااان . قالتلى ادخل اعمل اللى انت عايزة . وبس كدة .. واتقابلنا تانى وتالت .

أطعمة تجنبيها بعد سن الـ 30.. اعرفى السبب

أطعمة تجنبيها بعد سن الـ 30.. اعرفى السبب

 

مع التقدم في العمر نميل إلى تجنب بعض الأطعمة، خاصة بعد تجاوز سن الـ 30، فبعد بلوغنا الثلاثين من العمر، تصبح أجسامنا تدريجياً أقل قدرة على تحمل الأطعمة السريعة، وكلما اقتربت المرأة من منتصف العمر ، يزداد خطر الإصابة بأمراض معينة، و يلعب النظام الغذائي وقتها دوراً هائلاً في الوقاية من السرطان ومرض السكر وأمراض القلب، وذلك وفقا لتقرير موقع “health”،  ، وبالتالي فإن التخلص من بعض الأشياء السيئة يزيد من احتمالات بقائك بصحة جيدة.

1. الزبادي ذو النكهات

تحتوي أصناف الزبادى ذى النكهات على السكر المضاف في كل وجبة، بدلاً من ذلك ، قومى بشراء الزبادى واخلطيه مع الفواكه الطازجة أو المجففة في المنزل.

2. الصويا

هنا عنصر آخر من المفترض أن يكون صحيًا ولكن في الواقع ليس أفضل من اللحم الذي تحاول استبداله، فقد يؤدي الصويا إلى زيادة الالتهابات في الجسم وقد يتعارض مع وظائف الغدة الدرقية.
هناك مشكلة أخرى تتعلق بفول الصويا خاصة بهرمون  الإستروجين النباتي الذي يحاكي الإستروجين في الجسم، لهذا السبب ، لا ينبغي إعطاء الصويا بشكل خاص للنساء.

3. الأسماك المستزرعة

لسوء الحظ ، فإن ما يصل إلى 70٪ من الأسماك التي ستجدها في السوق المحلية هي أسماك مستزرعة،  لكنك يجب تجنب تلك الأسماك المستزرعة  لأنه يتم إطعامها نظامًا غذائيًا ممتلئًا بالمضادات الحيوية ، بالإضافة إلى طعام مصبوغ خصيصًا لتلوين اللحوم بطريقة تجعلها تبدو صحية.

4. الخبز الأبيض

الخبز الأبيض يرفع  نسبة السكر في الدم ولا يحتوي على أي من الفيتامينات والمعادن الموجودة في القمح الكامل، كما يحتوي الخبز الأبيض أيضًا على ألياف أقل من القمح الكامل ، وتساعد الألياف مع تقدم العمر فى الحفاظ على صحة الجهاز الهضمي.

5. عصير الفاكهة

عندما يتم استخراج العصير من الفاكهة ، يفقد كل الألياف المفيدة منه، وتساعد الألياف على تخفيف معدل السكر في مجرى الدم ، كما أن معظم العصائر التجارية مليئة بالسكر ، وغالبًا ما يتم تبخيرها ، مما يعني أن أي مواد غذائية حساسة للحرارة يتم إتلافها قبل أن يصل المنتج إليك.

وصفات طبيعية بالبطاطا لعلاج حب الشباب والرؤوس السوداء

وصفات طبيعية بالبطاطا لعلاج حب الشباب والرؤوس السوداء

يعد حب الشباب والرؤوس السودة من المشكلات التى يعانى منها فئة كبيرة من الفتيات، كما تكون البشرة بحاجة الى الرعاية والاهتمام الخاص، مما يدفعهم الى إلى استخدام أدوات التجميل غالية الثمن، اعتقادا بأن ذلك سوف يأتى بالنتيجة المطلوبة، بينما أثبتت الوصفات الطبيعية فعاليتها فى معالجة هذه المشكلات، وتبعا لموقع”بولد سكاى” نقدم الك مجموعة من الوصفات الطبيعة.

سكس اخ واخته, سكس محارم, قصص سكس, سكس اجنبى, سكس امهات, عرب نار, سكس مصرى, سكس سعودى,سكس عربى, افلام نيك,

1-عصير البطاطس لعلاج حب الشباب

تستخدم البطاطس فى علاج الأمراض الجلدية وذلك لاحتوائها على عناصر غذائية اساسية من بروتينات وفيتامينات تهتم بعناية البشرة، كما تعد مصدرا مهما لزيادة الكولاجين وحماية البشرة من حرارة وأضرار الشمس، واحتوائها على فيتامين “ب” الذى يعمل على زيادة الحمض النووى مما يقلل من ظهور حب الشباب.

المكونات

1-بطاطس.

2-قطعة قماش رقيقة.

كيفية التحضير والاستخدام

1-قومى بتقشير البطاطس وتنظيفها وتقطيعها الى قطع صغيرة.

2-ثم توضع فى قطعة القماش وقومى بالضغط عليها للحصول على عصير البطاطس.

3-اجمع العصير فى وعاء واحفظه فى الثلاجة لبعض الوقت من 10 الى 15 دقيقة.

4-ثم قومى باستخدامه بواسطة كرة قطنية وغمسها فى العصير ثم وضعها على الوجه بالتساوى.

5-ثم افركى جيدا المنطقة المتضررة من حب الشباب وأثاره،ويغسل الوجه بالماء البارد او العادى ويمكنك تكرارها مرتين باليوم، مما يجعلك تلاحظ  اختفائها خلال اسبوعين من الاستخدام اليومى.