حملة كرامة بدأت تحصد ثمارها

53 مشاهده

بدأت حملة كرامة - الحملة الدولية لحرية حركة الفلسطينيينتحصد ثمارها بهدوء هذه الأيام بعد حوالي أربعة شهور من العمل الدؤوب. حيث ظهرت تغطية جيدة عن الحملة اليوم على فضائية العربية، وكذلك على فضائية فلسطين. علماً أن اجتماعات حملة كرامة هذا الأسبوع مع الرئاسة ومع السفير الأردني لاقت اهتماماً بالغاً من الصحافة المكتوبة والمسموعة في فلسطين. من الواضح أن عمل الحملة الجدّي بدأ يأخذ أبعاداً وآثاراً جيدة في أوساط أصحاب القرار الفلسطيني، ونأمل كذلك على الجانب الأردني، ليشكلوا معاً حالة ضغط شديدة على الاحتلال الاسرائيلي لتغيير المعاملة الغير إنسانية التي يتم بها معاملة المسافرين الفلسطينيين إلى الأردن.

وداعاً للأيام التي قبلنا بها الإذلال ونحن صامتون. وقد جاءت الأيام التي سيعلو فيها صوت المواطن المقهور.

تحية الكرامة

من حملة كرامة

Today Karama campaign was on Al-Arabia Satellite TV and on Palestine Satellite TV. Few days ago, it was in all Palestinian local newspapers and internet media and radios. It is clear that our efforts are gaining momentum and our campaign is making serious impact on the officials as well as the media and public opinion….

 

In the coming few weeks, Karma campaign will celebrate its first physical achievements regarding Palestinian travel to Jordan and changes on the ground and decreasing fees. We are one step forward towards achieving our goal to move and travel with dignity. Congratulations for all who are making this possible. Travelling with dignity (Karama) is not a dream, it is achievable.

 

We will no more accept being humiliated.

Karama Campaign

 

__._,_.___
Be Sociable, Share!

لا تعليقات

لا تعليقات لحد الآن

RSS اشترك في تعليقات هذا الموضوع TrackBack URI

أكتب تعليقا

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-Spam Image

Powered by WP Hashcash