www.neekarb.com

www.neekarb.com

,سكس حيوانات, سكس حصان , سكس محارم , افلام سكس , قصص سكس محارم, صور سكس,
طيب ماشي بقولها هتسجليه ايه لاقتها بتكتبه محمد ابو عيون جميله فضلت اضحك وهي ضحكت قولتلها اللي يشوفك بتاعتي مع الناس بره مايقولش انك عسوله كده قالتلي دول سواقين ولو ضحكت فوش حد فيهم يفتكر اني بحبه وعايزه قولتلها للدرجاي قالتلي طبعا قالتلي خليك هنا لغايه المدير مايجي ولو سألك قوله انك قريبي هيختمهالك وانا هقوم اشوف شغلي جيت مطلع ١٠٠ جنيه قالتلي لا كفايه قولتلها علشان الخزنه وكده والشهادة قالتلي ده عربون محبه لعيونك الحلوه وقامت استنيت شويه جه المدير ختملي الشهاده ومشيت وصلت الشركه لاقيتها بعتالي واتساب ايه الاخبار قولتلها خلصت من بدري ووصلت المكتب قالتلي طيب كنت محتاجه صوره رخصه العربيه قولتلها من عنيا هبعتهالك واتس قالتلي لا هتهالي علشان مش هعرف اطبعها قولتلها خلاص اوك تحبي امتي قالتلي انت شغلك فين قالتلها في الجيزه قالتلي خلاص ممكن وانا مروحه اشوفك واخدها لاني ساكنه في الجيزه قولتلها خلاص من عنيا اتفقنا علي الساعه ٤ نزلت ركبت عربيتي ورشيت بيرفيوم وركبت الستاير علي الشبابيك وروحت وقفت عند عمر أفندي رنيت عاليها قالتلي انها تند جاد وجايه عاليا اسانيتا جت وقفت قدام العربيه بزمر وهي مش واخده بالها اني انا فتحت الباب وبقولك ا هبه بصتلي وبالتالي سوري افتكرتك حد بيعاكس ومش شايفه حاجه من القزاز قولتلها اتفضلي طيب فتحت الباب وركبت قولتها نورتيني تحبي تشربي ايه قالتلي لا بلاش وكده قولتلها ياستي مش هعطلك حتي نشرب قهوه في العربيه ابتسمت اتحركت وقفت عند عربي بتعمل مشاريب طلبت قهوه ليا وليها وقولت لبتاع القهوه هنوف جمبك هنا نشرب القهوه بالعربيه قالي براحتك ياباشا جبت القهوه وقعدنا اتعرفت عاليها هي ٣٧ سنه من المنصوره عندها ٤ اولاد منفصله بس مش مطلقه من ٦ سنين وعايشه مع اولادها فضلت بالصلاه باهتمام وهي بتتكلم لاقيتا بتقولي ريحه البرفم جميله اوي وعربيتك جميله حطيت ايدي علي اديها وقولتلها تعرفي انك اجمل حاجه حصلتي انهرضه حسيتا اتكسفت كده ماخدتش اتقل عاليها قولتلا تسمحلي اوصلك الاول رفضت بس اصريت وصلتها فعلا لأول الشارع قولتلها طبعا انتي بخيله مش هتعزميني تشربيني حاجه لاقيتا فضلت تحلف لاطلع اشرب حاجه ولازم وكده قولتلها معلش مره تانيه وسلمت عاليها وضغطت جامد علي ايدها وبقولها مش عارف ليه حاسك هتوحشيني ضحكت وبالتالي مش بقولك بكاش قولتلها طيب اطلعي وطمنيني اتحركت وهي طلعت بعدها بنص ساعه رنت بقولك انتي بتطلعي السما ولا ايه قالتلي لا طلعت قلعت وخدت دش ولس حتي هلبس قولتلا اوبا كده مش هغمض عنيا وهشوف القمر ده كله ضحكت واتكسفت قالتلي بطل مجاملات وبعدين فين القمر ده كبرت خلاص علي الكلام ده قولتلها يابنتي انتي كلك انوثه بس انتي مش واخده بالك حسيتها عيطت بقولها مالك انا اسف قالتلي ابدا بس يمكن نسيت اني ست من ساعه مانفصلت نسيت اني انسانه فضلت اساس فيها واقولها انك جميله وجسمك جميل لاقتها متنشنه قولتلها وصدرك يجنن سكتت دقيقه وقالتالي انت قولت ايه قولتلها يجنن بتقولي هو ايه قولتلها خلاص بقي قالتلي انت خت عاليا خالص قولتلها حاسس اني اعرفك من سنين مش من كم ساعه قالتلي لدرجه انك تقولي صدرك عاجبني قولتلها مش احنا اصحاب عمتا حقك عاليا وبعتذر لو كنت ازعجتك بعد اذنك وقفلت روحت غيرت وخدت شاور واكلت بفتح وانس اب ببص عاليه لاقيت رسايل كتير منها بفتحة لاقتها بعتزرلي وانها ماكنش قصدها بس هي ملخبطه ومش عارفه ترد مستغربه نفسها بقالة كتير محستش باللي حسته من كلامي ومستغرب نفسها وبتتمني تسمع صوتي بعتلها فويس قولتلها ولا يهمك
,سكس امهات ,سكس , افلام نيك ,سكس كلاب,xnxx,

قصص سكس

قصص سكس
,سكس , افلام سكس , افلام نيك , صور سكس , سكس محارم , سكس امهات,

قصص سكس ديوث نيك الاخت المتزوجة بعلم الزوج الديوث

قصص سكس ديوث نيك الاخت المتزوجة بعلم الزوج الديوث , قصص سكس اخ واخته والزوج الديوث يخلى اخوها يدخل عليها وهى نايمة ويفشخ كسها بدون علمها انه الاخ الهايج على اخته الفرسة قصص سكس محارم اخ ينيك اخته المتزوجة فى وجود الزوج الديوث

كنت شابا شهواني اي أحب الجنس منذ المراهقة و كانت لي اخت صغيرة و عمرها انذاك 14 سنة و انا 17 سنة و كنت اشتهيها و هذا لصغرها و جمالها و جسمها الابيض الجميل وبزازها اللي يبين الا حلماتها المنتفخة، فكانت الانثى الوحيدة التي اكون قريبا منها و الامسها و انظر إلى اردافها و سيقانها عن قرب و اشم رائحتها و كنت اراقبها و استمني عليها و اتخيلها تجامعني و كنت اغازلها واقوم بملاصقتها لارى بزازها و في تلك الاثناء كان هناك صديقا لي كنا دائما مع بعض، فكنا نتفرج على الافلام الاباحية، و وصل بنا الحال حتى كنا نتكلم على محارمنا خاصة اخواتنا و نتخيل اننا نضاجعهم و كانت لديه اخت كبيرة متزوجة و كان يحكي لي أنه عندما تاني لمنزل العائلة و تلبس ملابس ضيقة فيزداد هيجانه و يتبعها خاصة في الحمام و أنه قد رأها اكثر من مرة عارية بدون علمها و كان يستمني و يتخيلها.
فتطور بنا الحال و خاصة انا ، فاصبحنا نتكلم باباحية على اختي كنت اتجسس عليها في المنزل و ازداد اشتهائي لها، و كذلك مع صديقي الى إن سهرنا مرة و قلنا!!! من لديه قضيب كبير يجامع الاخر و هنا قمنا قياس طول القضيب و كان قضيبي طويل ب5سم زيادة، و مند ذلك الوقت اصبحت اجامع صديقي واحيانا يمص لي قضيبي مثل الافلام و اصبحت و هو كذلك مدمن على ذلك .

,سكس حصان , سكس حيوانات,xnxx ,سكس مترجم ,افلام نيك مترجمة,

سكس محارم /سكس حيوانات

, افلام نيك , افلام سكس حيوانات, سكس امهات, عرب نار, سكس كلاب, سكس حيوانات,
قصص سكس محارم مصرى اخ يفشخ كس اخته نيك ساخن

قصص سكس محارم مصرى اخ يفشخ كس اخته نيك ساخن. موعدنا اليوم مع قصص سكس ساخنة النيك مع الاخت الفرسة متعة لا توصف بوضعيات ساخنة .مشاهدة واستمتع مع اسخن قصص سكس المحارم الاخ واخته الشرموطة والنيك العنيف

سكس حيوانات

أنا اسمي سعد أنا أعيش أنا وماما و أختين لي ماما اسمها سمر وأختي الكبيرة اسمها نيرمين وعمرها 19 سنه والأصغر منها اسمها شهد وعمرها 18 سنه وأنا عمري 22 سنه نحن نعيش بهدوء وحنان. ومحبة أنا مهووس بالنت والسكس على النت وأحب سكس المحارم واقرءا الكثير وأحب المشاهدة والعب بذبي لكن لم يكن لدي أي رغبة أو أي تفكير. بماما وأخواتي لانه من المستحيل. التفكير بماما وأخواتي لأنهن متحفظات جدا جدا جدا في هذه الأمور حتى أن أختي. نيرمين ترتدي الحجاب أمام أعمامي وأخوالي هي وشهد ….وعلى الحاسب لاتضع. إلا الأغاني القديمة والمهذبة ……أما أنا فحاسبي كله سكس وأفلام وصور. إلى أن أتى أجمل الأيام وبدأت القصة الرائعة التي لا يمكن أن أنسى منها أي يوم ……..كنت أنا في. الجامعة وأختي نيرمين أيضا كانت هناك لكن لم تكن تراني بين مئات الطلاب أنا عرفتها .من حذائها وكانت قد صدرت .و

,سكس حصان, صور سكس , صور نيك , صور سكس متحركة, قصص سكس ,قصص سكس محارم,

قصص سكس جديدة

قصص سكس جديدة

, قصص سكس محارم , قصص سكس , سكس حصان , سكس حيوانات, سكس كلاب,سكس اغتصاب,
انا متزوجه وعندي 42 سنه .وعندي ثلاث اولاد اكبرهم 15 سنه .واصغرهم 7 سنوات زوجي. يعمل بالحكومه وكثيرا لم يجمعنا الفراش الا في المناسبات الحكوميه والاعياد حيث. انه يكون في اجازه تبدا قصتي في يوم ذهابي لااشتري ملابس .وبعض الحاجات من السوق ركبت عربيه وكانت لسه فاضيه. ركبت بجوار الشباك في انتظار ان
,قصص سكس , سكس حيوانات, سكس كلاب , سكس حصان ,افلام نيك , تحميل سكس, قصص سكس عربى,
تتحرك العربيه امتلئت العربيه. وجائت بجواري سيده وقبل ان تتحرك العربيه صعد شاب وركب واقف حيث انه لا مكان فاضي بعد قليل نزلت
,سكس امهات, افلام سكس . صور سكس ,سكس , سكس حيوانات, صور نيك , قصص سكس, سكس محارم,
السيده التي بجواري .وجلس الشاب بعد فتره احسست برجله تتعمد ان تحك في رجلي لم اهتم للامر واعتبرته مش قصده فتح بعدها جريده كانت معه واخذ يقرائها. واحسست بكوع يده يحك في صدري معها احسست بان جسدي تحرك

,صور سكس متحركة , صور نيك , صور سكس ,افلام نيك جماعى . صور لحس , سكس امهات,

قصص سكس

قصص سكس

قصص سكس نيك صاحبة الحضانة بعد التعارف من على الشات , قصص سكس عربى ساخنة مع صاحبة الحضانة المحرومة وحرمانها من النيك , قصص سكس نيك مصرية خبرة بعد التعارف شات راحت عندها الحضانة وفشخت كسها نيك قصص سكس ساخنة

,سكس حصان, سكس عربى, سكس عرب نار, قصص سكس, سكس كلاب, افلام سكس , افلام نيك مترجمة ,

انا اول مره اكتب وكتبت بعد تفكير طويل لان اللي هحكيه حقيقه وحصلت بالفعل مع تغير الاسماء
قمت الصبح بدري نزلت روحت شغلي الاوفيس بوي جابلي القهوه بتاعتي وقعدت فتحت الشات ودخلت كلمت واحده تعارف باحترام عرفتني انها صاحبه حضانه في منطقه بعيده عني حوالي ساعه ونص اتعرفنا ببعض ولاقيتها مخنوقه زعلانه فبقولها خلاص وبواسيها بخفف عنها لاقيتها بتقولي تعالي نتكلم موبيل احسن قولتلها اوك كلمتها وفضلت ساعتين بنتعرف ببعض وبحياتنا لاقيتها بتقولي تصدق انا ماكنش ليا نفس افطر قولتلها خلاص اعزميني علي الفطار قالتلي واللي يرجع قولتلها يبقي شمال قالتلي موافقه قولتلها امتي قالتلي دلوقتي قولتلها هعمل اذن من شغلي وامشي قالتلي ماشي قولتلها مش بهزر قالتلي كان نفسي اتعرف بحد مجنون يسيب كل حاجه ويجيلي قولتلها طيب اقفلي

,تحميل افلام سكس , سكس حيوانات, سكس امهات,

قفلت دخلت عملت ورقه اجازه وخدت عربيتي وديتها الجراج وركبت اول مواصله كلمتها قولتلها انا ركبت وجاي قالتلي بجد حسيتها فرحانه اوي قولتلها عايز اشوفك ابعتيلي صورتك واتس خافت تبعتها لاحسن ماعجبهاش وكده قولتلها انا هبعتلك صورتي مايمكن شكلي وحش ومش يعجبك قالتلي ماشي بعتلها صورتين ليا لاقيتها باعته قلووب واتصورت صوره بطرحه وعبايه سمرا اتصورت سلفي بس شق صدرها كان باين وهنا زوبري وقف اوي مسحت الصوره وقالتلي انا اسفه ماشوفتهاش عملت نفسي مش واخد بالي هي بتتكلم علي ايه نزلت ركبت تاني عربيه وهي معايا لغايه ماوصلت الموقف فضلت توصفلي وانا امشي لغايه ماقتلي بص في طفل واحد مامته جايه تاخده انا هقفلك بره انت ادخل الحضانه علي طول واستني في الاوضه اللي جوه لغايه مامه الطفل ماتخده وتمشي قولتلها اوك وفعلا دخلت عادي هي دخلت بعدها ب٥ دقايق جاتلي الاوضه سلمت عاليا سلام عادي بس في غيونها فرحه كبيره اوي تخيلو معايا كده لاقيت واحده جسمها رهيب من الاحجام اللي طول بعرض بصدر كبير مشدود بطياز عاليه اوي ومشدوده عندها حوالي ٣٥ سنه عيونها سمرا بيضه قشطه فضلت مستني في الاوضه ٥ دقايق الباب خبط جت واحده سلمت عاليها ورغت معاها

,سكس مصرى , افلام سكس , سكس محارم , سكس محارم عربى , سكس اغتصاب,

وقفلت الباب وطفت النور اللي بره وجاتلي سلمت عاليا قعدت قدامي قالتلي انت مجنون مش مصدقه انك ٨نا مسكت اديها وحطيتها علي وشي وقولتلها اهو صدقي وقمت قرصتها من اديها قعدت تضحك فضفضت معايا شويه وانا كمان فضلت اتكلم معاها حسيت عنيها دمعت قربت منها ومسكت اديها وبوستها حضنتني اوي حسيتها محتاجه احتواء بجد فضلت اضحك فيها قولتلها ممكن اشوفك من غير الطرحه قالتلي ملشي بش انت قولتلي انك مش علي علاقه بحد صح قولتلها صح قالتلي طيب افتح باسورد موبيلك وادهولي وفعلا ادتهولها فتحت الواتس والفيس لاقيت فعلا مافيش حد او بنات كتير وكده قامت وقفت قلعت الطرحه لاقيت قمر قدامي شديت الطرحه ورميتها شق صدرها بان العبايه تحتها البرا بس قربت قعدت جمبها وقولتلها ممكن اقولك كلمه قالتلي

,سكس حصان, سكس كلاب, سكس عربى ,افلام نيك , صور نيك , صور سكس,

كيفية العناية بالشعر‎

كيفية العناية بالشعر‎

الشعر كالنبتة التي تحتاج للعناية والاهتمام للحفاظ على نموه ومظهره الصحي. منتجات التصفيف و استخدام الشامبو وغيرها من مستحضرات العناية بالشعر قد تمنح الشعر مظهراً جمالياً إلا أنها لن تعالج مشكلات الشعر الشائعة بصورة جذرية، الأمر الذي يحتاج إلى الحفاظ على روتين يومي وأسبوعي لتغذية الشعر والعناية المثالية به.بالرغم من توفر مئات الطرق للعناية بالشعر من المكونات الطبيعية، ومستحضرات العناية التقليدية وغيرها، يظل التساؤل الأكبر كيف أعتني بشعري بطريقة صحيحة؟ للتعرف على كيفية العناية بالشعر، إليك دليل العناية بالشعر بطريقة مثالية.

,سكس محارم, مشاهدة سكس حصان, سكس اغتصاب, سكس حصان, سكس كلاب, xnxx,افلام سكس, افلام نيك , سكس بنات.

تختلف طرق العناية بالشعر باختلاف نوعه، وتحديد نوع الشعر هو الخطوة الأولى في العناية المثالية بالشعر. يُصنف الشعر إلى ثلاثة أنواع هي الشعر الجاف والدهني والعادي. يعتمد هذا التصنيف على تحديد درجة جفاف أو دهنية الشعر بحسب إفرازات الغدد الدهنيّة بفروة الرأس.

يمكن تصنيف الشعر أيضاً وفقاً لملمسه الخارجي ونسبة الكيراتين الموجودة به إلى مجعد ومموج وأملس. وعلى هذا الأساس يمكن تحديد طرق العناية المختلفة وفقاُ لنوع الشعر ونستعرض فيما يلي أهم الطرق للعناية بالشعر الجاف عن طريق جهاز تجعيد الشعر.

,سكس كلاب, سكس امهات, سكس حيوانات, سكس حصان, ءىءء, سكس عربى, قصص سكس, تحميل افلام سكس, xnxx.

كيفية العناية بالشعر الجاف

الشعر الجاف يتميز بمظهره الباهت حيث يكون لون الشعر غير براق وقلة إفراز الزيوت الطبيعية بفروة الرأس، لذا فهو الأكثر تعرضاً للتقصف والخشونة.
العناية بالشعر الجاف تحتاج أولاً إلى اختيار منتجات العناية المناسبة له. يُفضّل اختيار المنتجات الزيتية التي تحتوي على مستخلصات الزيوت الطبيعية لتعويض الشعر وفروة الرأس عن نقص الإفرازات الدهنيّة التي تساعد على ترطيب الشعر بصورة طبيعية.

كما يجب تجنب استخدام الشامبوهات القاسية التي قد يستخدمها البعض ظناً أنها تساعد على تنظيف فروة الرأس بعمق إلا أنها قد تتسبب في زيادة جفاف الشعر وتقصفه.
,سكس, افلام سكس, سكس حيوانات, سكس كلاب, سكس حصان, قصص سكس, صور سكس,

كيف تتخلص من البرد بسرعة

كيف تتخلص من البرد بسرعة

,سكس حصان , سكس محارم , سكس اغتصاب, سكس ام وابنها, افلام سكس حيوانات, سكس محجبات, صور سكس ,

البرد هو حالة تصيب الجميع في كافة الأوقات وللأسف ليس لها علاج. ولكن لا يعني ذلك أنه لا يمكن معالجة أعراضه. فهناك العديد من الأشياء التي يمكنك فعلها لمعالجة البرد سريعًا وتشمل:,سكس مساج . سكس زنوج , صور لحس , xnxx ,سكس ديوث ,سكس محارم , صور نيك , صور سكس ,صور بزاز ,

· شرب الكثير من السوائل لمساعدة المخاط على التدفق بسهولة.
· إراحة الجسم، لأن استمرارك في التصرف كالمعتاد يعرض من حولك لخطر الإصابة بالعدوى. 

,صور سكس عربى, صور سكس متحركة , قصص سكس , سكس حصان , سكس كلاب, سكس حيوانات,افلام نيك ,سكس حيوانات,
· الغرغرة بماءٍ مالح أو تناول المشروبات الساخنة يساعد على التخفيف من احتقان الحلق.
· حاول الاستلقاء في غرفة جيدة التهوية ولكن دون أن يكون الهواء باردًا جدًا أو ساخنًا جدًا.
· الباراسيتامول والإيبوبروفين يساعدان على تخفيف الأوجاع والآلام والحمى والصداع.
· بخاخات وقطرات الأنف من أوتريڤين ليست علاجًا للبرد ولكنها تساعدك على الشعور بتحسن وتسرع من عملية التعافي منه من خلال التخفيف من أكثر أعراض البرد إزعاجًا وهي انسداد الأنف.

, سكس كلاب , سكس حصان , سكس عربى , سكس حيوانات, قصص سكس , سكس مصرى , افلام سكس . فيديو سكس ,سكس امهات, ءىءء,

طرق علاج الام الرقبة

طرق علاج الام الرقبة

تنبع غالبية ألام الرقبة من الإجهاد أو تشنّج العضلات. يمكنكم علاج الام الرقبة في البيت. لكن هنالك حالات تستوجب العلاج الطبي
,سكس محارم . سكس على الكام , سكس ام وابنها, سكس امهات, افلام سكس. سكس عربى,

تنبع غالبية حالات الألم في الرقبة من الإجهاد أو من تشنج العضلات. لكن لا بأس، فبإمكانكم علاج الام الرقبة في البيت.

يمكن أن يكون الألم في الرقبة أحد أعراض الأنفلونزا التي تشمل ارتفاع الحرارة، ألم الرأس والام العضلات. إذا كان الشخص الذي يعاني من ألم في الرقبة، يعاني أيضًا من ألم منتشر في العضلات، فعلى الأرجح أن لا تكون زيارة الطبيب مجدية.
,سكس اغتصاب, سكس حصان, افلام نيك , سكس كلاب , سكس حيوانات, سكس محارم عربى , قصص سكس ,
من الممكن أن يكون ألم العنق في الصباح، ناتجا عن طريقة نوم سيئة. ناموا على فراش صلب، ومن الممكن أن يجعل اللوح السريري فرشتكم أكثر صلابة. توقفوا عن استخدام الوسادة أو استخدموا وسائد خاصة تحافظ على عدم تحرك الرأس.

بإمكان الحرارة أن تقوم بالحد من التشنجات والألم. لذلك فبإمكانكم أخذ حمام دافئ، كمادات ساخنة أو وسائد ساخنة. انتبهوا لدرجة الحرارة – لأن الجلد يحترق بسهولة. كذلك، بإمكان مسكنات الالام أن تخفف من الألم والالتهاب.
. قصص نيك , سكس امهات ,سكس , افلام سكس . صور سكس , صور سكس متحركة , صور نيك ,

يخف الألم في العنق ببطء، ومن الممكن أن تمر عدة أسابيع قبل أن يزول تمامًا. توجهوا إلى الطبيب/ة إذا لم يتحسن وضعكم خلال أسبوع.
قبل ذهابكم إلى النوم، اثنوا المنشفة على شكل اسطوانة بطول 10 سنتيمترات تقريبًا. لفوها حول العنق والصقوها بواسطة ورق لاصق أو دبوس. فالطوق اللين الذي يمكنكم الحصول عليه في الصيدليات، يعمل بنفس الطريقة.
. سكس كلاب ,سكس حيوانات, افلام نيك , سكس عربى . قصص سكس , سكس عرب , سكس مصرى ,سكس حصان,

ما هو الحل الأمثل لتقوية الشعر الضعيف؟

وصفات لتقوية الشعر الضعيف

,سكس كلاب, سكس حصان, سكس اجنبى, xnxx ,نيك عربى, افلام سكس حيوانات,

ما هو الحل الأمثل لتقوية الشعر الضعيف؟
١- الامتناع عن مستحضرات الشعر الغنية بالمواد الكيميائية القاسية على الشعر. اتجهي إلى الشامبوهات الطبيعية التي لا تحتوي على مادة صوديوم لوريث سلفات أو كحول مما يعني أنها لطيفة على الشعر. أيضا استخدمي كريمات التسريح الغنية بالبروتين والمواد الطبيعية المفيدة للشعر.
,تحميل افلام سكس, نيك بنت,

٢- تجنبي الخضوع إلى أي عمليات لفرد الشعر حتى لا يتعرض شعرك للمزيد من المواد الكيميائية الضارة.
٣- اكثري من تناول البروتين، فهو من أهم المواد الغذائية لبناء الشعر وتجديد حيويته. ستجدينه في الأسماك والبيض والصويا والدواجن.

٤- تأكدي من حصول جسمك على كمية كافية من الأوميجا ٣، فهي تساعد على تقوية الشعر الضعيف وإنبات الشعر الجديد. يمكنك أخذ مكملات غذائية منه أو إدخال الأطعمة الغنية به ضمن نظامك الغذائي اليومي وهو متوافر في المكسرات والسلمون.

,افلام سكس, صور نيك , قصص سكس محارم, صور سكس, ءىءء,قصص سكس,

٥- اشربي كميات كافية من الماء، فيما لا يقل عن ٨ أكواب يومية. فكلما كان الجسم رطباً كلما ساهم ذلك في تقوية الشعر.
٦- اكثري من تناول الخضراوات والفاكهة والأوراق الخضراء خاصة الجرجير والبقدونس والخس والسبانخ.
٧- تدليك فروة الرأس بشكل يومي في حركات دائرية من الطرق التي تساعد على تنشيط الدورة الدموية وتسهل توزيع المرطبات الموجودة في فروة الرأس لباقي الشعر ومن ثم تقوية خصلاته.
,صور بزاز , صور سكس, عرب نار, قصص سكس, سكس عربى, افلام سكس, سكس اغتصاب,

٨- تجنبي تمشيط شعرك بعنف خاصة عندما يكون مبللا واحرصي على تغيير إتجاه الشعر من حين لآخر أثناء تصفيفه.

٩- الحديد والزنك من المواد الضرورية أيضا لتقوية الشعر الضعيف؛ ابحثي عنهم في طعامك أو في المكملات الغذائية. الزنك موجود بكثافة في الأسماك خاصة الجمبري.

١٠- تناولي فص من الثوم يوميا. قومي ببلعه بالماء مثل الدواء، فالثوم من أفضل الأطعمة التي تساعد على تقوية الشعر الضعيف وإنبات الشعر الجديد.

,سكس حصان, سكس حيوانات, سكس كلاب, عرب نار,سكس امهات, سكس منقبات, سكس محارم, سكس مصرى,