مش قادرة كفاية

مش قادرة كفاية

صور سكس - صور سكس نار -XNXX- تحميل سكس سعوديسكس امهاتعرب نارصور سكس متحركهصور سكس 2020  – قصص سكس مصريةصور نيكنيك عربى نارتحميل سكس عربي -  سكس نيك مصرية – افلام سكس حيوانات

كانت بدايتى مع الجنس منذ الصغر و كان شعورى بالشهوة بيزيد يوم بعد يوم لحد ما اتعرفت على حبيبى اللى حكيت لكم عليه قبل كده و عشت معاه احلى نيك لمدة سنتين كنت تقريبا يوم و يوم بقابله فى شقته نحشش و ينيكنى بكل الاوضاع التقليدية و الجديدة
كان احساس عمرى ما هنساه ابدا لحد ما حبيبى سافر للخارج و اتحرمت من متعتى معاه.
و هحكيلكم دلوقتى اللى حصلى لكن لازم افهمكم من البداية القصة ازاى بدأت
فضلت بعد فراق حبيبى وقت طويل اوى عندى حالة اكتئاب و مش عاوزة اعرف حد و لا اكلم حد
لغاية اليوم اللى قابلت هيثم فيه كنت فى اخر ايام امتحانات الكلية اتعرفت عليه بالصدفة و قعد يتكلم معايا و يسألنى على حاجات فى الكلية لانه كان مسافر و لسه راجع قبل الامتحانات
كان بالنسبة لى عادى واحد زى اى واحد مكنتش حاسه تجاهه بأى مشاعر و اتفقنا ان احنا نتكلم بعد الامتحانات و اتقابلنا اكتر من مرة و بدأ الكلام بينا يبقى عن العلاقات الجنسية و الاوضاع و الاحساس اللى اى بنت بتحسه و هى فى حضن حبيبها و طبعا كنت بتكلم معاه و انا بفتكر حبيبى و علاقتنا المولعة
و بدأ يحس انى بتعب لما بنتكلم فى المواضيع دى لحد فى مرة ما صارحنى وقالى انا نفسى فيكى عاوز المس نارك اللى بحسها فى عنيكى و جسمك و صوتك و انتى بتتكلمى معايا
و مش عارفة ليه وافقته و اتفقنا نتقابل و فعلا رحت له شقته و بدأ يحضنى و يبوسنى و يقلعنى هدومى واحدة واحدة و انا مستسلمة على الاخر لكن على الرغم من حرمانى من النيك فترة طويلة قربت من سنة بعد سفر حبيبى رغم ده مكنتش حاسة باى اثارة مع هيثم كنت حاسة ببرود غريب رغم انه قالى انى مولعة نار
كان البرود من جوايا و مع ذلك بتجاوب معاه و اهاتى بتعلى كل ما يدخل زبره فى كسي كنت حاسه انى بمثل الشهوة و الغريب انه اتمتع اوى معايا
المهم بعد كده اتقابلنا مرتين تلاته فى شقته و فى اخر مرة قالى صاحب عمرى راجع اجازة بكرة و عاوزين نخرج مع بعض كلنا و اجيب له بنت صاحبتى علشان نقضى اليوم مع بعض
وافقت وتانى يوم رحت معاه قابلنا صاحبه اسامة كان شاب وسيم ملامحه كلها رجوله و بينى و بينكم اول ما شفته حسيت احساس غريب لكنى طنشت و قضينا اليوم مع بعض نلف بالعربية و نتفق على الفسحة اللى جاية هنروح فين و هنعمل ايه و اتصلت و انا معاهم بصاحبتى و قلت لها بكرة هنروح مارينا و قالت لى ماشى
نزلت تانى يوم الصبح بدرى لقيت الشباب مستنينى بالعربية ركبت ورا و اتصلت بصاحبتى قالت لى اسفة مش هقدر اجى معاكم
اسامة و هيثم قالوا خلاص نروح احنا و نقضى اليوم عادى و ضحك هيثم و قاله عادى …. هتظبطك (قصده عليا) ضحكت و قلت له عنيا.
و احنا فى الطريق طلبت منهم اشترى حاجات من محل وقفوا بالعربية و نزلت و انا راجعة لقيت اسامة واقف و ساند على العربية و عنيه بتاكلنى اكل من فوق لتحت كنت لابسة شورت جينز و بدى ستوميك ابتسمت و قربت اركب لقيته بيفتح لى الباب و هو حاطط ايديه على وسطى العريان و انا بركب لمس طيزى بايديه و قفل الباب و طلع يركب مكانه و يسوق و لقيته بيظبط المرايا اللى فى النص علشان تيجى عليا
و بدأنا فى طريقنا لمارينا و مشغلين اغانى و انا بتدلع على كل اغنية شوية و عنيا على المرايا و هو مركز اوى معايا
كنت حاسه انه بينكنى بعنيه بجد خلانى هجت اوى و جسمى اترعش بشهوتى عنيه فكرتنى بنيك حبيبى فكرتنى ازاى كان بياكلنى و بيثيرنى.
المهم وصلنا مارينا وطلعنا على الشاليه قلت لهم هاخد شاور سريع و اغير هدومى و ننزل على طول.
هيثم قال هينزل يشوف حاجات فى الماركت عقبال ما اجهز و اسامة قال هيستنانى و ننزل مع بعض
اخدت المايوه و دخلت التواليت و بدأت اخد الشاور و انا بفتكر نظرات اسامة ليا فى الطريق و بدأت احس بشهوتى تانى و رعشتى بدأت تزيد و فجاة لقيت الباب بيتفتح بشويش و اسامة واقف ماسك البشكير و بيسألنى خلصتى مش عارفة ليه اتكسفت رغم انه مش اول واحد يشوفنى عريانه قلت له اه و مديت ايديا اخد البشكير بعده عن ايديا و قرب منى و بدا يلف البشكير على جسمى و يقفله عليا و حضنى جامد وبدا يبوس فى شفايفى و رقبتى جامد وو ايديه بتعصر طيازى.
دقايق و فوقنا على هيثم بيتصل على التليفون بيستعجلنا ننزل. بصراحة مكنتش عاوزة اتحرك من مكانى مش عاوزة اسيب حضن اسامة مش عاوزة انزل قبل ما ينكنى … لكنه قالى يالا البسى و يالا
و فعلا لبس المايوه و الكاش مايوه و نزلنا و رحنا على الشاطئ و انا كل تفكيرى فى اللى حصل قلت لهم انا هنزل البحر قالوا لى دقايق و نحصلك.
و نزلت و انا بحاول افوق من الشعور اللى انا فيه شوية و لقيت هيثم نازل البحر و قرب منى و بدأنا نهزر و نضحك و ايديه بتلمس جسمى و شوية يشدنى و يحضنى و احس بزبره واقف تحت الشورت اوى و يحط ايديه على كسى و يلعب فيه بصوابعه و حضنى جامد و هو بيحضنى لقيت اسامة نازل البحر بصراحة اتبسطت و هجت اوى.
قرب اسامة مننا و بدانا نعوم و نلعب و نهزر و نتكلم و كل شوية احس بايد اسامة على طيزى او ايد هيثم على بزازى كانوا الاتنين بيلعبوا فى جسمى تحت المايا كل واحد بيلعب فى الحته اللى يطولها و انا بموت بينهم من الاثارة و الهيجان كنت عاوزة اتناك بأى شكل لحد ما فى مرة الاتنين كانوا قريبين منى و حطوا ايديهم فى نفس الوقت على كسى و طبعا كان الموقف غريب لكن لقيتهم بيبصوا لبعض و كأنهم فهموا اللى بيحصل و اللى هيحصل بعد كده.
و بدأنا بعد كده احلى متعة طلعنا من البحر و رحنا على الشالية و دخلت اخد شاور ودقايق و لقيت هيثم داخل عليا و بدأ يبوسنى و يحضنى و يرضع بزازى و ايديه بتفرك كسى و تعصر طيازى و بدأ يبعبصنى و يدخل صوابعه فى كسى و انا من الهيجان بدأت اصرخ ااااااااه اااااااااح اووووووووووووى كمان و هو يبعبصنى اكتر كل ما اصرخ لحد ما جبتهم و نزلنى امص له زبره اوى و ابلعه و ارضعه و افرك بيوضه جامد لحد ما جابهم عليا ووقفنى و بدا يحمينى و يغسلى جسمى كله و لفنى بالباشكير و شالنى و طلعنا بره لقيت اسامة ممدد على السرير و زبره واقف اوى و هو بيدعك فيه هيثم نيمنى جنبه و فك الباشكير و ايديه بتلمس جسمى و سابنا و طلع بره و اسامه بدأ يلمسنى و يبوسنى و يحضنى و فجأة لقيته فوقى بيفتح رجليا اوى و ماسك زبره و بيقربه من كسى و بدأ يدخله جامد فى كسى اااااااااااااه بشويش يقرب شفايفه منى و يبوسنى و يقولى هيثم جهزك ليا يبقى مفيش بشويش و يدخل زبره اجمد و انا اصرخ كان زبره كبير و بيوجعنى اوى و كل ما اصرخ يخبطه فى كسى اكتر و ايديه بتقطع بزازى.
كان اسامة بيحب النيك العنيف و بعد فترة الحرمان اللى كنت عايشاها كان النيك كده قمة فى المتعه و قلبنى على بطنى وحط مخدة تحت وسطى و فتح رجليا اوى كسى بقا مفتوح ادامه اوى و بدأ يدخل زبره جااااامد و انا اصرخ كان بيوجعنى اوى الوضع ده وهو يسحبه و يدخله اجمد و بدأ يدخله و يطلعه اسرع و اجمد لحد ما سحبه مرة واحدة و حسيت بنار لبنه على ضهرى و طيزى.
بصراحة مكنتش قادرة اتحرك من المتعة و النيك كنت حاسة بانى تايهة فى دنيا تانية و فضلت نايمة على بطنى دقايق و بدأت احس بايدين على رجليا بتحسس عليها بشويش رفعت راسى و انا فكرى انه اسامة عاوز تانى لقيته هيثم شدنى و خلانى قمت و نام على ضهره و رفعنى فوقه طبعا عاوز يشبع هو كمان مسكت زبره بايديا و حطيته على خرم كسى و بدأت انزل بشويش عليه شدنى و قعدنى جامد عليه صوت اااااااه و بدات العب على زبره بكسى و اطلع و انزل و اترقص اوى اصل الوضع ده متعتى و مزاجى العالى
و بدات اتمنيك اكتر و اكتر على زبر هيثم و ايديه بتشد بزازى و تقرص حلماتى ااااااااااه ناااااااااار فى كسى من النيك و بدأت اتنطط اكتر على زبره لحد ما سحبه و نيمنى على ضهرى و بدأ ينزل لبنه على بطنى و سوتى و بزازى.

سكس ام وابنها - تحميل افلام سكس - صور سكس اجنبيفيلم سكس محارم - فيلم سكس امهات - سكس صعيدي

قصص نسائيه ومنهم لزوجتى

قصص نسائيه ومنهم لزوجتى

افلام سكس نار 

قصص ومواقف حدثت لنساء متزوجات وتحكيها بلسانها* :-
الموقف الأول:-
انا اسمى ريهام عندى ٣٠ سنه وطولى ١٦٠سم ووزنى ٦٥ك متجوزه وعندى ولدين متجوزه بقالى ٦سنين وجوزى شغال مهندس وطبعا دايما بيتأخر فشغله كتيير وبيسهر فى الموقع لانه شغال فى شركة مقاولات.
المهم انا جسمى بقوام متناسق وبصراحه انا بكتب قصتى بهيااج دلوقتى فسامحونى على ألفاظى وأكيد هتعجبكم.. بشرتى لابيضه أوى ولا سمرا يعنى بشرتى قمحاويه بزازى حجمهم وسط بس ميزتهم انهم بارزين لقدام ومرفوعين لفوق شويه والحلمتين وسط لإنى مارضعتش كتيير فى أولادى وطيزى حجمها معقول لا مليانه ولا معصعصه ههههه هههههه وكسى بقى شفرتين شبه بارزين شويه وعلى فكره انا مطاهره بس انا شايفه ان بظرى كبير وبصراحه دايما هايجه نيك انا بكتب دلوقتى وجوزى لسه فى الشغل بتاعه وبصراحه هايجه موووت ليا ١٠ ايام جوزى ما ناكنيش وبصراحه لما بكون هايجه بحاول طفى نااار كسى شويه انى اجيب فيلم سكس او اشوف قصص واتخيل اى حاجه والعب فبظرى ولما بهيج أوى بدخل صباعى لغاية ما احس انى خلاص نزلتهم وغرقت أووى،، فبصراحه فى يوم من الأيام كان جوزى متأخر فى الشغل وقلتله ضهرى وجعنى وعايزه اروح اكشف قالى ماشى روحى اكشفى وخدى مامتك معاكى او مامتى فى اليوم اللى رايحه اكشف فيه كانت ماما مش موجوده فى شغلها ومامته كانت تعبانه ما قدرتش تيجى معايا فقلت خلاص اروح لوحدى،، وفعلا رحت للدكتور وساعتها كنت لابسه بنطلون جينز وبدى* جه دورى ودخلت للدكتور وقلتله ضهرى تعبنى شويه وبصراحه اللى كان تعبنى اكتر اخر عضمايه فى الحوض من ورا فكنت مكسوفه أقول للدكتور فقالى اتفضلى على الشازلونج وقالى ارفعى البدى بتاعك شويه عشان اكشف على ضهرك واشوف الألم فين وطبعا ما كنش عنده بنت ولا حاجه عشان تساعده المهم طلعت على الشازلونج وقعدت كده ورفعت البدى بتاعى وعريت نص ضهرى لغاية نص بطنى وطبعا انا مش لابسه غير السوتيان لان الجو كان حر بصراحه المهم الدكتور حط إيده على ضهرى وقالى الألم فين وقعد يخبط على ضهرى بشويش وهو يسألنى ويقولى فيه ألم هنا وهنا وانا قوله لأ مش هنا تحت شويه وبصراحه لما الدكتور حط إيده على ضهرى حسيت بإحساس ممتع اتخيلت فيلم سكس من الأفلام اللى بشوفها واحده عند الدكتور وبيكشف عليها وفى الآخر بينيكها ساعتها حسيت كسي جعاان نيك وفضل الدكتور يكشف على ضهرى رحت قايلاله ان الألم الجاامد اخر عضمة ضهرى وكنت مكسوفه ومحرجه فقالى لا ألف سلامه ممكن يكون التهابات ولا حاجه بس استأذنك ممكن تقلعى بنطلونك عشان اشوف فيه ورم ولا حاجه بصراحه ترددت شويه وفعلا كانت مألمانى جدآ فالدكتور بعد شويه وقالى خدى راحتك فقلعت البنطلون لغاية آخر طيزى وما قلعتش الكلوت وكان الكلوت من النوع اللى مالوش يحز يبان فى البنطلون هو مش فتله بس من الخفيف إلى حد ما يغطى جزء كبيير من فرق طيزى ههههه هههههه،، المهم بعد ما قلعت البنطلون وشديت الملايه عليا جه الدكتور وحط إيده على طيزى مش عارفه بقصد ولا من غير حسيت بناار أكتر فكسي وحط إيدى او صباعه على العضمايه ساعتها اتنفضت بس ما كنش من الألم بصراحه اتنقضت لإن حسيت بنبضه فكسي ولذه جميله أوى أوى والدكتور قالى لا دى حاجه بسيطه التهابات من القعده كتيير وكده وكانت ايد فوق العضمايه وحاطط إيده التانيه على طيزى سرحت شويه يجى نص دقيقه وتخيلت ان الدكتور هيقلع ويركب فوقى وينيكنى وقالى اتفضلى يامدام اكتبلك العلاج بصراحه اتمنيت ساعتها ان الدكتور يلعبلى فطيزى وكسي وانا نايمه عى بطنى واتخيلت الموقف فى البيت ولعبت فكسي ونزلت كتيير وبرضه جوزى اتأخر فى الشغل.

قصص سكس مصريةصور سكس اغتصابصور سكس اجنبىافلام بورنوتحميل افلام سكس -
وهحكيلكم مواقف تانيه كتيير…

صور سكس HDتحميل سكس سعودي - سكس امهاتصور سكس

قصتي مع الاميره ناهد

صور سكس متحركه قصص سكس - سكس امهاتصور سكسصور سكس اجنبيعرب نار تحميل سكس محارم

في البدايه احب اعرفكم عليا انا اسمي هيثم ظ¢ظ¦ سنه من اليمن عايش في صنعاء واشتغل مدرس احياء
بدأت حكايتي عندما انتقلت في السكن إلى شقه جديده
وبعدين عشان احسب أصحاب من العماره عملت اعلان اني ح اجيب دروس تقويه مجانيه ل طلاب ثالث ثانوي و صرت اعطي لهم حصص من بعد العصر للساعهظ¥ كانو كلهم عيال
في يوم وانا مروح من بعد العمل الساعه تقريبا ظ، الظهر لقيت بنت جميله جدا في الشقه اللي جنبي ابتسمت لي وقالت انا مريم من مصر ازيك انا كنت حابه اخذ دروس معاك بس كل اللي معاك ولاد فلو ممكن تكون تدي لي بعد ما تخلص معاهم
قلت لها طبعا انتي تشرفي في وقت تحبي قالت معليش الافضل انك انت تكون تجي ع بيتنا عشان انت راجل مش متزوج وعايش وحدك و ما يتفعش اجي لك انا قلت لها تمام الساعه كم تحبي قالت بعد المغرب كل يوم تكون فيه فاضي حضرتك
المهم خلصت مع طلابي و قمت اجهز نفسي واتانتك اصل البنت عجبتني وقلت ابان بصوره حلوه
رحت البيت كانت هي جهزت الغرفه للدرس و كانت لابسه بجامه مع أكمام طويله وكان جسمها حلو جدا كانت تقريبا متر و ستين ووزنها تقريبا ظ¥ظ¢ بس مشدود و صدر كبير وشعرها زي الحرير طويل لحد نص الظهر و عليها رجلين تهبل زي كذا
ابتديت اعطيها الدرس كان عن الاختلاف بين جسم الذكر و الأنثى و قلت لها إن جسم الراجل مصمم إنه يكون اقوى من الانثى عشان الرجل هو اللي بيشتغل ف عشان يعرف يشتغل جسمه قابل لكسب العضلات بشكل أكبر من البنت
قالت لي لا انا مش موافقه ع الكلام ده و جسم البنت هو اللي اقوى بس ما يظهر العضلات بسهوله زي جسم الراجل
قلت لها كيف تقولي كذا و الشارع قدامك شوفي اجسام مين اللي اكبر و اقوى
قالت معليش بس ده عشان انتو هنا في اليمن ما تسمحوا للبنات ب اي عمل يحتاج مجهود عشان كذا جسم المراه هنا اضعف عشان هي ما تمارس اي مجهود وان مماتها بتشتغل هنا ك مدربه فتنس وان جسمها اكثر و اقوى من جسم اي راجل شافته
مع كلامها ده دخلت علينا ناهد مامتها كانت تقريبا في سن الأربعين لابسه بنطلون جنز ضيق جدا عليها و تي شيرت نص كم و باين عليها انها ثخينه حبتين بس كانت طويله جدا تقريبا ظ،.ظ§ظ§ و جميله خالص زي كذا
المهم دخلت علينا الست ناهد وقالت ها ازاي شفت البنت كويسه ولا عاوزه دروس اكثر
قلت لها لا هي تمام و شطورة
قالت لها بصي يا ماما هو مش مقتنع أن الأنثى هو الجنس الاقوى و المسيطر
قالت لي ناهد ليه حضرتك مش مقتنع
قلت لها عشان هو كذا
قالت طب بص كذا وعملت فلكس لعضله ذراعها و كانت واو زي كذا
وقفت مبلم مش عارف اقول ايه و قالت شوف يا هيثم انت شفت عضلات كذه مع الرجاله اصحابك
قلت لها عفوا بس اصحابي مش لاعبين كمال اجسام و
قالت طيب ايه رايك اثبت لك إنه انا اقوى منك بكثير
قلت لها كيف يعني قالت تعال ل عند الماسه و نلعب انا وانت مصارعه ذراع واللي يفوز هو الاقوى
خفت جدا في ذيك اللحظه اصلا انا عمري ما لعبت ذراع و أساسا انا ما معي عضلات زي ذي بس خفت اقول لها كذا تقوم تقول اني خفت وسبت تحدى قلت لها اوكي
قمت معاها و حطيت يدي بوضع الاستعداد معاها لقيت يدها اصغر من يدي ب الحجم وكانت ناعمه جدا عشان اتذكر أن انا الان قدام انثى و انثى ايه حكايه
شبكت ايدها ب ايدي وقالت للبنت انتي الحكم
قالت اوكي
بعدين قالت يا**** استعداد
انطلاق
و ما لاحظت غير بيدي تخبط جامد ع الماسه و اتوجعت جامد
قالت معليش اصلي زودتها شوي معاك و ما عملت حساب انك ضعيف كذا
و عملت بوز وااااو
قلت لها كم حجم العضلات ذول قالت تقريبا ظ،ظ¦ انش
xnxx - xnxxسكس مصريافلام سكس حيوانات
قلت لها ممكن المسهم قالت تعال حاولت اني اضغط عليها بصوابعي بس لقيت اني انا اللي اتوجع مش هي
قامت هي وقالت تعال رحت جنبها وعملت بوز وقالت شكل عضلات ذراعي قد دماغك و ضحكت
انا ارتبكت خالص و قلت لها معليش مضطر امشي
خرجت وقعدت طول الليل ارهط (اضرب عشره)
وانا اتخيل الذل اللي كنت فيه مع الست ناهد و ازاي عاملتني كاني بيبي قصادها
رحت ثاني يوم عشان درس مريم فتحت لي مدام ناهد وقالت اتفضل بس لسه مريم مش هنا انتظر معاي هنا
دخلت وجلست هي قدامي و انا اول مره الاحظ جمال قدميها ايه ده
قعدت يجي خمس دقائق ما رفعت عنهم عنيا وقالت شكل رجولي عجبوك تعال كبس لي اصلهم واجعيني اليوم
رحت زي الاهبل ومسكتهم كانو انعم من الحرير
تقريبا مقاس ظ£ظ§
فجاه قامت جابت لي كف ببطن رجلها اللي انا مش بكبسها وقالت سايب ذي لمين وضحكت عشان تزيد احراجي
قمت ع طول رحت اكبس لها الرجل الثانيه وهي حطت بطن رجلها بوشي و عملت انفي بين أصابع رجلها و منعت عليا الهواء وقالت رهيب احساس اني عارفه اتحكم حتى ب أنفاسك وانا اسمح لك تتنفس او لا
طلع لسانك ولحس صوابع رجلي ياظ
عملت زي ما قالت و كان زبي زي الحديد حسيت بعد ربع ساعة إنه مش ح اعرف امسك نفسي وأنه ح اجيب ظهري من تأثير بوسي ولحسي لبطن و صوابع رجليها الحلوين
قلت لها معليش ممكن اروح اصل معي عمل قالت اوكي بس المره الجايه اعمل حسابك إنه تقعد ساعه مع رجولي ولا ح تلاقي عقاب من ذول وباست عضلات ذراعها وانا ميت من الخوف

الكهربائى والمحرومه

 الكهربائى والمحرومه

سكس -

تحميل سكس صعيدي - تحميل سكس سعوديافلام جنس - اب ينيك بنتهصور نيك - سكس اخوات
انا رجل عادى وبسيط اشتغل بالاعمال وكافى خيرى شرى وللاسف مدمن نيك والذى ساعدنى على ذلك حجم زبى كبير للغايه ومتانته اصعب فهو متين وطويل عنجما يصل لزروته يصل حوالى 28 سنتيمتر واحيانا انا اخاف اعاشر اى امراه اراها ضعيفه وتمر الايام وانا انيك كل من اراها تحب تتناك وفى يوم من الايام اتصل بى احد الاصدقاء وطلب منى اذهب الى شقه بها تصليحات وبها التماس واحيانا لاتشتغل واعطانى العنوان ولم يقل لى بها امراه او رجل ونحن كالعاده لانسال عر رزق اتانا وفعلا ذهبت للشقه ورنيت الجرس وفتحت الباب والقيت التحيه فوجدت امامى ملاك فى صوره امراه امراه جميله جدا جدا وعلى وجهها برائه وقلت لها بخجل انتم طالبين كهربائى قالت من ارسلك قلت فلان قالت لانعرف فلان قلت انا اسف ماحصل شى وانا اسف على الازعاج سلام قالت انتظر انت حرامى قلت اتصلى بالشرطه قالت ادخل خلينى اتصل بالشرطه قلت لها ازاى اثبت على نفسى الجريمه قالت امال ازاى احبسك قلت لها **** يرضى عنك انا ماشى قالت تعالى شوف الكهرباء وضحكت ودخلت وعندمتا دخلت قالت تشرب ايه الاول قلت لها ليمون ضحكت ضحكه عاليه وقالت لازم اعصابك تهدا قبل الشغل وفعلا شفت الشغل كتير وعايز كذا يوم لان تقريبا سوف اقوم بتغيير مهظم الاسلاك وقلت لها كل ذلك قالت يعنى لازم نفضى البيت يومين او تلاته على الاقل قلت نعم قالت مش مشكله انا ارجع من الشغل على ماما والراجل نفس الشى قلت تمام وفعلا اتفقنا على كل شى بعد مهاترات وفصال وتعب انا وهى وقلت لها لازم بكره الاقى كل شى موجود من اجل ابدا الشغل قالت تمام قلت استازن قالت تعالى معى اوريك شى بسيط فى غرفه النوم وذهبت معها من الخلف وارى امامى طيز فى حياتى لم اراها ومن قرب السرير قالت عايزه نقطه كهرباء هنا قلت حددى المكان بالطبط وميلت راسها جوار السرير وقالت تعالى شوف هنا وزهبت وحسمى لصق بها خفيف وكان حسمى تكهرب وبدون ماشعر مسكت طيزها بايدى وبصوت عالى قالت ايه داء يا كانت ايدى فوف فمها وبايدى التانيه دفعتها على السرير وفوقها حملت بكل قوتى وايد على الفم والايد الاخرى تمزق ملابسها وظهرت بزازها امامى وكان لم ارى امراه فى حياتى وزبى خلاص من شدته قرب يفتح صرتها وانا اضغط عليه بكل قوه وهى بايديها الاثنين تضرب ظهرى واكتافى وتقول اهه اهه وانا مسكت حلمه بزازها بفمى والعب فيها وكانى العب فى عنب وحسمى فوق تحت فوق تحت انزل واطلع وهى رجليها ترفرف من تحت وعندما اخف يدى عن حلقها شويه علشان لااضايقها اكتر وتاخد نفسها تقول يا ارجع تانى الا ان جسمها تحتى بدا يهدا شويه شويه وبدات هى تستمتع بزبى الكبير وشفايفى على الحلمه وبدات هى تشيل باقى ملابسها بدل الضرب على اكتافى بدات انا اشيل يدى من على حلقها وهى نطقت وقالت يا حمار انا هموت مش قادره اتنفس وفى نفس الوقت قابلتها بحلقى فى حلقها واتفاجا بها تخرج لسانها فى حلقى وبدات امص لسانها وهى تدندن تحتى اى اى اى وانا وقفت وخلعت كل ملابسى وهى كذلك وهى نائمه على ظهرها انا مذقت كل ملابسها من الاستعجال مش قادر انتظر ونزلت على رجليها صابع صابع وانا امص فيه وابلله بلسلنى وكان امص فى صباع موز وفى كل سنتيمتر فى جسمها بللته بلسلنى من تحت الا ان وصلت كسها وهنا تنهدت تنهيده وكان لم تر رجل من قبل وللان لم ترى زبى وهى منسدحه على ظهرها ومغمضه عيونها وعندما وصلت كسها صرخت ورفعت رايها ومن رات زبى نطت عليه ومسكته بايدها وعلى حلقها وتاكل فيه وتلحس فيه وهى تردد حبيبى وانا لفيت جسمى ونولت على كسها بلسانى والاقيه مليان وكان واحد معبيه وانا اسحب على لسانى واحطه على وراكها وهى تنغج اه اه اه واقوم واخل زبى فى كسها وبكل قوتى اضغط عليها وهى تقول حرام عليك عندك زب زى داء وساكت وسايبنى اتريق حرام نيكنى نيكنى لاترحمنى لاتطلعه ابدا من كسى زيد زيد نيك نيك واوعى تفكر انك تطلعه بره كسى وانا من كتر النيك استحمل ولن انزل شهوتى بسرعم ممكن تصل 45 دقيقه وفعلا هى فضلت تتنهد تحتى الا ان قالت انا تعبت مش قادرا اتحمل كسى ورم كسى بقى زى ***** طفيه طفيه وعندما نزلت لبنى بكت بالدموع وفضلت تضرب فى بدلع وهى تقول حبيبى حبيى مش هتمشى انهرد قلت لها وجوزك قالت جوزى مش هييجى الا بالليل وانا هتصل بيه واقله انا رحت لماما لا ن الكهربائى بعد مناكنى قلى لازم تفضوا البيت وضحكنا وقالت من ناحيه المغفل لا تهتم هو ملوش فى اى حاجه قلت لها انتى اتنكتى قبل كده قالت ابدا دى اول مره من غير زوجى قلت لها ايه رايك قالت انا اليوم يادوب عرفت معنى النيك لان قبل كده كنت بلعب وانا بسمع كلامها زبى وقف مقدرتش اتحمل قمت قلت لها يلا قالت بص شوف كسى الاول وبعدين قول انا عايزه اتناك طول اليوم وعندما نظرت على كسها لقيته محمر وماتهب وكانه وارم قالت انت مش عارف معنى زبك انا مش هنساه ابدا انا اليوم هتصرف وبكره هاخد اجازه وطول اليوم معك بالشقه وفعلا تانى يوم ذهبت للشقه وجدت انسانه تانى وكان واحده منتظره زوجها بالاحضان من على الباب والذى حصل فى اربعه ايام متتاليه لايحكى ولا يوصف لان محتاج مذكرات كتيره المهم كان زبى داخل كسها اقل وقت ساعتين من بعد ماخلص تقول خليه داخل ليه تحرم كسى منه واقل يوه تلاته مرات والا ان خلص الشغل والان تتصل ب ى كل يوم وتقول نفسى الكهرباء تخرب تانى انت بشتغل بضمير

عرب نار - تحميل افلام سكسسكس امهاتقصص سكس

نيكني زوجي

نيكني زوجي

سكس امهات - صور نيك - افلام سكس عربي  - تحميل سكس سعوديسكس اجنبي

  افلام سكس مثيره  – صور سكس متحركه

نحميل افلام سكس - تحميل سكس

اسمي روني وده اسم الدلع طبعا تزوجت من عشر سنوات وانا الان عندي 31سنه جميله جدا كل من يراني يسقط في سحر جسدي وعيوني وبياض جسمي ولون عيون الأزرق زوجي يحبني جدا لكن عنده مشكله غريبه انه تحدث له اثاره جنسيه فظيعه عندما يري احد ينظر لي بشهوه ولا اخفيكم انني ايضا استمتع بنظرات الرجال لي نسيت ان اقول انني موظفه بمصلحه حكوميه راقيه اري في عيون زملائي الرجال شهوه ورغبه واحيانا في صعودي بالاسانسير يحاول احدهم ان يحتك بي او يلمسني علي ان يبدو الموقف وكأنه غصب عنه وكان هناك زميل اشعر بانه يحبني وينظر لي في نفس الوقت بنظرات كلها رغبه فبدأت اتعمد ان اقترب منه واجعله يشم رائحه عطري الاخاذ وانظر علي قضيبه المسكين وهو يحاول ان يداريه وهو ينتفخ من مجرد رائحتي وصممت علي ان اوقعه في حبائلي مهما كلفني الامر خاصه ان زوجي كان دائما مايقول لي اثناء نياكته لي انه يرغب ان يراني في احضان رجل اخر لان زوجي لديه عيب خلقي في زبه وهو بعض الاعوجاج فكان يقول لي انه يتمني ان يراني في احضان رجل زبه مستقيم وطويل حتي يمتعني وبالفعل كان يصورني احيانا بملابسي الداخليه واحيانا عاريه تماما وفي يوم وانا بالعمل ذهبت لزميلي هذا وقلت له ان موبايلي به بعض المشاكل واني ارجوه ان يحل هذه المشاكل بحكم ان لديه خبره في اصلاح عيوب الموبايل فقال لي ان هذا سيستغرق وقتا فاجبته انه لا توجد مشكله وانني رفعت الخط من الموبايل وان الموبايل امانه معه طبعا كنت اعرف انه بحكم الفضول سوف يحاول ان يري الصور وانا كنت تركت له كل الصور التي صورني اياها زوجي وكنت اراقبه من بعيد وهو يحاول اصلاح الموبايل او هكذا كان يحاول ان يوهمني ورايت عرقه يتصبب من جبينه فعرفت انه يشاهد الصور وآخر اليوم أثناء نزولنا في الاسانسير كان الزحام كبيرا وتعمد هو ان يقف خلفي وشعرت بيده تتحسس مؤخرتي بلطف وهدوء مما اثارني واحسست ان كيلوتي الرقيق قد ابتل بماء شهوتي خاصه انني شهوانيه لابعد الحدود واهلي لم يجروا لي عمليه الختان وشعرت ان قدماي لا تقويان علي حملي وكم تمنيت ان يخرج قضيبه وينيكني بعنف لكن كيف في هذا الزحام المهم انني عدت لبيتي ووجدته يتصل بي وبدون مقدمات وجدته يقول لي ان مؤخرتي جننته واطارت صوابه وان صوري التي علي الموبايل هيجته وانه يريد ان ينيكني باي شكل ومهما كان الثمن واجبته بانه وقح وقليل الادب وكيف يتجرأ علي وانا السيده المحترمه كنت احاول ان اجعله يبدو وكانه ينيكني غصبا عني فاجابني اجابه ساخنه بقوله يالبوه لقد شعرتي بيدي واصابعي وهي تفتك بفلقتي طيزك ولم تبدي اعتراضا وانك اذا لم تستجيبي لي وتجعليني انيكك سوف افضحك بالصور طبعا كان كسي في هذه اللحظات يكاد ينفجر وماء شهوتي ينهمر منه وتلاعبت به بقولي انني متزوجه وارجوه ان يرحمني طبعا كان ذلك تمثيليه مني فقال لي بلهجه امره انه سوف ينتظرني غدا في شقته الخاصه في العاشره صباحا وان اتي له كاني عروسه في ليله دخلتها واني سوف اري مالم اكن احلم به واعطاني العنوان وانا اتظاهر بالغضب واغلق الخط بوجهه وساعتها وضعت يدي علي كيلوتي لاجده مبللا بماء شهوتي منتظرا نيكه اتوقعها عنيفه في الغد والي هنا ينتهي الجزء الاول من حكايتي شجعوني بالردود كي انشر باقي الاجزاء

سكس امهات - صور نيك - افلام سكس عربي  - تحميل سكس سعوديسكس اجنبي

  افلام سكس مثيره  – صور سكس متحركه

نحميل افلام سكس - تحميل سكس

انا وصاحبي وامو و خالتو 2

——-

تحميل افلام سكسعرب نار - اب ينيك بنته - افلام جنسصور سكس

صور نيك متحركه - صور سكس - سكس محجبات 2019

غي الجزء الاول نكت كريمه خالت صاحبي الشرموطه في كسها وظيزها ودخلت نمت صحيت الساعه 10 لاقيت كريم وايمان امو اعقدين بيتفرجو علي التلفيزيون وكريمه لسه نايمه
كريم، اي ياعم انتا لسه صاحي دلوقتي اي نموسيتك كحلي ولا اي
انا، لاو**** بس كونت تعبان شويه من البحر
كريم ،لا الف سلامه عليك انا كونت عاوزك علي فكره
انا، خير يا كربم
ايمان ادخل بس هات من التلاجه اكل وكل عشان شكلك جعان
انا، و****. انا هموت من الجوع
كلت وخلصت ورحت علي الاوضه لاقيت كريم اعقد علي السرير وبيلعب في الفون خير يا كريم بقولك انا في واحد صاحبي علي الفيس اعرفو من فتره هو كان بيكلمني ولما عرف ان انا في الساحل قالي كويس عشان هو كمان هنا. وهنقابل بعض ايو يعني عاوز مني اي عاوزك تدري عليا اقدم امي عشان انتا عرفها مش هترضه اه ولو سالت قولها اي حاجه ماشي باعم كربم لما اشوف اخرتها معاك اه صح. انتا زي اخويا صح ايو ياعم كربم خير عاوز فلوس لا ياعم مش لدرجه بس امي قالت ليا انهارده واحنا بنعمل شوبنج ان هي مبتعرفش تنزل المياه بعبايات وكده فا اقترحت عليه نجيب بنطلون لاجون. وتشيرت نص كم عليه وهي قالت عشان محمد صاحبك مينفعش قولت ليه ياستي محمد ده اخويا متخفيش وعيب لما تقولي كده وانا معاكي. وزعلت وكده فا هي راحت جبتهم علي طول وكمان قالت هنجيب لخالتي زيها عشان متزعلش فا انتي متبنش ليه انك متفاجئ با الهدوم وكده عشان. متضايقش ماشي بكره اقولهم نروح البحر وانا هعمل نفسي تعبان وهقولكم روحو انتو وكده عشان متزعلوش وانا هشرب حاجه سخنه واريح شويه. ماشي اتفقنا. اتفقنا يا نصيبه انتا تاني يوم صيحت الصبح لاقيت حاجه بتلعب غي شعر صدري. ببص لاقيتها كريمه بتقولي صباحيه مباركه يا قلب روحت. ضحك ليه رحت قالت يلا عشان نفطر عشان محضره ليك موفجاء. فا انا عارف الموفجاء من كريم امبارح روحت اطلع من الاوضه لاقيت كريم وايمان في المطبخ بتجيب الاكل كربم قال محمد احنا هنروح نقضي اليوم في البحر كلو عشان ماما عاوزه تنزل البحر بدري قبل ما حد يروح ماشي قولت ليه ماشي شويه واكلنا وخلصنا كانو هما جهزو. نفسهم لبسو الطقم اللي انا عرفو بس لبسو عليه عبايات عشان يعرفو ينزلو من البيت ده شكل الطقم بتاع كريمه كان عامل كده عليه
واحنا نزلين خلاص راح كريم قال اه انا بطني وجعني اوي اوي مش اقدر ايمان قالت خلاص بلاش نروح البحر انهارده مدام تعبان قالها لا انا هسرب حاجه سخنه وهاجي وراكم. قالت لا اعقد بتحايل عليه لحد ما وفقت روحنا لحد البحر كريمه شفت البحر قلعت العبايه بسرعه ايمان في اي يا كريمه. مستعجله علي اي هو البحر هيطير كريمه لا بس شكلو حلو وعجبني اوي تعال معايا يا حمو معليش عشان مبعرفش اعوم روحت بصيت ل ايمان قالت معليش يا محمد طنطك كريمه مفكره نفسه صغيره رحت كريمه قالت ما انا صغيره روحت واخد كريمه وروحنا نزلين اول ما نزلنا المياه اعقدة تلزق فيا. وتمسك زبي بايدها وتقولي وحشيني اوي اقولت ليه اعقلي قالت ده جانيني امبارح ده انا مش هسيبو خالص رحت ضربة غطس نزلت تحت طلعت زبي في الميه واغقدة تمص فيه وانا بقيت علي اخري وهي ولا هنا. انا عمل ابص علي ايمان عشان متكنش وخده بالها اعقدة تمص. وتتطلع تاخد نفس وتزل تاني لحد ما جبتهم في بوقه قالت طعم عسل با روحي. ورحت مديني ضهره. روحت حطيت صوبعي في طيزها راحت قالت اي براحه يا مجرم واعقدنا نلعب شويه وروحنا طلعين وشويه عده كام ساعه ايمان قلقانه علي كريم قولت ليه هروح اتصل علي رقم الشقه اقولو يلا تعاله قالت اه ونبي يا محمد عشان قلقانه روحت شويه عملت اكني اتصلت وهو قالي هقوم اخد شور ولبس واجاي. روحت لاقيت ايمان قلعت العبايه. واول مره اشوفه كده كانت اي كانت اعقده كده
انا شوفت كده اتجنيت فضلت ابص علي كل حته في جسمه روحت قولت ليه اي يا طنط مش هتنزلي الميه الجو دلوقتي حلو لاقيت كريمه بتبوص ليا حامد اوي ايمان مستنايه كريم يا محمد اطمين عليه بس كريمه لا انزلي يا ايمان وانا كده كده اعقده لما ياجي هخليه ينزلك. قالت طيب ماشي مش هتنزلو راحت كريمه بص ليا. روحت قولت اه انا هنزل بس اشرب واجاي وراكي. رحت قالت ماشي راحت اقيمه ورخت ناحية البحر كريمه اي مالك من ساعة ما شوفته با البنطلون وانتا اتجنيت اي عاوز تناكه هي كمان روحت ضحك وروحت رايح نزل البحر اعقدنا نلعب ونهزار وانا الصراحه كونت بستغل الفرصه واقرب منه. احك ايدي في طيزها في بزازها الطريه شويه لاقيت قالت يلا بينا انا اتخنقت روحت طلعين لبسنا هدومنا وروحنا لاقينا كريم اعقد روحت قوات ليه مش كلمتك قولت جاي قالي اصل لاقيت نفسي تعبان. مقدرتش اجاي راحت ايمان قالت انا هدخل اخد شور واطلع قولت وانا هدخل اشوف حاجه اكلها قالو ماشي روحت المطبخ وطلعت الاكل من التلاجه كلت وانا معدي ناحية بابا الحمام لاقيت ايمان مش اقفله الباب كويس بصيت لاقيت اجمل جسم ممكن تشوفها في حياتك
اعقدة العب في زبي لحد ما جبتهم اقدم باب الحمام روحت. جري عشان كريم ميكنش معدي او هي تتطلع تلاقني روحت داخل الاوضه لاقيت مريم جه ورايا قالي انا انهارده كونت مبسوط اوي قولت ليه كده قالي عشان حصل حاجات يامه قالي كان نفسي احكيلك بس مش هينفع المهم انتا هتنام قولت ليه اه قالي انا احتمال بعد ما هما ينامو انزل تاني عشان هسهر مع معتز صاحبي بليل ماشي قولت ليا بسةامك قالي مش هتحس بحاجه متخفش قولت ليه تمام. روحت نايم وهو طلع شويه وفقت من النوم لاقيت البيت ساكت قومت اشرب واشوف حاجه اكلها. بفتح الباب لاقيت كريمه افدمي بتقولي رايح فين قولت رايح اشرب قالت تعال اشرب ده كسي ملين عسل. وعاوزك ترياحني قولت ليه ابمان موجوده مينفعش قالت ايمان في سبع نومه والخول كريم راح. يتناك بره رحت زقني وقغلت الباب. زفتني علي السرير ورحت مطلع زبي واعقدة تمص فيه جامد اوي وتقولي المتناك ده كان هايج علي ايمان انهارده. زبك ده بتاعي انا وبس وتمص جامد انا مش قدر عشان مطلعش صوت وايمان تصحها. لقتها اقامت قالت تعال الحس كسي الورم ده روحت نزل براس لحد كسها اعقدة الحسةفيه. ولعب في زنبورها. وهي عمله تقول اه اه. نيكني بلسانك. دخلو كلو جوه مش اقدره روحت ايم ورحت مدخل زبي في كسها مره واحده واطلعو وادخلو هي تقولي نيكني جامد انا عاوزك تقطع كسي اه اه اف اح كسي ابن المتناكه ده مش بيشبع. روحت زقني علي ضهري وطلعت فوق زبي واعدت عليه وتقولي ايو دخلو طلعو من بوقي. وانا بلعب با ايدي في بزازها. لحد ما جبتهم رحت رميه نفسه جنبي علي السرير. شويه من التعب لاقتها بتبوسني في بوقي وتفولي مش هسيبك خالص انا متنكتش النيكه دي من اقبل ما اتجوز روحت قولت ليه هو انتي كونتي بتتناكي قبل ما تتجوزي قالت ده موضوع كبير محتاج وقت اشرحو ليكي. ورحت اقيمه فاتحه الباب لاقيت مين اقدمها
نكملو الباقي في الجزء اللي جاي لو شايفين الاسلوب ينفع قولو كمل

صور سكس اجنبي - تنزيل سكس متحرك - صور سكس متحركه HD

قصص سكسصور سكس متحركه

قصه منقواله

قصه منقواله

صور مص زبتحميل سكس سعوديسكس امهاتقصص سكسنيك بنت -

سكس محجبات 2019

انا ميدو 18سنه من مدينة نصر كايرو جسمى رياضى نظرا انى بلعب فى نادى طلاع الجيش المصرى وقمحاوى يعنى مش ابيض ومش اسمر طولى 181سم وزبى كبير طوله 20سم وعرضه 16سم كان لى مرات خالى عندها 37سنه بس لسه محتفظة بجسمها وهى طولها 160سم ووزنها حوالى 60كيلو وهى بيضة اوى زى بياض التلج او اللبن وبزازها كبار اوى وعلى طول حلمات بزازها واقفة وهقولكوا عرفت كده ازاى دلوقتى وطيزها كبيرة اوى وامورة جدا جدا هى ساكنه فى الشقة اللى تحتى على طول وكان ليها بنت عندها 17سنه وكانت هى كمان بيضة اوى وطيزهامدورة وزى الملبن وبزازها وسط مش كبار ومش صغيرين وطولها 165 سم وانا وهى كانت علاقتنا جميلة اوى نظرا اننا فى سن بعض واننا كمان دماغنا زى بعض المهم القصة دى حصلت معايا بالظبط من حوالى6شهور من تاريخ كتابة القصة انا كنت راجع من التمرين ولقيت بنت خالى واقفة فى البلكونة فنادتلى وقلتلى هاتلى كنز بيبسى وصدور بانيه وتعالى فجبت اللى قالت عليه وطلعت اديهم ليها ودخلت لقتها لابسه باضى كت وشورط قولتلها حرام عليكى الجو برد قلتلى لا انا مشغلة التكييف وتعالى عاوزاك دخلت قولتلها خير قلتلى عاوزة اقولك حاجة قولتلها اخلصى قلتلى فى واحد صاحبك كلمنى وعاوز يرتبط بيا بقولها مين قلتلى خالد قولتلها طيب قشطة انا مالى بها قلتلى بقولك ايه بصراحة انا بحبك انت وانت عارف كده وكمان مامتك ومامتى عارفين قولتلها بس و**** انا بحبك زى اخواتى بالظبط فقامت جاية معيطة فرقبت منها واخدت راسها على صدرى بقولها ياحبيبتى و**** انا افديكى بعمرى بس و**** انا بحبك زى اختى قلتلى بس انت قولت لمامتك غير كده* بصراحة ياجماعة انا اصلا بحبها بس كنت بتقل عليها *قولتلها قولت لمامتى ايه قلتلى مامتك قلتلى انك بتحبنى وبتعشقنى كمان قولتلها لا كلام قلتلى لا انا عارف انك بتحبنى عشان انت دايما بتغير عليا بجنون قولتلها ايوة بحبك وبموت فيكى وكانت ايدى على كتفها وضاممها لصدرى قلتلى بجد قولتلها ايوة بحبك يارانيا قلتلى انا بقا مستعدة اعملك اى حاجة قولتلها اى حاجة اى حاجة قلتلى ايوة قولتلهاعاوز مكرونة بشمل قلتلى عيونى ياتاج راسى بس بكره قولتلها طب انا جعان اوى قلتلى ثانية والاكل يبقى جاهز ودخلت المطبخ تجبلى اكل فدخلت وراها وهى واقفة انا جيت براحة من وراها ورحت جاى حضنها من وره قلتلى خضتنى حرام عليك بقولها اوعى تخافى طول مانا جنبك قلتلى بحبك وقامت حضنانى وهنا زبى كان على بطنها وكان واقف اوى قلتلى ميدو قولتلها نعم ياروحى قلتلى انا عارفة انك ولد وليك احتياجات وانا مستعدةاعملك اى حاجة بس بشرط متعملش كده مع غيرى قولتلها ياقلبى انا مستعد مكلمش اى بنت عشان خاطرك قلتلى بحبك ياميدو قولتلها وانا بعشقك وروحت جاية حاطة شفايفهاعلى شفايفى قولتلها بلاش انا مش عاوز اضايقك قلتلى انا مبسوطة انت مالك انت وفضلت تبوس فشفايفى لحد مالقيت ايديها على طيزى من وره وبتدخل جوه البنطلون بقولها بتعملى ايه قلتلى اسكت وسيبلى نفسك انا عارفة انك عاوز ترتاح ولماترتاح معايا مع مراتك احسن من مع حد غيرى قولتلها بحبك قلتلى وانا بحبك ياجوزى وقامت جايه مدخله ايديها فى طيزى من ورها وفضلت تلعب فى خرم طيزى وخلتنى هتجنن منها وقلتلى طيزك حلوة اوى ممكن تخلع هدومك قومت جاى خالع كل هدومى وهى كمان وبقينا عرايا خالص وقلتلى نامى على بطنك وارفع طيزك لفوق نمت زى ماقالت وفصلت تلحسلى طيزى اكتر من عشر دقايق وتدخل لسانها فى طيزى وتخرجه وانا هموت منها وبعدين قلتلى تعالى الحسلى كسى يالبوى ونامت على ضهرها وانا فضلت الحس فكسها اكتر من ربع ساعها جابت هى فيهم 3مرات وانا الحس كسها والعب فى بظرهابلسانى وايدى بتلعب فى بزازها ولقتها بتقولى اااااااه براحة يالبوى لسانك هيقطع كسى يامنيوكى براحة براحة يامتناك وانا مش سال فيها ولما جات تجيب قولتلها هاتى فى بقى وجابت شلال عسلها فى بقى وانا بلعته كله وقلتلى تعالى انت كمان هات يامتناك انا نفسى اتناك منك وقامت جاية واخدةوضعية الكلب وقلتلى حطه فطيزى يامنيوكى بسرعه وجبت كريم وحطيته بصعوبة فطيزها وهى تقولى ااااااااااه ياطيزى اااااااااااه يامتناك براحة ياشرموط زبك كبير اوى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااه ياخول براحة طيزى اتفشخت يامتناك براحة اااااااااااااه وانا مش سال وفضلت ادخل زبى لحدمادخل كله ولما جيت اجيب قلتلى هات فى طيزى يامتناك وجبت لبنى فطيزها ومن قوته وكتره لبنى خرج بره طيزها ونزل على كسها وفخدها وهى فضلت نايمة مش قادرة تتحرك وفجاة لقينا مرات خالى واقفة ورانا بتلعب فى كسها وبتقولى اه يامتناك ده انت نياك كبير وانتى طلعتى بنت متناكة يارانيا واناورانيا كنا فى حالة ذهول وفجاة لقيت مرات خالى بتلعب فى كس بنتها وتلحس فيه وتقولى نيكنى نيكنى نيكنى طفى نار كسى وطيزى يامتناك وانا مقدرتش قومت قايم الحس كسها وطيزهاوهى بتلعب فى كس بنتها وتلحسه وبعدين قلتلى يلا ياشرموط نيكنى انا مش قادرة نيكنى فكسى ياشرموط ودخلت زبى مرة واحده فى كسها وهى صرخت صرخة كبيرة وانا شغال نيك فكسها بجنون وهى تقولى اااااااااااااه ياكسى ااااااااااه ياكسى ااااااااااه اكتر نيكنى اوى نيكنى نيكنى نيكنى نيك مرات خالك المتناكة نيكنى نيكنى وانا شغال نيك وبعدين قومت نايم على ضهرى وهى قعدت على زبى وبنتها حطت كسهاعلى بقى وامها بتتناك من زبى وتقوم وتنزل عليه وبنتها قاعدة بكسهاعلى بقى الحس لها وبعدين فضلت ارضع بزاز المتناكة رانيا وحلمات بزازها وامها لسه بتصرخ وقولت لمرات خالى يامتناكةقومى نغير الوضعية ونيمتها على ضهرها وخلتهافتحت رجليها عالاخر وحطيت زبى فكسها الوضع اليابانى يعنى وفضلت انيك فيها وبنتها عماله ترضع من بزاز امها وامها تقولها ارضعى يابنت المتناكة اوى وانت نيكنى اوى يامنيوك وفضلت انيك امها اكتر من نص ساعه وامها جابت وقتها اكتر من 10 مرات وبعدين قولت لمرات خالى قومى وخليت وشها للحيطة وضهرها ليا وحطيت زبى فكسهامن وره ورانيا عماله تلعب فى خرم طيزى ولما جيت اجيب قلتلى هات فى كسى يامتناك وجبت براكين لبنى فى كسها وهى تصرخ وتقولى اااااااااااه لبنك سخن اوى اااااااااااه اااااااااااوه ااااااااااااوه ااااااااااااااه اااااااااااااااح ااااااااااااح لبنك مولع ياميدو انت اكبر نياك فالدنيا يامتناك ومن يومها للنهاردة بنيك مرات خالى وبنتها وبفكر انيك رانيا بنت خالى فكسها وافتحها

زوجتي وزميلها في العمل

زوجتي وزميلها في العمل

سكس عربي - سكس محارم- سكس امهات - افلام نيك - عرب نارنيك -

سكس سحاقصور سكس متحركه - صور نيك - اب ينيك بنته - سكس حيوانات

 تحميل افلام سكس -سكس محجبات 2019 - سكس محجبات  - قصص سكس مصوره

ما كان ممكنا إلا أن أشك بها. كان يوماً عادياً بالنسبة لي. فقد خرجت من عملي باكراً جداً، ثم ذهبت الى الجامعة كي ألتحق بآخر محاضرة لهذا الأسبوع. بعد ساعتان من الإستماع لدكتورتي الفنلندية، عدت الى البيت وعند الخامسة إتصلت بزوجتي لأسألها إن كانت ستتأخر في العمل فقالت لي أنا أجمع أوراقي وسأخرج بعد عشر دقائق. قلت إذن نتعشى في مطعم ياباني ما رأيك؟ قالت أوكي.

وصلت الى البيت أخذت دوشا ساخناً وبدلت ملابسي وجلست أنتظرها. بعد أقل من ربع ساعة وصلتني رسالة منها تقول: سأتأخر قليلاً لأن علي أن أتحدث الى زميلي في العمل قليلاً. قلت لها لا مانع. فتحت كتاباً لأقرأ وأنا أعتقد أنها لن تأخذ الكثير من الوقت وأخذني الوقت لأنتبه أن ساعة مضت. كتبت لها رسالة أقول إن كانت بخير فقالت لي نعم ما زلت أنا وهو ولست بعيدة عن البيت أن في القرب من السوبر ماركت التي بجانب البيت. رددت عليها بالقول أني سآكل أي شيء إن كانت ستتأخر كثيراً. فقالت لي أوكي. خرجت من البيت لأشتري ساندويشاً صغيراً أخفف به جوعي، ثم قلت لأذهب الى جانب السوبر ماركت وأراقب لعلي أراها من بعيد وأعرف مع من تجلس؟ ذهبت الى هناك ومررت من جانب كل المقاهي والمطاعم التي بالمنطقة وهي ليست كثيرة، حتى أني دخلت الى المطعم الياباني وصعدت الى الطابق الثاني فيه كي أتأكد إن كانت هناك أم لا. لكن دون جدوى، بعت لها رسالة وقلت لها أني أنتظرها. فقالت لي بعد ربع ساعة، أنها ا زالت مع زميلها.

عدت الى البيت وجلست قبالة التلفزيون وأنا أنتظرها لكنها لم تأت قبل الحادية عشر ليلاً. بقيت معه خمس ساعات كاملة، وحين دخلت بدا عليها التعب وكانت تغطي رقبتها بمنديل لم يكن معها حين خرجت في الصباح. دخلت الى الغرفة وبدأت تفتش على البيجاماً وفي هذا الوقت لحقت بها وفتحت الباب وإذ على رقبتها علامتان من قبل قوية أو عضات واحدة منهم كانت قوية جداً ولونت مكانها بألوان بنية وحمراء عند الأطراف. قلت لها ما هذا؟ قالت لا شي عضتني نحلة في العمل. قلت لها كم نحلة إثنتان دفعة واحدة كيف؟ أنت تعملين في الحقل أو في مكتب؟ كما أن هذه ليست قرصة نحلة وأنت تعرفين هذا جيداً قولي ماذا حصل وأنا أريد فقط أن اعرف. قالت فعلاً لم يحصل شيء. قلت لها أن فتشت كل الأماكن جنب السوبر ماركت لكن لم تكوني هنا كما أخبرتني في الرسالة وأخبرتني الآن. كنت معه في شقته؟ وجدت نفسها محاصرة كلياً وما عليها سوى أن تخبرني. قالت لي نعم كنت معه في شقته قرب السوبر ماركت ولم أكذب عليك. فقلت وهو يربي النحل في الشقة؟ قالت لا لقد نمت معه. منذ مدة وهو يحاول أن ينام معي وأنا لم أكن أرفض لكن لا أريد أن أنام مع زميل العمل لأن هذا يؤثر على العلاقة داخل العمل وأنا مديرته. فقلت لكن لماذا وافقت اليوم وذهبتي معه؟

فقالت إكتشفت اليوم صباحاً أنه صديق فيليب صديقي الذي تعرفه. اليوم صباحاً إتصل بي وقال لي أن أحد أصدقاؤه يعمل معنا في الشركة لكن لا يعرف في أي قسم. فقلت له ما إسمه فقال لي أن إسمه جون وأنه أفريقي وأنه أخبره أنه الوحيد الأفريقي في القسم الذي يعمل فيه. وحين سأله عن زملاؤه أخبره من وقال له إسمي وإني مديرته المباشرة. قال لي فيليب أنه لم يقل له شيء عن الذي بيني وبينه، لكن أخبره أنه سيراه ليخبره بأمر بعد فترة. وكان هذا قبل أسبوع من اليوم. أخبر فيليب جون أنه على علاقة بين وإني أحب الجنس، فما كان من جون إلا أن أخبره أنه يشعر بذلك وأنه يحاول التقرب مني لكني لا أكترث له. فقال له فيليب أن يحاول بطرق غير مباشرة. اليوم صباحاً رلتقيت بفيليب قبل العمل شربنا القهوة وأخبرني أن جون يحلم أن ينيكني وهو فحل جداً وقوي في السكس. بصراحة كلام فيليب عن جون أشعل جسدي وكسي وحين وصلت الى الشركة صباحاً قلت له أن علينا أن نتحدث اليوم إن كان لديك وقت بعد العمل. ( كنت إتفقت مع فيليب أن يخبره أني موافقة ). لكن حين قلت له أن عليها أن نتحدث قال لي أنه لا يعرف ما هو برنامجه اليوم وسيخبرني حين يعرف إن كانت سيتأخر أم لا في العمل الذي ينجزه. قلت له أوكي. وحين اتصلت انت بي وقلت لك أني أجمع أوراقي وبينما أنا خارجة وجدته يقف على الباب ويقول لي أنه أنهى عمله ويمكننا أن نتحدث في شقته إن لم أمانع. فقلت له أترك لي مجالا لكي أذهب لبيتي قليلاً فقال لي لا تقلقي كل شيء متوفر عندي وإن كنت محتاجة لشيء نشتريه فوراً فقلت له أريد أن أغير ملابسي الداخليه فقط فقال لي لا تقلقي نشتري هذا في طريقنا وأختارها على ذوقي إن لم تمانعي. وهذا ما حصل.

صور سكس متحركهصور سكس حيواناتتحميل سكس مصريسكس ام وابنها - سكس روسي

  افلام سكسنيك بنت -   سكس جماعي

لم أكن أتوقع أن ينيكني بهذا الشكل. لقد دخلت الى شقته وبعد أن آغلق الباب فوراً بدأ بتقبيلي من رقبتي وفمي وصدري ووجدت نفسي بعد أقل من دقيقة عارية كلياً من كل شيء وبيدي كيس اللانجري الجديد وطلب مني أن البسه. لبسته وكان هو يحضر كأساً له لأني لا أشرب في هذا الوقت وجاء وقف أمامي وطلب مني أن أفتح البنطلون وفتحته لأندهش بأكبر زب رأيته في حياتي. حين أخبرني فيليب أن زبه كبير جدا لم أصدق لكن حين رأيته جننت وصورته وبعت الرسالة الى فيليب مع قلب وقبلات كثيرة. وبدأت أمص له زبه كما لو أنني لم أشاهد زبا في حياتي. ناكني ثلاث مرات مرتان كب حليبه في كسي والثالثة في طيزي وطلب مني أن ينيكني كل يوم أن كان ممكناً فقلت لا لا يمكن سنلتقي فقط مرتان في الأسبوع وإن أحببت السبت والأحد أفضل وقت لي لأن زوجي يعمل السبت والأحد أنا حرة أعمل ما أريد لأن هذا اليوم لي.

نيك امهاتصور سكس جماعي -

افتراضي وزير القوى العاملة يوضح حقيقة عودة المصريين العاملين في بعض الدول

سكس محجبات - سكس محجبات 2019 - سكس شرموطه - صور سكس متحركه 

أكد محمد سعفان، وزير القوى العاملة، أنه لا صحة بشأن الأخبار التي يتم تداولها عن عودة العمالة المصرية من بعض الدول العربية مثل السعودية والكويت.
وأضاف سعفان خلال لقائه مع الإعلامي حمدي رزق، في برنامج «نظرة»، المذاع على قناة صدى البلد، قائلا: «هذا الكلام تحت عين الدولة، وندرسه يوما بيوم مع هذه الدول، وأتحدى أي شخص يقول إن عدد كبير من العمال عاد لمصر.. وفي حالة حدوث أي مستجدات في أي دولة تضم عمالة مصرية نكون مستعدين لامتصاصها.. نتابع أي قرار يصدر تجاه العمالة الوافدة في السعودية أو الكويت أو أي دولة عربية، وننسق مع هذه الدول بشأن أي وظيفة يتم تخصيصها لأبناء الدولة».
وأوضح سعفان، أن العمالة الحرفية والفنية، والتشييد والبناء تحتل الجزء الأعظم من العمالة في دول الخليج، قائلا: «لا تبحث الدول العربية توطين أبناءها في هذه المهن.. أما وظائف المستشارين والمهندسين والأطباء ما زالت بعض الدول متمسكة بالمصريين فيها»، متابعا: «ندعم أبنائنا في الخارج لاستيعاب عودتهم في أي وقت لعمل مشاريع في مصر».
سكس امهات عرب نار - قصص سكس 
وأشار سعفان إلى طلب بعض العاملين في الكويت من الوزارة لعمل بوليصة تأمين، مضيفا: «نعمل على ذلك خلال المرحلة الحاليا لتأمين العمالة في الدول العربية، ونسعى لتقنين أوضاع بعض العمالة المصرية في الأردن حتى لا نضعهم تحت طائلة القانون».

حكاياتي مع جاراتي

 حكاياتي مع جاراتي

تحميل افلام سكس عربى  –  تحميل افلام سكس اغتصاب - صور سكس حيوانات - سكس محجباتسكس محجبات 2019 -

قصص سكس - قصص سكس محارم - صور سكس – صور سكس متحركه -

ازيكو يا نسوانجية…احب اعرفكم بنفسي…انا اسامة 30 سنة شغال محاسب….اعزب من بلد جنب
طنطا….حكاياتي مع الجنس بدات من وانا عندي 18 سنة…وهحكيلكو اول حكاياتي مع الجنس واللي كانت مع جاراتي…وعلشان الحكايات فيها شخصيات كتيرفكل شخصية هنقابلها هعرفكو بيها ….. وهبتدي اول حكاية مع فريدة
فريدة جارتي في الاربعينات(وقت احداث القصة)….قمحية وطولها ووزنها متوسطين….بس عليها طيز تجنن بلد…لما بتبقى ماشية في الشارع….الرجالة كلهم بيبصولهاومنظر طيزها بيخليهم ماسكين نفسهم بالعافية…بتبقى فردة طالعة وفردة نازلة منظر يخليك تنزل لوحدك…هي بيتها في نفس شارعنا….عندها 3 اولاد…16و14و12 سنة….جوزها بيشتغل في منطقة بعيدة وبييجي كل شهر 3او4 ايام…
بحكم ان سن ولادها قريب من سني…فبروح البيت عندهم كتير…وعلشان هم متعودين عليا فاحيانا بيبقى ولادها مش موجودين في البيت فبستناهم في بيتهم لحد لما يرجعو…وبنبقى انا وهي قاعدين لوحدنا…ممكن نقعد نتفرج عالتليفزيون او نتكلم في اي موضوع او بتبقى هي مشغولة في شغل البيت وانا بتفرج عالتليفزيون لوحدي…طبعا ببقى ماسك نفسي بالعافية عنها…بس بخاف اعمل حاجة تخليها تعمللي

————  ———- 

  ——— ———- ———–

مشكلة في المنطقة…وفي يوم كنا قاعدين سوا …وهي بتناولني كباية شاي…عملت نفسي عايز امسك كباية الشاي بايديا الاتنين…ورحت ماسك ايدها….راحت ساحباها بالراحة ودخلت جوة من غير متقول كلمة واحدة…فضلت قاعد نص ساعة لوحدي…زهقت وقمت مروح….فضلت يومين مروحلهمش وخايف لتحكي لحد الموضوع ويحصلي مشكلة…ولما اطمنت انها محكتش لحد رحتلها تالت يوم…وهي اللي فتحتلي…بس قالتلي بطريقة باردة مفيش حد هنا…وكانت واقفة قدام الباب كانها مش عايزاني ادخل…وفضلت اروح 3 ايام….وهي تعمل معايا نفس الطريقة…لحد ما يوم رحتلها ولما فتحتلي وقالتلي نفس الكلام…رحت زاقق الباب وداخل وقافل الباب ورايا وقلتلها انتي زعلانة مني في حاجة…قالتلي لا عادي….قلتلها لا بقالك كام يوم بتكلميني بطريقة باردة وكانك مش عايزاني ادخل البيت …قالتلي انت عارف انت عملت ايه…بينت اني مستغرب ومش فاهم قلتلها مش فاهم…قالتلي بقالك فترة نظراتك ليا مش مضبوطة وفي الاخر كمان مسكت ايدي….رحت باصث في عينيها واتكلمت بصوت حنين قلتلها انتي فهمتيني غلط….انا عمري مفكر اعمل حاجة تزعلك مني علشان انتي غالية عندي…راحت متنهدة وساكتة…رحت انا قاعد على اقرب كرسي وقلتلها بابتسامة خفيفة وحشتني كباية الشاي من ايدك…راحت قايلالي من عينيا..دقيقتين واعملك احلى كباية شاي
اسف اني طولت عليكو…بس ده تمهيد لحكايتي مع فريدة…مهتم جدا بارائكو وتعليقاتكو…خصوصا ان دي اول قصة ليا في المنتدى

 صور نيكصور سكس 

سكس امهات -  اب ينيك بنته - سكس حيواناتسكس اخوات - تحميل افلام سكس -