تحميل سكس

تحميل سكس

اول مرة اتناك في طيزي بزب كبير قصص سكس ساخنة

22 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

في بداية نيك الطيز كنت اسخن سكس نيك و لم يستمر الالم الا حوالي ثواني معدوة جدا لكن الزب اللزج صار يتحرك داخل طيزي بكل حرية و انا اوحوح كانني اتناك من الكس و هو كان يحرك كل ذلك الزب الطويل الجميل بقوة في الطيز بسرعة كبيرة مثلما كان يحركه في كسي و انا سخنت و لم اقدر على توقيف اهاتي الجميلة . و كان يسحب الزب من طيزي و يضربه على فلقاتي عدة مرات و يرجعه مرة اخرى و لما يسحب زبه كنت احس بالفراغ في مؤخرتي و برغبة كبيرة في ادخاله مرة اخرى و اصرخ اه اه ادخل زبك حبيبي اه اه اه اه و عاد مرة اخرى لادخال زبه في الطيز بقوة كبير و لكن كان الزب حار جدا و تبدو عليه ملامح قرب القذف

سكس زوجة اخوهسكس حيوانات صعبسكس عربي - افلام بورنو - نيك بزاز كبيرةمحارم اب وبنتةسكس مخفينيك خطيبتهتنزيل سكس امهات

نعم كانت عندي خبرة كبيرة للزب حين يقترب من القذف فانا قحبة و معتادة على النيك و يومها انا في اسخن سكس نيك و نياكي صاحب الزب الطويل جدا صار يحرك زبه بطريقة رهيبة و جميلة جدا و لا يمكن ان يتوقف و لم يعد حتى قادرا على التنويع و اخراج زبه . و اصبح الزب يتحرك في طيزي كان فيه الكهرباء و انا اصرخ اه اه اح اح اح اح و هو يلهث في اذني ححح ححح حححح حححح و كان يقبلن و انا احس برجفته و نبض قلبه و الشهوة التي كان ينيكني بها قوية جدا و لم اذقها لا من قبل و لا من بعد و انا في اسخن سكس نيك واحلى متعة و فعلا كما توقعت لم تطل الامور اكثر من ذلك حتى انفجر ذلك الزب الطويل الجميل كله في مؤخرتي

و بدا الزب يكب حليبه و انا احسست بالحرارة الجميلة في مؤخرتي حين كان الزب يقذف و هو يدفع فيه للاعماق و انا في اسخن سكس نيك رغم انني كنت اتناك من الخلف و حتى كسي كان عرقان و ساخن جدا و المحنةفيه قوية جدا و حرارة المني تزيد في تذويبي و اخراج اهاتي اكثر . و كان هو متوقف حين كان الزب يقذف و لكن لما فرغ من شهوته حرك زبه قليلا و تحرر الزب المختلط بمنيه اكثر في طيزي بعد القذف و لكنه بدا يذبل و احسست به اصبح كانه مطاطي بعدما اكمل القذف و لكن انا ما زلت ساخنة و لم اشبع منه رغم انه ناكنيلمدة طويلة نوعا ما و تركني في اسخن سكس نيك و لا يمكن لاي امراة ان تشبع من زب مثل ذلك الزب

افلام محارم حقيقيسكس محارم اخواتسكسي xnxnافلام محارم عائليمقاطع سكس عربينيك مع اختةسكس اخوات عربيافلام نيك hd

و و في اللحظة التي سحب الزب من طيزي كنت انا اشعر بفراغ رهيب جدا تركه في داخلي و تمنيت لو يبقيه عالق في طيزي بالانتصاب اذيك ان عليه في المرة الاولى ثم سحبه و انا احس برجع راس الزب للخلف كانه يسحب حبل طويل و احسست براحة جنسية جميلة حين نظرت الى زبه المرتخي الذي ما زال طويل و جميل . و بسرعة اخفى زبه و لم يتركني الحسه و انظفه بلساني لانه قال بان زبه يؤلمه بعد القذف و لا يمكن ان يلمسه حتى بيده و انا كنت في احلى نشوة و في اجمل متعة بعد اسخن سكس نيك و احلى متعة جنسية مع النياك ابو اطول زب ناكني من الكس و الطيز في حياتي و اسخن نيكة حتى احسست نفسي كانني زوجته

مقاطع سكس قويسكس ساخنسكس عائلي امريكيافلام نيك امهات

لا تعليقات

اخوها ناك مراتها قصص سكس محارم

18 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

أنامتزوج من سيده جميله جدا جدا جسمها نار بتحب تتناك موت أنا ذبي صغير جدا بعد شهرين من جوازي عرفت أني بش عارف أنكها وأن مراتي بش متكيفه من ذبي بقت عيني مكسوره قدام مراتي وصوتها بقي عالي عليه كان لي أخويه أصغر مني متزوج شكله وسيم جدا وجسمه قوي وبتاع نسوان كت أعرف عنه أنه بيجت ينيك أنسوان جدا وكانت أنسوان بتحب تتناك منه فهو يمتلك ذب ضخم جدا وذبه تخين تخن رهيب كان أخويه بيجي عندي البيت كتير وكت ألاحظ أنه بيبص لمراتي كتيروكت أشوف مراتي عينها علي أخويه وكانت ديما أول متعلم بوجوده تلبس عبايه نص كم شفافه وكانت بدون سنتيان حلمات بزها ظهره ونص بززها باينه ووركها البيضه وكلتها الأحمروتتعمد كشف سيقانها الجميله قدام أخويه كانت مراتي

وأخويه يتبادلو النظارات والابتسامات والغمز بالعين وشفت مراتي وهي تنظر لخويه وبتعض شفايفها وبتغمز له بعينها جيت قمت أدخل الحمام رجعت لقيت مراتي جنب أخويه وخدودها حمره ومرتبكه وبتنهج وبتعدل فبززها ولحظت أخويه ذبه واقف جدا كت بسافر وأغيب بشهر مراتي قالت لو أحتجت حاجه هخلي أخوك يجبها وقالت لي خلي أخوك يجي كل يوم يبص عليه قلتلها مينفعش أخويه يدخل وأنا بشموجود لقيت مراتي صرخت في وجهي وقالت أخوك هيجي غصب عنك لو بش عجبك طلقني قلت حاضر برحتك أناموافق

افلام نيك مصريسكس حيواناتافلام نيك عربيسكس اخواتسكس اخوات محارمافلام بورنو - سكس حيوانات جامدقصص نيكتحميل سكسي ءىءءسكس منزلي

أن أخويه يجيلك سافرت ورجعت بعد شهر لقيت مراتي خدودها مورده وباين عليها السعاده ولقيت صورة أخويه متعلقه في أوضة أنوم جيت أنيك مراتي باليل لقتها بشطيقاني وبتتهرب مني بعد محيله نامت وفتحت رجلها وقالت لي أتهبب وخلص نيك ومتبس شفيفي فاكر نفسك راجل أوي جيت دخلت ذبي فكس مراتي لحظت أنه وسع جدا وبززها كبرت وكسها منفوخ وكبير رحت منزل لبني فكسها راحت زقاني من فوقها وقالت أوف غور في دهيه لقيتها بتقولي ع فكره انا حامل فشهر جرس الباب رن قالت خليك ده أخوك بصيت من خرم الباب لقيت مراتي فتحت لخويه ذوهلت من الشفته مراتي في أحضان أخويه وبيمصو فشفايف بعض ومراتي قلتله الغم جوزي جه قلها كده بش هعرف أنيكك قلتله أموت لو ذبك منكش كسي كل ليله يا حبيبي ناديت علي مراتي ولبست وقلت أنا رايح مشوار أخويه قال أنا هستناك هنا متغبش خرجت ورجعت بعس ساعه ونص فتحت باب الشقه ودخلت لقيت أخويه خارج من أوضة أنوم ومراتي بقميص أنوم ع سرير بتنهج ورجلها مفتوحه ع أخر وبززها بره أخويه قلي مراتك كان مغمي عليها دخلتها ع سرير وفوقتها مقدرتش أتكلم وعملت عبيط ودخلت وقلتلها مالك ورفعت طرف قميص أنوم لقيت مراتي بدون كلت وكسها مفتوح وبينزل منه لبن وشفت شرط أخويه ع سرير جنب ألبوه مراتي ولحظت فرش أسرير

متبهدل وبه بقع لبن وشفت كلت مراتي جنب أسرير وغرقان لبن أخويه قلت لمراتي كويس أن أخويه كان موجود لما أغمي عليكي قالت هو أل واخد باله مني ومريحني بحس بالامان في وجوده قلت أنا رايح مشوار هفضل فيه يومين بكره مراتي بصت لخويه وأبتسمت له وغمزتله بعينها وفي الصباح روحت مشوار ورجعت بعد منتصف أليل دخلت أشقه ع طرف رجلي قربت من أوضة أنوم سمعت أهات وتنهدات مراتي بصيت براحه من خرم باب أوضة أنوم لقيت أخويه عريان وراكب فوق مراتي وذبه أضخم جوه كسها وبينيك فيها بعنف شديد ومراتي متكيفه جدا وبتحضن أخويه وبتمص شفيفه وبتتوجع وبتتلوي تحت ذب أخويه لقيت بيسرع في دخول وخروج ذبه في عمق كس مراتي بقوه وهي تهتز وتقول أه أه أه بحبك بحبك قام أخويه

ضغط ذبه جوه كسي مراتي جامد شهقت وبصه فعين أخويه وفتحه بقها ولقتها حضنت أخويه جامد وصرخت صرخت لذه وبقت زي السكرانه كان أخويه ذبه بيكوب لبنه جوه كس مراتي بعد مخلص قام أخويه سحب ذبه من كس مراتي صرخت أه ه روحي طلعت مع ذبك يا حبيبي لقيت ذب أخويه واقف زي الحديد ومسك مراتي فنسها وراح مدخل ذبه مره واحده فكسها من ورا راحت مراتي مصوته وبقت تصرخ وتقطع في فرش أسرير بسننها وذب أخويه شغال زي المكوك فكس مراتي وهي تبكي وتتطلب أرحمه من أخويه وتقوله حرام عليك ياحبيبي ذبك كبيرأوي هيفلق كسي ذبك هيموتني أرحم كسي أنا عمر كسي متكيف ألا مدخله ذبك ياسلفي أول مره أحس أني تحت راجل بينيك كسي نيكني نيكني أرجو التعليق علشان أكمل

سكس اخوات عربيسكس حيواناتسكس محارمقصص سكس محارمسكس قوينيك عنيف - سكس منزلي

لا تعليقات

صاحبي سكران ناك مراتي وانا نايم قصص ديوث عربي

18 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت انت بتقرأ فيه القصه.
قصه انهارده مش على لسانى ولكنها على لسان صديق ليا.
اسمى محمود 33 سنه من القاهره خريج كليه تجاره شغال محاسب فى شركه ومتجوز من ايه 27 سنه متوسطه الطول جسمها رفيع شعرها اسود وعينيها بنى لون بشرتها قمحى جميله الى حد ما وجسمها حلو متحرره شويه فى لبسها كانت حياتنا مع بعض عاديه جدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى انا وهى لما اترقيت فى الشغل واصحابى لاقيتهم عاوزين يحتفلو عندى فى البيت بترقيتى ومعرفتش اهرب من دعوتهم دى فا اتفقت معاهم ام بكره بالليل الاحتفال عندى فى البيت وروحت البيت بشرت ايه مراتى بخبر ترقيتى وعرفتها بالاحتفال وهى انبسطت ومعترضتش وتانى يوم روحت الشغل واصحابى ال3 (احمد 25 سنه-مصطفى 33 سنه-ادم29 سنه) اكدو عليا الاحتفال انهارده وانا قولتلهم خلاص ماشى على ميعادنا وخلصت شغلى وروحت البيت ولاقيت ايه مراتى بتعمل الاكل للعشا وفى الميعاد لاقيت احمد صاحبى بيرن عليا وبيقولى احنا تحت البيت يا برنس قولتله اطلع وطلعو وفتحتلهم ولاقيت احمد جايب خمره معاه وبعد السلام احمد ادى الخمره لمراتى وقالها شيليهم فى التلاجه ومراتى ايه قالتله ايه دا احمد قالها دى حاجات لزوم الاحتفال وضحك ومراتى فعلا خدتهم ودخلتهم التلاجه ودخلت تغير وطلعت لابسه بنطلون جينس وبلوزه بزراير وانا واصحابى قعدنا نهزر ونضحك ومراتى بتحضر الاكل وكنت (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ)

مقاطع سكس HDمقاطع سكس اغتصابمقاطع سكس جديدةسكس امهاتسكس محارم عربيفيديوهات نيك حيواناتقصص سكس عربيتنزيل سكس اخواتسكس حيوانات .

ملاحظ ان مصطفى بيبص كتير على جسم مراتى ومعرفش ليه انا متضايقتش ولا اتعصبت وعديتها المهم قعدنا كلنا وبعدين احمد طلب من ايه مراتى الشنطه اللى فيها الخمره وبعد ما مراتى جابتها طلب منها انها تقعد معانا وحلف عليها وابتدا الاحتفال وابتدت الخمره تتصب وابتدينا نشرب كتير اوى لحد ما انا حسيت ان دماغى تقلت وجسمى نمل ومابقتش قادر اتحرك من مكانى وببص على ايه مراتى لاقيتها هى كمان سكرانه وانا غمضت عينيا وبفتحها بالراحه من الخمره ولاقيت ايه مراتى جايه بتقوم من مكانها ومصطفى صاحبى راح شاددها من وسطها وهى معديه من ادامه وقعدها على حجره وايه مراتى بتقاومه بس بضعف شويه من اثر الخمره ولاقيت احمد وادم ابتدو يحسسو على جسم مراتى ايه اللى لاقيتها هاجت من كل دا وبقت قاعده على حجر مصطفى اللى بيحسس على بزازها واحمد وادم بيحسسو على جسمها كله ومصطفى فاكك زراير البلوزه بيتاعه مراتى وابتدى يمسك بزازها من فوق البرا الابيض اللى هى لبساه واحمد وادم بيحسسو على بطنها وفتحو زراير البنطلون الجينس اللى مراتى كانت لبساه واحمد راح قايم ومقلع مراتى ايه البلوزه خالص وابتدى يبوس بطنها ومصطفى بيدعك فى بزازها من فوق البرا بيتاعها وادم بيحسس على رجليها من فوق البنطلون الجينس واحمد ابتدى يصب الخمره على بطن مراتى ويلحس الخمره من على بطنها وايه مراتى كان باين عليها الهيجان وانا قاعد وعامل نفسى نايم ومحدش يسألنى انا ليه كنت ساكت لأنى معرفش بس اللى حسيته انى هايج اوى من اللى بيحصل دا واحمد وادم ابتدو يقلعو مراتى الشوز بيتاعها والبنطلون وهما بيبوسو كل حته بتبان من جسمها لحد ما بقت ايه مراتى ادامهم بالاندر والبرا بس وكل دا ومصطفى (قصه انهارده خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) مش سايب بزازها وابتدى احمد يسقى مراتى ايه خمره تانى ويبوسها فى بوقها وادم بيحسس على جسم مراتى ومصطفى ايديه على بزازها وراح احمد شايل مراتى من على حجر مصطفى وراح حاططها على الكرسى ومقعدها مكان ما هو كان قاعد وراح مقلعها البرا خالص وابتدى يصب الخمره على بزازها وينزل يلحس الخمره من على بزازها وادم بيحسس على البز التانى ومراتى عماله تتأوه ومستسلمه لاحمد اللى عمال يبوسها ويرضع فى بزازها فى الوقت اللى مصطفى وادم بيقلعو فيه التيشيرتات وبيفتحو فيه زراير بناطيلهم وادم راح مطلع زبره وماسك دماغ ايه مراتى وابتدى يحط زبره فى بوق ايه ومصطفى واقف جمبه بيدعم فى زبره ومراتى بقت تمص زبر ادم ومغمضه عينيها وكان واضح ان ازبارهم كلهم اكبر من زبرى ومصطفى كان بيقلع بنطلونه وبقى واقف عريان جمب مراتى الناحيه التانيه واحمد بعد و وقف يتفرج بس ومراتى سابت زبر ادم وراحت على زبر مصطفى تمص فيه وادم بقى يدعك بزازها ويخبط على بزازها بزبره وايه مراتى راحت ماسكه زبر ادم تدعك فيه وهى بتمص زبر مصطفى وبقت تتنقل ببوقها بين الزبرين وتمص فى كل زبر شويه والاتنين بيدعكو فى جسمها واحمد قاعد عمال يشرب وراح قالع هدومه كلها وراح قايم ودلق ازازه الخمره كلها على جسم مراتى ووقف وراها وايه مراتى بقت وسط ال3 ازبار بتبدل فى المص فيهم ومصطفى راح نازل ومقلعها الاندر بيتاعها وابتدى يبعبصها فى كسها وهى بتمص فى زبر ادم واحمد وعماله تتأوه بصوط واطى وكلهم مديين الامان انى اتسطلت ونمت ودقيقتين ولاقيت مراتى قامت من وسطهم بسرعه وهى بتطوح وراحت على الحمام ترجع وتجيب كل اللى فى بطنها واحمد قابلها على باب الحمام وراح واخدها من ايديها ومقعجها تانى وهو بيقولها رايحه فين يا قطه احنا لسه مخلصناش وراح مديها زبره تمص فيه ورجعت تانى ايه مراتى تمص فى ال3 ازبار وال3 رجاله بيحسسو على جسمها وهى بقت تتنقل من زبر احمد وتروح على زبر مصطفى تمصه وهى بتدعك بأيديها زبر احمد وادم واسيب زبر مصطفى وتروح ببوقها على زبر ادم وهى بتدعك زبر مصطفى واحمد بأيديها وراح مصطفى اللى كان ادامها نازل وفاتح رجليها وابتدى يدخل زبره فى كسها اللى كان مبلول من شهوتها وبقى ينيكها وهى بتمص زبر احمد وبتدعك زبر ادم وبقت تتأوه بصوت واطى وتقول اااااااااااه حلو اوى كمان ااااااااااه وترجع تانى تمص زبر احمد اللى كان اكبر زبر فيهم وتطلعه من بوقها وتتاوه وتقول ااااااااه كمان يا حبيبى كمان ااااااااااه نيكنى اى ومصطفى بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه نيكنى كمان وترجع تمص فى زبر ادم ومراتى سابت ازبارهم وبقت تستمتع بالنيك وتتأوه من زبر مصطفى وتقوله اااااااااه ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه نيكنى كمان كمان ااااااااااااه اسرع يا حبيبى اسرع ااااااااااااه ولاقست مراتى راحت قاعده مره واحده وراحت قايمه جرى على الحمام مرجعه تانى واحمد راح واخدها من ايديها بس المرادى دخلو هما ال4 على اوضه النوم وانا قومت اشوفها ولاقيت احمد منيمها على جمبها الشمال ونايم وراها على السرير ورافع رجليها اليمين ومدهل زبره فى كسها من ورا وعمال ينيك فيها ومصطفى وادم قاعدين على ركبها على السرير وبيدعكو ازبارهم وايه مراتى بتتأوه واقول ااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااه (القصه خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) نيكنى جامد مش قادره اااااااااه واحمد بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى بتتأوه وتقوله اااااااااااااه ايوه كده كمان كمان اااااااااااااه اااااااااااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح قايم وادم راح عادل مراتى منيمها على ضهرها وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بسرعه ومراتى بتتأوه وتقوله اااااااااه اااااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااااه افشخونى كمان اااااااااااااه ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه وادم نازل نيك فى كس ايه مراتى بأقصى سرعه عنده ومصطفى واحمط عمالين يدعكو فى بزازها وراح ادم مطلع زبره من كس ايه مراتة وراح احمد واخد مكانه ومدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ويدعك بزازها وايه مراتى عماله تتاوه وتقوله ااااااااااااه ااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان اااااااااااااااه انا عاوزه اتناك طول الليل ااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااه اااااااااااااه واحمد مش محتاج توصيه ونازل نيك فيها وايه مراتى عماله تتاوه ومش ساكته وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى اوى اااااااااااه كمان كمان مش قادره ااااااااااه نيكنى اووووووى اااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وقعد يريح على السرير جمبها ومصطفى راح واخد مكانه ورافع رجل ايه مراتى الشمال على كتفه وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ومراتى رجعت تانى تتاوه وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكونى اااااااااااااه مترحمونيش ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه نيكونى اوى ااااااااااااه اااااااااااااه وراحت واخده زبر ادم فى بوقها تمص فيه وهو مصطفى بينيكها وفضلو ال3 يبدلو فى النيك على كسها وبوقها لحد ما لاقيت مصطفى راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح عند وشها وجاب لبنه كله على وشها وادم راح واخد مكانه ويقى ينيك ايه فى كسها لحد ما بردو جيه يجيب راح مطلع زبره وجايب لبنه على وشها واحمد راح مدخل زبره فى كس ايه مراتى وبقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وعمال يدعك فى بزازها ومراتى بقت عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره يا حبيبى نيكنى اوى اااااااااااه ااااااااااااااه وشويه ولاقيت ايه مراتى بتقوله ااااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه اااااااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه ااااااااااااه واحمد كمل نيك فيها بعد ما جابت شهوتها وراح قايم هو كمان وجايب لبنه كله على وشها اللى بقى مليان لبن وانا سيبتهم ورجعت تانى مكانى على الكنبه وعملت نفسى نايم وال3 طلعو بصو عليا وضحكو ودخلو اتشطفو ومشيو وانا قومت ابص على مراتى لاقيتها نايمه ووشها غرقان لبن وسيبتها زى ماهى ودخلت اتشطف واغير هدومى اللى اتبلت من لبنى دى ونمت مكانى على الكنبه ومن يوميها وحياتى اتغيرت وبقيت استمتع بدياثتى

سكسي عربيسكس مصريافلام نيكافلام سكس HDافلام بورنوسكس حيوانات xnxnقصص سكسفيديو سكسسكس حيوانات HD

لا تعليقات

شاب يحكي كيف بدا ينيك اختة قصص سكس

14 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

لى الان لا ادري كيف وجدت نفسي في نيك محارم ساخن جدا مع اختي الجميلة الفاتنة و لم اصحو الا و انا اضعها في حضني اقبلها و اداعب جسمها الجميل المثير و هي ترد على قبلاتي بطريقة حارة جدا و اختي جميلة و لها جسد يذيب الحديد و برهنت لي انها تحب الزب . كانت نبضات قلبي قوية جدا و انا اقرب فمي من فمها حتى اقبلها و هي كانت تعطين فمها و تفتح بينما كانت تغمض عينيها و لما تلامست شفاهي على شفاهها بدات الشهوة تشتعل اكثر و انا المسها و وجدت رغبة كبيرة في خلع ثيابها و تعربتها بينما اختي كانت متجاوبة و متفهمة جدا و كانت مستسلمة لي

صور سكس نيكسكس فيديو جديدشاهد سكس حيواناتنيك شقراءافلام نيك اخ ينيك اختةافلام نيك سكسسكس عرب hd

و فتحت لها ازراها في نيك محارم ساخن نار و رايت صدرها التفاحي و حلمتها الصغيرة البارزة و شرعت في المص بكل محنة و قوة جنسية كبيرة جدا و لساني كان يلحس بكل حرارة و اختي كانت تتاوه حتى قبل ان تذوق الزب . و اكملت خلع الثياب حتى عريتها تماما و قربتها من حضني و انا اقبلها و زبي لم يعد قادر على البقاء تحت الثياب لانه كبر جدا و تضاعف حجمه و اخرجت زبي بقوة و اجلستها عليه و انا مازلت اقبلها بكل محنة و هي لم ترى زبي بعد و كنا في اجمل نيك محارم ساخن نار و لما انزلت الكيلوت تلامس زبي على بشرتها الناعمة و مرونة طيزها المليئ بالهبر .

سكس عنيف محارمتحميل سكس حيواناتسكس اغتصاب عربيصور سكس بناتافلام سكس مترجمةافلام جنس اخوات

و من شدة الحرارة فتحت لها رجليها و قابلت زبي امام كسها المحلوق و نحن في نيك محارم ساخن نار و جميل جدا ثم اجلستها على زبي و دفعته و انزلق زبي بسرعة كبيرة في كس اختي و شعرت بحرارة جنسية كبيرة في داخل الكس لما كنت ادخله . و بدات اختي تتمحن و تتغنج اه اه اه وانا ارفعها و انزلها و هي جالسة فوق زبي تاخذ الزب الساخن و انا ما زلت اجد اللذة الكبيرة و ادفع بزبي حتى ادخلته بالكامل و صرت اغلي كالمجنون لما ادخلت لها زبي و اختي سخنت و عانقتني و انا معها في نيك محارم ساخن نار و زبي يتحرك لوحده حيث كنت ارفعها و انزلها على الزب و انيك اختي اسخن نيك .

و سخنت الى درجة الجنون و انا اصفع طيز اختي و اتحسس عليه و انيكها و هي تهيج و تصعد و تنزل و تصرخ اه اح اح اح و تتركني ادخل زبي بتلك الوضعية الجنسية الحارة الساخنة جدا حتى احسست ان النار تريد ان تخرج من زبي . و اجلستها على زبي و هو مغروس للخصيتين في فرج اختي و استسلمت لانفجار الحليب و بدا زبي يكب حليبه بحرارة كبيرة جدا و بقوة رهيبة و انا اقذف حليبي في كس اختي بعد ان عشنا نيك محارم ساخن جدا و عنيف و حار

نيك اختة الساخنةقصص سكس ساخنة

لا تعليقات

زوج ديوث وجاره مع مراته قصص سكس عربي محارم

7 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

بعد زواجي بقليل بات زوجي يتغير بأدائه فتارة ينيكني تحت ابطي وتارة بين افخاذي وعندما حاول يدخل اصبعه بطيزي وكان زبه بكسي بشكل عفوي هربت منه ونظرت حولي فاندهش وسالني لما فعلتي ذلك فقلت له شعور غريب فضحك وقال ستتعودين ومن ثم اكمل نيكتي حتى قذف وانا شاردة
انا لم اخف من ادخال اصبعه بطيزي بل احسست ان شخصا اخر ينيكني معاه لكن خجلت من مصارحته
وفي يوم كان الاغرب كنا نشرب النبيذ عندما طلب مني مص زبه ففعلت وبشكل غريب قشر موزا وكان يضعه بالكأس ويفرك فيه شفاهي تهيجت اكثر وخلت انه زب رجل اخر فزاد اهتياجي

فيديو سكس ساخنسكس عائليسكس اتش ديسكس مغربيمقاطع سكس امهاتسكس عربي ساخنسكس شات
وتطور الحال انه ادخلع بكسي فجن جنوني وزلت بي الكلمات وقلت بصراخ حاسة واحد تاني عم ينيكني فضحك وقال احساس طبيعي فدهشت منه وهو يضحك وانا اخبره اني اشعر ان غيره يجامعني
دخلت النت وبت احضر فلم سكس لزوجة تنتاج من صديق زوجها
وكلما ضاجعني زوجي يتفنن بتعذيبي تارة يدخل موزا وتارة خيارة
انتهى شهر العسل وعدنا للحي وتقاطر الناس للمباركة وكلما جاءت عاىلة اتخايل كم حجم قضيب ضيفنا
كنت اتفنن بتعذيب الضيوف من خلال تحريك افخازي والمبالغة بالانحناء وكنت اقلد ما اراه بالافلام علي الفت نظر زوجي لكن سدى
في احد الايام جاء صديقه سامر والذي كان يبادلني النظرات فقررت ان اجرب

مقاطع سكس حيواناتسكس بنات سحاقسكس عربي ساخنسكس اردني محارمسكس مع امهات
ناديت زوجي ان السكر قد نفذ فاستأذن وخرج لاحضار السكر فنظرت لسامر وقلت له لم ينفذ السكر ففهم قصدي وقام فهربت امامه لغرفة النوم اراد مسي لكن قلت له مرة اخرى
كانت شعورا غريبا
التقيت مع سامر ومارست معاه مرات وكان يغازلني امام جوزي دون ان ينزعج
حاولت ايصال ان صديقه ينيكني كي ارى ردت فعله هل سيسمح وانال ما احلم به حيث حلمي ان انتاك امامه لكن لم يكترث
وفي يوم عدت من ممارسة الجنس لاتفاجئ بجوزي يسألني مالذي في عنقي فنكرت وشاهدت بالمراة اثار مصمصة سامر فعدت وقلت له لا ادري لكن لم يأبه
جن جنوني وقررت الشذوذ
طلبت من سامر ان ياتي قبل حضور زوجي بقليل واخذت حب مانع للحمل ومارست مع سامر وقذف داخلي وطلبت منه الانصراف فورا وانا مازات عارية ومني سامر يملئ مهبلي ضممت افخازي كي لا يتسرب خارجا وماكانت الا دقائق حتى دخل زوجي ناداني فطلبت منه الدخول وجدني عارية فاستغرب فقلت له تعال مشتاقة كتير فخلع ورميته حتى لا ينتبه واولجت قضيبه بكسي فغرق بسوائل سمامر وبت ارقص على قضيبه حتى قذف واختلط منيه بمني سامر وكان شعورا رائع ومازلت اتفنن بتعذيبه

سكس الماني ديوثسكس مترجم عربيافلام نيكسكس اجنبي hd

لا تعليقات

سكس انا وصديق صحبتي

30 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

حصلت القصة تقريبا قبل ما اجوز بسنتين تلاتة، كان لي صديقة اضطرت تسيب شقتها عشان ظرف طاريء يتهيأ لي فقدت وظيفتها، وماعدتش قادرة تدفع الايجار. فعرضت عليها تنزل عندي شويتين واهو ارتاح من الوحدة شوية.
كنت انا علاقاتي قليلة جدا ومن الشغل للبيت والعكس. لما جات لي البنت دي، اتعرفت غصبا عني على رجالة كتير من طرفها. كلهم كانوا محترمين جداً وليهم مركزهم وكدا. المهم كان واحد منهم جالي مرة عايزها ولقاها مش موجودة. فضيفته وقلت له انت لما جيت انا كنت عايزة انام. فعندك خيارين إما تستنى صحبتك في الصالة برة أو تنام جنبي لغاية اما هي ترجع. انا استغربت جدا من اللي عملته، بس هو ما استغربش، ربما لانه مفتكر اني عايشة لوحدي هاكون حرة تماما. وهو على حق طبعا بس إلى حد ما لاني مش دايما بكون مع حد. واغلب الوقت بقضيه لوحدي في الدراسة او الشغل وبرجع آخر النهار، وبرضك لان صاحبة البيت ساكنة فوق مني وموجودة دايما هي او جوزها وبنتها الصغيرة بتطل علي دايما بشكل يومي وعلاقتنا حلوة جداً. بالتالي فعلا مافيش علاقات بالحجم دا، اصل كنت انتقائية برضك في علاقاتي.

مكالمات سكس فيديوسكس حيوانات قويسكس شيميلسكس سحاق مصريسكس حواملافلام سكس xnxxسكس ستات شراميط
المهم الراجل كان عمره يجي اربعين سنة، لونه اسمر جداً، طويل، متين البنية، رقيق في الكلام وهاديء جداً ونظيف جداً.
نام جنبي ولقيته بيحضني ولقيت نفسي بيتسارع. مثلت اني نايمة بس نفسي بيفضحني مش عارفة اتحكم فيه. وهو خبير جداً عرف اني مش قادرة. لكن ما عملتش اي تجاوب معاه لاني كنت خايفة. خايفة من نظرته لي بعد كدا، خايفة من إلعلاقات العابرة، خايفة من صديقتي، من صاحبة البيت، من أهلي. بس برضك استمتعت بيه وهو بيمرر ايده براحة على بزازي اللي كانت جامدة وصلبة وطالعة لفوق مشدودة جداً لدرجة اني مرات كتيرة بطلع من غير سوتيان ولو شافني حد بيفتكرني لابسة. كان وزني مش كتير يجي 50 كيلو، وطولي 165، ومؤخرتي صغيرة لان جسمي شكل التفاحة.

سكس حيوانات وبناتسكس حيوانات ساخنسكس روسي
المهم صاحب صديقتي نزل البنطلون شوية وقعد يلمس بصوابعه ف كسي ويحاول ينيكني بصباعه. وانا ما عرفتش اعمل ايه. انا مختونة بس الحركة دي اثارتني جداً وبقيت بجد ف عالم تاني من الاثارة وكان بودي اهرب واجري مكان بعيد بس مش قادرة ابين اي تعبير مني من الكسوف، وكمان من جمال الشعور اللي كان مالي جسمي وقلبي ساعتها. اتلزقت عليه جامد، اتخبيت ف حضنه، اتقلبت الناحية التانية وبقيت وشي ف وشه. حاول يبوسني ما عارضتش. كانت البوسة حاجة مختلفة، وزاد النهجان، وبدأت الشفاه تعض بعض وتمص وتتقابل وتفترق. كإنها بترقص. كان العالم واقف يبص لنا، وكان كل الخوف وكل الشهوة وكل الشبق وكل الاثارة وكل الحب وكل الفرح وكل السعادة اللي ف الدنيا موجودين حوالينا زي الملايكة.

افلام سكس محارمسكس اخوات محارمافلام نيك محارمسكس محارم مصري
فتح سوستة بنطلونه وطلع زبه، كان طويل يجي تلاتاشر او اربعتاشر سنتي، وعرضه يجي بتلات صوابع من ايدي، خفت منه جامد. رغم اني كنت مفتوحة اصلا، ودي قصة تانية هاحكيهالكم المرة الجاية. خدت زبه ف بقي وبديت امصه واحرك لساني عليه من فوق لتحت. كان اكبر من بقي بكتير، ما عرفتش اخد ولا ربعه جوة بقي بس كنت بمرر لساني عليه من فوق لتحت. وانا ماسكاه وبلعب بخصيتيه. وهو بيقفش في بزازي المشدودة ويقولي ما كنتش عارف ان فيك جسم جميل كدا. وانا نفسي اجرب النيك ف كسك. كانت كلماته بتدوبني وكنت قربت يغمى علي من الجو الا انا فيه خاصة اني ما لمستش راجل يجي سنة. بدأ يحك راس زبه ف كسي ويحركه فوق وتحت ويلمس الفتحة وانا بقوله لسة ما تدخلش. نسيت اقولكم اني بحب الهزار والدلع جداً وحبيت اني اعذبه شوية قبل ما اسمح له. وفعلا هو قال لي بعد كام دقيقة كدا انه مش قادر. وانه هيدخله. استغربت لما طلع واقي ذكري من جيبه وبدا يلبسه لزبه، وبسرعة بدا يدخله في كسي. في البداية شوية شوية لانه كان ضيق جداً. لكن كان كل ما يدخل شوية بيطلع تاني ويدخل كانه بينيك في جزء بس من الكس. وانا كنت سايحة ومش فاهمة حاجة. ولا عارفة اقول ايه ولا اقوم ولا اي حاجة. كنت نايمة على السرير على جنبي وهو من ورايا وكان الواقي من النوع اللي ممسوح بمادة مثيرة. وبصراحة رحت عالم تاني وما عرفتش اصرخ ولا اسكت ولا اعمل ايه بس قعدت ارتعش جامد وسوايلي ملت الدنيا من تحتنا. شوية وكان قادر يدخله لآخر حتة وبسرعة بقى ينهج وينكيني بقوة وانا صرخت بس بصوت واطي وكتمت على بقي وعضيت جزء من البلوزة عشان اللي فوق ما يسمعونيش. مع اني مرات كنت بعتقد انهم سمعوني. بس لسبب أو آخر فضلوا انهم ما يتدخلوش.
كانت نيكة جامدة وبفتكر انه قالي ساعتها انه ما شعرش بالمتعة دي مع اي حد مع انه له تجارب كتير. وانه في حاجة زي حبة الحمص في آخر كسي بتحك ف راس زبه لما يدخل لآخر حاجة في ولما بيخرجه ما كانش قادر يحدد هي عصبة واقفة ولا حباية بس كان بيقول انه النيك في ممتع جدا وانه دي كانت تجربة مختلفة. وانا بقيت لكذا يوم عايشة على ذكريات النيكة دي ودلوقتي بعد سبع سنين صحيت بسببكم واديني بشاركم الأحداث الحقيقية. أتمنى تكون عجبتكم. ورأيكم يهمني بالطبع.
محبتي للجميع

لا تعليقات

قصص سكس محارم العائلة المتناكة الجزء الثالث

26 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

قلتها ومتهددنيش تانى عشان مش هيجيب معايا تهديدك ماشى
ومن غير مقدمات رحاب نزلت على ركابها وقعدت بين رجلى وحطت ايدها على زبرى من فوق البنطلون تلعب فيه باطراف صوابعها وفتحت السوستة ودخلت ايديها تمسكه من تحت البوكسر وتخرجه وتدلك فيه وهى بتبصلى بنظرة شرمطة وتحدى وقربت ببقها من زبرى تنفخ عليه وتبوسه وتلحسه بلسانها وبدأت تدخله فى بقها وتمصه وانا مستسلم للى بتعمله وبتفرج عليها مش قادر احرك ساكن من كتر هيجانى وهى تمص حبه وتبصلى بطرف عينيها بتحدى انى استرجل وقلها لا مش عاوز لكن مقدرتش لانى كنت حاسس باحتقان فى خصيتى من كتر الهيجان ومسكت راسها اشدها على زبرى عشان ادخله كله فى بقها لكن هى زقت ايدى من على راسها بعنف ونهرتنى بقوة
- لا ياكسمك انت تقعد تتفرج لحد مانزلهملك وترتاح ومفيش حاجة غير كده
- ولاحتى كلام أى كلام تقوليه تخلينى اخلص وانزلهم
- كلام هههههههه كلام أيه ياخول ياعلق عاوز تسمع ايه ياعرص
- أيوه أيوه هو ده اللى عاوز اسمعه

سكس حيواناتصور سكسقصص سكسسكس اخواتسكس امهاتسكس اخ واختةسكس نسوانجينيك امهاتافلام سكسي
- هههههههههههه ياعرص . مش بقولك بتموت فى التعريص هههههههه عارف بفكر بكره اخليك معرص رسمى برخصة ووقف على باب الاوضة تحرسنى وانا بتناك من صاحبك واسمعك احلى كلاااااااا .. ياابن الوسخة يا ابن الشرموطة نطرتهم فى عينى ياعرص اووووف عليك مقدرتش تستحمل ياخول ههههههههههههههههه
كنت فعلا من كلامها مقدرتش امسك نفسى ونطرتهم على وشها وقامت رحاب تكمل شغلها وانا خدت دوش ودخلت انام على ماتخلص يظهر ان رحاب سابتنى نايم مدة كبيرة وليتقها بتصحينى الساعة 8 مساءاً عشان نتغدى انا اتخضيت لانها سابتنى نايم كل ده واتفزعت لما شوفتها بعد اللى عملته فى نفسها بقت شكل تانى زادت فوق جمالها وانوثتها جمال وانوثة طاغية راسمة حواجبها وعاملة سويت بالبلدى حلاوة وجسمها زى الشمع وراسمة تتوهات على صدرها وفخادها ورجلها باختصار بقت ممثلة افلام برنو حاجة تهبل
- طاطا اقوم عشان الغدا يلا
- الساعة كام دلوقتى
- الساعة 8 وربع
- سيبتينى كل ده ليه ؟
- قلت اسيبك ترتاح شوية عشان تعرف تسهر بالليل طالما بكره اجازة وبعدين تدلع حبة ولا انت مش عاوز هههههه
- امممم طيب ادخل الحمام وارجع اجهز معاكى السفرة
- لا السفرة جاهزة بس خلص حمام وحصلنى
خلاجت من الحمام لقيتها مجهزة السفرة والغدا ومنتظرانى ولابسة بيجامة حمرا من قماش شيفون شفاف عبارة عن شورت وفوقه قطعة تتسمى جاكت بيجامة حمالات فتلة مربوطة على الكتف فيونكة وقصيرة اخرها على اول كمر الشورت وشفافة مفيش تحتها حاجة وحلامات بزازها واضحة جدا والاندر من تحت الشورت واضح صغير احمر ستان قافش قوى فى كسها حسيت ان الليلة دى ليلة الدخلة ميلت عليها بوستها وقعدت . واحنا بناكل قالتلى
- مرات اخوك صلاح اتصلت وبتقول انه عيان قوى وعوزاك تروحله
بس انا مرديتش اصحيك وقلتلها انك جاى من الشغل تعبان ولما تصحى هبلغك
- ماشى بكره ابقا اروحله . معرفش هم مش بيفتكرونى غير فى الارف ليه
- ياابنى ده اخوك مهما كان ولازم برده تشوفه والظاهر انه تعبان جامد عشان صوتها يبان انها معيطة
تحميل سكسمحارم عربيمقاطع سكسسكس حيواناتءىءءسكس مترجم محارم
- خلاص مانا قلت بكره هروح
- بكرة تروح ازاى وشادى هيكون هنا ؟
- ياست شادى هايجى على العصر انا هاروح لصلاح الصبح وارجع قبل شادى مايوصل
- طيب لما تخلص اكل لم السفرة وأعمل شاى وحصلنى على اوضة النوم عشان مش قادرة اعمل حاجة تانية
- أمرك ياجميل يافاجر انت تأمر ياعسل
- طب اخلص ياخويا عشان مش هينفع تسهر طالما هتروح لاخوك الصبح
رحاب سبقتنى على اوضيتنا وانا روحت اعمل الشاى تليفونى رن روحت جيبته لاقيت رقم صلاح اخويا رديت وانا بصب الشاى
- السلام عليكم
- اهلا ازيك ياطايع انا نوال معلهش انى بتصل بيك دلوقتى
- لا ولا يهمك انا لسة صاحى حالا ورحاب لسة بقولى ان صلاح تعبان الف سلامة عليه
- تسلم ياطايع بس ربنا يخليك لازم تيجى تشوفه لانه تعبان قوى المرة دى ومهما كان ده اخوك ول…
- يابنتى من غير ماتحلفينى هاجيله بكره الصبح انتى مش هتحننينى على اخويا مهما كان اللى بينا من زعل لازم فى الظروف دى اكون معاه
- ده العشم ياطايع ربنا يخليكوا لبعض ياخويا ويزيح اللى فى الصدور ويروق بينكم الحال
- ماشى يانوال سلمى عليه وانا هاجيله الصبح ولو بعد الشر فى حاجة جامدة حصلت رنى عليه فى اى وقت هاجيلك
- ربنا ميجبش حاجة وحشة هنسناك ياطايع متتأخرش مع السلامة ياخويا
- مع السلامة يانوال
خدت الشاى وروحت اوضة النوم لقيت رحاب على السرير حاجة فوق الوصف حطيت الشاى على الكمودينو جنب منها وقلعت هدومى اتخلصت منها الا من البوكسر وطلعت عالسرير جنبها
- نوال اللى كانت بتكلمك ؟
- اه . الظاهر فعلا صلاح تعبان جامد المرة دى
- مانا قلتلك . لازم تروح تطمن عليه وتكون جنبه
- هروح بس خلينا هنا دلوقتى مع القمر ده
وحطيت ايدى اليمين على كتفها قربتها منى وبحنية فضلت ابوس فى خدودها وعينيها ومناخيرها وشفايفها وايدى الشمال سرحت على فخادها تحسس عليها وهى حطت ايديها على صدرى تحسس عليه وبادلتنى البوس ونزلت بشفايفها على صدرى تبوس فيه وعارفة انى بدوب من لحسها لحلمة بزى ومصها ليها وطبعا بتاخد منى كل اللى عوزاه بالحركة دى وانا ابتديت ادوخ من اللى بتعمله ونزلت ايديها على زيرى تلعب فيه وتخرجه من البوكسر وهى بتبوس فى صدرى وتلحسه
- شكله تعبان قوى وواقف على الاخر النهارده ههههههههههه انت اخدتله حاجة ولا ايه ؟
- اه خدتله حبيتين
- يخربيتك ده انت تموت فيها انت اتجننت ( كانت سابت زبرى من ايديها وسابت صدرى ورفعت وشها مخضوضة وهى بتقول الجملة دى )
- ههههه ياحبيبتى هى حباية فياجرا ماحدة 50 مللى وحباية رحاب 300 مللى ما انتى تهيجى اكتر من الفياجلاا
- ياخفة دمك خضتنى يابغل
- لا بلاش بغل دى البغل مش بينيك هههههههه
- امممممم طيب ياحمار كده حلو هههههههههههههه
- اه حلو حمار دى ياريت زبرى يبقا قد زبر الحمار
- يالهههههههوى ياواد ياطاطا لو زبرك بقا قد زبر الحمار ده انا كنت اتفرمت بعد يوم واحد من الجواز
- ماهو ياحبيبتى واقف زى الفل وجامد وميقلش عن زبر الجمار كتير
- ههههههههههههه اه باين قوى ههههههههههه مش مهم اهو بيصبر لحد ماتفرج
- لحد ماتفرج ؟!! وهتفرج ازاى يعنى
- اممممم يمكن اللى جاى بكرة يبقا فيه الفرج
- انتى هايجة عليه قوى كده ياروبى ؟ هو عاجبك قوى كده
نامت على زبرى تمص فيه من غير ماتجوبنى
- ايه مردتيش . هو تاعبك قوى كده ؟
- اسكت متتكلمش فى الموضوع ده عشان انت لما بتسمع بتهيج وتنزل بسرعة وانا ببقا لسة عاوزة
- احححح شكله مهيجك ومولعك قوى يالبوة
- شوف الراجل برده بتلف وتدور عاوز تفتح فى الشرمطة . اوعى كده ياخول انزل اتفردت عشان انا اللى هطلع عليك وانيكك النهارده
وشدتنى من رجلى فردتنى على السرير مقامت قلعت الشورت والاندر وطلعت فوق منى فتحت رجلها وخدتنى بين رجلها وهى على ركابها ومسكت زبرى بأيديها تفرش بيه كسها وهى بتبصلى بكسرة عين تنم عن شرمطة طاغية وتحدى رهيب وفتحت بقها باسلوب كله منيكة وشعرها الناعم قوى مسترسل على كتفها وضهرها وساندة بأيدها التانية على صدرى وبدأت تنزل بهدوء عليه وتدخل زبرى فى كسها براحة جدا الى ان وصل لنهايته داخل كسها ومع صعودها وهبوطها على زبرى بهدوء ونظرات تلهب مشاعر اى راجل لقيتنى بحوم حولين صوتها عاوز اسمعها وهى بتتكلم الكلام اللى بيولعنى ومسكت بزازها بأيدى اقفش فيهم وانا بجرها فى الكلام

لا تعليقات

ام صاحبي الشرموطه هيجتني

23 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

م صاحبى الشرموطه
صباح الخير او مساء الخير ع حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه انهارده هحكيلكو قصتى مع (ساميه) ام صاحب عمرى اللى متربيين مع بعض الاول اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى بزيزو 25 سنه طولى 178 سم و وزنى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى شعرى اسود وسيم الى حد ما وجسمى مظبوط بسبب حبى للرياضه وخصوصا كره القدم وقصه انهارده حصلت من حوالى 5 سنين مع ام صاحبى وصديق عمرى وزيى زى اى شاب مننا بصيت على جسم ام صاحبى حتى لو نظره عابره (هههههههههههه حلوه نظره عابره دى تحس فيها بعمق كده) اوصفهالكو (ساميه 45 سنه متوسطه الطول والجسم مش رفيعه اوى ولا طخينه بزازها فوق متوسط وطيزها متوسطه بس قابه لبره كده حاجه فاجره شعرها اسود ولون عينيها بنى وبشرتها بيضا زى القشطه ودايما بتهتم بنفسها مع انهم على اد حالهم شويه واللى يشوفها يديها اصغر من سنها) المهم كانت صدمتى فيها لما اكتشفت انها شرموطه ودا اللى هحكيهولكو دلوقتى واسف ع المقدمه الطويله دى

افلام نيك ساخنة - افلام سكس اغتصابتحميل سكس اغتصابصور سكس 2020سكس سعودي قويصور نيك متحركةسكس محارم
قصتنا تبدأ لما كنت قاعد فى يوم وجالى تليفون من واحد صاحبى بيقولى انه جاب شقطايه شرموطه اوى من النوع اللى انا بحبه اللى هو فوق ال35 وخبره وقولتله خلاص انا دايس قالى خلاص احنا معانا الحشيش هات انت الخمره وانت جى قولتله خلاص هاجيب الحاجه واجيلك على الشقه وفعلا نزلت من البيت وجيبت الحاجه وروحت على الشقه وطلعت لاقيت (عصام و محمود) صحابى قاعدين فى الصاله و(على) صاحبى مع الشرموطه جوا وقعدنا وشربنا وبعدين وبعدين (على) طلع ودخل (محمود) بعده ولاقيت (عصام) بيقولى دورك اللى جاى انا دخلت الاول وفعلا بعد ما (محمود) ما طلع دخلت لاقيت فرس ابن متناكه نايمه على السرير ومديانى ضهرها وعليها كسم طيييز فاجره فجر الدنيا ولسه بتلف وبتقولى هاتقف عندك كتير وياااااادين امى اييييييوه زى ما انتو توقعتو دى ساميه ام صاحب عمرى وانا قولت بردو بشبه على الطيز دى هههههههههههه وانا من الصدمه لسانى اتربط ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه ام صاحبى طلعت شرموطه لا وبالفلوس كمان احااااااا ايه الاوفر اللى انا فيه دا ما انا ياما اتمنيت انيكها بس بردو مينفعش دى ام صاحبى ولاقيتنى بقولها ليه كده فهمينى كانت هى غطت نفسها وبتقولى وحياتى عندك متقولش لكريم هيموتنى انت مش فاهم حاجه روحت قاعد جمبها على السرير وقولتلها طب فهمينى قعدت ترغى رغى كتير اوى بختصار كده ان الحاجه وحشه وانها محتاجه حاجات كتير منها الفلوس عشان تكفى مصاريف البيت وان الفلوس ان اللى بيديهالها محمد مش بتقضى وانها اتحوجت لناس كتير اوى من بعد ما جوزها مات وانا قاعد جمبها على السرير مش باصصلها ومش عارف اعمل ايه وفى الاخر قررت انى ماليش دعوه روحت قايم بطريقه دراميه كده من غير ما ابصلها وقولتلها بصى انا ماليش دعوه وطالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه وسيبتها وخرجت ولما خرجت صحابى بيقولولى ايه يا نجم مش عوايدك تخلص بدرى قولتلهم مافيش قرفت منها ومش عاوز انيكها وقعدت معاهم شويه شربت معاهم عشان اشغل دماغى عن الموضوع دا خالص ولما زهقت سيبتهم وروحت وشيلت الموضوع دا من دماغى خالص ومبقتش اروح لصاحبى البيت خالص وبقيت كل ماجى اقابله نتقابل على القهوه وعدا اسبوعين على الحوار دا وكنت متفق انا وصاحبى اننا هنخرج عشان مشوار مهم يخصنى ونزلت قعدت ع القهوه وفضلت ارن على صاحبى كتييييييييييييييييييير وهو مش بيرد يا بضان التنين رد مش عاوز اجيلك البيت بس فى الاخر اضطريت انى اروحله البيت وطلعتله وخبط لاقيت (ساميه) هى اللى فتحت سلمت عليها وقالتلى ادخل قولتلها (محمد) فين قالتلة ادخل بقى يا ولا وراحت شدانى وقالتلى وانت من امتى مش بتدخل طالما (محمد) مش هنا ما انت بجح طول عمرك قولتلها من اخر مره وانتى عارفه كويس انا اقصد ايه قالتلى طب خش اقعد طيب قولتلها اهوه وروحت داخل قاعد ع الكنبه فى الصاله وجايه هى بتقفل الباب قولتلها لا سيبى الباب مفتوح قالتلى حاضر وجت قعدت جمبى وبتقولى الاول انا عاوزه اشكرك عشان اللى انت عملته معايا وانك محكتش (لمحمد) حاجه روحت قايلها انتى بتهرى كتير ليه ما انا قولتلك طالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه راحت ضاحكه وقيلالى انت وسخ ياض قولتلها من بعض ما عندكم لاقيتها زعلت وحسيت انى بعايرها ودى حاجه انا عمرى ما عملتها مع حد قولتلها انا اسف مقصدش و**** حقك عليا وروحت ماسك دماغها بايسها وانا فعلا مافيش حاجه فى دماغى وقولتلها بقولك فين محمد انا عاوزه فى مشوار وابن الرخمه دا مش بيرد عليا قالتلى تصدق انك متربتش فعلا قولتلها وايه الجديد قديمه يعنى هو فين بقى قالتلى محمد مش هنا راح مع عمه الشرقيه وهيرجع على بالليل روحت قايم واقف عشان امشى ولاقيتها راحت قايمه واقفه ادامى وبتقولى رايح فين بس وحط ايديها على صدرى وبتقولى اقعد نفطر مع بعض روحت شايل ايديها من على صدرى وقولتلها نفطر هههههه وبضحك بسخريه وقولتلها يا (ساميه) مش هينفع اللى فى دماغك دا قالتلى ليه يعنى قولتلها عشان انتى ام صاحبى ومينفعش راحت سيبانى وراحت قفلت الباب وهى بتقولى طب وام صاحبك محتاجاك جمبها وبعدين هو انا مش ست ومن حقى اختار راجل واحد فى حياتى انام معاه بمزاجى وكانت قربت منى ومسكت زبرى من فوق البنطلون وانا كنت هيجت عليها خلاص وهنيكها بس قولت اجس نبضها وبقولها طب و(محمد) قالتلى محمد مسافر هيعرف منين وراحت نازله على ركبتها وفكت الحزام والزراير ونزلت البنطلون وطلعت زبرى من البوكسر تحسس عليه بأيديها وتقول مغلطش لما قولت انك هتمتعنى وخدت زبرى كله فى بوقها تمصه وتدعكه بأيديها الشمال وايديها اليمين بتدعك بضانى وانا هيجت على الاخر وروحت موقفها ومقلعها العبايه البيتى اللى هى لبساها ولاقيتها لابسه برا واندر لونهم ازرق وروحت بايسها فى بوقها وانا بقلعها البرا ونزلت ارضغ بزازها وهى بتدعك زبرى وبتقرص عليه وبتقول ااااااااااااااه ارضع اوى يا حبيبى وراحت ماشيه وسحبانى من زبرى لحد الكنبه وجت تقعد روحت ماسكها ومخليها واقفه واما واقف وراها ومخلى وشها للكنبه وروحت موطى وقلعها الاندر ورفعت رجليها الشمال على الكنبه وابتديت اللحس كسها وهى بتتأوه وتقول اااااااااااااه انت بتلحس حلو اوى اللحس كمان اووووووووف ريحنى بقى ونيكنى ااااااااااااح قوم يلا بقى يا واد ودخل زبرك فى كسى وروحت قايم واقف وراها وبليت زبرى بريقى وروحت مدخل زبرى بالراحه فى كسها لحد ما الراس دخلت بسهوله روحت رازع زبرى مره واحده فى كسها لاقيتها راحت شاهقه وقايله اووووووووف حرام عليك شقتنى ااااااااااااه قولتلها شقيتك ايه يا لبوه ما ما انتى واسعه اهوه وابتديت احرك زبرى وادخله واطلعه فى كسها بالراحه وهى تقولى اااااااااه يا حبيبى نيكنى ااااااااااااه مش قادره اووووووووف زبرك حلو اوى يا واد اااااااااااح كمان كمان نيكنى نيكنى انا عوزاك تفشخلى كسة بزبرك دا اوووووووووف مش قادره هات اخرك وسرع وانا ابتديت اسرع واقولها اهوه يا شرموطه بفشخلك كسك اهوه يا لبوه وهى تقول ااااااااااه انا شرموطه بنت متناكه اوووووووف نيكنى اكتر انا لبوتك وشرموطك اشتمنى اكتر وانا اقولها اهوه يا بنت المتناكه وبنيكها وانا بضربها على طيزها واشتمها وهى تقولى ايوه كده افشخنى اكتر اكتر مترحمنيش مش قادره ااااااااااااااه مش قادره يا خول وانا اقولها انا خول يا بنت المتناكه ماشى انا هوريكى وابتديت اهبد فى كسها بكل سرعتى لحد ما لاقيت رجليها بتترعش ومش قادره تقف روحت مطلع زبرى عشان اقعد على الكنبه وكمان اريح زبرى شويه واهديه روحت قاعد على الكنبه وساحبها عشان ابوسها فى بوقها وراحت ماسكه زبرى عشان تحطه فى كسها واول ما دخل راسه روحت محرك وسطى وراشق زبرى كله فى كسها مره واحده وابتديت ارزع فى كسها وايديا اليمين بضربها على طيزها وابعبصها وايديا الشمال بدعك بزازها وانا نازل رزع فى كسها وهى شغاله اااااااااااااااه مش قادره نيكنى اوووووووى اوووووووووووف كسم زبرك اللى هارى كسى نيك دا نيكنى اوى يا واد يا خول انت وانا اقولها اهوه يا لبوه وهى تقول ايوه ايوه نيكنى ااااااااااااااااه نيك اللبوه الشرموطه بيتاعه زبرك اوووووووف مش قادره نيكنى كمان نيكنى و ورملى كسة اووووووى ااااااااااه مش قادره يا واد هاجيب ااااااااااااااه هاجيب اوووووووف ولاقيتها بتترعش وراحت مريحه مره واحده عليا روحت قاسم وشايلها ومنيمها على ضهرها ونمت فوق منها وانا زبرى مخرجش من كسها ونزلت نيك فى كسمها وبفترى وحسيت انها بتتكسر من رزع جسمى وزبرى فيها وهى عماله تقول اه اه اه اه براحه براحه طيب اوووووووف انا بنت متناكه انى خليتك تنيكنى اااااااااااه براحه مش قادره بجد وانا كنت فى دنيا تانيه وهايج نيك وكنت خلاص هاجيب قولتلها هاجيب اجيب فين قالتلى على بزازى روحت فى اخر لحظه مطلع زبرى وجيبت على بزازها وهى بتقول ااااااااااه يخربيتك كل دا لبن وانا بزوم لحد ما زبرى فضى كل اللبن اللى فيه روحت قاعد جمبها على الكنبه راحت زاحفه وحطت راسها عند زبرة وباست زبرى وهو نايم وبتدعك لبنى على بزازها وبتقولى يخربيتك هلكتنى دا كسى مش حاسه بيه يا مفترى وبتضحك روحت ضاحك معاها ولاقيتها قامت بالعافيه ودخلت تاخد دش واول ما شوفتها عريانه وطيزها الطريه اللى بتتهز دى وهى ماشيه هيجت تانى وروحت قايم وراها على الحمام ونيكتها مره كمان فى الحمام وحاولت انيكها فى طيزها بس هى مرضيتش و وعدتنى انها هتخلينى انيكها فى طيزها مره تانيه بس تكون عامله حسابها وخدنا دش مع بعض وطلعت لبست ومشيت على وعد باللقاء اللى اتفقنا انه هيكون يومين فى الاسبوع ومن يومها وانا بنيك (ساميه) الفاجره لحد ما محمد صاحبى اتجوز فى محافظه تانيه وسافر عشام شغله فى المحافظه دى ومشوفتهاش غير مرتين نيكتها فيهم

سكس اخ واختةسكس امهات - نيك امهاتنيك محارمنيك حيواناتسكس اخوات

لا تعليقات

سكس مع خالتي في الحمام قصص سكس محارم للكبار

16 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
انا ممحون جدا و خالتي شرموطة قحبة و مغرية و لا تستحي حيث ترتدي دائما الملابس المثيرة التي تجعلني اشتهي ان انيكها و لكن لم اقدر على النيك معه لانها جد عصبية و تصرخ لاتفه سبب رغم انوثتها و حلاوة جسمها المثير و انا كان حلمي هو ان انيكها او على الاقل اراها عارية . و لم احقق حلمي الاول بعد و لكن الثاني حققته حيث تبعتها ذات يوم و هي تتوجه الى الحمام و كنت قد حضرت خطتي جيدا لاننا نملك في البيت نافذة صغيرة تطل على الحمام من المطبخ  بما انها مرتفعة فقد وضعت امامها كرسي و انتظرت حتى رايتها تتوجه الى الحمام و انا كنت لوحدي في البيت و لما دخلت كنت انتظرها في المكان المناسب و رايت خالتي تزح ملابسها و رايتها عارية تماما و كان كسها مشعر كانه غابة و حملت خالتي الشفرة لتحلق كسها

سكس اغتصاب حقيقيصور سكس فيسبوكسكس سودانيسكس مصري نارنيك سعودي

و من حسن حظي ان خالتي شرموطة قحبة و لذلك لم يانبني ضميري حين تلصصت عليها و احلى ما في الامر انها كانت تقابلني و حين فتحت رجليها رايت كسها في الاول ملتهب بالشعر كانه قنفذ ثم وضعت عليه الصابون حتى اصبح ابيض اللون و بدات تشطف بالة الحلاقة و اان ارى بياض عانتها كلما مررت الشفرة . و ظلت خالتي تشطف و تحلق الكس و انا اذوب في منظر كسها و في منظر بزازها ايضا فهي تحمل بزاز جميلة و رائعة و خاصة في الحلمات و الهالة الوردية و لم يدم الامر طويلا حتى اكملت خالتي شطف شعر كسها و اصبح شديد البياض و كان واضحا انها على موعد مع الزب و خالتي شرموطة قحبة و لم تكتفي بذلك بل رفعت يدها لتحلق ابطها و اصبحت انظر الى كسها و هو يلمع

سكس مصريةسكس سعودي جديدسكس ام عربيةسكس كلاب حيواناتافلام نيك مصري

و حين بدات تغسل كسها صارت عانتها تلمع اكثر و باليد الاخرى كانت تحلق الابط و تلح على جعله صافي و خالتي شرموطة قحبة و جسمها فاجر جعلني استمني و انا اغلي في ذلك المكان و اريد الهجوم عليها كي اقبلها و الحسها و اذوق حلاوة ذلك الكس الناري الجميل الذي كانت تحلق فيه . و غسلت شفرتي كسها بالصابون و عملت فيهما كريم لا اعرفه و بعض الزيوت و تاكدت اكثر انها على موعد مع احد الرجال النياكين المهمين لانها لا تحلق كسها و ابطها لاي شخص و خالتي شرموطة قحبة و نياكة و خبيرة جدا و انا كنت اريد ان اكب حليب زبي على ذلك المنظر الساخن جدا حين ارى خالتي عارية تماما و جسمها مبلول يلمع و بزازها كانهما مصابيح في الحلمات الزهرية الجميلة

و لعبت خالتي ايضا ببزازها لترى ان كانت جاهزة و طرية و فركت احللمتين و مسحتهما جيدا بالصابون و اصبحت خالتي في تماما جاهزيتها للنيك  ومن الواضح ان الرجل الذي كان مقبل على النيك معها في ذلك اليوم كان محظوظ الى درجة لا توصف و هو على موعد مع جسم خالتي المثير . و قبل ان تقوم انا كنت قد قذفت شهوتي وانزلت منيي و خرجت متسلل من هناك و تركتها تجفف جسمها كي ترتدي الفوطة و تخرج بتلك الطريقة الفاضحة التي اعتدت ان اراها و لكن منذ ذلك اليوم صرت اشتهي جسمها اكثر لاني رايته و اعرف شكل حلماتها و كسها و طيزها و خالتي شرموطة قحبة و انا متاكد اني سانيكها يوما ما و اذوق ذلك الكس المحلوق الناعم جدا و الحسه  وافعل فيه كل افاعيل النيك

مقاطع سكس ساخنسكس اغراءتحميل سكس جديد - تنزيل سكس عائلي

لا تعليقات

سكس ساخن الدكتور نكنى وهوه بيكشف على كسى

9 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

ن واقع الخيال وليس لها علاقه بالواقع
اسمي حسناء عندي 23 سنة غير متزوجة وعاوزة احكيلكم علي موقف حصلي من فترة في يوم كنت قاعدة بتفرج علي التلفزيون وحصلتلي حكه شديدة في كسي من تحت وبدات الحكه تزيد كل ما احك كسي وكنت محرجه جدا وانا بحك كسي قدام اهلي في البيت لحسن يقولو عليا جربانة ولا حاجه انا في البداية كنت بقول يمكن من الحر والعرق بس انا بستحمي يوميا وبهتم بنضافة كسي جدا وبنتفه باستمرار وباغسل كلوتاتي باستمرار المهم الحكه بدات تزيد كل يوم عن اللي قبليه وبدا كسي يورم من الحكه وشفرات كسي اتنفخت علي الاخر وزنبوري بدا يورم ويكبر لدرجة اني شكيت اني هتحول لراجل وزنبوري هيتحول لزبر والشفرات لما تخنت وكبرت بدات اشك انها هتتحول لبيضان زي بيضان الرجالة وكمان بدات تخرج من كسي افرازات كتير اوي
فيلم سكس محجباتسكس امهات حارافلام سكس اجنبيافلام نيكسكس افريقي xxxسكس مع الدكتورةافلام نيك
فقررت اني اروح لدكتورة عشان اكشف بس المشكلة ان المنطقة اللي انا فيها فاضية شوية لانها منطقة اهالي وعشان كدا موش فيها دكاترة كتير وما كانش قدامي غير دكتور واحد اللي بيكشف تناسلي في المنطقة اسمه الدكتور اسامة المهم روحت عند الدكتور اسامة لوحدي لاني كنت مكسوفة اخد اي حد معايا عشان موش يتريقو عليا ويقولولي يا جربانة والكلام دا المهم دخلت للدكتور وقلتله علي اللي اللي بيحصلي والمشكلة اللي عندي ان كسي بياكلني باستمرار واني بقعد احك فيه لحد ما ورم علي الاخر وشفرات كسي اتنفخت جدا وبقيت بتحرك بالعافية كاني لسه قايمة من علي زبر عنتيل فشخلي كسي ولا حاجه المهم انا طبعا مقلتش للدكتور الكلام بالطريقة دي انما قلته بطريقة مؤدبة فالدكتور قالي اطلعي عالسرير ونامي واكشفي صدرك من فوق عشان اقيس النبض انا متحررة في لبسي شوية محجبة بس عادي بيبقي نص شعري باين من تحت الطرحة وبلبس بناطيل ضيقة وبلبس فيزون وكل حاجه يعني الدنيا عندي سهلة جدا وفي اليوم دا كنت لابسه بلوزة ستان اسود بزاير
تحميل فيديو سكسسكس حيوانات قويسكس حيوانات ساخنسكس اغتصاب اخواتسكس مصري ساخن
ولعلمكم انا جسمي ممشوق وقوامي معتدل ومظبوط جدا وبزازي كبيرة جدا وبارزة من بره البلوزة وكنت لابسه من تحت بنطلون جينز ضيق جدا وطيازي كانت هتفرتك البنطلون لاني طيزي كبيرة اوي المهم طلعت علي السرير وفكيت اول زرارين من البلوزة وطبعا بزازي بدات تبان واللحم الابيض بتاعي بدا يظهر وجه الدكتور يحط السماعات علي صدري عشان يسمع النبض بس انا شايفه عين الدكتور وهي هتنط علي بزازي كان بياكل بزازي بعنيه اكل قعد يسمع النبض ييجي 5 دقايق لحد مانا قلتله في ايه يا دكتور في حاجه غلط في النبض بتاعي راح رد عليا وقالي لا مفيش مشكلة خالص في النبض فقلتله طيب يا دكتور ايه دخل النبض بالمشكلة اللي عندي انا مشكلتي من تحت زي ما بقولك فراح قالي طيب ممكن لو سمحتي تنزلي البنطلون شوية عشان اشوفه واكشف عليه فرحت فكيت زرار البنطلون ونزلت البنطلون لتحت ونزلت الكلوت كمان فراح الدكتور مسك ملاية بيضا وغطي الجزء التحاتني مني بيها ودخل راسه تحت الملايه ولقيت صوابعه بتفتح كسي وبيفعص في شفرات كسي وبيقولي حسيتي بالم قلتله ايوه فراح ماسك الزنبور بتاعي وعصره بصباعه فانا صرخت من الالم وقلتله حاسب يا دكتور دا بيوجعني اوي المهم وانا نايمة بدات احس بحاجه طريه ومبلولة بدات تلعب في كسي من جوه فقلت للدكتور ايه دا يا دكتور فقالي انا لازم احس باطن الكس بلساني عشان اعرف ايه المشكلة فقلت في نفسي يمكن تكون هي دا طريقة الدكاترة عشان ما يجرحوش غشاء البكارة المهم فضل الدكتور يلعب بلسانه جوه كسي ويعصرلي الزنبور بتاعي ويمصه لحد ما بدات اسخن انا التانية علي لسان الدكتور ولقيت نفسي لا اراديا قمت ماسكه دماغ الدكتور وحشرتها ما بين كسي جامد اوي لحد ما لسانه لمس غشاء البكارة وفضل الدكتور يمص في شفرات كسي لحد ما لقيت نفسي بجيب شهوتي في وش الدكتور وغرقته سوايل فراح الدكتور طلع من علي كسي ومسك بزازي وقالي انا لازم اسمع نبضك تاني فراح حاطط وشه علي صدري فقلتله يا دكتور انت موش هتسمع بالسماعه فراح قالي لا انا بسمع بودني احسن وفضل يحك خده في بزازي وفي النهاية مسك بزازي الاتنين بايديه الكبيرة وعصرهم بقوة لحد ما صرخت من شدة العصر ونزل لحس ومص في بزازي وحلمات بزازي وهوه بيمص حلمات بزازي طلع زبرو من البنطلون وطلع فوق السرير وفوقي وحشر زبرو ما بين بزازي فكان طرف زبرو في بقي ما بين شفايفي وبقية زبرو في حضن بزازي الكبيرة والطرية ما كانش باين من زبرو حاجه وهو وسط بزازي وفضل يحك زبرو في بزازي الطرية لحد ما جابهم في وشي وغرق وشي بلبنه وبعد كدا قام من عليا فقلتله هاه يا دكتور عندي ايه فقالي لا حاجه بسيطة وكتبلي روشته وخللي التمرجي ينزل بنفسه يجيبلي العلاج من الصيدلية علي حساب الدكتور وكمان وانا خارجه اخدت تمن الكشف في ايدي يعني كشفت وخدت العلاج ببلاش

سكس امهات سعوديسكس زب كبيرسكس مع الاخت

لا تعليقات