تحميل سكس

تحميل سكس

قصص سكس محارم العائلة المتناكة الجزء الثالث

26 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

قلتها ومتهددنيش تانى عشان مش هيجيب معايا تهديدك ماشى
ومن غير مقدمات رحاب نزلت على ركابها وقعدت بين رجلى وحطت ايدها على زبرى من فوق البنطلون تلعب فيه باطراف صوابعها وفتحت السوستة ودخلت ايديها تمسكه من تحت البوكسر وتخرجه وتدلك فيه وهى بتبصلى بنظرة شرمطة وتحدى وقربت ببقها من زبرى تنفخ عليه وتبوسه وتلحسه بلسانها وبدأت تدخله فى بقها وتمصه وانا مستسلم للى بتعمله وبتفرج عليها مش قادر احرك ساكن من كتر هيجانى وهى تمص حبه وتبصلى بطرف عينيها بتحدى انى استرجل وقلها لا مش عاوز لكن مقدرتش لانى كنت حاسس باحتقان فى خصيتى من كتر الهيجان ومسكت راسها اشدها على زبرى عشان ادخله كله فى بقها لكن هى زقت ايدى من على راسها بعنف ونهرتنى بقوة
- لا ياكسمك انت تقعد تتفرج لحد مانزلهملك وترتاح ومفيش حاجة غير كده
- ولاحتى كلام أى كلام تقوليه تخلينى اخلص وانزلهم
- كلام هههههههه كلام أيه ياخول ياعلق عاوز تسمع ايه ياعرص
- أيوه أيوه هو ده اللى عاوز اسمعه

سكس حيواناتصور سكسقصص سكسسكس اخواتسكس امهاتسكس اخ واختةسكس نسوانجينيك امهاتافلام سكسي
- هههههههههههه ياعرص . مش بقولك بتموت فى التعريص هههههههه عارف بفكر بكره اخليك معرص رسمى برخصة ووقف على باب الاوضة تحرسنى وانا بتناك من صاحبك واسمعك احلى كلاااااااا .. ياابن الوسخة يا ابن الشرموطة نطرتهم فى عينى ياعرص اووووف عليك مقدرتش تستحمل ياخول ههههههههههههههههه
كنت فعلا من كلامها مقدرتش امسك نفسى ونطرتهم على وشها وقامت رحاب تكمل شغلها وانا خدت دوش ودخلت انام على ماتخلص يظهر ان رحاب سابتنى نايم مدة كبيرة وليتقها بتصحينى الساعة 8 مساءاً عشان نتغدى انا اتخضيت لانها سابتنى نايم كل ده واتفزعت لما شوفتها بعد اللى عملته فى نفسها بقت شكل تانى زادت فوق جمالها وانوثتها جمال وانوثة طاغية راسمة حواجبها وعاملة سويت بالبلدى حلاوة وجسمها زى الشمع وراسمة تتوهات على صدرها وفخادها ورجلها باختصار بقت ممثلة افلام برنو حاجة تهبل
- طاطا اقوم عشان الغدا يلا
- الساعة كام دلوقتى
- الساعة 8 وربع
- سيبتينى كل ده ليه ؟
- قلت اسيبك ترتاح شوية عشان تعرف تسهر بالليل طالما بكره اجازة وبعدين تدلع حبة ولا انت مش عاوز هههههه
- امممم طيب ادخل الحمام وارجع اجهز معاكى السفرة
- لا السفرة جاهزة بس خلص حمام وحصلنى
خلاجت من الحمام لقيتها مجهزة السفرة والغدا ومنتظرانى ولابسة بيجامة حمرا من قماش شيفون شفاف عبارة عن شورت وفوقه قطعة تتسمى جاكت بيجامة حمالات فتلة مربوطة على الكتف فيونكة وقصيرة اخرها على اول كمر الشورت وشفافة مفيش تحتها حاجة وحلامات بزازها واضحة جدا والاندر من تحت الشورت واضح صغير احمر ستان قافش قوى فى كسها حسيت ان الليلة دى ليلة الدخلة ميلت عليها بوستها وقعدت . واحنا بناكل قالتلى
- مرات اخوك صلاح اتصلت وبتقول انه عيان قوى وعوزاك تروحله
بس انا مرديتش اصحيك وقلتلها انك جاى من الشغل تعبان ولما تصحى هبلغك
- ماشى بكره ابقا اروحله . معرفش هم مش بيفتكرونى غير فى الارف ليه
- ياابنى ده اخوك مهما كان ولازم برده تشوفه والظاهر انه تعبان جامد عشان صوتها يبان انها معيطة
تحميل سكسمحارم عربيمقاطع سكسسكس حيواناتءىءءسكس مترجم محارم
- خلاص مانا قلت بكره هروح
- بكرة تروح ازاى وشادى هيكون هنا ؟
- ياست شادى هايجى على العصر انا هاروح لصلاح الصبح وارجع قبل شادى مايوصل
- طيب لما تخلص اكل لم السفرة وأعمل شاى وحصلنى على اوضة النوم عشان مش قادرة اعمل حاجة تانية
- أمرك ياجميل يافاجر انت تأمر ياعسل
- طب اخلص ياخويا عشان مش هينفع تسهر طالما هتروح لاخوك الصبح
رحاب سبقتنى على اوضيتنا وانا روحت اعمل الشاى تليفونى رن روحت جيبته لاقيت رقم صلاح اخويا رديت وانا بصب الشاى
- السلام عليكم
- اهلا ازيك ياطايع انا نوال معلهش انى بتصل بيك دلوقتى
- لا ولا يهمك انا لسة صاحى حالا ورحاب لسة بقولى ان صلاح تعبان الف سلامة عليه
- تسلم ياطايع بس ربنا يخليك لازم تيجى تشوفه لانه تعبان قوى المرة دى ومهما كان ده اخوك ول…
- يابنتى من غير ماتحلفينى هاجيله بكره الصبح انتى مش هتحننينى على اخويا مهما كان اللى بينا من زعل لازم فى الظروف دى اكون معاه
- ده العشم ياطايع ربنا يخليكوا لبعض ياخويا ويزيح اللى فى الصدور ويروق بينكم الحال
- ماشى يانوال سلمى عليه وانا هاجيله الصبح ولو بعد الشر فى حاجة جامدة حصلت رنى عليه فى اى وقت هاجيلك
- ربنا ميجبش حاجة وحشة هنسناك ياطايع متتأخرش مع السلامة ياخويا
- مع السلامة يانوال
خدت الشاى وروحت اوضة النوم لقيت رحاب على السرير حاجة فوق الوصف حطيت الشاى على الكمودينو جنب منها وقلعت هدومى اتخلصت منها الا من البوكسر وطلعت عالسرير جنبها
- نوال اللى كانت بتكلمك ؟
- اه . الظاهر فعلا صلاح تعبان جامد المرة دى
- مانا قلتلك . لازم تروح تطمن عليه وتكون جنبه
- هروح بس خلينا هنا دلوقتى مع القمر ده
وحطيت ايدى اليمين على كتفها قربتها منى وبحنية فضلت ابوس فى خدودها وعينيها ومناخيرها وشفايفها وايدى الشمال سرحت على فخادها تحسس عليها وهى حطت ايديها على صدرى تحسس عليه وبادلتنى البوس ونزلت بشفايفها على صدرى تبوس فيه وعارفة انى بدوب من لحسها لحلمة بزى ومصها ليها وطبعا بتاخد منى كل اللى عوزاه بالحركة دى وانا ابتديت ادوخ من اللى بتعمله ونزلت ايديها على زيرى تلعب فيه وتخرجه من البوكسر وهى بتبوس فى صدرى وتلحسه
- شكله تعبان قوى وواقف على الاخر النهارده ههههههههههه انت اخدتله حاجة ولا ايه ؟
- اه خدتله حبيتين
- يخربيتك ده انت تموت فيها انت اتجننت ( كانت سابت زبرى من ايديها وسابت صدرى ورفعت وشها مخضوضة وهى بتقول الجملة دى )
- ههههه ياحبيبتى هى حباية فياجرا ماحدة 50 مللى وحباية رحاب 300 مللى ما انتى تهيجى اكتر من الفياجلاا
- ياخفة دمك خضتنى يابغل
- لا بلاش بغل دى البغل مش بينيك هههههههه
- امممممم طيب ياحمار كده حلو هههههههههههههه
- اه حلو حمار دى ياريت زبرى يبقا قد زبر الحمار
- يالهههههههوى ياواد ياطاطا لو زبرك بقا قد زبر الحمار ده انا كنت اتفرمت بعد يوم واحد من الجواز
- ماهو ياحبيبتى واقف زى الفل وجامد وميقلش عن زبر الجمار كتير
- ههههههههههههه اه باين قوى ههههههههههه مش مهم اهو بيصبر لحد ماتفرج
- لحد ماتفرج ؟!! وهتفرج ازاى يعنى
- اممممم يمكن اللى جاى بكرة يبقا فيه الفرج
- انتى هايجة عليه قوى كده ياروبى ؟ هو عاجبك قوى كده
نامت على زبرى تمص فيه من غير ماتجوبنى
- ايه مردتيش . هو تاعبك قوى كده ؟
- اسكت متتكلمش فى الموضوع ده عشان انت لما بتسمع بتهيج وتنزل بسرعة وانا ببقا لسة عاوزة
- احححح شكله مهيجك ومولعك قوى يالبوة
- شوف الراجل برده بتلف وتدور عاوز تفتح فى الشرمطة . اوعى كده ياخول انزل اتفردت عشان انا اللى هطلع عليك وانيكك النهارده
وشدتنى من رجلى فردتنى على السرير مقامت قلعت الشورت والاندر وطلعت فوق منى فتحت رجلها وخدتنى بين رجلها وهى على ركابها ومسكت زبرى بأيديها تفرش بيه كسها وهى بتبصلى بكسرة عين تنم عن شرمطة طاغية وتحدى رهيب وفتحت بقها باسلوب كله منيكة وشعرها الناعم قوى مسترسل على كتفها وضهرها وساندة بأيدها التانية على صدرى وبدأت تنزل بهدوء عليه وتدخل زبرى فى كسها براحة جدا الى ان وصل لنهايته داخل كسها ومع صعودها وهبوطها على زبرى بهدوء ونظرات تلهب مشاعر اى راجل لقيتنى بحوم حولين صوتها عاوز اسمعها وهى بتتكلم الكلام اللى بيولعنى ومسكت بزازها بأيدى اقفش فيهم وانا بجرها فى الكلام

لا تعليقات

ام صاحبي الشرموطه هيجتني

23 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

م صاحبى الشرموطه
صباح الخير او مساء الخير ع حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه انهارده هحكيلكو قصتى مع (ساميه) ام صاحب عمرى اللى متربيين مع بعض الاول اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى بزيزو 25 سنه طولى 178 سم و وزنى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى شعرى اسود وسيم الى حد ما وجسمى مظبوط بسبب حبى للرياضه وخصوصا كره القدم وقصه انهارده حصلت من حوالى 5 سنين مع ام صاحبى وصديق عمرى وزيى زى اى شاب مننا بصيت على جسم ام صاحبى حتى لو نظره عابره (هههههههههههه حلوه نظره عابره دى تحس فيها بعمق كده) اوصفهالكو (ساميه 45 سنه متوسطه الطول والجسم مش رفيعه اوى ولا طخينه بزازها فوق متوسط وطيزها متوسطه بس قابه لبره كده حاجه فاجره شعرها اسود ولون عينيها بنى وبشرتها بيضا زى القشطه ودايما بتهتم بنفسها مع انهم على اد حالهم شويه واللى يشوفها يديها اصغر من سنها) المهم كانت صدمتى فيها لما اكتشفت انها شرموطه ودا اللى هحكيهولكو دلوقتى واسف ع المقدمه الطويله دى

افلام نيك ساخنة - افلام سكس اغتصابتحميل سكس اغتصابصور سكس 2020سكس سعودي قويصور نيك متحركةسكس محارم
قصتنا تبدأ لما كنت قاعد فى يوم وجالى تليفون من واحد صاحبى بيقولى انه جاب شقطايه شرموطه اوى من النوع اللى انا بحبه اللى هو فوق ال35 وخبره وقولتله خلاص انا دايس قالى خلاص احنا معانا الحشيش هات انت الخمره وانت جى قولتله خلاص هاجيب الحاجه واجيلك على الشقه وفعلا نزلت من البيت وجيبت الحاجه وروحت على الشقه وطلعت لاقيت (عصام و محمود) صحابى قاعدين فى الصاله و(على) صاحبى مع الشرموطه جوا وقعدنا وشربنا وبعدين وبعدين (على) طلع ودخل (محمود) بعده ولاقيت (عصام) بيقولى دورك اللى جاى انا دخلت الاول وفعلا بعد ما (محمود) ما طلع دخلت لاقيت فرس ابن متناكه نايمه على السرير ومديانى ضهرها وعليها كسم طيييز فاجره فجر الدنيا ولسه بتلف وبتقولى هاتقف عندك كتير وياااااادين امى اييييييوه زى ما انتو توقعتو دى ساميه ام صاحب عمرى وانا قولت بردو بشبه على الطيز دى هههههههههههه وانا من الصدمه لسانى اتربط ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه ام صاحبى طلعت شرموطه لا وبالفلوس كمان احااااااا ايه الاوفر اللى انا فيه دا ما انا ياما اتمنيت انيكها بس بردو مينفعش دى ام صاحبى ولاقيتنى بقولها ليه كده فهمينى كانت هى غطت نفسها وبتقولى وحياتى عندك متقولش لكريم هيموتنى انت مش فاهم حاجه روحت قاعد جمبها على السرير وقولتلها طب فهمينى قعدت ترغى رغى كتير اوى بختصار كده ان الحاجه وحشه وانها محتاجه حاجات كتير منها الفلوس عشان تكفى مصاريف البيت وان الفلوس ان اللى بيديهالها محمد مش بتقضى وانها اتحوجت لناس كتير اوى من بعد ما جوزها مات وانا قاعد جمبها على السرير مش باصصلها ومش عارف اعمل ايه وفى الاخر قررت انى ماليش دعوه روحت قايم بطريقه دراميه كده من غير ما ابصلها وقولتلها بصى انا ماليش دعوه وطالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه وسيبتها وخرجت ولما خرجت صحابى بيقولولى ايه يا نجم مش عوايدك تخلص بدرى قولتلهم مافيش قرفت منها ومش عاوز انيكها وقعدت معاهم شويه شربت معاهم عشان اشغل دماغى عن الموضوع دا خالص ولما زهقت سيبتهم وروحت وشيلت الموضوع دا من دماغى خالص ومبقتش اروح لصاحبى البيت خالص وبقيت كل ماجى اقابله نتقابل على القهوه وعدا اسبوعين على الحوار دا وكنت متفق انا وصاحبى اننا هنخرج عشان مشوار مهم يخصنى ونزلت قعدت ع القهوه وفضلت ارن على صاحبى كتييييييييييييييييييير وهو مش بيرد يا بضان التنين رد مش عاوز اجيلك البيت بس فى الاخر اضطريت انى اروحله البيت وطلعتله وخبط لاقيت (ساميه) هى اللى فتحت سلمت عليها وقالتلى ادخل قولتلها (محمد) فين قالتلة ادخل بقى يا ولا وراحت شدانى وقالتلى وانت من امتى مش بتدخل طالما (محمد) مش هنا ما انت بجح طول عمرك قولتلها من اخر مره وانتى عارفه كويس انا اقصد ايه قالتلى طب خش اقعد طيب قولتلها اهوه وروحت داخل قاعد ع الكنبه فى الصاله وجايه هى بتقفل الباب قولتلها لا سيبى الباب مفتوح قالتلى حاضر وجت قعدت جمبى وبتقولى الاول انا عاوزه اشكرك عشان اللى انت عملته معايا وانك محكتش (لمحمد) حاجه روحت قايلها انتى بتهرى كتير ليه ما انا قولتلك طالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه راحت ضاحكه وقيلالى انت وسخ ياض قولتلها من بعض ما عندكم لاقيتها زعلت وحسيت انى بعايرها ودى حاجه انا عمرى ما عملتها مع حد قولتلها انا اسف مقصدش و**** حقك عليا وروحت ماسك دماغها بايسها وانا فعلا مافيش حاجه فى دماغى وقولتلها بقولك فين محمد انا عاوزه فى مشوار وابن الرخمه دا مش بيرد عليا قالتلى تصدق انك متربتش فعلا قولتلها وايه الجديد قديمه يعنى هو فين بقى قالتلى محمد مش هنا راح مع عمه الشرقيه وهيرجع على بالليل روحت قايم واقف عشان امشى ولاقيتها راحت قايمه واقفه ادامى وبتقولى رايح فين بس وحط ايديها على صدرى وبتقولى اقعد نفطر مع بعض روحت شايل ايديها من على صدرى وقولتلها نفطر هههههه وبضحك بسخريه وقولتلها يا (ساميه) مش هينفع اللى فى دماغك دا قالتلى ليه يعنى قولتلها عشان انتى ام صاحبى ومينفعش راحت سيبانى وراحت قفلت الباب وهى بتقولى طب وام صاحبك محتاجاك جمبها وبعدين هو انا مش ست ومن حقى اختار راجل واحد فى حياتى انام معاه بمزاجى وكانت قربت منى ومسكت زبرى من فوق البنطلون وانا كنت هيجت عليها خلاص وهنيكها بس قولت اجس نبضها وبقولها طب و(محمد) قالتلى محمد مسافر هيعرف منين وراحت نازله على ركبتها وفكت الحزام والزراير ونزلت البنطلون وطلعت زبرى من البوكسر تحسس عليه بأيديها وتقول مغلطش لما قولت انك هتمتعنى وخدت زبرى كله فى بوقها تمصه وتدعكه بأيديها الشمال وايديها اليمين بتدعك بضانى وانا هيجت على الاخر وروحت موقفها ومقلعها العبايه البيتى اللى هى لبساها ولاقيتها لابسه برا واندر لونهم ازرق وروحت بايسها فى بوقها وانا بقلعها البرا ونزلت ارضغ بزازها وهى بتدعك زبرى وبتقرص عليه وبتقول ااااااااااااااه ارضع اوى يا حبيبى وراحت ماشيه وسحبانى من زبرى لحد الكنبه وجت تقعد روحت ماسكها ومخليها واقفه واما واقف وراها ومخلى وشها للكنبه وروحت موطى وقلعها الاندر ورفعت رجليها الشمال على الكنبه وابتديت اللحس كسها وهى بتتأوه وتقول اااااااااااااه انت بتلحس حلو اوى اللحس كمان اووووووووف ريحنى بقى ونيكنى ااااااااااااح قوم يلا بقى يا واد ودخل زبرك فى كسى وروحت قايم واقف وراها وبليت زبرى بريقى وروحت مدخل زبرى بالراحه فى كسها لحد ما الراس دخلت بسهوله روحت رازع زبرى مره واحده فى كسها لاقيتها راحت شاهقه وقايله اووووووووف حرام عليك شقتنى ااااااااااااه قولتلها شقيتك ايه يا لبوه ما ما انتى واسعه اهوه وابتديت احرك زبرى وادخله واطلعه فى كسها بالراحه وهى تقولى اااااااااه يا حبيبى نيكنى ااااااااااااه مش قادره اووووووووف زبرك حلو اوى يا واد اااااااااااح كمان كمان نيكنى نيكنى انا عوزاك تفشخلى كسة بزبرك دا اوووووووووف مش قادره هات اخرك وسرع وانا ابتديت اسرع واقولها اهوه يا شرموطه بفشخلك كسك اهوه يا لبوه وهى تقول ااااااااااه انا شرموطه بنت متناكه اوووووووف نيكنى اكتر انا لبوتك وشرموطك اشتمنى اكتر وانا اقولها اهوه يا بنت المتناكه وبنيكها وانا بضربها على طيزها واشتمها وهى تقولى ايوه كده افشخنى اكتر اكتر مترحمنيش مش قادره ااااااااااااااه مش قادره يا خول وانا اقولها انا خول يا بنت المتناكه ماشى انا هوريكى وابتديت اهبد فى كسها بكل سرعتى لحد ما لاقيت رجليها بتترعش ومش قادره تقف روحت مطلع زبرى عشان اقعد على الكنبه وكمان اريح زبرى شويه واهديه روحت قاعد على الكنبه وساحبها عشان ابوسها فى بوقها وراحت ماسكه زبرى عشان تحطه فى كسها واول ما دخل راسه روحت محرك وسطى وراشق زبرى كله فى كسها مره واحده وابتديت ارزع فى كسها وايديا اليمين بضربها على طيزها وابعبصها وايديا الشمال بدعك بزازها وانا نازل رزع فى كسها وهى شغاله اااااااااااااااه مش قادره نيكنى اوووووووى اوووووووووووف كسم زبرك اللى هارى كسى نيك دا نيكنى اوى يا واد يا خول انت وانا اقولها اهوه يا لبوه وهى تقول ايوه ايوه نيكنى ااااااااااااااااه نيك اللبوه الشرموطه بيتاعه زبرك اوووووووف مش قادره نيكنى كمان نيكنى و ورملى كسة اووووووى ااااااااااه مش قادره يا واد هاجيب ااااااااااااااه هاجيب اوووووووف ولاقيتها بتترعش وراحت مريحه مره واحده عليا روحت قاسم وشايلها ومنيمها على ضهرها ونمت فوق منها وانا زبرى مخرجش من كسها ونزلت نيك فى كسمها وبفترى وحسيت انها بتتكسر من رزع جسمى وزبرى فيها وهى عماله تقول اه اه اه اه براحه براحه طيب اوووووووف انا بنت متناكه انى خليتك تنيكنى اااااااااااه براحه مش قادره بجد وانا كنت فى دنيا تانيه وهايج نيك وكنت خلاص هاجيب قولتلها هاجيب اجيب فين قالتلى على بزازى روحت فى اخر لحظه مطلع زبرى وجيبت على بزازها وهى بتقول ااااااااااه يخربيتك كل دا لبن وانا بزوم لحد ما زبرى فضى كل اللبن اللى فيه روحت قاعد جمبها على الكنبه راحت زاحفه وحطت راسها عند زبرة وباست زبرى وهو نايم وبتدعك لبنى على بزازها وبتقولى يخربيتك هلكتنى دا كسى مش حاسه بيه يا مفترى وبتضحك روحت ضاحك معاها ولاقيتها قامت بالعافيه ودخلت تاخد دش واول ما شوفتها عريانه وطيزها الطريه اللى بتتهز دى وهى ماشيه هيجت تانى وروحت قايم وراها على الحمام ونيكتها مره كمان فى الحمام وحاولت انيكها فى طيزها بس هى مرضيتش و وعدتنى انها هتخلينى انيكها فى طيزها مره تانيه بس تكون عامله حسابها وخدنا دش مع بعض وطلعت لبست ومشيت على وعد باللقاء اللى اتفقنا انه هيكون يومين فى الاسبوع ومن يومها وانا بنيك (ساميه) الفاجره لحد ما محمد صاحبى اتجوز فى محافظه تانيه وسافر عشام شغله فى المحافظه دى ومشوفتهاش غير مرتين نيكتها فيهم

سكس اخ واختةسكس امهات - نيك امهاتنيك محارمنيك حيواناتسكس اخوات

لا تعليقات

سكس مع خالتي في الحمام قصص سكس محارم للكبار

16 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
انا ممحون جدا و خالتي شرموطة قحبة و مغرية و لا تستحي حيث ترتدي دائما الملابس المثيرة التي تجعلني اشتهي ان انيكها و لكن لم اقدر على النيك معه لانها جد عصبية و تصرخ لاتفه سبب رغم انوثتها و حلاوة جسمها المثير و انا كان حلمي هو ان انيكها او على الاقل اراها عارية . و لم احقق حلمي الاول بعد و لكن الثاني حققته حيث تبعتها ذات يوم و هي تتوجه الى الحمام و كنت قد حضرت خطتي جيدا لاننا نملك في البيت نافذة صغيرة تطل على الحمام من المطبخ  بما انها مرتفعة فقد وضعت امامها كرسي و انتظرت حتى رايتها تتوجه الى الحمام و انا كنت لوحدي في البيت و لما دخلت كنت انتظرها في المكان المناسب و رايت خالتي تزح ملابسها و رايتها عارية تماما و كان كسها مشعر كانه غابة و حملت خالتي الشفرة لتحلق كسها

سكس اغتصاب حقيقيصور سكس فيسبوكسكس سودانيسكس مصري نارنيك سعودي

و من حسن حظي ان خالتي شرموطة قحبة و لذلك لم يانبني ضميري حين تلصصت عليها و احلى ما في الامر انها كانت تقابلني و حين فتحت رجليها رايت كسها في الاول ملتهب بالشعر كانه قنفذ ثم وضعت عليه الصابون حتى اصبح ابيض اللون و بدات تشطف بالة الحلاقة و اان ارى بياض عانتها كلما مررت الشفرة . و ظلت خالتي تشطف و تحلق الكس و انا اذوب في منظر كسها و في منظر بزازها ايضا فهي تحمل بزاز جميلة و رائعة و خاصة في الحلمات و الهالة الوردية و لم يدم الامر طويلا حتى اكملت خالتي شطف شعر كسها و اصبح شديد البياض و كان واضحا انها على موعد مع الزب و خالتي شرموطة قحبة و لم تكتفي بذلك بل رفعت يدها لتحلق ابطها و اصبحت انظر الى كسها و هو يلمع

سكس مصريةسكس سعودي جديدسكس ام عربيةسكس كلاب حيواناتافلام نيك مصري

و حين بدات تغسل كسها صارت عانتها تلمع اكثر و باليد الاخرى كانت تحلق الابط و تلح على جعله صافي و خالتي شرموطة قحبة و جسمها فاجر جعلني استمني و انا اغلي في ذلك المكان و اريد الهجوم عليها كي اقبلها و الحسها و اذوق حلاوة ذلك الكس الناري الجميل الذي كانت تحلق فيه . و غسلت شفرتي كسها بالصابون و عملت فيهما كريم لا اعرفه و بعض الزيوت و تاكدت اكثر انها على موعد مع احد الرجال النياكين المهمين لانها لا تحلق كسها و ابطها لاي شخص و خالتي شرموطة قحبة و نياكة و خبيرة جدا و انا كنت اريد ان اكب حليب زبي على ذلك المنظر الساخن جدا حين ارى خالتي عارية تماما و جسمها مبلول يلمع و بزازها كانهما مصابيح في الحلمات الزهرية الجميلة

و لعبت خالتي ايضا ببزازها لترى ان كانت جاهزة و طرية و فركت احللمتين و مسحتهما جيدا بالصابون و اصبحت خالتي في تماما جاهزيتها للنيك  ومن الواضح ان الرجل الذي كان مقبل على النيك معها في ذلك اليوم كان محظوظ الى درجة لا توصف و هو على موعد مع جسم خالتي المثير . و قبل ان تقوم انا كنت قد قذفت شهوتي وانزلت منيي و خرجت متسلل من هناك و تركتها تجفف جسمها كي ترتدي الفوطة و تخرج بتلك الطريقة الفاضحة التي اعتدت ان اراها و لكن منذ ذلك اليوم صرت اشتهي جسمها اكثر لاني رايته و اعرف شكل حلماتها و كسها و طيزها و خالتي شرموطة قحبة و انا متاكد اني سانيكها يوما ما و اذوق ذلك الكس المحلوق الناعم جدا و الحسه  وافعل فيه كل افاعيل النيك

مقاطع سكس ساخنسكس اغراءتحميل سكس جديد - تنزيل سكس عائلي

لا تعليقات

سكس ساخن الدكتور نكنى وهوه بيكشف على كسى

9 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

ن واقع الخيال وليس لها علاقه بالواقع
اسمي حسناء عندي 23 سنة غير متزوجة وعاوزة احكيلكم علي موقف حصلي من فترة في يوم كنت قاعدة بتفرج علي التلفزيون وحصلتلي حكه شديدة في كسي من تحت وبدات الحكه تزيد كل ما احك كسي وكنت محرجه جدا وانا بحك كسي قدام اهلي في البيت لحسن يقولو عليا جربانة ولا حاجه انا في البداية كنت بقول يمكن من الحر والعرق بس انا بستحمي يوميا وبهتم بنضافة كسي جدا وبنتفه باستمرار وباغسل كلوتاتي باستمرار المهم الحكه بدات تزيد كل يوم عن اللي قبليه وبدا كسي يورم من الحكه وشفرات كسي اتنفخت علي الاخر وزنبوري بدا يورم ويكبر لدرجة اني شكيت اني هتحول لراجل وزنبوري هيتحول لزبر والشفرات لما تخنت وكبرت بدات اشك انها هتتحول لبيضان زي بيضان الرجالة وكمان بدات تخرج من كسي افرازات كتير اوي
فيلم سكس محجباتسكس امهات حارافلام سكس اجنبيافلام نيكسكس افريقي xxxسكس مع الدكتورةافلام نيك
فقررت اني اروح لدكتورة عشان اكشف بس المشكلة ان المنطقة اللي انا فيها فاضية شوية لانها منطقة اهالي وعشان كدا موش فيها دكاترة كتير وما كانش قدامي غير دكتور واحد اللي بيكشف تناسلي في المنطقة اسمه الدكتور اسامة المهم روحت عند الدكتور اسامة لوحدي لاني كنت مكسوفة اخد اي حد معايا عشان موش يتريقو عليا ويقولولي يا جربانة والكلام دا المهم دخلت للدكتور وقلتله علي اللي اللي بيحصلي والمشكلة اللي عندي ان كسي بياكلني باستمرار واني بقعد احك فيه لحد ما ورم علي الاخر وشفرات كسي اتنفخت جدا وبقيت بتحرك بالعافية كاني لسه قايمة من علي زبر عنتيل فشخلي كسي ولا حاجه المهم انا طبعا مقلتش للدكتور الكلام بالطريقة دي انما قلته بطريقة مؤدبة فالدكتور قالي اطلعي عالسرير ونامي واكشفي صدرك من فوق عشان اقيس النبض انا متحررة في لبسي شوية محجبة بس عادي بيبقي نص شعري باين من تحت الطرحة وبلبس بناطيل ضيقة وبلبس فيزون وكل حاجه يعني الدنيا عندي سهلة جدا وفي اليوم دا كنت لابسه بلوزة ستان اسود بزاير
تحميل فيديو سكسسكس حيوانات قويسكس حيوانات ساخنسكس اغتصاب اخواتسكس مصري ساخن
ولعلمكم انا جسمي ممشوق وقوامي معتدل ومظبوط جدا وبزازي كبيرة جدا وبارزة من بره البلوزة وكنت لابسه من تحت بنطلون جينز ضيق جدا وطيازي كانت هتفرتك البنطلون لاني طيزي كبيرة اوي المهم طلعت علي السرير وفكيت اول زرارين من البلوزة وطبعا بزازي بدات تبان واللحم الابيض بتاعي بدا يظهر وجه الدكتور يحط السماعات علي صدري عشان يسمع النبض بس انا شايفه عين الدكتور وهي هتنط علي بزازي كان بياكل بزازي بعنيه اكل قعد يسمع النبض ييجي 5 دقايق لحد مانا قلتله في ايه يا دكتور في حاجه غلط في النبض بتاعي راح رد عليا وقالي لا مفيش مشكلة خالص في النبض فقلتله طيب يا دكتور ايه دخل النبض بالمشكلة اللي عندي انا مشكلتي من تحت زي ما بقولك فراح قالي طيب ممكن لو سمحتي تنزلي البنطلون شوية عشان اشوفه واكشف عليه فرحت فكيت زرار البنطلون ونزلت البنطلون لتحت ونزلت الكلوت كمان فراح الدكتور مسك ملاية بيضا وغطي الجزء التحاتني مني بيها ودخل راسه تحت الملايه ولقيت صوابعه بتفتح كسي وبيفعص في شفرات كسي وبيقولي حسيتي بالم قلتله ايوه فراح ماسك الزنبور بتاعي وعصره بصباعه فانا صرخت من الالم وقلتله حاسب يا دكتور دا بيوجعني اوي المهم وانا نايمة بدات احس بحاجه طريه ومبلولة بدات تلعب في كسي من جوه فقلت للدكتور ايه دا يا دكتور فقالي انا لازم احس باطن الكس بلساني عشان اعرف ايه المشكلة فقلت في نفسي يمكن تكون هي دا طريقة الدكاترة عشان ما يجرحوش غشاء البكارة المهم فضل الدكتور يلعب بلسانه جوه كسي ويعصرلي الزنبور بتاعي ويمصه لحد ما بدات اسخن انا التانية علي لسان الدكتور ولقيت نفسي لا اراديا قمت ماسكه دماغ الدكتور وحشرتها ما بين كسي جامد اوي لحد ما لسانه لمس غشاء البكارة وفضل الدكتور يمص في شفرات كسي لحد ما لقيت نفسي بجيب شهوتي في وش الدكتور وغرقته سوايل فراح الدكتور طلع من علي كسي ومسك بزازي وقالي انا لازم اسمع نبضك تاني فراح حاطط وشه علي صدري فقلتله يا دكتور انت موش هتسمع بالسماعه فراح قالي لا انا بسمع بودني احسن وفضل يحك خده في بزازي وفي النهاية مسك بزازي الاتنين بايديه الكبيرة وعصرهم بقوة لحد ما صرخت من شدة العصر ونزل لحس ومص في بزازي وحلمات بزازي وهوه بيمص حلمات بزازي طلع زبرو من البنطلون وطلع فوق السرير وفوقي وحشر زبرو ما بين بزازي فكان طرف زبرو في بقي ما بين شفايفي وبقية زبرو في حضن بزازي الكبيرة والطرية ما كانش باين من زبرو حاجه وهو وسط بزازي وفضل يحك زبرو في بزازي الطرية لحد ما جابهم في وشي وغرق وشي بلبنه وبعد كدا قام من عليا فقلتله هاه يا دكتور عندي ايه فقالي لا حاجه بسيطة وكتبلي روشته وخللي التمرجي ينزل بنفسه يجيبلي العلاج من الصيدلية علي حساب الدكتور وكمان وانا خارجه اخدت تمن الكشف في ايدي يعني كشفت وخدت العلاج ببلاش

سكس امهات سعوديسكس زب كبيرسكس مع الاخت

لا تعليقات

سكسي مع الدكتور خيانة زوجة ساخنة

3 يونيو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

راح يقيس الضغط ويحلل الدم عندها قبيل موعد رحيلها من معمل التحاليل فغازلها. كان وسيماً مداعباً فاستجابت له عاملة معمل التحاليل. أسر لها أن باسم الفندق الذي يقطن فيه على البحر بحر الإسكندرية فحفظته. في البداية حاولت أن تتجاهله على الرغم من شعورها بانجذابها نحوه. وهو يستعد لأخذ عينة دم من زراعه بدأ يتحدث إليها وهي تلاحظ أنها تستمتع بحديثه لها و بمداعبته. الذي خدر شعورها كونها محرومة عاطفيا متزوجة و غير متزوجة في نفس الوقت. عرفت اسمه و أين يقطن فكان ذلك كافي لها. كل أجراءات التحاليل لم تستغرق عشر دقائق برمج فيها الرجل عقل الزوجة المؤهلة نفسياً أن تنحرف فانحرفت لنرى هكذا زوجة محرومة تخون زوجها و تستمتع بالجنس في الفندق مع رجل غريب وقد جهدت أن تتحاشاه و تستعيذ و تتذكر أنها متزوجة ولكن سدى ما حاولت. داعبها بانه ليس بعيد مما تعمل فهو يقطن في فندق قريب منها وأن ب أمكانها أن تشرفه بعد أن تقضي وردية عملها في المعمل.

نيك امهات جماعيافلام بورنو ساخنة - نيك محارم عربيينيك امة

الحقيقة أن المرأة جميلة قد مرت بكثير من النظرات و اعمال وسلوك الغزل و التحرش من قبل ولكن لم تكن تكترث. أما اﻵن فهي مستعدة زوجة محرومة على استعداد لان تفعل و تقع في الخطأ. كانت من قبل تنكر على المغازلين غزلهم وتذكر أنها ام لأطفال قد تركتهم عند امها حتى ترجع و أنها زوجة لرجل. ولكن اي رجل هو ذاك الذي لا يشبعها! لا زوجها لا ينطبق عليه ذلك القول مؤخرً فهو إما يخونها ويشبع رغبته في غيرها أو زهدها لم يعد يحبها على جمالها المثير أو نضبت شهوته ولم تعد به غلمة وشوق إلى جنس النساء فهو لا يستحق إذن أن يكون رجل! هكذا فكرت عاملة التحاليل الكيميائية وهكذا أصدر قرارها. قررت أن تستمتع بالجنس في الفندق مع رجل غريب و ان تذهب معه. وهي تمشي معه بعيداً عن اﻵخرين في الطرقة أخبرته انها تريد ان تأكل أكل ليس اكثر!ّ وافق الرجل بل زادها أنه على استعداد أن يلحس قدميها. أعطاها رقم الغرفة و اسم الفندق حيث يقيم على أن توافيه بعد خروجها من عملها ففعلت. اتصلت بزوجها و أخبرته أنها ستتأخر لظروف في عملها. كانت تشعر بالاستثارة وتشعر بلل ما بين فخذيها و أن ذلك يشعلها بقوة و يحمر من وجهها.

سكس اجنبي جديدصور سكس نسوانجيسكس محارم ساخننيك ساخنمقاطع سكس مصريسكس نيك محارمسكس امهات مثيرة

تركت مقر العمل وهي قلقة متوفزة وهي تخطو بأقدامها أولى خطوات الخيانة التي لم ترتكبها من قبل. كانت تمشي كانها مسمرة مغناطيسياً وخائفة ألا أنها تريد ذلك وتسعى إليه. رغم معرفتها بان ما ستفعله خطأ إلا رجليها ساقتها إل الفندق فطرقت باب الغرفة ففتح الباب فتلاحظ أول ما يجبهها زجاجة شمبانيا على الطاولة الصغيرة و ان الرجل لابسا روب حمام. كانت تشعر بانها مضغوطة قليلاً فقالت أعطيني دقائق أستحم أولا. دخلت تستحم فأحست كم استثارتها وكيف أن ما بين ساقيها شيق داعري. أوقفت انصباب المياه من الدش ثم نشفت جسدها ولبست أحد الأرواب الموضوعة. خرجت فكانت توجهه راقدا على السرير وقد فتحت روبها بما يكفي أن يكشف عن وادي ما بين بزازها الممتلئة البيضاء مما كان يكفيه. بدأ الرجل يفلت روبها وبلطف يرميها على السرير. ثم راح يقبل ويبوس في رقبتها فيطيل التقبيل و البوس ثم يتخذ طريقه إلى أسفل صدرها ونهودها حيث يمضي ماشاء له المص و اللعق في الحلمتين و اللحس و التدليك ما شاء من الوقت. ثم أخيراً بدأ يقبل بطنها و خصريها وبدأ ياكل شفتي كسها بل يعذبها بلحسه و مصه. ثم أنه برقة راح يبعصها أو يبعبصها بإصبعه ملاحظا كم شبقها و غلمتها من بلل و رطوبة كسها. ثم راح يلعق بظرها من الخارج فراح يمضي وقتا يشتم الروائح التي فاحت منه و التي نتجت عن كونها جد مستثارة متوفزة. ثم أنه أخيراً راح يكشف عن بظرها ذلك الغطاء من الجلد وبدأ يلعقه و يمصه و يلحس حوله ويبعص كسها خلل ذلك. كانت عمالة التحالليل تتقبل المتعة و اللذة بشهقات و تاوهات و انات وهي تتلوى كما الأفعى المضروبة فوق دماغها. هكذا تكون زوجة محرومة تخون زوجها و تستمتع بالجنس في الفندق مع رجل غريب لنجه أخيرا ينزع أصابعه ويولج لسنه فيلحس باطن كسها فيذوق رحيقها. كان حينذاك قد بدأت استثارته تبدو عليه فراح ييقعد فوقها في وضع معكوس وضع 69 المعروف لتبادل المتعة متعة المص و اللحس و الشفط و الرضع؟ تبادلا اﻻوضاع فكانت هي فوقه و هو اسفل منها فاستمر ببعص كسها ولحس بظرها وهي التقمت ظبه تلحس و تمص وكذلك تدلك زبه البالغ أكثر من سبع بوصات. أخذته في فمها وراحت تمصصه و تلك جذعه بذات الوقت. راحت تصرخ و تستمتع وهو يلحسها بقوة وتأتي منيها في فمه فأكلت زبه أكلا فألقمها كتلات منيه كذلك.

سكس عاهراتمقاطع سكس قصيرةنيك طيز مصريةسكس مصري قويسكس اسيوي محارم

لا تعليقات

قحبة لا تشبع من النيك قصص سكس ساخنة

24 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

في اسخن ليلة مع قحبة تعشق الزب و النيك الساخن عشت لحظات جنسية جميلة ليتها لم تنتهي خاصة لما كان زبي في كسها الساخن .. هذه القحبة جميلة جدا و تمارس الدعارة لكنها هادئة جدا و لا تدخن و لا تشرب الخمر و تبدو نظيفة جدا و تعتني جبسمها و كسها و هي بيضاء لها صدر متوسط و متماسك جدا و مؤخرة جميلة جدا … و في ذلك الفندق في اواخر الصيف بعد ان انهيت عملي في تلك المنطقة قررت ان ادلع زبي قبل يوم واحد من العودة للبيت و اخترت تلك القحبة الجميلة التي اخدتها و بدات اقبلها و انا ارى جمال مثير و فاتن و هي ترد على قبلاتي باخرى اكثر حرارة .

ثم بدات مرحلة خلع الثياب التي كانت ساخنة نار و انا اكتشف احلى جسد مع قحبة تعشق الزب و تملك صدر جميل جدا و بمجرد ان رايت حلماتها حتى انطلقت في المص و اللعق بكل حرارة و كانت هي تعطيني صدرها الجميل حتى امصه اكثر . ثم سحبت بعد ذلك الكيلوت و خلعته و رايت الكس المحلوق الجميل جدا و على الفور اخرجت لها زبي و قلت لها اريد مص ساخن و حار و هي بما انها قحبة تعشق الزب فان مهمتها كانت سهلة جدا و لم يتطلب الامر منها اي مجهود لانها كانت ترضع لي بلا توقف و تترك زبي يتحرك في مجرى فمها الى الحنجرة و تلحس لي بقوة

سكس محجبات مصرينيك امة - سكس كلب وبنت xnxnسكس الام مع ابنها

و متعتني بمص حار جدا و جميل ثم جاء دوري حتى ادخل زبي في كسها و كنت مع قحبة تعشق الزب و تعرف كيف تنيك جيدا و فتحت لي رجليها و تركتني ادخل لها زبي بقوة كبيرة و انا راكب عليها و ادفع الى الامام و الخلف بلا توقف … و كانت نيران الشهوة في زبي مشتعلة بقوة كبيرة و الاهات التي كنا نخرجها كانت ساخنة نار و كلانا يعانق الاخر و انا تركتها بعد ذلك تركب على زبي حتى ارى مهاراتها في النيك فهي قحبة تعشق الزب و خبيرة في الاوصاع الجنسية الساخنة و انا كنت اسمع انينها و اسخن و اريد ان ابقى انيك طوال الوقت لكن لحظة القذف حانت و يجب على زبي ان يخرج الحليب و الشهوة

سكس اخوات عراقيسكس سحاق امهات

و امسكتها م نفلقاتها و تركتها تجلس على زبي الذي بدا يكب و يقذف و انا اخرج انين حار جدا اه اه اح اح و زبي مغروس في الكس للرحم و الحرارة الجنسية التي كانت بداخلي جميلة و قوية جدا و المني يندفع مني بكل حرارة . ثم ارتمت في حضني و هي ترتعش بعدما اخرجت لها شهوتي في كسها و اطفات لها لهيب الكس و النشوة التي كنت عليها كانت جميلة جدا و لذتها خاصة مع احلى قحبة تعشق الزب و جسمها جميل و فاتن جدا و تحب اوضاع النيك الساخنة

محارم خليجيفيديوهات سكسي xxnxتحميل سكس HDتحميل سكس ساخنسكس مصري hdسكس فموي

لا تعليقات

قصص سكس ام صاحبي سكس امهات محرومين

24 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

احمد ٢٥ سنه طولي ١٧٠ سم وزنه ٧٤ كيلو قمحاوى شعرى ناعم
طارق ٢٢سنه جامعه القاهره و صاحبي
نوال امه ٤٧ بيضه جدا شعر اصفر ناعم جدا كيرفي
ميار ٢٠ سنه جامعه القاهره شبه امه
كنا دائما مع بعض في كل مكان مش بنسيب بعض غير وقت النوم و اوقات ببات عنده
امه كانت بتحبني جدا زى ابنها و بتلبس ضيق و قصير مفتوح قدامى عادى و كان عادى نلمس بعض
مثلا أسند علي رجليها واحط ايدى علي ضهرها مكنتش مركز معاها لدرجه هو اوقات كان بيسافر و انا
كنت ببات مع امه و أخته لوحدينا عادى مكنش فيه ايه حاجه بتحصل
و في يوم كنت أنا و امه نوال لوحدينا نادتني اساعدها في تنضيف البيت و كانت بتوطي علي الأرض
تجيب حاجه و شفت اللي يتعب اي راجل فينا

محارم عراقي ، نيك امهات ، قصص سكس عربي ، قصص سكس مصري ، كلب ينيك بنت ، اب ينيك بنته ، تحميل سكس اجنبي ، تحميل نيك امهات ، تحميل سكس ، سكس شراميط ، تحميل سكس عربي
كانت لابسه عبايه بيتي واسعه من غير سنتيانه و بزازها كلها طلعت بره قدام عينيا
كبار بس حلوين اوي و مشدودين و قامت دخلت المطبخ تكمل طباخ نادت عليا اجيب لها عشان مش طائله
و داخله المطبخ ضيقه يعني تعدى واحد بالعافيه و دخلت عشان اجبلها اللي عايزه و هى فضلت
واقفه قدامي منحركتيش وقفت علي طراطيف صوابع و مدت ايد و التانيه كنت ساند علي وسطها
ولازق فيها و قولتلها معلش مش قصدى قالتلي عادى براحتك وتاني يوم روحت معها الصبح عشان تجيب المعاش
اضطرته نركب اتوبيس الشعب فلقيت واحد واقف وراءها زانقها و صراحه هي كانت لابسه عبايه
تتعب اي حد روحت زاقته ووقفت انا وراءها قولتلها مش عيب كده
قالتلي غصب عني الدنيا زحمه قولتلها ماشي انا وراءك احسن من الغريب ضحكت و قالت اكيد
و طول الطريق بتقولي براحه عليا كده هتعور قولتلها غصب عني من الزحمه و اول لما روحنا هي
دخلت اوضه النوم و ناديت عليا و دخلتلها و كانت هنا المفاجاه
نكتها بقوة بكل الاوضاع وابنها نايم وانا بنيكها بقوة وتمص زبي وقذف علي فمها الجميل .

سكس امهات ، سكس عراقي ، افلام سكس امهات ، سكس نسوانجي ، تحميل سكس امريكي ، اخ ينيك اختة ، سكس امهات ءىءء ، سكس حصان ، صور سكس متحركة ، كلب ينيك بنت ، سكس امهات ، فيديوهات سكس محارم ، سكس كلب وبنت

لا تعليقات

مصري ينيك مرات اخوه المشتهية قصص سكس محارم

18 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

لاتستغل ضعفي فقال ماعليك …وقام وخلع ملابسة قلت له بتعمل إيه يا مجنون !!قال ما شبعتش من نيكك!!ثم نام على ظهره وقال إطلعي فوقي ووحهك في وجهي ثم إنزلي على زوبري بكسك ..قلت من غير بوس ومداعبات ما ينفعش فضحك وقال يبقى زبي عجبك قلت حلو ..و أخذني بين ذراعيه وبدأ في تقبيل فمي ، ورشف من رحيقي ومص لساني ثم هبط إلى نهدي الصغيرين كتفاحتين بارزتين. ومص حلماتي الصغيرة وكأنه طفل رضيع حتى بدأت أئن وأتأوّه ولم أكن قد نزعت كلوتي عني وطلبت منه نزع كلوتي عني فنزعه ولاحظت زوبره و هذا الإنتصاب القوي ورغم أنني شهقت إلا أنه أشارت على زوبرى وقالت لى حلو؟ فأمسك يدي ووضعها عليه فضممت يدي عليه بشدة وقلت ياه ده زوبرك جامد أوى فقال لي انه متصلب من شدة الهياج ومن شوقه للدخول في عشك فضحكت ..وظهرت رأس زوبره منتفخة وحمراء فلمستها وأخذت أتحسسها بأناملي فإزداد إنتصابه أمامي بشدة فقلت ياه ده زوبرك كبير أوى مثل زوبر الحصان ..

افلام سكس حيواناتسكس امهات سعوديتحميل سكس xnxxبورنو حيوانات

وضحك علي كلامي واستغرابي فأمسك يدي بيده فوق زوبره وأخذ يدعك زبره بيدي ، وبدأ يحسس على أفخاذي وأدخل يده إلى كسي يدعكه لي ثم أدخل أصبعه داخل كسي وأخذ يلعب لي فى بظري وأنا أدعك زوبره بيدي ثم أوقفني فوق السرير وأصبح كسي فوق رأسه فأنزلها بكسي على فمه وأنا نائمة على المخدة وبدأ فى لحس ومص كسي وقال لي مُصّى زوبرى كما أمص كسك فبدأت أمسك زوبره وألحسه بلساني وأنا مازالت لا أعرف كيف أمصه فدخله لي فى فمي وساعدني فى فتح فمي بالطريقة الصحيحة لابتلاع زوبره وأخذ يلحس كسي وزنبوري ويعض زنبوري وأنا أصرخ وأتأوه ثم إرتعشت بشدة وإندفع عسلي يسرسب من كسي فلحسه بشهوة غريبة وأنا أتأوه وأتأحح وأتغنج من الشهوة وأخذت أمص له زوبره جامد وأعضه حتى قذف فى فمي وأخرج زوبره من فمه بسرعة ولكننه أمسك فمي ووضع زوبره بالقوة فيه وأقفل فمي وأفرغ زوبره فى فمي حتى ابتلعت اللبن النازل من زوبره وقلت له لبنك نازل سخن لكن طعمه لاذع شوية زى ما يكون فيه ليمون فقال لها أول مرة تدوقي لبن قالت آه..قال يا خيبتك يا أخوي!!!وقال حا تشعرى بكدة لما تتعودى علية حاتحبيه ، قلت له أنا أول مرة في حياتي أمص زوبر راجل وحد يمص لي كسي ..دا أنا ما كنتش عايشة يا لهوي عليك دا أنت فعلا دكر بصحيح قال لي حخليكي تذوقي عسلك دا هو العسل الصح وتذوقته وقلت يخرب بيت عقلك دا أنت راجل مجنون وبجد عرفت الحاجات دب منين ؟دا أنا يا متزوجة من مدة و خايبة علي الآخر دا إنت أستاذ جنس بحق!!.

افلام نيك امهاتنيج عربي

ونام على ظهره وطلعت فوقه وجهي في وجهه ثم طلب مني أن أدخل زوبره في كسي فأدخلت رأسه بصعوبة بين شفرتي وعندما حاولت إدخال باقيته داخل كسي لم أستطع وصوت من الألم وقلت لا أستطيع إيه ده دا كبير قوي قوي !!! وكمان كسي باين عليه ناشف وصغر من قلة النيك..ثم أدخلته وأخذت أحرك نفسي يمين وشمال وفوق وتحت وللأمام والخلف ثم قال أسرعي فأسرعت وأنا أتووحوح وأتأوه وبيوضه تضرب في شفايف كسي بصوت فرقعة عالية حتى جاءتني شهوتي مع شهوتي وقذف في كسي لبنه قال أنا آسف قلت لا يهمك أنا في الأمان!!
ثم إرتحنا قيلا ثم طلب مني أن ألعب في زوبره فلعبت وإنتصب مرة أخرى ثم قال لي عند زيت أو كريم قلا أكيد قال إحضريه فأحضرته ودهن به زبه ثم طلب مني آخذ وضع الكلب ففعلت
وظل ساعة يصيح كالمجنون لما شاف طيزي قدام النور فصار يلحس ويشم بها وانا لاول مره احس اني تحت رجل صح المهم ماانتهى حسيت اني اغتسلت من ريقه وصارت طيزي مبلله من لحسه ثم بدا يوسع بخرقي فانا كنت ارفض فكرة النيك بالطيز.. بس مع جاسر حسيت بشعور غريب وشجعني لذلك وارتخيت له بطيزي.. المهم شوية واذا بي احس بشيء صلب ومتحجر يفجر بخرقي فصرخت اااي ثم حسيت كالانفجار زبه دخل كله بسرعه جوات خرقي و حسيت بعيوني بتطلع وكدت افرغ ما في بطني!! ثم سحبه بسرعة وصار يلحس بلسانه خرقي ويشم ثم يرجع زبه للداخل فصار ينيك شوية ثم يخرج زبه ويلحس ويشم وايضا يصب الزيت بخرقي المهم ذبحني نيك كانه ماناك من قبل وطالت المدة وهو ينيكني اكثر من ساعة ونصف ثم نزل جوات خرقي فحسيت بلذه وارتاح ..

افلام سكس حيوانات ، نيك بنات محجبات xxx ، افلام سكس منقبات xxx ، تنزيل سكس كلاب ، مقاطع سكس عربي ، افلام سكس مثيرة ، نيك مترجم ، سكس مترجم

عمري ماذقتها من قبل مع اخوه المهم انتهى وظل يلحس بوجهي ونهداي كالمجنون وانا مستسلمة له ياااه اعطى انوثتي حقها حسسني بجمالي وحلاوتي فسالني سميره اخوي مغفل صح ؟فقلت ليه؟ فقال عنده هذه النعمة ومالمس طيزك !!!فقلت مايستحقها فقال وانا ؟فقلت لو معي حل واحد كان ماجلست مع اخوك كنت ابيع روحي لك فقال ماعليك اوعدك مااتزوج وانا معك للابد فاسمرينا سويا للان بدون احد ما يكشفنا…

لا تعليقات

جارتي الحيحانة تشوف زبي ويعجبها سكس امهات محارم

17 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

هذه قصتي أيام الثانوية العامة أيام الهياج الشديد عنددما كنت لا أكاد أترك زبري من فرط الإستمناء. قصتي مع الجارة الشرموطة صابرين تبدأ عندما رات لبني على ملاءة السرير فهاجت و طلبتها صراحة, طلبت مني أن انيكها و أريحها وهي تنفرد بي في غيبة أمي!
كنت وقتها أنا هاني شاباً في الثامنة عشرة شاب وسيم طويل عريض طالب فى الثانوية العامة أمار الرياضة و كذلك امارس ضرب العشرات بشره! ذات ت يوم تناولت غذائي بعد عودتي من درس الرياضة نمت بعد الظهر حتى انهض لأواصل مذاكرتي مجدداً حتى ثاني يوم إلى الصباح كما تعودت. نمت فاحتلمت بني أنيك الجارة أم محمد الجميلة صاحبة محل البقالة التي على ناصية شارعنا! تلك المرأة الجميلة السمينة صاحبة البزاز الهزازة المتأرجحة! فقد انحنت ذات مرة لتضع لي المخلل في الكيس فرأيت بزازها الحمراء السمينة المنتفخة فشد زبي فراته هي فارتسمت على شفتيها ابتسامة من هياجي! رأيت في ذلك الحلم أني أنيك ام محمد تلك المرأة الجوز اللوز ببزازها الحمراء المليانة ، وأفخاذها المدورة الساخنة وكسها الذي يلتصق بكيلوتها الرقيق فأراه و أرى مشافره وهي تمشي و تنحني! كذلك كنت أراها عند أمي و هي تجالسها و قت فراغها هي و أم راضي الجارة الشرموطة التي كنت أسمعها تهمس: بصو الواد هاني أدور و احلو ازاي… ولا بصو زبره شادد ازاي…

سكس نسوانجي , سكس اخوات عراقي , سكس ام وابنها , نيك اخوات , ولد ينيك امه , سكس ام وبنتها , سكس امهات , نيك حيوانات , سكس عائلي , محارم اجنبي

يلا يا بت جوزيه و اخلصي…كانت أمي تضحك و تلكمها لتصمت و كنت أنا اسمع كلامهن على عتبة دارنا! كذلك كنت أتنصت عليهن فأسمع عن نتف الشعرة والاستحمام ، فكان ذلك يهجني بقوة. كانت هناك دائما نظرات معبرة بيني وبين أم راضي صاحبة محل البقالة حتى ان لبني كان يفيض بقوة و انا أحتلم باني أنيكها فكنت أغرق الملاءة باللبن فأنهض اتحمم و أغتسل !
ذلك اليوم و فجأة استيقظت على صوت دق شديد لباب بيتنا! لم يكن في الشقة غيري فاعتقدت أن أمي عادت من الخارج ونسيت المفتاح ، فأسرعت أفتح لها الباب وأنا مبلل بلبني على فخذي و بنطالي و الريحة تفوح مني بشدة! فتحت الباب لأجد أم راضي تلك الجارة الشرموطة التي تتكلم عني و تغتابني امام أمي و الجيران!! رحبت بها فسألتني عن أمي فأجبت: ماما مش هنا… خرجت . قالت : خلاص أستناها وروح اعملي شاء يلا.. أقعد أستريح من المشوار .. ثم دخلت فارتبكت و بدا علي فسألتني : مالك خايف ليه؟ إنت عامل عملة ولا أيه…يكونش ياواد في حد في أوضتك؟! ثم اقتحمت تلك الجارة الشرموطة حجرتي فصدمتها الرائحة ورات لبني متجمداً فدهشت و سألت: أيه يا هاني البلل واللبن اللى مغرق جسمك ده ؟! أربكتني أم راضي وراحت اخبئ بيدي زبي فانحنت تشم السائل والملاءة بتمعن وهى تتنسم رائحة اللبن بقوة وبمزاج واستمتاع شديد جدا . قالت الجارة الشرموطة بلمعة عيني و عينها على زبي الذي بدأ ينتصب: يا واد اللى على الملاية دى لبنك!! بس ده كله !! أنت حمار و لا حصان يا ولا!! تركتها كي لا أسبها و هرولت للحمام أغتسل و أنظف نفسي وأم راضي تبحث في الحجرة و البيت فلا تجد البنت اللي بحبها كما تقول دائماً لامي في جلساتها! دقائق ثم خرجت من الحمام و فوجدت أم راضي تستبدل ملاءة السرير بأخرى نظيفة لتلتفت إلي فجأة و تقول بمحنة: ولا يا هاني…لو طلبت منك حاجة تقدر تعملها!؟! قلت: لو أقدر…ضحكت الجارة الشرموطة وقالت: تقدر و نص يا ولا دانت مغرق الملاية أهوا! دق قلبي من تلميحاتها و شد زبي فرأته فشهقت : وكمان وقف أهو!! قلت بجدية : انت عاوزة أيه بالظبط؟ قالت بمحنة و ترجي: أنا تعبانة أوي يا ولا….من زمان و انا تعبانة ، ممكن تريحني ؟! قلت : عاوزاني أريحك إزاى يعني؟! سألتني وقربت مني: انت عملتها قبل كدة ؟! فسألت مستغرباً: مش فاهم؟! ابتسمت الجارة الشرموطة وهمست : يعني تعرف تجيب رجلي ؟! نظرت إليها باستغباء فقالت أم راضي صراحة: تجيب رجلي يعنى تنام معايا … زى الراجل ما بيعمل مع الست…لمعت عيناي ثم حدقت بها فهمست بخجل مصطنع: قصدي…قصدي….. تنيكني ا ولا!! فار دمي وقلت: بجد؟!! من فورها استلقت الجارة الشرموطة و فتحت فخذيها تتحسس كسها الكبير!! لهثت بشدة و هجمت عليها و على بزازها أقطع و ألتهم لا ادري كيف أتصرف!! قذفت في لباسي بمجرد أن سحبت كيلوتها و رأيت الكس الحقيقي لأول مرة! ثم انتصب زبي بقوة ورحت أنيكها في غيبة أمي و على سريري بشدة مرة و ثانية و ثالثة حتى ألقيت كل لبني في كسها!! لاول مرة أذوق حرارة الكس و حلاوته!! بعدها أحبت تلك الجارة الشرموطة ان تمتعني فأمسكت بزبي تلوكه بفمها و تلحسه و تمصصه لأقذف لبني مجدداً على وجهها وهي تهمس تدعو لزبي: يخليك ليا…ريحتني بعد أما كنت تعبانة!

سكس محارم , سكس زنوج , تحميل سكس عربي , قصص سكس , سكس امهات , سكس اخ واختة , سكس امهات xxnx , نيك محارم اجنبي

لا تعليقات

نيك بنت خالتي الفاتنة في كسها قصص سكس

10 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

القصة حقيقه من صديقه
هلاو اني اروى من الموصل حبيت ابن خالتي اسمه عمر وهوه هم يحبني حبني من جان عمري 16وهوه عمره 18 مصار عمري 20 وهوه 22 بحيث يموت عليه واموت عليه ف تقدملي بابا رفض علمود اريد اخلص كليه بس هم كتله انتضرني وهوه انتظر لحد ما اتخرجت ف بالعطله خطبني ووافق بابا ونخطبنه وضلت خطوبتنه 6 اشهر من وره بابا هوه هيج راد واحنه ميتين ممصدكين شوكت نتزوج ف مره اجوي يمنه خطار دزوني فوك رحت هوه لحكني كاعد اجيب شي من فوك الكنتور مانوش هوه شافني مكال اني اجيبها وكف ورايه وهوه شكد يستحي بس بوكتها عاف المستحه وكف ورايه بحيث عيره صخ بطيزي اني فزيت ووخرت هوه استحه ف نزلنه اجه يم اذني كال اعشقج حبيبي كلته واني هم حياتي كال اصبري مبقه شي ايام قليله والنيشان راح يصير اني ضحكت وطايره من الفرح وراها باليل بيتنه جبير وغرفتي فوك اخر غرفه اني كدامهم البس عبايه وحجاب لان محجبه ف جنت لابسه جواهن شورت احمر وبدي كيمونه نفس الون رحت الغرفتي نزعت بقيت بيهن اني طبعي قبل مانام احط حمره وبوطره حتى تصير ريحه طيبه وفتحت شعري شعري طويل حيل ونمت ع الجربايه فتحت الفون لكيته دازلي 18 رساله وراها كاعد ارد ماشوف غير الباب انفتح اني تفاجئت كمت حطيت الدبدوب كدامي هوه ضحك دخل وقفل الباب اني كتله شتريد امشي اطلع هسه نحجي جان يكول اني بالتيفون اموع عاد شفتج هيج هسه اموت غير وضحكنه اني حنطاويه شعري طويل صدري مرفوع و جبير بس مو حيل وطيزي واكف اجه تقرب مني وخر الدوب اني كتله ولك وخر جان يلزم حلكي ولزم صدري اني من شفته مصر الا يقضيها اليوم يمي استغليت هذا الشي وكمت ارفض واريد اوخر واريد البس وهوه ميخليني حتى طردته اجاني من وره شال شعري مصني من ركبتي وشالني وداني ع الجربانه ونام فوكايه فرش ايدي وحط ايده ع ايدي ورجله ع رجلي وصدره ع صدري وعيررره ع كسسي اني هنا جمدت ماعرف بعد شسوي شافني كال احبج ولج وضحك ❤️ وراها مص حلكي وركبتي ويصعد وينزل هوه وجسمه عليه اني خدرت كمت ماكدر ادفع بي . كال فدووه خدرت جان يكوم يكعد ع كسي ويشك البدي وشك الستيان هم شاف صدري جان يكول اخخ ****

صور سكسقصص سكس

لزمه مصه ع كيف بحنيه وبحب فديت كلبه ضل يمص وراها نزل وبنزلته جر الشورت والباس سوه وصعد هم باسني من حلكي جان يحط ايده ع كسي دخل اصبعه اني كلت اااااااه هوه تخبل من سمعها مني باسني ونزل مص بكسي ع كيفه وبحنيه هم فدوووه اني هنا خدرت للاخير و بعد ماحس بشي غير بس لزمه ايده وراها طبب اصبعه كله اني صحت ااااااه هوه بسرعه طلعه شاف فايزلين اجه وحط ودخله كله اول مره متاذي طبب اصبعين واني هم اااااااه حيدر وخر ااااااااااه عوفني هوه ضل يطبب ويطلع اخر شي نام فوكايه باسني من ركبتي ويه البوسه دخل الراسيه مال عيره اني صحت اااااااااااااخخ ااااااااه حيدري هوه بسرعه طلعه هم باسني كال اموت وماشوفج تتاذين و**** ضل يبوسني وراها هم حط فايزلين وباس كسي وفركه بحنيه جان يدخل نصه اني متحملت ااااااااااااااااااه ه ه ااااااه ااااه طلعه وطببه بالطبه الثالثه طلع دم اني كمت ابجي من شافني ابجي كفر ب****

تحميل سكس اجنبيكلام سكسسكس عائليسكس سارة جايسكس ليلة الدخلةتنزيل سكس

وكام اجه نام يمي مسح دموعي كال هايهيه حبيبي اسف و**** اسف ضل يبوس بيه اني حضنته حيل عاد هم كام حط فايزلين ومسح الدم ودخل عيره واني ااااااه اااااه ااااخخخ امي اااااااه حيدر ااااااه وهوه يرهز ع كيفه وراها بده ع السريع يرهز يرهززز واني اااااااه اااااه عوفني ماتحمل وهوه من يشوفني اتاذه حيل يبطل يطلعه يبوسني ويهديني ويرجع مره ثانيه بعدين من شاف الدم باسني حيل وحضني كال صرتي باكره كبرتي والفخر اني حبيبج ورجلج الي طلع دم منج ضل يشاقه ويايه ويضحكني وحاضني بس هذا الحجي عيره بكسي ويرهز ويحجي علكيف وبحنيه وكله حبيبي ويبوس بيه ☺️☺️ بس اني ماتحمل بس اااااه وااااااه اخر شي كام يرهز حيل وحط حلكه بحلكي ويرهززز واني اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه بعد ماتحمل طلعه اااااااااااه امي ااااااااه وهذا الحجي يرهززز حييل يرهزززز ع السريع ويهديني ويرهز واني ااااااااااااااخخخ ااااااااه ااااااه اااااايي حيدر وخر وادفعه وماكو يرهز ويبوس ❤️ اخر شي وخر باسني وباس عيوني وضل يضحكني يشاقيني ❤️ ويلعب بصدري كام وجان يمص طيزي ❤️❤️ يمص بي ويرجع ليوره بعدين طبب اصبه اني ااااااه لا عوفه ماكدر ماتحمل كال اشششش كاافي مررتي من كال هاي الكلمه بكلشي رضيت ❤️ جان يكوول اوووووف منج معذبتني علطول جان يبوووسني ويمص حلكي كام جاب الفايزلين اخذ ع طيزي وع عيره وبده يدخل بطيزي واني اصيح ااااااااه واااااااه كال كافي راح تكعديهم واني ماتحمل وهوه يرهززز واني ااااااه اااااااه حبيبي اااااااه واااااااخ كام يرهززززززز حيييل اني خدرت غمه عليه عبالك بس ضليت حاضنته واصيح اااااه ااااااه حيدر اااااه حبيبي اخر شي طلعه نام فوكايه دخله بكسي هم مره لخ وواحد حاضن الثاني وحيل اخر شيكمل وطلع من يمي الساعه ب 4 الصبح ورجع لغرفته فديته حبيبي

صور سكس متحركةسكس متحركصور نيك متحركقصص سكس عربيقصص سكس محارمقصص سكس امهات

لا تعليقات