تحميل سكس

تحميل سكس

نيك زوجة جاري الشرموطه قصص سكسي

31 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

اول مرة بدات فيها انيك زوجة جاري الجميلة الحسناء كنت شاب و هي ايضا شابة و زوجها عقد عليها القران بعدما ماتت زوجته و كان كبير في السن وسكير و يوميا يدخل الى بيتها يضربها و يشتمها و كانت هي في الاول انسانة عاقلة و رزينة و كنت انا اخل الى البيت حتى انقذها من هجومه . و كم من مرة كانت تختفي خلفي و هو يضربها و تبكي في حضني و الامور كانت تسخن في كل مرة الى ان صرت اجد لذة في الالتصاق بها رغم انها كانت تتصرف لا اراذيا حين يهجم عليها زوجها السكير و في احدى المرات ضربها و هي في حضني مغشي عليها و انا زبي كان على طيزها و في ذلك اليوم رغبت بشدة في الاحتكاك عليها حتى كدت اقذف

و عوض ان اتمنى ان يتعقل زوجها صرت انتظر فقط متى يدخل سكران حتى يضربها و انا اغتنم الامر و تخيلو احدى المرات احسست اني انيك زوجة داري فهي كانت بملابس فاضحة جدا و زوجها دخل سكران بقوة و بدا يضرب و هجمت انا و امسكته لكنه كان يندفع اليها بقوة . ثم هربت و جاءت تختفي خلفي و انا امنعه ثم جاء هو خلفي و هي جاءت في حضني و رايت بزازها الجميلة و زبي منتصب و التصقت بها جيدا و انا اسمع انفاسها و لما هدا زوجها ابتسمت لي ابتسامة خفيفة كانها علمت اني كنت اتلذذ بالالتصاق بها و عدت الى البيت و اخرجت زبي و هو يغلي و لمستين فقط كانتا كافيتين له حتى يخرج حليبه

سكس بنات ءىءءسكس xxxسكس عربي سعوديسكس بورنو عربيتحميل مقاطع سكس ايرانيافلام سكس مترجمةسكس عنيف

و لم ابقى انتظر فقط تلك الاحتكاكات التي كانت تمحنني و تعطيني اللذة بل كنت اريد ان انيك زوجة جاري الحسناء حتى اكمل متعتي معها بالقذف الصحيح الكامل و اللذيذ و ذات يوم دعتني الى بيتها و وجدت زوجها نائم لانه كان سكران اكثر من اللزوم و لا يقوى حتى على الكلام . و انا قلت لها من حسن حظك انه هكذا و هي ضحكت وقالت لكن حظك سيئ و انا قلت لماذا ثم قالت لانك لن تلتصق بجسمي و انا لما سمعت هذا الكلام جذبتها نحوي بقوة وبدات اقبلها من الفم بكل حرارة و هي ترد القبلات الساخنة بلهفة كبيرة و بدات انيك زوجة جاري و المتعة الاكبر هي اني كنت انيكها امام زوجها السكران الذي كان فاقد للوعي

سكس خليجي ساخنمقاطع سكس عربينيك امتنزيل سكس يمنيسكس عراقي

و تركتني اقبلها بمحنة كبيرة و عريتها و رايت تلك الاثداء الجميلة التي رايتها في ذلك اليوم لكن هذه المرة رايتها بالكامل و لحست و لعبت بالحلمة في فمي و انا امضغ فيها مثل العلكة ثم بدات جارتي تفتح ملابسي و تبحث عن زبي لاخرج لها زبي و لما راته كادت تاكله من الفرحة . و دفعت زبي في فمها و الراس يمر بين اسنانها البيضاء و بدات تمص في الزب و البيضتين بقوة و انا واقف امامها بكل فحولة و اراقب زوجها لكنه لم يصحى و اخبرتني انه عادة حين يكون على تلك الحال لا يصحى الا بعد ساعات و انا بقيت انيك زوجة جاري الحسناء و استمتع

صور سكس متحركةسكس امهات xnxxxمقاطع نيك عربي مصري

لا تعليقات

ابن الجيران يمتعني فوق السطوح قصص سكس ساخنة

28 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
من فترة ليست بالقصيرة كان يشاغلني ابن الجيران الجديد. كان يصفر لي ويبسبس وأنا أعلم أنه يقصدني إلا أني كنت أهمله دلالاً مني ولألهبه أكثر رغم اني كنت أستطلفه واعده وسيماً. كنت أنا في الصف الثالث الثانوي صنايع وهو شاب في أولى جامعة. كان يبادلني نظرات الإعجاب فتحدثت فيما كنا نتحدث أنا و إحدى صاحباتي الأثيرات عنه فقالت لي لما لا أجرب. فهي تمارس مع شقيق صاحبتها ولكن دون ان يؤذيها ويلمس بكارتها! دق قلبي وفكرت واستحسنت الفكرة وقلت فعلاً لما لا أجرب فالإنسان يعيش مرة واحدة وعليه ان يستمتع بحياته قدر الإمكان ويجرب كافة متع الحياة ولو مرة واحدة. من ساعتها و أنا سعيدة استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح كلما أمكنت لنا الفرصة وكلما كان يتعدى حدوده كنت أرده لصوابه.

صور سكس عربيافلام سكس xnxxسكس نارنيك مترجمقصص سكسسكس مصريسكس عائلي عربينيك عائلي - سكس عائلي - تنزيل سكس اجنبي

ذات مرة وهو يعاكسني وأنا فوق ابتسمت له واشرت له أن اصعد والحقني! لم يصدق ساعتها وأشار لنفسه كمن يقول: أنا….أتشيرين إلي أنا!! هززت راسي باسمة: اي نعم…تعالى…لمعت عينا الشاب ابن الجيران وسريعاً صعد إلي و تحدثنا واعترف بإعجابه الشديد بي فابتسمت له وأخبرته أني سأتركه اﻵن ولنا لقاء غدا! أصبح لي حبيب فصرت أتزين له لأحلو في عيونه أكثر وأكثر والبس له ملابس مثيرة تارة ضيقة وتارة مفتوحة الصدر قليلا وهو فى دالك جن جنونه ولم يستطع إلا أن يعنل أني ملكة جمال!! حدثني عن نفسه و عن مشاهدته للأفلام الرومانسية وأعطاني بعضها على فلاش ميموري وشاهدتها وكان من بينها أفلام جنسية صريحة. بعدها سألني رايي في تلك الأفلام فخجلت قليلاً و اعترفت له أنها جميلة مثيرة و كنت كل ليلة في حقيقة الأمر لا أنام إلا على خيال ابن الجيران وهو يضمني ويقبلني وحتى يجامعني! صار أكثر سخونة و عجلة و كذلك صرت انا في حقيقة الأمر فاعترف لي ان علاقتنا لا بد أن تتطور فاقترح أن نتلاقى ليلاً فوق السطوح فلا يرانا احد فوافقت وقلبي يدق بقوة. بالفعل التقينا في الظلام وامسك يدي وضعها فوق قلبه يهمس: أتحسين دقات قلبي…ألا ترحمين ذلك القلب المسكين…أذابتني نظراته وكلماته وضمني له برفق وكانت أول قبلة بيننا دق لها قلبي بقوة! هربت منه على أثرها خشية أن أضعف لألاقيه بعدها بيومين وكنت قد تشجعت. في تلك المرة عملت على أن استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح في عشة الفراخ فضمني ألى صدره وأدناني منه واطبق فوق شفتي وقد تركت له نفسي وأخذ يمص شفتي ويدخل لسانه في فمي ويحركه أنها أحلى لحظة مرت بى في حياتي كنت أتمنها و ها هي اليوم تتحقق فكدت أ عن وعيي فراح يداعب صدري وينزل شى فشيئاً بيده إلى ان وصل إلى بطني وسوتي و كسى فقلقت فأشحت ببصري باتجاه السلم فلم يكن هناك من أحد فعدت له و من جديد شدني إلى ما بين زراعيه تم إخذ يمص فمي تم فرشني أرضاً وصعد فوقى وفتح أزرار من قميص طويل كنت ارتديه تم أخذ بلحس مفرق نهدي ثم بزازي وأنا أتأوه من شدة اللذة!

ازداد وقع اللذة وازداد ابن الجيران شراسة وطلباً للمزيد فراح يمص حلمات صدري ثم راودني عن تنورتي فطاوعته وسحبها من وسطي حتى ساقي ثم نزعها عني سريعاً وقلقت فأخبرته ألا يؤذيني فهمس لي أنه يتفهم مخاوفي و طمأنني ثم راح سريعاً يخرج قضيبه الطويل الجميل فاندهشت لطوله وجماله أول مرة أرى ذكر شاب على الطبيعة فوجهه بناحية راسي وهمس لي أن أمصه فبدأت أمصه وهو يعلمني كيف حتى فدف مائه تم انتهينا وذهب وهكذا كانت كل ليلة. ثم توالت لقائتنا حتى اقتنعت بأن اقلع الكلسون بشرط ان لا يدخله فى كسى فقال واعداً بإلا يفعل وبالفعل رحت بكل الصور استمتع بممارسة الجنس السطحي مع ابن الجيران فوق السطوح واصبح يدعك كسى بزبه من الخارج وما أروعه وأصبحت انا ارتعش من حلاوة قضيبه دائما فأصبحت كأنني زوجته فلا يمضي يوم أرقد فيه في فراشي قبل أن أخذ جرعتي من تفريشه لي وإمتاعه وتمتعه بي فكان يداعبني من خارجه ويلحس لي وأمص له حتى أنه أخبرني في يوم أنه يريدني من الخلف فهو لا يريد ان يهتكني ولكن من الخلف ستكون الممارسة أجمل وأوقع لذة لي وله فاخبرني عن نيك الطيز وقالي لي جربيه راح تستمتعي به اكتر وبالفعل ادخل الفكرة فى رأسي و تعودت عليها وصارت متعتها اكثر إثارة وما أحلاه حين يدخله فى دالك الزب الممشوق الناعم والطويل المشوب بسمرة وكنت بيضاء ناصعة وهو تعلوه سمرة جميلة واصبحنا كل يوم نجرب أوضاع جديدة ونيك ومص وكل شيئ إلا أن يفتحني وذلك حتى اﻵن حتى أنني أرفض من يقدم لي من العرسان فابن الجيران يعدني بان يتقدم لي بمجرد أن يتخرج و تتحسن ظروفه.

تحميل سكس امريكيسكس ساخنسكس مصري xxnxسكس مصريافلام نيك محارمسكس حيوانات قوي

لا تعليقات

اول مرة اتناك في طيزي بزب كبير قصص سكس ساخنة

22 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

في بداية نيك الطيز كنت اسخن سكس نيك و لم يستمر الالم الا حوالي ثواني معدوة جدا لكن الزب اللزج صار يتحرك داخل طيزي بكل حرية و انا اوحوح كانني اتناك من الكس و هو كان يحرك كل ذلك الزب الطويل الجميل بقوة في الطيز بسرعة كبيرة مثلما كان يحركه في كسي و انا سخنت و لم اقدر على توقيف اهاتي الجميلة . و كان يسحب الزب من طيزي و يضربه على فلقاتي عدة مرات و يرجعه مرة اخرى و لما يسحب زبه كنت احس بالفراغ في مؤخرتي و برغبة كبيرة في ادخاله مرة اخرى و اصرخ اه اه ادخل زبك حبيبي اه اه اه اه و عاد مرة اخرى لادخال زبه في الطيز بقوة كبير و لكن كان الزب حار جدا و تبدو عليه ملامح قرب القذف

سكس زوجة اخوهسكس حيوانات صعبسكس عربي - افلام بورنو - نيك بزاز كبيرةمحارم اب وبنتةسكس مخفينيك خطيبتهتنزيل سكس امهات

نعم كانت عندي خبرة كبيرة للزب حين يقترب من القذف فانا قحبة و معتادة على النيك و يومها انا في اسخن سكس نيك و نياكي صاحب الزب الطويل جدا صار يحرك زبه بطريقة رهيبة و جميلة جدا و لا يمكن ان يتوقف و لم يعد حتى قادرا على التنويع و اخراج زبه . و اصبح الزب يتحرك في طيزي كان فيه الكهرباء و انا اصرخ اه اه اح اح اح اح و هو يلهث في اذني ححح ححح حححح حححح و كان يقبلن و انا احس برجفته و نبض قلبه و الشهوة التي كان ينيكني بها قوية جدا و لم اذقها لا من قبل و لا من بعد و انا في اسخن سكس نيك واحلى متعة و فعلا كما توقعت لم تطل الامور اكثر من ذلك حتى انفجر ذلك الزب الطويل الجميل كله في مؤخرتي

و بدا الزب يكب حليبه و انا احسست بالحرارة الجميلة في مؤخرتي حين كان الزب يقذف و هو يدفع فيه للاعماق و انا في اسخن سكس نيك رغم انني كنت اتناك من الخلف و حتى كسي كان عرقان و ساخن جدا و المحنةفيه قوية جدا و حرارة المني تزيد في تذويبي و اخراج اهاتي اكثر . و كان هو متوقف حين كان الزب يقذف و لكن لما فرغ من شهوته حرك زبه قليلا و تحرر الزب المختلط بمنيه اكثر في طيزي بعد القذف و لكنه بدا يذبل و احسست به اصبح كانه مطاطي بعدما اكمل القذف و لكن انا ما زلت ساخنة و لم اشبع منه رغم انه ناكنيلمدة طويلة نوعا ما و تركني في اسخن سكس نيك و لا يمكن لاي امراة ان تشبع من زب مثل ذلك الزب

افلام محارم حقيقيسكس محارم اخواتسكسي xnxnافلام محارم عائليمقاطع سكس عربينيك مع اختةسكس اخوات عربيافلام نيك hd

و و في اللحظة التي سحب الزب من طيزي كنت انا اشعر بفراغ رهيب جدا تركه في داخلي و تمنيت لو يبقيه عالق في طيزي بالانتصاب اذيك ان عليه في المرة الاولى ثم سحبه و انا احس برجع راس الزب للخلف كانه يسحب حبل طويل و احسست براحة جنسية جميلة حين نظرت الى زبه المرتخي الذي ما زال طويل و جميل . و بسرعة اخفى زبه و لم يتركني الحسه و انظفه بلساني لانه قال بان زبه يؤلمه بعد القذف و لا يمكن ان يلمسه حتى بيده و انا كنت في احلى نشوة و في اجمل متعة بعد اسخن سكس نيك و احلى متعة جنسية مع النياك ابو اطول زب ناكني من الكس و الطيز في حياتي و اسخن نيكة حتى احسست نفسي كانني زوجته

مقاطع سكس قويسكس ساخنسكس عائلي امريكيافلام نيك امهات

لا تعليقات

اخوها ناك مراتها قصص سكس محارم

18 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

أنامتزوج من سيده جميله جدا جدا جسمها نار بتحب تتناك موت أنا ذبي صغير جدا بعد شهرين من جوازي عرفت أني بش عارف أنكها وأن مراتي بش متكيفه من ذبي بقت عيني مكسوره قدام مراتي وصوتها بقي عالي عليه كان لي أخويه أصغر مني متزوج شكله وسيم جدا وجسمه قوي وبتاع نسوان كت أعرف عنه أنه بيجت ينيك أنسوان جدا وكانت أنسوان بتحب تتناك منه فهو يمتلك ذب ضخم جدا وذبه تخين تخن رهيب كان أخويه بيجي عندي البيت كتير وكت ألاحظ أنه بيبص لمراتي كتيروكت أشوف مراتي عينها علي أخويه وكانت ديما أول متعلم بوجوده تلبس عبايه نص كم شفافه وكانت بدون سنتيان حلمات بزها ظهره ونص بززها باينه ووركها البيضه وكلتها الأحمروتتعمد كشف سيقانها الجميله قدام أخويه كانت مراتي

وأخويه يتبادلو النظارات والابتسامات والغمز بالعين وشفت مراتي وهي تنظر لخويه وبتعض شفايفها وبتغمز له بعينها جيت قمت أدخل الحمام رجعت لقيت مراتي جنب أخويه وخدودها حمره ومرتبكه وبتنهج وبتعدل فبززها ولحظت أخويه ذبه واقف جدا كت بسافر وأغيب بشهر مراتي قالت لو أحتجت حاجه هخلي أخوك يجبها وقالت لي خلي أخوك يجي كل يوم يبص عليه قلتلها مينفعش أخويه يدخل وأنا بشموجود لقيت مراتي صرخت في وجهي وقالت أخوك هيجي غصب عنك لو بش عجبك طلقني قلت حاضر برحتك أناموافق

افلام نيك مصريسكس حيواناتافلام نيك عربيسكس اخواتسكس اخوات محارمافلام بورنو - سكس حيوانات جامدقصص نيكتحميل سكسي ءىءءسكس منزلي

أن أخويه يجيلك سافرت ورجعت بعد شهر لقيت مراتي خدودها مورده وباين عليها السعاده ولقيت صورة أخويه متعلقه في أوضة أنوم جيت أنيك مراتي باليل لقتها بشطيقاني وبتتهرب مني بعد محيله نامت وفتحت رجلها وقالت لي أتهبب وخلص نيك ومتبس شفيفي فاكر نفسك راجل أوي جيت دخلت ذبي فكس مراتي لحظت أنه وسع جدا وبززها كبرت وكسها منفوخ وكبير رحت منزل لبني فكسها راحت زقاني من فوقها وقالت أوف غور في دهيه لقيتها بتقولي ع فكره انا حامل فشهر جرس الباب رن قالت خليك ده أخوك بصيت من خرم الباب لقيت مراتي فتحت لخويه ذوهلت من الشفته مراتي في أحضان أخويه وبيمصو فشفايف بعض ومراتي قلتله الغم جوزي جه قلها كده بش هعرف أنيكك قلتله أموت لو ذبك منكش كسي كل ليله يا حبيبي ناديت علي مراتي ولبست وقلت أنا رايح مشوار أخويه قال أنا هستناك هنا متغبش خرجت ورجعت بعس ساعه ونص فتحت باب الشقه ودخلت لقيت أخويه خارج من أوضة أنوم ومراتي بقميص أنوم ع سرير بتنهج ورجلها مفتوحه ع أخر وبززها بره أخويه قلي مراتك كان مغمي عليها دخلتها ع سرير وفوقتها مقدرتش أتكلم وعملت عبيط ودخلت وقلتلها مالك ورفعت طرف قميص أنوم لقيت مراتي بدون كلت وكسها مفتوح وبينزل منه لبن وشفت شرط أخويه ع سرير جنب ألبوه مراتي ولحظت فرش أسرير

متبهدل وبه بقع لبن وشفت كلت مراتي جنب أسرير وغرقان لبن أخويه قلت لمراتي كويس أن أخويه كان موجود لما أغمي عليكي قالت هو أل واخد باله مني ومريحني بحس بالامان في وجوده قلت أنا رايح مشوار هفضل فيه يومين بكره مراتي بصت لخويه وأبتسمت له وغمزتله بعينها وفي الصباح روحت مشوار ورجعت بعد منتصف أليل دخلت أشقه ع طرف رجلي قربت من أوضة أنوم سمعت أهات وتنهدات مراتي بصيت براحه من خرم باب أوضة أنوم لقيت أخويه عريان وراكب فوق مراتي وذبه أضخم جوه كسها وبينيك فيها بعنف شديد ومراتي متكيفه جدا وبتحضن أخويه وبتمص شفيفه وبتتوجع وبتتلوي تحت ذب أخويه لقيت بيسرع في دخول وخروج ذبه في عمق كس مراتي بقوه وهي تهتز وتقول أه أه أه بحبك بحبك قام أخويه

ضغط ذبه جوه كسي مراتي جامد شهقت وبصه فعين أخويه وفتحه بقها ولقتها حضنت أخويه جامد وصرخت صرخت لذه وبقت زي السكرانه كان أخويه ذبه بيكوب لبنه جوه كس مراتي بعد مخلص قام أخويه سحب ذبه من كس مراتي صرخت أه ه روحي طلعت مع ذبك يا حبيبي لقيت ذب أخويه واقف زي الحديد ومسك مراتي فنسها وراح مدخل ذبه مره واحده فكسها من ورا راحت مراتي مصوته وبقت تصرخ وتقطع في فرش أسرير بسننها وذب أخويه شغال زي المكوك فكس مراتي وهي تبكي وتتطلب أرحمه من أخويه وتقوله حرام عليك ياحبيبي ذبك كبيرأوي هيفلق كسي ذبك هيموتني أرحم كسي أنا عمر كسي متكيف ألا مدخله ذبك ياسلفي أول مره أحس أني تحت راجل بينيك كسي نيكني نيكني أرجو التعليق علشان أكمل

سكس اخوات عربيسكس حيواناتسكس محارمقصص سكس محارمسكس قوينيك عنيف - سكس منزلي

لا تعليقات

صاحبي سكران ناك مراتي وانا نايم قصص ديوث عربي

18 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

صباح الخير او مساء الخير على حسب الوقت انت بتقرأ فيه القصه.
قصه انهارده مش على لسانى ولكنها على لسان صديق ليا.
اسمى محمود 33 سنه من القاهره خريج كليه تجاره شغال محاسب فى شركه ومتجوز من ايه 27 سنه متوسطه الطول جسمها رفيع شعرها اسود وعينيها بنى لون بشرتها قمحى جميله الى حد ما وجسمها حلو متحرره شويه فى لبسها كانت حياتنا مع بعض عاديه جدا لحد ما جيه اليوم اللى غير حياتى انا وهى لما اترقيت فى الشغل واصحابى لاقيتهم عاوزين يحتفلو عندى فى البيت بترقيتى ومعرفتش اهرب من دعوتهم دى فا اتفقت معاهم ام بكره بالليل الاحتفال عندى فى البيت وروحت البيت بشرت ايه مراتى بخبر ترقيتى وعرفتها بالاحتفال وهى انبسطت ومعترضتش وتانى يوم روحت الشغل واصحابى ال3 (احمد 25 سنه-مصطفى 33 سنه-ادم29 سنه) اكدو عليا الاحتفال انهارده وانا قولتلهم خلاص ماشى على ميعادنا وخلصت شغلى وروحت البيت ولاقيت ايه مراتى بتعمل الاكل للعشا وفى الميعاد لاقيت احمد صاحبى بيرن عليا وبيقولى احنا تحت البيت يا برنس قولتله اطلع وطلعو وفتحتلهم ولاقيت احمد جايب خمره معاه وبعد السلام احمد ادى الخمره لمراتى وقالها شيليهم فى التلاجه ومراتى ايه قالتله ايه دا احمد قالها دى حاجات لزوم الاحتفال وضحك ومراتى فعلا خدتهم ودخلتهم التلاجه ودخلت تغير وطلعت لابسه بنطلون جينس وبلوزه بزراير وانا واصحابى قعدنا نهزر ونضحك ومراتى بتحضر الاكل وكنت (القصه حصريه على منتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ)

مقاطع سكس HDمقاطع سكس اغتصابمقاطع سكس جديدةسكس امهاتسكس محارم عربيفيديوهات نيك حيواناتقصص سكس عربيتنزيل سكس اخواتسكس حيوانات .

ملاحظ ان مصطفى بيبص كتير على جسم مراتى ومعرفش ليه انا متضايقتش ولا اتعصبت وعديتها المهم قعدنا كلنا وبعدين احمد طلب من ايه مراتى الشنطه اللى فيها الخمره وبعد ما مراتى جابتها طلب منها انها تقعد معانا وحلف عليها وابتدا الاحتفال وابتدت الخمره تتصب وابتدينا نشرب كتير اوى لحد ما انا حسيت ان دماغى تقلت وجسمى نمل ومابقتش قادر اتحرك من مكانى وببص على ايه مراتى لاقيتها هى كمان سكرانه وانا غمضت عينيا وبفتحها بالراحه من الخمره ولاقيت ايه مراتى جايه بتقوم من مكانها ومصطفى صاحبى راح شاددها من وسطها وهى معديه من ادامه وقعدها على حجره وايه مراتى بتقاومه بس بضعف شويه من اثر الخمره ولاقيت احمد وادم ابتدو يحسسو على جسم مراتى ايه اللى لاقيتها هاجت من كل دا وبقت قاعده على حجر مصطفى اللى بيحسس على بزازها واحمد وادم بيحسسو على جسمها كله ومصطفى فاكك زراير البلوزه بيتاعه مراتى وابتدى يمسك بزازها من فوق البرا الابيض اللى هى لبساه واحمد وادم بيحسسو على بطنها وفتحو زراير البنطلون الجينس اللى مراتى كانت لبساه واحمد راح قايم ومقلع مراتى ايه البلوزه خالص وابتدى يبوس بطنها ومصطفى بيدعك فى بزازها من فوق البرا بيتاعها وادم بيحسس على رجليها من فوق البنطلون الجينس واحمد ابتدى يصب الخمره على بطن مراتى ويلحس الخمره من على بطنها وايه مراتى كان باين عليها الهيجان وانا قاعد وعامل نفسى نايم ومحدش يسألنى انا ليه كنت ساكت لأنى معرفش بس اللى حسيته انى هايج اوى من اللى بيحصل دا واحمد وادم ابتدو يقلعو مراتى الشوز بيتاعها والبنطلون وهما بيبوسو كل حته بتبان من جسمها لحد ما بقت ايه مراتى ادامهم بالاندر والبرا بس وكل دا ومصطفى (قصه انهارده خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) مش سايب بزازها وابتدى احمد يسقى مراتى ايه خمره تانى ويبوسها فى بوقها وادم بيحسس على جسم مراتى ومصطفى ايديه على بزازها وراح احمد شايل مراتى من على حجر مصطفى وراح حاططها على الكرسى ومقعدها مكان ما هو كان قاعد وراح مقلعها البرا خالص وابتدى يصب الخمره على بزازها وينزل يلحس الخمره من على بزازها وادم بيحسس على البز التانى ومراتى عماله تتأوه ومستسلمه لاحمد اللى عمال يبوسها ويرضع فى بزازها فى الوقت اللى مصطفى وادم بيقلعو فيه التيشيرتات وبيفتحو فيه زراير بناطيلهم وادم راح مطلع زبره وماسك دماغ ايه مراتى وابتدى يحط زبره فى بوق ايه ومصطفى واقف جمبه بيدعم فى زبره ومراتى بقت تمص زبر ادم ومغمضه عينيها وكان واضح ان ازبارهم كلهم اكبر من زبرى ومصطفى كان بيقلع بنطلونه وبقى واقف عريان جمب مراتى الناحيه التانيه واحمد بعد و وقف يتفرج بس ومراتى سابت زبر ادم وراحت على زبر مصطفى تمص فيه وادم بقى يدعك بزازها ويخبط على بزازها بزبره وايه مراتى راحت ماسكه زبر ادم تدعك فيه وهى بتمص زبر مصطفى وبقت تتنقل ببوقها بين الزبرين وتمص فى كل زبر شويه والاتنين بيدعكو فى جسمها واحمد قاعد عمال يشرب وراح قالع هدومه كلها وراح قايم ودلق ازازه الخمره كلها على جسم مراتى ووقف وراها وايه مراتى بقت وسط ال3 ازبار بتبدل فى المص فيهم ومصطفى راح نازل ومقلعها الاندر بيتاعها وابتدى يبعبصها فى كسها وهى بتمص فى زبر ادم واحمد وعماله تتأوه بصوط واطى وكلهم مديين الامان انى اتسطلت ونمت ودقيقتين ولاقيت مراتى قامت من وسطهم بسرعه وهى بتطوح وراحت على الحمام ترجع وتجيب كل اللى فى بطنها واحمد قابلها على باب الحمام وراح واخدها من ايديها ومقعجها تانى وهو بيقولها رايحه فين يا قطه احنا لسه مخلصناش وراح مديها زبره تمص فيه ورجعت تانى ايه مراتى تمص فى ال3 ازبار وال3 رجاله بيحسسو على جسمها وهى بقت تتنقل من زبر احمد وتروح على زبر مصطفى تمصه وهى بتدعك بأيديها زبر احمد وادم واسيب زبر مصطفى وتروح ببوقها على زبر ادم وهى بتدعك زبر مصطفى واحمد بأيديها وراح مصطفى اللى كان ادامها نازل وفاتح رجليها وابتدى يدخل زبره فى كسها اللى كان مبلول من شهوتها وبقى ينيكها وهى بتمص زبر احمد وبتدعك زبر ادم وبقت تتأوه بصوت واطى وتقول اااااااااااه حلو اوى كمان ااااااااااه وترجع تانى تمص زبر احمد اللى كان اكبر زبر فيهم وتطلعه من بوقها وتتاوه وتقول ااااااااه كمان يا حبيبى كمان ااااااااااه نيكنى اى ومصطفى بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه مش قادره اااااااااااه نيكنى كمان وترجع تمص فى زبر ادم ومراتى سابت ازبارهم وبقت تستمتع بالنيك وتتأوه من زبر مصطفى وتقوله اااااااااه ااااااااااه نيكنى اوى ااااااااااااه نيكنى كمان كمان ااااااااااااه اسرع يا حبيبى اسرع ااااااااااااه ولاقست مراتى راحت قاعده مره واحده وراحت قايمه جرى على الحمام مرجعه تانى واحمد راح واخدها من ايديها بس المرادى دخلو هما ال4 على اوضه النوم وانا قومت اشوفها ولاقيت احمد منيمها على جمبها الشمال ونايم وراها على السرير ورافع رجليها اليمين ومدهل زبره فى كسها من ورا وعمال ينيك فيها ومصطفى وادم قاعدين على ركبها على السرير وبيدعكو ازبارهم وايه مراتى بتتأوه واقول ااااااااااه نيكنى اوى اااااااااااااه زبرك حلو اوى يا واد ااااااااااااه (القصه خاصه بمنتدى نسوانجى وكاتبها أّحٌمَدِ زِّيِّدِأّنِ) نيكنى جامد مش قادره اااااااااه واحمد بقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وايه مراتى بتتأوه وتقوله اااااااااااااه ايوه كده كمان كمان اااااااااااااه اااااااااااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح قايم وادم راح عادل مراتى منيمها على ضهرها وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بسرعه ومراتى بتتأوه وتقوله اااااااااه اااااااااااه كمان نيكنى كمان ااااااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااااه افشخونى كمان اااااااااااااه ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه وادم نازل نيك فى كس ايه مراتى بأقصى سرعه عنده ومصطفى واحمط عمالين يدعكو فى بزازها وراح ادم مطلع زبره من كس ايه مراتة وراح احمد واخد مكانه ومدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ويدعك بزازها وايه مراتى عماله تتاوه وتقوله ااااااااااااه ااااااااااااه كمان كمان نيكنى كمان اااااااااااااااه انا عاوزه اتناك طول الليل ااااااااااه مش قادره نيكونى اوى اااااااااااه اااااااااااااه واحمد مش محتاج توصيه ونازل نيك فيها وايه مراتى عماله تتاوه ومش ساكته وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكنى اوى اوى اااااااااااه كمان كمان مش قادره ااااااااااه نيكنى اووووووى اااااه واحمد راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وقعد يريح على السرير جمبها ومصطفى راح واخد مكانه ورافع رجل ايه مراتى الشمال على كتفه وراح مدخل زبره فى كسها وابتدى ينيكها بأقصى سرعه ومراتى رجعت تانى تتاوه وتقوله اااااااااااه ايوه كده نيكونى اااااااااااااه مترحمونيش ااااااااااااااه اهرولى كسى اااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه كمان كمان ااااااااااااه نيكونى اوى ااااااااااااه اااااااااااااه وراحت واخده زبر ادم فى بوقها تمص فيه وهو مصطفى بينيكها وفضلو ال3 يبدلو فى النيك على كسها وبوقها لحد ما لاقيت مصطفى راح مطلع زبره من كس ايه مراتى وراح عند وشها وجاب لبنه كله على وشها وادم راح واخد مكانه ويقى ينيك ايه فى كسها لحد ما بردو جيه يجيب راح مطلع زبره وجايب لبنه على وشها واحمد راح مدخل زبره فى كس ايه مراتى وبقى ينيكها بأقصى سرعه عنده وعمال يدعك فى بزازها ومراتى بقت عماله تتأوه وتقوله اااااااااااه نيكنى كمان اااااااااااااه مش قادره يا حبيبى نيكنى اوى اااااااااااه ااااااااااااااه وشويه ولاقيت ايه مراتى بتقوله ااااااااااااه نيكنى اوى اوى ااااااااااااه اااااااااااااااه باجيب باجيب اااااااااااه ااااااااااااه واحمد كمل نيك فيها بعد ما جابت شهوتها وراح قايم هو كمان وجايب لبنه كله على وشها اللى بقى مليان لبن وانا سيبتهم ورجعت تانى مكانى على الكنبه وعملت نفسى نايم وال3 طلعو بصو عليا وضحكو ودخلو اتشطفو ومشيو وانا قومت ابص على مراتى لاقيتها نايمه ووشها غرقان لبن وسيبتها زى ماهى ودخلت اتشطف واغير هدومى اللى اتبلت من لبنى دى ونمت مكانى على الكنبه ومن يوميها وحياتى اتغيرت وبقيت استمتع بدياثتى

سكسي عربيسكس مصريافلام نيكافلام سكس HDافلام بورنوسكس حيوانات xnxnقصص سكسفيديو سكسسكس حيوانات HD

لا تعليقات

شاب يحكي كيف بدا ينيك اختة قصص سكس

14 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

لى الان لا ادري كيف وجدت نفسي في نيك محارم ساخن جدا مع اختي الجميلة الفاتنة و لم اصحو الا و انا اضعها في حضني اقبلها و اداعب جسمها الجميل المثير و هي ترد على قبلاتي بطريقة حارة جدا و اختي جميلة و لها جسد يذيب الحديد و برهنت لي انها تحب الزب . كانت نبضات قلبي قوية جدا و انا اقرب فمي من فمها حتى اقبلها و هي كانت تعطين فمها و تفتح بينما كانت تغمض عينيها و لما تلامست شفاهي على شفاهها بدات الشهوة تشتعل اكثر و انا المسها و وجدت رغبة كبيرة في خلع ثيابها و تعربتها بينما اختي كانت متجاوبة و متفهمة جدا و كانت مستسلمة لي

صور سكس نيكسكس فيديو جديدشاهد سكس حيواناتنيك شقراءافلام نيك اخ ينيك اختةافلام نيك سكسسكس عرب hd

و فتحت لها ازراها في نيك محارم ساخن نار و رايت صدرها التفاحي و حلمتها الصغيرة البارزة و شرعت في المص بكل محنة و قوة جنسية كبيرة جدا و لساني كان يلحس بكل حرارة و اختي كانت تتاوه حتى قبل ان تذوق الزب . و اكملت خلع الثياب حتى عريتها تماما و قربتها من حضني و انا اقبلها و زبي لم يعد قادر على البقاء تحت الثياب لانه كبر جدا و تضاعف حجمه و اخرجت زبي بقوة و اجلستها عليه و انا مازلت اقبلها بكل محنة و هي لم ترى زبي بعد و كنا في اجمل نيك محارم ساخن نار و لما انزلت الكيلوت تلامس زبي على بشرتها الناعمة و مرونة طيزها المليئ بالهبر .

سكس عنيف محارمتحميل سكس حيواناتسكس اغتصاب عربيصور سكس بناتافلام سكس مترجمةافلام جنس اخوات

و من شدة الحرارة فتحت لها رجليها و قابلت زبي امام كسها المحلوق و نحن في نيك محارم ساخن نار و جميل جدا ثم اجلستها على زبي و دفعته و انزلق زبي بسرعة كبيرة في كس اختي و شعرت بحرارة جنسية كبيرة في داخل الكس لما كنت ادخله . و بدات اختي تتمحن و تتغنج اه اه اه وانا ارفعها و انزلها و هي جالسة فوق زبي تاخذ الزب الساخن و انا ما زلت اجد اللذة الكبيرة و ادفع بزبي حتى ادخلته بالكامل و صرت اغلي كالمجنون لما ادخلت لها زبي و اختي سخنت و عانقتني و انا معها في نيك محارم ساخن نار و زبي يتحرك لوحده حيث كنت ارفعها و انزلها على الزب و انيك اختي اسخن نيك .

و سخنت الى درجة الجنون و انا اصفع طيز اختي و اتحسس عليه و انيكها و هي تهيج و تصعد و تنزل و تصرخ اه اح اح اح و تتركني ادخل زبي بتلك الوضعية الجنسية الحارة الساخنة جدا حتى احسست ان النار تريد ان تخرج من زبي . و اجلستها على زبي و هو مغروس للخصيتين في فرج اختي و استسلمت لانفجار الحليب و بدا زبي يكب حليبه بحرارة كبيرة جدا و بقوة رهيبة و انا اقذف حليبي في كس اختي بعد ان عشنا نيك محارم ساخن جدا و عنيف و حار

نيك اختة الساخنةقصص سكس ساخنة

لا تعليقات

زوج ديوث وجاره مع مراته قصص سكس عربي محارم

7 يوليو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

بعد زواجي بقليل بات زوجي يتغير بأدائه فتارة ينيكني تحت ابطي وتارة بين افخاذي وعندما حاول يدخل اصبعه بطيزي وكان زبه بكسي بشكل عفوي هربت منه ونظرت حولي فاندهش وسالني لما فعلتي ذلك فقلت له شعور غريب فضحك وقال ستتعودين ومن ثم اكمل نيكتي حتى قذف وانا شاردة
انا لم اخف من ادخال اصبعه بطيزي بل احسست ان شخصا اخر ينيكني معاه لكن خجلت من مصارحته
وفي يوم كان الاغرب كنا نشرب النبيذ عندما طلب مني مص زبه ففعلت وبشكل غريب قشر موزا وكان يضعه بالكأس ويفرك فيه شفاهي تهيجت اكثر وخلت انه زب رجل اخر فزاد اهتياجي

فيديو سكس ساخنسكس عائليسكس اتش ديسكس مغربيمقاطع سكس امهاتسكس عربي ساخنسكس شات
وتطور الحال انه ادخلع بكسي فجن جنوني وزلت بي الكلمات وقلت بصراخ حاسة واحد تاني عم ينيكني فضحك وقال احساس طبيعي فدهشت منه وهو يضحك وانا اخبره اني اشعر ان غيره يجامعني
دخلت النت وبت احضر فلم سكس لزوجة تنتاج من صديق زوجها
وكلما ضاجعني زوجي يتفنن بتعذيبي تارة يدخل موزا وتارة خيارة
انتهى شهر العسل وعدنا للحي وتقاطر الناس للمباركة وكلما جاءت عاىلة اتخايل كم حجم قضيب ضيفنا
كنت اتفنن بتعذيب الضيوف من خلال تحريك افخازي والمبالغة بالانحناء وكنت اقلد ما اراه بالافلام علي الفت نظر زوجي لكن سدى
في احد الايام جاء صديقه سامر والذي كان يبادلني النظرات فقررت ان اجرب

مقاطع سكس حيواناتسكس بنات سحاقسكس عربي ساخنسكس اردني محارمسكس مع امهات
ناديت زوجي ان السكر قد نفذ فاستأذن وخرج لاحضار السكر فنظرت لسامر وقلت له لم ينفذ السكر ففهم قصدي وقام فهربت امامه لغرفة النوم اراد مسي لكن قلت له مرة اخرى
كانت شعورا غريبا
التقيت مع سامر ومارست معاه مرات وكان يغازلني امام جوزي دون ان ينزعج
حاولت ايصال ان صديقه ينيكني كي ارى ردت فعله هل سيسمح وانال ما احلم به حيث حلمي ان انتاك امامه لكن لم يكترث
وفي يوم عدت من ممارسة الجنس لاتفاجئ بجوزي يسألني مالذي في عنقي فنكرت وشاهدت بالمراة اثار مصمصة سامر فعدت وقلت له لا ادري لكن لم يأبه
جن جنوني وقررت الشذوذ
طلبت من سامر ان ياتي قبل حضور زوجي بقليل واخذت حب مانع للحمل ومارست مع سامر وقذف داخلي وطلبت منه الانصراف فورا وانا مازات عارية ومني سامر يملئ مهبلي ضممت افخازي كي لا يتسرب خارجا وماكانت الا دقائق حتى دخل زوجي ناداني فطلبت منه الدخول وجدني عارية فاستغرب فقلت له تعال مشتاقة كتير فخلع ورميته حتى لا ينتبه واولجت قضيبه بكسي فغرق بسوائل سمامر وبت ارقص على قضيبه حتى قذف واختلط منيه بمني سامر وكان شعورا رائع ومازلت اتفنن بتعذيبه

سكس الماني ديوثسكس مترجم عربيافلام نيكسكس اجنبي hd

لا تعليقات