تحميل سكس

تحميل سكس

سكس نيك خطيبتي في اوضة نومها

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
بمجرد أن فتح أسلام خطيبي الباب وقعت عيناه مباشرة على صدري الذي كان مبللاً بماء المطر التصق القميص فوق بزازي و أبرز حلمات صدري الوردية المنفوخة كحبات العنب بصورة مستفزة لمشاعر الرجال. لحظات قصيرة و عادت عيناه الدعجاء ترمق وجهي فألقى بيده خلف رأسي برقة وشبك أصابعه في خصلات شعري المبلول قبل أن يسحبني للداخل إلى بيته الثنائي الطوابق. يبدو انني أثرته بقوة إذ مشت يده فوق انحناء ظهري حتى علت فحطت فوق هضبتي طيازي العالية القباب فراح يقفشهما بحزم. صامتاً أخذ بيدي في يده يصعد بي للطابق الأعلى حيث غرفة نومه! لم يكن والده بالبيت فقد سافرا لصعيد مصر لحضور حفل زفاف أما هو فظل هنالك من أجل دراسته. ابتسم لي بمجرد أن وصلنا هناك لمحطتنا المفضلة. دفعته على السرير بسرعة و وقفت أمامه و هو جالس على الحافة. ابتسم وقال أخيراً:” وحشتيني…” نظرت إليه:” يا سلام…” عضضت شفتي السفلى من شوقي إليه. راحت يداه تغوصان داخل قميص الرطب المشبع بمياه الأمطار فأخذ يقفش زوج بزازي بجماع راحتيه الكبيرتين ويلعب في حلمتي يدور بانامله بينهما برقة ونعومة ثم بشدة. فأنا أعلم أن خطيبي يعشق بزازي و يرضع حلماتي فراح يرفع القميص فكشف عن صدري وراح يدس فمه في البز الأيسر وأنا بالكاد كنت قد أخرجته له كله.
مكالمات سكسسكس نسوانجيقصص سكس
وهو يلتقط حلمتي بين مقدم أسنانه قال هامساً:” أموت في بزازك يا روني…” راح يضرب حلمتي بلسانه وهي بين أسنانه فوضعت بأصابعي فوق شعره الأسود الناعم الطويل فأثارني فرحت أشده منه إلى صدري ليدنو و يدنو ويمص أكثرو أكثر و ينتقل لمص الأخرى. راح يشد بزازي بأصابعه القوية بشدة حتى ظننت انه سيترك أثاراً عليهما. شعرت بمزيج من المتعة و الالم لكنني لم أقل ﻷه أن يتوقف إذ خطيبي يعشق بزازي و يرضع حلماتي فلن يستمع لي! بيده الأخرى الحرة راح يفكك أزرار بنطالي الجينز ويدخلها ليتكوم البنطال على الأرض. غادرته بقدمي ورحت ادفع اسلام فوق الفراش فيستلقي بدوره. أخذت أسحب سحاب بنطاله حتى خلعته إياه وألقيته في جو الغرفة. صعدت فوقه فألقى اسلام بيديه يشد على طيزي ذات الفلقتين العاليتين بقوة فيدلكهما ويمسجهما و يفرق بينهما ويصفعني برقة فوقهما وأنا أدلك لحمي في حلمه. أخذت بيدي أستكشف صدره المشعر وأرفع بالتي شيرت خاصته فوق رأسه ثم بدلع الحس وأمص حلمتيه وأعضضهما ثم انتقل لرقبته و لأذنه فالحس شحمتها فأهمس بها:” أيه الودن دي ..صغيرة شبه ودان الفيران…” كنت أداعبه فكان يضحك وقد انزلقت يده ليلعب بأصبعه في كسي المبتل من فوق الكيلوت. ثم رفعه و دس إصبعه به مباشرة وراح يدغدغني ويبعبصني بإصبعه بل بأصابعه قبل أن يدخلني. ثم أخيراً خلعني كيلوتي وراح يلعب في كسي مباشرة بقوة و أنا أصيح:” أووووف إسلام لا لالا…
أخذت أطلق الأنات وأنا اطلق قضيبه من شورته بين يدي ونحن نلتقي في قبلات ساخنة وقد أمزى قضيبه المنتصب وأصبح جاهزاً لي. تناولته بين راحتي وأخذت أدلكه بمزيه وبسوائله الوفيرة فكان ممتعاً لي وله. وصلت لقاعدته وبدأت ادلكه من عندها سفلاً و علواً و ألويه في يدي بين حين و آخر وقد أمسكني اسلام بشدة حتى أمسكت بيوضه فرحت ألعب فيهما و أضغط فراح يصدر الأنات ليتركني. ناولني بنانه في فمي فرحت ارضعه بين شفتي وذلك قبل أن أدخل عضوه داخلي. تموضعت حتى أريح جسدي فوقه فركبته وأخذت أضبط إيقاعي فوقه. رحت اطحنه يميناً ويساراً هبوطاً و قعوداً وأدور فوقه كالرحى. أحياناً كنت ارفع بجسدي فأشيل عنه لأرجع فأهبط بقوة فوقه فاصفعه. ثم أني أتوقف وألتف بنصفي حواليه فادور وأديره ظهري فيفرني قضيبه و اشعر بحلاوته داخلي. كانت يداه مثبتتان فوق فلقتي و أنا فوقه. اخذت أدلي بنصفي فوقه فأعطيه صدري فانا اعلم أن إسلام خطيبي يعشق بزازي و يرضع حلماتي فيتناولهما بالمص و الرضع و اللحس و العض مما يطلق شهقاتي و أنفاسي تتثاقل بقوة! ثم أنه يطلقني فيلقني عنه و يجلعني أتموضع بموضع الكلبة ليركبني من خلفي. يدخل في من ورائي ويدفعه بكل قوة ويدفع بيديه ظهري فيكبس راسي في الفراش حتى لا تبقى إلا طيزي معلقة بارزة له. كنت من سخونة نياكته لي أقضم الملاءة بين أسانني او ألتقم الوسادة فاعضضها وهو يصفعني من خلفي وتعول أهاتي و أناتي. كان الأمر يحلو لي حتى أن امد يدي من أسفلي كي ألعب في بظري المهتاج الملتاع فأفركه بقوة فتنزل عصائر كسي بقوة فاكون على حافة النشوة. ثم أصلها فأعصر زبه بداخلي وهو يضربني بقوة على طيزي حتى أفرج عن عزيزه ويدفعني فيحسب زبه ثم ينيكني بين بزازي مجدداً و ذلك حتى نشوته هو فيعرقني بماء شهوته. كان يظل يدخل و يخرج قضيبه بين بزازي الممتلئة حتى ينزف كل منيه الهادر فيلطخ شعري و وجهي و بزازي و صدري.

لا تعليقات

تحميل سكس نيك محارم مع ابي في غرفة الحيوانات

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
لا يمكن ان انسى ليلة اقوى نيك محارم مع ابي حيث كان ابي متعب بعض الشيء و الطبيب طلب منه الا يتحرك من الفراش و كنت انا اعتني به و في ذلك اليوم غيرت له ملابسه و رايت زبه و كان زبه كبير جدا و منتصب كانه يريد ان ينيك . في الاول لم افعل اي شيء لكن بعد تفكير عميق قررت ان اريح ابي و اطفئ له المحنة فهو لا يملك زوجة لان امي متوفية و عدت اليه اقلب له الفراش حتى كشفت عن زبه لكني رايت زبه مرتخي و انا تظاهرت اني ارتب له الملابس حتى لمست له زبه و بدات افرك فيه و بسرعة البرق استجاب الزب و انتصب و ابي كان مستلقي بكل راحة و انا بدات في تلك اللحظة بمص قضيبه و لعقه بكل حرارة .
اخ ينيك اختةكلب ينيك بنتسكس كلابنيك حيواناتنيك اخواتنيك طيازمحارم xnxxسكس كلابحصان ينيك بنت

و لم اكن افكر الا في المتعة المشتركة و انا في اقوى نيك محارم حيث امسكت زب ابي و لاعبت الراس باللسان عدة مرات حتى اصبح الزب كالحديد و بدات امص و الحس فيه و العب بخصيته الجميلة الكبيرة و ابي بدا ينازع حين سخن زبه . ثم اعطيته فمي يقبلني و قد زال خجله تماما حتى خلعت ثيابي و تعريت و اعطيته بزازي الجميلة يمصها و يلحسها لحس ساخن نار ثم سخن كسي انا و اصبح يغلي و مشتاق للزب و جلست عليه و انا امسكه و اعدله بين الشفرتين حتى ادخله و بدات اجلس حتى دخل الراس في اقوى نيك محارم و كان الزب ساخن و لذيذ جدا .
انا لما جلست على الزب كان كسي مبلول جدا و الزب دخل فيه بسرعة كبيرة في اقوى نيك محارم و ابي بدا يوحوح لما ذاق حرارة كسي ثم سخنت و صرت انط على الزب و ارتفع عليه و اصعد و انزل بقوة كبيرة و هو امسكني من مؤخرتي و بدا يلعب بها . ثم اعطيته صدري يمصه و يلحس و انا اواصل الصعود و النزول و اسمع اه اح اه اه اح اح اح و امسك بزازي حتى اقرب الراس اكثر من فم ابي و هو يمص و يلحس و يذغذني ويحرك شهوتي الساخنة في اقوى نيك محارم و احلى متعة جنسية ثم قلبني ابي و ركب فوقي لما سخن واصبح هو من ينيكني و يتحكم بحركات الزب و دخوله في الكس بقوة .
سكس امهاتسكس عنيفنيك محجبةنيك مطلقةسكس حلوقصص جنسيةالاب ينيك بنتة

حين كان ابي يضخ الزب في كسي كانت شهوتي في اقصى درجاتها و اهاتي كانت حامية جدا و انا اصرخ اه اه اح اح و بابا كان يدفع الزب  وينيك نيك قوي و حار جدا و انا تمددت و تسطحت له و رجلاي مفتوحين على مصارعيهما امام الزب . و استمر ابي يحرك زبه في كسي بقوة و سرعة كبيرتين و بمحنة جنسية كبيرة حتى اتت شهوته الساخنة لكنه لم يقذفها داخل كسي بل وضع زبه على بطني و قذف  بمحنة كبيرة و تركني ارتعش في اقوى نيك محارم و احلى زب يدخل في كسي

لا تعليقات

سكس نيك جدتي في مزرعة الحيوانات xnxn

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
حين مارست سكس محارم مع جدتي اكثر شيء حيرني و ادهشني هو صدرها و بزازها المتماسكة جدا كانها بزاز فتاة عشرينية و انا اعرف منذ وقت طويل ان جدتي قحبة و شرموطة لكني كنت اخجل منها .. و لما لاحظت ان جدتي لا تخجل و ترتدي ثياب فاضحة صرت اتعمد ابراز انتصاب زبي امامها و احيانا احك زبي امامها و بما ان جدتي شرموطة قحبة فلم يكن الامر صعبا عليها حتى تفهم رغبتي و ذات يوم نادتني الى غرفتها و لما دخلت امسكتني من يدي و قالت لي هل حقا انت تشتهي جدتك و لحظتها خارت كل قواي و اضطربت و تجمدت في مكاني و صرت من دون ان ارد عليها ثم وضعت يدها على زبي وقالت هل زبك كبير ..

سكس اخواتسكس محارم مصرينيك محجبةنيك مطلقةسكس بزاز كبيرةسكس صعبنيك عنيفنيك طيازتنزيل نيكنيك جامد

و بشرمطة كبيرة اخرجت لي جدتي بزازها لاندهش من ذلك البياض المثير و انا غير مصدق اني سامارس سكس محارم مع جدتي و وضعت لي يدي على بزازها و مسحتهما ثم قالت هل اعجبتك .. انا فقدت صبري و عقلي امام نعومة ثدييها و زبي كان مثل الحديدة و وضعت فمي على فمها و بدانا نقبل بعض من الشفتين بكل حرارة و هي تضحك و قد اعجبها الامر و لم اتوقع ان جدتي تملك تلك الشهوة رغم ان سنها ستين سنة و حتى بزازها لا تعكس عمرها و انا بقيت اقبلها بكل محنة و امارس سكس محارم مع جدتي بكل حرارة ثم امسكت جدتي زبي و بدات تلعب به

ثم راحت جدتي ترضع زبي بمحنة جنسية كبيرة جدا و انا جد ممحون عليها في نيك محارم مع جدتي قوي و ساخن جدا و طلبت مني ان اخلع كل ثيابي ففعلت و هي خلعت ايضا فستانها و التصقت بها اقبلها من الفم و اتحسس على جسمها .. و مثلما كان زبي منتصب للقمة كان كل جسمي يغلي من المحنة و الشهوة و انا اريد ان ادخله في فرج جدتي و انيكها حتى احس اني مارست الجنس الحقيقي لان زبي لم ادخله في كس امراة في حياتي قبل نا امارس جنس محارم مع جدتي ز معها فقط عرفت النيك و اكتشفته و ادخلت زبي لاجد حرارة كبيرة في كسها و لزوجة لذيذة جدا جعلت زبي يتحرك لوحده الى الامام و الخلف ..

و سمعت اهاتها و انا انيكها و هي تصرخ بقوة كبيرة و الزب كان يهيجها و يسخنها و انا احس ان الشهوة التي كانت في زبي تكبر كلما تحرك و انا هناك امر داخل زبي يريد الانفجار و لم اتوقف عن تحريك زبي في الكس . و لما احسست اني ساقذف ضميت جدتي الى صدري و حلماتها كانت تحك في صدري و انا اغرس زبي في الكس للعانة و الخصيتين و انا في اقوى نيك محارم مع جدتي حتى افرغت كل حليبي و شهوتي داخل كسها و شعرت باسخن نشوة في حياتي

سكس محجباتنيك اخوات يابانيسكس طيازنيك الامنيك عنيفنيك محارم مصرينيك حيواناتكلب ينيك بنتحصان ينيك بنتحصان ينيك بنت

لا تعليقات

مروة تتناك من اخوها يفض غشاء البكاره

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

انتى نسيتي انك عذراء؟ عايزة تودينا فى داهية وتفضحينا وتفضحى نفسك؟ قلت له مايهمنيش مش عايزة أتجوز انا عايزاك تنيكني حالا وبس والا هموت قالى ازاى بس دا انتى لازم تتجوزى وتعيشى مع جوزك وهو اللي هيشبعك نيك؟ قلت له طيب دخل راسه بس قال راسه بس اوكي؟ قلت اوكي؟ وبدأت اتحرك من تحت وارفع كسي فوق شوية شوية لغاية لما دخل راس زبه دخلت كسي وحسيت بشي حلوو ورووعة احساس جميل عمري حسيت بحلاوته في الدنيا كلها فضلت ادخل راس زبه واطلعها جوا كسي وارجع ادخل راسه وأطلعها المهم مبقيتش قادرة أستحمل وفضلت ارفع نفسي وأدخل شوية أكتر من زبة جوا ففهم انى عايزة زبة كله جوا كسى وقال لى كفاية كدا أحسن تفتحي نفسك قلت له كفاية بقى حرام عليك انا هموت دخل نصه بس مش هيحصل حاجة قال اوكى نصه بس قلت له طيب وبدأ يدخل نصف زبة وانا بدأت أحس بألم جامد جدا في كسي وقلت مش مهم لانه كان الم مع شهوة وفضلت ادخل زبة لغاية ما دخل نصه وحسيت بألم بسيط وزادت شهوتي و هوا كمان لقيتة بيتأوه ويقول أموت فيكى يا مروة فداكى زبى يا روح قلبى وانا أقول لا دا انا اللى فدى زبك يا حبيبى هوا يقول لى ميرو كسك ضيق وسخن ملهلب نار جوا بتحرق زبى وانا أتهيجت مع كلامة دا وزاد هياجى وزادت شهوتي ورفعت نفسي بسرعة و آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه أى زبه كله دخل جوا كسي وحسيت بشعور حلوو جدا ما بين ألم من ضخامة زبة وضيق كسى الى لذه ما بعدها لذه وفضل ينيكني بسرعة ويهزني بقوة ونسى انه خايف يفتحني ونسى نفسه وهوا ينيكني بقوة وانا أتأوه آه آه بقوة دخله كله افتحني انا شرموطتك آآآآآآآآآآه آآآآى ما تطلعوش من كسى أنا لسه ماشبعتش منه خليه على طول جوا كسي وكان واضح انه بيهيج أكتر من كلامى دا لأنه كان بينيكنى بسرعة وقوة كل اما أقوله كلام من النوع دا ولما قرب ينزل و خفت يطلعه مني وانا لسه
سكس محارمصور نيج عربيسكس اغتصاب محارمسكس اغتصابفيلم نيكسكس الابسكس امهات مصري

مولعة فى كسى لفيت جليا حوالين وسطة وحضنته وفضل هوا يتأوه آآآآآآآآه آه آه ميرو هجيبهم هجيبهم خلاص آآآآه وكان عايز يطلع زبة برا كسى بس انا كنت لفه رجليا حواليه كويس علشان ما يطلعوش برا كسى فضل يقولى هجيبهم يا ميرو وهتحملى منى سيبينى أنزلهم برة قلت لة ما يهمنيش احمل او اموت حتى المهم ان زبك الحلو ما يطلعش من كسي دلوقتى انا لسه ما شبعتش منه وارتعش هوا و هينزل كل لبن زبه خلاص وقال لى ميرو وانا أقول له نزل جوا كسى وهوا يقول لى لا لا وحاول أنه يهزني بقوة ويدخله بسرعة ويطلعة أآه آآآآه وحسيت بلبنة السخن داخل كسي ودا هيجنى أكتر وزود شهوتي وبقيت اتحرك انا من تحته بعد ماوقف عن الحركة وقربت رعشتي وقلت له دخله بسرعة قربت آآآآآآآآآه إتحرك بسرعة وكنت بتاوه آآآآآه آآآآآآآه جاتني آآآآآآآه حبيبي ميدو خلاص هجيبهم انا كمان آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآه خلاص نزلت على زبه و انا اضمه بقوة وبعدين أرتمى فوقى على السرير وزبه لسه جوا كسي وانا ارتخيت تمام وكنت فى قمة سعادتى وأول مرة أحس أن ***** اللى كانت مولعة جوا كسى خلاص بردت وأنطفت بفضل زب اخى وحبيبى ميدو وفضلنا شوية كدا وبعدين لقيت ميدو قام من عليا وقاللى مروة أحنا أكيد مجانين أيه اللى عملناه دا ؟ انتي بقيتى مفتوحة وانا نزلت جوا كسك يعنى ممكن تحملى قلت لها لا يا حبيبي ما مش هحمل من اول نيكة المرات الجاية كتير مش هخليك تنزلهم تانى جوا كسى اوكي
سكس طيازسكس صيني - تحميل نيك اجنبيسكس مشاهيرسكس مايا خليفةسكس مصريسكس سارة جايسكس اغتصاب محارم

قال اوكي المهم جاء الليل بعدها وانا مبسووطة على الاخر لاني حصلت أخيرا على اللي ينيكني ويشبعني من النيك ولما جاء الليل رحت له أوضتة وقعدت اتكلم معاه و عرفته منين جبت السي دى وقلت له عن صحباتى وانهم زيى بالظبط بيشوفوا الافلام دى و هايجين على طول ونفسهم يتناكوا بجد قاللى دا أنتوا مش ساهلين خالص وفضلنا نتكلم سوا لغاية لما النهار طلع رحت المدرسة وقلت لهبه وولاء وبسمة على اللى حصل قالوا لى يا بختك ياريت اخواتنا زى اخوكي كدا ؟ قلت لهم لو تحبوا انا ممكن اخليه ينيككم؟ قالوا يا ريت بس ازاى ؟ قلت لهم سيبوا الموضوع دا عليا انا انتوا بكرة هتيجوا عندى البيت بعد المدرسة على أساس اننا هنذاكر مع بعض قالوا اوكي المهم اتفقت مع ميدو اني هخليه ينيكهم كلهم لما جه الميعاد جت ولاء وبسمة اما هبه أتصلت واعتذرت انها مش هتيجى علشان اهلها كلهم خارجين وهيا لازم تفضل فى البيت قلت لها اوكي هرتب لك قعدة لوحدك بعدين قالت اوكي وضحكت في التليفون وقالت قبل ما تقفل ما تنسوش هتحكوا لى بالتفصيل كل حاجة بكرة قلت اوكي؟ باي وقفلت . المهم قلت لهم بعد ماشربنا الشاي هاه جاهزين للمتعة؟ قالوا ايوه جاهزين .قلت لهم بينا على أوضتى يلا وضبنا نفسنا وروحت ناديت ميدو وقضينا يوم من أجمل أيام حياتنا نيك ومتعة لأقصى درجة . وبعد كام يوم رتبت لقاء بين هبه وميدو وما كنتش اعرف أنها هيوجة قوى للدجة دى غير لما ناكها ميدو أخويا . ومن ساعتها الى الآن كل فترة كدا أعزم صديقاتى عندى علشان ميدو ينيكهم اما انا فأمارس كل أشكال وألوان الجنس مع ميدو حبيى تقريبا كل يوم
نيك امريكيمقاطع سكسسكس محجبات مصريةافلام نيك حيوانات  – سكس حيواناتسكس نارسكس حقيقيفيديو سكس

لا تعليقات

تتناك في طيزها سكس محارم عربي مع عمها

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
انا امارس سكس محارم و بنت اخي تحبني و تعشق الجنس معي حيث تحبني حب غريب جدا و انا اكبر منها باكث من ثلاثين سنة و هي بنت اخي الصغير و انا متزوج و لي ابناء اكبر منها و رغم ذلك احبها و اعشقها و اعتبرها خليلتي وعشيقتي . و رغم كل الممارسات التي حدثت بيننا الا اني لم اقترب ابدا من كسها و لم افكر في الامر و كل ممارساتنا كانت من الطيز و الفم فقط و لكن ساحكي لكم كيف ادخلت زبي في طيزها في ذلك اليوم الحار الساخن الذي لا يمكن ان يمحى من ذاكرتي و قد كانت بنت اخي ضيفة عندي في بيتي و طبعا لا احد يشك في الامر

سكس ام وبنتهاسكس اب وبنتهسكس نيك مايا خليفةسكس سارة جايسكس هيفاء وهبيسكس عائلي

و اختليت بها و هي تحكي لي عن مشك كان في داخلها و انا اخطتها في حضني و كانت بنت اخي تحبني جتى من دون السكس و ربما تحبني اكثر من ابوها و انا في الاول لم افكر في الجنس و لكن دفئ صدرها و انفاسها الجميلة بدا تحرك الشهوة في داخلي . و بعد لحظات من الاحضان انتصب زبي و جائتني الرغبة في النيك معها و لكن لم اتشجع الا لما رفعت راسها و قلت لي احبك يا عمي و اعطتني فمهااقبله و انا بدات اقبل فمها بحرارة كبيرة و شفتيها ناعمتين و ازدادت شهوتي كثر و انتصاب زبي حين عرفت ان بنت اخي تحبني و تريد ان انيكها و كانت القبلات تسخنني و تسخنها

ثم وقفت و اخرجت لها زبي الذي كان طويل و منتصب و هي ضحكت و امسكته و لعبت به و تاكدت اكثر ان بنت اخي تحبني و تريد ان انيكها و تركتها تمص لي و ترضع و الحرارة الجنسية تزيد و انا اصبحت احس اني ما زالت شاب . و لحست لي الخصيتين و العانة و سخنتني و هيجتني احلى تهييج ثم فتحت لي رجليها و قالت عمي اريد زبك في كسي لكن انا ادرتها و قلت لها لا حبيبتي يجب ان انيكك من الخلف حتى ابقيك عذراء و لكن الاشكال هو ان زبي كبير و غليظ و طيزها ايضا ضيق و صغير و لكن الشهوة كانت اقوى مني و بنت اخي تحبني و من اجلي مستعدة لاي شيء

نيك صينيسكس صينيتنزيل سكس اجنبينيك حيواناتنيك نسوانعرب نار

و وضعت زبي على طيزها في الخرم و ملاته باللعاب و بدات ادخل و ادف ع بقوة و انا اسخن و اهيج و هي تتالم و لكن كانت تقاوم و تتحمل حتى ادخلت لها الراس و يا لها من حرارة جنسية كبيرة حين حشرت زبي في طيزها و بدا النيك الساخن من الخلف بكل قوة . و كانت هي تهتز و تصرخ  وانا ادخل لها زبي حتى اخرجت في طيزها الشهوة و قذفت ماء شهوتي و صرت امارس معها جنس المحارم و بنت اخي تحبني و تحب بي الى غاية كتابة هدذه القصة

لا تعليقات

ابن زوجي ينيكني في كسي وامصله زبه

9 مارس, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    
اهلاً بالقراء هاقدم لكل محبي الجنس المحرم قصة شاب و مرات أبوه الساخنة القصة دي جزء كبير منها حقيقي تسرب إلى خبرتي من خلال الحكايات اللي كنت باسمعها و أنا صغير و جزء بسيط خيالي لزوم الحبكة. على فكرة فيه علاقات محرمة كتير سمعت عنها من النوع دا في مجتمعنا المصري و كمان شفت شخصياتها و من القصص دي اللي رايح أقدمها دلوقتي. قصتي تدور حولين ست اسمها رانيا شوقي. رانيا ست مصرية زي كل الستات المصريات المأصليين زايد أنها ساخنة جميلة عودها ممشوق زي عود الممثلة وفاء عامر طويلة بيضاء بزازها مدورة كبيرة ويطزها عريضة ساخنة. تجوزت من تاجر ميسور اسمه فايز شمروخ من عيلة شمروخ المشهورة في القاهرة. كان يلف بر مصر وبحره عشان تجارته وهي في العشرينات من عمرها. كانت رانيا مراته التانية لأنه كان مجوز من قبل كدا من شيماء اخت رانيا الكبيرة و دي ماتت بعد أما خلفت ولد وسيم اسمه شادي اللي هو موضوع قصتنا. بعد كام سنة ماتت شيماء أم شادي في حادثة طريق و عشان كدا التاجر الميسور ملقاش حد يهتم بابنه غير أخت مراته اللي كانت تجوز له فاجوز رانيا الجميلة.
مكالمات سكس ، تحميل سكس اجنبي ، محارم عربي ، سكس هيفاء وهبي ، سكس صيني ، سكس فنانات

كانت نتيجة الجواز دا ابن صغير بلغ سبع شهور اسمه تامر. طبعا فايز شمروخ مكنش فاض من عمله اللي كان يتطب منه أنه يسافر ويلف في محافظات مصر و ساعت في لبيا و السودان فكان طول الوقت مقضيها برا. طبعا كان يسيب معظم الوقت رانيا مراته و الصبي الصغير شادي اللي هو ابن جوزها و ابن أختها في نفس الوقت و ابنها تامر. دي كانت الخلفية اللي كان لازم منها و أسيبكم دلوقتي مع قصة الجنس المحرم الشاب و مرات أبوه الساخنة زي ما تحكيها صاحبتها رانيا و ابن جوزها. تقول رانيا: ” أهلا بالجميع أعرفكم بنفسي أنا ست مصرية اسمي رانيا. أعيش حياة سعدية مع جوزي و عيالي الصغيرين و أنا ربة منزل أقوم بواجباتي المنزلية كل يوم. كان كل شيئ في حياتي ماشي تمام إلا حاجة واحدة ةهي ان ابن جوزي و ابن اختي شادي مكنش يعتبرني أم له وكان دايما يشك فيا و في نيتي وقول عني ام شريرة. حجبة غريبة لاحظتها عليه وهي أن الصبي الصغير يتلصص علي أرضع ابني فمكنتش عارف أتصرف ازاي! علاقتي بابن جوزي مش كويسة يعني مكنش يكلم معايا أوي أو يفتح ليا صدره. وعشان جوزي كان طول الوقت برا يجي البيت يزورنا مرة كل فين و فين فكنت لازم أتولي أمر شادي لوحدي.

محارم xnxx ، سكس ساره جاي ، سكس مشاهير ، نيك حريم ، سكس حريم ، تحميل سكس اغتصاب ، اخ ينيك اخته

كان شادي يعتبرني شريرة ويتجاهلني فكنت بحاول بكل طاقتي أني أصاحبه بس يا خسارة كل محاولاتي فشلت وبقى يبص لي بعين الست الغريبة عنه. لاحظت حجرة غريبة فيه وهي اني لما كنت بأرضع ابني تامر كان يتلصص عليا و يطل على صدري! عملها كذا مرة وسالته عن سلوكه دا بس كان يتوتر ويهرب من وشي. استمر المشوار دا مرات كتيرة و بدأ اتجاهله لأنه طفل صغير وبردو هو لسة مستمر. مرة في يوم كنت أرضع ابني ومطلعة صدري وكنت في كنبة الأنتريه لمحته يطل عليا من أوضته.شفته, ناديته وقلت له أني عارفة أنه يبص عليا و قلتله متجريش متخافش. بقى خجول مني فقلت له أني أمه ميخجلش مني ولا يخاف وكنت مستمرة بأرضع اخوه الصغير. خليته قعد جنب مني فبدأ يعلق عيونه في بزازي. حسيت انه راجل كبير فيه شهوة يعاكسني فابتسمت له و ابني عمال يمص في حلمتي. تجاهلته وبقيت أتفرج على التليفزيون وهو عمال يتفرج على ابني الرضيع يمص ويرضع. فجأة و مكنتش اتوقع أن شادي الصموت اللي مش يكلم معايا يقول كدا نطق وقال:” ماما مش انا ابنك بردو بس انا مش أرضع صدرك دا أنا حتى مشفتهوش خالص ولا لعبت به. لو كنت أبنك صحيح كنت عملت زي تامر مش كدا؟” صدمني و انا اتاخدت وبصيت عليه لقيته معلق عينيه بصدري. كنت مذهولة من طريقة كلامه دي!! لأول مرة شادي ينادني ويقول ماما! بصراحة مكنتش عارفة أعمل أيه و احترت فقمت من مكاني بهدوء و نيمت ابني في أوضة نومي. ابن جوزي كان قاعد في مكانه. كنت في ورطة دخلت بعدها الحمام بقيت أفرك اعمل أيه في الولد الشقي دا؟! يعني أديله صدري و بزازي ولا لأ؟! بس الولد كبير مينفعش يرضع صدري! مكنتش عارفة أتصرف ازاي كنت في ورطة. انتهيت إلى قرار أني مش عيب أرضعه صدري لأنه ابن اختي و كمان أبن جوزي يعني محرمي فهو زي ابني بالضبط و بالمرة أحببه فيا و أسعده….يتبع…
صور سكسصور نيكتحميل سكس

لا تعليقات