تحميل سكس

تحميل سكس

قحبة لا تشبع من النيك قصص سكس ساخنة

24 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

في اسخن ليلة مع قحبة تعشق الزب و النيك الساخن عشت لحظات جنسية جميلة ليتها لم تنتهي خاصة لما كان زبي في كسها الساخن .. هذه القحبة جميلة جدا و تمارس الدعارة لكنها هادئة جدا و لا تدخن و لا تشرب الخمر و تبدو نظيفة جدا و تعتني جبسمها و كسها و هي بيضاء لها صدر متوسط و متماسك جدا و مؤخرة جميلة جدا … و في ذلك الفندق في اواخر الصيف بعد ان انهيت عملي في تلك المنطقة قررت ان ادلع زبي قبل يوم واحد من العودة للبيت و اخترت تلك القحبة الجميلة التي اخدتها و بدات اقبلها و انا ارى جمال مثير و فاتن و هي ترد على قبلاتي باخرى اكثر حرارة .

ثم بدات مرحلة خلع الثياب التي كانت ساخنة نار و انا اكتشف احلى جسد مع قحبة تعشق الزب و تملك صدر جميل جدا و بمجرد ان رايت حلماتها حتى انطلقت في المص و اللعق بكل حرارة و كانت هي تعطيني صدرها الجميل حتى امصه اكثر . ثم سحبت بعد ذلك الكيلوت و خلعته و رايت الكس المحلوق الجميل جدا و على الفور اخرجت لها زبي و قلت لها اريد مص ساخن و حار و هي بما انها قحبة تعشق الزب فان مهمتها كانت سهلة جدا و لم يتطلب الامر منها اي مجهود لانها كانت ترضع لي بلا توقف و تترك زبي يتحرك في مجرى فمها الى الحنجرة و تلحس لي بقوة

سكس محجبات مصرينيك امة - سكس كلب وبنت xnxnسكس الام مع ابنها

و متعتني بمص حار جدا و جميل ثم جاء دوري حتى ادخل زبي في كسها و كنت مع قحبة تعشق الزب و تعرف كيف تنيك جيدا و فتحت لي رجليها و تركتني ادخل لها زبي بقوة كبيرة و انا راكب عليها و ادفع الى الامام و الخلف بلا توقف … و كانت نيران الشهوة في زبي مشتعلة بقوة كبيرة و الاهات التي كنا نخرجها كانت ساخنة نار و كلانا يعانق الاخر و انا تركتها بعد ذلك تركب على زبي حتى ارى مهاراتها في النيك فهي قحبة تعشق الزب و خبيرة في الاوصاع الجنسية الساخنة و انا كنت اسمع انينها و اسخن و اريد ان ابقى انيك طوال الوقت لكن لحظة القذف حانت و يجب على زبي ان يخرج الحليب و الشهوة

سكس اخوات عراقيسكس سحاق امهات

و امسكتها م نفلقاتها و تركتها تجلس على زبي الذي بدا يكب و يقذف و انا اخرج انين حار جدا اه اه اح اح و زبي مغروس في الكس للرحم و الحرارة الجنسية التي كانت بداخلي جميلة و قوية جدا و المني يندفع مني بكل حرارة . ثم ارتمت في حضني و هي ترتعش بعدما اخرجت لها شهوتي في كسها و اطفات لها لهيب الكس و النشوة التي كنت عليها كانت جميلة جدا و لذتها خاصة مع احلى قحبة تعشق الزب و جسمها جميل و فاتن جدا و تحب اوضاع النيك الساخنة

محارم خليجيفيديوهات سكسي xxnxتحميل سكس HDتحميل سكس ساخنسكس مصري hdسكس فموي

لا تعليقات

قصص سكس ام صاحبي سكس امهات محرومين

24 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

احمد ٢٥ سنه طولي ١٧٠ سم وزنه ٧٤ كيلو قمحاوى شعرى ناعم
طارق ٢٢سنه جامعه القاهره و صاحبي
نوال امه ٤٧ بيضه جدا شعر اصفر ناعم جدا كيرفي
ميار ٢٠ سنه جامعه القاهره شبه امه
كنا دائما مع بعض في كل مكان مش بنسيب بعض غير وقت النوم و اوقات ببات عنده
امه كانت بتحبني جدا زى ابنها و بتلبس ضيق و قصير مفتوح قدامى عادى و كان عادى نلمس بعض
مثلا أسند علي رجليها واحط ايدى علي ضهرها مكنتش مركز معاها لدرجه هو اوقات كان بيسافر و انا
كنت ببات مع امه و أخته لوحدينا عادى مكنش فيه ايه حاجه بتحصل
و في يوم كنت أنا و امه نوال لوحدينا نادتني اساعدها في تنضيف البيت و كانت بتوطي علي الأرض
تجيب حاجه و شفت اللي يتعب اي راجل فينا

محارم عراقي ، نيك امهات ، قصص سكس عربي ، قصص سكس مصري ، كلب ينيك بنت ، اب ينيك بنته ، تحميل سكس اجنبي ، تحميل نيك امهات ، تحميل سكس ، سكس شراميط ، تحميل سكس عربي
كانت لابسه عبايه بيتي واسعه من غير سنتيانه و بزازها كلها طلعت بره قدام عينيا
كبار بس حلوين اوي و مشدودين و قامت دخلت المطبخ تكمل طباخ نادت عليا اجيب لها عشان مش طائله
و داخله المطبخ ضيقه يعني تعدى واحد بالعافيه و دخلت عشان اجبلها اللي عايزه و هى فضلت
واقفه قدامي منحركتيش وقفت علي طراطيف صوابع و مدت ايد و التانيه كنت ساند علي وسطها
ولازق فيها و قولتلها معلش مش قصدى قالتلي عادى براحتك وتاني يوم روحت معها الصبح عشان تجيب المعاش
اضطرته نركب اتوبيس الشعب فلقيت واحد واقف وراءها زانقها و صراحه هي كانت لابسه عبايه
تتعب اي حد روحت زاقته ووقفت انا وراءها قولتلها مش عيب كده
قالتلي غصب عني الدنيا زحمه قولتلها ماشي انا وراءك احسن من الغريب ضحكت و قالت اكيد
و طول الطريق بتقولي براحه عليا كده هتعور قولتلها غصب عني من الزحمه و اول لما روحنا هي
دخلت اوضه النوم و ناديت عليا و دخلتلها و كانت هنا المفاجاه
نكتها بقوة بكل الاوضاع وابنها نايم وانا بنيكها بقوة وتمص زبي وقذف علي فمها الجميل .

سكس امهات ، سكس عراقي ، افلام سكس امهات ، سكس نسوانجي ، تحميل سكس امريكي ، اخ ينيك اختة ، سكس امهات ءىءء ، سكس حصان ، صور سكس متحركة ، كلب ينيك بنت ، سكس امهات ، فيديوهات سكس محارم ، سكس كلب وبنت

لا تعليقات

مصري ينيك مرات اخوه المشتهية قصص سكس محارم

18 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

لاتستغل ضعفي فقال ماعليك …وقام وخلع ملابسة قلت له بتعمل إيه يا مجنون !!قال ما شبعتش من نيكك!!ثم نام على ظهره وقال إطلعي فوقي ووحهك في وجهي ثم إنزلي على زوبري بكسك ..قلت من غير بوس ومداعبات ما ينفعش فضحك وقال يبقى زبي عجبك قلت حلو ..و أخذني بين ذراعيه وبدأ في تقبيل فمي ، ورشف من رحيقي ومص لساني ثم هبط إلى نهدي الصغيرين كتفاحتين بارزتين. ومص حلماتي الصغيرة وكأنه طفل رضيع حتى بدأت أئن وأتأوّه ولم أكن قد نزعت كلوتي عني وطلبت منه نزع كلوتي عني فنزعه ولاحظت زوبره و هذا الإنتصاب القوي ورغم أنني شهقت إلا أنه أشارت على زوبرى وقالت لى حلو؟ فأمسك يدي ووضعها عليه فضممت يدي عليه بشدة وقلت ياه ده زوبرك جامد أوى فقال لي انه متصلب من شدة الهياج ومن شوقه للدخول في عشك فضحكت ..وظهرت رأس زوبره منتفخة وحمراء فلمستها وأخذت أتحسسها بأناملي فإزداد إنتصابه أمامي بشدة فقلت ياه ده زوبرك كبير أوى مثل زوبر الحصان ..

افلام سكس حيواناتسكس امهات سعوديتحميل سكس xnxxبورنو حيوانات

وضحك علي كلامي واستغرابي فأمسك يدي بيده فوق زوبره وأخذ يدعك زبره بيدي ، وبدأ يحسس على أفخاذي وأدخل يده إلى كسي يدعكه لي ثم أدخل أصبعه داخل كسي وأخذ يلعب لي فى بظري وأنا أدعك زوبره بيدي ثم أوقفني فوق السرير وأصبح كسي فوق رأسه فأنزلها بكسي على فمه وأنا نائمة على المخدة وبدأ فى لحس ومص كسي وقال لي مُصّى زوبرى كما أمص كسك فبدأت أمسك زوبره وألحسه بلساني وأنا مازالت لا أعرف كيف أمصه فدخله لي فى فمي وساعدني فى فتح فمي بالطريقة الصحيحة لابتلاع زوبره وأخذ يلحس كسي وزنبوري ويعض زنبوري وأنا أصرخ وأتأوه ثم إرتعشت بشدة وإندفع عسلي يسرسب من كسي فلحسه بشهوة غريبة وأنا أتأوه وأتأحح وأتغنج من الشهوة وأخذت أمص له زوبره جامد وأعضه حتى قذف فى فمي وأخرج زوبره من فمه بسرعة ولكننه أمسك فمي ووضع زوبره بالقوة فيه وأقفل فمي وأفرغ زوبره فى فمي حتى ابتلعت اللبن النازل من زوبره وقلت له لبنك نازل سخن لكن طعمه لاذع شوية زى ما يكون فيه ليمون فقال لها أول مرة تدوقي لبن قالت آه..قال يا خيبتك يا أخوي!!!وقال حا تشعرى بكدة لما تتعودى علية حاتحبيه ، قلت له أنا أول مرة في حياتي أمص زوبر راجل وحد يمص لي كسي ..دا أنا ما كنتش عايشة يا لهوي عليك دا أنت فعلا دكر بصحيح قال لي حخليكي تذوقي عسلك دا هو العسل الصح وتذوقته وقلت يخرب بيت عقلك دا أنت راجل مجنون وبجد عرفت الحاجات دب منين ؟دا أنا يا متزوجة من مدة و خايبة علي الآخر دا إنت أستاذ جنس بحق!!.

افلام نيك امهاتنيج عربي

ونام على ظهره وطلعت فوقه وجهي في وجهه ثم طلب مني أن أدخل زوبره في كسي فأدخلت رأسه بصعوبة بين شفرتي وعندما حاولت إدخال باقيته داخل كسي لم أستطع وصوت من الألم وقلت لا أستطيع إيه ده دا كبير قوي قوي !!! وكمان كسي باين عليه ناشف وصغر من قلة النيك..ثم أدخلته وأخذت أحرك نفسي يمين وشمال وفوق وتحت وللأمام والخلف ثم قال أسرعي فأسرعت وأنا أتووحوح وأتأوه وبيوضه تضرب في شفايف كسي بصوت فرقعة عالية حتى جاءتني شهوتي مع شهوتي وقذف في كسي لبنه قال أنا آسف قلت لا يهمك أنا في الأمان!!
ثم إرتحنا قيلا ثم طلب مني أن ألعب في زوبره فلعبت وإنتصب مرة أخرى ثم قال لي عند زيت أو كريم قلا أكيد قال إحضريه فأحضرته ودهن به زبه ثم طلب مني آخذ وضع الكلب ففعلت
وظل ساعة يصيح كالمجنون لما شاف طيزي قدام النور فصار يلحس ويشم بها وانا لاول مره احس اني تحت رجل صح المهم ماانتهى حسيت اني اغتسلت من ريقه وصارت طيزي مبلله من لحسه ثم بدا يوسع بخرقي فانا كنت ارفض فكرة النيك بالطيز.. بس مع جاسر حسيت بشعور غريب وشجعني لذلك وارتخيت له بطيزي.. المهم شوية واذا بي احس بشيء صلب ومتحجر يفجر بخرقي فصرخت اااي ثم حسيت كالانفجار زبه دخل كله بسرعه جوات خرقي و حسيت بعيوني بتطلع وكدت افرغ ما في بطني!! ثم سحبه بسرعة وصار يلحس بلسانه خرقي ويشم ثم يرجع زبه للداخل فصار ينيك شوية ثم يخرج زبه ويلحس ويشم وايضا يصب الزيت بخرقي المهم ذبحني نيك كانه ماناك من قبل وطالت المدة وهو ينيكني اكثر من ساعة ونصف ثم نزل جوات خرقي فحسيت بلذه وارتاح ..

افلام سكس حيوانات ، نيك بنات محجبات xxx ، افلام سكس منقبات xxx ، تنزيل سكس كلاب ، مقاطع سكس عربي ، افلام سكس مثيرة ، نيك مترجم ، سكس مترجم

عمري ماذقتها من قبل مع اخوه المهم انتهى وظل يلحس بوجهي ونهداي كالمجنون وانا مستسلمة له ياااه اعطى انوثتي حقها حسسني بجمالي وحلاوتي فسالني سميره اخوي مغفل صح ؟فقلت ليه؟ فقال عنده هذه النعمة ومالمس طيزك !!!فقلت مايستحقها فقال وانا ؟فقلت لو معي حل واحد كان ماجلست مع اخوك كنت ابيع روحي لك فقال ماعليك اوعدك مااتزوج وانا معك للابد فاسمرينا سويا للان بدون احد ما يكشفنا…

لا تعليقات

جارتي الحيحانة تشوف زبي ويعجبها سكس امهات محارم

17 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

هذه قصتي أيام الثانوية العامة أيام الهياج الشديد عنددما كنت لا أكاد أترك زبري من فرط الإستمناء. قصتي مع الجارة الشرموطة صابرين تبدأ عندما رات لبني على ملاءة السرير فهاجت و طلبتها صراحة, طلبت مني أن انيكها و أريحها وهي تنفرد بي في غيبة أمي!
كنت وقتها أنا هاني شاباً في الثامنة عشرة شاب وسيم طويل عريض طالب فى الثانوية العامة أمار الرياضة و كذلك امارس ضرب العشرات بشره! ذات ت يوم تناولت غذائي بعد عودتي من درس الرياضة نمت بعد الظهر حتى انهض لأواصل مذاكرتي مجدداً حتى ثاني يوم إلى الصباح كما تعودت. نمت فاحتلمت بني أنيك الجارة أم محمد الجميلة صاحبة محل البقالة التي على ناصية شارعنا! تلك المرأة الجميلة السمينة صاحبة البزاز الهزازة المتأرجحة! فقد انحنت ذات مرة لتضع لي المخلل في الكيس فرأيت بزازها الحمراء السمينة المنتفخة فشد زبي فراته هي فارتسمت على شفتيها ابتسامة من هياجي! رأيت في ذلك الحلم أني أنيك ام محمد تلك المرأة الجوز اللوز ببزازها الحمراء المليانة ، وأفخاذها المدورة الساخنة وكسها الذي يلتصق بكيلوتها الرقيق فأراه و أرى مشافره وهي تمشي و تنحني! كذلك كنت أراها عند أمي و هي تجالسها و قت فراغها هي و أم راضي الجارة الشرموطة التي كنت أسمعها تهمس: بصو الواد هاني أدور و احلو ازاي… ولا بصو زبره شادد ازاي…

سكس نسوانجي , سكس اخوات عراقي , سكس ام وابنها , نيك اخوات , ولد ينيك امه , سكس ام وبنتها , سكس امهات , نيك حيوانات , سكس عائلي , محارم اجنبي

يلا يا بت جوزيه و اخلصي…كانت أمي تضحك و تلكمها لتصمت و كنت أنا اسمع كلامهن على عتبة دارنا! كذلك كنت أتنصت عليهن فأسمع عن نتف الشعرة والاستحمام ، فكان ذلك يهجني بقوة. كانت هناك دائما نظرات معبرة بيني وبين أم راضي صاحبة محل البقالة حتى ان لبني كان يفيض بقوة و انا أحتلم باني أنيكها فكنت أغرق الملاءة باللبن فأنهض اتحمم و أغتسل !
ذلك اليوم و فجأة استيقظت على صوت دق شديد لباب بيتنا! لم يكن في الشقة غيري فاعتقدت أن أمي عادت من الخارج ونسيت المفتاح ، فأسرعت أفتح لها الباب وأنا مبلل بلبني على فخذي و بنطالي و الريحة تفوح مني بشدة! فتحت الباب لأجد أم راضي تلك الجارة الشرموطة التي تتكلم عني و تغتابني امام أمي و الجيران!! رحبت بها فسألتني عن أمي فأجبت: ماما مش هنا… خرجت . قالت : خلاص أستناها وروح اعملي شاء يلا.. أقعد أستريح من المشوار .. ثم دخلت فارتبكت و بدا علي فسألتني : مالك خايف ليه؟ إنت عامل عملة ولا أيه…يكونش ياواد في حد في أوضتك؟! ثم اقتحمت تلك الجارة الشرموطة حجرتي فصدمتها الرائحة ورات لبني متجمداً فدهشت و سألت: أيه يا هاني البلل واللبن اللى مغرق جسمك ده ؟! أربكتني أم راضي وراحت اخبئ بيدي زبي فانحنت تشم السائل والملاءة بتمعن وهى تتنسم رائحة اللبن بقوة وبمزاج واستمتاع شديد جدا . قالت الجارة الشرموطة بلمعة عيني و عينها على زبي الذي بدأ ينتصب: يا واد اللى على الملاية دى لبنك!! بس ده كله !! أنت حمار و لا حصان يا ولا!! تركتها كي لا أسبها و هرولت للحمام أغتسل و أنظف نفسي وأم راضي تبحث في الحجرة و البيت فلا تجد البنت اللي بحبها كما تقول دائماً لامي في جلساتها! دقائق ثم خرجت من الحمام و فوجدت أم راضي تستبدل ملاءة السرير بأخرى نظيفة لتلتفت إلي فجأة و تقول بمحنة: ولا يا هاني…لو طلبت منك حاجة تقدر تعملها!؟! قلت: لو أقدر…ضحكت الجارة الشرموطة وقالت: تقدر و نص يا ولا دانت مغرق الملاية أهوا! دق قلبي من تلميحاتها و شد زبي فرأته فشهقت : وكمان وقف أهو!! قلت بجدية : انت عاوزة أيه بالظبط؟ قالت بمحنة و ترجي: أنا تعبانة أوي يا ولا….من زمان و انا تعبانة ، ممكن تريحني ؟! قلت : عاوزاني أريحك إزاى يعني؟! سألتني وقربت مني: انت عملتها قبل كدة ؟! فسألت مستغرباً: مش فاهم؟! ابتسمت الجارة الشرموطة وهمست : يعني تعرف تجيب رجلي ؟! نظرت إليها باستغباء فقالت أم راضي صراحة: تجيب رجلي يعنى تنام معايا … زى الراجل ما بيعمل مع الست…لمعت عيناي ثم حدقت بها فهمست بخجل مصطنع: قصدي…قصدي….. تنيكني ا ولا!! فار دمي وقلت: بجد؟!! من فورها استلقت الجارة الشرموطة و فتحت فخذيها تتحسس كسها الكبير!! لهثت بشدة و هجمت عليها و على بزازها أقطع و ألتهم لا ادري كيف أتصرف!! قذفت في لباسي بمجرد أن سحبت كيلوتها و رأيت الكس الحقيقي لأول مرة! ثم انتصب زبي بقوة ورحت أنيكها في غيبة أمي و على سريري بشدة مرة و ثانية و ثالثة حتى ألقيت كل لبني في كسها!! لاول مرة أذوق حرارة الكس و حلاوته!! بعدها أحبت تلك الجارة الشرموطة ان تمتعني فأمسكت بزبي تلوكه بفمها و تلحسه و تمصصه لأقذف لبني مجدداً على وجهها وهي تهمس تدعو لزبي: يخليك ليا…ريحتني بعد أما كنت تعبانة!

سكس محارم , سكس زنوج , تحميل سكس عربي , قصص سكس , سكس امهات , سكس اخ واختة , سكس امهات xxnx , نيك محارم اجنبي

لا تعليقات

نيك بنت خالتي الفاتنة في كسها قصص سكس

10 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

القصة حقيقه من صديقه
هلاو اني اروى من الموصل حبيت ابن خالتي اسمه عمر وهوه هم يحبني حبني من جان عمري 16وهوه عمره 18 مصار عمري 20 وهوه 22 بحيث يموت عليه واموت عليه ف تقدملي بابا رفض علمود اريد اخلص كليه بس هم كتله انتضرني وهوه انتظر لحد ما اتخرجت ف بالعطله خطبني ووافق بابا ونخطبنه وضلت خطوبتنه 6 اشهر من وره بابا هوه هيج راد واحنه ميتين ممصدكين شوكت نتزوج ف مره اجوي يمنه خطار دزوني فوك رحت هوه لحكني كاعد اجيب شي من فوك الكنتور مانوش هوه شافني مكال اني اجيبها وكف ورايه وهوه شكد يستحي بس بوكتها عاف المستحه وكف ورايه بحيث عيره صخ بطيزي اني فزيت ووخرت هوه استحه ف نزلنه اجه يم اذني كال اعشقج حبيبي كلته واني هم حياتي كال اصبري مبقه شي ايام قليله والنيشان راح يصير اني ضحكت وطايره من الفرح وراها باليل بيتنه جبير وغرفتي فوك اخر غرفه اني كدامهم البس عبايه وحجاب لان محجبه ف جنت لابسه جواهن شورت احمر وبدي كيمونه نفس الون رحت الغرفتي نزعت بقيت بيهن اني طبعي قبل مانام احط حمره وبوطره حتى تصير ريحه طيبه وفتحت شعري شعري طويل حيل ونمت ع الجربايه فتحت الفون لكيته دازلي 18 رساله وراها كاعد ارد ماشوف غير الباب انفتح اني تفاجئت كمت حطيت الدبدوب كدامي هوه ضحك دخل وقفل الباب اني كتله شتريد امشي اطلع هسه نحجي جان يكول اني بالتيفون اموع عاد شفتج هيج هسه اموت غير وضحكنه اني حنطاويه شعري طويل صدري مرفوع و جبير بس مو حيل وطيزي واكف اجه تقرب مني وخر الدوب اني كتله ولك وخر جان يلزم حلكي ولزم صدري اني من شفته مصر الا يقضيها اليوم يمي استغليت هذا الشي وكمت ارفض واريد اوخر واريد البس وهوه ميخليني حتى طردته اجاني من وره شال شعري مصني من ركبتي وشالني وداني ع الجربانه ونام فوكايه فرش ايدي وحط ايده ع ايدي ورجله ع رجلي وصدره ع صدري وعيررره ع كسسي اني هنا جمدت ماعرف بعد شسوي شافني كال احبج ولج وضحك ❤️ وراها مص حلكي وركبتي ويصعد وينزل هوه وجسمه عليه اني خدرت كمت ماكدر ادفع بي . كال فدووه خدرت جان يكوم يكعد ع كسي ويشك البدي وشك الستيان هم شاف صدري جان يكول اخخ ****

صور سكسقصص سكس

لزمه مصه ع كيف بحنيه وبحب فديت كلبه ضل يمص وراها نزل وبنزلته جر الشورت والباس سوه وصعد هم باسني من حلكي جان يحط ايده ع كسي دخل اصبعه اني كلت اااااااه هوه تخبل من سمعها مني باسني ونزل مص بكسي ع كيفه وبحنيه هم فدوووه اني هنا خدرت للاخير و بعد ماحس بشي غير بس لزمه ايده وراها طبب اصبعه كله اني صحت ااااااه هوه بسرعه طلعه شاف فايزلين اجه وحط ودخله كله اول مره متاذي طبب اصبعين واني هم اااااااه حيدر وخر ااااااااااه عوفني هوه ضل يطبب ويطلع اخر شي نام فوكايه باسني من ركبتي ويه البوسه دخل الراسيه مال عيره اني صحت اااااااااااااخخ ااااااااه حيدري هوه بسرعه طلعه هم باسني كال اموت وماشوفج تتاذين و**** ضل يبوسني وراها هم حط فايزلين وباس كسي وفركه بحنيه جان يدخل نصه اني متحملت ااااااااااااااااااه ه ه ااااااه ااااه طلعه وطببه بالطبه الثالثه طلع دم اني كمت ابجي من شافني ابجي كفر ب****

تحميل سكس اجنبيكلام سكسسكس عائليسكس سارة جايسكس ليلة الدخلةتنزيل سكس

وكام اجه نام يمي مسح دموعي كال هايهيه حبيبي اسف و**** اسف ضل يبوس بيه اني حضنته حيل عاد هم كام حط فايزلين ومسح الدم ودخل عيره واني ااااااه اااااه ااااخخخ امي اااااااه حيدر ااااااه وهوه يرهز ع كيفه وراها بده ع السريع يرهز يرهززز واني اااااااه اااااه عوفني ماتحمل وهوه من يشوفني اتاذه حيل يبطل يطلعه يبوسني ويهديني ويرجع مره ثانيه بعدين من شاف الدم باسني حيل وحضني كال صرتي باكره كبرتي والفخر اني حبيبج ورجلج الي طلع دم منج ضل يشاقه ويايه ويضحكني وحاضني بس هذا الحجي عيره بكسي ويرهز ويحجي علكيف وبحنيه وكله حبيبي ويبوس بيه ☺️☺️ بس اني ماتحمل بس اااااه وااااااه اخر شي كام يرهز حيل وحط حلكه بحلكي ويرهززز واني اااااااااااااااااااااااه اااااااااااااااه بعد ماتحمل طلعه اااااااااااه امي ااااااااه وهذا الحجي يرهززز حييل يرهزززز ع السريع ويهديني ويرهز واني ااااااااااااااخخخ ااااااااه ااااااه اااااايي حيدر وخر وادفعه وماكو يرهز ويبوس ❤️ اخر شي وخر باسني وباس عيوني وضل يضحكني يشاقيني ❤️ ويلعب بصدري كام وجان يمص طيزي ❤️❤️ يمص بي ويرجع ليوره بعدين طبب اصبه اني ااااااه لا عوفه ماكدر ماتحمل كال اشششش كاافي مررتي من كال هاي الكلمه بكلشي رضيت ❤️ جان يكوول اوووووف منج معذبتني علطول جان يبوووسني ويمص حلكي كام جاب الفايزلين اخذ ع طيزي وع عيره وبده يدخل بطيزي واني اصيح ااااااااه واااااااه كال كافي راح تكعديهم واني ماتحمل وهوه يرهززز واني ااااااه اااااااه حبيبي اااااااه واااااااخ كام يرهززززززز حيييل اني خدرت غمه عليه عبالك بس ضليت حاضنته واصيح اااااه ااااااه حيدر اااااه حبيبي اخر شي طلعه نام فوكايه دخله بكسي هم مره لخ وواحد حاضن الثاني وحيل اخر شيكمل وطلع من يمي الساعه ب 4 الصبح ورجع لغرفته فديته حبيبي

صور سكس متحركةسكس متحركصور نيك متحركقصص سكس عربيقصص سكس محارمقصص سكس امهات

لا تعليقات

قصص سكس محارم وفيلم نيك ام خطيبتي العاهرة

9 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

ذه القصة بدأت عندما كنت في أوائل العشرينات. كنت خاطب فتاة اسمها ياسمين من عائلة غنية وكانت أمها كارمن في الثامنة والثلاثين. كانت كارمن طويلة، تقريباً 175 سم، ونوعاً ما ضخمة، تقريباً 90 كيلو. وكان لديه شعر طويل لونه بني خفيف مع خصلات أفتح يبدو أنها بدايات الشيب، ووجه كان مقبول بالنسبة لسنها. لكنها كان لديها بزاز جامدة وكبيرة مقاس D ومؤخرة كبيرة فعلاً ومستديرة جداً. كانت تبدو فلقتي طيزها مثل كرتين قدم جنب بعض تحت فساتينها. وكانت كارمن في معظم الوقت ترتدي سارافانات (ولمن لا يعرفها هي عبارة فساتين تصل إلى الركبة بخيطين على الكتف مما يترك ذراعيها وأكتافها عارية) وكانت تضع فقط شريط مطاط حول جسمها تحت بزازها لتثبت الفساتين لأعلى وفتحات على الجانبين لأعلى الركبة.

على الرغم من إن أم خطيبتي لم تكن ترتدي أحدث موضة وتترك بزازها من غير سوتيانة في ملابس المنزل وترتدي أحذية رياضية، كنت دائماً أتلصص عليها وهي تمشي أمامي وبزازها الكبيرة تهتز ومؤخرتها تتأرجح يمنة ويساراً. وكان زوجها ينظر إلى النساء الأخريات و كانت كارمن تشتكي دائماً من أنها لم تمارس الجنس منذ فترة طويلة. حسناً يمكنكم الآن أن تتخيلوا كارمن..

نيك امهات جديدصور سكس جامدسكس حيوانات hdافلام بورنو حيواناتافلام نيك جديدةافلام سكس اخوات - سكس شراميطسكس

و في يوم كنا في منزلها نلعب الطاولة و نشرب بعض الكؤوس من حين لآخر بما أنهم عائلة منفتحة.. استمرينا في اللعب لساعات و كنا نجلس حول الطاولة، أنا و ياسمين و كارمن و زوجها. و كانت كارمن تجلس إلى جواري و أنا جالس على شلتة تركي منخفضة بينما هي على كرسي أعلى مني. كنت جالس في مستوى أقل من الجميع و أدركت أنه يمكنني أن أضع يدي على رجل كارمن و لن يلاحظ أحد.فكرت في الموضوع لثواني. ماذا لو اعترضت أم خطيبتي سأقع في مشكلة، تحميل افلام نيك لكنني قررت أن أتظاهر بأن الأمر حدث بالخطأ أو شيء من هذا القبيل. بدأت برفق أضع يدي االيمنى على ساقها من الداخل في نصف الطريق إلى ركبتها. و فركت الزهر بيدي اليسري وظللت واضع يدي اليمنى على رجلها اليسرى. لم تقل أي شيء لذلك بدأت ببطء أدلك ساقها لأعلى و لأسفل و من ثم تحركت لأعلى ببطء. ما زالت كارمن لم تعترض لذلك حركت يدي لأعلى ركبتها ودلك وركها من الداخل ببطء وبرفق. وأصبحت يدي في أعلى فستانها بكثير لكنني لم أذهب بعيداً إلى كيلوتها بسبب الطريق التي كانت جالسة بها على الكرسي.

سكس امهاتتحميل سكسي ءىءءنيك امهات جديدافلام سكسي محارم

استمريت فقط في المكان الذي أنا فيه، تقريباً في نصف وركها. بعد تقريباً عشر دقائق بين اللعب طلبت مني كارمن أن تتحدث معي على إنفراد حول عيد ميلاد ياسمين.
ذهبنا إلى خارج الفيلا ..
وقالت لي كارمن : لو فضلت تعمل كده هأجيبهم.
قلت لها :“كويس”
وجذبت فستانها لأسفل لأطلق لبزازها العنان. كانت بزازها كبيرة ومترهلة نوعاً ما وعليها حلمات كبيرة جداً. أخذت كل واحدة منهما في يد وبدأت العب فيهم.
قالت لي: “أحنا كده ممكن حد يقفشنا. هأوصلك البيت بالعربية بعد شوية.” وهكذا عند لداخل الفيلا.

وفعلاً بعد ربع ساعة تقريباً عرضت عليّ أنها توصلني للبيت لإنها زوجها كان يريد أن يبقى ويشرب المزيد وهكذا أنطلقنا معاً. النصف ساعة إلى شقتي كانت أطول مسافة في حياتي! بالكاد وصلنا إلى الشقة وجذبت فستانها لأسفل مرة أخرى. وهذه المرة خرجت منه. كنت في عجلة من أمرى.

قلعتها الكيلوت أيضاً و من ثم دفعتها على الأريكة وبدأت أمص حلماتها. بدأت كارمن تتأوه ..
وتقول لي : كم تحب هذا.

دخلت يدي على كسها وكان مبلول جداً. أدخلت أصبعين في كسها وبدأت أبعبصها بيدي بينما أمص بزازها. وبسرعة كانت تريد أن تمص قضيبي. كان قضيبي منتصب مثل الحجر وأكثر من مستعد لذلك. مصت أم خطيبتي قضيبي مثل المحترفين، ـ امرأة واحدة فقط مصت قضيبي أفضل منها (وكانت أمال التي تعرفت عليها بعد سنة). ـ

على أي حال استلقت أخيراً على ظهرها وفشخت ساقيها وترجتني “نيكني”. المضحك أنها عندما فشخت ساقيها أدركت أنها مازالت ترتدي حذائها الرياضي. كنا مستعجلين جداً. دفعت قضيبي في كسها وكان مبلول جداً وزلق. نكتها بكل قوتي فهي كانت بحاجة لنيكة قوية ولم تتظاهر بالحب أو أي شيء. كنا نعلم أن الأمر كله عن النيك. و هي كانت تحتاج لنيكة جامدة. أحببت منظر بزازها وهي تهتز مثل المجنونة وأنا أضاجعها بقوة. وبعد قليل جعلتها تستدير على بطنها لأرى مؤخرتها المذهلة و نكتها في وضعية الكلبة. أحبت هذا جداً وأنا لم استمتع بطيز مثلما استمتعت بطيزها. كانت طيزها مريحة وناعمة ولا يمكن وصفها. جاءت شهوة كارمن بقوة وكذلك جاءت شهوتي. لم نبق معاً طويلاً ..

بعد أن أنتهينا لإننا لم نكن نريد أن نثير الشكوك ..
لكننا تواعدنا على اللقاء مرة أخرى ..
وبالفعل ألتقينا مرات عديدة بعد ذلك حتى انفصلت عن ياسمين بعد عام تقريباً ..
لكن امها ما زالت تتصل بي عدة مرات كل عام لأساعدها ودائماً أكون عند حسن ظنها…

لا تعليقات

قصص سكس مع جارتي الحيحانة سكس محارم عربي

7 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

نا اسمي احمد القصه دي حصلتلي من 4 سنوات بقريبا كنت في 18من عمري كان لنا جارتنا اسمها ليلي كنت دائما اروح اقعد معاها في الإجازات بحكم اني صغير وهي عايشه لوحدها وهي ارمله كانت تمتلك جسم جبار وكل المنطقه مفتونه بيها وفي دخولي سن 18 كنت دائما اسخن عليها وكان نفسي ان انيكها زي ما كنت بشوف في أفلام السكس وفي فتره الاجازه بتعتي روحت كالعاده زياره ليها وكانت لبسه روب تحتيه قميص نوم قصير قعدت شيويه ماسك نفسي ويفكر فيها ولاقتلها بتقلي اذيك واذي المذاكره ولاقتلها كان عنيها على زبي إلى كان هيقطع البنطلون بتاعي بس كنت بحاول إداري على قد ما اقدر وقالتلي شيفاك كبرت اهو وبقيت راجل يا حماده قلتلها شكرا يا طنط وقالتلي انتا بتصاحب بنات اكيد صح قلتلها لا قامت رفعه الروب شيويه لحد نص رجلها كده ثم قالت الصراحه انا جوزي ميت بقاله 4 سنين وفين حد اشكيلو همي غيرك قلتلها وانا تحت امرك

افلام نيجسكس امهاتنيك عنيفxnxnافلام بورنوقصص سكسسكس نسوانجيتحميل سكسسكس ام وابنهاسكس اخ واختةعرب نار

لاقتها قربت مني وفعدك جنبي على الكنبه وحسست على زبي كده قالت اكيد دي نفسو في حاجه تشيل عنه الهم زي كده قلتها اكيد بس ايه الي بتعمله دي قالت عادي نفسي اجرب معاك تعبانه بقالي 4 سنين وانتا اكيد تعبان كمان فنجرب بعض انا الصراحه انتهزت الفرصه قمت محسس على كسها لقيته سخن بطريقه غير طبيعيه وقعت ابوسها من بؤها لحد ما قلتها الروب وقعتها قميص النوم لحد ما بقى كما ولدتها امها قمت قاله انا كمان لاقتها مسكت زبي اكنا جعانه وقعدت تمص فيه لحد ما دخلنا غرفه النوم ونامت على السرير وفتحت رجليها قمت مدخل زبي براحه في كسها وهي تتألم وقعت انيكها في كسها وهي اه اه اه اه تقلي نكني مترحمنيش مكنت بتمتع كده زمان مع جوزي قمت ماسك بززها الكبيره وقعت امص فيها كملت نيك لحد ما جبتهم على صدرها قلتلي تعال نستحمه بقى دخلنا الحمام وفعلا شغلنا الدش وهي مسكت زبي وقعدت تمص فيه قمت شايله على زبي وقعدت تنطط عليه وهي اه اه اه لحد ما جبتهم على وشها وخلصنا ولبسنا وقلنا بكره بقى تيجي نعمل زي كده قلتلها تمام
إلى إلقاء في الجزء الثاني

سكسي جديدافلام سكسيسكس نارسكسي صعيديافلام بورنوسكس حصانمقاطع سكسسكس حيواناتنيج

لا تعليقات

ام صاحبي الهايجة سكس امهات شراميط محارم

5 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

انا احمد 16 سنه احكيلكم ازاى نكت ام صديقى ناديهاهلاصديقى اسمو اسلام وامو اسمها ناديه عندها 45 سنه طويله بزازها كبيره وطريه ومدلدلهوحلماتها ورديه وبشرتها بيضاء وتخينه وطيزها كبيره بتهتز على طول ومدورهالمهم فى يوم كان عندى انا واسلام درس فأنا انتظرت اسلام علشان هو بيعدى عليا لما نكون رايحين اى درسفانا فضلت شويه ولما مجاش اسلام رحت الدرس وبعد اما جيت من الدرس رجعت البيت سألت امى هو اسلام جه ندهلى قالتلى لأقلتلها طب انا رايحلو البيت اشوفو هناك ولا لأ ولو تعبان ازوروامى وافقت ورحت رايح لبيت اسلامضربت الجرس وفضلت شويه امو فتحتلى سلمت عليها وباستنى ودخلتنى وقعدت انا وهيا فى الصالونقالتلى ازيك يا احمد قلتلها تمام يا طانط ازيك انتى قالتلى كويسه يا حبيبىوكانت ناديه قميص نوم احمر شفاف وتحتو كيلوت اسود وبس وبزازها كلها باينهسألتها هو اسلام تعبان ولا ايه اصلو معداش عليا عشان نروح الدرسراحت قايلالى لا يا حبيببى اسلام مسافر مع ابوه عند اختو المتجوزة من امبارح وهايرجع على اخرر الاسبوع وسألتنى هو انهارده ايهقلتلها انهارده الاحد قالتلى اه هايرجعو الخمييس بليلوانا نا لوحدى فى البيت هما هايرجعو الخميس وانا هسافر بنتى يوم الجمعه بليل وهاجى الاحد زى انهارد قلتلها طبتروحى وترجعى بالسلامه وييجى اسلام وباباه بالسلامهقالتلى تسلملى يا احمد قلتلها شكرا يا طانطقلتلها طب استاذن انا بقى قالتلى من غير ماتشرب حاجه كدهقلتلها شكرا وقمت راحت ماسكانى من زبى وزقتنى على الكنبه وقالتلى لا استنى هاجبلك حاجه تشربهاوراحت قايمه وموطيه على الارض عشان تفرجنى على طيزهاوفضلت قاعد فى الصالون افكر فى جسم ناديه الجامد دهواستغربت انها اتاخرت انا فضلت قاعد اكتر من تلت ساعهوبعدين فضلت قاعد كمان خمس دقايق وقمت وقلت اما امشى بقىورحت قايم واتجهت ناحيه الباب وقلت يا طنط ناديه انا ماشى سلام ماحدش رد عليااستغربت اكتروقلت اام اروح اشوف طنط ناديه لايكون جرالها حاجهولا ايهوانا رايح ناحيه المطبخ بصيت ملاقيتش حد ببص فى الاود سمعت صوت غريب كده باين انو صراخاستغربت منين الصوت دهببص لاقيت ناديه فى اوضه النوم بتاعتهاوقاعده امام الكمبيوتر ورافعه القميص وحاطه ايديها تحت الكيلوت بتلعب فى كسهاوانا وقفت مذهول فى مكانى وزبرى قام وانا قعدت احسس عليه من فوق البنطلون وانا شايف ناديه وجسمها الرائعوبعدين لاحظت ناديه انى شايفهاراحت عادله نفسها بسرعهوقامت وقالتلى معلشى يا حبيبى انا اتاخرت عليكقلتلها لأ ماحصلشى

سكس نسوانجيسكس عائلي عربيتحميل سكسي امهاتصور سكس محارمسكس محارم مصريسكس عائليصور سكس متحركةسكس ام وبنتهاتنزيل سكس اخواتنيك حيوانات

حاجهانا كنت بدور عليكى علشان اقولك انى ماشىقالتلى ماشى ايه استنى معايا حبه وراحت محسسه على شعرى كدهوقعدت تحسس على وشى كلو بايديها الناعمه الطريهوقلتلها سلام انا ماشىقالتلى لأ طب تعالى خش معايا الاوضه هاقولك حاجهقلتلها لأ راحت مسكانى من وشى وقالتلى بصوت عالى هاتخش ولا ايهانا خوفت ودخلت معاهاوراحت مقعدانى على السرير وقالتلى انتا شوفت حاجه لما انتا كنت واقف برهقلتلها لاراحت ضربانى على وشى وقالتلى لأ شوفت قول عادى ماتكدبشى شوفت ايه ؟قلتلها انا شفتك وانتى بتلعبى فى حتت من جسمك كده قالتلى طب كنت بلعب فين قالتلى هات ايدك وحسس على الحتتالى انا كنت بلعب فيهاقلتلها هنا ورحت محسس بايدى وهيا ماسكاها على بزازاهاوقالتلى وفين تانى ونزلت بايدى على كسها قالتلى هنا بس قلتلها لا وفى جسمك كلو كمانقالتلى ماشى وراحت قاعده على زبرى وبصصتلى وقالتلى انتا عارف لو جبت سيره لحد بالموضوع ده هاعمل فيك ايه قلتلها لأ مش هاقول لحد خالص والله وراحت قايمه من على زبرى وقالتلى ايوة كده يا حبيبىاسمع الكلام وانا هاظبطك بس انتا لازم تظبتنى الاولقلتلها اظبطك ازاى قالتلى مش فاهمقلتلها لأ قالتلى هاتنكنى ياروحىانا انصدمت من كلامها اوى بس هيا كان جسمهات ممتع وطرى ولذيذ اوىقالتلى هاتعرف ولا انا اللى هانيكك قلتلها ماشى اللى تامرينى بيهقالتلى يا واد يا مؤدب ماشى انتا هاتنكنى وانا هانيككقلتلها ماشى يا طنط راحت قايلالى ماتقليش يا طنط تانى دى قلى يا ناديه وبس قلتلها ماشى يا ناديهوراحت مقلعانى هدومى كلها ومسكت زبى قعدت تمص فيه وهيا تمص بقوه كبيرهوانا اتاوه وراحت زقانى على السرير ونزلت فيا بوس من بقى وكل حاجه وقعدت تمص شفتى وانا امص شفتهاونزلت تانى على زبرى جامد تمصو وتلحس بيضانى (الخصيتين)وعماله تلحس وتضرب بيوضى جامد وانا اصرخ وهيا تشتمنى وتقولى اخرص يا خول ده زبرك يجنن اكبر من زبر ابو اسلام وقعدت تمص فى زبرى جامد وتلحسوبعدين رحت قايم انا وهيا واقفينومسكت بزازها من فوق القميص قعدت الحسها وراحت هيا مسكانى من شعرى حطه وشى كلو فى بزازاهاوانا الحسها واشمها واشم القميص واشم بزازها والحس بزازاها من فوق القميص واعضعض حلماتها من فوق الهدومورحت مقلعها القميص ونزلت فى بزازاها مص ولحس وقعدت الحس فى بزازاها الكبيره وامص حلماتها واعض حلماتها وهيا مسكانى بتدعك فى زبرى جامدوبعدين نيمتها وفتحت رجليها وقعدت الحس رجليها الجميله وامص صوابعها الشهيهوبعدين قلعتها الكيلوت وكان مليان مايه من كسهاعصرت كل الكيلوت فى بقى وبعدين نزلت على كسها الحسو بقوةوقعدت اعض زنبورها وامصو كانو زب عيل صغيروالحس شفرات كسهاوادخل لسانى فى كسها وراحت شدانى ودافسه وشى فى بزازهاوقعدت الحس فى بزازها وهيا دافسه وشى ومسكانى من شعرى وتقولى الحس يا متناك ومص بزاز المتناكه ناديهوبعدين راحت قايمه ماسكه زبرى تمصو جامد وبعد شويهراحت منيمانى وقعدت بكسها على زبرى وبدأت تقوم وتنزلوتقوم على زبرى وتقعد وبزازها عماله بتتهز قدامى وانا امسك بزازاها جامد اوى وانيمها عليا واقعد ادخل واطلع بزبرى فى كسها الممتلئ وامسك بزازها الحسها وابوسها من بقها والحس لسانهاوبعدين رحت مقومها ونمت انا ونيمتها جانبى ودخلت زبرى فى كسها وقعدت انيك فيهاوبعدين راحت قايمه ونزلت على زبرى تمص فيه وانا مسكتها من شعرهاوقعدت ادخل واخرج زبرى فى بقها وانيكها ف بقهاوبعدين قالتلى تعرف تنكنى من طيزى قلتلها ايوة بس انتى طيزك مفتوحهقالتلى طيزى مفتوحهورحت منيمها وقعدت الحس فى طيزها وانيكها بلسانى فى طيزها وقعدت اافتح فى خرم طيزها الكبيرورحت مدخل زبرى فى طيزهاوقعدت انيكها فى طيزها جامد وادخل زبى واخرجو فى طيزهاوقعدت انيك فى طيزها الساخنه لدرجه ان زبرى نزل فى الواقى قلتلها انا نزلت قالتلى طب طلعو وراحت مقلعانى الواقى وجابتو وشربت كل اللى نزل من زبى فى بقها وبدأت فى مص زبى زبى من جديدقالتلى يلا بقى نكنى فى كسى ونزل فى كسىقلتلها كده انتى هاتحملى قالتلى متخافشى وراحت جايبه حبايه منع الحمل وشربتهاوانا نيمتها ودخلت زبرى فى كسها وقعدت انيكا وهيا تصرخ وانيكها وبعد فتره كبيره من نيكى فى كسها نزلت فى كسهالبن كتير وراحت عادله نفسه عشان اللبن ينزل كلو فيهاوقالتلى تعالى الحس كسى بقى ونزلت الحس فى كسها كلو جامدوقالتلى تعالى بقى نستحمى مع بعض وتروح وتجيلى اما اتصل بيكعشان اان لسه هانيكك وانتا تنكنى ابقى قول لأمك انك هاتذاكر عند اسلام وتعالى ذاكر معاياضحكت انا وهيا ودخلنا استحمينا وقعدت تمصلى فى زبى فى الحماموبعدين قلتلها انا بنيك الشغاله هناءقالتلى طب ابقى جيبها المره الجايه ونمارس سواواستاذنتها ومشيتوانتظرو قصتى انا وناديه وهناء .

نيك حيواناتسكس حصانعرب نارنسوانجيسكس نسوانجيسكس عنيفسكس محارمسكس حيوانات

لا تعليقات

قصص محارم يتعلم النيك علي يد اختة سكس محارم

3 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

“ طاهر!” زعقت لمياء أخته الكبرى بعد أن أدارت المفتاح الاحتياطي في كلون الشقة!! فزع طاهر الشاب المراهق الذي ناهز الثامنة عشرة و راح يحدق في أخته! أخذا يحملق في شقيقته الكبر لمياء التي عادت تواً من سفرها!! جف ريقه و راح العرق يتصبب من فوق جبينه للحظات طالت عليه كانها دهور! أجفل طاهر الشاب الرقيق المشاعر أيّما إجفال من شقيقته!! أرتعد و انكمش قضيبه خارجاً من رحم القطة السيامي البيضاء الوديعة! كان ينيك القطة السيامي وهو الآن قد تركها! ألقاها من فوق حجره فركضت تعوي خلف أحد المقاعد كانما تحتج على انقطاع لذتها! لمحت لمياء قضيب أخيها الوسيم المعتدل وهو يندفق منه لبنه فسخن جسدها وخشيت على أخيها! راح طاهر يرتعش فخشيت عليه وصاحت وهي تقترب منه: طاهر..مالك…بتترعش ليه…عادي… ولاها طاهر ظهره و فر على غرفته و أغلق بابه و راح يبكي خجلاً!! أغلق الباب فارتاعت لمياء وامتقع لونها! راحت تناديه بحنان جم و تقرع بابه: طاهر يا قلبي…افتح…ايه يعني…عارف أنا خليت كلبي ينيكني زماااان… عارف و جالب جوايا…أفتح و انا أقلك…متتكسفش بقى.. نافعل أخيها و صكت كلمات أخته النابية اذنه فتجرأ! نعم تجرأ و فتح الباب و استدار لجلس على السرير. دنت منه لمياء وأخذت تربت على خديه وتفحش في اللفظ لعل أخيها المبهوت يسترد كامل وعيه فقالت: عادي ..أيه يعني…بتنيك القطة…. و أقبلت عليه تحتضنه.

افلام محارمسكس ليبينيك بنت مصريةسكس اغتصاب عربيسكس اتش ديسكس مثير - سكس عربي امهات
أنهضته لمياء من يده وراحت تستعرض أمامه هامسة: بص..بصلي هنا… بتنيك القطة..ليه؟! وانا مش قطة…أنا حبيبتك …متقلقش..بص بزازي حلوين أزاي….وراحت تلقي عنها بلوزتها الملتصقة فوق ساخن نصفها الأعلى فترجرج بزازها و تلتطم بعضها في بعض فيفيق طاهر من وجله و خجله و يحدق في مفاتن أخته الكبرى ابنة الثامنة و العشرين وقد عاوده شبوب قضيبه! كانت لمياء ممشوقة القوام طويلة ممتلئة الجسد كأمها. راحت تستعرض أمام أخيها مفاتنها فتتحسس بزازها و تقترب من وجهه بهم وتهمس : ألحس…ألحس بزازي… لم يكن هناك مبرر لتقيم لمياء قصة سكس محارم عربي ملتهبة مع أخيها فيتعلم النيك على يديها إلا لأنها تعلم مدى انطواء أخيها المراهق على نفسه! كانت تحممه صغيراً و ترى أعضاءه الخاصة واﻵن هي تضاجعه فتمتعه و تستمتع به! خشيت على أخيها فأحبت أن تزيل خجله الشديد وقد فزع منها فزعاً شديداً فخافت عليه العقد النفسية وهو مستعد لها بطبيعته. ولكن هل ذلك مبرر كافي لأن تضاجع الأخت أخيها و تعامله معاملة الأغراب و تذيقه عسيلة كسها و تذوق عسيلته! ام أن لمياء تختلط عليها الأمور وهي تختزن في داخلها , في باطن عقلها المخبوء المتخفي عنها, رغبة دفينة في ممارسة سكس محارم مع أخيها المراهق بعد ان وقعت عليع عيناها وهو ينيك القطة السيامي في حجره! يبدو أن لمياء تحمل هوى محرماً اتجاه أخيها المراهق إذ أنه الابن المدلل الوحيد بعد أن فقد الأخ الأكبر في حادث. كان طاهر منطوياً على جد نفسه و هزلها وكانت أمه تحوطه بالرعاية مع الأختين الكبرى المتزوجة في القاهرة لمياء و الصغرى رانيا المتزوجة حديثاً في الإسكندرية حيث يقيم طاهر! ويبدو أن العائلة , الثرية صاحبة العقارات وقد ورثتها الأم عن الوالد الراحل, ليست منضبطة بالقدر الكافي ولم تكن كذلك أم طاهر الأربعينية في أواخر أربعينياتها.

قصص سكسصور سكسسكس امهاتسكس محارم
فمنذ سنين شاهد طاهر أمه في وضع مخل مع جارة لها تفعل فيها كما يفعل الرجل في امرأته!! كانت تلك الواقعة أول استثارته الجنسية؛ فقد خبر لذة الشهوة على مرأى وراك أمه البيضاء و طيزها و كسها الكبير وهي راكعة. فقد صحي من نومه باكراً في السابعة صباحاً على غير عادته وسار باتجاه الصالون ليسمع فاحش الكلمات بين أمه و جارتها من ساكنات البرج! راح طاهر يتسمع فاكتشف انهما تتحاوران عن الجنس و أمور أخرى مريبة. أطل برأسه فصدمه ما شاهده!! توقفت أذناه واحمرتا وتورد وجهه الأبيض و وقف قضيبه لأول مرة!! شاهد فانتفض!! رأى ما راى فراح يحدق مبهوتاً!! شاهد أمه قد ألق ت جلبابها الرقيق الازرق فوق فخذيها الأبيضين الممتلئين وقد جثت على كلتا ركبتيها مقابل جارتها أم ميرنا!! كانت مثلها أربعينية أرملة! كانت أم ميرنا تلحس لأمه كسها المنتفخ الشفايف الكبير فترتعش امه وتهمس: آآآآآه آي آي آي آي يا قحبة…لسانك يجننننن…آآآآآآآح….انتفخت أوداج قضيب طاهر و راح يتحسسه و ينتفض جسده و خاصة بعدما ركبت امه فوق أم ميرنا وقد ولته طيزها البيضاء المكتنزة ليبدو له و اسع كسها و غلظ مشافره و خرم دبرها الوردي ذي التعرجات المثيرة!! كان كس أمه نفتح و ينضم فاستثاره ذلك بالغ الاستثارة!! شاهد امه مثال الاحترام تمارس سكس شذوذ مع جارتها فتسللت دون وعيه كفه غلى قضيبه ليتحسسه. احس بتصلبه الشديد و بالشهوة تجري في عروقه المنتفخة. راح يستمني بيده. في لمح البصر جالت تلك اذكر بعقل طاهر و اخته تتراقص في غرفة نومه أمامه فالتقت أعينهما!
صور نيكافلام سكس
كانت الرغبة تطل من عيني لمياء الخضراوين. كذلك هو نفسه اختلطت عليه المشاعر ما بين الخوف و الرغبة في أخته و جسدها الفتان و شرمطتها أمامه و أنها تريده! كذلك جال في شعوره أن أخته فاجرة كأمها و المثل الشعبي يقول: أكفي القدرة على فمها تطلع البت لامها…! أخذت أخته الكبرى لمياء تدلك بزازها من فوق ستيانتها المكتظة بهما وراحت كفها الأخرى من فوق بنطالها الإستريتش البالع لكسها المنتفخ و طيزها البارزة تحسس فوق كسها و تدلكه وتطلق أصواتاً وتفوه بكلمات مفحشة غاية في الفحش: آآآآآح نيكني يا طاهر ، نيكني، نيكني جامد، نيك قطتك ..أختك حبيبتك…. يالا بقا نيكني “. انتابت طاهر الدهشة أمام شقيقته و تسمر في موقعه وراح قضيبه يتمطى شيئاُ فشيئاً و هو مازال عارياً بنصفه السفلي فيما شقيقته لمياء تلعب في نفسها ليكون ذلك بداية قصة سكس محارم عربي ملتهبة ويتعلم النيك على يد أخته الكبرى المتزوجة فيدع القطة السيامي في حالها وقد وجد قطة فاتنة مثل لمياء!
انتفض قضيبه بعد أن كان الوجل أرخاه ! كذلك سخن جسد لمياء أخته الكبرى وأحس هو الشهوة قد تملّكت منها تماماً! راحت من تحت البنطال الإيسترتش تدعك كسها وهي تمسك بيد أخيها وتهمس: آآآح كسي يا طاهر…كسي حارقني أوي… ناااااار مولعة ….يالا طفيه بقا ثم راحت تخلع كل ثيابها و تستلقي أماه عارية مفشوخة الساقين وكسها المشذب الشعر قد تندى بماء شهوتها! الأخت الكبرى تطلب أخيها ابن الثامنة عشرة في سكس محارم! هل أرداته لو سامته و قامته المعتدلة و لعرض منكبيه!! هل لمياء محرومة لا يقربها زوجها مهندس المساحة الذي يدعها بالأسبوعين متنقلاً بين سائر المحافظات! هل أعجبها غلظ و انتصاب قضيبه و كونه مدبباً برأس مثيرة جميلة و خصيتين كبيرتين متدليتين! قد يكون ذلك أو لا يكون! و لكن ما كان مؤكداً هو أن لمياء استلقت تدعك بزازها بيد و كسها المنفوخ المقبب المشافر بيد أخرى وهي تدعو أخيها: نيك قطتك…يالا بقا يا طهورة… ثم نهضت بنصفها و خلعت تي شيرته و جذبته فوقها ليعتليها أخوه فيتعلم النيك على يدهاا!!
ألقى طاهر دهشاً مدفوعاً بنار غريزته بنفسه بين أحضان أخته الكبرى المثيرة صاحبة الجسم البض والبشرة الناصعة مثل أمها. انكسر الحاجز الأخوي و رابطة الدم ما بين الشقيقين و تلاقيا لقاء الغرباء ليشرعا في قصة سكس محارم عربي ملتهبة فيتعلم النيك على أصوله من أخته الكبرى!! فهو بين زراعي قطة و ما أحلاها من قطة!! قطة غنجة ذات تكسر و دلال! اجتازت به أخته الكبرى طور الخجل و الأخوة وراحت تشتهيه و يتعدى تشهيها له فبات هو الآخر يشتهيها! أخذت تمطره بالقبلات من مكتنز شفتيها المتوردتين وتدفع برأسه بين فخذيها! استجاب لها طاهر و راح يتشمم و يحدق و ينفث في أول كس من لحم و دم يراه رأي العين!! راح يلحه بعنف و أخته الكبرى تصيح و تتغنج تحته: بالراحة يا طاااااهر… انت بتاكل كسي…آآآآآح ..لا لا انا مش أدك، نيكني بشويش ، آآآه..آآآه عليك .. كانت تغنج أسفله فأرته رجولته و فحولته فقذفت في أوردة أخيها الشجاعة فاجترأ عليها! راح يشبعها مصاً و عضاً و رضاعة و بعبصة فيلتهم كسها بكل قسوة وشبق جنسي في مقدمة سكس محارم عربي ملتهبة بين الشقيقين! فهو أول كس حقيقي تطالعه عيناه وتلمسه يده و تتشممه أنفه!! اهتاجت لمياء أخته الكبرى وجن جنون شهوتها فراحت تتوسل إليّه أن يرفق بها! غير أنه لم يلقٍ لها بالاً و ظل على حاله. كان يزيد من رتم اللحس والعض والبعبصة، حتى أحس بزبه وقد تصلب واشتد وراح ينتفض من كمية السيول المندفقة من كسها وقد تلطخ وجهه بكامله بهذه السوائل اللزجة إضافة للبلل على كسها وباطن فخذيها. راح يلتهم كس أخته بشبق في غير دربة لتتبدل نغمة صوت أخته و تستحيل من توسلات داعرة شبقة إلى همس و هسهسة و آهات عميقة متزامنة مع لعنات وكلمات فاحشة نابية منها حتى ارتعشت تحت وقع ضربات لسانه و مصمصة شفتيه! انتابتها ارتعاشات متتالية ثم راحت تقول بنبرة جادة لاهثة متقطعة الأنفاس : خلاااااص بقا يا…. طاهر.. .سي…..بني من فضلك…و ألقت بيدها على عانتها تخبي منه كسها المنتفض المشافر الذي اندفقت منه شهوته. تعجب طاهر من طلب أخته الكبرى الجاد في أن يمتنع عنها وه التي بدأت معه قصة سكس محارم!! هو لا يعلم أنها منهكة الجسد وقد ضربت به الشهوة!! هو لا يعلم مدى لهاها وهي تتصعد لتلتقط الأنفاس من جو الغرفة المشحون بالانفعالات الجنسية الشديدة! هي لم ترتعش مع زوجها هكذا من قبل! تعجبت لما ارتعشت على يد أخيها طاهر ابن الثامنة عشرة وقد كان من دقائق ينيك القطة السيامي الوديعة! تعجبت من أخيها الذي فعل بها ما فعل وهو الذي لم يتكشف على عورات النساء من قبلها

ظل طاهر منتصب الزب يحدق في أخته و صدرها آخذ في الاستقرار! لم تكد لمياء تلتقط لاهث أنفاسها و تبعد رأس أخيها من بين فخذيها حتى شدته إليها تلتقم شفتيه تلثمه بعنف! راحت تحييه و تمتدح أفعاله التي أشبعتها كما لم يشبعها زوجها: أنت يطلع منك دا كله! دا انت قطعت كسي بشكل؟! دا جوزي معمليش كدا قبل كدا… ثم راحت تلثمه من جديد و تولج لسانها داخل فم طاهر تلعق ريقه المختلط بماء كسها!! وكان طاهر حينئذٍ قد اعتلاها و أخذ يرتشف كرز شفتيها بعنف فيما راح زبه المنتصب بكامله يضرب بسوتها! ما كان من لمياء إلا أن انقلبت عليه لتعتليه هي ولترقد فوقه تدعك وجهها في صدره بينما تداعب زبه بيديها. ضاعت حواجز الإخوة في بدء قصة سكس محارم عربي ملتهبة و لم يذكر سوى لذته, سوى انه يتعلم النيك على يدي أخته الكبرى.
راحت لمياء بعد أن انتشب زبه في يدها ملتفاً غليظاً معتدلاً جاهزاً لاختراق كسها، توقفه بكفها و تصوبه قبل شق كسها المتدلي الشفايف! راحت تجلس عليه و تغيظه و تتدلل على أخيها الشاب فشرعت تبرّش به مشافر كسها وبظرها وتفركه قليلاً على مدخل كسها ثم تخرجه لتعيده بين أطواء الشفايف وتمرّغه على البظر بينما تطلق آهات سخينة وقد احتقن وجهها الأبيض المليح القسمات. كن أخيها طاهر أسفلها يتلذذ بممارسة سكس محارم و هوة يتعلم منها النيك و راح ينتشي و يستثار بكل حركاتها و بما تصدره من حروف متقطعة غنجة إلى أن وجّهته على باب كسها! خفق قلب طاهر و سخونة كسها تلسع رأس زبه!! شرعت لمياء تتدلى عليه شيئاً فشيئاً حتى ابتلعه كسها الكبير بالكامل مصدرةً آهة عميقة وقوية خرجت من أعماقها وهي تقول: آآآآه يا طهورة…..زبرك سخن أووووووي….ثم راحت تهبط وتصعد برشاقة ويدها تداعب بزها و الأخرى قد ألقمت أخيها أصابعها يمتصها !! راحت لمياء تمارس سكس محارم مع أخيها فتستمتع بزبه في أحشائها وقد امتقع وجهها وعضت هو شفتيه متلذذاً ببدء قصة سكس محارم عربي ملتهبة , بتعلم النيك على يد أخته الكبرى بعد أن كان ينيك القطة السيامي ولا يلتذ هكذاً!
هناك فارق يسع السماء و الأرض بين أن ينيك أخته الغنجة المتدللة الغضة البدن وأن ينيك القطة السيامي الوديعة الساكنة! راح يكز فوق شفته السفلى وهو يطلق حمم منيه داخلها وراحت لمياء تستمتع بتدفقه وتواصل تحريك طيزها على سوته وعصر زبه بعضلات كسها حتى لم تدعه يخرج من جوفها إلاّ وكانت قد اعتصرته كما تعتصر ماكينة عصير القصب عود القصب ثم لطمت صدرها تدعب أخيها: يالهوي…جبتهم جوايا …هحبل منك!!! بهت أخيها وهو قد قذف داخلها !! لم تلبث أخته الكبرى أن ابتسمت و أخبرته أنها تمازحه و أنها لن تحبل منه لأنها قد ركبت لولباً! وحين نهضت أخته الكبرى من فوقه, كان زبه قد ارتخى تماماً وهي تتعجب: ايه دا كله! كل ده يجي منك ! في عمري ما جوزي جاب فيا . بالطريقة دي“.نهضت أخته من فوق زبه وهو مستلقي وزرعيه متعاكستين أسفل رأسه! ضربت زبه الذي لم يلب أن شب تارة أخرى فضحكت: انت مش بتشبع….قوم يالا اتشطف… وجذبت أخيها لتستغرب متسائلة: هي ماما مش هنا…؟! أخبرها طاهر أن عليها أن تطمأن لأنها ستبيت عند والدتها الليلة. دخلا الحمام سوياً فوقفا تحت الدوش حيث راحت أجسامهما تتلاقى ببعضها وتتصادم فيتضامان وتقبض بكفها على زبه ويشد هو حلمتيّ صدرها ثم تتلاقى شفاهما بقبلة ساخنة تحت الماء الساخن حتى استعادا نشاطهما مجدداً فهمست أخته الكبرى بدلع فاجر وهى تمسك بزبه الذي تمدد في قبضتها: يالا نيكني هنا…. زي ماكنت باشطفك وانت بيبي….استفزت لمياء شهوة أخيها فراح يلبي نداء شهوتها وشرع يلتهم عنقها بحار قبلاته نازلاً نحو بزازها فيما أصابعه تداعب كسها الذي عاوده انتفاخه هو الآخر. أحب أن ينيك طيزها فراح بيديه يتحرش بها فهمست فاهمة: عارفة..عاوز طيزي…و لم تلبث أن فلقست أخته الداعرة له وهي تمد له كريم التدليك من خلفها: خد دلكني عشان زبرك ما يوجعنيش…سخن جسد طاهر وراح يدس أصبع بالكريم و من ثم يدسه في دبر أخته الساخن!! كانت تتأوه: يلا دخله…دخله…كفاية بعبصة…. أصبحت لمياء في قمة الشهوة والاستعداد لتستقبل زبه في أحشائها من دبرها، فأمسكت زبه المنتصب والذي غطته طبقة كثيفة من الكريم ووضعت طربوشه على باب طيزها بينما أصابع يدي الأخرى تلاعب كسها وتفرك بظرها. ما إن أولج اخيها رأس زبه داخل طيز أخته ودفعه دفعة عنيفة حتى راحت هي تصدر أول شهقة ليواصل هو دفعه داخلها ليخترقها الى أكثر من النصف لتصوّت بصوت مبحوح وقد أخذت تتلذذ بممارسة سكس محارم ملتهب معه: آآآآآح جامد نيك…آآآآه…حلو أوى… راح يحركه في جوفها ثم يسحبه ثم يدخله كله دفعة واحدة وهي تترجاه أنة يرفق بها و تتغنج وهو من فوقها يدفعه بشدة و يلتحم بها به اكثر فوق ضهرها بينما هي تعصر زبه بعضلات طيزها!! عصرته بدة فأن أخيها وهي ترتعد رعدتها الأشد من تحته وهي تفرك بظرها بينما زبه ينبجس منه المني مجدداً في جوف طيزها!

لا تعليقات

سكس عائلي مقابل المال قصص محارم ساخن

1 مايو, 2019 ضمن تصنيف: تحميل سكس, تنزيل سكس حيوانات, قصص نيك بواسطة jalalprince336    

كنت حكيت لهبة ومروة على موضوع السرفيس اللي دخل الاوضة يجيب الاكل وانا عريانة وازاي جوزي هاج جدا وناكني بقوة ، وانه بدأ يتنازل ويخليني البس المايوه العريان خالص ده كده عادي على الشط ، المهم قررنا نعمل بالونة اختبار لجوزي واستخدمنا مدير الشركة اللي اسمه ناجي بيه عشان نقدر نوصله للي هو عايزة وهو كس سالي بنتي واحنا كمان نوصل للي احنا عايزينه ” المليون دولار ” اتفقنا مع ناجي انه يعزم اشرف جوزي بكره على رحلة في يخت جوه البحر وفعلا بالليل لقينا اشرف بيقولنا يلا عشان بكره طالعين رحلة صيد بيخت فخم جدا مدير الشركة عازمة عليه ، وبالفعل طلعنا المركب فاجآة هبة لبست المايوه بتاعها وقعدت تروح وتيجي قصاد اشرف جوزي وناجي بيه لحد ما اشرف ولع قوي وهبة بقت تهيجة وتغريه وكل ما تيجي قصاده توطي او تعمل لحد ما ندهت عليه في اوضتها وقالتله يا اشرف تعالى ساعدني مش عارفة اقفل ترباس الباب ، وفعلا راحلها قامت قافلة الباب عليهم وحدفته على السرير ومسكت زوبره ولقته واقف زي الحجر وقالتله ايه يا شيري هيجتك ؟ اشرف مصدوم وهايج في نفس الوقت قامت هبة مقلعاه البنطلون وقعدت تمصله زوبره قوي وهو بدأ يلعب في بزازها وبالفعل ناكها قوي قوي قوي وقالتله على اني حكيت ليها على موضوع السرفيس وبكده اشرف عرف اني عرفت ، عرفت انه هاج اما شافني عريانه قصاد واحد تاني ، وهنا بدأ نوع جديد من الشهوة يسيطر على اشرف ، وفعلا اما خرج هو وهبة من الروم بتاعتهم سألته قولتله عرفت تصلح الترباس وهبة ردت بميوعة اه يا نودي عرف قوي قوي ، المهم اشرف قالي ما تقومي تلبسي المايوه ونطلع ناخد حمام شمس وفعلا دخلت انا ومروة لبسنا المايوهات وطلعنا انا وهبة ومروة واشرف وناجي بيه فوق السطح بتاع المركب ناخد حمام شمس وكانت مايوهاتنا كأننا عريانين بالظبط ، المهم هبة بقت تتمايع كل شوية واشرف بقى فري جدا وبعدين ناجي بك قام مشغل موسيقى وكنا احنا الاربعة ماشيين على الخطة اللي رسمتها بالظبط ، ناجي قام شغل موسيقى وطلب يرقص معايا قمت انا بصيت لاشرف اللي قالي عادي المهم فضل ناجي يرقص معايا سلو ويحضني ويعصر في وسطي ويضم صدري عليه قوي ويبص على بزازي واشرف زوبره باين من المايوه بتاعه كان واقف زي الصخر وكان ناجي برضو زوبره واقف زي الصخر وانا كل ما ناجي يضمني ليه ابص لاشرف الاقيه عادي والاقي نظرات عينه غريبة وكل شوية يحط ايده على زوبره اللي كان فاضحة قومت انا حاطة ايدي على زوبر ناجي بيه وفاجآة اشرف برقلي جامد ، قومت انا قررت اكسر كل الحواجز وقولتله يلا يا نوجة ننزل الاوضة ، اشرف بصلي كأني واحدة تانية خالص اول مرة يعرفها ، المهم ناجي مسكني من ايدي وشالني ونزل بيا على الاوضة قومت انا شديت اشرف من شعره وسحبته ورايا وهبة ومروة نزلو معانا ، المهم دخلنا الاوضة كلنا وناجي حطني على السرير قومت قولتله مش هتاكل يا نوجة ؟ قام ناجي فاتح رجلي وقاعد ياكل في كسي جامد قوي واشرف مذهول ، قامت هبة قالتله ايه يا شيري زوبرك واقف هو انت لسه مشبعتش من الشوية اللي قضيناهم سوا برا ، قامت مقلعاه الاندر وقعدت تمصله زوبره تاني ومروة طبعا لقت نفسها في الجنس الجماعي وخلت جوزي اشرف قاعد على الكرسي في الاوضة وهبة بتمصله زوبرة قامت هي واقفة على الكرسي وحطت راس اشرف بين رجلها واشرف قعد ياكل في كسها قوي قوي قوي وناجي بياكل في كسي قومت ماسكة الموبايل واديتن ميسد لبنتي سالي اللي كنت سايبالها باب الاوضة مفتوح قامت داخله الاوضة وهي وشها احمررر ومكسوفة جدا قومت قولتلها تعالي يا سالي ، اول ما قولت سالي اشرف اتنفض من مكانه وبصلي وبص لسالي اللي بزازها كانت حلوة ولابسة اندر فتلة بتاع المايوه وكان كسها بارز شوية من الاندر وجسمها لسه بيستوي ، اول ما ناجي شاف سالي قال انا عايزها ، اشرف قاله عايز مين ؟ قاله عايز سالي بنتك ؟ اشرف قال لاء واعترض قامت هبة زودت جرعة المص قوي قوي قوي وهو يقاوم ومش عارف ، وبدأت مروة تلحسله حلمات صدره وهو مش قادر يقاوم ، المهم ناجي سابني وقولتله قوم هات سالي قام ناجي شايل سالي ونيمها جمبي على السرير وانا قعدت اطبطب عليها عشان متخافش وقولتلها في سرها سالي يا حبيبتي انتي مش كنتي بتدعكي كسك واحنا نايمين ؟ قالتلي اه يا ماما قولتلها اهو بصي اونكل ناجي هيدعكهولك شوية اشرف قام مقوم هبة ومروة وجه قالي يا ناهد سالي لا ، المهم قومت انا فاتحة رجلين سالي وقولتله الكس ده يقول لاء ؟ وكان كس سالي جميل ولسه الشعر بينبت فيه بسيط جدا وكان مبلول دليل على هيجان سالي ، قومت مقلعاها السنتيان وقولتله البزاز دي تقول لاء ؟ حبات الفراولة دي تقول لاء ؟ اول ما ناجي شافهم اتجنن كان هينط على سالي ، بس اشرف اتجنن اكتر وحط ايده على كس بنته سالي وقعد يقول هي مش هتستمحل ، انا قولتله ملكش دعوة هي هتستحمل ، قام ناجي موشوش جوزي قاله انا متفق مع مراتك على مليون دولار غيرك ترقيتك في الشغل ومميزات متحلمش بيها ، اشرف اول ما سمع كده قال بس على شرط ؟ ناجي قاله اشرط ؟ قاله ميجيبش جواها ، ناجي قاله انا دافع مليون دولار عشان اعمل اللي انا عايزة ، المهم قولتله سيبه براحته يا اشرف ، قامت مروة قالتلنا اخرجو انتو بقى عشان اجهز سالي وخرجت انا وهبة وناجي واشرف جوزي من الاوضة ومروة قعدت تلحس في كس سالي قوي قوي قوي لحد ما سالي رعشت قامت ندهت على ناجي وفعلا كنا واقفين سامعين صوت سالي وهي بتتأوه ولا اجدع شرموطة في مصر ، خلت ابوها اشرف يهيج قايم شايلني وقعد ياكل في كسي قوي قوي قوي انا وهبة ومروة ، وقضت سالي مع ناجي بيه اسبوع ، وبعدين سافرنا انا وجوزي اشرف وسالي وهبة ومروة ، بس المرة دي اول مرة نتجمع كلنا واحنا اسرة كلها بتمارس الجنس ، كسبنا عضو جديد وهو سالي اللي هتجيب لينا دخل رهيب نظرا لصغر سنها .

افلام جنسسكس محارمسكسي قديمسكس عراقيكلب ينيك بنتنيك حيواناتسكس حصانسكس قويفيلم نيكسكس حيوان

اول ليلة لينا في شقتنا في القاهرة اشرف دخل عليا الاوضة وقالي اقعدي صارحيني بكل حاجة وصارحته بالفعل بكل شئ ، كل شئ ، كان زمان دايما اشرف وهو بينكني كان بيخليني اتخيل شخص معين بالذات بينكني وكان دايما يخليني اندهله باسمه ، الشخص ده كان خطيبي الاولاني وكان شاب صايع جدا وجوزي كان بيكرهوا جدا ومع ذلك كنت كل ما اجيب سيرته جوزي ينيكني ويقولي اندهيلي قوليلي يا سمير وده اسم خطيبي الاولاني ، المهم جوزي فضل يجري ورا سمير ده عايز يعرف فين اراضيه لحد ما عرف انه بيشتغل في مصنع ملابس ، المهم جه وحكالي على اللي توصله في موضوع سمير اللي كان اول مرة يفتحه قصادي ، وفاجآة عرض علينا اشرف عرض غريب جدا

قالي شوفي يا نودي انا ممكن اوافق واعملك كل اللي نفسك فيه عشان تستمري في شغلك ، بل اني هساعدك واحميكي كمان بس على شرط ؟ قولتله ايه ؟ قالي تخلي سمير ينيكك واشوفكم وهو بينيكك ونسجل النيكة دي فيديو

نيك مصريهكلب ينيك بنت - سكس نسوانجيسكس امهاتافلام نيك محارممحارم عربي - سكس اخ واختةقصص سكس عربيسكس اون لاينسكس جميلافلام نيج

وبالفعل روحت المصنع لسمير ووهمته بالحب وقضينا اكتر من شهر نتكلم في الموبايل وينيكني في الموبايل لحد ما في مرة اتفقت معاه يجيلي البيت ، كنا واخدين شقة مفروش انا واشرف عشان سمير اما ينيكني ميعرفش يجيلي تاني ، وفعلا سمير جالي الشقة وجوزي كان مستخبي في الدولار الجرار اللي في الاوضة وسالي كانت في صالة الشقة، سمير قلعني وقعد ينيكني قوي قوي قوي قوي وانا هجت جداااا وهجت لدرجة اني ندهت على سالي بنتي عشان سمير ينيكها بوالفعل سمير قعد ينيك سالي وانا قهوله نيك لبن جوزي ، سالي دي بنت جوزي عايزاك تنيكها وتنيك امها وفضل ينيكنا لحد ما ولعت قومت قايمة وفتحت الجرار بتاع الدولار ولقيت اشرف واقف عريان ماسك زوبره عمال يلعب فيه ، قومت قولتله تعالى يا منيوك شوف سمير وهو بينكني وينيك بنتك وبيهتك شرفك وعرضك ، وقعدت امصله في زوبره قوي قوي وفاجآة قومت حاطة صباعي في طيز جوزي وقعدت ابعبصه قوي قوي قوي وقولتله اني ممكن اهيجه اكتر بس اشوف سمير وهو بينيكه وفعلا سمير قام مبعبص جوزي ووسع خورم طيزه وقعد ينيك فيه قوي وانا الحس بيضان سمير وهو بياكل في شفايف سالي بنتي ، لحد ما قرر يجيب وانا قولتله هات في كسي وفعلا جاب اكبر كمية لبن شوفتها في حياتي في كسي ،

خلصت الليلة ورجعنا بيتنا وسمير معرفش يوصلي تاني ، جوزي اشرف بقى مدير اعمالنا وضهرنا ، الفريق بتاعنا بقى انا وبنتي وهبة ومروة اختي وبقينا نصطاد بنات من على الفيسبوك والانترنت بس اللي بيبقو على الفرازة من الاخر

لا تعليقات