انا والمنقبة الدلوعة

غير مصنف أضف تعليقك
انا والمنقبة الدلوعة, سكس محارم, سكس امهات, تحميل سكس, عرب نار, سكس امهات, افلام نيك, سكس مصرى, سكس حيوانات, سكس اخ واخته, xnxx,

أنا والمنقبه قصه حقيقيه وليسه خياليه
أنا لست من هواه الكتابه ولا غاوى قصص ولا أدب لكن هذه القصه حدثت معى بالفعل وحقيقيه كنت كتبت فى احد على النت بدور على مدام للمتعه وتكون محتره وجاده وصادقه ومرت الايام ويأئست من عدم الجديه من النت وافعاله وأذا بيوم موبايلى رن ووحده بتسألنى عن نفسى أنا مين وأسمى ووتماديت معها وتعرفنا ببعض وبعد عده مكلمات طلبت اشوفها قلتلى أستنا شويه أطملك وفى يوم وجدتها تطلبنى وترجونى أنا تشفنى على الكاميره وشفتنى واذا بها تقلى تعالى فى مصر الجديده فى أحدى الشوارع المشهوره وبمكان معين وأتصل بها ووصلت للمكان اللى أتفقنا عليه وأتصلت عليها وبعد أقل من ربع ساعه وجدت سياره على مقربه منه ولكن لا أعرف من فيها ووجدت موبايلى بيرن وأذا بها تقلى أنت اللى لابس كذا قلتلها أيوه وقربت منى السياره وندت علي وفتحت البابوببص لقيت أمراه منقبه لاأرى منها لا وجها ولا أى حاجه وقلتلى أركب لاتقلق ركبت وأنا مندهش من المفاجأه هل فعلا هيه ده اللى أتعرفت عليها ولا فيه حاجه هتحصل مش عامل حسابها وبقيت فى دهشتى وذهولى أقرب من ربع ساعه وأنا لاأعلم أيه مصير المجهول اللى مستنينى وأذا فى شارع راقى كله هدوء ولا كن بيه ناس برضه يعنى مطمأن للغايه تقولى ليه أنزل لحد ما هحضن العربيه ونزلت وبقيت فى حيره من نفس أهرب وأمش ولا أستنى يمكن اللى أنا مستنيها من زمان هلاقيه معاها المهم أنتبهت على صوتها بتقلى أنت خايف ولا مالك وقلتلى متخفش وأطمن تعالى ورايه ومشيت وراها وأنا لاأفكر سوى أيه اللى هشوفه من المنقبه ده وهل المنقبه ده فعلا محتاجه العلاقه الجنسيه ولا وأشمعنى أنا اللى أختارتنى وطلعنا للدور الرابع وفتحت البابودخلت معاها وجلست فى أوضه كبيره بها أنتريه من النوع القديم واضح عليه المستوى الراقى وبعد عشر دقايق رجعت وترتدى ملابس بيت وبرضه وشها متغطى بالنقابوسألتنى أنت عاوز تعرف أنا مين قلتها أيوه قالتلى أنا ياعم مدام أمال جوزى مسافر وشويه وبعد ما قعدت حوالى ربع ساعه أ وأكتر وبدأت أحس بالطمأنينه دخلت عليا بنتها وكانت جميله جدا وسلمت وقلتلها ماما أنا هنام عوزه حاجه قلتلها ده عمك فلان اللى قلتلك عنه سلمت عليا أبنتها وأمها باستها وقالتلها روحى أنتى نامى حبيبتى بعد ما أبنتها خرجت من الأوضه سألتها عن حبها للجنس قالت أنا مش بحب الجنس أنا محرومه منه وجوزى علطول حرمنى منه وهوحتى موجود متجوز عليا وعلشان كده وخرجت وبعد دقيقه أ ودقيتين دخلت ولقيتها شخصيه تانيه خالص والمفجأه وجدتها أمراه يظهر عليها الجمال ولكن الزمن واضح عليها فهى فوق الخمسين من عمرها وترتدى قميص نوم فاضح جدا يظهر أكتر مما يغطى جسمها وبها طياز كبيره ومدوره وبزاز تطل من فتحه القميص وتطلب المص وبسوه جميله وهجمت عليها من روعه جسمها من غير خوف ولا أى مقدمات ولقيتها بتقلى حاسب عليا أنا جسمى زى البسكويت وعوزه متسبش حته فى جسمى الا لما تشبعها من النيك واللحس وظليت أمسك فى بزازهات وأمصهم وهيه تمص فى شفايفى ونزلت لكسها الذى كان جمره نار وغرقان من شهوتها ويدوب لمستها بلسانى ولقيتها صرخت صرخت مدويه وبتقلى دخل لسانك وألسحلى كسى قوى لسحته لحد صرخاتها بدأت تدوى فى الشقه قمت رافع رجليه فوق كتفى وحبيت ادخل زبرى رفضت وقالتلى لسه شويه وقامت هيه تمصلى زبرى وتلحس البيضات لحد ما بدا السائل يسيل على لسانها وقامت راحت فشخه كسها وأنا نايم على ظهرى ونزلت على زبرى ولما زبرى دخل بالكامل فى أحشاء كسها ظلت تصرخ وتقلى نيك قوى وتطلع وتنزل لحد انا ما روحت قايم بيها وعدلت من وضعى وأصبحت أنا فوقيها وهيه تحتى تتلوى زى التعبان وتصرخ وأفرغت هيه شهوتها مع رعشه وصرخت جميله وأنزلت أنا بكسها لبنى بعد شويه قمت طلبت منى وسألتنى عن تحب تنيك الطيز وطلبت منى هيه أنيكها بطيزها ويالها من طيز جميله كانت أحسن بكتير من كسها حيث ضيق الخرم ولما دخل زبرى حسيت بضيق جمسل على زبرى وهيه تقلى براحه عى طيزى وأقسمتلى أنت أول واحد ينيكنى من طيزى وقضيت ليله من أجمل ليالى النيك فى حياتى ولاكن الغريب بعد ما قضيت الليله كامله معاها قلتلى وعد منك ما تحاولش تيجى هنا ولا تدور عليا تانى علشان ما تأذيش نفسك صدقنى ل ودورت عليا أ وحبيت تيجى هنا هتتأذى قلتلى سبنى أنا كل ما أحتاجك هتصل بيك حاولت أعرف السبب رفضت وقلتلى ما تحاولش تعرف ولا تفهم أكتر من اللازم وقلتلى على فكره أنا منتقبه حقيقى ومحدش شاف وشى غيرك أنت بعد جوزى وبنتى وأسرتى اللى مصرح ليهم يشفونى فقط

,صور سكس متحركة, صور سكس, صور نيك,افلام سكس امهات, سكس مترجم,

https://www.sexnar.net

https://www.sexnar.net أضف تعليقك

سكس

سكس امهات

سكس حيوانات

افلام نيك

صور سكس

سكس اخ واخته

عرب نار

نيك بنت

xnxx

سكس عربى

في عيد زواجي اتناكت من جاري الذي لا أعرفه

غير مصنف أضف تعليقك

في عيد زواجي اتناكت من جاري الذي لا أعرفه

سكس حيوانات, افلام نيك, سكس امهات, نيك بنت, عرب نار, سكس محارم, ءىءء , سكس اجنبى,

اسمي هالة في الثلاثين من عمري متزوجة و أم لطفل، منذ ما قبل زواجي عرفت اني سأتعب مع زوجي كثيراً بسبب صيته كزير نساء ، أما أهلي فلم تتجاوز طموحاتهم ان اعيش مترفة مع رجل أعمال مرموق، و عن سلوكياته قالوا لي اني استطيع تغييرها!!

حاولت مع سعد بطرق غير مباشرة ان أدعه يلازم البيت و أبعده عن شلة السوء، ونفعت أساليبي الاغرائية لفترة قدرت بالشهور فقط قبل ان يفلت الحبل مني ويعود زوجي الى خبصاته ، وكثيرا ما كنت اجد في ملابس عمله واقياً ذكرياً رغم انه لم يستخدمه معي يوماً.
وبولادة طفلي نسيت همومي قليلاً وقررت التركيز على ما ينفع ابني تاركة أمر إصلاح سعد للأيام.
لكن هل همومي كانت بسبب سلوك زوجي فقط ؟
لا… كنت اقضي كثيرا من الليالي التي يضاجع فيها غيري محمومة من الشهوة لا سيما خلال ايام معينة من الشهر .. اتقلب في السرير و احضن وسادته او اضعها بين فخذي متخيلة سعداً يداعبني بأساليبه القاتلة وينتهي بي الامر الى لهاث وبلل ودموع..

عرب نار, سكس امهات, سكس مصرى, نيك بنت, صور سكس, سكس اخ واخته, سكس محارم, ءىءء , افلام نيك, افلام سكس عربى,

في ليلة عيد زواجنا اتصل بي ليلاً من مكتبه معتذرا بأنه لا يستطيع الحضور والاحتفال معي بسبب عمل طارئ سيضطره الى المبيت في المكتب !!!
تظاهرت بقبول الحجة وهممت بالبدء في نوبة بكاء ، كنت قد وضعت طفلي عند امي حتى نحتفل انا و سعد براحتنا والآن انا وحدي مع شموع وكيكة وورود لن يشاركني فيها احد.

سكس حيوانات, صور سكس حيوانات, xnxx , بورنو 300 ,تحميل افلام سكس, نيك مترجم , افلام نيك اخت,

سمعت صوت المطر يتساقط في الخارج..تذكرت الغسيل وهرعت الى الشرفة ، وما ان بدأت لم الملابس من على الحبل حتى شعرت بحركة على الشرفة القريبة المقابلة، فإذا بشاب واقف يتأمل المطر، او كان ينوي تأمل المطر ثم قرر ان يتأملني…
كان الشاب جامعياً مستأجراً للشقة مع اصدقائه..
كنت اسمعهم احياناً يتحدثون بصخب او يغنون ويتسامرون ، وكان ذلك يسليني ويذكرني بأيام الدراسة الرائعة..
تظاهرت بعدم رؤيته .. مرت ثوان قبل ان يفتح فمه ويمطرني بوابل من كلمات الغزل عن قوامي وشعري ،
بدأ بكلمات مهذبة مثل القد المياس والشعر الرائع..ثم تحول الى الفاظ فاحشة كان لها وقع الزب في كسي ..حتى اني صرت اتباطأ في عملي كي يطول تلذذي بشعور اني مرغوبة ومشتهاة ..وكانت الذروة عندما قال ملمحاً الى بزازي البارزين: هل حليبكم رخيص ام غال كما في السوق ؟ اتوق الى قطرة.. مصة واحدة .. اما انا فحليبي رخيص بل مجاني .. انه يغلي غلياناً ..الا تحبينه ساخناً..مع البيض والنقانق؟
وما ان رآني اكاد انهي لم الثياب حتى اندفع يقول: حسناً ..اذا كنت خجلة اعطيني اشارة ما .. برأسك برمش عينك.. وقبل ان ينهي كلامه أفلتت مني بلوزة وسقطت في الشارع ..شعرت بالخوف لاسيما عندما رأيته يدخل شقته مسرعاً وكأنما فهم ان تلك كانت اشارة ما مني .

دخلت البيت ووضعت الثياب على كرسي و انا انظر الى الباب وقلبي يدق بعنف، و ما ان سمعت طرقات حذرة حتى بدأت ارتجف لا ادري خوفاً ام خجلاً ام …رغبة..كان باستطاعتي الا اهتم ولتذهب البلوزة الى الجحيم ..لكن هل اريد البلوزة ام من احضرها لي؟..
فتحت الباب فتحة ضيقة جداً تكفي لأخذ البلوزة او للتظاهر بأني اريدها هي فقط ، وجدت الشاب يمسكها وهو ينظر اليّ بإمعان وعيناه تلمعان.. كان يبدو في العشرينات ..لطيف الملامح ..في مثل طولي ،حنطي اللون دقيق الجسم.. مد يده بالبلوزة دون ان يبدي اندفاعا للدخول ، اخذتها منه محاولة ألاّ انظر اليه ..اغلقت الباب بسرعة و انا ألهث.. وفجأة وكأن كسي اطلق عواء رهيباً دفعني لأن اعود و افتح الباب..لأجد الشاب واقفاً بابتسامته نفسها ، عندها دفعني الى الداخل و اغلق الباب بقدمه بينما ذراعاه تحتضانني بعنف بالغ ..وراح يلتهم شفتاي بنهم و انا ذائبة في حرارة لعابه ..
ألقى بي الى الارض وانحنى فوقي ينزع عني فستان الحفلة التي كنت اظن اني سأبدأها مع زوجي.. استسلمت لحركات جاري المجهول ..عرّى نصفي العلوي وخلع كنزته المبللة ليلصق صدره العاري ببزازي الممتلئين ويبدأ بمص شفتي عنقي و بزازي بجنون وهو يهمس ب(أه ..أه .. أه ) لكن ال(أه)التي كانت تخرج من فمي كانت اقوى . كنت احتضن رأسه المبلل بقطرات المطر وهذا لوحده اشعرني بلذة لا توصف ..نهض ليخلع بنطاله وسرواله الداخلي بسرعة وكنت انا تخلصت من سروالي الشفاف الذي ارتديه في المناسبات .. (انت الخاسر يازوجي العزيز.. انظر من حل مكانك الآن)..
رفع الشاب ساقيّ ليمرغ وجهه في كسي مداعباً بظري بلسانه وانفه و انا اتأوه واشهق في كل ثانية ..
بدأ يدخل زبه الذي تمدد وانتفخ بشكل لا بأس به ..
دخل الزب الفتي في كسي المحروم ليبدأ معركة شرسة من النيك دامت نحو ثلث ساعة ارتعشت فيها اربع مرات ..
تناغمنا خلالها في قول أه أه أه أه ..
وفي المرة الاخيرة تناوبنا في الصراخ لدى وصولنا ذروة مشتركة لم يقطعها الا ابتعاده فجأة ليقذف حليبه الساخن على الارض وهو يزمجر دون وعي..
ارتمى على الارض لاهثاً ، كنت أتأمله و انا التقط انفاسي وكسي شعر بالاكتفاء ..تبادلنا النظرات المبهورة ..

قصتى مع مدام امل الشرموطة

غير مصنف أضف تعليقك
قصتى مع مدام امل الشرموطة
 بصيف 2010 وكان عندى شغل فى اسكندرية واجرت شقه مفروشه هناك ..كانت تسكن امامي مدام امل زوجها صاحب تجاره كبيره هناك وكان يخرج بالعاشرصباحا ولا يرجع يوميا الا الثانيه صباحا ..كانت امل سيده بالخامسه والثلاثين سيده جميله الوجه وجسمها مملتئ نوعا ما .. بس تتميز ببشره جميله وانوثه بمشيتها وصوتها وطريقه تعبيراتها
كنت اخرج دائما من شقتي واري باب شقتها المفتوح وهي تجلس علي الكنبه تشاهد التلفاز .. كانت شقتها مفروشه بافخم الاساس ولكني كنت اجد فيها الشعور بالوحده ..وكان شباك مطبخ شقتي يواجه مطبخ شقتها وكذلك شباك الحمام ..
كنت اراهات دائما تقف بالمطبخ وهي بقمصان نوم تعد الطعام لاولادها .. وكانت من حين كنت بالخروج والدخول اشاهدها جالسه بالصالون تبتسم لي فقط ..كنت اري زوجها يركب سيارته بالصباح للذهاب لتجارته .. كان عندي فضول غريب ان اعرف هذه السيده اللي ابتسامتها الدائمه جعلتني اثار لاني اعرف هذه السيده الرقيقه الناعمه..
ابتدات بالدخول والخروح اقول لها السلام وصباح الخير وصباح النور …وهي ترد
تعودنا علي بعض .. وابتدات مدام امل بالوقوف وبالحديث معي .. وتسالني انت من اي بلد وتعرفت علي وعرفت مني اني لست متزوج واني اعيش بالقاهرة .. وتوطدت علاقتنا … وحسيت بان عيونها تتكلم لي بانها تريد شئ مني بس عندها خجل ..
ابتدات امل بالليل عندما ينام اولادها تدخل المطبخ وهي في ارقي زينه وتلبس عريان والمكياج الصارخ وتتعمد ان تلفت نظري ليها .. وبعد ذلك تختفي بابتسامه ..
ابتدات ادخل المطبخ بالليل بمايوه السباحه السليب اللي يظهر من الخارج حجم زوبري .. وابتدات اشد زوبري ليها حتي انها كانت تقفل المطبخ وتجري وباليوم الثاني تسلم علي وعيونا بالارض ..
احسست اني ابتدات اثير امل قليلا بس انا كمان حسيت اني عاوز انيكها بقوه ..
احسست ان امل محرومه ومكبوته وانها باحتياج لرجل بس طير من الصعب اصتياده الا اذا هو ترك نفسه للفخ ..
ابتدات ادخل المطبخ بالليل واتعمد اخرج راس زوبري من جانب مايوه السباحه كانت تنظر وتجري .. وترجع تاني .
المهم حسيت انها كمان بتلبس اسخن قمصان نوم وتظهر صدرها وفخادها المليانه..
بيوم كنت بالمطبخ ولقيتها ببييبي دول ازرق .. يجنن وكسها مالي شورت البيبي دول وصدرها نافر للامام وابتدات اقلها اقلعي وهي تشاور لالالالا بصباعها .. المهم انا اشاور لها ان تريني صدرها وهي تشاور لالالا ..
المهم اخرجت لها زوبري شافته وجريت قفلت الشباك..
باليوم التالي خرجت وكان باب شقتها لاول مره مقفل ..انا كمان تعمدت قفل شباك المطبخ ولم تراني يومين.. خرجت من شقتي وكانت جالسه علي الكنبه طنشتها وماقلتش لا صباح الخير ولا صباح النور .. ومشيت لحالي رجعت في المساء ووجدتها جالسه لقيتها بتقولي لا سلام ولا كلام قلتلها لالا ابدا انا فقط مش عاوز ازعجكك قالت لا ابدا مافيش ازعاج ..
المهم لقتها بتقولي بكره انت معزوم علي الغدا ح اطبخلك واجبلك غدا .. قلت شكراوقفلت الباب ودخلت … المهم جلست اشاهد التلفزيون وهنا سمعت دش امل شغال والمياه تنسال جريت لقيت نور الدش واكاد اري ظلال امل من خلف الزجاج الغامق …اتجننت من المنظر وحسي ات زوبري شادد وراسه نفسها تقتحم كسها ..
باليوم التالي بالظهر كانت امل امام الشقه بصنيه اكل فيها المحمر والرز والمكرونات اكل يكفي اكتر من شخصين
اخدت الصينيه وطلبت منها الدخول قالت لالالا ما اقدرش .. المهم حسيت اني عاوز انيكها وكلفني ما يكلفني حتي السجن او الاعدام فرقتها ونعومتها وعيونها جننوني قلت لنفسي لازم هناك طريقه اجعلها تدخل بيتي …بس ازاى ؟؟؟
, ءىءء. سكس ام وابنها, نيك بنت, سكس اخ واخته, افلام نيك,عرب نار, سكس امهات, سكس حيوانات, صور سكس, قصص سكس, xvideos ,

الشرموطة والبواب

https://www.6neek.com أضف تعليقك
الشرموطة والبواب
,صور سكس, سكس على الكام, افلام نيك, نيك محارم, صور سكس, صور نيك, سكس محارم, عرب نار,

كنت بحكم عملي اسافر خارج مصر كثيرا, سفريات ليست طويلة و ليست قصيرة ايضا. انا اسمى وليد اعمل مهندسا بأحدى شركات المقاولات, ابلغ من العمر 45 عاما, لدي طفلين و متزوج من ولاء التي تبلغ من العمر 38 عاما. امرأة جميلة شكلا و جسما. فرسة كما يقولون بالعامية. جسم ابيض مربرب بلا زيادة في الوزن, بزاز كبيرة ممتلئة و مرفوعة ذات حلمات وردية غامقة. طياز مرفوعة مستديرة و كبيرة تعشقها الأعين. كانت حياتنا حياة عادية, لم اقصر يوما في اي شيئ لا معنويا و لا ماديا, و جنسيا كنت امارس معها الجنس مرتين اسبوعيا و هو معدل كبير بالنسبة لشخصين متززوجين منذ 17 عاما.
تبدأ قصتي عندما كنت بالخارج و انهيت عملي قبل موعده بيومين كاملين فقررت العودة الي مصر دون اخبار زوجتي و ابنائي كي تكون مفاجأة و لكن ليتني ما فعلت. هبطت طائرتي في حوالي الثانية بعد منصف اليل و كنت امام المنزل في الثالثة و النصف. دسست المفتاح بهدوء في الباب حتى لا اوقظهم و تسحبت الى غرفة النوم و لكن لم يكن هناك احد. زوجتي ليست بالمنزل. ذهبت مسرعا الي غرف الاولاد فوجدتهم نائمين بهدوء. اين انتي يا ولاء؟ نزلت الي الشارع و دخلت جراج العمارة فوجدت السيارة مكانها, اللغز يزداد تعقيدا. هل تبخرت اذا؟ اين ذهبت بدون سيارة في هذا الوقت المتأخر؟

,صور سكس, سكس على الكام, افلام نيك, نيك محارم, صور سكس, صور نيك, سكس محارم, عرب نار,

كان ادينا بواب من النوبة اسمه محمد يعيش بمفرده في غرفة في اخر ركن في الجراج, ترددت ان اذهب اليه لأسأله عن مكان زوجتي, سيكون موقفا محرجا جدا. استجمعت قوتي و ذهبت و قررت ان انظر اولا من طرف النافذة لارى ان كان نائما ام مستيقظا و يا لهول ما رأيت
كان محمد البواب النوبي نائما على ظهره عاريا تماما و جسده الاسمر يلمع تحت ضوء مصباح الغرفة و كان زوبره منتصبا و كبيرا و غليظا للغاية, ثم رأيتها
رأيت ولاء راكعة بين قدميه عارية تماما و تقوم بمص زوبره بتلذذ و نهم شديد, ابعد عيني عن النافذة و انا غير مصدق, ضربت رأسي في الحائط لأتأكد اني لست نائما احلم بكابوس سخيف. اقتربت اكثر و ان متخفي في ظلمة اليل و المكان و ادخلت رأسي اكثر لأارى بوضوح, لم يكونوا وحدهم. كان هناك رجلا نوبيا اخر علمت فيما بعد انه ابن عم البواب و يدعى اسماعيل. كانت ولاء ترضع زوبر محمد و اسماعيل ينيكها من الخلف, كان زوبره اكبر قليلا من زوبر قريبه و كانت ولاء تأن و تغنج باستمتاع. كان عقلي يصرخ, يا شرموطة يا زانية, لم تكتفي بخيانتي مع البواب فقط بل تخونيني مع اثنين؟ اثنين يا ولاء؟ لماذا؟ ما الذي قصرت فيه حتى تفعلي بي هذا. استمريت في المشاهدة و انا مشدوه و مأخوذ, مسلوب الارادة. قامت ولاء لتركب على زوبر محمد الضخم و تبتلعه في كسها و العسل يقطر منه ثم جاء اسماعيل و دفع زوبره في خرم طيازها العملاقة و اخذوا ينيكوا فيها سويا من كسها و طيزها و يضربونها على بزازها و طيزها. كان محمد يرضع من بزازها و يأكل شفتيها الجميلة و اسماعيل ينيك طيزها و يضربها و يقول لها يا زانية يا بنت المتناكة, جوزك الخول مش مكفيكي يا لبوة يا شرموطة. كنت ارتعد و ان اسمع و ارى كل هذا و احسست بقضيبي ينتصب حتى اني لا اراديا اخرجته من البنطلون حتى لا يختنق. ثم نامت ولاء على ظهرها و دفع اسماعيل بزوبره الى اعماق كسها و اخذ ساقيها على كتفه و هو يلحس كعوبها و باطن قدميها التي مثل الزبدة, اما محمد فقد جاء بجانب رأسها و قال لها الشفايف دي لازم تتناك, انتي لازم تاخديه في بوقك. و بالفعل اخذ ينيك فمها بعنف و هي لا تستطيع الصراخ. استمرت النياكة على الفراش القذر لمدة ساعة اذاقو فيها زوجتي كل انواع النياكة و في النهاية قامو بحلب ازبارهم على وجهها و بزازها. كان كمية مني غزيرة و كبيرة و كثيفة للغاية, ثم قامت ولاء و و ودعتهم و لكنهم اخبروها بأن تأتي اليهم مساء الغد لأن هناك اثنان اخران سيشاركان في الحفلة.

حفلة!!!! هل ستتناك زوجتي من اربع رجال غدا؟؟ هل تزوجت ممثلة افلام بورونو و انا لا اعلم, كم انا مغفل.
لم ادري ماذا افعل, خرجت مسرعا الي الشارع و معي حقيبة سفري, طلبت سيارة من اوبر و ذهبت الى فندق قريب لأبيت فيه و افكر ماذا افعل و كيف سأتصرف.

ذكرياتى والجنس مع خالى

غير مصنف أضف تعليقك
ذكرياتى والجنس مع خالى
افلام سكس, سكس محجبات,سكس اغتصاب, سكس محارم, xnxx, صور سكس عربى,

قصتى بدأت من حوالى سنه او سنه ونص انا عندى اثنين اخوات بنات اصغر منى واحده 11 وواحده 6 وانا دلوقتى 17 وعندى خالى عايش فى بلد تانية بس بيجيلنا فى الاعياد والمناسبات يعنى كل فتره واحنا بنحبه جدا ومابيعديش يوم من غير مانكلمه وطبعا بنقعد قودامه عادى يعنى بس انا مش بقعد مافورة يعنى بقعد ببيجامه او كاش مايو اللى عند الركبه كده وعمره ماشفت خالى بصلى او حصل حاجة بالعكس كل حاجة طبيعية وطبعا اختى الصغيرة بتلعب معاه وبترخم عليه وكان يقعد يجرى وراه ويعضها وتعضضه وكده وفى يوم من الايام كانت اختى بتلعب مع خالى فى الاوضه عندنا وكنت انا وهى وخالى بس وعلى فكرة خالى عنده حوالى 24 سنه وطويل وجسمه كويس ومتناسق وكانت اختى بترخم على خالى وكانت بتضربه وتجرى فكان بيمسكها ويعضها يعنى فى ( الاس ) من ورا يعنى فعضها جامد فعيطت وراحت الاوضه بتاعت بابا فانا قلتله حرام ياخالو خليتها عيطت قلى بس دى زهقتنى واسكتى بدل ماعيطك انتى كمان قلتله ياعم روح ماتقدرش قلى ماشى اقعدى ساكته وقام عشان يصالح اختى قمت انا ضرباه جامد على ظهرة فقام ماسكنى من رقبتى جامد وكنت هعيط وسابنى ومشى قمت انا روحت زقيته جامد خبط فى الحيطة فقام رجعلى وقام مسكنى ونيمنى على السرير وعضنى فى ( الاس ) يعنى عضنى مرتين جامد خالص وقام سابنى وقلى قومى بقه عيطى انتى كمان وقام وهو ماشى قمت انا رايحة خبطاه جامد بعصايه فقلى انتى كده هتخلينى اعضك عضه ماتنسهاش فى حياتك قلتله ماتقدرش وجريت منه فقام مسكنى ومنيمنى تانى وقام عضنى تانى وانا بهزر وكده وهو بيعض وقمت قلتله هههههههه انت بتعمل ايه انت فاكرنى شمس ( اختى الصغيره ) قلى كده طب انا هوريكى وانا كنت لابسه بيجامة ستان اللى هما خفاف دول فقام شد البنطلون بتاع البيجامه جامد نزله تحت وبان الاندر بتاعى وقام عاضضنى من ( الاس ) كده من غير هدوم بس عضنى جامد وعلمت فى مكان العضه فقمت معيطه وقايمة انى يوم كنت فى البيت انا واختى الصغيرة وهو وكالعاده بيلعب مع اختى الصغيرة وحصل نفس الموضوع تانى وعض اختى بس ماعيطتش وانا قلتله على فكره انا مش ههزر معاك تانى عشان انت عضتنى جامد والعضه لسه معلمه فقلى معلش انتى اللى نرفزتينى وبعد شويه اختى نزلت عند عمتو تقعد مع بنتها الصغيرة وسابتنا لوحدنا وخالو راح قعد على الكمبيوتر على النت قمت انا رايحة جايبه ثلج من الفريز وحطتتهولو فى ظهرة فقام جرى ويلف لحد ما طلع الثلج ورماها على الارض وقلى يابنتى انتى ماحرمتيش قلتله لالالالالا قلى ماشى وقام خارج من الاوضة فسبته وريحت على السرير وفجاءه لقيته داخل عليا وماسك حته ثلج كبيره وقلى انتى اللى ابتديتى وجريت منه بس مسكنى وقان منيمنى وحطلى الثلجة فى ظهرى قمت ناطه وجاريه وقلتلته وقعت هههههه قام قلى ماشى وقام ماسك الثلجه تانى وماسكنى جامد وشدلى البنطلون تانى وقام حاططلى حته الثلج تحت الاندر على الاس كده وحاطط ايده على الاندر من فوق وفضلت الثلجه تلسع فيا لحد لما صرخت جامد وقعدت اعيط هو شافنى بيعيط فجيه جنبى وقلى ايه يا حبيبتى مالك بتعيطى ليه مش انتى اللى ابتديتى هزار قلتله بس الثلجة كانت ساقعة ووجعتنى قوى قلى معلش وطبعا ده كله وانا نايمه على السرير فلقيتة كده جه منزلى الاندر وقلى انا هبوسلك مكان الوجع وماتزعليش فقلتله لا ياخويا خلاص قلى لا و**** لازم ابوسه عشان ابقى صلحتك وقام بايس الاس بتاعتى شويه من فوق ومن تحت وكده يعنى وانا بصراحة نمت وهو بيبوسها وقام بعد مابسها قام قايم وسايبنى وماكدبش عليكم كانت اول مره احس بشعور الجنس او القشعره وهو لما قام انا قمت عشان استحمى مكان المايه اللى غرقتنى مكان الثلج ودخلت استحمى وانا بستحمى هو فتح الباب عليا وقلى ها لسه فيه حاجه بتوجعك فقلتله لا قلى ماشى وجه يمشى قمت انا رشاه بالميه كتير وغرقته قلى تانى يابنتى ناتى مابتحرميش انا ممكن اخليكى تعيطى قلتله مش هتعرف الثلج مش هياثر عشان انا بستحمى قلى انا ممكن اخليكى تعيطى بطريقة اسهل بكثير قلتله ورينى ياخويا قلى ماشى وفجاءه قام دخل احمام معايا وقلى انا هوريكى وقام رافع رجلى الشمال على البانيو من فوق ونزل عندى تحت عند ( انتو فاهمين بقى المكان بتاع ليلة الدخلة ) وقاعد يبوس فيه ويلحس جامد وبصراحة اول مالمسنى وقعد يبوسنع انا وقعت فى البانيو لان رجلى ماشلتنيش قام قلى مش قلتلك وفضل يبوس ويلعب بلسانه وقلى كفايه عليكى كده وسابنى وخرج انا خلصت دشى بس طبعا كنت تعبانه جدا وقمت لفه نفسى بالفوطة وطلعت لقيته قاعد على الانتريه فقمت رايحه عنده وقتله خالو هو انا لو قلتلك اعمل معايا كده تانى هتعمل ولا هتقول عليا ايه قلى هقول عليكى قليلة الادب بس هعملك اللى انتى عايزة فقام قلى ققفلى باب الشقه كويس وانا روحت ققفله ولما رجعت لقيته بيكلم ماما وبابا وبيقولهم انتو فين عشان هجيلكم انا و ( ساره – مفروض انها انا يعنى ) قالوله ماشى احنا فى منطقة ……. وهنروح بعد كده فى ……. وهنستناكم هناك فقلهم ماشى وبعد لما قفل قلتله احنا هننزل قلى لا ده عشان نتاكد انهم هيتاخروا ويستنونا بره فقلتله ماشى فقلى ادخلى اوضتك يلا فدخلت وبعد دقيقة لقيته داخل ورايا وكنت انا طبعا لسه لفه الفوطة فقلى نامى على السرير على ظهرك فنمت فقام جه نام جنبى وبسنى فى بقى بوسع طويله قووووى ماعرفش كانت قد ايه بس كانت جميله جدا وبعد كده قام شادد الفوطه ومقلعهانى خالص ونزل يبوس صدرى فترة كبيرة لحد لما خلانى مش قادره استحمل وبقى كل شوية ينزل على بطنى وعلى المنطقة اللى تحت البطن ويلحس ويبوس فيها وانا كنت طبعا فى عالم تانى خالص قعد يعمل كده حوالى نص ساعه وبعد كده لقيته بيقولى نامى على بطنك ووشك نحيت السرير من بره فانا مفهمتش الا لما لقيته قلع هدومة وبقى عريان خالص وقام جه عند وشى كده وحط يعنى ( عضوه ) على وشى وقعد يلعب بى شوية على وشى وعلى خدودى ويلمسوه على شفايفى وكنت كل لما اجى ادخله فى بقى كان مايرداش وقال براحه بس وبعد شويه قلى افتحى بقك وقام حاطه فى بقى براحه وقلى اعتبريه مصاصة وانتى بتمصيها وفعلا فضلت اعمل كده على بتاعه من فوق شويه وبعد كده دخلته شوية كمان فى بقى وبعد شوية دخلته كله فى بقى وقعدت امص فيه حوالى ربع ساعه وهو طبعا مبسوط وانا بردو كنت مبسوطة جدا وبعد كده قلى لفى كده وقام حاطط رجلى على كتفى ونزل بوشه عندى تحت وقعد يلحس ويبوس كتير لحد لما حسيت انى مجنونة وعندى فوران فى جسمى كله فضل يعمل كده وانا عماله اتاوة وقول اه اه من كثر اللى بيعمله وشوية شوية لقيت فى حاجات عماله تنزل منى كتير وكل مالحاجات دى تنزل هو يعمل اكثر وانا حسيت انى لو وقفت هقع وبعد كده قام لفنى ونيمنى على بطنى وقعد يبوس فى الاس شوية وبعد كده قام حاطط شوية ميه من بقة عندى ورا فى الوسط يعنى على اللى كده بقى انتو فاهمين وحط صباعه براحة وقعد يطلعه ويدخله وسالته انت بتعمل ايه قلى عشان انتى لسه ضيقه من ورا فلو حطيت جواكى بتاعى هيعملك ضرر كبير قلتله ماشى وسيبته لحد ماحط صبعه التانى والثالث وقام قايم بعد شوية وقلى مصى بتاعى تانى قعدت امص شوية وبعد كده قلى نامى على بطنك تانى وقام جايب مخده صغيرة وحاطها تحت بطنى كده وقلى افتحى الاس بايدك كده شوية وقام حط بتاعه فيا براحه كده فضل ملمس بتاعه فى الاس عندى من جوة شوية وبعد كده بدء يدخلو واحده واحدة وانا حاسه بالم كبير قوى بس كنت مستمتعه كتير لحد لما دخله كله جوايا وبعد كده قلى انتى كده تمام بس بقه عايزك توطى صوتك شوية عشان امتعك فمفهمتش وقلتله ماشى وقام براحة يطلع بتاعه ويدخلة براحة وشوية شوية بقى بسرعه ثم اسرع ده حتى انا حطيت راسى فى المخده عشان صوتى مايعلاش وفضل يدخله ويطلعه جوايا اكتر من 20 دقيقة جامد وانا بقيت زى الفسيخة تحتيه وتعبانة وهيجانة واعصابى بايظة لحد لما قلى انا قربت انزل جواكى اللحاجات تحبى انزلهملك فى بقك ولا فى الاس قلتله لا فى الاس قلى طب هاتى بقك وقعدت امصله شوية وبعد كده قلى لفى بسرعة وقام مدخلى فى الاس شويه وقام منزلهم جوايا فى اللحظة دى انا حسيت بسخونه ومتعه جامده جدا وقمت قفله عليه جامد عشان مايطلعوش وفضل سايبه جوايا شويه لحد لما هدينا وقام مطلعه وقلى قومى يلا استحمى بس انا طبعا ماقدرتش ققوم وبعد شوية قمت استحميت وهو استحمى ولبسنا وقعدنا

, سكس اخوات, سكس اونلاين, سكس سحاق, سكس اجنبى, قصص سكس, سكس مساج, صور سكس, سكس مترجم, افلام نيك,

طلبت جارها علشان يمتع كسها نيك

غير مصنف أضف تعليقك

 

طلبت جارها علشان يمتع كسها نيك

حيث سمعت ان جارتي الشرموطة تطلبني في بيتها وقف زبي على الفور فانا اعرف انها قحبة و الجميع في الحي يعلمون بالامر و انا كنت كلما اراها اتغزل و اتحرش بها و اشعر برغبة كبيرة في لمسها لكن لم اتوقع انها ستطلبني و هي في البيت تنتظرني . و لما وصلت تاكدت انها تريد الزب لانها كانت جالسة و رجليها مفتوحتين و انا كنت اعلم انها خلعت ثيابها الداخلة و اقتربت منها و بدات افتح سحاب البنطلون ثم اخذتها في الحضن و بدات اقبلها من فمها بحرارة كبيرة جدا و احك زبي على جسمها حتى سخنت و سخنت معي و رفعت الروب لادخل لها زبي في كسها
و لما دفعت زبي في كس جارتي الشرموطة صاحت اي اح اح و انا اكملت ادخاله و كسها كان عرقان و جاهز و اكملت ادخال زبي حتى ادخلته للخصيتين في كسها بقوة كبيرة و كنت احركه و اخضه و رجه بحرارة و هي توحوح اه اه اه اح اح اح اح . و كنت واقف اقبلها و ادخل زبي في الاول لكني سخنت و لم اعد اكتفي بذلك الامر بل طرحتها على ظهرها و رفعت رجليها حتى اكون في وضعية احلى و جارتي الشرموطة ايضا كانت توافقني تلك الرغبة و تلك الوضعية و تركتني احرك زبي في كسها بقوة كبيرة و انا ادخله بكل حرارة و احس بانتعاش جميل في زبي و حلاوة لا مثيل لها
و بدات جارتي الشرموطة تصرخ اه اح اح اح و سخنت بسرعة لما ذاقت زبي الكبير و كسها كان يفرز المزيد اكثر من رحيقه على زبي و يزيد في حلاوة النيكة و متعتها و انا استمتع بكل تلك اللحظات الجميلة و احس بتلك اللذو الساخنة جدا مع كل حركة من زبي . و احيانا كنت ازيد في تحريك زبي حتى تزيد المتعة ثم ابطئه حين احس اني لو واصلت على ذلك الريتم فاني ساكب و مارست نيك جميل و ساخن و رفعتها و انزلتها و ادرته و قابلتها و مارست مع جارتي الشرموطة نيك ساخن جدا و جميل و هي تلهث و تصرخ اه اح اح اح و كانت في محنة كبيرة و رغبة ملحة في تذوق الزب الساخن
و اخبرتها اني احب ان اقذف في صدرها حين اقتربت من الانزال و انا اقبلها بجنون جنسي كبير و اعانقها و زبي ما زال يحفر كسها لكن لما بلغت الرعشة سارعت بسحب الزب بقوة و وضعته على صدرها كما كنت اريد ان افعل . ثم انفجر زبي و هو بين اصابعي و موجه نحو صدرها المثير و كان الحليب ينزل و انا اشعر بلذة خروج الحليب الساخن و جارتي القحبة ما زالت تحك في كسها كانها لم تشبع من الزب و النيك بعد و تريد ان ابقى انيك بلا تو

أفضل فيتامين للشعر والأظافر

غير مصنف أضف تعليقك

أفضل فيتامين للشعر والأظافر

, سكس امهات, افلام نيك, عرب نار, افلام نيك, تحميل افلام سكس, افلام سكس حيوانات, سكس اون لاين, سكس اب وبنته, نيك بنت, xnxx,


إذا كنا نمر بمرحلة سيئة من الإجهاد البدني، والعقلي سوف يعاني جسمنا، وفي بعض الأحيان يعطينا علامات تجعلنا نعيد التفكير في نمط حياتنا (من هجمات القلق، والأرق، والصداع، وعدم التركيز، والنعاس المفرط أثناء النهار، والتعب الذهني).

الشعر والأظافر تعطينا الكثير من المعلومات عن حالة الجسم، هذه العناصر حساسة للغاية للتغيرات لأن خلاياها تتجدد باستمرار، وحين حدوث أي مشكلة فيهما، نهرع إلى الحلول لعلاج المشكلة التي أصابتها، كما أن العثور على الحل ليس معقدًا، طالما أننا نقدر أن نحدد المشكلة. لذلك، إذا لاحظنا أن شعرنا أصبح جافًا، وهشًا، ومتعبًا، فربما صار مفتقرًا إلى الفيتامينات، وينطبق الشيء نفسه على أظافرنا، إذا أصبحت تتكسر بشكل كبير، أو أصبح لونها باهتًا، فهذه إشارة انذار لنا لنعمل على حل المشكلة، ونعالجها. في مقالنا سوف نتطرق إلى أهم الفيتامينات المفيدة للشعر، والأظافر، فتعالوا معنا.

نيك محارم, سكس اخ واخته, سكس امهات, سكس جماعى, سكس ديوث, افلام نيك, سكس حيوانات,

ام صاحبى العاهرة

غير مصنف أضف تعليقك
ام صاحبى العاهرة

,سكس محارم, قصص سكس, افلام سكس امهات, تحميل افلام سكس, سكس محارم, سكس مصرى, افلام نيك, سكس محارم, سكس بنات, سكس لبنانى,

ام صاحبى الشرموطه
صباح الخير او مساء الخير ع حسب الوقت اللى انت بتقرأ فيه القصه انهارده هحكيلكو قصتى مع (ساميه) ام صاحب عمرى اللى متربيين مع بعض الاول اسمى احمد زيدان واصحابى بينادولى بزيزو 25 سنه طولى 178 سم و وزنى 75 كجم لون بشرتى قمحى وعينيا عسلى شعرى اسود وسيم الى حد ما وجسمى مظبوط بسبب حبى للرياضه وخصوصا كره القدم وقصه انهارده حصلت من حوالى 5 سنين مع ام صاحبى وصديق عمرى وزيى زى اى شاب مننا بصيت على جسم ام صاحبى حتى لو نظره عابره (هههههههههههه حلوه نظره عابره دى تحس فيها بعمق كده) اوصفهالكو (ساميه 45 سنه متوسطه الطول والجسم مش رفيعه اوى ولا طخينه بزازها فوق متوسط وطيزها متوسطه بس قابه لبره كده حاجه فاجره شعرها اسود ولون عينيها بنى وبشرتها بيضا زى القشطه ودايما بتهتم بنفسها مع انهم على اد حالهم شويه واللى يشوفها يديها اصغر من سنها) المهم كانت صدمتى فيها لما اكتشفت انها شرموطه ودا اللى هحكيهولكو دلوقتى واسف ع المقدمه الطويله دى
قصتنا تبدأ لما كنت قاعد فى يوم وجالى تليفون من واحد صاحبى بيقولى انه جاب شقطايه شرموطه اوى من النوع اللى انا بحبه اللى هو فوق ال35 وخبره وقولتله خلاص انا دايس قالى خلاص احنا معانا الحشيش هات انت الخمره وانت جى قولتله خلاص هاجيب الحاجه واجيلك على الشقه وفعلا نزلت من البيت وجيبت الحاجه وروحت على الشقه وطلعت لاقيت (عصام و محمود) صحابى قاعدين فى الصاله و(على) صاحبى مع الشرموطه جوا وقعدنا وشربنا وبعدين وبعدين (على) طلع ودخل (محمود) بعده ولاقيت (عصام) بيقولى دورك اللى جاى انا دخلت الاول وفعلا بعد ما (محمود) ما طلع دخلت لاقيت فرس ابن متناكه نايمه على السرير ومديانى ضهرها وعليها كسم طيييز فاجره فجر الدنيا ولسه بتلف وبتقولى هاتقف عندك كتير وياااااادين امى اييييييوه زى ما انتو توقعتو دى ساميه ام صاحب عمرى وانا قولت بردو بشبه على الطيز دى هههههههههههه وانا من الصدمه لسانى اتربط ومبقتش عارف اعمل ايه ولا اقول ايه ام صاحبى طلعت شرموطه لا وبالفلوس كمان احااااااا ايه الاوفر اللى انا فيه دا ما انا ياما اتمنيت انيكها بس بردو مينفعش دى ام صاحبى ولاقيتنى بقولها ليه كده فهمينى كانت هى غطت نفسها وبتقولى وحياتى عندك متقولش لكريم هيموتنى انت مش فاهم حاجه روحت قاعد جمبها على السرير وقولتلها طب فهمينى قعدت ترغى رغى كتير اوى بختصار كده ان الحاجه وحشه وانها محتاجه حاجات كتير منها الفلوس عشان تكفى مصاريف البيت وان الفلوس ان اللى بيديهالها محمد مش بتقضى وانها اتحوجت لناس كتير اوى من بعد ما جوزها مات وانا قاعد جمبها على السرير مش باصصلها ومش عارف اعمل ايه وفى الاخر قررت انى ماليش دعوه روحت قايم بطريقه دراميه كده من غير ما ابصلها وقولتلها بصى انا ماليش دعوه وطالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه وسيبتها وخرجت ولما خرجت صحابى بيقولولى ايه يا نجم مش عوايدك تخلص بدرى قولتلهم مافيش قرفت منها ومش عاوز انيكها وقعدت معاهم شويه شربت معاهم عشان اشغل دماغى عن الموضوع دا خالص ولما زهقت سيبتهم وروحت وشيلت الموضوع دا من دماغى خالص ومبقتش اروح لصاحبى البيت خالص وبقيت كل ماجى اقابله نتقابل على القهوه وعدا اسبوعين على الحوار دا وكنت متفق انا وصاحبى اننا هنخرج عشان مشوار مهم يخصنى ونزلت قعدت ع القهوه وفضلت ارن على صاحبى كتييييييييييييييييييير وهو مش بيرد يا بضان التنين رد مش عاوز اجيلك البيت بس فى الاخر اضطريت انى اروحله البيت وطلعتله وخبط لاقيت (ساميه) هى اللى فتحت سلمت عليها وقالتلى ادخل قولتلها (محمد) فين قالتلة ادخل بقى يا ولا وراحت شدانى وقالتلى وانت من امتى مش بتدخل طالما (محمد) مش هنا ما انت بجح طول عمرك قولتلها من اخر مره وانتى عارفه كويس انا اقصد ايه قالتلى طب خش اقعد طيب قولتلها اهوه وروحت داخل قاعد ع الكنبه فى الصاله وجايه هى بتقفل الباب قولتلها لا سيبى الباب مفتوح قالتلى حاضر وجت قعدت جمبى وبتقولى الاول انا عاوزه اشكرك عشان اللى انت عملته معايا وانك محكتش (لمحمد) حاجه روحت قايلها انتى بتهرى كتير ليه ما انا قولتلك طالما النيك بعيد عن طيزى ماليش فيه راحت ضاحكه وقيلالى انت وسخ ياض قولتلها من بعض ما عندكم لاقيتها زعلت وحسيت انى بعايرها ودى حاجه انا عمرى ما عملتها مع حد قولتلها انا اسف مقصدش و**** حقك عليا وروحت ماسك دماغها بايسها وانا فعلا مافيش حاجه فى دماغى وقولتلها بقولك فين محمد انا عاوزه فى مشوار وابن الرخمه دا مش بيرد عليا قالتلى تصدق انك متربتش فعلا قولتلها وايه الجديد قديمه يعنى هو فين بقى قالتلى محمد مش هنا راح مع عمه الشرقيه وهيرجع على بالليل روحت قايم واقف عشان امشى ولاقيتها راحت قايمه واقفه ادامى وبتقولى رايح فين بس وحط ايديها على صدرى وبتقولى اقعد نفطر مع بعض روحت شايل ايديها من على صدرى وقولتلها نفطر هههههه وبضحك بسخريه وقولتلها يا (ساميه) مش هينفع اللى فى دماغك دا قالتلى ليه يعنى قولتلها عشان انتى ام صاحبى ومينفعش راحت سيبانى وراحت قفلت الباب وهى بتقولى طب وام صاحبك محتاجاك جمبها وبعدين هو انا مش ست ومن حقى اختار راجل واحد فى حياتى انام معاه بمزاجى وكانت قربت منى ومسكت زبرى من فوق البنطلون وانا كنت هيجت عليها خلاص وهنيكها بس قولت اجس نبضها وبقولها طب و(محمد) قالتلى محمد مسافر هيعرف منين وراحت نازله على ركبتها وفكت الحزام والزراير ونزلت البنطلون وطلعت زبرى من البوكسر تحسس عليه بأيديها وتقول مغلطش لما قولت انك هتمتعنى وخدت زبرى كله فى بوقها تمصه وتدعكه بأيديها الشمال وايديها اليمين بتدعك بضانى وانا هيجت على الاخر وروحت موقفها ومقلعها العبايه البيتى اللى هى لبساها ولاقيتها لابسه برا واندر لونهم ازرق وروحت بايسها فى بوقها وانا بقلعها البرا ونزلت ارضغ بزازها وهى بتدعك زبرى وبتقرص عليه وبتقول ااااااااااااااه ارضع اوى يا حبيبى وراحت ماشيه وسحبانى من زبرى لحد الكنبه وجت تقعد روحت ماسكها ومخليها واقفه واما واقف وراها ومخلى وشها للكنبه وروحت موطى وقلعها الاندر ورفعت رجليها الشمال على الكنبه وابتديت اللحس كسها وهى بتتأوه وتقول اااااااااااااه انت بتلحس حلو اوى اللحس كمان اووووووووف ريحنى بقى ونيكنى ااااااااااااح قوم يلا بقى يا واد ودخل زبرك فى كسى وروحت قايم واقف وراها وبليت زبرى بريقى وروحت مدخل زبرى بالراحه فى كسها لحد ما الراس دخلت بسهوله روحت رازع زبرى مره واحده فى كسها لاقيتها راحت شاهقه وقايله اووووووووف حرام عليك شقتنى ااااااااااااه قولتلها شقيتك ايه يا لبوه ما ما انتى واسعه اهوه وابتديت احرك زبرى وادخله واطلعه فى كسها بالراحه وهى تقولى اااااااااه يا حبيبى نيكنى ااااااااااااه مش قادره اووووووووف زبرك حلو اوى يا واد اااااااااااح كمان كمان نيكنى نيكنى انا عوزاك تفشخلى كسة بزبرك دا اوووووووووف مش قادره هات اخرك وسرع وانا ابتديت اسرع واقولها اهوه يا شرموطه بفشخلك كسك اهوه يا لبوه وهى تقول ااااااااااه انا شرموطه بنت متناكه اوووووووف نيكنى اكتر انا لبوتك وشرموطك اشتمنى اكتر وانا اقولها اهوه يا بنت المتناكه وبنيكها وانا بضربها على طيزها واشتمها وهى تقولى ايوه كده افشخنى اكتر اكتر مترحمنيش مش قادره ااااااااااااااه مش قادره يا خول وانا اقولها انا خول يا بنت المتناكه ماشى انا هوريكى وابتديت اهبد فى كسها بكل سرعتى لحد ما لاقيت رجليها بتترعش ومش قادره تقف روحت مطلع زبرى عشان اقعد على الكنبه وكمان اريح زبرى شويه واهديه روحت قاعد على الكنبه وساحبها عشان ابوسها فى بوقها وراحت ماسكه زبرى عشان تحطه فى كسها واول ما دخل راسه روحت محرك وسطى وراشق زبرى كله فى كسها مره واحده وابتديت ارزع فى كسها وايديا اليمين بضربها على طيزها وابعبصها وايديا الشمال بدعك بزازها وانا نازل رزع فى كسها وهى شغاله اااااااااااااااه مش قادره نيكنى اوووووووى اوووووووووووف كسم زبرك اللى هارى كسى نيك دا نيكنى اوى يا واد يا خول انت وانا اقولها اهوه يا لبوه وهى تقول ايوه ايوه نيكنى ااااااااااااااااه نيك اللبوه الشرموطه بيتاعه زبرك اوووووووف مش قادره نيكنى كمان نيكنى و ورملى كسة اووووووى ااااااااااه مش قادره يا واد هاجيب ااااااااااااااه هاجيب اوووووووف ولاقيتها بتترعش وراحت مريحه مره واحده عليا روحت قاسم وشايلها ومنيمها على ضهرها ونمت فوق منها وانا زبرى مخرجش من كسها ونزلت نيك فى كسمها وبفترى وحسيت انها بتتكسر من رزع جسمى وزبرى فيها وهى عماله تقول اه اه اه اه براحه براحه طيب اوووووووف انا بنت متناكه انى خليتك تنيكنى اااااااااااه براحه مش قادره بجد وانا كنت فى دنيا تانيه وهايج نيك وكنت خلاص هاجيب قولتلها هاجيب اجيب فين قالتلى على بزازى روحت فى اخر لحظه مطلع زبرى وجيبت على بزازها وهى بتقول ااااااااااه يخربيتك كل دا لبن وانا بزوم لحد ما زبرى فضى كل اللبن اللى فيه روحت قاعد جمبها على الكنبه راحت زاحفه وحطت راسها عند زبرة وباست زبرى وهو نايم وبتدعك لبنى على بزازها وبتقولى يخربيتك هلكتنى دا كسى مش حاسه بيه يا مفترى وبتضحك روحت ضاحك معاها ولاقيتها قامت بالعافيه ودخلت تاخد دش واول ما شوفتها عريانه وطيزها الطريه اللى بتتهز دى وهى ماشيه هيجت تانى وروحت قايم وراها على الحمام ونيكتها مره كمان فى الحمام وحاولت انيكها فى طيزها بس هى مرضيتش و وعدتنى انها هتخلينى انيكها فى طيزها مره تانيه بس تكون عامله حسابها وخدنا دش مع بعض وطلعت لبست ومشيت على وعد باللقاء اللى اتفقنا انه هيكون يومين فى الاسبوع ومن يومها وانا بنيك (ساميه) الفاجره لحد ما محمد صاحبى اتجوز فى محافظه تانيه وسافر عشام شغله فى المحافظه دى ومشوفتهاش غير مرتين نيكتها فيهم

,قصص سكس, افلام نيك, افلام سكس حيوانات, تنزيل سكس, سكس ام وابنها, نيك عربى, سكس محارم, سكس اغتصاب, فيلم سكس, افلام جنس, سكس نسوانجى,

معلومات ثقافية رائعة تعرفها لأول مرة

غير مصنف أضف تعليقك
معلومات ثقافية رائعة تعرفها لأول مرة

اذا كنت من محبي المعلومات الثقافية المتنوعة والمفيدة، استمتع الآن معنا فى هذا الموضوع من خلال موقعنا احلم باكبر تشكيلة مميزة جداً من معلومات عامة مفيدة جدا ونادرة تستحق القراءة فعلاً، تنمي ثقافتك وفكرك وتأخذك الي عوالم اخري بعيدة ومذهلة، معلومات عامة مفيدة جدا ومتنوعة تشمل كافة المجالات والعلوم لاتفوتها، وللمزيد من اجدد معلومات عامة مفيدة جدا يمكنك زيارة قسم : معلومات عامة بشكل يومي سوف تجد كل ما هو جديد وشيق ومفيد .

  • هل تعلم أن اسهل طريقة للتخلص من النمل المزعج هو وضع قطعة صغيرة من قشر الخيار فى المكان الذي يخرج منه النمل وسوف يختفي بشكل نهائي .
  • هل تعلم ان الفراولة من افضل واهم الفواكهة المفيدة للقلب لانها تحتوي علي مضادات الاكسدة، كما انها غنية بالالياف الغذائية القابلة للذوبان، والتي تعمل علي خفض الكوليسترول فى الدم وزيادة كفاءة الدورة الدموية .
  • هل تعلم ان الاعصار ينتج فى الطاقة فى مدة 10 دقائق فقط، ما يزيد عن الطاقة الناتجة من جميع الطاقة التي تستطيع ان تنتجها كل الاسلحة النووية علي وجة الكرة الارضية .
  • هل تعلم النملة يمكنها ان تنقلب علي جانبها الايمن فقط .

سكس محارم, عرب نار, سكس بنات, سكس امهات, سكس اخ واخته, سكس مترجم,

  • عندما يتكلم الانسان فإنه يستخدم ما بين 70 و80 عضلة مختلفة .
  • هل تعلم ان السعال خلال اخذ الحقنة يقلل من الالم والشعور بالخوف، وذلك لان السعال يسبب ارتفاع مؤقت مفاجئ في ضغط الصدروالقناة الشوكية ويمنع تركيب إجراءات الشعور بالألم في الحبل الشوكي .
  • الثلج لا يذوب وانما يتحول الي الحالة البخارية بشكل مباشر .
  • عندما تغضب الغوريلا بشدة تقوم باخراج لسانها من فمها .
  • ينفق الامريكيون حوالي 9 مليار دولار سنوياً علي مستحضرات التجميل فقط .
  • هل تعلم ان طيور البطريق تستخدم التثاؤب كنوع من انواع الغزل فى فصل التزاوج .
  • الهند هي الدولة الوحيدة التي لديها قانون لحماية حقوق البقر .
  • اسهل طريقة لنزع العلكة من الملابس هي وضع الثياب فى فريزر الثلاجة لمدة ساعة .
  • كان القنان الايطالي الشهير ليوناردو دافنشي لا يفتخر الا بكونة قادراً علي ثني العملات المعدنية بأصبعة، علي الرغم من كافة انجازاتة فى مجال الفنون والعلوم .
  • العالم غراهام بيل مخترع التليفون لم يستخدمة قط للاتصال بزوجتة او والدتة لانهما كانتا مصابتين بالصمم .
  • القارة القطبية الجنوبية هي القارة الوحيدة فى العالم التي لا توجد بها اي اراضي يابسة ولكنها تتألف من طبقة جليدية .
  • طبقاً لتوقعات الخبراء فان برج بيزا المائل سوف ينهار ما بين الفترة 2015-2020 .
  • علي كوكب اورانوس يستمر فصل الصيف لمدة 21 يوماً فقط وكذلك فصل الشتاء .
  • النحلة ترفرف بجناحيها بمعدل 350 مرة في الثانية الواحدة.
  • لابعاد البعوض خاصة فى الليل، يمكنك وضع القليل من اوراق النعناع الطازج بالقرب من الوسادة وفى جميع اركان الغرفة وسوف يختفي .
  • اعتاد الناس علي تقديم كوب من الماء مع القهوة دون سبب، ولكن هذة العادة ليست عبثاً، ولكن لها فائدة هامة وضرورية وهي ان شرب الماء بعد شرب القهوة يساعد علي إزالة اللون الذي قد يعلق فى الأسنان، ويساعد ايضاً علي تخفيف تركيز الرواسب في الكي وتساعد ايضاً علي منع جفاف الجلد .

سكس محجبات.سكس امهات, سكس اجنبى,سكس حيوانات, سكس محارم, سكس عربى, سكس مصرى, تحميل سكس,سكس اغتصاب,

« الصفحات السابقة الصفحات التالية »