قصص سكس شرموطة تحبل من ابن اختها

صور سكس أضف تعليقك

قصص سكس شرموطة تحبل من ابن اختها

, نيك عربى , افلام نيك عربى , عرب نار, سكس محارم ,

قصص سكس عربى شرموطة تحبل من ابن اختها الصغير , قصص سكس عربى ساخنة شاب مع خالته المحرومة اسخن قصص سكس محارم كيف حبلت من زب ابن اختها الشاب, قصص سكس ساخنة كيف انفردت بزب ابن اختها وحبلت منه قصص سكس نار
, صور سكس متحركة, صور سكس ,

اسمي هند وعمري 33 سنة ومتزوجة منذ 4 سنوات ولم اتمكن من الحمل بسبب ضعف
زوجي الجنسي فقرت احمل باي ثمن
وفي يوم حطرت ببالي فكرة
اتصلت باختي هناء وطلبت منها تبعث ابنها سعيد عشان يساعدني بغسيل السجادة
وصل سعيد وضيفته قهوة وعصير هريسة جهزتها مخصوص ونص كيلو مكسرات

, سكس اغتصاب, سكس المانى , سكس مصرى , قصص سكس,

قال سعيد يلا نغسل السجادة قلت استريح حتى اجيب لك بيجامه حتى لا تخرب
اواعيك لما تغسل السجادة دخل سعيد يغير ملابسه ولحقته خلسة وسفته وهو يشلح
بنطلونه وصرت امص شفايفي من الشهوة حصوصا ان ابن اختي سعيد شاب وسيم وعريض
المنكبين
جبت سطل مي وحطيت فيه مواد تنضيف وبلش يغسل السجادة
وانا دخلت غرفة النوم ولبست قميص نوم احمر فاقع ولبست ستيانة حمرا عشان
تبرز صدري الابيض الممتلي وحطيت احمر على شفايفي ورشيت عطر وصرت كاني عروس
بليلة الدحلة وناديت سعيد سعيد تعال شوي عايزيتك
ولما شافني صار يمص شفايفة قلت تعال حبيبي قرب علي بخجل وتردد قمت سحبته من
ايده للسرير وبسته بوسه من سفايفه وفي هاي اللحظة انفعل ومسكني من رقبتي
وصار يبوسني بشهوة ومتعة وشلح ملابسة وشفت زبه وكان طويل ومنتصب زي الحجر
, صور كس , سكس حيوانات , سكس كلاب , صور سكس متحركة,صور سكس ,
قلبني على السرير وصار يلحس كسي بسهوة وقام ومسكت زبه وصرت امصه وارضع
بشهوة نمت على ضهري ونام سعيد فوقي حط راس زبه على كسي ما عرف يدخله لانها
اول مرة بينيك فيها مسكت زبه ودخلت راسه في كسي وقلت يلا دخله دخله بقوة
وصار يفوت ويطلع شوي شوي وصار يسرع بالتدريج وااااااو شو لذيد وصار يسرع
وحسيت بمتعة وقلت يلا نينك اسرع اسرع وصار يدخله بقوة وسرعة ونزلت ميه كسي
وصار زبه يسحل في كسي من كتر السائل وصار اكتر مرونة ااااه يعيد زبك يجنن
يهبل بحبك حسيته رح يجيب ضهره قال رح يكب قلت كب في كسي دخل زبك للأخير بدي

,عرب نار, سكس حيوانات , سكس امهات , سكس اخ واخته,
حليبك في كسي اه اه آآآآه سعيد نيكني
وبعد شهرين تبين اني حامل وفرحت جدا وزوجي فرح جدا لانه فاكر الولد منه
وضل سعيد ينيكني واستمرت العلاقة حتى بعد ما ولدت وما قطعت علاقتي الجنسية
بابن اختي سعيد الا لما تزوج سعيد
وصرت افكر اجيب لابني اخ بس الاقي بديل لسعيد.

, سكس ام وابنها, سكس اخوات, قصص سكس,

قصتي مع عمتي وولادها

غير مصنف أضف تعليقك

قصتي مع عمتي وولادها

, صور نيك, سكس مصرى, سكس عربى, صور سكس, افلام نيك, سكس محارم, سكس امهات,
احب اعرفكم بنفسي اسمي معتز عمري 34 سنه اعيش بمفردي بعد وفاه اهلي ومكنش عندي اخوات في شقه غرفتين في الرحاب ليا عمه عمرها 45سنه بس مش بتسال عليا من زمان بعد وفاه زوجها وكان عندها الابن الكبير حسين عمره 15سنه وولد وبنت توام عمرهم 13سنه في يوم جالي تليفون ان بيتهم وقع ومش لاقيين حته يقعدو فيها المهم روحت اخدتهم في عربيتي وجبت اكل معانا وطلعنا عل البيت بس ريحتهم كانت حاجه صعبه جدا طلبت منهم انهم يستحموا الاول واخدت كل الهدوم اللي عليهم ورميتها لانها مقطعه ودايبه وحاجه تقرف اخدت العيال الاول دخلوا ال3 يستحموا وبعدين طلعوا ملفوفين في فوط بس ريحتهم لسه صعبه روحت اخدت ال3 بنفسي وحميتهم بايدي ودعكت الولاد وبقيت احط صباعي في طيازهم وانا بحميهم علشان انضف من جوه والولد الكبير والبنت لقيت شعر منبت وطويل حلقتلهم الشعر وطلعتهم علي اوضه الاطفال وضميت السريرين علي بعض وغطيتهم وهما عريانين وسيبتهم ينامو ودخلت لقيت عمتي بستحمي دخلت عليها متكلمتش قولتلها انا هليفها علشان انضفها وبالمره هدومي مبلوله هستحمي معاها دعكتها دعكه محترمه والشعر كان غابه حلقتهولها وانا بحلق كسها كانت بتترعش في ايدي وايدها بتحسس علي زبي رحت مسكت زنبورها دعكته لقيتها بتنزل بكميات كبيرة وقالتلي مش قادره تعالي علي السرير بسرعه روحنا اوضه النوم لقيتها زقتني علي ضهري ونزلت مص في زبي ومره واحده طلعت علي زبي تتنطط علي زبي وعملت شويه اوضاع اجدع من اي شرموطه وقعدنا في الليله دي لحد الساعه 4 الصبح وكل لما اتعب تيجي تعملي مساج وزبي يقف ونعمل تاني
صحيت من النوم علي عيالها وهما عريانين و بيلعبوا في زبي وبيقولوا لامهم ان زبي اكبر من زب ابوهم والبنت لاقيتها حطت زبي في بقها زي ما كانت بتشوف امها بتعمل مع ابوهم سالت عمتي هما متعودين علي كده قالتلي انهم كلهم كانو عايشين في اوضه واحده وحمام مشترك وماكنش في مروحه حتي وده كان بيخليهم في الصيف كلهم بلابيص وكانت بتلعب للعيال والعيال بيلعبو لبعض عادي يعني مفيش كسوف لقيت زبي بقي زي الحديد في ثواني رحت لقيت البنت طلعت لوحدها وقعدت عليه بطيزها ولقيت عمتي بتساعدها وبتفتح رجلها كويس ولقيت اخوها التوام بيمص بيضاني لحد لما البنت خلصت وتعبت نامت علي السرير جنبي علي بطنها وخرمها بيقفل ويفتح وغرقان من لبني لقيت توامها نزل يلحس خرمها وبيلعب في زبه الصغير وطيزه ناحيتي جيت ابعبصه بهزار لقيته بيوحوح وعاجبه البعبصه اوى سالت عمتي قالتلي مش قولتلك العيال بيلعبو في بعض حتي هي مش ضامنه البنت مفتوحه ولا لا قولتلها وبعدين قالتلي خليها تجرب من كسها قدامهم عادي لقيت البنت فرحانه وطلعت علي زبي بس كسها كان ضيق اوي واخدت وقت كبير لحد لما الراس دخلت جواها ومفيش دم نزل منها واستمتعت بالنيكه دي اكتر ما استمتعت باي مره قبلها اليوم ده محدش فينا لبس هدوم

,صور نيك, صور سكس متحركة, سكس ام وابنها, سكس كلاب, سكس امهات, سكس حيوانات, عرب نار, قصص سكس,

سائق التاكسى والهانم المحرومه

غير مصنف أضف تعليقك

 

أنا أنثى ممتلئة أنوثة مفرطة حتى أني لا أسيطر على أنوثتي التي تتفلت مني بظهور بعض مفاتني وانكشافها امام الغرباء وانا عمري الان 38 سنة وقد مضى على طلاقي 10 سنوات وبقيت وحيدة في بيتي بعد الطلاق أواسي نفسي برجل يوميا ينقض على مهبلي بكل قوته الرجولية ويفتك به فتكا ويشفي منه حرمانه وينفس فيه كبته المكبوت منذ سنين وكذا بعض صديقاتي ذوات الأنوثة المفرطة اللواتي تأثرن بي وبما أفعله مع الرجال الذين أجعلهم يغتصبوني وأحب أن أذكر لك حادثة حقيقية لي مع بعض من صديقاتي المحرومات مرة واحدة منهن نسميها الدكتورة لانها طبيبة كانت عندي في البيت فقالت لي أنا هايجة جدا ماذا افعل ؟ وأريد كم رجلا يمزقونني تمزيقا حتى أرتاح ! قلت لها آنا كنت رسمت على ثلاثة أو اثنين في بيت لوحدهم إيجار وهؤلاء أعرفهم من طرف بنت تعرف كل حقائقهم مع النسوان ! فقالت وكيف أصل إليهم ؟ قلت لها انتي ألستي طبيبة ؟ إعملي نفسك في فرقة طبية جوالة وادخلي لهم للبيت بأي حجة مثلا لغرض الفحص الطبي ! قالت فكرة رائعة ! فنزعت كل ملابسها ولبست ستيان ولباس أسود ذو خيوط شفاف وفوقه ثوب داخلي أسود شفاف بلا تعاليق يغطي الثديين لنصف الافخاذ ولبست فوقهن صدرية طبية حتى بمجرد ما ينزعوها ينيكوها وحذاء كعب عالي حتى لا تقدر على الركض او تنهزم منهم وأخذتها يوم جمعة حتى يكونوا كلهم موجودون صباحا جدا ب8:00 ص وأوصلتها الى البيت وأنا ارقبها من بعيد وانتظرتها دقت الباب وخرج لها رجل تكلمت معه فادخلها فتركتها ورجعت واتفقنا ان تأتيني للبيت حال خروجها من عندهم وبقيت انتظرها حتى صارت الساعة 12:00ليلا ورحت لأنام فاندق الجرس وخرجت بثوب نومي الخليع ذو التعاليق والقصيرلانصاف الفخذين ولم ألبس تحته شيء فصحت من ؟ فجاوبتني بصوت ضعيف ومبحوح آنا الدكتورة ! فخرجت أركض بالنعال وفتحت الباب الخارجي فلقيت امامي رجلا هو سائق التكسي حاضن للدكتورة من ظهرها وهي مستندة بيدها عليه فاول ما شافني بهذا ثوبي الخليع من فوق وأفخاذي كلها عارية أسفل الثوب هاج وقال ساعديني حتى ندخلها لأنها جدا تعبانة ! فحضنتها من الجهة الثانية واستندت هي علي بيدها الثانية

عرب نار, سكس مساج, سكس اجنبى, سكس ديوث,

والسائق قفل السيارة بمفتاح الريمونت ودخلنا وأغلقنا الباب الخارجي والدكتورة ليس لها قوة على المشي وهي تتأوه شبه فاقدة فقلت له ارجوك دعنا نصعد بها لغرفتها بالطابق الثاني لاني وحدي في البيت وما من احد معي ! وعاونني حتى صعدنا بها وأوصلناها للفراش فحضنها الرجل وصعدها على الفراش وكانت لا تستطيع ان تفتح عيونها وملابسها الداخلية مشقوقة لكن سترتها هي بالصدرية الطبية فانحنيت على رجليها حتى أنزع عنها الحذاء وكان الرجل واقفا ورائي فما أحسست به إلا وناكني بقضيبه من الخلف وفوته بمهبلي للأخير فصحت آآآآآآآآآآه لا أرجوك ماذا فعلت ؟ ! وأمسك مؤخرتي بيديه بكل قوته وضغط جسده علي وصاح آآآآآآآآآآه وقذف وارتعشنا سوية وقذفت ايضا معه وارتخى قضيبه واخرجه من بين مؤخرتي فالتفت عليه لاتكلم معه فوجدته عاريا وقد نزع كل ملابسه فصحت ياه ما هذا ؟! فهجم علي وهربت منه وأنا اتوسل لا ارجوك لا تفعل شيئا لي ! ودخلت بغرفة نوم ثانية وهو يركض خلفي حتى امسكني من خلفي وصحت آآآآآآآآآآ ! وألقاني على الفراش تقبيلا وحضنا وشق ثوبي الذي علي ومصمص اثدائي وأنا ارفس واترجاه واتوسل لكن سيطر علي عندما نام بين أفخاذي على الفراش وإذا به ينكح كسي بكل قوته ففات قضيبه منزلقا لان مهبلي مبلول ومليان ويسيل سائله المنوي منه بسبب نيكته الأولى لي وهزني في الفراش هزا وأنا في البداية اصرخ واعيط لكن بعدها قمت فقط بالتأوه وتجاوبت معه بالنيك الى ان ارتعشنا سوية وقذفنا وانا أصرخ آآآآآآآآآآه حتى أفرغ ماء قضيبه كله بمهبلي وارتاح وهدأ فقال يظهر ان الدكتورة ذاقت نكاحا أكثر مما تتحمل ؟ فسوف آخذ راسا واحدا معها ! قلت له لا ارجوك ما هذا !؟ عيب عليك ان تقول هذا الكلام فانا ما خرجت بثوبي هذا هكذا لو كنت ادري وجود رجل غريب معها !؟ قال إذن دعيها نائمة وانتي بدلها ما تقولين ؟ قلت له لا لن اوافق ! وهجت وأردت ان أرافس واقاوم وادفعه من فوقي بلا فائدة لانه قاومني وسيطر علي وأخذ له راسين

في مهبلي منتصبين افرغهما فيه على الفراش حتى قام عني وبقيت مطبقة أفخاذي على مهبلي المليان بالمني المنوي وراح لغرفة الدكتورة ولبس ملابسه وقمت وراءه و لحقت به وإذا به يقبل الدكتورة من مهبلها واستدار علي وانا عارية بعدما شق ثوبي وحضنني وقبلني ونزل واغلقت الباب وراءه ورحت نمت الى اللصباح حتى ايقظتني الدكتورة من النوم فقالت ما بك ؟ ماذا حدث لك ؟ فحدثتها كل الذي قد صار فضحكت وقالت لي هنيئا لك ! قلت لها انتي ماذا فعلت البارحة ؟ أراكي رجعتي لا يدا تتحرك منك ولا رجلا !؟ قالت هم لم يعطوني لحظة حتى اتنفس فيها وارتاح ؟! امسكوا بي عندما دخلت ثلاثتهم وبمجرد ما فتحوا الصدرية شقوا كل ملابسي الداخلية وتقابلوا علي ثلاثتهم وانا اصرخ وأعيط وهم يزيدون هيجانا حتى صوتي انبحح وتناوبوا علي تلاثتهم يصعد واحد وينزل يصعد الثاني وينزل يصعد الثالث وينزل مابقي شيء ما فعلوه بي من مؤخرتي ومن كسي حتى فوتوا قضيبين سوية في كسي آآآآآآآآآآه مثل هكذا نيك ما ذقت قبلا وأخير شيء فقدت وعيي وتركتهم ينيكون بلا مقاومة لهم ولملمت نفسي وجاؤني بتكسي الى الباب وصعدوني ثلاثتهم وقالوا له اوصلها أينما تريد ! فأخذني السائق في مكان مظلم على ما اتذكر وركن السيارة وأخذ له راسين منتصبين ادخلهما في مهبلي وارتعش معي على مقعد السيارة الخلفي حتى أوصلني بعدها وقد انتهيت تماما ! فقلت لها هااااا إذن هو قد ناكك قبل ان تدخلي المنزل ؟! ولم يبين لي حتى ينيكني ايضا !

نيك شرموطة الحارة

غير مصنف أضف تعليقك
قصة حقيقيه

كنت وقتها في 3ثانوي و كنت انا و خالد مروحناش الدرس و روحنا قعدنا في شقته كان البيت فاضي و امه كانت عند جدته قالي تعالي نشغل فيلم سكس نتفرج عليه جاب الفلاشه و كان عنده شاشه كبيره تقريبا 60 بوصه و شغل الفيلم بدانا نسخن و نقلع قولتله كل واحد يقعد في جنب علشان العب في زبي براحتي و فضلت العب في زبي فجأه لقينا البوابه اتقفلت خالد جري لقه امه طالعه علي السلم انا اخدت هدومي و طلعت جري علي الحمام علشان البس خلصت لبس و طلعت اعصابي متوتره و عرقان و خالد كان برضه لبس و متوتر امه شافتنا قالت مالكو انتو الاتنين كنتو بتعملو ايه يا خولات يا شواذ ده انا هفضحكم فضلنا نسكت فيها لحد ما هديت وقالت مش ده معاد درس العربي خالد قالها المعاد اتاجل علشان الاستاذ عنده ظروف قالتله طيب روح لخالتك هتديك طلب هاته و تعالي جيت اطلع قالتلي استني يا علي انا عايزاك روح انت يا خالد و سيب علي عايزاه في موضوع خالد قفل البوابه و مشي لقيتها راحت نازله و قفلت الترباس بتاع البوابه من جوه و طلعت قالتل خليك صريح معايا انت خول و لا خالد ابني قولتلها ولا انا ولا هو قالتلي كداب انت بتنيكه و لا هو اللي بينيكك قولتلها يا ام خالد احنا رجاله و مفيش الكلام ده خالص قالتلي انا متاكده انكم بتعملو حاجه غلط سوا قولتلها مفيش اي حاجه راحع قايله خلاص انا هروح البيت عندك و هقول لاهلك قولتلها هقولك علي الصراحه قالت قول قولتلها كنا بنتفرج علي فيلم سكس علي الشاشه فتخا الشاشه لقت الفلاشه موجوده وراحت مشغله الفيلم اللي كنا بنتفرج عليه فضلت متنحه شويه و انا زبي بدا يقف تاني قالتلي تعرف تعمل زي الراجل ده قولتلها لما اتجوز اكيد قالتلي لا دلوقتي استغربتها اوي و قولتلها لا طبعا مينفعش قالت هينفع ولا اقول لاهلك انك خول اقلع هدومك كلها روحت قالع ملط و هي قلعت ملط قالتلي تعالي العب في كسي بلسانك كانت اول مره في حياتي اشوف كس علي الطبيعه كس وردي جميل جدا الزنبور عالي فتحت رجليها و فضلت العب بلساني في كسها و هي تقول ااااه احااااا اووووف اهاااااااااا ااااااااه احححححححح و انا اسمع الصوت من هنا و اسخن و لساني بنيك فيها بسرعه وهي تتوجع اااااااااااااه اححخخخحخخ اااااااااااااه مش قادره ااااااااااااااه و لقيت حاجه بدات تنزل متها كان اجمل لبن كس دوقته قومت ورقولتلها الدور عليكي تمصي زبي قالتلي لا ده قرف لكن اول ما شافته قالتلي ده انا هاكله زبي طوله 20 سم تقريبا و تخين حطه زبي في بوقها و فضلت تمص فيه و كانها متمرسه و انا اقولها مصي يا لبوه بضمير مصي يارمتناكه ده انا هفشخك نصين وتقولي طعمه حلو اوي كان نفسي فيه من بدري قومت شايلها علي السرير و فضلت امصمص في شفايفها وربلساني تحت ودنها و الحس في رقابتها و هي تتوجع ااااااااااه اححححححححح اااااااااااااااااه اوووووف اااااااااه و روحت قايم جايب مخده تحت ظهرها و فتخت رجليها و قولنلها استعدي لاعظم زب هيدخل في كسك و فضلت امشي زبي علي كسها و افرش فيها و هي هتموت و ادخله جواها قالتلي يلا دخله بقي انت بتعذبني ليه روحت مدخل زبي مره واحده في كسها صرخت صرخه اكنها لسه بنت بنوت قالتلي حرام عليك ما انت عارف اني مطلقه من خمس سنين و مفيش حاجه دخلت كسي قولتلها اهدي خلاص و نزلت لحست كسها علشان يهدا و قومت مدخل زبي في كسها براحه و بدات انيك فيها واحده واحده و هي كانها اغمي عليها سرعت شويه بدات تتوجع ااااااااااااااااه ااااااااااااااااه ااااآااااااااه اححححححح اووووووووووف ااااااااااااه نيك جامد يا حبيبي من انهارده انت جوزي و زبك ده ملكي و بس اااااااااه مش قادره ااااااااااااااااه و انا انيك فيها جامد روحت مقومها و قولتلها تعالي اقعدي علي زبي وقامت قعدت و بايدها الناعمه اوي مسكت زبي و تدخله في كسها براحه لحد ما قاعدت عليه كله و بدات تقوم وتقعد و هي مبسوطه ااااااااااااه بحبك ااااااااااااااه نيكني جامد اااااااااااااااه احلي زب في كسي ااااااااااااااااااه بيوجع اوي اااااااااااااااه احححححححح ااااااااااااااه قولتلها تعالي نعمل وضع الفرسه و انا اركبك من ورا و كانت احلي ركوبه و احلي فرسه انا انيك و هي تتحرك معايا و انيك جامد و هي اااااااااااه كفايه مش قادره ااااااااااااااه قومت منيمها علي ظهرها و فتحت رجليها و مدخل زبي جامد ر انيك جامد جدا وهي تقول اااااااااااااااااااااه ااااااااااااااااااه ااااااااااااااااه تعبتني خالص كسي بيولع نار نزل لبنك يطفيه و فضلت انيك و هي ااااااااااه احححححححح اووووووووف ااااااااااااااااه و بدا زبي ينزل في شلالات لبن في كسها يروي احلي كس عطشان للبن و روحت واخدها في حضني لحد ما هدينا خالص و قالتلي لازم ناخد دش سوا قومت معاها و دخلنا اخدنا دش و احلي بوس و احضان تحت الدوش و انا العب في كسها و بزازها و طلعنا لبسنا هدومنا و قالتلي من انهارده انت جوزي و انا ملزومه منك كل يوم تيجي تروي عطشي ومن ساعتها و انا و ام خالد بقينا مع بعض و قت ما احتاجها و هي تحتاجني بتكون في حضن بعض ..

ابن أختي ناكني في مؤخرتي

صور سكس أضف تعليقك
ابن أختي ناكني في مؤخرتي

افلام سكس حيوانات, سكس حيوانات, سكس حصان,سكس امهات, عرب نار,
أنا اسمي فادية، وأبلغ من العمر 21 عاماً. في إحدى الليالي أتى ألينا ابن أختي علي يطلب مني أن أساعده في العثور على مكان لكي يقابل فيه حبيبته مريم. فأخبرته أنه لا يوجد مكان آمن سوى الغرفة الموجودة لدينا على سطح منزلنا. وبالطبع أمي تنام بعد تناول العشاء مباشرة، فوافق علي على الفور. وفي الليلة التالية حضر إلى منزلنا في الساعة العاشرة، ومعه حبيبته مريم، ثم صعده إلى الغرفة التي فوق السطح، وأنا جلست في الأسفل أرقب المنزل حتى لا يحضر أحد على فجأة. بعد ساعة أنتهوا مما كانوا يفعلونه ونزلوا. وفي اللية التي بعدها حصل نفس الشئ حيث حضر ابن اختي ومعه حبيبته عنبر، وصعدوا إلى الغرفة، وأنا جلست على السلم، وبعد حوالي العشر دقائق نزل علي مرة أخرى، وطلب مني إحضار كريم أو زيت أو أي شئ مماثل. قلت له: “ليه.” قالي لي: “عايزه ضروري يا خالتي.” قلت له: “ما فيش غير زيت الطعام اللي في المطبخ.” جرى إلى المطبخ، وأخذ منه، ثم صعد مسرعاً إلى الغرفة. أنا ظللت أفكر في السبب وراء غربته في الزيت، وصعدت ببطء وخفة أريد أن أعرف السبب. وعندما وصلت سمعت أصوات تأوهات وألم، ففزعت وأرتجف قلبي، وخفت، ثم نظرت خلسة من فتحة الباب لأرى علي ومريم عاريان من ملابسهما. ومريم في وضع السجود، وفهد من ورائها ينيكها في طيزها. كان يدخل قضيبه ببطء ويخرجه، وأنا وجهي أحمر، وأرتفعت حرارتي، وخشيت مما أرى.
xnxx,افلام سكس, سكس حيوانات, سكس محارم
نزلت وأنا مرتبكة، وأرتجف فهذه أول مرة في حياتي أرى النيك على حقيقته. وقد كنت أسمع عنه فقط. المهم نزلا بعد حوالي الساعة، وهم مطمأنان وكأن لا شئ قد حدث. وأنا ظللت صامتة، ولم أسألهما عن أي شئ. استمر هذا الموضوع لمدة حوالي شهر، وأنا أراقبهما حتى جاء إلي علي في يوم وأخبرني أن مريم سافرت، وأنه يريد مني أن أسدي له خدمه بأن أعرفه بإي فتاة أخرى. أجبته بأني بالتأكيد سأعثر له على واحدة. وبعد أربعة أيام، جاء علي في آخر الليل في الساعة الثانية عشر تقريباً، وأنا كنت على وشك الذهاب إلى الفراش. فتحت له الباب، ودخل. قلت له: ” في ايه مالك يا علي؟” نظر إلي وقال لي: “معلش أنا أسف إني أزعجتك في ساعة متأخرة زي دي، وإنتي شاكلك كنتي نايمة.” قلت له: “لا عادي.” قال لي: “فيه موضوع عايز أكلمك فيه.” قلت له: “هنا في الصالة ما ينفعش لحسن أمي تصح وتشوفنا. تعالى في الأوضة.” فدخلنا، وكنت أنا أسير أمامه. المهم جلسنا على السرير، فقال لي علي: “ياه يا خالتي أول مرة الأحظ أنك قمر كدا في اللبس دا.” فابتسمت وقلت له: “عاجبك اللبس.” تلعثم في الكلام ولم يرد، وسكت قليلاً ثم قال: “اه يا خالتي لو ألاقي واحدة تشبهك هأكون خدامك العمر كله.” قلت له: “في بنات أحلى مني كتير.” قال لي: “لا أبداً ما فيش.” ابتسمت وقلت له: “وايه اللي عاجبك في؟” قال لي: “طيزك المليانة اخخخخخ لو كنتيش خالتي.” قلت له: “كنت هتعمل ايه؟” قال لي: “اه مش عارف بس انتي ادهشتيني بالجمال ده والجسم المغري.” وبدأ يقول لي كلام مديح في جسمي وعيناي البنيتين. قلت له: “ايه يا علي مالك في ايه في دماغك؟” قال لي: “اقوللك يا خالتي وما تزعليش.” قلت له: “قول ومش هازعل.” قال لي: “أنا حاسس إني نفسي ألمس طيزك.” ضحكت فقال:”أرجوكي يا خالتي.” قلت له:”تعالا المسها.” فلمس نهداي وقال لي: “أنا يا خالتي أنا أنا.” قلت له: “قول.” قال لي: “خايف.” قلت له: “ما تخفش أنا عارفة أنك ما بتخفش. قال لي: “ما دام كدا أنا عايز أشوفك عريانة.” قلت له: “ليه عيب دا أنا خالتك.” فقال لي: “معلش” وظل يتوسل لي لكي أنزع ملابسي. فسألته لماذا يريد أن يراني عارية. فقال لي أن ظروفه صعبة وإلا سيمرض.

وافقت على طلبه وكشفت عن مؤخرتي، فقال لي: “آآآه يا خالتي أنا طيزك تجنن آآآآخ يا خالتي.” قت له: “ما تنساش إن أنا خالتك يا علي.” فقال لي: “أنا ابن اختك وبحبك.” فقلت له: “ايه يا علي الكلام ده.” قال لي: “حاسس فيكي برغبة مش عادية.” فقلت له: ” رغبة ايه.” قال لي: “عايز انيك طيزك يا خالتي.” انصدمت واندهشت من كلماته ونظراته لي، فحضنني من الخلف، وشعرت بقضيبه كالحجر في مؤخرتي. أرتفعت حرارة جسمي وتسارعت أنفاسي، ولم استطع أن أتحدث. أنهارت أعصابي. وقلت له: “لا يا علي كفاية عيب كده.” قال لي: “ارجوكي.” وورماني على السرير، وبدأ يلحس في مؤخرتي بلسانه الساخن، ويمر بيديه عليها. وأنا أصبحت أشعر بقل جسدي، ولم أعد استطيع التحرك أو الكلام. وهو مايزال يلحس، وبدأ يوسع في فتحة مؤخرتي بأصابعه ويدخل مقدمة قضيبه ببطء، وأنا من الألم أغلقت عيوني، وبدأت أصرخ بصوت عالي فوضع يديه على فمي،وأستمر يدخل قضيبه وينيكني حتى أصبحت أشعر بقضيبه ينساب في داخل فتحة مؤخرتي. شعرت بالإثارة والشهوة الجنونية تجتاج حسمي، وعلي ينيكني بسرعة حتى سارت مؤخرتي تتراقص، ونهداي يهتزان حتى ارتعشت وشعرت بشئ دافئ يبنساب في جسدي. تنهدت بقوة، وهو أخرج قضيبه من فتحة مؤخرتي فشعرت بالهواء الدبارد يدخل في. أرتمى علي بجانبي، ونمنا سوياً حتى الصباح.


, قصص سكس, سكس عربى, سكس محارم عربى, تحميل افلام سكس, صور كس, صور سكس متحركة, سكس اخ واخته,

تأثير الشوكولاتة الداكنة على صحة المخ

https://www.6neek.com أضف تعليقك
تأثير الشوكولاتة الداكنة على صحة المخ

المخ أهم عضو فى الجسم، فهو المسئول عن باقى الأعضاء، لكن القيام ببعض العادات الغذائية الخاطئة والعادات اليومية غير الصحية يتسبب فى الكثير من المشاكل، لذا خلال التقرير التالى نتعرف على أفضل النصائح الطبية التى تساهم فى الحفاظ على صحة المخ، وذلك وفقا لموقعى “healthline وhealth”.

, صور سكس, صور سكس متحركة, عرب نار, سكس امهات, سكس اخ واخته,سكس ام وابنها,xnxx ,
وللحفاظ على صحة المخ عليك تجنب الأطعمة الغنية بالدهون والسكريات، لأنها تتسبب فى إصابة المخ بالتهابات وزيادة فرص التعرض لمشاكل فى الخلايا العصبية بالجسم، لذا عليك تناول الطعام الصحى كالخضروات والفواكه لأنها تقلل من فرص التعرض لأى مشاكل فى المخ.
وأثبتت العديد من الدراسات الطبية الحديثة أن تناول الشوكولاتة الداكنة يساهم فى تدفق الدم للمخ، وزيادة نشاط الخلايا المتواجدة به، وبالتالى يزداد فرص التعلم والذاكرة والتركيز.

كما أوضح التقرير أن الحصول على قسط كاف من النوم يضاعف عمل المخ، ويقلل من تعرضه لأى مشاكل صحية، وأيضا ينصح بممارسة الرياضة يوميا لأنها تساهم فى تغذية أعصاب المخ والخلايا المتواجدة به، لذا عليك المشى يوميا لمدة لا تقل عن 15 دقيقة.

كما أوضح التقرير أن للرقص دور كبير فى زيادة التواصل العصبى، كما أن للسفر دورا كبيرا فى الحفاظ على صحة المخ، وتنشيط الخلايا الخاصة به.

نصائح للأمهات لعناية الطفل فى الشتاء

https://www.6neek.com أضف تعليقك
نصائح للأمهات لعناية الطفل فى الشتاء

سكس امهات

فصل الشتاء من أكثر الفصول التى يحدث بها أمراض كثيرة عند الاطفال وكبار السن مقارنة بكافة الفئات العمرية الأخرى ، وذلك نتيجة ضعف المناعة الخاصة بهم سواء كانوا أطفال أو عند سن الشيخوخة، ولابد من اتخاذ المزيد من الحذر قبل موجات البرد القارسة التى ترفع من الإصابة بالأمراض.,
قصص سكس, صور سكس, سكس اخوات, نسوانجى, سكس عربى,افلام سكس امهات, سكس محارم, تحميل افلام سكس,

أبرز الأمراض المنتشرة فى الشتاء

قال الدكتور ممدوح العربى دكتوراه طب الأطفال جامعة عين شمس، إن أبرز الأمراض المنتشرة فى الشتاء، هى نزلات الجهاز التنفسى ، والتهاب الحلق ، واللوزتين ، والشعب الهوائية، والتهابات الجهاز التنفسى، مشددا على اتباع عدد من المعايير لتجنب الإصابة بها خاصة عند الأطفال الذين تقل لديهم قوة الجهاز المناعى لمقاومة الأمراض.

نصائح لتجنب أمراض الشتاء للأطفال

وأضاف الدكتور ممدوح العربى لـ”اليوم السابع”، أن أهم النصائح لتجنب أمراض الشتاء لدى الأطفال هى:
ظ، الابتعاد عن أى مريض مصاب.
ظ¢ استخدام الأدوات الشخصية للفرد الواحد فقط وعدم استخدامها مع الآخرين
ظ£ وضع الطفل فى أماكن جيدة التهوية.
ظ¤ اتباع الوضع الصحيح للرضاعة حتى لا يصاب الطفل بالتهاب الأذن الوسطى.
ظ¥ منح التطعيمات للطفل فى العامين الأولين من عمره مثل تطعيمات الإنفلونزا وتطعيم الالتهاب الرئوى.
ظ¦ البحث عن الأكلات الصحية التى تقوى مناعة الأطفال وفقا لما يصفه الطبيب.

4 تقديم المشروبات الدافئة باستمرار للأطفال، لضخ المزيد من الدورة الدموية التى تمنع تعرضهم للجفاف .

فوائد عمليات شفط الدهون بالليزر

https://www.6neek.com, https://www.sexnar.net أضف تعليقك

معلومات عن عمليات شفط الدهون بالليزر

, سكس اخ واخته, افلام سكس حيوانات, قصص سكس, صور سكس متحركة, صور نيك,

تعتبر السمنة المفرطة من اهم الأسباب التي تشكل خطراً حقيقياً على حياة الأشخاص في المجتمع بشكل خاص حيث انها تفقد الشخص الوسامة والرشاقة الجمالية .

كما ان السمنة تسبب للأشخاص المزيد من المشاكل على مستوى خشونة الرجلين وعدم القدرة على المشي بطريقة سهلة .

وظهرت في الآونة الأخيرة بعض الطرق التي تساعد على التخلص من الوزن الزائد مثل عمليات شفط الدهون بالليزر

حيث تساعد هذه العمليات على مساعدة الشخص الذي يعاني من السمنة المفرطة على التخلص من الدهون الزائدة في الجسم والحصول على قوام رياضي ممشوق .

 

عمليات شفط الدهون بالليزر 

واحدة من ضمن العمليات التي ظهرت في الفترة الأخيرة والتي تعمل على إزالة الدهون الزائدة من الجسم وشفطها من الأماكن التي تتجمع حولها .

وتتراكم الدهون حول المناطق التي لا تتجاوب مع الحمية الغذائية لجسم الأنسان .

وتعمل التمارين الرياضية على مساعدة مريض السمنة في التخلص من الدهون الزائدة بعد إجراء العملية وتساعدة على نحت الجسم واستعادة شكله الطبيعي والمثالي .

وظهرت هذه النوعية من العمليات للمرة الأولى في الولايات المتحدة الأمريكية كنوع من عمليات التجميل في مطلع الثمانينات .

كما أن هناك العديد من العمليات الأخري التى تتشابه مع عمليات شفط الدهون فى نفس سياق النتائج مثل :

1- عملية تكميم المعدة بالمنظار

2- عملية بالون المعدة بالمنظار

 

هي طريقة من الطرق المستخدمة للتخلص من الدهون وللحصول على جسم رياضي ومثالي .

 

شروط عمليات شفط الدهون بالليزر

– يجب ان يكون المتقدم لإجراء العملية صاحب صحة جيدة .

– يجب ان يكون المريض لا يعاني من اي امراض مزمنة .

– يجب ان لا يكون الشخص الذي سوف يجري العملية مدخناً حيث يعمل التدخين على عدم إلتئام الجروح .

– يجب ان يكون وزن المريض يقترب من المثالي .

– تمتع جلد المريض بمرونة جيدة .

 

الشفط الخارجي للدهون بإستخدام الليزر

 

تبدو هذه الطريقة من الطرق الأقل اجتياحاً للجسم حيث تعمل على استخدام الليزر على السطح الخارجي فقط للجلد ولا يوجد بها شفط نشيط للدهون .

ويتم التركيز في الشفط الخارجي للدهون على الأجزاء المنخفضة الموجودة داخل جسم الإنسان .

يتم اللجوء إلى عمليه الشفط الخارجي للدهون في نحت الجسم وليس في إنقاص الوزن فقط .

تتعرض خلايا الجلد التي تمر عليها أشعة الليزر إلى تكون ثقوب في الخلايا الدهنية .

 

عيوب عمليات  الشفط الخارجي للدهون بإستخدام الليزر

ومن العيوب التي تواجه عمليات الشفط الخارجي للدهون بإستخدام الليزر انها طريقة غير فعالة ومن الممكن ان تؤذي المريض حيث انها تتجاهل بعض المناطق الموجودة في الجسم .

وتنكمش الخلايا الدهنية ولكن دون ان يحدث لها اي أذى مثل تدمير الخلايا الدهنية .

وبعد الأنتهاء من العملية يجب على الشخص المريض ان ينتظم على برنامج غذائي .

ومن العيوب الأخرى التي يمثلها الشفط الخارجي للدهون بإستخدام عملية الليزر تقنية التجميد والتبريد حيث يتم تدمير بعد الخلايا الدهنية عن طريق تجميدها ولكن دون ان تتأثر الأنسجة المحيطة بها .

الشفط الداخلي للدهون بإستخدام الليزر

 , تحميل افلام سكس,افلام نيك اجنبى,صور سكس, صور نيك, سكس اخ واخته, سكس عرب, سكس حيوانات,

في الشفط الداخلي للدهون يقوم الطبيب بعمل ثقب صغير في الجلد لإدخال أشعة الليزر .

وبعد عمل الثقب يقوم الطبيب بإدخال أشعة الليزر من خلال طبقة ادنى في الجلد .

يقوم الطبيب المعالج بتوجيه أشعة الليزر على خلايا الدهن التي يريد تدميرها .

وبعد تدمير خلايا الدهن لن تصبح قادرة على تخزين الدهون مرة ثانية .

 

الأعراض الجانبية التي تصاحب عمليات شفط الدهون بالليزر 

 

– الشعور بالألم والدوخة .

– تورم على مستوى الوجه .

– تجمعات دموية في اماكن متفرقة من الجسم .

– نزيف بسيط ينتج عن استخدام الليزر .

– تعرض الجسم لبعض الحروق البسيطة على مستوى الجلد .

 

فوائد عمليات شفط الدهون بالليزر

 , افلام نيك, سكس عربى, سكس محارم, سكس امهات, عرب نار,

ومن فوائد عملية شفط الدهون بإستخدام الليزر التاكد من عدم عودة الدهون مره اخرى .

– لا يشترط على المريض الذي خضع لعملية شفط الدهون إتباع اي انظمة او حمية غذائية .

– لا تقتصر عملية شفط الدهون في الجسم علي منطقة معينة .

– الوصول للوزن المثالي والتخلص من الدهون .

– تجنب إصابة الشخص بخشونة المفاصل بعد إزالة الدهون من الجسم .

– الوقاية من الاصابة بمرض السكر

شاب ينيك كس معلمته

https://www.6neek.com أضف تعليقك
شاب ينيك كس معلمته
,سكس اخ واخته, سكس اخوات, سكس ام وابنها, سكس ديوث, سكس محارم, عرب نار, سكس حيوانات, نيك بنت, قصص سكس,

انا احب حرارة الكس حين يدخل زبي فيه و بالخصوص كس معلمتي الجميلة التي تعشقني و تمارس معي الجنس في بيتها و قد بدات قصتي معها من ثاني درس خصوصي حيث الاول مر بسرعة و كنا نتبادل النظرات الساخنة و انا كنت طالب حر في قسم النهائي و عمري ستة و عشرين سنة و المعلمة تقريبا في مثل سني و متزوجة . و كانت سكسية جدا و جميلة و واضح عليها انها تحب الزب و من النوع الذي يمنح المتعة و لم تتركني بعوينها طوال الدرس خاصة و انني انا الاكبر بين كل الطلاب و تبدو علي علامات النضوج و الرجولة بجسمي الاسمر القوي و شاربي الكبير و شعري الكثير الاسود و انا ايضا كنت انظر الى صدرها و طيزها حين تتحرك و عند نهاية الحصة بقيت ادردش معها لمدة عشرة دقائق
صور سكس, صور سكس عربى, صور سكس متحركة,

و في الحصة الثانية كنت اكثر محنة عليها و رغبة في النيك معها و لم اقدر معلى مقاومة سحر طيزها و جمالها و في كل مرة تنظر الي تراني انظر الى طيزها فتبتسم و انا احلم ان انيكها لاني احب حرارة الكس و حلاوته و فعلا سرحت كل الطلاب قبل نهاية الدرس بعشرة دقائق لندخل انا و هي في درس اخر عنوانه النيك و الجنس . و حين كنت اكلمها كنت العب بزبي امامها وانظر الى شفتيها حتى فتحت فمها و اخطف منها قبلات جد ساخنة على شفتيها و انا المسها و كل جسمها طري و دافئ و هي كانت قلبها ينبض بقوة جدا لانها كانت راغبة في الزب و النيك ايضا و انا احب حرارة الكس و حلاوته و اريد ان ادخل زبي فيه و بدات ترفع لي رجليها ببطئ حتى ارى فخذيها
و اكملت انا رفع الفستان حتى رايت كيلوتها و عريتها بسرعة و بدات اتحسس على الكس وانا احب حرارة الكس الجميل واعشق ماءه و لذلك فقد لحست كس المعلمة و ادخلت لساني بين شفرتيه ثم ادخلت اصبعي و بقيت استمني لها و اهيجها و هي تتغنج و تطلب مني ان انيكها . وحين ادخلت لها زبي هيجتها اكثر و سخنتها و انطلقنا في نيك ساخن جدا حيث دفعت زبي بقوة في كسها الحار جدا و بدات هي تتغنج اه اه اح اه اه اح اح اح اح و انا ارجع للخلف ثم ادفع زبي بقوة و احب حرارة الكس الجميل و امسكها من فلقتي الطيز و اعجن في كل الاتجاهات و زبي يدخل و يخرج و اسمع انين قلبها الجميل و هي تتغنج اه اح اه اه اه اه و انا انيك نيك ساخن و احب حرارة الكس التي يحبها كل الرجال
و ادرتها بكل حرارة و مالت لي و رايت فلقاتها تنفتح و طيزه ابيض جميل و مهيج جدا و ادخلت فيه زبي للخصيتين و كانت مفتوحة من الطيز و كنت انا انيك الطيز و اصفعها حيث شهوتي اشتعلت اكثر و سخنت الى اقصى درجة ممكنة حتى صرت اصفعها على الطيز بالكف بقوة و بلا توقف . و جاءتني اسخن رعشة في حياتي في هذه النيكة و زبي في داخل الاحشاء ينيك الطيز حيث انطلقت في القذف بكل قوة و انا اذوب و اخرج شهوتي و قد هيجني طيزها و حرارته و مثلما انا احب حرارة الكس احب حرارة الطيز و قذفت فيه كل ما كان في داخلي من حليب و مني و بكل حرارة و بهيجان جنسي قوي جدا داخل احلى مؤخرة و مع احلى معلمة سكسية و نياكة جدا

سكس, افلام سكس, سكس حيوانات, عرب نار, سكس عربى, صور سكس, افلام نيك,

شهوة امرأه ومخطط المصيف

https://www.6neek.com أضف تعليقك
شهوة امرأه ومخطط المصيف

,سكس اخ واخته, افلام نيك, صور سكس, سكس محجبات, سكس اغتصاب, نيك عربى
في شهر سبعه 2019 السنه الماليه خلصت وشغل السنه اتقفل في الشركه وصاحبها الدكتور وحيد عامل حفله في فلته والمفروض اني اروح.. الساعه وصلت 7 وانا لسه ف بيتي نايمة ع السرير بقميص نومي وسرحانه انا فين ورايحه لفين؟ هعيش بقيت حياتي كده من غير حضن راجل يكفيني ويحسسني بوجودي فالحياه يحسسني اني ست واني مرغوبه يسقيني من حنانه قبل مايروي عطش شهوتي.. ولقيتني من غير ماحس ايدي علي كسي من تحت الاندر بلعب ف كسي اللي تاعبني وفضلت ادعك فيه وانا مغمضه لحد ماكنت خلاص هجيب شهوتي تليفوني رن ..
مصطفي (31 سنه معايا في نفس القسم في الشركه) : اسيل انتي فين ي بنتي مش المفروض وحيد بيه قايلنا نيجي البارتي بدري عشان مدام عيشه مراته مسافره وهيجي متاخر وعايزنا فالمكان من بدري نستقبل الناس وكده..
انا: ياااه نسيت خالص ده انا كنن بفكر مجيش اصلا.. طيب معلش ي مصطفي روح انت وانا هاجي وراك..
مصطفي: طيب اشطا يلا بااي
قفلت ورميت الموبايل جنبي وببص لحالي لقيت ايدي لسه تحت الاندر روحت شايلها ووانا حاسه بضيق وقومت اخدت شاور ولبست ونزلت اروح البارتي.. دخلت طبعا اول حد شافني كان مصطفي.. وانا داخله لابسه فستان سواريه اسود فوق الركبه واغلب صدري كان باين منه.. بالمناسبه اوصلفلكم نفسي بيضه جداا بياض شمال اوربا ده طولي 164 سنتي ورفيعه بس بزازي كبار شويه ومدورين.. وفي نفس الوقت طيزي مدوره وكبيره حبه كده برده بصراحه انا مهووسه اني احافظ ع تناسق جسمي المهم داخله لقيت مصطفي : وااو ده ايه القمر اللي طل علينا فجاه ده.. نعمل ايه يخوانا وننول الرضا بس
انا: ميرسي ي سيدي مع اني شايفه انك تركز مع شهد احسن لك المفروض مرتبطين وكده ولا عشان هي مش موجوده فالحفله
مصطفي: انا بحب شهد علي فكره
انا: ولو قولتلها انك بتعاكسني
مصطفي: لا لا لا ده انا بحبها جدا وحتي كنت عايز اطلب منك طلب كده
انا: يعني المغازله دي مش عشاني بقي عشان الطلب..
مصطفي: انتي مصممه توقعيني فالكلام وخلاص.. لا مش كده انتي زي القمر وحرفيا اي راجل يتمني يبقي معاكي..
كلامه هزني وروحت مغيره الكلام .. الدنيا تمام ولا انا جيت متاخره
مصطفي: ي باشا انت تيجي فالوقت اللي تحبيه وكله تحت السيطره.. بس انا مقولتلكيش انا عايز……
تقريبا كان عاير يقول طلبه.. قطعه صوت ندي صاحبتي (27 سنه ) وجوزها هيثم( 33 سنه) متجوزين من سنتين ولسه معندهمش ولاد
ندي: اسييل حبيبه قلبي عامله ايه
انا: تمام بخير وانتي عامله ايه ازيك ي هيثم
هيثم :بخير ازيك ي اسيل.. ازيك مصطفي..؟
ندي: اسيل تعالي..
واخدتني ومشينا بعيد شويه..
ندي: عامله ايه ي سولي وحشتيني
انا: ماشي الحال اهو
ندي: مالك ي سولي كده حاسك مخنوقه
انا: لا عادي المهم انتي اخبارك ايه
ندي: لا مش عادي وسيبك من اخباري.. ولازم اعرف في ايه
انا: ي بنتي عادي قريفه بس والوحده انتي عارفه وكده
ندي: طيب بصي انا اصلا كنت هطلب منك طلب انا وهيثم رايحين الساحل الاسبوع الاجازه ده و كنت هقولك لو ينفع نقعد ف الشاليه بتاعكم اللي هناك..ف ايه رايك تيجي معانا ونبقي سوا ونغير جو وكده..
انا :اكيد ي حبيبتي بس انا مش هينفع اجي معاكم انتي وهيثم هسيبكم تبقو ع راحتكم وكده..
ندي: لا بالعكس هننبسط اكتر وانتي معانا واهو تغيري جو لازم توافقي.. ده انا اجيبلك هيثم يقنعك بقي..
انا: سيبيها بظروفها..
ورجعنا لهيثم ومصطفي لقيت هيثم مركز معايا وعمال يبص ع جسمي وكان مراته مش جايه معايا ف وشه.. اتحرجت لان ندي جنبي.. مصطفي مش يلا بينا نشوف وليد بيه..
مصطفي يلا بيناا.. ومشيت معاه وسيبنا ندي وهيثم واحنا ماشيين
مصطفي: كنت بقولك عايز اطلب منك طلب وخايف تكسفيني
انا: انت عبيط ولا ايه مفيش الكلام ده اطلب طبعا..
مصطفي : انتي عارفه الاسبوع الجاي الاجازه بتاع الشركه بعد ماشغل السنه خلص و شهد هابلاني عايزه تصيف ف قولت استغلك بقي (بيضحك) ونصيف في الساحل ف الشاليه بتاعكم..
انابضحك)
, قصص سكس, سكس محارم, عرب نار, سكس امهات, سكس مصرى, سكس حيوانات,

مصطفي: مالك..
انا: مفيش متفهمنيش غلط.. بس ندي وهيثم هيروحو وكده انا معنديش مانع بس ع الاقل هقولهم برده عشان ميتفاجئوش.. وماشي ي سيدي اتفسحو وامبسطو..
مصطفي: طيب ماتيجي معانا
انا: لا ده واضح انكم متفقين عليا بقي..
مصطفي: ليه بس خير
اسيل اصل ندي عايزاني اروح برده معاهم.. بس عامه انا مليش نفس الحقيقه ف روحو انتو امبسطوا
مصطفي: خساره بس ي ريت تفكري تاني
انا: وحيد بيه حمدلله ع السلامه ازي حضرتك
وحيد بيه: ايه القمر ده منوره ي اسيل.. ازيك ي درش..
مصطفي: تمام ي باشا
وحيد بيه: بعد اذنك ي اسيل تعالي ي درش عايزك
سيبتهم ومشيت كام خطوه لقيت مفاجاه ف وشي.. الex بتاعي ايمن.. ملامحي اتغيرن اكتر مانا مضايقه وروحت ماشيه ناحيه الحمام ع اساس هظبط الميكب او اي حاجه هروبا منه لاني مش طايقاه ولا عايزه اسمع منه كلمه.. دخلت الحمام ولسه بقفل الباب لقيت ايد حاشته وصوت ايمن استني ي اسيل انا محااج اتكلم معاكي.. وراح داخل وقافل الباب
انا: انت اتجننت بتعمل ايه هنا اطلع بره
راح قايلي اهدي ي اسيل ومسك دماغي بايديه
ايمن: اسيل انا بحبك ومقدرش استغني عنك.. اسيل انا مش قادر اعيش بعدك.. حياتي مدمره ومش عارف اعيش..
انا: مانا كنت معاك وبعدين عملت ايه..
ايمن: كنت غبي ومقدرتش النعمه
قالها وصوته فيه تقطيع وبيتحرك ف ضهري وحسيت بنفسه جنب وداني وبذكاؤه عمل الحركه اللي انا بحبها وبتبهدلني فجاه لقيته بيبوسني ف رقبتي وحاضني من ورا.. وحسيت بزبه راشق بين فلقتين طيزي قلبي ببقي بيدق جاامد نص دقيقه فجاه استجظعت قوتي وروحت سايباه وطالعه بسرعه من غير ولا كلمه مشيت وسيبته يندم ع الفرصه اللي راحت من ايده ومشيت من المكان كله بسرعه ركبت عربيتي ومشيت حوالي 300 متر ووقفت بالعربيه وانا مش قادره اسوق ومش عارفه ازاي رجلي شالتني عشان امشي الشويه لحد ماركب العربيه بس.. كسي كان بياكلني بحرقه اوي لقيتني بنزل ايدي عشان اريحه وبعدين افتكرت اني فالشارع شيلت ايدي وطلعت بالعربيه روحت… اول ماوصلت البيت قلعت هدومي كلها واترميت ع السرير مسكت بزازي بايديا افعص فيهم.. وسيبت ايد عليهم وايد نزلت بيها ع الخرم اللي عاملي القلق ده كله نزلت ع كسي قعدت العب فيه لحد ماجبت شهوتي بالفعل ومدريتش بنفسي غير وانا قايمه الصبح ع صوت الموبايل وانا عريانه من غير اي حاجه ع جسمي ومصدعه جداا ببص في الموبايل لقيت 17 ميسيد كوول!!

« الصفحات السابقة