جورج : اهو كسمك انت
انا : طب كسمين امك
جورج : كسمين 3 كسمك
انا : 4 كسمين 3 كسمين كسمين امك
جورج : 5 قلات 4 قلات قلتين قله
انا : 7 مشابك 5 مشابك مشبكين مشبك
فاطمه : خلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااص ايه اطفال
جورج : هو اللي شتم الاول
انا : و**** هو الاول
فاطمه : معلش ياحبيبي امسحها فيا انا
جورج : ميقفش جنبي يقف بعيد
فاطمه : معلش ياحبيبي تعالي بعيد عنه
انا : انا عايز مانجه
جورج : وانا عايز قصب اشمعنا هو
فاطمه : ياالهيييييييييييييييييييييي خلاص اسكتوا بقي
شاروخان : انتو مصريين صح انا دلوقتي عرفت
فاطمه : دلوقتي السجن بقي زي مانتو شايفين وللاسف انت اللي عملت كدا فللاسف انا مضطره انك تبقي الحاكم لانهم سمعوا كلامك فهل هتقدر تبقي الحاكم
جورج : مبروووووووووك اصاحبي عقبال متبقي امبراطور
انا : حبيبي عقبالك و**** لانت شارب حاجه
شاروخان : انا ابتديت اتبضن
انا : شاورلي بس علي الحكم وشوف انا هعمل ايه
فاطمه : هتقدر
انا : اتفرجي انا هعمل ايه
فاطمه : اطلعوا برا وسيبهولي دقيقتين
انا : خير
فاطمه : هتطلع تقول اللي هقولهولك دا بالظبط

(بيت ام مايكل )

ماما : انتي متاكده من اللي سمعتيه دا
اختي : سمعتها بودني وهي بتكلم معتز وبتتفق معاه وبتقوله مايكل مش في دبي ولا سافر شغل
ماما : وهي شافتك او حست بيكي
اختي : لاء بس انا اللي استنتجته ان مونيكا بنت وسخه فاكره ان مايكل متفق مع هاني وسلوي وساره
ماما : سيبك منها دي عيله هبله
اختي : طب ماهي قالت لمعتز رقم سلوي في الموبايل معني كدا ان معتز صدقها
ماما : بس يابت بلاش هبل وقومي اطفي علي اللبن زمانه فار
اختي :لبن ايه بس بقولك ابنك في خطر تقوليلي لبن وبعدين جورج فين هاااا تقدري تقوليلي ساب عروسته ونزل راح فين واصلا فلوس الفرح اللي اتجوزنا بيها والشبكه اللي جبهالي قالي انه كان ليه عند حد فلوس وهو جورج اصلا يعرف حد في مصر غيرنا يبقي اكيد خدهم من مايكل واكيد دي فلوس هاني
ماما : وحتي لو فلوس هاني ماهو اصلا دي فلوس مايكل هو اللي مديهالها وبعدين مايكل في دبي بيشتغل واي حاجه تانيه دا كله كلام لايجيب ولا يودي
اختي : ياماما وانتي فكرك انا بفكر في فلوس انا قلبي بياكلني علي اخويياااا وجوزي وبعدين انا بتصل بليليان بقالي كتير موبايلها مقفول وروحتلها البيت محدش رد
ماما : متاكده
اختي : انا قلبي واكلني حاسه ان في حاجه غلط
ماما : مونيكا معتز فلوس هاني مايكل في دبي ومطلعش في دبي سلوي سابلها المفتاح وساره هربها من الجزيره وجورج اختفي معاه معتز صدق مونيكا ليليان مش موجود ومعتز محضرش فرحك ويوم الفرح مايكل جاي وشه مضروب ومكنش قادر يمشي يبقييييييي
اختي : يبقي ايه هااااااااا
ماما : يبقي معتز ومايكل في بينهم حاجه او بين معتز وجورج المهم ان في بينهم حاجه وحاجه جامده كمان لان ليليان مش في البيت واختفت هي كمان يبقي الموضوع ليه علاقه بليليان ومعتز وجورج ومايكل ولو تفتكري لولا وجورج كانو علي الجزيره ناقر ونقير وهي تعرف مايكل من زمان يبقي يابن الزبااااااااااااااااااااااااااااااا االه
اختي : ايه وصلتي لايه
ماما : يالهووووووووي *بتخبط علي صدرها * كلميلي معتز
اختي : ليه
ماما : كلميه بس واسمعي اللي هقولك عليه
اختي : حاضر

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــن


فاطمه : عرفت هتعمل ايه
انا : شعري مظبوط ولا هايش
فاطمه : متزودش حرف من اللي قلته
انا : وسعي كدا وورقه وقلم واتعلمي مني * بخرج للسور وبقف اتكلم * اخوااااااااااااااااتي اخواااااااااااااااااتي انت يابني ياللي ماسك بز صاحبتك ركز معايا هنا اخوااااااااااتي انا بقيت الحاكم الجديد ليكو وزي ماتفقنا كلنا اخوااااااات واللي نفسه في حاجه يجيلي وكلنا سواسيه
فاطمه : يخربيت اهلك انا قلتلك قول كدا
انا : وبصفتي الحااااااااااكم احب ابشركم باول هديه مني ليكو اني بتنازل عن الحكم لفاطمه هيصواااااااااااا
المساجين : فااااااااااااااااطمه فاااااااااااااااطمه
انا : *برفع ايد فاطمه * يالا فاااااطمه فااااااااطمه
فاطمه : *بتبصلي بحزم * انت بتعمل ايه
انا : عايزه تخليني حاكم وتخلي اي حد يقتلني ويمسك مكاني علشان متبقاش جت منك ههههههههه ملعوبه وانتي تبقي الحاكم في الدرا لا ياكسمك اطلعي انتي وامسكيها
فاطمه : انت بتقول ايه انا اللي انقذتك ومرضتش اموتك
انا : بجد فعلا لا استوب اجمااااااااااااعه انا كنت بهزر انا الحاكم دي بس كدبه ابريل وكدا هههههههه اهدي يابني احاااااااا انتو مصدقتوا
فاطمه : مشفتش في غباءك انت مصري صح
انا : افريقي هاااا مصري افريقي واخده بالك انتي افريقي يعني زبري من طوله ساعات بعمله صناره
فاطمه : اعدل اللي هببته دا
انا : اخواااا…………
( صفاره السجن بتضرب والباب بيتفتح وكوارشي بيخش والجنرال وراه )
انا : ياكسمييييييييييييييييييييييييي
فاطمه : متخافش المساجين كلها في صفك
انا :فكرك كدا
فاطمه : ننزل بسرعه مينفعش نقف هنا يالا
( نزلنا كلنا قعدنا علي ركبنا ورافعين ايدينا علي راسنا والجنرال وكوارشي واقفين )
الجنرال : *بيشاورلي اطلع *
انا : *رحت وقفت جنبهم *
الجنرال : بعد ماحققنا مع كوارشي وعرفنا ان مايكل اتبلي عليه وقال انه هو اللي ضربو بالسكينه ومطلعش هو يبقي في خاين في السجن وانا ميخصنيش الكلام دا انا كل اللي يخصني ان في حد كدب عليا والكداب مصيره ايه القتل *بيطلع مسدسه * تفتكرو مين اللي كدب عليا كوارشي ولا مايكل
انا : انا مكدب…….
الجنرال : *بيضربني رصاصه في دماغي *
جورج : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ احا
هيما : ياكسممممممممممممممممممممي ……………

(بيت ام مايكل )

ماما : بقي متسالش علي ام صاحبك ياواطي بعد مسافر ووصاك علينا هانت عليك العشره ياواد
معتز : ههههههه لا طبعا ولا اقدر دا انتي امنا كلنا
ماما : طول عمرك متربي وبتفهم في الاصول انا معلش قلقتك معايا والبت مريم خيبه ولا بتعرف تعمل حاجه
معتز : خير اؤمريني
ماما : انت كويس ياواد مال وشك خاسس ليه كدا وتحت عينك كله اسود انت مبتنامش هي مراتك مبتاكلكش
معتز : نزلت شغل و**** ويادوب بلحق انام وانتي عارفه اكل الشارع
ماما :اقوم اعملك تاكل
معتز : لاخليكي قاعده انا يادوب الحق اروح اكل مع مراتي زمانها مستنياني
ماما : طب ياحبيبي اللي تشوفه انا بس عايزه منك خدمه الواد مايكل كان متعود ياخدني يوديني ازور ابوه **** يرحمه ودلوقتي انت شايف انا جسمي مكسر وهتبهدل في المواصلات فلو ينفع تشوف اجازتك امتي وتبقي كسبت فيا ثواب مشوار ساعه زمن وبنزينك عليا
معتز : من عينيا ياماما شوفي انتي عايزه تروحي امتي وهوديكي
ماما : ش**** يخليك ياحبيبي منتحرمش منك انت اجازتك امتي
معتز : السبت الجمعه الجمعه
ماما : الجمعه ولا السبت مش عارف اجازتك امتي ياواد
معتز : احممممم اصلها بتتغير مره جمعه ومره سبت
ماما : خلاص اليوم اللي تاجز فيه كلمني ونروح سوا
معتز : حاضر يام مايكل ياتعباني معاكي انتي وابنك تؤمريني بحاجه تانيه
ماما : ماتقعد ياواد كل معانا لقمه
معتز : لا ربنا يخليكي الحق انا اروح بقي لحسن مراتي عماله تتصل اهو الموبايل بيرن اهووه *بيكنسل علي اندرو*
ماما : طب ياحبيبي بالسلامه وابقي شقر عليا وسلملي علي مراتك
معتز : حاضر ياماما يالا سلام
ماما : الو اخلصي عملتي اللي قلتلك عليه تخلصي وتكلمين قوليلي عملتي ايه
اختي : حاضر حاضر واهدي بقي

السجــــــــــــــــــــــــــــــن

الدكتور : *بتخبط علي الباب * جنرال
الجنرال : قولي
الدكتور : المسجون فاق …………………………….. …… انتهي الجزء الثاني 

الجزء الثالث
(السجن )

الشخصيات الجديده 

سندس 19 سنه ( بيضه فشخ وشعرها اصفر عينيها في الشمس خضرا وفي الليل بني او عسلي طولها متناسب بزازها متوسطين وكسها نضيف نيييك )
جمال 50 سنه ( من اصول افريقيه واسمه بيتنطق جامال بتعطش الجيم عامل دوجلاس ابيض وهو اسود شوكلاته جسمه مظبوط واعصابه بنت متناكه وتحسه عظيم نيييك في نفسه )

معتــــــــــــــــــــــــــز

معتز : *نازل من بيت ام مايكل * مكفايا رن مش بكنسل عليك يبقي نازل
اندرو : بترغو في ايه دا كله
معتز : *بيركب العربيه * وليه بنت متناكه رغايه زي ابنها خدام كسمهم انا
اندرو : عايزاك في ايه
معتز : عايزاني اوديها المدافن تزور جوزها **** يرحمه معرفش مستعجله ليه هخليها تروح المدافن وتزور الاتنين
اندرو : وليه بضان صحيح … المهم هنعمل ايه دلوقتي
معتز : سلوي بعتتلي مسدج علي عنوان هروحلها هناك
اندرو : ومستني ايه متطلع
معتز : ماانت لو تسكت وتبطل رغي هتنيل اطلع
( وصلوا العنوان )
معتز : *في الموبايل * انا وصلت اعمل ايه تاني
سلوي : هتطلع العماره اللي مدخلها سلمتين بس هتطلع الدور الاول قدامك 6 شقق اطلع وانا معاك علي الموبايل
معتز : حاضر .. ولا خليك هنا متتحركش هطلع واجي
اندرو : انجز بس
معتز : انا قدامي ست شقق اعمل ايه
سلوي : مستعد تعمل اي حاجه علشان تعرف مايكل فين
معتز : انجزي ياسلوي
سلوي : مستعد ؟؟
معتز : اه مستعد لو هنيكك انتي شخصيا تاني علشان اعرف هو فين هنيكك
سلوي : خش الشقه اللي في وش السلم
معتز : وبعد مااخ…. الو الو .. * بيرن الجرس *
شخص : افندم مين حضرتك
معتز : *مش عارف يرد * انا انااااا انا جاي من طرف سلوي
شخص : سلوي مين الشقه غلط *وبيقفل الباب *
معتز : طب لحظه واحده حضرتك طب شقه مايكل دي
شخص : انت عايز ايه يافندي قلتلك الشقه غلط
معتز : طب لحظه واحده بس حضرتك *بيطلعلوا الموبايل * بص حضرتك انا المفروض كنت هقابل واحده اسمها سلوي بعتتلي العنوان دا بص حضرتك في المسدج دي
شخص : *بيزقه * ياعم وانا مالي قلتلك الشقه غلط ولا اطلبلك البوليس
معتز : لا ياحضرت انا اسف جدا في سوء تفاهم *بينزل من العماره وبيرن علي سلوي موبايلها مقفول *
اندرو : ايه عملت ايه
معتز : معرفش الشقه غلط وسلوي مبتردش
اندرو : ياعم دي بتشتغلنا سيبك منها
معتز : استني بتتصل تاني اهيه … انتي هتستعبطي بكسمك مدياني عنوان غلط
سلوي : هههههههههه اطلع بعربيتك وروح علي العنوان اللي بعتهولك دلوقتي هتلاقيه جالك في رساله واول ماتوصل كلمني سلام
معتز : خخخخخخخخخ ايه المنيكه دي
اندرو : قالتلك ايه
معتز : تعرف تخرس خالص * طلع بالعربيه لحد اما وصل للعنوان اللي في الرساله * انا وصلت اعمل ايه
سلوي : في عماره علي شمالك اطلع الدور التاني الشقه اللي علي يمين السلم وهتعرف لوحدك
معتز : سلوووووووووي اخلصي انا بتبضن بسرعه
سلوي : لما تطلع هتفهم
معتز : ****م طولك ياروح *بيطلع وبيخبط علي الشقه *
شخص : اؤمرني
معتز : انا جاي اقابل سلوي
شخص : اه اهلا وسهلا اتفضل … انا مضطر انزل اتفضل هي جوا في الاوضه دي * بينزل وبيقفل وراه الباب بالمفتاح *
معتز : *مستغرب وبيمشي لحد الاوضه براحه وبيبص يمينه وشماله وبيفتح باب الاوضه لقي واحده شكلها ابن وسخه وسنانها بنت متناكه وجسمها مشعر شويه ولابسه قميص نوم قال يعني دا اللي محليها بكسمها وضوافرها شبه ضوافر الفراخ وحاجه تجيب ترجيع نيييك وبتتفتف وهي بتتكلم ولادغه في حرف السين والشين وحاجه مأساه خالص … راح مكلم سلوي * ايه دا
سلوي : لقيت ايه ااااه قصدك جميله
معتز : اه ست الحسن والجمال دي مالها بقي
سلوي : نيكها
معتز : مش سامعك اقتلها
سلوي : لا مش كدا انا عايزاك تنيكها
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتي اتجننتي انيك دي انتي ايه مريضه
سلوي : انت مش عايز تعرف مايكل فين يبقي لازم تعمل كدا
معتز : كسمك علي كسمه مش عايز اعرف
سلوي : يبقي متتصلش بيا تاني *بتقفل في وشه *
معتز : *بيبص للبت الوحشه وهنسميها شخه * ايه الخرا دا
شخه : *بتتفتف وهي بتتكلم * هو انا وحسه مس عاجباك دا انا سي القمر
معتز : تعرفي متتكلميش * بيكلم سلوي في الموبايل * خلاص هنيكها وبعد مانيكها هعمل ايه
سلوي : انا هعرف انك خلصت ولا لاء بعديها هقولك تعمل ايه
معتز : كسم دا يوم خرا علي دماغك اتفضلي اقلعي خلينا نخلص
شخه : *بتقلع هدومها وبتنام علي السرير وبترفع ايديها علي شعرها اكنها بتعمل عرض اغراء وشعر باطها واصل لحد طيزها * عجبتك سح
معتز : ممكن متفتحيش كسم بقك دا خالص تتناكي وانتي ساكته
شخه : *بتتفتف * اساي يعني مس لاسم اسوت وانا بتناك
معتز : *بيمسح وشه من التفافه * وشرف امك تسكتي *بيقلع هدومه وزبره طبعا مش راضي يطلع * اطلع يازبرررري
زبره : غور ياعم مش طالع انت مش شايف شكلها احا انا خايف
معتز : ياسطي اطلع متفضحنيش عيب معلش استحمل عندي دي المره دي
زبره : خخخخخخ انا وقفت معاك كتير بس ساعتها الكس يستاهل لكن دا خخخخخ ترضهالي يعني انا اخش مستنقع الزباله دا
معتز : طب قوم اقف طب علي حيلك وهجيبلك كس حلو بعديه
زبره : هخخخخخخخ ياعم مشهقف كسمك
شخه : *بتقرب علي معتز * هات اوقفلك سوبرك *ورايحه تدخله في بقها *
زبره : خخخخخخخخخخ لاااااااااااااااااااااااااااااا الحقنييييييييييييييييييييي
معتز: اجمد يابطل عاااااااااااااش
زبره : *بيتمخمض جوا بقها وكله مايه * غق غق غق غق غق مش هقفلك تااااااااااني احاااااااااااا هتعضني هتعضنييي
معتز : اااااااه بتهببي ايه
شخه : بعضلك سوبرك علسان تهيك
معتز : علشان ايه
شخه : تهييييييك تبقي هيكان وكته
معتز : ارحمي ميتين امي وكفايا تفتفه اوعي سيبي زبري اوعي بس جاتك القرف *بيخش الحمام بيغسل زبره وقرفان يمسكه نيييك *
زبره : وحياه امك مهقف معاك تاني في اي موقف حتي لو نايم مع هيفاء
معتز : اسكت بقي اسكت انا هرجع من منظرها
شخه : *بتخشله الحمام وبتحضنه من ضهره * مس هتنيكني بئا كسي بيناتيك
معتز : *جسمه بيقشعر وبيطلع لقدام * ارجعي بس ورا شويه كدا اطلعي برا عايز اعمل حمام ممكن
شخه : متتاخرس عليا مسستنياك *بتتفتف*
معتز: *بيمسح التفافه وبيبتسم ببضان * مس هتاخر حاضر اتفضلي برا ….. الو ايه القرف دا ياسلوي انا هرجع
سلوي : انت اللي اختارت انا مقولتلكش اختار
معتز : طب انا مش هقدر انيكها في حل تاني
سلوي : لا ولو عايز تمشي مفتاح باب الشقه هتلاقيه في الفازه اللي جنب الباب سلام
معتز : طب است………
شخه : *بتخبط علي باب الحمام * خلست ولا لسسا
معتز : *بيفتح باب الحمام وبيزوقها * غوووووووري بقي *بيفتح باب الشقه وبينزل جري علي العربيه وهو مرعوب وبيمشي *

سلوي : مرضيش ياريس
الريس : روحي قابليه وعرفيه مايكل فين
سلوي : *باستغراب* نعم !!!!!!!
الريس : *بيبصلها بعصبيه *
سلوي : مش قصدي بس ليه طب لزمته ايه اللي عملناه
الريس :مش لازم تعرفي يالا انزلي قابليه وقوليله صاحبه فين ….سلوووووي
سلوي : امرك ياريس
الريس : لو غلطتي المره دي هتحصلي مايكل
سلوي :امرك امرك ياريس

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــن

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون فاق
الجنرال: انا رايحله
الدكتوره : تمام ياجنرال
الجنرال : *جالي الاوضه وشاور للدكتوره تطلع برا وبيقعد علي كرسي جنب السرير اللي انا نايم عليه وبيولع سجاير وبيطرقع بايديه قدام عيني * شايفني وسامعني
انا : اه تمام *بعدل نفسي*
الجنرال : خليك زي مانت يامايك انا هسالك كام سؤال كدا
انا : حاضر
الجنرال : كوارشي اللي ضربك بالسكينه
انا : لاء
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : معرفش انا اتفاجئ….
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : و**** معرف انا فجاه لا…..
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : *عيني ثابته * معرفش
الجنرال : لو خايف انا هحميك بس قولي مين اللي ضربك
انا : هتعذبني هتكهربني هتقتلني بس انا برضو معرفش مين اللي قتلني انا كل اللي حصل
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : مانا هقول اهوه .. انا كل اللي حصل كنت طالع لكوارشي اقوله اني معيش فلوس وعايز اكل ووانا طالع علي السلم فجاه لقيت حد بيضربني بالسكينه في بطني بس دا اللي حصل
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي
انا : معرفش انا اتضربت بالسكينه واتزقيت علي السلم ملحقتش اشوف مين
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي ولا كوارشي
انا : قلتلك معرفش انا مش بكدب هو دا اللي حصل واسال اي مسجون تاني او اسال كوارشي نفسه وانا هعرص عليه ليه وانا اعرفه اصلا
الجنرال : ممممممممم يبقي انت نفسك ترجع السجن تاني وطبعا عارف دا معناه ايه
انا : لاء
الجنرال : معناه انك عرصت علي حد جوا ومرضتش تقول هو مين واكيد الشخص دا هيردلك الجميل وساعتها انا هعرف وانت بالذات هتتعذب اشد عذاب
انا : حط نفسك مكاني واحد مضروب بسكينه يبقي انهي الاحسن يبقي في حمايه الجنرال العظيم ولا حمايه مسجون مالوش لازمه انهي المنطقيه ..يعني بالعقل كدا انا لو اعرف هقول وهكسب رضاك وابقي في حمايتك ولو بقيت في حمايتك ولا حد يعرف يعملي حاجه جوا حتي كوارشي نفسه بس انا فعلا معرفش مين اللي ضربني بالسكينه
الجنرال : *بيهز راسه * كلام مظبوط يعني انت عارف ان انا اللي بايدي اخليك وبايدي اقضي عليك
انا : طبعا مش محتاجه فهم دا لو جبنا عيل صغير هيفهمها
الجنرال : *بيقوم وبيبتسم وبيخبط علي رجلي * تقدر ترجع السجن تاني *بينادي علي الدكتوره * خلصي علاج معاه ورجعيه السجن تاني
الدكتوره : امرك ياجنرال
انا : هو انتي ادتيني ايه مكان البنج انا محستش اني خدت بنج
الدكتوره : *مبتردش *
انا : انا علي فكره دكتور مش زي بقيه الناس اللي جوا دول
الدكتوره : *مبتردش *
انا : هثبتلك طيب انتي نضفتي الجرح بكذا ودلقتي مطهر كذا وادتيني حقنه كذا و……. الخ
الدكتوره : *مبتردش برضو *
انا : مش هتبصيلي وتقوليلي ايه دا انت عرفت منين … طب انا هقولك ريحتهم باينه وكمان امبول الحقنه اللي كسرتيه كان بقاله كتير متخزن علشان كدا لما جيتي تكسريه الازاز بتاع الامبول اتكسر في ايدك وعور صباعك ودا معناه انك نادرا اما بتستخدمي الحقنه دي
الدكتور : *بتداري صباعها وبتكمل تغيير علي الجرح *
انا : انتي مش ساكنه هنا صح طب واضح انك بنت ناس ايه اللي جابك الشغلانه دي وشاكلك كمان بتحبي تربيه القطط هي اسمها ايه
الدكتوره : *بتبصلي باستغراب *
انا : اسمها ايه القطه
الدكتوره : *بتبص علي البنطلون بتاعها لقت شعر القطه عليه راحت بصتلي باستهزاء اللي هو كسمك عرفت اني مربيه قطه من شعرها اللي علي بنطلوني *
انا : *مدت ايدي ومسكتها من ركبتها وقرصت جامد لقيتها بتتوجع وبتنزل بجسمها معايا رحت سبت ايدي وبصتلها لقيتها بتداري وشها * مركبه شرايح ومسامير في ركبتك صح
الدكتوره : *مبتردش *
انا : محدش يعرف انك مركبه شرايح من وقفتك غير الدكاتره بس ارجوكي ثقي فيا وقوليلي انتي ادتيني ايه بدل البنج
الدكتوره : *خلصت تغيير علي الجرح * كل اسبوع هغيرلك علي الجرح *بتنادي علي الظباط يجو ياخدوني *

سكس نيك ابن وامه - كس منفوخ - سكس امهات مترجم - سكس اجنبي ساخن -  سكس مساج -  سكس نيك فتاه - موقع سكس


الظباط : خلاص يادكتوره
الدكتوره : خلاص همسحله الدم اللي ورا ودنه * قربت من ودني وبصوت واطي * انت خدت برشامه (هلوسه)
انا : *سمعت وسكت معملتش اي رياكشن *
الدكتوره : خلاص رجعوه السجن
انا : *ببصلها بابتسامه شكر ورجعت علي السجن *
جورج : *بفرحه بنت متناكه * اخوووووووووووووووويا الحمد لله انك عايش انت كويس ياسطي افتكرتك مت و**** يادين امممممممي *بيحضني فشخ *
انا : اااااااه براحه يابن البقره الجرح متعور
هيما : براحه عليه ياعم متبقاش غبي كدا كفاااااره يامعلم كيموووووو
انا : اومال فين شنطتك
هيما :شنطه ايه
انا : انت مش اشتغلت مع كوارشي في المخدرات
هيما : *باستغراب * مخدرات !!!! هما شربوك ايه هناك قولي دا شكله صنف عالي اوووووي هههههههههههه
جورج : و**** فكره بدل ماحنا مش لاقيين ناكل كدا اشتغل معاه في المخدرات بدل الواد اللي اتقتل دا * بيبص علي جثه جيمي * واهو بالمره ناكل انا جعااااان مكلتش
انا : *ابتديت اترجم ان كل اللي حصل قبل كدا دا كان حلم مجرد هلاوس تاثير البرشامه اللي خدتها وان مفيش اي حاجه حصلت *
جورج : مالك سرحت في ايه انت كويس
انا : اه بس لسا تعبان شويه
فاطمه : *جايه عليا * كوارشي عايزك
انا : معلش سؤال هو انتي باباكي كان بيخليكي تجري كل يوم الصبح وخدتي مسابقه الجري في المدرسه 3 سنين ورا بعض
فاطمه : *بتبصلي بايه الهبل اللي بتقوله دا * تعالي كوارشي عايزك
جورج : بقي دي منظر واحده كانت بتروح مدرسه اصلا هههههههههههه
انا : لا دا واضح انه حلم فعلا *طلعت لكوارشي ووانا داخل ببص يميني وشمالي لا حد يغفلني تاني *
كوارشي : هههههه ماتخافش ادخل
انا : انا بطمن بس لحسن اخدها في بضاني المره دي
كوارشي : اقعد اقعد هاتوله ياكل شكله جعان
انا : *ببص وراه لقيت موبايل بيتشحن * ياريت انا جعان جدا بسسسس اصحابي تحت مكلوش خالص من ساعه ماجينا
كوارشي : شاروخان انزل هاتهم
( قعدنا كلنا واتبسطنا وزي الفل انا وجورج وهيما )
انا : سيجاره بقي تبقي عملت معانا الصح
جورج : احاااا سيجاره ايه 3 سجاير واحنا هنشرب كلنا سيجاره
كوارشي : *بيدي كل واحد فينا علبه سجاير * دي علشانكم
جورج : *بيفتح علبته وبيعزم علي كوارشي بسيجاره * و**** ابدا متكسفش ايدي
كوارشي : معايا سجاير
جورج : و**** ماينفع خلاص طلعت
كوارشي : *بياخد منه سيجاره *
هيما : *بصوت واطي *انت اهبل يالا ماهو معاه سجاير خلي دي تنفعنا
جورج : ياعبيط افهم انا بعزم عليه علشان ابقي كاسر عينه هو اداني علبه وانا اديته سجاره
هيما : لا ناصح بكسمك
كوارشي : انا عرفت انك مرديتش تقول للجنرال ان انا السبب في اللي حصلك
انا : ماهي دي الحقيقه هو انت اللي ضربتني بالسكينه ولا انت كنت قاعد مكانك وحد تاني هو اللي ظرفهالي
كوارشي : *بيبتسم * بتلعب بالالفاظ كويس جدا
انا : تلميذك ياحاكم
كوارشي: وفر الكلام دا علشان مش هيدخل دماغي ولا هيفرق معايا انت هنا في سجن مش في السجل المدني بتخلص ورق
جورج : وحياه امي الراجل دا شكله مصري وبيشتغلنا
كوارشي : في السجن كل حاجه ليها مقابل مفيش حاجه مجانيه يعني عملت صح هتتكافئ عملت غلط هتتعاقب
انا : انجز وقولي انك هتردلي الجميل علشان مبلغتش عنك واخلص كفايه حرق
هيما : ياعم سيبه دا الجلاله واخداه
انا : بضاني ياعم خليه ينجز
كوارشي : الملخص كل واحد فيكم ليه طلب اكراما لصاحبكم احسنوا اختيار الطلب
هيما : انا عايز اشتغل معاك امسكلك المخدرات في السجن مكان جيمي اللي اتقتل
كوارشي : روح مع شاروخان هيسلمك ويفهمك كل حاجه
هيما : حبيبي يامملكه
جورج : وانا عايز اشتغل مع ناتاشا في السكس اللي هي فيه دا
كوارشي : هههههههههه بتحب النيك
جورج : فششششخ بقي ونفسي اتفرج واشوف العجب هنا
كوارشي : هتشوف متخافش ناتاشاااااااااا خديه معاكي علميه وفهميه
انا : *ببص علي الحيطه * مين المهندس ابن المتناكه اللي بني الاوضه دي *ببص لكوارشي * سوري معلش اندمجت في الهندسه
كوارشي : طلبك ايه
انا : انا عايز اعرف ازاي دخلت هنا وجيت ليه ومين اللي جبني
كوارشي : *باستغراب * هو دا طلبك
انا : اه هو دا بس
كوارشي : انت عملت معايا خدمه كويسه بس انا صعب انفذلك طلبك
انا : كوارشي نتكلم علي بلاطه سكه ودوغري انا لا عملت فيك خدمه ولا حاجه الجنرال استحاله يقربلك او يجي جنبك حتي لو كنت اعترفت عليك كنت انا اللي هتناك دا جنرال منظر بس انما انت اللي بتتحكم في كل حاجه هنا ومن غير لف ودوران انت الوحيد اللي معاك موبايل هنا واول مدخلت انت عرفت اني مبلغتش عنك يبقي اكيد كلمك في الموبايل وقالك واكيد الموبايل دا معاك علشان تمشوا حالكم مع بعض وطالما سايبك تعمل اللي انت عايزه يبقي محتاجلك بس اللي مش فاهمه هو ليه عالجني ومسبنيش اموت
كوارشي : *بيقوم يقف * انا احب اللي ميلفش ويدور و انت قربت من الحقيقه بس ناقصك شويه حاجات هفهمهالك علشان كنت صريح معايا .. انا لما بقولك انت عملت فيا جميله علشان انت من غير متاخد بالك معترفتش عليا مش للجنرال بس لا دا للجنرال وللي اكبر من الجنرال هفهمك . حظك الحلو ان اليوم اللي خليت حد من رجالتي يضربك بالسكينه كان في زي ماتقول كدا رتبه كبيره اعلي من الجنرال كانت موجوده بتفتش علي احوال السجن لان الفتره الاخيره كان في نسبه قتل كتيره فعلشان كدا الجنرال خدك بسرعه وعالجك علشان يبين للرتبه الكبيره انه لما بيلاقي حد عايز يتعالج بيعالجه وبيلحقه قبل مايموت وحظك الحلو برضو او الوحش انه لما سالك وانت قلت انه مش انا اللي قتلتك كانت الرتبه الكبيره قاعده برا الاوضه وسامعه كل كلمه انت بتقولها يعني انت

بزاز سكس - سكس ليلة الدخلة - سكس بنت - سكس نيك سحاق -  افلام سكس نار   افلام سكس اجنبي ساخنة - موقع سكس

لو كنت قلت اني انا السبب كان زماني انا مقتول دلوقتي لان الرتبه الكبيره دي متعرفش اي حاجه بيني وبين الجنرال وساعتها الجنرال كان هيضحي بيا ويسلمني ليهم لانه خايف علي مركزه .. عرفت بقي انا ليه بقولك انت خدمتني من غير ماتحس
انا : احاااااا ياخساره 

Be Sociable, Share!

أضف تعليق

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

يمكنك استخدام أكواد HTML والخصائص التالية: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture.
Anti-Spam Image

Powered by WP Hashcash