قصص سكس نيك ميدو وجارته الشرموطه قصص سكس نار

هاى انا ميدو 18سنه من مدينة نصر كايرو جسمى رياضى نظرا انى بلعب فى نادى طلاع الجيش المصرى وقمحاوى يعنى مش ابيض ومش اسمر طولى 181سم وزبى كبير طوله 20سم

سكس بزاز ساخن - سكس فنانين -  فيديو سكس - موقع سكس - سكس فيديو - مص بزاز - صور سكس

 

وعرضه 16سم كان لى مرات خالى عندها 37سنه بس لسه محتفظة بجسمها وهى طولها 160سم ووزنها حوالى 60كيلو وهى بيضة اوى زى بياض التلج او اللبن وبزازها كبار اوى وعلى طول حلمات بزازها واقفة وهقولكوا عرفت كده ازاى دلوقتى وطيزها كبيرة اوى وامورة جدا جدا هى ساكنه فى الشقة اللى تحتى على طول وكان ليها بنت عندها 17سنه وكانت هى كمان بيضة اوى وطيزهامدورة وزى الملبن وبزازها وسط مش كبار ومش صغيرين وطولها 165 سم وانا وهى كانت علاقتنا جميلة اوى نظرا اننا فى سن بعض واننا كمان دماغنا زى بعض المهم القصة دى حصلت معايا بالظبط من حوالى6شهور من تاريخ كتابة القصة انا كنت راجع من التمرين ولقيت بنت خالى واقفة فى البلكونة فنادتلى وقلتلى هاتلى كنز بيبسى وصدور بانيه وتعالى فجبت اللى قالت عليه وطلعت اديهم ليها ودخلت لقتها لابسه باضى كت وشورط قولتلها حرام عليكى الجو برد قلتلى لا انا مشغلة التكييف وتعالى عاوزاك دخلت قولتلها خير قلتلى عاوزة اقولك حاجة قولتلها اخلصى قلتلى فى واحد صاحبك كلمنى وعاوز يرتبط بيا بقولها مين قلتلى خالد قولتلها طيب قشطة انا مالى بها قلتلى بقولك ايه بصراحة انا بحبك انت وانت عارف كده وكمان مامتك ومامتى عارفين قولتلها بس و**** انا بحبك زى اخواتى بالظبط فقامت جاية معيطة فرقبت منها واخدت راسها على صدرى بقولها ياحبيبتى و**** انا افديكى بعمرى بس و**** انا بحبك زى اختى قلتلى بس انت قولت لمامتك غير كده* بصراحة ياجماعة انا اصلا بحبها بس كنت بتقل عليها *قولتلها قولت لمامتى ايه قلتلى مامتك قلتلى انك بتحبنى وبتعشقنى كمان قولتلها لا كلام قلتلى لا انا عارف انك بتحبنى عشان انت دايما بتغير عليا بجنون قولتلها ايوة بحبك وبموت فيكى وكانت ايدى على كتفها وضاممها لصدرى قلتلى بجد قولتلها ايوة بحبك يارانيا قلتلى انا بقا مستعدة اعملك اى حاجة قولتلها اى حاجة اى حاجة قلتلى ايوة قولتلهاعاوز مكرونة بشمل قلتلى عيونى ياتاج راسى بس بكره قولتلها طب انا جعان اوى قلتلى ثانية والاكل يبقى جاهز ودخلت المطبخ تجبلى اكل فدخلت وراها وهى

واقفة انا جيت براحة من وراها ورحت جاى حضنها من وره قلتلى خضتنى حرام عليك بقولها اوعى تخافى طول مانا جنبك قلتلى بحبك وقامت حضنانى وهنا زبى كان على بطنها وكان واقف اوى قلتلى ميدو قولتلها نعم ياروحى قلتلى انا عارفة انك ولد وليك احتياجات وانا مستعدةاعملك اى حاجة بس بشرط متعملش كده مع غيرى قولتلها ياقلبى انا مستعد مكلمش اى بنت عشان خاطرك قلتلى بحبك ياميدو قولتلها وانا بعشقك وروحت جاية حاطة شفايفهاعلى شفايفى قولتلها بلاش انا مش عاوز اضايقك قلتلى انا مبسوطة انت مالك انت وفضلت تبوس فشفايفى لحد مالقيت ايديها على طيزى من وره وبتدخل جوه البنطلون بقولها بتعملى ايه قلتلى اسكت وسيبلى نفسك انا عارفة انك عاوز ترتاح ولماترتاح معايا مع مراتك احسن من مع حد غيرى قولتلها بحبك قلتلى وانا بحبك ياجوزى وقامت جايه مدخله ايديها فى طيزى من ورها وفضلت تلعب فى خرم طيزى وخلتنى هتجنن منها وقلتلى طيزك حلوة اوى ممكن تخلع هدومك قومت جاى خالع كل هدومى وهى كمان وبقينا عرايا خالص وقلتلى نامى على بطنك وارفع طيزك لفوق نمت زى ماقالت وفصلت تلحسلى طيزى اكتر من عشر دقايق وتدخل لسانها فى طيزى وتخرجه وانا هموت منها وبعدين قلتلى تعالى الحسلى كسى يالبوى ونامت على ضهرها وانا فضلت الحس فكسها اكتر من ربع ساعها جابت هى فيهم 3مرات وانا الحس كسها والعب فى بظرهابلسانى وايدى بتلعب فى بزازها ولقتها بتقولى اااااااه براحة يالبوى لسانك هيقطع كسى يامنيوكى براحة براحة يامتناك وانا مش سال فيها ولما جات تجيب قولتلها هاتى فى بقى وجابت شلال عسلها فى بقى وانا بلعته كله وقلتلى تعالى انت كمان هات يامتناك انا نفسى اتناك منك وقامت جاية واخدةوضعية الكلب وقلتلى حطه فطيزى يامنيوكى بسرعه وجبت كريم وحطيته بصعوبة فطيزها وهى تقولى ااااااااااه ياطيزى اااااااااااه يامتناك براحة ياشرموط زبك كبير اوى ااااااااااه ااااااااااه ااااااااااه ياخول براحة طيزى اتفشخت يامتناك براحة اااااااااااااه وانا مش سال وفضلت ادخل زبى لحدمادخل كله ولما جيت اجيب قلتلى هات فى طيزى يامتناك وجبت لبنى فطيزها ومن قوته وكتره لبنى خرج بره طيزها ونزل على كسها وفخدها وهى فضلت نايمة مش قادرة تتحرك وفجاة لقينا مرات خالى واقفة ورانا بتلعب فى كسها وبتقولى اه يامتناك ده انت نياك كبير وانتى طلعتى بنت متناكة يارانيا واناورانيا كنا فى حالة ذهول وفجاة لقيت مرات خالى بتلعب فى كس بنتها وتلحس فيه وتقولى نيكنى نيكنى نيكنى طفى نار كسى وطيزى يامتناك وانا مقدرتش قومت قايم الحس كسها وطيزهاوهى بتلعب فى كس بنتها وتلحسه وبعدين قلتلى يلا ياشرموط نيكنى انا مش قادرة نيكنى فكسى ياشرموط ودخلت زبى مرة واحده فى كسها وهى صرخت صرخة كبيرة وانا شغال نيك فكسها بجنون وهى تقولى اااااااااااااه ياكسى ااااااااااه ياكسى ااااااااااه اكتر نيكنى اوى نيكنى نيكنى نيكنى نيك مرات خالك المتناكة نيكنى نيكنى وانا شغال نيك وبعدين قومت نايم على ضهرى وهى قعدت على زبى وبنتها حطت كسهاعلى بقى وامها بتتناك من زبى وتقوم وتنزل عليه وبنتها قاعدة بكسهاعلى بقى الحس لها وبعدين فضلت ارضع بزاز المتناكة رانيا وحلمات بزازها وامها لسه بتصرخ وقولت لمرات خالى يامتناكةقومى نغير الوضعية ونيمتها على ضهرها وخلتهافتحت رجليها عالاخر وحطيت زبى فكسها الوضع اليابانى يعنى وفضلت انيك فيها وبنتها عماله ترضع من بزاز امها وامها تقولها ارضعى يابنت المتناكة اوى وانت نيكنى اوى يامنيوك وفضلت انيك امها اكتر من نص ساعه وامها جابت وقتها اكتر من 10 مرات وبعدين قولت لمرات خالى قومى وخليت وشها للحيطة وضهرها ليا وحطيت زبى فكسهامن وره ورانيا عماله تلعب فى خرم طيزى ولما جيت اجيب قلتلى هات فى كسى يامتناك وجبت براكين لبنى فى كسها وهى تصرخ وتقولى اااااااااااه لبنك سخن اوى اااااااااااه اااااااااااوه ااااااااااااوه ااااااااااااااه اااااااااااااااح ااااااااااااح لبنك مولع ياميدو انت اكبر نياك فالدنيا يامتناك ومن يومها للنهاردة بنيك مرات خالى وبنتها وبفكر انيك رانيا بنت خالى فكسها وافتحها

جورج : اهو كسمك انت
انا : طب كسمين امك
جورج : كسمين 3 كسمك
انا : 4 كسمين 3 كسمين كسمين امك
جورج : 5 قلات 4 قلات قلتين قله
انا : 7 مشابك 5 مشابك مشبكين مشبك
فاطمه : خلااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااص ايه اطفال
جورج : هو اللي شتم الاول
انا : و**** هو الاول
فاطمه : معلش ياحبيبي امسحها فيا انا
جورج : ميقفش جنبي يقف بعيد
فاطمه : معلش ياحبيبي تعالي بعيد عنه
انا : انا عايز مانجه
جورج : وانا عايز قصب اشمعنا هو
فاطمه : ياالهيييييييييييييييييييييي خلاص اسكتوا بقي
شاروخان : انتو مصريين صح انا دلوقتي عرفت
فاطمه : دلوقتي السجن بقي زي مانتو شايفين وللاسف انت اللي عملت كدا فللاسف انا مضطره انك تبقي الحاكم لانهم سمعوا كلامك فهل هتقدر تبقي الحاكم
جورج : مبروووووووووك اصاحبي عقبال متبقي امبراطور
انا : حبيبي عقبالك و**** لانت شارب حاجه
شاروخان : انا ابتديت اتبضن
انا : شاورلي بس علي الحكم وشوف انا هعمل ايه
فاطمه : هتقدر
انا : اتفرجي انا هعمل ايه
فاطمه : اطلعوا برا وسيبهولي دقيقتين
انا : خير
فاطمه : هتطلع تقول اللي هقولهولك دا بالظبط

(بيت ام مايكل )

ماما : انتي متاكده من اللي سمعتيه دا
اختي : سمعتها بودني وهي بتكلم معتز وبتتفق معاه وبتقوله مايكل مش في دبي ولا سافر شغل
ماما : وهي شافتك او حست بيكي
اختي : لاء بس انا اللي استنتجته ان مونيكا بنت وسخه فاكره ان مايكل متفق مع هاني وسلوي وساره
ماما : سيبك منها دي عيله هبله
اختي : طب ماهي قالت لمعتز رقم سلوي في الموبايل معني كدا ان معتز صدقها
ماما : بس يابت بلاش هبل وقومي اطفي علي اللبن زمانه فار
اختي :لبن ايه بس بقولك ابنك في خطر تقوليلي لبن وبعدين جورج فين هاااا تقدري تقوليلي ساب عروسته ونزل راح فين واصلا فلوس الفرح اللي اتجوزنا بيها والشبكه اللي جبهالي قالي انه كان ليه عند حد فلوس وهو جورج اصلا يعرف حد في مصر غيرنا يبقي اكيد خدهم من مايكل واكيد دي فلوس هاني
ماما : وحتي لو فلوس هاني ماهو اصلا دي فلوس مايكل هو اللي مديهالها وبعدين مايكل في دبي بيشتغل واي حاجه تانيه دا كله كلام لايجيب ولا يودي
اختي : ياماما وانتي فكرك انا بفكر في فلوس انا قلبي بياكلني علي اخويياااا وجوزي وبعدين انا بتصل بليليان بقالي كتير موبايلها مقفول وروحتلها البيت محدش رد
ماما : متاكده
اختي : انا قلبي واكلني حاسه ان في حاجه غلط
ماما : مونيكا معتز فلوس هاني مايكل في دبي ومطلعش في دبي سلوي سابلها المفتاح وساره هربها من الجزيره وجورج اختفي معاه معتز صدق مونيكا ليليان مش موجود ومعتز محضرش فرحك ويوم الفرح مايكل جاي وشه مضروب ومكنش قادر يمشي يبقييييييي
اختي : يبقي ايه هااااااااا
ماما : يبقي معتز ومايكل في بينهم حاجه او بين معتز وجورج المهم ان في بينهم حاجه وحاجه جامده كمان لان ليليان مش في البيت واختفت هي كمان يبقي الموضوع ليه علاقه بليليان ومعتز وجورج ومايكل ولو تفتكري لولا وجورج كانو علي الجزيره ناقر ونقير وهي تعرف مايكل من زمان يبقي يابن الزبااااااااااااااااااااااااااااااا االه
اختي : ايه وصلتي لايه
ماما : يالهووووووووي *بتخبط علي صدرها * كلميلي معتز
اختي : ليه
ماما : كلميه بس واسمعي اللي هقولك عليه
اختي : حاضر

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــن


فاطمه : عرفت هتعمل ايه
انا : شعري مظبوط ولا هايش
فاطمه : متزودش حرف من اللي قلته
انا : وسعي كدا وورقه وقلم واتعلمي مني * بخرج للسور وبقف اتكلم * اخوااااااااااااااااتي اخواااااااااااااااااتي انت يابني ياللي ماسك بز صاحبتك ركز معايا هنا اخوااااااااااتي انا بقيت الحاكم الجديد ليكو وزي ماتفقنا كلنا اخوااااااات واللي نفسه في حاجه يجيلي وكلنا سواسيه
فاطمه : يخربيت اهلك انا قلتلك قول كدا
انا : وبصفتي الحااااااااااكم احب ابشركم باول هديه مني ليكو اني بتنازل عن الحكم لفاطمه هيصواااااااااااا
المساجين : فااااااااااااااااطمه فاااااااااااااااطمه
انا : *برفع ايد فاطمه * يالا فاااااطمه فااااااااطمه
فاطمه : *بتبصلي بحزم * انت بتعمل ايه
انا : عايزه تخليني حاكم وتخلي اي حد يقتلني ويمسك مكاني علشان متبقاش جت منك ههههههههه ملعوبه وانتي تبقي الحاكم في الدرا لا ياكسمك اطلعي انتي وامسكيها
فاطمه : انت بتقول ايه انا اللي انقذتك ومرضتش اموتك
انا : بجد فعلا لا استوب اجمااااااااااااعه انا كنت بهزر انا الحاكم دي بس كدبه ابريل وكدا هههههههه اهدي يابني احاااااااا انتو مصدقتوا
فاطمه : مشفتش في غباءك انت مصري صح
انا : افريقي هاااا مصري افريقي واخده بالك انتي افريقي يعني زبري من طوله ساعات بعمله صناره
فاطمه : اعدل اللي هببته دا
انا : اخواااا…………
( صفاره السجن بتضرب والباب بيتفتح وكوارشي بيخش والجنرال وراه )
انا : ياكسمييييييييييييييييييييييييي
فاطمه : متخافش المساجين كلها في صفك
انا :فكرك كدا
فاطمه : ننزل بسرعه مينفعش نقف هنا يالا
( نزلنا كلنا قعدنا علي ركبنا ورافعين ايدينا علي راسنا والجنرال وكوارشي واقفين )
الجنرال : *بيشاورلي اطلع *
انا : *رحت وقفت جنبهم *
الجنرال : بعد ماحققنا مع كوارشي وعرفنا ان مايكل اتبلي عليه وقال انه هو اللي ضربو بالسكينه ومطلعش هو يبقي في خاين في السجن وانا ميخصنيش الكلام دا انا كل اللي يخصني ان في حد كدب عليا والكداب مصيره ايه القتل *بيطلع مسدسه * تفتكرو مين اللي كدب عليا كوارشي ولا مايكل
انا : انا مكدب…….
الجنرال : *بيضربني رصاصه في دماغي *
جورج : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخخخ احا
هيما : ياكسممممممممممممممممممممي ……………

(بيت ام مايكل )

ماما : بقي متسالش علي ام صاحبك ياواطي بعد مسافر ووصاك علينا هانت عليك العشره ياواد
معتز : ههههههه لا طبعا ولا اقدر دا انتي امنا كلنا
ماما : طول عمرك متربي وبتفهم في الاصول انا معلش قلقتك معايا والبت مريم خيبه ولا بتعرف تعمل حاجه
معتز : خير اؤمريني
ماما : انت كويس ياواد مال وشك خاسس ليه كدا وتحت عينك كله اسود انت مبتنامش هي مراتك مبتاكلكش
معتز : نزلت شغل و**** ويادوب بلحق انام وانتي عارفه اكل الشارع
ماما :اقوم اعملك تاكل
معتز : لاخليكي قاعده انا يادوب الحق اروح اكل مع مراتي زمانها مستنياني
ماما : طب ياحبيبي اللي تشوفه انا بس عايزه منك خدمه الواد مايكل كان متعود ياخدني يوديني ازور ابوه **** يرحمه ودلوقتي انت شايف انا جسمي مكسر وهتبهدل في المواصلات فلو ينفع تشوف اجازتك امتي وتبقي كسبت فيا ثواب مشوار ساعه زمن وبنزينك عليا
معتز : من عينيا ياماما شوفي انتي عايزه تروحي امتي وهوديكي
ماما : ش**** يخليك ياحبيبي منتحرمش منك انت اجازتك امتي
معتز : السبت الجمعه الجمعه
ماما : الجمعه ولا السبت مش عارف اجازتك امتي ياواد
معتز : احممممم اصلها بتتغير مره جمعه ومره سبت
ماما : خلاص اليوم اللي تاجز فيه كلمني ونروح سوا
معتز : حاضر يام مايكل ياتعباني معاكي انتي وابنك تؤمريني بحاجه تانيه
ماما : ماتقعد ياواد كل معانا لقمه
معتز : لا ربنا يخليكي الحق انا اروح بقي لحسن مراتي عماله تتصل اهو الموبايل بيرن اهووه *بيكنسل علي اندرو*
ماما : طب ياحبيبي بالسلامه وابقي شقر عليا وسلملي علي مراتك
معتز : حاضر ياماما يالا سلام
ماما : الو اخلصي عملتي اللي قلتلك عليه تخلصي وتكلمين قوليلي عملتي ايه
اختي : حاضر حاضر واهدي بقي

السجــــــــــــــــــــــــــــــن

الدكتور : *بتخبط علي الباب * جنرال
الجنرال : قولي
الدكتور : المسجون فاق …………………………….. …… انتهي الجزء الثاني 

الجزء الثالث
(السجن )

الشخصيات الجديده 

سندس 19 سنه ( بيضه فشخ وشعرها اصفر عينيها في الشمس خضرا وفي الليل بني او عسلي طولها متناسب بزازها متوسطين وكسها نضيف نيييك )
جمال 50 سنه ( من اصول افريقيه واسمه بيتنطق جامال بتعطش الجيم عامل دوجلاس ابيض وهو اسود شوكلاته جسمه مظبوط واعصابه بنت متناكه وتحسه عظيم نيييك في نفسه )

معتــــــــــــــــــــــــــز

معتز : *نازل من بيت ام مايكل * مكفايا رن مش بكنسل عليك يبقي نازل
اندرو : بترغو في ايه دا كله
معتز : *بيركب العربيه * وليه بنت متناكه رغايه زي ابنها خدام كسمهم انا
اندرو : عايزاك في ايه
معتز : عايزاني اوديها المدافن تزور جوزها **** يرحمه معرفش مستعجله ليه هخليها تروح المدافن وتزور الاتنين
اندرو : وليه بضان صحيح … المهم هنعمل ايه دلوقتي
معتز : سلوي بعتتلي مسدج علي عنوان هروحلها هناك
اندرو : ومستني ايه متطلع
معتز : ماانت لو تسكت وتبطل رغي هتنيل اطلع
( وصلوا العنوان )
معتز : *في الموبايل * انا وصلت اعمل ايه تاني
سلوي : هتطلع العماره اللي مدخلها سلمتين بس هتطلع الدور الاول قدامك 6 شقق اطلع وانا معاك علي الموبايل
معتز : حاضر .. ولا خليك هنا متتحركش هطلع واجي
اندرو : انجز بس
معتز : انا قدامي ست شقق اعمل ايه
سلوي : مستعد تعمل اي حاجه علشان تعرف مايكل فين
معتز : انجزي ياسلوي
سلوي : مستعد ؟؟
معتز : اه مستعد لو هنيكك انتي شخصيا تاني علشان اعرف هو فين هنيكك
سلوي : خش الشقه اللي في وش السلم
معتز : وبعد مااخ…. الو الو .. * بيرن الجرس *
شخص : افندم مين حضرتك
معتز : *مش عارف يرد * انا انااااا انا جاي من طرف سلوي
شخص : سلوي مين الشقه غلط *وبيقفل الباب *
معتز : طب لحظه واحده حضرتك طب شقه مايكل دي
شخص : انت عايز ايه يافندي قلتلك الشقه غلط
معتز : طب لحظه واحده بس حضرتك *بيطلعلوا الموبايل * بص حضرتك انا المفروض كنت هقابل واحده اسمها سلوي بعتتلي العنوان دا بص حضرتك في المسدج دي
شخص : *بيزقه * ياعم وانا مالي قلتلك الشقه غلط ولا اطلبلك البوليس
معتز : لا ياحضرت انا اسف جدا في سوء تفاهم *بينزل من العماره وبيرن علي سلوي موبايلها مقفول *
اندرو : ايه عملت ايه
معتز : معرفش الشقه غلط وسلوي مبتردش
اندرو : ياعم دي بتشتغلنا سيبك منها
معتز : استني بتتصل تاني اهيه … انتي هتستعبطي بكسمك مدياني عنوان غلط
سلوي : هههههههههه اطلع بعربيتك وروح علي العنوان اللي بعتهولك دلوقتي هتلاقيه جالك في رساله واول ماتوصل كلمني سلام
معتز : خخخخخخخخخ ايه المنيكه دي
اندرو : قالتلك ايه
معتز : تعرف تخرس خالص * طلع بالعربيه لحد اما وصل للعنوان اللي في الرساله * انا وصلت اعمل ايه
سلوي : في عماره علي شمالك اطلع الدور التاني الشقه اللي علي يمين السلم وهتعرف لوحدك
معتز : سلوووووووووي اخلصي انا بتبضن بسرعه
سلوي : لما تطلع هتفهم
معتز : ****م طولك ياروح *بيطلع وبيخبط علي الشقه *
شخص : اؤمرني
معتز : انا جاي اقابل سلوي
شخص : اه اهلا وسهلا اتفضل … انا مضطر انزل اتفضل هي جوا في الاوضه دي * بينزل وبيقفل وراه الباب بالمفتاح *
معتز : *مستغرب وبيمشي لحد الاوضه براحه وبيبص يمينه وشماله وبيفتح باب الاوضه لقي واحده شكلها ابن وسخه وسنانها بنت متناكه وجسمها مشعر شويه ولابسه قميص نوم قال يعني دا اللي محليها بكسمها وضوافرها شبه ضوافر الفراخ وحاجه تجيب ترجيع نيييك وبتتفتف وهي بتتكلم ولادغه في حرف السين والشين وحاجه مأساه خالص … راح مكلم سلوي * ايه دا
سلوي : لقيت ايه ااااه قصدك جميله
معتز : اه ست الحسن والجمال دي مالها بقي
سلوي : نيكها
معتز : مش سامعك اقتلها
سلوي : لا مش كدا انا عايزاك تنيكها
معتز : خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ انتي اتجننتي انيك دي انتي ايه مريضه
سلوي : انت مش عايز تعرف مايكل فين يبقي لازم تعمل كدا
معتز : كسمك علي كسمه مش عايز اعرف
سلوي : يبقي متتصلش بيا تاني *بتقفل في وشه *
معتز : *بيبص للبت الوحشه وهنسميها شخه * ايه الخرا دا
شخه : *بتتفتف وهي بتتكلم * هو انا وحسه مس عاجباك دا انا سي القمر
معتز : تعرفي متتكلميش * بيكلم سلوي في الموبايل * خلاص هنيكها وبعد مانيكها هعمل ايه
سلوي : انا هعرف انك خلصت ولا لاء بعديها هقولك تعمل ايه
معتز : كسم دا يوم خرا علي دماغك اتفضلي اقلعي خلينا نخلص
شخه : *بتقلع هدومها وبتنام علي السرير وبترفع ايديها علي شعرها اكنها بتعمل عرض اغراء وشعر باطها واصل لحد طيزها * عجبتك سح
معتز : ممكن متفتحيش كسم بقك دا خالص تتناكي وانتي ساكته
شخه : *بتتفتف * اساي يعني مس لاسم اسوت وانا بتناك
معتز : *بيمسح وشه من التفافه * وشرف امك تسكتي *بيقلع هدومه وزبره طبعا مش راضي يطلع * اطلع يازبرررري
زبره : غور ياعم مش طالع انت مش شايف شكلها احا انا خايف
معتز : ياسطي اطلع متفضحنيش عيب معلش استحمل عندي دي المره دي
زبره : خخخخخخ انا وقفت معاك كتير بس ساعتها الكس يستاهل لكن دا خخخخخ ترضهالي يعني انا اخش مستنقع الزباله دا
معتز : طب قوم اقف طب علي حيلك وهجيبلك كس حلو بعديه
زبره : هخخخخخخخ ياعم مشهقف كسمك
شخه : *بتقرب علي معتز * هات اوقفلك سوبرك *ورايحه تدخله في بقها *
زبره : خخخخخخخخخخ لاااااااااااااااااااااااااااااا الحقنييييييييييييييييييييي
معتز: اجمد يابطل عاااااااااااااش
زبره : *بيتمخمض جوا بقها وكله مايه * غق غق غق غق غق مش هقفلك تااااااااااني احاااااااااااا هتعضني هتعضنييي
معتز : اااااااه بتهببي ايه
شخه : بعضلك سوبرك علسان تهيك
معتز : علشان ايه
شخه : تهييييييك تبقي هيكان وكته
معتز : ارحمي ميتين امي وكفايا تفتفه اوعي سيبي زبري اوعي بس جاتك القرف *بيخش الحمام بيغسل زبره وقرفان يمسكه نيييك *
زبره : وحياه امك مهقف معاك تاني في اي موقف حتي لو نايم مع هيفاء
معتز : اسكت بقي اسكت انا هرجع من منظرها
شخه : *بتخشله الحمام وبتحضنه من ضهره * مس هتنيكني بئا كسي بيناتيك
معتز : *جسمه بيقشعر وبيطلع لقدام * ارجعي بس ورا شويه كدا اطلعي برا عايز اعمل حمام ممكن
شخه : متتاخرس عليا مسستنياك *بتتفتف*
معتز: *بيمسح التفافه وبيبتسم ببضان * مس هتاخر حاضر اتفضلي برا ….. الو ايه القرف دا ياسلوي انا هرجع
سلوي : انت اللي اختارت انا مقولتلكش اختار
معتز : طب انا مش هقدر انيكها في حل تاني
سلوي : لا ولو عايز تمشي مفتاح باب الشقه هتلاقيه في الفازه اللي جنب الباب سلام
معتز : طب است………
شخه : *بتخبط علي باب الحمام * خلست ولا لسسا
معتز : *بيفتح باب الحمام وبيزوقها * غوووووووري بقي *بيفتح باب الشقه وبينزل جري علي العربيه وهو مرعوب وبيمشي *

سلوي : مرضيش ياريس
الريس : روحي قابليه وعرفيه مايكل فين
سلوي : *باستغراب* نعم !!!!!!!
الريس : *بيبصلها بعصبيه *
سلوي : مش قصدي بس ليه طب لزمته ايه اللي عملناه
الريس :مش لازم تعرفي يالا انزلي قابليه وقوليله صاحبه فين ….سلوووووي
سلوي : امرك ياريس
الريس : لو غلطتي المره دي هتحصلي مايكل
سلوي :امرك امرك ياريس

السجـــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــن

الدكتوره : تمام ياجنرال المسجون فاق
الجنرال: انا رايحله
الدكتوره : تمام ياجنرال
الجنرال : *جالي الاوضه وشاور للدكتوره تطلع برا وبيقعد علي كرسي جنب السرير اللي انا نايم عليه وبيولع سجاير وبيطرقع بايديه قدام عيني * شايفني وسامعني
انا : اه تمام *بعدل نفسي*
الجنرال : خليك زي مانت يامايك انا هسالك كام سؤال كدا
انا : حاضر
الجنرال : كوارشي اللي ضربك بالسكينه
انا : لاء
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : معرفش انا اتفاجئ….
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : و**** معرف انا فجاه لا…..
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : *عيني ثابته * معرفش
الجنرال : لو خايف انا هحميك بس قولي مين اللي ضربك
انا : هتعذبني هتكهربني هتقتلني بس انا برضو معرفش مين اللي قتلني انا كل اللي حصل
الجنرال : مين اللي ضربك
انا : مانا هقول اهوه .. انا كل اللي حصل كنت طالع لكوارشي اقوله اني معيش فلوس وعايز اكل ووانا طالع علي السلم فجاه لقيت حد بيضربني بالسكينه في بطني بس دا اللي حصل
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي
انا : معرفش انا اتضربت بالسكينه واتزقيت علي السلم ملحقتش اشوف مين
الجنرال : يعني واحد من اتباع كوارشي ولا كوارشي
انا : قلتلك معرفش انا مش بكدب هو دا اللي حصل واسال اي مسجون تاني او اسال كوارشي نفسه وانا هعرص عليه ليه وانا اعرفه اصلا
الجنرال : ممممممممم يبقي انت نفسك ترجع السجن تاني وطبعا عارف دا معناه ايه
انا : لاء
الجنرال : معناه انك عرصت علي حد جوا ومرضتش تقول هو مين واكيد الشخص دا هيردلك الجميل وساعتها انا هعرف وانت بالذات هتتعذب اشد عذاب
انا : حط نفسك مكاني واحد مضروب بسكينه يبقي انهي الاحسن يبقي في حمايه الجنرال العظيم ولا حمايه مسجون مالوش لازمه انهي المنطقيه ..يعني بالعقل كدا انا لو اعرف هقول وهكسب رضاك وابقي في حمايتك ولو بقيت في حمايتك ولا حد يعرف يعملي حاجه جوا حتي كوارشي نفسه بس انا فعلا معرفش مين اللي ضربني بالسكينه
الجنرال : *بيهز راسه * كلام مظبوط يعني انت عارف ان انا اللي بايدي اخليك وبايدي اقضي عليك
انا : طبعا مش محتاجه فهم دا لو جبنا عيل صغير هيفهمها
الجنرال : *بيقوم وبيبتسم وبيخبط علي رجلي * تقدر ترجع السجن تاني *بينادي علي الدكتوره * خلصي علاج معاه ورجعيه السجن تاني
الدكتوره : امرك ياجنرال
انا : هو انتي ادتيني ايه مكان البنج انا محستش اني خدت بنج
الدكتوره : *مبتردش *
انا : انا علي فكره دكتور مش زي بقيه الناس اللي جوا دول
الدكتوره : *مبتردش *
انا : هثبتلك طيب انتي نضفتي الجرح بكذا ودلقتي مطهر كذا وادتيني حقنه كذا و……. الخ
الدكتوره : *مبتردش برضو *
انا : مش هتبصيلي وتقوليلي ايه دا انت عرفت منين … طب انا هقولك ريحتهم باينه وكمان امبول الحقنه اللي كسرتيه كان بقاله كتير متخزن علشان كدا لما جيتي تكسريه الازاز بتاع الامبول اتكسر في ايدك وعور صباعك ودا معناه انك نادرا اما بتستخدمي الحقنه دي
الدكتور : *بتداري صباعها وبتكمل تغيير علي الجرح *
انا : انتي مش ساكنه هنا صح طب واضح انك بنت ناس ايه اللي جابك الشغلانه دي وشاكلك كمان بتحبي تربيه القطط هي اسمها ايه
الدكتوره : *بتبصلي باستغراب *
انا : اسمها ايه القطه
الدكتوره : *بتبص علي البنطلون بتاعها لقت شعر القطه عليه راحت بصتلي باستهزاء اللي هو كسمك عرفت اني مربيه قطه من شعرها اللي علي بنطلوني *
انا : *مدت ايدي ومسكتها من ركبتها وقرصت جامد لقيتها بتتوجع وبتنزل بجسمها معايا رحت سبت ايدي وبصتلها لقيتها بتداري وشها * مركبه شرايح ومسامير في ركبتك صح
الدكتوره : *مبتردش *
انا : محدش يعرف انك مركبه شرايح من وقفتك غير الدكاتره بس ارجوكي ثقي فيا وقوليلي انتي ادتيني ايه بدل البنج
الدكتوره : *خلصت تغيير علي الجرح * كل اسبوع هغيرلك علي الجرح *بتنادي علي الظباط يجو ياخدوني *

سكس نيك ابن وامه - كس منفوخ - سكس امهات مترجم - سكس اجنبي ساخن -  سكس مساج -  سكس نيك فتاه - موقع سكس


الظباط : خلاص يادكتوره
الدكتوره : خلاص همسحله الدم اللي ورا ودنه * قربت من ودني وبصوت واطي * انت خدت برشامه (هلوسه)
انا : *سمعت وسكت معملتش اي رياكشن *
الدكتوره : خلاص رجعوه السجن
انا : *ببصلها بابتسامه شكر ورجعت علي السجن *
جورج : *بفرحه بنت متناكه * اخوووووووووووووووويا الحمد لله انك عايش انت كويس ياسطي افتكرتك مت و**** يادين امممممممي *بيحضني فشخ *
انا : اااااااه براحه يابن البقره الجرح متعور
هيما : براحه عليه ياعم متبقاش غبي كدا كفاااااره يامعلم كيموووووو
انا : اومال فين شنطتك
هيما :شنطه ايه
انا : انت مش اشتغلت مع كوارشي في المخدرات
هيما : *باستغراب * مخدرات !!!! هما شربوك ايه هناك قولي دا شكله صنف عالي اوووووي هههههههههههه
جورج : و**** فكره بدل ماحنا مش لاقيين ناكل كدا اشتغل معاه في المخدرات بدل الواد اللي اتقتل دا * بيبص علي جثه جيمي * واهو بالمره ناكل انا جعااااان مكلتش
انا : *ابتديت اترجم ان كل اللي حصل قبل كدا دا كان حلم مجرد هلاوس تاثير البرشامه اللي خدتها وان مفيش اي حاجه حصلت *
جورج : مالك سرحت في ايه انت كويس
انا : اه بس لسا تعبان شويه
فاطمه : *جايه عليا * كوارشي عايزك
انا : معلش سؤال هو انتي باباكي كان بيخليكي تجري كل يوم الصبح وخدتي مسابقه الجري في المدرسه 3 سنين ورا بعض
فاطمه : *بتبصلي بايه الهبل اللي بتقوله دا * تعالي كوارشي عايزك
جورج : بقي دي منظر واحده كانت بتروح مدرسه اصلا هههههههههههه
انا : لا دا واضح انه حلم فعلا *طلعت لكوارشي ووانا داخل ببص يميني وشمالي لا حد يغفلني تاني *
كوارشي : هههههه ماتخافش ادخل
انا : انا بطمن بس لحسن اخدها في بضاني المره دي
كوارشي : اقعد اقعد هاتوله ياكل شكله جعان
انا : *ببص وراه لقيت موبايل بيتشحن * ياريت انا جعان جدا بسسسس اصحابي تحت مكلوش خالص من ساعه ماجينا
كوارشي : شاروخان انزل هاتهم
( قعدنا كلنا واتبسطنا وزي الفل انا وجورج وهيما )
انا : سيجاره بقي تبقي عملت معانا الصح
جورج : احاااا سيجاره ايه 3 سجاير واحنا هنشرب كلنا سيجاره
كوارشي : *بيدي كل واحد فينا علبه سجاير * دي علشانكم
جورج : *بيفتح علبته وبيعزم علي كوارشي بسيجاره * و**** ابدا متكسفش ايدي
كوارشي : معايا سجاير
جورج : و**** ماينفع خلاص طلعت
كوارشي : *بياخد منه سيجاره *
هيما : *بصوت واطي *انت اهبل يالا ماهو معاه سجاير خلي دي تنفعنا
جورج : ياعبيط افهم انا بعزم عليه علشان ابقي كاسر عينه هو اداني علبه وانا اديته سجاره
هيما : لا ناصح بكسمك
كوارشي : انا عرفت انك مرديتش تقول للجنرال ان انا السبب في اللي حصلك
انا : ماهي دي الحقيقه هو انت اللي ضربتني بالسكينه ولا انت كنت قاعد مكانك وحد تاني هو اللي ظرفهالي
كوارشي : *بيبتسم * بتلعب بالالفاظ كويس جدا
انا : تلميذك ياحاكم
كوارشي: وفر الكلام دا علشان مش هيدخل دماغي ولا هيفرق معايا انت هنا في سجن مش في السجل المدني بتخلص ورق
جورج : وحياه امي الراجل دا شكله مصري وبيشتغلنا
كوارشي : في السجن كل حاجه ليها مقابل مفيش حاجه مجانيه يعني عملت صح هتتكافئ عملت غلط هتتعاقب
انا : انجز وقولي انك هتردلي الجميل علشان مبلغتش عنك واخلص كفايه حرق
هيما : ياعم سيبه دا الجلاله واخداه
انا : بضاني ياعم خليه ينجز
كوارشي : الملخص كل واحد فيكم ليه طلب اكراما لصاحبكم احسنوا اختيار الطلب
هيما : انا عايز اشتغل معاك امسكلك المخدرات في السجن مكان جيمي اللي اتقتل
كوارشي : روح مع شاروخان هيسلمك ويفهمك كل حاجه
هيما : حبيبي يامملكه
جورج : وانا عايز اشتغل مع ناتاشا في السكس اللي هي فيه دا
كوارشي : هههههههههه بتحب النيك
جورج : فششششخ بقي ونفسي اتفرج واشوف العجب هنا
كوارشي : هتشوف متخافش ناتاشاااااااااا خديه معاكي علميه وفهميه
انا : *ببص علي الحيطه * مين المهندس ابن المتناكه اللي بني الاوضه دي *ببص لكوارشي * سوري معلش اندمجت في الهندسه
كوارشي : طلبك ايه
انا : انا عايز اعرف ازاي دخلت هنا وجيت ليه ومين اللي جبني
كوارشي : *باستغراب * هو دا طلبك
انا : اه هو دا بس
كوارشي : انت عملت معايا خدمه كويسه بس انا صعب انفذلك طلبك
انا : كوارشي نتكلم علي بلاطه سكه ودوغري انا لا عملت فيك خدمه ولا حاجه الجنرال استحاله يقربلك او يجي جنبك حتي لو كنت اعترفت عليك كنت انا اللي هتناك دا جنرال منظر بس انما انت اللي بتتحكم في كل حاجه هنا ومن غير لف ودوران انت الوحيد اللي معاك موبايل هنا واول مدخلت انت عرفت اني مبلغتش عنك يبقي اكيد كلمك في الموبايل وقالك واكيد الموبايل دا معاك علشان تمشوا حالكم مع بعض وطالما سايبك تعمل اللي انت عايزه يبقي محتاجلك بس اللي مش فاهمه هو ليه عالجني ومسبنيش اموت
كوارشي : *بيقوم يقف * انا احب اللي ميلفش ويدور و انت قربت من الحقيقه بس ناقصك شويه حاجات هفهمهالك علشان كنت صريح معايا .. انا لما بقولك انت عملت فيا جميله علشان انت من غير متاخد بالك معترفتش عليا مش للجنرال بس لا دا للجنرال وللي اكبر من الجنرال هفهمك . حظك الحلو ان اليوم اللي خليت حد من رجالتي يضربك بالسكينه كان في زي ماتقول كدا رتبه كبيره اعلي من الجنرال كانت موجوده بتفتش علي احوال السجن لان الفتره الاخيره كان في نسبه قتل كتيره فعلشان كدا الجنرال خدك بسرعه وعالجك علشان يبين للرتبه الكبيره انه لما بيلاقي حد عايز يتعالج بيعالجه وبيلحقه قبل مايموت وحظك الحلو برضو او الوحش انه لما سالك وانت قلت انه مش انا اللي قتلتك كانت الرتبه الكبيره قاعده برا الاوضه وسامعه كل كلمه انت بتقولها يعني انت

بزاز سكس - سكس ليلة الدخلة - سكس بنت - سكس نيك سحاق -  افلام سكس نار   افلام سكس اجنبي ساخنة - موقع سكس

لو كنت قلت اني انا السبب كان زماني انا مقتول دلوقتي لان الرتبه الكبيره دي متعرفش اي حاجه بيني وبين الجنرال وساعتها الجنرال كان هيضحي بيا ويسلمني ليهم لانه خايف علي مركزه .. عرفت بقي انا ليه بقولك انت خدمتني من غير ماتحس
انا : احاااااا ياخساره 

بزاز نيك امي في كسها الاحمر

كوارشي : *بابتسامه * من حقه يسال اول يوم ليهم ولازم يعرفو … السجن دا الذكور فقط اللي بتحكم وبما ان انا الحاكم يبقي انا الذكر الوحيد اللي هنا واي ذكر هتلاقيه زي ماهو يبقي انا اللي حكمت انه يفضل زي ماهو ميتلعبش فيه ودا طبعا علي حسب رغبتي انا …. نرجع لكلامنا كل شيئ مباح ليك في السجن او بلاش نقول سجن خليها كومباوند لانك هتعيش هنا لحد اما عزرائيل يفتكرك 3 حاجات مبسمحش بيهم في السجن اول حاجه الدين والمعتقدات دي حاجه خاصه بيك لوحدك واي حد هيتريق علي معتقد حد او يهينه دي عقوبتها اتمني انكم متشوفوهاش .. تاني حاجه القتل دي عقوبتها واضحه ومعروفه … تالت حاجه السرقه والخيانه دي عقوبتهم انا شخصيا بحبها واتمني انكم تغلطوا وتعملوها .. طبعا موبايلاتكم اتاخدت منكم *بيشاور للمساعدين يكسرو الموبايلات قدام عينينا لحد اما فشفشوها * ودا اجراء بسيط علشان تنسي انك تتواصل مع العالم الخارجي وتبتدي تتاقلم هنا في بيتك الجديد …..اعرفكم برجالتي
نيك اختي - اب يغتصب بنتو - سكس محارم مترجم - سكس اغتصاب محارم - سكس عربي مترجم - سكس نيك امي - موقع سكس
فاطمه
دراعي اليمين والمسؤله عن المشاكل النسائيه مغربيه الجنسيه ميخدعكوش مظهرها قاتل محترف تجيد الفنون القتاليه السن 30 سنه قلبها ميت لا تهوي الجنس اطلاقا مطلوب القبض عليها في دول كتير لحد مااتقبض عليها وجات هنا وهي هتبقي مرشدتكم السياحيه في المكان تعرفكم عليه

شاروخان
دراعي اليمين برضو هندي الجنسيه ملقب بمغتصب الاطفال بيقولوا عليه مجنون بصولوا كدا دا شكل واحد مجنون برضو سنه 32 سنه منبوذ من المجتمع اتحكم عليه بالسجن مدي الحياه واعتدي علي مدير السجن وجابوه هنا معانا والمسؤل عن مخازن الاكل والشرب ولو معاك فلوس وعايز تشغلها هتبقي معاه

ناتاشا
برازيليه الجنسيه اجمل سمراء هتشوفها في حياتك 28 سنه متخصصه في سرقه وهكر البنوك وملهاش ميول جنسيه محدده علي حسب مزاجها جات هنا غلطه كانت بتهرب من الشرطه وجات هنا في بنما استخبت في بيت عمده المدينه هاجت علي بنت العمده ناكتها وانتهي بها الامر منورانا هنا وناتاشا المسؤله عن تنظيم العلاقات الجنسيه في الكومباوند وتنظيم ساحه القتال لما بيبقي في مشكله بين اتنين مساجين

جيمي
صيني الجنسيه 29 سنه هو يبان قصير بس خطير كان بيشتغل مع ابوه في تجاره الاعضاء البشريه واتقبض عليه لمتاجره الاعضاء البشريه ووهو في السجن لقو انه بيحب ينيك في التماثيل وخارم خرم في الحيطه بينيك فيه فطبعا جابوه علي هنا والمسؤل عن الكيف مخدرات حقن بودره كل اللي نفسك فيه هو اسمه جيم بس بنقوله ياجيمي علشان نعرف ننطقه بسهوله

كوارشي : اديني عرفتكم علي كل حاجه فاضل بس انكم هتاخدو جوله سياحيه في الكومباوند مع فاطمه وهتعرفكم هتباتو ايه وتستلموا شغلكم
جورج : شغلنا ؟؟؟؟
كوارشي : من لا يعمل لا ياكل … لازم تشتغل علشان تجيب فلوس علشان تشتري بيها اكل او سجاير او مخدرات من غير فلوس هتموت من الجووع ولا انت نفسك تموت لو نفسك فاطمه ممكن تحددلك ميعاد مع عزرائيل هههههههههههههه
انا : معلش سؤال بسيط بس … انت قلتلنا الدين والمعتقدات خط احمر مع انك اول مدخلنا سالتنا احنا عرب وقلت علينا ارهابيين واظن دا عكس قوانين السجن اللي انت حاططها
كوارشي : *بيهز في مناخيره جامد * لو عندك مشكله معايا تقدر تروح لناتاشا وتدبرلنا لقاء في ساحه القتال تحبه جنسي ولا معركه
انا : *ببصله وساكت *
كوارشي * بيبصلي باستهزاء وابتسامه شبه صوابع رجله * في عندك اسئله تانيه
انا : لا دا كدا عظمه اوووي
كوارشي : ها ها هاهاها هاهاهاهاهاهاهاهاه لطيف اوووي *بيشاور لفاطمه *

( فاطمه خدتنا احنا التلاته ونزلنا وبتلففنا في الكومباوند )
جورج : ياسطي انا ايه احنا هنعمل ايه هنتعامل ازاي الاشكال بنت متناكه واجسامهم بنت وسخه دا معتز جنبيهم شبشب احااااا وايه ساحه القتال دي كمان
انا : شششش اهدي واسكت
فاطمه : دا الحلاق لو عايزين تظبطوا نفسكم .. ودا مكان الاكل ( واحد واقف بيعمل سندوتشات وعليه زحمه بنت متناكه ) … دي حنفيه المايه *بتدينا 3 كوبايات * بتقدرو تشربوا منها وتستحموا وتعملوا اللي نفسكو فيه
هيما : كدا وسط الناس كلها
فاطمه : لو مكسوف تقدر تخش الحمام دا * بتفتحلنا باب الخرا فيه واصل لحد السقف وكله حشرات *
جورج : *بيرجع في الارض من المنظر والريحه *
فاطمه : *بامر وحزم * نضف مكانك
جورج : *باستغراب *
فاطمه : *بعين قويه * لو مش عاجبك نقدر ندبر لقاء قتالي
هيما : لالالا وعلي ايه *بيزوق برجله رمله علي الترجيع * خلاص اهيه بقيت زي الفل مش مستاهله
فاطمه : *بتبصله بقوه وبتبص علي رجليها عليها ترجيع *
هيما : *بيبص وخايف *
فاطمه : هههههههههه متخافش هبقي امسحها انا
هيما : *بياخد نفسه وبيرتاح بعد ماسمع الجمله دي *
فاطمه : *بتمشي بينا واحنا بنعدي علي العنابر او الاوض هي كلها زنزانات جنب بعض وفي وش بعض وكلها حديد وملهاش باب محطوط مكانه ستاره او قماشه وطبعا ماشيين في الطرقه بنبص علي اللي بيضرب حقن واللي بيشم بودره واللي بينيكو بعض واللي قاعد سرحان واللي بيرسمو علي الحيطه واللي نايم واللي قاعد ملط …….. الخ * دي اوضتكم *بتسيبنا وتمشي *
هيما : * دخلنا الاوضه لقينا سريرين في الاوضه فوق بعض وزي خشبه صغيره تحط عليها حاجاتك وشباك صغير حديد * احاااااااااااااااااااااا ايه المكان دا احنا ضعنا خلاص
جورج : انا ايه اللي جابني معاااااااااك انا عايز اروح انا خايف
انا : اهدي واتاقلم احنا اتغدر بينا واتنافينا
هيما : نهرب احنا لازم نهرب

سكس محارم مترجم عربي - نيك - سكس نيك محارم - سكس محارم طيز - سكس نيك مترجم - سكس نيك اختي - موقع سكس
انا : عايز تهرب بص من الشباك هتلاقي برجين حراسه عليهم حراس والمبني نفسه متحاوط بسور كهربا يعني لو عرفت اصلا تخرج من المبني والحراس مشافتكش مش هتعرف تعدي السور

اغتصاب ايناء المتناكه

لينا: يعني مو ناوي تتعشى معي ؟؟ 
هادي: هههههه ما انا خلاص تعشيت 
لينا: وهتتعشى مع امل مثل عشاك معي ؟؟ههههه 
هادي : هو انتي تركتي فيا حيل اتعشى كمان مرة ؟؟ 
لينا : يعني اليوم امل OFF
هادي : اليوم وبكرة كمان 
لينا : وانا متى دور ال ON تبعي 
هادي: انتي خلص دورك انتهى وما عاد يرجع 
لينا : بتحكي من عقلك ؟؟ 
هادي : لكان في حد بيحكي من زبره 
لينا : ايه انا مثلا بحكي من كسي ههههه 
هادي : مع السلامة هلا , وبعدين بنحكي
افلام سكس مترجم عربي - افلام سكس مترجم عربي - افلام سكس اجنبيه -  افلام سكس اجنبي - سكس هنتاي - موقع سكس 
لينا : مع السلامة وابقى سلملي على امولة وقول لها شكرا على انها اعارتني زبرك هالليلة 
هادي: المهم يكون عجبك 
لينا: اطلع من هون بسرعة قبل ما اغير رايي . وانا هبقى اكلم امولة بطريقتي 
هادي : انا مبلي بمجموعة مجنونات , ادعيلي اقدر اخلي امل تاجل النيكة ليومين ههههه 
لينا : امولة عاقلة وما بترفض لك طلب , تصبح على خير





غادرت بيت لينا بسيارتي وقطعت الطريق الواصل الى منزلي منتشيا بامتع انثى قابلتها بحياتي 
فامل زوجتي ورغم استمتاعي اللامحدود معها الا انها تبقى بطعمها ونكهتها اللذيذة التي اعتدت عليها 
وهدى بجنون رغبتها المتفجرة وشراسة حركاتها المجنونة عندما تنتشي بالزب لها طعم ونكهة لذيذة ولكنها متسرعة 
وتجاربي السابقة وكلها كانت سطحية لم ترتقي الى مستوى استمتاعي بالنيك الكامل مع الثلاثة التالية 
أما لينا برومانسيتها وحسها الفكاهي واستسلامها المطلق للرجل الذي يشاركها فراشها ومنحه كل ما لديها وطلبها ما تريد وما يمتعها باساليب وكلمات مستفزة ومثيرة جعلتني اقضي معها ليلة جميلة لن انساها 
عموما فان لقائي الجنسي مع لينا قد اثبت لي ان للنساء نكهات مختلفة وان لذة نيك هذه ليس بالضرورة ان تكون مشابهة لمتعة نيك تلك الانثى , فلكل واحدة طريقتها واسلوبها , ولكل واحدة جسدها ومقوماته المثيرة المختلفة شكلا ومضمونا عن غيرها , ولكل واحدة رغائبها ومكامن اثارتها واستجلاب شهوتها العظمى ولكل انثى ردود افعالها الخاصة التي قد تجعل الرجل اسدا هصورا او ارنبا وديعا , في المحصلة فان تجربة النوم مع اكثر من امرأة لن يكون فعلا سيئا ولن يكون مشكلة عظمى بالنسبة لي بعد ذلك . قد أكون بذلك أحاول ان اجد لنفسي المبررات والحجج المسببة لما فعلته حتى الان مع هدى وبعدها مع لينا . وقد يكون ذلك تعبيرا واقعيا عن حقيقية شخصية الرجل الشرقي عموما و وقد تكون النساء التي قابلت ومارست معهن الجنس هن من جعلني اشعر بهذا الشعور او يراودني هذا الإحساس فجمال هدى وشخصيتها المميزة , وفجورها وشبقها العالي عند الممارسة , ورومانسية لينا ونعومتها وتقاسيم جسدها الفتي وضيق كسها وصغره ولذة امتصاصه لزبري , كانتا شيئن مختلفين , وكذلك زوجتي امل هي أيضا شخصية جنسية مختلفة بعشقها لي ومحاولاتها الدائمة لامتاعي , تحفظها خارج غرفة النوم وفجورها داخلها , عشقها للملابس السكسية جعل منها أيضا شيئا مختلفا , في المحصلة فانني أرى ان لكل امرأة شخصيتها الجنسية الخاصة , وكلما تبصرت المراة وتفهمت شخصيتها هذه وعرفت كيف تستخدمها لتستمتع وتمتع رفيقها كلما كانت حياتها الجنسية سعيدة وهانئة , هذا ما توصلت اليه في تمحيصي لما جرى معي مع ثلاثة نسوة عرفت كل واحدة منهن كيف تستغل إمكاناتها للحصول على المتعة القصوى ومنحي المتعة المساوية لها ..
وصلت البيت في حالة من التعب والارهاق , تحججت لامل بان العمل اليوم كان صعبا ولقائي مع صديقتها لينا اخذ كل وقتي منذ الصباح ولما قبل منتصف الليل , وهذا هو سبب ارهاقي , تناولنا عشاءنا بطريقة تقليدية ثم اوينا الى النوم بلا مقدمات او مؤخرات بحجتي التي جهزتها مسبقا من التعب والارهاق , كانت لينا قد اتصلت بامل في طريقي الى المنزل وبينت لها سبب تاخري الذي يتعلق بمناقشة بعض الأمور الخاصة بشركاتها وانتهى الموقف على ذلك …
في اليوم التالي لم ينقطع تفكيري بما حصل , حيث برزت امامي فكرة مجنونة , ارقتني وشلت تفكيري لبعض الوقت , تتلخص هذه الفكرة بانني خشيت ان أكون قد وقعت ف شرك مصيدة منصوبة لي باحكام , وهي ان محسن شقيق لينا وزوج هدى هو من ارسلهما في طريقي لامارس الجنس معهما بعلمه ورغبته , كوسيلة للضغط علي واغوائي بهما للوصول الى هدفه في الحصول على الإعفاءات والتسهيلات التي تقدم بها الى المصلحة التي اعمل بها , مجرد التفكير بهذه الطريقة جعلني متوترا وحائرا هائما في افكاري المجنونة , خشيت ان تكون هدى ولينا قد حصلتا على بعض الصور دون ان اعلم لممارستي معهن وإمكانية كشفها لزوجتي وتخريب عش زوجيتي الذي تعبت حتى بنيته مع شريكة حياتي وحبيبتي امل . وما زاد توتري ان المرتين التي مارست بهما الجنس معهما كانتا في منزل كل منهما وليس في فندق او منزلي انا او أي مكان عام آخر مثلا , وبهذا فانه من الصعب علي التحكم في كل شيء , فماذا لو كان ذلك صحيحا ؟؟؟؟؟ انها بالتأكيد مشكلة صعبة الحل !!! وكيف لي ان اعلم الآن ان كان هذا الاحتمال حقيقة ام انه مجرد مخاوف غير مبررة من جانبي ؟؟؟ أفكار مجنونة عصفت بي حتى كادت تدمرني , وجعلتني في الليلة التالية انام حتى دون ان اقبل أمل قبلة ما قبل النوم التي اعتدنا عليها , ولم نمارس الجنس ليلتها أيضا على غير العادة , 
اليوم التالي صباحا اتصل بي محسن ليستفسر مني عن المرحلة التي وصل اليها طلبه , ومساءا اتصلت بي هدى تطمئن علي وترغي بكلام لم يكن واضح الهدف ولكنه لم يخلو من التلميح الى الرغبة في تكرار التجربة في اقرب فرصة , اتصلت بي لينا أيضا تطلب موعدا لزيارتي في العمل لترتيب أمور شركاتها رسميا 
ثلاثتهم اتصلوا في يوم واحد ولا احد منهم اخبرني او لمح لي بترتيبه شيئا مع الآخرين , اتصالات اثارت استفهامات كبيرة من ناحيتي وردود أفعال احتفظت بها لنفسي ورغبة في معرفة الحقيقة أصبحت مسيطرة علي فقلت في نفسي انني يجب ان اعلم كل هذه التفاصيل بوضوح قبل الاقدام على اية خطوة تالية
دعونا نتوقف هنا 
افلام سكس نيك - سكس بنت مصرية - افلام سكس عربي - سكس نيك اغتصاب -  اخ ينيك اخته - سكس محارم - موقع سكس
مع العهد والوعد اننا عائدون لكم لنكمل الحكاية 

هكذا ختم هادي هذه المرحلة من حكايته 
شوفوني 

افلام سكس نيك عاهرات ممحونات

المهم ما في لحظات كان مجدي عريان بالكامل , ما بعرف كيف شلح ثيابه اصلي كنت خارج نطاق التغطية ساعتها وماني شايفه شي غير جسمي وكسي والاحاسيس اللي كنت بحسها ومجدي ضاغطني بين ذراعاته وصدره . وبطريقة مجنونه وسط تمتمات مجدي اللي ماني فهمانه منها شي غير انه منثار كثير ومولع و جسمه سخن مثل نار وما هو داري عن شي ولا رايد شي غير انه يشبع مني باي شكل كان , وسط هيك جو وهيك احاسيس كنا بنقرب من السرير لحتى وصلنا وراج مجدي دافشني عالسرير ونام من فوق مني وبطريقة هستيرية راح ممزع الكلوت ونايم فوقي بكل جسمه وبدانا نتشقلب على السرير مرة هو فوقي ومرة انا فوقه وبيرجع يرميني تحته وشفافنا ما بدها تسيب بعضها شو ما كان الوضع , واذا عتقني وترك شفافي بكون عم يرضع بزازي وهاتك يا تفعيص ورضاعة ومصمصة وحتى عضعضة بشكل مو قوي حتى ما يوجعني . 
سكس مايا خليفة - افلام سكس - محارم ولد يمص كس اخته - افلام سكس مساج - سكس حيوانات - سكس عربي - موقع سكس
لقيت نفسي مشتاقة كثير لزبره اللي لهلا ما لمسته بعد . صحيح اني لمحته واقف ومادد راسه الأحمر المورد لفوق قبل ما يدفشني مجدي وينام فوقي على السرير , لكني ما لمسته لهالوقت , صرت مشتاقة كثير المسه واحسس باصابعي على عروقه النافرة …. وباصابعي ليش ؟؟ ….ليش ما يكون بلساني كمان !! كنت كثير كثير مغرومة اني أوصل لزبره واشوف كيف بكون شكله وملمسه وطعمه ومجدي منثار كثير .. مديت ايدي لما وصلته برؤوس اصابعي وانا من المحنة متلبكة وماني عارفة شو اللي لازم اعمله هلا ,و مرة بيعلى صوتي بالاهات ومرة بصير اتلوى تحت جسم مجدي مثل الثعبان بعز حر الشمس ومرة بدي ارضع زبره ومرة امصمص شفايفة مثل ما هو بيعمل فيني 

المهم اني أخيرا وصلت لحبيب كسي زبر مجدي وأول ما وصلت ومسكت طربوشته رحت ضاغطة عليها بيدي ,,وياااااااه شو كانت سخنة , ما تقول غير جمرة عن جد عن جد , ومجدي بهالوقت تذكر كسي وبلش يلعب باصابعه بين شفراته وبعدين دفش اصبعه لجوا قد ما يقدر , وبحركة سريعة لقينا حالنا في وضع 69 عم ارضع زبره وهو عم ياكل كسي اكل ( ما بدي أقول لحس لان اللي كان يعمله ما اله علاقة باللحس ابدا ) كان مرة يعض زنبوري ومرة يمصمص شفرات كسي بين شفافه ومرة يحط كسي كله ويشفطه بين شفايفه كانه بده يبلعه ويريح نفسه منه ههههه 

بعد شي عشر دقايق مص ولحس وصراخ واهات صار لازم مجدي يرتاح لان زبره بلش ينبض , فراح راكبني ودافش زبره بكسي بطريقة مجنونة وبلش يرهزني بالاول بطيء وبعدين سريع سريع وقوي قوي لحتى ما كب بكسي كمية حليب بحياتي ما حسيته بكب كمية كبيرة مثل هيك , 

كنا كثير عرقانين وتعبانين , ونفسنا طالع نازل بسرعة مجنونة كاننا كنا بسباق ضاحية , وحتى تكمل ما شال زبره بعد هيك ولا قام من فوقي و على العكس رمى راسه على صدري وزبرة بعده مملي كسي وجسمة فوقي وهو يلهث وانا الهث لشي خمس دقائق حتى مال بجسمه لجنب ونام حدي وايده فوق بزازي عم تلعب مرة عالبز هذا ومرة ينتقل عالثاني لحتى ارتاح نفسه وانا كمان ارتحت شوي بعد ما جتني الرعشة يمكن مش اقل من ثلاث او اربع مرات كنت بعدها طايره بالسماء من فرحتي بهيك متعة ولذة كنت محرومة منها من اكثر من سنتين 

المهم ما انتهت ليلتنا لحد هون !!! بعد ما استرحنا شوي قمنا عملنا واحد ثاني بس الثاني كان بهدوء شوي جربنا فيه أوضاع ثانية وشبعت من زبر مجدي مص وهو شبع من كسي لحس وركبت من فوق زبره بوضع الفارسة ونكت نفسي على زبره بطريقتي وآخر شي جاب ظهره بكسي بالوضع الخلفي حتى خلاني ارتعش مثل الريشة الطايرة بالهواء ونمنا لليوم الصبح الساعة عشرة حتى فقنا من النوم ونحنا مو مصدقين ياللي عملناه بالليل ولا رح ننسى هيك لذة عشنا لحظاتها انا وحبيبي مجدي بطريقة مجنونة لكنها محبوبة وما رح نترك فرصة غير نعملها مرة ثانية وثالثة والف , المهم اننا نبسط بعضنا ونعيش المتعة الصحيحة مثل ما لازم تكون ,,

هذا الكلام مو من عندي , هذا هو نفس الكلام اللي قاله لي مجدي ونحنا بنفطر الصبح وقبل ما اطلع على الشغل قبل شوي , واكيد هيك شي انا كمان بريد يستمر وما نتوقف ابدا ابدا ,,وهو هلا منتظرني ارجع المساء لانه الهيأة انه محضر حاله لشي جولة ثانية ما بعرف شو اللي رح يحصل فيها لكن اكيد رح تكون لذيذة وممتعة ……

أمل : هلا كل هذا الشيء حصل من ورا البيبي دول ؟؟؟ههههههه 

زهرة : بتعرفي يا امل انه فعلا الرجال مجتاجين مننا اننا نحرك رغبتهم بطرق جديدة حتى نحصل منهم على اللي بنريده , واللبس اكيد حاجة مهمة جدا , وانا كنت مهملة بهيك موضوع 
سكس مجاني -  تحميل فلام سكس - سكس خلفي - افلام سكس - سكس في المطبخ - فيديو سكس سحاق - موقع سكس
امل : لكان الليلة البسي له الطقم الثاني يمكن يصير شيْ اقوى من اللي صار امبارح ههههههههههه 

زهرة : اكيد … رح البسه واعمل له إياها مفاجأة ثانية كمان ههههه 

قصص سكس شراميط

قبل البدء بسرد احداث الجزء الثاني . ونزولا عند رغبة بعض الزملاء الذين علقوا على الجزء الأول بان ابين الملامح الجسدية لابطال القصة لتسهيل فهم ما يجري من احداث او لتكوين صورة اكثر واقعية اثناء القراءة . فسابين بعضا من صفات ابطال قصتي ولنبدأ

سكس بزاز ساخن - سكس فنانين -  فيديو سكس - موقع سكس - سكس فيديو - مص بزاز - صور سكس
امل زوجة هادي 

هي ممرضة كما بينا في الجزء الأول , لديها من العلم بالامور الصحية بشكل جيد جدا . لذلك فهي دائمة العناية بنفسها وجسدها وصحتها . طولها 170 سم ووزنها 70 كغم فهي من النوع الرشيق متوسط الجسم . بزازها وطيزها هي سر جمالها فهي تعلم ذلك جيدا لذا فهي حريصة على ان تبدو باعلى درجات الجمال والتناسق مع بقية جسدها . طيزها متوسطة الحجم لكنها مكورة وبارزة وبزازها رغم انها أكملت للتو فترة رضاعها لابنها الا انها حريصة على شكل صدرها المتوسط الحجم مع القليل من الترهل الناتج عن الرضاعة الا انها تعمل هذه الفترة لاعادة الأمور الى نصابها بعد اكمال الرضاعة . بشرتها حنطية لكنها ناعمة , تتميز بابتسامتها الساحرة وشفتيها الغليظتين و فلطالما كانت قبلتها ذلت طعم ولذة خاصة لهادي المتصرف الحصري بهذا الجسد بكل ما يملكه من مقومات للجمال 

اما زهرة فهي اخت هادي وبرغم اختصاصها الطبي الا انها تواجه صعوبه في انقاص وزنها الذي يتجاوز ال 80 كغم . طولها أيضا حوالي 170 سم تتميز بطيز كبيرة وبزاز متوسطة الحجم فهي لم تحبل ولم تلد ولم ترضع طفلا بعد . شفتيها صغيرتان لكن على وجه ممتليء وفم يميل الى الاستدارة . تميل الى السمرة الا انها ناعمة البشرة أيضا . لا تملك روح الفكاهة مثل امل فهي تميل الى الجدية في كل شيء متاثرة بحياة زوجها الذي أعطاها هذه الصفات . تملك قلبا ابيضا وحبا كبيرا للاخرين وبساطة تصل حد السذاجة في تعاملها مع زميلاتها وصديقاتها 

اما هادي , فهو مثال الرجل الشرقي ذو الشخصية القوية والجسد الأسمر المتناسق القوي , طوله 175 سم ووزنة 75 كغم , عضلاته بارزة نسبيا . شخصيته قوية بفعل موقعه الوظيفي الذي يجعل الاخرين محتاجين له في كثير من المعاملات الحساسة . مما أدى الى تشابك علاقاته وتوسعها واعطاه القوة الاجتماعية مع ما لدية من مميزات جسدية كشاب في الثلاثينات من العمر

نعود الى بقة الاحداث . ولنستمع الى هادي وهو يروي قصته 

نزلت الى شغلي ولم اعرف ماذا تخطط أمل ولا كيف ستقدم هذه الملابس لزهرة وباي حجة وماذا ستقول لها ؟؟

في طريقي الى العمل وانا خلف مقود سيارتي كنت اتأمل ما جرى من حوار بيني وبين امل زوجتي , ولست ادري لماذا ظهر عندي ما يشبه عذاب الضمير . اذ انني كنت أتساءل بيني وبين نفسي عن السبب الذي دعاني للدخول في هذا الموضوع الذي هو بالاصل موضوع نسوي وقلت في نفسي انني كان ينبغي لي ان لا احشر نفسي في هكذا مواضيع . وان اترك الأمور تسير بطبيعتها , فزهرة لم تشتكي لي ولم تطلب من امل ان توصل شكواها لي مثلا , فما هو الداعي الذي جعلني اتدخل , الا انني في نفس الوقت رجعت لاحدث نفسي بان زهرة هي اقرب اخوتي الى قلبي وهي من نصحتني بزوجتي امل وهي من رتب كل شيء وكانت نصيحتها مفيدة لي الى اقصى درجة فقد وفقت بسببها بزوجة هي اقرب ما تكون للمثالية في كل شيء , فكيف يمكن لي ان اراها تعاني من أي مصاعب في حياتها واقف متفرجا ولا اتدخل او أحاول على الأقل ان اجلب لها اسياب السعادة كما فعلت هي معي .

موضوع اخر كان يقض مضجعي وهو ما يتعلق بزوجتي امل . وساءلت نفسي كيف لي ان ادفعها للتدخل في هكذا مشاكل او مواضيع هي بالاصل في غاية الحساسية بين الزوجين ولا ينبغي لاحد ان يطلع على تفاصيلها الا هم انفسهم فقط . الا اذا وصلت الأمور لمراحل صعبة , عندها يمكن لي ولامل التداخل لتقريب وجهات النظر ومحاولة حل الاشكال , وهذا في الحقيقة لم يحصل فالامور بين زهرة وزوجها ظاهرها طيب ولا احد يعرف ان كان بينهم ما يعكر صفو حياتهم سوى انا وامل بحكم قرب امل من زهرة منذ نعومة اظفارهن . 
سكس اغتصاب - بزاز مترجم - افلام بنات سكس - ينيك امه في المطبخ - اغتصاب مترجم - سكس منقبات - موقع سكس

موضوع آخر اشغل تفكيري في تلك اللحظات , وهو , كيف لي ان ادفع زوجتي وام ابني امل للتدخل في مثل هذه القضايا وهي أمور تتعلق كلها بالجنس والعلاقة الزوجية الحميمية , الا يعتبر ذلك مغامرة غير محسوبة العواقب ستؤدي نتيجتها الى مزيد من الرغبة الجنسية لدى امل ومزيد من التهور الجنسي الذي قد ادفع انا ثمنه يوما ما . فاعطاء المزيد من الاهتمام للعلاقة الحميمية بيننا سيتطلب مزيدا من اللقاءات ومزيدا من قمصان النوم والبيبي دولات اللازمة لاشعال الرغبة واضفاء أجواء جديدة على كل لقاء متجدد وقد يؤدي ذلك الى زيادة الشبق الجنسي لدى أمل مما سيكون له انعكاسات على قلة اهتمامها بالامور الأخرى التي تحكم حياتنا الزوجية وهي بالتأكيد كثيرة مثل أي زوجين في هذه الدنيا .