التصنيفات سكس حيوانات

قصص سكس مع اول شخص ينيكني غير زوجي

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا – رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي

صور سكسسكس مترجم عربيسكس مترجم ساخننيك اجنبيسكس ياباني امهاتنيك كلابسكس مترجم عائلي .
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا

مقاطع سكس يمنيسكس زوجة الابافلام سكس امريكيسكس مصرسكس اخوات عربيسكس مع الاختنيك مصري اخواتنيج سكس اخوات
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه
المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

سكس عائلي هايجين علي بعض قصص محارم ساخنة

أسمي أحمد عمري ٤٣ وأنا موظف حكومي زوجتي رنا ذات جسم جميل ورائع بشهادة كل من يراها أنا ذو ميول شاذة أحب النيك بكل أنواعه لدي انجذاب لزميل لي في العمل أسمه عصام عمره ٣٠ سنة هو غير متزوج ضخم الجسم أسود البشرة كان لدي مخاوف أذا صارحتة بااعجابي يقوم برفض الفكرة وفضحي في محل عملي إلى ان جائت الفرصة عندما أتت زوجتي إلى عملي وبعدما ذهبت سألني من هذا كذبت عليه وقلت له هذا صديقه قديمة كنت أعرفها أبدى إعجابه بها قلت له أنها بنت شمال وانه صغير لايستطيع معها شيء أخذ يتباهى بكبر عضوه وانه سيعمل معها كذا وكذا استغليت الموضوع واخذت اتحداه قام بإخراج زبه وقال انضر التفت إليه واو رأيت أكبر زب رأيته في حياتي أكبر من زبي بثلاثة أضعاف قلت له ماذا تفعل انتضر أغلق الباب أريد أن اقيسه أنه ليس حقيقي أغلقت باب المكتب ورجعت له قلت له هل من الممكن أن امسكه قال خذ راحتك مسكتة بيدي اها كم هو رائع وضخم أخذته بفمي ارضع به قال لي ماذا تفعل لكن لم أدع لديه مجال للهرب كملت ما بدأته إلى أن أتى بحليبه بفمي بلعت كله ونضرت إليه وجدته مغمض العين ورأسه إلى الوراء وعندما فتح عينه قال أنته رائع بمص الزب أيها الزميل فرحت وخفت بنفس الوقت فرحت لأني اعجبته وخفت من ان يفضح ماحدث في مكان عملي قمت بفتح باب المكتب للذهاب للحمام وجدت عم عباس الفراش وهو واقف خلف الباب ويبتسم ابتسامة خبيثه قال لي لماذا باب المكتب مقفل قلت له لدينا شغل ولا نريد الازعاج أنا وأستاذ عصام وصرخت به لماذا السؤال ماذا أتى بك أخذ يتردد وقال أسف للمقاطعة المدير هو من أرسلني يطلبك ذهبت للمدير وعندما رجعت لم أجد عصام

سكس فحلسكس عربي سوريسكس في الحمامسكس مع اختةسكس هندياحلي سكسنيك طيز الاخت

ذهبت لعباس الفراش وسألته عنه أخبرني ويدة تلعب بزبره اضنة تعب وذهب إلى البيت لم يستحمل ويده مازالت تلعب بزبره من فوق الهدوم استفزني فصرخت به ماذا قصدك ياحمار فضحك وقال لم أقصد شي ياسيدي رجعت لمكتبي وأنا أفكر لماذا ذهب عصام وهذا الفراش أيعرف ماذا حدث بيننا انتضرت نهاية الدوام الرسمي بسيارتي الشخصية خارج باب الدائرة انتضر خروج عم عباس وعندما خرج ناديت إليه قلت له أركب قال إلى أين قلت له لاوصلك إلى بيتك ركب معي وقال أنا أشكرك قلت له لا ياعم عباس أنا الذي أشكرك قال على ماذا قلت له عندما نصل لبيتك سنتكلم قال لي لايصح أن تأتي لمكان سكني عندما وصلنا وجدته غرفة باالسطوح بمنطقة شعبية صعدنا لغرفته وهو يشعر الارتباك قلت له أخبرني ماذا سمعت ضحك وقال سمعت أستاذ عصام وهو يقول ارضع ايها المنيوك انت ممتاز بمص الازبار قلت له هل اخبرت أحد بهذا قال لي لا لكن لدي طلب قلت له أمر قام وأنزل بنطلونه وقال ارضع لي وجدت نفسي على ركبي والتقم زبة بفمي شعرت بطعم البول على زبه ولاكن كنت مجبر ومستمتع بنفس اليوم ارضع زبرين أخذ يلعب بطيزي فتحت وانزلت البنطلون أخذ يدخل إصبعه بفتحتي اخذت أربعة أصابع قال يبدو انك منيوك يااستاذ أحمد اعجبني مايفعله بطيزي قلت له انتة الأستاذ وأنا عبد لزبك أمرني أن ادير له طيزي فاادخل زبه فشعرت بالراحة وهو يدخل ويخرج من طيزي اتا حليبه بداخلي واو شعرت براحة غير طبيعيه ضربني على طيزي وقال لقد اكلته يااستاذ ولم تشعر بشيء قلت له يجب أن اذهب الأن لقد تأخرت على زوجتي قال لي أترك لباسك تذكار لهذا إلقاء غدا أكمل الجزء الثاني وماذا حدث

افلام بورنو سكسمقاطع سكس جديدةسكس امريكي مترجمسكس عربي اغتصابافلام سكس اغتصاب

قصص سكس ديوث علي زوجتة مع الدكتور

بعد ان اعطيت لهبه كامل الفرصة من اجل ان تمارس الجنس من صاحب زبر اكبر عاشت هبه تلاثه انواع من التجارب السكسيه وكانت في البداية ممتعه لها بشكل جوني وهذا بسب انهاء كانت اول مرة لها تتناك من غير وكانت لها ثلاثه تجارب وتركت لها كامل الحرية للمتعه معهم والان هبه تقول لي ميدو حبيب عندي لك مفاجة في العيد وانتظرت ليوم عيد الاضحى
=====================
الان لكم الاحداث في يوم عيد الاضحى

صارت هبه زوجتي تتحكم فيني
كل عام وانتم بخير احلى ناس
اول ايام عيد الاضحى المبارك
هبة زوجتي واحلى عيد انا وهبه بعد سفر يوسف صديقي وجاري وممتع هبه بكل
انواع النيك عند اهله لحضور عيد الاضحى معهم اتصل بي خالد صديق يوسف
صباح يوم العيد وطلب مني سهره مع هبه قالت له اكلم هبه وارد عليك بعد ما
انتهيت من الاضحية رجعت للبيت الساعة 12 ظهرا كانت هبه لسه نايمه اخذة
انا شوار ودخلت عليها غرفة النوم ودخلت معها تحت البطانية اللاعبها واول شي
عملته لها نزلت اللحس لها كسها وخرم طيزها عشان اخليها تهجي المهم لحست لها حتى نزلت مرتين ورا بعض طلبت مني انيكها من ورا لبيت لها طلبها وانا انيكها قلت لها يا هبه اتصل عليه خالد صديق يوسف طلبك لسهره الليلة ايش رايك انتي قالت لي الان انتهي واكلمك بعدها كملت نيك فيها حتى الساعه 4 العصر حسيت انهاء ما ارتاحت معي قلت لها مبسوطه يا عمري كل عام وانتي بخير ردة عليه وانت بخير بس اسمع بقولك كلام لازم يصير قلت لها من عيوني انتي امري يا هبه وانا خدامك ايش عندك قالت لي انا الان مالي رغبة في خالد ولا يوسف كمان قلت لها ليش يا عمري قالت انا رحت ما اختك قبل يومين للمستوصف الى جنب بيتها قلت ايوة قلت لي شوفت هناك واحد يا ميدو حبيبي عليه زب مصيبه قلت كيف شوفتيه قالت لي كنت في الانتظار وهو كان واقف مع ناس يتكلم وشوفت زبه وهو نايم تحت البنطلون يا ميدو شي جنان قلت لها وايش شكله صاحب الزب الحنان هذا يا هبه قالت لي اقولك ما تزعل قلت لها عادي اذا انتي عجبك اجيبه لك الان ردة عليه هيا اسمع مني

سكس حيواناتسكس عراقي - سكس امهات - سكس امهات ساخن - ءىءء - xxxnxxnxxxفيلم سكس - محارم عربيسكسيتحميل سكس عربينيك مصري

قلت لها قولي لما دخلت اختك عندك الدكتور انا رحت قربت منه بطريقة اني عندي سوال قلت لها لو سمحت انت شغال هنا رد عليه نعم امري يا عسل هو قلي يا عسل وانا عيوني على زبه هو فهم عليه اني اشوف زبه اقولك وهو نايم يا ميدو حبيبي تقول تعبان تحت بنطلونه قلت له ما عندكم متخصص للعلاج الطبيعي خاص للمنازل رد علية بطريقه جدا روعه انا مسئول قسم العلاج الطبيعي وممكن اعملك جدول زيارة للمنزل قلت له دام انت المسئول ممتاز متى امرعليك قام واشر على مكتب قريب منا وقلي هذا مكتبي ممكن بس انتهي من موضوع مع مراجع واكون هناك قلت لها هو ايش شكله ابو تعبان هذا الي جننك قالت الصراحه هو اسود ونفسي اجربه قلت عادي ايش صار معك في المكتب قالت لي انا ما رحت لها على طول للمكتب اول شي رجعت عشان اشوف اختك هيا جوت العيادة قلت له ايوة قالت لقيت اختك عندك الدكتور تصدق كانت لبسة بس العباية وكلوت وسنتينه دخلت والدكتور يكشف عليها تصدق حسيت ان اختك تحول تتناك من الدكتور قلت لا مش ممكن تسويها اختي قالت اقولك شوفته يحسس عليها بطريقه رهيبه وهيا تتمايع معه قلت لها بنت انا في عيادة العلاج الطبيعي قالت لي طيب انا لسه عندي مع الدكتور اشعة انا طلعت من العيادة وعقلي كان هناك موب مع اختك تصدق لما قربت لقيته واقف على الباب ينتظرني قلت اسفه تخرت عليك دخلت معه المكتب جلست على الكرسي وهو على مكتبه هو يقولي لي كم عمرة المريض عندك في البيت قلت هو مو مريض قلي سيده قلت نعم قلي ايش عندها ما عرفت ارد عليه قلت لها عندها ابهر واللام اسفل الظهر وعظلات الرجل مشدودة قلي من متى هيا كدا انا قلبت الهرجة هنا معه قلت من وقت ما شوفتك قلي أيش توقلي أنتئ قلت امزح معك يا دكتور ضحكنا وقلي انتي امري لو انتي كمان تعبانه من عيوني قلت ممكن اطلبك اول يوم العيد سكت شويه ورد وقلي ممكن بس بعد الساعه 11 في الليل وكان هو يشوف ردة فعلي معه قلت ممكن البيت بيتك اعطني رقمه وانا بكلمه على الساعة 10 اليوم ايش رايك قلت لها أنتي لك رغبة فيه قالت أيوه نفسي اجربه اقولك زب جنان وهو نائم قلت له اوك يا عمري أيش اقول لخالد قالت لي خلي خالد ثالث يوم احسن قله هبه مشغولة مع اهلها واسمع جبلي شراب وحشيش بدري ابيه يجي وانا فل عشان اقولها تعبان فهمت قلت لها حاضر هبه زوجتي صارت تتحكم فيني بطريقة جميله المهم جلسنا انا وهيا نشرب من المغرب و نحشش سوأ في مجلسنا وجهزه الغرفة بفراش للمساج والعلاج الطبيعي اتصلت عليه الساعة 10 رد عليها حسيت انه منتظرها تتصل كيفك دكتور اسامه كل عام وانت بخير اسفه جدا يا دكتور اسامه عطلتك يوم العيد رد عليه

xxxnx - فيلم نيك - سكس عائلي - سكسي عربي - سكس اغتصاب - افلام جنس - سكسي بنت

وقلها عادي انا هنا لوحدي اولادي في السودان عرفنا انه سوداني قلت هبه له دكتور اسامه عندك مجال ولا مشغول اليوم رد هو عليها ابدا انا متفرغ لك يا عسل ضحكت هبه وقالت له نفس اول كلمة سمعتها منك يا دكتور اسامه هو رد عليها وقال لها انتي باين عليك تعبانة اليوم جدا قالت له أيوة جدا تعبانة ارسلي لي الموقع عشان اجيك لموزين قلت له انا برسل لك من يجيبك للبيت انت فين الان يا دكتور قال انا في المستوصف اخذ الزيوت حق العلاج الطبيعي لك اوك الان يجيك باي وقفلت هبه الخط وطلت عليه وقالت لي كيف انا عرفة اجيب الزب الي يعجبني قلت لها خلاص انت الان المديرة قالت لي لما تجيبه اول ما يطلع معك السيارة ادخل انت فيه وقله يا دكتور تكفئ المدام جدا تعبانة وجرب اعزمه على سجارة حشيش شوف يقبلها اذا رفضها قله عادي يا دكتور عيد وتعالو للبيت رحت للمستوصف اخدة وطلعت لمحل شاورما اخذة عشاء وانا راجع عزمته اول شي على دخان اخذها وقلت تكفى يا دكتور المدام جدا تعبانة لا تقصر معها لما قلت المدام حسيت انه احبط شويه لى قلت لها ترا عيد يا دكتور تشرب دخان ازرق انت ولا لا ضحك وقلي في البلد هذي ما اعرف اجيبه وصلنا للبيت دخلت الدكتور للمجلس وديت العشاء للمطبخ رحت لغرفة النوم لقيتها لابسة شي جنان روب نوم خفيف ابيض بدون شي تحته قلت الدكتور وصل راحت للمطبخ وانا وراها وقلت لها ترا الدكتور يشرب كل شي كدا صرفتها من عندي جهزة لها كاس وسكي ودخلت عليه وانا وراها يا ناس لما شافها وقف يكبر وانبهر منها قدمت له المشرب هو يفكره عصير عادي اخذ منه شربة كبيره حسيت ريقه نشف قال لي هذا شنو قلت مشروب عشان تركز معها صح سكت شويه وقلي ممكن صح رحبت به هبه وجلست قريب منه وتشرح له في اللام عندها وقلت له انهاء عندهاء اللام اخر الظهر وهو يقولها ابشري اريحك على الاخر صبيت انا لها كاس ثاني واعطيته سجارة حشيش يولع شاف هبه تولع سجارة حشيش وتشرب معنا قال لنا انتم من وين جاين ليه قالت له هبه انت الي سحبتني لك رد عليه كيف انا قالت له البنات كلموني عنك انك دكتور تمام فضلنا الى الساعةواحده نشرب ونحشش قالت له هبه متى نبداء هو قلها ممكن تلفي على جسمك منشف بس ضحكت هبه وقالت ليش منشفه قلها عشان تغطي باقي جسمك قالت له يا دكتور لحظه قامت هبه شالت روب النوم ونامت على الفراش الموجود هو صار يعرق انا اراقبه طلب مني يروح الحمام يغير ملابس الشغل قالت له هبه ايش تبي تلبس قلها شورت انا هنا تدخلت وقلت يا دكتور اسامه عادي شورت او بوكسر المهم غير الدكتور اسامه و نزل لها وهي مبطوحة على بطنها ويقول لي يا بختك عندك مدام جدا روعه انا هنا قلت لها دام انت تشوفها روعه هيا الان بين يدك ارجوك ابيك تريحه على الاخر وارجوك يا دكتور اهم شي المناطق الحساسه ابيك تخليها ترتاح جدا هو رد عليه وقلي من عيوني قام الدكتور يسئل هبه عن اماكن الوجع في جسمها قالت له من الرقبه وانت نازل الى اخر الظهر بداء الدكتور يلمس جسمها ويحدد اماكن الوجع عندها وكان ينزل الى تحت شويه شويه حتى وصل الى اسفل ظهرها ووصل الى منطقة الطيز بداء الدكتور ينفعل من منظر طيزها المجنون هنا هبه قالت للدكور انزل لتحت كمان وصل للمنطقة الخطره ورجع لعمل المساج لها من البدايه اخذ معها ممكن ساعه وهو متوتر ولمحت الدكتور مقوم زبه عليه واقولكم شي جدا طلع عليه زب مو طبيعي قمت اقول لهبه كلامك صح هبه حبيبتي قمت انا قلت لهم انا رايح للحمام وراجع لكم يا دكتور خذ راحتك اعتر هبه لك اوك رد عليه وقلي لالاتتخر علينا طلعت للصاله اشرب كاس وسجارة حشيش عشان هيا تنفرد بالثعبان السوداني انا اخذة بعيد عنهم اكثر من 20دقيقه ورجعت لهم المجلس لقيت هبه قلبت على ظهرها وهيا بتمص في زبه انا لما شوفت حقه قلت لهبه بالعافيه عليك هو لما شافني داخل الغرفة عليهم قلي هيا طلبت من تمص لي قلت له انا قلت لك يا دكتور هيا الان تعتبر لك بس لازم تمتعها صح وهيا تمص له نزل هو يلحس لها وانا جالس قريب من راسها طلعت هبه زبه من فمها وقالت لي شوف كيف العملاق قلت لها جدا عملاق بس تقدري عليه قالت لي باحاول فيه د / اسامه راح فيها رفع راسهمن كسها ويقولي المرة دي جدا روعه وانا ما راح اطلع من عندكم حتى تكون مبسوطة جدا قامت هبه تقول الدكتور يا اسامه هنا في عندي حكه وحطة صباعها على فتحت طيزها حسيت الدكتور انتفض بقوة من الحركة قلبها على ظهرها ونزل يلحس فتحت خرقها بطريقه مثيره لهبه هنا هبه نادت عليه تعال ميدو جنبي قربت منها فضلت تمص لي وهو يلحس خرقها حسيت هبه مولعه قلت لها كيف قالت لي ميدو طريقة جدا روعه هنا هبه قالت للدكتور ممكن نبدا من ورا اول شي قلها من محل ماتبي نبداء من عيوني وقف الدكتور يا جماعه عليه زب مو طبيعي هبه قالت لي شوفت كيف الثعبان رد عليه الدكتور انتي ياهبه كيفعرفتي ان حقي كبير ردة هبه عليه لما كنت واقف مع المراجع انا عيوني جت على زبك وهو تحت البنطلون كنت بتجنن عليه قلي الدكتور يا هبه انا وزبي تحت امرك بداء اسامه يحاول يفرش لها براس الثعبان قالت لي هبه تصدق ميدو راس زبه اكبر من حق يوسف وخالد اول مرة اشوف هبه خايفة من نيك ورا قلت لها طيب خليه قدام اول قالت لي لا ورا اول هبه اول مرة تتناك من خال طلعو الخوال اصحب ازبر مدمره بداء يدخله لها ورا وهيا تصيح وووواااااووو بشويش عليه ميدو احس نفسي اول مره امارس خلفي زبه جنان قام يدخله لها شويه شويه وانا اشوفه قلت له اسامه انت اثبت خليها هيا تدفعه لجو بدات هبه تدخله شويه شويه اقسم لكم انهاء شالت من زبه اقل من النص بس وقالت بس خلاص بموت رد عليه الدكتور وقلها يا هبه ايش رايك تقومي تجلسي عليه قالت لالالا ما اقدر قلها جربي مره وحدة بس وطلع هو زبه من طيزها تصدقون شوفت وجه هبه تغير صار احمر زي الطماطم قلت لها اشبك شلتي حق يوسف وحق خالد ماصر لك كدا قالت لي يا ميدو هذا الزب مدمر مو زيهم لو تجربه تعرف كيف قلت لها اهم شي انتي تحققي رغبتك يا عمري عدل اسامه جلسته وجت هبه تجلس عليه ياناس بكبر قارورة البيبسي ابو 4 ريال جلست هبه عليه شويه شويه تصدقون لما وصل للنص جو طيزها اشوف وجه هبه تغير وصارت تصيح قلت لها اشبك عمري تعبك قالت لا جدا روعه بس الان كفايه كدا وقامت هبه ترفع نفسها من عليه لكن فجاء حسيت بهبه ترجع تتدخله قبل لا يطلع منها قلت لها كيف قالت تصدق بدات اتعود عليه قلت لها تقدري تشيله كله قالت احاول معه وفضلت هبه تطلع وتنزل عليه شويه شويه وحسيت بهبه انه تستمتع بزبه انا قلت لهم تعالو نغير الوضع قامت هبه من عليه بشويش وخليتها تسجد على الكنب وهو جاها من ورا وبداء يدخله ثاني حتى وصل للنص هنا قالت لنا هبه خليه يثبت انا بتحرك قامت هبه بحركة ادخله واخرجه بشويش حتى صار باقي منه الثلث قالت الان خلاص كسي كسي قام اسامه سحبه منها بهدو وبداء يفرش لها كسها ودخل لها بس راسو صاحت هبه وقالت اقسم لكم حاسه كسي يتمزق من جو قلها اسامه اوقف قالت له لالالا لو توشوفني ابكي لا تتطلعه من كسي ودخلو لها شويه شوية اقسم لكم انو كسها شال زب اسامه المدمر حتى اخره لما دخل كله قالت هبه لا اسامه لا تتحرك خليك واقف وهيا بدات تتحرك على خفيف جوا برا جوا برا جوا برا اول مرة اشوف هبه كدا محنه وهيا تتحرك انا قلت للدكتور كيف المدام يا دكتور قلي انا شوفت بنات كثير في جدة بس زي هبه ما شوفت قلت له ليش قلي هيا مصره تتدخله كله وصراحه كس هبه اكيد كانت تمارس مع ازبار كبيره قبل كدا انا قلت لها بعد يوسف وخالد المهم اتناكت هبه من الدكتور اسامه نيك حتى اغما عليها ولما قرب ينزل طلبت هبه منه ينزل في فمها وشربت منيه وكنت اشوفها تشفطه شفط بجنون وجلست تلحس له بيضه وتمص راسه اكثر من نصف ساعه وهو مبسوط الدكتور من مص هبه لزبره المدمر قام ثاني قلها ها يا هبه لك رغبه ثاني قالت تعال على الجنب وجت هيا جنبه وكانت تدخله من ورا شويه شويه كانت هبه مصره تدخله كله ورا وجلست تحاول من خمسة الفجر الى الساعه سبعه الصبح وقدرة الممحونه زوجتي هبه ان تدخله كله ورا بس لما دخل كله في طيزها ما تحركت لمدة عشرين دقيقه وهيا تقول لا اسامه لاتتحرك خليها تتعود اول عليه انا كنت جالس اتفرج عليهم واشرب طلبت هبه مني اعطيها شراب صبيت لها نص الكاس قالت لي عبي لي الكاس كامل وتصدقون شربته على ثلاثه دفعات وهيا ممدده على جنبها اليسار لما شربة حسيت به انهاء خلاص انتهت لقيتها تتحرك بشويش على خفيف حتى صار النيك بينهم من ورا حامي الدكتور ما قدر يتحمل روعة طيزها قلها انزل في فمك كمان صاحت عليه لالالا نزل جوا طييز بردها لي ولما نزل جوتها حسيت انو خرطوم مطافي يطفي حريق صاحت محنه وقالت للدكتور خليه لاتتطلعه الان وجلسوعلى هذي الوضعيه حتى نامت هبه وهو كان مبسوط جدا لما شوفنها نامت قام طلعو منها بالرحة وخلينها نايمة قام الدكتور للحمام اخذ شور ولبس ملابسه وجلس معي نحشش سوا ونشرب الى الساعه 11 قبل الظهر قلي انا الان لازم امشي وبينا اتصال اذا صحيت هبه وسالت عني قلها راح للمستوصف وكلمني ترا بقول شي يا ميدو اول امراه تشيل زبي ورا وقدام هبه هيا جدا متعه وانت زوج جدا روعه عشان انك تبحث لها عن السعاده الجنسيه وطلع من عندي وانا رجعت اشوف هبه قام زبي عليها وهيا نايمه قلت بجرب انيكها ادخل زبي فيها ولا شي صار خرقها مثل النفق وكسها احمر وصار منفوخ كثير
\ هذي احدث اول ايام عيد الاضحى واختيار هبه شخص يمتعها
سوف اوافيكم بكل احدث جديدة كل عام وانتم بخير

سكس مع جارتي المطلقة افلام سكسي ساخنة xxxnx

انا محمد عندي 22 سنه هحكي قصتي مع جارتي المطلقه
جارتي دي حاجه ولا ف الخيال جسم مثالي جدا ومشدود عليها جوز بزاز وطيز تهيج اي حد كنت كل م اشوفها كنت افضل ابص عليها وزبي يقف ف البنطلون وهيا كانت بتاخد بالها والاقيها مركزه اووي لحد م جيت ف يوم لقيتها بتنادي عليا بتقولي تعالا عاوزه ابعتك مشوار ف انا طلعتلها وهيا قاعده لوحدها ف البيت قالتلي ادخل دخلت قامت قافله باب الشقه ودخلت أوضة النوم وانا فضلت قاعد مستنيها بعد عشر دقايق طلعتلي بس ايه بقي طالعه بشكل تاني خاالص طالعه لابسه اندر بس من غير حاجه وبزازها باينه والشورت الظ§ مبين كسها وانا اول م شوفتها زبي وقف اوووي لقيتها بتقولي اي رأيك ف جسمي مش حلو؟
فضلت باصص ومش عارف اتكلم قالتلي فينك روحت فين انا محستش بنفسي غير وانا ماسكها وببوس شفيفها وأرضع بزازها
وهيا بتقولي براحه مش كدا انا همتعك بس اهدي وقامت نزلت طلعت زبي من البنطلون وفضلت تلحس فيه و ف الفتحه وانا كنت متمتع جدا

سكس اجنبي مترجمسكس عراقينيك مترجمسكس امهاتاخ ينيك اختةxnxn - xxxnxxnxxxسكس اخوات عربي - سكس محارم عربي - تحميل سكس .
بعدين اختها ودخلنا الاوضه ورميتها ع السرير وقلعتها الاندر وبدأت الحس كسها وهيا عماله تقول اه اه حلووو اوووي كمل كمل قومت طلعت زبي وبدأت افركه ع شفرات كسها من برا وهيا مستمتعه جدا وتقوله دخله بقي انا مش قادره روحت مدخل زبي كله مره واحده ف كسها لقيتها شهقت جامد اوي وفضلت تقولي اه اه براحه زبك هيعور كسي وانا فضلت انيك ف كسها وامص بزازها فضلت حوالي عشر دقايق انيك ف كسها بعدين قولتلها نفسي ادخله ف خرم طيزك قالتلي انا خرم طيزي ضيق متفتحش قبل كدا قولتلها متقلقيش هفتحهولك براحه قالتلي انت زبك كبير اووي وانا خايفه قولتلها يلا بس نجرب خليتها نامت ع بطنها وحاةلت ادخل راس زبي بس خرم طيزها كان ضيق اووي قومت جبت زيت وفضلت ادعكه ع خرم طيزها وادخل صوباعي وهيا عماله تقول اه اوووف دخله بقي مبقتش قادره ظخلت كمان صوباع عشان ابدأ اهيأ ادخل زبي وبعدين بدأت ادخل راس زبي لقيتها صوتت قالتلي مش قادره طلعه طلعه روحت مدخله كمان شويه راحت قالت ااااااااااه ارزع جامد مش قادره ونيك بسرعه

سكس مع اختة - سكس مع اخته - سكس مترجم عربي - افلام سكس عراقي - نيك مترجم - xnxn - ءءىء - xnxxx - افلام جنس

قصص سكس حفلات تبادل زوجات شراميط

معاكم ايمان اتمنى لكم قضاء وقت ممتع مع ثلاث سنوات من حياتى ولكم بعدها ان تفهموا ما يدور حولكم
بدأت حكايتى بعد التخرج من الجامعة كلية تجارة جامعة المنصورة، والدى مهندس بترول وكلكم تعلمون هذة الكلمة
بعد تخرجى بثوانى وجدت ابى يدخل علينا بهدية النجاح
ابراهيم عريس لا يعوض مهندس بترول جاى من الكويت يخطب ويتجوزويسافر فى 25 يوم فات منهم اسبوع
كانت جوازة تمام مكافتش ابويا الا شنطة هدومى دخلنا فى فندق فلم يكن عندنا شقة فى مصرقضينا اسبوع وسافرنا الكويت
كان خطة عمل زوجى كالاتى 15 يوم شغل لا ارى زوجى فيها لو ثانية، 15 يوم لا يفارقنى فيها ثانية . اظنكم فهمتى اللى حصل.. حالة نفسية اضطررت للرجوع الى مصر للعلاج من هذه الحالة 3 شهور
عاد ابراهيم من الكويت 15 يوم لياخذنى من مصر للعودة للكويت، رجعنا ونحن محملين بوصايا الطبيب النفسى اولا لابد من الخلطة والفسحة لانة السبب الرئيسى فى مرضى هو الوحدة

وعلى الفور عند الوصول للكويت بادر ابراهيم بانشاء علاقة صداقة اسريةمع بينى وبين زوجة زميلة منى
منى وزوجها مصريين بالمناسبة زوجها كان يراس ابراهيم فى العمل، تغير الحياة بالنسبة لى 15 يوم انا ومنى و15 يوم انا وابراهيم، اصبحت انا ومنى صديقتان توام صورة طبق الاصل نلبس مث بعضنا تماما.. ننام سوا ناكل سوا نعيش سوا 15 يوم فى الشهر
تطورت الامور الى ان الى تساحقنا سوياكانت المرة الولى فى حياتى ساروى لكم هذا اليوم
اعتدنا انا ومنى ان نتسوق فى المناسبات .. وقبل عيد الاضحى نزلنا الى السوق وصرفنا حوالى 3 الاف دينار كنا نحمل اكثر من 80 كيلو من المشتروات كل شىءملابس ماكولات ومشروبات ادوات تجميل وكالمعتاد من كل شىء 2 لى ولمنى
عدنا من السوق متعبين للغاية كان اول شىء فكرنا بة مراجعة المشتروات على الفواتير ونحن نشاهد التليفزون وحل التعب علينا وكان العلاج الوحيد هو اخذ حمام دافىء

نيك مترجمسكس كلابنيك مصري xnxxxءىءء - افلام نيك الكس - فيلم سكس - سكس مص زب - سكس هندي - سكس عنيف - سكس فموي - مقاطع سكس حيوانات
دخلت منى للحمام وجهزتة واذا بها تقول لى اتفضلى الحمام جاهز
رددت عليها اية رايك ناخد حمام سوا ولا اية
هزت راسها بالموافقة
دخلنا الحمام كانت هذة المرة الاولى التى ارى منى عريانة وهى كذلك كانت اول خطوة فى الحمام هى ازالة الشعر اخذنا فى الحمام اكتر من 2ساعة نظفنا اجسامنا حتى اصبحت كالشمع لم يخو الحماممن بعض المداعبات والهزار الذى ادى الى انتفاخ صدورنا وتورم كسنا الذى لم يطرق بابة زب واحد من 9 ايام كنا متهيجن انا وهى كنا فى انتظار من يهدىء هياجنا
دخلنا غرفة النوم منى معتادة على وضع كريم ملطف بعد الحمام
طلبت منى منى ان اضع لها الكريم بدات اضع الكريم بدئا من رقبتها نزولا على صدرها وبزازها التى لاحظت انتصابها كما المدافع ثم نزلت الى بطنها وسرتها التى وجدت نفسى بلا شعور ادخل اصبعى فى سرتها التى اخذت شكل وردة بلدى ومع الاقتراب من تنتها المنتفخة التى اعلنت تورم كسها وكانة ينادى اهلا بمن يدخل فى قلبى بمجرد اقترابى من تنتها وملامستى طرافى كسها فاذا بكسها يلقى بسائلة اللزج الساخن ونظرت الى عيناها فاذا بها تدمع من النشوة فهمت طلبها دون كلام بدائت العب فى كسها بيدى وادخل صابع فية ثم 2 ثم 3 انة ياخذ يدى كاملة ومنى تكاد ان تقلع بزارها من مكانها من الشد فيهم و**** انها صعبت عليا وانا ولعت مما تفعلة لقد انزلت من 3 مرات منهم مرة فى فمى لا اقول لكم عن مذاق ماؤها اللذج الساخن تبدلناالوضع وكنت انا تحت وهى تلعب لى فى كسى وتلعق لى وتلعب لى فى كل انحاء جسمى استمرينا على هذا الحال اكثر من 3 شهور واشترينا اعضاء صناعية كانت منى تلبس الزب الصناعى وتنيكنى مرة وانا كذلك وفى احد الايام ونحن منهمكين فى الوضع قالت لى منى كلمة انا زهقت من جوزى ونفسى اجرب زب راجل تانى يا للهول

سكس امهات - نيك محارم مترجم - مقاطع سكس - سكس دياثة - نيك طيزافلام نيك مصري - افلام سكس اجنبية - سكس يمني - سكس خليجي
كلمة صعبة لكنها كانت على طرف لسانى .. فقلت لها والعمل قالت لى متيجى نبدل الرجالة
تعجبت من كلمتها.. فقلت لها وهما حيرضو
قالت لى انا محضرة خطة وكانها كانت مخططة للموضوع دة من زمان
وكان اليوم الموعود حيث اتفقنا ان نقضى اليوم عند منى لان شقة زوجها اكبر من شقة زوجى لانة يفوقة فى المركز يوم الاتفاق كان كالاتى:
الغدا عند منى . فى العاشرة صباحا ذهبت لمنى وزوجى نائم ايقظت منى زوجها وقالت لة اذهب انت وابراهيم ولا تعودا الا عندما نتصل بكم على الهاتف
خرج زوجها
منى كانت محضرة طقمين كان الطقمين صورة طبق الاصل من بعض.. الاكل كانت متفقة علية مع مطعم بعد الضهر حضر الغذاء حضرنا السفرة ودخلنا نلبس الطقمين .. وكان عبارة عن قطعتين فقط و**** المايوه محتشم عنهم
البلوزة من الامام لا تغطى الا حلمة البزاز والسرة ومن الظهر حرف x من خيط رفيع.. اما الجيبة مكانت اخر مسخرة كانت لا تغطى الا فتحتى الطيز والكس .
فهمت قصد منى كل واحد حيبص لمراة التانى ويقارن بينها وبين مراتة وطبعا كل واحد حيشوف مراة التانى احلى من مراتة
اتصلت منى بزوجها على المحمول الذى كان امامنا فى دقائق ومعة زوجى فتحنا الباب زوجى بحمل فى يدة علبة حلويات وزوج منى يحمل علب البيرة فتح الباب الزوجان تسمرا مكانهما لهذا المنظر السكسكى العالى الجودة
تقبل الزوجان هذا الامر ودخلا الكل جاهز جلسنا على السفرة انا بجوار زوج منى ومنى بجوار زوجى خطة محكمة الايادى تاكل والارجل تلف على بعضها من تحت الطربيزة
زوج منى وضع طرف اصبعة على طرف قدمى ليختبر مدى تقبلى
منى تلمح لى بطرف عينها ان الامور تسير كما هو مخطط لها
لم امنع زوج منى من ان يلصق فخذة بفخذى مما يسبر شهوتة
لانى متاكدة ان زوجى يفعل نفس ما يفعلة زوج منى فرغنا من الغذاء وجاء وقت الحلو منى قدمت الحلو انحنت امام زوجىبالجاتوة لا لياخذ الجاتوة ولكن ليرى صدرها المنتفخ
واستدارت لزوجها لتقدم لة وظهرها لزوجى ليرى فخذاها ويستنتج انها لا تلبس كلوت مناظر رائعة وجاء دورى بالبيرة وفعلت ما فعلتة منى
الان متاكدة ان الرجلان فى قمة هياجهما وفى انتظار من من يفجر هذة الطاقة .. جاء دورهم وكانهم وافقو على التبادل منى طلبت من زوجى ان يبرمج لها الرسيفر الموجود فى غرفة النوم ودخل معها اما انا فتركتنى انا وزوجها فى الصالة لنبرمج السيفر الذى فى الصالة
وبمجرد دخول منى وزوجى بداء دورى لارمى نفسى على صدر زوجها الذى طلب منى ان ارقص لة لم اعترض لاننى سوف اهيجة
وفعلا فكانت دورة واحدة منى ترفع الجيب ليظهر كسى وطيزى تماما .. وكانى اقول لة يالة انا موافقة
انتهت وصلة الرقص لارتمى على الكنبة ليقول لى انة يريدنى وافقة بدون تردد فهذا ما كنت ابغى . اتفقنا على الموعد الذى حددتة انا ومنى لانها فى نفس الوقت ستكون مع زوجى
خرجت انا وزجى عائدين للشقة وفى الطريق قلت لزوجى اننى غدا سوف اذهب للكوافير واريدك ان توصلنى التاسعة وافق على الفور لانة بالتاكيد كان يفكر فى طريقة ليخرجنى غدا فى العاشرة من شقتنا لان منى سوف تحضر بدلا منى
انزلنى امام الكوافير الذى لم ادخلة وعدت الى سقة منى فى العاشرة تماما لاجد زوجها يفتح لى الباب دخلت على الفور جلست على الكنبة نفس جلسة امس
لكن كنت البس الاتى:
من فوق بلوزة حرير تحتها سنتيان بكينى موديل 2006 عبارة عن خيطين رفيعين يمسكان وردة حمراء تغطى حلمات بزازى
وجيب جنس وتحتها كلوت بكينى احمرعبارة عن وردة حمراء تغطى فتحة كسى فقط وخيط رفيع يور بين فخذاى من وسط طيزى منى كانت تلبس نفس الملابس ونفس السنتيانة والكلوت
قابلنى بكل الترحاب والقبلات كاد يقطعنى من القبلات .. ظللنا نلعب اكثر من ساعة وجاء دور النيك
لعلمى بفوائد التدليك طلبت منة ان يضع لى الكريم المرطب بتاع منى، لانه سوف يسخننى وهو ايضا
بداء يخلعنى ملابسى استعدادا لوضع الكريم بسهولة سلت منى البلوزة ليظهر بزازى النافرة ليقلعنى السنتيانة و**** عندما راى بزازى فقط انتصب زبة معلنا انا هنا ههههههههه ماذا لو راى كسى .. بمجرد ان وضع يدة على جسمى احس بالنار التى تخرج من جسمى .. وهو ايضا كان يخرج لهيب
دخلت على سرير صديقتى قلبنى يمنا ويسارا .. لحس كل جسمى لحس كسى شرب ماء كسى ناكنى على كل الاوضاع مصيت لة زبة ناكنى بين بزازى الفائرة ناكنى فى طيزى مرتين ناكنى فى وضع الكلبة مرة حيث كنت راكعة وهو خلفى وزبة يدخل مرة كسى ومرة طيزى ناكنى وانا اقول لة كمان احتضنة حتى لا يخرج زبة من كسى ياة ان ماؤة غزير يكاد يروى ظماى
ظل ينيكنى من الساعة 12 حتى الرابعة دون توقف لحظة
وكذلك منى كان موعد الرجوع الساعة 6 حتى لو كنا فى منتهى اللذةالساعة 6 عدت لمنزلى بعدان اعادت منى ترتبة كان لم يحدث شىء وانا كذلك رتبت لها شقتها وكان لم يحدث شىء
ظللنا على هذا الوضع 3 شهور
ونحنن نتبادل الازواج الحياة اصبح لها طعم جديد طعم الحياة الجنسية
انا ومنى نمارس السحاق وزوجها ينكنى وزوجى ينيكها الان
راقت لى الحياة
فى احد ايام السحاق ونحن نستمتع باحد الافلام الجنسية للجنس الجماعى الذى ادركنا مدى لذتة
قررنا انا نطبق مانراة: سكس جماعى
ساحكى لكم اول يوم جنس جماعى
كانت منى وزوجها عندى للغداء كما هومخطط ونحن نلبس ملابسنا التى لا تستر اى شى من اجسامنا وزوجى يلبس روب وشورت فقط
ومجهزين لجوز منى نفس الروب والشورت اول ما وصل جوز منى دخلتة منى غرفة النوم وغير ملابسة ولبس الروب والشورت
تناولنا الغذاء والحلو وجلسنا نتتمع اغانى موسيقى تلهب القلوب حركت مشاعرنا نحن الاربعة قلنا لهم قوموا نرقص رقصت انا وزوجى ومنى وزوجها طبعا الرجالة نفسهم يبدلو لكن محدش يقدر يقول كدا واحنا بنرقص كانت ادينا على ازبار اجوازنا علشان يسخنو ويتحركوا لحد ما خلاص وقفت وبقيت زى قضبان السكة الحديد بدلنا الرجال فى الرقص انا ارقص مع زوج منى ومنى ترقص مع زوجى وايدينا على ازبارهم الرجال خلاص
اخذت زوجى وجلسنا على كنبة ومنى وزجها على كنبة واخذنا نلعب فى ازبار ازواجنا حتى انتصبت
الكل مستمتع مص على كيفك.. لحد ما قامو علشان ينيكونا كل واحد خد مراتة ينيكها فى جنب قامت منى وقالت يالا نبدل يا ايمانالرجال ليس لهم راى
انا رحت لجوزها وهى جت لجوزى النيك على كيفك
لكن المفاجاة كانت من الرجال
جاء زوجى ليضع زبة فى كسى وزوج منى يضع زبة فى طيزى ومنى تلحس بزازى يالة من منظر رائع الكل منسجم

سكس ديوثسكس عنيفنيك كس - نيك عربي - فيديو نيك مصريفيديو سكس مصري - سكس خليجي - سكس هندي - فيلم سكس

قصص سكس التجسس علي الخالة الشرموطة

فى يوم من ايام الدراسة هربت من المدرسة علشان اقابل صاحبتى فى حديقة عامة واسعة و كبيرة بمدينتنا ؛ وصلت للحديقة اولا بحكم قربى منها ؛ جلست انتظر فتاتى و اذا فسيارة مرسيدس فارهة تتوقف على بعد 20 متر منى

لأتفاجئ بان خالتى بداخلها تجلس بجوار رجل عمره فوق الخممسين بقليل خالعة نقابها

و بدون مقدمات لاقيت خالتى هجمت على الراجل و فضلت تمص شفايفه و لسانه زى المفجوعة و فى اقل من دقيقة ؛ رفعت جلبيتها و قعدت فى حضنه بحيث ان عجلة القيادة بقت فى ضهرها و عمالين يبوسوا بعض و هو شغال دعك و تفعيص فى طياز خالتى

فجأة رن تليفونى صاحبتى بتتصل بيا علشان تقول لى انها وصلت ؛ رديت بسرعة الال يسمعوا رنة الموبايل و قولت لها ترجع لان حصل ظروف و مش حينفع اقابلها

خلصت المكالمة لاقيت خالتى عدلت وضعها و بقت بترضع فى زبر الراجل بنهم شديد و هو عمال يبعبص فى طيزها و لما بطلت مص عدلت نفسها و ركبت على زبه و خدته قله فى كسها ؛ احا خالتى مش بنت و طلعت مفتوحة !!!!!!!!!!

استعجبت بس هيجانى ساعتها عدى عليا المفاجأة بسرعة و مفكرتش فيها كتير ؛ فضلت خالتى تتنطط على زبر الراجل و هو مد ايده طلعت بزازها من العباية و بقى يمص و يرضع فيهم

فيلم سكس عنيفسكس محارم 2020سكس حصانافلام سكسيمقاطع سكس اغتصابمقطع سكس روسيعرب سكس نيك

زبرى ساعتها كان حيفرقع من الهيجان على خالتى اللى طلعت شرموطة ؛ فجاة ظهر حراس الحديقة من تحت الارض وبقت خالتى و الراجل فى موقف خرا و الراجل واضح كان خايف اوى ؛ فضلوا يتكلموا بتاع خمس دقايق بس خالتى مكنتش خايفة ؛ لحد ما الراجل طلع فلوس عطاها للحراس و عطى خالتى فلوس و طار بالعربية

و دى المفأجاة التانية خالتى طلعت مرا شغل و بتتناك بالفلوس ؛ طبعا الحراس مفوتوش الفرصة و بقت ايديهم بتفعص و تدعك فى كل حتة من لحم خالتى ؛ لحد ما واحد فيهم سند ضهره على شجرة و قلع بنطلونه هى بقت تمص له زبره و التانى بيجك زبره فى طيزها من ورا

مكنتش عاوزة تقلع العباية فقلعوها عافية و بقت عريانة الا من السنتيانة اللى مطلعين بزازها منها ؛ نزلوها على الارض فى وضع الدوجى واحد حشر زبه فى كسها و التانى قدامها بيحشر زبره فى بقها

دقايق و اللى بينيك بقها نام على الارض على ضهره و ركبت هى على زبره فى وضع الفارسة و اللى وراها زهقها فى حضن اللى تحتها فبقى حاضنها وواخدة بزها فى بقها و ماسك طيازها بيطلعها و ينزلها على زبه

اللى وراها تف على زبره و و حاول يدخله فى طيزها بس هى اتمنعت و رفضت ؛ واضح ان طيزها سعرها اغلى و هما اصلا مش حيدفعوا – قام شامط خالتى قلم على وشها خلا عيونها تدمع

فيلم سكس زنوجسكس مصري xnxxx - سكس محارم مترجمسكس اجنبي xxxnx - سكس حيوانات جماعيصور سكس نيك

التانى حشر زبره فى طيز خالتى فى مشهد حسيت فيه ان زبى عروقه حتنفجر ؛ خالتى بقت بين راجلين حاشرين زباهم فيها و عيونها مدمعة و تعبيرات وجهها تحرك الجبل

دقايق و حسيت ان خالتى بقت زى البركان و مسكت فى الراجل اللى تحتها و حضنته جامد و بقت بتمص شفايفه بكل قوتها ؛ خالتى ارتعشت من النيك و هما بعدها بلحظات كل واحد نزل لبنه فيها

خالتى حاولت تنسد على شجرة و تقوم و اللبن سايح بينزل من كسها و طيزها و شعرها منكوش و الميك اب بتاعها بايظ – فتحت شنطتها و طلعت مناديل تنضف نفسها بس الحراس خدوهم منها و مسحوا اجسامهم و سابوها و مشيوا ؛ اضطرت خالتى تلبس على لبنهم

لبست خالتى و تحاملت على نفسها لتخرج من الحديقة

و انا خلفها اراقبها ؛ حتى خرجنا و توجهت انا سريعا لبيت جدى لادخل قبلها و تدخل بعدى بدقائق

سلمت عليها و حضنتها و ريحة عريقها من النيك هيجتنى تانى ؛ استئنتنى و دخلت تاخد حمام و انا قاعد مولع مستنيها تخلص و لما خلصت دخلت الحمام و مسكت سونتيانتها و كلوتها فضلت اشمهم و ادعم فى زبرى ريحة عرقها مع ريحة لبن الرجالة خلونى انزل و استمتع باحلى عشرة ضربتها فى حياتى

الى اللقاء فى مغامرة اخرى من مغامرات خالتى

نيك مرات عمه الشرموطه قصص سكسي محارم

كانت نهلة مرات عم حسن أبو علي تبلغ من العمر التاسعة والثلاثين إلا أنها لم لم تفقد أي ذرة في جمالها. كانت مرات عمه مثل النبيذ كل ما يتقدم في العمر كلما يكون أحلى وأطعم. كانت نهلة دائماً تحك جسدها فيه. مثلاُ كانت تجلس على يده وكانها لا تقصد أو تسمك في بنطاله وهو يساعدها وتطلب منه أن يسندها. وكان حسن أبو علي في هذا الوقت هائج دائماً ويريد أن ينيك أي واحد أمامه. وكانت مرات عمه تسكن في نفس العمارة التي يسكن فيها وهي تربي الفرق فوق سطح العمارة. طلعت نهلة إلى السطح في الصباح الباكر وكان حسن أبو علي مستيقظ ولا يستطيع أن ينام من الهيجان. تركها وبعد فترة من التفكير قرر أن يطلع خلفها وليحدث ما يحدث. المهم دخلت الشرموطة غرفة الفراخ وظلت بالداخل وهو دخل خلفها وجدها في وضع لا يستطيع أن يمسك نفسه فيه. كانت منحنية تضع الأكل للفراخ بحيث كانت ساقيها مشدودة وظهرها فقط منحني. جرى عليها بسرعة ودفع قضيبه في مؤخرتها من فوق الجلابية ووضع يده على بزازها وبدأ يعصرها. وهي بالطبع حاولت أن تفك نفسها منه لكنه كان مكتف في هذا الوضع وقالت له: عيب يا حسن دا أنا مرات عمك. رد عليها وقالها: ودلوقتي هتبقي مراتي. ورفع الجلابية وهو مكتفها والمفاجأة أنها لم تكن ترتدي الكيلوت وهو نزل البنطلون بسرعة. ومن دون أي مقدمات دفع قضيبه في كسها لإنه وقتها لم يكن ينفع أن يداعبها.

فيلم سكس يمنيسكسي ايرانيصور سكس قوينيك سكسسكس نيك عربي 2020نيك جامد
كانت مرات عمه ستصرخ لولا أنها بريئة وتخاف من الفضائح.بعدما أدخل قضيبه بدأ يداعبها بكل الطرق الممكنة لكي تهيج، ويجعلها تتجاوب معه حتى لا تكون هذه آخر مرة ينيكها فيها. بدأ يقرص في حلماتها وكانت حلماتها جميلة بشكل لا يوصف. وبدأ يقفش في بزازها لكي يجعل عقلها ينسى قضيبه الذي كان في كسها ويركز مع المتعة الأخرى. وبعد دقائق قذف في كسها ووقف في مكانه وهي لم تكن تقوى على الوقوف على ساقيها فسقطت على الأرض وقالت له هو أنت ما بتتعبش. وكان ساعتها أنزل الجلابية لكن عندما رأها على الأرض وعارية هاج مرة أخرى وجلس إلى جوارها لكي يأخذها في صدره الحاني وبدأ يكلمها بكل حنية ويلمس شعرها وبعد ذلك بدأ في الجد. بدأ يقبلها في فمها ورقبتها من الأمام والخلف وظهرها ووجهها وبطنها وكف يدها بكل نعومة حتى بدأت تذوب تماماً. وبعد ذلك بدأ يستخدم أسلوب الإثارة. كان يقبل المناطق حول الحلمات لكي تهيج ويلحس كل مكان حول كسها. وهي كانت حالقة تماماً. وكل هذا بلطف حتى شعر أنها ذابت وقالت له أنا مش قادرة يا أبو علي كفاية بقى ريحني. كل هذا وهي تصدر آهات مكتومة. وبعد اللحس والمص بدأ يعضها برفق ومن هنا شعر أنها ذهبت في عالم آخر ولم يعد يسمع إلا آهاتها ولا يرى إلا بزازها الكبيرة.سلمت نفسها تماماً إليها وعندما يدأ يلحس حلماتها وجدها ترتعش وجابت شهوتها.

سكس حيواناتسكس محارم 2020 - سكس ممثلاتسكس محارم امهاتنيك في البيت xxxnx
ترك مرات عمه دقيقة وبعد ذلك بدأ يسخنها مرة أخرى من دون أن يلمس كسها. تركها حتى ذابت تماماً مرة أخرى وأصبحت في نفس الحالة التي فاتت وبمجرد أن لمس كسها أرتعشت أقوى من المرة الأولى. شعر أنه سيغمى عليها في هذه الرعشة. ومن ثم وضعت قضيبي على فتحة كسها وبدأت ينيكها مرة أخرى. وفي هذه المرة أفرغ الكثير من المني في كسها. وهي كانت تموت بين يديه وعضلات كسها لا تقوى على التحمل. كانا هما الاثنين في قمة الارهاق. بدأ حسن أبو علي يقبلها وقضيبه ما زال في كسها. وبدأ يمدحها وأرح رأسها على كتفه وناما قليلاً واستيقظ بعد ساعتين أو ثلاثة لكنه لم يكن يدرك الوقت. وشعر أن هذه النيكة استغرق دهراُ. استيقظ وبدأ يودعها بأن سيحها وهي استيقظت عليه وبدأت تقبل فيه وهو بدأ يسخن فيها لكن هذه المرة كانت حرارة حبيبين لم يرا بعضيهما منذ ألف عام. وزادت آهاتها وهو يدخل لسانه في دفمها ويقبل شفتيها ورقبتها ويده بتقفش في بزازها وتقرص في حلماتها. وبعد ذلك نزل بلسانه على بزازها وشعرت أنني مثل طفل يرضع من أمه وهي كانت في عالم آهخر والآهات كانت كلها مكتومة. ونزل بشفايفه حتى وصل إلى صرتها وظل يبوس فيها ويلحسها ونزل مرة أخرى حتى وصل إلى شفرات كسها واستخدم كل ما يعرفه عن فنون الجنس كأنه يرسم لوحة فنية على كسها. وبعد ذلك بدأ النيك بشكل خفيف وهو يتحرك فوقها بحنيه ويقولها كل الكلام الحلو في أذنها حتى قذفا كليهما في نفس الوقت وهنا علم أنها أصبحت ملك له. نزل من عليها وساعدها لكي تقف على رجلسها وترتدي ملابسها لإنه لم تكن تقوى على الحرك ونزلها إلى حمام شقتها لكي تأخذ دش ينشيها ما حدث.

سكس محارم اخواتنيج اجنبيفيلم سكس اغتصابسكس الابن والامسكس محارم اخوات xnxnمقاطع نيك محارم

قصص سكس نسوان هايجين xnxxx افلام سكس مثيرة

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية
عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير
حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها.
ندخل فى المهم.
بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت
وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن
وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو
عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها.
اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة
وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران
ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى
ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش )

سكس خليجيسكس محجباتافلام جنس - سكس دياثة - سكس سوداني - فيلم نيك محارم - سكس لبناني - مقاطع سكسي - فيديو سكس - سكس انمي - ءىءء
لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها
انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا
ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم لقيت عطل الرسيفر حاجه بسيطه اوي كان الكابل مهزوز.
انا بقا لما لقيت المنظر دا مردتش اعرفها ان الموضوع بسيط واستعبطت فيها وكبرت الموضوع وقولتلها تعالى
ساعديني كده نشيل التلفزيون ننقله المهم جات تشيله معايا فهو كان كبير وفعلا مقدرش اشيله لوحدي
هي قربت ورفعت وانا جاي بمد ايدي اشيله ايدي ممسكتش التلفزيون ايدي
وانا بمدها عشان اشيله من اخره مسكت صدرها لقيتها اترعشت ووشها جاب الوان وعينها نزلت فى
الارض لثواني كده وبعدها لقيتها بصلتي وبتقولى ايه اللى عملته دا.
قولتلها : و**** مكنش قصدى انا اسف و*** ومعدتش هعمل كده تاني
( طبعا انا خوفت لتعمل مشكلة وتروح تقول لامي )
ردت عليا : دانتو جيل منيل يا واد انت بس انت مؤدب عن تامر اخويا انت مش بتشوف
بيعمل فيا ايه لما بروح عندهم هههههههههههه
أنا : ليه هو بيعمل ايه مش فاهم
مروه : ههههههههه لا بلاش بقا اصل بتكسف
أنا : لا منا لازم اعرف بقا انا فضولي خالص ومش ههدي غير لما اعرف
مروه : خلاص هقولك بص يا سيدي
انا : انا سامع اوي قولي بقا

مقاطع سكسسكس اجنبي - تحميل افلام سكس - سكس مصري
مروه : تامر اخويا قبل الجواز كان بينام معايا ع السرير عادي لان البيت كان صغير
وفي يوم عمري مهنساه امي كانت تعبانه وروحت بيتت عندهم واضطريت ارجع تاني انام جمب تامر
وانا نايمه لقيت حاجه ناشفه في ضهري و شويه لقيتها بتتحرك وبتنزل لتحت
انا خفت و مش فى دماغي خالص انه تامر فضلت ساكته لحد ملقيت العبايه بتترفع
ولقيت الحاجه الناشفه دي قربت من تحت عندي
أنا : تحت فين ؟
مروه : متعرفش تحت فين ؟
وخدت ايدي وحطتها ع كسها وبتقولي هنا عارف اسمه ايه ؟
أنا : اها عارف اسمه
مروه : طب اسمه ايه طيب؟
أنا : اسمه كس
مروه : ضحكت ضحكة لبوة اوي وفي الاخر لقيتها بتقولي انت وسخ اوي
يا واد اسمه الكوكو هههههههههه
أنا : لا معرفش انا دي
مروه : اها يا وسخ المهم الناشف دا لقيته ع باب كسي انا لحد هنا كنت عامله نايمه
ومردتش اصحي واشوف ايه دا بصراحة كنت تعبانه اوي وجوزي انت عارف بيسافر بالسنة
مجيش غير اسبوعين او شهر بالكتير المهم فضلت نايمه وهو عمال يلعب بيه ع شفايف كسي وطيزي ومش عايز يدخله
قومت انا رجعت سنه لورا وانا لسه نايمه برضو محسستوش انى صحيت وساعتها هو خد فرصته ولقيته دخل زبره فيا
وانا مكنتش متخيله انه دا زبر تامر دا لسه عيل صغير ازاي بتاعه كبير كده
فضل 3 دقايق يلعب ويدخل لحد ملقيت الخول نزل في كسي من هيجانه عليا وانا مكنتش لسه اتمتعت
اسيبه بقا لأ قومت صاحياله مسكت وشه بايدي ونزلته ع كسي وقولتله نضف يا متناك اللى عملته
وفضلت ماسكه راسه ودافساها فى كسي والواد مش عارف يخلع من ايدي فضلت كده حوالى تلت ساعة
لحد محيت انه قطع النفس طلعته لقيت وشه كله غرقان لبن من بتاعه و كمان من بتاعي لطشته
قلم ع وشه وقولتله قوم استحمى وتعالالي يا خول
الواد بعد القلم لقيته جري ع برا راح ع الحمام وخايف يجي روحت خبطت ع الباب لقيته خايف يطلع
مفكرني هضربه تاني المهم هديته و قولتله تعالي عايزاك افهمك حاجه
انت عشان اخويا وبحبك لازم انصحك للصح ومش اسيبك كده ع عماك
مش الراجل بس اللى بيرتاح الست كمان لازم ترتاح وهي اهم منك
يعنى اللى انت عملته دا من شويه كان لعب عيال وانا بقا هعلمك الصح
قومت قفلت الباب بالترباس من جوه وقلعت العبايه وفضلت اعلمه ازاي يريح الست
وازاي يمتعها وكل دا انا بتمتع بمزاج بقا منا بوجهه اللى انا عاوزاه وهو بيسمع الكلام ومطيع
المهم الواد خلاني اليوم دا نزلت اكتر من 5 مرات من كتر مهو مطيع وبيعمل بضمير
بعدها قولتله من هنا ورايح مفيش حاجه اسمها انك ترتاح الاول لازم تريح اللى معاك
فيديو سكسءىءء - سكس امريكي - سكس ايطالي - سكس سعودي - سكس مصر - xnxxx - xnxnقصص سكس
أنا : انتى بتتكلمى جد ولا ايه انا مش قادر اصدق تامر عمل معاكي كده وانت عملتى كل دا معاه
مروه : ايه مش عاوووز تتعلم انت كمان انا كنت مستنيه لما احس انك بلغت كده وبقيت راجل
عشان ادربك واعلمك الصح وادردحك كده واخليك راجل مع اي واحدة مهما كانت امكانياتها
أنا : انا بجد مش مصدق نفسي ابله مروه يطلع منها كل دا
مروه : مالك يا واد مخلاص بقا بقولك بحبك وعاوزه اعلمك زي تمورا اخويا
أنا : يا ريت يا ابله مروه انا بجد نفسي فيكي اوي وانتى متعرفيش انا هموت قد ايه عليكي انتى هبلتيني بلبسك دا
النهارده
مروه : امال لو لبستلك بيبي دول هتعمل ايه في نفسك هههههههه
انا : همووووووت فيكي بجد انا هروح اقول لامي انى نازل رايح الدرس واطلعلك تاني بسرعه منغير متاخد بالها
مروه : ماشي يا كيمو متتاخرش يا قلبي

ونزلت فعلا لامى بقولها انا رايح الدرس وقالتي ماشي يا حبيبي متتاخرش
ومتروحش ف حته عشان خالتك سعاد جايه هى وبنتها جميله النهارده اوعي تاخر

طلعت من الشقة ولسه طالع ع السلم لقيت مفاجأة خليتنى اتصدمت وبقيت واقف مش عارف اعمل ايه ؟
ياتري ايه اللى شوفته خلانى اقف مكاني ومش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟
دا اللى هنعرفه الحلقة الجاية
لو الموضوع عجبكم متبخلوش بكلمه حلوه تشجعني انى اكمل اكتر واكتر

قصص سكس لبوة مصرية مع رجل غريب ينيكها xxxnx

مبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت شورت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيسرب قولتلو برحتك وطبعا كا المعتاد حلماتي واقفه من كتر الهايجان وكا انها تتوسل علشان تتمص بي شافيفو الكبيره المهم خد الفحم ورستو وقاعد اشيش علي الكانبه وفاتحه رجلي وبقراء قصه هنا كنت عجبني فشخ. وطبعا الشورت الي لبسها مش ساتر حاجه معادا انو مغطي حته صغيره من كسي والباقي واضح والرجل اساسا شكلو هاج اول ما شفني ومستني فرصه بصراحه انا لو مكانو كنت فشختني والي يحصل يحصل انا اصلا جسمي طري وابن وسخه بيحب يتنك وشهواني اكني اتخلقت للشرمطه والنيك بس المهم نرجع للي حصل كنت بقراء القصه وهاجت اكتر وجبت اخري و قولت لنفسي لازم يا امشيه يا اهيجو ويمتعني وللصراحه حبت الفكره التانيه اكتر فا قولت لازم اهيجه لدرجه ميقدرش يعترض ع اي حاجه اقلها ورحت سبت الشيشه وقمت للمطبخ ببص لقتو نايم جمب البوتجاز علي ظهرو وبيبص علي البتوجاز من تحت وزبرو باين من شدد البنطلون اسكت لا طبعا قولت دي فرصتي رحت ريحه برحه وهو ولا هنا شكلو كان سرحان في حلمتي المهم دوست برجلي علي زوبر لقتو قام نص قومه بقا وشه بالطبط قدم كسي الي نصو باين واهاااا من نفسو السخن علي كسي هيجني لدرجه كنت عوذه احشر وشه وشافيفو في كسي الهايج سيطرت ع نفسي وقولتلو اسفه وجعتك بصلي رحت بدون مقدمات اقربت لدرجه انو لو طلع لسانو يبقا علي كسي وقولتلو مش قصدي بس هصلحك ببصلو لقيته تايه ومتردد وعينو ع كسي تقريبا

سكس جزائريافلام جنسسكس كويتيرقص سكسيسكسية - تنزيل سكس اجنبيسكس عربي - سكس مصري ساخن

كان بياكلو بعينو قولت كده استوي ع الاخر ورحت لفيت اديتو طيزي وبوطي الي هو وشو بقا في طيزي وبحسس ع زبرو الي ع اخرو وبقولو وجعك صح وبرجع طيزي ع وشه وهو شكلو كان لسه مش مستوعب اصلا رحت بعد ومسكت ايدو وقولتلو تعال وهو ماشي ولا حسس وقعدو ع الارض قصد الكانبه وبالتحديد كسي ومسكت الشيشه وبشيش ورحت منزله رجل ع الارض والتانيه علي الكنبه فوق وكسي بقا بين قدمو معادا حاجات بسيطه ورحت سحبت نفس من الشيشه وبقوله اي مش عجبك كسي الهايج لقتو بداء يجمع وقالي لا ازي عاجبني اووي قولتلو طب اي مش هتخد حق الوجع منو ولقته بدون اي كلا نزل عليه وشد الشورت وقعد يمص بشافيفو الكبيره ويلحس كان للصراحه محترف وانا بخد نفس من الشيشه لقتو ضربني ع الحته الي في اول كسي بي ايدو اتجننت وقلتلو شكلك خول مش هتعرف تمتع كسي وبزازي الهايجين لقتو مسك كسي لحس وعض وضرب خيف و انا سبت الشيشه وبقيت بتاوه زي اللبوه الهايجه حلو كسي عجبك يا ابن الوسخه دي نعمه الحس كويس علشان تدوم. قولتلو عوذك تمص وتلحس لغايت ما لسانك يورم علشان المره الجايه لو عجبتني المره دي هخليكي تنيك طيزي الي عامله زي الجيلي و هو مكدبش خبر قاعد يمص ويلحس ومسك حلماتي وعضهم بسنانو جامد شويه وانا بقيت زي التور الهايج و اقعد يفعص فيهم ويضربهم و مسك طيزي لحس وبعبصه وضرب لغايت محمرت وبقا ينتقل لكل حته في جسمي بشافيفو الكبيره لغايت مهديت شويه وقلتلو تعال بقا ادلعك شويه ومسكت شفيفو الكبيره الي عجبني بوس لما هرتها وفي نفس الوقت عملها احك كسي علي زوبرو وخلتو ينزل ع الارض يمص رجلي وبعديها خليتو ينزل برجلي بس وانا بلعبلو بيها في زوبر وبعديها جب المنديل من ع الترابيزه ومسحها وباسها وقالي انا تحت امرك من دلوقتي يا لبوه يا هيجه يا بنت الزنيه قولتلو انت من دلوقتي خدم كسي وخدت الرقم ولبس وبسني بوسه بنت وسخه و ماشي علشان كان لازم يمشي وكانت الساعه 7 بليل وانا جعت وطلبت دلفري وطبعا عرفين انا كا لبوه وهايجه مرحمتش الدرفلي هبقا احكلو لما اخالص لعب في كسي واتنك شات شويه

سكس محجبات ، سكس سوداني ، مقاطع سكس اجنبي ، سكس لبناني ، سكس امهات مترجم ، سكس كويتي ، سكس سحاق عربي
وبالمناسبه انا قبلت ناس من هنا ومطلعوش رجاله قد كلامهم هبقا احكلكم طبعا بس بعدين و مزعلتش عادي زي ما في الوحش في الحلو ولقيت ناس حلو وهي الي بتشجعني وعلشان كده هرجع و هبداء احكلكم كل الي حصل من الامتحانات الي عدتها بالحب لغايت الاجازه والي حصل فيها ومتزعلشو هبقا موجوده بعد كده علشان انا خالص بقيت متاكده اني لبوه هيجه بتحب الرجاله اتجوز واتفتح بس وانا مش هسيب رجل الي لما اخد مزاجي منو الاول وطبعا في الاخر اقولكم بحبكم وانتو هيجين عليا عوذكو تنكوني ومترحمونيش انا بقيت لبوت المنتدي وبما انكم اعضاء فليكم انكم تفسخوني اوووي جامد اححح والمعرصين ليهم حق اني افشخهم بردو بحبكو امووووووه

سكس فحل ، افلام سكسي ، تنزيل سكس اجنبي ، سكس نسوانجي ، نيج ، قصص سكس ، مقاطع نيك

قصص سكس مع خالتي سميه الشرموطة xxxnx

القصه هاي مع خالتي قصه حقيقيه ميه بالميه

انا راشد عمري 26 سنه خالتي اسمها سميه عمرها بالاربعين ( متجوزه )
من زمان كان نفسي انام معها وانيك طيزها وكسها وارضع من بزازها بس نا كنت ملاقي الطريقه صارت فجأه
خالتي طيزها كبيره ومدوره ومشدوده طريه بترج لما تمشي بتشهي وبزازها اكبر من الوسط بشوي بجننوا
بيوم من الايام كانت عندنا ( هي بتشتغل معلمه ) بعد ما كملت من المدرسه اجت علينا المهم انا كنت اتحمم ما كنت عارف انها جايه علينا طلعت من الحمام لاف المنشفه على حالي لقيتها بوجهي مدت ايدها لحتى تسلم علي وسلمت عليها انا بالعاده بسلم عليها امباوسه قربت علي لحتى تبوسني كالعاده وانا قربت عليها ابوسها ولفيت ايدي على خصرها انه عادي يعني لانه متعودين بس نسلم على بعض نحضن بعض
المهم انا زبي وقف على اخره وصار يشد بالمنشفه لحتى فلتت المنشفه ووقعت وصار زبي ملزق على رجليها عند كسها هي بعدت ( انه خلص السلام يعني ) شفتها عم تطلع على زبي انا رفعت المنشفه ولفيت حالي فيها وما حكيت اشي كملت حكيي معها عادي بعدها فتت على الغرفه لحتى البس وصرت افكر فيها وبالي صار اكثر وحكيت لحالي لازم انيكها بأي طريقه لازم انام معها البست وطلعت من الغرفه وصرت احكي معها عادي وطبيعي وكأنه صار شي وهي كل ما احكي معها تبتسم المهم روحت وانا صرت افكر فيها اكثر واتخيل اني بنيكها وبجيب ظهري فيها

سكس اسرائيليسكس عمانيافلام نيك مترجمةسكس فونسكس عربجنس امهات - نيك نارعرب نارسكسي كلاب xxxnxفيلم سكسي مصري
المهم ضليت على هالحاله وضليت افكر كيف بدي انيكها وشو هي الطريقه الي بتخليني انام معها
فيه مره اجت علينا كالعاده سلمت عليها وكل شي تمام فتت على الغرفه وتركت شوي من الباب فاتح هي كانت قاعده قدام الغرفه الي انا فيها وكانت شايفيتني من الباب الي تركته شوي فاتح انا عملت حالي مش منتبه انها امبينه وشايفيتني المهم شلحت الي كنت لابسه وطلعت قدامها بجاما عشان البسها وانا شالح صرت العب بزبي لحتى وقف وصار مثل الحجر وانا نص عين عليها لحتى اشوف شو بتعمل لقيتها بتتفرج علي انا حكيت حلو وكملت لعب بزبي لحتى جبت ظهري وهي كانت بتتفرج المهم لبست وطلعت وبس قعدت عندها لقيتها بتطلع علي من تحت لتحت حكيت لحالي ممتاز شكلها بلشت تسخن وبس تيجي عيني بعينها تبتسم وانا ابتسم معها وكله طبيعي ولا كأنه جايب ظهري قدامها المهم روحت وانا زادت شهوتي الها وبطلت اقدر اتحمل وصرت كل ما يجي اسمها بالبيت زبي يوقف واجيب ظهري عليها مرت الايام وانا على هالحاله
وبيوم من الايام كنت اعمل نفس ما بعمل دايما بجيب ظهري قدامها على اساس انها مش منتبهه وانا عم العب بزبي وقرب زهري يجي بطلت اركز معها من الشهوه ما شفتها غير داخله على اساس انه ما فيه حدا بالغرفه المهم دخلت على الغرفه وانا كنت على اخري عم العب بزبي ومش منتبه واول ما دخلت وصارت بوجهي ظهري اجا قدامها انا ما غطيت حالي لانه كانت القذفن الاولى ولسى ما كمل المهم هي بعد ما كملت عملت حالها مستحيه وطلعت برا الغرفه وسكرت الباب وراها
بس لبست وطلعت حكتلي انا اسفه ما كنت اعرف انك بالغرفه كنت بدي اخذ فاينه حكتلها لا عادي مش مشكله وحكتلها انا كمان اسف ما كنت منتبه انو الباب فاتح حكتلي لا عادي مش مشكله اشي طبيعي انت شب وهالاشي طبيعي يصير مع الشاب وما تخاف ما رح احكي لحدا حكتلها شكرا

سكس امريكيافلام سكس اسرائيليسكس اغتصاب محارمنيك مصري محارمنيك حيواناتسكس شيميلقصص سكس اخوات - افلام نيك مصريسكس شيميل xnxxxسكسي عراقي xxxnx - مقاطع نيك اجنبي
المهم روحت وانا جد صرت ممحون عليها على الاخر
ومره اهلي كانوا طالعين امي حكتلي انه خالتك بدها تيجي وانا نومي ثقيل ما بصحى على صوت الباب حكتلها رني عليها واحكيلها اذا رنيتي الجرس وما حدا فتحلك الباب ادخلي رح اخليلك اياه فاتح لانه راشد بكون نايم المهم ثاني يوم طلعوا اهلي وانا ما نمت امي رنت علي بس ما رديت لانه عارف انها خالتي جايه وحكيت لحالي ما رح ارد خليها تبين اني تايم وتدخل على البيت المهم قمت شلحت كل ولبسي ونمت مش لابس اشي وما تغطيت رن الحرس كثيير وما فتحت فتح الباب لحاله اعرفت انها خالتي فتحت نص عين وصرت استنى تدخل علي شوي شوي قربت من الباب وفتحت الباب زبي كان واقف المهم دخلت علي نادت علي كثيير وانا عامل حالي نايم ونومي ثقيل وهي بتعرف انه نومي ثقيل ضلت تنادي علي وانا ما رديت اجت مسكت الحرام بدها تغطيني قبل ما تغطيني صار اشي خلا زبي يوقف بزياده مسكت زبي ضلت ماسكيته شوي وبعدها غطتني وراحت قعدت عشر دقايق بالفراش وقمت بعدها ( ما قمت من البدايه لانه هيك رح تعرف اني بمثل عليها اني نايم ) قمت من الفراش وانا شالح ما لبست على اساس انه فيه حدا بالبيت وماخذ راحتي وزبي على اخره المهم وانا طالع من الغرفه وصرت بنص الممر لقيتها طالعه من الغرفه الثانيه كانت لابسه بروتيل اسود وجينز ازرق ( هي بتلبس قدامي هيك من زمان يعني عادي ) طبعا خبطنا ببعض وهي راحت ما توقع وانا مسكتها صارت بحضتي وزبي على كسها من فوق بنطلونها وبزازها شوي وبطلعوا من الستيانه عدلت حالها حكتلها اسف كا كنت اعرف انك جايه بفكر البيت فاضي حكتلي عادي ولسى زبي ملامس كسها

سكس نارسكس حيوانات - سكس عربيسكس محارمسكس امهاتسكس مصريxnxx

اطلعنا ببعض نظره طويله وبلشنا انقرب من بعض شوي شوي وشفايفي يقربوا من شفايفها لحد ما صرنا نبوس بعض من شفايفنا وبعدها مسكتها من طيزها وشديتها لعندي وصرت ابوس فيها اقوى وبعدها صرت ابوس اذنها وامصها وبعدها نزلت على رقبتها وصرت ابوس وامص والحس واكل فيها رقبتها صار لونها احمر من كثر البوس والمص والعض وبعدها حملتها ودخلنا على الغرفه نيكتها على التخت وانا بلشت اقرب منها شوي شوي وبعدها ارجعت ابوس بشافيفها ورجعت عدت على رقبتها بطلت تقدر تتحمل صرت اعصر بزازها شلحتها البروتيل والستيانه صرت ماسك بز بايد والبز الثاني برضع فيه وابدل بينهم صرت اعض حلماتها وهي تصرخ من المحنه وانا مديت ايدي على كسا وهي لابسه البنطلون وصرت افركلها كسها وانا بعض وباكل بحلماتها صارت تغنج بصوت عالي وتمسك راسي وتشده على بزازها حكتلي بصوت عالي نيكني ريحني طفي نار كسي وبعدها انزلت على بطنها وصرت الحس فيه واكل صرتها واحط لساني جوا صرتها واعضها بعدين شلحتها البنطلون وخليتها بالكسلون وصرت ابوس فخاذها والعب بكسها ولساني بلحس فخاذها بعدين حكتلي خلص ارحمني بطلت اتحمل نيكني بدي انتاك كانت جايبه 4 ظهور شلحتها الكلسون وصرت لحس ومص بزنبورها ومص وعض واكل وادخل لساني بكسها وانيكها بلساني وهي ماسكه راسي وبتشد فيه لجوا كسها عشان لساني يدخل كله بكسها وبعدها حطيت زبي على كسها وصرت افرشي فيه وافكرك زنبورها انتهت وجابت ظهرها وبعدها بلشت ادخل زبي بكسها شوي شوي وكل ما يدخل راسه اطلعه لحتى تنجن وتنمحن عليه حكتلي خلصصصص نيكه ريحه حرام عليك عذبته ليش هيك بتعمل فيه اجيت دخلته فيها وصورت انيك فيها مثل المجنون وهي بتتلوى بتصرخ بين ايدي وانا نازل فيها نيك بعدها خليتها تنام على الارض وترفع رجليها على التخت وتفتهم وانا بلشت انيك فيها وبعدها خليتها توخذ وضعية الكلبه ومشكت شعرها وصرت اشد فيه ونازل فيها نيك وعصر ببزازها وبعدها وقفت ورفعتت رجلها على الطاوله زبي بكسها وبنيك فيها ايد بتفرك بزنبورها وايد بتلعب ببزازها وشافيفي بشفايفها ولما ظهري قرب يجي نيمتها على ظهرها وحطيت تحت طيزها محده لحتى جسمها يرفع ورفعت رجليها لعند كتافها ومسكتهم بايدها صار كسها قدامي وجسمها رافع لحتى يدخل اكبر كميه من المني برحمها دخلت زبي بكسها وصرت انيك فيها وافرك بكسها جابت ظهرها مرتين وانا انيك فيها لحد ما اجا كميه مش طبيعيه من المني جوا كسها وبعد ما كملت قذف اخذت زبي بثمها تنظفه وبعدها حكتلي بدي تنيكني كمان انا حكتلها ماشي بس رني على امي واسأليها مطوله ولا لا واحكيلها انك هلأ اجيتي علينا المهم رنت عليها وسألتها مطوله حكتلها ربع ساعه وبكون بالبيت وخالتي حكتها انها هلا اجت عنا ولاقتني صاحي وبس سكرت الخط حكتلي ربع ساعه وبتكون هون ارتحنا شوي وقمنا لبسنا وبعدني لحد اليوم بنيكها

القصه حقيقيه ميه بالميه وكلها صارت بالحرف
احولي رأيكم بالقصه