أنا وبنت عمى المتزوجة قصة حقيقة

أنا وبنت عمى المتزوجة قصة حقيقة

أسمى محسن متزوج من نجوى وهى جميلة وجسمها سكسى ولكن الحلو ميكملش فهى مصابة بالبرود الجنسى
وعلشان نيكها أفضل أتحايل عليها باليومين والتلاتة
وفى يوم حضرت إلينا من الصعيد الجوانى بنت عمى رباب
رباب عندها 19 سنة طولها 160 سم
بزازها فى الوقت ده فى حجم كرة التنس طيزها صغيرة ولكن طرية أوووى

تحميل سكس,سكس محارم,سكس مترجم,سكس حيوانات, سكس اخ و اخته,سكس امهات

رحبنا بيها وزوجتى كانت مبتعدة عنى بقالها شهر

تحميل سكس,سكس محارم,سكس مترجم,سكس حيوانات, سكس اخ و اخته,سكس امهات

المهم سهرنا وقامت زوجتى ونامت وجلست أنا وبنت عمى لوحدينا بعد نوم أبويا والكل
فضلنا نتجاذب الحديث عن العائلة ومن بعده انتقلنا أن كانت بتحب ولا لأ وعرفت أنه خارجة من قصة حب ومجروحة
فضلت أطبطب عليها وأمسح دموعها وفجأة طلبت منى أن أحضنها
فقمنا خرجنا على السطح وحضنتها وجسمى ولع من حضنها
حاولت أبعد عنها اترمت فى حضنى أوى غصب عنى أيدى نزلت مسكت طيزها ودخلت أيدى من تحت
الكيلوت دابت فى ايدى وشهقت وبدات تبوس فى وشى بشكل هيسترى
أجلستها على السلم ونزلت كيلوتها وبدأت الحس كسها وكأن كهربا مسكتها وفضلت أه أه
أوففففففففففففففففففففففففففف أه أه ولسانى تحرك على هضاب طيازها
شخرت وأحححححححححححححححححححححح وأوووووووووووووووووووف وفضلت تقول نيكنى

ومشيت زوبرى على كسها وطيازها لحد ماغرقتها بلبنى

ومر على هذا الموضوع خمس سنوات تزوجت هى وأنجبت ولد وبنت وسمت الولد محسن

وسافرت الصعيد وأخدت بنتى الصغيرة معايا وأول ماشافتنى سلمت عليا بحراراة وأول ما أنفردنا فى أحد الغرف

حضنتنى وباستنى وقالتلى مش قادرة أنساك ومسكتها من طيزها وكام بوسة لقيتها عينها غابت عنى الوعى

فوقتها وقعدنا نتكلم وعرفت أن جوزها شغال فى محافظة تانية واتفقنا أن تانى يوم تبات معايا أنا وبنتى وأولاده
بحجة أنها هتمسك بنتى تحميها
علشان هنصبح نسافر
وصحيت الصبح روحت المركز وجبت حباية زرقا وأخدت ربع تامول
وسجارتين حشيش وروحت لقيت العيال نايمين وهى صاحية
وبدون مقدمات لقيتها بتقولى تعالى أوريك حاجة ورفعت الجلابية لقيت عسل كسها نازل على وراكها لحسته لحد
ماطلعت لحد كسها وهى اشتغلت على وتيرة واحدة أه أه أح أح حلو
دخلوا وقلعنا عريانين وقعدت تمص زوبرى وتصرخ أه أمممممممممممأح نيكنى
رفعت رجليها على كتفى ورزعته مرة واحدة لفت رجليها على وسطى وفضلت أنيك فيها نص ساعة
وكسها نااار قولتلها هنزل لفت رجلها جامد عليه وقالتى نزل جوا ومن غير مقدمات كساها اتملى لبن

استريحنا شوية وقمت أخدت دش وهى قامت اخدت دش وخرجت لابسة قميص يدوب الحجر
وجات فى حضنى وبعدها نامت على بطنها لحست طيزها وفضلت ألحس

عرب نار ,سكس حيوانات ,صور سكس ,سكس محارم ,سكس امهات ,سكس اخ واخته ,تحميل افلام سكس , وجبت كريم بشرة خاص ببنتى دهنت بيه زوبرى وخرم طيزها ونكتها من طيزه ومن كسها تانى وتالت
وبعد مارجعت بشهرين اتصلت بيه وأبلغتنى أنها حامل وخلفت بنوتة
عرب نار ,سكس حيوانات ,صور سكس ,سكس محارم ,سكس امهات ,سكس اخ واخته ,تحميل افلام سكس ,

Lien permanent

ابن خالتي والنيكه اللي مش هتحصلي تاني

ابن خالتي والنيكه اللي مش هتحصلي تاني

هاي … القصه دي حصلتلي بجد وانا عارفه ان الكل مش هيصدقني بس انا عايزه افضفض ولو كان ينفع اني احلف علي اني مابكدبش وسط كل الكلام ده كنت هحلف عشان اثبتكلم انه بجد بس ماينفعش .. انا اسمي دنيا عندي 18 سنه جسمي متناسق وطيزي كبيره وصدري كان متوسط كان الكل بيحسدني علي جسمي ويقولو انتي بتروحي جيم فين وبتاكلي ايه ونوع من الكلام ده .. امي كانت علي طول بتسافر حلوان لاختها اللي هي خالتي المطلقه ليها ابن عنده 20 سنه اسمه كريم .. امي كانت علي طول بتسافر علي اول الشهر تقعد اسبوعين تلاته عندهم وانا ماكنتش بسافر معاها غير في الاجازة ولما اخلص امتحانات .. المهم اني خلصت امتحانات وماما قالتلي تعالي معايا نسافر عند خالتك نشوفها .. المهم .. لمينا الشنط وسافرنا ووصلنا بالسلامه لقينا خالتي وابنها مستنينا .. المهم قعدنا مع بعض شويه .. ومن ساعة مانا روحت وابن خالتي كريم عمال بيبصلي بصات غريبه ويهزر معايا ولما اكون واقفه الاقيه عامل نفسه بيخضني وبيجي من ورا ضهري وكنت لابسه بنطلون ضيق جدا ومبين كل تفاصيل جسمي لدرجه اني كنت بواجه صعوبه اني البس الاسترتش من طيزي الكبيره وكان طبيعي البس كده لاننا متربين مع بعض وهو عمره مايبصلي وفجاة حسيت بحاجه دخلت جوا طيزي .. كانت لحظه حلوه بس الخوف خلاني ماستمتعش وساعتها ارتبكت حسيت فيه حاجه غريبه حصلتلي وارتعشت وعديت الموضوع افتكرت انه مش قصده ولما الساعه جت 12 نص الليل طلعت وخدت الشنطه معايا الاوضه وحطيت الهدوم في الدولاب .. صحيت الساعه 6 الصبح ماكنش جايلي نوم قومت اشرب لقيت ابن خالتي مستغل فرصه ان الكل نايم .. لقيته قاعد في الحمام ومشغل سكس وعمال بيدعك في زبه انا بجد اول مره اشوف زب كده لقيته كبير وتخين وماكنتش فاكره ان فيه زب كبير للدرجه دي غير في الافلام بس.. روحت اكيد مستغله الفرصه دي حاجه بتحصل مره في العمر روحت وقفت ورا الباب وبعد شويه حسيت انه لمحني روحت جريت بسرعه الاوضه وقفلت الباب كاني نايمه .. روحت في النوم ولقيت امي بتصحيني عشان الفطار صحيت وقعدنا كلنا نفطر حسيت بنظره غريبه من كريم حسيت انه بيقولي انا لمحت انك شوفتيني امبارح وانا بدعك في زبي .. استعبط وعملتله اشارات اللي هي مش فاهمه وكده .. بعد ماخلصت فطار طلعت ريحت شويه في الاوضه وولما جه وقت الغدا قومت اتغديت وبعد الغدا شربنا شاي واتفرجنا علي التليفزيون وقعدنا نتكلم شويه . وكنا ساعتها خارجين وبعد مارجعنا الساعه 12 دخلت اقلع عشان هنام .. ساعتها الباب كان موارب ( مكانش مقفول اوي يعني ) كنت بقلع قدام المرايه شوفته وهو بيبصلي وبيتجسس عليا كنت متردده انه يشوفني وكنت مكسوفه بس قولت اجننه زي ماجنني وخلاني اشوف زبه الكبير .. ساعتها قصدت اني اقلع الاندر والبرا عشان يشوف كسي وبزازي وطيزي المربربه البيضه وعشان البس برا واندر تانيين عشان يشوفني وكنت عماله استعرض جسمي في المرايه والعب في كسي اللي كان هيموتني من النار اللي كانت فيا .. روحت لبست ونمت وصحيت تاني يوم الساعه 7 الصبح كان الكل نايم وساعتها انا كنت صاحيه وهو صاحي لقيته بيقولي انا حملت فيلم اجنبي جميل اوي علي اللاب تعالي اتفررجي معايا .. روحت قعدت معاه كان عمال بيدور علي الفيديو لمحت في الفديوهات ان عنده افلام سكس روحت ضحكت غصب عني .. حسيت ان هو عرف انا عايزه ايه .. ف بكل ذكاء عمل نفسه هيشغل الفيديو وبغصب عنه شغل فيديو السكس .. طبعا انا عملت نفسي زعلانه وضربته ومشيت ودخلت الاوضه وساعتها هو حس اني زعلت ف عمال بيصالحني وبيراضيني وعمال بيضربني بهزار كده فجاة مسك صدري بالغلط فانا عملت نفسي مش واخده بالي وقعدت اهزر معاه .. هو طبعا اتمادي وقعد يضربني علي طيزي براحه قال يعني مش قصده .. كنت ساعتها خايفه ومسكوفه بس قولت لنفسي دي مره وهتعدي .. روحت عملت نفسي مسكت زبه بالغلط .. ساعتها كانت محبوكه جدا وهو عرف واتاكد اني عايزاه .. راح فجاة مسكني من بزازي ساعتها انا روحت في دنيا تانيه وماقدرتش اقاوم ولا ااحاول انه يسيبني .. روحت بصاله بنظرة بريئه راح باسني ومسك فيا وراح قفل الباب وقعد يفعص في بزازي وقلع وقعدت امصله ودخل زبه في كسي اللي اتملي مايه وحشر زبه بين بزازي ساعتها ماكنتش مستوعبه ان ده يحصل انا فاكره ان الحاجات دي هي بتاعت الافلام ازاي ده يحصل معايا انا وماكنتش مصدقه نفسي بس في نفس الوقت كنت فرحانه حسيت ساعتها اني مش عايزه ابقي لحد غيره هو .. كنت علي الحال ده كل يوم الساعه 6 او 7 الصبح لغاية اما رجعنا بيتنا تاني انا وامي وساعتها وانا هموت واروح هناك تاني .. “” (القصه دي حصلت معايا بجد انا عارفه انكم مش هتصدقوني بس مش عايزه احلف وسط الكلام ده !

قصتى مع ام مى

قصتى مع ام مى

انا ام شذى 49 سنة مطلقة ومنقبة يشرقنى انى اكتب اول حاجة ليا فى المنتدى الممتع
ده بس للاسف فقير فى قصص السحاق الا بعشقه حكايتى او حكاياتى كتير هخص
بيها  اول قصة هيسجلها تاريخ نسوانجى ليا هى حكاية مع روح قلبى
حبيبة ام مى بدءت معها السحاق بالصدفة كان صدفة جميلة جدا لما جت
غضبانة هقولكم غضبانة ليه بس فى قسم تانى لانه مش يخص القسم
ده وهى حكيت ليا سبب زعلاها من جوزها وبعد كده حصل الطلاق حبيبت جت فى
يوم تخبط على بابى فتحت كانت مفاجاة حلوة بس الزعل الا على
وشها قلقنى حبه حضنتها وبستها دخلنا بعد العشاء دخلنا ننام انا كنت لبسه بيبى دول اندار فتلة وهى قلت العباية والنقاب بعد الحاء منى انها تاخد رحتها بحااول اخرجها من زعلاها بس مش حبيت اسالها فى حاجة فى الوقت ده ننامنا مع بعض على فكرة انى
مش كنت اعرف انها ليها فى السحاق خالص كنت زعلانة علشان حزنها وهى
نايمة جت نمت وراها وحضنتها من ضهر ها انا بصراحة بهيج اهو على جسمها وهى كنت طيزها رجعه لورى مفلقسه وهى نايمة
على جانبه مقدرتش اقاوم حكت كسى فى طيزها الجنان انا ببوس
فى كتفها بخفف عنا كل شوية اح كسى فى طيزها احححححححححح يا كسى بياكلنا اوووووى بيعز الحك اوووووووووووووف طلعت ىمنى اااااه كه انا فى عز حك كسى
طبعا الفتلة مش بيستر وهى مانت لبسه قمص ن
وم قصير اه على فكرة انا شبه جيهان قمرى وهى نسخة من
صفوة الرقاصة هى حست انى فيا حاجة غريبة وطيزها بقت تفلق
اوووووى انا بمد ايدى علشان احضنها ايدى جت على حلماته
لقتها وقفه اووووووى تقريبا كده حست بعسلى على فخدها

دى اول جزء ليا الا يحب انى اكمل يعلق على الموضوع ورايه فى الكتابتى
سكس اخ واخته , سكس امهات , عرب نار, تحميل افلام سكس ,

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

“أبل” أول شركة عامة في العالم تبلغ قيمتها تريليون دولار

 

أصبحت شركة “أبل” الأمريكية للتكنولوجيا أول شركة عامة في العالم تتجاوز قيمتها السوقية تريليون دولار.

وسجلت الشركة الصانعة لهاتف “أيفون” هذه القيمة السوقية في تعاملات النهار في بورصة نيويورك، حيث ارتفع سعر الأسهم إلى مستوى قياسي عند 207 دولارات.

ويسجل سعر أسهم أبل صعودا، منذ الثلاثاء، وذلك بعدما أعلنت الشركة تحقيق نتائج أفضل من المتوقع خلال الربع الثاني.

ومنذ طرح هاتف أيفون للبيع لأول مرة في عام 2007، ارتفعت أسهم أبل بنسبة 1100 في المئة، كما قفزت بنحو ثلث قيمتها خلال العام الماضي.

وارتفع سعر أسهم أبل بأكثر من 50000 في المئة منذ الإدراج في البورصة في عام 1980. ويقلل هذا من شأن الزيادة التي حققها مؤشر “ستاندرد آند بورز 500″ بنسبة 2000 في المئة خلال نفس الفترة.

وأفاد تقرير أبل بتسجيل طلب قوي على الطرازات الأغلى سعرا من أجهزة “أيفون” باهظة الثمن، الأمر الذي عزز الأرباح الفصلية.

وسجل متوسط سعر جهاز أيفون 724 دولارا، بزيادة عن السعر المتوقع وهو 694 دولارا.

وقالت الشركة إن جهاز أيفون إكس، الذي يبلغ سعره 999 دولارا وطرحته الشركة في الأسواق العام الماضي، كان أكثر الطرازات مبيعا خلال فترة الربع سنة.نسوانجى

تحميل افلام سكس

وتحسن أداء الشركة مدعوما بنمو بواقع 31 في المئة في خدمات أبل، والتي تتضمن متجر أبل ومنصة أبل الموسيقية ومنصة أبل للدفع.

وقفزت عائدات الشركة الإجمالية 17 في المئة على أساس سنوي، لتسجل أرباحا فصلية قدرها 53.3 مليار دولار.

وارتفعت الأرباح إلى 11.5 مليار دولار، بزيادة 32 في المئة مقارنة بنفس الفترة عام 2017.

وقال توماس فورت، من مؤسسة “دي إيه ديفيدسون آند كو”، إن الدرس المستفاد لإدارة أبل هو جهاز أيفون إكس.

وأضاف “عندما تبيع هاتفا ذكيا بأكثر من ألف دولار، يمكنك بيع أقل عدد من الوحدات مع الاستفادة بالمزايا المالية”.

صور نيك ,تحميل افلام سكس ,سكس محجبات ,سكس امهات ,سكس اجنبى

نيك عفاف بنت خالتي


نيك عفاف بنت خالتي

كنت أجلس مع سامي في بيت خالتي نذكر أيام الامتحانات عفاف. عمرها 18 سنة كانت بعض الأيام تجلس معنا تذاكر وحين تطلب أعلمها بعض الدروس
يوم دخلت عفاف وكانت بل ملابس الذي كان سامي يلبسها ونيكه قلت تمكنت من طيز سامي باقي طيز عفاف كانت بعض الأحيان تخزن في يوم سامي كان مشغول عفاف لم تجلس مثل كل يوم انبطحت على بطنها فكرت لماذا و سامي موجود ما تنبطح لم أفكر في طيز سامي كنت مشغول كيف أقنع عفاف جأت فكرة في رأسي أخذت ذكرت نسخت مقاطع سكس مراهقات نيك خلفي وحين كنت مع عفاف فقط قلت

معاكي جوال وكنت أعلم إن معها جوال قالت نعم لماذا قلت وأحد صديق حط عندي ذاكرة خايف تكون خربانة وهو قال بداخلها سر ممنوع أفتحها ممكن تجربتها على جوالك قالت تمام وهي تشاهد المقاطع نيك خلفي سألتها شغالة قالت أنتظر قلت ماذا بداخلها
قالت ولاشي قلت أكيد لماذا صديقي يكذب يقول فيها سر. خلاني أقسام ما أفتحها ابتسمت عفاف قلت أمانه

عرب نار ,سكس محارم ,سكس امهات ,تحميل افلام سكس ,سكس اخوات ,سكس مصرى ,نيك بنت ,صور سكس متحركة,

 ماذا بداخلها قالت مقاطع سكس هههه قلت طيب أعطيني قالت خليني أشاهد قلت انتي صغيرة على مشاهدة سكس قالت يوجد فتيات أصغر يمارسون معهن قلت تكذبي قالت في فتاة صغيرة وأحد بيدخله في طيزها قلت صديقي يكذب يقول فيها سر وهو سكس تعالى نشاهد سوء اقتربت عفاف* وإن أحاول لمسها في طيزها وكنت خايف رد فعلها سألتها كيف يعجبك هذا قالت أه قلت تتزوجي واعلمي مثل الفتاة تلك قالت متى قلت أو مستعجلة أكيد طيزك ساخن

ابتسمت عفاف قلت وحط يدي على طيزها ساخن طيزك يا عفاف وهي ترفع طيزها دخلت يدي من تحت اسرول ومسك طيزها شفت عفاف منسجمة بدأت ادخل اصبعي طيزها وهي انحدرت ونزلت سروالها أفرك طيزها ووضعت زبي في طيزها قلت انتي تجلس على زبي جلستها على زبي كانت تضغط طيزها على زبي قلت تريده يدخل قالت عفاف اه قلت نعمل فازلين قلت لماذا لم تتكلم من قبل عملت فازلين على زبي و طيزها وهي جلست على زبي ببطء و زبي يدخل طيزها حتى أطرف بعد اقلبها على بطنها ونيكها بقوة اه عفاف طيزك ساخن جدا

 

قصه أحمد الرضيع أبن سعاد مع خالته حقيقيه

قصه أحمد الرضيع أبن سعاد مع خالته حقيقيه

قصتى بدأت وأنا فى الرابعه عشره من عمرى

حيث كنت أدرس بالأعداديه وتوفيت أمى ولم يكن لى فى الدنيا غير أبى وأختى الكبيره سعاد المتزوجه من أبن خالتى جلال وليها ولد واحد صغير جدا رضيع لم يتعدى عمره عامين وخلفته وأنجبته بعد عناء شديد من علاج الأطباء ( ليها ولزوجها على مدار عشره سنوات ولما توفيت أمى طلب أبى من أختى الكبيره الأنتقال نهائى للعيش معنا فى بيتنا الكبيره والذى عباره عن دورين واسعين جدا بخلاف السطح ويمتاز بيتنا فى حيه الراقى ووافقت أختى الكبيره على كده بحكم شغل جوزها الذى يسافر كتير ويتركها لوحدها وكان يكبرها سنا بعشرون عاما
سكس مترجم ,سكس عربى ,سكس مصرى ,سكس محجبات ,سكس اخوات,نيك بنت , تحميل افلام سكس , افلام سكس , سكس حيوانات,صور سكس

وأقنعت هى جوزها بعد ماكن رافض يعيش معنا ببيتنا بحجه مش هيبقى على راحته المهم أختى سعاد قدرت تقنعه وأنتقلت للعيش معنا وفى يوم كنت سهرانه بذاكر دروسى حيث كنت على أمتحان فجأتنى أختى بصريخ شديد جدا من جنبها اليمين وبقينا أنا وأبى مش عارفين نعمل أيه ولسوء حظنا جوزها كان مسافر ولم يجد أبى مفر من الذهاب بيها للمستشفى خصوصا كانت الوقت يقترب من الفجر ولبسنا جميعا ومعانا أبن أختى الرضيع أحمد
وروحنا للمستشفى وفى أستقبال الطوارىء بالمستشفى أستقبلنا الطبيب وبعد الكشف أكدت نتيجه الكشف على سعاد أختى تعانى من أنفجار الزائده الدوديه ولابد من عمل عمليه جراحيه لها الأن وبأقصى سرعه قبل ما أن جسمها يتسمم وتحدث مضاعفات تؤدى بحياتها للوفاه وبسرعه أبى وافق على أجراء العمليه بدون أى تأخير ولا تفكير ودخلت أختى سعاد غرفه العمليات
وأنا بحتضن أحمد أبن أختى فى حضنى بين ذراعى خوفا عليه ولاكن الرضيع صار يصرخ ويبكى دون هواده وبأعلى صوت صريخ وبكاء ومبقتش عرفه أعمل أيه ولا أيه الحل وأنا محتاره لقيت ممرضه بتخرج من داخل غرفه أمام العمليات وبتقلى يامدام أرضعى أبنى بدل صريخه ده مخلى الدكاتره مش عارفين يشتغلو بصيت للمرضه فى ذهول من كلامها ومقدرتش أرد عليها بأى كلمه ولقيتها بتقلى تعالى ادخلى غرفه الممرضات رضعيه مفهاش حد خالص ومشيت وراها ومش عرفه أقلها أيه ودخلت وراها غرفه الممرضات معاها وقلتلى هنا خدى راحتى رضعى أبنك براحتك ومحدش هيشوفك وأنتى مطلعه صدرك بترضعيه وراحت بصالى وقتلى أنتى ليه أتجوزتى صغيره قوى كده شيلتى نفسك الهم بدرى وسبتنى وخرجت وردت وراها باب
الغرفه ومفيش فايده فى الطفل الرضيع على صرخه واحده من حبى لأبنى أختى وأنه صعبان عليا فتحت زراير البلوزه وخرجت أحدى بزازى بمزح شديد ووجهتها لفم الرضيع وأنا متأكده مش هيرضى يرضع من بزازى وخصوصا حلمه بزى صغير جدا ولاكن كانت المفجأه يدوب بقرب حلمه بزى من فمك الرضيع شفطها وبدأ يرضعها ويشد الحمه بأسنانه ومحستش بنفس ألا وأنا بمسكله بزتى بعتدلها لهوهو بيمصها أستغربت وسكت وقلت علشان يبطل بكى ولاكن بعد حوالى خمس دقايق شعرت بحاجه نملت جسمى كله وبقيت مستحليه رضاعه الرضيع من بزتى وأخرجتله بزتى التانيه والذى بدأ يهدأ ويتناوب الرضاعه منهم رغم لم يدر له لبن وراح الرضيع فى نوم عميق تحسست بيدى على رأسه وخرجت من غرفه الممرضات بعد أن رجعت صدرى فى مكانه زى ما كان ولميت نفسى وهدومى ولما خرجت لقيت أبى رجع بعد أن كان قد خرج يجيب لأختى بعد مستلزمات لبعد خروجها من العمليه المهم خرجت أختى وأطمنا عليها وحاولت أسيب الرضيع لأمه رفضو الأطباء بحجه سوف يتعرض للعدوى وتركنا أختى بالمستشفى وروحنا للبيت ودخلت غرفتى ومعى الرضيع بعد ما طمنت أبى عليه وقلتله هعتنى بتربيته
لحين خروج أمه أختى الكبيره من المستشفى وهتصرف لو بكى هقوم أغليله أعشاب وفعلا من التعب تجردت من ملابس الحشمه وأرتديت قميص نوم كالمعتاد لما بدخل انام على سرير وروحت فى النوم وصحيت على بكاء الرضيع بنفس طريقتها بالمستشفى وعلى الفور بدون تردد أخرجت بزازى لأرضاعه وكانت مفجأه ليا حسيت بوجود بلل على قميص نوم ببقعه كبيره حوالين مكان الحلمه أستغربت من كده ويدوب بدخل حلمه بزتى فى فم الرضيع لقيت سائل اصفر بينزل فى بقه وبينقط من حلمه بزازى كلما زلف فم الرضيع من بزازى أستغربت أكتر


ما هذا ولاكن كنت حسه بشعور جميل وبشعور أمومه مبكره وأرضعته وأصبح الرضيع كل ما يجوع ويبكى أرضعه من حلمات بزازى بدون علم أبى ولاكن أطلعت أختى على اللى حصل فأبتسمت وقلتلى ده شعور أى بنت او ست بالأمومه وده أمر طبيعى لما أحمد أبنى مصلك حلمات بزازك حنيتى ليه وبدأت بزازك تنزله رزقه من لبنك من بزازك المهم خرجت أختى من المستشفى ولاكن بقيت كل فتره أحسن بحلمات بزازى بتكلنى قوى وعوزه أرضعه ومكسوفه أقول لأختى ولاكن معرفش أزاى أختى سعاد عرفت ولا حست بيا لقيتها بتقلى يابت تبقى كل فتره تخدى أحمد ترضعيه علشان بزازك متتورمش وتتعبى ومبقتش فهمه كلامها المهم فعلا بقيت كل فتره أخده بعلمها وأحيانا قدمها وأخرج حلمات بزازى وأرضعه حتى أننى بقيت ألاقى لبن فعلا بينزل من بزازى ليه وبقيت بحس بتنميل فى جسمى فطمت أختى سعاد أبنها وبالتالى أنا كمان فطمته معاها ولفت السنين وأنا كملت دراستى وتخرجت


من الجامعه وعملت مع أبى فى تجارته ولاكن طوال هذه السنين كان أبن أختى لايفارقنى حيث كان لابد من النوم فى حضنى بسريره وأنا أتعودت على كده وبقت أحتى تقله لأبنها أحمد ده أمك التانيه ولولا خالتك كنت توفيت وأنت طفل حتى وصل عمره الثالثه عشر من عمره وتقدم أحد الشباب لخطوبتى ووافقت عليه وحسيت بغيره أحمد أبن أختى عليا وبقيت على قد مبقدر مبحاولش أجعله يغير وبقيت أتهرب من خطيبى وخصوصا حبى الشديد لأبن أختى فهو أبنى من رضاعتى ليه من صدرى وحليبى وأنا لسه بنت صغيره وفى يوم كالمعتاد دخلت نمت على سريرى وهو


نام بجوارى بعد هزار لا يتعدى الطبيعى بين خاله وأبن أختها وفى نص الليل صحيت على حاجه بتألمنى من فتحت شرجى ولاكن ملقتش حاجه غير طبيعيه غير كلوتى مشدود لتحت والأستك بتاعه مفلوت قلت جايز وأنا بتقلب الأستك بتاع الكلوت أتقطع روحت شداه خالص ونمت ولاكن لما صحيت الصبح حسيت بحاجه ملزقه بين فلقات طيازى زى الصمغ مبقتش عرفه أيه ده المهم روحت أستحميت وخرجت قلت لأختى ضحكت وقلتلى متخليش أحمد ينام جنبك وأنا هقله من النهارده خالتك عوزه تبقى براحتها وتعال نام معايه فى أوضتى قلتلها لأ أنا مقدرش

تحميل سكس ,تحميل افلام سكس ,سكس امهات ,سكس محارم ,افلام نيك

سيدة الفيس بوك

سيدة الفيس بوك

عرب نار .سكس محارم ,افلام نيك ,افلام سكس ,افلام سكس عربى ,سكس ,سكس اجنبى ,سكس اخ واخته ,

فى يوم لقيت واحده اسمها عبير نواره بترد على مواضيعر بطريقه لطيفه وجذابه المهم ده كان فى جروب ف الفيس فانا بعت لها طلب صداقه وهى قبلت وبعدين دخلت عليها فى يوم وقلت لها نتعرف وكلام عادى وبعدين عرفت انها شغاله فى التامينات وانها ام لبنتين وان جوزها مدرس ودايما مهمل فيها وانا فهمت انه مشغول بالدروس وكده المهم قعدنا فى علاقتنا شهر تقريبا وعرفت بعد كده منها ان جوزها له علاقات نسائيه وانه احيانا بيدخل بالحساب بتاعها ويتكلم مع بنات فى الجنس وكده بيجس نبضهم يعنى وانى حصلت مشاكل من النوع ده وانا طبعا قعدت اهون عليها واقول لها معلش والعيال واستحملى واطيب خاطرها وانا كنت تعاطفت معاها وحسيت انى بتشد ليها مع انى متعدد العلاقات ..فى مره وانا بكلمها قلت لها اشوفك على خير فقالت لى وهى بتكتب لى طبعا تشوفنى فين وازاى احنا عمرنا ما حنتقابل وانا فتحت لك قلبى عشان كده المهم لما لقيتها متعصبه هديتها وقفلت لانى كنت حسيت فيها عصبيه وعرفت منها ان جوزها عنيف معاها وبيضربها وحياه صعبه .فى مره لقيتها كاتبه لى ع الفيس رقم تليفونها وبتقول لى انى مكتبش اى حاجه عشان جوزها لاحظ كلامنا سوا فى الحوارات بتاعت الخواطر وكلمنى ضرورى طبعا انا فهمت انها عايزانى اطور العلاقه لانى كنت حاولت كذامره وهى كانت بتصدنى وانا طبعا قلت اصبر المهم اتصلت بيها وهى فرحت اووووووووووووووووووووووووووووى ولقيت صوتها جميل وكلامها ناعم وحاجه تهبل وهى كانت وصفت لى نفسها انها قصيره وجسمها وسط وانا شفت صورتها ع الفيس وتخيلتها زى نسمه رقيقه المهم ..هى طبعا اسمها امتثال وعرفت ان عبير ونواره دول بناتها قلت لها النهارده هو يوم ميلادى يا امتثال لانى سعيد جدا انى سمعت صوتك وبقت بينا علاقه كامله ناقصه اننا نتقابل لانى شفت صورك وشفتى صورى فقالت يعنى ايه علاقه كامله قلت لها انى بحبها زى ما هى بتحبنى فقالت لالالالالا احنا اصدقاء فقلت لها اصدقاء ازاى وهو فى اصدقاء بيقعدوا يتكلموا كل يوم 3 ساعات المهم تطورت علاقتنا وقلت لها نفسى اشوفك وتمنعت طبعا هى من دمياط والمسافه من الاسماعيليه لدمياط حوالى 4 ساعات وفضلت تتمنع وانا الح بالراحه وفى يوم اتصلت وقالت لى انها محتاجانى وقعدت تعيط طبعا انا زعلت عشانها لانى كنت حبيتها فقلت لها اجى لك قالت امتى قلت بعد بكره فقالت لى حتيجى ده كله قلت لها اه عشان خاطرك بس انتى قولى اه .المهم قالت لى تعالى بسرعه .المهم رتبت امورى ورحت مسافر لها بس اتفقت معاها نتقابل فى راس البر وفهمتها انى ححجز شاليه هناك فقالت لى انت عارف يعنى ايه نقعد لوحدنا فى شاليه واحنا بنحب بعض قلت لها عارف وسيبى كل حاجه لوقتها بس عشان نقعد براحتنا لاننا لو قعدنا فى مكان عام ممكن حد يشوفنا ويوم السفر اتصلت بيا الساعه 9 وسالتنى انت فين قلت لها فى الطريق .وقعدت تكلمنى كل نص ساعه ومش مصدقه انى رايح لها فعلا لدرجة انى حلفت لها اكتر من مره انى فى الطريق المهم قبل ما اوصصل بساعه سالتنى البس ايه قلت لها البسى اللى يعجبك قالتى لها لا انا بسال ع الحاجات التانيه اناففهمت قصدها وقلت لها البسى اللى تحبيه حبيبتى انا واثق فى ذوقك وانا مش محتاج اى حاجه انا لوحدى مشتاق لك جدا.قالت لى انها حتروح تجهزغدا وحتعرفهم انها عندها ماموريه شغل متابعه وتنزل وطبيعى حترجع قبل جوزها لانه مشغول بدروس الملاحق لاننا كنا فى الصيف المهم انا وصلت وحجزت الشقه وفهمت صحابها ان مراتى معايا بس بتجيب حاجات وطلبات من السوق واننا بنيجى كل سنه وانا طبعا عندى فكره عن اغلب مصايف مصر وظبطت الشقه ونزلت استناها فى وسط البلد وجت وعرفنا بعض علطول من الصور وكانت مش مصدقه نفسها وحتطير من الفرحه خدتها فى تاكسى وروحنا الشقه ودخلنا لقيتها متوتره جدا حاولت اهديها المهم قالت لى يلا نتفج ع الشقه فرلاجتها بسرعه ودخلتها اوضه النوم وقلت لها خلينا هنا وقلت لها اقلعى البلوزه من الحر وهى بتفك الزرار اللى فوق قلت لها والبنطلون كمان قالت لى طب روح الاوضه التانيه رجعت لها لقيتها نايمه ومتغطيه بملايه انا روحت عن راسها وبوستها لقيتها دايخه ومش على بعضها رفعت الملايه لقيت اجمل جسم ممكن الواحد يتخيله او يتمناه رقة ايه وجمال ايه عيون جميله ورغبه متوحشه وبزاز صغيره وطريه وناعمه وبطن ولا اجمل رقيه وخصر نحيل وطيز صغيره بس مدوره وطريه زى الملبن انا بصراحه مقدرتش امسك نفسى وقعدت اكل فى شفايفها واعصر فى بزازها ورحت راكب فوقها ومن غير ما اقلع الهدوم او اقلعها رحت ساحب الكيلوت اللى هى لابساها لانها نامت بالكيلوت والسوتيان بس سحبته على جنب ورحت مطلع زبرى من الترنج ورحت مدخله فيها لاننا سخنا بسرعه من ****فه والشوق والحرمان وقعدت انيك فيها حوالى عشر دقايق ولقيت نفسى حجيب مش قادر امسك نفسى من جمالها وحلاوتها رحت مدخل زبرى جوه بنطلونى ومنزل فيه وقعدت ابوس فيها واحضن والحس فيها كانى بغير الوضع وبسرعه جدا زبرى قام تانى رحت قالع هدومى ومقلعها السوتيان والكيلوت ورافع رجلها على كتفى ورحت مدخله فيها للاخر راحت صرخت صرخه انا خفت حد يدخل علينا وهى راحت حاطها المخده فى بقها وهات يا نيك فيها اكتر من نص ساعه واقسم لكم انى عمرى ما اتمتعت زى كده غير مع واحده من فايد حبقى احكى لكم عليها بعدين بس مش زى امتثال المهم نزلات من فوقها ونمت جنبها عشان ترتاح ونفسى انيكها فى كيها منن ورا مش قادر ابعد عن شفايفها وجمالها وهى نامت على كتفى وقعدت تشكى من جوزها وعنفهوساديته وعرفته انه بيكتفها وينيكها فى طيزها بالعافيه لان بتاعه صغير وهى عايز يعوض النقص اللى عنده فبيخليها تتالم من طيزها وحلفت لى انها اول مره تعمل كده لانها حبيتى وتعبت منه ومن كل نصرفاته شويه وقمنا تانى رحت رافعها فوقى وقعدتها عليه راحت مصوته وحست انه وصل الحنجره عندها وقعدت انيك فيها كده حوالى نص ساعه تانى ورحت نايم فوقها تانى وقعدت العب فى طيزها وفى كسها وفى بزازها وهى تصوت حسيت انى عايز اجيب وطبعا هى لا تاخذ وسائل لاناها بتنزف من اللولب وبييجى لها هبوط من البرشام المهم جبت على بطنها وقامت استحمت ورجعت تانى لقيتها جايبه قميص تانى لبسته وقعدت ترقص لى وطبعا ه عارفه انى مرتى مش بترقص لى …المهم انا هجمت عليها وشديتها ع السرير وقعدت انيك فيها تانى وارضع والحس واتمتع بالبزاز الرقيقه الجميله والساعه جت سبعه ونص ولازم تمشى قبل 8 عشان تروح المهم قالت لى مش حتجيب ععشان ترتاح قلت لها لها عشان اشتاق لك بكره فقالت لى انت بتاخد درجز قصدها مخدرات قلت لا طبعا لانى غير مدخن ماعدا نص تامول مثلا وده لا يعتبر مخدرات وقامت عشان تنزل قلت لها عايز الكياوت ده احتفظ بيه قالت لى بلاش النهارده عشان مش حعرف البس بنطلون من غيره والقميص ده هو اللى جابه خليها بكره المهم جت تانى يوم الصبح الساعه 8 على اساس انها رايحه الشغل وجابت معاها فطار واول ما دخلت قالت لى تاخد الكيلوت اللى كنت لابساه امبارح والا اللى لابساه النهارده قلت لها لا هاتى بتاع النهارده عشان فيه ريحتك وبعد الفطار قلعتها وخدتها ع الاوضه اتانيه وشيلتها لحد السرير ورحت منيمها وقعدت الحس وامص فى كل حته فيها لحد صوابع رجلها وههى ترخ وتتاوه وتستلذ بالمص ورحت نايم فوقها وراكب عليها وهات يا نيك حوالى ساعه ورحتت منزلها ع الارض وفرشت بطانيه وترست رجلى فى الحيطه وقعدت ارزع فى كسها وهى تصرخ مع كل خبطه وزبرى يدخل فيها وبيضاتى تخبط فى طيزها من تحت بس كنت كل اما ايدى او زبرى يقربوا من خرم طيزها تتفزع من الرعب بسبب معاملة جوزها معاها طبعا كان اغلب نيكى بحنيه عشان هى قالت لى ان جوزها عنيف وانا كنت حبتها فعلا وبعد شويه خدتها على اوضه النوم وقالت لى هات جوه كسى عشان احبل منك قلت لها اللى بنعمله حرام بس الذنب اكبر لو جبنا عيل من حرام وشيلنا ذنبه بلاش جوه الحت وققالت عشان انبسط وابسطك قلت لها ماشى بس بشرط تغسلى علطول وفعلا بعد حوالى 3 ساعات جبت لبنى جواها وكانت زى الارض العطشانه محرومه من اللبن وخصوصا من حد بتحبه وقامت غسلت وخدت منها الكيلوت ابو بوسه مرسومه عليه من فوق الكس بالظبط وقعدنا وحلفت لى انها اول مره تعمل كده بسبب خيانات جوزها وبسسب اذيته لها واهم سبب انها حبتنى ووثقت فيا وانا حلفت لها انى حبتها فعلا وممكن اجى فى اى وقت هى طبعا رفضت عشان المصاريف وانا قلت لها ملكيش دعوه المهم لما رجعت وهى روحت قعدنا على اتصال لحد يوم كئيب حصل عندها مشكله فى الميل وادتنى الباس وورد عشان اصلحه ودخلت ولقيت رسايل من ناس لها والعكس كلها عباره عن بدايات تعارف لا تكتمل انا زعلت وواجهتها وهى قالت لى ان ده قبل ما تعرفنى وانها كانت بتدور على حد تحبه وتثق فيه لحد اما قابلتنى بس انا قلت عادى دى علاقة نت بس لقيت نفسى بحبها وحاولت اتناسى لقيت انها اتعلقت بيا ومشاكلها زادت مع جوزها ولقيتها بتقول لى انها حتطلق وتنقل شغلها عنندى وتيجى نتجوز طبعا رفضت وقلت لها حتى لو ده اختبار مينفعشى حلفت انه حقيقه فرفضت اكتر لان صعب وبعدين قفلت حسابها ع الفيس وغيرت ارقامها وبعدها بكام اسبوع اتصلت من رقم غريب واتاسفت لى وسالتنى ممكن ااذيها قلت لها لا فقالت انها ندمت على اللى حصل وانها انفعت فى حبى بسرعه وانها عمرها ما عملت كده ابدااا قبل كده وانها بتحبنى بس لازم نبعد وانها مش حتتصل تانى وفعلا انقطعت كل اخبارها عنى لحد ما دخلت باسم جديد فى الفيس بوك انا عرفتها ولما عرفت انى عرفتها انسحبت تانى واختفت من حياتى ومفيش معايا حاجه اتذكطرها بيها غير زجاجة عطر منها والكيلوت بتاعها الغالى جدااااااااااااااا عليا وده اميلى للبنات والمجمات

سكس ,افلام سكس ,افلام نيك ,سكس امهات

نسكن فى حى شعبى لاكنه أقرب للرقى

نسكن فى حى شعبى لاكنه أقرب للرقى
وأبى توفى بعد ولادة أختى بعام تقريباً وكان عمر أمى وقتها 17 عام



افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

وترك لنا محل لبيع الملابس(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وشقه من ثلاث غرف


وكانت تعيش معنا خالتى الصغيره


دارت بنا الأيام حتى أصبح عمرى 16 عام وأختى 14 عام وخالتى 18 عام


وفى كل يوم أحد يأتى القائم بأعمال المحل لأمى لتراجع حسابات المحل ومرتبات العمال

افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

وكانت أمى قد تعودت أن تقابله فى غرفتها لعدم ضياع الفلوس


ولاحظنا أن أمى بدأت تعاملنا بجفاء بعض الشىء


فقالت لى أختى إن عم وهبه هو السبب فى هذه المعامله


فقررنا أنا وأختى نختفى داخل الغرفه(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) يوم الخميس لنسمع ما يقوله عم وهبه لأمى


ودخلنا الغرفه وإختفينا تحت السرير المقابل للتربيزه لنرى ونسمع ما يقوله لأمى


ومكثنا تحت السرير دون حراك ملتصقين ببعض لضيق المكان


حتى جاء عم وهبه وأمى وجلسا لمدة خمسة دقائق مع الحسابات


ثم كانت المُفاجئه قامت أمى وخلعت ملابسها وجلست بجانبه


ثم قام هو بخلع ملابسه(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) وأخزت أمى زبره بداخل فها تدخله وتخرجه حتى إنتصب


وناما على السرير ولم نرى شىء غير تأوهات وحركه غير عاديه على السرير


فى هذه الأثناء إنتصب ظبرى وأنا ملاصق لطيظ أختى

افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

ومرت حوالى الربع ساعه حتى خرجت أمى ودخلت الحمام للإستحمام


فخرجنا مسرعين من الغرفه خائفين مرعوبين مما رأيناه


وإنتظرنا يوم الخميس القادم لنعيد الكره مصممين على إفتضاح أمرهم


وجاء يوم الخميس وقبل مجيئهم بحوالى ربع ساعه دخلت أنا وأختى تحت السرير


وكالعاده دخل عم وهبه وهذه المره أدخل ظبره فى طيز أمى وهى واضعه يدها على التربيزه


فإنتصب ظبرى بشكل كبير وأكتشفت إن أختى لا تلبس الملابس الداخليه لها


ووجدتها تلصق طيزها بقوه (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)على ظبرى فأخرجته ووضعته بين فخزيها ولم نتحرك حتى خرجت أمى للإستحمام


وبعدها تغيرت أختى وأصبحت تلبس ملابس شفافه ومثيره


وفى يوم من الأيام وأنا جالس خلف الشباك وكنت لابس جلباب وكنت أفكر فيما حدث وظبرى منتصب

افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

فجائت خالتى ولاحظت إنتصاب ظبرى .(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان). وقالت لى تشرب شاى فوافقت ..فتصنعت السقوط وأمسكت بى


وضحكت وقالت لى إنت بقيت راجل أهه.. وذهبت وجائت بكوب الشاى وهى مرتديه قميص نوم شفاف


وكانت أمى وأختى فى المحل لجلب بعض الإحتياجات


وعلى الفور جائت خالتى وأمسكت ظبرى وأبدت إعجابها بطوله المتوسط وغلظته ثم أخذتيدى رغماً عنى ووضعتها على كسها


وعندما قمت عليها قالت لى أنا لسه بنت لو عايز تنكنى نكنى فى طيظى أو نكنى بين فخادى أو نكنى بين بزازى


فقلت لها فى أى حته إنتى عيزاها (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)علشان دى أول مره أنيك فيها حد


فأخذت تلحس فى ظبرى وتأخذ من لعابها وتضعه على طيظها حتى أصبحت فى حالة هياج شديده


فجلست القرفصاء مثلما فعلت أمى وأخزت ظبرى ووضعته فى طيظها وقالت لى براحه شويه


وفى أقل من دقيقه أخذت أدخله وخرجه حتى نزل منه سائل دافىء فأحسست بنشوى كبيره لم أحسها من قبل


فأخذ تقبلنى من كل مكان فى جسدى

افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

وإنتهى الأمر


وفى يوم من الأيام رجعت من كليتى بدرى على غير العاده ..وجلست فى البيت وجائت خالتى لنعاود الكره


فقالت لى إنت بتنزلهم بسرعه على مهلك (نهر العطش لمن تشعر بالحرمان)علشان نطول النيكه فوافقت


وبدأت بحك ظبرى على كسها من الخارج ..وتعلمت فن مداعبة البزاز وفن التقبيل ورفضت النيك وهى فى
وضع القرفصاء
وأصريت على أن تنام على بطنها وأنا أقوم بإدخاله وممارسة النيك .. فقالت لى فى هذه الحاله(نهر العطش لمن تشعر بالحرمان) على مهلك جامد علشان طيظى بتبقى مقفوله


وفعلاً قمت بأدخاله ومارست النيك وأنا أثناء ممارسة النيك مع خالتى رجعت أختى من المدرسه دون أن ندرى بها


فوجدتها تجلس خارج الغرفه وتشاهدنا .. فلم أبالى وواصلت لشدة هياجى


وعندما إنتهى النيك قامت أختى مسرعه وطرقت الباب الخارجى وكأنها حضرت الأن


وكانت خالتى مازالت فى نشوى ما حدث وتغطت باللحاف ونامت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!

افلام سكس ,افلام نيك ,سكس ,سكس امهات ,سكس اجنبى, افلام نيك بنت ,نيك اجنبى ,نيك محارم ,سكس محارم ,نيك امهات ,

قلب إمرأة : حتشبسوت

قلب إمرأة : حتشبسوت

افلام نيك ,افلام سكس ,سكس محارم ,عرب نار ,سكس امهات
انا “حتشبسوت” فرعونة مصر الجميلة .. عشت قبل 3500 عام .. حكمت مصر مشتركة مع ابي ثم مع اخي الذي اصبح زوجي .. ثم مع ابن اخي وزوجي .. ثم منفرده لمدة 20 عام !!

في ايامي كان المصريون الوحيديون في الارض الذين يعاملون المرأة بتساوي تام مع الرجل .. لا فضل لرجل على امرأة الا بالموهبه والعمل والاجتهاد .. وانا كنت مجتهدة وطموحه وموهوبة في فنون الحكم ومؤامرات القصور الى اقصى درجة !!

انا حفيدة “أحمس” بطل الاستقلال وموحد مصر العليا والسفلى وطارد الغزاة الهكسوس !!

انا ابنة الفرعون تحتمس الاول والملكة أحمس شاركت ابي في الحكم وكنت وريثته الشرعية لكن تدخل الكهنة افسد وراثتي للعرش ..

تزوجت اخي غير الشقيق المريض تحتمس الثاني مضطرة لكي نحكم مصر معاً .. انها السياسة .. هو الفرعون وانا مجرد ملكة ولكن في الواقع شريكة وموجهه للسياسات ..

انجبت منه ولد مريض مات سريعاً وبنتان .. وانجب هو من واحدة من محظياته ابنه “تحتمس الثالث” الذي كان كاهناً وتآمر مع الكهنة لتولي العرش بعد ابيه الا انني اشتركت معه في الحكم لضعف خبرته وصغر سنه !!

ثم ازحته برفق وتوليت العرش وانا في الثلاثينيات من عمري .. امبراطورة لمصر والنوبة وبلاد الشام ..

ملكة الصعيد والدلتا ، ابنة الشمس ، صديقة آمون حتشبسوت ، صديقة حورس الذهبي ، مانحة السنين ، إلهة الاشراقات ، هازمة جميع البلاد ، التي تحيي القلوب ، السيدة القوية .. كانت تلك القابي الملكية !!

اضافوا تاء التأنيث لاول مرة الى جوار القاب فرعون مصر بسببي ..

ادعيت انني ابنة الاله “امون” الذي تزوج امي “احمس” وانني ثمرة لقائهم .. انها السياسة يا صغاري مرة اخرى !!

انعدمت الحروب والغزوات في عهدي وحل السلام الا قليلاً .. ارسلت البعثات التجارية الى العالم .. لم يقنع هذا اعداء مصر بالسلام فحكامهم رجال .. لو حكمتهم امرأة لساد السلام في العالم ..

لم اهمل الجيش لكي ادافع عن مصر .. ولكني لم اشجع على الغزو والقتل .. فارتاح الجيش ولم تترمل النساء ولم تفتقدن ازواجهن لاعوام في رحلات غزو مريرة ..

بنيت القصور والمعابد .. اعدت افتتتاح المحاجر والمناجم .. اعدت افتتاح قناة بحرية تربط بين البحر الابيض والاحمر لتنشيط التجارة .. انشات اسطول بحري ضخم .. تواصلنا مع الصومال وبلاد المحيط الاطلسي .. باختصار التفت الى احتياجات شعبي .. فزاد رخائهم ورفهايتهم فاحبوني .. واصبحت ملكة القلوب ..

وبسبب مؤمرات الكهنة التي لا تنتهي ومؤمرات ابن زوجي وأخي غير الشقيق “تحتمس الثالث” اضطررت بعد ان كنت اظهر بملابس وزينة امرأة كاملة الفتنه الى ارتداء ملابس الرجال ووضعت ذقن مستعار مثل كل ملوك مصر ووصيت النحاتين ان يفتلوا عضلاتي في تماثيلي !!
سكس اجنبى , افلام نيك ,سكس محارم ,سكس امهات ,عرب نار ,سكس اخ واخته ,صور سكس متحركة ,افلام سكس مترجمة

قصص سكس محارم امي واختي منذ السفر

قصص سكس محارم امي واختي منذ السفر

افلام سكس ,سكس مترجم ,فيلم سكس ,سكس اجنبى ,افلام نيك ,سكس حيوانات, سكس مصرى .سكس امهات ,سكس عربى .

امي واختي الغاليه سميه
أمي الحبيبه منذ الصغر و اختي سميه الجميله
قصتي مع امي الحبيبه و التي هي بغايه الجمال و عمرها كان حوالي الثلاثين عاما و
على
العموم قصتي حدثت بسوريا و بدأت منذ كان عمري حوالي ثلاثه عشر عاما حيث كنت
العب مع
اصدقائي كره القدم و اثناء اللعب وقعت بحفره مما تسبب سقوطي في جرح رجلي و بعض
الجورح في ظهري فحملني احد اصدقائي الى البيت ففزعت امي عندما رأتني على هذه
الحاله
فقامت و ادخلتني الغرفه و نادت اختي التي تكبرني باربع سنوات و طلبت منها احضار
المطهرات و الادويه الخاصه بالاسعافات الاوليه علما بان والدي متوفي منذ كان
عمري
خمسه اعوام فقامت امي بخلع ملابسي ما عدا الكلسون وبدخول اختي سميه فخجلت من
الموقف
كما ان اختي احمر و جهها و بقيت واقفه عند باب غرفتي فطلبت امي منها الدخول
بكون ان
لا داعي للخجل و انتو اخوان و ما فيها اي عيب و جلست اختي على الكرسي بجانب
السرير
بينما انا كنت ممتدا على السرير وامي جالسه على طرف سريري فقامت امي بمسح جسمي
بالمطهر و بعدها قامت امي محاوله خلع كلسوني فمنعتها خجلا منها و من اختي فقالت
امي
ليش مستحي كلنا عايله و حده و مافي احد غريب و انا امك و هذي اختك شو فيها اذا
خلعت
قدمنا فخلعت امي كلسوني و اصبحت بلا ملابس امامهم فرأت زبي الذي كان ضخما و
الذي
ينظر اليه يقول بانه اكبر من سني و كان شعرالعانه عندي كثيف حيث لم احلقه في
حياتي
منذ بلوغي و عند رؤيه امي لزبي أبتسمت و قالت لي و **** كبرت يا باسم و صرت
رجال بس
ليه مو حالق الشعر الى فوق زبك فقلت لها لا اعرف كيف فطلبت من اختي احضار
ماكينه
الحلاقه أثناء ذلك كانت امي تلعب بزبي بيدها و تقوم بفركه و عند حضور اختي قالت
لها
امي يلا شوفي شغلك احلقي لأخوكي باسم سعر زبه و كان الخجل ظاهر في وجه أختي
سميه و
بلشت بحلق الشعر بينما يدها الاخرى على فخذي فقامت امي بمسك يدها و قالت امسكي
زب
اخوكي بيديك الثانيه عشان ما ينجرح بالشفره و بعد انتهاء اختي من الحلاقه قامت
امي
باحضار الكريم و فركت به زبي و منطقه العانه التي اصبحت ملساء بعد الحلاقه مما
اثارني و انتصب زبي و اختي تراقب الموقف و بدأت افرازات الشهوه تخرج من زبي
فاخذت
امي منها و قالت لاختي تعرفي شو هيدا فقالت لا فقالت لها امي هيدا ميه الشهوه
الي
تطلع من زب الرجال عند ما يكون ممحون غير حليب الظهر الي بيقولو عليه المني
التي
تحبل منه البنت اقتربت اختي مني و اخذت تشارك امي بفرك زبي الذي اصبح مثل
الحديد و
حرارته مرتفعه من الشهوه فقامت امي و بدون مقدمات بلحس الشهوه التي باعلى زبي و
من
ثم بدأت بمص زبي بنعومه و الشهوه تنفجر من عينيها بينما اختي مستغربه من الموقف
و
امي تتأوه و هي بتمص لي زبي و قالت لأختي تعلي يا سميه و مصي زب اخوكي باسم و
شوفي
طعمه كيف طييب و بالفعل بدأت اختي بمص زبي وكانت امي تعلمها طريقه المص بعدها
قامت
امي و خلعت ملابسها و انا أشاهد جسمها مندهشا ياله من جسم رااائع و ثديي امي
بيضاء
جميله و حلمتها ورديه و له من كس منتفخ واحمر كلون الدم عندها قامت امي بخلع
ملابس
اختي امامي و كانت اختي خاجله مني و عند و قوفها امامي بلا ملابس اندهشت فقالت
لي
امي شوف جسم اختك كيف حلو ورشيق و كان صدر اختي واقف مثل الرمان و ظيزها الي
بياخد
العقل فاصطحبتني امي و انا و اختي الى غرفه نومها حيث سريرها كيبر و يتسع لنا
نحن
الثلاثه و بدات امص صدر امي كاني طفل رضيع و الشهوه تنفجر من زبي بينما اختي
تمص لي
زبي و نزلت الي منطقه كسها و بدات الحس و هي تتأوه و تتنهد و تقول يلا حبيبي
يلا يا
ابني الحس لي كسي الحس كس امك الحلو حتى افرزت شهوتها و قمت بلحس شهوتها يا له
من
طعم لذيذ لم اذقه في حياتي فقمت من عند امي و بدأت مع اختي سميه بمص حلماتها
الورديه التي كانت منتصبه و انا نازل الحس جسمها حتى و صلت الى كسها الجميل و
كان
بلا شعر و رائحه الشهوه العطره تفوح منه و قمت بلحس كسها و هي تتأوه و تصرخ و
تقول
يلا الحس لي كسي يلا يا اخوي باسم الحس كس اختك الحلو و انا اقوم بلحس كسها
فقامت
امي ووقت فوق راس اختي ونزلت على فم اختي و تقول يلا يا سميه الحسي كس امك و
شوفي
طعمه كيف حلو وبقينا على هذه الحاله حوالي عشر دقائق بعدها نامت امي على ظهرها
و
فتحت افخاذها الحلوه و قالت لي يلا يا باسم تعال و نيك امك و ورجيني همتك يا