اختى ام بزاز كبيرة

 

اختى ام بزاز كبيرة

, سكس امهات, سكس مصرى, ءىءء, سكس اخ واخته, سكس اخوات, سكس رباعى, xnxx, سكس اغتصاب,

انا اسمى يوسف 23 سنه واختى كرستين اكبر منى بتلات سنين وامى متوفيه من زمان وابويا عايش وعندى اخت صغيره 12 سنه وقصتى دى حقيقيه وكنت متردد انشرها بس انا حابب تعرفوا قصه اختى الشرموطه ،
كرستين اختى بيضه و قصيره 164 سم ومش تخينه ولا رفيعه بس طيزها كبيره ومدوره وبوازها دى اكبر حاجه فيها خصوصا انها كانت بتتعب علشان تلبس ستيانه على مقاسها .
خصوصا انا الحاره كلها كانوا حيحانين عليها وياما اصحابى قالولى اختك مزه وصاروخ واللى يقولى اختك جسمها فاجر ولما كنت بنزل معاها بلاحظ الحاره كلها بصالها وبشوف عيون الناس كلها راشقه على بزازها وبفرح اوووى لما بجيب اصحابى فى بيتنا ويفضلوا يتفرجوا عليها فى الرايحه والجايه.
وهحكيلكوا على ازاى بقيت شرموطه وبخلى اصحابى ينيكوها بعد ما عرفت انها اتناكت قبل كدا.
تبدا قصتى لما كام عندى 16 سنه وفهمت السكس والنيك واول حاجه بدات ابصلها اختى وجسمها الفاجر ولبسها الخفيف من غير ستيانه وطيزها اللى بتلزق فى بنطلوناتها من كبرها وبقيت بدخل الحمام اضرب عشرات على ستياناتها لحد ما هى لاحظت وبقيت تخبيهم وبقيت ادور على حاجه تانى اوصلها بيها ،بقيت استناها تنام علشان ادخل المس بزازها او احط بتاعى على طيازها وخصوصا انها بتلبس بادى خفيف وبنطلونات بندكور او عبايات قصيره من غيؤ ما تلبس ستيانات او كلوتات.
لحد ما فى يوم وانا حاطط زبرى بين بزازها وزبرى بيترعش وبيضرب لقيتها صحيت وجبت كل لبنى على بزازها ووشها وهى صحيت زعقتلى وقعدت اتحنن فيها متقولش لحد وقعدت فتره معملش كدا لحد ما قولت انى لازم انيكها يعنى لازم انيكها وفعلا رحت لواحد صاحبى صيدلى وجبت منه برشام منوم نضيف وفياجرا ليا وحطيتلها فى العصير وبعدها بنص ساعه دخلت عليها اصحيها واتاكد ان مفعول البرشام جاب نتيجه وفعلا اول ما اتاكدت قلعت هدومى ورفعت البادى علشان اشوف اكبر واحلى بزاز ممكن اشوفهم وحلمتها البنى وقعدت ارضع منها زى المجنون واعض فى حلمتها واحط بتاعى بينهم لحد ما نيمتها على جنبها وقلعتها البرموده علشان اشوف طيازها البيضه اللى مفيهاش شعره.

زبى وقف زى السيف وجيبت كريم علشان اوسع طيزها بيه واتفاجئ ان خرم طيزها ييجى 7 سم لجوه من كبر طيزها ،قعدت ادخل صباع وفتحتها كانت ضيقه اوووى ومكنتش عارف زبى هيدخل ازاى فى الخرم دا(ملحوظه انا زبرى مش طويل بس تخين اووى) ودهنت زبرى وبدات احط الراس ودخلت بالعافيه لحد ما دخل كله وكنت حاسس ان زبرى بيتعصر بسبب فتحتها الضيقه وقعدت انيك ييجى تلت ساعه لحد ما مقدرتش امسك نفسي وجبت كمية كل لبنى جوه .طلعت زبى لقيته بيقف مره تانيه ومحسيتش بنفسي غير وانا بحطه مره تانيه مره واحده وكنت متاكد لو اختى صاحيه فيها كانت صوتت باعلى صوت وقعدت انيك فيها طول الليل لحد ما جبتهم 3 مرات تانى على بزازها.
وبعد كدا مسحت لبنى من على بزازها ولبستها ومكنتش عارف اعمل ايه فى اللبن فى طيزها ورحت نمت بعد يوم نيك طويل مع كرستين.
واول ماصحيت لقيتها مش عارفه تمشي عملت نفسس عبيط ومرضيتش اسالها مالك وقعدت طول اليوم تبص عليا بصه غيظ وقتها عرفت انها عرفت انى نكتها من بصاتها .
دى كانت قصتى مع اختى واول نيكه ليها منى
, عرب نار, نيك محارم, سكس محجبات, صور سكس متحركة, افلام نيك, صور سكس, سكس عرب , سكس امهات, سكس اجنبى,

نيك اخت مراتى الهايجة

نيك اخت مراتى الهايجة

سكس مساج
, سكس محجبات, سكس مصرى, قصص سكس, سكس ديوث,

نا إسمي 0000 و عمري 19 سنة أسكن مع عائلة تتكون من أمي و أبي و أختي **** 36 سنة(الثلاثة يعملون) و أختي منال 17(تدرس) سنة نسكن في منزل مع بعضنا… أنا شخص مدمن للعادة السرية و البورنو منذ كان عمري 10 سنوات و بدأت أنجذب إلى أختي منال منذ سن بلوغها سن 16 أي منذ كان عمري 18… تملك أختي منال جسدا رشيقا فهي سمراء اللون جميلة إلى حد ما تملك ثديين صغيرين نسبيا و ترمة دأئرية و محترمة الحجم، لكنها رغم ذلك مثيرة جدا خصوصا منذ أن بدأت ترتدي الملابس الضيقة التي تظهر مفاتنها و ما زاد شهوتي لها هو أنني قد لاحظت أنها عاهرة! فقد تفطنت لها و هي في سن الثانية عشر و هي تشاهد البورنو و أمسكتها كذلك تتحدث مع شاب حديثا جنسيا على الفايسبوك في سن 16…و قد قررت في سن التاسعة عشر أن أراودها لنيكة أشتهيها لمدة طويلة.. فقررت أول شيء أن أسعى لأن تعرف بأنني مدمن عادة سرية و البورنو… فقد أصبحت كل ليلة أمارس الخرطة بتخيلي لأختي العاهرة… و قد حاولت الكثير كن المرات تصوير جسدها وهو عار لكني لم أستطع… ففي يوم من الأيام و نحن وحدنا ، بينما كانت أختي تجهز نفسها للذهاب إلى الدراسة على الساعة العاشرة صباحا أمام المرآة التي توجد أمام غرفتي قمت بوضع فيديو بورنو للممثل جوني سانس و كيسا سانس و ممثلة أخرى نسيت اسمها و قمت برفع الصوت حتى تسمعه أختي فلاحظت أن ضجيجها توقف أي أنها سمعت الصوت لكنها سرعان ما خرجت من المنزل فقد تأخرت عن الدراسة…. و بعد عودتها إلى المنزل لم ألاحظ شيئا غريبا فقد توقعت أن تقوم بإغرائي لأنها عاهرة لكنها لم تفعل ذلك…. فكرت في الخطوة التالية فقررت أن أرفع النسق فخطرت ببالي فكرة جهنمية: قررت أن أقوم بمشاهدة البورنو في الصالون في الطابق السفلي أين تجلس هي دائما و أقوم بوضع السماعات و رفع الصوت لأقصاه فالسماعات التي أملكها بمجرد رفع الصوت يصبح الصوت مسموعا من المحيطين لم اكن أملك الجرأة لوضع الصوت مباشرة أمامها و ما ساعدني على الإقدام على هذا الفعل هو أنها لا تدرس لمدة أسبوع كامل أي أننا سنبقى وحدنا يوميا لمدة 10 ساعات على الأقل… قمت بهذه الفعل و كانت جالسة أمامي و قمت برفع الصوت فبدأ صوت
,سكس اون لاين, سكس عربى, سكس امهات, سكس حيوانات, سكس محارم,

يرتفع و أنا أحك زبي على الحاسوب الذي وضعته فوقه و كررت هذه العملية العديد من الأيام لكنها كانت لا مبالية رغم أنها لاحظت حركاتي! إن خطتي لا تجدي نفعا لكني لم أيأس… لعلها كانت تريد أن أنيكها لكنها خجلت…. و في يوم من الأيام بينما نحن في الصالون كالعادة أشاهد البورنو وهي أمامي خطرت ببالي فكرة جهنمية…لقد قررت أن أخبرها بأنني مدمن بورنو و خرطة و أشتهيها لقد كنت مستعدا لأن ألمس ذلك الجسد المثير و تلك الشفتين الجذابتان و تلك الأقدام(الجزء المفضل لي عند النساء) اهه كم أنا مكبوت جنسيا….
فقلت لها”منال نحب نقلك حاجة وحاشم ” فقالت لي”شنيا” فقلت لها بعد تردد” تعرف شيء إسمه البورنو و الخرطة ” فقالت لي لا (تكذب) فقلت لنا أنني مدمن و أريد التخلص من الإدمان فقالت لي ” علاش تحكيلي ” لكنني لم أستطع أن أخبرها بأنني أشتهيها فقلت لها ” فقط أردت إخبارك لأنني أريد التوقف فسكتت و استغربت مني… إنه اصعب موقف تعرضت له …. لقد أحسست أنني تسرعت كثبرا في هذه الخطوة… فقررت أن أنسى أختي و أن لا أحاول مرة أخرى … و بقيت أمارس العادة السرية على تخيلها و على ملابسها الداخلية….
و بعد شهر تقريبا بدأت أحس انها أصبحت لطيفة نوعا ما و كأنها تناست الموضوع أو أنها تريد ممارسة السكس معي …. و في يوم من الأيام بينما أنا في الصالون و هي في غرفتها (و كنت قد تركت هاتفي عندها لتفتح الأنترنات بما أنها لا تملك هاتفا) ذهبت لغرفتها لأخذ الهاتف و بينما أنا صاعد في الدرج سمعت صوت آلة خارجا من بيتها فدخلت فوجدتها تقوم بدلك أقدامها بواسطة تلك الآلة و كان شكل الآلة يشبه شكل الآلة التي يستعملها الفتيات ف العادة السرية في البورنو و مازاد حير شهوتي شكل قدميها الجذابتين بطلاء الأظافر الأبيض الشفاف .. اه كم تمنيت أن أقبل رجلي منال و ألحسهما فطلبت منها الهاتف و أنا أنظر إلى قدميها…. و منذ تلك اللحظة قررت أن أعود لإستدراجها…. و بقيت ليلة كاملة أفكر في الخطة التالية لأنيكها و خطرت ببالي فكرة ستحسم الموضوع….
في الصباح الباكر ذهب أبي و أمي و أختي للعمل كالعادة و مع الساعة التاسعة قبل ذهابها للدراسة قمت بنزعي ملابسي كلها و بقيت عاريا وقمت بفتح البورنو على الحاسوب و وضعت السماعات و قمت بالإستلقاء عكس الفراش أي أنني وضعت رأسي حيث توضع الأقدام بما أن الباب امام الفراش حتى تستطيع رؤيتي ولا أستطيع رؤيتها و تركت الباب مفتوحا و قمت بإخفاء كاميرا يدوية من زاوية تسطتيع التقاط منال القحبة لأشاهد ردة فعلها عندما تراني و فعلا استيقظت منال و كنت أقوم بخرط زبي و أشاهد البورنو و أنا أقول كلاما جنسيا ومن بين الكلام الذي قلته fuck my sister و بعد يقيني بذهابها قمت بفتح الفيديو المسجل فكانت المفاجأة…إنها تبتسم وثم تقوم بإمساك ثديها باليد اليمنى و تدخل يدخل يدها اليسرى تحت السروال لنقوم ببعبصة صرمها اهه ياله من مشهد مثير…. و قد لاحظت أنها إبتسمت عندما قلت fuck my sister و ما زاد فرحي اني رأيتها في الفيديو تقدمت الى الأمام ربما لأنيكها لكنها تراجعت فعندها قررت الخطوة التالية… ذهبت لغرفتها و وضعت الفيديو في غرفتها و أخرجت سوتيان و سليب احمر و حذاء كعب عالي و كتبت لها في و رقة “شاهدي الفيديو و ان اردت شيئا مني فارتدي هاته الملابس و تعالي إلى غرفتي… وبالفعل قامت بالعودة مع الساعة 12 و كعادتها تذهب إلى غرفتها و كنت في غرفتي أرتدي سليب لونه أزرق فقط… كنت خائفا من ردة فعلها كثيرا رغم يقيني بأنها قحبة… بقيت في غرفتها نصف ساعة ومن ثم سمعت باب غرفتها يفتح و صوت الكعب العالي قادم و فتحت باب غرفتي و دخلت….. اهه ياله من مشهد جميل…
سكس حصان, سكس حيوانات, سكس امهات, سكس مصرى, سكس محارم,

قمة الإثارة.. إنها تقف أمامي بثديين بارزين و سليب ضيف يظهر زعكتها التي إزداد حمها و أقدام مثيرة و أظافرها مزينة بطلاء أظافر أسود المفضل عندي إنها تشبه ممثلة أفلام اباحية اسمها britney amber…بقيت جالسا في مكاني دون حركة فقالت لي و هي تضحك”مش تقعد تتفرج فيا”…. فقمت بمهاجمتها مباشرة و بدأنا نتباوش بحرارة و جسمي ملتصق بجسمها و أنا أمسك ببزولها الأيسر و أمسك ترمتها بيدي اليمني :* :* أما هي فأمسكت بوجهي بيديها وأصابعها ذوي الأظافر الطويلة و قمت بلحس شفتها السفلى و وضعت شفتي العليا بين شفتيها بقينا على هذا الحال 5 دقائق ثم أمسكت بفخذيها و حملتها إلى مستوى بطني و ألصقتها على الحائط و نزعت السوتيان و بعدها نزعت سليبها ونزلت ألحس صرمها(كسها) بقوة وهي واقفة كالمجنون و هي تضحك و تقول اهه fuck yeah و بعدها قامت بوضع ساقها على زبي فأزددت إثارة فقمت وقبلتها قبلة سريعة من فمها و استلقيت على الفراش فصعدت هي كذلك و نزعت لي سليبي و بدأت بمص زبي بسرعة جنونية اهه اهه و تلعب بكرارزي بيدها اليمنى بقيت على هذا الحال لمدة دقيقتين فقمت بإمساك ترمتها الطرية جدا و بدأت بضربها بيدي و أجلستها فوق زبي الطويل الساخن و بدأت تحرك ترمتها و تنظر إلي و تضع يدها في فمها لتبللها فأثارني المشهد فأنزلت وجهها إلى وبزقت في فمها و بدأنا نتباوس قبلات طويلة و إلتصق بزازلها بصدري فلمستماه بيداي و من ثم حاولت وضع زبي في طيزها لكنها تألمت فحاولت إدخاله ببطء فدخل فبدأت ببطء أحركه حتى لا تتألم كثيرا… و مع إقتراب خروج المني من قضيبي تذ كرت أنني لم ألحس قدمها فنزعت زبي و ذهبت إلى قدمها كالمجنون و نزعت الكعب العالي و بدأت بتقبيل قدميها و لحسها و مص أصابعها و قامت هي بإدخال إصبعها في ثقب مؤخرتي فأحسست بالإثارة القصوى بقينا على هذا الحال 3 دقائق و بعدها قمت بوضع زبي الجذاب في فمها فبدأت أدفع إلى أن يصل إلى بلعومها و أسحب إلى أن قمت بالقذف في فمها…. و بعدها قامت بإخراج المني بأصابعها فوضعت لي قليلا في وجهي و وضعت الباقي في صدرها و صرمها…. تبادلنا بعدها القبل لمدة ساعة كاملة و نتحدث كالعشاق و من ثم استحممنا مع بعضنا و منذ تلك العلاقة اتفقنا على أن نبقى عاريين عندما نكون وحدنا….

افلام نيك, قصص سكس, عرب نار, صور سكس, سكس اخ واخته, سكس ديوث, سكس صعب, سكس ام وابنها,سكس,

https://www.okneek.com

https://www.okneek.com

سكس المراهقة واخوها الكبير

اهلًا بيكم يا رجالة منتديات نسوانجى ، النهاردة هحكيلكم قصتى مع اختى الصغيرة ، اول حاجة احنا مكونين من 5 أفراد انا و امى و ابى و اخويا و اخوانى البنات الاتنين واحدة متجوزة و التانية اصغر منى ، أعرفكم بيا انا احمد و بيقولولى يا ميدو و عندى 21 سنة و اختى ( اللى القصة عنها ) النهاردة عندها 19 سنة ، و اول حاجة امى و ابى أغلبية الوقت يكونون خارج البيت اما اختى المتجوزة ف هيا عايشة فى بيتها و اخويا اكبر منى و أغلبية الوقت بيكون فى الشغل اما اختى الصغيرة فهى دايما بتكون فى البيت و بنقعد لوحدنا كتير ، اوصفلكم اختى ، هيا طولها حوالى 130سم و هيا رفيعة و بيضاء الجسم و البشرة ، و انا كنت لا انظر اللى اختى من ناحية الجنس ولكن كنت انظر لها من ناحية الجمال ، و بعد فترة بدا احساس النظر الليها من ناحية الجنس ينمو بداخلى لان اختى فائقة الجمال و بحكم انها قاعدة فى البيت كانت ترتدى ملابس البيت العادية التى لا تستحتى منها ، و فى يوم كنت مع صحابى و خلصت القعدة و روحت البيت و اختى عملتلى الاكل و قالتلى هدخل استحمة عشان الجو حر جدا قولت دى فرصتى انى اشوف جسم اختى الفتاك عشان فى خرم فى باب الحمام ، و بالفعل دخلت اختى الحمام وانا تركت الطعام و بعد لما قفلت الباب فضلت باصص عليها لحد لما قلعت هدومها و كانت ناصعة البياض و فائقة الجمال و عندما قلعت السنتيال و الكلوت رأيت الصدر الذى أعشقه فى أفلام السكس اللى بشوفها ( الصدر المدور و حجموا مش كبير اوى يعنى ) و رأيت الكس الوردي الذى يعشقه الجميع ، اول م شوفت المنظر دا زوبرى وقف زى الحديدة و كنت كالمجنون نفسى اخش عليها و اقفش بزازها و ادخل زوبرى فى الكس الجميل دا ، بس مكنش ينفع طبعا ، رحت قلعت البنطلون طلعت زوبرى و كنت حاسس انو هينفجر من الانتصاب ووانا باصص من الخرم بتاع الباب يادوب لسا بحط ايدى على زوبرى عشان أنزلهم مع اول فركة لقيت نفسى نزلتهم و مكنتش قادر ، و لبست البنطلون و كنت عامل زى المجنون مش مصدق ان الجسم دا قاعد معايا فى آلبيت لوحدنا ، و من ساعتها قررت انى لازم اشوف اى طريقة انيك بيها اختى و كنت عايزها تبقا فى أسرع وقت لانى مكنتش قادر استحمل ، فقررت انى أتعمد اتفرج على سكس و هيا تشوفنى عشان اعرف اى رد فعلها من ناحية الموضوع عامةً ، و فعلا الْيَوْمَ اللى بعدوا نفذت اول الخطة و دخل فتحت الكمبيوتر و فتحت موقع السكس قفلت الباب و علّيت الصوت و بدأت اتفرج و الفلم شغال حسّيت ان الباب بيتفتح براحة قولت شكلها كالت الطُعم و فضلت اتفرج على أفلام لحد لما لقيت الباب بيتقفل و قولت هيا كدا مشيت رحت قفلت الكمبيوتر و قومت لقيتها قاعدة قولتلها انا عايز اكل اعمليلى اكل قالتلى حاضر قامت تعمل ، ف روحت وقفت معاها فى المطبخ و فضلنا نتكلم وانا متعمد اعمل كدا عشان اشوف هتقول حاجة ولا اى بظبط ، و فضلنا نتكلم لحد لما عملت الاكل و متكلمتش فى اى حاجة تخص الموضوع قولت كويس و قررت انى الْيَوْمَ اللى بعدوا اقولها تعملى اكل و وهيا واقفة احك زوبرى فى طيزها و اشوف اى رد فعلها ، و فعلا جيه الْيَوْمَ اللى بعدوا و رجعت من عند صحابى و لقيتها كانت فى الحمام بتستحمة بصيت عليها من الخرم تانى و بردو زوبرى بقا واقف زى الحديدة بس قولت انى مش هطلع زوبرى عشان منزلهمش دلوقتى و خرجت من الحمام و قولتلها اعمل اكل عشان جعان و فعلا قامت رحت داخل ورآها ووهيا بتعمل الاكل حظى انها كانت عايزة الملح و كانت أيديها مش نضيفة فقالتلى معلش يا ميدو هات الملح دا من فوقيا هنا المهم وقفت لزقت فيها و زوبرى الواقف بقا على طيزها و هيا اول م زوبرى لمس طيزها راحت مخضوضة خضّة بسيطة و انا عملت نفسى مش عارف هو فين بظبط عشان أفضل كدا و فضلنا حوالى دقيقتين كدا لحد لما جبت الملح و اديتهولها و لقيت نفسى عرقت و هيا وشها احمر و كان بتاع واقف ع الاخر و بارز اوى من البنطلون ف كنت هخش الاوضة بتاعتى بس مرضتش عشان أتعمد ان هيا تشوفوا وهو واقف و فعلا فضلت واقف معاها و هيا شافتوا كدا و بقيت متوترة و هيا بتعمل الاكل ووشها احمر وانا كنت على الاخر و مش عارف أمسك نفسى ف قولت فى نفسى انا هاخد الملح و احطوا مكانوا عشان احك زوبرى فى طيزها تانى و فعلا اخدت الملح و رحت احطوا مكانوا و لزقت فيها بردو و لقيتها ساكتة ف قولت انا هحركوا على طيزها و فعلا مسكتوا وهو فى البنطلون و بدأت احركوا على طيزها و هيا واقفة مخضوضة ووشها احمر و لما لقيتها ساكتة رحت منزل البنطلون راحت زعقت و قالتلى اى اللى انت بتعملوا دا قولتلك مش قادر انا بحبك اوى و نفسى انام معاكى قالتلى انا اختك انت اهبل قولتلها أنسى ان انا اخوكى و قربت منها و لسا هبوسها راحت زعقت تانى و قالتلى لا و راحت طلعت تجرى على اوضتها و انا مكنتش قادر استحمل و جيه الليل عليا و كل البيت نايم وانا كنت صاحى و بفكر فاختى و زوبرى واقف مش قادر استحمل فقولت انا هخش عليها و هيا نايمة و احاول مرة تانية و فعلا قومت و فتحت الاوضة بتاعتها لقيتها رايحة فى النوم رحت نمت ورآها و بدأت ادخل ايدى من تحت البنطلون فى طيزها و بقيت ماسك طيزها براحة لقيت نفسى مش قادر رحت رحت قالع البنطلون

, قصص سكس, افلام سكس, سكس عربى, صور سكس, سكس اخ واخته
و طلعت زوبرى و نمت تانى ورآها و بدأت احكوا فى طيزها و كان سخن جدا من كتر الانتصاب اللى كنت فيه بدأت العب بايدى فى طيزها و احك زوبرى فيها و مرة واحدة لقيتها بتلف و اول م شفتنى كانت لسا هتصوت رحت حاطط ايدى على بوقها و قولتلها بس لحسن حد يسمعنا قالتلك انت بتعمل اى هنا رحت حاكك زوبرى فى طيزها و اول لما حسّيت بيه قالتلى اى دا انت عبيط انت اكيد مش طبيعى قولتلها يابت انا بحبك و مش قادر هموت و انام معاكى قالتلى انا اختك يعنى مينفعش قولتلك أنسى انى اخوكى دلوقتى قولتلها اهدى شويا كدا و قوليلى انتى حسا ب اى قالتلى انت هتعمل اى قولتلها استنى بس وانتى هتشوفى رحت نزلت البنطلون بتاعها شويا و دخلت زوبرى فى طيزها من ورا كانت لسا بردو هتصوت رحت حاطط ايدى على بوقها تانى و مقدرتش أتكلم اسالها حتى حسا بأيه رحت حاطط ايدى على بوقها و فضلت ادخلوا و اخرجوا بسرعة جدا و هيا عمالة تقول اه وانا حاطط ايدى على بوقها و عمال انيكها لحد لما قومت منزلهم على طيزها و رحت لابس البنطلون وانا ع السرير من غير م هيا تشوفوا ( يعنى هيا لحد دلوقتى لسا مشفتش زوبرى ) و دخلت نمت وانا فرحان جدا ، جيه الْيَوْمَ اللى بعديه و نزلت مع صحابى و رجعت كانت و قولتلها اعمليلى اكل بصتلى بصة غريبة كدا و قامت دخلت المطبخ عشان تعمل الاكل رحت قالع التيشرت و البنطلون و بقيت عريان خالص و زوبرى واقف ع الاخر رحت بصيت عليها لقيتها مدياني ظهرها رحت دخلت و ووقفت ورآها من غير م اقربلها و وهيا راحت لفيت لقتنى فى وشها قالع كل هدومى و اول لما شافت زوبرى شهقت شهقة جامدة رحت عليها و حطيط ايدى على بوقها عشان الناس قولتلها بصى بقا انا مبقتش قادر استحمل اكتر من كدا و رحت جايب أيديها و نزلتها على زوبرى و خليتها تمسكوا و اول لما حطيت أيديها عليها قولتلها اى رأيك ادخلوا فيكى زى بليل مرضتش رحت منزل البنطلون بتاعها و رحت مدخل زوبرى في طيزها جامد و راحت اول م دخلتوا صوتت بردو وانا حاطط ايدى على بوقها و فضلت انيكها و هيا واقفة و ساكتة و كان عندى احساس كبير انها مستمتعة و فضلت انيكها لحد م نزلتهم تانى على طيزها قولتلها بليل هجيلك و انيكك بردو بس عايزوا يبقا بمزاجك عشان تستمتعي اكتر رحت سايبها و دخلت لبست هدومى و قولتلها كملى الاكل عشان جعان و فعلا عملت الأكل و كانت داخلة على الاوضة بتاعتها قولتلها تعالى اقعدى معايا جت من غير م ترد و قعدت معايا و رحت مطلع زوبرى من البنطلون و هيا اول م شفتوا بعدت وشها قولتلها بصى عليه و رحت جايب وشها ناحية زوبرى و خليتها تشوفوا وهو واقف رحت جايب أيديها و قولتلها العبى فيه وانا باكل و فعلا فضلت تلعب فيه وانا باكل لحد لما امى خبطط ع الباب رحت لابس البنطلون بسرعة و دخلت الاوضة و قولتلها هجيلك بليل و لو سألتك عنى قوللها نايم المهم فضلت قاعد فى الاوضة بتاعت لحد بليل خالص و اتاكدت ان كل اللى فى البيت نايمين رحت دخلت الاوضة بتاعتها و فتحت النور راحت هيا صاحية علطول و بصتلى رحت قالع التيشرت و البنطلون و بقيت عريان و قولتلها قومى و قامت وقفت فضلت أبوس فيها و هيا راحت مسكت بتاعى لوحدها من غير م اقولها و دى خليتنى اهيج اكتر رحت راميها ع السرير و قلعتها البنطلون خالص و رفعت التيشرت اللى هيا كانت لابساه و قلعتها السنتيال و اول م شوفت المنظر كان هيحصلى حاجة فضلت امص فيهم و الحس فيهم و هيا ماسكة زوبرى رحت منيمها و مدخل زوبرى فيها و فضلت ادخلوا و اخرجوا بسرعة جدا و هيا عمالة قول اه اه اه اه اه اه و عمال انيك فيها جامد و بسرعة و هيا تقولى براحة يا ميدو مش قادرة اه اه اه اه اه اه اه لحد لما نزلتهم و لبست هدومى و دخلت نمت و الْيَوْمَ اللى بعدوا صحيت و نزلت مع صحابى و لما رجعت قالتلى انا داخلة استحمة قولتلها ماشى و دخلت رحت قالع هدومى رحت فاتح الباب و دخلت عليها قالتلى اطلع دلوقتى و لما اخلصى هنعمل اللى انت عايزوا قولتلها لا خلينا استحمة مع بعض رحت قولتها ادعكيلى جيمى وانا هدعجلك جسمك و فعلا فضلت تدعك فى جسمى و تمسك بتاعى و تلعب فيه قولتلها استنى هدعكلك انا جسمك بقا و فضلت أدعك فى جسمها و اقفش بزازها و العب فيعلو ابوسها و اقفش طيزها و قولتلها لفى بقا عشان ادخلوا و فعلا لفت و دخلتوا و فضلت انيكها فى الحمام لحد لما نزلتهم و قولتلها اى رأيك ان طول م مفيش خد موجود محدش فينا يلبس حاجة نقعد عريانين احنا الاتنين و كدا كدا ألجو حر قالتلى ماشى و فعلا نشفت جسمها و جسمى و خرجنا من غير م نلبس حاجة و بقيت انيكها فى اى وقت انا عايزو

, سكس صعب, عرب نار, xnxx ,سكس محارم, سكس كلب, سكس امهات, سكس حصان,

قصة سكس انا واخي السجائر

قصة سكس انا واخي السجائر
كنت في الجزء الأول تطرقت لطبيعة علاقتي باخي وليد وكيف بدات تتحول من علاقة صراع لعلاقة ود وكيف ان حاجتي له ليغطي عليا ويفر لي السجائر .
قصص سكس

مرت تلك الليلة طويلة جدا عليا فكرت مرارا في مواصلة ترويض اخي باستعمال انوثتي وما حبتني به الطبيعة من جمال واستغلال حالة الكبت التي يعاني منها اخي المراهق .. و تحويل الموقف لصالحي من ناحية و من ناحية أخرى الخوف من تطور الموقف و خوفا من اخسر اخي للابد … ومع ساعات الصباح الأولى اتخذت القرار.

سكس امهات, سكس حيوانات, ءىءء,
كانت حوالي الساعة السابعة صباحا .. كعادتي كنت اجلس على كرسي خشبي صغير تحت شجرة الليمون بالحديقة اترشف قهوتي التي كنت اعوض بها نقص النيكوتين بجسمي وهائمة بافكاري انتظر مرور هاذي الاجازة واعود لحياتي الصاخبة .. وقع خطوات تقترب مني أخرجتني من حالة الهيام رفعت راسي لارى وليد قادما نحوي يلبس شورت صيفي خفيف من النوع الذي يستعمل في السباحة و عاري البطن والصدر يجمل طبقا عليه فطار خفيف . دون كلام جذب كرسي صغير وحلس قبالتي
– ها وصال فطرتي ؟
– اه فطرت … بس انت صاحي بدري مش عوايدك
– البركة في الشياطين ولاد عمك. البيت داه مش حينفع فيه نوم بعد كده
– يلى كلها كام يوم ويروحو … ماهم الا ضيوف… نتستحملهم بقى .. وانتى استحملني الكام يوم دول حازعجك في غرفتك.

صور سكس, عرب نار, افلام نيك مترجمة,
– لا ولى يهمك الاخوات لبعضيها.
واستمرت دردشتنا طويلا على غير العادة وتعالت أصوات ضحكنا ونحن نسترجع ذكريات الطفولة عندما كنا في سن أولاد عمي مما جذب انتباه امي فتقدمت نحونا مبتسمة فهي لم تتعود منا الا الصراخ والخناق اقتربت منا قائلة ” ايوة كده .. ربنا يحنن القلوب على بعضها … لو كنت عارف كده كنت حبستكم في نفس القوضة من زمان هههه “
اخذ امي الطبق من أمام رامي و عادت في اتجاه المطبخ تتمايل في خطاها و هي تتمتم ” اهي هدية جات من السما و ارتحت من دوشتهم “
ضحكنا انا ووليد على ما قالت امي ثم قررت ابتدي الخطة معاه
– تعرف ماما عندها حق .. هو احنى ليه ديما بنتخانق ؟
– مش عارف هما كل الاخوات كده.. ما فيش تفسير محدد
– بس في اخوات كثير تشفهم تقول اصحاب و انتيم كمان .. ليه ما نبقاش زيهم
افلام سكس, سكس محارم,سكس كلب

– ازاي يعني ؟
– يعني نكون اصحاب اكثر من اخوات .. نحكي اسرارنا لبعض .. نداري على بعض .. نشيل هموم بعض نتشارك احلام بعض … ما يبقاش بينا حواجز
– اه حلو كده هي فكرة بس انتي فتانة وحتقولي لبابا وماما كل حاجة .
– لا ابدا اوعدك حاكون كاتمة اسرارك وانت كمان توعدني ؟؟
– اوعدك … بس كده الحسبة مش حتبقى عادلة ؟ انا عمايلي كلها مصايب وانتي لخمة قوي ههههه ؟
– جرب وحتشوف ؟
وانتهى الحوار بينا بعد ما اتفقنا نكون ستر وغطا على بعض… دخلت اساعد ماما شوية في شغل البيت وطبعا كنت اتعمد اني اتلكأ وكل حاجة اعملها غلط فماما طهقت مني وكانت تريد ان اتركها لوحدها . كان وليد قد اعد العدة للذهاب للصيد ووسط صراخ امي عليا استطدمت بوليد قرب باب البيت وانا هاربة من تصويبة ماما بالشبشب وهي من امهر القناصة بهذا السلاح ووقعنا ارضا ان وهو و تبعثرت قصبات الصيد والصنارات قمنا نلملمها انا وهو وسط ضحك لا ينتهي قطعه صوت امي ” خوذ البيت دي معاك .. مش عاوزة اشفها … احلق شعري لو فلحتي ” هربنا انا ووليد نجري حتى ابتعدنا عن البيت ونحن نضحك و نلهث … وفي طريقنا للشاطئ قابلنا عائلة عمي واختي بعد ما اخذوا غرضهم من السباحة عائدين للبيت بعد بضعت كلمات ودعوات من عمي ان يكون الصيد موفقا واصلنا طريقنا الطويل بحثا عن مكان مناسب للصيد معتمدين على خبرة وليد بالصيد وطوال الطريق كان اخي يحدثني عن احلامه بالهجرة ورغبته في الإستقلال بحياته الخاصة ويتذمر من حياته بالقرية واكتشفت من كلامه انه ليست له علاقات بالفتيات وهو ليس بالشيء العجيب في مجتمع مثل مجتمع قريتنا .. وصلنا المكان الذي حدده وليد او القدر لا اعلم لكنه كان مكان بعيدا جدا عن أعين المتطفلين محاطا بحجارة عالية مليئا برمال الشاطئ البيضاء … جلس وليد يعد صنارتاه بينما داعبتني ذكريات الطفولة فرحت العب على رمال الشاطئ … وسرحت بافكاري حتى داعبت خياشيمي رائحة سيجارة اشتقت اليها رفعت راسي رايت وليد قد اتم نصب قصباته و جلس غير بعيد عني يراقبني يجذب انفاس سيجارة بهدوء …

سكس كلاب, سكس حيوانات, سكس حصان,
– وليد انت بتدخن ليه ؟ مش لسة صغير عالسجاير ؟
– اولا ما تقوليش صغير ثاني (بغضب وانفعال ) ثانيا يعني شوفي الزهق والفراغ الي انا عايشة فيه اديني باشغل نفسي بالسجاير ؟
– يعني انا كمان زهقانة و عايشة في فراغ اكثر منك ومحبوسة بين 4 حيطان شايفني بدخن ؟؟
– دا كان ابوكي ذبحك ؟؟ اما دي تبقى فرجة ؟
– يعني لو انا كنت بدخن انت حتقول لابويا ؟؟
تحميل افلام سكس, تحميل سكس
– طبعا حاقولو ودي عاوزة كلام ؟
– يا سلام هو مش احنا اتفقنا ؟ وقمت دفعته بيديا الاثنتين فوقع في الماء وتبللت ملابسه و كردت فعل منه بدأ يجري ورائي حتى امسكني و حملني بين ذراعيه القويتين ودخل بي الماء وانا احوال التملص منه دون جدوى حتى وقعنا الإثنين في الماء وبقينا نتدافع مثلما كنا صغار وبعد مدة طويلة خرجنا من الماء و استلقينا على الرمال الناعمة نلهث ونضحك
– عاجبك كده يا سي وليد بلتلي هدومي حروح ازاي انا بقى ؟
– مش مشكلة الدنيا حر كمان شوية وينشفو ؟؟
– يا سلام و عاوزني ابقى كده لحد ما ينشفو عليا ؟؟
– طيب اقلعيهم … ؟
– هنا ؟؟ انت اتجننت ؟؟
– و فيها ايه ما حدش شايفنا ؟؟
– طيب وانت ؟؟
– انت حتتكسفي مني ؟؟
– بس انا حاكون عريانة خالص ؟؟ مش معقول الوضع دا محرج ؟
– طيب انا حاديكي فوطة لفي بيها نفسك واقلعي الفستان لحد ما ينشف و اقعدي بالاندر بعدين انزعي الأندر و البسي الفستان ؟ ها مش فكرة ؟
– طيب بس اوعى تبص عليا وانا بغير ؟
سكس , افلام سكس, سكس صعب

اخذت الفوطة من وليد و بعد ماهو لف وشو ناحية البحر قلعت الفستان و اتلحفت بالفوطة يادوب غطت صدري و ممكن 2 صم تحت وسطي و كنت مركزة على وليد لا يلف ويشو و يشفني سرحت وانا بتامل في عضلات ظهرو واكتافو الي ابتدت تعرض وابتدى يبان عليه علامات الرجولة وشوية شوية سرحت وانا بتذكر ازاي شلني بين ايديه ورماني في البحر و قد ايه هو كبر بسرعة و حسيت احساس غريب بس لذيذ وانا باتامل تفاصيل جسمو ابتدت عظلات بطني بتتقلص و قشعريرة حلوة وانا سرحانة فيه فما صحت شالا على صوت وليد بيقلي ” أنا حابقى كده كثير” فقلتلو خلاص لف . لما التفتلي طول في نظرتو وعينيه ما نزلتش من عليا
– ايه مالك بتبصلي كده ليه ؟
– اصل ما تخيلتش انك جامدة للدرجة دي ؟
– بلاش قلة ادب يا بكاش
– لا دي الحقيقة دا انتى احلى من البنات الي في الصور ؟
– صور ايه ؟
– لا لا ولى حاجة انسي
– لا بجد صور ايه ؟ انت بتشوف صور سكس يا قليل الأدب
– بصراحة آه
وقعد يحكيلي عن الصور وبيجبها منين وفجاة لقيتو بيحكيلي تفاصيل حياتو الخاصة من غير ما اسال .. فقلت دي فرصتي ؟
صور سكس, صور سكس متحركة, صور سكسxnxx, صور نيك
– وليد نعمل اتفاق ؟
– الي هو ؟؟؟؟
– انا حوريك صور بنات حقيقية في الجامعة عندي منها كثير في التلفون بالبيت بس عندي طلب ؟
– بجد انتي تامري ؟
– عاوزو اجرب السجاير
– لا لا ابدا دا كان ابوكي يذبحنا
– بلاش خليك كده خايفة من ابوك
– يعني المرة دي بس اتفقنا اك
– اك الي تشوفو
خذت منو سيجارة ولعهالي هو ومع اول نفس رحت في غيبوبة و لذة الي قابل حبيبو بعد غيبة و رحت في دنيا ثانيا وصحيت على صوتو يقلي ” يابنت الكلب دا انتي مدمنة ؟؟ يابنتي الإيه “
– مش قلتلك كل واحد فينا عندو اسرارو
– و ايه كمان احكيلي احكيلي دا انتي طلعتي حكاية
– لا كل حاجة في وقتها وبثمنها

سكس اخ واخته, سكس اخوات, افلام سكس اخ واختة,

نيك خطيبتى المحرومة

نيك خطيبتى المحرومة

 


كنت في سن الثلاثون ولم أعرف عن الجنس إلا ما قد شاهدته في الأفلام الجنسية وما قرأته في الكتب ولم أري في حياتي فرج أمرأة من قبل فقد كنت ملتزم خطبت كثيرا ولكني كنت لا أجد ضالتي فيمن أخطب وبعد فتره بدأ اليأس يتسرب إلي في موضوع الزواج فأنت قد تخطيت الثلاثين ولم تتزوج بعد وفي ليلة كنت أفتح الفيس بوك وأتصفح فإذا بها تحدثني وتتكلم معي وتسأل عني كنت قد نسيت شكلها فقد كنت أعرفها وهي صغيره ولكني لم أكن لأهتم بها فأعطيتها ميعاد حتي أراها في مكان عملي وإذا ( بخدود ) هو اسم بطلة قصتنا جسم ملبن أبيض كاللبن الحليب وجه ناعم خدود ورديه جائتني خدود ونسيت نفسي عندما رأيتها وكاد أن ينتصب قضيبي من فرط ما رأي من جمال سلمت عليا وأوصت علي أختها ( بدور ) التي كانت تعمل عندي ومشت من ذلك الوقت وأنا لم أتوقف عن التفكير في خدود جنسيا ولم تغيب يوما عن خيالي فبدأت أتحدث معها وأخبرتها بعد أن قمت باللعب معها فترة حتي أخبرها أني أريد التقدم لخطبتها لأني كنت متردد لما كنت قد رأيته عليها من قبل ولم أفكر فيه أني رأيتها تمشي مع شباب ولكن جمالها أنساني كل هذا وبدأت أفكر في خدود وأحدثها يوم بعد يوم حتي تقدمت لخطبتها وكانت والدتي لا ترتاح لهذه الخطبه لا أعلم سببا واضحا ولكن تمت الخطوبه وقمنا بقراءة الفاتحة وهنا بدأت علاقتي بخدود فبدأت أحاول ان أحرك مشاعرها عن طريق تحدي تدفعي كام لو أخدت بوسه برضاكي وهي بدلال مش هتعرف واتفقنا علي أن تأتي خدود في مقر عملي بدأت أقبلها من شفتاها وبحاولت أن أنزل لمناطق أخري ولكنها أخبرتني أنه يمكن أن يدخل أحد علينا وأن نتركها عندما أذهب إلي البيت عندهم وفي ذلك اليوم شعرت برغبه جنسيه تجتاحني تجاه خدود وفكرت أن أقيم معها علاقة جنسيه نصف كامله كان تفكيري سطحي لأني كنت أود أن أحافظ عليها ولأني لم أفعل شيئا قبل ذلك وجاء يوم زيارتي إليهم يوم الجمعه وكنت قد تحدثت معها أن ترتدي اسدالا لأنه سهل الفك والتعامل معه وحتي لو دخل علينا احد سهل أن نعيد الوضع مسرعين ونرجع كما كنا ذهبت لهم وكان دائما ما يجلس أبوها ويتحدث كثيرا عن قصصه وما كان يفعله وما كان عنده من أموال وأنه أضاعها ثم يقوم بعد فاصل من الصداع مدته ساعه كامله ويتركني مع خدود لنأكل وهنا بدأت أخذ منها أول قبله في البيت وبدأت أعسر ثديها وبدأت اهيج عليها فهي بارعة الجمال وبدأت أقبلها في رقبتها وشفتاها ويداي تداعبان ثدياها الذي قمت بإخراجهما من الاسدال وبدأت أري أول ثدي في حياتي وبدأت أعضعض فيه وأمصمصه وأمسك في الحلمه أعضعضها بشفتاي وقامت هي من فرط اللذه بإخراج الثدي الأخر وبدأت تجلس علس رجلي وأنا حاضنها من ضهرها ويداي علي ثدييها أدعك فيهم علي شكل دائري ببطء وبعنف أحيانا أخري وبدأ قضيبي يقف ولكن البنطال كان يمنعه من الالتصاق بمؤخرتها ولم تكن لدي الجرأة لأخرج قضيبي فأنا لا أعلم ما قد يحدث وبدأت أسير نفسي علي هذا الوضع أني أقبلها وأخضنها وألعب بكل مكان في جسمها إلي أن حدث ما ل

أسباب تساقط الشعر بكثرة عند البنات




أسباب تساقط الشعر بكثرة عند البنات

اسباب تساقط الشعر عند المراهقات

  1. التغذية الخاطئة
    قد تكون التغذية الصحيحة مهمة جداً وخصوصاً في فترة المراهقة، ولكن قد يكون اتّباع حمية غذائية صارمة أو المبالغة في تناول الطعام السريع سبب تساقط الشعر عند البنات حيث يؤثر نقص البروتينات والفيتامينات أولاً على حالة البشرة والشعر، ومع الوقت فإن هذا يسبّب ترقق الشعر وتساقطه.
  2. التغيرات الهرمونية
    تتغير معدلات الهرمونات الأنثوية وغيرها مثل الأستروجين بشكل واضح في فترة المراهقة، هذا التغيير المفاجئ في الهرمونات يؤثر مباشرة على البشرة والشعر ويسبّب تغيرات في المزاج، وتؤثر التغيرات الهرمونية على كلا الجنسين من البنات والأولاد على حد سواء.
  3. الثعلبة الناتجة عن شد الشعر
    تقوم بعض الفتيات بشد الشعر للخلف وعمل ما يسمّى بذيل الحصان مما يسبّب ترقق الشعر من منطقة الجبهة وتراجع خط بداية الشعر وتساقطه بكثرة من هذه المنطقة، ويمكن لوصلات الشعر أن تسبّب حملاً ثقيلاً على الشعر مما يؤدي لتساقطه مع مرور الوقت أيضاً.
  4. تساقط الشعر النَمَطي
    ويكون ذلك في المنطقة التي يُفرَق فيها الشعر، فمع الوقت قد يزداد الخط اتساعاً بسبب تساقط الشعر في هذا الخط الفارق، يُلاحظ أن سبب تساقط الشعر عند البنات من هذا النوع النمطي هو بالوراثة، وقد يكون السبب شد الشعر بقوة أثناء التصفيف أو أثناء الاستحمام. يصيب تساقط الشعر النمطي كلاً من البنات والأولاد ولكنه يكثر بشكل ملحوظ عند البنات.

ولكن لا تقلقي فهناك عدة طرق للوقاية من تساقط الشعر

- الاهتمام بترطيب الشعر مع عدم وضع أي منتجات أو زيوت على فروة الرأس؛ حتى لا تسد المسام.
- قص أطراف الشعر بانتظام.
- تدليك فروة الرأس باستمرار يقلل من فرص سقوطه، وكذلك يساعد على طول الشعر.
- أكثري من شرب المياه وتناول الخضراوات والأغذية التي تحتوي على الفيتامينات المغذية للشعر.
- عدم اتباع نظام غذائي سوى بتعليمات الطبيب.
- تجنبي قدر الإمكان استخدام مجفف الشعر على درجة حرارة عالية، وكذلك تجنبي مستحضرات الفرد والصبغة ومنتجات العناية بالشعر التي تستخدم الكثير من المواد الكيميائية في تركيبها.
- عودي إلى الطبيعة، واستخدمي منتجات طبيعية للعناية بشعرك.

بقيت لبوه محترفه مبشبعش

بقيت لبوه محترفه مبشبعش

, ءىءء, سكس محارم, تنزيل افلام سكس, عرب نار, صور سكس عربى, سكس حيوانات, xnxx, سكس مصرى, افلام جنس,سكس ام وابنها,
امبارح كنت قاعده لوحدي في البيت وماما وبابا نزلو اسكندريه بيجيبو حاجات وهيرجعو متاخر فشخ وانا كنت لسه نايمة وطبعا بما انو الصيف وما ادراك ما الصيف و طبعا عرفين اكيد لبوه زي هايجه بتام بهدو خفيفه الي هي هوت شورت تقريبا ملهوش لازم ومش مداري حاجه وخفيف فشخ وي بدي بحملت عند نص بطني صحيت ع الساعه 4 العصر ع خبط ع الباب و طبعا صحيه مش شايفه قدمي وهايجه رحت فتحت الباب من غير حتي مسال مين طلع بتاع الغاز لانو كان جيه قبل كدا وملقش حد ودا الي هو قالو فا قالي جي ياخد القراءه وكده فا قولتلو اتفضل وقبل ما اكمل هوصفهلكم بسرعه هو رجل كبير و طبعا اسمر من الشمس بس مقبول جمال عادي بس بكشر صغير والي حد ما اقرع المهم دخل وانا بقول امتي يمشي علشان اتشرمط شويه علي المنتدي المهم حطيت الفحم ع النار والشيشه بره جاهزه في الصاله فا هو بصلي بستغرب وقالي حضرتك بتشيش فا طبعا عرفني بجحه قولتو ايو في اعتراض حضرتك وبضحك قالي لا برحتك قولتو حضرتك خالصت قالي لا الظهر في مشكله وهطول شويه قولتلو تمام بدون اهتمام و قولتلو طبعا البيت بيتك و اقعد يطلع ورق و قلم ويبص ع البتوجاز ويقولي لازم نتاكد انو مش بيسرب قولتلو برحتك وطبعا كا المعتاد حلماتي واقفه من كتر الهايجان وكا انها تتوسل علشان تتمص بي شافيفو الكبيره المهم خد الفحم ورستو وقاعد اشيش علي الكانبه وفاتحه رجلي وبقراء قصه هنا كنت عجبني فشخ. وطبعا الشورت الي لبسها مش ساتر حاجه معادا انو مغطي حته صغيره من كسي والباقي واضح والرجل اساسا شكلو هاج اول ما شفني ومستني فرصه بصراحه انا لو مكانو كنت فشختني والي يحصل يحصل انا اصلا جسمي طري وابن وسخه بيحب يتنك وشهواني اكني اتخلقت للشرمطه والنيك بس المهم نرجع للي حصل كنت بقراء القصه وهاجت اكتر وجبت اخري و قولت لنفسي لازم يا امشيه يا اهيجو ويمتعني وللصراحه حبت الفكره التانيه اكتر فا قولت لازم اهيجه لدرجه ميقدرش يعترض ع اي حاجه اقلها ورحت سبت الشيشه وقمت للمطبخ ببص لقتو نايم جمب البوتجاز علي ظهرو وبيبص علي البتوجاز من تحت وزبرو باين من شدد البنطلون اسكت لا طبعا قولت دي فرصتي رحت ريحه برحه وهو ولا هنا شكلو كان سرحان في حلمتي المهم دوست برجلي علي زوبر لقتو قام نص قومه بقا وشه بالطبط قدم كسي الي نصو باين واهاااا من نفسو السخن علي كسي هيجني لدرجه كنت عوذه احشر وشه وشافيفو في كسي الهايج سيطرت ع نفسي وقولتلو اسفه وجعتك بصلي رحت بدون مقدمات اقربت لدرجه انو لو طلع لسانو يبقا علي كسي وقولتلو مش قصدي بس هصلحك ببصلو لقيته تايه ومتردد وعينو ع كسي تقريبا كان بياكلو بعينو قولت كده استوي ع الاخر ورحت لفيت اديتو طيزي وبوطي الي هو وشو بقا في طيزي وبحسس ع زبرو الي ع اخرو وبقولو وجعك صح وبرجع طيزي ع وشه وهو شكلو كان لسه مش مستوعب اصلا رحت بعد ومسكت ايدو وقولتلو تعال وهو ماشي ولا حسس وقعدو ع الارض قصد الكانبه وبالتحديد كسي ومسكت الشيشه وبشيش ورحت منزله رجل ع الارض والتانيه علي الكنبه فوق وكسي بقا بين قدمو معادا حاجات بسيطه ورحت سحبت نفس من الشيشه وبقوله اي مش عجبك كسي الهايج لقتو بداء يجمع وقالي لا ازي عاجبني اووي قولتلو طب اي مش هتخد حق الوجع منو ولقته بدون اي كلا نزل عليه وشد الشورت وقعد يمص بشافيفو الكبيره ويلحس كان للصراحه محترف وانا بخد نفس من الشيشه لقتو ضربني ع الحته الي في اول كسي بي ايدو اتجننت وقلتلو شكلك خول مش هتعرف تمتع كسي وبزازي الهايجين لقتو مسك كسي لحس وعض وضرب خيف و انا سبت الشيشه وبقيت بتاوه زي اللبوه الهايجه حلو كسي عجبك يا ابن الوسخه دي نعمه الحس كويس علشان تدوم. قولتلو عوذك تمص وتلحس لغايت ما لسانك يورم علشان المره الجايه لو عجبتني المره دي هخليكي تنيك طيزي الي عامله زي الجيلي و هو مكدبش خبر قاعد يمص ويلحس ومسك حلماتي وعضهم بسنانو جامد شويه وانا بقيت زي التور الهايج و اقعد يفعص فيهم ويضربهم و مسك طيزي لحس وبعبصه وضرب لغايت محمرت وبقا ينتقل لكل حته في جسمي بشافيفو الكبيره لغايت مهديت شويه وقلتلو تعال بقا ادلعك شويه ومسكت شفيفو الكبيره الي عجبني بوس لما هرتها وفي نفس الوقت عملها احك كسي علي زوبرو وخلتو ينزل ع الارض يمص رجلي وبعديها خليتو ينزل برجلي بس وانا بلعبلو بيها في زوبر وبعديها جب المنديل من ع الترابيزه ومسحها وباسها وقالي انا تحت امرك من دلوقتي يا لبوه يا هيجه يا بنت الزنيه قولتلو انت من دلوقتي خدم كسي وخدت الرقم ولبس وبسني بوسه بنت وسخه و ماشي علشان كان لازم يمشي وكانت الساعه 7 بليل وانا جعت وطلبت دلفري وطبعا عرفين انا كا لبوه وهايجه مرحمتش الدرفلي هبقا احكلو لما اخالص لعب في كسي واتنك شات شويه
وبالمناسبه انا قبلت ناس من هنا ومطلعوش رجاله قد كلامهم هبقا احكلكم طبعا بس بعدين و مزعلتش عادي زي ما في الوحش في الحلو ولقيت ناس حلو وهي الي بتشجعني وعلشان كده هرجع و هبداء احكلكم كل الي حصل من الامتحانات الي عدتها بالحب لغايت الاجازه والي حصل فيها ومتزعلشو هبقا موجوده بعد كده علشان انا خالص بقيت متاكده اني لبوه هيجه بتحب الرجاله اتجوز واتفتح بس وانا مش هسيب رجل الي لما اخد مزاجي منو الاول وطبعا في الاخر اقولكم بحبكم وانتو هيجين عليا عوذكو تنكوني ومترحمونيش انا بقيت لبوت المنتدي وبما انكم اعضاء فليكم انكم تفسخوني اوووي جامد اححح والمعرصين ليهم حق اني افشخهم بردو بحبكو امووووووه

ركبت زوجة صديقي بعد طول العداب

ركبت زوجة صديقي بعد طول العداب

,سكس حيوانات, سكس مصرى,عرب نار,سكس محارم, قصص سكس, نيك عربى,

كين رجل يبلغ 50سنة ويعمل استاد في ثانوية اندرسون.كين رجل يتميز بالصرامة الشديدة جدا وجميع تلامدته يخافونه جدا وكانت علاقته بزملائه الاساتدة علاقة فاترة لان كين رجل غير اجتماعي .
توفيت زوجة كين مندو 9سنوات وتركت له 3ابناء ايزابيل 14 سنة واليكس 12سنة و سيرين 10سنوات .كان ابناء كين مرعوبون من والدهم خاصة في فترة الامتحانات وكان لا يتردد في ضرب ابنائه عندما يهبط مستواهم الدراسي .
كين يتحدث …….
حاولت دائما ان اكون رحيما مع ابنائي ولا اعنفهم لكنني لم اقدر لا اعرف . كانت علاقتي بجيراني لا تتعدي التحيات فقط رغم ان جيراني اناس طيبون جدا .كنت اقضي وقتي بعد انتهاء دوام العمل في السباحة في المسيبح .وكان كل من ينضر الي يقول انني ابن الثلاتين وليس في عمري 50سنة .
بسبب انني امتلك جسدا ضخما لم يتجرا احد في يوم من الايام ان يرفع نضره في سواء من الاساتدة او حتي الجيران رغم انني كنت في بعض الاحيان اغضب واضرب بعض ابناء الجيران عندما اجدهم يتحرشون بفتات او يشربون الشراب سكس امهات, سكس محارم, سكس حيوانات,افلام نيك
في يوم جاء استدعاء من طرف المدير رامزي .فلما انتهيت من الدوام اتجهت الي مكتب المدير .فعندما جلست معه اخبرني المدير ان بعض اولياء التلاميد قد اشتكو من تصرفاتي القاسية مع ابنائهم .فاشتعلت غضبا ودخلت مع المدير في ثورة غضب واكدت له ان تصرفاتي مع التلاميد امر يخصني انا فقط ووقفت واتجهت نحو المدير وبسبب ضخامة جسدي ونيران الغضب التي اشتعلت فيا احس المدير بالخطر واعتدر مني .فخرجت انا من مكتبه وانا احس بنشوة الانتصار .
واستمرت الايام في المدرسة واصبح الجميع يخشاني .وكان تلاميدي يشعرون بالرعب عندما اغضب في القسم .لكن الصراحة كنت لا ادخر جهدا في تعليمهم الكمياء واصبح معضم التلاميد من المتفوقين في الكمياء.
ومرت الشهور والسنوات ولكن وقتي كان مقسما بين ساعات عملي في التدريس . وحصص السباحة اليومية وكنت اشعر بطاقة رهيبة افجرها في السباحة وشراب كميات كبيرة من الشامبانيا .
كنت اسرف في شراب الشامبانيا في الشهور الاخيرة بسبب انني اعيش ضغوط داخلية كبيرة لا اعرفها .
في يوم بعدما خرجت من المسبح مبكرا وعندما افتربت من منزلي تفاجئت بابنتي ايزابيل وهي جالسة تتحدث مع شاب صغير عمره 15سنة .في لحضة غضب امسكت بالشاب الصغير وصفعته بشدة علي وجهه حتي احمر وجهه .رغم انها لم يفعلا اي شيئ .لم يقدر الشاب الصغير علي تمالك نفسه وانفجر بالبكاء بشدة وغادر .انا صراحة انبتني نفسي علي صفعي دالك الشاب لانه كان جالسا مع ابنتي فقط .
عندما دخلت منزلي وجدت ان ابنائي قد دهبو الي منزل جدتهم الليلة.ففتحت الثلاجة وبدات اشرب الشامبانيا القارورة بعد الاخري لعلي اهدي هاد الغضب والضغط النفسي علي .امرت ابنتي بان تصعد الي غرفتها لتنام بعدما تناولت عشائها .وفي الساعة الحادية عشر ليلا صعدت الي غرفت ابنتي لاتفقد غطائها فوجدتها نائمة .لان عاصفة مطرية كبيرة قد جائت وبدات الامطار تتهاطل بقوة كبيرة جدا .
في الصباح بعد ان تناولت فطوري مع ابنتي اتجهت بها الي منزل جدتها لتبقي مع اخوتها لتمضي معهم عطلة نهاية الاسبوع .وبعد ان اوصلت ابنتي بقيت مع جدت ابنائي وتناولت معها الغداء .و رجعت بسيارتي واتجهت نحو احد المحلات التجارية واشتريت زجاجات شراب و طعام العشاء وقدت سيارتي بحدر الي منزلي لان الامطار والرياح لم تتوقف ابدا .
وبعدما وصلت الي منزلي كانت الساعة السادسة مساء وبدا الليل يهبط .استرحت قليلا وشربت زجاجة شامبانيا وتناولت عشائي واستحممت بماء بارد كعادتي يوميا لاطفي اي رغبة خطيرة . وجهزت نفسي لانام وكانت الساعة التاسعة ليلا .

, سكس اخ واخته, صور سكس, افلام جنس, نيك بنت,سكس اغتصاب,سكس امهات, نيك بنات,

قصتي مع اول شخص غير زوجي

قصتي مع اول شخص غير زوجي

اهلا وسهلا اليوم رح احكي قصتي مع اول شخص ناكني غير زوجي المهم ما اطول عليكم وندخل في الموضوع مباشرة
انا اسمي دنيا عمري 30 سنه متزوجة من 5 سنوات شعري اسود طويل بيضاء البشرة رياضية وجسمي كتير مثير طولي 170 ووزني 61 كلغ اعمل مصممة في شركة خاصة
المهم رح ابتدي قصتي واحاول ادخل في موضوع بسرعة في يوم كان الجو حار كتير ومع انو في مكتبي مكيف ما استعملو لانو عندي حساسية ضد اي برد اصطناعي المهم هداك اليوم كنت لابسة قميص ابيض عدد ازارو 8 بالضبط
المهم كيف ما حكيت الجو حار كتير وبما اني في المكتب لوحدي هداك اليوم من كترت الحر فتحت الازرار العليا في القميص وبما انو مكتبي مجاور لمكتب المدير اعتبر انا مسؤولة عن توصيل ملفات للمدير المهم هداك اليوم كان في عمل كتير وكنت بحاول اسرع في العمل وبلحظة اتصل فيني المدير وطلب ملفات الي خلصتها المهم رحت مسرعة للمكتب تبع المدير ولما دخلت حطيت له ملفات على المكتب وجلست اشرح له كل ملف شو عملت فيه ادا بي اتفاجئ انو المدير مو مركز معي بمرة وكانو عقلو ملخبط او فيه شي ولما انتبهت لعيون مدير لقيتها بتبص على صدري لانو نسيت ازرار القميص مفتوحة كنت لابسة ستيانات حمراء وكانت ظاهرة بمرة ونص صدري طالع من ستيانات ولما انتبهت لفيت حالي بسرعه وقفلت ازرار القميص بسرعه وطلعت من مكتبو وانا خجلانة كثير وفي راسي كتير تساؤلات مثل ( شو عجبو في جسمي -رح يفكر اني سويتها عمدا – رح يقول عني اني حاولت اغريه ) وهيك تساؤلات كتير في راسي المهم ما راحت هديك النظرة من بالي
المهم وكيف ما قلت لما يكون العمل كتير ما اروح للبيت اتغدى في العمل وبس المهم بعد فترة الغداء اتصل تاني وطلب ملفات العمل بس هاد المرة تأكدت اني سكرت كل الازرار في قميصي ودخلت عندو حطيت له ملفات على المكتب وبدأت اشرح له كل الي سويت في الملفات الي عطيتو وبعدها قال لي سمير محظوظ كثير ( سمير هو زوجي ومديري يعتبر صديق زوجي ) وبدأ يتغزل فيني بكل جرأة ويقول لي جسمكي حلو كتير ولو انا بدال زوجك ما اتركك تعملي ولا اي حدا يشوفك وبعدها قالي لو تفتحي ازرار القميص يكون احلى جسمك وبعدها انا انصدمت من كلامو الي لانو بحياتو ما قال لي هيك كلام
المهم طلعت من مكتب وانا افكر في كلامو الي ولما كان يتغزل بجسمي وبصراحة كنت مبسووطة كتير من هيك كلام لانو بصراحة زوجي ما عاد يغازلني وبصراحة زوجي ضعيف جنسيا يمارس معي مرة وحدة في الاسوع على الاكتر وما يطلول وبصراحة كنت راضية بهيك لانو ما عندي بديل مع اني كنت بعض مرات اتفرج افلام سكس بس مديري هاد ايقظ شهوتي الي نايمة بكلماتو وبصراحة انا بحب الجنس كتير وما اكتفيت مع زوجي الى قليل من المرات في اول علاقتنا
المهم خلص اليوم تمام ورحت للبيت وانا افكر في كلام مديري والغد فكرت اني اكون جرئة اكتر لبست سروال جينز ضيق وقميص قصير
المهم دخلت للمكتب وبعد ساعه ونص طلب المدير ملفات مثل العادة قمت من مكاني وكنت حاطة برفان ريحتو قوية وفتحت ازرار القميص ورحت لمديري لما دخلت للمكتب حطيت له ملفات ولاجظت انو ينظر لصدري كنت لابسة ستيانات سوداء وشفافة شوي بعدها بدات اشرح له شو سويت وقاطعني وقالي قلت لكي لما تفتحي ازرار القميص تصيري احلى وقام من مكانو واجا خلفي وضرب طيزي بصفعة
استغربت منو وبعدها قرب مني وقالي انتي حلوة كتير وفتح قميصي بقوة لين انفتحو كل الاصداف وصار جسمي عاري وبس ستيانات الي مخبية حلمات صدري وبعدها صار يهمس لي في اذني ويقول جسمك حلو يا شرموطة وبعدها صار مطلع بزازي من ستيانات ويرضعهم ويقول لي بزازك يا قحبة حلووين بصراحة كنت هيجانة كتير وبصراحة ما كنت متوقعة انو الشتيمة بتزيد اثارة ايضا المهم صار يرضع بزازي ويطلع لشفايفي ويبوسني ويمص شفايفي وبنزل لصدري تاني وبعدها راح للباب وسكرها وقالي عشان احتياط بس
المهم شلحني قميص وستيانات وجلسني على المكتب وشلحني سروال بعد ما كان يصفع طيزي وكنت لابسة كلوت ابو خيط لانو هو الي يتماشى مع سروال جينز المهم كان كلوت شفاف من الامام وخيط من ورا ولونو اسود بعدها قلعني كلوت وصار يلحس كسي ويدخل لسانو في كسي ويقول لي عسلكي حلو يا شرموووطة اليوم باكل كسلكي كامل وكانت اول مرة واحد يلحس كسي
لانو زوجي تقليدي في الجنس ما يلحس لي ولا اي شي
المهم صار يلحس لي لمدة وبعدها قام وشلح تيابو وقالي قومي يلا يا قحبة انا كنت مطيعة كتير لاني كنت هايجة على الاخر ومبسوطة لانو الجنس الي كنت اتمناه صار حقيقي المهم شلح سروالو وملابسو الداخلية بالكامل وطلع زبو
بصراحة زبو كان طويل تقريبا 18 سنتيم وتخين يعني اكبر من زب زوجي بكتير المهم قالي يلا انزلي ومصي يا شرموطة زبي نزلت امص له وبعدها حط زبو بين صدري وصار ينيك صدري ويقول لي يا شرموطة بزازكي حلوين وبعدها يرجع زبو لفمي ويحاول يدخلو كامل بصراحة كانت اول مرة امص بس خبرتي في الافلام الي كنت اتفرج فيهم
المهم صرنا هيك لمدة وبعدها وقفني ونيمني على بطني على المكتب وكان طيزي موجه له ودخل زبو في كسي حسيت بشفرات كسي رح تتمزق بس بعدها ارتحت لما دخل زبو فيني وصار يدخلو ويطلعو وبعدها مسكني من شعري وصار يدخل زبو ويطلعو فيني وانا اصرخ ااااااه ااااااه ااااااه


المهم بعدها قلبني على المكتب ورفع رجلي ودخل زبو فيني بقوة كنت مبسوطة وكان يرضع بزازي ويدخل زبو فيني كامل ومرات يمص شفايفي ويشتمني ويقول يلا يا شرموطة صرخي يا قحبة انتي تحبي زبي وهيك كلمات
بعدها قام ونام على الارض وقالي اطلعي يا شرموطة عليه انزلي وبصراحة هيك اوضاع كنت بشوفها في افلام بس اليوم جربتها وكاني خبيرة فيها بدات اطلع انزل على زبو واغير وضع كل شوي وبعدها في الاخير خلاني انزل على ايدي وركبتي في وضع الكلبة وهو خلفي يدخل زبو في كسي وماسك شعري ويسحبني بقوة ويضرب طيزي بقوة ويمسك بزازي ويضغط عليهم وبعدها قرب ينزل قام وقالي مصي يا شرموطة زبي بدات امص له شوي وحسيت بانو فيه رعشة طلع زبو ونزل على فمي شوي وصدري بس صدري صار مليان لبن
بعدها قالي نامي على ضهرك وقام يلعب في كسي بايدو بسرعه ويلحسو لين ما نزلت شهوتي وقالي مو حلو انزل انا وانتي ما تنزلي يا شرمووطة بعدها قمت ومسحت حالي بمناديل ولبست تيابي وقرب من عندي وفتح اصداف قميصي العليا وقالي هيك صدرك يكون حلو وعطاني بوسة على شافايفي وقالي مبسوطة هيك يا حبيبتي
انا نظرت له وابتسمت وكانها اجابة على كل سؤال سألو وبادلتو بقبلة خفيقة وسريعة وقمت طلعت من المكتب تبع مديري وانا مبسوطة مو ندمانة على هيك علاقة بمرة
المهم قصتي هاد حقيقة ومو من محظ خيالي او وهم بصراحة ادا تحبون انزل قصص الي حصلت معي كتير اتمنى انكم تدعموني بتعلقاتكم الحلووة وخبروني ادا طريقتي في سرد الاحداث حلوة او مملة

www.6arabs.com


صور سكس, سكس امهات, سكس حيوانات,

تنشغل معظم الأمهات مع بداية الموسم الدراسي كل عام، بالتسوق لشراء الأدوات المدرسية والزي المدرسي والكتب الدراسية، ولا ينشغلن بتأهيل الأبناء للعودة إلى الدراسة مرة أخرى.
وقال موقع “دبليو آر إيه إل” إنه وسط اهتمام الأسرة بشراء احتياجات أبنائهم المادية، قد لا ينتبهون إلى أن دخول المدارس يشكل ضغطا نفسيا على أبنائهم، فهو أشبه بالانتقال إلى وظيفة جديدة ستعمل فيه مع فريق عمل جديد ومدير جديد وقوانين ومتطلبات عمل جديدة ومختلفة، كل هذا سيُحدث ارتباكا في نفسية أبنائكم الطلبة، لذا يجب الاستعداد لهذا الأمر قبل بدء الدراسة باتباع بعض النصائح التالية:

ضبط مواعيد النوم قبل بدء المدارس

قبل بدء الدراسة بأسبوعين يجب ضبط موعد نوم الأطفال، حتى يتسنى للجسم والذهن التعود على النوم المبكر والاستيقاظ المبكر، وربما تجدون أنكم في احتياج لأكثر من أسبوعين ليتعود الأطفال على النوم الصحي.

تقوية العلاقات بالمعلمين والأصدقاء الجدد

ويكون ذلك بحضور اجتماع مجلس الآباء باستمرار مع الأبناء، حتى يتسنى لكم الاحتكاك بالمعلمين وزملاء الأبناء في المدرسة، وقبل حضور مجلس الآباء يجب مناقشة الأسئلة التي يرغب الأبناء في طرحها على معلمينهم، لتقليل حدة القلق عليهم من طرح الأسئلة. وخلال أيام الدراسة يجب التحدث باستمرار مع الأبناء حول يومهم الدراسي وكيف يقضونه.

التعبير عن المشاعر المختلفة

من الطبيعي أن يخبر الآباء أبناءهم كم يخافون عليهم، لكن يجب على الآباء أن يحاولوا مساعدة الأبناء على تجربة المشاعر المختلفة، ويساعدوهم على التعبير عما يدور بداخلهم وما يشعرون به.

الطمأنينة

يجب على الآباء أن يجعلوا أبناءهم يشعرون بالطمأنينة عند ذهابهم إلى المدرسة، فمهما كانت مشاعر القلق والخوف التي يشعرون بها طوال اليوم الدراسي، إلا أنهم مع نهايته سيعودون إليهم من جديد.

الاهتمام بالنفس

يجب أن يعتاد الأطفال على أن يعتنوا بأنفسهم حينما يغيب عنهم الآباء فيها خلال تواجدهم بالمدرسة.

نسوانجى, سكس مصرى, سكس اخ واخته, سكس حيوانات, مشاهدة سكس حيوانات, نيك بنات,