كل المقالات بواسطة ffaika

http://aflmsexarab.com/2015/09/%D9%86%D9%8A%D9%83-%D8%A7%D8%AE-%D9%88%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%87-%D8%B3%D9%83%D8%B3-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D8%B1%D9%85/

أنا و مرات ابويا المتناكة

أنا و مرات ابويا المتناكة

,رقص سكس, عرب نار, سكس محجبات, سكس مصرى, سكس اغتصاب, سكس عربى, سكس مساج, صور نيك,

بطل القصة هو اسمه عامر وكان يعيش بين أحضان أسره صغيرة تتكون من اب وأم و اخت تزوجت الاخت وبعد صراع المرض الطويييل مع أمه توفت
وكان ابى يبلغ من العمر 55 عام وأنا أبلغ 20 عام عشت انا وابى فى وحدة قاتله ممله غربية لمدة 3 سنوات وعندما بلغ أبى من العمر 58 سنه قرر الزواج وكانت لنا جارة مطلقه كانت تملك سمعه طيبة وأخلاق حميد وأسمها ( عبير )
كانت عبير تهتم بأحوالنا انا وأبى لأن علاقتها كانت قوية بوالدتى ………….
وكانت عبير تبلغ من العمر 26 عام وكانت تمتاز بجمال ساحر وعيون دباحة زى ما بيقولو وكان جسمها رائع ولكن أبى لم يأخذها لمواصفتها بل لتراعينى انا وابى لأن ابى كان عمره كبير فلا يفكر فى المسائل الجنسية
تم زواج ابى منها وكانت مع محاولات لمعاشرة أبى الجنسية كانت تزيدها هياجا وأشتعالا كانت تمر الليالى والايام وزوجه ابى غير راضيه عما يحدث كانت علامات الغضب والحزن ترتسم على وجهها كلما أتى الليل لأنها كانت فى رعيان شبابها كنت أشعر بما يحدث ولكن ليث لى أن اتدخل فى هذا الامر حتى أتت ليله كنت أجلس على الكمبيوتر فى غرفتى وكان أبى فى هذه الليلة فى تجمع مع اصدقائه وكانت هذه عادته يجمع اصدقائه ويجلس معهم كل أسبوع بينما أنا جالس فى غرفتى سمعت صوت مياه فى الحمام فعلمت ان عبير بتستحما وبعد نصف ساعة أكتشفت ان ملابسها بالخارج فظلت تنادى أبى فخرجت انا من غرفتى وأعلمتها ان ابى بالخارج وقالت لى يا عامر أعطينى البشكير فذهبت الى غرفة نومها وأحضرت البشكير وعندما توجهت الى الحمام لاحظت أنها فتحت الباب وواربته لكن تأخذ منى البشكير وعندما مدت يدها لتأخذ منى البشكير نظرت بكسوف الى باطها الابيض الجميل فقالت لى والابتسامه الخفيفه على وجهها <اتحشم يا ولد عيب> فزادت هذه العبارة من جراءت فأمسكت بيدها وانا اعطيها البشكير فنظرت لى نظرة تحمل جميع عبارات الاستغراب وكان كل ما فى بالى التفكير فى تعبير وجهها عندما يأتى الليل وتجتمع مع أبى فى الغرفة وعلامات الغضب تملأها بعد ذلك قررت أقتحام الحمام فدفعت الباب ودخلت فغطت جسمها العرى بالبشكير وقالت لى ماذا تفعل يا عامر
قلت لها أحاول ان أمنحك بعض المتعة المسلوبة منك فأحضنتها بشده وهى تدفعنى بلا جدوى فلقت شفتها العليا ووضعتها بين شفتى وظللت أمص فيها وأسقط البشكير من على جسمها فتركتها ونظرت الى جسدها العارى الرااااااااائع
وانا غير مصدق فظللت أمسك فى فخديها وأمص صدرها فبدأت تتأوه وتقول لى بس يا عامر أيه الى بتعمله ده
وانا مستمر فى المص والمسك ثم أنزلت بنطلونى وسروالى فظهر زبى المنتصب فنظرت له نظرة مليئة بالرغبة والشهرة فبدأت أقربه من جسدها وأوضعه بين فخديها وأداعب بيه بظريها وانا امص صدرها فجلست على حافة البانيو وزبى منتصب فظلت واقفة وتنظر الى زبى والحيرة ظاهرة على وجهها ولكن لم تطول الحيرة فأمسكت بيدها وجعلتها تمسك زبى فسلمت لى نهائى فمسكت بزبى المنتصب كالصخر ووضعته فى فمها وظلت تمص بشهوة كبييييييرة زبى بينما هى تمص فأمسكت بصدرها وأخرجت زبى من فمها ووضعته بين صدرها وظللت أخرج وأدخل بين صدرها وهى تتأوه ثم ثم قمت من مجلسى ومسكت بجنبيها ودفعتها الى الحوض وجعلت ظهرها أمامى وجعلتها تمسك الحوض بيدها وضغطت على ظهرها لتنحنى فأنحنت فمسكت بأردافها الكبيره المملوئه المستديره وظللت ادلكها وبينما انا ادلك اردافها سمعت صوت تأوه فأيقنت انها وصلت لزروة جهوتها فجلست انا على ركبى فتحسست كسها الممزوج بشعر خفيف جدا وظللت اداعب شفرتيها وبظرها ومصصت لها كسها وادخلت لسانى بتجويف كسها ثم قالت لى يا عامر ارجوك خلصنى من عذابى ادخله فيا ثم صرخت صرخه قويه وقررت انا ان انفز طلبها فقمت من مجلسى ومسكت بزبى المنتصب ثم وضعت راسه على فتحه كسها فتأوهت تأوه المعذب الزليل اعجبنى كثيرا هذا فقررت ان ابقى على هذا الحال فتره قصيره من الزمن وانا اداعب كسها برأس زبى وبدأ جسدها بالارتعاش ثم تطور الارتعاش الى نفضه شديده ترج جميع انحاء جسدها ثم فوجئت بأنها انزلت كميه كبيره جدا من شهوتها فقررت ادخال جزء من زبى بكسها وعندما فعلت هذا صرخت صرخه عاليه فقالت لى ادخله كله ارجوك فبدأت ادخله فى كسها ببطء فسرعت رتم زبى وبدأت فى دخيله وطليعه من كسها وفسرعت اكتر واكتر واكتر وهى تتأوه تأوه شديد فأمسكت بصدرها المنتصب بحلمتيه وحسست عليهم بحنيه شديده وضغط عليهما ضغت شديد وانا ملقى على ضهرها وزبى فى كسها فاحسست حراره شديده تنبعث من جسدها وفضلت على هذا الوضع فتره قصيره ورجعت مره اخرى ادخل زبى واخرجه بسرعه كبيره فى كسها حتى احسست انى سأقزف منيى فأخرجت زبى فرججته رجتين فانفجر من زبى منيى وظل زبى يقزف بكميه كبيره جدا من المنى على ضهرها وعلى اردافها وبعد أن انتهينا من هذا خرجت من الحمام وتركتها لتنظف جسمها بالماء من المنى ثم أرتديت ملابسى فخرجت من الحمام وهى تلومنى على ما حدث فطلبت منها ان تسامحنى ووعدتها انا هذه ستكون أخر مرة ولكن فى بالى ليست هى المرة الاخيرة.
أول مشاركة ليا في المنتدي اتمنى تعجبكم و مستني تعليقاتكم و ملاحظتكم على الموضوع

,سكس حصان, سكس عربى, قصص سكس, سكس امهات, سكس اغتصاب, سكس محجبات,

نيك حماتى الشرموطة

نيك حماتى الشرموطة

صديقى اسمه عادل مهندس مدنى تزوج من اسرة ريفية بنت بياض قشطة عيون خضرا جسم ملفوف رجلين مربربة طياز مدورة تقدر تتخيل شكلها من تحت الهدوم صدر صغير مشدود مش مدلدل بتلبس عبايات مودرن و طرحة او

دريسات تركى بتاعة المحجبات والدتها زى ما شفناها فى الفرح منقبة عيون خضرا من تحت النقاب تقريبا جسمها زى بنت جسمها بس هى مليانة عن بنتها و صدرها مدلدل من الرضاعة عادل كان بيشتكى ان علاقته بمراته عادية لا مص و لا لحس شوية بوس و احضان و ارزع فى السقف نزلوا مرات عادل مدرسة ابتدائى اسيب عادل يتكلم
فى يوم الفون بتاع مراتى رن الساعة ٢ بالليل و لقيت مراتى انهارت اخدت من ايدها التليفون عرفت من اخوها ان حمايا مات جهزنا العربية و سافرنا بسرعة للقرية حمايا ٦٠ سنة و حماتى ٤٥ سنة جوزوها صغيرة ١٢ سنة تقريبا
خلفت ٦ عيال ٥ صبيان و مراتى رحنا البلد لقيت حماتى منهارة بعد الدفنة و العزا و فى اليوم التالت و احنا بنستعد علشان نروح حماتى وقعت من طولها ولادها جابوا دكتور بسرعة قال حالة انهيار عصبى انا هديلها حقنة مهدئة هتنام كتير بس لازم حد يتابعها و ياخد باله منها اخوات مراتى كل واحد روح بيته و سابونا على اساس اننا بنبات معاها و مراتى هتاخد بالها من والدتها مراتى قالتلى عادل مش هيتفع ماما تنام بعباية الخروج ساعدنى نغير هدومها قلتلها مش هينفع قالتلى دى زى والدتك سندتها و اول مرة المس جسم حماتى اوووووف طرى ملبن من ملمس جسمها زبى اعلن تمرده و هاج و وقف اول مرة على حماتى اللى عمرى ما فكرت فيها جنسيا قلعناها الطرحة و العباية السودا و بقت بالكومبليزون الاسود اللى لابساه تحت العباية احا يا حماتى على بياض لحمك المربرب مع الكومبي الاسود مراتى قالتلى مش هينفع تنام بالبرا هيعملها تسلخات ساعدنى نخلعها الكومبي و البرا احا هو انا ناقص دا انا زبى على اخره قلعناها الكومبي و البرا و بقت بكلوت احمر و انا حسيت ان زبى هيقطع الهدوم من شكل حماتى العريانة جسم ابيض مدور و ملفوف صدر صغير مدلدل سنة افخاد مربربة كس مبين فى الكلوت شعر بنى فاتح عيون خضرا مراتى جابت عباية نص كم بتاعة حماتى و لبسناهالها المهم مراتى كانت مرهقة جدا قلتلها انا مش جايلى نوم نامى انتى و انا هبأه اطل على ماما كل فترة غيرت و لبست بيجاما نص كم و انا قاعد فى الصالة جسم حماتى مش مفارق خيالى شيطانى قال لى هى واخدة حقنة مهدئة مش هتحس بحاجة قمت فتحت باب اودتها و شغلت النور و هى نايمة فى العباية البيتى نص كم مسكت لحم دراعها طرى و ناعم اوى قربت وشى من و شها و فضلت ابوس فى شفايفها و امص فيهم نزلت ابوس فى رقبتها و الحسها و رفعت العباية صدرها بأه ادامى حلمات فاتحة و صدر ابيض يجنن نزلت و اخدت حلمتها فى بؤى و قعدت امص فى حلمات بزها و زبى هيفرتك هدومى نزلت على سرتها الحس فيها و ابعبص فيها و نزلت ع الكلوت الاحمر و خلعتهولها خالص بقت حماتى عريانة عباية النوم فوق صدرها و من بزها لحد صوابع رجليها ادامى نزلت مسكت رجلها و قعدت ادعك فى صوابع رجليها و ابوس فى رجليها و امص صوابعهم و طلعت على السمانة ابوسها و اعضعض فيها و طلعت على فخدها ابوس فيه و اعضعض فى لحمه لحد اما لقيت نفسى عند كسها اخدت زنبورها جوا بؤى امص فيه و اعضعص شفايف كسها بشفايفى و ادخل لسانى جوا كسها حسيت انى خلاص مش قادر لازم انيكها طلعت زبى من البنطلون و حاولت ادخلو جوا كسها كان ناشف لانها تحت تأثير الحقنة المهدئة جريت على المطبخ جبت زيت الاكل دهنت بشوية منه زبى و دخلتو فى كسها و قعدت اظط ما طولتش من حلاوة كسها دقيقة و نزلت فضلت نايم عليها و زبى جواها بعد اما نزلت لحد اما زبى نام طلعت زبى و نزلتلها العباية و سبتها من غير كلوت طالما جسمها مستور و رحت الحمام شطفت زبى و قعدت
, سكس امهات, افلام سكس عربى, سكس حيوانات, سكس عربى, نيك بنت, xnxx ,

فى الصالة شوية جسم حماتى و شكله فى دماغى لسة هجت تانى و زبى وقف ع الاخر رحت داخل الاودة رفعت لها العباية و وقفت اتفرج على جسمها افتكرت انى ما سوفتش طيزها قلبتها على بطنها و اوف على دى طيز مدورة و مربربة مسكت الفلقتين بعدتهم عن بعض لقيت ادامى خرم طيز وردى ضيق ما اتلمسش من جماله نزلت الحس فيه الحس و اعضعض فى فلقات اطيازها بشفايفى و ابوسها و احس خرم طيزها جريت ع المطبخ جبت زيت الاكل دهنت بيه خرم طيزها و بعبصتها و دخلت صباعى جوا خرم طيزها علشان الينه لسة فابريكة هههه و دهنت زبى بالزيت و قلت هيا تحت تأثير المهدئ مش هتحس بحاجة و حطيت راس زبى على خرمها الضيق و رميت تقل جسمى عليها زبى دخل شحط بسبب الزيت و فضلت انيك طيزها لحد اما نزلت جواها جبت مناديل ورق و مسحت الزيت من على طيزها و عدلتها على ضهرها و عدلت هدومها و لبستها الكلوت و رحت نمت جنب مراتى تانى يوم العصر حماتى قامت من النوم كانت مترنحة من الحقنة المهدئة و اسندت على بنتها اللى هى مراتى و هى ماسكة طيزها بايدها التانية و باين على وشها الالم انا ضحكت فى سرى لأنى عارف ان طيزها

, تحميل سكس, نيك عرب نار, سكس كلاب, سكس اخ واخته, سكس مساج,
واجعاها من زبى اللى فتحها المهم دخلت الحمام و سمعت طرخة الم من حماتى انا عارف السبب بس جريت ع الحمام خبطت فيه ايه مراتى قالت ماما تعبانة اوى و مش قادرة تعمل حمام و الخاتم واجعها تعالا نسندها للسرير و نجيب دكتور سندناها و انا قلت ليه الدكتور ماما لو تسمح اشوفها حماتى اتكسفت اوى مراتى قالتلها عادل زى ابنك خليه يشوف نيمتها على جنبها و خليتها ضمت ركبها لصدرها و خليت مراتى قلعتها الكلوت و فتحت طيزها و بصيت و قلتلها ده شرخ شرجى هجيبلك مرهم للشرخ جريت ع الصيدلية و جبتلها مرهم بروكتوسيديل حطينالها منه و بالليل بعد اما حطت كريم مرتين بقت تدخل الحمام عادى بعدها بيومين روحنا و لما جيت انيك مراتى افتكرت الليلة اللى مع حماتى و قلت فى سرى نفسى انيكها تانى بس مستحيل لانها كانت تحت تأثير المهدئ تخيلت مراتى هى حماتى و عملت معاها زى ما عملت مع حماتى بوس رقبة و مص حلمات و مص سرة و لحس صوايع رجلين و بوسها و بوس سمانة و لحسها و بوس فخاد و لحسها و قلبتها على بطنها و بست فلقات اطيازها و لحست خرمها الوردى زى امها و حكيت راس زبى فى خرم طيزها من برة و قلبتها على ضهرها و لحست كسها و عضعضت شفايفه بشفايفى و دخلت لسانى فى كسها لدرجة ان مراتى جابت شهوتها تلات مرات قبل اما انيكها و لما دخلت زبى فى كسها الغرقان فى عسلها ضمت رجليها على ضهرى و انا نكتها لحد اما نزلنا مع بعض و فى يوم و انا بحك زبى فى طيزها جبت كريم فير اند لفلى و دهنت بيه خرم طيزها و دخلت صباعى و بعبصتها فى طيزها جوة خالص و فضلت ابعبصها بصوابعى نص ساعة و بعد كده نكت كسها و فضلت ابعبص خرم طيزها كل مرة انيكها فيها لحد اما مرة كنت بحك زبى فى خرم طيزها قررت انى افتح طيز مراتى دخلت راس زبى و انتظرت رد فعلها لانها كانت محافظة جدا و لما لقيتها ساكتة كملت نيك فى طيزها و من يومها و مراتى المدرسة المحافظة الى شرموطتى و خدامة سرير لدرجة ان علاقتنا بقت مص و لحس و 69 و نيك شرجى و فى الكس و يوم موت حمايا كان يوم تحول فى حياتنا الجنسية انا و مراتى و السبب انى نكت حماتى و هى تحت تأثير الحقنة المهدئة

 افلام نيك, سكس ديوث, قصص سكس,

طرق للتخلص من الوزن

طرق للتخلص من الوزن

 

,سكس اغتصاب, سكس صعب, سكس محارم, تحميل افلام سكس, سكس تركى, سكس ديوث, سكس مصرى, سكس حيوانات, سكس امهات, نيك عربى,

أكد التقرير ضرورة تناول وشرب المزيد من الماء، لأنها تزيد من فرص الشعور بالشبع، كما أنها تخلص الجسم من السموم المتراكمة داخله، ولم يكن هذا فقط الفوائد، بل الماء تعمل على تحسين عملية الهضم بشكل ملحوظ، وجميع هذه الأمور تساعد في التخلص من الوزن الزائد. 
وأضاف التقرير المنشور أن أخذ قسط جيد وكاف من النوم يعد من الأمور المهمة التي ترفع نسبة حرق الدهون في الجسم، وتعمل على تقليل فرص عدم فقدان الوزن، لأن الجسم يشعر بالراحة وحينها يقوم بحرق الدهون، كما أن الشعور بالإرهاق والإجهاد من الأمور المسببة لزيادة الوزن، ولذا عليك النوم  8 ساعات في اليوم للتخلص من الوزن الزائد. 
ووفقا لبعض الدراسات الطبية الحديثة، والتى أكدت أن الضحك لمدة 15 دقيقة تساعد على حرق حوالى 40 سعرا حراريا، وتعد من الحيل الجيدة التي تساعد فى حرق الدهون والتخلص من الوزن الزائد، ولذا عليك مشاهدة فيلم مضحك. 
وأوضح التقرير أن تناول الأطعمة الصحية تعد من الحيل الجيدة والتي تساعد في التخلص من الوزن الزائد، ولذا عليك تناول البروتينات المسلوقة أو المشوية، والسلطة الخضراء، لأنها تساعد بشكل كبير في حرق الدهون، وأيضا من الضروري تناول الأجبان والفول والأطعمة الأخرى قليلة السعرات الحرارية.

الخاله المحرومة وسكس حيوانات

الخاله المحرومة وسكس حيوانات

,سكس ام وابنها, سكس اخوات,ءىءء, سكس امهات,عرب نار,

اسمى خالد و نسكن بمدينه الاسماعيليه فى مصر . والدتى توفيت منذ كان عمرى اربعه اعوام ولى اخ اصغر منى بعامين و اخت اصغر بثلاث اعوام . بدأت تلك الحكايه الرهيبه عندما كان عمرى 17 عاما ونجاحى فى الثانويه العامه بجموع كبير و دخولى كليه الاقتصاد و العلوم السياسيه فى القاهره و لم يكن لنا اقارب فى القاهره سوى خالتى الارمله وتعيش و حدها و ليس لها اولاد وصممت خالتى ان اعيش معها ووافق ابى و بالفعل مع بدايه الدراسه انتقلت للعيش مع خالتى وكانت تبلغ من العمر وقتها 43 عاما خمريه البشره و سمينه قليلا و جميله وهنا تبدا الحكايه.
كانت خالتى تأخذ حريتها فى بيتها كأنها ما زالت تعيش وحدها حيث كانت ترتدى قمصان النوم الشفافه و المكشوفه و كنت ارى بزازها المنتفخه امامى من فتحه القميص وكنت قبل و صولى الى بيتها لا اعرف عن الجنس و جسم المرأه الا القليل و لكن بعد وصولى لبيت خالتى بدأت اتعلم كل شئ . فى البدايه كانت تعاملنى كابنها التى لم تنجبه و ادخلتنى مره الحمام عليها و هى تستحم لدعك ظهرها و رايت بزازها كامله امامى جميله و مليئه وحلمه بنيه منتصبه و عندما و قفت من البانيو وجد و جهى امام طيز كامله الاستداره وناعمه والماء و الصابون ينساب عليها و بين فلقتيها و كان ذلك فوق احتمالى و فؤجئب بلبنى يغرق ملابسى فاسرعت بالمغادره قبل ان تلاحظ خالتى.
,نيك عرب, نيك عربى, سكس حيوانات,

ومن يومها و جسم خالتى لا يفارق خيالى ابدا و احلم به ليل نهار و اصبح همى هو رؤيتها عاريه واصبحت حبى الوحيد وحبيبتى التى اجامعها ليلا فى مخيلتى ليل نهار.
وفى يوم عندما كانت خالتى خارج المنزل دخلت حجرتها و فتحت دولابها اشم ملابسها و قمصانها و اخذت سنتيان و كلت و قميص و خبأتهم فى حجرتى ثم اكتشفت فى دولابها بعض اشرطه الفيديو وشغلت احدهم فى الفيديو التى تحتفظ به فى حجرتها و فؤجت امامى برجل عارى يجامع امراه عاريه و كنت سمعت عن افلام السيكس و لكنى لم ارى احداها فى حياتى وذهلت مما ارى وادركت ان خالتى كانت تشغل وقتها ليلا بعد نومى برغبتها المكبوته و تسمرت امام الفيلم السيكس و عيناى تتابع ما يحدث و اتخيل نفسى مكان الرجل و خالتى مكان المراه و كانت عندى رغبه عارمه ان اتعلم كل شئ عن الجنس , و قبل مجئ خالتى ارجعت كل شئ كما كان .

, قصص سكس, سكس مساج, صور سكس, سكس حيوانات,

وهكذا اصبحت عادتى كلما خلى البيت علي ان ادخل اشاهد احد الافلام الجنسيه فى حجره خالتى و تعلمت الكثير و الكثير منها و عرفت كل الاوضاع و اللحس و المص وكل ما يتعلق بالجنس وكنت ليلا اغلق حجرتى و البس المخده ملابس خالتى و اجامعها كما يجامع الرجال فى الافلام الجنسيه فى كل الاوضاع و الاشكال حتى اقذف سائلى فى فمها او على ظهرها .
,عرب نار,سكس حصان, سكس حيوانات,

ومرت الايام على ذلك الوضع و انا اعشق خالتى سرا اتابعها و اتلصص عليها نهارا و اجامعها فى مخيلتى كل يوم مساء حتى جاء اليوم قبل العيد واخبرتى خالتى انها وكنت اتيا من الكليه حالا و فتحت الباب بمفتاحى و دخلت وفؤجت امامى بزوجه البواب ( ام ايمن) تمسح الارض فى الصاله و لكنها كانت ترتدى قميص منزلى قصير بحمالات وقد ابتل اغلبه والتصق بجسمها وبدلا من ان تنكسف منى و جدها تنظر لى بكل هدوء و خبث و تطلب من ان ادخل مع خالتى بالداخل حتى تنتهى من المسح , و كانت ام ايمن ذات جسم يختلف عنى خالتى تماما حيث كانت سمراء طويله و عريضه ذات طياز ممتلئه وبزاز متوسطه الحجم , ودخلت حجرتى مذهولا وجسمها و نظرتها لا يفارقان عقلى واخبرتنى خالتى انها تمسح البيت كله كعادتها قبل كل عيد و ام ايمن تساعدها.
,سكس اخ واخته, سكس ام وابنها,

النيك الساخن مع جوز اختى الكبيرة

النيك الساخن مع جوز اختى الكبيرة

, سكس صعب, سكس رباعى, سكس مصرى, نيك عربى,
محمود:-رحاب ازيك عامله ايه
انا:-تمام بخير
محمود:-مالك شكلك تعبانه او زعلانه
انا:-لا مافيش حاجه انا كويسه
محمود:-لأ شكلك باين عليه الزعل انتى فى مشاكل بينك وبين علاء؟
انا:-لا قولتلك مافيش حاجه زهقانه بس شويه
محمود:-خلاص ماشى زى ما تحبى .. بقولك ايه انا كمان زهقان ايه رأيك اخدك افسحك ونتمشى شويه بالعربيه واهو تغيرى جو
انا:-معلش مش هينفع
محمود:-ومش هينفع ليه يا بنتى اهو تغيرى جو بدل خنقه البيت
انا:-معلش سيبنى على راحتى
محمود:-خلاص براحتك انا رايح مشوار ولما اجى لينا كلام مع بعض

,xnxx, سكس حيوانات, سكس امهات, سكس اخ واخته, افلام جنس

انا:-ماشى سلام
وسيبت محمود وطلعت على شقتى اروقها واعمل الاكل ونمت شويه وصحيت على تليفون من علاء جوزى
انا:-ازيك يا علاء عامل ايه
علاء:-تمام ايه مالك محمود بيقولى انك تعبانه
انا مستغربه:-لأ انا كويسه ماتقلقش عليا وركز فى شغلك
علاء:-لا انا اتفقت مع محمود انه هيعدى عليكى وياخدك للدكتور عشان تكشفى وبالمره تجيبى الحاجات اللى عاوزه تشتريها
انا:-نعم؟ دكتور؟
علاء:-اه محمود قالى هياخدك للدكتور وانا طلبت منه ياخدك تجيبى الحاجات اللى كنتى عاوزه تشتريها
انا مستغربه ومش فاهمه حاجه:-ماشى ماشى
علاء:-ماشى يلا قومى فوقى كده واللبسى عقبال ما محمود يعدى عليكى
انا:-خلاص ماشى باى
,سكس حيوانات,سكس امهات, نيك بنت,سكس كلاب,سكس حصان,
وقفلت مع علاء جوزى وانا مش فاهمه حاجه خالص ومستغربه من اللى محمود بيعمله وفى وسط تفكيرى لاقيت الباب بيخبط واول ما فتحت لاقيت محمود اخو جوزى بيغمزلى

محمود:-شوفتى خرجتك بالطريقه ازاى
انا:-مش فاهمه
محمود:-يعنى انا عارف انك مش عاوزه تخرجى عشان علاء ميزعلش وادينى قولتله
انا:-بس انا مش عاوزه اخرج
محمود:-بقولك ايه انا مش هقبل اعذار انا عازمك انهارده على الغدا بره فى اى مطعم
انا:-بس يا محمود….
محمود قاطعنى:-من غير بس يلا اللبسى وانا هطلع شقتى اخد دش واللبس انا كمان

ومن غير كلام سابنى ونزل وانا قفلت الباب ودخلت خدت دش ولبسه جيبه ومن فوق بلوزه بزراير وانا بفكر وبقول لنفسى وماله طالما جوزى عارف انى خارجه يبقى اغير جو واستمتع باليوم انا مس بخرج كل يوم يعنى و وانا بفكر لاقيت محمود بيرن عليا عشان ننزل وفعلا نزلنا وروحنا مطعم شيك اوى وقعدنا اتغدينا واحنا بنهزر وبنضحك وبنتكلم فى حاجات كتير اوى بجد كنت مبسوطه وانا قاعده (القصه حصريه على منتديات نسوانجى لكاتبها احــــــ زيدان ــــــمد) معاه لأن قعدته كانت حلوه وحسيت انه فاهمنى اكتر من نفسى وعرف فعلا يخرجنى بره حاله الحزن اللى انا كنت عايشه فيها ومحسيناش بالوقت لحد ما اتغدينا وخدنى واتمشينا شويه بالعربيه وجيبت حاجات للبيت وهدوم ليا وروحنا البيت واحنا طالعين على السلم عزمت عليه طالما فاضى يدخل يشرب حاجه لأنى فعلت كنت حاسه انى عاوزه اقضى معاه اكبر وقت ومحمود فعلا كأنه فاهمنى لبى رغبتى ودخل قعد وانا دخلت اوضتى وكلمت جوزى عشان اطمنه انى روحت لأنه فاكرنى عند الدكتور لكن لاقيته بدل ما يسألنى عملت ايه ولا لسه تعبانه ولا لأ لاقيته بيزعق وبيشتمنى انى اتأخرت كل دا وهنا انا صعبت عليا نفسى وانهرت فى العياط وقفلت السكه فى وش جوزى ونسيت محمود اللى قاعد بره ومعرفش انا قعدت اعيط اد ايه فى الاوصه بس فوقت على صوت محمود بينادى عليا

, عرب نار, نيك امهات, سكس ديوث, سكس محارم, سكس امهات,

حلول مشاكل تساقط الشعر

حلول مشاكل تساقط الشعر
فقدان الشعر وتساقطه دون سبب هذا أكثر ما يزعج النساء، خصوصاً إذا كانوا فى مرحلة الشباب، حيث كثرة الشكوى هذه الأيام من تساقط الشعر، حيث فسر الأطباء والمختصين هذا الأمر بأنه يعود إلى تناول وجبات غير صحية، فضلاً عن عدم الاهتمام بالصحة بشكل عام، كل هذا يكون له تأثير سئ على الشعر ويعرضه للتساقط بشكل لافت للنظر.
,عرب نار, سكس حيوانات, سكس حصان,
فى البداية يجب أن تذهبى إلى أحد الأطباء المتخصصين فى هذا المجال، لكى يساعدك فى التعرف على سبب تساقط الشعر وما تتعرضين له، ويوجهك إلى الطريق الصحيح، بدلاً من أن تنفقى الكثير من الأموال بشكل خاطئ وغير صحيح.
,ءىءء, سكس ام وابنها, سكس اجنبى, صور سكس,
الحصول على قدر كافِ من الفيتامينات، فإذا كنتِ لا تعوضى جسدك بما يحتاج إليه من فيتامينات فمن المؤكد أن هذا سيكون له تأثير سئ على صحتك بشكل عام، وشعرك بشكل خاص، فلا تهملى هذا الجانب مهما حدث وابدأى على الفور بتناول الفيتامينات التى تعمل فى الحفاظ على شعرك.
, عرب نار, ءىءء, سكس امهات,قصص سكس, صور سكس,

السعودية تسجل أول إصابة بإنفلونزا الطيور

السعودية تسجل أول إصابة بإنفلونزا الطيور

كشفت وزارة البيئة والمياه والزراعة السعودية، عن تسجيل إصابة بمرض إنفلونزا الطيور عالي الضراوة (H5N8) في إحدى مشاريع الدواجن في منطقة الرياض، وتمكنت فرق الطوارئ من السيطرة على بؤرة الإصابة، بعد تطبيق الإجراءات التنفيذية لخطة الطوارئ في الموقع.

وأكد المتحدث الرسمي للوزارة الدكتور عبدالله أبا الخيل -وفقا لصحيفة الرياض السعودية- أن النوع الذي تم تسجيله (H5N8)، عترة تصيب الطيور فقط ولا تنتقل إلى الإنسان، وذلك وفقاً لمنظمة الصحة العالمية (WHO)، مشيراً إلى أن هذه العترة تم تسجيلها في المملكة نهاية 2017م، وتمت السيطرة عليها، ولا تشكل خطراً على الصحة العامة.

وأوضح أبا الخيل، أن فرق الطوارئ الميدانية توجهت إلى الموقع مباشرة، بعد بلاغ وارد لغرفة طوارئ الثروة الحيوانية، وباشرت تطبيق الإجراءات التنفيذية لخطة الطوارئ بمرض إنفلونزا الطيور عالي الضراوة H5N8، وتمت السيطرة على بؤرة الإصابة.

وشدد المتحدث الرسمي، على جميع مشاريع الدواجن في المملكة، بأهمية تعزيز جميع إجراءات الأمن الحيوي في المشاريع، داعياً مربي الدواجن من المواطنين إلى اخذ الحيطة والحذر، وتطبيق الإجراءات الوقائية عند التعامل مع الطيور، وعدم إدخال طيور جديد خلال الفترة الحالية.

ودعا الدكتور عبدالله أبا الخيل، الجميع في المملكة، إلى عدم صيد الطيور المهاجرة أو البرية، وذلك للوقاية من مخاطر الإصابة بالمرض، وإبلاغ فرفة طوارئ الثروة الحيوانية على الرقم المجاني 8002470000، عند الاشتباه بالمرض أو ارتفاع معدل النقوق في الطيور.

نيك الممرضة المحرومه

نيك الممرضة المحرومه
, نيك بنت, سكس عربى, سكس مصرى,
صعب جدا تتربي بنت وحيدة علي اولاد كتير وكلهم اكبر منها بعد ماابوها اتحوز امها بعد ما زوجته ماتت وولاده اقل واحد فيهم 20 سنة تولد منة( بطلة القصة) وتنشأ لتلقي امها تعمل طول النهار ف محل البقالة وابوها ايضا يعمل موظف صباحا وف المحل مساء فلم تجد احدا يهتم بها ف تنشأ نشأة غير سوية تفشل في تعليمها فهي رغم انها 20 سنة الا انها لم تحصل علي دبلوم التمريض من المعهد بسبب عدم التزامها ولكنها رغم ذلك تلتحق بالعمل كممرضة منذ سن ال 16 سنة وتتحمل مضايقات العاملين معها كبار وصغار فجسدها الملفوف ومؤخرتها الكبيرة ولبسها الضيق الذي يظهر مفاتنها والمكيب الكثير علي وجهها جعلها مطمعا للكثيرين ومازاد علي ذلك عدم ممانعتها او غضبها من لمسات ونظرات وتحرشات من حولها
, سكس جديد, xnxx,فيديو سكس, سكس عربى
هى الان* 20 سنة وتري نفسها اقل ممن حولها من فتيات المعهد المتزوجات والمخطوبات والمرتبطات وتستمع لقصصهم وتريد أن تكون بطلة احدي القصص هي الاخري فهذه صديقتها المتزوجة والتي تحكي لها عن جمال الزواج وما يحدث به وهذه الاخري المخطوبة والتي دخل بها خطيبها وعرفت امها وامه ورغم ذلك يستعدون للزواج ولا كأن حاجة حصلت والاخري كل يوم مرتبطة بفلان وفلان جاب لها هدية وفلان عايز يكلمها وهكذا الي اخره….
وهي تجد نفسها وحيده فتفتح النت وتظل به تتصفح حتي ينتهي بها الحال الي مواقع الاباحية وتتمني ان تكون احدي بطلات هذه الافلام فتنظر لمن حولها فلا تجد غير صاحب المركز الطبي الذي تعمل به والذي يمد يده عليها كلما سنحت له الفرصة وهذا الطبيب المقم الذي يتجنبها ولا يحب الهزار معها باليد والاتنين متزوجين ولكن ف الحقيقه هو يتجنبها لكي لا يفتن بها فجسدها مغري جدا يظهر عليه الاشتياق وصوتها الرقيق يهزه ولكنه لا يستطيع لانه يخشي **** ويخشي ان تكون بنت بنوت فيكون سببا ف اتلافها وفتحها
اما صاحب المركز فيراها شرموطة وليس لديه مانع من النوم معها وفتحها
, سكس حيوانات, افلام بورنو, سكس اخ واخته, سكس مصرى, عرب نار
وفي يوم يذهب الطبيب المقيم ليتركها وحيده مع مدير المركز وتري ان هذه فرصتها للوصول لغرضها فتجد نفسها وبدون اي مقدمات وهي جالسه بجانبه يراجعون حسابات الشهر تقول له بصوت مغري ورقيق هات بوسة فينتفض من جمبها ويقولها ايه فتكررها مره اخري هات بوسة
فينهال عليها بوس وتقفيش وتحسيس ومص شفايف لحد مالقت نفسها دابت فيه وعنيها قلبت وآهاتها عليت قووووووووووي
والموضوع اتطور وبدأ ينزل هدومها واحده واحدة واللي هي اصلا مش كتير دا بنطلون ستريتش وعليه بلوزة ضيقة فشخ وطرحة شيفون مبينه شعرها اصلا ودخل بيها اوضة من اوض الكشف ونيمها علي السرير وقلع هدومه كلها ونام فوقها وهي بالكلوت والبرا بس وقعد يبوس فيها ويمص ويلحس في شفايفها ويدوب فيها اكتر واكتر واهاتها بتملي المكان وكلوتها اتغرق من عسل كسها واهاتها مازالت تتعالي وتتعالي آآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه آآآآآآآآآآآه مش قادرة ارحمني آآآآآآآآآآآه
, سكس حصان, افلام نيك, سكس كلب,سكس امهات, افلام سكس عربى

خلع لها البرا وبدا يمص ويرضع من حلمات بزازها اللي بقت واقفة اكتر من زبه وبعدها نزل علي كسها قلعها الكلوت اللياتغرق وقعد يشم فيه وفي عسلها عليه ونزل بلسانه علي شفرات كسها الصغير المنتوف اللي مفهوش ولا شعرايه وقعد يلحس ويمص فيه وهي مفيش منها غير آهات وتتلوي بجسمها بعدها قرب من وشها وحط زبه عند بقها وبدات هي تحسس عليه زبه كبير نوعا ما 20 سم وعرض حوالي 3 سم وتقوله كبير قوووووووووي عايزاه من زمان ويقولها ما انتي كل يوم توقفيه وتسبيه من منيكتك ودلعك ياممحونة واخدت زبه كله جوة بوقها وبدات تمص وهو اللي بدأ يتلوي من الآهات ويزق في راسها عشان يدخل زبه للاخر وبعد متعه المص لاكتر من 10 دقايق قلها عايز افشخك عايز افتحك يامتناكة وهي اصلا ف عالم تاني من المتعه هزت راسها بس بالموافقة وهو ماصدق وراح عند كسها وبدأ يحك زبه في كسها ويدخله واحدة واحدة لحد مارشقه ف كسها مع صويت منها وبدأ الدم يظهر وهو مش عاتقها وشغال نيك فيها لحد ما اندمجت وحبت الوجع ده واهاتها بدات تعلي وتعلي وتملي المكان وهو لسه مش عاتق كسها لحد ما اترعشت وجسمها كله اتنفض واتمتع خرج زبه من كسها ونزل لبنه علي وشها وناموا جمب بعض وبعدها بساعه أو اكتر فاقوا
والبنت لقيت نفسها اتفتحت وقعدت تعيط وهو بيحاول يهديها واتوقف تفكيرهم الاتنين هيعملوا ايه وخاصة البنت اللي كدة بقيت مدام……..
النهاية مفتوحة لتخيلكم انتم
لكن العبرة ناخد بالنا من بناتنا ومن صحبات بناتنا كمان
‘بعض الاحداث حقيقية’
, سكس امهات, نيك محارم, سكس محارم,

الزوجة اللبوة والمدرس الخصوصي

, سكس, افلام سكس, سكس امهات, سكس عرب.
مساء الخير عليكم جميعا هذه حكاية حقيقية بكل ما فيها من وقائع ودون أي تغيير في اي شئ غير الأسماء الحقيقية لأبطال هذه الحكاية هي حكايتي انا مازن اعمل بوظيفة حكومية محترمة جدا متزوج من ليدي جميلة جدا لبوة جدا بيضاء شقراء جسدها مصل قطعة الملبن المحشوة
بالمكسرات رائحة كسها تبدو وكأنها رائحة الأناناس زوجة شهية بكل ما تحمله الكلمة من معاني مر علي زواجنا أكثر من خمسة عشر عاما انا أبلغ من العمر ظ¤ظ¥ سنة وهي ظ£ظ¦ سنة اكتشفت منذ ثلاث سنوات ان زوجتي قحبة من الطراز الرفيع هي جنسية جدا أمارس معها الجنس اربعة مرات أسبوعيا وكانت عندي مشكلة سرعة القذف التي يعاني منها الكثير من الأزواج واعالج هذه الآفة بالأدوية لكنها مثل ماكينة لا تشبع وكان هناك مدرس يأتي لمنزلنا لإعطاء دروس خصوصية لابننا وبدأت من هنا علاقة بينهما بدأت الاحظها حينما كنت انكحها وانيكها علي السرير كانت تقول لي دائما انها تريد أن تتخيلني رجل آخر وكنت اسألها عن اسم الرجل فكانت تقول ما رأيك في مدرس ابننا واسمه احمد وكنت اوافقها علي اعتبار أن ذلك يجعل السرير دائما اجمل وأحسن واسخن وبدأت اشعر انها بمجرد أن تتخيلني هو تأتي بشهوتها وماء كسها بسرعة رهيبة مما جعلني أشك انها تريده وانها تفكر فيه وبدأت اراقبها من بعيد ودون أن تشعر حتي كانت الصدمة ذات ليلة قررت فيها ان اصطنع صفحة علي الفيس بوك بإسم وهمي وراسلت ذلك المدرس واستطعت إقناعه أنني هي وبدأ يحكي كيف انه يشتاق الي وانه لا ينسي اليوم الذي جامعني فيه وناكني في غرفة المخزن بالمدرسة وأنه شعر بتيار كهربائي يسري في زبه حينما ادخله في هنشي كان يتكلم معي بكل حرية كأنني هي وانا حتي أجعله يطمئن أكثر أرسلت له بعض الصور العارية لها ولم يكن يخطر بباله أنه يتحدث الي زوج القحبة وليس القحبة نفسها وفوجئت به يرسل صورة تجمعه بها وهي يقبلها قبلة ساخنة علي طيزها المدورة البيضاء وصورة أخري وهي تمص له زبه وتأكدت ساعتها انها اتناكت منه أكثر من مرة وتوالت المفاجآت من مكالمات هاتفية ساخنة بينهما ارسلها لي كي يذكرني بأنني لبوته التي لن ينساها

, سكس حيوانات, سكس مصرى, قصص سكس, صور سكس متحركة, صور سكس اجنبى, صور سكس, نسوانجى,

قصتى مع عمتى الشرموطة

 

قصتى مع عمتى الشرموطة

 

, سكس اجنبى, صور سكس , قصص سكس, سكس صعب, عرب نار, سكس امهات, xnxx,سكس اخوات,
احب اعرفكم بنفسي اسمي معتز عمري 34 سنه اعيش بمفردي بعد وفاه اهلي ومكنش عندي اخوات في شقه غرفتين في الرحاب ليا عمه عمرها 45سنه بس مش بتسال عليا من زمان بعد وفاه زوجها وكان عندها الابن الكبير حسين عمره 15سنه وولد وبنت توام عمرهم 13سنه في يوم جالي تليفون ان بيتهم وقع ومش لاقيين حته يقعدو فيها المهم روحت اخدتهم في عربيتي وجبت اكل معانا وطلعنا عل البيت بس ريحتهم كانت حاجه صعبه جدا طلبت منهم انهم يستحموا الاول واخدت كل الهدوم اللي عليهم ورميتها لانها مقطعه ودايبه وحاجه تقرف اخدت العيال الاول دخلوا ال3 يستحموا وبعدين طلعوا ملفوفين في فوط بس ريحتهم لسه صعبه روحت اخدت ال3 بنفسي وحميتهم بايدي ودعكت الولاد وبقيت احط صباعي في طيازهم وانا بحميهم علشان انضف من جوه والولد الكبير والبنت لقيت شعر منبت وطويل حلقتلهم الشعر وطلعتهم علي اوضه الاطفال وضميت السريرين علي بعض وغطيتهم وهما عريانين وسيبتهم ينامو ودخلت لقيت عمتي بستحمي دخلت عليها متكلمتش قولتلها انا هليفها علشان انضفها وبالمره هدومي مبلوله هستحمي معاها دعكتها دعكه محترمه والشعر كان غابه حلقتهولها وانا بحلق كسها كانت بتترعش في ايدي وايدها بتحسس علي زبي رحت مسكت زنبورها دعكته لقيتها بتنزل بكميات كبيرة وقالتلي مش قادره تعالي علي السرير بسرعه روحنا اوضه النوم لقيتها زقتني علي ضهري ونزلت مص في زبي ومره واحده طلعت علي زبي تتنطط علي زبي وعملت شويه اوضاع اجدع من اي شرموطه وقعدنا في الليله دي لحد الساعه 4 الصبح وكل لما اتعب تيجي تعملي مساج وزبي يقف ونعمل تاني
صحيت من النوم علي عيالها وهما عريانين و بيلعبوا في زبي وبيقولوا لامهم ان زبي اكبر من زب ابوهم والبنت لاقيتها حطت زبي في بقها زي ما كانت بتشوف امها بتعمل مع ابوهم سالت عمتي هما متعودين علي كده قالتلي انهم كلهم كانو عايشين في اوضه واحده وحمام مشترك وماكنش في مروحه حتي وده كان بيخليهم في الصيف كلهم بلابيص وكانت بتلعب للعيال والعيال بيلعبو لبعض عادي يعني مفيش كسوف لقيت زبي بقي زي الحديد في ثواني رحت لقيت البنت طلعت لوحدها وقعدت عليه بطيزها ولقيت عمتي بتساعدها وبتفتح رجلها كويس ولقيت اخوها التوام بيمص بيضاني لحد لما البنت خلصت وتعبت نامت علي السرير جنبي علي بطنها وخرمها بيقفل ويفتح وغرقان من لبني لقيت توامها نزل يلحس خرمها وبيلعب في زبه الصغير وطيزه ناحيتي جيت ابعبصه بهزار لقيته بيوحوح وعاجبه البعبصه اوى سالت عمتي قالتلي مش قولتلك العيال بيلعبو في بعض حتي هي مش ضامنه البنت مفتوحه ولا لا قولتلها وبعدين قالتلي خليها تجرب من كسها قدامهم عادي لقيت البنت فرحانه وطلعت علي زبي بس كسها كان ضيق اوي واخدت وقت كبير لحد لما الراس دخلت جواها ومفيش دم نزل منها واستمتعت بالنيكه دي اكتر ما استمتعت باي مره قبلها اليوم ده محدش فينا لبس هدوم

, عرب نار, سكس محارم, صور سكس, سكس امريكى, قصص سكس, سكس صعب, سكس ديوث, افلام سكس عربى, صور نيك, صور بزاز, ءىءء,